reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
02.10.2008 20:15 CET
1. kolo - odvety

Sparta Praha (CZE)   -   Dinamo Záhřeb (CRO)

3 : 3 (2:2)
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.85 - 3.25 - 3.95
19. M. Kulič
23. J. Kladrubský
82. J. Kladrubský (pen.)
16. P. Moráles
30. D. Lovren
64. M. Badelj
17. M. Had
40. T. Řepka
90. P. Voříšek
45. I. Vrdoljak
69. L. Ibáněz
--
Sparta Praha: M. Kozáčik - P. Voříšek, T. Řepka, Š. Kučera, M. Had (67. L. Došek) - K. Kisel, J. Kladrubský, L. Hušek, M. Matušovič - M. Kulič (80. N. Pečnik), M. Slepička
Dinamo Záhřeb: T. Butina (12. I. Kelava) - D. Lovren, D. Drpič, I. Biščan, L. Ibáněz - P. Moráles (84. M. Hrgovič), I. Vrdoljak, J. Sammir (58. M. Badelj), S. Carlos - M. Mikič, M. Mandžukič
Rozhodčí: Gomes (POR) - Ferreira (POR), Braga (POR)
Diváci: 11.934

Sparta nakonec postup nevystřílela

Sparta měla do domácí odvety poměrně dobrou výchozí pozici, když v Záhřebu dokázala uhrát remízu 0:0. Domácí odvetu však Sparta nezvládla hlavně po defenzivní stránce a po výsledku 3:3 postupuje do hlavní fáze Poháru UEFA Dinamo Záhřeb.

V první půli byla hra převážně vyrovnaná, ale hlavně se odehrála ve vysokém tempu. Padly totiž hned čtyři góly. První nepříjemnost se zrodila na straně hostí, když se ve 12. minutě zranil gólman Butina. Toho nahradil Kelava. Tato událost jako by ale hostujícímu celku rozproudila krev. V 15. minutě zahrozil Mandžukič nebezpečným průnikem, se kterým si obrana Sparty ještě poradila, ale o dvě minuty později už nikoliv. Mandžukič prudce vystřelil a odražený balón od Tomáše Řepky dorazil do sítě volný Morales.

Dinamo se z vedení neradovalo dlouho a přišla velká pětiminutovka domácích. Vyrovnávací trefa přišla už v 19. minutě, kdy spolupráci se Slepičkou zakončil Kulič přesnou trefou z velkého vápna mezi Kelevovy nohy. O další tři minuty později už Sparta vedla. Kladrubský si krásně zpracoval přihrávku Kuliče a z dobrých 25 metrů trefil nádhernou ranou od břevna Kelevovu bránu. O další tři minuty později mohla Sparta vést už o dvě branky, ale velikou šanci spálil Slepička.

Spartě vedení také nevydrželo dlouho. Ve 30. minutě pronikl do pokutového území hostující Lovren. Ve skrumáži se k zakončení dostal nejprve neúspěšný Mandžukič a na odražený balón si počkal úplně nehlídaný Lovren, který v poklidu zavěsil do poloprázdné branky. O chvíli později znovu zahrozil agilní Mandžukič, na kterého obrana Sparty často zapomínala. Kozáčik na poslední chvíli skočil Mandžukičovi pod nohy a míč chytil.

Sparta byla od začátku druhé půle aktivnějším týmem a také si vypracovala první příležitost. Ta přišla v 55. minutě. O zakončení se pokoušel nejdříve Kisel, následně pak Kulič. Oba pokusy však byly zblokovány. Hosté nechtěli ponechat nic náhodě a o dvě minuty později také zahrozili. Kozáčik ztěží vyrazil Lovrenovu střelu, kterou ještě odrážel do zámezí obránce Kučera s přispěním břevna.

Sparta se sice snažila, ale bohužel zapomínala na zadní vrátka. Další šanci hostů měl v 65. minutě znovu výborně hrající Mandžukič. Jeho tvrdou střelu odrazil Řepka pouze na roh. O dvě minuty později přišla pro domácí veliká rána. Mandžukič vystřelil na Kozáčika. Ten míč vyrazil znovu pouze před sebe, kde číhali dva nehlídaní hráči soupeře a střídající Badelj poslal hosty do vedení.

Domácí se poté začali soustředit pouze na útok a šanci na vyrovnání měli v 77. minutě, když Kisel z veliké dálky trefil břevno hostující brány. O čtyři minuty později se Sparta dočkala vyrovnání. Vrdoljak zahrál v pokutovém území rukou a domácí Jiří Kladrubský s trochou štěstí proměnil pokutový kop. Sparta zařadila poté vyšší rychlostní stupeň. Do šance se dostával Slepička, ale obrana hostí na poslední chvíli zažehnala nebezpečí. I přes závěrečný tlak už se Spartě vstřelit gól nepodařilo a po remíze 3:3 se tak pro tuto sezónu loučí s pohárovou Evropou.
Autor: Adam Tkadlec
Komentáře (163)
patojda  26.09.2008 15:29
2-1
nabokov87  27.09.2008 14:29
Záhřeb vyhraje 2:1
Ugljan  01.10.2008 11:32
Slaven Beupo-Dinamo Zagreb se hrálo již v pátek (nikoliv v sobotu) a Dinamo sice nevyhrálo od 31.8., ale jedná se jen o tři zápasy, takže žádná tragédie!
Trenér Ivankovič prohlašuje, že je to jeho nejdůležitější zápas v kariéře a že rozhodně neplánuje penalty a pokusí se dát postupový gól ze hry. Sestava bude upřesněna dnes večer, neměla by se výrazně lišit od té výše napsané!
Juventus  01.10.2008 11:59
1:1
Juventus  01.10.2008 12:53
a goly: (16´vlastní Biščan,78 Balaban)Sparat protrhne aspoň střeleckou smůlu
Hiko  01.10.2008 13:57
Tady to bude hodně těžké. Sparta snad zabere po pondělním debaklu. Je mi jedno jak, ale hlavně ať postoupí!
božský John  01.10.2008 14:06
No ja myslim ze to horsi jak v liberci nebude a spartani vyhrajou..ale bude to vyrovnanej nudnej bojovnej zapas ale toho gola by uz dat mohli(meli)
ManRED  01.10.2008 15:07
Nevíte proč přestoupil ten Kolář?
božský John  01.10.2008 15:13
dyk nehral ne..tak asi v Plzni si cutne...jiank nevim proc ho nestavel Lavicka...
ManRED  01.10.2008 15:14
Já ho právě viděl hrát celkem často a nezdál se mi marný,ale asi to bylo minulou sezonu no.Nicméně mě ztráty Sparty těší.
Jakub19  01.10.2008 15:15
Odchod Koláře není žádná ztráta
ManRED  01.10.2008 15:29
Podle mě nadějný byl. Ale to je jedno.
DecoSouza  01.10.2008 15:56
Byl stejně nadějný asi 3 roky po sobě Rozohdně to nebyl největší nekopa v kádru Sparty, ale šanci by měli dostat jiní.
Radin  01.10.2008 19:39
má pravdu,Kolář se nikam dál nevyvíjel...
božský John  01.10.2008 15:17
Maritazzi  01.10.2008 17:48
jo, naštěstí je Talent pryč :)
Jakub19  01.10.2008 15:15
5:0
Lionel 43  01.10.2008 18:53
Staenly10  01.10.2008 15:39
1-1,siec fandim Slavii,ale jako spravny Cech (uz jen kvuli koeficientu) budu prat i Sparte
Hudson  01.10.2008 15:40
Pevně doufám a věřím,že mi Spartička vyhraje a postoupí a snad koněčně(!!!) prothrne tu střeleckou smůlu.Tipuju to na 2:1,goly Vacek a Slepička.To už by bylo jinak trochu více tragédií na mě - propadák v Liberci,střelecká smůla,neúčast v LM a také v Uefě!!!! Let´s go Sparta,let´s go!!!! A hlavne BOJUJTE!!!!
ivosek  01.10.2008 16:30
Snad uz konecne zazehname tu smulu co si na nas zasedla a protrhneme to, ja tomu verim jen doufam ze prijde co nejvic lidi, protoze prave ted to Sparta potrebuje!! Musime do vydrit, protoze jinak by to byla katastrofa...SPARTA PRAHA


FCHK  01.10.2008 16:40
fracmilan  01.10.2008 16:41
Fandim vám... nejmenovaný slávista...
fantomas  01.10.2008 16:40
Ty s tou smulou asi nepřestaneš kalkulovat.
ivosek  01.10.2008 16:43
hele nenavazej se porad do me jako kdyz z tolika sanci nedavame nic a naopak dostavame na prdel tak je to proste smula,palici jedni...
fantomas  01.10.2008 16:44
Ne, tomu se říká neschopnost utočníku.
FCHK  01.10.2008 16:45
přesně proč to nedokáže napsat, že mají neschopný útočníky
DecoSouza  01.10.2008 16:48
To je nějaká univerzální pravda o těch útočnících? Já jen, že jsem to tu taky ještě nepsal, tak to bych měl asi rychle napravit.
FCHK  01.10.2008 16:59
to bys měl, jenže pochybuju, že to zrovna ty uděláš
Pato.cz  01.10.2008 19:08
Myslím, že Slepička je na české poměry scopný dost, ale chce to někoho kvalitního a stálého k němu ... Došek je kopyto, Kulič patří do zálohy, Wilfried víceméně také, tak kdo vedle něj? Doporučuji koupit Svěrkoše.
netret  01.10.2008 19:13
1.nemaj na nej prachy 2.stejne by tam nesel jako vetsina kvalitnich hracu z GL,pac se nechtej zk.rvit=sparta bude neustale v krizi a muze menit trenery jak chce.
Pato.cz  02.10.2008 13:42
Toho Svěrkoše ber s rezervou, proto jsem tam dal ty smajly, víš?
Radin  01.10.2008 19:44
neschopnost utočníků dávat v určitě době goly,kolik je na světě hráčů kteří si tím aspoń někdy prošli?Nezatracoval bych je hned...Co takovej bejvalej Slávista Vlček?Trpěl na to strašně dlouho a dalo by se tak psát o stovkách hráčů aji z větších týmů-Baroš,Henry,Schevchenko,je málo vyjímek..
ivosek  01.10.2008 17:26
hele ty se moc nesmej,brzy prijde doba kdy vam to tam tay prestane padat z kazdy 2-3ti sance
Maritazzi  01.10.2008 17:49
chápeš, že to je kvalitou? seš tak neobjektivní?
DecoSouza  01.10.2008 18:16
Chudák, on je tak neobjektivní, zakázal bych mu sem psát.
fantomas  01.10.2008 19:53
No jéje.
Pato.cz  01.10.2008 19:05
Dobrý náúad s těmi smajly.
Pato.cz  01.10.2008 19:06
*nápad
fantomas  01.10.2008 19:54
Ten tu byl jaksi běžný už při Euru, ale neva.
netret  01.10.2008 16:51
vymente zase trenera je moc mekej,dneska ho serval Repka
FCHK  01.10.2008 17:00
ratthy  01.10.2008 17:41
taky na to dojde neboj.
merengues  01.10.2008 23:40
muzajs  01.10.2008 23:44
Jo, taky jsem slyšel, prý ho trefil balonem. Jenže Lavička se nesložil jako Besta, tak ho Řepka uřval.
merengues  01.10.2008 23:46
Prý mu v kabině řekl, že má pořád stejný tréninky .
netret  01.10.2008 23:48
ja sem cetl nejdriv,ze ma porad stejny trenyrky
merengues  01.10.2008 23:50
Shevchenko  02.10.2008 15:32
Já taky a nevím proč.
netret  01.10.2008 23:47
no a vis jak on to dela,z oci do oci
irik  01.10.2008 18:10
Sparta! Sparta železná ... , doufám , že to zvládne a ČR bude mít v UEFĚ alepoň jednoho zástupce ...
Lionel 43  01.10.2008 18:54
Stačí Baník
vandertom  02.10.2008 09:31
Za pět let jo.
Pato.cz  01.10.2008 19:06
Věřím, že Slavia proti Vaslui nezklame ...
irik  01.10.2008 19:22
Já taky věřim , že nesklame a odjede s debalkem jí vlastní Nemůžu si pomoct , lae strašně moc nim přeju , aby nepostoupili
FCHK  02.10.2008 12:00
no uvidíme frajere kdo bude večer nasranej
Pato.cz  02.10.2008 13:44
Pato.cz  02.10.2008 13:45
Nechápu takové fanoušky, kteří chtějí a´T raději postoupí nějací Rumuni, než český tým...
dadoprso  02.10.2008 23:36
kver  01.10.2008 18:41
Dinamo Dinamo Dinamo ...
Pato.cz  01.10.2008 19:05
Pato.cz  01.10.2008 19:09
xyonek  01.10.2008 19:59
fantomas  01.10.2008 19:59
Nějak tak ti bude po zápase no.
vandertom  02.10.2008 09:32
Jj, Rumuni vás přejedou.
fantomas  03.10.2008 06:57
muzajs  01.10.2008 21:10
Ale no tak, pánové, Sparta by měla postoupit, není to tak nemožné, stačí 0:0 a na penalty - a to už si Sparta natrénovala v Poháru ČMFS. Každopádně postup by se hodil do koeficientu.
RUDA GARDA  01.10.2008 23:43
Vyhazel bych to vsechno: ty dva duchodce a hlavne tu majitelskou pakaz co si z toho dela pracku!!! to jsme dopadli ze se tresem o UEFU. Vsichni vypadnou a muzem se zas soustredit na tu nasi pralesni ligu!!!
irik  02.10.2008 07:36
Seedorf  02.10.2008 18:02
J&T
netret  02.10.2008 22:40
mam je rad
Cenda  02.10.2008 09:35
Spartani jsou amateri.Maji snad nejhorsi kadr v dejinach klubu a budou radi kdyz nedostanou dalsi trojku.Je to skoda kdysi v tom klubu byla citit touha uspet v Evrope,ale s takovymi hraci budou radi za 3.misto v lize.Skoda pro nas koeficient.
satan_666  02.10.2008 09:58
tak Dinamo jede pro postup,o tom neni pochyb,navic tam bude slušnej kurs,dát na postup Dinama a Slavie se vyplatí
orim72  02.10.2008 10:49
Sparta je v herní krizi a dnes se - bohužel pro český koeficient - bude muset poroučet z pohárů UEFA. Poslední výkony Sparty dopomohly k napětí mezi některými hráči a trenérem... Sparta nemá optimální formu a hlavni problém je - trefit se mezi tři tyče! Zápas nenabídne mnoho atraktivity a můžeme očekávat remízu 0:0.
Tipuji: 0
Lukas.1984  02.10.2008 10:57
Me osobne vyhra Liberce 3:0 moc tesi - kurz 3,20 byl oprvdu fajn! Nejsem rozhodne fanouskem Sparty ale doufam ze proti Dinamu se konecne trefi (gola uz by to opravdu chtelo) a postoupi! V poharech je pro me proste Sparta ceskej klub fandim ji a doufam ze postoupi!
Ugljan  02.10.2008 11:10
Tak já jsem velký fanoušek Sparty a když už sám Tomáš Řepka řekne, že je v klubu nějaký problém, asi bude... Našel jsem nádherný kurz na to, že Mandžukič dá gól (3,43 u Fortuny), jinej na to nemá a Dinamo asi opravdu bohužel postoupí!
Buris  02.10.2008 11:27
Spartááá Spartááá bůůůzer....tů partáááá Stejně to projedou
Ugljan  02.10.2008 12:40
ty budeš asi chachar nebo brňák, že?
Buris  02.10.2008 13:32
sparta
Shevchenko  02.10.2008 15:33
Spartááá, Spartááá, bůůůzerantu partááá.
merengues  02.10.2008 11:39
Všem doporučuju článek v Hattricku "Hypermarket Letná: Inventura!". Je neuvěřitelný, kde jsou dnes redaktoři Hattricku a kde je sportovní novinářský "zbytek". O parodii na tragikomedii s názvem Pro Football ani nemluvím.
Jakub19  02.10.2008 11:48
Ugljan  02.10.2008 12:39
A nemůžeš nám zde něco zkopírovat? Já podobné slátaniny ani nečtu...
pavel.fotbal  02.10.2008 14:02
Věřím, že\se Sparta po tý facce co dostala v Liberci pprobere a zabere naplno a postoupí 4:0(Kulič,Slepička,Řepka,Kisel)
Lionel 43  02.10.2008 16:17
RUDA GARDA  02.10.2008 16:27
Taky bych rad tomu veril ale bohuzel s tim ancablem co maj ?! to nestaci ani na tu ligu ( zas to vyhraje ta pakaz z edenu a ja uz to nerozdejcham!!!
kver  02.10.2008 18:19
sparta Dinamo 1:3
M11  02.10.2008 20:33
hmm... krasna strela.. sparta ma co delat
M11  02.10.2008 20:34
to byla rychlost
M11  02.10.2008 20:42
no panejo kladrubsky dalsi banan.. snad to uz neztrati
M11  02.10.2008 20:46
ach jo.. 2-2
Galacticos  02.10.2008 21:56
Nechce se mi věřit, že tihle nekopové trenují každý den. Půlka neví jak zpracovat balon. Český fotbal je hnus.
Caky  02.10.2008 22:29
Presne tak, bereš mi slova z úst, vždyť oni si nejsou schopni dát přihrávku na pár metrů, no a co tam prováděli v nastaveném čase Řepka a spol., tomu už se nedalo nic jiného než smát. Mrzí mě to, ale český fotbal jde do kytek.
-Kopy-  02.10.2008 22:28
Minimálně pět hráčů ze základu nemá ve Spartě co dělat.
M11  02.10.2008 22:31
nechapu Lavicku jak nektere hrace muze trpet kdyz hraji stabilne velke kulove
merengues  02.10.2008 22:37
Lavička s tím nemůže dělat nic. Dokonce má údajně ve smlouvě, že musí hrát v pohárech 4-2-3-1 .
M11  02.10.2008 22:38
tak to ho lituju
spanhel  02.10.2008 22:40
Tos četl kde?
merengues  02.10.2008 22:45
Zásadním bodem, vlastně podmínkou angažmá bylo, že tým bude v těžkých zápasech, především v evropských pohárech, nastupovat v rozestavení 4-2-3-1. "Očekávám, že ho proti silnějším soupeřům, kdy se více obáváme jejich útočné síly, bude trenér uplatňovat pravidelně," potvrzuje Křetínský.

Zdroj: Hattrick 10/2008

Já jen aby si někdo náhodou nemyslel, že Spartu trénuje Lavička .
netret  02.10.2008 22:55
Kretinsky je pako on o tom fotbale nema ani paru a to je dobre
muzajs  02.10.2008 23:00
Tak to je perla. A já si říkal, že Sparta hraje v pohárech už hodně dlouho prd - on za to může "Mrs" Křetínský.
M11  02.10.2008 23:03
nema obdoby
antibarcelona.com  02.10.2008 22:34
Sparta o5 předvedla,že její úroveň definitivně spadla s nechutným vyhazovem Poborského. Pan Křetínský je pouze nechutný laik, který tuto českou fotbalovou ikonu zbavil jakýchkoli nadějí na evropskou klubovou vyšší společnost. Dobrá práce, jen tak dál
Jakub19  03.10.2008 07:53
Odchod Poborského byl naprosto logický.
Ugljan  02.10.2008 22:39
Já se jen jako sparťan musím také bohužel pod tyto vaše názory podepsat, ostatně výše jsem již tipoval postup Dinama před začátkem zápasu. Pondělní derby bude derniérou trenéra Lavičky na lavičce Sparty, pokud ho nevyženou ještě do té doby. Slávia nás v aktuální formě a psychické pohodě přejede jak válec...
Oxbow  02.10.2008 22:42
Bohuzel ac nechte s tebou musim souhlasit
Shevchenko  02.10.2008 23:15
Už se těším.
PD  02.10.2008 22:48
Je mi líto Lavičky a hráčů, ale ne vedení Sparty........jedinýho hráče kkterý byl schopen tvořit hru, Horvátha se nezastali proti bandě blbů a stupidů., navíc ho pustili a teď takovej typ hráče schází
steve5  02.10.2008 22:53
já doufám že Víťu Lavičku nevyhoděj, já mu věřím a nechal bych ho koncepčně pracovat.. jak jsi řekl, vedení to pěkně kurví, Horvi neska chyběl, místo něj si poříděj Bergera kterej je zdravotně v háji, ten si může podat ruku s kamarádem Vláďou Šmicerem....
steve5  02.10.2008 22:50
Já jako kovaný sparťan jsem při závěru (vlastně po celé utkání kromě gólů sparty) trpěl jak zvíře, jak je možné že je obrana tak děravá? Had s Kučerou tam nemaj co dělat, a zkušený Řepka kterej v lize táhne mužstvo neumí dát přihrávku a dokonce nahraje (!!!!) útočníkovi do šance!! Útok ale musím pochválit, 3 branky Dinamu je slušný počin, jen to zkurvila ta obrana... jsem docela zvědavej na pondělní derby, Slavii jsem dneska hrát neviděl, tak nevím jakym stylem to tam ukopala, doufám že se Sparta zvedene a v pondělí Slávku nakopem, směrem dopředu tam dneska byly nadějný věci!
Juventus  02.10.2008 23:35
Dinamo bylo 75 minut jasně lepší to musle vidět každý,Sparat dala do 75 minuty ty 2 branyk ale prakticky z ničeho,měli 2 šance a ty využily,jinak žádnou další šanci si nevypracovala,nevím já bych z utočnou fázy spokojen nebyl 4 šance za zápas na domácí půdě a to ještě brana z ofsajdu a z penalty to ani za šance nepočítat.Sparta byla ve všech směrech horší.Už 3 royk není schopná v poháru vyhrát na domácí půdě což něco znamená.Ale rozhodně být slávistou tak předem nidk enehlásám že derby vyhraje slávie,to ani náhodou,Sparta je v lize sebevědomější a nic na tom nezmění debakl v liberci,ale v pohárech je Sparta uplně připosraná.Jinak dneska s emě zdálo jak kdyby Řepka ty chyby dělal schválně a chtěl potrestat lavičku za ty hádky a možná ho chce ze Sparty dostat,moje zajímavá uvaha,ale asik nepravdivá ale mě s eto zdá jako logika
netret  02.10.2008 23:41
komu ty fandis v lize?
Juventus  02.10.2008 23:47
Tescoma Zlín
Juventus  02.10.2008 23:49
Ale abych řekl pravdu kdybych si mohl vybrat Spartu nebo Slávku tak budu radši držet palce Slávce pač ta Sparta na to se nedá dívat,já prostě vím že když Sparta hraje pohár tak už vím co od nich můžu čekat,jeden velkej hnus,slávka se aspoň trošku snaží hrát otevřenější fotbal.Ze Sparty mě bolí oči. v Pohárech!!
netret  02.10.2008 23:53
jn,takze si ze Zlina jo?
Kerzak0v  03.10.2008 00:06
... nejvystiznejsi komentar, pod tohle se podepisu ..... sparta byla marna. Nejak nemuzu pochopit nektery prispevky typu "utok byl super, posrala to obrana". Utoky sparty byly neskodny, dali dva goly v podstate z niceho + penalta. Na vrub sparty se musi uznat, ze rozhodci je rezal co to slo - ale stejne Dinamo bylo lepsim muzstvem na hristi. Bohuzel..... uroven ceskyho fotbalu je naprosto zalostna.
steve5  03.10.2008 10:04
vzhledem k tomu že 5 zápasů nedali branku tak jsem jejich útok musel pochválit... nepamatuju si kdy dali v poháru naposeldy 3 branky... co je na tom k nepochopení...
Juventus  02.10.2008 23:56
no velice blízko zlína z dědiny. Zlín je jako vedlejší záležitost pro mě,srdeční je Juve!!
netret  02.10.2008 23:59
aha ale ten Juventus by me nenapadnul
Juventus  03.10.2008 00:03
jj jako někdo fandí třeba týmu jako jen tak trošec a má ho napsaný v nicku ale já sem prostě totální blázen do nich.Dokonce po prohrách i brečím a to bez prdele Můj sen je prostě podívat s ena zápas LM přímo v Turíně na novém staďáku,to bud enádhera.
Kerzak0v  03.10.2008 00:06
A co ti brani jet do Turina na LM?
Juventus  03.10.2008 00:12
Jak sem psal chci jet až na nově zrekonstruovaný stadion
Kerzak0v  03.10.2008 00:14
Na co cekat, muzes na starej i na novej
netret  03.10.2008 00:07
ja sem byl do nich taky jednu dobu zazranej,ale co to vzal do ruk ten Gigli a Secco tak uz to tak neprozivam,ale Alex je porad neskutecnej co dokaze
muzajs  03.10.2008 00:10
Jedině Hull City
netret  03.10.2008 00:14
Cenda  03.10.2008 00:14
Ses to ty Kubo?Jdes v sobotu na Plzen?
Liquid  03.10.2008 00:31
Jako slávista jásám, protože v takových sra*kách vidět spartu je jedna radost, kor těsně před derby. Jediní 2 hráči co zahráli dobře byli Kladrubský a Kulič a to nehledě na to že se trefili, celkově makali. Nechápu co tam vůbec dělá Matušovič, ten se v tý spartě tak zku*vil že to až hezký není.
Jakub19  03.10.2008 08:15
Had nemá na to, aby nastupoval za jakýkoliv prvoligový klub, natož za Spartu. Kisel a Matušovič nemají ve Spartě co dělat už nějaký ten pátek. Včera Matušovič nedal jediný přesný centr a Kisel krom několika situací v závěru taky vůbec nic nepředvedl. U obou je to dlouhodobý problém. O Kučerovi netřeba mluvit, i když je mu bych šanci ještě dal. Bohužel i když bude hrát jak teď, tak bude v základu, protože není, kdo by ho nahradil.
Píšu to už poněkolikáté, ale s takovýmto kádrem se zázraky čekat nedají. Lavičku mám rád a o jeho odstoupení nemůže být řeč, ale co se kádru týče, tak to on i vedení hodně prokaučovali. Bez tvůrce hry to prostě nikdy nejde a ukazuje se to od počátku ligy. K tomu úzká obrana, kdy jediný schopní jsou Řepka a Voříšek a výsledek je takový, jaký je. Hnus.
Nevím, co čekali, že to odtáhne Berger? Bylo od začátku jasné, že on tím tvůrcem i vůdcem být nemůže i z důvodu toho, že jím nikdy nebyl, on má jiné přednosti, navíc bylo vcelku jasné, že zdravotně nevydrží celou sezonu. A alternativa žádná!
Včera zahrál skvěle Kladrubský. Škoda, že Sparta nemá takové hráče dva. Jeden by hrál levého beka a druhý v záloze. Naopak nechápu, co to tam vyváděl Řepka a to především v tom závěru. A ten gól Kuliče, to byla hrozná náhoda. Při opakovaném záběru bylo vidět, že vůbec nemířil, že se nepodíval na brankáře, prostě to napálil doprostřed brány. Jako pokud je tohle učí na tréninku….
Toho Pečníka neznám, ale za těch pár minut byl hodně aktivní, možná by stálo za to dát mu šanci. Škoda, že nehrál Wilfried, další z těch, co bojují a ten dokonce i umí s balonem. Wilfried by měl hrát v útoku a Kuliče bych dal do zálohy. Určitě tam bude platnější než Kisel či Matušovič.
A ať mi někdo neříká, že v béčku není žádný obránce, který by byl lepší než Had…
spanhel  03.10.2008 08:22
jiri - fcb  03.10.2008 08:33
Hoda bych nakopal z rozběhem zepředu. Je to neskutečný, jak mu tam pořád utíkali. O Kučerovi se bavit nehodlám, ale včera mě zklamal i Řepák.

Z tvojí kritikou jinak velkej souhlas, snad až na Matušoviče. Na toho já nedám dopustit. Je to jeden z mála fotbalistů u nás, co se nebojí něco sám udělat. Ikdyž mu tomnohdy nevychází.
Jakub19  03.10.2008 08:46
Matušoviče bych prodal okamžitě, kdyby to šlo. Je mu se povede jeden zápas a pak tři ne. On má snahu, to jo, ale pokud z pozice krajního záložníka není schopný přesně odcentrovat jediný balon, tak je někde chyba. Navíc umí centrovat jen levou nohou a tak je hodně čitelnej, což se i včera ukázalo.
Letos jsem to pěkne pros.... a to jak LM, tak teď i tu UEFU, protože jak přes Panathinakos, tak teď jsme měli na to, abychom postoupili. A je pro mě nepochopitelné, že jsme to pustili. Sparta jde do kytek a pokud se něco nezmění, tak se na účasti v pohárech bude moct jen vzpomínat.
jiri - fcb  03.10.2008 08:35
no a ještě jsem zapoměl na tu věc nejdůležitější asi a to jsou koeficienty. Jak ten národní, tak hlevně ten náš jde čím dál tím víc do kytek a základní skupina EUFY by byla výborná šance, jak se tam dostat. Ne však z takovýmhle výkonem
jiri - fcb  03.10.2008 08:28
No, tak tohle byla velká trága. Neskutečně špatnej výkon. Pochválil bych opravdu jen útok, kterej vykouzlil z hovna bič, ale o záloze se netřeba bavit a obrana? Tak neskutečná nedůslednost, takovej nedůraz, nepřesnosti ... Prostě hroza. Chvilkama jsem si myslel, že jsem špatně přepnul a koukám na nějakej předsezonní pouťák a ne na "nejdůležitější zápas roku", jak ho mnozí proklamovali. Já už nejsem ani nasranej, mě je to jenom trochu líto.

Já už vážně nevím, kde je chyba. Myslel jsem si, že to chce dobrého trenéra. Toho máme a pořád nic. Každopádně určitě musí Víťa pokračovat. U nás lepší není a ze zahraničí asi dlouho nikdo nebude (a kdovíjestli by byl lepší). No, uvidíme, co bude.

Každopádně bych, bejt slavíkama, moc nevyskakoval. Uhráli dvě plichty stejně jako Sparta a to měli každopádně slabšího soupeře, takže taky žádná sláva
sterda  03.10.2008 09:03
Lavička je sice na české poměry výborný trenér, ale už taky udělal spoustu chyb, hlavně ve skladbě kádru. S velkou slávou přišli Kučera, Berger a Blažek a jak to dopadlo. Navíc Kušnír za nehorázné peníze... Já vidím hlavní problém ve tvořivosti zálohy a tudíž hlavně v Kiselovi. S výborným Huškem v zádech (někdy navíc zdvojený Kladrubským) musí předvádět úplně jiné výkony. Ale není to tvůrce, pouze dříč, který se často (celkem i úspěšně) pokouší o koncovku. Kostra týmu, na které se dá stavět: Kladrubský, Řepka, Voříšek, Hušek, Slepička a nebál bych se dát šanci Vackovi, je rychlý, technický a tudíž se není čeho bát
Kerzak0v  03.10.2008 09:32
Hušek? ... proboha, dyt neumi dat prihravku ani na dva metry
sterda  03.10.2008 09:37
Nesuď podle jednoho zápasu, společně s Tavaresem nejlepší štít ligy. Kdo myslíš, že dva roky dělal hru Horvátha? I když Horváth nenaběhal skoro nic, tak střed nebyl moc prostupný...
Kerzak0v  03.10.2008 09:56
Uznavam, ze spartu tolik nesleduju (jako celou ceskou ligu), ale vcera me z nej fakt bolely oci
wector  03.10.2008 12:22
Za Tavarese bych dal ještě Galáska. Hušek má určitě předpoklady, ale za tu dobu, co je ve Spartě, opravdu nedokázal zlepšit tu tragickou nahrávku, někdy naprosto zbytečně tvrdě fauluje a mohl by trochu zrychlit, takhle stačí jen na tu naší ligu.
vandertom  03.10.2008 12:41
Tak ona Sparta hraje stejně většinou jen tu ligu.
sterda  03.10.2008 14:02
Mně se Hušek velmi líbí, SVÉ úkoly zvládá velmi dobře. S rozehrávkou sice problém má, ale kdo by v jeho pozici neměl, když skoro všichni útoční hráči jsou neuvěřitelně alibističtí a nikdo nechce hrát, aby náhodou nezkazil. Navíc Horváthovi stačilo odevzdat míč a nestarat se, Kisel však nic nevytvoří a proto se musí Hušek snažit suplovat jeho úkoly a takhle to dopadá.
wector  03.10.2008 19:38
Mně se taky zamlouvá, jestli dneska někdo ze Sparty má nějakou hodnotu, tak Kladrubský a Hušek. U prvního je problém nvyrovnanost, kdy mezi 2-3 povedený mače střihne totální prdlačku. Hušek má ty problémy viz. výše, ta přihrávka se dá poměrně snadno odstranit, ale jeho rychlost mi nepřijde úplně nejlepší. Jestli se nezlepší, tak nemá šanci se prosadit venku, i DM si dneska nevystačí jen s tím, že umí odebrat míč, minimálně musí najít CM a i to dělá Huškovi často problém, přihrávka na 10 metrů...
jiri - fcb  03.10.2008 09:34
sákryš. Po hodně dlouhý době se s tebou zhotnu naprosto stoprocentně ...

Ikdyž ten Hušek tam byl včera taky jako namalovanej ...
sterda  03.10.2008 09:41
Včera ano, ale jinak velká kvalita. Jinak vedení podle mě bude muset trošku stáhnout pozice a nevykřikovat pořád, že Sparta je nejvíc atd, protože zbytečně vytváří tlak na hráče a ze současného kádru umí hrát stabilně pod tlakem max. 4 hráči. Fotbalově na to sice nemá dost hráčů, ale psychicky nemá na Spartu skoro nikdo, čest výjimkám
jiri - fcb  03.10.2008 09:53
ale jo, ten Hušek JE dobrej, proti tomu nic. Já jen, že včera taky zapadl do podprůměru a vyloženě si ho tam několikrát školili. No hnus.

Ten tlak na hráče je prostě enormní, to je jasný, ale vedení nemůže říct, že nebude bojovat o titul, protože jak by zase vypadali před sponzorama, kterejm naslibovali, že o ten titul bojovat budou, že jo ...?

Že je ve Spartě spousta naplavenin je pravda, ale i tak je tam sousta kvality a jde jen o psychiku. Někdy až žasnu, jak velkou část výkonu právě psychika dělá. No. Musíme (oba) doufat, že se zase zvedneme.

Musím přiznat že jsem ještě nikdy před derby nebyl v takovém rozpoložení, že Spartě moc nevěřím. Nevím, no
sterda  03.10.2008 10:01
Jenže právě ta psychika se podle mě nedá do hráčů dostat jen tak lehce, s tím se musí narodit, protože změnit myšlení je dlouhodobá práce. Já dám jako příklad Necida, který tímto strašně vyniká. I když je mu teprve devatenáct, tak sebevědomí má velké a to ho dostalo tam, kde je, samozřejmě ve spojení s fotbalovými schopnostmi. V Čechách se ale sebevědomí nenosí, takže nevím, jak to do hráčů nacpat. I když jsem si nikdy nemyslel, že to tak bude, tak momentálně máme PSYCHICKY silnější tým než vy a to mě těší dvojnásob
jiri - fcb  03.10.2008 13:19
počkej, počkej. Píšeš, že se v Čechách sebevědomí nenosí, ale není to nejhlavnější, co se vyčítá Spartě právě ta namachrovanost, tzn. sebevědomí? To dost o něčem vypovídá ...

A že máte psychicky silnější tým? Taky si nemyslím. Kdyby loni neztratila na konci Řepku a neposkládala se, tak jste měli po titulu a hned bys dneska mluvil jinak. Vy jste se totiž poskládali dávno předtím, dokonce se mluvilo i o odvolání Jarolíma, kterýho dnes vynášíte do nebes ... Prostě se složili psychicky oba, akorát vy jste měli nahráno z podzimu ...

Letos nevím, v čem se ta vaše psychická odolnost projevila ...
wector  03.10.2008 13:58
Mezi sebevědomím a namachrovaností je rozdíl. Řepka je třeba namachrovanej, Kladrubský sebevědomej. A slávistické sebevědomí? Podívej se pár týdnů zpátky na start ligy - tragické výkony, vypadnutí z LM, spousta lidí (mě nevyjímaje) si myslela, že Jarolím půjde na pracá, kdežto Sparta byla na čele. A teď? Slavia se z toho zvedla, hráči makaj. Co se děje se sparťanama netřeba psát.
sterda  03.10.2008 14:08
Já mluvím hlavně o sebevědomí na hřišti, tam je potřebné, ne do médií - ideální příklad Matušovič, který má plnou hubu nesmyslů před zápasem a po 10 minutách a dvou zkažených balonech už si nedovolí vůbec nic. Na tohle není špatný mentální trénink, který Lavička zavedl, ale nějak se s ním ve Spartě nechytil. Důvod? Spousta sparťanů žije v představě, že jsou dokonalí a nic takového nepotřebují... Navíc v útočné fázi není jediný hráč, který by se nevezl s výkonností týmu, i vychvalovaný Slepička hraje dobře pouze když se daří týmu...
merengues  03.10.2008 11:08
Neřekl bych, že zrovna Lavička mohl toho Bergera nějak ovlivnit, i když spolu mluvili ještě před přestupem. Naopak Horvátha si chtěl nechat, sám mu to říkal, jenže Chovanec s Křetínským rozhodli jinak. Čímž se dostávám k tomu, kde zase vidím největší chybu já. Beneš - zbytečnej, Chovanec - zbytečnej, Křetínský - snaživej, ale strašně se motá do týmu, pořád chce po někom nějaký analýzy hráčů, řešit rozestavení, prostě se chová, jako kdyby ani nebyl majitel, spíš trenér. Který tomu nerozumí. A co Spartě chybí? SPORTOVNÍ ŘEDITEL jako byl Pelta. Borec, kterej má celou českou ligu na háku, všude plno kontaktů. A hlavně člověk, kterýmu neuteče hráč do zahraničí za půl milionu eur, když za něho sám dva týdny předtím nabídne 15 milionů korun. Tuhle neschopnost Křetínský sám přiznal, ale on není ten, kdo to dokáže změnit. A není to ani Pepa z kanclu, ani Beneš, který prý o hráčích neví vůbec nic. Takže já říkám pořádnýho sportovního ředitele, omezit vliv Křetínskýho na skladbu kádru (nemožné) + zlepšit zahraniční skauting, který je ve Spartě neuvěřitelně špatný, když ho porovnáme s podobně kvalitními kluby od nás a z okolních zemí.
Jakub19  03.10.2008 11:33
wector  03.10.2008 12:39
Hele ten skauting - za Plíška dotáhli do kádru spoustu cizinců i domácích, podívej se, kolik gólů dávají sparťanské dorosty, to je neuvěřitelný! [btw taková perlička - vzali bráchu Belaida, prej tragickýho hráče, kterýho nechtěla Slavia a ještě někdo, to už si bohužel nepamatuju kdo] Třeba jak teď sebrali B1905 toho Kadlece - když ho neposerou, tak vydělaj balík. Akorát maj problém, že sice nejlepší mladíky dotáhnou a stejnej počet jim uteče (do Porta, Interu, ale i do Příbrami). Ani dospělé cizince netahají až tak úplně tragické, spíš se nikdo z nich nechytí v "A" týmu. Jestli není spíš problém v komunikaci, že se prostě s nikým nedomluví.

O Chovancovi sem psal už včra, to je lůzr. Pokud si pamatuju, tak ho Křetínský bral právě kvůli tomu, že tomu po fotbalové stránce nerozují a chtěl někoho, kdo by mu radi. No, netrefil se. On ale ten chlap zase není tak špatnej, přecijen když se podíváš na tu hru, výsledky a skandály kolem Sparty, tak dokáže každej rok ze sponzorů vyždímat neuvěřitelný peníze, v tom třeba marketing Slavie strašně zaostává a to má v tuhle chvíli lepší předpoklady (novej stadion, loni LM a titul, v současnosti nejvyšší návštěvy). A jestli do toho Lavičkovi kecá taky nevíme, že řekne novinářům, jak by si představoval hru ještě nic neznamená, třeba mu to hodinu dopředu řekl Lavička. Podle mě svůj díl práce zvládá Křetínský dobře, ale dojíždí na neschopnost podřízených.
sterda  03.10.2008 14:20
No právě, spoustu mladíků dotáhnou, ale hodně jich utíká a co mám zprávy, tak hlavně uteče, protože v áčku necítí šanci. Ten Kadlec se jim povedl, to je opravdu bomba (i když taková klasická Paskovina ).
sterda  03.10.2008 14:11

sterda  03.10.2008 14:16
Jinak nastává otázka, jakého člověka do takové pozice nasadit... Měl bych dva tipy koncepčně pracujících lidí, kteří ale penězům nerozumí. Člověk, který by rozuměl fotbalu i penězům už podle mě v Čechách není. Ještě k Lavičkovi. On je to na české poměry dobrý trenér, ale je také přeceňovaný, což je dáno tím, jak se chová a všude si tím udělá přátele. Smekám před jeho lidskými vlastnostmi, ale jako trenér to zázrak není. V žádném jeho týmu jsem neviděl hrát moderní útočný fotbal, všude se spoléhal na pevnou obranu, dobré standartní situace a hlavně brejky. A takhle se Spartou hrát nemůže.
alias  03.10.2008 11:07
Všechno je to o ochotě majitelů investovat peníze do budování kádru. Jestli chce Sparta hrát alespoň průměr v evropě, jak nám neustále tvrdí, tak nemůže stavět na takovémhle kádru složeném z českých průměrných (tím pádem v evropě podprůměrných) mladých hráčů, kteří jsou za hranice neprodejní, ze starých vykpávek typu Bergra, Voříška, Řepky doplněných o tragédy ze Slovenska ( Had, Kozáčik) a jednoho prý dobrého černocha, kterého ani nestaví.Podívejte se na Dinamo, kolik měli hráčů z jižní ameriky, kteří si z Řepky a spol dělali doslova prdel. A není to jen Dinamo, koukněte na výsledky a střelce golů Cluje, Famagusty, Lechu Poznaň, Doněcku, Rapidu Bukurešť, Charkova a dalších východoevropských klubů nad kterými jsme ohrnovali nos. Jejich kádry jsou prošpikované cizinci. Takže nechápu proč to nejde u nás. U nás je politika majitelů zcela opačná namastit si vlastní kapsy z prodeje všeho co má nohy a ne posílit kádr kvalitními hráči. Ovšem to nejde do nekonečna a Sparta to již silně pocituje. Protože bez výsledků na evropské scéně peníze do klubu nepřitečou a s takovouhle sebrankou co tam nyní hraje ty výsledky nikdy mít nebude.
wector  03.10.2008 12:46
Jestli si myslíš, že zahraniční majitelé nechtějí vydělávat (nebavme se o mecenáších, co vydělávaj miliardy jinak a fotbal dotují pro zábavu) a že je tak snadné a vzhledem k pravidlům do budoucna i prozíravé natahat samé cizince, tak bych ti řekl jediné - spi dál.
alias  03.10.2008 13:22
v tom případě se budeme muset smířit s tím, že se našich klubů boje v dalších kolech evropských pohárů týkat nebudou. já jako divák si chci zaplatit sledování kvality jestli tobě to takhle vyhovuje tak si na tu žebrotu koukej a plať přemrštěné ceny za lístky, takových moulů jako ty potřebují ty majitelé co nejvíc, já se radši podívám na zahraniční ligy než dotovat takovouhle fotbalovou bídu. nejlépe to vystihli včera ultras, když po zápase skandovali na hráče a majitele klubu "Vy nejste Sparta"
wector  03.10.2008 13:53
Proč jako smířit? Já nic takovýho neříkám, stačí začít něco dělat, jen říkám, že to není o tom, jestli má Sparta v kádru dvacet černejch nebo ne. Jenže když přijde Hřebík s tím, že to chce hrát tak, jak si poslechl na školení u Wengera a každej ho pošle do prdele, tak se nelze divit. Lidi jsou ochotní poslouchat a novináři dají prostor třeba Vízkovi, kterej by na Barcu nejradši vyrukoval s pivem a klobásou. Do repre se dělá tlačenka podle klubový příslušnosti, trenéři se pouští dva zápasy před koncem kvalifikace, na svazu se hrabe pod sebe atd, atd. To jsou problémy, který naprosto nezávisej na počtu cizinců. Cizinec je pro nás obrovskej risk a není rozhodně tak levnej, jak si to někteří malují. Když se dá dokupy svaz, tak lze něco dělat i směrem k mládeži, přenést se přes to, že betonuje tým 15 letých hráčů a trenérům to přijde OK.
muzajs  03.10.2008 14:40
Je tu spousta pěknejch příspěvků, které hodnotí situaci, moc se mi ta diskuse líbí - ale pod tohle bych se podepsal.
alias  03.10.2008 13:25
samozřejmě, že i zahraniční majitelé chtějí vydělávat, ale musí proto taky první něco udělat(investovat do kádru) jinak nepřijdou výhry a tím pádem ani výdělky ty rozumo.
jiri - fcb  03.10.2008 13:25
já si myslím, že to není pravda. Fotbal se dá dělat totiž tak, že seženeš pracháče a ten ti to sponzoruje (Chelsea, Inter ...) anebo se dá udělat z klubu výdělečnej podnik (Barca, Real, ManU), což se předchozím majitelům Sparty dařilo. Měli prachy z prodejů hráčů, z LM. Na fotbalu určitě neprodělali a prachy do toho sami nedávali. Jenže J a T se nepovedlo pár rozhodnutí a hlavně se nedokázali adaptovat a novou situaci v lize, kde nejlepší začali chodit rovnou do zahraničí (mnohdy jsou ty odchody fakt směšný, Spartě by se podařilo ty hráče prodat daleko lépe, ale o to nejde). Každopádně uvidíme, jak se k tomu dál postaví. Chtělo by to KONEČNĚ změnu strategie i za cenu (jak už řekl sterda), že by se jedna, dvě sezony odepsaly ...
waszek43  03.10.2008 14:27
sparta = loosers
jedinej lavicka je rozumnej
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
20.12.
2008
Nikopolidis se může stát zahradníkem
Podle řeckých zákonů mají zasloužilí sportovci právo požádat stát o místo ve veřejném sektoru a ten jim musí vyhovět. Brankář mistrů Evropy z roku 2004 Antonis Nikopolidis by se tak po skončení kariéry mohl stát zahradníkem. Sedmatřicetiletého veterána, který v současnosti hájí barvy Olympiakosu, však tato nabídka příliš neoslovila.
19.12.
2008
Robinho bude chybět
Manchesteru City bude ve víkendovém utkání s West Bromwichem chybět Brazilec Robinho, který si v utkání Poháru UEFA ve Španělsku proti Santanderu obnovil zranění kotníku.
18.12.
2008
Pohár UEFA - výsledky
Čtvrteční výsledky Poháru UEFA: Benfica - Metalist Charkov 0:0 (85. Rykun), Nijmegen - Udinese 2:0 (74. John, 78. van Beukering), Olympiakos - Hertha 4:0 (54. Cearense, 67. z penalty Galletti, 86. Torosidis, 88. Diogo), PSG - Twente 4:0 (8. a 85. Luyindula, 23. Sessegnon, 84. Kežman), Sampdoria - Sevilla 1:0 (74. Bottinelli), Santander - Manchester City 3:1 (18. Jonathan, 30. Serrano, 55. Valera - 90. Caicedo), Stuttgart - Standard Lutych 3:0 (4. Khedira, 49. Hilbert, 71. Marica), Tottenham - Spartak Moskva 2:2 (68. Modrič, 74. Huddlestone - 23. a 33. Dzjuba).
18.12.
2008
Schäfer si poranil koleno
Smůla ukázala na Marcela Schäfera. Obránce Wolfsburgu si v posledním utkání podzimu, včera v Poháru UEFA proti AC Milán, natrhl vazy v levém kolenu. 24letý hráč nemusí na operaci a doufá, že bude na začátek jara fit.
18.12.
2008
Pařížská policie zasahovala
Pařížská policie měla před utkáním Poháru UEFA mezi PSG a Twente práci. Muži zákona zasahovali proti několika desítkám podnapilých fanoušků nizozemského klubu, kteří demolovali výlohy obchodů a házeli po policistech flašky od alkoholu.
18.12.
2008
Slavia dostala pokutu
Slavia musí zaplatit pokutu 15 tisíc eur, důvodem je chování fanoušků během utkání Poháru UEFA proti Hamburku.
18.12.
2008
Lúcio se vrací do hry
Patnáct měsíců poté, co si v bundesligovém utkání na Schalke hororově poranil koleno, se záložník Herthy BSC Lúcio možná opět objeví na hřišti. Pro dnešní utkání Poháru UEFA na hřišti Olypiakosu kouč Lucien Favre zařadil 26letého Brazilce do kádru.
17.12.
2008
Pohár UEFA - výsledky
Výsledky středečních zápasů Poháru UEFA: Portsmouth - Heerenveen 3:0 (40. a 42. Crouch, 90. Hreidarsson), AC Milán - Wolfsburg 2:2 (17. Ambrosini, 56. Pato - 55. Zaccardo, 81. Saglik), Hamburk - Aston Villa 3:1 (18. Petrič, 30. a 57. Olič - 83. Delfouneso), Ajax - Slavia 2:2 (4. Vertonghen, 90. Suarez z penalty - 13. Černý, 41. Jarolím), Bruggy - FC Kodaň 0:1 (58. Santin), Saint-Etienne - Valencia 2:2 (29. a 44. Ilan - 33. Morientes, 72. Žigič), Deportivo - Nancy 1:0 (74. Bodipo), Feyenoord - Lech 0:1 (26. Djurdjevič).
17.12.
2008
Slavia v brance s Divišem
Sestava Slavie pro utkání Poháru UEFA proti Ajaxu: Diviš - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček - Janda, Jarolím, Tavarec, Belaid, Černý - Šenkeřík.
17.12.
2008
Tottenham bez Benta
V sestavě Tottenhamu se v utkání Poháru UEFA proti Spartaku Moskva neobjeví Darren Bent, útočník londýnského klubu má zdravotní problémy.
Další expres zprávy
reklama
Poslední zápasy
17.12.
Feyenoord - Lech Poznań
0:1
17.12.
La Coruña - Nancy
1:0
17.12.
St-Étienne - Valencia CF
2:2
17.12.
Club Bruggy - FC Kodaň
0:1
17.12.
AFC Ajax - Slavia Praha
2:2
17.12.
Hamburger SV - Aston Villa
3:1
17.12.
AC Milán - VfL Wolfsburg
2:2
17.12.
Portsmouth FC - Heerenveen
3:0
18.12.
Tottenham - Spartak Moskva
2:2
18.12.
NEC Nijmegen - Udinese
2:0
18.12.
VfB Stuttgart - St. Lutych
3:0
18.12.
UC Sampdoria - Sevilla FC
1:0
18.12.
SL Benfica - M. Charkov
0:1
18.12.
Olympiakos - Hertha BSC
4:0
18.12.
Santander - Man. City
3:1
18.12.
Paris SG - FC Twente
4:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
19.02.?
Paris SG - Wolfsburg
info
19.02.?
Marseille - Twente
info
19.02.?
Zenit - Stuttgart
info
19.02.?
Dyn. Kyjev - Valencia
info
19.02.?
Bordeaux - Galatasar.
info
19.02.?
Brémy - AC Milán
info
19.02.?
Aalborg BK - La Coruña
info
19.02.?
Fiorentina - Ajax
info
19.02.?
Olympiakos - St-Étienne
info
19.02.?
L. Poznań - Udinese
info
19.02.?
Aston V. - CSKA Mos.
info
19.02.?
Braga - St. Lutych
info
19.02.?
Sampdoria - M. Charkov
info
19.02.?
Nijmegen - Hamburg
info
19.02.?
FC Kodaň - Man. City
info
19.02.?
Š. Doněck - Tottenham
info
Všechny zápasy
Anketa
Kolik německých klubů se probojuje do dalšího kola?
Hlasovat
reklama