reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
02.09.2006 20:15 CET

Česko   -   Wales

2 : 1 (0:0)
Stadión:  
76. David Lafata
89. David Lafata
85. Martin Jiránek (vl.)
--
--
Česko: Petr Čech, Marek Jankulovski, Martin Jiránek, David Rozehnal, Tomáš Ujfaluši, Tomáš Galásek (87. Radoslav Kováč), Jaroslav Plašil, Tomáš Rosický, Jiří Štajner (46. Libor Sionko), Jan Koller, Marek Kulič (75. David Lafata)
Wales: Paul Jones, James Collins, Mark Delaney (78. David Cotterill), Daniel Gabbidon, Lewin Nyatanga, Samuel Ricketts (79. Robert Earnshaw), Simon Davies, Carl Fletcher (47. Joe Ledley), Ryan Giggs, Carl Robinson, Craig Bellamy
Rozhodčí: Jonas Eriksson
Diváci: 16.204

ČEŠI ZAHÁJILI VÍTĚZNĚ, PORAZILI WALES

Fantastický debut Davida Lafaty - to je zřejmě nejvýstižnější popis českého vydřeného vítězství nad Walesem. Jablonecký útočník byl na hřišti čtvrt hodiny, ale stačil dát dva góly a rozhodnout o těsném, ale zaslouženém vítězství.

V českém týmu byly před utkáním tři otazníky - kdo v obraně nahradí zraněného Grygeru, kdo se postaví na pravý kraj zálohy a kdo doplní Jana Kollera v útoku. Na pravý kraj obrany se nakonec posunul stoper Ujfaluši a na jeho místo nastoupil Jiránek. Před ním se rozhodovalo mezi Sionkem a Štajnerem, příležitost dostal druhý jmenovaný a uvolnil tak místo v útoku, kde kouč Brückner vyslyšel přání fanoušků a postavil mladoboleslavského Marka Kuliče.

Češi začali aktivněji a v šesté minutě se po parádní Rosického kolmici sám na gólmana hnal právě Kulič, ale vstřelit první reprezentační gól mu nebylo přáno, Paul Jones z anglického Queens Park Rangers jeho ránu vytáhl na roh.

Ve 13. minutě poprvé zahrozili Welšané, Giggsův centr vyboxoval Čech a Bellamyho dorážka šla nad. Domácí sice měli mírnou převahu a častěji se hrálo na polovině Walesu, v 17. minutě však málem přišel nebezpečný brejk, jen skvělý zákrok Galáska zastavil přihrávku na Bellamyho, jenž by šel sám na branku.

České šance si nálepku gólové zdaleka nezasloužily, Ujlafušiho přímý kop Štajner jen lehce přizvedl, Koller nedosáhl a míč prošel za branku těsně kolem tyče, ve 24. minutě se Koller dostal ke své první hlavičce a jen otestoval pozornost brankáře Jonese. Největší příležitost první půlhodiny tak měli Welšané - ve 29. minutě do brejku dostal Bellamy, postupoval sám na Čecha, ten však skvěle vystihl jeho blafák a skokem pod nohy mu míč vypíchl. Bellamy se k míči dostal znovu, Čecha oklamal, ale mezitím se vrátili dva obránci, vykryli liverpoolskému útočníkovi střelecký úhel a ten trefil jen boční síť.

Zápas pokračoval ve velkém tempu, Češi se několikrát hnali na zteč proti nezformované obraně, vždy však ztroskotali na hranici vápna, kde chyběla přesnější přihrávka nebo narážečka a v kličkách Koller ani Kulič neuspěli. Ke gólu nevedly ani střely zdálky - Štajner mířil nad, s Rosického prvním pokusem si, byť s problémy, poradil Jones a druhá rána českého kapitána po pěkné individuální akci v poslední minutě mířila těsně mimo.

Ránu z vápna zkusil i krátce po návratu z poločasové přestávky Plašil, mířil nad. Připomněli se i Welšané, Davies si poradil s Jankulovskim a poslal před branku nebezpečný centr, ten naštěstí jen prolétl kolem branky, střídajícího Ledleyho od míče odblokoval Ujfaluši. V 54. minutě měli dobrou příležitost Češi, Kuliče kousek za vápnem nedovoleně zastavil Collins a rozhodčí nařídil přímý kop, ten však Rosický rozehrál signálem na Galáska a jeho ránu zblokovali obránci. Minutu nato si aktivní Rosický pěkně narazil s Kollerem a v tísni pálil mimo.

Obraz hry se v dalších minutách ještě více naklonil na naší stranu, hosté se už ani nedostávali k brejkům a většinu času odolávali českým nájezdům. Odolávali však úspěšně, Rozehnalova nepřesná hlavička po rohovém kopu byla na dlouho jedinou šancí. Až v 69. minutě přišla další, Ujfaluši poslal do vápna Sionka a tísněný Koller jen těsně nedosáhl na jeho přihrávku před branku.

Pak po dlouhé době vystrčili růžky i Welšané a na chvilku se usadili před Čechem, vytěžili však jen jednu zblokovanou střelu. O něco později byli o poznání nebezpečnější - k dalšímu rychlému protiútoku se dostal neúnavný Craig Bellamy, oklamal Jiránka a vyslal dělovku, na kterou Čech nemohl dosáhnout, míč však naštěstí trefil jen vnější stranu tyče.

Čtvrt hodiny před koncem zápasu to konečně přišlo. Kollerovu hlavičku ještě Jones vyboxoval, ale jen k Sionkovi, jenž vrátil před branku a David Lafata, který byl na hřišti jednu jedinou minutu, poslal míč rybičkou do odkryté branky - 1:0.

Skvělé teplické publikum hnalo český národní tým dál vpřed, místo pojistky však přišla studená sprcha. Dvojice Catterill - Earnshaw rozebrala nedůraznou českou obranu a dezorientovaný Martin Jiránek srazil z malého vápna přihrávku prvního jmenovaného do vlastní branky - 1:1.

Nebyl však ještě konec, David Lafata, nováček v reprezentaci, ještě neřekl své poslední slovo. To přišlo v poslední minutě. Plašil pěkně poslal po křídle Jankulovského, jeho přetažený centr vrátil do ohně akrobaticky Sionko a jablonecký útočník trochu se štěstím střelou o zem uklidil míč k tyči - 2:1.

Závěrečný nápor Walesu jsme přežili bez úhony a na startu kvalifikace doslova vydřeli důležité tři body. Zasloužené, ale chybělo málo a mohlo z toho být jen zklamání z remízy...
Autor: Petr Starý
Komentáře (83)
HOST*  02.09.2006 00:51
0:0
MOSP  02.09.2006 09:20
1:2
login  02.09.2006 12:07
goaaaaaaaaaaaaaalllllllll______________________________
HOST*  02.09.2006 22:26
Fantazie skvělý zápas! Musím se omluvit Sionkovi, zvedal mě z křesla! Paráda, atmosféra, už dlouho jsem se tak u fotbalu nebavil!!!
HOST*Andy Conceicao  02.09.2006 22:27
HOST*merengues  02.09.2006 22:31
Čech 6,5 - Ujfaluši 6,5 Jiránek 4,5 Rozehnal 5,5 Jankulovski 6 - Štajner 4,5 Rosický 7 Galásek 6,5 Plašil 5,5 - Kulič 7 Koller 5,5, Sionko 6,5 Lafata 7,5

Štajner ven, Sionko sice fotbal hrát neumí, ale má tah na branku a bojovné sparťanské srdíčko Místo Jiránka Kováč, na Plašila bohužel nikdo netlačí Máme 5 použitelných útočníků, ještě by se mohli chytit Matějovský s Pitákem.
Andy Conceicao  02.09.2006 22:44
Jo Štajner ven Plašil sice opět na pravasu nepředvedl nějaký dravý průnik, ale snažil se do úmoru, kolik akcí soupeře zastavil Sionko fakt není chytrý hráč, ale ta jeho akrobacie, pružný jak sviňa akorát by mohl ještě víc zatahovat míč do centru, pořád to zasekává do hřiště, obejít hráče by snad dokázal Jiránek nehrál špatně, průměr. Je fakt, že mu Bellamy dělal starosti. Každopádně jestli nezačne Jankul pořádně hrát v klubu, tak je s ním amen. Dopředu slušný, ale vzadu hořel. Ujfaluši na pravo ok. Galas ještě umí Kulič super, Koller průměr , Lafata fantastic Čech s Rozehnalem předvedli svůj standard.

Wales: moc se mi líbil ten Gabbidon, slušně hrál v 1. pol. taky Davies. Giggs je borec , ale sám to neutáhne, chybí jim kvalita. Ale i tak myslím, že předvedli sympatický výkon
ital  03.09.2006 08:58
Jankul nikdy nebyl obránce a v klubu ho hrát nebude,takže do zadu bude hořet pořád.
jiri - fcb  02.09.2006 22:59
No tak já to vidím trochu jinak: obrana - zase celkem hořela. Mohli jsme dostat klidně 4 fiky. A ten vlastenec .... . Ujfaluši zahrál dobře - 5,5, Jiránek - je tragéd, místo něho Kováč - 3, Rozehnal - klasika - 4, Jankul - 5 (z jeho strany padnul gól). Galásek taky nebyl na 6,5. Viděl bych ho max. na 5 a místo něho příště asi Polák nebo Jarošík nebo Kováč nebo někdo .... Plašilovi bych dal klidně 2. On je na tom hřišti úplně zbytečnej. Furt přihrává alibisticky dozadu, ztrácí plno balonů, prostě hrůza. Místo něj musí hrát někdo jinej. Je jedno kdo, ale je jasný, že hůř hrát nebude. A ještě bych se chtěl omluvit našim forvardům. Před kvaldou jsem psal, že nemáme útočníky a teď máme najednou tryskomyš Kuliče a ještě celkem hodně gólového Lafaty. Těm bych za jejich dnešní výkon dal klidně i 8 a 9. Splnili přesně to, co měli v popisu práce ... A Sionko se mi líbí, on jde do všeho naplno a po hlavě. Přesně jak jsi napsal - do balonu kopnout moc neumí, ale snou snahou a srdcem bojovníka to vyváží a je na hřišti k užitku (narozdíl od trapáka Plašila, kterej se furt tváří jak nějaká hvězda a je s toho většinou ho.no ). Liborovi dávám 6ku .

PS: s Pitlákem nepočítej. To je neuvěřitelně labilní hráč. Od něj jsem nikdy neviděl proti kvalitnímu soupeři zahrát kvalitně. Je to hráč na Blšany, Příbram, Zlín, Jihlavu, Baník O. a podobný tragédní týmy
Andy Conceicao  02.09.2006 23:10
Baník nesouhlasím s tím Plašilem, až takový tragéd to není Dneska toho oběhal víc než dost
HOST*merengues  02.09.2006 23:12
On je platnej dozadu, když vedeme, tak se hodí (třeba proti USA). Ale dopředu...
Andy Conceicao  02.09.2006 23:15
yes, máš pravdu dozadu jo... do útočné fáze ne! já jsem to psal, že on prostě nezatáhne míč do centru, i Libor by se měl víc činit po té lajně, ale Plašil je fakt asi "plašil"
yarda  03.09.2006 10:20
Za Plašila Skácel?
Mata  05.09.2006 13:25
Urcite,ale musi bejt rozehranej.Ted v lete toho moc nenatrenoval a hral taky celkem prd
sterda  02.09.2006 22:44
Sionko-Lafata, dvě "pěkný" spolupráce.. Když to vemu od obrany, tak tam se mi líbil Ujfi a docela i Jankul, Rozehnal s Jiránkem průměr, tomu navíc uškodil ten gól.. ¨Zálohu máme podle mě tragickou, tam se bude rozhodovat.. Moje přísnější měřítko snese jenom Rosa, Galásek šíleně brzdí hru, Štajner není záložník, Plašila nemám rád, kritizuju už ho dlouho a pokud se nezlepší, tak budu pokračovat.. V útoku se mi dost líbil Kulda, běhal, bojoval, je rychlý a není tak okoukaný.. Dinovi to dneska moc nešlo, ale proti chalanům to snad bude o dost lepší..Čech je prostě skvělý, k tomu nemám co dodat, vzhledem k tomu, jaký máme tým, tak jeho umění budeme v kvalifikaci ještě hodně potřebovat..Dostalo mě, jak z Brucknera dělali, jak kdyby rozhodl zápas.. Spíš nebylo moc daleko od chvíle, kdy by se zápas dal nazvat jako totálně prokoučovaný..
Andy Conceicao  02.09.2006 22:50
Jo no, ten kokon jak se jmenuje... Mendel nebo tak nějak ten je hustý, nejlepší je to jeho "samozřejmě"
Ta záloha není špatná, ale křídla jsou k ničemu, tam nás tlačí bota. Plašil se furt sere do středu a Štajner je v podstatě geniální hráč, ale zároveň úplný šmatlák Sionko je takový naivka a chtělo by to typ Skácela, jezdce ze zakončením
Andy Conceicao  02.09.2006 22:50
*se zakončením
sterda  02.09.2006 22:55
Mendelovo zpovídání Rady v hospodském stylu: Tak co, jak vidíte tu změnu ve waleské sestavě, co..?
Andy Conceicao  02.09.2006 22:59
sestinozen  02.09.2006 22:58
Česká republika – Wales
Teplice, Stínadla
2.9.2006, 20:15

Tak na tenhle zápas sem se hooodně dlouho těšil... Houževnatej ostrovní soupeř proti posledním semifinalistům EURA… Fantastická podívaná! Drama do poslední minuty, druhej poločas bych řek celkem i vyrovnanej zápas, obrovskej tlak českýho týmu a hlavně týmová souhra… Prostě parádní fotbálek jakej se jentak nevidí… Jakožto ústečák sem rád, že tenhle zápas dostali Teplice. Fanoušci jsou tam perfektní a vítězství si zasloužili… Chválim všechny český hráče…

Petr Čech – 1 Nebýt jeho, asi by to bylo hodně špatné. Co horšího by nás mohlo potkat než dostat goal na 0:1 proti v 5 lidech bránícímu soupeři… Ale Péťa opět prokázal svoje kvality, zlikvidoval Bellamyho šanci a s přehledem si pohlídal i další šance Walesu. Mno a jednou mu zaslouženě pomohla tyčka, ale to je o šestí:)))

Tomáš Ujfaluši – 1 Tady šlo krásně vidět, že na stopera je ho škoda. Jako pravej obránce i podporoval útok a stíhal se i vracet. V obraně si vypomohli s Jiránkem, takže myslim že post Ujfiho v repre je jasnej pane Brücknere;)

Martin Jiránek – 3 Až na ten vlastní goal, což se ale může stát každýmu, odehrál solidní zápas, ale ke konci utkání jakoby mu došli síly a i předtím měl několikrát problém s waleskými rychlíky. Byl to právě on koho obešel Bellamy než nastřelil tyč.

David Rozehnal – 2 Jako tradičně kraloval ve vzduchu, vypomáhal v soupěřově pokutovém území, ale párkrát nestihl do zadu a hasit za něj museli kamarádi;) Jakožto stoper by nemusel tak často dopředu, ale jinak kvalitní výkon.

Marek Jankulovski – 1 Stíhal jak dopředu tak dozadu. Paráda! Jankul po nevydařeném MS opět ukázal co v něm je a dokázal, že si v AC nezaslouží sedět na lavičce!

Jiří Štajner – 3 Ze začátku hodně aktivní, často se i náhodou přimotal k balonu ale dokázal s ním vymyslet často dosti užitečné věci. Ale opět se ukázalo, že na to, aby hrál v základní sestavě stále ještě nemá. Ke konci poločasu to začal kazit a vystřídání za Sionka budiž dalším skvělým tahem pana trenéra.

Libor Sionko – 2 Kosmonaut. Velice příjemně mne překvapil. Nečekal bych od něj takovejhle výkon. Skotský angažmá mu asi hodně pomáhá;) Podporoval útok, přimotal se ke dvěma golovým přihrávkám. I díky němu jsme Wales udolali;) Klobouk dolu…

Tomáš Galásek – 3 Moc ho nebylo vidět. Přeci jen hrál defenzivního záložníka jako hrával, ale dneska mě zklamal. Podle mě je na takovéto rychlé zápasy, kde se 90.minut hraje v obrovském tempu starý. Jeho výkon byl dnes hodně pod jeho průměr, ikdyž několikrát zahrál výborně dozadu.

Radoslav Kováč – 2 Neměl moc času ukázat co v něm je, ale předvedl, že do zálohy je to určitě lepší varianta než do obrany. Ve Spartaku Moskva už na to přišli. V závěru zabrzdil několik nájezdů ostrovanů…

Tomáš Rosický – 1 Kapitán, vůdce, tahoun… Dnešní zápas se mu náramně povedl, ve 2.poločase se konečně odhodlal ke střelám zdálky. Skvělá náhrada za Nedvěda ve funkci kapitána. Rozděloval balony, přesně přihrával a ta souhra s Kollerem? Malý Mozart;)

Jaroslav Plašil – 2 Upřímně řečeno jsem nebyl moc nadšenej když ho trenér nechal hrát od začátku, ale předvedl skvělý výkon… Jednou pomohl Markovi Jankulovkému vzadu, ukradl walesanům balon, prchl s ním daleko do útoku a přihrál ho Kuličovi… S Jankulem fantastická spolupráce. Dobrá náhrada za Nedvěda na levou stranu zálohy.

Marek Kulič – 1 Tak to snad nepotřebuje komentář. Běhal, běhal a běhal. S ničím si nedělal těžkou hlavu. Vřítil se mezi dva obránce jakoby se nechumelilo. Škoda že nedal goal, zasloužil by si ho!! Skvělý útočník, rozuměl si s Kollerem. Když nebylo komu dopředu, podržel balon nebo nahrál zpátky dozadu;)

David Lafata – 2 Asi měl trochu štěstí že se přimotal ke dvěma odraženým, resp. centrovaným balonům. Při těch akcích byl Wales pod obrovským tlakem a obrana ani nevěděla kde jí hlava stojí, ale i štěstí ke sportu patří a Lafata dvakrát ukázal že z něj roste skvělý útočník. Pohotový s výběrem místa. Něco jako van Nistelrooy:))) Koneckonců v Jablonci válí;) Ale myslím si, že by nedokázal hrát třeba jako Kulič. Běhat, kombinovat s balonem. Je to podle mě typický koncový hráč.

Jan Koller – 1 Sklepával balony pro Tomáše Rosického, narážel mu skvěle balon, kraloval v pokutovém území Walesu. Ukázal jak je pro Českou hru důležitý. Ale nejlepší léta už má asi za sebou… Každopádně i tak podal dobrý výkon.


Teplické publikum – 1 Řev, rachot, pekelná atmosféra… Zkrátka jako vždy na repre v Teplicích. Myslím, že Teplice by si zasloužili repre víc než Letná. 16 207 diváků je slušná návštěva. A fanoušci hnali svůj tým celý zápas. Krom toho přijelo i dost walesanů, takže krásná atmosféra… Skvělý fotbal se vším všudy…

Závěrem chci ještě pochválit komentátory TV Nova. Dnešek se jim opravdu povedl! Zdatně konkurovali Bosákovi a spol. Zápas opravdu prožívali. Možná není až tak na škodu když reprezentaci má Nova;) V naší lize to bylo takové zamlklé, ale dnes jakoby se nechali strhnout atmosférou zápasu…

Andy Conceicao  02.09.2006 23:07
No komentátoři nebyli zas tak špatní, jako ti dva se dobře doplňují a docela i ví. Ale to všechno okolo fotbalu, co Nova nabízí bída jak je můžeš chválit mě je z nich nablití, připadá mi to takové moc živelné, zkrátka komerce jak cip. A nejlepší byla tak jejich desetiminutová reklama o přestávce. To bych vraždil, člověk čeká nějaký pořádný přehled za právě skončeným poločasem a ti namrdi tam najebou dvanáct minut reklamy No prostě koláče jsou pro reklamy důležité
sestinozen  02.09.2006 23:09
Souhlas... Reklamy sou na hovno, ale myslíš že by se Nova překonala a pozvala třeba Táborskýho?
Andy Conceicao  02.09.2006 23:18
No a právě proto se za Novu stydím, oni pro ten fotbal samotný neudělaj vůbec nic , hlavně že budou mít svůj koláček ... myslíš, že český člověk se na to dívá jenom kvůli fotbalu samotnému... takových je nás málo
sestinozen  02.09.2006 23:21
Pravda, ale prostě Nova je komerční televize... Na sport není dělaná... A její komentátoři předvedli několikrát, že pokud se hraje liga a oni jsou nestraní, zápas prostě komentovat neumějí... Ikdyž i k dnešku bych měl výhrady (ten jeden řek během první minuty zápasu 3x že Ujfaluši bude hrát pravýho obránce ) Ale ber to tak, že jako komerční televize maj stanovenej počet reklam, který musej odvysílat...a kdy jindy maj větší sledovanost než při kvalifikaci?? když už ten fotbal dostali, tak toho využili... ne pro lidi, ale pro prachy, ale jinak celkem fajn
Andy Conceicao  02.09.2006 23:27
jn, prachy hejbou světem
jiri - fcb  02.09.2006 23:10
No, nezlob se na mě, ale nečetl jsem to. Když jsem viděl ty známky, tak jsi mě odrovnal . Dáváš jedničky našim krajňasům ikdyž si s nima Bellamy vytíral celej zápas pr.el . Dáváš jedničku Kollerovi, kterej byl taky celekm na ručník. Sice tam ty balony sklepával, ale myslím, že byl tak na průměr, tzv. 3 ... A naproti tomu Lafatovi dáváš dvojku, což je už fakt vrchol. Za čtvrt hoďky, co byl na pace dal dva kousky. Co měl podle tebe dělat víc ...? Plašil a za 2? Ten byl spíš na ručník. Já teda nevím, za co bych ho měl oznámkovat. Neudělal nic přínosnýho .... Jinak ještě dvojka u Rozehnala je taky celkem dobrý. Takže byl podle tebe nadprůměrný ...? . No a ještě Rosa taky neměl na jedničku. Častokrát nebyl dlouhou dobu vidět. Byl tak na 2,5.

Resumé: asi ti výhra zatemnila objektivní úsudek. Hráli jsme s podprůměrným Walesem a ukopali jsme výhru s odřenýma ušima. Hrát takhle proti nějakýmu top týmu (např. Němci, kteří nás čekají), tak dostaneme trojku a ani si neškrtnem. To bych pak chtěl to tvý hodnocení vidět
Andy Conceicao  02.09.2006 23:12
si moc pesimistický a kritický, v míře
sestinozen  02.09.2006 23:18
Beru to, ale zase na druhou stranu uznej, že Němci nebráněj v 5 nebo dokonce 6 lidech aby hráli na brejky. Rosický sice dlouhou dobu nebyl vidět, ale přecijenom nemůže jít vidět pořád ikdyž je momentálně papírově asi nejlepší. Rozehnal se mi vzadu několikrát líbil. Pravda že Koller nemoh, ale stojí na něm hra českýho týmu. Bez něj - viz. MS 2006 Lafata dostal za 2 protože (kdybys to četl;)) jsem napsal, že podle mě kdyby hrál např. celej zápas, tak by to dopadlo asi jinak... To je koncovej hráč a ne něco jako Kulič... dyť dává jenom goaly... Ale zase od toho tam byl Mno nevim teda s kym Bellamy vytíral... Možná s Jiránkem, ale kolikrát ho naše obrana vystavila do offsidu????? Plašila taky nemám rád, ale dneska se mi prostě líbilo jak hrál... Možná že to byl jenom světlej záblesk, ale prostě stojim si za svym..
Andy Conceicao  02.09.2006 23:29
no tak to si potom nehodnotil tento zápas, ale celkově jsi porovnával kvality Lafaty vs. Kuliče
sterda  03.09.2006 00:18
Když to tak čtu, tak dneska je mi se svým hodnocením fcbéčko nejblíže.. Na tom Plašilovi se shodneme, ostatně, už jsme ho "propírali" po zápase s USA na MS, na to si pamatuju..Mě ten hráč prostě nesedí, dozadu je sice spolehlivej, ale dopředu je to tragédie, nedá kvalitní přihrávku ani na 5 m, do brány se netrefí asi nikdy a hlavně je pomalej a neumí udělat kličku, takové hráče já prostě nemám rád..
jiri - fcb  03.09.2006 08:07
Dík
HOST*  03.09.2006 11:53
Ty si se dívál asi na jiný zápas co? Jankulovski s Ujfalušim zahráli výborný zápas a po dlouhé době ukázali že fotbal opravdu dovedou. Plašil rozhodně nebyl na ručník, první poločas byl sice slabší, ale ve druhém byl aktivní a celkově podal výborný výkon(na tvojí stupnici tak 7). Galásek taky odehrál dobrý zápas, zastavil několik rodících se útoků Walesu. A rozhodně Wales není podprůměrný tým(to jsou S.Marino a Kypr).
ital  03.09.2006 12:33
Wales JE podprůměrné mužstvo.7 košů-4. průměr Wales(5.)-podprůměr!!!S takovým soupeřem nemůžeme hrát vyrovnaný zápas do poslední minuty,pokud chceme postupovat.
Mata  05.09.2006 13:37
Tak Jankulovski zas tak dobre nehral.Odehral si prumer.A Plasil? To je zasranej alibista, neco jako Vachousek, akorat trochu vic brani.Ale z peti prihravek da 4 zpatky nebo na stred.Hraje 4 roky francouzskou ligu a v repre neni uz zadny novacek,ale vykony ma jak druholigovej fotbalista z Blsan
spanhel  03.09.2006 16:16
Rosa byl jediný pořádný fotbalista zaslouží si 1.5.
HOST*  21.05.2007 20:33
hgnfgnfhngh
HOST*Richie  02.09.2006 23:57
nevim co vidíš na Bosákovi ty jeho přiblblý vtípky a nedokončený věty mě serou už pěkně dlouho ten by měl moderovat tak maximalně nějakou blbost jako bar nebo vyvolený
Andy Conceicao  02.09.2006 23:58
náhodou je Bosák týpek
sterda  03.09.2006 00:14
Bosák je v Čechách nejlepší sportovní komentátor, v jeho podání je skvělý i golf, který teď docela sleduju..
HOST*merengues  03.09.2006 00:18
Já ho spíš poslouchám než sleduju, na ty tříhodinový maratony fakt nemám
sterda  03.09.2006 00:23
To já chvilkama taky jen poslouchám, ale docela mě golf začal v jeho podání bavit..Na GS ale Janouch(komentuje NBA), nebo jak se jmenuje, to taky komentuje docela dobře..
sterda  03.09.2006 00:31
Čech 1 - Ujfaluši 2, Jiránek 3, Rozehnal 3, Jankul 2,5 - Štajner 4,5, Rosický 2,5, Galásek 3,5, Plašil 4 - Kulič 1,5, Koller 3...Sionko 2, Lafata 1...Bruckner 3
jiri - fcb  03.09.2006 08:09
Paráda, chlape, ještě bych u Jiránka zhoršil na 3,5 a sedne to jak prdel na hrnec
HOST*merengues  03.09.2006 10:41
Jiránek byl horší, byl od Bellamyho strašně daleko a pak ho nikdy nechytil Galásek měl velký podíl na tom, že jsme je nepustili do žádné pořádné kombinace, náš střed zálohy je úplně vygumoval. Že si dva stopeři neporadí s jedním útočníkem, to není jeho chyba.
sterda  03.09.2006 11:17
Tak na tom Galáskovi se určitě neshodneme..Měl podíl na gólu Walesu, v druhém poločase ještě za stavu 0:0 šíleně brzdil hru, prakticky šly všechny míče přes něj a on než to rozdal do křídel, to byla tragédie.. Jiránkovi jsem asi měl dát 3,5, to je pravda..
merengues  03.09.2006 11:33
Ale pořád pro nás včera udělal víc než Koller.
sterda  03.09.2006 12:43
Podle mě ne, Koller na sebe strhával dva, někdy i tři obránce a tím získával pro ostatní prostor..Souhlasím, že se mu nedařilo tolik jako dřív, ale na hodnocení za 3 to určitě stačilo..
merengues  03.09.2006 12:56
Galas sice měl nešťastný podíl na inkasovaným gólu, ale v prvním poločase 100% brance zabránil.
HOST*  03.09.2006 12:08
Čech 1 - Ujfaluši 2, Jiránek 3,5, Rozehnal 2,5, Jankul 2,25 - Štajner 4,5, Rosický 1,75, Galásek 2, Plašil 2 - Kulič 1,5, Koller 2,5...Sionko 2, Lafata 1
Neoprávněná kritika Plašila a Galáska, že nám vázla občas finální fáze není chyba Galáska, ale zkrátka Wales bránil v 10 lidech.
spanhel  03.09.2006 16:05
Proč Bruckner tři, ja si myslím, že zato, jak dal na plac Lafatu by si ten starý paprika zasloužil 1 nejhůř 1,5.
sterda  03.09.2006 17:23
Bruckner a 1..? Nasazení Jiránka podle mě nebylo nejlepší volbou, i když hraje Kováč v klubu spíš v záloze, tak i stopera dokáže zahrát lépe.. Nedokázal navíc dlouho reagovat na vývoj zápasu.. Argumentovat střídáním Lafaty fakt nejde, nic jiného mu totiž nezbývalo, Kulič už byl tak unavený, že jinak by se do 5 minut nechal sám vystřídat.. A dát na krajní záložníky dvojici Štajner-Plašil, to se mi nezdálo ani v nejhorším snu..
spanhel  03.09.2006 18:37
Ťuk, Ťuk, Ťuk....
Už mě unavuje reagovat na takové příspěvky, jak má asi Bruckner tušit, že zahraje tak blbě, on není jasnovidec. V klubu nehraje špatně. Kováč taky ne, ale vynášíte ho do nebes kvůli jednomu dobře zahranému zápasu s Itálií...
Nasazení Śtajnera byla chyba, ale Sionko v repre hrával taky velké kulové, ten přestup do Glasgow mu nějak dodal křídla, takže si myslím, že je idealní, že ho tam dal z pozice žolíka.
A ostatně místo Lafaty tam mohl dát někoho jiného, on tam šoupl Lafatu, ten dal dva goly, takže spokojenost.
sterda  03.09.2006 20:21
Takže, když to vezmu od začátku, tak Kováče rozhodně nehodnotím podle jednoho zápasu s Itálií.. Už ve Spartě na tom byl výkonnostně hodně dobře, Jiránek se mi nelíbí, i když musím přiznat, že za poslední dobu trochu udělal pokrok.. Štajner není záložník, to by už z té řady pos*aných zápasů z jeho strany mohl pochopit..A koho tam měl dát jako náhradu Kuliče..? Podle mě tam kromě Lafaty žádný náhradní útočník nebyl...
spanhel  04.09.2006 09:31
Tak Lafata říkal, že se tam rozcvičovali další tři hráči. Mohl třeba Štajnera, nebo Sionka posunout do útoku a nastoupit mohl nějaký útočníka, třeba...A v tom spočívá kouzlo Pana Brucknera, nasadil tam v pravý čas toho správného a ten dvěmi brankami rozhodl. Ja jsem spokojen, když jsou tři body, budu si hrát na mrtvého brouka....
spanhel  04.09.2006 09:32
*nastoupit mohl nějaký záložník..
sterda  04.09.2006 13:12
Tak on mohl Štajnera posunout do útoku..? Tak to je asi nějaké nové pravidlo, že vystřídaný Štajner se může vrátit na hřiště... Už vidím, jak bude za stavu 0:0 posílat na hřiště místo útočníka dalšího záložníka..Stačí přiznat, že tam kromě Lafaty v tu chvíli žádný jiný útočník na střídačce nebyl, je to tak těžký..?
P.S. To je přesně to, co nemám rád, že když se vyhraje, tak si najednou "všichni" hrajou na mrtvé brouky, pak přijde prohra a budou zase "všichni" říkat, že to čekali...
spanhel  04.09.2006 13:52
Já mám "rad" takové lidi, co nezvládnou neúspěch na MS a začnou se navážet do Brucknera a zapomenou na dřívější úspěchy. Dokonce si začnou hrát na takové odborníky, že hodnotí jeho práci známkováním, ikdyž nemají potuchy, co to obnáší, že... Vyhráli jsme, vyhráli, nevím, co kurva řešíš, nasadil tam ve správnou chvíli Lafatu a tím nám vyhrál zápas.
sterda  04.09.2006 14:12
To nesouvisí s MS.. Spíš to souvisí s tím, co s sebou na to MS vzal za hráče.. Každopádně po MS se na to měl vys*at, byly lepší volby, než je Bruckner, ale soudruh Košťál měl hned jasno.. Proč asi..? Snad se stačí podívat na srandovní povolání Sivoka, který po ?měsíčním? zranění odehraje jeden zápas a už je v reprezentaci, nehledě na to, že nepředvádí žádné extra výkony..
Mata  05.09.2006 13:43
Tak Bruckner mel uspechy, to mu nikdo nebere, ale to neznamena ze je nedotknutelnej. MS totalne prokoucoval,nikomu nic nevysvetlil a vede repre vesele dal. Kdyby pracoval v zahranici, tak ho totalne ztrhaj, ale u nas? Vysmech!
Mata  05.09.2006 13:39
Tak tohle je spravne hodnoceni.A nechapu jak nekteri hned zacli vychvalovat Brucknerovu genialitu se stridanim. Kdyby nevystridal Stajnera tak hrem o deseti a Galasek uz taky neni co byval
HOST*hopkirck  02.09.2006 23:05
jarolim, jarosik a skacel?
---------------cech ------------- grygera - ujfalusi - kovac - jankulovski (mares)
polak (jarosik)
sionko - rosicky - jarolim (skacel)
koller - baros
n. : lastuvka, jiranek, kulic, pospisil
Andy Conceicao  02.09.2006 23:08
HOST*merengues  02.09.2006 23:09
Tak tohle je, milý Hopkircku, lepší nevidět
HOST*ajax  02.09.2006 23:19
chtel bych se zeptat proc nebyl v narodaku Grygera ?????????????????????????????????????????????????????????????
Pedros  03.09.2006 00:37
je zraneny
Pedros  03.09.2006 00:30
Tak ja si myslim ze nebyt Cecha tak ten zapas mohl vypadat uplne jinak , nebo skoncit uplne jinak takze min. 7 si zaslouzi. Ujfalusi na pravo perfektni vykon... na stoperovi uz by nemel hravat , na pravo hraje o 100% lip takze 6 - 7. Jiranek... radsi bych misto neho vydel bud Kovace nebo Zapotocneho, ve Spartaku hraje dobre ale v repre. nikdy nic oslniveho nepredvedl, a to i v dnesnim zapase takze 4. Rozehnal predvedl to co kazdy zapas svuj standart takze 5. Jankulovski odehral hodne slusnej zapas, ostatne skoro jako vzdy do predu dobry do zadu taky tady neni co resit 6 - 7, skoda toho golu. Stajner urcite mu tento post nesedi, v dnesnim zapase nic neukazal, skazil skoro vsechno na co sahnul, na tomto postu by podle me mel pan trener zapracovat urcite nekoho jineho! ale urcite ne Stajner 3 - 4 mozna Sionko ale ten zase dneska predvedl ze mu vyjde jeden zapas z 10 a zase bude v sestave tak 6 . Galasek si odehraje vzdycky svoje, 6 - 7 ale uz by to chtelo mozna nekoho vice behavejsiho a trochu vice tvorivejsiho hrace do predu, Kovac, Polak, Matejovsky ale jinak svuj slusnej standart odehral. Rosicky no tak to se asi ani nemusi komentovat bez nej zaloha proste nejde 7 - 8 bylo videt ze se hodne snazil. Plasil, mozna je jeste hodne mlady a proto si myslim ze do zakladni sestavy asi nepatri, je pravda ze se dneska hodne snazil, behal jak mohl ale ta kombinace a ty prihravky na zakladni sestavu to podle me neni.... mohl by ho nahradit Pitak, nebo Jarolim ten je ted zranenej , takze Plasil 6. Kulic, kdyz neni Baros tak za nej je asi ten pravi, na to ze to byl pro nej v repre. prvni ostry zapas, tak super, behal co moh,l tvoril hru, hodne dobry vykon skoda ze ho nekorunoval golem... jinak 7 - 8. Koller, dneska si ho hodne Wales hlidal, ale urcite do zakladu patri pro repre. tym je na nej zvikli.... dneska to urcite nebylo uplne to prave orechove takze 5 - 6. Lafata, no tak to byl start jako hrom mozna to bude nase eso v kvalifikaci pro Euro ty branky byly sice trochu takove haluzove ale to dela utocnika ve spravny cas na spravnem miste, myslim se ze mame konecne vice utocniku pro repre. mozna to co nam chybelo na MS a je dobre ze jsou i z ceske ligy, takze Lafata 9.
jiri - fcb  03.09.2006 08:17
Další přispěvatel, kterýmu zatemnila výhra úsudek . Kdyby podali všichni naši hráči výkony na 6 - 8, tzn. na průměrné až silně nadprůměrné (výborné), tak jsme Walesany rozsekali 4 nebo 5:0 a předváděli bychom celkem exhibici na place, ale my jsme se do posledních minut připosrávali o blbou výhru 2:1. Už proto bych naše hodnotil jako něco okolo průměru, někoho dokonce dost silně podprůměrně. Přecejenom se jednalo o podprůměrnej Wales ...
HOST*merengues  03.09.2006 10:44
Ten zápas měl velice slušnou úroveň, sice nebylo tolik gólovek, ale to nasazení Někteří hráči si dobré známky zaslouží, jiní už méně
ital  03.09.2006 09:18
1.Naši nehráli špatně,ale víc gólových šancí měli Walesané.Mužstvo,které chce postoupit musí zápasy s takovými soupeři rozhodovat do 60. minuty a ne až v posledních sekundách.
2.Brückner částečně pochopil,že by hráči měli hrát na postu jako v klubu.I když třeba Ujfi hrával stopera dlouho,projevilo se na něm to,že je zvyklý napravo a tam je jeho místo.To samé by ale měl udělat i s Jankulem.Ten hrál výborně do předu,ale v zadu mu to nešlo.
3.To jste si nikdo nevšimli,že ten první gól padl z ofsidu?Prokazatelný záběr neukázali,ale řekl bych,tak na 95%.
jiri - fcb  03.09.2006 09:51
Jo, jo, taky se mi zdálo, že to byl ofsajd. Ale protože nebyl ten záběr, kterej by mě v tom ujistil, tak jsem to nepsal. Ale jinak tam asi byl ...
yarda  03.09.2006 10:21
Ofsajd? Nenaběhl si za Lafatu v tom okamžiku o krok jeden z Walešanů? Měl jsem ten pocit...
ital  03.09.2006 10:33
ale golman byl před ním...
HOST*Whazzuupp  03.09.2006 10:36
Taky se přikláním k offsidu. Nevím proč nerozebírali tu situaci z více kamer, ale Lafata po té první akci zaběhl skoro až do brány a vracel se, ale to už letěl od Sionka centr. Ten bek tam podle mě přišel pozdějc. Dle mého offside, ale rozhodčí nic, kamery možná "radši" tak nic = regulérní gól
HOST*Ore Terry  05.09.2006 20:42
Kurva to chcete furt říkat že je Kurva Plašil stále Mladý vždyť mu bude 25 a furt se o něm mluví jak o nějakém talentu vždyť je to totální dřevo ta jeho hra je podivně založená na tom že sám nic nevymyslí musel by s někým běžet za ruku...
yarda  03.09.2006 10:22
...za výhru. Mužstvo ji potřebovalo a snad mu to dodá sil do dalších bojů, proti bratrům Slovákům ji budou potřebovat.
spanhel  03.09.2006 11:50
LAFATO ty si náš bůůůůůůůůůůůůůůůh!
Vincent  03.09.2006 13:55
bůh je kulda, škoda že celej život chlastal
sterda  03.09.2006 14:28
Tak nějak..
spanhel  03.09.2006 15:32
Zas tak to nedramatizuj....
Tavo  03.09.2006 16:34
Ze začátku musim říct, že se mi dnešní zápas moc líbil. Fakt mě strhnul. Neuvěřitelná rychlost, šance na obou stranách, parádní kombinace a časované přihrávky do prostoru. Paráda.

Ještě než se dostanu k samotnýmu hodnocení hráčů, chci probrat Novu. Jejich "studio" je naprosto trapný, komentátoři zápasu ještě docela ušli, štěstí, že tam nehodili super-duo Tittelbach-Poulíček.
Hlavně mě dostával Dušan Mendel. Co to je za debila? Neumí mluvit, dává nesmyslný otázky, koktá, je pomalej a hlavně má dost nekultivovanej projev. Pro mě otřesnej tragéd a protekční blbeček.

A poslední, co chci zmínit, než proberu náš tým, je tým soupeře. Moc se mi Wales líbil. Co k tomu dodat. Prostě kvalita.

Pert Čech 1.5
- jistej, koncentrovanej, klidnej, výkonnej.

Tomáš Ujfaluši 1.0
- paráda. Podpora útoku, tah na branku, nechyběl vzadu. Nemam co bych mu vytknul.

Martin Jiránek 3.0
- je sice hezký, že chodil s porno-miss Kobzanovou a že má v garáži Lambo Gallardo, ale jako hráč mě vůbec nepřesvědčil. Místama hořel, Bellamyho nestíhal a ten vlastenec...

David Rozehnal 2.0
- jeho standartní výkon. Občas na stoperu chyběl, ale jinak pohoda.

Marek Jankulovski 1.5
- podpora útoku skvělá, přihrávky a narážečky po lajně excelentní a navíc když už se někdo dostal přes stopery, tak zasáhl. Opět mě přesvědčil.

Tomáš Galásek 2.5
- čekal jsem, že v repre skončí, ale naštěstí ještě hraje. Zahrál dobře. Dostával se do útoku z druhé vlny, dobrý přihrávky. Ale jako štítovej záložník nic moc a občas někam na deset minut zmizel.

Jiří Štajner 4.0
- na jeho vanu jsem si už zvyknul. Na jeho hru se ale nedá dívat. Když dostane míč, neví co s nim, nedůraznej, neprůraznej. Hraje dozádu a navíc jeho ztráty míčů, brždění útoku a herní naivita... sem tam se mi chtělo zvracet.

Tomáš Rosický 1.0
- tah na bránu, rychost, herní genialita, perfektní tvorba, rychlé a na milimetr přesné přihrávky po zemi. Zamiloval jsme si jeho držení míče a uvolňování se do volného prostoru. Skvěle četl hru bránících protihráčů a uvolňoval se do protipohybu. Excelentní, okouzlující.

Jaroslav Plašil 3.0
- nepřesvědčil. Herní mizérie protkaná světlejšími okamžiky.

Marek Kulič 1.0
- bomba. Rychlý, důrazný, neúnavný. Perfekt.

Jan Koller 2.5
- dnes se nedostal k ničemu. Všude byl o vteřinu dýl. Přínos pro tým žádný. Jinak nic nezkazil, ale to prostě nestačí.

David Lafata 1.0
- měl dát gól a za čtvrt hodiny dal dva. Sice štastné, ale i ty se počítají. Snový reprezentační debut.

Libor Sionko 1.5
- dnes se mi obzvlášť líbil. Akrobat, jak má být. Zařídil dva góly.

Kováče hodnotit nebudu, moc toho nenahrál. Brücknerovi nevyšla obrana a nasazení Štajnera byl spíš špatnej vtip. Jinak tým pod jeho taktovkou hrál mimořádně krásný fotbal.
HOST*svk  03.09.2006 18:06
Slovensko-česlp 3:O
spanhel  03.09.2006 18:38
Nauč se psát, troubo.
spanhel  03.09.2006 18:43
Czech David Lafata scored two goals on his international debut against Wales to return his country to winning ways in this Euro 2008 Group D clash.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
04.09. Blatter je proti rozšíření Eura
UEFA by ráda rozšířila Euro ze 16 na 24 týmů a většina národních svazů je pro, takže se dá očekávat že návrh dostane na mítinku UEFA na konci září zelenou, kdyby však měl rozhodovat prezident FIFA Sep Blatter, nic by neměnil. 24 týmů je totiž téměř polovina všech členů UEFA a podle Blattera tak bude výrazně znehodnocena kvalifikace.
29.08. Nominace Nizozemska na kvalifikaci
Nizozemský kouč Bert van Maarwijk jmenoval dvacítku fotbalistů, kteří zahájí kvalifikaci o postup na MS 2010. Tulipány čeká nejprve příprava s Austrálií a poté kvalifikační start proti Makedonii.  
29.08. Nominace Finska na kvalifikaci
Reprezentace Finska zahájí kvalifikaci o postup na MS 2010 proti Německu a kouč Stuart Baxter jmenoval 21 fotbalistů, kteří by se měli pokusit favorita potrápit. Nechybí legenda Jari Litmanen.  
29.08. Engelaar vypadl z reprezentace
Záložník Orlando Engelaar, letní posila Schalke 04, kvůli zranění kolena vypadl z nominace Nizozemska na blížící se kvalifikaci MS 2010. Engelaar kvůli stejnému zranění vynechal i poslední přátelský zápas s Ruskem.
29.08. Nominace Německa na kvalifikaci
Reprezentační kouč Joachim Löw určil 21 fotbalistů, kteří zahájí německou pouť kvalifikací o postup na MS 2010 proti Lichtenštejnsku a Finsku. Oproti přátelskému utkání s Belgií se do týmu vrací také Michael Ballack a Torsten Frings.  
29.08. Nominace Španělska na kvalifikaci
Kouč španělské reprezentace Vicente del Bosque jmenoval dvacetičlennou nominaci na kvalifikační duely s Bosnou a Arménií. Do týmu se vrátil Cesc Fabreas, naopak nezbylo místo na Raúla nebo Bojana Krkiče.  
19.06. Dva Švédi končí s reprezentací
Zatímco Henrik Larsson bude pokračovat ve švédském dresu, jeho dva spoluhráči z Eura mají opačné úmysly. Niclas Alexandersson (Göteborg) a Marcus Allbäck (FC Kodaň) se podle trenéra Lagerbäcka rozhodli ukončit reprezenační kariéru.
19.06. Larsson zůstává
Švédský útočník Henrik Larsson prohlásil, že je trenérům k dispozici i pro zápasy kvalifikace o MS 2010 v Jihoafrické republice. Larsson se do národního týmu vrátil těsně před mistrovstvím Evropy. Bylo to už podruhé, co změnil své rozhodnutí o konci reprezentační kariéry.
09.04. Scolari odmítl nabídku Mexika
Luis Felipe Scolari s díky odmítl nabídku trénovat po skončení Eura 2008 mexickou reprezentaci. Brazilský kouč vede od roku 2003 Portugalsko, s nímž došel v roce 2004 do finále domácího Eura a o dva roky později na světovém šampionátu v Německu skončil se svým týmem čtvrtý. Ještě předtím dovedl v roce 2002 rodnou Brazílii v Koreji a Japonsku k titulu mistrů světa.
01.04. Anglie bude hrát na Euru s "divokou kartou" ?
Eurosport na svých stránkách informoval, že zahajovacím zápasem Eura 2008 nebude souboj domácího Švýcarska s českými reprezentanty, ale s Anglií, která obdrží "divokou kartu" a skupina A se bude výjimečně hrát jako pětičlená. Jelikož by ale Vlastimil Košťál nic podobného nedovolil, jedná se s určitostí o aprílový žert.
Další expres zprávy
reklama
Poslední zápasy
24.11.
Srbsko - Kazachstán
1:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy
reklama
Reklamní sdělení
reklama