reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
17.10.2007 20:45 CET

Německo   -   Česko

0 : 3 (0:2)
Stadión:  
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.80 - 3.15 - 4.35
-2. Libor Sionko
23. Marek Matějovský
63. Jaroslav Plašil
46. Lukas Podolski-
--
Německo: Timo Hildebrand, Arne Friedrich, Marcell Jansen, Per Mertesacker, Christoph Metzelder (46. Clemens Fritz), Torsten Frings, David Odonkor, Bastian Schweinsteiger (65. Mario Gomez), Piotr Trochowski (46. Simon Rolfes), Kevin Kuranyi, Lukas Podolski
Česko: Petr Čech, Radoslav Kováč, Zdeněk Pospěch, David Rozehnal, Tomáš Ujfaluši, Tomáš Galásek, Marek Matějovský, Jaroslav Plašil, Daniel Pudil (73. Marek Kulič), Libor Sionko (58. Stanislav Vlček), Jan Koller (79. Martin Fenin)
Rozhodčí: Howard Webb
Diváci: ?

Češi vyhráli v Německu a postupují!

Česká reprezentace splnila úkol možná ještě dříve, než se čekalo. Potřebovala z posledních tří zápasů bod a uhrála ho hned v tom prvním, a nejen to - na hřišti favorizovaného Německa vyhrála v poklidném tempu přesvědčivě 3:0. Rychlé vedení zařídil Libor Sionko, na 2:0 brzy zvýšil Marek Matějovský a konečnou podobu dal výsledku pěkným gólem Jaroslav Plašil.

Němci byli před zápasem hodně sebevědomí a nic jiného, než výhra, nepřicházelo v úvahu. Do karet jim hrál i fakt, že českému týmu chyběli zraněný Tomáš Rosický a potrestané trio Milan Baroš, Jan Polák a Marek Jankulovski. Ani německá reprezentace však nebyla kompletní, musela se obejít bez několika hvězd, jako třeba Michaela Ballacka, Miroslava Kloseho nebo brankáře Jense Lehmanna.

V základní sestavě hostů dostal překvapivě příležitost Daniel Pudil, který dostal přednost před Jarolímem. Jenže právě mladý záložník Slavie byl na začátku akce ve 2. minutě, kdy sice nejdříve pokazil přihrávku na nabíhajícího hráče, ale k doraženému míči se dostal Plašil a přesným centrem našel na hranici ofsajdu Kollera, který sám před gólmanem Hildebrandem zachoval chladnou hlavu, otočil se a míč přenechal Sionkovi, který pohodlně doklepl takřka do prázdné branky.

Domácí se potom snažili vyrovnat a zvýšili aktivitu, český tým však pod tlak nedostali. Jako blesk z čistého nebe pak přišla situace ze 23. minuty, kdy se domácí obranou prohnal mladoboleslavský Matějovský a tváří v tvář Hildebrandovi se zachoval jako ostřílený mazák – 2:0 pro Českou republiku.

Hned pár desítek vteřin na to pálil nebezpečně domácí Schweinsteiger, jeho pokusu chybělo jen pár desítek centimetrů. Časem se na domácích začala projevovat nervozita, často kazili přihrávky a zejména ofenzivní hráči byli naprosto zoufalí. Češi se dopředu nijak zvlášť nehrnuli, ale když už se přece jen objevili na polovině soupeře, byla z toho slibná šance, jako ve 28. minutě, kdy Plašilovu střelu z dálky musel Hildebrand vyrazit nad branku.

Ve 36. minutě nebezpečně centroval Trochowski, Kurányi se však nedokázal dostatečně zorientovat a jeho hlavička skončila těsně vedle. Do konce prvního dějství se ale nic klíčového nestalo, a tak měl domácí kouč Löw svým svěřencům jistě co říct.

Ovšem ani nástup do druhého dějství nepřinesl v herním projevu domácích žádnou změnu, chyběl hlavně pohyb a větší důraz. V 52. minutě centroval Odonkor před branku, kde stál Kurányi, který ale nestačil opět ideálně zpracovat. O pět minut později fauloval těsně před pokutovým územím Kováč Podolskeho. Z následného přímého kopu zahrozil Schweinsteiger, ale Čech s velkou jistotou chytil míč, navíc hned rozehrál a za několik vteřin bylo velmi rušno před německou brankou, Matějovský totiž nebezpečně vypálil z 25 metrů a jeho střele stála v cestě tyč.

Z tribun se začínal ozývat pískot domácích fanoušků, kteří byli velmi rozhořčeni tím, co němečtí reprezentanti předváděli. Doslova vrchol pak pro ně musela být 63. minuta a krásná akce českého týmu. Pudil přesným centrem našel ve vápně Plašila, který elegantně obešel domácího obránce a poté rozvlnil německou síť potřetí.

Ovšem ani to neprobralo hráče Německa k lepšímu výkonu, jejich pokusy byly naprosto bezzubé a bez nápadu, což dokumentovala i dalekonosná střela Podolskeho z poslední desetiminutovky zápasu, která šla sice hodně vedle, ale i tak šlo o jednu z největších šancí německého týmu v poslední pasáži zápasu.

Češi si nakonec pohlídali tříbrankový náskok a po velmi nečekaném vítězství si kromě tří bodů odvážejí z Německa i jistý postup na evropský šampionát.
Autor: Aleš Ratzka
Komentáře (187)
Mistr MMR  10.10.2007 19:39
ne-li víc. to zas bude ostuda
HOST*marthas  11.10.2007 19:19
Další pesimista...neříkám že naši jsou bůhvíjak silní, ale Německu chybí docela dost hráčů-nám teda taky Jinak myslím že by to nemusela být taková katastrofa jako na jaře, bodík by se rozhodně hodil...i když zas takovej optimista nejsu ani já
Mistr MMR  13.10.2007 12:15
nám taky pár hráčů chybí... a na němce momentálně určitě nemáme. a bod by byl pro mě velkým překvapením
Pedros  17.10.2007 23:57
Nemame pamatuj si ze my, mame na vsechny tymy na svete kdyz mame svuj den
HOST*o  18.10.2007 06:10
0:3 CHáchá
HOST*aleman  18.10.2007 07:44
tak co?
Mistr MMR  18.10.2007 20:17
sem v šoku,ale mám radost
Pharrell  13.10.2007 20:45
1:0 nebo 1:1
HOST*marthas  13.10.2007 20:46
jo, ty si můj člověk. spíš těch 1:1, to by bylo skvělý
HOST*Lion  14.10.2007 21:38
pokud chceme v Mnichově udělat dobrý výsledek,tak to budeme muset předvést ne 100% ,ale 200% výkon. Pokud s nima dokážeme hrát 1.poločas vyrovnanou partii,můžeme pomýšlet na úspěch,hlavně nesmíme dostat nějakýho rychlýho gola,to by nebylo dobrý. Němci sice mají několik zraněnejch hráčů,ale hráči,co místo nich nastoupí,je dokážou plnohodnotně nahradit. Nerad tipuju proti našim,takže věřim v dobrý výsledek
Shevchenko  14.10.2007 23:53
Já hoší věřím, klidně i ve výhru, ale remíza by bylo dost dobrá. Jinak kdyby jsme vyhráli 1:0, tak máme docela dost velkou šanci vyhrát skupinu.
HOST*bary72  15.10.2007 01:08
U Němců je úplně jedno, jestli mají někoho zraněného. Nastoupí namotivovaná náhrada a šlape to dál. Mají jistý postup, ale nemají v povaze to vypustit. U našich borců vůbec nevím co čekat. Ostatně od p. Brucknera už ani není co čekat. Jedině rezignace spolu s celou svazovou svitou. Myslím, že nastoupíme s defenzivní sestavou s jednou "věží" v útoku, což nám bude na kreativní Němce k ničemu. Nerad to jako Čech říkám, ale je to tak. Vlastenectví stranou, musíme vidět skutečnou realitu. Maximálně urveme bod. Tip 2:1.
HOST*  15.10.2007 11:05
Doufám,že jasná 1...
HOST*JT26  15.10.2007 14:41
Cely narod bude vycukany az na nase kluky,ve 20minute dame krasny gol ,pote este do polocasu 2 dalsi, nemci ani nebudou vedet kde jsou ,sousede pote ale v 80 minute snizi usmudlanym golem a pote nas zatlaci nahlym tlakem ale ten prijde prilis pozde plus to ze nase obrana bude hrat fantasticky.Pak uz jen finalni hvizd skandovani nasich fanousku Bruckner na hrad a podarene euro se skvelym 2.mistem,tak to vidim ja(nebo v to doufam) ČEŠI-ČEŠI-ČEŠI-......
HOST*  17.10.2007 18:18
Ty jsi můj člověk. Je to možná až moc optimistický, ale hezká představa.
HOST*  18.10.2007 06:12
No tak vidíš zas tak daleko od pravdy jsi nebyl, ale přesto jsi byl zbytečným pesimistou
HOST*  15.10.2007 15:47
češi jsou nejlepší
HOST*  15.10.2007 15:49
češi vyhrajou nad němcema češi češi
HOST*  15.10.2007 15:51
češi
HOST*  15.10.2007 15:53
češi na němce
HOST*  15.10.2007 15:54
alexa po
HOST*mato SVK  15.10.2007 16:38
HOST*Luis  18.10.2007 13:41
To čumíš ty čoboláku co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOST*mato SVK  15.10.2007 16:47
HOST*  15.10.2007 17:21
to si mě pobavil,a v čem že vyhrajete? Jo aha, ve cvrnkání kuliček do důlku tak maximálně...
HOST*  16.10.2007 08:37
no určite pozri SLAVIU kam to dotiahla zo SLOVAKMI ti mudr. ked tam nemate toho MEDVEDA či NEDVEDA čo mu rozhodca všetko piska tak ste strateny
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 15:59
Slovensko teda reprezentuješ na EF úplně skvěle
HOST*  17.10.2007 18:20
Koukám závistěvej čobolík, kterej závidí že naši pojedou na EURO a vy čobolící zase hovno. NĚMECKO-ČESKO 1:2
HOST*  17.10.2007 19:30
debile to nevíš že češi jsou lepší slovákům 3x
HOST*  18.10.2007 15:04
Jdi si vysírat na slovenský stránky hlupáku
HOST*marthas  15.10.2007 21:21
No pokud si pan Bruckner ráčil proti Irsku všimnout jak našim klukům sedí kombinačka a ne vysoký nákopy na Kollera, tak máme docela šanci uhrát aspoň bod, ne-li všechny. Jenže už to docela jasně vidím: obrana vybojuje míč, nahrávka do zálohy a BUM dopředu na Kollera, přičemž to tam chytne stoper a záložníci budou jak debilové lítat dopředu-dozadu. Nic proti Kollerovi ale mám pocit, že v poslední době to bez něj šlo líp...Nebo hrát i s Kollerem, ale uvědomit si, že na hřišti je dalších 10 hráčů...
HOST*m4com  15.10.2007 22:40
spominam si na zapas slovenska v nemecku, keby tam vtedy hrali cesi asi by bolo 1:3 a nie 2:1, ale teraz je situacia ina, ak cesi nedostanu nejaky rychly (hlupy) gol maju sancu inak budu radi za remizku
HOST*  16.10.2007 08:28
nevieš čo hovoriš
HOST*miro svk  16.10.2007 08:25
HOST*  18.10.2007 09:18
ani korunu
jiri - fcb  17.10.2007 06:48
Němci sice už nemají, o co hrát, ale na nás mají fakt velkou žízeň. Myslím, že to bude vcelku lata. Odhaduju to tak na 3:0
-Kopy-  17.10.2007 22:43
trošku si se sekl
T-80U  18.10.2007 01:17
Zas tak moc ne. Akorát obrátil ty čísla.
HOST*  18.10.2007 09:18
tak by to bylo, kdyby tam hrála sparta
HOST*milan  17.10.2007 09:52
ahoj,nevite zda to vysilaji na nejaky internetovy strance v live stream prenosu? potrebuju to spustit na macintoshi ne na windowsech.na windowsech bych vedel kde to davaj,ale potrebuju konkretni www stranku kde je obraz i zvuk. diky.
HOST*  17.10.2007 10:31
To bude zase na http://fotbalzive.ct24.cz/ ne?
HOST*  17.10.2007 11:03
tam o tom nic nepisou
HOST*  17.10.2007 11:46
Cesi pojdete domou s plačom. Nemci vam daju tolko golov ze sa z toho nespametate. Nemci su lepsi couz. Prehrate 89:0. Dotoho Nemci. Dajte im.
HOST*  17.10.2007 13:10
Ta slovenština je hnus.To je zkomolená čeština.
HOST*  17.10.2007 13:50
Ale jinak souhlasím, že dostaneme výprask.
gunn.er  17.10.2007 23:40
Těsně vedle človaku...
HOST*  18.10.2007 16:06
Tak tohle je příspěvek dne
HOST*SIDI  17.10.2007 13:39
Tak pani, drzim vam palce. Dufam, ze aspon vy tych nemcov vyprasite. My sme tam nehrali zle, ale za tych 1-2 mozme byt radi. Ale vy mate trosku lepsie muzstvo, tak mate sancu. Moj tip na vysledok je ale 2-1 pre nemcurov. Za vase da gol netradicne Koller a za nemcurov aspon jeden Podolski.
HOST*  17.10.2007 13:44
ti si určite z BLAVI
HOST*SIDI  17.10.2007 17:36
Nie, zo Ziliny.
HOST*  18.10.2007 09:20
kdyby byl z blavi, tak nam nedrzi palce. V Ziline jsou jinci
HOST*  17.10.2007 13:42
Arnold.Chrabry  17.10.2007 23:14
heh, maďare......myšleno dvosmyslně
spanhel  17.10.2007 14:07
Vyhrajeme, příjemná otázka je o kolik.
Tipuju 0:2.
-Kopy-  17.10.2007 14:37
1:2
HOST*  17.10.2007 18:23
Stačí
HOST*nofan  17.10.2007 14:11
Myslim, že se Češi neztrapněj. Na to jsme až moc vyčůraný. Aby se Němci ještě nedivili.
merengues  17.10.2007 14:27
Tak je jasný, že Sparta nemá prachy (a ví, že příští rok LM opět nebude) a potřebuje prodat dalšího hráče. Brückner zrovna na špíl v Německu vytáhne z klobouku Kladrubskýho a dokonce ho snad postaví . Jenom doufám, že je to nějakej fór a nakonec nenastoupí, jinak totiž budu fandit domácím. Takovou levárnu podporovat nebudu!
HOST*  17.10.2007 14:43
Úsměvný názor.
HOST*teslov  17.10.2007 17:51
je to pravda pravdoucí ... žadnej usmevnej nazor !!!
spanhel  17.10.2007 19:01
Zařazení Kladrubského do základní sestavy je největší omyl staré papriky za poslední rok. Ten hráč nemá na reprezentaci, pomalu ani na Spartu, ale při své reprezentačím debutu hraje v základu, když jde o hodně.
spanhel  17.10.2007 19:03
S tím fanděním domácím to snad nemyslíš vážně...
merengues  17.10.2007 19:06
Stejně už o nic nejde, když vyhrajem, budu rád, když prohrajem s Kladrubským v sestavě, zlobit se nebudu .
spanhel  17.10.2007 19:18
Já se budu zlobit, když se proti nim naši ztrapní. Jinak o postupu je rozhodnuto, Kypr nebo Slováky určitě dáme.
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 19:23
napsal jsi to naprosto přesně.
Důstojný výkon + prohra = spokojenost
Trapas + prohra = naštvání
merengues  17.10.2007 19:25
Kladrubák nehraje, je to dobrý . Ale hraje Pudil, to se zase asi nebude líbit tobě .
jiri - fcb  17.10.2007 22:49
No, udělal s tebe KB pěknýho blbce, no ...
merengues  17.10.2007 23:17
Důležitý je, že ho neudělal ze sebe...
HOST*  17.10.2007 14:31
Čech-Ujfaluši,Grygera,Rozehnal,Pospěch-Jarolím,Matějovský,Galásek,Sionko-Vlček,Koller
HOST*B.Fergii  17.10.2007 14:46
Myslim ze kluci uhrajou remizu,ale kulic hje největši zoufalec mel by se změnit kouč melby nastoupit na jeho post třeba straka nebo jarolím to sou velic kvalitní treneři
HOST*b.Fergii  17.10.2007 14:48
bruckner je politik ne trener je to věechno zmanipulovaný
HOST*john  17.10.2007 15:21
Kamarad to hezky, i kdyz ponekud tvrde okomentoval: "Vcelku povedená taškařice ... Lech - Posměch, Rozebral, Šihůnek, Urvaluši - Silonko, Nadrolím, Klabukský, Splašil - Lenin, Choler" Snad nakonec nebude mit pravdu a ti nasi kluci predvedou v Nemecku hezkou podivanou, i kdyz sam jsem k tomu take ponekud skepticky...:-(
HOST*ad  17.10.2007 16:01
--------------------Čech---------------------------
--Grygera----Ujfaluši-----Rozehnal-----------Pospěch
---------------------------------------------------
-Kladrubský---Rosický(Matějovský--Jarolím---------Skácel
-----Vlček------------------------------------------
------------------Baroš-----------------------------
HOST*ad  17.10.2007 16:02
hlavně me nesežerte protoze kdyz hraje koller jde vsechno na neho
HOST*  17.10.2007 16:34
jj ta sestava je skvela ale bohuzel tvoje..prece nenecha Kaja sedet Honzicka ale je to skoda jednou bych ho klidne posadil ale kdyz dneska rozhodne tak ptoc ne ze? vsadil sem na nase 600!!!
empty  17.10.2007 16:35
Nemci si nas budou chtit vychutnat, takze od nas cekejme beton a od nich nejakou lepsi ofenzivu...dame maximalne jeden gol
HOST*  17.10.2007 18:11
videli ste tu sestavu??????????co to je za zalohu??? matejovsky a tvorit hru no tak to me poser
-Kopy-  17.10.2007 21:36
mlč rači
Pogec  17.10.2007 23:55
njn, dalsi radoby-expert
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:57
jn, tak ten se chlapec vůbec netrefil, vždyť Matějovský předčil v tvořivosti všechny Němci v čele s Bastienem
maxiperko  18.10.2007 07:47
Myslim že ti Matějda zavřel hubu, jeho první zápas v základu a takle se předvedl, jen tak dál
spanhel  17.10.2007 19:00
Jak já to Německo nesnáším. Snad jim podzim oplatíme, i když to pro ně tak hořké, jako pro nás na podzim určitě nebude.
Poméééééééé hoši!!
HOST*don dani ocho  17.10.2007 19:31
V Německu určitě ne, dostaneme klepec, zvlášť jestli nastoupí Pospěch a Kladrubský. I když je Pospěch nejlepší hráč Sparty, Sparta není nej klub v lize. To nechápu.
spanhel  17.10.2007 20:04
Ta sranda sestava mi nevryla přílišný optimismus do žil.
Otázka je, komu jo.
Možná Němcům.
-Kopy-  17.10.2007 22:42
Nádherné, fascinující a působivé

Hanba všem co tipovali naši prohru

Odplata byla krutá

HOST*peca26  17.10.2007 22:44
Tak co vy pesimisti? :D (omlouvam se optimistum). Kdo by to byl cekal, ze vyhrajem 3:0 :P Ja tipoval 1:1 a celkem jsem se teda sekl :P Zaplat Panbu za to. Takze nezbyva nez rict: HOŠI DĚKUJEM !!!!!!
spanhel  17.10.2007 22:45
Hurá, Němci rozebráni i s jejich přehnaným sebevědomím, jaké je pro ně charakteristické. Dneska byli jaloví, slova, že se namotivujou a bla bla bla nepřenesli k činům.
S našim mančaftem jsem naprosto spokojen, líbili se mi všichni až na Vlčka, od kterého jsem viděl jen zkažené přihrávky dopředu a spoustu další dozadu. Žádná přímočará akce, nic. K tomu všemu je pomalý.
Dneska byli fantastičtí Pospěch, Matějovský, Koller a Plašil, kterému to ve středu zálohy sedí rozhodně lépe. (Ten post je mu šitý na míru, na křídle je utopený).

Ač je Bruckner v některých rozhodnutích nepochopen i u mě a jeho vyjadřování do médii je mi krajně nesympatické, mluví za něj výsledky, výsledky má = dostal nás třikrát za sebou na velký turnaj, za což mu patří dík. (Před lety jsme o tom mohli jen snít).

Snad ve Švýcarsku uděláme výsledek, už se moc těším!
HOST*peca26  17.10.2007 22:48
Naprosto s tebou souhlasim, ale Standy bych se zastal. Je to tipickej brejkovej hrac, a kdyz ho Karel postavil na kraj zalohy, nemohli jsme od nej cekat nejaky excelentni napady v podobe prihravek. Na to on neni :)
Kapřík  17.10.2007 23:42
Já poslední dobou nevim, jestli je to tak špatný, že je u nároďáku Karel, nebo ne. Chvilkama jsem ho taky vyháněl, ale ty výsledky jsou fakt(ovšem to mistrovství světa...je to rok a čtvrt a ještě jsem tu Ghanu nerozdejchal)nepřehlídnutelný, takže jsem zastával názor ho nechat do Mistrovství Evropy a pak by se uvidělo co a jak tam ukopem. A ono to tak opravdu bude, ovšem tipuju že pak už odejde sám.
jiri - fcb  17.10.2007 22:52
Já fandil Němcům. Přece nebudu podporovat podvody Boleslavských a Libereckých, kteří potřebovali vydělat a donutili Brucknera nasadit Matějovskýho a Pudila

PS: pěkná pičovina, viď, mere
-Kopy-  17.10.2007 23:01
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:04
merengues  17.10.2007 23:14
To si vyřiď se sparťanskýma novinářema, kteří Kladrubskýho usilovně rvali do sestavy, naštěstí se trenér nenechal ovlivnit. Pudil a Matějovský jsou na rozdíl od tragéda Kladrubskýho zavedené ligové stálice. Škoda, že to pak Karel podělal s tlusťochem Kuličem, ale i tak jsem spokojenej, jestli ty ne, tak máš smůlu .
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:16
jj, Kulič je opravdu při těle
HOST*Cracker j.  17.10.2007 23:17
Ty si hloupej
merengues  17.10.2007 23:18
A ty jsi sparťan .
HOST*Cracker j.  17.10.2007 23:19
Ne,katalánec a ty si hloupej.
merengues  17.10.2007 23:22
Jenom jsem napsal, že tam Kladrubský neměl na rozdíl od těch dvou co dělat a že Kulič je tlustej. Něco z toho není pravda, sparťane?
HOST*Cracker j.  17.10.2007 23:27
Nečti noviny,necháváš se ovlivnit.
Kapřík  17.10.2007 23:30
Já jsem sice sparťan, ale máš naprostou pravdu. Kladrubský je možná nadějnej, ale fakt tam nemá zatím co dělat. A Kulič...no, taky z něj momentálně nejsem nadšenej. Ale že bych kvůli zařazení Kladrubskýho do sestavy nefandil našim, to je šílený.
yarda  18.10.2007 01:09
Na Katalánce mluvíš slušně česky, junior sušenko...
HOST*  18.10.2007 09:28
asi jsi chtěl slyšet zasranej skutečný Madrid
yarda  18.10.2007 09:39
Pít takhle po ránu by se nemělo...
HOST*  18.10.2007 11:57
pudil je slavista ty troubo
HOST*  18.10.2007 11:57
pudil je slavista ty troubo
HOST*  18.10.2007 11:57
pudil je slavista ty troubo
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:05
že tu nevidím žádný komentář těch nevěřících Tomá.. hmm.. vlastně čur.ků
M11  17.10.2007 23:11
tak tak
Shevchenko  17.10.2007 23:11
Hlavně ti slováci jsou neuvěřitelně trapní
HOST*  18.10.2007 16:10
Ale zase podle jednoho blba nemůžeme soudit všechny Slováky
Kapřík  17.10.2007 23:24
Tak toto jsem fakt nečekal, osobně jsem se modlil aspoň za remízu. Doufám že to neni jenom náhoda a fakt jdeme nahoru, ono už by bylo na čase. Jsem dneska četl ty články v německej novinách, že si nás daj jako zákusek k postupu a že nás sfouknou jako svíčku...chtěl bych teď vidět jejich xichty. No, konečně něco, co fanouškovi nároďáku zvedne náladu, takže to jdu zapít! Kdoví, kdy k tomu zas bude příležitost.
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:26
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:25
Super, jednoduchý chytrý výkon (tak to má být, když je soupeř individuálně kvalitnější. Nemá cenu se v tom babrat. Jak je mým zvykem, ohodnotím hráče.

Čech 6
Pospěch 7
Kováč 7
Rozehnal 6
Ujfaluši 6
Galásek 7
Plašil 8
Matějovský 9
Sionko 5
Pudil 6
Koller 7
Vlček 4
Kulič 5
Fenin 5

Jak jsem nedávno psal, MY jsme velká neznámá pro jakéhokoli soupeře!!! Potěšil mne Matějovský. Byl daleko platnější než Rosický (v poslední době). Pracoval na daleko větším prostoru, chytře přihrával, slibně kombinoval, podržel (zabrzdil ve správný okamžik hru), prostě jednoznačně nejlepší hráč zápasu.
merengues  17.10.2007 23:30
Taky je zajímavý, že tolikrát kritizovanej styl "všechno na Kollera" tentokrát přinesl dva góly. A 4-3-3 bych zkoušel častěji, ne jen venku na těžké soupeře. Každopádně jsem zvědavej na hodnocení redaktorů Sportu, kteří jsou z německého propracovaného moderního systému plného čísel a zátěžových testů úplně unešení...
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:35
a kvůli tomu jsem rád, že jsem Čech. Jsem v tomhle trochu konzervativní. Jsem hrdý když vyhrajeme chytrostí. Němci jsou moderna, ale strojoví.
spanhel  18.10.2007 11:05
Hlavně jejich článek před zápasem "Dva odlišné světy", nebo jak to ten moula napsal, upřímně rozesmál a trochu i nasral.
V jednom kuse střílí do Brucknera.
Kapřík  17.10.2007 23:34
A ještě jedna věc. Zdá se mi to, nebo to fakt vypadá že z toho Plašila ještě něco bude? V posledních zápasech si vede nějak moc dobře, já už ani nedoufal.
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:37
I já jeho častý obhájce jsem se někdy neudržel a ventiloval tady svůj vztek nad jeho výkony.
Kapřík  17.10.2007 23:46
Tak předtím byl naprosto tragickej, hlavně směrem dopředu, to je bez diskuze. Ale jak už se tu probíralo, posun do středu zálohy je pro něj zřejmě skvělej, aspoň se to tak zatím zdá. I já ho všude obhajoval, ale to spíš vyplývá z toho, že už hezkejch pár let fandim AS Monaco, takže to nebylo úplně objektivní...
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:52
Mně se jako hráč velmi zamlouvá. Je vidět, že ta fotbalovost je u něho rozvinutá. Jenomže když on hrál tak strašně bezkrevně, jakoby ani nehrál. Bránil jsem ho kde se dalo, ale taky jsem na něho utrousil nějaké to sprosté slovo. A právě kvůli té fotbalovosti musí hrát spíš z prostředka. On se tam taky často cpal, že?! Už ho nikdy nechci vidět na křídle, které je pro absolutné jiný typ hráče. On prostě nedokázal tu lajnu odjezdit. Tímhle výkonem si to u mě částečně napravil, hrál fantasticky. Někdo určitě namítně, že je to slaboch, ale mně se líbil dneska moc.
Kapřík  18.10.2007 09:57
Cpal, to je pravda, ale úspěch to předtím taky moc nepřinášelo. A teď jenom doufejme že mu to vydrží, bylo by to fajn.
RMCF  18.10.2007 09:55
Nechcu machrovat, ale že by se víc uplatnil ve středu sem tvrdil už hodně dlouho a většinou sem si za to vyslechl, že nemá v reprezentaci vůbec co dělat...
Kapřík  18.10.2007 10:00
Ono to tak někdy vypadalo, protože místy byl fakt neskutečně tragickej a dopředu koncentrovaná hrůza. Ale asi šel do sebe, to nebude jenom tou změnou postu.
RMCF  18.10.2007 13:34
J to hodně tou změnou postu, on není hráč kterej by přešel u lajny jeden na jednoho a centroval...
HOST*Rokas  17.10.2007 23:48
Děkujem hoši, Děkujem.....jsem rád že se tady našlo pár lidí kteří, šli názorem proti prognostikům a statistiků a různých jiných odborných "-iků":) Jsme asi jedna zmála zemí která převlíka kabáty nálady podle toho jak hrají naše reprezentace....když se nedaří, házíme špínu na hráče a vadí nám i jejich účes a když vyhráváme vzíváme trenéra na hrad....Jsme češi tak buďme češi a věřme že vyhrajeme i kdyby proti hráčůů mělo být 22 a měli hokejou branku místo fotbalový....Koukněte se jak se fandí třeba na novej zéland, kterej na mistrovství v ragby i přesto že byl favorit vypadl a stejně přišli fanoušci na letiště a děkovalo jim za jejich výkon. Chtěl bych vidět kdo z vás by vylezl před plný stadión lidí, kteří všichni dojednoho očekávají že budete 100 procentní a bezchybní a ai jeden nepomyslí na to jak jste se asi vyspal, že k tomu aby jste dobře spali nebo nechytli chřipku vám 110Mega na vašem účtě je úplně k ničemu a že v reprezentaci nehrajete pro peníze, ale proto aby jste reprezentovali.......DEJ NÁM PÁN BŮH VĚČNOU SLÁVU
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:55
taky jsem rád, že se u některých fanoušků projevilo skutečné srdíčko a hrdost. Ale jinak se mi průměrný český fanoušek hnusí..
gunn.er  17.10.2007 23:56
S Walesem to zadrbali se San Marinem taky nic moc, ale dneska borci paráada.. Oni ví kdy potěšit.. Idu s klidným srdcem spat.. Teď eště jenom aby Arsenal vyhrál doma s Boltonem a další úspěšný týden bude dovršen..
HOST*  17.10.2007 23:52
HOST*Andy Conceicao  17.10.2007 23:59
Metzelder dneska jako suchý strom..
HOST*Vincent  18.10.2007 13:47
dead wood
yarda  18.10.2007 18:34
Se šetřil na Espanol
HOST*Andy Conceicao  18.10.2007 00:01
jdu spokojeně spát, mám proč! Kdo neskáče není Čech
Dr. Kyslík  18.10.2007 00:41
Tak jsme si na jen z povinnosti hrajících Němcích zvedli sebevědomí, což je fajn, stačí, abychom na Euru chytali jen samé již postupující celky a můem to i vyhrát.
merengues  18.10.2007 07:26
No nevím, každopádně si myslím a potvrzuje se mi to stále víc, že do deseti let bude opět medaile z nějaké velké akce. Schopnost dodržovat taktiku a nedělat chyby je u Čechů mimořádná a jak jsme měli v červenci možnost vidět, tak se zdaleka netýká jen dospělých. Pomalu, ale jistě, se vracíme někam do roku 1994 a tvoříme tým, kterej sice hraje hroznou tužku, nikdo ho nebude mít rád, ale ta medaile přijde. Při velkém štěstí a souhře náhod možná už příští rok.
jiri - fcb  18.10.2007 07:40
vtipné ale pravdivé
HOST*nofan  18.10.2007 07:49
S těma 10 lety jsi mě dostal. Já zase natuty vim, že tak do 60 následujících let umřu.
merengues  18.10.2007 08:20
Však to neznamená, že zrovna za deset. Na MS s náma tak nějak moc nepočítám, takže to třeba vyjde na Euru 2008 nebo 2012. Jestli ne, tak dávám do rezervy ještě rok 2016, kde bude mít vrchol generace Feninů, Šimůnků, Suchých atd.
Dr. Kyslík  18.10.2007 13:27
To už budou spíše za zenitem, hodně se ten věkový top hráčů změnil...
empty  18.10.2007 00:48
jsem rad ze muj nazor nas tym skvele smetl ze stolu...ani jsem nedoufal ze bysme to mohli na nemecke pude vyhrat, a uz jsem vubec nedoufal ze to nemci nechaji zajit az na tri goly...njn, nase repre je zajimava
yarda  18.10.2007 01:11

Nestačím se divit, snad nejvyšší výhra v historii nad Německem vůbec? Rozhodně od války jo...
HOST*Batictuta  18.10.2007 03:20
češi
jiri - fcb  18.10.2007 07:45
Já bych z včerejšího výsledku žádnou vědu nedělal. Němci sice proklamovali, že po nás půjdou, ale opak byl pravdou. Takováhle absence jakýkoliv bojovnosti a snahy s výsledkem něco udělat je skoro až neněmecká. Prostě to odchodili a nechali nás to vychutnat až dokonce. Určitě to z naší strany nebyl žádnej závratnej výkon, ale i tak potěší a je cennej. Mimochodem první branka s těsnýho ofsajdu, ale jak už jsem tady několikrát psal - jsem pro takovýhle ofsajdy pouštět. Ještě, aby si to uvědomili pomezní rozhodčí. Mimochodem, nedíváte se někdy na NHL? Fotbal sice není hokej, ale tam se mnohdy pouštěj metrový ofsajdy a nikdo se nediví, nikoho to nepohoršuje. Přispívá to k rychlosti a plynulosti hry
jiri - fcb  18.10.2007 07:47
A ještě bych chtěl dodat, že Plašil se rozehrává k výbornejm výkonům. Karel ho držel cca 2 roky hroznejch výkonů a on se mu za to teď odměňuje.

PS: střed německý obrany byl hodně srandyózní
merengues  18.10.2007 08:23
Prostě je to jasně na 4-3-3, přičemž ten levej křídelník může hrát hodně dozadu (včera Pudil, na Slovensku Plašil). Do prostřední trojky máme opravdu docela slušnej výběr, hlavně je to výborně zdvojený.
HOST*Vincent  18.10.2007 13:44
teoreticky jo, ale vzpomeň jak to dopadlo ve spartě
spanhel  18.10.2007 11:00
Plašil je ve středu zálohy vynijící, už to říkám dlouho, na křídlo to prostě není hráč - chybí mu tah a rychlost. Střed zálohy je jeho ideální flek!
HOST*Vincent  18.10.2007 13:46
v Osasuně zatím docela dost centruje zleva na goly, ale až se uzdravějí Delporte a Viana tak to už moc na základ nebude
HOST*  18.10.2007 20:42
mas pravdu
HOST*jisek  18.10.2007 07:47
... tak nevím, byl to včera večer sen? Ne, nebyl. Kde hledat "příčinu" naší vysoké výhry v Německu? Že by se na německém mančaftu podepsala nepřítomnost opor (Ballack. Klose)? Že by nás Němci podcenili? Neunesení role favorita před domácím hledištěm?



Že by se ukázalo, že máme i jiné kvalitní hráče, než ty "jisté", kteří nemohli včera nastoupit? Neměl by to být náznak pro trenéra, zkoušet tyto a další hráče pro rozšíření kádru repre a dání přednosti těmto novým hráčům? Vezme si z toho a z MS v Německu trenér ponaučení? Nebyl to jen pouhý výkřik do tmy a poslední křeč s notnou dávkou štěstí? Je zde mnoho otazníků, které budou zodpovězeny v dalších kvalifikačních zápasech a v neposlední řadě na Euru.
Je třeba doufat, že se náš nároďák probouzí a jako bájný Phoenix povstane z popela.
Kluci děkuji za včerejší večer......

HOST*Rakos  18.10.2007 07:48
To se zase bude dědek Brucknerů naparovat...no ale hurá za tohle vítězství...vždyť už taky bylo načase,aby ti naši kopálisti ukázali,že umějí i fotbal a né jen flámy a kecy.
maxiperko  18.10.2007 07:49
Matějda se dneska předvedl v plný kráse, nejen že celý zápas kombinoval, ale především ten gol, když udělal ze stopera Realu Madrid Metzeldera blbečka a chladrokrevně zakončil, jeho zápas...
pufinmufin  18.10.2007 07:53
GRATULACIA ZO SLOVENSKA . Konečne vaši ukázali že im to ide.
anonym  18.10.2007 08:06
Tohohle jsem se bál,postup na šampionát si zajistíme,Bruckner bude dál na svým místě a vypadne hned v první skupině s mizernými výsledky a hrou.
gunn.er  18.10.2007 09:11
mmmm.. odborník na slovo vzatý..
Kapřík  18.10.2007 10:05
Hodnoť prosímtě až po Euru, tyhle pesimistický předpovědi si zatím jenom cucáš z prstu. Kdo ví? Třeba tam žádnou ostudu neuděláme, takže sumarizuj až pak.
merengues  18.10.2007 08:36
Ovšem dnešní Sport mě teda posadil na zadek: "Hoší, díky - a chceme zlato!" .

ZNÁMKY:
Čech 7
Pospěch 7
Kováč 7
Rozehnal 8
Ujfaluši 7
Sionko 8
Galásek 7
Matějovský 9
Plašil 9
Pudil 7
Koller 9
Vlček 7
pufinmufin  18.10.2007 08:38
fúúúúúúúúú , dobré..... Ale na zlato to asi stačiť nebude
jiri - fcb  18.10.2007 09:04
hlavně ten Vlček je tragédní známka. Já bych mu dal tak 4. Byl na tom placu opravdu do počtu
Kapřík  18.10.2007 10:07
Sport nezklamal, ostatně jako vždycky. To už tam můžu dělat redaktora i já, losovat známky pomocí roztočenýho lahváče zvládnu taky.
spanhel  18.10.2007 10:58
Sport je ostuda.
HOST*Vincent  18.10.2007 13:40
Pláša byl výbornej, Biskaj mu zdá se svědčí. Zato když Galásek dokáže zahrát strašně, i když většina ostatních okolo něj hraje dobře, to je fakt trága
HOST*  18.10.2007 10:13
Mali ste štastie. couz. Ale na majstrovstvach to bude ine. Tam vas uz vyprasia z kože vy čechi jedni. Dali si do obrany česi. Preto vyhrali. fuck off. Go Slovensko...
jiri - fcb  18.10.2007 10:32
Zkus to ještě jedou a střízlivej, OK?
ASR  18.10.2007 11:20
holt někomu se daří, někdo zase brečí...
Mata  18.10.2007 13:11
Prober se trotle.
Až se vy někam probojujete, tak se můžeš ozvat.
Zatim jste se probojovali tak akorát do prdele!!!
teddy  18.10.2007 14:38
už to nehul....
HOST*  18.10.2007 17:01
HOST*bary72  18.10.2007 10:51
Tak se přiznám, že jsem se rád mýlil. Hra i výkon mile potěšili. Jak správně poznamenal J. Bosák z ČT, když dostane Dino balón na prsa (a ne na hlavu), je to pro mužstvo daleko větší přínos. A Marek Matějovský se krásně blýskl skvělým výkonem. Původně jsem byl s jeho zařazením, na úkor Jarolíma, skeptický. Doufám jen, že včerejší výkon nebyl jen náhoda a výkřik do tmy, ale že spolu s výkonem s Irskem bude mít stále vzestupnou úroveň. Tzn. že na Euru bychom nemuseli končit hned ve skupině. Jinak zdravím všechny přispěvatele s komentáři, kteří uvažují hlavou a neurážejí se navzájem !!!
HOST*  18.10.2007 11:15
TY Uz sklapni. ty cech jeden debilnej
HOST*  18.10.2007 11:21
hraje vůbec Slovensko fotbal? Jestli jo, tak mi prosím napiš, na jaké úrovni. Děkuju za odpověď.
HOST*Andy Conceicao  18.10.2007 16:06
HOST*  18.10.2007 16:59
Těžká otázka.Podle mě tam fotbal nehrají.
HOST*Viksam  18.10.2007 13:11
mám dvě vstupenky na fotbal 17.11. Česko-Slovensko, ale z rodinných důvodů nemůžu tam jít. Když někdo má zájem, ať mi napiše na viksam@maconet.cz Na ceně se domluvime
HOST*svk  18.10.2007 13:27
namyslenost a ubohost v tom ste majstri sveta a neotieraj si o nas hubu ,este nedavno ste chceli ukamenovat celu vasu repre a teraz zrazu zmena,mozno fandime vasim futbalistom viac ako vy sami.
HOST*Luis  18.10.2007 13:42
vy jste všichni chytrý pánbíčkáři...a pořád jen ubrečený !!!Nic jinýho
HOST*  18.10.2007 13:54
ubreceny si ty,ak si myslis ,ze nam vysledky nasej repre trhaju zili mylis sa je to sport a momentalne na viac nemame,ale mame mlade muzstvo,mozno o par rokov nieco dokazu,neodsudzujem ich tak ako vy vasich ak sa nedari cau
HOST*  18.10.2007 13:56
nesuď všechny fanoušky podle pár bláznivých lidí, kteří nadávaji ať už je to zasloužené či ne.
HOST*Luis  18.10.2007 14:17
hlavně většina lidí neodsuzovala repre, ale trenéra, který stavěl pořád stejné lidi a neměl v týmu pořádek.
Já jsem teda nebyl jeden z nich, Bruckner dokázal hodně a stále jsem mu věřil...teď je ještě důležité něco předvést na Euru....a samozřejmě porazit slováky, což bysme měli i s béčkem :-)
HOST*yidCZ  18.10.2007 14:44
já osobně si myslím, že slovenský tým je velice perspektivní, jsou tam mladí kvalitní hráči, ale bohužel těžká kvalifikační skupina byla nad jejich síly. můj názor je ten, že by měli zapracovat na psychice, protože díky její labilnosti podávájí dost nestabilní výkony-jeden zápas nahoře, jednou dole. taky si vybrali celkem dost smůly, ale věřím že se jednou taky dočkají velkého turnaje a přeju jim to
gunn.er  18.10.2007 18:57
Doprdele ste tak blbí nebo na slovensku neumíte "reagovat".. Kdo má potom vědět komu to píšeš idiote.. A nemluvíš vůbec objektivně.. Valí z tebe závist, že vy ste se nikam neprobojovali.. V každé zemi sou lidi kteří občas nadávají na repre a taky lidi kteří jim věří a fandí do poslední minuty aj dyž se nedaří.. tak je to aj u vás, v anglii, všude.. Takže běž si rači najít nějaký slovenský web a breč si tam.. zdarec..
HOST*  18.10.2007 13:50
tak co vy vsichni kokoti co ste tady vcera psali ze dostanem na prdel co?ste vcera cumeli ze?njn a kdyby to nekdo nevedel tak zapas zacina za stavu 0:0..
HOST*  19.10.2007 11:20
Lenze vy ste hrali s Walesom a remizovali ste 0:0. Co mi sme ich nabili u nich 5:1. Potom San Marino ste nabili len 3:0 a my slovaci 7:0. Potom Cyprus vy ste nabili len 1:0 slabota a my 6:0 doma a vonku 3:1. A Irsko ste doma nabili len 1:O aj ked lepsi boli Iri a my sme doma remizovali 2:2 a vonku ste s nimi remizovali 1:1 a my prehrali 1:0. Takze co tu vy pisete vy ste len prvi raz zamachrovali nad Memcami ale nikym silnejsim uz nie. Slovensko vas u vas nabije 3:0 vam to oplatia este. Este aj v hokeji sme vas nabili. Chachacha.
HOST*Slávista  19.10.2007 21:40
To je k smíchu tohleto!
Slejdy  20.10.2007 22:43
ty kravo
HOST*Boudis  19.10.2007 11:26
Vyborny vykon ,gratuluju cele reprezentaci k jejich vybornemu vykonu a trenerovi za jeho prozreni.I ja sem nebyl prilis nadsenej pred zapasem ze nastoupi Matejovsky misto Jarolima,u Pudila jsem se uklidnoval ze mel snuru dobrych zapasu a nakonec to byli prave tihle dva + vzdy neviditelny Plasil kdo tak krasne kombinoval a zvysili tak efektivitu utoku o dalsi moznosti.Obrana kde me mile prekvapil Pospech a samozrejme i zbyla trojice podala vynikajici vykon ktery je jim hodny.Jenda opet potvrdil jak je dulezity byl u prvnich dvou golu .Jen v utoku bych daval vice moznosti Feninovi ale to zrejme prijde ted ve zbytku kvalifikace.Jen aby se porad nezkousel Kulic ten do tymu opravdu nepatri jeho dvousezoni zachvev zmizel jak para nad hrncem a tento hrac ma podle me nakroceno ke konci kariery.Standa Vlcek je sice bojovnik no dejme tomu ze za nej mluvi trosku dlouhodobejsi vykonnost,ale repre??opravdu az nebude moznost.Tim samozrejme nechci nekoho kritizovat jsou to pani co uz neco dokazali ale podle meho nazoru do repre nepatri.Jinak mladi vpred Matejovsky,Pudil,Plasil(ve stredu zalohy),Pospech hraci kteri ukazali jak se chopit prilezitosti a jak reprezentovat svou zemicku CESI CESI CESI
HOST*  12.11.2007 16:14
Sashinho  20.11.2008 16:07
san marino 52 golu dostali
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
04.09. Blatter je proti rozšíření Eura
UEFA by ráda rozšířila Euro ze 16 na 24 týmů a většina národních svazů je pro, takže se dá očekávat že návrh dostane na mítinku UEFA na konci září zelenou, kdyby však měl rozhodovat prezident FIFA Sep Blatter, nic by neměnil. 24 týmů je totiž téměř polovina všech členů UEFA a podle Blattera tak bude výrazně znehodnocena kvalifikace.
29.08. Nominace Nizozemska na kvalifikaci
Nizozemský kouč Bert van Maarwijk jmenoval dvacítku fotbalistů, kteří zahájí kvalifikaci o postup na MS 2010. Tulipány čeká nejprve příprava s Austrálií a poté kvalifikační start proti Makedonii.  
29.08. Nominace Finska na kvalifikaci
Reprezentace Finska zahájí kvalifikaci o postup na MS 2010 proti Německu a kouč Stuart Baxter jmenoval 21 fotbalistů, kteří by se měli pokusit favorita potrápit. Nechybí legenda Jari Litmanen.  
29.08. Engelaar vypadl z reprezentace
Záložník Orlando Engelaar, letní posila Schalke 04, kvůli zranění kolena vypadl z nominace Nizozemska na blížící se kvalifikaci MS 2010. Engelaar kvůli stejnému zranění vynechal i poslední přátelský zápas s Ruskem.
29.08. Nominace Německa na kvalifikaci
Reprezentační kouč Joachim Löw určil 21 fotbalistů, kteří zahájí německou pouť kvalifikací o postup na MS 2010 proti Lichtenštejnsku a Finsku. Oproti přátelskému utkání s Belgií se do týmu vrací také Michael Ballack a Torsten Frings.  
29.08. Nominace Španělska na kvalifikaci
Kouč španělské reprezentace Vicente del Bosque jmenoval dvacetičlennou nominaci na kvalifikační duely s Bosnou a Arménií. Do týmu se vrátil Cesc Fabreas, naopak nezbylo místo na Raúla nebo Bojana Krkiče.  
19.06. Dva Švédi končí s reprezentací
Zatímco Henrik Larsson bude pokračovat ve švédském dresu, jeho dva spoluhráči z Eura mají opačné úmysly. Niclas Alexandersson (Göteborg) a Marcus Allbäck (FC Kodaň) se podle trenéra Lagerbäcka rozhodli ukončit reprezenační kariéru.
19.06. Larsson zůstává
Švédský útočník Henrik Larsson prohlásil, že je trenérům k dispozici i pro zápasy kvalifikace o MS 2010 v Jihoafrické republice. Larsson se do národního týmu vrátil těsně před mistrovstvím Evropy. Bylo to už podruhé, co změnil své rozhodnutí o konci reprezentační kariéry.
09.04. Scolari odmítl nabídku Mexika
Luis Felipe Scolari s díky odmítl nabídku trénovat po skončení Eura 2008 mexickou reprezentaci. Brazilský kouč vede od roku 2003 Portugalsko, s nímž došel v roce 2004 do finále domácího Eura a o dva roky později na světovém šampionátu v Německu skončil se svým týmem čtvrtý. Ještě předtím dovedl v roce 2002 rodnou Brazílii v Koreji a Japonsku k titulu mistrů světa.
01.04. Anglie bude hrát na Euru s "divokou kartou" ?
Eurosport na svých stránkách informoval, že zahajovacím zápasem Eura 2008 nebude souboj domácího Švýcarska s českými reprezentanty, ale s Anglií, která obdrží "divokou kartu" a skupina A se bude výjimečně hrát jako pětičlená. Jelikož by ale Vlastimil Košťál nic podobného nedovolil, jedná se s určitostí o aprílový žert.
Další expres zprávy
reklama
Poslední zápasy
24.11.
Srbsko - Kazachstán
1:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy
reklama
Reklamní sdělení
reklama