reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
15.06.2008 20:45 CET
základní skupiny - skupina A, 3. kolo

Turecko   -   Česko

3 : 2 (0:1)
Stadión: Stade de Genève, Ženeva
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 3.40 - 3.00 - 2.20

Všechno špatně: Turci otočili zápas a poslali Čechy domů!

Česká reprezentace sice do 75. minuty vedla 2:0, ale v poslední patnáctiminutovce vstřelili Turci tři branky a po výhře 3:2 se mohou těšit na čtvtfinále. Smutným hrdinou se stal Petr Čech, který ač byl po celý turnaj jistotou, v klíčovém momentu selhal.

Češi nastoupili v sestavě s jedním hrotem a tím byl Jan Koller, který v sestavě nahradil Milana Baroše, což se ukázalo jako dobrý tah. Už v 1. minutě střílel nepřesně Matějovský. Úvodní minuty toho moc nepřinesly, kromě propagačních střel se na hřišti nic zajímavého nedělo.

Až v 11. minutě se dostal Koller po centru Jankulovského k nebezpeční hlavičce, do svatyně Volkana Demirela se ale nevešla. Turci o sobě dali poprvé vědět až v 17. minutě, ale ani Tuncay nestřílel přesně.

Jan Koller byl opravdu při chuti a turecká obrana s ním měla velké potíže. Z jeho vyhrané hlavičky těžil Matějovský, který ale Volkana nepříjemným pokusem z voleje nepřekonal. O několik minut později se po nebezpečném centru málem prosadil samotný Koller, ale obránce Cetin před ním na poslední chvíli zasáhl.

Turci byli v útoku bezradní a jejich bezradnost dokumentovala mnohdy zdlouhavá rozehrávka. Naopak čeští fotbalisté byli směrem dopředu mnohem aktivnější, navíc vyhrávali většinu osobních soubojů.

Ve 33. minutě poslal před branku Turecka další povedený centr Marek Jankulovski, před dotírajícím Sionkem na poslední chvíli hasil brankář Demirel.

O minutu později se Česko konečně dočkalo. Zdeněk Grygera zatáhl míč po pravé straně a centrem našel Jana Kollera, který přesnou hlavičkou rozvlnil síť. Volkan Demirel si na míč sáhl, ale to bylo vše.

Vedení 1:0 odpovídalo dění v prvním poločase. Turci se prakticky nedostali k ničemu a především Jan Koller jim dělal obraně velké potíže. Jediným škraloupem prvního dějství bylo nucené odstoupení Matějovského, který si poranil vazy v koleně. Nahradil ho David Jarolím.

Do druhého poločasu vstoupili Turci o poznání aktivněji. Nihat po nedorozumění českých zadáku mířil vysoko. Důležitou úlohu v těchto minutách sehrál David Rozehnal, který uchránil Čechy obranými zákroky před inkasovanou brankou. Přesto byli Turci v 53. minutě blízko vyrovnání, po standardce Altintopa míč propadl až na hlavu Tuncaye, ale míč letěl do míč, kde stál připravený Petr Čech. Na levé straně zálohy Turků byl aktivní Arda Turan, který své spoluhráče zásoboval přesnými pasy.

V 57. minutě posílil kouč Turecka Fatih Terim ofenzívu. Ze hřiště stáhl Mehmeta Topala a nahradil ho Kazimem. Udeřili však Češi.

Jan Koller využil zaváhání zadáků Turecka a postupoval sám na Volkana Demirela, ale dostal ze střeleckého úhlu a branku netrefil. V 62. minutě už si míč cestu do turecké sítě našel. Přesný Sionkův centr usměrnil do sítě Jaroslav Plašil. Česko vedlo 2:0 a bylo jednou nohou ve čtvrtfinále.

Do kolen mohl Turky srazit Jan Polák, ale nastřelil tyč. V 75. minutě Turci vstřelili kontaktní gól, na umístěnou střelu Turana byl Petr Čech krátký. V 82. minutě Servet Cetin o milimetry minul míč. Turecko mělo obrovskou převahu.

Smutným hrdinou zápasu se stal Petr Čech, který celý turnaj odchytal výborně. Než přišla fatální chyba. Zdánlivě jednoduchou situaci nezvládl, v rukavicích neudržel míč, čehož využil Nihat Kahveci a vyrovnal na 2:2. Nečekaný obrat v utkání byl dokonán v 89. minutě, trefil se opět útočník Villarrealu, když přesnou střelou nedali českému brankáři šanci.

Zlomení Češi měli málo času na vyrovnání, přesto byli blízko. Jan Koller vyhrál osobní souboj s Volkanem Demirelem, ale míč si cestu mezi tři tyče nenašel. Brankář Turecka pak nezvládl vypjatý zápas a českého útočníka trefil pěstí a rozhodčí Peter Fröjdfelt ho bez milosti vyloučil.

Další šanci už čeští fotbalisté neměli a po prohře 2:3 na turnaji končí. Turci se mohou těšit na čtvrtfinále.
Autor: David Kubáň
Komentáře (618)
Kopsem.koptam  11.06.2008 23:25
Je zatím těsně po utkání s Portugalcema, přesto si dovolím přispět první tip: 0:1 (Libor Sionko)

ČEŠI DO TOHO ! ! !
rufus  12.06.2008 01:30
Musíme hrát na vítězství a to nám možná bude vyhovovat víc než kdyby nám stačila remíza. Věřim, že to zvládneme a Turky porazíme 2:1 (Plašil, Sionko - Nihat).
disi1  12.06.2008 13:18
Remíza sice nic neřeší ale nakonec bude 1:1
Riques  14.06.2008 17:21
bylo by to zaujímave
new_adventure  12.06.2008 23:46
Nasi se zvedli v zapase s Portugalskem a verim ze uhrajeme dobry vysledek ktery nam bude zarucovat postup ze skupiny 2:0 (Koller,Baros)
papasek  13.06.2008 07:24
Taky myslím... ale turky nesmí podcenovat... je jen škoda že nehraje Rosickej to by jbylo něco jinýho....no já si myslím že to bude bud remíza 2:2 nebo to vyhrajem 2:1....Sionko se fakt snaží...jen si říkám že by měl Baroš taky trochu víc zabrat...
merengues  13.06.2008 11:03
Na zázraky nevěřím. Takže Karle a Dino, díky za všechno .
bary72  13.06.2008 13:09
Bohužel situace se takto nepžíznivě vyvynula a musíme se s tím poprat. Věřím, že kýžené 3 body nakonec budou. Argumentace v případě remízy, že nám pok. kopy vždy šli a máme v brance P. Čecha, jdou mimo mě, protože je to vždy jen a jen loterie na náhodu. Celý tým si uvědomuje důležitost utkání, tak je snad nesrazí přílišná přemotivovanost. V týmu je dost zkušených, aby si uměli poradit. Turecko je nevyzpytatelný tým, herně mě zatínm nenadchlo a jsou určitě k poražení. Takže doufám, že v neděli večer se bude moci slavit !!! Tip 2:1. ČEŠI DO TOHO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
new_adventure  14.06.2008 06:43
No kdyz jsem koukal na to ze pokud postoupime tak nas cekaji Chorvati,tak ty poblaznene turky musime proste sestrelit...i kdyz to nebude jednoduchy zapas...Turci budou po te haluzacke vyhre nad Svyc. v sebevedomi ale my je srazime a opravdu zadne prekvapko by se konat nemelo..a na penalty snad ani nedojde...ptze pokud postoupime ze skupiny a potkali bychom se s Chorvaty tak urcite to neni tym ktery by se nedal pak porazit,i kdyz zatim predvadi pekny fotbal Chorvati...ale to je jeste hodne daleko takze nejdrive postup pres turky a pak muzeme resit co dal...tak Let's go Czech!!!...snad postoupite ze skupiny kdyz jsem na vas vsadil ze skoncite v tabulce 1-2
samuel  14.06.2008 11:32
Turci nas roznesou a balime kufry ALOA na letisty Blbečci
Pedros  14.06.2008 16:52
ze ti to neni aspon blbe to tady psat
Riques  14.06.2008 17:21
M11  14.06.2008 17:56
spanhel  14.06.2008 20:35
Proč si ještě neemigroval?
wector  15.06.2008 12:24
Nikde na něj nejsou zvědaví...
spanhel  15.06.2008 12:27
Wectore, ty v té tipovací soutěži jedeš. Čím tě nadopovali?
Ol!ver  14.06.2008 16:54
1:2
Talkers  14.06.2008 17:06
My hrajeme bez Golmana?
Česko - pravděpodobná sestava:
Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Galásek - Sionko, Polák, Plašil - Baroš, Koller.

Můj tip - 1:3 - Nihat - Baroš,Polák,Svěrkoš/Vlček
Frankie_Yeah  14.06.2008 17:08
sestavy tu píše zahrada
Talkers  14.06.2008 17:23
Jasný Tak to už chápu
Shevchenko  14.06.2008 18:55
M11  15.06.2008 00:01
Ol!ver  15.06.2008 02:29
Keano  14.06.2008 17:08
golman je jasny ...
to se uz ani nepise
Frankie_Yeah  14.06.2008 17:09
věřím,že Češi proti Turkům opět zaberou a postoupí do čtvrtfinále
0:2 (Koller,Sionko)
Riques  14.06.2008 17:22
Koller
srandista  14.06.2008 19:32
můj tip vyhrajeme 1:0 (Polák)
sesty  14.06.2008 20:26
muzete mi nekdo rict proc nechce pan trener stavet Sverkose od zakladu? Jinak doufam v tesnou vyhru našich(2:1) akorat bych se obaval demirela volkana v brance! Kdo ho videl chytat za Fenerbahce v LM tak asi vi o cem mluvim
spanhel  14.06.2008 20:36
Demirel je špatný brankář, někdy tým podrží, ale hodněkrát se mu stalo, že tým neuvěřitelným způsobem poslal do kolen.
Frankie_Yeah  14.06.2008 20:38
pokud bude chytat ve stejném stylu,jako v prvních dvou zápasech,můžou mít naši útočníci problém
spanhel  14.06.2008 20:40
V zápase proti Švýcarsku byl první gól jeho.
Frankie_Yeah  14.06.2008 21:05
tam to posral hlavně ten jeden obránce,který poodstoupil od Yakina a ten mohl v pohodě dorážet do prázdné,i když je jasný,že to neudělal ani Demirel ideálně,tak schazovat to na něj je krátkozraké
spanhel  14.06.2008 22:25
Já si nemyslím, když vyběhne, tak to má mít.
bobox  14.06.2008 20:30
tip 1:2 pro ČR (koller,sionko)
sesty  14.06.2008 20:46
no mě volkan prostě připomíná Ricarda z Eura 2004, jestli si vzpomínáte na jeho čarování
clichy22  14.06.2008 23:24
cech-grygera-ujfalusi-rozehnal-jankulovski - polak - sionko - jarolim - matejovsky - plasil - sverkos(baros)
system bych nechal stejny nemenil bych to na 4-4-2 protoze bruckner je to cele soustredeni ucil a mame to delsi dobu zazite... pred takhle dulezitym zapasem bych to nemenil...
ale vystridal bych polaka za galaska... a jarolim by hral trosku ze zaddu jak to hral ted 2 zapasy polak... ale pan bruckner je odbornik tak to necham na nem
Liquid  14.06.2008 23:26
Baroš přestupuje do Mexika
http://en.wikipedia.org/wiki/Milan_Baro%C5%A1
rufus  14.06.2008 23:37
Liquid  15.06.2008 00:00
tak hele bude to fake teď tam přidali že jde zadarmo do Somálska, ale divím se že v anglický verzi si dělal prdel z Baroše
rufus  15.06.2008 00:12
Snažil jsem se to najít ještě někde jinde, ale nikde nic.. Tak jsem si chtěl počkat, jak se to dál bude vyvíjet. Ale na Wikipedii většinou jsou poměrně důvěryhodný zprávy bych řekl, tak mě to hodně překvapilo, když jsem to tam viděl. Asi je Baroš už profláknutej a dobrej terč na podobný fórky
fantomas  15.06.2008 00:13
Když už jsme u toho, tak todle mě taky pobavilo.
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Milan_Baro%C5%A1
Liquid  15.06.2008 00:21
Neustále si uhlazuje účes (než se kvůli smlouvě na kondomy ostříhal a vyholil), kontroluje čistotu dresu, až jej jeden komentátor při zápase hvězd trefně přirovnal ke Kocourovi z Červeného trpaslíka.
to mě pobavilo asi nejvíc - výborný
fantomas  15.06.2008 00:22
Jj, paráda, dobrej je i Jágr.
rufus  15.06.2008 00:26
Tim  15.06.2008 02:19
Milan "I can only play international football" Baros
Liquid  15.06.2008 00:13
no já ho nemám rád, dle mého do repre nepatří, vždyť snad za 8 měsíců nedal góla, to je hrozný, Bednář jich dal 16 a šanci nedostal ani na turnaji na Kypru kam jeli Kladrubský a Kúdela ze Sparty B
rufus  15.06.2008 00:26
Ještě jednou jsem si četl Wiki, ale nevšimnul jsem si teda o Somálsku.. ale to neni důležitý, i když docela by mě zajímalo kam nakonec přestoupí, možná že Německo by pro něj nebyla špatná volba. Jinak k reprezentaci, ja myslim, že tam patří. Sice i kvůli tomu, že prostě nemáme nikoho lepšího, ale mě docela přesvědčil ted v zápase s Portugalskem, nehrál špatně hlavně v prvním poločase. Ale do toho, aby byl zase stabilně přínos pro reprezentaci mu momentálně bohužel dost chybí.
M11  15.06.2008 00:14
CESI !!! CESI !!!
dogly  15.06.2008 00:14
vyhrajeme 2-0 baroš, sionko
Liquid  15.06.2008 00:25
takže 1-1 Baroš si dá vlastňáka si myslel
Liquid  15.06.2008 00:38
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/AC_Sparta_Praha
to je taky dobrý
vidnavak  15.06.2008 07:48
Jak by ste to postavili proti turecku ....ja takle
-------------------------------čech------------------------------------
---Grigera--------Ujfaluši-----------Kováč-------------Jankulovsky
----------Sionko---------Polak-------Matějovsky------Plašil
---------------------------------------------------------------------------
--------------------------Baroš--------------Fenin---------------------
vidnavak  15.06.2008 07:49
????
Garrard  15.06.2008 09:59
no ja takhle
-----------------------------------cech--------------------------------------
grigera---------------ujfalusi------------rozehnal-----------jankulovski
---------------------------------galasek------------------------------------
sionko---------------polak------------------matejovsky------------plasil
----------------------------------koller--------------------------------------
cece  15.06.2008 10:20
turci do teho porazite tych namyslencov
M11  15.06.2008 11:38
nezavid..
muhammadali  15.06.2008 10:54
Skončí to 1-1 goly: Senturk-Koller. Na pentle vyhrajú česi so svojím povestným štastím
tommy88  15.06.2008 11:08
podle me to skonci 1:0 pro cechy ,
moje sestava: cech
grygera ujfalusi kovac jankulovski
galasek polak
sionko matejovsky plasil
jenda
THIERRY14  15.06.2008 11:20
3:0pro česko!(baroš,sionko,sverkoš)
wildaks  15.06.2008 11:27
dneska to budou mega nervy,ale věřim,že vyhrajem 2:0 a branky dá Baroš a Matějovský. Je si teda nastoupěj, ale myslim,že jo.
THIERRY14  15.06.2008 11:28
moje sestava na dnešní utkaní:
...........................................čech..............................................
grygera...........ujfaluši...................rozehnal............jankulovski
..............................galasek(polak)............................................
sionko........................................matějovsky....................plašil
.......................baroš.............................svěrkoš.......................
tera  15.06.2008 11:36
...................................čech.........................................
grygera.....ujfaluši...................rozehnal.......jankulovki
...................................polák........................................
sionko.....................matějovský...........................plašil
..................fenin..........................svěrkoš...................
vidnavak  15.06.2008 13:23
no tak to jestli prohlásil tak nerozumí fotbalu i když je to trener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lion  15.06.2008 11:48
"Máme kvalitnější tým,než Češi. Bude to pro nás jednodušší zápas než proti Švýcarsku" , prohlásil kouč Fatih Terim.

Tak to doufam,že po dnešku spadnou pořádně tvrdě na huby,namachrovanci namachrovaní

Češi vyhrajou 2:0 (Koller Baroš)
M11  15.06.2008 11:59
citim v kostech ze dneska Turci nedohraji v 11
GATTUSO  15.06.2008 12:03
dohrají daleko dřív. před desátou nebude, o co hrát
M11  15.06.2008 12:04
muhammadali  15.06.2008 12:16
wildaks  15.06.2008 11:59
Tak to Terim dneska večer pozná, že se šílleně splet. 2:0 mu bude stačit (Baroš,Matějovský)
GATTUSO  15.06.2008 12:01
pojďme si pro ten postup
Klokanomet  15.06.2008 12:08
Zničíme je! A cítím že budou i nějaké červené kartičky... samozřejmě pro Turky
McGregor  15.06.2008 12:32
Skálopevně veřím ve výhru našich!
Tip: 1:2
ksindl  15.06.2008 12:35
Máme na čtvrtfinále!!!! Tenhle tým ještě nekončí
petpos  15.06.2008 12:51
Tip 3:1 pro nás, Sionko, Koller a v 90tej po brejku Baroš :)
THIERRY14  15.06.2008 13:21
tenhle zapas bude v naší režii
mrms  15.06.2008 14:08
zdar lidičky,moje sestava: čech
grygera,ujfaluši,rozehnal,jankulovski
sionko,vlček,matějovský,plašil
baroš,fenin pořípadě svěrkoš
tip na výsledek : 0:3 pro nás. goly fenin,svěrkoš,vlček.
ale stějně na mě nikdo nedá
hlavně at vyhrajem,a pak chorvati forevr
dzara  15.06.2008 14:10
Dnes to bude hodne tezky . Turci jsou neprijemny souper , budou hrat tvrde , snad to zvladnem , ale obrana by si mela davat vetsi pozor , jelikoz v utoku bude ostrostrelec NIHAT , ktery nase stopery dost potrapi , snat to zvladnem , muj TIP 2-1 ( Polák , Sionko-Nihat)
ksindl  15.06.2008 14:19
Vite proč maj Turci na vlajce měsíček a hvězdičku? Aby jim svítili na cestu z Eura
zahrada  15.06.2008 15:07
snad to zvládnou ... budu držet palce
zahrada  15.06.2008 15:10
jinka dnes bych tipoval tak 4 centry a to mu ještě dosti věřím
jenda8  15.06.2008 15:16
dnes to bude těžky oba týmy sou vyrovnané ale doufám že češi postoupijou
johnie  15.06.2008 15:23
Vidim to na výhru 2:0,ale o výsledek se budeme bát.Nejdřív dá góla Bary,tip tak kolem 40 minuty a potom 5 minutek před koncem pojistí náký naše křídlo(Sionko,Plašil,Vlčák) Kdo neskáče není Čech
samuel  15.06.2008 15:31
ale ze vas umym vytacet co kluci?
pavel.fotbal  15.06.2008 19:42
To teda jo,a sorry za ty nadávky .
samuel  15.06.2008 15:32
po pravde to preji klukum ale chtel jsem si vas vyzkouset jaky jste vlastenci
samuel  15.06.2008 15:33
C.R-Tur. 2:1 (0:1)
pavel.fotbal  15.06.2008 19:31
Tak to je jiná- souhlas.Baroš,Svěrkoš-Kazim.
THIERRY14  15.06.2008 15:55
už aby to začalo...se nemužu dočkat..
spanhel  15.06.2008 16:01
Před Eurem o Svěrkoše projevil zájem AS Řím. O dost konkrétnější jsou však nabídky z Ruska Spartak (CSKA). Právě tam teď chce Svěrkoš jít, nabízí mu tam totiž šílené peníze.
Trikatel  15.06.2008 16:19
Dostaneme takové nářez že se z toho nesmotáme dalších 5let!
spanhel  15.06.2008 16:21
Zdravím do Turecka.
fantomas  15.06.2008 16:47
zahrada  15.06.2008 16:31
snad
spanhel  15.06.2008 17:01
Turky musíme zničit ve standardních situacích.
Tim  15.06.2008 17:07
Otazka je, jestli i s Kollerem. Portugalce jsme v nich drtili i bez nej, s nim by tam urcite neco padlo.
spanhel  15.06.2008 17:08
Na Turky s Kollerem (snad) v základní sestavě.
Tim  15.06.2008 17:10
Jenom aby to nebylo na ukor predvadeny hry.
spanhel  15.06.2008 17:14
Pokud bude duo Koller - Baroš, tak si myslím, že ne. Bruckner na tréninku nacvičoval akce se dvěma hroty, takže to vypadá, že to tak bude. Otázkou je, zda Galásek na DM, protože on sám říkal, že mu to v systému 4-4-2 moc nesedí.
fantomas  15.06.2008 17:47
S Kollerem ale na dva utočniky jedině!
Alfredo Di Stefano  15.06.2008 17:18
ČEŠI!!!!!!!
THIERRY14  15.06.2008 17:44
ja bych spiše viděl rad na hrotu duo baroš-svěrkoš
hranol  15.06.2008 17:49
jÁ UŠ SE TĚŠÍM JAK TURCI BUDOU SMUTNĚ VÝT NA MĚSÍC
Didi  15.06.2008 18:10
Přece nepojedem domů hned po skupinách jak nějaký lamy...2:1(Koller,Sionko - Nihat)
spanhel  15.06.2008 19:27
Sestava:

Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Matějovský, Galásek, Polák, Plašil - Koller.
adam123  15.06.2008 19:38
Ja bych taky typl 2:1 (Sionko,Svěrkoš pokud nastoupí, jinak Koller - Kahveci
Evza  15.06.2008 19:51
nevite nekdo uz jaky budou urcity sestavy ne ty predpokladany ty sou na p...
spanhel  15.06.2008 19:53
Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Matějovský, Galásek, Polák, Plašil - Koller.
THE GUnneRS  15.06.2008 19:54
"On" tam toho Svěrkoše snad nédá
spanhel  15.06.2008 19:54
THE GUnneRS  15.06.2008 19:55
Víš jak sem to myslel né?
Evza  15.06.2008 20:02
tak to vidim na ty penalty
fantomas  15.06.2008 22:48
Neuvěřitelné. Chyba Brucknera, že už dříve nestáhl Kollera, ten tam druhou puli nic nepředvedl...pak neskutečné podcenění soupeře a snad jakási namyšlenost, že sme králové. Nechali sme se zatlačit a Turci nás zkrátka a jednoduše zválcovali. Nezasloužili sme si to - vyrovnání sem čekal, prohru teda ne, ale i tak nemáme na co si stěžovat. A už vubec ne na nějakou smulu, mužem si za to jen sami, pane Nikodým a Šmicer.
merengues  15.06.2008 22:50
To nebyl Nikodým.
fantomas  15.06.2008 22:51
Tak komentátor no...
fantomas  15.06.2008 22:51
*"nezasloužili sme si to" - tim sem myslel, že sme si nezasloužili vyhrát.
captain  15.06.2008 23:04
Naprosto souhlasím Bruckner měl střídat okamžitě po druhým golu, Sionka páč ten byl uplně mrtvej a Kollera samozřejmě taky. Nechápu z jakýho důvodu opět nenastoupil Svěrkoš. Je škoda toho že sme měli tým na to aby sme z té skupiny postoupily, ale bohužel pan Bruckner zapomněl že má na lavečce velice kvalitní útočníky. Jo a mimochodem střídání Plašil za Kadlece bylo nejhorší střídání jaký kdy Bruckner za svou karieru udělal. Jsu moc rád že jde od válu, jen škoda že neměl tolik cti odejít už po MS v Německu. Sbohem dědku
Reaper  15.06.2008 23:13
captain  15.06.2008 23:17
Hmmmmm...... reakce inteligenta se dívám tím seš jasnej
Reaper  15.06.2008 23:21
No tak myslim si, že celkem odpovídající......
mysman  15.06.2008 23:53
sice je starej,vzdycky to nebylo ruzovy ale respekt si zaslouzi.Trener obcas chybu udela.Navic na tý lávce byl i Rada nechapu proc mu neporadil:)
captain  16.06.2008 13:21
ty si myslíš že si Bruckner nechá od někoho poradit ? neblázni vždyť je to starej senilní páprda tomu do toho nikdo kecat nesmí. Jo a s tím respektem nevím. Nic nedokázal, na Euru 2004 sme ani nepotřebovali trenéra páč ten tým byl tak silnej že možná kdyby tam nebyl tak sme to aji vyhráli.
netret  15.06.2008 23:12
Bruckneruv stereotip je uz do oci bijici,porad ta jeho sestava na jednoho utocnika a sazka na stejna jmena,vzdyt se na to neda divat,jen trochu lepsi souper pokud zapne tak nas okamzite zvalcuje...
Tsigi  15.06.2008 22:48
Klokanomet  15.06.2008 22:56
Nejhorší zápas, který jsem v životě viděl.
GATTUSO  15.06.2008 23:23
pro mě jednoznačně druhej. první se hrál v květnu roku 2005, v Istanbulu...
Shevchenko  15.06.2008 23:35
lexess  15.06.2008 23:40
šmíca
Tsigi  15.06.2008 23:45
Proč se tyhle zápasy stávaj jen mým oblíbeným klubům ? Jednou mě to zabije
spanhel  15.06.2008 22:56
Nehorázné zklamání. Ztratit tak slibně rozehraný zápas!!!

Před druhým poločasem jsem upozorňoval, že Turci mají 2. dějství lepší a bohužel se to potvrdilo. Ale vůbec nemuselo, měli jsme hrát stále aktivně a pak samozřejmě Petr Čech.
papa007  15.06.2008 22:57
nemám slov... jdu to zapít, takhle nasranej a zklamanej jsem nebyl hodně dlouho
samuel  15.06.2008 22:57
tak to je mazec takhle blbe to posrat ,ak si muzou dovolit vypustit polocas proty takovim souperum,neze bych je mel v lasce ale jsou pekne neprijemny a kord kdyz prohravaji to ty nasi blbci neumeji uz nic zahrat?
warrior100  15.06.2008 22:58
vyborně petr čech , češi tímto potvrdili že fakt patří do světově 10 a petr povrdil že nepatří do chelsea ale do blšan
fantomas  15.06.2008 22:58
Bart  15.06.2008 23:01
Ty jsi hlupák .
cerwi  15.06.2008 23:03
názor naprostýho imbecila
M11  15.06.2008 23:08
zabil bych te normalne
GATTUSO  15.06.2008 23:25
škoda času, s takovým...
mysman  16.06.2008 00:08
pomuzu ti ho rozčtvrtit,zabalit do igelitu a roznyst po kontejnerech.Dyztak se ozvi
captain  15.06.2008 23:08
Čech podal na celým Euru velice dobrej výkon ale tímto opět ukázal že o něm jako o nejlepším brankáři světa nemůže být vůbec řeč. Podle mě je to pouze nadprůměrný brankář jakých je plný svět.
Shevchenko  15.06.2008 23:09
Bych tě nejradši zabil ty pičo.
Evza  15.06.2008 23:19
ses velky ubozak
Martin.Z  16.06.2008 13:37
si upe v matu bez cecha by sme vsechno prosrali
Slejdy  15.06.2008 22:58
nejsou na toto slova
pingi  15.06.2008 22:58
1.poločas: 2
2.poločas: 5
Dá se vůbec naše hra ve druhé půli nazvat fotbalem?
fantomas  15.06.2008 23:00
Tak druhý poločas si lze rozdělit na dvě části - tu před gólem a tu po góle. Do našeho druhého gólu to ještě šlo, pak ale ta 5 sedí..
kryštof  15.06.2008 22:59
Je na čase přestat nekriticky vynášet do nebe Čecha - dnes jen potvrdil, že na špičku v podobě Buffon, Canizares prostě svoji letošní formou zdaleka nemá. Začíná mi silně připomínat Lehmanan..
kryštof  15.06.2008 23:01
srry, Casillas ne Canizares..
cerwi  15.06.2008 23:05
ale houby, Čech naopak potvrdil na Euru svoje kvality, jedna chyba z nedelá Lehmann. A mimo to nebejt Čecha prohráli sme se švýcarskem a tenle zápas by byla už jen formalita....
Reaper  15.06.2008 23:16
Bohužel je to tak.........
spanhel  15.06.2008 22:59
Vše mohlo být jinak, za stavu 2:0 trefil Polák tyčku, to už by byli Turci v koncích. Bohužel žádné kdyby neexistuje. Sportovně musím uznat, že si Turci postup zaslouží, šli chladnokrevně po postupu a mají ho mít.
GATTUSO  15.06.2008 23:29
až neuvěřitelně chladnokrevně, na to, že jsou to Turci. pořád jsem čekal, kdy začnou bláznit a oni nic. souhlas
miizuno  15.06.2008 22:59
----------------------------------------VSETCI SI MYSLELY ZE CESI IDU DALEJ A PRISIEL NIHAT A ZOBUDIL ICH ZO SNA----------------------
Josifek  15.06.2008 23:02
Zalez, aspoň se na to EURO dostanem ...
bluesfan  15.06.2008 23:12
no ked neviem, tak tam nejdem
kryštof  15.06.2008 23:03
nevyjadřuj se..
Reaper  15.06.2008 23:21
Slovensko a fotbal????....................................
mikita10sM  15.06.2008 23:43
nerýp do nich, vidíš že sú nasratý
merengues  15.06.2008 22:59
Na druhou stranu kdo může chtít postup, když ani jednoho soupeře nepřehrajeme? Turci byli výborní , ale na Chorvaty to stačit nebude.

Sionko
Jankulovski, PLAŠIL, Čech, Kadlec
Brückner
spanhel  15.06.2008 23:01
Ještě bych přidal Kollera, dnes bojoval jako lev.
pingi  15.06.2008 23:04
a co Polák? Mě to připadalo,že ve druhé půli jako jediný pořádně makal
pingi  15.06.2008 23:01
ta levá strana vyhořela totálně
Shevchenko  15.06.2008 23:11
Vždyť jsme tlačili 75 minut proboha.
Shevchenko  15.06.2008 23:12
Hovno, chtěl jsem napsat, že jsme se 75 minut přehrávali.
Shevchenko  15.06.2008 23:24
je
Shevchenko  15.06.2008 23:24
je
miizuno  15.06.2008 22:59
skoda cechoooooooooooooooooooov este teraz neverim
Josifek  15.06.2008 23:00
Do prdele, Karle, tohle je ten tvůj koučink? Takhle ty čteš vývoj zápasu a reaguješ na něj? To nepochopím...v druhý půlce jsme se dost zatáhli a Turci nás tlačili, ale měli jsme několik brejkových situací a náš dědula odehraje celý zápas nepochopitelně s Kollerem, nic proti němu, je snad čímkoliv, jen né brejkovým typem hráče, kolem 60.-65. minuty měl příjít Baroš či Sverkoš a myslím, že by nebylo co řešit...no a rozhodčí nám taky moc nepomohl, jasná penalta na Poláka, mohlo to být 3:0 a bylo by hotovo...A bohužel, chyba se stala i tam, kde byla nejméně očekávána - u Petra Čecha, který do té chvíle překypoval jistotou, tak z ničeho nic udělá takovýto příšerný kiks...v tu chvíli musel být zahrada v euforii, teď asi bochnul láhev nejlepšího šampusu jaký má k dispozici a pokuřuje si vítězný doutníček
MP56  15.06.2008 23:01
Co to tam dělali těch posledních 15 minut...clej zápas sme lepší a posledních 15 minut tragédie a hrůza, dyt nám turci nepučili míč..ale tohle sme si nezasloužili...chudák Péťa, ted ho tu budou všichni debilové zase urážet...
Gazza.8  15.06.2008 23:01
nechapu to jak se to muze takhle posrat
vazquez  15.06.2008 23:01
Ja si myslím, že to bol zatiaľ jednoznačne najlepší zápas Eura. Že vypadli Česi, to je hold smola ale niekto prehrať musel. Je mi ľúto brankára, lebo zrovna Petra Čecha radím medzi Top špičku Európy. Česi sa nemajú za čo hanbiť.
yEro22  15.06.2008 23:01
JE TODLE VUBEC MOZNY?
miizuno  15.06.2008 23:02
NENI:d
Klokanomet  15.06.2008 23:02
Ještě nikdy jsem po fotbalovém zápase neupadl do takového smutku jako ted.
Nejhorší zápas, který jsem v životě viděl.
Nejzkušenější mužstvo na turnaji během 15 minut dostane 3 goly a prohraje 3:2.
Je mi zle, jak mi po fotbale ještě nikdy nebylo...
lexess  15.06.2008 23:03
Čech první gol, Jankulovsi třetí gol ... plny osobnich chyb
Můťa_T  15.06.2008 23:06
Nevím jak mohl za první gól Čech. Střela k tyči, on si na ni sáhnul a nestihnul ji...nevím no. Druhej gól, ten byl jeho no... A ten třetí? Jankulovski byl na druhé straně hřiště. Tam si ho měl hlídat Ujfaluši a neriskovat v poslední minutě ofsajd systém! Tak jako nevím, jestli ses strefil do viníků...
lexess  15.06.2008 23:09
cech sem myslel 2 gol.... a jestli to nebyl jankul u 3tak se omlouvam no, proste ten clovek kterej zustal vzadu a pokakal offside system .... ...
Můťa_T  15.06.2008 23:03
Můj názor: Podle mě to hezky prokaučoval pan Brückner...Ano, ti naši kluci ztratili vyhranej zápas, ale proč pan B poslal Vlčka až v 80. minutě, když je brejkovej hráč a Turci tlačili už od 65. a proč poslal do obrany Kadlece, který má odehráno asi tak přesně HOVNO a proč neposlal Kováče, Pospěcha... A Baroš se nedostal ani na hřiště a zkurvil to :-) Dal Turkům asi půl minutu ničeho a sobě žlutou kartu. Plašil hrál hovno a dal góla, Rozehnal hrál perfektně a obrana pustila 3 góly... Peter - nejlepší gólman na světě - pustil mokrej balón., Koller (už tam mohl být dávno rychlý Vlček) šel sám na branku z půlky a nedal, Polák dal tyčku a pak mu rozkopli hlavu... Smůla? Ne - Česká republika
jiri - fcb  15.06.2008 23:05
Krásnej zápas. Já teda jsem zklamanej, ale i pyšnej. Konečně jsem naše viděl hrát fotbal. 70 minut byli naši lepší, takže nechápu tuhle vaši kritiku. Sice jsme se nakonci poskládali psychicky, totálně jsme přestali hrát a měli jsme plný kaťata, čehož Krocani výborně využili (klobouk dolů i před nima - perfektní obrat ), ale u mě to prostě nepřebije ten průběh předtím.

Kááárel Bruckner

Pro idioty, co se do něj naváželi, naváží i teď: vyližte si prcku a uvědomte si, že teď už bude jenom hůř, ať tam nastoupí, kdo tam nastoupí. Dám krk na to, že teď nastane vcelku dost velkej úpadek repre a to hlavně proto, že Karel z těch hráčů dokázal ve většíně případů vyždímat o desítky procent víc než klubový trenéři a dokázal dát dohromady vždy partu, dokázal soupeře překvapit standartkama, dokázal výborně rozebrat soupeřovi slabiny a výhody. Tohle je nenahraditelný. Karle, díky moc
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:06
Nebyli jsme 70 minut lepší, od začátku druhého poločasu do druhého gólu byli Turci bezpochyby lepší. Krom osmi minut celý druhý poločas.
spanhel  15.06.2008 23:06
Ale no tak, celý druhý poločas nás Turci jasně přehrávali.

Ale nic natom nemění, že zápas to skvělý byl a na naše jsem pyšný taky. A přidám: Karel Bruckner! Ale nezapomenu na Kollera a Galáska.
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:07
Ty na Kollera určitě nezapomene, uvidíš.
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:07
š
spanhel  15.06.2008 23:09
Pokračuj.
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:10
To bude překvapení. Aspoň doufám, že se vyplní.
merengues  15.06.2008 23:11
Do Barcy?
spanhel  15.06.2008 23:12
Já to tuším, Baník.
jiri - fcb  15.06.2008 23:14
jj, máš recht. Druhou půlku byli lepší. Každopádně to nic nemění. Hráli jsme fotbal. Mě se to líbilo.

A ještě jednou: Káááája Bruckner
Můťa_T  15.06.2008 23:07
Ano, vím, že bude už jen hůře. Rada = A mél jsem Brücknera straše moc rád, ale i ty musíš uznat, že poslední rok tam neměl už co dělat!
kryštof  15.06.2008 23:08
mno pokud nastoupí na to místo Rada, tak budou Brucknera za pár měsiců všichni vynášet do nebes a přemlouvat k návratu.. ..ale máš pravdu, udělal toho hodně pro nás.
Bart  15.06.2008 23:08
Výborný názor, konečně někdo.
fantomas  15.06.2008 23:09
70 minut sme určitě lepší nebyli.
Kapřík  15.06.2008 23:10
Bohužel, s tímhle materiálem se zázraky dělat pořád nedají . Karla je mi líto, doufal jsem aspoń v postup ze skupiny, aby se na něj v dobrém vzpomínalo...ale teď stejně všichni budou mít v hlavě akorát tenhle trapas z druhýho poločasu. Taky mám pocit, že v blízký době budeme ještě rádi vzpomínat na dobu, kdy nás vedl...ale rád bych se mýlil. Nicméně já jsem Karlovi vděčnej za to, co pro nároďák udělal .
Tsigi  15.06.2008 23:15
Josifek  15.06.2008 23:20
Hodinu hry jsme byli lepší, Brückner toho pro nás udělal moc, stejně tak třeba Petr Čech, ale dnes nás zejména jejich chyby stály "jistou" výhru
ratthy  15.06.2008 23:05
To co jsem viděl je TRAGEDIE! Pustit vyhraný zápas takovým způsobem???!!!! Když tady někdo napíše že Čech je nejlepší golma na světě, měli by mu odpojit internet kurrrrrr* Tohle se nestává ve třetí lize! Ale nejen tohle, já na ten konec NEMÁM SLOV nic takového jsem v životě neviděl
spanhel  15.06.2008 23:05
Za stavu 2:0 jsem si nic jiného než postup nepřipouštěl. Ale jak vidno, fotbal je nevyzpytatelný.
vazquez  15.06.2008 23:07
Keby tá tyč bola gólom, neni o čom. Ale fakt je i to, že Turci vedia hrať tiež futbal veľmi dobre, čo tu málo kto pripúšťa.
Bart  15.06.2008 23:05
Když dal Polák tyčku tak jsem si říkal, pojďte kluci, dáme těm namyšlenejm Turkum zač je toho loket, leč bohužel ukázali to oni nám. Nevím co se stalo? Vypuštění ? Podcenění ? ...Samozřejmě že Karel udělal chybu držet si tam tak dlouho Jendu Kollera,který v druhém poločase jako by nebyl...

Jedna sága končí,druhá začíná. Jen škoda, že tak extrémně smutně.

Hlavu vzhůru.Vždyť jsme Češi.
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:07
Tys taky skočil na tu propagandu primy, co? Proč namyšlení Turci?
Bart  15.06.2008 23:16
Nemyslím, že bych skočil na nějakou propagandu. Umím si názor udělat sám z jejich vyjádření, která jsou rozeseta všude po internetu.
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:21
A co si myslíš, že to je? Média, která si výrok upraví vždy podle sebe, takže jsi skočil, i když si to nemyslíš.
Bart  15.06.2008 23:35
Možné to samozřejmě je, ale bylo by mi divné že na většině i zahraničních stránkách by psali to samé. A ty do toho nějak hlouběji vidíš, že můžeš posuzovat to co novináři pozměnili ve svůj prospěch ?
GATTUSO  15.06.2008 23:36
já to teda bral radši s rezervou, to jo. ale jak jako vysvětlíš překlad toho výroku Turana: "jsme lepší, než Češi". to se jinak přeložit nedá. maximálně "kvalitnější", "silnější" a všechny tyhle výrazy zní namyšleně..., od Turků (!).
fantomas  15.06.2008 23:37
Sebevědomě, namyšleně zrovna ne.
GATTUSO  15.06.2008 23:45
přehnaně sebevědomě..., jinými slovy až namyšleně.
fantomas  16.06.2008 00:02
Proč přehnaně? Dyt nás porazili, něco na tom pravdy tudíž bylo.
GATTUSO  16.06.2008 00:08
aha, takže kdyby hrál jasně kvalitativně slabší mančaft (neříkám, že je to případ Turků), proti jasně kvalitativně silnějšímu manačftu a jeden z týmu slabších řekne do médií, že jsou silnější a posléze ten zápas vyhrajou, ať už zaslouženě, nebo ne, bude to znamenat, že měl dotyčný pravdu a opravdu jsou silnější ? jakýkoliv případ..., třeba Arsenal vs. Sheffiel, to je jedno. nebo to bude znamenat to, co napsal výše Kyslík (dodání sebedůvěry svému týmu) a zároveň celkem chování, bez respektu k soupeři ?!
GATTUSO  16.06.2008 00:09
*Sheffield
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:45
Mně to namyšleně nezní, ve sportu je to naprosto běžné, dodává se tím sebevědomí spoluhráčům atd. Není na tom vůbec nic špatnéh ani neobvyklého.
GATTUSO  15.06.2008 23:51
neříkám, že to není neobvyklý. ale pokud byl ten překlad opravdu správnej, působilo to na mě až příliš bez respektu...
dufs  15.06.2008 23:10
máš pravdu!jedná éra končí a to je podle mně jediné pozitivum tohodle EURA pro nás!další roky s Brucknerem,Galáskem a Kollerem na lavičce tak asi žačnu fandit radsi Slovákům!!!
Srbic  15.06.2008 23:07
to moc bolí. zase: Řecko, Ghana a teď Turecko.....
chazychaz  15.06.2008 23:07
NEJLEPSI GOLMAN SVETA

Carling Cup, Arsenal, Turecko atd atd atd........
dufs  15.06.2008 23:07
tak sem tipoval 1:1 a na pentle že to proserem ale tohle...tohle neni možnýýý!!!!
Bruckner-radsi emigruj,ten Kadlec tam měl dělat co??nechapu nic...

jsem silně znechucen!!!
fotbalvali  15.06.2008 23:08
Bruckner wen neskutecne prokaucovanej zapas....je mi ztoho uplne spatne:(
spanhel  15.06.2008 23:08
Ale trochu nepochopím, proč Svěrkoš dostal šanci jen v prvním zápase ME. Přitom především proti Turkům se jeho střídání naprosto nabízelo. Za stavu 2:0 by je poslal do kolen.
Tim  15.06.2008 23:14
Ja bych ho tam klidne poslal misto toho Jarolima. Tehdy byli Turci uplne mimo, rikal jsem si, ze bychom si taky mohli zahrat na Holandany...
Josifek  15.06.2008 23:17
To rozhodně, tenhle zapás jde prostě z vélký části i na Brücknerův účet, bylo tam třeba rychlého hráče na brejky...jinak toho ale jako trenér pro nás udělal dost, to musí každý uznat
M3$$!  15.06.2008 23:08
aspoň že sa nad eurom nemusím rozčúľovať,keďže tam nehráme MY
vazquez  15.06.2008 23:10
...a ani tam najbližších 100 rokov hrať nebudeme
carver  15.06.2008 23:08
Sorry jestli se někoho dotknu, ale prohráli jsme zaslouženě. první půli jsme byli trochu lepší, ale druhou půli jsme nesmyslně zatázli a turci nás zejměna posledníich dvacet minut totálně válcovali. Reakce Brucknera na vývoj zápasu je k smíchu. A jestli někdo dá vinu Petru Čechovi, tak je u mě zoufalec, vychytal nezaslouženou(to slovo do fotbalu sice nepatří) výhru se Švýcarskem a podržel ve všech ostatních zápasech. navic ve druhé půli lítali centry vápnem frekvencí větší než je má můj procesor. Urvaluši je tragéd a ne kapitán. Dneska jsem ho zahledl jednou a to v 92. minutě při nesmyslném faulu ve středu hřiště... Chorvatsko do toho!!!
klasika  15.06.2008 23:09
Zahrada má těď asi Vánoce...
lexess  15.06.2008 23:11
zasypanej sněhem a aspon tu neotravuje
tifosi11  15.06.2008 23:10
tak hosi bolo to super, takto prehrat nikto nevie, dik
honziss  15.06.2008 23:10
Nebudu tady brečet nad prohrou. Prostě se stalo, Čech udělal chybu v té nejhorší možné chvíli, ale co se dá dělat, odsuzovat ho je největší pičovina. Chlapci, sáhněte si do duše, ti co ho tady odsuzujete tak je to jenom z afektu. Spíš si kritizujte Galáska, ten tam neměl co dělat, třetí gol byl jeho a celý zápas jenom kazil.
M11  15.06.2008 23:10
Karle Jendo Tome... DEKUJU...
fantomas  15.06.2008 23:11
Připojuju se.
herbage  15.06.2008 23:11
připojuji se, díky kucí
spanhel  15.06.2008 23:12
Tsigi  15.06.2008 23:19
-Kopy-  15.06.2008 23:23
Ol!ver  15.06.2008 23:10
spanhel  15.06.2008 23:11
Známky (1-5)
Čech 5. Grygera 2, Rozehnal 2, Ujfaluši 3, Jankulovski 5 , Galásek 4, Polák 2, Matějovský 3 (JArolím 4), Plašil 4, Sionko 2, Koller 1
fantomas  15.06.2008 23:17
Čech 5? Za jednu chybu, leč podstatnou 5? Zápas jsme bez něj mohli ztratit klidně dřív.
Dr. Kyslík  15.06.2008 23:19
Chyba asi rozhodla zápas, méně než za čtyři to být nemůže. První gól se asi chytit dal, ta pětka bohužel je pochopitelná.
fantomas  15.06.2008 23:20
Dal bych mu 4.
jiri - fcb  15.06.2008 23:27
to bys mu teda zlepšil ... A proto se tý pětce divíš a hádáš se o tom?
fantomas  15.06.2008 23:27
Já se nehádám...
svinpav  16.06.2008 12:14
Ten první gól nejde na jeho účet, takové přesné střely po kluzké zemi se skoro nedají chytat. Udělal dvě chyby – když nevyběhl na ten centr zas stavu 2:1 jak hlavičkoval Serhat těsně vedle a pak samozřejmě ten druhý gól, což si nedokážu vysvětlit, je to jednoduše selhání, jenž nás stálo zápas. Lepší než 4 to asi fakt není.
lexess  15.06.2008 23:24
nemuzes dat kollerovi za dobrej poločas 1, po prestavce tragerie a stejne tak Sionko si zaslouzi tak 3-5 .. klicka mu nesla, zbytecne ztracel mic misto centru nebo prihravky kolikrat.... jinak souhlas
1897  15.06.2008 23:11
presto dekuju , ze sem zas mohla fandit nasim barvam na velkem turnaji
1897  15.06.2008 23:11
mohl
had  15.06.2008 23:11
No je fakt, ze druhy polocas sme hrali hodne spatne. Nepochopim, proc nedostal sanci Venca Sverkos, ktery ma formu. Navic za stavu 2:0 by je urcite provetral. No jedna era konci, druha musi zacit. A je me lito Cecha, cele EURO nas drzi a ted 3 minuty pred koncem....
Kaltz  15.06.2008 23:11
nmůžu tomu uvěřit
not  15.06.2008 23:11
nevím proč,ale připomíná mě to zápas česko-holandsko, akorát tak trošku naopak
janyss  15.06.2008 23:15
akorat my sme si to posrali sami....
janyss  15.06.2008 23:11
dnesek byl den velkych vykonu brankaru
fotbalvali  15.06.2008 23:11
Petr cech neudela 5 let chybu a pak v takovemto zapase :(
Ol!ver  15.06.2008 23:14
chazychaz  15.06.2008 23:15
uz jsem se bal ze budu sam kdo se mu bude smat ...

achjo, strely na branu 8:4, uspesny prihravky 311:186 ve prospech Turecka
G4by  15.06.2008 23:18
On tech chyb udelal letois vic... viz gol od babela...semi LM
fox  15.06.2008 23:11
prokoučoval to Bruckner!!
Klokanomet  15.06.2008 23:12
Pořád tomu nemůžu uvěřit.
Trianhash  15.06.2008 23:12
To byl kiks čechů jak prase, nejdříve chyba čecha, to se dalo ještě zkousnout, kdyby byly penalty,ale Bruckner to prokoučoval, dát tam dalšího obránce a navíc levého obránce Kadlece, a navíc Kadlec není tak kvalitní, měl tam dát Kováče, prostě zbytečně prohraný zápas, jsou to blbci, fakt děs, něco jak když hrál Bayern - Manchester ve finále LM 1999, když Bayern dostal v nastaveném čase gól od Solskjaera, je to smutné, že to češi prohráli, co víc k tomu říct
bistinko  15.06.2008 23:12
Ešteže som Slovák,lebo by som to asi nerozdýchal...
bluesfan  15.06.2008 23:15
nad tatrou sa bliska.....
Josifek  15.06.2008 23:23
Pořádná bouřka???
Futbalový fanatik  15.06.2008 23:26
ivosek  15.06.2008 23:13
Ted muj nazor.Urcite v tom hrala hodne velkou roli smula, ale na druhou stranu musim rict ze za druhej polocas jsme si to urcite zaslouzili.Prvni pule byla z naseho pohledu vynikajici a turky jsme absolutne k nicemu nepustili ale co jsme zacali predvadet hned po polocase?okamzite m