reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
17.11.2007 20:30 CET

Česko   -   Slovensko

3 : 1 (1:0)
Stadión:  
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.40 - 3.85 - 7.75
13. Zdeněk Grygera
76. Marek Kulič
83. Tomáš Rosický
79. Michal Kadlec (vl.)
-56. Zdenko Štrba
57. Marek Sapara
69. Marek Čech
--
Česko: Jaromír Blažek, Zdeněk Grygera (46. Michal Kadlec), Radoslav Kováč, Zdeněk Pospěch, David Rozehnal, Tomáš Galásek, Jaroslav Plašil, Jan Polák (86. Marek Matějovský), Tomáš Rosický, Milan Baroš (70. Marek Kulič), Jan Koller
Slovensko: Kamil Čontofalský, Marek Čech, Matej Krajčík, Lubomír Michalík, Martin Škrtel, Marek Hamšík (58. Filip Hološko), Karol Kisel (88. Juraj Halenár), Ján Kozák, Marek Sapara, Zdenko Štrba, Marek Mintál (67. Stanislav Šesták)
Rozhodčí: Tony Asumaa (FIN) - Jukka-Pekka Koskela (FIN), Teijo Kotinurmi (FIN)
Diváci: 15.651

Česká reprezentace se Slovenskem opět vítězně

Zasloužené vítězství se Slovenskem si připsali čeští reprezentanti a směřují tak za prvním místem ve skupině. Hostující tým předvedl lepší výkon, než při první vzájemném měření sil, ale ani tentokrát to nestačilo ani na bod. Se Slovenskem jsme neprohráli již deset let.

Úvod prestižního utkání mezi Českem a Slovenskem byl vyrovnaný, trochu aktivnější byli domácí, řada jejich akcí však ztroskotala ve finální fázi. Ve čtrnácté minutě se Češi dostali do vedení. Zdeněk Grygera se vydal na útočný výlet, po narážečce s Pospěchem vběhl do pokutového území a křižnou střelou nedal Čontofalskému šanci – 1:0. O pět minut později zahrozilo poprvé i Slovensko, Hamšík přistrčil míč na Mintála, ale útočník Norimberku branku netrefil. Podobně dopadl i Jan Koller, jeho bývalý parťák z Borusie Dortmund Rosický ho skvěle vysunul, Koller postupoval sám na Čontofalského, kterého následně obehrál, ale pak netrefil branku.

Velkou šanci měl v 31. minutě Plašil, z druhé vlny mu přihrál Polák, tečovaná střela záložníka Osasuny skončila těsně nad. I další šance byla na straně Česka, aktivní Baroš se výborně uvolnil přes dva hráče Slovenska a málem i rozvlnil síť, na poslední chvíli však byla jeho střela zblokována na roh. Čtyři minuty před koncem poločasu zahrával Rosický volný kop, v pokutovém území se nejlépe zorientoval Rozehnal, ale v klíčovém momentu se ukopl.

V prvním poločase měli celkově navrch čeští reprezentanti , vytvořili si více brankových příležitosti a po zásluze vedli. Slovenské mužstvo ale herně tolik pozadu nebylo, nicméně územní převahu, kterou si v některých fázích zápasu vytvořilo, nedokázalo zúročit.

V úvodu druhého poločasu mohli domácí přidat druhou branku, Koller uvnitř pokutového území našel patičkou Pospěcha, který orazítkoval břevno. V 65. minutě prověřil Galásek z dálky pozornost Čontofalského, slovenský brankář ale jeho střelu doprostřed branky bez problémů zlikvidoval. V 75. minutě zaspal po rohovém kopu Blažek, následně se míč dostal ke Kiselovi, jehož střelu musel na brankové čáře zachraňovat Koller.

O minutu, respektive o dvě později jsme mohli být svědky dvou zvláštních branek. Nejprve Kulič zvýšil na 2:0, když se Čontofalský srazil s vlastním hráčem a následně mu vypadl míč k nohám sparťanského útočníka, který dlouho nedal tak jednoduchý gól. Slováci ale odpověděli bleskurychle, debutant Michal Kadlec na svoje první utkání v reprezentaci nebude vzpomínat v dobrém, míč v běhu trefil tak smolně, že si dal sítil vlastní branku – 2:1. Slepeným gólům nebyl konec, v 82. minutě Koller vysunul krajního záložníka Poláka, ten poslal do pokutového území nadýchaný centr, míč, který směřoval na Kollera sice dokázali svěřenci trenéra Kociána odhlavičkovat, avšak pouze k nohám z druhé vlny nabíhajícího Rosického, na jehož pohotovou střelu byl brankář Čontofalský krátký.

V závěru střetnutí se již nic podstatného nedělo, domácí s přehledem kontrolovali hru a za hromadného skandování "Hoši děkujem!" jsme si opět mohli vychutnat sladké tři body nad sousedním rivalem.
Autor: David Kubáň / eurofotbal.cz
Komentáře (133)
HOST*Lion  10.11.2007 13:12
v tomhle zápase už jde jenom o prestiž a to dvojnásob,protože zápasy se Slovenskem sou vždycky zajímavý,ať jde o zápas kvalifikace nebo jenom o přáteláky. Nám jde i o to vyhrát skupinu,což sice neni až tak důležitý,ale určitě by to byl úspěch skončit před třetim týmem z minulýho MS. Doufam,že se bude hrát pohlednej zápas se štastnym koncem pro nás
ratthy  13.11.2007 21:07
Bruckner je velmi hrdý člověk na to aby nechtěl vyhrát nebo věnoval tento zápas své slabině - experimentování. Taky je dost mazaný na to aby věděl, že případná výhra v obou zápasech mu ulehčí fotbalovou práci už možná při losování Hlavním faktorem bude, pokud se mu povede motivovat mužstvo, které splnilo cíl. Pouhá rivalita nám zápas nevyhraje.
wector  16.11.2007 15:35
Brückner právě vůbec neexperimentuje, to je jeho slabina.

Každopádně ve fotbale záleží jen na 3 věcech - aby Slavia porazila Spartu, Barca Real a Česko Slovensko, vše ostatní je nepodstatné.
HOST*brejl ivan  12.11.2007 11:40
spojitost anglie rovna se fanousci.i my mame tzv.fanousky,ale ti nasi tzv.fanousci jsou tupy a zbabely,fotbalu nerozumi a ani kolikrat nevi kdo s kym hraje.silni jsou pouze v kotli jinak jsou to zbabelci.chyba by byla kdyby anglicky fotbal na euru nebyl,dobre by bylo kdyby vsichni hlupaci na fotbal zapomeli a zustali doma a ke stadionu se vubec nepriblizovali.oni nechodi na fotbal,ale anonymne,skryte a zbabele odbouravat svoji zakomplexovanost
richtig  17.11.2007 01:16
kdyby jsi vedel ze anglie dala svetu rowdies tak by jsi neplacal takovy nesmysly
ratthy  13.11.2007 21:02
Tady to vůbec nepatří,ale...anglie=fanoušci? Tvůj názor nějak nechápu. To že se v anglii hraje přeplacená PL neznamená, že budou mít dobrý nároďák a mají se mu přidělovat vstupenky na šampionáty. Situaci přesně zobrazuje naše GL v kontrastu s našim nároďákem. Jestliže si tedy angláni zaslouží být na euru kvůli své lize, svým fanouškům, pak by to znamenalo že my si tam kvůli své lize nezasloužíme být? Anglii neúspěch přeju z vícero dalších důvodů. Jinak tvá spojitost anglických jedině těch "správných a netupých" fanoušků, je naprosto zcestná.
HOST*bary72  14.11.2007 00:37
Velice prestižní souboj bychom měli zvládnout lépe. Hovoří pro to několik důvodů, např. důležité prvenství ve skupině, atd. A doufám, že bude vyprodáno. Tip 2:1.
sterda  16.11.2007 16:54
To jsem zvědavý, jak bude vypadat složení naší zálohy, to bude asi rozhodovat.
Shevchenko  16.11.2007 17:34
---------Matějovský-------
Rosický--------------Polák
-----------Plašil---------
sterda  16.11.2007 18:50
To se mi právě nelíbí, chce to mít na hřišti vždy minimálně jedno klasické křídlo, na hře je to pak hodně znát.
Shevchenko  16.11.2007 19:33
No škoda je Sionka, na levo Pudil. Jinak místo Plašila Jarolím.
JJ  16.11.2007 22:36
Plašil-Matějovský
Rosický-Galásek-Jarolím

To je můj sen....realita to nebude
spanhel  16.11.2007 23:12
Jeden útočník. Galásek na dm, před ním Plašil a Matějovský. Na křídlech Rosický a ten Pudil.
BESTie  16.11.2007 17:04
sionka na ně!
BESTie  16.11.2007 17:07
to nevim co chtěj slováci prokazovat že patřej vejš:-))takovou blbost napsat..
Radys  16.11.2007 20:15
ale ty upoutávky na Nově, to je teda masakr
Zajda  16.11.2007 22:03
Můj tip je jasnej. :1 a bude to tvrdej boj. Budeme prohrávat a otočíme to. Je to můj tip no.
.
.
.
Čáo
spanhel  16.11.2007 23:06
Kdyby nebyl Bruckner Brucknerem v reprezentaci je trio Rajtoral, Marek a Svěrkoš. Nemuseli bysme tak řešit otázku marného Galáska, chybějícího křídla a perspektivního útočníka. Ale realita je taková, že první dva se tam v dohledné době NEMŮŽOU dostat (ze Sparty nebo Slavie je to rozhodně blíž) a ten třetí tam na jaře bude určitě. Přes zimu bude mít natrénováno a na ten ještě ukáže, proč ho favorizuju na nejlepšího střelce Gl. Ale i u něj platí, že by tam dávno byl, kdyby v létě upřednostnil Spartu.
Tak, jako tomu bylo u toho Pospěcha, který na své skvělé výkony z Baníku ve Spartě nikdy nenavázal a stejně tu reprezentační pozvánku dostal....
Protože čím jsou horší než trio ze Sparty? Kadlec - přecenovaný fotbalista, ničím mě nikdy nenadchl. Kladrubský - marnost nad marnost Kulič - to je snad omyl.
Ale možná je to i dobře, že tam naši kluci z Baníku nejsou, protože když se tam v minulosti někdo od nás objevil, do půl roku byl pryč.
merengues  17.11.2007 00:54
Yardo, nechceš tam někoho z Bohemky?
-Kopy-  17.11.2007 00:57
wector  17.11.2007 11:05
Říkáš ze Slavie je blíž - letos LM a 1. místo v tabulce a kdo tam je? Po úchvátných výkonech ze začátku sezóny Vaniak, občas Vlček a teď Pudil. Co mají říkat třeba Suchý nebo Švec, kterej hraje famózně a je nejlepším DM v lize. Proti tebou jmenovaným mají zkušeností na rozdávání. Stejně tak si můžu dovolit urgovat Brabce - stačí srovnat výkony obrany s ním , bez něj a zase s ním - nebo Dřížďala, když teda chce někoho na kraj obrany ( na něj jezděj s přestupovými plány zástupci bundesligovejch klubů ).

BTW za letošní výkony tam Pospěch má co dělat, mnohem víc mě sralo, když byl povolávám minulé sezóny, protože od příchodu na Spartu nestál do letoška za nic.
barwall  17.11.2007 00:23
...niet pochýb, že zajtra nám to pepíci "nandou", teda už dneska... My ešte na to nemáme... To by sme potrebovali hráčov typu ako boli Ľubo Moravčík či Peťo Dubovský... ČESKO-SLOVENSKO 3:0...
rominho  17.11.2007 00:36
Ak sa "nepototo" uz pred zapasom a Kocian neurobi podobne trenerske chyby ako v prvom zapase Galis, tak to vidim na remizu. A ak by to nevyslo, tak snad aspon v znacnej casti zapasu ukazeme, ze tam ten potencial je, len ho treba vypilovat.
Dr. Kyslík  17.11.2007 01:57
"Česko" žádnou reprezentaci nemá, takže asi vyhraje Slovensko.
anonym  17.11.2007 10:08
barwall  17.11.2007 10:10
...ale budete musieť mať, keď už ste sa dostali na ME, a ste v EU, ktorá nerešpektuje názov štátu z dvoch slov, byť príklad Írska...
Dr. Kyslík  17.11.2007 13:26
EE je z historického hledika jen dočasná záležitost, to mě moc nebere.
Dr. Kyslík  17.11.2007 13:27
EU
Halama  17.11.2007 12:15
Jasně že má
Andy Conceicao  17.11.2007 14:45
jj, máš pravdu, hlavně, že Španělé tu reprezentaci mají skvostnou
Dr. Kyslík  17.11.2007 14:48
Cožeto?
Andy Conceicao  17.11.2007 14:54
proč Španělsko? vždyť je taky složené ze spousta oblastí
Dr. Kyslík  17.11.2007 14:57
Tys někde spadl?
Andy Conceicao  17.11.2007 15:03
nn, ale dneska si půjdu zabobovat..
Dr. Kyslík  17.11.2007 15:12
To bude nejlepší.
Andy Conceicao  17.11.2007 15:15
jj, je tam krásně dneska.
Andy Conceicao  17.11.2007 14:53
jo a vysvětlíš mi proč je to vlastně Španělsko? zameť si před svým vlastním prahem(španělským) a pak něco piš.
Dr. Kyslík  17.11.2007 14:57
Tak ty se očividně nechytáš.
Andy Conceicao  17.11.2007 15:03
možná, že si hraješ na uraženého Moraváka..
Dr. Kyslík  17.11.2007 15:11
Ukonči tady tuhle diskuzi dříve, než bude pro tebe pozdě. Teď to ještě můžeme považovat za nedorozumění, prostě jsi nepochopil, to se sem tam stane.
Takže v klidu, běž si zasáňkovat a bude dobře, rozhodně ovšem není na msítě, aby jsi ty mně říkal, kdy mám co psát. To opravdu ne.
Andy Conceicao  17.11.2007 15:15
pochopil jsem to tak, že ti prostě vadí "Česko" a myslím si, že děláš z komára velblouda v tomhle případě.. jinak příklad Španělska jsem už dal ze zvyku k tobě.. ale myslel jsem to tak, že "Španělsko" je podle mne poněkud stejný pojem jako "Česko"..
Dr. Kyslík  17.11.2007 15:20
No to vytáhnutí Španělska je vskutku zcela mimo mísu.
Andy Conceicao  17.11.2007 15:24
možná, ale nejde o detaily, jde o princip.. ty jsi prostě člověk typu jinačího..
Dr. Kyslík  17.11.2007 15:29
O jaký princip? Princip je ten, že ty ses naprosto nechytil a začal si mlet o koze.
Andy Conceicao  17.11.2007 17:06
jj, asi jsem mlel o koze a trošku zmateně.. ovšem ti co tě znají z tvých příspěvků trošku dýl si mohou pod tvým primárním příspěvkem představit nějaký skrytý význam.. jak známo jsi neustálý kritik českých poměrů.. a i když si to myslel vtipně, tak já jsem význam trošku nepobral..
Andy Conceicao  17.11.2007 17:13
dobré.. konec, už sám sebe do toho motám.. možná jsem v tom jenom slepě viděl urážku ČR, asi ano. Omlouvám se ti
JJ  18.11.2007 00:20
Sorry, že nerozumím, ale tenhle dialog je o tom, že Česko a Čechy jsou pro někoho ten samej pojem???
Andy Conceicao  18.11.2007 12:58
hmm, asi jo. Někteří lidé (třeba právě Kyslík) bych řekl, že nemají výraz "Česko" v oblibě.. kdyby se napsalo "Česká republika", věřím, že by Kyslík nic nenamítl, ale takhle si trošku rýpl.. já jsem jeho příspěvek bral moc, dá se říct osobně.. ale Kyslík to myslel, jako že neuznává "Česko", já to zprvu nepochopil.
-Kopy-  17.11.2007 16:14
DecoSouza  17.11.2007 09:35
Kyslík:
V souladu se stanoviskem několika odborných komisí se postupně začal jako jednoslovné označení České republiky používat geografický název Česko. Používání tohoto označení se rozšířilo do jazykové praxe a sdělovacích prostředků. Snad nejvýrazněji se geografický název Česko prosadil ve sportu, kde je asymetrie označení zápasu „Rakousko – Česká republika“ (v kontrastu s označením „Rakousko – Česko“, případně symetrickým, avšak nepraktickým „Rakouská republika – Česká republika“) jasně patrná. (Při fandění se však namísto označení země skanduje nekontroverzní „Češi, do toho“.)

Zeměpisné jméno Česko bylo i s cizojazyčnými variantami (Czechia, Tschechien atd.) kodifikováno Českým úřadem zeměměřickým a katastrálním v publikaci Geografické názvoslovné seznamy OSN – ČR: Jména států a jejich územních částí, Names of States and their Territorial Parts, Praha, 1993, 3. přepracované vydání.

Dr. Kyslík  17.11.2007 13:25
Jo Deco jasně a tvoje učiteka píše knihyo tom, jak Čeči mlkuví líp než MMoravani, to už známe.
Mně je celkem jedno, kam se to vžilo a proč se to vžilo, mně stačí, že už v sedmnáctém století se název "Česko" používal pro "Čechy" podobně jako "Španělsko-Španěly", takže si nějaké citace nech pro sebe, houby o tom víš.
Mart  17.11.2007 18:07
takhle to dopadá, když se někdo nemíní vzdát ani pod tíhou argumentů... jsme s tou "republikou" za kašpary už pěkně dlouho a díky kyslíkům ještě dlouho budeme
Dr. Kyslík  17.11.2007 18:30
USA je taky za kašpary? V každém zemi je situace jiná a ta naše je taková, že za kašpary jsme z tisíce jiných důvodů.
Ale dobře, nechám tě v tom, že ten důvod je kvůli dvouslovnému názvu.
DecoSouza  17.11.2007 19:01
Kyslík: Ovšem ten maník, kterému jsi vyčetl ono "česko", žije v současnosti, ne v 17. století. Jím použité označení je zcela legitimní, takže si zjisti fakta, než začneš plácat jen tak z nudy.
tu poznámku o učitelce, kde jsi z nepochopitelných důvodů spojil dvě různé informace do jedné, nemá cenu řešit.
Dr. Kyslík  17.11.2007 19:12
Fakta znám velmi dobře, proto označení Česko není na místě, neboť, ať se oficiální úřady snaží jakkoli, tento výraz správně postihuje jen část České republiky.
Zmiňování oficiálních prohlášení opravdu není na místě, protože to je právě to, co je na tom špatně, že je to chybně oficiální.
Stejně tak bych mohl zmiňovat, že Morava má oficiálně méně pravomocí než měla za absolutismu, ale to je zas jiný příběh.
DecoSouza  17.11.2007 20:01
Každopádně ale nemůžeš někoho kárat za použití tohoto výrazu, alespoň dokud je oficiální...Pokud je chybný, jistě brzo ofiko nebude
Dr. Kyslík  17.11.2007 21:23
Můžu kárat koho chci, navíc jsem nikoho nekáral, akorát zesměšnil daný výraz, nauč se porozumět psannému textu.

A jsi dost naivní, jestli opravdu věříš té poslední větě. Věz, že takhle to v životě nefunguje.
Tsigi  17.11.2007 22:54
Docela vtpný, jak si hraješ na pana Spisovného a pak napíšeš psannému.
Dr. Kyslík  17.11.2007 23:20
A kdepaksi hraju na pana spisovného? O pravopisu tady nikde nepadla ani zmínka. Ty se taky moc nechytáš, co?
ratthy  17.11.2007 11:49
sterda  17.11.2007 19:14
Proti Spartě se už spikla i Prima!

http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610

1. zprávy - 16.11. - 20 milionů pro Spartu (Na jiné kluby už se nedostane)
sterda  17.11.2007 19:15
3:1
Koller, Baroš, Matějovský - Blažek vl.

merengues  17.11.2007 20:13
0 - 1
Radotínský vl.
-Kopy-  17.11.2007 20:15
rominho  17.11.2007 20:23
Radotinsky + Jurco ? Co to je ?
spanhel  17.11.2007 20:26
Nevím, jsou to chuji.
akruk  17.11.2007 20:50
Paráda! Ale bojím se,že už to tak skončí. Kéž bych se mýlil! Aspoň 3:2.
DecoSouza  17.11.2007 22:04
Heh, to byla zas haluz...kulda Na druhé straně hezká akce Kadlece,Kája Bruckner měl šťastnou ruku a využil momentální formu tohoto borce
spanhel  17.11.2007 22:44
Jestli Kadlec nečetl diskusi na EF a nerozklepala se mu z toho kolena.
Andy Conceicao  17.11.2007 22:46
Výkon docela suprovní.. zaráží mne jen jedna věc, podle mne nedostačující Kadlec, podle mne tam ještě nepatří, možná za čas, ale teď ani omylem. Kulič jakžtakž, jeho povolání i docela chápu, je to geniální hráč a má předpoklady pro typickou českou hru, musí však víc makat. No a trochu mne znepokojuje ta podpora Brucknera Sparty. Není divné, že nastupují jako střídající zrovna Košťálovi Sparťani... Jinak všichni jakžtakž v mezích. Jsem spokojen, myslím, že jsme Slováky předčili o třídu.

Hodnocení:(1-10)
Blažek-5-neměl toho moc na práci, jednou tam řešil skvělý centr, kde se dostal do mlýnice po vráceném míči a nezakročil zrovna ideálně (zachraňoval asi Koller), jinak fakt neměl šanci na to aby přesvědčil
Grygera-6-Grygera skvělý dopředu, trošku slabší v zadu, ale zahrál obstojně
Rozehnal-6-o jeho zařazení do základní sestavy už nemůže být pochyb
Kováč-6-moc jsem si ho ani nevšiml, ale odvedl svoji práci obstojně.
Pospěch-8-jeho agilnost je neuvěřitelná, skvělý zápas, charakterní výkon, ale pozor!!! proti těžšímu soupeři by nemohl takhle lítat dopředu, párkrát tam děsivě propadl.
Galásek-6-skoro neviditelný, leč stále platný, zabrzdil pár možných protiútoků, ještě se s ním musí počítat.
Polák-5-nebylo to ono, tak jsem to viděl asi nejen já. Často kazil lehké přihrávky, ale jinak neztratil an urputnosti.
Plašil-6-opět kvalitní výkon, skvěle zezadu, a jak bylo v posledních zápasech jeho trendem, tak i dopředu. Sice mu chybí ještě větší nebezpečnost, ale mně se jeho hra líbí.
Rosický-8-hrál skvěle, to je zřejmě ten Rosa jakého chceme vidět, sice stále není tím pravým vůdcem, ale dneska čněl nad všemi ostatními ve tvořivosti, hravosti a chytrosti.
Baroš-6-super Bary. Hrál překvapivě dost dobře, bojoval, nabízel se, trošku mu škodí ztracená lehkost a i rychlost. Není to ten dravec, ale je stále platným hráčem.
Koller-7-důležitý hráč naší hry, jeho hra dneska drtila soupeřovy obránce, spolupracoval, bojoval, musíme být spokojeni, přeci jen není nejmladší!
Kadlec-3-nevím proč, ale nelíbil se mi. Jasně někdo může nabídnout, že jeho bojovnost je neskutečná, ale co do fotbalovosti mu chybí ještě pořádný kus. Dopředu prakticky málo nebezpečný, přes jeho stranu Slováci získávali půdu pod nohama a vlastně i nebezpečné situace. Fandím mu, ale nepatří tam.
Kulič-5-méně aktivní než Baroš, také méně nebezpečný, ale umí a to se musí cenit, navíc sledoval u druhé naší branky skvěle míč. Chytrost kupředu, já jsem pro jeho setrvání u nároďáku.
Matějovský-nehodnotím, protože hrál velice krátce. Ale v tomhle hráči podle mne národní tým získal obrovskou sílu. On ty předpoklady prostě má.
spanhel  17.11.2007 22:50
Kulič těch lehkých gólu dává v poslední době opravdu dost, předminulé kolo proti Mostu důkazem (ale tam měl zaplaceného stopera).
spanhel  17.11.2007 22:50
Kulič těch lehkých gólu dává v poslední době opravdu dost, předminulé kolo proti Mostu důkazem (ale tam měl zaplaceného stopera).
spanhel  17.11.2007 22:51
Rosický nikdy nebude vůdcem, Nedvědovi nesahá ani po kotníky.
Andy Conceicao  17.11.2007 22:55
tak to je jasné..
spanhel  18.11.2007 09:12
Nj, ale až příjde těžší zápase, Rosický zas bude největší flegmatik na hřišti.
JJ  18.11.2007 00:44
Osobně si myslím že jedinej hráč kdo má vůdovské předpoklady je Čech. Je to inteligentní člověk, co pracuje na své fotbalovosti a hlavně charakteru, proto je odle mě vůdčí osobnost číslo jedna.
Andy Conceicao  18.11.2007 13:00
jj, taky mám ten dojem.
merengues  17.11.2007 22:57
Blažek 4 - naprosto šíleně vyrážel centry, jednou to tam Dino na poslední chvíli uhasil
Pospěch 8 - super, ale dozadu neumí vůbec, prověří ho až těžší zápasy
Rozehnal + Kováč 7 - výborní
Grygera 6,5 - to budou mít v Juventusu zase radost
Kadlec 3 - prostě Kadlec
Polák 5 - o ničem
Galásek 5 - jeho klasickej výkon
Plašil 6 - líbil se mi, hodně platnej po celé šířce i délce
Rosický 7 - hodně slušný
Koller 6,5 - jako dobrý, ale co ta prázdná branka?
Baroš 6 - fotbalově mimo, tak aspoň dřel
Kulič 6 - supergól , ale souhlas (až na tu genialitu), trošku se rozehrál, takže tam momentálně patří
-Kopy-  17.11.2007 23:02
Baroš - Fotbalově mimo ? viděl si tu přihrávku v tom protiútoku na tuším Rosu ? poté tam měl samostanou akci, ta klička v plné rychlosti, paráda...a celkově sypmatický výkon.
merengues  17.11.2007 23:04
Byl brzda - všechno si hrozně dlouho zpracovával, pořád mu to odskakovalo, prostě klasika, když dlouho nehraješ.
Radys  17.11.2007 23:08
mohlo to bejt horší, takže +
Andy Conceicao  17.11.2007 23:10
ale rozuměl si s ostatníma náramně, u něho většinou pokračovaly slibné šance, sice měl problémy s technikou, ale hrál podle mne solidně.
merengues  17.11.2007 23:11
Však já nic neříkám, ohodnotil jsem ho slušně.
-Kopy-  17.11.2007 22:47
Hm, Pospěch se nám rozehrál a nebojím se říci, že momentálně je lepší než Ujfaluši.
Jinak dobrý kolektivní výkon, jsem spokojenej
houz  18.11.2007 15:20
ale ujfaluši je lepší než kováč, takže by mohli hrát oba
spanhel  17.11.2007 22:48
Slováci měli sice místy územní převahu, ale šancí si nevytvořili ani na prstech jedné ruky, což je teda dosti slabé. Naopak my jsme jim v útoku nic nepovolili a navrch jsme měli tolik šancí, že kdyby to skončilo 5:1, málokdo by se divil.
sterda  17.11.2007 23:05
Blažek 4
Pospěch 7,5
Rozehnal 7
Kováč 7
Grygera 6,5
Polák 5
Galásek 5
Plašil 6
Rosický 6,5
Koller 6
Baroš 5,5
Kulič 6
Kadlec 3

Výkon dobrý, Slováci marní. Naštvalo mě, že hrál Matějovský až posledních pět minut, i přesto se ukázal velmi dobře. Podle mě je mnohem lepší, aby hráči "druhé kategorie" nabrali reprezentační zkušenosti z takovýchto zápasů, než se bezhlavě hnát za prvním místem ve skupině.
Andy Conceicao  17.11.2007 23:11
docela souhlas
Shevchenko  17.11.2007 23:10
Máme 5. nejlepší obranu v kvalifikaci a máme i v ní dost vybírat. Na pravo Ujfaluši, Grygera, Pospěch, střed Rozehnal, Grygera, Ujfaluši, Kováč a na levo Jankulovski a můžou tam zahrát, jak jsme se předsvědčili, Ujfaluši i Grygera. Zajíma mně tedy, jak to Brückner na Euru postaví (I když pochybuju, že všichni zůstanou zdraví, podle mě ale zůstane u klasického Ujfaluši-Grygera-Rozehnal-Marek. NA závěr bych chtěl podotknout: Kadlec ven! Jarolím zpět!
Andy Conceicao  17.11.2007 23:14
jj, místo Poláka bych tam nacpal Jarolíma.. kdyby hořel Galásek tak místo něho právě Poláka.. s DM máme podle mne velké problémy do ME. Chtělo by to vyzkoušet více Švece nebo někoho podobného. Tam máme fakt slabinu jak sviňa.
Shevchenko  17.11.2007 23:18
No ale na druhou stranu máme hodně variant (Galásek, Polák, Plašil, Kováč, Jarolím, Sivok, Švec, Suchý), ale známe Brücknera.
Andy Conceicao  17.11.2007 23:32
Galásek? kdo ví jak to s ním za půl roku bude, už prokázal, že dokáže vyloženě prohrát zápas. Na kvalitním výkonu DM naše hra bude na EURU stát si myslím.

Polák?absolutně ne! bál bych se kdyby on byl tím DM, který má řídit hru a vyplňovat správně prostory. To už radši Galásek.
Plašil, Kováč, Jarolím? podle mne už mají své místa jinde. Plašil ne!!!, Kováč je univerzál, ale bál bych se ho. Jarolím taktéž velice univerzální, on by to možná mohl zvládnout .
Sivok? jen to ne. On by to prostě nezvládl.
Švec? líbí se mi nejvíc z těch všech, ale ruku do ohně bych za něho nedal
Suchý? nn!
Shevchenko  17.11.2007 23:14
Blažek 5
Pospěch 8
Rozehnal 7
Kováč 7
Grygera 6,5
Polák 5
Galásek 5
Plašil 6
Rosický 6,5
Koller 6,5
Baroš 6
Kulič 5,5
Kadlec 4
Andy Conceicao  17.11.2007 23:16
Švec-Plašil,Rosický,Jarolím

Shevchenko  17.11.2007 23:20
-------Plašil--Jarolím-------
Sionko---Rosický---Baroš
-------------Koller------------
-Kopy-  17.11.2007 23:26
Tadle je pěkná
Andy Conceicao  17.11.2007 23:36
no podle mne by na ME trošku hořela.. přece jen tam nebudou žádní slabí soupeři.. pojistil bych si spíš zadní vrátka.
sterda  17.11.2007 23:57
---------Švec---Jarolím-------
Sionko-----Matějovský---Rosický
-------------Koller------------
spanhel  18.11.2007 09:13
Mi ani ne.
rominho  17.11.2007 23:27
Janko to tak trochu viac precouchoval. Ti hraci ani nie su tak slabi ako to nezvladol trener. Bohuzial.

barwall  17.11.2007 23:48
...nie Kocian, ale hráči to nezvládli... tá hra ma vobec neprekvapila, to bolo niečo úbohé na reprezentáciu ako takú, poriadne ani nevystreliť...aj keby bol trénerom trebárs Hiddink, nič by sme nedosiahli lebo to je len v hráčoch, nepomohla by nám žiadna taktika, keď nemáme cit pre hru či aspoň náznak (z)dravej bojovnosti... jediné čo sa mi páčilo z toho zápasu z našej strany, bol 5min. monológ komentátora Merčiaka v závere, to bola 100% holá pravda...
rominho  18.11.2007 00:19
Bojovnost tam rozhodne nechybala a ani az na "vynimky" individualna kvalita hracov.

Nehrot Mintal na hrote ?
Vstupovat do zapasu s novym a pre sucasnu repre nikdy neodskusanym systemom je podla teba v pohode ? O novych hracoch plati to iste.

Preco Cech, ktory v poslednych zapasoch ukazal, ze jeho vykony su lepsie v zalohe, bol presunuty spat do obrany ? Preco Sestak nehral od zaciatku, ked prave jeho dravost a rychlost nie len v sucasnom Bochume, ale aj v predchadzajucich zapasoch repre bola pre dobru hru timu citelna ? Ked dnes nastupil, tak sa to predsa len o trochu zlepsilo.

O tom, ze nie je schopny usmernit hracov, dat tomu nejaky system, povedat im, kde a kedy si nabehnut, kedy naopak ostat vzadu, kedy hrat pozicne, kedy naopak na brejky, atd. ani po tomto zapase nehovorim. To Bruckner si to tam po par minutach zacal inak dirigovat.

Fakt neviem, cim chcel dnes Kocian supera prekvapit.
Centrami ? Kto by sa mal po nich presadit, ked tam je jediny polohlavickar Mintal(ostatnym tato hra nie je vlastna). Dravostou a rychlostou ? Tak preco tam hra Kisel a Mintal ? Kombinaciou ? No to nepotrebuje ani komentar.
Obrana je celu kvalifikaciu spatna.
Dr. Kyslík  18.11.2007 00:46
Prokauč by se hodilo říct ve chvíli, kdybyste prohráli zápas, který byste papírově měli vyhrát, tohle ovšem onen případ nebyl.
rominho  18.11.2007 00:48
V tomto zapase sa dalo ukazat podstatne viac, mozno aj ziskat bod. Preto precouchoval.
merengues  18.11.2007 00:54
"Vstupovat do zapasu s novym a pre sucasnu repre nikdy neodskusanym systemom je podla teba v pohode?"

Proč ne? Zase tolik zápasů na zkoušení trenéři v repre nemají a když už nejde o nic zásadního, tak nevidím problém. Vaše poslední výsledky byly špatné, proto asi trenér zkusil něco jinýho. I kdyby se Kocián stavěl na hlavu, tak s tím asi nic neudělá, Bruckner tam má pro tyto účely nachystaný Plašila s Polákem, kterým dle potřeby vymění pozici klidně 20x za zápas. Dnes vám to prohráli hlavně hráči.
rominho  18.11.2007 01:07
Nam slo este o treti kos.

Ozaj spatny bol len vysledok s Walesom, opat Kocianom nezvladnuty zapas. Hrat s vysunutou obranou, ked tam super ma rychlonohych utocnikov, moc rozumne nie je.
Vykony v ostatnych zapasoch treba viacmenej uz len vyladit. Niekde viac, niekde menej. Nie vsak prekopovat system.

A ako som uz v poslednom case niekolkokrat pisal. Kazdy hrac ma prednosti i nedostatky a treba tim zostavit tak, aby vyniklo...

No a ked si spomeniem ako sa Kozak ocitol na kridle, kde sa ziadalo, aby rychlo potiahol loptu, tak ...
To ale Kozakovi nechcem vycitat, on mal byt skor prihravajuci na ineho dynamickeho hraca, ktory to potiahne.
Hraci sa jednoducho dostavali do situacii, ktore im nie su vlastne a to rozhodlo.
merengues  18.11.2007 01:14
Je pravda, že individuálně jste na tom slušně a jestli jste v něčem zaostávali, tak to byla (ne)sehranost, kombinace a prolínání hráčů, jak o tom o přestávce mluvil Vengloš. Ale Kociánovi toho zatím u kormidla moc nevyšlo, takže zkouší, čemuž se moc nedivím. Uvidíme, jestli to bude na trénování v další kvalifikaci stačit, každopádně bych řekl, že máte po odborné i praktické stránce lepší trenéry.
rominho  18.11.2007 01:18
"to byla (ne)sehranost, kombinace a prolínání hráčů"

O tom prave hovorim + este takticke nedostatky v defenzive(nemyslim tym individualne chyby hracov), ale to uz je starost trenera.

Koho myslis ?
rominho  18.11.2007 01:20
Najviac ma stve, ze sa snazime ako keby drzanim lopty a kratkymi prihravkami diktovat tempo hry. Ktoremu z hracov je tato hra vlastna z klubu ?
merengues  18.11.2007 01:31
Na Kocianovi mi vadí už to vystupování, pořád nějakej fórek na tiskovkách, být s každým kamarád, ale když nemá výsledky, tak to nikoho nebere. Gallis byl jinej formát.
Jednoznačně bych byl pro Weisse, až jednou bude volnej. A hodně hustý by bylo, kdybyste ukecali Vengloše .
rominho  18.11.2007 01:33
Weiss, Radolsky, Hiddink
merengues  18.11.2007 01:36
bary72  18.11.2007 08:40
Radost z výsledku mi kazí jen údaj o počtu diváků.
jmj.mirasek  18.11.2007 10:18
Trenér Bruckner, jak všichni víme - kapitola sama o sobě. Už nějaký ten pátek tvrdí že není náhrada za odešlé hráče....a v televizním rozhovoru po zápase řekl, že ten kádr je širší a širší, že tam ta kvalita je, to se jako rozhodl během jednoho zápasu změnit názor ? Někdy také přemýšlím, jestli nominaci nedělá Bruckner u kafíčka s Koštálem....Kadlec, Kulič, Kladrubský?? jsou toho důkazem. Stejně tak se mi nelíbí nasazování útočníků, přeci v reprezenatce slouží k reprezentování národa, aby tám hráli ti, co jsou MOMENTALNE nejlepší. Nevím jestli v dalších 50 národních týmech podle Fifa rankingu nechali hrát v základu Baroše, když dlouho nehrál. Pochopil bych to nasazení po dlouhé době třeba v anglii u Ronneyho, nebo v Portugalsku u Cristiana Ronalda....ale těm se Baroš vyrovná tak kopačkama....

Celkově se ptám, kdo má vůbec právo odvolat Brucknera ? Sice vyhráváme ale s tím potenciálem co máme, by reprezentaci vítězně odkoučoval kdejaký divizní trenér...

PS: Mládí vpřed ! a zkus je Karle VYZKOUSET !
Andy Conceicao  18.11.2007 13:07
tak s tebou vůbec nesouhlasím.. Bruckner měl odejít po MS, ale zůstal.. zůstal a jsme opět na velkém turnaji.. vzbuď se!!! vždyť to bylo dříve nemyslitelné abychom byli na třech turnajích po sobě! Ano jeho nasazování hráčů je pod vlivem Košťála, ale tak to už bude. Já jsem se smířil a s nadšením vyhlížím EURO.
Radin  18.11.2007 10:56
Já sem spokojenej s výsledkem a aji s fotbalem :-)).Za Slováky hrál dobře Kisel,jen nevím proč střídal Hamšíka?Ten hráč bude jednou famózní.Pláša se fakt lepší ty jo,kdo by to byl řekl :-D
sterda  18.11.2007 12:15
Kisel byl tragickej, střídání Hamšíka jsem taky nepochopil...
rominho  18.11.2007 12:56
Normalne :

---------------Mucha---------------
Petras---Skrtel------Durica-----Had
----------------Dm(?)--------------
-------Sapara---------Hamsik-------
Sestak-----------------------Svento
---------------Vittek--------------

So silnejsim superom :


----------------Mucha--------------
Petras---Skrtel------Durica-----Had
----------------Dm(?)--------------
-------Sapara---------Hamsik-------
Sestak-------------------------Cech
---------------Vittek--------------

So slabsim superom :


----------------Mucha---------------
Petras---Skrtel------Durica-----Cech
---------------Hamsik---------------
--------Sapara---------Kozak--------
Sestak------------------------Svento
---------------Vittek---------------
lauth  18.11.2007 12:58
kde je Mintál?
rominho  18.11.2007 13:00
Na lavicke. Dal by sa vsak vyuzit pri niektorych taktickych variantach.
lauth  18.11.2007 13:03
Já bych právě stavěl na Hološkovi,Mintálovi,Šestákovi,Vittekovi - to jsou borci
rominho  18.11.2007 13:05
To mas ale hned 4och hracov, ktorych defenzivna cinnost je biedna.
lauth  18.11.2007 13:13
bídná je vaše obrana,podle mě ti čtyři brání líp než oni,to není vtip.
rominho  18.11.2007 13:17
Podla mna je problem v tom, ze sa to snazime hrat ako Barcelona kratkymi prihravkami a postupnym utokom, ale to je blbost. Potom jeden zo zaloznikov nezvladne prihravku, super vyuzije priestor na kridlach, kedze krajni obrancovia sa tlacili dopredu a je problem.
lauth  18.11.2007 13:24
no něco na tom bude,my na to máme Brucknera ale myslím,když ti 4 budou hrát a zbytek bude umět bránit,tak budete vyhrávat. Šesták,Hološko jsou brejkoví,Mintál myšlenka,Vittek střelec.
spanhel  18.11.2007 13:02
Kdo to je ten Mucha?
rominho  18.11.2007 13:04
Chyta v Legii Varsava.
Andy Conceicao  18.11.2007 13:22
na DM však není špatný ten váš Štrba.. nebo je? mně se zdálo, že fakt nehraje špatně
merengues  18.11.2007 13:26
Mně připadal dozadu špatnej, občas tam propadnul, jinak rozehrávka celkem ok.
Andy Conceicao  18.11.2007 13:28
já si myslím, že v prvním poločase hrál slušně.. druhý to bylo horší. A spíš se mi zdálo, že jsme Slováky přehrávali po křídlech, ale ve druhém poločase byl prostor i ve středu.
rominho  18.11.2007 13:35
Defenzivnu cinnost nema spatnu. Jeho problem je v rozohravke, co sa najviac ukazuje, ked hrame tento komplikovany futbal so zbytocnym drzanim lopty.
lauth  18.11.2007 13:02
Obrana ČR bych dal Pospěch,Grygera,Rozehnal,Jankul a jako DM místo Galáska bych dal Ujfalušiho
jiri - fcb  19.11.2007 09:08
aneb Proč nerozkopat obranu, které se zrovna daří ...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
04.09. Blatter je proti rozšíření Eura
UEFA by ráda rozšířila Euro ze 16 na 24 týmů a většina národních svazů je pro, takže se dá očekávat že návrh dostane na mítinku UEFA na konci září zelenou, kdyby však měl rozhodovat prezident FIFA Sep Blatter, nic by neměnil. 24 týmů je totiž téměř polovina všech členů UEFA a podle Blattera tak bude výrazně znehodnocena kvalifikace.
29.08. Nominace Nizozemska na kvalifikaci
Nizozemský kouč Bert van Maarwijk jmenoval dvacítku fotbalistů, kteří zahájí kvalifikaci o postup na MS 2010. Tulipány čeká nejprve příprava s Austrálií a poté kvalifikační start proti Makedonii.  
29.08. Nominace Finska na kvalifikaci
Reprezentace Finska zahájí kvalifikaci o postup na MS 2010 proti Německu a kouč Stuart Baxter jmenoval 21 fotbalistů, kteří by se měli pokusit favorita potrápit. Nechybí legenda Jari Litmanen.  
29.08. Engelaar vypadl z reprezentace
Záložník Orlando Engelaar, letní posila Schalke 04, kvůli zranění kolena vypadl z nominace Nizozemska na blížící se kvalifikaci MS 2010. Engelaar kvůli stejnému zranění vynechal i poslední přátelský zápas s Ruskem.
29.08. Nominace Německa na kvalifikaci
Reprezentační kouč Joachim Löw určil 21 fotbalistů, kteří zahájí německou pouť kvalifikací o postup na MS 2010 proti Lichtenštejnsku a Finsku. Oproti přátelskému utkání s Belgií se do týmu vrací také Michael Ballack a Torsten Frings.  
29.08. Nominace Španělska na kvalifikaci
Kouč španělské reprezentace Vicente del Bosque jmenoval dvacetičlennou nominaci na kvalifikační duely s Bosnou a Arménií. Do týmu se vrátil Cesc Fabreas, naopak nezbylo místo na Raúla nebo Bojana Krkiče.  
19.06. Dva Švédi končí s reprezentací
Zatímco Henrik Larsson bude pokračovat ve švédském dresu, jeho dva spoluhráči z Eura mají opačné úmysly. Niclas Alexandersson (Göteborg) a Marcus Allbäck (FC Kodaň) se podle trenéra Lagerbäcka rozhodli ukončit reprezenační kariéru.
19.06. Larsson zůstává
Švédský útočník Henrik Larsson prohlásil, že je trenérům k dispozici i pro zápasy kvalifikace o MS 2010 v Jihoafrické republice. Larsson se do národního týmu vrátil těsně před mistrovstvím Evropy. Bylo to už podruhé, co změnil své rozhodnutí o konci reprezentační kariéry.
09.04. Scolari odmítl nabídku Mexika
Luis Felipe Scolari s díky odmítl nabídku trénovat po skončení Eura 2008 mexickou reprezentaci. Brazilský kouč vede od roku 2003 Portugalsko, s nímž došel v roce 2004 do finále domácího Eura a o dva roky později na světovém šampionátu v Německu skončil se svým týmem čtvrtý. Ještě předtím dovedl v roce 2002 rodnou Brazílii v Koreji a Japonsku k titulu mistrů světa.
01.04. Anglie bude hrát na Euru s "divokou kartou" ?
Eurosport na svých stránkách informoval, že zahajovacím zápasem Eura 2008 nebude souboj domácího Švýcarska s českými reprezentanty, ale s Anglií, která obdrží "divokou kartu" a skupina A se bude výjimečně hrát jako pětičlená. Jelikož by ale Vlastimil Košťál nic podobného nedovolil, jedná se s určitostí o aprílový žert.
Další expres zprávy
reklama
Poslední zápasy
24.11.
Srbsko - Kazachstán
1:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy
reklama
Reklamní sdělení
reklama