reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

FIFA - Mistrovství světa - kvalifikace 2010

11.10.2008 20:30 CET

Polsko   -   Česko

2 : 1 (1:0)
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.95 - 3.00 - 2.35

Češi v Polsku zaútočí na první vítězství v kvalifikaci

Druhý výjezd na půdu soupeře, který by po úvodní bezbrankové remíze v Severním Irsku nyní chtěl zakončit cenným triumfem, podstoupí reprezentační tým České republiky. Výběr kouče Petra Rady se v sobotu v kvalifikaci o mistrovství světa představí v Polsku.

Zaváhání na půdě spolufavorita skupiny by mohlo znamenat nepříjemnou komplikaci v cestě na šampionát v JAR v roce 2010.

"Remízu z Polska neberu, bod by byl málo. Čím dříve se od soupeřů odpoutáme, tím lépe pro nás," vyjádřil sebevědomí panující v českém táboře stoper David Rozehnal. "Kdybychom teď získali šest bodů, hodně by nám to pomohlo. Dohnali bychom ztrátu ze Severního Irska," uvedl brankář Petr Čech před říjnovým dvojutkáním.

Po sobotní bitvě v Polsku se čeští hráči představí ve středu v Teplicích proti Slovinsku, které má po dvou zápasech na kontě čtyři body, stejně jako zatím vedoucí Polsko. Jeho hráči chtějí v Chorzowě odčinit remízu se Slovinskem ze zářijového úvodu kvalifikace. Následná polská výhra 2:0 na půdě trpaslíka San Marina ostří kritiky nijak neotupila.

Poláci mohou být rádi, že vůbec k zápasu s Čechy nastoupí. FIFA jim v minulých dnech hrozila vyřazením z kvalifikace kvůli vměšování vlády do fotbalového hnutí. Po nalezení kompromisu od toho ustoupila, takže hráči se mohou soustředit na zápas. "Další ztrátu už doma dopustit nemůžeme," prohlásil kapitán a stoper Michal Žewlakow. Tým je pod tlakem a další nezdar by mohl dokonce otřást pozicí trenéra Leo Beenhakkera. "Češi mají tým, který patří do nejlepší evropské osmičky. Ale to jim nedává záruku, že tady zvítězí. Najdeme způsob, jak na ně," uvedl nizozemský kouč.

Poláci budou vzývat i opakování historie. V sobotu to budou přesně dva roky od chvíle, kdy v Chorzowě v kvalifikaci o evropský šampionát slavně zdolali Portugalsko. Na podporu vyprodaného národního stadionu Slaski (Slezského), kam se vejde téměř 50 tisíc diváků, budou domácí spoléhat i nyní. Ve čtvrtek šla do prodeje poslední tisícovka vstupenek. "Budeme znovu věřit v kouzlo Slaski. Přece jsme za několik měsíců nezapomněli hrát fotbal," reagoval na sílící kritiku záložník Jakub Blasczykowski.

Čeští fotbalistům mají Polákům co oplácet. V živé paměti mají únorový přípravný zápas na Kypru, v němž je Beenhakkerův tým v úvodní půlhodině zaskočil dvěma trefami. Český tým, který tehdy poprvé oficiálně vedl Petr Rada místo nemocného Karla Brücknera, už nezareagoval. Únorovou zkušenost berou reprezentanti jako poučení. "Ukázalo nám to polské přednosti, hlavně rychlý protiútok. My tam spálili spoustu šancí, i penaltu," řekl Libor Sionko, který právě v Polsku před devíti lety debutoval v reprezentaci společně s Janem Polákem. Ten je mimo hru kvůli natrženému svalu.

Utkání bude velkou zkouškou hlavně pro českou zálohu, která nastoupí bez obvyklých opor. S absencí kapitána Tomáše Rosického se tým musel vyrovnávat už během Eura, nyní je na marodce i další tahoun Polák. Oba hráči chyběli mužstvu současně naposledy v srpnu 2005.

Vedle defenzivního záložníka Radoslava Kováče by měli dávat v pětičlenné záloze hře myšlenku David Jarolím s Jaroslavem Plašilem. "Věřím klukům, co máme k dispozici. Zvládnou to," řekl trenér Rada, jenž povede mužstvo ve čtvrtém zápasu a stále čeká na výhru. Zvažuje i rozestavení se dvěma klasickými útočníky, ale spíše se přikloní k variantě s osamoceným hrotem a obrozeným střelcem Barošem. Toho má podporovat druhá vlna ze zálohy. "Musíme být určitě odvážnější než v Severním Irsku," uvedl Rada.

Zatímco Češi mají starosti se zálohou, kouč Beenhakker si stýská, že většina polských hráčů z ideální základní sestavy ve svých klubech vůbec nenastupuje. Týká se to i hlavních opor: náhradníkem je v Arsenalu brankář Fabiański, to samé platí pro stopera Žewlakova či další opory Krzynówka, Lewandowského, Dudku či Smolarka. Tajným trumfem by mohl být útočník Lukasz Sosin z kyperské Famagusty, v jejímž dresu se ukazuje i v Lize mistrů. Čtyřnásobný král střelců kyperské ligy, povolaný do reprezentace po dvou letech, ale bude číhat na šanci asi jen na lavičce. Českou obranu má od začátku strašit kanonýr Wisly Krakow Pavel Brožek.

Utkání začíná v sobotu ve 20:30. Přímý přenos chystá ČT2, hlavním rozhodčím je Němec Wolfgang Stark.
Polsko - pravděpodobná sestava:
Fabiański - Wojtkowiak, Žewlakow, Jop, Krzynówek - Blaszczykowski, Lewandowski, Dudka, Smolarek - Guerreiro - Brožek (Sosin).
Česko - pravděpodobná sestava:
Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Jarolím, Kováč, Plašil, Šírl - Baroš.
Tip EuroFotbal.cz: 2
Autor: ČTK
Vzájemné zápasy
06.02.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Polsko - Česko
2:0
nenalezeny žádné zápasy
Polsko - poslední zápasy
26.03.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Polsko - USA
0:3
26.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Makedonie - Polsko
1:1
27.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Albánie - Polsko
0:1
01.06.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Polsko - Dánsko
1:1
08.06.2008Mistrovství EvropySk B
Německo - Polsko
2:0
12.06.2008Mistrovství EvropySk B
Rakousko - Polsko
1:1
16.06.2008Mistrovství EvropySk B
Polsko - Chorvatsko
0:1
20.08.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Ukrajina - Polsko
1:0
06.09.2008Mistrovství světa - kvalifikaceEv. Sk 3
Polsko - Slovinsko
1:1
10.09.2008Mistrovství světa - kvalifikaceEv. Sk 3
San Marino - Polsko
0:2
09.10.2004Ev. Sk 6
Rakousko - Polsko
1:3
13.10.2004Ev. Sk 6
Wales - Polsko
2:3
26.03.2005Ev. Sk 6
Polsko - Ázerbájdžán
8:0
30.03.2005Ev. Sk 6
Polsko - Severní Irsko
1:0
04.06.2005Ev. Sk 6
Ázerbájdžán - Polsko
0:3
03.09.2005Ev. Sk 6
Polsko - Rakousko
3:2
07.09.2005Ev. Sk 6
Polsko - Wales
1:0
12.10.2005Ev. Sk 6
Anglie - Polsko
2:1
06.09.2008Ev. Sk 3
Polsko - Slovinsko
1:1
10.09.2008Ev. Sk 3
San Marino - Polsko
0:2
Česko - poslední zápasy
21.11.2007Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk D
Kypr - Česko
0:2
06.02.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Polsko - Česko
2:0
26.03.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Dánsko - Česko
1:1
27.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Česko - Litva
2:0
30.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Česko - Skotsko
3:1
07.06.2008Mistrovství EvropySk A
Švýcarsko - Česko
0:1
11.06.2008Mistrovství EvropySk A
Česko - Portugalsko
1:3
15.06.2008Mistrovství EvropySk A
Turecko - Česko
3:2
20.08.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Anglie - Česko
2:2
10.09.2008Mistrovství světa - kvalifikaceEv. Sk 3
Severní Irsko - Česko
0:0
30.03.2005Ev. Sk 1
Andorra - Česko
0:4
04.06.2005Ev. Sk 1
Česko - Andorra
8:1
08.06.2005Ev. Sk 1
Česko - Makedonie
6:1
03.09.2005Ev. Sk 1
Rumunsko - Česko
2:0
07.09.2005Ev. Sk 1
Česko - Arménie
4:1
08.10.2005Ev. Sk 1
Česko - Nizozemsko
0:2
12.10.2005Ev. Sk 1
Finsko - Česko
0:3
12.11.2005Ev. Bar. 1.z
Norsko - Česko
0:1
16.11.2005Ev. Bar. 2.z
Česko - Norsko
1:0
10.09.2008Ev. Sk 3
Severní Irsko - Česko
0:0
Mistrovství světa - kvalifikace - tabulky
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.Polsko21103:14
2.Slovinsko21103:24
3.Slovensko21013:33
4.Česko10100:01
5.Severní Irsko20111:21
6.San Marino10010:20
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.Slovensko11002:13
Slovinsko11002:13
3.Polsko10101:11
4.Severní Irsko10100:01
5.Česko00000:00
6.San Marino10010:20
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.Polsko11002:03
2.Slovinsko10101:11
3.Česko10100:01
4.San Marino00000:00
5.Severní Irsko10011:20
Slovensko10011:20
Komentáře (530)
patojda  06.10.2008 10:06
kontumace 0:3 mozna ,jinak 0:1
jarda.cantona  06.10.2008 10:15
No vypadá to na kontumaci a já se na ten fotbal těšil. Věřím tomu, že by jsme je porazili i na hřišti.
Lenar  07.10.2008 10:30
Žádná kontumace. Tak daleko to nenechaj zajít ani Poláci. Tipuju, že 2:1 vyhrajem.
razor90  07.10.2008 16:41
vyhrajem 3:2 (Baroš,Jankulovski,Plašil)
new_adventure  08.10.2008 03:50
ani se mi to tipovat nechce...snad Bvaros da nejakyho fika....pral bych nam vyhru...ale nevim nevim...netipuji ale necham se se prekvapit...kazdopadne za kurs 2.7 na nase to zkusim:-)
Tomanatura  10.10.2008 11:53
0:2
Talkers  10.10.2008 11:53
Polsko z posledních 10 zápasů vyhráli jen 2 - proti Albánii a San Marinu... 4 remízy s průměrnými týmy a 4 prohry s lepšími týmy...

My máme statistiku 4-3-3...

Moje sázka zní - under! Poláci posledních 9 zápasů nešli na Over,my z posledních 10 zápasů 6x under... Zvlášt když je ted začátek kvalifikace a nikdo ho nebude chtít zkazit,tak se bude hrát opatrně a odzadu.
yvory  10.10.2008 17:43
a jaký má teda ta sázka závěr? :) to sou enom kecy a spekulace.. já bych dal jednoznačně 2..
Adash01  10.10.2008 12:01
sice si myslím že bude chytat Boruc, ale tím líp pro nás
davidis  10.10.2008 12:19
Takhle bych to bral Čech - Pospěch, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Polák - Rosický, Šimák, Sionko - Baroš, Bednář
Lavička: Drobný - Grygera, Kadlec, Šimůnek, Řezník - Kováč - Jarolím, Plašil, Matějovský - Fenin, Svěrkoš
Talkers  10.10.2008 12:26
Ještě že je trenérem Rada a ne ty...
davidis  10.10.2008 12:29
co se ti nelíbí??
F.Torres  10.10.2008 21:55
treba sirla bych tam zaradil urcite do zakladni!
drak21  10.10.2008 22:07
Souhlas se šírlem
drak21  10.10.2008 22:09
Takhle by to k nicemu nevedlo
spanhel  10.10.2008 22:41
No, to si reprezentace pomohla, když ji trénuje hovníval Rada bez svého názoru.
Talkers  10.10.2008 12:31
Pospěch,Šimák a půlka lavičky Jediné + máš za Bednáře
davidis  10.10.2008 12:33
nahodou myslim ze pospechovi se ted docela dari oproti grygerovi a je vic ofenzivnejsi...takovy 50x horsi bosingwa simak ma momentalni formu nebo alespon mel tak bych mu tu sanci dal urcite radeji nez neduraznemu plasilovi. jedinou variantou kterou bych jeste pripustil je jeho vymena za matejovskeho. A k te lavicce..tak napis koho bys tam videl ty
Talkers  10.10.2008 12:41
1)Grygera je lepší
2)Simak je zraněnej a ani tak není lepší než Plašil,respektive Matějovský
3)Šimůnek ani Řezník nemají v repre co pohledávat ani náhodou,Kadlec taky není ideální hráč pro repre,ale ten se dá ještě brát.. Jinak je to prakticky soupiska Rady Když už,tak by se dal použít Necid na střídačku místo Fenina.
davidis  10.10.2008 12:50
s Necidem mas pravdu...toho jsem opomnel...jsem jednoznacne pro aby nastupval za reprezentacni acko...ale s Plasilem nesouhlasim...je fakt ze se hodne zlepsil technicky ale porad je pomaly a navic videl jsi ho nekdy tvrde vystrelit? ja ne
Talkers  10.10.2008 12:54
Tvořivý záložník není od toho,aby ostřeloval branku,to mají na starost jiní.. Naopak je dobře,že nechává střelbu na Polákovi,když ví,že v tom není výborný. Jeho primární funkce je vytvářet šance.
davidis  10.10.2008 12:57
No tak to potom prave nema na hristi co delat protoze jeho vytvareni sanci je take ponekud bidne...stejne jako ta strelba
bigfoot  10.10.2008 12:50
Polsko Česko 1:2
branky: Krzynówek, Sionko, a z penalty Jankulovski
davidis  10.10.2008 12:50
na pencli by sel Baros ma to ted natrenovane
P8P  10.10.2008 13:53
Já hlavně nechápu proč s tak velkym nedostatkem záložník a ještě k tomu středních pořád hrajeme na 5 záložníků a jediného útočníka, zrovna teď když se pár útočníkům po dlouhé době daří.
davidis  10.10.2008 13:57
myslim ze to nechape nikdo ale ja verim v zazrak ze snad mozna budeme proti polakum hrat na dva hroty!
Talkers  10.10.2008 14:17
Mě to přijde celkem logické... Prostě posílíme tam,kde máme největší slabinu. Když budeme mít v týmu podprůměrné obránce,budeme hrát na 3 obránce? Nebudeme... My musíme hrát na 5 záložníků,protože chceme soupeře přehrávat ve středu hřiště.
P8P  11.10.2008 10:27
To s těma obráncema je dost blbej příklad a nemá to s tim problémem se zálohou a útokem nic společnýho. Já si myslim že na 5 záložníků prostě nemůžeme hrát když nemáme kvalitní střední záložníky. Nikdo tam prostě nevymyslí přihrávku a ještě se tam tak divně motaj a v útoku ten samotnej útočník je uplně ztracenej když nedostane přihrávku. Mužem hrát na 4 záložníky a 1 podhrotovýho útočníka, což by mohl být při troše dobrý vůle Fenin.
Juventus  10.10.2008 13:57
0:3
davidis  10.10.2008 13:58
kdo da goly?
Juventus  10.10.2008 14:00
Tak to entuším ale Poláci už nezopakují tu jízdu minulou kvalifikací,tam jim prostě vše vycházelo a byli psychicky nahoře,teď na tom tak dobře nejsou ještě když polovina hráčů ani nenastupuje za klub.Já čekám jasnou výhru.Tak třeba branky dá Baroš,Sionko a vlastní.
davidis  10.10.2008 14:05
no proč ne byl bych rad kdyby to bylo tak jak rikas akorat ty goly bych pral jeste jankulovskemu z nejake pekne standartky
Juventus  10.10.2008 14:12
mě je celkem jedno kdo je dá hlavně ať je výhra a myslím že bude.
davidis  10.10.2008 14:14
no desi me ta stredova rada ale myslim ze bysme to nejak uplacat meli snad tady budem i potom moci diskutovat v dobrem a nebudeme muset rozebirat nepovedeny zapas
davidis  10.10.2008 14:17
dneska to balim chlapi...preju vam vsem hezky vikend
Trewinn  10.10.2008 15:42
Za Poláky bude hrát Brazilčík A taky bacha na Broziu. Tip:02
Jakub19  10.10.2008 16:42
Ten Jarolím v tý sestavě
ListerRD5692  10.10.2008 17:37
A koho místo něj?
Jakub19  10.10.2008 17:41
druhého útočníka
Talkers  10.10.2008 17:42
Pokud převezme funkci Poláka,tak to snad odehraje slušně... Řekl bych,že doted spíš nevěděl,co tam hrát,uvidíme,co s ním provede Rada...
Jakub19  10.10.2008 17:44
Bych řekl, že bude mít za úkol zase tvořit, takže to bude zase špatný, ale třeba se pletu.
manii  10.10.2008 18:12
Cesi vyhrajou.....Doufam ze se Barosovi bude darit jako v Turecku
stepka  10.10.2008 22:16
myslím snad vyhrajeme 2-1
spanhel  10.10.2008 22:40
Doufám, že si přivezeme z Polska bod, lepší výsledek je upřímně nereálný.
Rada ven!
Klokanomet  10.10.2008 23:33
Ale no tak, zase nás nepodcenuj, Poláci jsou slabí jak čaj, vzpomen si na Euro.
A navíc jenom remizovali se Slovinskem a San Marino porazili jenom 2:1.
spanhel  10.10.2008 23:44
Domácí prostředí je domácí prostředi, navíc s tím výběrem hráčů a sestavou, která pravděpodobně vyběhne, moc šancí na tříbodový úspěch nemáme.
REALista  11.10.2008 15:09
F.Torres  10.10.2008 22:40
Polsko 0:2 Cesko(goly: baros, sionko)
Arne  11.10.2008 10:39
Beenhakker má taky zajímavý výběr hráčů... Moc mi nejde na rozum, že hráč, o kterým je společně s Blaszczykowským v Evropě snad nejvíce slyšet, není ani v nominaci. Myslím tím Wichniarka.
merengues  11.10.2008 11:21
Vzdal se repre.
Arne  11.10.2008 19:22
Aha, tak to jsem nevěděl... Odkud to víš, popř. nevíš proč?
merengues  11.10.2008 20:01
Z dnešního Sportu. Beenhakker na něho kašlal, tak mu to vrátil .
j.krasny  11.10.2008 10:53
To by si musel Baroš sebou přivézt své spoluhráče z Turecka, aby dal branku! S tou bandou zoufalců, kterou Rada zdědil po Brucknerovi, to dokáže jen sotva!! Možná že nějaký ušmudlaný gól přeci dáme a možná že i se štěstím vyhrajeme, ale Bary gól nedá a pokud budeme hrát pořád dokjola se stejnou sestavou, bude jich v repre dávat hodně málo. Mužstvo musí hrát na Baroše, jako v Turecku a ne každý sám na sebe!
bommpary  11.10.2008 11:20
Tip : 2:0 (Brozek, Smolarek)
zahrada  11.10.2008 11:36
raději bych byl kdyby o vejkendu byla Premier League či Primera Divisoin či Seria A ...
Tohle je o ničem ...
Trewinn  11.10.2008 12:04
http://www.youtube.com/watch?v=3T9ojqaTn98
Harder, better, stronger, faster...
mrakoplash  11.10.2008 13:28
Absolutně jsem nepochopil nedání Artura Boruce do pravděpodobných základních sestav. Jak může hrát Fabianski, který v klubu nechytá a momentálně je Boruc jeden z nejlepších brankářů v Evropě. Poslední zápasy včetně toho ve Villarealu hrál skvěle.
A Polsko dokáže vždy podržet, jako na ME a Polsko má v něm asi svého nejlepšího hráče. Byl jsem pár dní mimo, tak snad není zranění, jinak jeho nezazaření nechápu.
20Honza900  11.10.2008 13:36
má NĚKDO NAKY TIPY? ja bych dal itálíí remízu , norsko 02, 1.pol na rusko , asi ty naše čský trapáky,gruzie x,rumunsko x možná 1, a možná fearské ostrovy 10
hippisor  11.10.2008 14:18
honzo ty radši netipuj když to vidim
20Honza900  11.10.2008 18:46
tak mi pošli tvoje typy ty cgytráčku. nevim jak ty ale ja už dneska sem v plusu za 2 skotsko remízu vyhra 6,3 hlavně musí byt itálie remíza tu mam za 5000.
20Honza900  11.10.2008 20:11
TY MUSÍS BEJT STRASNÝ PAKO MA SAZENI.
20Honza900  11.10.2008 20:15
hippisor
One-Real  11.10.2008 15:22
Tuhá bitva, která moc fotbalové krásy nepřinese.
Bzuker  11.10.2008 15:56
OT: když vsadím že nějaký tým vyhraje aniž by dostal gól tak když vyhraje 2:1 tiket padá stejně jako když nevyhraje a nedostane gól?
F.Torres  11.10.2008 17:55
jasne, ja bych rek ze musi vyhrat a pritom nedostat gol takze 1:0 2:0 3:0 atd..
fantomas  11.10.2008 18:14
1:1.
20Honza900  11.10.2008 18:47
no a koukam že mi možná vyjdou i fearské ostrovy 10,ale to mam jen za litra
Trewinn  11.10.2008 19:20
"jen" za litr
$dolar$  11.10.2008 19:24
Kurz?
spanhel  11.10.2008 19:18
Rada mě hrou se dvěma útočniky mile překvapil, možná mu odpustím i toho Slepičku. I když více napoví samotný zápas.
$dolar$  11.10.2008 19:23
Ach jo jak muze nekdo chtit hrat na 2 utocniky A jeste k tomu postavit Pospecha na pravou zalohu, kde hraje daleko lip Sionko Misto Fenina da Slepicku , kterej je absolutne bez formu
spanhel  11.10.2008 19:25
Fenin hraje ve Frankfurtu tragicky.
$dolar$  11.10.2008 19:27
Hlavne , ze Slepicka ve Sparte dobre
spanhel  11.10.2008 19:30
To netvrdím. Ale nechápu tvá slova, "Misto Fenina da Slepicku , kterej je absolutne bez formu". To vypovídá o tom, že o jeho "formě" nemáš ani potuchy...
$dolar$  11.10.2008 19:33
Ne jde o to , ze hrat na 2 utocniky nedava absolutni smysl, ale jelikoz ty chces 2 utocniky, tak koho jineho dat k Barosovi??? Slepicka je nulovej, Fenin je nulovej ( podle tebe, v bundeslize hraje celkem normalne akorat nedava goly) a Sverkos je nulovej ( vsechno rikam ohledne formy), takze pokud bych si mel vybrat koho dat k barosovi tak nejspis Fenina, protoze hraje tezsi soutez.
Kerzak0v  11.10.2008 19:37
Vybral bych toho, kdo se mi zrovna ve dnech zapasu (na treninku atd) jevi lip. To myslim Rada vi lip nez ty...
Martin.Z  11.10.2008 19:22
slepička v utoku dal bych tam radsi sverkyho
alegre  11.10.2008 19:27
Radova pička bude hrát!!! Pánové, já snad budu fandit Polsku!
$dolar$  11.10.2008 19:28
Ja asi bohuzel taky
Jakub19  11.10.2008 19:36
S Pospěchem mi překvapil, ale jinak
Jakub19  11.10.2008 19:37
sakra, to neměla být reakce
$dolar$  11.10.2008 19:27
Rada je totalni idiot Jak muze postavit 4-4-2 ??? Hrajem venku kde je jako stvorene rozestaven 4-5-1 , ono by mi ani to 4-4-2 nevadilo pokud bychom meli utocniky, ale my mame jednoho ( a jeste k tomu postavi toho nejhorsiho co tam je) !!!!!!! Navic prava zaloha kde hrali velice dobre jak Vlcek , tak Sionko, tak on tam da Pospecha !!! No neni to debil ??? Ted nevim komu fandit , protoze pokud bychom ukopali bod, tak se nic nezmeni , mozna pokud prohrajem ...
spanhel  11.10.2008 19:27
Proč ti Pospěch na pravé záloze tak vadí?
$dolar$  11.10.2008 19:29
Protze je to pravy obrance, uznavam ze umi zahrat soldine v zaloze, ale lip hraji Sionko i Vlcek, co je na tom nejasnyho? To je jako kdyby postavili v Chelsea Ashleyho Cola do zalohy namisto Maloudy.
Tomanatura  11.10.2008 19:27
Slepička Pospěch No uvidíme Petře.
leggos  11.10.2008 19:31
Já se bojím, co uvidíme
Tomanatura  11.10.2008 19:33
Právě... Ale nemůžeš vědět, co zamýšlí...
alegre  11.10.2008 19:36
On myslí??
Mac  11.10.2008 19:28
to sice jo, ae protože hrajeme venku tak když to dal na 2 utocníky tak prece jenom pospech je více defenzivnejsi než Sionko, takže klid
$dolar$  11.10.2008 19:31
Zamysli se, zaprve Slepicka je prumerny hrac gambrinus ligy, coz znamena , ze tam v utoku bude k nicemu Tim padem by mel byt Baros podporovan ze stran , ale to nebude, protoze je tam pravy obrance
Kerzak0v  11.10.2008 19:34
Pospech je uplne normalni kridlo... umi hrat dopredu, i na beku hraje ofenzivne. Jako pravej zaloznik muze klidne nastoupit. To ze nalevo hraje (v soucasny dobe) taky obrance ti nevadi?
$dolar$  11.10.2008 19:42
To neni pravda, Pospech je pravy obrance, to ze ho zkousel Griga v zaloze i utoku z nej prave kridlo nedela Sirl je typicke leve kridlo a hraje to odjakziva vzdycky ho staveli do zalohy ( on do Ruska jako zaloznik prisel) !
spanhel  11.10.2008 19:46
Pospěch je rozený pravý záložník. V Baníku třeba hrál v záloze, i když to na první pohled vypadalo, že je obránce. S Látalem si pořád měnili pozice a pokaždé jsem ho viděl někde u soupeřovy šestnáctky. Všichni jsou posraní ze Sionka, ale co jsem slyšel, tak momentálně v optimální formě není, zatímco u Pospěcha je to přesně naopak.
$dolar$  11.10.2008 19:49
Ja nemam vubec nic proti Pospechovi, naopak ho mam rad a je to vynikajici OBRANCE ! Ale ne zaloznik to je naopak Sionko i Vlcek , kteri hrali v posledni dobe za repre na tomhle postu velmi dobre
spanhel  11.10.2008 19:53
Nemusíš mi jak blázen zdůrazńovat slovo obránce, když mu sedí i záloha.
$dolar$  11.10.2008 19:54
Je zajimave , jak ve Sparte ze zalohy rychle vypadl, njn jak myslis! Uvidis, ze mu to vubec nepujde, a celkove budou hrozny, ale ty budes mit velkou radost ze hrajem 4-4-2
spanhel  11.10.2008 19:59
Když tady argumentuješ Spartou, tak musíš být asi na drogách nebo já nevím. Vždyť repre teď bude hrát očividně jiným systémem než Sparta za Grigy. Ale mi je to fuk, ať to dopadne jakkoli. Snad si ale nebudeš kousat nehty, aby Česko "náhodou" se Slepičkou v útoku a Pospěchem v záloze nepředvedlo dobrý výkon....
Tomanatura  11.10.2008 20:02
Sionko poslední zápasy rozhoduje. Je ve formě v Dánsku.
spanhel  11.10.2008 20:05
Co vím, tak rozhodl jen utkání proti FK Moskva.
Kerzak0v  11.10.2008 20:07
Sionko kdyz hral, tak vetsinou prichazel az behem zapasu. Pospech odehral prakticky vsechny zapasy
Tomanatura  11.10.2008 20:08
Poslední zápas rozhodl. Navíc jsem se na něj díval, byl na kraji hodně znát
spanhel  11.10.2008 20:11
Když to tak čtu, tak ty sleduješ všechny a všechno.
Tomanatura  11.10.2008 20:12
Ne, sleduju jen MU, Nizozemí a občas se z nudy podívám na zápasy, které by mohli být pěkné
spanhel  11.10.2008 20:14
Třeba Vaslui, že?
Tomanatura  11.10.2008 20:16
Jo, zajímalo mě, jak hraje. Na myp2p byl odkaz na video, tak jsem se podíval. Sice jen poločas, jelikož to bylo hrozné, ale i tak
Tomanatura  11.10.2008 20:09
Nebo jinak, nebál bych se zkusit napravo v obraně Pospěcha a před ním Sionka. Celkem to šlape. I když je tu ještě Grygera.
Kerzak0v  11.10.2008 20:14
Jojo, jak Sionko, tak Grygera a Pospech jsou kvalitni a v dobry forme. Ktery dva Rada vybere uz zalezi na zvoleny taktice atd.... to tady na diskusi je 99% lidi treneru
Tomanatura  11.10.2008 20:17
Bohužel. Tak to chodí, to víš, český národ Škoda že sem nechodí třeba 60ti letí dědové, ti by měli ještě lepší taktiky
Kerzak0v  11.10.2008 19:49
Vzdycky to byl ofenzivni (kridelni) bek - proto kvuli temhle jeho ofenzivnim schopnostem ho blazen Griga stavel dokonce az do utoku. Pri tomhle stylu hry je to naprosto jedno jestli si v obrane nebo v zaloze - naopak takovej hrac v zaloze pomuze i hodne dozadu (narozdil od Sionka, kterej je dozadu nulovej). A jestli tu ve vsech svejch prispevcich volas o tom, at venku branime a zahustujeme, tak nevim co se ti na tomhle rozhodnuti nelibi..... zvolil hrace, kterje umi lip smerem dozadu.
Sirl byl jako priklad toho, ze hrac tohohle typu hraje stejne dobre jak na beku, tak v zaloze.
$dolar$  11.10.2008 19:53
Jak myslite , stejne ho po pulce stahne protoze uvidi , ze s nim v zaloze to nepujde, nebo stahne Grygeru
Kerzak0v  11.10.2008 19:35
A co se tyce Slepicky... nikdo z utocniku koho mame ted k dispozici neni nak vyrazne lepsi nez ty ostatni. Takze jestli nastoupi Slepicka, Sverkos atd je uplne fuk, je to prast jako uhod.
spanhel  11.10.2008 19:37
S oběma příspěvky souhlasím.
alegre  11.10.2008 19:37
Necid!!!
Klokanomet  11.10.2008 19:39
To teda není, Slepička je tragický. Kolik dal v GL golů? 1?
$dolar$  11.10.2008 19:40
Ale tragicti jsou i Sverkos a Fenin
Klokanomet  11.10.2008 19:42
Slepička je nejhorší. Možná trochu lepší než Papadopulos.
$dolar$  11.10.2008 19:43
Ja si to myslim taky, ale
Kerzak0v  11.10.2008 19:42
Ja nerikam, ze je Slepicka buhvi jak dobrej. Ja rikam, ze vsichni co sou k dispozici jsou na tom stejne spatne..... Jinak Slepicka dal letos dvakrat vic golu nez treba Fenin... jestli to chces brat takhle.
$dolar$  11.10.2008 19:40
To je ono! To je to co jsem tu uz psal spanhelovi , jenom blazen muze chtit hrat na 2 utocniky kdyz mame jen jednoho
alegre  11.10.2008 19:52
Slepicka dal dva goly, to znamena, ze Fenin nedal zadny???
Klokanomet  11.10.2008 19:53
Jeden.
nofearno  12.10.2008 00:27
fenin dal jeden ale kvalita gambrinus ligi a bundesligi je o par stupinku jina
Kerzak0v  11.10.2008 19:32
...trapny....vsichni porad vykrikujou proc hrajem 4-5-1 ... a ted kdyz nastoupime se dvema utocnikama, tak hned prvni prispevky o tom jakej je rada idiot. Typickej ceskej narod treneru....

Zaloha se nam rozpada, jsme radi, ze slozime aspon tu ctverici a budeme hrat na 5 zalozniku?? Nehlede na to, ze snad krome pripravy s Litvou sme v tomhle rozestaveni nikdy zadnej uchvatnej fotbal ani vysledek neuhrali. A uz vubec nechapu argument "hrajeme venku" ..... nekolik let sme hrali jakkoliv kdekoliv 4-4-2 a ted najednou je chyba kdyz venku nehrajem 4-5-1... zajimavej argument
$dolar$  11.10.2008 19:38
Tak kdyz reagujes na me tak pis primou reakci! Muzes si projit mekolik clanku tady na eurofotbale, a pod kazdym jsem psal , ze hrat na 2 utocniky bychom nemeli!

Zaloha ve slozeni Sionko, Jarolim (kterymu tenhle post sedi protze tak hraje stale v HSV) , Kovac, Plasil , Sirl , nejak nevim co se ti na ni rozpada , je to velmi silna a dobre poskladana sestava.
Jelikoz jedeme do Polska , ktere by si chtelo pripsat take 3 body , tak mit pevnou zalohu je podle me naprosto zadouci. Kazdej tym kterej hraje doma se snazi o utocnej fotbal. A jelikoz jedeme ven , tak v tomhle stadiu bude pro nas bod uspechem a tim padem bychom meli hrat dobre dozadu , proto 4-5-1 kde zaloha by byla pekne zhustena!
Jakub19  11.10.2008 19:40
Jarolím je tragickej. V repre mu nevyhobuje žádná pozice.
$dolar$  11.10.2008 19:43
Ach jo Samozrejme protoze nikdy nenastoupil na postu na jakym hraje v HSV !
Klokanomet  11.10.2008 19:44
To je pravda, ty úlety za Brucknera na křídle
spanhel  11.10.2008 19:44
Jo no, jsem Jarolíma neviděl v reprezentaci zahrát jediný dobrý zápas. Já jsem se sestavou nadmíru spokojen, samozřejmě důležité je samotné utkání, ale teď, v 19:43 má u mě Rada plusové body.
$dolar$  11.10.2008 19:47
Viz vyse, nikdy nenastoupil na stejnem postu jako hraje v HSV ! Hlavne, ze Slepicka nebo Pospech v zaloze odehrali skvely utkani
Klokanomet  11.10.2008 19:40
Bod úspěchem
Kerzak0v  11.10.2008 19:45
Jet do Polska, ktery je v krizi branit bod? To by byla pro me teda ubohost... navic rozestaveni nerika nic o tom jakym zpusobem muzstvo bude hrat. Ani o tom jestli je to rozestaveni defenzivni nebo ofenzivni.
Klokanomet  11.10.2008 19:47
Už podle těch alibistických řečí typu "možná si na konci řeknem, že bod je skvělý" je jasné, že když to po poločase bude remíza, budou ji chtít udržet a ne vyhrát.
Klokanomet  11.10.2008 19:38
Slepička Pospěch na úkor Sionka! No nevím, pane Rado. Uvidíme po zápase, nechci zatím kritizovat.
Jakub19  11.10.2008 19:41
200 pro Slepičku
Klokanomet  11.10.2008 19:43
Bude to potřebovat
Ach jo, čuchám čuchám průšvih.
spanhel  11.10.2008 19:44
200. jo?
$dolar$  11.10.2008 19:46
Misto toho hrat v silne sestave 4-5-1 , tak jdem do utakni v rozestaveni 4-4-1
fantomas  11.10.2008 19:47
No nevim teda, proč zrovna vedle sebe dva typově totožní útočníci, ale budiž. Nezbývá než doufat, že pan Rada ví, co dělá.
$dolar$  11.10.2008 19:50
Spis by si mel napsat Kostal
fantomas  11.10.2008 19:55
Neřekl bych. Rada zřejmě cítí cestu k úspěchu v bojovnosti (sám byl takovej ten zarputilej buldok jako hráč) a přímočarosti. To pak ale docela nechápu, proč sází na Pospěcha a ne na štírka Sionka. I když je pravda, že v tomhle směru ho Pospěch asi zdárně zastoupí.
Klokanomet  11.10.2008 19:51
Taky je docela srandovní, že v záloze máme jen jednoho čistokrevného záložníka, a to Plašila.
De facto je razestavení 7-1-2
$dolar$  11.10.2008 19:55
Ja mysilm, ze tomu bude odpovidat i prubeh zapasu
Radys  11.10.2008 20:02
jednou toto rozestavění bude v učebnicích fotbalu
dejv  11.10.2008 19:51
tak jestli portugalci v polsku dostali 2:1 tak my 3-4:0 je to v cajzlu
Shevchenko  11.10.2008 19:52
dejv  11.10.2008 19:59
a jeste kdyz vidim slepicku v atenach jak se netrefi z 5 metru do brany tak se mi zveda tep.vzlast kdyz pomyslim ze je na lavicce fenin ktery hraje bundesligu(lepsi soutez nez GL)a hraje stejne jako slipka.Dale tram je sverkos ktery nema takovou formu jako minulou sezonu,ale urcite je na tom lip nez slipka kdyz stihl dat 2krat tolik golu co on.A uplne nejvice me zere ze v anglii sedi utocnik dobrych kvalit a momentalne hraje premier league a strili tam i goly ale musi sledovat zapas v televizi protoze pan Rada sazi na zkusene
$dolar$  11.10.2008 20:04
Nj Slepicka je holt zkusenej mazak, vyhratej z tezkych apasu v Lize Mistru
Klokanomet  11.10.2008 20:05
Jj, superzkušený, v repre odehrál 15 minut proti Sev. Irsku
Kerzak0v  11.10.2008 20:04
Myslis toho Bednare co dava goly z penalt? .... to uz radsi aspon vyzkouset mladyho Necida nez Bednare.
$dolar$  11.10.2008 20:06
Radsi snad Sverkose, kterej toho gola ani z penalty neda, nebo Slepicku, kterej da gola tak proti Zlinu , nebo Fenina, kterej toho gola neda vubec?
dejv  11.10.2008 20:09
No nevim ale mam takovy pocit ze ted uz se trefil i ze hry ale je jedno jestli dal gol z penalty nebo ze hry proste je dava a je prinosem pro tym proto si vybojoval misto v zakladu a to upozornuji je premier league a ne gambrinus liga kde jak tady vsichni kritizujete neni zadne nasazeni a porad se brani
Kerzak0v  11.10.2008 20:10
..... ale vzdyt ja pisu celou dobu, ze utocniky mame jednoho jak druhyho tragicky. Jenom mi prijde vesely to vecny protezovani Bednare, kterej nas podle vsech ma tak hroze spasit
$dolar$  11.10.2008 20:15
Spasit rozhodne ne , ale byl by alepson platnym hracem Co vim , tak posledni zapasy odehral v zakladni sestave a trener ho pry chvlail , ze hral velmi dobre
Kerzak0v  11.10.2008 20:21
Premier League moc nesleduju, takze soudit nebudu. Ja cekam, az zacne i v Premier League davat goly - pak uznam, ze do repre patri ho vyzkouset. A myslim ze to tak udela i trener Rada.
Jinak, narozdil ode me (a verim ze i vetsiny Bednarovych "fanousku"), verim ze Bednare nekdo z repre uz vickrat videl hrat a vi proc Bednare zkusi/nezkusi do repre. At uz jsou ty duvody jakykoliv.
$dolar$  11.10.2008 20:24
Tak goly dava , minuly zapas dal gola ze hray a ma za zapas cca 2-3 golovy sance A ja si narozdil od tebe myslim, ze Rada ani nevi kdo to Bednar je a furt se divi, proc by mel povolavat hokejistu
GEGE  11.10.2008 20:06
Dobra sestava
Tomanatura  11.10.2008 20:07
Nevím, proč tu kolem sestavy děláte takový humbuk. Je 8 hodin, tak nevidím důvod říkat, že je všechno špatně. Přál bych si, aby MS dal 2 góly a 99% lidí tu, změní svoje předzápasové ortely.
$dolar$  11.10.2008 20:08
Pokud da Slepicka gola tak udelam 10 kliku
Klokanomet  11.10.2008 20:11
Pokud dá Slepička gól (vlastní nepočítám), udělám 30 kliků.
Talkers  11.10.2008 20:15
I kdyby dal slepička 5 golů,tak neudělám víc než 2 kliky...
Kerzak0v  11.10.2008 20:18
Chlapi, to ste takovy baby jo?
$dolar$  11.10.2008 20:19
Jo
dejv  11.10.2008 20:11
my to resi protoze ta diskuze tu od toho je
Kerzak0v  11.10.2008 20:11
Presne tak
spanhel  11.10.2008 20:07
Naše spory rozsoudí až samotné utkání.
$dolar$  11.10.2008 20:09
Chtelo by to nejakou sazku.
Tomanatura  11.10.2008 20:11
Dobře, když dá slepička gol, tak si dáš přezdívku CR7forever
$dolar$  11.10.2008 20:13
Sam vis , ze to by byl pro mne nejkrutejsi trest, ale Slepicka je takovy jelito, ze se toho absolutne nebojim A jako oplatku kdyz prohrajem tak si das nick : Mira.Slepicka.forever
Klokanomet  11.10.2008 20:15
Tomanatura  11.10.2008 20:15
Já si dám Liverpool4ever to bude lepší. Navíc mám tušení, že Slepička toho gola dá
$dolar$  11.10.2008 20:16
Tak plati , ale bude tam nick : Tomanatura-Liverpool4ever , at kazdy vi o koho jde a bude to jen na tyden a zadny jiny nick nebudem moci pouzivat ok?
Tomanatura  11.10.2008 20:18
Jaj... Tak jo, beru
Tomanatura  11.10.2008 20:18
Ale ty si teda dáš Dolar- CR7forever
$dolar$  11.10.2008 20:20
Tak domluveno
dejv  11.10.2008 20:19
Proc leverpool at si da chelsea to je potupa
spanhel  11.10.2008 20:15
Tak to jsou děsně "cool" sázky.
-Kopy-  11.10.2008 20:59
Shevchenko  11.10.2008 20:10
Pokud da Slepicka gola tak udelam 10 kliku
Shevchenko  11.10.2008 20:10
reakce do dolara
$dolar$  11.10.2008 20:11
Opicis se
Radys  11.10.2008 20:10
rada za to ani vlastně nemůže. již od minulých dob se říkalo, že sparta je druhá repre. bohužel to trenéři praktikují dodnes, proto slepička na hrotu v základu. kdyby hrál za za slavii, tak si troufám říct, že by se na zápas díval tak max z obýváku.
Scolari  11.10.2008 20:11
Dneska vyhrajem, ikdyž poláci jsu dost dobrý, ale máme přece Milana, ten nějakej ten gol určo dá.
Talkers  11.10.2008 20:14
Je zábavné,jak si všichni stěžovali,že hrajem na jednoho útočníka.. Když už nasadíme 2,tak si stěžujete,kdo to vlastně hraje
Kerzak0v  11.10.2008 20:17
Presne tak
$dolar$ &nb