reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
17.06.2008 20:45 CET
základní skupiny - skupina C, 3. kolo

Francie   -   Itálie

0 : 2 (0:1)
Stadión: Letzigrund Stadion, Curych
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.60 - 3.65 - 2.35

Italové přehráli matnou Francii a radují se z postupu

Italové porazili Francii 2:0 a zajistili si postup do čtvrtfinále. Cestu za vítězstvím jim hodně ulehčilo vyloučení Abidala ve 25. minutě. Francouzi smutní, ve skupině smrti skončili poslední s jedním uhraným bodem.

Ve 4. minutě přišel první zajímavý moment zápasu. Abídal, který nastoupil překvapivě ve středu obrany, vyrobil obrovskou hrubku, útočník Itálie Luca Toni ale nemířil přesně. Velká rána zasáhla Francii v 10. minutě. Po souboji se Zambrottou se vážně zranil Franck Ribéry a musel ho nahradit Samir Nasri.

Přestože Italové v úvodních minutách nedominovali, vytvořili si další gólovou příležitost. Hlavičku Panucciho z rohovém kopu zachránil na brankové čáře defenzivní záložník Makélélé. Francouzi si za prvních dvacet minut slibnou příležitost nevypracovali, ve finální fázi akce totiž působili zbrkle. Což dokumentovala unáhlená střela Govoua, který ignoroval lépe postavené spoluhráče.

Eric Abidal byl na stoperu nejistý a Luca Toni mu dělal velké problémy. Potvrdilo se to ve 25. minutě. Toni postupoval sám na Coupeta a Abidal se rozhodl útočníka Bayernu Mnichov faulovat, což se mu krutě vymstilo. Sudí Michel ho bez váhání vyloučil a nařízenou penaltu navíc Pirlo s přehledem proměnil. Obětí vyloučení Abidala se stal Samir Nasri, který se na hřišti ani pořádně neohřál a musel být nahrazen obráncem Boumsongem.

Zejména Luca Toni byl při chuti, ale střelecká smůla ho provází po celý turnaj. V rozmezí dvou minut měl tři dobré šance. Ani jednou však netrefil branku.

Francouzi to měli těžké. Italové hráli v početní výhodě a navíc za stavu 1:0 neměli kam spěchat. Přesto byli svěřenci kouče Domenecha blízko vyrovnání. Thierry Henry se po kolmici Toulalana vyhnul ofsajdové pasti, ale netrefil branku.

Krátce před koncem normální hrací doby prvního poločasu orazítkoval z přímého kopu tyč, kam míč vytěsnil Coupet, Fabio Grosso.

Pokud Francouzi chtěli myslet na postup, museli v druhém dějství vsítit minimálně dvě branky. Ve 49. minutě střílel Benzema po pohledné akci z voleje nad. Byla to na dlouhou dobu poslední šance země galského kohouta.

V 62. minutě poslal Francii do kolen hráč, od kterého se čekalo, že utkání zdramatizuje. Thierry Henry si srazil do vlastní branky dalekonosný přímý kop De Rossiho a Itálie se díky šťastné brance dostala do dvoubrankového vedení.

Vynikající střelou se v 74. minutě prezentoval Benzema, ale skvělý Buffon jeho umístěnou střelu vytěsnil konečky prstů na roh. Byla to poslední šance Francouzů v utkání. Tým vedený lodivodem Domenechem ztratil v početní nevýhodě spoustu sil, které postrádal v závěru utkání.

V nastaveném čase mohl zvýšit na 3:0 Luca Toni, ale italský kanonýr jen potvrdil střeleckou smůlu a minul. Italové nakonec vyhráli 2:0 a můžou se těšit z postupu. V druhém utkání skupiny C totiž prohráli Rumuni s Nizozemskem.
Autor: David Kubáň
Komentáře (211)
sesty  14.06.2008 20:43
asi jasná remíza, na nic jiného mi to prostě nevychází. . . .
dogly  15.06.2008 00:04
Krásnej kríž už se tesim jak budou kopat pencle o 3. misto
Kopsem.koptam  15.06.2008 12:57
Podle mě tohle vyhrají Italové, Francouzi mě letos vůbec nepřesvědčili. I přesto, že ale Itálie vyhraje, tak to pro ni pravděpodobně bude znamenat konec. Postoupí totiž Rumuni. Každopádně tento zápas bude mít velmi pikantní příchuť, doporučuji si ho nenechat ujít . Můj TIP: 0:1
disi1  15.06.2008 17:26
Myslím že italové mají lechce navrch ale nakonec to bude remíz Napovídají o tom i jejich vzájemné zápasy z posledních 5 zápasů 5 čtyři remízy
-PeCa_08-  16.06.2008 21:46
Do toho Italy
Shevchenko  16.06.2008 22:31
Jasná neprohra Itálie, to je tutovka dne.
Thorres  16.06.2008 22:48
Italia .. Italia !!!!
vandertom  17.06.2008 06:08
Fratelli d'Italia,
l'Italia s'è desta,
dell'elmo di Scipio
s'è cinta la testa.
Dov'è la vittoria?
Le porga la chioma,
che schiava di Roma
Iddio la creò.

Ref.:
Stringiamoci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò. Si!
Stringiamoci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò! Si!

Nejhezčí hymna....
Thorres  17.06.2008 06:28
jj ta je uplně úžasná .. vážně asi ta nejhezčí
vandertom  17.06.2008 06:32
http://youtube.com/watch?v=g3KZKrX9AnE&feature=related
Logan  17.06.2008 07:46
http://youtube.com/watch?v=OKK38OFkC2M&feature=related
mashas  17.06.2008 23:48
tohle je taky dobry http://youtube.com/watch?v=97iTHeZ2iEE&feature=related
mashas  17.06.2008 23:51
kvuli tomuhle je nemam rad,celej stanek bilejch anglanu
Thorres  17.06.2008 18:17
hoši nevíte, kde bych sehnal Fratelli d'Italia na mp3 ??
vandertom  17.06.2008 18:19
mám...
Thorres  17.06.2008 18:32
ááá poslal bys pls na pavel.b22@centrum.cz .. pokud máš se slovy ?? .. já jednou stáhl právě a ta byla v hrozný kvalitě
vandertom  17.06.2008 21:04
se slovy nee....to jedině z youtube, a to neumim stahovat...
Thorres  17.06.2008 22:49
tak to je škoda .. jn já taky nějak stahování z YT neovládám
Wozy  17.06.2008 23:19
to je primitivní hoši
vandertom  17.06.2008 18:20
a jinak, www.mp3s.nadruhou.net ale je to beze slov, jen hudba...
svetlajs  17.06.2008 23:08
hlavne te konec jak to vygraduje
GATTUSO  17.06.2008 08:30
-PeCa_08-  17.06.2008 12:06
nejlepší..
Arne  17.06.2008 17:31
jj, je pěkná. Byl jsem v Itálii před dvěma lety, když jsme s nima hráli, takže jsem naživo zažil, jak jí vždycky úplně řičeji.
vandertom  17.06.2008 06:09
Itálie dnes 2-1 vyhraje. Nebude Francii nic platné, že obmění sestavu. Itálie jde na Španěly, to bude teprve zápas !
magpies  17.06.2008 09:19
no aby jěště rumuni neporazili ty holandany když nebudou kompletní......a kde hymně hoši nejhečí je přece hymna statu kde jste se narodili ne???
vandertom  17.06.2008 10:24
Každý uznává to, co se mu líbí.
Philippe  17.06.2008 08:03
Thuram nebo Boumsong - není to jedno? Forza Italia!
Philippe  17.06.2008 08:04
Thuram nebo Boumsong - není to jedno? Forza Italia!
GATTUSO  17.06.2008 08:30
FORZA ITALIA , aspoň vy mi udělejte radost a postupte !
M11  17.06.2008 10:41
Fugy  17.06.2008 09:08
Italie-Francie 0:0,Holansko-Rumunsko 3:0!!!Kdo postoupí potom?Rumuni přiletí do Curychu kopat penalty
Marecko  17.06.2008 09:19
To se snad nikdy nestalo
GATTUSO  17.06.2008 09:29
andrej6  17.06.2008 09:56
fugy
M11  17.06.2008 10:42
Sasha  17.06.2008 11:55
asi Italove diky lepsimy koeficientu
mastakillah  17.06.2008 09:46
italove musi vypadnout...Francie
andrej6  17.06.2008 09:57
dufam ze postupi rumunsko
danila  17.06.2008 10:35
Jo jo ITÁLIE snad postoupí,kdyby to tak vyšlo Jestli to Holandani vypustí tak nemaj charakter a pak se jim to vymstí ve čtvrtfinále a vypadnou
T.o.m.i.g.u.n  17.06.2008 10:53
vem to z jejich pohledu...proč by si neodstranili dva velký konkurenty na titul, tím že prohrají zápas ve kterém o nic nejde??
ginepri  17.06.2008 11:13
presne si to myslím aj ja tomigun, myslím si, že vyhrajú Taliani, ale postúpia Rumuni, aj keď Holanďania budú hrať tak či tak v semifinále pravdepodobne so Španielskom, keď vôbec postúpia cez Rusko a Švédsko, čo si nemyslím, ale každopádne Rumuni by mali postúpiť na 77%
danila  17.06.2008 12:25
tak já si taky myslim že jim to nechaj aby vyřadili největší konkurenty,na který by mohli znova narazit v semifinále případnym,ale taky tak doufám že snad to nedopustí a i náhradníci se budou chtít předvést,jako třeba naši na Euro 2004,kdy sme taky porazili Němce s B a taky nám narozdíl od nich o nic nešlo,did ty co nastoupí a pak by to nějak vypustili by si nemuseli už pak zahrát v budoucnu,jestli by jim to teda Van Basten neodpustil jako že pomohli vyřadit spolufavority no uvidíme každopádně kdyby nepostoupili Italové tak aspon ti Rumuni než Frantíci,třeba to stejně dopadne že skončí oba matche plichtou a bude...
Andy Conceicao  17.06.2008 11:55
Francouzi nehráli proti Holanďanům špatně.. bohužel jejich kreativita značně za Nizozemcema zaostávala. Ten zápas byl vcelku vyrovnaný, ale rozhodla individuální kvalita útočných hráčů Nizozemska a chyby obránců Francie, i gólmana. Bude to hodně vyhecovaný zápas.. fandím Itálii, doufám v jejich postup.
ital  17.06.2008 12:00
Rád bych se mýlil, ale Itálie už druhé EURO po sobě vypadne díky předem známému výsledku. Navíc i kdyby to Holanďani nevypustili, na Rumuny jim to nejde.
Kapřík  17.06.2008 12:13
Já taky doufám, že vypadne Francie...třeba už pak konečně začně někdo při sebereflexi od Domenecha...
ManRED  17.06.2008 12:04
Vsichni tu fandi mafianum ....Francie a francouzska Marseilesa(nevim jak se to pise ) je nejhezci takze francouzi jdeme do toho!!
Fugy  17.06.2008 12:22
Já jednoznačně budu fandit Francouzům Italové jsou akorát tak banda simulantů Maj dobrý fotbalisty,to bez debat,ale tohle se mi na nich nelíbí
ManRED  17.06.2008 15:17
aspon nekdo fandí frantíkum
Deywid  17.06.2008 14:04
Pharrell  17.06.2008 15:47
jj taky fandim Francouzum a snad vyhraji 2:0 a Holandani smetou Rumuny !
$dolar$  17.06.2008 15:36
Francie musi vyhrat
ksindl  17.06.2008 15:44
Hlavně ať už nenastoupí Sagnol. Nejhorší hráč celého Eura
vandertom  17.06.2008 15:47
Ta nahrávka na Henryho gól byla excelentní.
Frankie_Yeah  17.06.2008 15:51
v konfrontaci třeba s jeho spoluhráčem z klubu Jansenem hraje dobře...
$dolar$  17.06.2008 16:00
to neni tezky
ivosek  17.06.2008 16:06







Forza Italia,ukazte tem zabozroutum,bagetakum co nosi barety cestu domu,protoze jedine tam patri
ManRED  17.06.2008 18:15
Ivosku ja se z tebe pose.. zase fandis protivnikovi
ivosek  17.06.2008 19:24
to same jsem si dneska rikal o tobe,ty fandis vsem,krety ja nesnasim
ManRED  17.06.2008 20:25
napodobne
ivosek  17.06.2008 16:09
http://youtube.com/watch?v=X8Olr--zcEU&feature=related
bary72  17.06.2008 17:41
Takový konec skupiny se moc nečekal. Ani jednomu se zvláště nedaří, ale raději to už přeju Itálii než Francii. Přece jen se mi zdá, že Francie je na tom s formou ještě hůře než Itálie. Tip 0:1.
persianajones  17.06.2008 18:13
Souboj netrenérů.. A obrana Frantíků je opravdu excelentní cedník.. Thuram sotva chodí už..
FEROAS  17.06.2008 19:24
mam taku otazku na zamyslenie ze co ak rumuni prehraju 3:0 a taliani remizuju 0:0...kto postupi?
ivosek  17.06.2008 19:35
tak pak asi italove diky tomu koeficientu ne?tezko budou moct kopat penalty kdyz to posledni kolo nehraji spolu
ivosek  17.06.2008 19:35
ale stejne si myslim ze tohle je zbytecny resit,protoze Rumuni dnes neprohraji
FEROAS  17.06.2008 19:45
ktovie.........
mikita10sM  17.06.2008 20:11
Jednoznačne by si to Rumíci zaslúžili viacej ako títo dvaja, no na druhú stranu Španielov by viacej potrápilo Taliansko/Francúzsko ako Rumuni. Môj tip 1:1 postup Rumunsko
Sonny Anderson  17.06.2008 20:36
Ten Srníček každé druhé slovo "prostě" nebo když ho zapomene tak "jako"...
Ol!ver  17.06.2008 21:12
Nasri -Boumsong
Evza  17.06.2008 21:23
nevim kdyz uz tam toho nasriho dal tak ho tam mel nechat si myslim uz jen proto ze se to nedela a taky kvuli tomu ze treba sidney govu hraje cely sampionat hrozne a i dnes je hodne ryby domenechova chyba myslim ale HENRY to jeste spasi
Evza  17.06.2008 21:25
a ta cerneva karta mi prisla taky hodne prisna o penalte nebylo pochyb ale mohl dat spis jen zlutou ale i kdyz abidal tam hral jako by tam vubec nebyl takze zadna zmena
spanhel  17.06.2008 22:14
Geniální Domenechův tah dát Abidala na stopera. Klobouk dolů.
FEROAS  17.06.2008 21:50
spoukomentator Karol marko povedal...nezaradenie mexesa do nominacie sa mi zda az prilis velky luxus....mozno si to Domenech teraz uvedomil....
Evza  17.06.2008 22:00
tak tak
spanhel  17.06.2008 22:15
Geniální Domenechův tah dát Abidala na stopera. Klobouk dolů.
GATTUSO  17.06.2008 22:42
jn , to byla tragédie...
spanhel  17.06.2008 22:54
Domenech Italům dost ulehčil cestu za třemi body. Abidal tam byl od první minuty nejistý.
GATTUSO  17.06.2008 22:42
MAGICO ITALIA , tak aspoň něco. jinak Pirlo do vystřídání, konečně tak, jak ho znám
Thorres  17.06.2008 22:51
Skvěleeee Azzurri .. jinak souhlas, konečně Pirlo zahrál .. škoda jen, že bude chybět na Španěly, stejně jako Gattuso jednoho z nich dobře nahradí Ambrosini si myslim, ale toho druhýho .. těžko říct, Donadoni bude asi muset zofenzivnit sestavu
GATTUSO  17.06.2008 22:55
jj, jak by se teď hodil Montolivo. nasadil bych Aquilaniho, ale nevím, jak by se prosadil proti Španělům. jinak na zápas s Espaňou se nehorázně těším
spanhel  17.06.2008 22:56
Snad to bude fotbalová lahůdka. I když Italové nebudou mít bez Pirla myšlenku...
GATTUSO  17.06.2008 22:57
bude chybět mozek no . fakt nevím, co s Aquilanim. dát mu šanci, nedát mu šanci...
Thorres  17.06.2008 23:00
tak zkusit ho by byl určitě risk, ale věřim mu ... vážně ten Montolivo chybí
Thorres  17.06.2008 22:58
tjn.. vážně, nechat doma Montoliva byla chyba .. takovej Borriello je tam absolutně k ničemu zatim, Quagliarella se tam ukázal na 5 minut.. jeden z nich kdyby zůstal doma, tak se nic nestane ... jinak na Aquilaniho jsem úplně zapoměl, podle mě by se s tim vypořádal dobře... to by se mi líbilo v základu Perrotta, Aquilani, De Rossi a Panucci ...
nápodobně .. doufám, že to bude skvělej zápas.. už teď se na něj klepu
GATTUSO  17.06.2008 23:02
no, to by se zas Římani na EF nosili
Slejdy  18.06.2008 10:31
Kapřík  17.06.2008 22:49
Tak Francouzi pryč...Ausgezeichnet!
fantomas  17.06.2008 22:50
Domenechu, padej už. To, co si provedl s francouzskou repre je opravdu neuvěřitelnej hnus. Dyt ti kluci neuměj pod tebou vůbec hrát fotbal, obrana raději no comment. Gallas tam dělá co může, jenže když má vedle sebe bud tragického Abidala, nebo neběhavého Thurama, co asi zmůže? Záloha absolutně bez nápadu. Stažení Nasriho po deseti minutách (a vubec def. střídání, když musela Francie k postupu nutně vstřelit dvě branky!) a dosazení na jeho místo tlačenku Boumsonga, no co k tomu říct??!!! Chudák Nasri, ani neměl šanci se předvést. Útok...Henry je tam sám, a to pak nic neudělá; Ribéryho odchod byl až moc znát, nikdo ho nedokázal zastoupit. Anelka otrávenej, Govou aktivní, ale často nepřesnej a Benzema dnes vcelku dobrej - ta jeho rána k tyči na konci zápasu ( ), škoda, že se Buffon vytasil s opravdu excelentním zákrokem.

Vyhoazov Domenecha je naštěstí tímto stvrzen a já doufám, že ho francouzskej svaz nahradí nekym soudnym a sympatičtějšim. A hlavně někym, kdo pozvedne francouzskej fotbal zpátky na tu úroveň, kam ho dostal dříve Jacquet.
Frankie_Yeah  17.06.2008 22:52
Houllier
fantomas  17.06.2008 22:55
Ted odešel Perrin, tak bud on nebo Houllier (ten by byl lepší).
Frankie_Yeah  17.06.2008 22:56
Houllier by byl jednoznačně lepší,ale pokud tam doteď trpěli Domeneche,tak je jasné,že na kvalitu si frantíci nepotrpí
fantomas  17.06.2008 22:57
Tak měl uspech na MS že jo, to by zas bylo blbé ho vyhazovat.
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:00
tam měl hlavně štěstí,že chytil neskutečnou formu Zidane
fantomas  17.06.2008 23:06
To je sice pravda, nebyly to dobré výkony celého mužstva, ale prostě po taktické stránce to Francouzi zvládli. Např ten zápas se Španěly, kde je všichni odepisovali. Zkrátka by nebylo asi moc spravedlivé ho odvolat po takovém úspěchu (finále se rozhodně nečekalo)...
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:07
to jo no a teď si můžou Domenechovi nadřízení drbat hlavu
fantomas  17.06.2008 23:08
Bohužel, to nemohl nikdo čekat (nebo asi mohl.. ), že bude takle nesmyslně vyvádět. Jinak sem opravdu zvědav na jeho pozápasové prohlášení.
GATTUSO  17.06.2008 23:01
Philippe Troussier, hodně kvalitní trenér (trénoval pár afrických států, Marseille a jestli i Japonsko ?). ale celkem se o něm nemluví. ani nevím, kde je teď...
fantomas  17.06.2008 23:04
Jj, na MS 02 vedl Japonce.
Thorres  17.06.2008 22:53
jn.. dneska opět hrůznej výkon ze strany Francie .. Domenech vážně .. jinak Gigi .. opravdu Spiderman ten chlap
fantomas  17.06.2008 22:57
Ono se na to z převážné většiny nedalo koukat ani na MS, tam ale aspon z minima vytěžili maximum, nebo prostě zkušeně výsledek pohlídali. Jenže ted je to ještě o tři stupně níž, tj. pod bodem mrazu.
spanhel  17.06.2008 22:58
JJ v základní skupině byla Francie na MS06 otřesná. Pak se probudil Zidane, na kterém ta hra stála.
Thorres  17.06.2008 22:59
jn .. opravdu to Mesijé Domenech dobršil a zazdil celej nároďák
Ol!ver  17.06.2008 23:01
konecne
Ol!ver  17.06.2008 23:01
jupíí
mysman  17.06.2008 23:02
fantomas  17.06.2008 23:03
Jinak nemohu se nevyjádřit také k výkonu mnou nenáviděných Italů... - Bravo, bravissimo Italiana! Musim objektivně uznat, že postup si Azzurri zasloužili tisickrát víc jak Francouzi a to i vzhledem k předešlym zápasum ve skupině. Sice měli výsledky dá se říct na chlup stejné jako Francie, ale ta hra byla vždy o něčem jiném (proti Holandsku měli na remízu, proti Rumunsku na výhru), jen ta koncovka (ouha - Toni velké zklamání)! Navíc mi ukázali, že utočit umí, když chtějí a to dosti nebezpečně, takže se těšim poprvé v životě jak malý kluk na Italy a jejich zápas se Španělskem.
merengues  17.06.2008 23:03
Jsem rád, že hnus jede domů (tím myslím i Rumuny, kteří byli ve všech zápasech horším týmem) a postupuje fotbal. Ve čtvrtfinále favorizuju Itálii, zápas to bude vyrovnanej, ale z Toniho jde strach, takovýho útočníka Španělé nemají.
fantomas  17.06.2008 23:04
Strach...spálí na co sáhne. Španělé maj Villu a Torrese hrající na šampionátu ve velké pohodě.
sansiro  17.06.2008 23:05
třeba se právě trefí... jinak naprosto vyrovnaný zápas
fantomas  17.06.2008 23:06
To sice je možné, ale já jen dementoval to, že z něj jde strach.
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:08
strach z něj rozhodně jde a to,že se zatím naprosadil to nemění
fantomas  17.06.2008 23:09
Z jeho jména ano, z jeho sezony v klubu ano, ale na šampionátu je poloviční. Zas těch šancí taky tolik nebylo..
merengues  17.06.2008 23:10
Obránci na něho vůbec nestačí, stojí u něho tři a stejně ho nemají.
fantomas  17.06.2008 23:14
Jak myslíš, já bych se víc bál Di Nataleho a Alexe teda...
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:15
zrovna Di Natale nic nepředvedl
fantomas  17.06.2008 23:17
Ten první zápas se mi líbil, pak už ho Donadoni nevim proč přestal stavět.
merengues  17.06.2008 23:26
Však nemusí dát gól, stačí když odvede tu hlavní práci. Jako dneska, Gallas s Abidalem nechápali.
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:14
těch šancí tolik nebylo? si se zbláznil kdyby to proměňoval jako Villa,tak už má minimálně 6 fíků
Ol!ver  17.06.2008 23:15
nemal tolko sanci co villa
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:16
Villa měl nějak 8 střel? nevím,ale Toni měl snad přes 10
Ol!ver  17.06.2008 23:18
neboli to take tutove...
fantomas  17.06.2008 23:16
6 šancí za 3 zápasy mi nepřijde až tak moc, ale jak myslíš.
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:16
6 tutovek ti přijde málo? já nemluvím o malých šancích
fantomas  17.06.2008 23:18
6 tutovek nebylo...
Frankie_Yeah  17.06.2008 23:19
právě,že jo,dneska měl snad i přes 3,proti rumunům minimálně 2 a i proti Nizozemcům měl smůlu v šancích,ale ve svý podstatě to je stejně fuk...
fantomas  17.06.2008 23:23
Je no..
GATTUSO  17.06.2008 23:08
Toni..., to je neuvěřitelný . já už bych asi musel něco, nebo někoho nakopnout, kdyby mi tam takovým způsobem, absolutně nic nespadlo...
spanhel  18.06.2008 08:53
Rumuni mě bohužel zklamali, čekal jsem od nich mnohem víc. Přišli mi dost nervózní, nehráli svůj fotbal...
Deywid  18.06.2008 14:05
Hnus bohužiaľ na ME ostal - Taliansko
Ol!ver  17.06.2008 23:03
Rimania
sansiro  17.06.2008 23:03
100. FORZA ITALIA!!!
ASR  17.06.2008 23:14
a hlavně pro Pirla a De Rossiho
Slejdy  18.06.2008 10:34
ivosek  17.06.2008 23:07
nadherny vysledek uz jsem si zacinal myslet ze italove vazne nepostoupi a oni tak v pohode prejedou bagetisty...ale klobouk dolu pred vysledkama Rumunska,ale jeste vic smekam Holandanum za to ze ten zapas vubec nevypustili a nezbavili se tak silneho tymu
MartyItaliano  17.06.2008 23:15
jj souhlas,taky sem měl strach že to Holland pustí,ale klobouk dolu před nima..jinak výkon byl lepší,ale pořád to má daleko do formy z MS06...ale jako jde to nahoru,tak doufám že 3panělsko potrápíme a taky už tam něco spadne Lucovi!!!věřim že si prach nechal přesně na ně jo Gigi jako famoozní,zatim strůjce postupu ze skupiny jednoznačně...další hráč kterej září je podle mě Fabio Grosso,už na MS jako mazák největší..trochu v jeho stínu druhej krajní obránce Zambrotta,ale taky jde nahoru..Pirlo slušnej zápas dneska,škoda tý žlutý,bude chybět...jo a Danielle De Rossi parádní výkon..Forza Italia
Ol!ver  17.06.2008 23:08
Micheľ
sansiro  17.06.2008 23:13
Forza Italia dillo al tuo padrone! Forza Azzurri!
CassiQue  17.06.2008 23:20
Michel
Slejdy  18.06.2008 09:58
mashas  17.06.2008 23:27
to bude magic match Italia - Espaňa,uvidíme jak dopadne catenaccio se španělskou utočnou silou, docela sem čuměl jak dnes italové zahráli,dalo se na to koukat a do utoku byli dosti nebezpeční až mě to bralo dech ,takhle italy vubec neznám,je jasný že hráli celej druhej a pulku prvniho poločasu f početní převaze ale stejně sem byl unich zvyklej na něco jinyho- tutto betonario,,,bude to asi dost vyhecovaný když si vezmu že hrajou dva horkokrevný státy proti sobě,ale i tak bych to přál spíše španělům protože ten jejich fotbal je fakt boží ,stejně jako holandskejch tulipánů kteří nejspíš pudou do semifinále bez uvadlyho kvitku a poraděj si se švédama,eh,jestli to tedy zvládnou s rusakama a ja myslim že ju,takže |Vamos Espaňola-VILLA,TORRES,GUIZA,GARCIA,to sou snad dobrý utočníci ne a navíc Toni nedal estě fik a villa už 4,torres tušim 2,............................Španělělé koně woe
merengues  17.06.2008 23:48
OT: Nové Lužánky .
http://www.1fcbrno.cz/web/novinky.php?a=1213736665
ivosek  18.06.2008 00:02
moc pekny,ale prijde mi ze to bude mnohem vetsi nez pro 30 000 lidi ne?ale jen tak dal,jeste ten v te ostrave a postavit novej na Sparticce a liga bude supr
ivosek  18.06.2008 00:05
jen mi proste nepripada logicky ze Brno stavi pro 30 000,Banik pro 30 000,na Sparte by mel stat taky urcite alespon pro 30 000,ale jen Slavia si postavi sotva pro 20 000 a to je pritom tym z prahy...
plechi  18.06.2008 09:29
ostrava nebude pro 30... jen 22,5
kofi.t  18.06.2008 08:24
nepříde mi že by sparta potřebovala novej stadion,letná bohatě stačí
rufus  18.06.2008 00:43
Krása, Brno potřebuje takovej stadion. Vypadá to opravdu pěkně.
mashas  18.06.2008 00:07
wau pěknej stanek,už aby byl v brně se zas začne chodit?!
mashas  18.06.2008 00:08
Sešífky maj taky pěknej ale malej to je fakt
Jakub19  18.06.2008 07:18
Perfektní práce Italů, i když jim to Abidal (díky ) ulehčil. No ale doufám, že je Španělé porazí a při absenci Pirla a Gatussa to vidím celkem reálně.
Včera mi bylo fakt už líto Toniho, takových šancí a nic
Před Eurem jsem propadák Francie čekal, jen jsem doufám, že s nimi skončí ve skupině i Nizozemsko
spanhel  18.06.2008 09:31
Nizozemce spolu se Španěly považuji za favority Eura. Překvapili snad všechny.
persianajones  18.06.2008 08:19
Geniální tah Domenecha.. Dát Abidala na stopera, to chce hodně velký koule..
Fugy  18.06.2008 08:20
Fandil jsem Francii,ale uznávám,že Italové postoupili zcela zaslouženě!!Než byla penalta,měli Francouzi v obraně den otevřených dveří!!!Penalta byla jasná,červená karta jakbysmet!!Neodpustitelná chyba Abidala,takhle oslabit mančaft Pak už to bylo jasný,Fransie neměla nárok,Italové si ten zápas s přehledem pohlídali Můžou teď poděkovat Holanďanům,že to s Rumunama nevypustili Jen jsem zvědavej,kdy protrhne střeleckou smůlu Toni,to je neuvěřitelný co všechno dokáže spálit
pavel.fotbal  18.06.2008 08:46
Blahopřeji Itálii i když jsem postup přál Francii.TA však byla tragická.Musí přijít nový trenér,poněvadž Domenech všechno zpackal.Dobrej nápad s tím Troussierem.V zápase proti Španělsku to bude mít Itálie těžký,ale pozor-Italové už několikrát dokázali poté co jen taktak uhráli postup následně velký věci např r.1982 MS po učutaný základní skupině postoupili jen na větší počet vstřelených gólů, se náhle neskutečně zvedli a porazili ve čtrvrtf. sk. Argentinu i Brazílii , v semi Polsko A ve finále Němce.Naopak Španělé bývají ve vyřazovacích bojích dost labilní,nedivil bych se jejich vyřazení.Samozřejmě že bych to přál radši Španělům,ale ....
spanhel  18.06.2008 08:53
Toni měl včera neskutečnou smůlu. Je až s podivem, že se zatím netrefil. Ale včera byl pro mě nejlepším hráčem zápasu, však taky faul Abidala na něj byl klíčový pro celý zápas.
j_mrazik  18.06.2008 09:18
Už delší dobu fandím Francii, ale po tom, co jsem viděl nominaci a nevěřícně kroutil hlavou, jsem chtěl, aby vypadli ve čtvrtfinále. (I to by snad znamenalo to, že Domenech půjde pryč.) Ale za předvedenou hru si nezasloužila postoupit. Divná sestava, divná taktika, přehlížení momentální formy hráčů, která jsou pro takový turnaj klíčová => Domenech musí pryč.
danila  18.06.2008 09:24
Itálie sou koně a nechápu proč ten blb Domenech nenominoval Trezegueta,to má za to že nepostoupili,myslim že jim tam chyběl a to dost,narozdíl od Henryho,Anelky měl fazonu v sezoně a Mexes jakbysmet,prostě propadák,FORZA ITALY!!!
j_mrazik  18.06.2008 09:55
Tak bylo vidět, že mu chyběli: Mexes - jasnej hráč do základu, Flamini - ten prostředek nebyl vůbec běhavej, Trezeguet - Gomis byl až komickej... K tomu Henrymu, podle mne hrála Francie ten 2. zápas líp než bez něj. Hrál s tolika defenzivníma štítama to je fakt síla. Sice Makeleleho v Realu naučili techniku, ale byl to jen rozdělovač jednoduchých přihrávek hvězdám. To samé byl (je) v Chelsea. I když ty hvězdy tam nejsou tak věhlasné jak předtím v Realu. Ale pořád je to jen nosič "vody". Na "ryby" jsou třeba jiní. Doufám, že Nasri bude ten, kdo to zvedne po Zidanovi. Ribery na to sám nestačí.
bommpary  18.06.2008 09:40
Nutno poznamenat ze Michel hrube ovlivnil cely zapas, nesmyslnym vyloucenim.Diky kteremu spadla kvalita fotbalu na bod mrazu.To je uz druhy pripad na letosnim euru kdy rozhodci zcela evidentne ovlivnil postupujici ze skupiny.Myslim ze je to skoda protoze jinak by ve skupine B bylo videt vetsi drama a vcerejsi zapas by nepostradal kvalitu.Rozhodci sou zatim nejslabsim faktorem celeho eura
persianajones  18.06.2008 10:03
Jasná červená, neni o čem..
bommpary  18.06.2008 10:27
Coze?To ses asi dival nekma jinam kdyz byl ten zakrok.Byl to celkem nestastny zakrok a ne umyslny faul, takze to cervena byt nemela.Cervena karta se dava za jasny sestreleni kdyz de nekdo sam na branu ae totok se rovnalo spis dvoum nesikovnym hracum.Toni kvuli sve postave nemohl ustat tento souboj a abdial v krkolomne pozici zasahl toniho misto mice.Ae na cervenou to nebylo.Pokud si myslis ze jo tak se prihlas na skoleni rozhodci at ti to tam vysvetlijou
jtbs  18.06.2008 10:36
Jasná červená, neni o čem..
Sasha  18.06.2008 10:47
dle me jasna cervena, sice ho nesetrelil, ale cpal tam nohy a mic byl uplne nekde jinde=nechtel hrat mic=cervena
bommpary  18.06.2008 10:51
Hosi a to ste slepy??V druhe puli daval Michel zkutou za zlutou italum aby vymazal svou chybu za cervenou.Nakonec v tom trendu nepokracoval, prootze by neustal tu kritiku.Vcera se melo hrat podobne krasny zapas jako nasi s tureckem.Bohuzel nas o nej MIchel pripravil!! AT si rika kazdej co chce ae vsechno to slo krasne videt, pokud ste byly zaslepeni fandenim chapu to ae po zapase mejte objektivni nazor.Dekuji
Sasha  18.06.2008 10:53
slepy budes mozna tak ty, si jediny kdo si tu mysli ze to nebylo na cervenou, kdyby ses dival tak bys videl ze mic je uplne nekde jinde, Toni mel mic metr pred sebou a Abidal byl za nim, jak uz sem psal sice ho nesestrelil, ale hral hrace a nesnazil se hrat mic
bommpary  18.06.2008 10:58
No tak fajn.Kdyz tomu tak veris.Su zvedavej jestli bys rikal neco takovyho kdyby se to stalo ceskymu tymu.Podle ses moc zaslepenej a chybi ti nestranny pohled na celou vec.Mozna pokud si fandil italum ti to hralo do karet.Jinak su zvedavej jestli za takovy zakroky budou padat cervene vzdycky, kdyz ses si tak jistej ze to bylo na cervenou.7 z 10 spickovych rozhodci by cervenou neudelilo.Tak nvm vo co ti de.Hlavne ze tam bylo dost podobnych souboju uprostred hriste a cervenou sem za ne nevidel
Sasha  18.06.2008 11:02
za takove souboje uprostred hriste se taky nedava, ale za fauly ve vapne se kope penalta plus jeste dava cervena v pripade, ze ten hrac umyslne fauluje(chce zabranit golu) a vubec nejde o to jak moc ho sestrelil a v tomto pripade si pocinal Abidal sice trochu neohrabane ale daval nohy do hrace a mic byl uplne nekde jinde, takze cervena
bommpary  18.06.2008 11:06
Mne proste nepresvedcis ze ta karta byla opravnena.Stejne tak ja tebe v opacnem pripade.Nechci se s tebou hadat hold mame jiny nazory a pohledy navec.jemi lito ze si neporozumime.Snad priste pri nejakem jinem clanku.
Sasha  18.06.2008 11:04
jeste k te moji zaslepenosti je zajimave, ze je nas tu vic zaslepenych a ty si jediny nestranny:o)
ManRED  18.06.2008 11:07
ja si myslim ze červená byt nemela,ale je to tím ze fandim Francii
Shevchenko  18.06.2008 14:04
bommpary  18.06.2008 11:10
Ja fandim hezkemu fotbalu u ktereho se clovek nenudi.A vcera sem byl o nej diky spornemu vylouceni ochuzen.Nevim jak ostatnim ae pak uz se nato nedalo divat.
ManRED  18.06.2008 11:11
souhlas...Benzema tam pak uz tam jen behal,vsude se sral a kopal to do prdele ,ostatní francouzi videt nesli a italové hráli tak aby to uhráli
bommpary  18.06.2008 11:14
Presne tak.Vcera se mohli dit krasne fotbalove okamziky.Coz se vzdycky deji kdyz se setkaji dve fotbalove velmoci na finalovem turnaji.Bohuzel nam nebylo doprano.Snad se nam to vynahradi v dalsich utkanich
jtbs  18.06.2008 12:09
persianajones  18.06.2008 13:41
Nevim proč tady rozjíždíš nesmyslný bláboly.. Prostě Toni byl ve vyložený šanci, Abidal ho sejmul, penalta a jasná červená karta.. Ale samozřejmě tvůj názor respektuju..
Shevchenko  18.06.2008 14:05
Jasná červená, neni o čem..
Slejdy  18.06.2008 09:58
domenech to cele podelal francii je to lama
bommpary  18.06.2008 10:04
Francouzi meli strasnou ofenzivni silu ae domenech to nedokazal spravne poskladat o proti portugalcum, spanelum a holandanum.Proto si balijou kufry..
merengues  18.06.2008 10:06
Hlavně Toulalan mi pil krev, hodně mě zklamal, připadal mi tam zbytečný.
ManRED  18.06.2008 10:34
Ale aspon se snazil...
jtbs  18.06.2008 10:34
teraz sa jasne ukazalo ze chybal trezeguet. Henry podaval nemastne neslane vykony v Barce, Benzema hra "len" francuzku ligu a tym ho nechcem podcenovat, ale na tak mladom hracovi nemozu staviat, Anelka v chelsea nic moc. Prosto nikto ma nepresvedci ze mal tuto sezonu z francuzkych utocnikov niekto uspesnejsiu!
merengues  18.06.2008 10:43
Treze mi tam ani nechyběl, oni se totiž skoro nedostávali do šancí, záloha nic nevytvořila. Podobně hráli na MS 2002, tam jim byl taky k ničemu. Místo Toulalana měl hrát Flamini, kterej by to rozhýbal. Škoda Vieiry, ten by zase hru více vyvážil a byl by platnej u standardek, který měli hodně špatný. A pak samozřejmě chyběl Mexes...
bommpary  18.06.2008 10:45
No este bych rekl ze mel chytat Frei, ktery mel hodne dobrou sezonu.Coupet prohral zapas s holandanama a celkove nepredvedl ze by mel byt jednickou ve francii..Este si pamatuju jak dostal gola z 40metru od Grygery v pratelskem utkani.To jasne ukazalo ze nato nema..
persianajones  18.06.2008 14:09
Nechci kopat do mrtvol, ale FREI je útočník Švýcarska
tomaso25  18.06.2008 10:17
Furt nechápu Domenechův geniální tah s Abidalem na stoperu. Od začátku byl nejistej nebo lépe řečeno hořel jako papír.

Michel docela dost žlutil, ale ta červená a následná pentle byla jasná. Tam se Abidal nemohl ničemu divit...
bommpary  18.06.2008 10:35
Penalta byla jasna ae ta cervena byla smesna.Hold Michel nejak nedokaze ustat ten tlak uz ve finale LM kdy vyloucil Drogbu, mel jit spolecne s nim do sprch i Vidic ae Michelovi neprislo jeho provokovani na zlutou kartu co dodat.Podle mne dou jeho vykony hodne dolu.Jakoby mu to nejak vlezlo do hlavy vsechny ty jeho celkem uspechy.Hlavne at nepiska finale jinak mame po fotbale!!
jtbs  18.06.2008 10:39
ty si ale blbec. V tomto case je Michel v top5 naj. rozhodcov na svete. Neboji sa nikoho vylucit a ked uz to spravi tak rozhodne spravne. Vie skrotit nervoznych hracov (ked uz spominas finale LM tak makelele-schools, keby ich vtedy neukludnil zltymi, mohlo sa medzi nimi aj cervenat!)
bommpary  18.06.2008 10:43
Ty ses zas slovak a tvuj nazor je ovlivnen tvym puvodem, takze nema smysl se s tebou hadat.Ja si myslim ze Michel dela nekdy hloupe chyby ktere ovlivni cely zapas a vcera to bylo v plne krase videt...
jtbs  18.06.2008 12:12
ved o co ti ide? za obycajny faul, ked sa hrac snazi hrat loptu sa piska penalta+zlta karta podla uvazenia. Tu nesiel po lopte takze penalta+cervena. Nemozu byt 2 rozne situacie hodnotene rovnako!
bommpary  18.06.2008 12:16
Me nejde o nic pisu svuj pohled na vec.Hold nekteri tady to neprekousnou a chcou me presvedceni vyvratit ja jim to neberu od toho je tu moznost vyjadrit se.Tak ae at se nejdriv zamysli nad sebou aneremcaj do mne.Jinak videl sme miliony penalt po kterych nenasledovala zluta karta.Takze to co tady rikas se nezaklada na pravde.Tot vse a nehodlam se uz k tomu vyjadrovat.Ja jenom doufam ze se nakonec ukaze ze sem mel pravdu Michel pokazi ne ze bych mu to pral este nejakej dulezitej zapas a pak tady budou vsichni rikat ze uz to vylouceni bylo moc apod.
xx07se  18.06.2008 12:49
Prosímtě zdrž se svých inteligentních komentářů, ten kdo někdy hrál fotbal by řekl jasná penaltka červená trochu navíc ale to záleží na rozhodčím už kolikrát ukázal Michel že je jeden z nejlepších př: když ležel ve vápně Perotta tak nic ale na druhé straně ležel Evra a to zastavil hru proč?? protože ví že Perotta simuloval a málo který rozhodčí by to takhle zvládl...
fantomas  18.06.2008 13:33
Jako na jednu stranu s tebou sohlasim (btw pardon, že se vám míchám do debaty), na druhou stranu ale zase nutno podtknout, že Toni coby zkušený utočnik moc dobře věděl, co bud následovat, když se ho Abidal dotkne a on spadne - že bude penalta. Kontakt tam byl, ale ustát to šlo bez debat a Toni by se ani nemohl vztekat, kdyby Michel přivřel oko a pently nefoukl...Jenže ani takhle, když desítka odpískána byla, nemuže taktéž nikdo říct ani ň.
ManRED  18.06.2008 10:35
...tak pro me Euro skončilo ,ale aspon uz nebudu mit u zapasu nervy ,doufam ze se neco ve Francii zmeni!
leggos  18.06.2008 14:56
pro mě EURO teprve začíná
Juventus  18.06.2008 10:50
Na tohle se dá říct jedno:Grazie Holland!!Forza Italia!!A teď za titulem
Rombi  18.06.2008 12:58
Jak se Italove dostali do čtvrtfinále,tak si myslim že Španěly porazej 2-1,a pak Nizizemsku vrátěji prohru 1-0 po pr....no a pak Finále proti asi Německo,Portugalsko nezvládne semifinále s nima.ITA-GER 2-0.
Deywid  18.06.2008 14:08
a potom sa pozvraciam
fantomas  18.06.2008 14:34
Hmmm, co bych tak napsal?
fantomas  18.06.2008 14:34
Asi udělám prasárnu...
fantomas  18.06.2008 14:34
protože napíšu...
fantomas  18.06.2008 14:34
200. pro znovuvzkříšení Francie!
leggos  18.06.2008 14:57
přál jsem jim to, mám je radši, než špageťáky....
GEGE  18.06.2008 14:38
Skvele Italie zaslouzeny postup jen skoda Pirla a Rina ze budou proti Spanelum chybet...Hlavne bez Pirla to pujde tezko proto favorizuju o neco vis Spanely FORZA ITALIA!!
ListerRD5692  18.06.2008 15:54
Já bych hlavně favorizoval Španěly kvůli výkonům, ne kvůli Pirlovi a Gattusovi....Itálie hraje h*vno.....A dostane nářez
fantomas  18.06.2008 16:12
Hovno nehraje...
Pharrell  18.06.2008 18:11
hovno nehraje,ale urcite jim budou Gattuso a Pirlo citelne chybet!
Andy Conceicao  18.06.2008 17:42
Včera to byl nenapínavý fotbal. Nevím, ale čím dál tím častěji přemýšlím o těch červených kartách při odpískané penaltě. Můj názor je prostě ten, že penalta je sama o sobě dostatečný trest a přicházet by měla už jenom žlutá karta. Červená jenom za sprostý faul, tak jak normálně. To co předvedl Abidal teda nebyl žádný sprostý faul, ale obyčejný faul, za který by možná fásnul žlutou. Trošku mi bylo Francouzů líto, snažili se. Hlavně start Ribéryho do zápasu byl famózní. Italové se mi nelíbili. Pro mne jsou zatím výkony Němců a Italů zatím trochu zklamání. Uvidíme jestli potvrdí, že jsou turnajoví. Každopádně to budou atraktivní zápasy.
borec 1  19.06.2008 18:04
Zasloužená výhra, Francouti hráli na tomto euru hrozně.
Ikarus  15.07.2008 21:05
se mi líbí ty výkyvy Francie 2000- Mistří 2002-Skupina 2004-čtrtfinále 2006- finále 2008- skupina... Mají naprosto nestabilní výkonnost.
buffon1  25.07.2008 21:28
italia super pirlo de rossi střelci golu
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Další zápasy (skupina C, 3. kolo)
17.06.20:45
Nizozemsko - Rumunsko
2:0
Tabulka (skupina C)
 TýmZB
1.Nizozemsko39
2.Itálie34
3.Rumunsko32
4.Francie31
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama