reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.45 - 3.25 - 2.60
--
LeitnerŠvento
Necid
Krajčík
--
MŠK Žilina: Perniš - Pekarík, Šourek, Vomáčka, Leitner - Rilke (84. Štyvar), Štrba, Pečalka, Jež, Vladavič - Adauto
Slavia Praha: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid, Latka, M. Jarolím (71. Janda), Švento (82. Volešák) - Ivana (89. Šenkeřík), Necid
Rozhodčí: Stavrev - Kirovski, Krstevski (všichni Mak.)
Diváci: 8.789

Slavia se ze Žiliny vrací pouze s bodem

Slavia přijela do Žiliny s cílem získat tři body, jenže zápas se nevyvíjel podle jejích představ. V utkání nepadla ani jedna branka, slávisté tak získali první bod do tabulky základní skupiny Pohru UEFA, svoje šance na postup ale příliš nezvýšili.

Když se naposledy sešívaní se slovenským soupeřem setkali, gól nepadnul. Tentokrát si ale ani jeden tým nemohl něco podobného dovolit, jelikož nutně potřeboval výhru. Jenže v prvním poločase toho k vidění moc nebylo. O něco aktivnější byli domácí fotbalisté, kteří si vytvořili větší počet šancí nebo alespoň jejich náznaků. Slavia zahrozila až v závěru první půle.

Vůbec první zajímá příležitost přišla v 15. minutě. Po přízemním centru z pravé strany se dostal ke střele z dobré pozice zkušený Zdeno Štrba, jenže nezakončil ideálně a míč letěl vedle Vaniakovy brány. Krátce na to se Žilina opět dostala k hostující bráně a po pěkné kombinaci se málem dostal Adauto. Zakončit ale nedokázal, za další dvě minuty byl naopak jeho pokus zblokován.

V 40. minutě bylo v pokutovém území Slavie opět hodně horko. Aktivní Adauto se dral do zakončení, ale nakonec byla jeho akce hostujícími bránícími hráči zastavena. Následně udeřili svěřenci kouče Jarolíma. Po Ivanově přihrávce se dokázal prosadit Necid, jenže jeho radost byla předčasná. Gól nemohl být uznán pro ofsajd.

Po změně stran začala Slavia dobře. Nejprve svou aktivitou vybojoval Ivana roh, z něhož následně Brabec hlavičkoval asi metr a půl vedle. V 51. minutě mě ale velké štěstí Martin Vaniak. I přes dostatek času k zakončení totiž pálil záložník Robert Jež pouze do středu brány, kde zrovna stál právě zkušený gólman.

V 59. minutě přišla skutečná gólovka a na svědomí ji měla aktivnější Žilina. Po přihrávce od Štrby se ocitl zcela osamocen v pokutovém území Adauto a Slavie měla v tento moment skutečně hodně štěstí. Brazilský kanonýr ale své pozice nevyužil a míč ani nedokázal poslat do území tří tyčí.

To byla bohužel na dlouhou dobu poslední zajímavá příležitost. Další přišla až deset minut před koncem normální hrací doby, Adauto opět ideálně zakončit nedokázal. Závěr zápasu se už dohrál v poklidu a oba celky se tak musely spokojit pouze s bodem.
Autor: Tomáš Honajzer
Komentáře (229)
Doria  25.11.2008 08:42
Žilina DO TOHO!!!!!! Bude to zaujímavý "bratovražedný"boj! Veľa bude záležať na počasí a teréne...
stas87  26.11.2008 11:28
ale podat si nejdem vidim to ma remizu
biggpee  27.11.2008 14:15
0-0
Psychor  26.11.2008 13:38
Tak tady není co řešit, Slavia si se Žilinou pohraje jako kočka s myší... Žilina 0-2 Slavia
bigjohn  26.11.2008 13:52
1:3
hawk  26.11.2008 14:34
myslim, ze slavie uhraje max remizu
Tomtaf  26.11.2008 14:49
0:2
Juventus  26.11.2008 14:51
Kdby Slávie hrála doma tak žilinu rozmete,ale jede ven a ještě podle mě bez nepostradatelného Tavarese takže to bude moc těžké.No každopádně neprohra Slavie to bude.
wobr z londýna  26.11.2008 15:24
Vy ste tady všichni hrozný b*bci, už se těšim, až se tady budu moct v pátek chvástat, jak je Slavia přejela i bez Tavarese a Černýho. SKS FOREVER
leggos  26.11.2008 16:20
Snad výhra hostů, rozhodně to není nic nedosažitelného.
nykka12  26.11.2008 16:54
Žilina: Slavia - 2:1 ...proste wyhrame...neni o čom
Daniel  26.11.2008 17:39
satan_666  26.11.2008 17:48
musíme vyhrát,i když ten Tavares bude hodně chybět,nepostradatelnej hráč,nemáme za něj náhradu,ale kluci to vykopou,Necid dá góla a někdo další se přida
muhammadali  26.11.2008 18:23
Prehra Žiliny bude pre mna velkým prekvapením, takže 1X
Xavi8  26.11.2008 19:26
po tych vykonoch v lige ani nie...
muhammadali  27.11.2008 14:33
Doma vyhravajú v pohode ...
Xavi8  27.11.2008 18:31
ale nie so supemi rangu Slavie
muhammadali  27.11.2008 19:25
to su kecy
MILD  27.11.2008 14:24
1 : 1
krleš  27.11.2008 14:44
0:3 a Žilina 2 červ.karty!
Honda  27.11.2008 15:19
SLAVIE vyhrajee žilina nemá šanci
Staenly10  27.11.2008 16:55
Slávinko msuíme vyhrát,1:2
GoranPanděv19  27.11.2008 17:47
3:1 Slavie Nevyhraje
Alessandro24  27.11.2008 18:01
jasna jednicka..zilina doma neprehrava ..2:1
Kerzak0v  27.11.2008 18:03
1:1
jtbs  27.11.2008 18:07
2 : 1
ivosek  27.11.2008 18:08
kez by
sesty  27.11.2008 18:09
neskutečné tipy , 3:1 pro Žilinu
ivosek  27.11.2008 18:13
taky mozny
muzajs  27.11.2008 18:18
Neskutečné tipy. 3:1 pro Slavii
sesty  27.11.2008 18:16
no a neber to za ten kurs
sesty  27.11.2008 18:23
ja nejsem srdcar, ale realista
DecoSouza  27.11.2008 18:29
1-2.
Xavi8  27.11.2008 18:32
moj tip 1:2
alita  27.11.2008 18:50
muj tip je čistá remíza
jtbs  27.11.2008 19:13
fuuu som sa zlakol, ofsaid
muzajs  27.11.2008 19:21
Škoda, Ivana to měl nasmažit rovnou.
Xavi8  27.11.2008 19:18
myslel som si, ze sa to uz konecne prelomi a zacnu padat aj nejake goly, ale asi som nemal pravdu
muhammadali  27.11.2008 19:26
Žilina mala viac z hry, len niekedy to zbytočne nakopáva
muzajs  27.11.2008 19:29
Je to z obou stran takový bázlivý, opatrný. Uvidíme v druhé půlce.
muhammadali  27.11.2008 19:47
Adauto sa zlutoval
Xavi8  27.11.2008 20:00
muhammadali  27.11.2008 20:02
100%-tná šanca
Jakub19  27.11.2008 20:21
Jen dík milosti rozhodčího nedohrávali Slávisti o devíti.
ivosek  27.11.2008 20:22
presne tak,Krajcik mel byt jednoznacne vyloucenej a Svento mel dostat v prvni puli i tu druhou zlutou,jenze to je slavie
fantomas  27.11.2008 20:26
F.Torres  27.11.2008 20:30
jamenak  27.11.2008 20:25
V hlavě mi koluje jedna otázka, jestli hrála Slavie hůř než rozhodčí pískali a mávali a střídali.
fantomas  27.11.2008 20:26
Tak s takovou taktikou sem opravdu nepočítal. Že budeme ke konci zápasu bránit, co to pude, nenahrajem si, s Jandou pujdeme zdržovat k praporku, to je opravdu trapné. Krom toho musim dát Hřebíkovi za pravdu, s Jarolímem nesporně odešla ze hřiště myšlenka, od té doby jsme se nemohli na pořádnou akci. Necid opět podpruměrný, když pominu x balonu zády k brance, které mu nelze vyčítat, řešit situaci 3 na 2 střelou do nejbližšího hráče a neustále se utápět v kličkách, tim nám opravdu moc nepomohl. Jinak když jsme udrželi tak krásně remízu na půdě papírově nejslabšího celku skupiny, pak chci naše vidět, jak budou postupovat skrze zápasy s Hamburkem a Ajaxem. To teda hodně štěstí...
Staenly10  27.11.2008 20:30
To byla fakt hruza,v pohárové evropě Slavii nepoznávám
fantomas  27.11.2008 20:32
Jj, vyjma zápasu s Aston Villou jsme pokaždé poloviční. Na tom jde vidět, jak je naše liga špatná.
Staenly10  27.11.2008 20:34
Já to ale nepochopim. Proč hrajou tak špatně? Buďto je Slavii a nebo GL
muhammadali  27.11.2008 20:31
Tak toto je tá suverénna Slavia?
Pečalka vygumoval neskutočného Belaida
Šourek "bombardéra" Necida
Krajčík je neskutočné prasa
Šventa vygumoval fantastický Pekarík
A ešte k fanušíkom, ak toto majú byť jedny z naj fans v ČESKU tak potom nechcem velmi chváliť, ale ked tam boli pred dvomi týždnami Trnavčania v podobnom počte a to už prehrávali o 3-4 goly support bol mnohonásobne lepší a hlavne hlučnejší ...
fantomas  27.11.2008 20:35
Hlavně že vy ste nás tak mohutně převálcovali, když ste nás vlastně na každém postu vymazali. Jestli toto byl zápas 10 proti 2 (0? ), tak pak potěš koště. Gratulace.
muhammadali  27.11.2008 20:42
V prvom rade ja nie som fanušík Žiliny, píšem ako nezaujatý divák (ok, mierne fandiaci v zápase Žiline ) len som zosumarizoval vašich ofenzívnych lídrov, vy ste zas naopak vymazali Adauta a Vladaviča, ktorý boli dnes polovičný ...
fantomas  27.11.2008 20:44
Myslim, že se Žilině uplně nepovedlo uhlídat Jarolíma. Škoda že nezustal dřív. Byl jediný, kdo se v tej záloze pořádně pohyboval.
muhammadali  27.11.2008 20:47
U vás sa mi páčil Suchý a Brabec
fantomas  27.11.2008 20:48
No...
Staenly10  27.11.2008 20:36
Bohužel máš pravdu,dnes sme hráli fakt hrozně,až mě to zvedalo z gauče
strato  27.11.2008 20:36
Ty si brepta, koukej se na zápas objektivně.. Leitar nebo jak se jmenuje zezadu prase.. A v televizi říkali, že fans Slavie vymazali v některých fázích celou Žilinu, ale zápas to byl prachmizernej, přijeď do EDENU a uslyšíš atmosféru, tohle bylo ubohý..
muhammadali  27.11.2008 20:44
Hodnotím len objektívne

fans Slavie vymazali v některých fázích celou Žilinu - musíte tam mať zaujímavé merítka
ivosek  27.11.2008 20:38
a to ti navykladal kdo prosimte ze slavisticti fans jsou jedny z nej v cesku ?
fantomas  27.11.2008 20:39
Letos je v Edenu a na Bazalech nejlepší atmosféra v lize, to snad nechceš popřít.
ivosek  27.11.2008 20:41
jenze to neni o nejlepsim stadione, ale o nejlepsich fanouscich a mezi ty opravdu slaviste se svym Slavie,do toho! nepatri takova atmosfera by byla vsude po otevreni noveho stadionu
fantomas  27.11.2008 20:43
Tak jinak. Letos se NEJVÍC FANDÍ na Slavii a na Bazalech. Náladoví fanoušci Sparty, kteří "vždy stojí za svým trenérem a mančaftem" snad nechceš před tyhle dva mančafty stavět.
ivosek  27.11.2008 20:45
tak letos tezko,ale jinak samozrejme jindy jsme urcite lepsi.Vzdyt nezapomen ze na slavii se takto fandi poprve az letos,a proc?no samozrejme jen kvuli novemu stadionu,tezko by takova atmosfera byla na strahove
Riijkark  27.11.2008 20:49
minuly rok sparta na strahove - 2 500 divaku
ivosek  27.11.2008 23:39
hm,tak za 1) to neni nas domaci stadion (vas to 8 let byl) a hlavne za 2) to utkani se hralo v utery (!!) od 16 nebo 17 hodin a ja jsem na nem byl
fantomas  27.11.2008 20:51
No počkej, zaprvé, tvrdil si, že to po uvodncih kolech bude to samé jak na Strahově, což se jaksi nepotvrdilo. A že je jindy kotel Sparty aktivnější, to mám brát jako argument? V tuhle chvíli je každým kolem (i v zápase s Kladnem) nejlepší atmosféra na Edenu, když hraje doma Ostrava tak ještě na Bazalech, to prostě nelze popřít.
ivosek  27.11.2008 23:25
no uznavam ze moje predpoved nevysla,jenze to je jen diky vasemu uspechu a laufu,uvidis ze az prijde pokles vykonosti prijde i pokles navstevnosti
fantomas  28.11.2008 14:42
Ale prdlačky uvidim...
Riijkark  27.11.2008 20:43
Ty ses fakt traged, to se jen tak nevidi.
Staenly10  27.11.2008 20:44
Předtim jsi řikal,že to ale nebude ani na Edenu,a ejhle,jiný názor
fantomas  27.11.2008 20:45
ivosek  27.11.2008 23:43
no tak hlavne bych vyzdvihl ze jsem tvrdil ze nebude rozhodne vyprodano a ze ze zacatku bude navstevnost do 15ti tisic max a postupne se bude snizovat,sice se nesnizuje tak rychle jak jsem si myslel ale to je jen diky fazone...taky by na nas chodilo pres 10 000 neustale,kdybychom vedli ligu o 8 bodu
Bart  28.11.2008 09:22
Kdyby....
spanhel  27.11.2008 20:44
Na Bazalech, pak až ti ostatní...
fantomas  27.11.2008 20:45
Ne...Bazaly - Eden - pak až ti ostatní.
spanhel  27.11.2008 21:11
Bazaly, pak až ti ostatní.
michalfcb  27.11.2008 21:13
kasli na to. kdyby byl soudny tak by si to priznal.
fantomas  27.11.2008 21:14
michalfcb  27.11.2008 21:18
jde videt ze nejsi.......
muzajs  27.11.2008 21:30
Ale vy jste jak malí, říkáte, že první v abecedě je A, fantomas říká, že je A pak B a pak zbytek, a vy říkáte, že není soudný. To je normální paranoia a totální opozice proti všemu, co není BANÍK PYČO. Baníkovci mi s tímhle začínají lézt na nervy.
michalfcb  27.11.2008 21:31
zajimavy komentar
Tijany  27.11.2008 21:49
něco na tom bude...
Radin  27.11.2008 21:26
Na bazalech se fandí jen když se daří,jak se nedařilo,začlo chodit málo lidí atd .Typické pro Baník,hodně lidí tam chodí jen tak fandit,když jsou v laufu,ale protože je jinak fotbal nějak moc nezajímá,tak když se nedaří nejdou
michalfcb  27.11.2008 21:29
spadls z visne ze??? hlavne ze kdyz sleduju zapasy baniku tak si myslim ze banik hraje doma vsech 30 zapasu!!
spanhel  27.11.2008 21:30
Na Baníku je však výborná atmosféra, i když nepříjde hodně lidí.
michalfcb  27.11.2008 21:32
presne!
Radin  28.11.2008 00:31
Tak přeháním,ale je dost takových ´fanoušků´.Jinak já fandím Sigmě,tak že to nebyl utok na Slávie,Sparta :-)
michalfcb  28.11.2008 13:48
hlavne ze na sigmu chodi vsichni ze??? jednu za sezonu tam dojde zhruba 10000 fanousku ale z teho su 4 tisice banikovcu !!
ivosek  27.11.2008 23:33
a slavie je neco jineho ze? jedinej rozdil oproti baniku a sparte je ze na slavii se chodi jen kdyz se ji dari,kdezto na banik a spartu chodi lidi i kdyz se tolik nedari (ale je jasne ze v takove krizi co ted prozivame chodi lidi jeste min)
Jakub19  27.11.2008 20:39
Pečalka a Pekarik do Sparty
rominho  27.11.2008 20:40
Na to nema Sparta financie.
Jakub19  27.11.2008 20:42
Bych neřekl.
rominho  27.11.2008 20:47
Je financne Sparta tak silna, aby bola ochotna zo svojho rozpoctu vyclenit na prestup jedneho hraca 80-100 mega, mozno i viac ?
Staenly10  27.11.2008 20:49
Neni
Jakub19  27.11.2008 20:49
A jak víš, že ti hráči mají takovou hodnotu?
rominho  27.11.2008 20:54
Hubocan siel za tusim 3,8 mega euro. Pekarik je vacsi talent, takze teoreticky by mal stat viac.
Na druhej strane zaujem Hamburgu a inych timov zo zapadnej Europy este neznamena stedru ponuku ako zvyknu prichadzat z Ruska, takze mozno to nakoniec neprekroci ani tie 3 miliony.
Kazdopadne i za 2 to je pre Spartu vec neralna, kedze to nielenze nedaju, ale by tam pravdepodobne nesiel.
Jakub19  27.11.2008 21:00
Tak možná by tam nešel, možná by to Sparta nebyla ochotná dát, ale finance by na to měla, otázkou je, kolik by jí pak zbylo na ostatní posily
rominho  27.11.2008 21:06
Keby predala stadion, pozemky, atd., tak by mala mozno i na letneho Ronaldinha, ale ja som to napisal docela jasne.
Je Sparta financne tak silna, aby bola ochotna na jedneho hraca vyclenit tolko a tolko...a to nie je.
Jakub19  27.11.2008 21:12
Psal jsi, že na to nemá finance, což není pravda, ona je má. O reálnosti nebyla zprvu řeč.
rominho  27.11.2008 21:13
Moj prvy prispevok sa nejak vylucuje s tym druhym ?
rominho  27.11.2008 21:14
Alebo je nemozne, aby myslienka prveho bola prave tou, co bola uvedena v druhom ?
Jakub19  27.11.2008 21:23
Pokud jsi to tak myslel, měl jsi to napsat hned.
rominho  27.11.2008 21:24
Ved som to i hned po spozorovani isteho nepochopenia z druhej strany napravil.
wector  27.11.2008 21:54
Sparta nemůže prodat pozemky, protože a.) je má zastavené u banky b.) získala ja za 20 milionů při tržní ceně 200 a stát na to podal žalobu...
spanhel  27.11.2008 20:49
Spíš nějaký 17letý "supertalent" z rezervy Charltonu, na takové Sparta finance má
muhammadali  27.11.2008 20:51
Pečalka nevím, je to hodne skromný hráč a či by sa u vás presadil ...
Jakub19  27.11.2008 20:54
Nevím, já je viděl poprvé v životě, mile mi překvapili, ale jak jsem nedávno psal, ze Slovenska do Sparty nikoho, to se už mnohokrát vymstilo.
muhammadali  27.11.2008 21:01
Jj a pritom ten Žofčák tu bol neskutočný hráč, teraz nevím jak sa mu darí v Jablonci
F.Torres  27.11.2008 20:39
kdyby prijela zilina do edenu, tak tedka brecis do polstare doma
strato  27.11.2008 20:42
to Ivosek brečí i tak, protože fandit v téhle době Spartě, tak se mu nedivim..
strato  27.11.2008 20:44
Heh vám chodí na domácí zápasy kolik lidí na Toaletnou?? To je asi tak jediné co si ňuňánek u televize zapamatuje Slavie do toho, měl bys vyrazit taky na fotbal, kdybys letos byl na derby, tam byli sparťani jako zařezaní.. fandili tak prvni čtvrthodinu, pak už jen sledovali totální destrukci.. hlavně transparent .. vítezství, nebo jinak jinak 6. místo v lize..
ivosek  27.11.2008 20:49
pro tvoji informaci jsem na letny na derby samozrejme byl a nejen na derby.A chtel bych videt vas ty chytroline jak by jste fandili kdyby jste byli v nasi situaci (jen si vzpomen jak jste "podporovali" slavii vy i kdyz se ji darilo)to jen ted kdyz se vam postavil stadion tak si najednou myslite...
Staenly10  27.11.2008 20:52
Vždyť před derby ste na to byli relativně "dobře".
ivosek  27.11.2008 23:36
no pokud myslis 3:0 prohrat v Liberci a nestastne vyrazeni z poharu uefa jako dobra situace tak nevim nevim,ale hlavne jsem myslel to ze jsme dostali hned gol z prvni akce a pak hned dalsi z dalsi akce,to se ti pak moc fandit nechce...
wector  27.11.2008 20:55
Hm, tak když nebyl stadion, tak se ti to nelíbilo, když je, tak se ti to zase nelíbí. Tobě se člověk nezavděčí, pořád budeš nad něčím brečet.
Staenly10  27.11.2008 20:43
Takový silný slova bych neměl,ale asi by to vypadalo jinak,ale to Slavii vubec neomlouvá,fakt strašný. A ještě se musim psychicky připravit na Ivoska
F.Torres  27.11.2008 20:45
prosimte ivoska uz tady nikdo nebere ten uz ma jen zoufaly reci , ale rozhodne by hrala doma slavie jinak a myslim si ze by zilinu dala aspon 2:0
muhammadali  27.11.2008 20:55
F.Torres  27.11.2008 20:58
no jo prosimte, uhrajete bod se slavii a myslite si, ze ste mistri sveta
SniperCZ  27.11.2008 20:32
Zápas úrovně: Sezimovo ústí D vs. Blšany F
Jinak jestli tu někdo řiká, že ten či ten byl lepší tak oba týmy nestáli ani za zlámanou grešli ..
ŽILINA SLAVIA ZÁPAS
strato  27.11.2008 20:37
Ty budeš ze Sezimova Ústí..
SniperCZ  28.11.2008 12:55
Nebudu
jtbs  27.11.2008 20:36
vdaka dnesku pozname nepostupujucich. So vsetkou uctou...viem ze sa cesi nepotesia, ale nemate sancu uz ani vy
fantomas  27.11.2008 20:37
Češi jsou s tim smířeni. Teda aspon já.
Staenly10  27.11.2008 20:38
Já ne,i když to bylo možná tak na Intertoto Cup,tak stále ěřim,že se to zlepší
jtbs  27.11.2008 21:16
dufam ze sa Žilina a Slavia dlho nestretnu...to su futbaly nahovno
Staenly10  27.11.2008 21:19
Přesně
muzajs  27.11.2008 21:33
Abych pravdu řekl, ty penalty byly docela drama, jak tenkrát spousta střelců nedala, ale jinak souhlas. fotbal na prd.
spanhel  27.11.2008 20:36
To byla hrůza. Oproti duelu CSKA - Lech slabý čajíček. Pokud se nepletu, Slavia dala za šest zápasů v evropských pohárech jeden gól, to je famózní bilance!
Staenly10  27.11.2008 20:37
Bohužel
Arne  27.11.2008 20:37
Jak hrál Stilić?
spanhel  27.11.2008 20:41
Toho jsem si popravdě moc nevšímal, v Lechu mě zaujali jiní borci, třeba Lewandowski.
ivosek  27.11.2008 20:40
zatim stale nahrala letos vic bodu v evrope sparta,ano ta tragica sparta
wector  27.11.2008 20:49
A jak jí to v celé sezóně pomáhá - udivuje Evropu a dominuje v lize, že...
muzajs  27.11.2008 20:50
Odečti dva body skoro zadarmo za druhé předkolo a kde budete.
ivosek  27.11.2008 20:56
a ty si odecti taky dva body skoro zadarmo (Vasluj=Sheriff) a jsme zase pred vama a nerikam to proto ze by mela byt evropa pred nama na kolenou, ale proto ze v krizi zmitany nas nejlepsi klub uhraje v evrope stale vice bodu nez ve forme hrajici slavie
fantomas  27.11.2008 21:00
Vaslui=Sheriff...panebože, jdi se léčit.
michalfcb  27.11.2008 21:02
nevim cemu se divis??? je to tak! a i kdyby byla vaslui lepsi tak bych tu moc nemachroval
Staenly10  27.11.2008 21:05
A on snaď machruje?
fantomas  27.11.2008 21:07
Kdo tu machruje? Jen ivoskovi vyvracíme, že na tom určitě v pohárové Evropě nejsou líp. A srovnání Tiraspolu s Vasluí je skutečně směšné. To, že o ní nikdo z vás ještě před rokem jaktěživ neslyšel, znamená kulový.
michalfcb  27.11.2008 21:11
zase ta tvoje svata pravda.....
fantomas  27.11.2008 21:12
Jaká? Víš, jakou ligu hraje Vaslui? Víš, jakou hraje Tiraspol? Víš, kolikátá skončila minule Vaslui? Víš, proti komu nastupují oba mančafty v lize? Odpověz si na tyhle otázky a pak dělej soudy. Vaslui je opravdu někde jinde.
michalfcb  27.11.2008 21:18
tak to je teda slavia dobra ze presla pres takoveho soupere....
fantomas  27.11.2008 21:20
Ty vole...čteš nebo ne? Jen, do hájíčka zeleného, vytvářím kvalitativní rozdíl mezi Vasluí a Tiraspolem, nic víc!
muzajs  27.11.2008 21:15
Ještě uhrajeme plichtu s Hamburkem a už ti zbyde je to stéblo zvané počet titulů. Tak se neutop.
michalfcb  27.11.2008 21:19
to by musel hamburk prijet s opilym beckem.
Staenly10  27.11.2008 21:22
Bež už se dneska zahrabat,co by asi předvedl Baník,soudíš podle Spartaku,ale že dostala 4 goly od Střížkovu,remizovala s Budějkama (to my ale taky)...Taky to neni něco extra
michalfcb  27.11.2008 21:23
a co ze dostala 4 goly ale vyhrala!!! an to se ve fotbale hraje.
Staenly10  27.11.2008 21:24
Jenže co by dělala s Žilinou,o to tady jde
michalfcb  27.11.2008 21:27
to su teda uvahy podle zapasu se strizkovem
michalfcb  27.11.2008 21:24
a co s tim ma spolecneho banik. nesoudim podle neho ale podle vykonu slavie v uefe tak se tu do me nenavazej!
wector  27.11.2008 21:41
Ještě bych ti milý Ivosku připomněl jednu věc - Sparta sice má zatím o 0,5 bodu větší příspěvek do národního koeficientu, jenže to je pro ně asi tak vše dobré. Slavia do vlastního koeficientu získala o bod víc a to tam přibude ještě jeden dnes za Žilinu, takže v tuto chvíli má Slavia na léto stejnej klubovej koeficient jako Sparta a může ho rozšířit. Sparta získá 1/3 toho, co teď Slavia nahraje do národního koeficientu. Jenže v létě se přechází na novej systém, kdy mistr ČR nenarazí na nějakej top klub a v tuhle chvíli má Sparta k titulu sakra daleko. Že to bude největší šance na LM za několik posledních i příštích let snad pochopíš i ty.
Staenly10  27.11.2008 21:45
Že to pocjopí,tak na to bych nevsázel
ivosek  27.11.2008 23:31
no to bohuzel chapu az moc dobre a zrovna letosni sezona je uz uplne pro nas ztracena,to by si to musela slavie prohrat sama jako my loni...
wector  27.11.2008 20:46
No byla to katastrofa, takhle to odchodit. Viditelně už hráči nemůžou, což mě dost udivuje, hlavně že je lavička přeplněná kvalitou. Minimálně třeba v nějakejch ligovejch utkáních mohla hrát úplně jiná sestava. Tohle Jarolím nějak nedomyslel, hrát celej podzim v 15 lidech, když dopředu ví, že nejtěžší zápasy přicházejí až na jeho konci.

Ale rozesmál mě slovenskej komentátor - Sparta prý chce Necida na jaro na hostování z CSKA.
Tomanatura  27.11.2008 23:25
Říkáš tomu fotbal? Mně se spíš zdálo, že se v Moskvě hrály bahenní zápasy.
michalfcb  27.11.2008 20:36
Mě by zajímalo, kde byla dnes ta ''Slavia'', co nemá v české lize konkurenci ( ). Hlavně, že poráží Kladno a spol. 5:0 a v Poháru UEFA nejsou schopni dát gól. Bohužel letos hrál v pohárech fotbal jen Baník!!!
fantomas  27.11.2008 20:38
Však jo. V lize jsou ty soupeři daleko méně kvalitní, jsou to dvě uplně jiné soutěže, nejde srovnávat.
michalfcb  27.11.2008 20:40
To vím. Ale nechápu, proč jsou všichni Slávisti po vyhraném zápase v české lize tak namachrovaní, když v Poháru UEFA je to otřes a bída.
fantomas  27.11.2008 20:42
Protože je pro nás asi přednější liga...navíc my, fandové, opravdu nemužeme za to, že Jarolím jede do Žiliny s taktikou pro remízu. To se na mě nezlob. Já bych to tam klidně otevřel. Todle totiž, ač se to nezdá, byl zřejmě klíčový zápas. Na Ajaxu těžko něco uhrajem a doma HSV max. remíza.
michalfcb  27.11.2008 20:45
ale dneska tu nemluv o taktice. dyt slavistum uskakoval od nohy kazdy balon a ta jejich rozehravka byla taky bidna.
fantomas  27.11.2008 20:52
To viš, že to bylo o taktice.
michalfcb  27.11.2008 20:55
no tak v tom pripade je Slavia k smichu kdyz pomysli na postup ze skupiny a do Ziliny si jede pro remizu
michalfcb  27.11.2008 20:56
no tak v tom pripade je Slavia k smichu kdyz pomysli na postup ze skupiny a do Ziliny si jede pro remizu
fantomas  27.11.2008 20:57
Však jo, řikám, že to byl ulet.
Staenly10  27.11.2008 20:58
Přístě jednou,prosím
michalfcb  27.11.2008 20:58
sorry blbne mi net
Staenly10  27.11.2008 21:01
A ještě k tamtomu,bohužel to je Slavia na hřišti sopeřu,co se poháru týče
Staenly10  27.11.2008 20:40
Tak po tomto zápase jesm pro,jak někdo říkal,už nevim kdo,že by bylo dobré spojit Slovenskou a Českou ligu spojili,protože s GL to takhle dál nejde
strato  27.11.2008 20:39
A proto dokráčel, kam dokráčel.. Aston Villa nebo Fiorentina sice v Edenu neprohráli, ale byli horším týmem.. porážíme Kladno 5:0, ale taky Baník venku, na to nezapomínej..
michalfcb  27.11.2008 20:43
tak za 1. kdyby slavia dostala takoveho soupere jako banik tak si ani nekopne do balonu a za 2. nezapomen ze slavia hraje s banikem jeste na jare. tak aby ses nedivil!
strato  27.11.2008 20:47
já ti to připomenu, svoje kdyby si nech na konec sezony, budete rádi za druhej flek
Tomanatura  27.11.2008 23:24
A proto vypadl. Nemá cenu si nic nalhávat, ani Baník ani Slavia na Evropu nemá, tak tu netrapči.
muzajs  27.11.2008 23:36
No jo no, je to pořád dokola, srovnání českých týmů a Evropy je katastrofální, o to víc mrzí Slavia jako potenciálně nejlepší český tým.
ivosek  27.11.2008 23:37
Tomanatura  27.11.2008 23:43
Prosimtě čemu se zase směješ ty blbe?
muzajs  27.11.2008 23:52
Tak teď nechápu, čemu se směješ. Situace, kdy českému fotbalu vévodí Slavia, která hraje upocenou plichtu se Žilinou, mi moc k smíchu nepřipadá. Z toho totiž chtěnechtě vyplývá, že když ta tvoje Sparta nebude hrát s třetiřadým Tiraspolem, tak bude tuplem v háji. A letošní ročník to potvrzuje.
ivosek  28.11.2008 00:05
a zase...prosim pekne sparta hrala velice vyrovnane dvojutkani s Panathinaikosem (ktery zrejme postoupi do osmifinale LM) a neda se rozhodne rict ze byla horsi,navic si dala vlastnaka,taktez vyrovnane dvojutkani s Dynamem v kterem jsme taky rozhodne nebyli horsi a navic jsme dostali gol po ruce.Banik hral velice vyrovnane dvojutkani se silnym Spartakem...to jen slavie zatim vyrovnana utkani rozhodne nehraje (snad jen s villou) a me proste bavi ze ji vsichni vnimate jako repre ceskyho fotbalu vykony slavie rozhodne nedelaji vizitku cele nasi lize,je jen velice smutne ze ji zrovna letos suverene vede tym ktery nema co delat ani v poharu uefa ale v pocasi se take casto vyskytuji extremni vykyvy,jako v te nasi lize
muzajs  28.11.2008 00:16
To tvoje sebeoblbování je dojemné i zábavné zároveň. Popírat v současnosti nejlepší kádr Slavie tím, že je to jako výkyv počasí. To je opravdu perla.
ivosek  28.11.2008 00:19
ja nepopiram kadr,ale popiram vykony toho kadru a v tom je sakra rozdil
muzajs  28.11.2008 01:08
Tak mi tedy řekni, jak špatné jsou výkony Slavie. Že hrát plichtu se Žilinou je na houby, to tady víme všichni. S Villou jsme prohráli, ale kdyby se hrálo na ta tvoje slavná "kdyby", podle hry a projevu by Villa nakoupila 3:1. V Rumunsku jsme potřebovali dát gól, dali jsme ho a stejně jako loni jsme v Evropě nejdéle. Ovšem kdyby se hrálo na tvoje "kdyby", tak jsme tam poslali béčko po domácí výhře 5:0, protože doma jsme je zadupali - bohužel bez gólu. Fiorentina je extra, venku jsme to totálně zmastili, doma už si to Viola pohlídala, bylo z toho aspoň půl bodu. Že ten dvojzápas stál za houby, víme taky všichni. Ligu vedeme s luxusním náskokem, loni jsme byli mistři - nechci slyšet, že nám to Sparta nechala, stačilo proměnit jednu penaltu v Plzni, žádná krize by nebyla a nebylo by co nechávat, navíc to, že Sparta neudělá v posledních kolech všechny body, protože hraje s nejtěžšími týmy, bylo zřejmé. Baník měl dost smůlu s Moskvou, což mě mrzí, jenže stejně to potvrzuje to, že na Evropu nemáme. Psychicky vyspělejší a zkušenější tým by asi postoupil, kde není, ani čert nebere. Libe nemá cenu hodnotit. A tvoje Spartička sice dvakrát porazila manšaft fotbalových křováků (při vší úctě k Tiraspolu), potom Panathinaikos - když odečtu kdyby, tak kde nic tu nic, ale je pravda, že doma měla Sparta asi víc ze hry. Dvě plichty s Dynamem - bez postupu, a řekl bych, že nějaká kdyby tady ani nejsou, ty plichty odpovídaly zápasům. Po tomhle shrnutí snad musí být jasné, že nejlepší český manšaft je Slavia, jak v lize, tak v pohárech, i co se týče herního projevu. Je smutné, že nejlepší český manšaft nedokáže porazit Žilinu a postup staví na tom, že doma porazí Hamburk a potom se spolehne na Aston Villu, nebo bude muset něco uhrát na Ajaxu.
stas87  28.11.2008 02:30
na toto mu asi dojdu argumenty len nesuhlasim s tou villou keby villa dala za prvy polcas vsetky sance tak vedie 3:0 a neno o com inak mas vo vsetkom pravdu v edenu som bol a bolo jasne vidiet ze prijeli taliani=beton smutne je myslet si ze porazite hamburg to bude max remiz to ze ceskej lige utekaju take zeme ako rusko ukrajina rumunsko je hlavne kvoli peniazom a tiez kvoli tomu ze kluby z rumunska ruska ukrajiny nemusi za kazdu cenu predavat svojich najlepsich hracov uz aj belgicko je pred ceskou ligo a mozno aj polsko o slovensku nema cenu hovorit keby nebolo ziliny tak sa o slovenskom klubovom futbale prakticky nevie ivosek zjavne nepochopil ze postupuje ten kdo da viac golov a nie ten ktory bol vyrovnanym superom sparta bude rada v lige za 5 miesto cez zimu nikoho kvalitneho neprivedu banik slavia liberec boleslav im nikoho nepredaju a sparta ma len 2 cesty:1)kupit nekoho z jablonca brna budejic 2)nekoho z chorvatska polska makedonie je to stavka do loterie lebo vyjde 1 alebo 2 z desiatich mali by si konecne zohnat trenera ktory vo sparte vydrzi aspon 2 sezony a
stas87  28.11.2008 02:41
nie ze sa tam kazdeho pol roka meni trener sparta este mozno plati hrebika grigu a lavicku=vyhodene peniaze radsej kupi kusnira za 10 mega=vyhodene peniaze=dobry obchod pre zizkov na co brali hada?asi len preto ze bol zadarmo kedysi v brne to bol dobry bek teraz asi zoberu z hostovacky zofcaka a budu na nom stavat hru preco vybera hracov sef klubu?to je rarita v europe okrem sevy je sparta jedina co sa tyka navstevnosti tak ta asi v edenu tazko klesne to spis na sparte budu chodit teraz 4-5 tisicek tuto sezonu by sparta mala obetovat dat na jar sancu mladym a neako to dohrat postupne zapracovat mladych ako to urobila slavia vyhodit chovance ktory davno prestal byt trenerom po barazi a hlavne sa zbavit hracov s vysokymi zmluvami(matusovic kulic)tech spatnych veci je vo sparte hafo a zalezi ak sa k tomu vedenie postavi ak vsetko ostane pri starom tak sa zo sparty stane priemerny klub sice je toto dost mimo od zapasu ziliny ale snad si toto precte ivosek a da uz pokoj lebo niekedy drista az to boli pisem znacne unaveny tak sa ospravedlnujem za pripadne chyby howgh
michalfcb  28.11.2008 13:50
nejlepsi cesky tym pred mesicem mozna ale ted
stas87  28.11.2008 13:53
to je rekacia na mna?
michalfcb  28.11.2008 16:35
nee tebe se to vubec netyka...
Tomanatura  28.11.2008 16:53
Netušil jsem, že Baník má za posledních zápasů víc bodů. Ach jo... To zas bylo keců, že nebude Slavie podzimní mistr. A ona ten náskok ještě zvýšila
strato  27.11.2008 20:41
Dneska ten zápas byl celý strašně ospalý.. takto se o postup dál nebojuje a to ani z jedné a ani z druhé strany.. dal bych oboum týmum 3 body z 10.. za to že nastoupili v 11..
ivosek  27.11.2008 20:43
ale no tak,copak nikdo nevidel ze Zilina slavii kombinacne prehravala??a nemluve o tom ze slavie mela zapas dohravat o deviti (jasna cervena pro krajcika,svento mel dostat dve zlute)
Staenly10  27.11.2008 20:46
.Viděl jsi 1. poločas?
strato  27.11.2008 20:46
Měla hrát v 7, třeba by to nezkončilo nerozhodně, prosim tě ťunťo, víš co je kombinační hra??? Dyť Žilina jenom nakopávala, měl by ses jít léčit, nebo sledovat jinej sport, když tolik nezkousněš, že Sparta je ve středu tabulky.. prej kombinační hra.. brýle a velké dioptrie..
Staenly10  27.11.2008 20:50
Přesně tak,ale jeho nepřesvědčíš
tomator  27.11.2008 20:44
Sice to píšu nerad, ale Žilina dnes Slavii přehrávala. Myslím, že by byla ozdobou české ligy. Jinak ať žije Adauto
Xavi8  27.11.2008 22:24
a to si este nevidel Slovan
svinpav  27.11.2008 20:44
OT pro vylepšení nálady
http://efutsal.cz/index.php?page=clanek&clanek=47983
....nevím jak, ale zase se nám to podařilo....
spanhel  27.11.2008 20:47
Výborně, jsem na ten zápas úplně zapomněl. Tak teď už zbývá poslední krok.
FCHK  27.11.2008 20:55
, si ten golman Alfy jo?
fantomas  27.11.2008 20:57
No táák.
Bart  27.11.2008 21:00
Za ně hraješ?
svinpav  27.11.2008 22:06
Ano jak ž je řečeno výše jsem golman Alfy....no finále je v televizy, které bych měl odchytat (pokud nenastane zranění nebo jiné nepředvídatelné události). Mělo by to být 16.12 od 18:00 na ČT4 takže doufám že se budewte dívat a že si na sebe právě nepletu bič ....
Staenly10  27.11.2008 22:08
Když nezapomenu,tak se podívám
muhammadali  27.11.2008 22:13
pozrem čo si zač
jiri - fcb  28.11.2008 07:48
gratuluju.

PS: Doktore, nepotřebovali bysme do brány kvalitního brankáře na srazu? PJ chytá za antikrista, svinpav by si mohl obléci dres blaugranas.
merengues  27.11.2008 21:03
Uff, ten Švento je ale bluff. V PL by s ním zatočili hned, nevešel by se ani na tribunu.
fantomas  27.11.2008 21:08
Je po dlouhém zranění, neni v ideální formě.
muhammadali  27.11.2008 21:11
Mal to ťažké proti tiež superrýchlemu Pekaríkovi
Radin  27.11.2008 21:28
nemůžeš porovnávat Šventa teď a Šventa předtím
merengues  27.11.2008 21:55
Jj, ale nedostatky má pořád stejný.
muzajs  27.11.2008 21:58
Hmm, no právě a "dostatky" se ještě neprojevují v plné míře.
xyonek  27.11.2008 21:04
Omlouvámse, že to pis izrovna sem, ale jak je prosim ta stranka na sledovani Live zapasu?
fantomas  27.11.2008 21:06
atdhe.net nebo justin.tv
Krocis  27.11.2008 21:06
www.myp2p.eu
muzajs  27.11.2008 21:08
Nedá se nic dělat, Žilina to holt na Slavii umí. I když dnes to spíš vypadalo, že Slavia to na Žilinu neumí. Nevím, možná tam bylo mínus dvacet, tak se nám špatně běhalo, nebo se prostě rozhodli, že jim bod stačí. Nerozumím, nechápu. Oba manšafty měly jednu šanci, všechno ostatní se rozbíjelo o obrany na vápně, nutno dodat, že Žilina byla aktivnější. Opravdu si naši kluci myslí, že teď rozdupou Hamburk a Ajax? Docela silný optimismus, na druhou stranu po roce by už v pohárech vyhrát mohli. Mám pocit, že moje varování o špatném losu, kdy máme lehčí soupeře venku a těžké doma, se ukazuje jako příliš pravdivé. No ale berme to pozitivně, aspoň bod, když vše ostatní stojí za houby.
Staenly10  27.11.2008 21:11
rominho  27.11.2008 21:11
Skoda toho neopodstatneneho respektu, mohli to byt 3 body.
Staenly10  27.11.2008 21:15
Tak jsem se koukal na tabulku,pokud zápas Ajax s Hamburgem neskončí remízou,tak na 3. strácíme 2 body,sice jsem asi až moc optimistický,ale za 2 týdny to muže být uplně jinak než dnes
spanhel  27.11.2008 21:19
Já se celkem divím, že po dnešním výkonu Slavie ten optimismus v sobě máš.
Staenly10  27.11.2008 21:23
Tak fanoušek musí něco vydržet,ještě to zdaleka neni stracené
Ol!ver  27.11.2008 21:19
Slabota...
Radin  27.11.2008 21:22
Když vidím sestavu Žiliny,tak je to k nepochopení.Rilke v naší lize marnej,Adauto se stěhoval ze Slavie,protože už nehrál,Šourek marnej.Hrůza co Slávie hraje v pohárech
krleš  27.11.2008 21:47
max. souhas
muhammadali  28.11.2008 08:18
Aranea  28.11.2008 07:32
Pro Ivoska: Sparta měla v dobách, kdy pravidelně vyhrávala ligu o 10 bodů, mizerný návstevy, snad ani ne 6000 na zápas, takže na Spartu lidi nechoděj, ani když se daří.
lubo125  28.11.2008 08:18
banda kreténu,která měla prohrát a Krajčík dostat červenou fůůůj Slávie za to co předvedla
Xavi  28.11.2008 08:46
Čím jako Žilina Slávii přehrála? Těmi nakopávanými balony? Fotbal z obou stran hrůza. 3 šance za celý zápas, 2 Slávie a 1 1000% Žiliny, suma sumárum zasloužená remíza. Krajčík si dost uletěl, Tavares chyběl moc.
Xavi  28.11.2008 08:48
Nakopávanými balony, které končily na hlavách Slávistů.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
20.12.
2008
Nikopolidis se může stát zahradníkem
Podle řeckých zákonů mají zasloužilí sportovci právo požádat stát o místo ve veřejném sektoru a ten jim musí vyhovět. Brankář mistrů Evropy z roku 2004 Antonis Nikopolidis by se tak po skončení kariéry mohl stát zahradníkem. Sedmatřicetiletého veterána, který v současnosti hájí barvy Olympiakosu, však tato nabídka příliš neoslovila.
19.12.
2008
Robinho bude chybět
Manchesteru City bude ve víkendovém utkání s West Bromwichem chybět Brazilec Robinho, který si v utkání Poháru UEFA ve Španělsku proti Santanderu obnovil zranění kotníku.
18.12.
2008
Pohár UEFA - výsledky
Čtvrteční výsledky Poháru UEFA: Benfica - Metalist Charkov 0:0 (85. Rykun), Nijmegen - Udinese 2:0 (74. John, 78. van Beukering), Olympiakos - Hertha 4:0 (54. Cearense, 67. z penalty Galletti, 86. Torosidis, 88. Diogo), PSG - Twente 4:0 (8. a 85. Luyindula, 23. Sessegnon, 84. Kežman), Sampdoria - Sevilla 1:0 (74. Bottinelli), Santander - Manchester City 3:1 (18. Jonathan, 30. Serrano, 55. Valera - 90. Caicedo), Stuttgart - Standard Lutych 3:0 (4. Khedira, 49. Hilbert, 71. Marica), Tottenham - Spartak Moskva 2:2 (68. Modrič, 74. Huddlestone - 23. a 33. Dzjuba).
18.12.
2008
Schäfer si poranil koleno
Smůla ukázala na Marcela Schäfera. Obránce Wolfsburgu si v posledním utkání podzimu, včera v Poháru UEFA proti AC Milán, natrhl vazy v levém kolenu. 24letý hráč nemusí na operaci a doufá, že bude na začátek jara fit.
18.12.
2008
Pařížská policie zasahovala
Pařížská policie měla před utkáním Poháru UEFA mezi PSG a Twente práci. Muži zákona zasahovali proti několika desítkám podnapilých fanoušků nizozemského klubu, kteří demolovali výlohy obchodů a házeli po policistech flašky od alkoholu.
18.12.
2008
Slavia dostala pokutu
Slavia musí zaplatit pokutu 15 tisíc eur, důvodem je chování fanoušků během utkání Poháru UEFA proti Hamburku.
18.12.
2008
Lúcio se vrací do hry
Patnáct měsíců poté, co si v bundesligovém utkání na Schalke hororově poranil koleno, se záložník Herthy BSC Lúcio možná opět objeví na hřišti. Pro dnešní utkání Poháru UEFA na hřišti Olypiakosu kouč Lucien Favre zařadil 26letého Brazilce do kádru.
17.12.
2008
Pohár UEFA - výsledky
Výsledky středečních zápasů Poháru UEFA: Portsmouth - Heerenveen 3:0 (40. a 42. Crouch, 90. Hreidarsson), AC Milán - Wolfsburg 2:2 (17. Ambrosini, 56. Pato - 55. Zaccardo, 81. Saglik), Hamburk - Aston Villa 3:1 (18. Petrič, 30. a 57. Olič - 83. Delfouneso), Ajax - Slavia 2:2 (4. Vertonghen, 90. Suarez z penalty - 13. Černý, 41. Jarolím), Bruggy - FC Kodaň 0:1 (58. Santin), Saint-Etienne - Valencia 2:2 (29. a 44. Ilan - 33. Morientes, 72. Žigič), Deportivo - Nancy 1:0 (74. Bodipo), Feyenoord - Lech 0:1 (26. Djurdjevič).
17.12.
2008
Slavia v brance s Divišem
Sestava Slavie pro utkání Poháru UEFA proti Ajaxu: Diviš - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček - Janda, Jarolím, Tavarec, Belaid, Černý - Šenkeřík.
17.12.
2008
Tottenham bez Benta
V sestavě Tottenhamu se v utkání Poháru UEFA proti Spartaku Moskva neobjeví Darren Bent, útočník londýnského klubu má zdravotní problémy.
Další expres zprávy
reklama
Poslední zápasy
17.12.
Feyenoord - Lech Poznań
0:1
17.12.
La Coruña - Nancy
1:0
17.12.
St-Étienne - Valencia CF
2:2
17.12.
Club Bruggy - FC Kodaň
0:1
17.12.
AFC Ajax - Slavia Praha
2:2
17.12.
Hamburger SV - Aston Villa
3:1
17.12.
AC Milán - VfL Wolfsburg
2:2
17.12.
Portsmouth FC - Heerenveen
3:0
18.12.
Tottenham - Spartak Moskva
2:2
18.12.
NEC Nijmegen - Udinese
2:0
18.12.
VfB Stuttgart - St. Lutych
3:0
18.12.
UC Sampdoria - Sevilla FC
1:0
18.12.
SL Benfica - M. Charkov
0:1
18.12.
Olympiakos - Hertha BSC
4:0
18.12.
Santander - Man. City