reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
11.06.2008 18:00 CET
základní skupiny - skupina A, 2. kolo

Česko   -   Portugalsko

1 : 3 (1:1)
Stadión: Stade de Genève, Ženeva
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 5.50 - 3.20 - 1.70
17. Libor Sionko8. Deco
63. Cristiano Ronaldo
90+1. Ricardo Quaresma
22. Jan Polák31. José Bosingwa
--
12střely celkem18
2střely na branku11
6rohy6
16fauly15
0ofsajdy3
41%držení míče59%
Česko: Petr Čech, Zdeněk Grygera, Tomáš Ujfaluši, David Rozehnal, Marek Jankulovski, Tomáš Galásek (73. Jan Koller), Libor Sionko, Jan Polák, Marek Matějovský (68. Stanislav Vlček), Jaroslav Plašil (85. David Jarolím), Milan Baroš
Portugalsko: Ricardo, Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Pepe, José Bosingwa, Petit, Deco, Joăo Moutinho (75. Fernando Meira), Cristiano Ronaldo, Nuno Gomes (79. Hugo Almeida), Simăo Sabrosa (80. Ricardo Quaresma)
Rozhodčí: Kyros Vassaras (GRE) - Dimitris Bozatsidis (GRE), Dimitris Saraidaris (GRE)
Diváci: 29.016

Češi se zlepšili, na Portugalsko přesto nestačili

Ani zlepšený výkon nepřinesl české reprezentaci vytoužené vítězství, Brücknerův výběr podlehl Portugalcům 1:3 a o úspěchu či neúspěchu na turnaji bude rozhodovat až závěrečné nedělní utkání proti Turecku. Porugalci v utkání dvakrát vedli, český tým dokázal reagovat pouze na první branku Deca, když se prosadil agilní Sionko. Druhou trefu do české sítě přidal Ronaldo a definitivní podobu výsledku dal v nastaveném čase Quaresma.

Česky kouč Brückner udělal oproti zápasu se Švýcarskem hned dvě změny v základní sestavě. V záložní řadě se objevil Matějovský, o mnoho větším překvapením pro většinu fanoušků bylo nasazení Baroše místo dlouhána Kollera.

Oba týmy se od začátku zápasu snažily o útočný fotbal, do prvního náznaku šance se dostával Baroš, nakonec ale nedokázal zachytit míč na hrací ploše. O pár chvil později z hranice vápna střílel Sionko, ale jeho pokus byl odhlavičkován jedním z portugalských obránců.

První branku utkání přinesla osmá minuta, Ronaldo si vyměnil míč s Decem a ten na druhý pokus dokázal prostřelit brankáře českého výběru. O pár sekund později střílel na druhé straně z dobré pozice Jankulovski, ale jeho projektil skončil vysoko nad brankou. Po čtvrthodině se snažil prosadit Petit, ale Čech si s jeho střelou z dálky poradil.

Odpověď českého týmu na vedoucí gól Portugalců netrvala dlouho, v 17. minutě si na Plašilův roh naběhl Sionko a prudkou hlavičkou srovnal stav utkání na 1:1. O sedm minut později nebezpečně ohrozil Čechovu branku pěknou individuální akcí Deco, jeho prudká střela skončila jen těsně nad břevnem. Z další portugalské akce vyslal překvapivou střelu z 20 metrů Ronaldo, ale Čech balón s přehledem chytil.

Po půlhodině hry vracel míč po rohovém kopu před branku aktivní Sionko, ale jeho přihrávka nenašla nikoho ze spoluhráčů. Deset minut před koncem prvního poločasu si na středovém kruhu vzal míč do své moci Baroš a snažil se prokličkovat až do pokutového území Portugalska, tam byl ale zablokován a jeho následný centr odvrátila portugalská obrana do bezpečí.

42. minuta přinesla Ronaldovu povedenou dalekonosnou střelu, v české svatyni se skvělým zákrokem blýskl gólman Čech. Posledním zajímavým momentem první pětačtyřicetiminutovky byl přímý kop Ronalda z 33 metrů, ale jeho pokus doprostřed branky nemohl Čecha ohrozit.

V úvodu druhé půle sehráli Češi velmi pohlednou akci, na jejímž konci chyběl Barošovi krok ke skórování. O pět minut později zkoušel štěstí z hranice šestnáctky portugalský Gomes, ale jeho slabá střela ze záklonu Čecha nepřekvapila. V 56. minutě chyboval Rozehnal a poslal do úniku Gomese, své zaváhání však dokázal český obránce skluzem v poslední chvíli napravit. Po hodině hry se do dvou dobrých příležitostí dostal Simao, ale oba jeho pokusy dokázal Čech zneškodnit. V 62. minutě se po rohovém kopu snažil prosadit Ujfaluši, jeho hlavička skončila jen těsně vedle tyče Ricardovy svatyně.

V 63. minutě se Portugalci dočkali druhého gólu. Výborně hrající "mozek" portugalského týmu Deco našel přesnou přihrávkou Ronalda, který střelou k tyči ukončil svůj pětizápasový půst v reprezentaci. Po portugalském gólu tempo hry opadlo i díky častému střídání, během dvanácti minut se na hřišti objevilo pět nových tváří.

V 78. minutě našel Plašilův centr ve vápně Baroše, který ale z těžké pozice hlavičkoval mimo tři tyče. Největší českou šanci druhého poločasu měl na hlavě Sionko, jeho prudký pokus stačil Ricardo s vypětím všech sil vytěsnit na rohový kop. Poslední šanci na vyrovnání měl Baroš, ten ale o pár centimetrů nedosáhl na centr Jankulovského.

Osud celého utkání zpečetil třetí portugalskou brankou v utkání střídajcí Quaresma, který do branky dorazil míč, který mu na zlatém podnose naservíroval Ronaldo. Portugalský tým má po dvou utkáních plný počet bodů a je velmi blízkou postupu ze skupiny.
Autor: Tomáš Lavický
Komentáře (415)
MUFC  05.06.2008 00:28
V tomto zapase prejeme jednoznacne Portugal,nebot nas Christiano Ronaldo bude sazet do Cechovy svatyne jeden uder za druhym.
Rudy dabel dovede portske do FINAL Europe jakby smet!
Ch.Ron.=Treble je Tvuj!!!
Tim  08.06.2008 00:07
No jasne.
Shevchenko  10.06.2008 00:28
Doufám, že po Euru budeš brečet jak malé děcko ty hnusný scume.
Talkers  10.06.2008 11:45
fanoušek cristianka
hrubas  10.06.2008 15:03
fanoušek Ronalda a neumí ani napsat jeho jméno, nevím no
marek.hanacek  10.06.2008 11:49
pozor na predcasny orgasmus
leggos  10.06.2008 13:03
mrakoplash  10.06.2008 17:40
Panebože, když je tvůj takový idol, tak se aspon nauč psát jeho jméno.
Zeph-Yo  11.06.2008 23:29
fandil sem čechům, ale co napíšete teď?
sice to zas zkoušel na sudí jak to on umí, ale stejně ho tam foukl no je to borec prostě...bohužel
r.v.p.-11  05.06.2008 13:23
nemyslym si ze portugalsko vyhraje proti nám ani cely turnaj bude to remiza a to jak tady asi kazdej budete valit ze fandi portugalsku taky budu fandit spanelsku pač je tam fabregas holandanum pokud bude zdrav persie ale tomhle zapase ČESI ČESO ČESI
forrest  10.06.2008 11:49
Ja si zase nemyslim, ze to skonci remizou. Mezi kadrem nasim a Portugalskym je diametralni rozdil. Portugalsko vyhraje, i kdyz, treba se dostavi totalni haluz jako se SVYCARSKEM (a je to psano velkymi, aby sis uvedomil herni rozdil mezi Svycarskem a Portugalskem).
svinpav  10.06.2008 13:57
Ten tvůj diametrální rozdíl je založený pouze na hvězdnosti jmen, což je jedno, nicméně ne jediné z měřítek kvality mužstva. Hodnocení na takovém základě se může dopustit pouze jedinec s velmi slabými vědomostmi.
Tim  10.06.2008 13:58
Bohuzel pro nas v zapase s Tureckem Portugalci ukazali, ze umi hrat i tymove.
svinpav  10.06.2008 14:02
To je moc hezké, ale takhle jsem to nemyslel, nicméně dobrá. I tak bych Portugalce nazval mírnými favority, to utkání je otevřené. Spíš bych se bál Turků, na ty ta naše silně destruktivní taktika platit nebude, s tím máme u Portugalců mnohem větší šance…
Tim  10.06.2008 14:17
Jaky mas teda jiny meritka kvality muzstva? Nechci, aby to vyznelo, jako ze jsem nejaky Crisitan-onan, ale oni maji opravdu silnou sestavu a jde z nich docela strach. Ale kdybychom s nima bodovali, bylo by to supr, pak by nam s Turkama stacil bod, coz by situaci dost usnadnilo.
jtbs  11.06.2008 00:05
cesko je uz dlho medz naj. muzstvami europi v rebricku okupuje tusim 6. miesto. Pred MS06 bolo tusim 1. ci 2. uz nvm...ale to nesvedci o kvalite kadra a tym nechcem podcenovat vasich hracov, ale predsa len portugalsko ma hvizdy ineho formatu a hlavne im nechyba klucovy hrac (rosa)...Prosto vy mate team v ktorom je kazdy post dobre obsadeny, ziadne hviezdy (az na cecha)...Taktika, ktoru vacsinou moc nechapem, lebo vy mate na viac ako hrat iba s ofenzivnymi hracmi (sionko, koller), vam stale vychadza. A to ani nehovorim o tej neskutocnej haluzi v zapasoch, ked sa nedari. To ukazuje kvalitny (no skor vyzrety) kader, ktory to uz "nejak ukope"...Moj tip je 1-1...Som vsak zvedavi na muzstvo po eure. Bez kollera, bez galaska a bez nahrad...ola ola, vymenit kociana a ms slovensko vola!!!
jtbs  11.06.2008 00:07
si to moc nevsimajte, dneska mi to jebe
Keano  08.06.2008 10:22
vidim to na prohru
Kopsem.koptam  08.06.2008 11:58
Když jsem viděl jak jak hráli Portugalci proti Turkům, tak jsem si říkal, že až tam místo Turků budeme běhat my, tak to bude školka nad školku. Teď vážně, Portugalci v čele s Ronaldem patří mezi aspiranty na vítěze ME. Jinak co se týče zápasu s námi, tak bych to viděl na remízu, ale to jenom proto že jsem Čech. Jinak kvalita hráčů Portugalska je o úroveň výše než má momentálně náš tým. Myslím, že ale na víc než remízu myslet rozhodně myslet ale nemůžeme, bohužel.
Přesto Češi do toho !

Můj Tip 1:1 (LiborSionko, Nuno Gomez)
rufus  08.06.2008 16:19
Věřim tomu, že vyhrajeme. Oproti zápasu se Švýcarskem zlepšíme hru a bude to snad i pěkná podívaná. 2:1 (Sionko, Plašil - Simao)
ViajPi  09.06.2008 18:57
3:0 (Ronaldo, Pepe, Gomez)
Talkers  10.06.2008 11:50
Ano,stoper se stane nejlepším střelcem EURO
hrubas  10.06.2008 15:05
až na to že tam žádný Gomez nehraje, ten je v německu
Marecko  10.06.2008 15:38
než začneš z někoho dělat vola...nejdřív se ujisti, abys za vola nebyl ty
http://www.eurofotbal.cz/euro-2008/portugalsko/nuno-gomes/
Tim  10.06.2008 15:49
No tys tomu nasadil korunu.
fantomas  10.06.2008 16:20
mrakoplash  10.06.2008 17:43
Než začneš z někoho dělat vola, nejdřív se ujisti, aby si za vola nebyl ty.
hrubas  10.06.2008 19:34
než začneš z někoho dělat vola...nejdřív se ujisti, abys za vola nebyl ty
http://www.eurofotbal.cz/euro-2008/nemecko/mario-gomez/
Rufete  10.06.2008 21:13
No já se bavim, Gomes a Gomez je uplně to stejné že?!
Talkers  11.06.2008 16:52
Ted už nestíhám sledovat,co je ironie a co je vrozená blbost
Jakub19  10.06.2008 11:48
3:0 vyhrajem
marek.hanacek  10.06.2008 11:49
myslim ze by nemel hrat v zakladu koler, ale sverkos nebo fenin, rychlosti y prihravkama do ulicky by se dali porazit, nakopavane balony jsou na prd
Talkers  10.06.2008 11:49
2:1 Polák(Matějovský),Baroš - Ronaldo

portugalci ukázali,že defenzivu zvládají jen obránci,takže nějaká ta střela by tam měla spadnout - bud od Poláka nebo Matěje Baroš bude střídat a z brejku dá gol.
Jakub19  10.06.2008 11:51
A jsem moc zvědav na toho mimozemšťana pana Pepenbauera
bruce  10.06.2008 11:52
když se na to podívám bez emocí, tak Češi budou hodně rádi, když se Portugalci po 2 gólu už uklidní a dohraje se to v klidu......třeba Švýcaři oberou Turky o nějaký bod, takže bude pak stačit s Tureckem i remíza - protože s tou naší dost zoufalou zálohou na nějaký pořádný fotbal prostě nemáme.......
T.o.m.i.g.u.n  10.06.2008 14:21
souhlas...pokud někdo z té naší zálohy absolutně nečekaně nenabere intergalakticky hyperkontinentální formu, tak to bude pěknej kotel...páč naše záloha dopředu vymyslí velký kulový, a do zadu je to ještě horší....no uvidíme, budu držet palečky, třeba překvapí...
Tavo  10.06.2008 11:54
Čech - Grigera, Rozehnal, Ujfaluši, Jankulovski - Polák, Kováč - Baroš, Jarolím, Sionko - Koller

Ricardo - Ferreira, Pepé, Carvalho, Miguel - Deco, Veloso, Moutinho - Ronaldo, Nuno, Quaresma
marek.hanacek  10.06.2008 11:55
tak pokud nastoupi baros tak je od zacatku hry jakakoli kombinace na leve strane tutove odepsana, ani neumi poradne stopnout balon nebo presne prihrat, snad ho tam nenacpe
Tavo  10.06.2008 11:57
Já sám Baroše nemam rád, ale je to hráč do brejku, s Kollerem jsou sehraní a jako útočník do druhé vlny je ideální. Jinak tvorbu nalevo si může vzít Jankul, kterýmu to svědčí, na jeho místo se může vracet Kováč jakožto DM. Podle mě by tohle fungovalo.
marek.hanacek  10.06.2008 12:00
to by slo, pokud bude mit baros lepsi den, snad zahrajem dobre a aspon boda ziskame
Tavo  10.06.2008 12:05
Já totiž nevidim jinou možnost... s tou zálohou, se kterou jsme "hráli" proti Švýcarsku nemáme šanci. To byla noční můra. Proti Portugalsku asi do plnejch hrát nebudeme, to by byla sebevražda, takže by to chtělo dva DM, rychlý beky máme, na Grigeru je spolehnutí i v obraně... Pokud Koller bude sklepávat centry do druhý vlny, tak by to šlo
marek.hanacek  10.06.2008 12:08
nebo hodit sionka nalevo a napravo vlcka? to by taky mohlo jit, ale radsi bych tam videl matejovskeho nez jarolima, ale rozhodne takticky plan neni spatny
Jakub19  10.06.2008 12:22
Portugalci sestavu asi měnit nebudou, tudíž čekám opět Bosingwu, Petita i Simaa v základu, zvlášť když si Scolari výkon tak pochvaloval. A u nás určitě nastoupí Plašil, pač bude třeba nahánět C.Ronalda.
bommpary  10.06.2008 11:56
No je zcela jasne ze budeme hrat na remizu a na jednoho utocnika.A doufat ze se na nas zas usmeje stestena.Verim ze portugalci vyuzijou nemohoucnosti naseho tymu a konecne jim nadeli cosi zaslouzi..
Gianluigi  10.06.2008 11:58
já myslím, že naši půjdou nahoru od zápasu se švácarskem a portugalsko nás podcení. vyhrajeme.
forrest  10.06.2008 12:01
Snová to představa.
herbage  10.06.2008 12:06
No, nemělo by být v nadpisu Češi NEBO Portugalci? A znamená a zároveň
Tim  10.06.2008 12:19
Sonny Anderson  11.06.2008 14:52
Proč - oba dva si můžou přiblížit jistotu postupu ziskem bodu. Relativně si ji přiblíží. To bych mohl říct, že kdyby tam bylo nebo, tak by to nevylučovalo obě varianty. (To je vlastně ale pravda)
casper  10.06.2008 12:33
portugalce dáme.znechutíme jim to.i turci,kdyby měli lepší zakončení hlavou,tak mohli dát po svých rozích a centrech 2-3 góly.koller se probere a dá dva góly,pak nastoupí svěrky a z brejku jim tam šoupne další,chudáčci se zmůžou na korigování skore decem
teomax  10.06.2008 13:37
dobra grafika s ronaldem:
http://www.ave-it.net/Fronaldo.gif

sazkova tutovka na portugalce s dobrym kurzem 1.90-1.95
-Kopy-  10.06.2008 13:48
2:1 vyhrajem (Plašil, Baroš - Simao)
satan_666  10.06.2008 14:27
Plašil Baroš dobrej vtip
fantomas  10.06.2008 14:28
satan_666  10.06.2008 14:34
aha tak ty patříš k těm pár naivům který po těch několika nulových až snad záporných letech Baroše stále věřej tomu že se najednou z ničeho nic probudí a bude hrát zase fotbal... nemyslíš že je to až moc dlouhá doba už?
fantomas  10.06.2008 14:40
To teda patřim a patřit vždycky budu. Řeknu ti jediné: Repre není klub, jinak by u nás dávno nehrál v základu ani Koller a na toto EURO bychom se tak dost možná nepodívali. Zároveň taky neznamená jedno otřesné přípravné utkání na pro něj netradičním a nedobrém postu, že je hned z formy. V Portsmouthu totiž svou sílu párkrát naznačil, takže ani podle posledních vykonu v klubu ho nemužete odsuzovat. Ale pokud si jeden z tech, co akorát vidi statistiky gólů, tak zdar, s tebou si nemám co říct.
zahrada  10.06.2008 14:46
s tebou si nemám co říct
hrubas  10.06.2008 15:10
jojo je to tak, Baroš měl v Portsmouthu skvělou formu, vždycky když náhodou potkal balon tak ho vzal a dovezl až za lajnu ale za lajnu u rohovýho praporku
bruce  10.06.2008 15:17
jeho vrcholným počinem za poslední asi dva roky bylo když se na OT doklopýtal do vápna, a tam sebou plácnul.......a sám byl překvapen, když mu to ref sežral jako penaltu......jinak co jsem ho viděl hrát za Pompeys, tak to je hráč, který nemá na to aby u nich hrál základ......a takový loser chce hrát proti Portugalcům?
satan_666  10.06.2008 15:40
přesně tak,pár zápasů Pompeys sem viděl,a nejhorší "hráč" na trávníku byl jasnej,to co dřív uměl jeden proti jednomu,ta rychlost,to je dááávno pryč,teď ho předběhne i Karel Rada
fantomas  10.06.2008 16:20
To jo, pár u tebe znamená žádný?
satan_666  10.06.2008 20:41
dost na to abych moh říct že jeho hra byla tragická,a obzvlášť to vyniklo vedle Defoea,kterýmu přestup parádně sedl,v Portsmouthu neměl v útoku žádnou konkurenci... hele jestli se stane takovej zázrak že by najdenou z ničeho nic začal hrát fotbal,dávat góly,tak se ti tu omluvim hluboce za to že sem mu nevěřil,ale za tim že poslední měsíce až roky byla neskutečná tragédie si stojim,i když na doška to asi nemá
fantomas  10.06.2008 16:19
No myslel sem, že si teda moudřejší bruci.
satan_666  10.06.2008 20:37
kdo s tebou nesouhlasí je hned blbej? třeba máš v pokojíčku jeho plakát na zdi,v 2004 bych ho tam taky měl,ale teď ho radši rychle sundej,je to ostuda
satan_666  10.06.2008 15:43
právě že nejsem,TV u mě existuje,takže vim co řikam,v repre má zatim štěstí že se vetšinou v každym zápase najde jeden kterej je ještě horší než on a pokud se vyhraje a hra je dobrá tak tam zapadne,že to neni tolik vidět jak je slabej...Vence Svěrkoš nebo Standa mají 100krát lepší formu
fantomas  10.06.2008 16:19
Ol!ver  10.06.2008 14:24
1:1
fantomas  10.06.2008 14:26
Pro ty, kdo četl dnešní sport: Ideální je Neumannova (první) varianta se Sionkem a Vlčákem na krajích.
satan_666  10.06.2008 14:30
pokud nezlepšíme výkon oproti Švýcarsku tak o 300% tak nemáme šanci,chtělo by to změny v sestavě, plašil ven,jarolím taky a na plac Standa s Markem Matějovskym
zahrada  10.06.2008 14:44
1:4 když budeme mít štěstí
mar1  10.06.2008 14:49
ja si myslim ze to bude 1:1 (Vlcek,vl.gol grygera)
NaaTchelniiK  10.06.2008 14:57
0:4 pro Portugalce
zahrada  10.06.2008 15:15
GEGE  10.06.2008 15:02
2:1(Koler,Polák-Moutinho)
leggos  10.06.2008 15:24
3:3 ( 3x Vlček, 3x Veloso)
zahrada  10.06.2008 15:27
jestli česká republika zvítězí ,,, nikdy více již nebudu zde i jinde cokoliv komentovat ,,, na čemž vzhledem k vesmíru a k síle davu záleží....
leggos  10.06.2008 15:30
bereěm tě za slovo!
leggos  10.06.2008 15:30
bereme
mrakoplash  10.06.2008 17:47
To jsem zvědavý, ještě když to má tři uvozovky.
muzajs  11.06.2008 00:06
Češi do toho, Češi do toho - už aby to bylo...
jtbs  11.06.2008 20:34
nevyslo
1860  11.06.2008 23:11
komebtovat ale stejne nemusi...
tklimasek  10.06.2008 16:58
ta naše záloha je tragická, takovej galásek tam nemá co dělat a stejně tak plasil s jarolimem, radsi bych tam videl matejovskyho a do utoku bych dal sverkose...pokud ale bude zaloha hrat tak jako se svycarama tak nas absolutne v ty zaloze budou davat, jejich zaloha je opravdu famozni, takovej galasek nebude stihat ani ocima...
sesty  10.06.2008 17:29
věřím, že už zítra rozhodneme o našem postupu do ČF, tip 0:2! PORTUGAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Češi gól nevstřelí
NaaTchelniiK  10.06.2008 18:11
ANO!Tak to bude!ale myslim ze 0:4 pro Portugalsko
mrakoplash  10.06.2008 18:29
Lion  10.06.2008 20:23
když fandíš Portugalcům tak nechápu,co děláš v České republice,zrádče
Trianhash  10.06.2008 19:18
tak s tím co předváděli češi proti Švýcarsku, tak nemaj šanci uspět, kdybych volil sestavu, tak bych postavil tyto hráče : Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Galásek - Plašil, Matějovský - Vlček, Sionko - Svěrkoš(možná Baroš tak na ten první poločas ať je uběhá :-D, prostě nemá tu formu, co měl kdysi) a nevím proč pořád hrají češi na nakopávané balóny, chtělo by to hrát po zemi
Lion  10.06.2008 20:20
Tohle mě fakt dokáže vytočit,když se o našem týmu píše jako o outsiderovi v zápase. Myslim si,že šance sou naprosto vyrovnaný a rozhodně neni Portugalsko favoritem,o tom svědčí i postavení v žebříčku FIFA i úspěchy na velkých turnajích, ve kterých máme navrch
sosna  10.06.2008 20:47
jestli si ještě v jednom článku přečtu že dal ronaldo 42 gooooluuu tak se pobliju.Je to všudeeeeeeee
Klegi  10.06.2008 20:51
Z vašeho pesimismu a nevěřícnosti k našemu nároďáku je mi na blití

Většina z vás věří těm novinářským sračkám o Barošovi jak hraje píču ( i když měl v Pompeys asi 6 asistencí, ale to nikoho nezajímá, teď mi tu určitě budete psát, že to není hokej ), děláte si prdel z Plašila, který sice třeba netvoří hru jak Zidane, ale maká a běhá za dva ( viz CZE-SUI ), stále omlýváte stáré a už trapné téma Brückner - Koller. Nesouhlasím s některými jeho taktickými manévry a Kollera v útoku moc nemusím, ale trenér ví co dělá a Koller je hodně užitečný při obranné činnosti a hlavně při sklepávání míčů, ze kterých plynou standartky.

Vůbec nemůžu uvěřit, co tady píšete a jak fandíte Portugalcům. Kdyby Švýcaři hráli špatně a rozstříleli jsme je 4:0, bylo by to lepší ? Nebo je lepší vypořádat se s tlakem, semknout a sehrát se v obraně díky tomuto těžkému zápasu a mít radost z 3 bodů ?? Myslím si že vydřená výhra je lepší jak snadná. Už kvůli psychice.

No nic, jako češi jste mě fakt nasrali někteří. Ještě že tu jsou takoví, jako fantomas apod.
Klegi  10.06.2008 20:52
s tím Kollerem tam cyhbí, že jsou na něj často fauly a proto ty standartky
svinpav  10.06.2008 21:06
Zas tak moc se nenervuj, tihle plkající trotlíci jsou pouze vystříkaní z Ronalda, holt je to módní, jako dřív byla třeba Becksova éra, tak dnes má každý druhý puberťák na zdi Ronaldův plakát a každý čtvrtý má nick na různé variace "CR7". Takové idioty, kteří by kvůli němu zanevřeli na svoji vlastní národnost, bych radši ani nebral vážně, musíme holt počkat, až se hromony ustálí


Jinak se s tvými názory plně ztotožňuji
muzajs  11.06.2008 00:13
V podstatě jsi to trefil, i když je pravda, že proti Švýcarům jsme hráli opravdu děsně, naštěstí to dobře dopadlo. Ale věřím, že se manšaft poučí a zlepší hru. A i kdybychom prohráli, pořád to není důvod, abych přestal být Čechem a začal plivat na svůj nároďák.
satan_666  11.06.2008 01:13
a já si myslim že sem pletete dvě věci jako to že někdo nevěří a nefandí,já jim sice moc nevěřim,ale fandim a doufam,ale myslim,že by mohly pomoct změny v sestavě,když to někomu vůbec nejde, a co píšete o tom ronaldovi,sou tu nějaký děti co maj doma plakát a můžou se z něj posrat ale já ho třeba nemam rád a nemyslim si že by Portugalsko viselo na něm,Quaresma ho v pohodě nahradí... prostě budu rád když naši překvapí,ale příliš v to nevěřim,to je vše
muzajs  11.06.2008 07:42
Věř a víra tvá to vyhraje, nebo jak to v té bibli je. Jinak souhlas, já chápu, že to nevypadá nijak růžově a to se věří těžko. Ale tupé řeči o neschopném nároďáku jsou poněkud ujeté. (Tím nemyslím zrovna tebe.)
spanhel  10.06.2008 20:56
Už mám toho Ronalda dost, je to kokot!
Tim  10.06.2008 22:04
leggos  10.06.2008 22:45
, dneska na mě u snídaně zase vybafnul z MF Dnes, vzápětí mě přešla chuť
Thorres  11.06.2008 10:16
Trianhash  10.06.2008 21:13
s tím souhlasím, je to namyšlený blbec, fandím čechům, ale tipuju výsledek 1-1 (Sionko-Deco), ale kdyby vyhráli byl bych nad míru spokojen
jtbs  11.06.2008 20:39
ty voe, skoro ti to vyslo :D...aj so strelcami, no bohuzial este supky tam padly
oliver_kar  10.06.2008 22:49
Sám Míla od barošovic rodiny vám vytře zrak az zejtra rozda nejaky ty goly !!!! a pak se snad probudi vsiichni fanoušci ruzovyho fan clubu, velkyho chlapa kikiho ronalda a budou fadit cechum jako vsichni ostatni!!!!
Cenda  10.06.2008 23:22
Tady všichni dělaji,jak kdyby jsme měli hrat od začatku v 9 lidech či co?Podělani Brazilco-Portugalci doufam,že jim to pořadne opepřime.Čest.
mikita10sM  10.06.2008 23:35
Nič proti, ale s tým čo ste predviedli so Švajčiarskom a s velkým šťastím proti Portugalsku nemáte šancu uspieť. Počítam tak 3:0 pre Portugalcov
Cenda  11.06.2008 00:48
Co jsme predvedli?Vy jste vsichni jak padli na hlavu?Svycari byly aktivnejsi a trefili tyc to je cele.To co brankar chytl byla jeho povinost,co slo vzduchem nemelo narok.Hrali jsme usporne a efektivne.Nechci tady delat dedu vsevedu,ja byl v klidu a presne tohle jsem predpokladal.Vylakat a uderit.Proste nam to sezrali i s naviakem.Holt udel domaciho.S Portugalskem to bude jine.Ti nas max.zmacknou na zacatku(bude zalezet na taktice ponevadz uz maji 3 body a móc dobre vi,ze mame zkuseny tym)a my nesmime hrat pasivne nebo by sme taky mohli dopadnout jak Turci.Je to 50 na 50.
muzajs  11.06.2008 00:56
No zahráli jsme děsně, naštěstí to Čechino vychytal (i v tom je však síla týmu), Brückner vystřídal a Svěrky vystřelil. Jenže každý zápas je jiný a já věřím, že dnes elegantně vyhrajeme. Jednak myslím, že v kabině byl kravál od trenéra, jednak by nás Portugalci mohli po té utrpěné výhře podcenit.
muzajs  11.06.2008 01:01
Kua, tím komentářem na Cendu jsem prošvihl stovku pro Česko, takže 101 pro Česko. A jedééééééém.
new_adventure  11.06.2008 01:48
Tak ja si osobne myslim ze nasi po predeslym spatnym vykonu zlepsi hru a zabojuji. I kdyz kazdy favorizuje Portugalce tak si myslim ze neco mozna uhrajeme...nerikam ze vyhrajeme ale aspon remizu uhrajeme po solidnim vykonu...tip 1:1 (Koller,Gomez)
rangers  11.06.2008 07:42
0:1 (ronaldo)
bruce  11.06.2008 08:39
pro všechny nekritické české nadšence - o tom kdo je v zápase favoritem nerozhodují mediální mrdky z novin ale machři ze sázkovek - tam je ten kurs vždy objektivní.....takže se koukněte na bwin.com a máte objektivní obrázek o jasném favoritovi zápasu.....

normální fanda samozřejmě věří svému týmu, ale je schopen rozpoznat objektivní možnosti.......a jediná šance Česka na slušný výsledek vede jen přes neskutečnou holomajznu a neskutečnou haluz, fotbal s Portugalskem hrát fakt nemůžeme......ale to je stejně jedno, chleba se bude lámat až v neděli proti Turecku
FCHK  11.06.2008 09:30
myslíš, že kurz 1,75 na vyhru Portugalska je adekvátní a 5 na nas? je to hloupost...
mika  11.06.2008 09:41
Ak si myslíš opak, čo Ti bráni (ak máš 18 to je fakt) to nejakým spôsobom spenažiť Ešte Ti dám do pozornosti že na GB je na český tým až 5,25
FCHK  11.06.2008 09:51
tady jde o to, že před samotným turnajem byly na zápas ČR- Portugalsko kurzy přibližně 2.9-2,9-2,45
a po jednom kole ve skupinách je z toho rázem 5-3,4-1,75 což je trochu mimo, ja tipuju naši neprohru...
Andy Conceicao  11.06.2008 09:44
Četl jsem tu, že Rozehnal měl proti Švýcarům špatnou rozehrávku.. To je samozřejmě blbost, jeho rozehrávka byla naprosto v pořádku.
Andy Conceicao  11.06.2008 10:02
A výhrady k Primě nejsou zatím na místě, podle mne to zvládají zatím slušně. Samozřejmě nějaký ten hrozivý přeblebt tam je. Ale celkově zvedám prst. Myslel jsem, že to bude horší a ono to horší není. Samozřejmě ČT by byla asi jiné kafe a v začátku šampionátu jsem po nich vzdechal. Ale zvykl jsem si a dokonce si myslím, že to je nahrazení stereotypu. ČT byla stereotyp, který mám moc rád. Jenomže Prima to zvládá taky dobře. Já dávám
Cenda  11.06.2008 10:09
Jestli mi chces naznacit,ze clovek co na Portugalce vypise 1.75 je machr tak to teda neni.Vzdyt ti Turci byly v kontrastu s nami jeste horsi a koncovka Portugalska hm.Osobne se mi (ne)libil kurz v Chance 2-3.2-3.75.To je vice odpovidajici realite.
bruce  11.06.2008 11:34
tak blbě nekecej, a využij té údajné hlouposti všech sázkových machrů a vlož všechny své volné peníze na vítězství Čechů.....kurz 5 a více je přece super, ty sázkovky přece musí z něčeho také žít, a nejradějíi mají takové ty neobjektivní nadšence...
T.o.m.i.g.u.n  11.06.2008 12:39
svatá pravda, podle mě je ten kurz 5 na naše opravdu adekvátní....já beru že tady lidi fandí čechům jak to jde, nejsem vyjímkou, ale objektivně naše šance na výhru jsou fakt hodně malý....ale třeba to vyjde...snad budeme mít štěstí jak proti švýcarům...
Thorres  11.06.2008 10:10
Doufám, že vyhrajeme ...ale budu realista .. ukopem plichtu ... 1:1 (Vlček - Nuno Gomes)
Rombi  11.06.2008 11:28
Spadněte na zem,srovnávat Portugalsko s ČR na tomhle EURU,tak to snad je jasný,remíza by pro ČR byla obrovskej úspěch,ale to by muselo bejt na hřišti 10 jinejch hráču,proti Portugalcům,kromě brankáře.
leggos  11.06.2008 14:36
máš bohužel pravdu, ještě možná LB.....
goldiee  11.06.2008 12:04
sem mozna magor ale prave sem vsadil 2 litry na portugalce... no uvidime... jinak sem samozrejme vlastenec... ale jak jde o penize
T.o.m.i.g.u.n  11.06.2008 12:40
když vyhrajeme mi, bude radost, když portugalci, budou prachy...taky jsem vsadil na ně
T.o.m.i.g.u.n  11.06.2008 12:41
chybička : my
bary72  11.06.2008 12:06
Bude to velmi těžké, Portugalsko předvedlo oproti náašim v prvním utkání daleko lepší výkon. Budeme muset přidat, pokud chceme bodovat. Reálný je tak asi bod za remízu. Hl. neprohrát !!! Věřím, že zodpovědný výkon ve všech směrech dovede naši repre aspoň k bodu. Hodně bude záležet, jak nám zachytá Petr Čech, na něj bylo a je spolehnutí. Tip 1:1. ČESKO DO TOHO !!!!!!!!!!!!!
Cenda  11.06.2008 12:13
Hraje nas narodak tak tady nepindej neco o objektivite.Jasne ze 10000 bych na nase nedal,ale takovych 500 proc ne?
T.o.m.i.g.u.n  11.06.2008 12:43
musí to ti naši dneska odjezdit po prdeli, musí jiskry lítat, musí je brousit co to půjde....když na ně nemáme technicky, tak se to musí odběhat...prostě makat, makat, makat a třeba to bude ta remíza...
milos111  11.06.2008 13:27
portugalci to vyhraju, otazkou je ze o kolko golov, nic v zlom ale ten zapas so svajciarmi tak to mi stacilo, nemam rad portugalcov ale ked si to mam podat v stavkovej tak nieje nad cim rozmyslat
Mikenoda  11.06.2008 13:30
Portugalci nás přehrají na plný čáře tipuju to tak na 3:0 . Naše záloha to je komedie
Andy Conceicao  11.06.2008 13:36
komedie? Máme slušnou zálohu sestavenou z hráčů druhé až třetí kategorie světového fotbalu. První zápas zvládli slušně dozadu, dopředu chyběl pohyb. Ale říkat, že je naše zálohy komedie.. nemám rád takové lidi
Talkers  11.06.2008 16:55
Ve srovnání se zálohou z EURO 04 to opravdu komedie byla - minimálně výkonem. A výkon dozadu na 3 defenzivní středové hráče byl taky hodně slabý. Dnes se ukáže,jak je na tom naše záloha
Didi  11.06.2008 13:40
Doufám, že se nebude jenom bránit , sem vlastenec takže tipuju 2:3(Koller,Sionko-Simao,Deco,Ronaldo pen.
Andy Conceicao  11.06.2008 13:41
Evza  11.06.2008 14:42
2:2 to bude (sverkos,baros-ronaldo,quaresma) + portugalci nedaji penaltu ale ronaldo ji kopat nebude tipoval bych to na deca tak to bude a myslim ze by to tak braly i nasi vsema deseti
kepee  11.06.2008 15:02
Jestli tam zas dá toho strašnýho Galáska, tak prohrajem urcite......... ten bruckner ho tam fakt snad uz dava jen z kamaradstvi .......... proc zas nemuzem hrat klasicky 4-4-2 kdezo ty krajni zaloznici by byly falesny kridla (plasil, sionko, vlcek ?skacel?)
portoholik  11.06.2008 15:02
0:2(ronaldo,quaresma) cesi do plynu, portugalsko ideme!!!
rufus  11.06.2008 15:07
Andy Conceicao  11.06.2008 15:58
brr Quaresma, Simao je daleko lepší.
M11  11.06.2008 16:55
nikam nechodte za hodku hrajete
leggos  11.06.2008 17:15
ty seš učiněnej magor
john terry  11.06.2008 15:17
ja bych to neska videl na 0:2 bohuzel co vy jaky mate tipy??
dogly  11.06.2008 16:44
ježiš co to je baroš v základu :(
Čeští fotbalisté nastoupí proti Portugalsku v této sestavě: Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Polák, Galásek, Matějovský, Plašil - Baroš. Zápas začne v 18 hodin.
spanhel  11.06.2008 16:47
Tak Milane, teď přichází tvůj čas. Ukaž pochybovačům (kde patřím i já), že budeš pro mužstvo platným hráčem!
M11  11.06.2008 16:54
GEGE  11.06.2008 16:54
tak Baroše sem v zakladu cekal ale misto Kolera urcite ne...
-Kopy-  11.06.2008 16:55
Pojď Bary!
Andy Conceicao  11.06.2008 16:55
Mííílan Baroš.... !!!!!
M11  11.06.2008 16:56
Milan Baros
Talkers  11.06.2008 16:57
Tak Bary,jen do toho.Ukaž,žev sobě máš stále tu jiskru,kterou jsi měl na předchozím EURO
Klokanomet  11.06.2008 17:00
Baroš má jednu z posledních šancí. Doufám že si to uvědomí A BUDE MAKAT AŽ DO KRVE!
leggos  11.06.2008 17:15
kancik  11.06.2008 17:11
Já si nemohu pomoct, ale musím se "odborníkům" z deníku Sport jenom smát. Asi spím, ale ještě jsem neviděl Sionka na levo. Čech - zleva: Jankulovski, Kováč, Ujfaluši, Pospěch - Galásek, Jarolím - Plašil, Matějovský, Sionko - Koller.
spanhel  11.06.2008 17:15
Sionko už nalevo hrál, ale sám říkal, že mu více svědčí pravý kraj. Tak tady neoblbuj.
Evza  11.06.2008 17:17
uvidme MIlane barose posledni sance jak by se ztraceny a zatracovany klucina s vygantic mohl vratit do ceskych srdci
dogly  11.06.2008 17:22
jo a ty jsi zatracovaný češtinář
Evza  11.06.2008 17:27
chovej se
dom 8  12.06.2008 12:31
yogurt  11.06.2008 17:31
Brazílie - Česko 2:2
(Deco, Pepé - Plašil, Baroš)
-Kopy-  11.06.2008 17:56
Ol!ver  11.06.2008 18:39
Sionko
empty  11.06.2008 18:43
nezlobte se na mne, ale baros mi pripada jako idiot.
pinkys  11.06.2008 18:54
ani ne
dom 8  12.06.2008 12:34
Tak to se fakt zlobim proč idiot.Jako člověk idiot nebo fotbalista idiot.
herbage  11.06.2008 18:50
Tagičnost Portugalců přesahuje všechny meze, to bude Portugalcofilů po zápase utírat slzy, že ronaldo není jako vždy vidět a nevstřelil hattrick
herbage  11.06.2008 18:51
Jinak, Češi do toho, zatím skvělej výkon, v napadání ty Portugalský lemry zcela zatiňujete, už chybí jen zalouženej druhej gól, a ne takovou haluz, jakou dal Deco
empty  11.06.2008 19:07
jj libi se mi to moc, o dost lepsi jak proti svycarum, portugalci mi ted prijdou docela zaskoceni. Jen by to chtelo bud k barosovi dat jeste jednoho utocnika nebo ho vystridat, vubec se mi nelibi ty jeho pruniky, vlitne do kupy hracu, vzdyt nema sanci
Klokanomet  11.06.2008 19:56
Moc dobrý výkon, bohužel jsme měli smůlu. Asi u třech šancí chybělo pár centimetrů...
Nevadí, nedá se nic dělat, s takovouto hrou Turky přejedem jedna radost.
Sionko Baroš Plašil
Thorres  11.06.2008 19:57
Sympatický výkon.. síly na hřišti byly vyrovnané, bohužel Portugalci byli produktivnější a pro zdejší některé kreatury - skvěle Cristianko dal gól a na další přihrál.. To dnes skončí miliardy potenciálních detí v kapesníku s pohledem na fotku božského CR7
Thorres  11.06.2008 19:58
a ještě dvě věci - Plašil, Sionko, Galásek .. a jde vidět že Kollera nepotřebujem a v závěru tam byl stejně k ničemu
kancik  11.06.2008 20:03
Jak si to tak čtu, tak enpotřebujeme žádnýho útočníka, stejně jsou tam všichni k ničemu.
Thorres  11.06.2008 20:18
no jsou no ... ale Baroš rozhodně lepší, Svěrkoš taky vcelku ujde
kancik  11.06.2008 20:35
Opět se to potvrdilo. Před zápasem to byla velká Baryho šance, bude bojovat do krve a jak se prosadí. No, asi to bylo tím, že jsem byl unavený a přestávku se sumářem jsem prospal, ale nepamatuji si na jeho <b>přímé</b> ohrožení branky.
Thorres  11.06.2008 21:41
přímé ne, ale bojoval a měl rozhodně větší přínos než těžkopádnej, pomalej, tupě stojící, občas (ještě blbě) hlavičkující Koller
merengues  11.06.2008 20:03
Mistr Deco s Cristianem s náma vytřeli trávník. Ale stejně postoupíme, jenom škoda toho třetího gólu, ten může mrzet.
AC_RICKY  11.06.2008 20:05
první a poslední prohra na turnaji Ale kdyby tam dal briketa toho Sivoka spíš možná by to byla remis
Andy Conceicao  11.06.2008 20:11
Veliká škoda, teď co je lepší? Hrát dobrý fotbal a prohrát nebo hrát zle, ale vyhrát. Vybírám si druhou možnost. Byli jsme jim vyrovnaným soupeřem a hráli jsme dobře. Velkou chybu podle mne udělal na konci Bruckner. Tou chybou bylo nesmyslné nasazení Jarolíma místo tvůrce Plašila. Ten kluk to fakt ve středu hřiště umí, na konci hrál jako top hvězda. Kličky, krásné příhry, narážečky, pohyb, pasy. Super výkon Jardo Plašile. Na druhou stranu mne zklamal Jankulovski, má opravdu slabší formu a Rozehnal mne nezklamal, ale nasral. Proboha tolik místa a času a on všechno nakopává na nikoho, prostě odkop aby nic nepokazil. Stejně tam kazil.

Hodnocení

Čech - 8
Grygera - 7
Ujfaluši - 7
Rozehnal - 4
Jankulovski - 5
Galásek - 7, dal bych mu 8, ale ta rozehrávka, to je hrůza
Polák - 7
Plašil - 7
Sionko - 8
Matějovský - 6
Baroš - 7
Koller, Vlček a Jarolím - nehodnoceni, ale Jenda byl teda fest nabuzený, Jarolím by se měl snažit sakra něco ustát už konečně, pořád leží. Vlček byl aktivní, chtělo to ještě víc ho využít.

Snad udoláme Turky, to bychom mohli. Výkon byl slušný, bohužel Portugalci jsou ve skvělé formě. Jejich hodnocení je následující

Ricardo - 6
Bosingwa - 6
Carvalho - 6
Pepe - 6
Ferreira - 4
Petit - 4
Deco - 10, nebojím se takové známky
Simao - 4
Ronaldo - 7
Moutinho - 3
Gomes - 6
Quaresma dal goal, ale jinak se nestihl dostat do hry. Almeida nestihl nic, Meira slušně hlídal Kollera ve vzduchu.
Andy Conceicao  11.06.2008 20:14
a vyplývá z toho, že aniž mají Portugalci skvělé známky, hráli slušně. Prostě jak říká merengues mistr Deco, s tímhle hráčem snad nemůže nikdo špatně hrát.
Andy Conceicao  11.06.2008 20:16
Pokud bude zdravý posune Deco Inter na jinou úroveň..
merengues  11.06.2008 20:18
Nechci s tím Matějovským pořád prudit, první půlka slušná, ale mám takovej dojem, že jsme od 46. do 65. minuty hráli v deseti, úplně mu došly síly. Jardu Osasunu bych tam taky nechal, měl smrtící centry. A Janek opravdu zklamal no...
Andy Conceicao  11.06.2008 20:21
jj, Jarda hrál skvěle.. Opravdu chytrý hráč. Janek slabota, dopředu prakticky nic nevymyslí, špatně přihrává. Matějovského druhá půle, jakoby tam neexistoval. Jinak první poločas pěkný.
spanhel  11.06.2008 20:22
Jankulovski mi příjde dost pomalý. Kde jsou ty časy, kdy piloval lajnu jako ďábel...
merengues  11.06.2008 20:26
Byl špatnej i dozadu, několikrát se tam na Simaa vyloženě vykašlal.
Andy Conceicao  11.06.2008 20:33
nebylo to zas nejhorší dozadu... ale pravda je ta, že Grygera na druhé straně je mnohem lepší.
fantomas  11.06.2008 20:15
leggos  11.06.2008 20:17
Evza  11.06.2008 20:18
gomez dostal zbytecne velkou znamku si teda myslim a pepe zbytecne malou jinak to souhlasi a u nas baros klidne mohl mit 8 a taky jinak nemma vyhrady
fantomas  11.06.2008 20:19
Gomez nehrál.
Evza  11.06.2008 20:21
hral ale nebyl videt
fantomas  11.06.2008 20:22
Hrál leda na tribuně. Ale pochybuju, Němci ted asi nekde trénují.
Evza  11.06.2008 20:24
sry gomeS
fantomas  11.06.2008 20:24
To je lepší.
Evza  11.06.2008 20:26
jojo ale aj tak jeslti Z nebo S hral podprumer a to je fakt
-Kopy-  11.06.2008 22:23
spanhel  11.06.2008 20:15
Díky hoši
...ale jen za první poločas.

Sionko má fazónu, hraje s chutí. Takové křídlo se musí líbit.

Ale mužem zápasu byl Deco. Většinu nebezpečných akcí režíroval on a především Polák, který ho měl na starost, si s ním nevěděl vůbec rady, což krásně potvrzoval první gól.
fantomas  11.06.2008 20:17
Já myslim, že druhá půle nebyla o moc slabší, jen sme dostali ty dva góly. Herně jsme ale nezaostali.
Andy Conceicao  11.06.2008 20:18
byli jsme méně soustředění, co tam chvílemi vyváděl Galásek s Polákem nebo s Rozehnalem za tragickou rozehrávku...
spanhel  11.06.2008 20:19
Ve druhém poločase nás Portugalci přehrávali, o druhý gól jsme si vyloženě koledovali. Hrozili jsme jen po standardkách a jedné akci Sionka.
fantomas  11.06.2008 20:21
To jsme si koledovali deset minut před tim, než Ronaldo udržel. To sme si vyloženě vybrali pauzu a slabší chvilku, jako vyustění byl v tu chvíli ten gol logický, ale celkově bych druhou půli teda tak negativně nehodnotil.
fantomas  12.06.2008 16:59
*udeřil
duck  11.06.2008 20:16
realita
UgraUgra  11.06.2008 20:16
Snad proti turkům nebude Baroš v základu, pak věřim ve výhru 2:0
dom 8  12.06.2008 12:39
S Barošem i 5:0.Muj člověk
Alessandro24  11.06.2008 20:17
no strasne moc fandim portugalsku aby bolo majstrom ale ten simao neviem co vobec robi v zakladnej zostave..taky Quaresma na jeho mieste by ukazal ovela viac ako on..navyse ak vidim ako sa tlaci zahravat tie priame kopy..tak to je hroza..nedokaze ani ten mur obstrelit..navyse ak Portugalsko ma takych hracov na priame kopy ako su Ronaldo a Deco..
zahrada  11.06.2008 20:20
s prvním bodem souhlas ,,, ale věřim tomu že scolari ví co robí
spanhel  11.06.2008 20:18
(1-5)
Čech 2, Grygera 2, Rozehnal 4, Ujfaluši 2, Jankulovski 3, Galásek 2, Polák 4, Matějovský 2.5, Baroš 3.
Thorres  11.06.2008 20:20
jj souhlas, jenom možná Čechovi bych dal 1... co měl chytit chytil, žádná branka nebyla jeho ... u toho 1. gólu jak tam s nasazením skákal ještě Decovi pod nohy.... a Vypařil se ti Plašil a Sionko, kterým bych dal oboum 1
spanhel  11.06.2008 20:22
Jo, ti mi nějak vypadli. Sionko 1, Plašil 1.5.
zahrada  11.06.2008 20:22
ne , ne , ne... média mají velkou moc..
Thorres  11.06.2008 20:25
ty máš zase velkou nemoc... samozřejmě, jak ty říkáš mnoho brankářů by ty střely taky chytly, což je pravda .. ale zrovna to nasazení u prvního gólu mu upřít nemůžeš .. a bezchybný výkon taky ne
zahrada  11.06.2008 20:18
ještě že máme v brance maxidimenziálně fantastického petra čecha bez něj by to dnes skončilo 1:3 ..
mikita10sM  11.06.2008 20:18
Jev  11.06.2008 20:18
Cesi Ronaldo ten byl zase celej zapas neviditelnej az na par svetlej chvylek, sice je pravda ze byl u kazdyho golu portugalcu ale nato ze je to prej nej fotbalista sveta tak toho predvedl hodne malo
spanhel  11.06.2008 20:20
Hráč, který zařídí tři góly, musí být hodnocen jedině pozitivně.
Evza  11.06.2008 20:21
mas s neho zbytecny komplexi myslim nehral dobre to ne ale vystrelil 3 body na hristi bylo vic horsich hracu dal gol a to rozhodlo no a myslim si teda ze mel dat na hriste sverkose bo nam vystrelil 3 body predtim a ted nehral ani minutu
Jev  11.06.2008 20:26
jak rika peta cech prave ted na prime je to hrac kterej umi dat gol a rozhodnout zapas ale jinak vykon hroznej, podle me kdyz je ted " superstar" tak toho mus predvist vic nez prunik do 16 bez balonu a pak se po haluzi balon dostal k dekovi kdyz spadl a jednu strelu ktera projde az do brany
Evza  11.06.2008 20:30
nevim no rozhodne nehral skvele ale hrozne to snad ne proste nejde hrat vzdy skvele kazdy od nej ocekava ted to nej ale dycky to nejde a dnes ho nasi paradne branily ale jen kvuli tomu ze je to pro nekehe nesimpaticky namysleny metrosexual nemusime jeho vykon hodnotit hned jako hrozny
Jev  11.06.2008 20:35
ale dobrej taky nebyl jinak to je pravda ze nejde hrat porad dobre ale tady se potvrzuje ze proti lepsim se mu moc nedari
svinpav  11.06.2008 20:23
Tak výkon byl jednoznačné pozitivum, nestydím se za to že jsem Čechům věřil, akorát začátek druhého poločasu nám utekl, škoda, jinak by tomu remíza slušela víc. Ale vybrali jsme si to minule, nemlže být každý den posvícení, každopádně mi to aspoň dalo optimismus do zápasu s Tureckem.
Hodnocení:
Čech - 8
Grygera - 7
Ujfaluši - 6
Rozehnal - 5
Jankul - 7
Galásek - 8,5
Polák - 6,5
Plašil - 7
Sionko - 9
Matějovský - 5,5
Baroš - 7

Sionko jednoznačně nejlepší hráč i kdyby ten gól nedal, Matějda mě zklamal, čekal jsem víc, nebyl tak přímočarý. Rozehnal mě vyloženě sral, ale nedá se říct, že by vyloženě propadl, Baroš hrál svůj nadprůměr. Jinak Koller odvedl správný kus řezničiny ....No věřím, že by ten postup mohl klapnout ....
merengues  11.06.2008 20:25
Jeník jak tam dělal to karate na Ricarda , kdyby mu nevyšel krok, tak se mohl rozloučit s nároďákem podobně jako Zizou .
svinpav  11.06.2008 20:28
Jo to bylo hezký jak pak vedle něj Ricardo "vypadal" úplně malinkej. Velice úsměvná situace
Andy Conceicao  11.06.2008 20:32
to bylo drsné
svinpav  11.06.2008 20:26
Oprava: Čech - 9
zahrada  11.06.2008 20:30
svinpav  11.06.2008 20:35
Jaké výhrady máš tentokrát cirkusáku?
Maritazzi  11.06.2008 20:29
na můj vkus má moc vysokou známku Rozehnal
zahrada  11.06.2008 20:37
u každýho ubrat tak 1,5 a vcelku to sedí ,,, tedy krom jednoho hráče ale to je výkřik do tmy
-PeCa_08-  11.06.2008 20:41
bože, ty už jsi v palu, zkus zasadit tulipány
mikita10sM  11.06.2008 20:23
Porugalsko - Španielsko(možno Holand.) , finále jasné
dejv  11.06.2008 20:25
Jenom brucner tam muze postavit barose ktery sice klickuje jak debil,ale gol ani jeden.
-PeCa_08-  11.06.2008 20:27
Andy Conceicao  11.06.2008 20:32
Maritazzi  11.06.2008 20:35
v těch sedmi-osmi letech jsem ten fotbal viděl taky takhle no...
manii  11.06.2008 20:26
PROOOC proc ten Scolari nenecha hrat Quaresmu misto Simaa
spanhel  11.06.2008 20:29
Protože jednoho cirkusanta už v základu má.
manii  11.06.2008 20:30
ty mas dost
herbage  11.06.2008 20:31
spíš ty, zkoukneš na Youtubu dvě kompilace s Quaresmou a hned seš mistr světa, Scolari narozdíl od tebe to MS vyhrál
manii  11.06.2008 20:32
a cos dokazal ty?
spanhel  11.06.2008 20:33
Smysluplná otázka...
herbage  11.06.2008 20:34
nic, ale neprudim s Quaresmou, Scolari nejspíš ví proč ho nestaví, nemyslíš?
manii  11.06.2008 20:36
paneboze vsichni tady pisou proc nehraje ten,proc nehraje ten tak co tady chytracis
herbage  11.06.2008 20:41
Simao má lepší formu, trenér mu věří, tak co řešíš ty? Zbytečná otázka proč nehraje, jakou čekáš odpověď? Zraněnej není, trenér ho nepostavil do základu, situace jasná jak facka, proto zcela zbytečná otázka
manii  11.06.2008 20:44
asi si budu muset odpovedet sam...Scorali uz je uplne mimo
herbage  11.06.2008 20:46
Scorali je možná mimo, i když ho neznám, ale Scolari mimo není, jedinej prokazatelně mimo seš tu ty
herbage  11.06.2008 20:30
protože vidí ty hráče každý den na tréniku, ví kdo bude prospěšnější pro tým. Kolem Quaresmi tady koluje takový mýtus, jak je to skvělej hráč, co mám možnost vidět Porto v LM, tak nic moc, proti silnějším soupeřům je poloviční a utápí se v kličkách
manii  11.06.2008 20:31
myslim ze je ale lepsi nez Simao ktery mi prijde jeste vic premachrovany
zahrada  11.06.2008 20:31
taky by mě dost zajmalo jak by to vypadalo... škoda že další zápas nebude v tv, kvůli té..no..čr
spanhel  11.06.2008 20:27
Nezdálo se vám, že Matějovský s Kollerem jedli před zápasme syrové maso? První po odpískání vztekle kope do balonu, který má ležící Deco mezi nohama. Ten druhý zase zkouší karate na gólmana.
svinpav  11.06.2008 20:32
Dle mého to byl přímý pokyn od Káji. Dle mého v pořádku, na ně jsme museli zatlačit a otravovat jim to.
Andy Conceicao  11.06.2008 20:35
souhlas
sesty  11.06.2008 20:29
no vidite hosi! Vcera tu nekdo o me rikal ze sem kokot, a jak to dopadlo, hm? Skoda jen ze nebyl vyssi kurs:-)
zahrada  11.06.2008 20:32
čech ale všechny jejich vzájemné (1) souboje vyhrál....
kancik  11.06.2008 20:57
Kdes to nabral?
Mitchz  11.06.2008 20:33
No tak jsme prohráli no...Ale výkon to nejhorší nebyl a věřím v postup
Xavi  11.06.2008 20:34
Jo tak Deco za zenitem, 12-13 miliónů euro.
spanhel  11.06.2008 20:36
Dnes to byl jeho zápas.
Andy Conceicao  11.06.2008 20:36
herbage  11.06.2008 20:37
musím uznat, že je to výbornej player, Barca by byla hloupá, kdyby se ho zbavovala
svinpav  11.06.2008 20:38
Deco má cenu 12-13 mega??? To už mu je 35?
Xavi  11.06.2008 20:39
31, no nedávno se tu objevil článek o zájmu Interu, kde figurovala tato částka a někteří nejmenovaní místní uživatelé s ní souhlasili.
merengues  11.06.2008 20:43
Ta nízká cena je dána hlavně tím, že je na černé listině. Jinak dle mého skromného názoru na něho Moutinho nemá ani náhodou (zatím).
DecoSouza  11.06.2008 20:40
Deco dneska jako z partesu. Jinak se musím smát volání po zázračném Quaresmovi, Simao jej předčí.