reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Přátelské zápasy - mezinárodní 2008

20.08.2008 21:00 CET

Anglie   -   Česko

2 : 2 (1:1)
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.60 - 3.50 - 5.25
45. Brown
90.+2 J. Cole
22. Baroš
48. Jankulovski
Barry-
--
Anglie: James - Brown, Terry, R. Ferdinand (57. Woodgate), A. Cole - Beckham (80. Jenas), Barry, Lampard (79. Bentley), Gerrard (57. J. Cole) - Defoe (46. Heskey), Rooney (69. Downing)
Česko: Čech - Grygera (46. Pospěch), Rozehnal, Ujfaluši, Jankulovski - Kováč (76. Rajnoch) - Vlček (46. Jarolím), Plašil (90.+2 Papadopulos), Polák, Šírl (75. Kadlec) - Baroš (46. Svěrkoš)
Rozhodčí: Hauge - Holvik, Nebbe (všichni Norsko)
Diváci: 69.783

Česko přišlo o vítězství v Anglii v nastavení

Česká reprezentace pod vedením nového kormidelníka Petra Rady remizovala ve Wembley s domácí Anglií 2:2. Češi sahali po cenném vítězství, ale v nastaveném čase po rohovém kopu vyrovnal záložník Chelsea Joe Cole. Přitom za předvedenou hru by si hráči s lvíčkem na dresu výhru zasloužili, z výkonu Anglie totiž bylo domácí publikum v rozpacích.

Úvodní minuty byly z obou stran opatrné. Češi táhli útoky především po levé straně. Po jednom z nich málem překonal brankáře Davida Jamese útočník belgického Anderlechtu Stanislav Vlček, ale jeho střela po tečovaném centru Radka Šírla si cestu do svatyně Anglie nenašla. Anglii očividně neměla recept na dobře zformovanou obranu českého celku. Hráči Albionu se proto uchylovali ke střelám ze střední vzdálenosti. Pozornost Petra Čecha prověřil Steven Gerrard, brankář Chelsea jeho dobře mířený pokus vytěsnil.

Na hrotu českého týmu operoval osamocený Milan Baroš a počínal si výborně, zadákům Anglie dělal problémy. Po dlouhém pasu za obranu se prosadil přes Ashleyho Cola a málem překonal Davida Jamese, který měl s jeho hbitým zakončením velké problémy.

Radek Šírl prožívá nejsvětlejší období své kariéry, v Zenitu Petrohrad hraje stabilně a daří se mu. Herní pohodu si přenesl také do národního týmu. V 22. minutě stál u zrodu úvodní branky. Na levé straně se skvěle uvolnil a přihrával volnému Barošovi, který, ač tísněn Johnem Terrym, se dokázal uvolnit a za pomocí teče Ashleyho Cola překonal Davida Jamese. Kanonýr z Vigantic tak ukončil vleklé střelecké trápení v národním týmu.

Anglie přidala na aktivitě, ale její záloha neprodukovala dostatek myšlenek. Se střelami ze střední vzdálenosti neměl Petr Čech potíže. Za zmínku stojí jen pokus Defoeho po vysunutí od Gerrarda, ani ten však gólmanovi Chelsea nenadělal větší problémy.

Těsné vedení do konce poločasu Česko neudrželo. Obávaný exekutor standardních situací David Beckham poslal z rohového kopu do ohně nebezpečný centr a ten uklidil do sítě přesnou hlavičkou zadák Wes Brown, který se prosadil přes Tomáše Ujfalušiho.

Kdo si myslel, že gól do šatny svěřence italského trenéra Fabia Capella uklidní, mýlil se. Češi měli skvělý nástup i do dějství druhého. Nejprve to zdálky po zaváhání v rozehrávce Anglie zkoušel Polák a tři minuty po zahájení už padl gól. Přímý kop zpoza vápna zakroutil Marek Jankulovski tak šikovně, že gólman James mohl fotbalistovi AC Milán jen zatleskat.

Češi vedli 2:1 a z tribun stadionu Wembley se začal ozývat pískot. Fotbalisté Anglie totiž převyšovali naše fotbalisty jen v počtu nepřesných přihrávek. Češi se mohli v 60. minutě dostat do dvoubrankového vedení. Václav Svěrkoš využil zaváhání obránců Anglie při ofsajd systému a špatně vyběhnuvšího brankáře Jamese, ale v zakončení si počínal zbrkle a odkrytou branku netrefil.

Ostravský útočník měl na kopačce i další příležitost, když po vysunutí od Plašila vyslal jen slabou střelu doprostřed branky. I s ní však měl nejistý gólman Anglie problémy a míč zkrotil až na druhý pokus.

Zdálo se, že Česko o vítězství už nic nepřipraví, ale Anglie dnes kralovala ve standardních situacích. Po rohovém kopu v nastaveném čase se po zmatku v pokutovém území trefil Joe Cole. I přesto byli fanoušci ve Wembley s výkonem svých svěřenců po právu nespokojeni a vyprovodili je hlasitým bučením a pískotem. Trenér Capello má před startem kvalifikace o čem přemýšlet. Petr Rada má naopak mnohem příjemnější starosti, výkon jeho svěřenců nejednoho českého fanouška mile překvapil.
Autor: David Kubáň / EuroFotbal.cz
Komentáře (260)
Giggs  17.08.2008 13:12
Doufám,že češi dostanou pořádnej výprask...takovej,aby Tend i...t Rada okamžitě rezignoval
Judith  20.08.2008 10:54
ja tez...jenom to ze bude chtiti slapat ve starych kolejich me sere..ale tak dejme mu sanci....on uz tym docela zna z minula..mno uvidime...ale kdyz si tak ctu predpokladanou sestavu anglie tak zni docela hrozive...tam je jmeno vedle jmena...nastesti to jsou takove autority ze jim to spolu nehraje...ale stejne si myslim ze nam daji klapeec..treba tak 3:1 pro anglii...
Beny10  19.08.2008 11:47
Bohuzel ta nase era..mebude az tak nova pac uz podle nominace..je jasny ze Rada...bude neco podobneho jako Bruckner...mam obavy ze zase nic neudelame!! Snad se mylim!
jamaal  19.08.2008 11:49
1:1 Gerrard-Jankulovski
BioLoar  19.08.2008 11:53
Baroš v útoku takže gol dájí maximálně záložníci.
havrys99  19.08.2008 11:56
proč Svěrkyho na křídlo???To už by se tam víc dařilo třeba Rajtoralovi...
Marisol Santa Cruz  19.08.2008 11:56
Tipuju tak 2:0 pro Anglii. Naši v útoku s Barošem, to radši ani nebudu komentovat
SniperxXx  19.08.2008 11:58
Nebuďte takoví pesimisti, Bary se chytne, věřím mu, třeba ne hned, ale je mu teprv 26
spanhel  19.08.2008 12:02
Ta pravděpodobná sestava.
Baixinho  19.08.2008 12:09
nasi dostanou vyprask 4:1
jay.t  19.08.2008 12:10
Jezisi ta anglicka sestava....jeden vynikajici hrac vedle druhyho...nemame sanci..tip 2:0
jay.t  19.08.2008 12:11
4 hraci chelsea, 3 hraci MU, pak Porthmouth, Liv'pool a Beckham......no chance chjo...
Garrard  19.08.2008 12:13
Porthmouth ma 2 james a defoe
Shevchenko  20.08.2008 23:02
Garrard  19.08.2008 12:12
uz se nemuzu dockat fandim anglii a jsem optimista muj tip 3:0 Gerrard, Terry, Gerrard
ListerRD5692  19.08.2008 12:21
Ty jsi mi teda vlastenec z takových lidí bych
Barcak  19.08.2008 12:28
nie on je realista
N.Novo  19.08.2008 12:28
Tony239  19.08.2008 18:27
Taky fandim Anglii fandim jí od mala,takže jestli ty taky.....naprosto tě chápu
Sosi  19.08.2008 13:04
Co to je za sestavu bože?
pozi  19.08.2008 13:08
Mame jenom jeden lepsi obsazenej post.... a to je jeste k tomu brankar :D...jjsem moc zvedavej na toto utkani a moc se na nej tesim
Sosi  19.08.2008 13:09
no ona nam Nova ten zazitek zkazi
hudec  19.08.2008 13:27
Horší než komentář na Primě to snad už ani být nemůže...
nepy  19.08.2008 14:12
by mě zajímalo kdo se bude honit za Defoem z těch našich 4 rychlíků
Sosi  19.08.2008 17:22
Jo, na Jermena jsem zvědavej...;) aspoň si ale můžou s Milanem vyměnit dres
Jakub19  19.08.2008 17:49
Doufám, že ta předpokládaná sestava je myšlena v žertu.
patrik borec  19.08.2008 19:00
Trenér Rada bude mít super start, na úvod podlehne Anglii poute 3:0.
yogurt  19.08.2008 21:57
Čech
Grygera-Rozehnal-Ujfaluši-Jankulovski (ach jo, už několik let stejná obrana )
Jarolím-Rajnoch
Vlček-Plašil-Šírl
Svěrkoš
yogurt  19.08.2008 21:58
příp. na 4-4-2 místo Rajnocha Baroš( )
Tomtaf  19.08.2008 22:03
3:2
Tookie  19.08.2008 22:45
10:0
satan_666  19.08.2008 23:59
tak s Barošem?takže hrajem od začátku zase v oslabení,doufam že bude praktikovat zase beton jak v Teplicích...
Judith  20.08.2008 10:57
decka a proc vubec nehraje sionko???ten hral na euru nejlip z ceskeho tymu..a proc tam cpe barose???
Judith  20.08.2008 10:58
3:1 pro anglii...
Giggs  20.08.2008 16:11
6:0 pro Anglii
fandim jí a ve Wembley,dostanou naši takovej kotel,že na něj nezapomenou
herbage  20.08.2008 22:57
To byl teda kotel. Nebýt dvou standardek, tak Anglie prohrála.
Bart  20.08.2008 23:00
Ty jsi ale moula.
Shevchenko  20.08.2008 23:01
Radši se tu už neukazuj ty trapáku.
joker29  20.08.2008 23:03
Nj po bitvě je každý generál
herbage  20.08.2008 23:05
To není kvůli výsledku, zkus se nad tím zamyslet, možná přijdeš na to co mu vadí.
Shevchenko  20.08.2008 23:07
A ještě říká "naši" Prostě další fanatik do anglického "fotbalu".
herbage  20.08.2008 23:14
Zkrátka debil. Oni tihle lidé nevidí, že jak nemají tyhle anglické primadony někoho techničtějšího u sebe, tak jsou zcela mimo. V lize hrajou proti slabým obranám a kde se každej obránce posadí na prdel a je mimo hru. Když si ale na něj někdo počká, tak je v prdeli. To samí Ronaldo a jejich Argentinská repre. Pravý fotbal, to je třeba nároďák Ruska či Španělska.
Shevchenko  20.08.2008 23:40
Jsem si právě dneska říkal, jaké by bylo EURO s Anglii.
ital  20.08.2008 17:45
Někde jsem zaslechl, že je Beckham mimo, takže nejhůř remíza.
Tim  20.08.2008 22:55
Ta Anglie je k smichu.
joker29  20.08.2008 22:57
Tak Rada mě příjemně překvapil. Když jsme měli míč tak to byl pěkný ťukes a rozhodně nám odchod Kolera prospěl. Jediná kaňka jsou ty standartky. Zvlášť proti Anglii, která je standartkama pověstná. A jinak bych zakázal komentování tomu týpkovi, co to měl dneska v režii. Dvě hlášky(klidný dohrání poločasu a střídání před rohem) se mu fakt nepovedly Ale jinak jsem spokojen Rozhodně by se nad sebou měli daleko více zamyslet Angličané
herbage  20.08.2008 23:00
Tj, nechyběl jim nikdo, krom tragéda Owena. Zato nám až se vrátí Rosa, Matěj, sionko, to bude panečku jízda.
merengues  20.08.2008 23:09
Anglie opravdu k smíchu, ale nejvíc mě těší, že i když se Rada nepoučil z EURO (Kadlec v záloze , ustrašený závěr), tak přece jenom z drtivé většiny českých internetových "expertů" alespoň dočasně udělal hlupáky .
Polák ... a jak Bary vykoupal Terryho .
Bart  20.08.2008 23:21
Taky mi trošku zatrnulo, když jsem viděl Kadlece na té lajně, nevzbuzovalo to ve mě ty nejlepší vzpomínky.
Jinak, škoda gólu, vést si z Wembley výhru by bylo opravdu parádní.
Hra se mi celkem líbila. Pochválil bych samozřejmě téměř excelentního Poláka, Šírla a samozřejmě Péťu Radů. Dobrá práce hoši.
SniperxXx  20.08.2008 23:31
Souhlasím, parádní výkon Honzy Poláka, Radek byl v první půli taky hodně vidět, Ujfaluši pevnej jako skála, Kadlec...nechápu ani tu nominaci natož postavení do zápasu, Bary předvedl že fotbal hrát nezapomněl, parádní krytí míče, super, to štěstíčko, který měl dneska při tom gólu mu do ted chybělo, snad ho ten gól nakopne
Klokanomet  20.08.2008 23:30
Kolik facek ještě naši musí dostat aby se poučili?
Až na standartky ovšem skvělý výkon, který jsem ani v nejmenším nečekal! A to proti Anglii v plné palbě, a bez Sionka a Rosy.
Polák Jankul, to byla nádhera , Baroš mě taky velice příjemně překvapil
Díky hoši, zapracovat na stadartkách a nemusíme se o postup bát
Klokanomet  20.08.2008 23:31
Ještě Šírl samozřejmě,krásně zařídil první gol
Klokanomet  20.08.2008 23:32
A ještě Rajnoch a Kadlec pryč s nimi, do repre nepatří
Tim  20.08.2008 23:39
Rajnocha jeste neodepisuj, hral prvnich 15 minut za repre, navic v takovymhle maci...
Reniee  20.08.2008 23:31
vcera tady nejakej jouda psla,ze ma Anglie nejlepsi obranu a zalohu na svete
mozna nejlesiho trenera,Gerard na levo -a Bentley na lavce
takovej chaos -to zas budou radi ,ze porazi Andoru 1-0
BioLoar  20.08.2008 23:34
Baroš určitě překvapil ale něco mi říká že to od něj zase bude na dlouhou dobu vše...
SniperxXx  20.08.2008 23:37
Nech si ty tvoje prognózy
BioLoar  20.08.2008 23:46
Jako promiň ale že dá po roce a půl gol a předvede dobrej výkon mě nepřivede k tomu abych si myslel že takhle bude hrát pořád.
SniperxXx  20.08.2008 23:52
A kde bereš tu jistotu, že tak hrát nebude?
BioLoar  20.08.2008 23:56
já neříkám že sem si tim jistej, já říkám že si to myslim pokud tak bude hrát pořád budu rád ale já tomu prostě moc nevěřim
SniperxXx  20.08.2008 23:57
Já mu věřím, věřil jsem mu celý ty 4 roky a věřit mu budu až do konce kariéry
BioLoar  21.08.2008 00:01
Dobře neberu ti to veř mu dokonce kariery já se jen nechci hádat.
Tim  20.08.2008 23:38
Ja si to myslim taky, ale budu jedine rad, kdyz nam vsem ukaze opak.
TravisSs  20.08.2008 23:35
Mě příjemně překvapil Šírl tu levou stranu t aha rozhodně líp,než když tam hraje Plašil!Jinak samozřejmě Polák Baroš(doufám,že ho to nakopne) Jankul Pospěch a hláška večera: "Tak trenér Rada ho přece jenom ještě vytasí"
havrys99  20.08.2008 23:38
Ten vyrovnávací v 92.min byl podle mě z ofsajdu. Já byl v hospodě s rozhodcovskýma klukama a jak to tam vynadaval myslim Heskey z brankoví čáry vedle brány, tak to bylo z ofsajdu...
Sosi  20.08.2008 23:40
Cech-dobry,
Jankul+Sirl neumeli vyvezt balon dopredu, dosli na pulku a nevedeli jak dal, nesmyslny prihravky
Ujfi-od doby co je kapitánem, tak to nějak moc kazí, 1.gól je jeho,
Grygera-šlo to, ale Pospěch byl lepší, jako jeden z mála suprově vyvážel míč a šel do protiútoku,
Sirl obcas nepresny prihravky, jinak zaloha celkem sla, Polak by mohl zacit vic strilet,
Kovac-dobry,
Vlcek-neviditelny
Baros-on uz jinej nebude,
Sverky-dobrej duraz, vyhraval osobni souboje...

Tym-nulovy prechod do protiutoku, nase obrana cekala, az se souper zformuje, slabej presing
PJ  20.08.2008 23:43
No jeste bych dodal, ze Sverky byl ve dvou sancich a obe pekne zazdil. Jestli ten ma bejt spasa naseho utoku, tak se sebou bude muset neco delat...
Sosi  20.08.2008 23:44
+2 neubraneny rohy, navic oba v nastaveni, to je spatny...
SniperxXx  20.08.2008 23:52
Trošku soudnosti by ti neškodilo
Sosi  20.08.2008 23:53
v cem treba?
Bobyatopici  20.08.2008 23:55
ehm sverkos nehral lip jak baros...
Sosi  20.08.2008 23:59
Baros-on uz jinej nebude,
Sverky-dobrej duraz, vyhraval osobni souboje...

nenapsal jsem ze byl lepsi, jsou kazdej jinej, ale Sverky jim daval proste vic do tela, na Milana stacilo zadupat a bylo...
Bobyatopici  21.08.2008 00:01
ale aspon dal gola a oba na to meli stejne casu.... navic na ne nemelo cenu hrat durazne, spis vic behat, pozicne byli docela marni
Sosi  21.08.2008 00:06
tak dal gola, dyt to byla hluz jak prase, i kdyz je dobre ze to trefil...
SniperxXx  20.08.2008 23:56
Podle tebe všichni hráli tragicky a přesto jsme dokázali hrát vyrovnanej zápas s ENG? Nebo v některých momentech traigcké ENG přehrávat, při vší úctě, k naším kvalitám, s podprůměrným výkonem bychom na ně neměli i s tou jejich tragickou hrou, hodnocení Baryho trošku nechápu, měl by jsi otevřít oči a odsunout nenávist při hodnocení
Sosi  21.08.2008 00:01
vyrovnanej zapas??? divali jsme se na to stejny? mozna vyrovnany vysledek, to je vse... dyt nasi nevedeli c s micem, rozehravka tristni...
SniperxXx  21.08.2008 00:04
Můžeš mi říct v čem byli lepší? přihrávky mezi stopery? nebo překopávání míče ze strany na stranu? Promiň ale jejich tvorba šancí byla nulová
Sosi  21.08.2008 00:05
kdo vickrat ohrozil branku? snad my? to ne...
Adiyss  21.08.2008 06:33
No ty vole ty si fakt debil, je fakt že nám to angličani hodně ulehčili, ale určitě převažovaly ty světlý okamžiky.
spanhel  20.08.2008 23:42
Tak nemyslím si, že jsme podali nějaký dechberoucí výkon. V úvodu respekt z velkých jmén Anglie, ale ten naštěstí opadl poté, co si ty kopyta neuměly přihrát na dva metry. Hru jim tam dělá Beckham, který si užívá důchodu v Americe, to je něco neuvěřitelného. Jen škoda, že jsme o vítězství takhle hloupě přišli. Takové pohodové utkání se mělo dotáhnout do vítězného konce. Alespoň bych si pak ještě s větší radosti početl ta nesoudná anglické média.

Dvě branky ze standardek, to je prostě ostuda. Rado, vem si v tomhle příklad ze staré papriky. To je asi tak jediná záporná věc na tomo utkání. No, ještě nasazení Kadlece, který cestoval do Londýna se nejspíš podívat na památky.

Šírl si přenesl herní pohodu z klubu i do reprezentace. Šírl - Sionko na krajích. To bude krása.
herbage  20.08.2008 23:47
Nj, to jediné mi trochu vadí, že zítra bude v britských médiích, jak češi neumí hrát fotbal, betonují a díky haluzi vedli. V tomhle ohledu jsou děsně nekritičtí a myslí si, jak jsou nejlepší na světě. S tím jejich kádrem skutečně nemají na tak velkém šampionátu jako Euro co dělat. Ještě že postoupilo Rusko s Chorvatskem, dvě fotbalové země. Ještě teď si vzpomínám na Owenova slova, že nemůžou s takovými bídáky, jakými jsou Rusové prohrát. Naštěstí se později ukázalo.
sleep  21.08.2008 00:02
herbage si delas srandu ze? evidentne ti anglicky media moc nectes, protoze do jejich narodaku sijou neskutecnym zpusobem a si pis za dnesek je taky pekne zkritizujou ...
herbage  21.08.2008 00:08
Tak zejtra si je přečtu a posoudím.
vitasrp  20.08.2008 23:44
Mám na vás dotaz. Prolétl jsem totiž pár diskusí rádobyznalců a všude sem od některých jedinců zaslechl nadávání na Čecha. tak se ptám: Byli goly chybou Petra Čecha??? Já mám názor že ne, ale zajímá mne co si myslí ostatní lidé zde. Děkuji za odpovědi
yogurt  20.08.2008 23:47
Co s tím mohl asi dělat?
vitasrp  20.08.2008 23:56
V klidu já zastávám názor že za nic nemohl, ale připadám si jak blbec když vidím některé na diskusi jinde jak na Čecha hážou špínu. Dle mého má problémy s centry, ale dnes za nic nemohl
BioLoar  20.08.2008 23:48
Čechíno nás zase podržel na golech vinu nenese.
yogurt  20.08.2008 23:45
Je mi líto, že tolik lidí nevěřilo Čechům, potažmo Radovi, před tíímhle zápasem, hlášky jako "naši dostanou klepec", "nemáme žádnou šanci" se ukázaly hodně mimo. Až tady tihle přispěvovatelé budou chválit trenéra a předváděnou hru třeba letos po podzimu, tak nebuude zbývat, než se smát jejich jednoduchosti.
spanhel  20.08.2008 23:48
Tak, že jsou tady diskutéři, kteří si myslí, že Anglie má kvalitu rozdrtit Česko je samo o sobě dost k smíchu. Ale největší srandu mám z těch šašků, které nazývám "England Forever", což je asi tak jediné, co anglicky umí.
PJ  20.08.2008 23:52
Hmm, takže když se člověk třeba zmýlí, tak je vlastně k smíchu a jednoduchej? Sakra, a já myslel že logiku celkem ovládam
spanhel  20.08.2008 23:55
No jo. Potrefená husa. 3:0, co?
herbage  20.08.2008 23:57
Cože, PJ tipl 3:0? Zrádce, ukamenovat. Je vidět, že to fandění Manchestru mu úplně zkreslilo pohled na realitu.
yogurt  21.08.2008 00:02
Mně vadí to, že si připadají "hustí", jenom když napíšou "fandím Anglii, Češi určitě prohrajou". Pokud se někdo vyjádří tak, že naši na ně kvalitativně nemají a to se projeví ve výsledku, pak je mi to celkem jedno.
PJ  21.08.2008 00:12
Tak to potom jo. Já sem tipoval klepec, a sem rád, že sem se zmýlil
Bennhy  20.08.2008 23:46
ja som ten zapas nepozeral ale chcem vam pogratulovat k tomuto vysledku, ukazuje sa tu ktora cesta od rozpadnutia bola ta spravna, zelam vela stastia a nech vyhra v kvalde ten lepsi, co ked pozeram na nas pripravak asi je jasne kto je , ach Weiss, Weiss
herbage  20.08.2008 23:49
Čech - Pospěch, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Matějovský, Plašil, Rosický, Šírl - Svěrkoš a titul mistra světa z JAR je doma.
Sosi  20.08.2008 23:50
jo hochu, to vůbec není špatný
herbage  20.08.2008 23:52
Tohle dneska nastoupit, tak Anglie by si ani neškrtla. Jen nevím, jestli Plašil zvládne DM a možná by mohl Mára začít na lávce a na DM třeba Polák nebo Holek.
Sosi  20.08.2008 23:52
akorát Kováče bych zpracoval...
spanhel  20.08.2008 23:50
Matějovský z druholigového Readingu určitě ne.
herbage  20.08.2008 23:53
Tak jak píšu dál, Plašil místo něj a nějaký DM snad doroste do Galáskových kvalit. Plašil svojí technikou a přehledem by to mohl zvládnout.
Klokanomet  20.08.2008 23:50
Ale ale
PJ  20.08.2008 23:54
Jenže Svěrkoš by musel začít dávat góly, a ne střílet dva metry vedle prázdný brány a přihrávat brankáři do rukou když je sám s míčem na velkym vápně...
herbage  20.08.2008 23:56
Narozdíl od Baroše i podržel míč. Baroš potřebuje míč do prostoru, Svěrkoš dokáže i podržet a sklepnout. Takže podle soupeře nasadit buď Baroše nebo Svěrkoše. Proti slabším či do tlaku Svěrky, na breaky a proti zlomeným soupeřům Baroš.
spanhel  20.08.2008 23:58
Dneska se mi každopádně líbil více Baroš, který si v zakončení počínal mnohem nebezpečnějí a zkušeněji než Svěrky. Navíc to měl Svěrky dost otevřené.
spanhel  20.08.2008 23:56
Uvidíme, co Baroš. Jestli bude v rezervě Lyonu, tak je to dost na hovno.
yogurt  20.08.2008 23:58
Do Betisu s ním. Jak to tam vlastně mají v útoku?
herbage  20.08.2008 23:59
Na hrot jen Pavone a podhrot Sobis, Capi, takže jako druhej útočník za Pavona možná. Betis bych mu ale nedoporučoval, v PD si ho nedokážu nějak představit.
spanhel  21.08.2008 00:02
Německo by mu sedělo...
herbage  21.08.2008 00:06
Přesně, ale Werder už koupil Pizarra, tak nevím kam s ním. Bayern to je vtip, Schalke má Farfána, Kuranyiho a Altintopa, Hamburk taky plno, Leverkusen možná, Wolfsburg momentálně taky, Sttugart nemyslím že by ho chtěl, ti spíš Vitteka, Dortmund nesmysl, Hannover rovněž, Hertha bez šance, Frankfrt též, no a zbytek škoda mluvit, to by bylo asi vážně pod jeho úroveň.
Arne  21.08.2008 00:27
Německo bych řekl, že je zavřený... Jinak co se týče Herthy, tak spíš Baroš bez šance... Pantelič, Chermiti, Okoronkwo, všichni hroti momentálně lepší než on a jinam nepasuje.
herbage  21.08.2008 00:35
Tak do spousty z těch klubů se nehodí, ale Bayer, Wolfsburg, Stuttgart, zde všude si ho dokážu představit, nejvíc u vlků.
Arne  21.08.2008 00:51
Tak ve VfL možná.... Oni teď vlastně maji jen dva klasický útočníky a navíc je Grafite i Džeko zranění. Ale Bayer i Stuttgart potřebují spíše křídlo...
herbage  21.08.2008 00:58
Wolfsburg nejvíc, Bayer má Helmese s Gekasem a na křídlo až se udzraví Scneider nebo Kiesling tam nastuouje, navíc uvažují o Tom de Mulovi. Stuttgart by ještě jednoho útočníka snesl, v případě zranění. Přeci jen Marica s Gomezem jsou kvalitní, taky Cacau, ale jak často spolu hrají? Ljuboju snad ani už nepočítám.
Sosi  20.08.2008 23:57
TAk ale na rozdíl třeba od BAroše nebo od jiných se do těch šancí aspoň dostal, to je hlavní, muška už se vypiluje...
SniperxXx  21.08.2008 00:00
Baroš se nedostal do šancí? Buď SOUDNÝ prosím
Sosi  21.08.2008 00:03
to byl příklad jako globalne, prikald Barose v dosavadnich zapasech...
SniperxXx  21.08.2008 00:06
POkud vím řeší se tu dnešní zápas, takže se z toho nevykrucuj
Sosi  21.08.2008 00:08
Řeší, ale nebudu nadávat Svěrkymu za to, co se nedařilo jiným celej rok, hlavní je, že se do šancí dostal, proměňování je už otázkou času
SniperxXx  21.08.2008 00:10
Nezdá se mi že by tu někdo nadával na Vencu, ale ty zjevně ani nevíš na co reaguješ
Sosi  21.08.2008 00:14
tady jsi zacal srovanvat Sverkyho a Milana... Jestli se tu pise, ze Milan podal sympaticky vykon, tak takovych sympatickych vykonu mame u nas dve prdele...
SniperxXx  21.08.2008 00:17
To jsem prosím nebyl já Ty jsi napsal že se narozdíl od ostatních dostal do šancí včetně Milana, a já reagoval, jestli se tam podle tebe Milan nedostal...což mi přijde jako nesmysl, když měl 2 gólovky stejně jako Venca
spanhel  20.08.2008 23:54
Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Polák, Plašil, Rosický, Šírl - Svěrkoš.
SniperxXx  20.08.2008 23:54
Herby, místo Matěje Poláka jako DM a nebylo by to špatný
yogurt  20.08.2008 23:55
No nevím, jak by se kluci popasovali s bráněním zálohy, navíc v současné formě tam patří i Polák, ale je lepší mít přetlak hráčů než "podtlak". A zajímal by mě věkovej průměr těch, co jsi napsal, za dva roky
Arne  21.08.2008 00:29
Záloha moc ofenzivní, u Svěrkoše nevim nevim.
walcott  21.08.2008 15:59
ty jsi se snad zbláznil ne???to neznamená že když odehrajeme jeden přátelák s průměrnou anglii kde pro hráče znamenají víc kluby než repre že vyhrajem mistrovství!!! i když bych proti tomu samozřejmě nebyl a byl bych strašně rád ale myslím si že jako tradičně na velkejch turnajích pokud se tam dostanem budeme hrát zase na
yogurt  20.08.2008 23:50
OT: "Léčba Brücknerem" zřejmě funguje - Rakušani dali v zápasee s Itálií 4 góly! I remíza je šokující.
spanhel  20.08.2008 23:51
Bych ten výsledek s Anglií moc nepřeceňoval. Vzhledem k výkonu Angličanů samotných.
spanhel  20.08.2008 23:52
Nový příspěvek...
Klokanomet  20.08.2008 23:52
Ale je to neuvěřitelné mají skoro na každém postu absolutní světovou špičku a hrají tak trapně
Sosi  20.08.2008 23:53
Popravdě, dali jsme dva goly prakticky z niceho...Ze by hru zdobila nase kombinace, to zrovna ne...
yogurt  20.08.2008 23:57
Anglická kombinace na tom byla ještě hůř.
spanhel  20.08.2008 23:59
Tak byly momenty, kdy jsme jim nepujčili míč a oni se tam mohli v tom jejich svatostánku skoro zbláznit...
Sosi  20.08.2008 23:51
ale takto prohrát vyhraný utkání
makin  20.08.2008 23:58
Kdyz jsem to tak cetl od vrchu tak se musim stydet za to ze nekdo je cech!!!
Tady to mate otrapove co rikali ze dostanem 6:0 a tak ruzne!!!
Fotbal co hrali nasi byl paradni skoda jen golu ze standartek a byla by to lahoda!!!
GL KLUCI A VZHURU NA MS V JAR!!!!!
tomaso25  20.08.2008 23:59
Solidní výsledek i výkon.

Ale jestli chtějí hrát Angličani takhle, tak možná vynechají další velký turnaj.
oci  21.08.2008 00:01
za první poločas nic moc a je to jen smůla Angličanů.Hrálo se na jedné půlce a dva,tři nula mohla Anglie vedst.To že se ten křupan Baroš se štěstím trefyl nic nenaznačuje vlastně jo a to zejména jen to že to není ůtočník ale možná obránce..Tento borec vůbec nezná slovo technika.Polák prý nahradil Rosickýho hm,to můžou říct jen ti chudáci na nově.Máme jedno velké štěstí a to je ČECH !!!!!! Ujfaluši jako kapitán o ničem.První gol jeho..Sice to skončilo 2:2 ale Anglie hraje pořád to stejný a to že je ta podělaná Anglická liga nejlepší je jen pro to že tam hrají cizinci.Jinak nikdy v životě nikdo o Anglické lize ani neštěkl.Samotná Anglická repre ukazuje jaká Anglická liga je..takže ještě jednou Čechýno díky..
SniperxXx  21.08.2008 00:05
takže on se trefil a proto je to obránce, ty jsi týpek, odhoď ty černé brýle
oci  21.08.2008 00:07
možná to neznáš ale nejlepší obrance je předělanej ůtočník jako třeba Rozehnal .Ale to určitě budeš vědět..
yogurt  21.08.2008 00:05
Sosi  21.08.2008 00:06
hru i Polaka jsi vystihl
deiwen  21.08.2008 12:23
oci :ty voe nevím proč krityzuješ Poláka když byl nejlepší, asi fotbalu vůbec nerozumíš, a vůbec tvůj komentář stal za hovno
Attila  21.08.2008 00:04
Baros dal gol gratuluju Milane doufam ze dalsi bude driv nez za 2 roky. Rada 1. bod doufam ze tam dlouho nezustanes a dovedu si predstavit za co te vyhodi ze nepostoupis na MS tak si preju at rupnem ty kostalovo beranku.
Sice to bude pro ceskej fotbal rana ale jedine tak mohou prijit zmeny doufam na vsech postech.
yogurt  21.08.2008 00:08
A nebylo by lepší tam postoupit, předvádět pěkný fotbal jako v několika částech dnešního zápasu, postupně zabudovat mladé? Košťál už tam stejně moc dlouho nevydrží (snad!).
SniperxXx  21.08.2008 00:14
Nech je, to nemá cenu
yogurt  21.08.2008 00:18
Asi máš pravdu...
Sosi  21.08.2008 00:04
hru i Polaka jsi vystihl
Sosi  21.08.2008 00:06
reakce
oci  21.08.2008 00:11
hele já Poláka nemám rád a nepamatuju kdy zahrál dobře.To je můj názor a Rosickej aČech jsou pro nás nenahraditelní.Polák nemá ani trošičku co Rosickej a to jen dokazuje i hra v Andrlechtu.Vlček se rovná ..
Sosi  21.08.2008 00:17
jedina vyhoda Polaka v repre byla tehdy, kdyz daval gol skoro v kazdym zapase bombou ze 30m, ted si o nem obcas myslim, ze neumi vubec hrat fotbal, navic hraje casto jak hovado. Ale nekdy se mu i zadari...
yogurt  21.08.2008 00:17
Polák v Anderlechtu patří k nejlépe hodnoceným hráčům. Viděl jsi ho tam hrát? Já ne, ale těmhle referencím snad věřit můžu.
Bennhy  21.08.2008 00:06
keby sme aj my dosiahli taky vysledok.... ale to co hrala ta jedenastka na tehelnom poli pred uzasnou nastevou 4500 divakov nemozno nazvat futbalom, ako mozu hraci ktori hraju od narodenia futbal a dostanu moznost hrat za svoj narod, zahraju tak tragicky, ked v kluboch sa im relativne dari, aspon niektorym, a napr. Hamsik dnes ani nahrat nevedel
yogurt  21.08.2008 00:10
Tak jestli je ta návštěva pravdivá, tak to je sorry tragédie
Xavi8  21.08.2008 00:13
tragedia to u nas, uz ani zdaleka neni, ved kto by dosiel na rozpadnete Tehelne pole a este k tomu v tomto kalendarnom roku sme pre istotu nevyhrali ani jeden zapas
Bennhy  21.08.2008 00:14
kiezby tam tolko tych ludi bolo ale tam ani tolko nebolo je to fakt hanba ako potom hraci maju sa citit, je to chyba tych ktori stanovili take vstupenky ale aj chyba tych ktori tam neprisli a mohli
spanhel  21.08.2008 00:08
A samozřejmě gratulace Milanovi k prolomení střeleckého prokletí. Ten gól mu snad dodá potřebnou sebedůvěru.
SniperxXx  21.08.2008 00:13
Spanhel, herbage a jim podobní...muži, kteří zde tvoří "starou klasu" jsou soudní a jejich názor beru jako inteligentní, Sosi,Oci a další cítí jen zášť vůči našim hráčům a nedokáží ocenit minimálně slušný výkon
oci  21.08.2008 00:18
tak hele já nepsal nic o výkonu ale něco takového co jsi napsal ty o té zášti může napsat pouze člověk jako ty.Já psal svůj názor a zřejmě máš nějakej problém sám se sebou a nedovedeš brát i dávat..
SniperxXx  21.08.2008 00:21
Tento "oci 21.08.2008 00:01" tvůj příspěvek jasně říká co si o výkonu našich myslíš
Sosi  21.08.2008 00:22
hele, z jsme vubec nechodili do protiutoku, to je fakt, ze jsme dali dva goly z niceho, to je taky fakt... a to co jsem psal o hracich, popri, ze Vlcek byl neviditelnej, Jankul ze nevedel kam prihrat atd... Jinak ja se nehadal, ze v souctu vseho to byl slusny vykon...
SniperxXx  21.08.2008 00:26
Vlček byl neviditelnej, s tim souhlasim, a divil jsem se sám, že ho nestřídá už po 20minutách, ale se zbytkem tvého hodnocení hráčů souhlasit nemůžu
Sosi  21.08.2008 00:29
Jankul? Sirl prihraval v nouzi smerem na stred na kopacky soupere, Ujfi zavinil 1.gol, coz se mu stalo i na Euru, Pospech se mi proste zdal vybornej, dobre chodil dopredu...
SniperxXx  21.08.2008 00:30
Když už se ti nelíbila ani hra Šírla, tak to už je škoda mluvit
Sosi  21.08.2008 00:33
nahore jsem psal, ze to bylo dobry, az na ty prihravky... zapamatoval jsem si jednu vec: 51.20-50min vyvazeni mice po pravy strane, tak dlouho si Sirl a Jankul hrali, az to Sirl prihral na stred Polakovi nebo komu, ten mel k mici dva metry dal jak souper a Anglie sla do naprosto otevreny obrany, div, ze nebyl gol... Se klidne podivej... a to tam bylo vickrat...
SniperxXx  21.08.2008 00:35
On když se mu nikdo v tom středu nehne tak mu nezbývá než kombinovat s Jankulem..
Sosi  21.08.2008 00:37
TAk se snad rozebehnu a bezim po lajne a ne to cpat riskantne na stred, kdyz je tam 5 hracu.
SniperxXx  21.08.2008 00:40
rozběhnu tam stratím míč a je to uplně to samý, jsi opravdu fotbalista
Sosi  21.08.2008 00:44
hm, tak to neni to samy. proc bych ztracel mic, kdyz je lajna volna, jdu dopredu, centruju, je to tam, nebo ztratim mic, ale za mnou je porad Jankul, obrana, Polak atd.
tvoje varianta-u stredove lajny je Polak, Kovac, Jnakul i Sirl. Zkazim prihravku a vzadu neni nikdo, jen Ujfi s Rozehnalem u vapna, na kraji nikdo...
SniperxXx  21.08.2008 00:48
Aha, a anglie neměla krajní obránce nebo záložníky, že byla lajna volná?
Sosi  21.08.2008 00:50
kdyz to mas na papire nakresleny, tak samozrejme, ale proste tam bylo nekolik takovych situaci, kdy pruchod lajnou byl neklepsi reseni. myslis, ze jejich zaloznici a obranci stali celou dobu na lajne a cekali? ale tys byl asi unesen tim, ze si Jankul s Sirlem trikrat predali balon z prvni, ze ses ani nedival dal...
SniperxXx  21.08.2008 00:59
nemám fotografickou pamět abych si mohl pamatovat každou situaci která se na hřišti stala když neměla na vývoj utkání žádný vliv
Sosi  21.08.2008 01:02
nerikam, ze si to mas pamatovat do ted, ale v danou chvili jo, byl z toho malem gol, zmatek jak svin... jestlis hraval nekdy fotbal, tys musel bejt utocnik, ze naprosto nezvladas a ignorujes hru za tebou... nic, jdu spat.
SniperxXx  21.08.2008 01:06
Byl jsem utočník, máš pravdu Ale to je asi tak jediné v čem se s tebou shodnu
Sosi  21.08.2008 10:19
Sonny Anderson  21.08.2008 00:31
+1, asi tak no, me se hra docela libila, akorat skoda Sverky to zakonceni. Pokud Milan fakt prestoupi do toho Betisu tak se snad zahrej, probudi se a zacne mu to tam aspon troskicku padat. Sirl se mi dneska libil, pekne urobil gol a dal hral hezky. A kktek Rada uz neco urobil, po dlouhy dobe sem od nas videl peknou hru po zemi, ne hned nakopnout balon na Kollera, to sme delali furt, ikdyz vubec nehral
SniperxXx  21.08.2008 00:33
Sakra, to "urobil" mě tam nějak mate
Sonny Anderson  21.08.2008 01:39
asi jim rek at hrajou po zemi, za to musim Radu pochvalit (Dedka to za x let nenapadlo), stale me ale nepresvedcil ze muze byt kvalitni reprezentacni trrener
Kozut  21.08.2008 00:21
Ocenuju peknej vykon Čechů ikdyž mě trochu mrzí ten konec (opět )...muž zápasu : Polák, koneckonců vyhlásili ho tak i ve webley takze takze zadnej pochyb....Přiznám se že když sem viděl na soupisce Baroše tak sem se ani moc nechtěl koukat ale Milan ukázal že na to má a snad konečně najde svoji stracenou formu
Aranea  21.08.2008 00:32
Zapas jsem sice nevidel, ale dle komentaru to vypada na slusny vykon ceskeho tymu a vcelku odpovidajici vysledek, za ktery jsem rad hlavne kvuli trapnym tipum nekterych odborniku, posuzujicich rozdil kvality mezi CR a Anglii podle trzni hodnoty jednotlivych hracu ve FIFě...vice takovych zapasu, mene takovych odborniku.
Obavam se ale, ze tohle jen udrzi Radu v sedle a cesky fotbal se nehne kupredu. Na post trenera repre to chce cloveka, ktery konecne zacne mluvit i do neceho jineho, nez je nasledujici reprezentacni zapas. Cloveka, ktery se pokusi trosku pohnout celym ceskym fotbalem. To Rada urcite neni.
michalfcb  21.08.2008 01:01
Tak to jsem mile prekvapen. zapas sem bohuzel nevidel ale myslim si ¨ze je to dobry vstup do nove ery. doufam ze to bude tak dobre iu pokracovat.
pavel.fotbal  21.08.2008 01:23
Nejlepší bude,když SOSI až nzase budeme hrát,abys radši ani nekoukal,protože takovýho kritickýho slepoucha, no to sem neviděl.Nejlepší bude, když začneš chodit třeba na operu!!!! Co by si chtěl ?! Abysme permanentně ty Anglány válcovali a nepůjčili jim vůbec míč? Já myslím, že tenhle tým má budoucnost a hrál dobře !! Abychom hráli takovej útočnej válec jako ne EURU 2004 proti Nizozemcům, no na to zatím tenhle tým nemá , ale co není jednou může být!!!!
Sosi  21.08.2008 12:26
slepoucha? ja za to nemuzu, ze ty se spokojis s vysledkem 2:2, jses naprosto unesenej, ze jsme uhrali ve WEMBLEY remizu. Obcas jsme meli peknou hru, ale to jen par prihravek uprostred hriste, jinak prote zadna slava. Jestli chces rikat, ze jsme hrali dobre, kdyz Cech porad lital vzduchem, aby neco chytil a james se porad nudil, tak to potom jo...
ehmmm  21.08.2008 01:25
Tak zapas som nevidel, ale vsade sa pise ze Cesi boli lepsi a zasluzili si vyhrat, takze pekne
hruska1011  21.08.2008 01:34
no tak zacnem : viem ze sa nemam starat do vasej repre,aj ked vam fandim. do diskusii sa nezapajam len ich citam. a zbieram informacie. ale teraz musim napisat.ako citam ta viacery sa tu rozumiete do futbalu a tak, ale tie vase ze rada baros .. ze co bude s vasou repre atd. tie vase picoviny. precitajte si co ste pisali predtym a co teraz. je to smiesne.nedari sa tak zatracujete a ked sa nieco podari tak je to trapne si myslim. inak citam tu clanky o PD,PL, SA atd a poviem ze viaceri mate perfektny prehlad. ale ty co mali prehlad tak ty nadavali na radu a spol a ti isti teraz chvalia atd.ked mam jeden nazor tak ho nemenim.. alebo si pockam ze ako to bude a potom poviem svoj nazor.niektorym z vas sa cudujem ze netrenujete chelseu,ma u spurs atd. lebo kazdy z vas tu pise akoby by bol majster sveta.ked ste taky mudry tak zacnite trenovat aspon vasa repre bude na 198 mieste . to je vsetko.porozmyslajte ze co tu niekedy pisete. inak sory je to len moj nazor. a uz sa tesim jak zacnete teraz nadavat. nech sa paci
Sonny Anderson  21.08.2008 01:43
nebudu nadavat, Rada je proste permanentni kkt, nemyslim ze se tento nazor na neho po 1 utkani jen hned zmeni. jenom sou vsichni spokojeni, bo dneska to bylo docela fajne a ne take kopnu do lopty at to veme Koller a je, von tam neni? ze je zranenej? nasrat, baros to taky zvladne, sice v souboji 1vs1 upadne a 2 roky nedal gol, ale dedek rek, tak co, prachy sou, tak co.
mical  21.08.2008 01:42
OT: doufam ze tu bude nejakej pozapasovej rozhovor s brucknerem ... remiza s italama uhral a 3:0 taky nevedli... takze muze bejt spokojenej a k tomu dali 4 goly
Cesc.Fabregas  21.08.2008 02:26
baroš se nám opět trefil ten ví kdy udeřit naposledy proti němcům to byl taky dost haluz gól
Liquid  21.08.2008 02:49
60.minut náš solidní výkon, ale pak začla klasická česká hra "když vedeme o gól zatáheme se, odkopáváme, zdržujeme a koledujeme si o vyrovnání" a samozřejmě, že přišlo. Petr Čech sice podal slušný výkon, ale ve vybíhájí při standartkách je slabý, ten druhý gól jde z části na jeho vrub, choval se úplně chaoticky a zrovna tak obrana. Náš nejlepší hráč Šírl, potěšil Baroš, ikdyž ten gól nedal on ale Ashley Cole, jinak by to James chytil, slušný výkon i Jankul a Polák, zklamal mě ale Ujfaluši. První gól šel přes něj a byl i tak celkem nejistý. Na závěr bych dodal, že jsem čekal horší výkon i výsledek, ale Anglii podala špatný výkon, dokonce i Lampard neviditelný, snad Beckham byl nejlepší z nich.
Liquid  21.08.2008 02:54
Na druhou stranu remízovat na půdě týmu co se nedostane ani na Euro když ještě ten tým podá tak špatný výkon no, mělo se to udržet! Když i Bělorusové remízuje v Německu a s Argentinou, tak bych ten výsledek rozhodně nepřeceňoval.
merengues  21.08.2008 05:40
Není ostuda, že jsme od Angličanů dostali 2 góly ze standardek (kterým jsme jinak až na pár výjimek docela kralovali), chybou je to, že jsme jich dovolili 20. Na podobné téma mluvil Večeřa po Jablonci.
dom 8  21.08.2008 06:18
Mě docela překvapil Svěrkoš.Odehral slušne utkani.Srovnal bych to z Barošem.Dokonce ve hře byl aktivnější.Spočatku jsem si řikal to chce ten Baroš to utkani odchodit?
Fugy  21.08.2008 07:02
To byl hroznej fotbal Anglie nás "překvapila" těžkou chůzí a naši hráli "zanďoura",jakýho nepamatuju!!!Jako za Uhrina,beton v obraně a jen na brejky!!škoda ale,že jsme dostali v závěru tak hloupej gol,Angličani byli úplně trapní,co předvedli a bod si nezasloužili Jenže,oni hráli úplný hovno a na remízu s náma jim to stačilo Naši tam sice měli pár dobrých akcí,ale jinak hráli taky "tužku" Mě se ten fotbal ani trochu nelíbil
pavel.fotbal  21.08.2008 08:31
Skoč do zdi
Fugy  22.08.2008 06:05
Ještě řekni,že tobě se ten zápas líbil!Klidně,ale tím,že Anglie nám dala mraky prostoru,to se to pak hraje že?To je jasný,že pak vychází krásný akce!Prvních 20min.,když nás Angličani ještě napadali,tak jsme nevěděli čí jsme!!Nepodrželi jsme vůbec balon!A za celej zápas ani jeden roh To je tragédie!Uvidí se až v kvalifikaci,jak na tom jsme doopravdy,Anglie nás vůbec neprosvědčila!!
manii  21.08.2008 07:02
Naši odehrali super zapas sice jsme remizovali ale vzdy sme dostali gol az v nastavenem ale super fotbal
ManRED  21.08.2008 07:18
Naše sestava se mi líbila ....Angličani se moc nepředvedli,ale asi to bylo způsobeno tím,že už se rozjela PL tak se nechtěl nikdo zranit.
Jakub19  21.08.2008 07:29

Anglie ukázala, proč je její repre o ničem. Kdo to tu nedávno psal, že mají nejlepší zálohu na světě? A že mají nejlepší stoperskou dvojci na světě? To jsem včera fakt viděl. Prosadil se proti nim i tragéd Baroš a záloha nevymyslela vůbec nic. Rádoby hvězda Beckham dal dva přesný centry za celý zápas a třeba Lamparda jsem si vůbec nevšiml, že by hrál.
jiri - fcb  21.08.2008 07:38
Když jsem to tady pročetl, tak asi nejvíc souhlasím se spanhelem. Angličani prostě hráli totální sračku. Zase se ukázalo, že pár mediálních hvězd prostě výsledky neudělá a střed zálohy Gerard Lampard je k smíchu už pěkně dlouho. Nechápu, že si Capello nedupne a nenasadí za ně konečně nějaký fotbalisty ... . Absolutně chybí kreativita, nesouhra, nesoulad, sólování ... Lampard není žádnej tvůrce, což se ukázalo v Chelsea po příchodu Deca (hra se zlepšila možná o dvě třídy) a Gerard už vůbec ne, to je dříč a vůdce. Tihle dva doplnění Barrym, kterej by to asi měl čistit, což se mu ale moc nedařilo, tak vznikne opravdu tragédní kombinace ...

V našem výkonu vidím posun k tomu, že se naši hráči snažili hodně kombinovat a některý kombinace opravdu stály za to . Jenže bych tohle opravdu nepřeceňoval, protože takovýho prostoru, jako měli naši včera, se už možná dost dlouho nedočkají. Angláni opět nastoupili z vědomím, že oni jsou hvězdy a ono se to zase nějak vyhraje. Dobře jim tak

A jen doplním, že se aspoň ukázalo, že neúčast tohohle "cirkusu hvězd" na EURU nebyla žádná náhoda, ale realita (pro hrdý Angličany určitě hodně krutá ) .
Jakub19  21.08.2008 07:53
A z dalšíh zápasů:
Larsson úžasný gól
Xavi škoda, že nedostal šnci Bojan
Rakouko
jiri - fcb  21.08.2008 08:28
Rakousko má dobrý mladý tým a Bruckner by pro ně mohl být dobrý učitel. Začátek zvládl, dál uvidíme
janoas  21.08.2008 10:54
Rakúsko dalo v Taliansku 4 goly a zápas skončil 2:2
Špak  21.08.2008 08:17
Přiznávám zesem našim moc nevěřil ale překvapily dalo se nato koukat,obrovská škoda závěru poločasu,asi je remíz zasloužená.Jen semi zdálo žesme nešli rychleji do utoku a tež škoda šance Svěrkyho,první gol asi Ujfaluši zaspal necal se preskočit,Jinak souhlasím dobrá práce celeho mužstva Až se uzdraví Rosa muze to být ješte lepší. Taky mě potěšil vysledek Rakouska Bruckner muže zvednut rakouský fotbal.
Felix DeSouza  21.08.2008 08:47
Anglie teda bídná, ovšem když odešel nagelovanej důchodce, kterej snad každou standardku kopnul na prvního Čecha, začali rázem hrozit aspoň z nich. Čech toho dost pochytal, ergo obrana toho dost pustila. Šírl samozřejmě výbornej, snad už tu nebudeme poslouchat ty řeči o tom, jak bejt v základu Zenitu je málo. Baroš.... Ashley Cole si dá vlastňáka, ale někteří už tu zase píšou, jak se probudil jeho střelecký instinkt, přirozenost dravce, vrátila se mu pohoda, a já nevim co všechno. Je to fantastický, vy teď budete půl roku psát "Věřím, že se mu vrátila forma, dokazuje, že je to špičkovej útočník" pak rok "Věřím, že se mu vrátí forma a ukáže, že to ještě může bejt špičkovej útočník" a pak po roce a půl se tam někde zas nějak něco odrazí, Barošovi to škrtne trenýrky, a začne to nanovo. Blbý je, že Svěrky se ukázal ve výjimečně neexcelentní formě (asi na něj doléhá divná hra Baníku) a barošofilům dodal další munici pro jejich zběsilé střílení o dokonalosti pana Milana.

Jsem stále skeptik, tomuhle týmu příliš nevěřím. I když bylo vidět určité zlepšení (víc se hrálo po zemi, sem tam i někdo běžel, ba i dvě tři přihrávky do prostoru byly k vidění) počkal bych s glorifikováním na ostré zápasy.
Aaron  21.08.2008 08:58
Záloha Albionu je k smíchu. Hrají tam fotbalisté, kterým je repre u háje. Lampard a Barry si tam běhají jak někde na pláži, Beckham umí jen centrovat, ani tohle však včera nepředvedl..To co složil Capello je strašné. To je snad horší trenér než byl McCleren. Pryč s tím špageťákem.
tesino  21.08.2008 09:07
Á, pán je odborník. Na pl.cz jsi přeci prohlašoval, jak nás domácí smetou. A to hlavně herně. Nestalo se ani jedno. A že Beckham neumí centrovat? A po čích centrech padly oba góly domácích? Capello horčí než McClaren? Tohle může říct jen absolutní diletant nebo někdo s brejlema potřenýma na bílo s červeným křížem.
Aaron  21.08.2008 09:13
Čekal jsem lepší výkon Anglie, ale když jsem viděl sestavu Albionu, tak jsem tohle hned tušil, ty odborníku...Takže je Beckham platný, když se mu povede jeden centr a celý zápas hraje tragicky? Ten druhý byl využit jen tupou hloupostí našich obránců.
tesino  21.08.2008 09:38
Jeho centry a Defoeovy schopnosti byly tím nejlepším, co včera Anglie předvedla. A kdyby Čech neměl problémy s centry do vápna (což je dlouhodobě jeho zdaleka největší slabina), tak by asi Anglie praskla. Nicméně ty jeho centry jsou opravdu nepříjemné, a jak vidíš, dokážou rozhodovat zápasy. Mě ale udivuje tvá nekonečná víra v anglický fotbal, dkyž už léta nehrají nic moc. Navrhni svou sestavu.
Aaron  21.08.2008 12:56
Bohužel dlouhodobě je to bída a nejhorší je, že se nci proti tomu nedělá. Nejdřív vše zničil Eriksson, za kterého se hrál hnusný fotbal a stále to pokračuje. McClaren pokazil totiž snad všechno a Capello si šel nejspíš jen vydělat...Zajímalo by mě, co tím Gerrardem na levé straně chtěl dokázat a s J. Colem na střídačce. Až na zálohu je to dobře poskládaný. Tam nemá být žádný lenoch Beckham s Lampardem..
merengues  21.08.2008 13:09
Od počítače se ty sestavy skládají lehce, ale přijít tam a opravdu ty hvězdy posadit na lavičku, to je něco úplně jinýho. Je to začarovaný kruh, pokud toho ale není schopen Capello, tak už nevím, kdo jim pomůže (snad až Lampardův důchod).
Aaron  21.08.2008 13:20
Musím souhlasit. Není to jednoduché. Capello je pod obrovským tlakem. Kdyby nechal sedět Lamparda a Beckhama a neměl by výsledky, tak by to schytal raz dva...Ale to už tam mohli FA nasadit někoho jiného a ne Capella...
amor  21.08.2008 10:02
Beckham bol tragicky? Vidim, ze si odbornik na futbal...Pozri sa na znamky hracov v tomto zapase napr. na Goal.com, a zahod uz tu naivitu...
Aaron  21.08.2008 12:49
Ty experte, sleduj ty bulvární plátky a nekrm mě tím
amor  21.08.2008 14:24
Jediny, kto tu krmi svojimi naivnymi recami si ty. Zabudol som, ty si jediny odbornik na Anglicko a ostatní, co sa tim zivia a venuju sa tomu, nic nevedia...
Aaron  21.08.2008 14:50
To jsem nikdy neřekl...neztrapňuj se
amor  21.08.2008 15:01
Strapnujes sa tu ty svojou neobjektivnostou, lebo urcite tragicky nebol... Snazis sa tu presadzovat svoj "odborny" nazor, co je trapne, lebo dlhodobo tomu nerozumies... Ale ocenujem tvoju snahu...
Aaron  21.08.2008 15:05
Jasný ty objektivito...Beckham je nejlepší, díky jeho centrům je Anglie silná...Beckham nepotřebuje běhat, stačí když kopne dobře přímák nebo roh......Určitě by bylo ještě nelepší, aby byl kapitán........prosím tě, nebuď slepý...Beckham už není platný svoji hrou pro Albion...Už to není ten Beckhem kolem roku 2000.
amor  21.08.2008 15:12
Ja nehovorim, ze je alebo bol najlepsi, ale tragicky nebol. taktiez mozno ako striedajuci hrac by mohol byt platnym hracom Anglicka, lebo mozno ten jeden center, ktory by dal by mohol rozhodnut zapas, proti Chorvatom to bol on, ktory prihraval na gol Crouchovi, ostatní sa len prizerali a neurobili nic, v tom je este Beckham platny...Aj vo vcerajsom zapase po jeho centri padol gol, co urobili ostatní, co boli na ihrisku?
Aaron  21.08.2008 15:21
Já jsem neřekl, že je Beckham tragický. Sice po jeho centrech padli góly, ale ničím jiným už na hřišti platný není. Jsou rozhodně pro Albion platnější a perspektivnější hráči jako je Young a Bentley a může hrát na jeho pozici i Cole...Celkově už prostě Beckham není tak platný. Za dva roky mu bude 35 let. S ním už žádná budoucnost není. Albion by se měl poohlédnou někde jinde. Jde vidět,že takhle poskládaná záloha je snad jedna z nejhorších v historii....
amor  21.08.2008 15:31
Ale ja som uz pisal(trochu vyssie), ze by mal Capello(este lepsie niekto iný, mozno nejaky Anglican, ktory chape Anglicku mentalitu lepsie ako on, ale, bohuzial, uz ho nevymenia) vymenit kader a dat tam mladsich hracov...Ze je tragicky si nenapisal? Pozri si to vyssie, mozno si to nenapisal priamo, ale urcite to tak vyzneje z toho, co si napisal o nom...
Aaron  21.08.2008 15:36
Použil jsem tvrdá slova, ale stojím si zatím, že by v repre neměl být, nebo aspoň ne v základu....teď je zbytečné řešit, zda by tam měl být Angličan, já jsem byl pro, ale teď je tam prostě špageťák a doufám, že tam není jen kvůli penězům a něco pozitivního pro Albion udělá.
amor  21.08.2008 15:44
Jasne, ze by tam nemal byt v zaklade a trener jednoznacne Anglican, Capello je tam len kvoli peniazom, kvoli comu inemu?!
Sosi  21.08.2008 15:47
a za deset let mu bude třeba 43
ManRED  21.08.2008 09:10
Koho by repre zajímala Beckhama se chtěl proletět letadlem,Barry se chtěl ještě zviditelnit a pak hurá do Liverpoolu,Lampard myslel na prachy za novou smlouvu,Gerrard jen nechtěl aby ho zkritizovali,Bentley myslel na to jak si polepšil že šel do Spurs .... A jinak se určitě nikdo z nich nechtěl zranit.
ital  21.08.2008 14:51
Kde nic není, ani Capello nebere...
Aaron  21.08.2008 14:57
Jenže ono je...horší je to, že Capellovi stačí ty prachy co dostává.
ListerRD5692  21.08.2008 08:59
Tak- a teď mi řekněte kde jsou tupci typu Garrard, nebo Giggs, co tu prohlašovali jakej dostanem výprask, jak už se těšej......? Co nám povíte teď?
quiksilver10  21.08.2008 09:12
Giggs??:-D...ten asi nic neříkal,když není Angličan:-D
ManRED  21.08.2008 09:22
Asi se tu moc neorientuješ co?
pezi91  21.08.2008 09:21
VY ste fakt trapny.....kdyz si vzpomenu jak kazdej nadaval na radu a ted ho vychvaluje...ste ubohy vy vlastne fandite jen kdyz se dari
amor  21.08.2008 09:21
Vcera sme videli, ako hraje najlepsia zaloha s najlepsou obranou v najlepsej lige na svete... Je to tak, ale Anglicania znovu potvrdili, ze ten neuspech z kvalifikacie nebol nahodny, momentalne na to nemaju...Capello to nijako nezmenil,ma tam stale tych istych hracov ako jeho predchodcovia, hraju tu istu hru...Asi by potrebovali trochu obmenit kader a nechat hrat mladych hracov ako Richards, Bentley, Young, ci Agbonlahor s Milnerom, ktorí by aj trochu bojovali a neprechadzali sa s nezaujmom ako napr. Lampard.Myslim si, ze aj zmena trenera by prospela...
Martin.Z  21.08.2008 09:23
Odehráli sme dobrý zápas škoda těch golů,ale konečně se blýskl baroš ale i šírl a ostatní hráli taky dobře jen tak dál
scihel  21.08.2008 09:30
Díví se někdo že Anglie nepostoupila naME?
lopestroj  21.08.2008 10:28
já teda ne, přeji jim poslední místo v kvalifikační skupině.
maltod  21.08.2008 10:05
Angliie hrala Strasne... A ja; typoval jednicku
lopestroj  21.08.2008 10:27
muj názor na Anglii se nezměnil -
Tony239  21.08.2008 10:28
Přál sem Anglii, protože jí fandim od 5let, ale tak strašnej a ubohej výkon sem neviděl ani nepamatuju Lampard,Rooney,Barry,Terry a Ferdinand by potřebovali dostat přez dršku za to co předvedli! Capello taky, protože to jeho rozestavění bylo příšerný!! Hrůza, jestli chtěj takhle hrát, tak na MS 2010 můžou zapomenout zase
GEGE  21.08.2008 11:02
Jankulovsi
666  21.08.2008 11:29
Já nevím, ale asi jste většina z Vás viděli úplně jiný fotbal než já.
Hra českého mužstva byla hodně podprůměrná.
Brankář - za góly nemohl, ukázal pár dobrých zákroků; 1-
Obrana - byla dobrá až na ty standartky, tam je třeba trénink, souhra; 2
Záloha - dopředu skoro nic, to že si dokázali na půlce 10 minut přihrávat tam a zpátky neberu za úspěch, to dovedu taky, a co se týče obrany taky prakticky nic, slovo pressing viděli tak možná n