reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam
25.06.2008 20:45 CET
play off - semifinále

Německo   -   Turecko

3 : 2 (1:1)
Stadión: St. Jakob-Park, Basilej
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.40 - 4.50 - 7.00

Němci se v prestižním semifinále utkají s Turky

Mistrovství Evropy ve fotbale se přehouplo do své závěrečné části. V prvním semifinále čeká diváky ve středu večer v Basileji prestižní souboj mezi Německem a Tureckem, které má v zemi svého soupeře výraznou národnostní menšinu. Zdecimovaní Turci mají k dispozici jen čtrnáct naprosto zdravých hráčů, přesto věří, že hlavního aspiranta na zlaté medaile mohou potrápit.

Tureckému trenérovi Fatihu Terimovi se sestava rozpadá před očima, z nejrůznějších důvodů bude proti Německu scházet hned osm fotbalistů. Obrana, záloha i útok doznají změn. Nejvíce faulující tým Eura posbíral už 14 žlutých karet a na druhé potrestání na turnaji doplatilo ve čtvrtfinále trio Arda, Tuncay a Emre Asik. Zbývající polovinu trestu za vyloučení v duelu s českým týmem si odpyká brankářská jednička Volkan.

Tím však turecké patálie nekončí. Kvůli zranění budou semifinále jen zpovzdálí sledovat Emre Güngör, Tümer, Servet a především Nihat, který dvěma brankami pohřbil český celek. Také Emre Belözoglu není zdaleka fit. A to může být Terim rád, že se mu do sestavy vrací Aurelio, jinak by mu na střídání do pole zbýval jediný hráč.

Zdecimovaní Turci se přesto rozhodně nevzdávají. "Nebojíme se zranění ani trestů. Máme jiné hráče, kteří se sebe vydají maximum. Nic si nezastírejme, když jste v semifinále, pokaždé chcete postoupit do finále. Myslím, že šance jsou padesát na padesát. Bylo by skvělé stát se druhým Řeckem," zasnil se pravý bek Hamit Altintop.

Tři skvělá vzepětí v závěru zápasů se Švýcarskem, Českou republikou a především Chorvatskem dodala Turkům velké sebevědomí. "Náš první cíl bylo dojít do čtvrtfinále. Ale nyní nám nestačí ani semifinále, chceme víc," vzkázal obránce Gökhan Zan.

Zatímco pro Turky je účast mezi elitní čtyřkou, kterou vyrovnali bronzový úspěch z MS 2002 v Asii, historickým úspěchem, Němci mají se závěrečnými bitvami velké zkušenosti. A v semifinále Eura jsou mimořádně úspěšní, z pěti utkání prohráli jen jediné. V roce 1988 nestačili na Nizozemce.

Trojnásobné evropské šampiony staví do role jasného favorita i suverénní výkon ze čtvrtfinále, kde přestříleli Portugalce a vůbec jim nevadilo, že jejich trenér Joachim Löw seděl na tribuně. Teď se německý kouč vrací na lavičku a trápí ho přesně opačné starosti než Terima. Z kompletního kádru vybírá optimální jedenáctku.

"Vždycky jsem považoval za svůj optimální systém 4-4-2, ale proti Portugalsku jsme hráli velmi dobře i v rozestavení 4-5-1," naznačil Löw, že se mu líbil především výkon záložníka Simona Rolfese. "Ale hlavní bude, abychom měli dobrý pohyb. Pak bude rozestavení druhotné," uvedl a varoval před úchvatnými tureckými závěry.

"Nikdy se nevzdávají, pořád věří, že to mohou zlomit. Proto jsem na svoje hráče speciálně apeloval, aby si až do poslední sekundy dávali pozor. Turci se dostali do euforie, cítí národní hrdost a jsou na tom psychicky výborně. Bude to velmi těžké," dodal Löw.

Oba soupeři se na evropském šampionátu utkají poprvé. V historické bilanci mají výrazně navrch Němci, ale z posledních tří vzájemných zápasů dvakrát vyhráli Turci a jeden duel skončil nerozhodně.

Semifinálový zápas mezi Německem a Tureckem začne ve středu v Basileji ve 20:45, řídit jej bude Massimo Busacca ze Švýcarska.
Německo - pravděpodobná sestava:
Lehmann - Friedrich, Mertesacker, Metzelder, Lahm - Schweinsteiger, Rolfes, Ballack, Hitzlsperger, Podolski - Klose
Turecko - pravděpodobná sestava:
Rüstü - Altintop, Ugur Boral, Gökhan Zan, Hakan - Sabri, Gökdeniz, Mehmet Topal, Aurelio - Kazim, Semih
Tip EuroFotbal.cz: 1
Autor: ČTK
Vzájemné zápasy
17.06.1954Mistrovství světaSk 2
Německo - Turecko
4:1
23.06.1954Mistrovství světaSk 2 Pl.
Německo - Turecko
7:2
17.10.1970Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 8
Německo - Turecko
1:1
25.04.1971Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 8
Turecko - Německo
0:3
01.04.1979Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 7
Turecko - Německo
0:0
22.12.1979Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 7
Německo - Turecko
2:0
23.04.1983Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 6
Turecko - Německo
0:3
26.10.1983Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 6
Německo - Turecko
5:1
10.10.1998Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 3
Turecko - Německo
1:0
09.10.1999Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk 3
Německo - Turecko
0:0
nenalezeny žádné zápasy
Německo - poslední zápasy
17.11.2007Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk D
Německo - Kypr
4:0
21.11.2007Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk D
Německo - Wales
0:0
06.02.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Rakousko - Německo
0:3
26.03.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Švýcarsko - Německo
0:4
27.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Německo - Bělorusko
2:2
31.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Německo - Srbsko
2:1
08.06.2008Mistrovství EvropySk B
Německo - Polsko
2:0
12.06.2008Mistrovství EvropySk B
Chorvatsko - Německo
2:1
16.06.2008Mistrovství EvropySk B
Rakousko - Německo
0:1
19.06.2008Mistrovství EvropyPl. ČF
Portugalsko - Německo
2:3
12.06.2000Sk A
Německo - Rumunsko
1:1
17.06.2000Sk A
Anglie - Německo
1:0
20.06.2000Sk A
Portugalsko - Německo
3:0
15.06.2004Sk D
Německo - Nizozemsko
1:1
19.06.2004Sk D
Lotyšsko - Německo
0:0
23.06.2004Sk D
Německo - Česko
1:2
08.06.2008Sk B
Německo - Polsko
2:0
12.06.2008Sk B
Chorvatsko - Německo
2:1
16.06.2008Sk B
Rakousko - Německo
0:1
19.06.2008Pl. ČF
Portugalsko - Německo
2:3
Turecko - poslední zápasy
21.11.2007Mistrovství Evropy - kvalifikaceSk C
Turecko - Bosna a Herc.
1:0
06.02.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Turecko - Švédsko
0:0
26.03.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Bělorusko - Turecko
2:2
20.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Turecko - Slovensko
1:0
25.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Turecko - Uruguay
2:3
29.05.2008Přátelské zápasy - mezinárodní 
Finsko - Turecko
0:2
07.06.2008Mistrovství EvropySk A
Portugalsko - Turecko
2:0
11.06.2008Mistrovství EvropySk A
Švýcarsko - Turecko
1:2
15.06.2008Mistrovství EvropySk A
Turecko - Česko
3:2
20.06.2008Mistrovství EvropyPl. ČF
Chorvatsko - Turecko
1:2p
14.06.1996Sk D
Portugalsko - Turecko
1:0
19.06.1996Sk D
Turecko - Dánsko
0:3
11.06.2000Sk B
Turecko - Itálie
1:2
15.06.2000Sk B
Švédsko - Turecko
0:0
19.06.2000Sk B
Turecko - Belgie
2:0
24.06.2000Pl. ČF
Turecko - Portugalsko
0:2
07.06.2008Sk A
Portugalsko - Turecko
2:0
11.06.2008Sk A
Švýcarsko - Turecko
1:2
15.06.2008Sk A
Turecko - Česko
3:2
20.06.2008Pl. ČF
Chorvatsko - Turecko
1:2p
Komentáře (175)
spanhel  23.06.2008 08:20
Turci dostanou za uši. Bohužel. Nesympatičtí Němci mají cestu do finále dost ulehčenou.
Ol!ver  24.06.2008 20:22
dufam ze vo finale prehraju
kosino  28.06.2008 22:04
Zajímavé, že v současné době už je Německo většině Čechů sympatické, ale stejně se najde nějaký ...(doplňte dle potřeby), co jsou mu z pro mě nepochopitelných důvodů nesympatičtí!
warrior100  23.06.2008 13:55
někdy to už musí skončit, to turecké štěstí, od němců dostanou náklep 3:0, který už neobrátí
vladopol  24.06.2008 12:46
nesmies zabudat na to, ze nad turkami stoji alah!
edejv  23.06.2008 17:17
doufam ze to vyhrajou nemci,i kdyz je nemam rad,ale kdyby postoupili i spanele,tak by to bylo finale jak ma bejt
muj tip- 3:1
bary72  23.06.2008 20:13
Do tohoto semifinále vstupují jako favorité jednoznačně Němci. Prošli navíc ze čtvrtfiálne celkem jistěji než soupeř. Rovněž mají tým pohromadě, nesužují je tolik zranění. Ale Německo není tým, kterému bych kdy fandil. V tomto semifinále bude držet palce Turecku. Jak se všude omílá, handicepuje je katastrofální marodka, paradoxně je to ale může ještě více semknout a bojovnost dokáže své. Poukd se jim to podaří vydržet do prodl., případě až na penalty, tak by se jejich šance rapidně zvýšily. Chytat bude opět veterán Rustu Recber, toho sleduji již velmi dlouho a věřím, že nezklame a tým podrží. Rozhodně nebude Turecko tolik pod tlakem jak Německo. To také může hrát roli. No o náboj je postaráno a tak věřím, že i když to bude divoké, nepřesáhne to určitou mez. Tip 1:1. na pen. 2:3. TURECKO !!!
Arne  24.06.2008 22:14
Ty mě fakt fascinuješ...
ratthy  24.06.2008 22:20
Proč bary má dobré rozbory
Tim  24.06.2008 22:22
Me se libi, jak vzdycky rekne 90% toho, co je napsanyho v clanku.
spanhel  24.06.2008 22:29
Jo, jo.
DecoSouza  24.06.2008 22:35
Bary je každodenním kandidátem v soutěži "napiš co nejvíc klišovitých formulací na co nejmenší prostor"
Tim  24.06.2008 22:38
Ale nekazme mu radost.
bary72  25.06.2008 23:55
Je mi z Váš hoši smutno.
spanhel  26.06.2008 00:05
Já to nemyslel ale zle. Máš dobré příspěvky, nenech se rozhodit.
Arne  26.06.2008 00:12
Také jsem to nemyslel zle, akorát mi přijde, že někde (viz. příspěvek dole) to píšeš sám pro sebe... Ale jako vkus, co se týče klubů, máš dobrej, jednou jsem četl něco k Dynamu Dresden
spanhel  26.06.2008 00:14
A já k mému oblíbenému Torpédu Moskva.
fantomas  26.06.2008 00:15
Jo jo, má širokej rozhled, jednou sem dokonce objevil jeho příspevek u islandské (nebo jí podobné) ligy.
Arne  26.06.2008 00:17
Hmm, o něm toho moc nevim, ale vim jistě, že by se kluby tohoto typu a s takovou tradicí měly vrátit co nejrychleji zpátky tak, kam patří, čili do 1. ligy.
spanhel  26.06.2008 00:18
To si piš, že jo. Tradiční ruský klub, spadli až někdy v roce 2006 (poprvé v historii). A teď se topí v dluzích a ve spodku tabulky...
Arne  26.06.2008 00:26
JJ, tak zhruba to jsem věděl od článku od Strelcovovi (jmenoval se tak, že). Je tam nějaká perspektiva, že se v dohledný době vrátěji?
spanhel  26.06.2008 00:28
Kdo ví...Musí přitáhnout silného sponzora, jinak nemají šanci. A k tomu právě slouží kampaň "Zachraňte legendu. Zachraňte Torpedo."
Arne  26.06.2008 00:31
Aha, tak to nebyl Strelcov, ale tenhle článek...
Arne  26.06.2008 00:36
Aha, aha, on je to ten samej článek...
No nic, ale ten čas mě omlouvá...
Shevchenko  26.06.2008 00:26
Bez baryho72 by eurofotbal nebyl eurofotbalem!
spanhel  26.06.2008 00:27
Tak bary tu není tak dlouho, aby tak zapustil kořeny...
GATTUSO  26.06.2008 11:26
já už si na něj celkem zvykl...
Arne  24.06.2008 22:39
Však neříkám, že ne.
Jednou jsem se, ani nevím jak, dostal k zápasu kvalifikace Austrálie proti kdovíikomu a co nevidím, bylo tam jedno nestandardní preview. Nevím, ale pro dva čtenáře je to podle mě zbytečnost psát.
Radin  25.06.2008 00:31
Kdyby jste se raději starali o to nereagovat na blbce co napíšou nějakou kravinu a tak je v tom podporovat,než reagovat na někoho,kdo vůbec webu nějak neškodí a navíc vypadá,že je v pohodě :-))
Arne  25.06.2008 07:29
Já si můžu reagovat na koho chci, stejně tak, jako ty jsi reagoval na mě takovýmto nesmyslem.
Btw., sorry, že jsem se z tvého příspěvku nepoučil (první řádek), a zareagoval jsem na tebe...
Radin  25.06.2008 15:30
to já bych na tebe skoro reagovat nemohl skopčáku:-))
Arne  25.06.2008 16:05
To sis trochu podlomil větev, hošánku...
Nebo spíše jen prohloubil pověst?
Radin  26.06.2008 01:29
Ty máš buď rodinu v Německu nebo to nechápu prostě :-))
Arne  26.06.2008 11:05
Ano, dá se to tak říci, ale na to až tak příliš nezáleží...
Radin  27.06.2008 19:20
V tom případě ok
new_adventure  25.06.2008 03:03
ja uz si vsimam baryho delsi dobu tady a ma nahodou dobrej prehled a dobry nazory....klidne dal pis a vykazsli se na blbce co o tobe pisou.....bude to tezky utkani...ale zrejme Nemci vyhrajou....ono bohuzel v tomto utkani nefandim nikomu haha..Nemce nemusim a Turkum za to nase vyrazeni nepreji...takze je jedno kdo to vyhraje....
bary72  25.06.2008 23:54
Dík.
vandertom  24.06.2008 20:18
Němci 2-0 vyhrají.
vandertom  24.06.2008 20:18
Němci 2-0 vyhrají.
GATTUSO  24.06.2008 21:02
proto jsi to nemusel psát 2x
vandertom  25.06.2008 07:01
vyhraji 2x 2-0, co poločas to dva goly
herbage  24.06.2008 20:23
Dobrá fotka:
http://www.blisty.cz/2008/6/24/art41366.html
Tim  24.06.2008 20:30
To jo. Minimalne 2 miliony lidi se zitra v Nemecku radovat budou.
Arne  24.06.2008 22:15
Proč?
fantomas  24.06.2008 22:17
Zkus hádat, já vim, že tomu nechceš věřit.
Tim  24.06.2008 22:18
Protoze tam zije priblizne tolik tureckych pristehovalcu.
Arne  24.06.2008 22:28
Přibližně... ok, na to jsem nenarážel, ale opravdu si myslíš, že němečít Turci fandí i Němcům?
Arne  24.06.2008 22:31
Beru zpět, já jsem to špatně pochopil, omlovám se...
Já si totiž někde přečetl, tuším že to byl Morgenpost, že berlínští Turci se budou radovat tak jako tak, i když by postoupilo Německo, čemuž jsem se mohl od plic
Ten tvůj příspěvek jsem pochopil ve stejném duchu, jinak máš samozřejmě pravdu.
Arne  24.06.2008 22:32
Ještě abych uvedl na pravou míru pro fantomase, vysmál jsem se tomu, že by se ti Turci radovali, ne, že Německo vyhraje, na čiré skutečnosti není nic tak zábavného.
fantomas  24.06.2008 23:10
Arne  24.06.2008 23:14
Ne, já vim, že ty seš teď náhodou jejich velkej fanda.
fantomas  24.06.2008 23:17
Ted jo, za chvili nebudu.
Frankie_Yeah  24.06.2008 20:41
vidím to na jasnou výhru Němců,jelikož Turkům s jejich sestavou,lépe řečeno lazaretem nemají proti zlepšujícím se Němcům mnoho nadějí na úspěch
petrslechticky  24.06.2008 20:42
Podle me vyhraji Nemci, kdo vi, ale jak by to bylo kdyby Turci byli v plne sestave, to by si Nemci mozna s jejich bojovnosti a hrou do posledniho pisknuti nejspis nevedeli rady.
Klegi  24.06.2008 21:18
Deutschand 4:0 Türkyie
borec 1  24.06.2008 21:56
Němci asi vyhrajou, ale fandím Turkům.
ratthy  24.06.2008 22:18
Turci si vybrali štěstí tak na 50let dopředu. Řekové na minulém ME jsou oproti nim nešťastníci Doufám, že je němci sestřelí
prezident  25.06.2008 06:56
Tak a je to tu Turecko je vo finale dufam ze to naklepu Nemcom mne osobne obidva nesympaticke muzstva prijal by som radsej Cechov ale osud je taky kruty
leggos  25.06.2008 11:45
snad se Turci nedají lacino....
Kopsem.koptam  25.06.2008 12:52
Podle mě, pokud se Němci dobře připravili a nepodcenní-li to, tak se bude jednat o jednoznačnou záležitost. V prvním poločase bude možná remíza, ale ve druhým to tam začne padat. Turci nakonec odpadnou.
Tip: 3:0
Didi  25.06.2008 13:07
2 : 1 (Podolsi,Basta Fantasta - Senturk)
chazychaz  25.06.2008 13:20
Deisler da gol?
Arne  25.06.2008 14:52
Didi  25.06.2008 16:16
Schweinsteiger...já mu tak řikám
Slejdy  26.06.2008 15:29
fans chelsea  25.06.2008 13:23
Věřím němcům taky jim fandím typ: 3:1
Ballack 2x gol
Bastien 1x gol promin te nevím jak se to příjmení píše
fans chelsea  25.06.2008 13:35
Jo jěště za turky nihat
Frankie_Yeah  25.06.2008 13:44
prej Nihat :-)))))) ten je teď rád,že chodí
RafteR  26.06.2008 18:03
ty to EURO peclive sledujes vid
Slejdy  25.06.2008 14:39
5-1
Slejdy  26.06.2008 15:29
20Honza900  25.06.2008 15:09
KAŽDEJ DÁVÁ NA NĚMCE. TAKŽE DÁVÁM 5000 NA TURKY A ŘIKEJTE SI CO CHCETE.
Deywid  25.06.2008 17:37
No ty musíš byť bohatý - tak von oknom vyhodiť 5 tácov - Turci dnes nevyhrajú...ja ich mám celkom rád, ale Nemecko je Nemecko (a tých mám ešte radšej)...
20Honza900  25.06.2008 15:10
JE TO JAKO ŘECKO. TO STEJNY. VŠICHNI SE ZASE BUDOU DIVIT
Arne  25.06.2008 15:11
Nejvíc se budeš divit ty...
Ne, tak třeba to vyhrajou, je to fotbal, ale je to tak 95:5, že vyhrajou Němci.
20Honza900  25.06.2008 15:14
vim že němci vyhrajou .aůe pro mě je povinnost to dát. vim jak to chodí.
Arne  25.06.2008 16:03
Dobrý, no.
Ale vlastně, proč ne?
Kate Materazzi  25.06.2008 17:12
Tak tipuju 3:1 pro Germány. Turkům chybí spousta hráčů pro zranění a karty. Štěstí jim přát nebude.
Mates28  25.06.2008 17:48
TURKŸE !!!!!!!!!!!!
Ligter  25.06.2008 19:16
teda, jestli dnes Turecko vyhraje z 0:3 na 4:3....... né, myslim že ''polskej'' útok je daleko předčí a asi nejen on. a jesli ne, tak mi šibne asi...
Arne  25.06.2008 19:30
Si trochu zaspal, polskej útok a vlastně celej polskej tým je už víc jak tejden doma...
widlak  26.06.2008 11:05
Myslím, že to byla narážka na útok Němců: Podolski - Klose. Což jsou Poláci
Arne  26.06.2008 11:14
To nejsou Poláci...
20Honza900  25.06.2008 21:14
TY DEBILOE MYSLÍ POLÁKY ZA NĚMCO CO HRAJOU. NO HOČI JE TO TADY HLAVNĚ ŽE MÁTE VŠICHNI NA NĚMCE. JA TO PSAL MAM 5000 NA TO .AŮE POL REMÍZU
Arne  25.06.2008 21:37
Za Němce hrajou Němci, narozdíl od některých ostatních reprezentací, takže za debila jseš tu akorát ty.
ivosek  25.06.2008 22:56
tobe pripada Miroslav Klose a Lukas Podolski jako nemci??jsou to rodili polaci a jen skoda ze za to polsko nehrajou
fantomas  25.06.2008 23:00
Podolského rodina emigrovala, když mu byly 2 roky, čili je to vlastně Němec a Klose má zase německého otce, takže i tady se nejedná o nic nepochopitelnýho. Ale to už sme tady mnohokrát bez valného uspechu probírali.
Arne  25.06.2008 23:02
Už jsem to tu několikrát rozebíral... Podle mě, když v dětsví přijdeš do jiné země, vyrůstáš mezi Němci a na Polsko si ani nepamatuješ, jsi Němec, né sice jako poleno, ale prostě jsi.
Něco jiného je např. Altintop, který řekl, že se cítí jak Němec, vždy žil a žít bude v Německu, ale v turecký repre má větší šanci a mají lepší styl hry, tak bude hrát tam... Samozřejmě jsou další, Yakin, Balta, s těma Kovačema je to taky takový nejasný, i když u těch je to možná jinak, v Berlíně (kde se narodili) je samozřejmě velká chorvatská menšína, dokonce maji i svůj klub, takže pokud vyrůstali v této komunitě, je to něco jiného, ale nechci dělat moudra, když o nich nevím nic přesného.
svinpav  25.06.2008 23:02
Takový Guerreiro je taky děsně Polské jméno viď...
Pharrell  25.06.2008 21:28
3:1
Tim  25.06.2008 22:41
Ach jo, skoda. Dneska byli vyjimecne lepsi.
Ol!ver  25.06.2008 22:54
nemecko musi vo finale prehrat
spanhel  25.06.2008 22:54
Ohromný respekt pro Turky. Vydali se směrem, který jim v budoucnu vynese úspěchy a hodně peněz. Stejně jako Rusové se i oni při každé příležitosti tlačí dopředu. Bohužel to vypadá, že špatným směrem jde Česká republika, dnes jsem četl deník sport, kde mluvil Csaplár a dávám mu jednoznačně za pravdu. Musíme změnit herní filozofii, jinak to je cesta do záhuby.
fantomas  25.06.2008 22:56
Csaplár tomu rozumí, jeden z mála našich opravdových odborníků.
leggos  25.06.2008 23:01
mně se líbí, jak všude vychvaluje to své ACčko
fantomas  25.06.2008 23:03
Tak každej má svuj oblibenej klub.
leggos  25.06.2008 23:05
to jistě, avšak jeho snaha je občas velice vtipná
fantomas  25.06.2008 23:06
GATTUSO  25.06.2008 23:07
leggos  25.06.2008 23:10
jak já bych propagoval Vale
amor  25.06.2008 23:12
ja ich novy stadion!
ACS_1893  25.06.2008 22:58
jj Csaplár to je odborník...jen žvatlá do novin....
fantomas  25.06.2008 22:58
spanhel  25.06.2008 23:04
Hlavně, že ty tomu rozumíš. Nulo.
merengues  25.06.2008 23:31
Csaplár tomu dal pěkně na zadek. Prý deset Barošů, šest Kollerů a čtyři Rosické . Přitom Němci s tím začali v roce 98, narvali do toho spoustu prachů a stejně se 8 let váleli v lejnech. Navíc je dobrá sranda, že i s tím naším mizerným systémem a mnohem slabší základnou jsme je na podzim vydrtili a vyhráli před nima skupinu.
spanhel  25.06.2008 23:34
A k čemu nám to je, když končíme v základní skupině?
merengues  25.06.2008 23:37
Však ok, souhlasím s tím, že musíme využít vlastních předností. Ale nemůže nás srovnávat s takovou velmocí, to fakt ne. Od nás se ty medaile opravdu nečekají, možná tak jednou za 20 let.
spanhel  25.06.2008 23:43
Zalíbil se mi prostě ten nápad nehrát posraný, přetaktizovaný fotbal.

Dám jeden příklad. V Hlučínu mládež vedou přesně tak, aby hráli všechno individuálně a jenom dopředu. Teď kolem těch hráčů krouží Baník, Sigma i zahraniční kluby. Žáci poráží Baník, Zlín někdy i rozdílem třídy....

Kdyby se tímto heslem řídili po celé republice, měli bychom nohem více individualit, což jak přesně řekl Csaplár, pak souvisí se seniorským fotbalem...
merengues  25.06.2008 23:56
Uvidíme, můj názor je, že výjimečná generace přijde jednou za těch 20-30 let. Jinak bude ČR zase sbírat úspěchy právě díky taktice a poctivosti, tak to vždy bylo, je a taky bude. Protože to je ta česká přednost. Ale pokud teď po devadesáti letech chtějí něco měnit, tak prosím, byla by to příjemná změna, takže jim budu fandit. Ale šanci tomu moc nedávám, malí kluci už nemají o fotbal takový zájem.
spanhel  26.06.2008 00:04
Tak třeba na Euru 2004 jsme zbytečně netaktizovali a hráli přímočarý fotbal a doteď se právě k Portugalsku vracíme. Máš pravdu, s takovou ta éra příjde za 20-30let, ale když se změní filosofie už od mládeže, tak je jisté, že tak dlouho čekat nebudeme.

Ale beztak je to celé utopie.
ACS_1893  25.06.2008 22:56
Deutschland über alles,dobře že nepostoupili Turci
Arne  25.06.2008 22:59
Neznalost neomlouvá...
ACS_1893  25.06.2008 23:02
můžeš mi trochu nastínit jak to myslíš?nechápu...
Arne  25.06.2008 23:04
To, co jsi ocitoval, používají neonacisti, Německá hymna je pouze třetí sloka té písničky (Das Lied der Deutschen).
ACS_1893  25.06.2008 23:06
jo tááák,já to neonasicticky nemyslel,jen jsem proste zacitoval Německy,tak se omlouvám jestli to v někom vzbudilo pohoršení
ACS_1893  25.06.2008 23:06
*neonacisticky
mysman  25.06.2008 23:01
tak ted to ti spanele musi vyhrat!Doufam ze bude Cesc v zakladu!
svinpav  25.06.2008 23:10
To si ve vlastní i jeho zájmu nedovolí, Aršavin z něj udělá hotové šidítko
lexess  25.06.2008 23:01
prima saje
Padre  25.06.2008 23:05
Před zápasem sem Turkům přál aby dostali aspon pětku, ale jak sem sledoval samotný zápas tak mi svým výkonem byli daleko sympatičtější než upocení a pomalí němci…taky doufám že ve finále neuspějí ptže si vítězství za celý průběh turnaje rozhodně nezaslouží!!!
spanhel  25.06.2008 23:05
Kazim smolař večera. Dvě břevna, smolné podklouznutí před třetím gólem Němců...
Přesto byl výborný, z Lahma si dělal šaška.
yogurt  25.06.2008 23:06
ale taky dva nasimulovaný pády
yogurt  25.06.2008 23:05
Tak ta Vídeň mě tady pěkně nas*ala! Moh' to bejt skvělej fotbalovej zážitek, takhle je to spíš fraška
Arne  25.06.2008 23:08
Za ten výpadek může Vídeň? Já jsem hledal alternativy, takže mi důvod celýho toho kolapsu nějak utekl...
Sankic  25.06.2008 23:14
No když to na Primě zkolabovalo tak jsem to přepnul na anglickej kanál na satelitu->Stream než abych poslouchal ty jejich kecy a tam ten obraz pak vždycky naskočil asi tak o 3 minuty dřív než na Primě
merengues  25.06.2008 23:33
Na ZDF taky, na rozdíl od Primy tam neprošvihli nic důležitého.
andrej6  25.06.2008 23:27
hralo sa v basileji
Arne  25.06.2008 23:36
Seedorf  25.06.2008 23:43
irik  25.06.2008 23:10
Stanislav Klose to je hodne debilni chyba
spanhel  25.06.2008 23:11
Ukaž mi kde. To by byl autor krypl, kdyby tohle napsal...
irik  25.06.2008 23:14
uz je to opraveny, skoda
spanhel  25.06.2008 23:14
Byl jsem rychlejší.
fantomas  25.06.2008 23:16
GATTUSO  25.06.2008 23:19
kterej to je ten autor (nick) ?
fantomas  25.06.2008 23:21
On sám.
GATTUSO  25.06.2008 23:32
spanhel ? 2 roky sem chodím a nevím to
fantomas  25.06.2008 23:49
No jo, chyba.
Tim  25.06.2008 23:26
vandertom  26.06.2008 08:48
ratthy  25.06.2008 23:12
Jsem rád, že turci vypadli po dobrém výkonu. Aspoň přesně znají pocit jaké to je hrát 80 minut ho** a pak vyhrát pěkně němci
torres.speed  25.06.2008 23:12
Lehmann je můj oblíbený golmán,ale při druhém Tureckém golu jsem se tak rozchechtal,že mě měl málem něměc na svědomí.

P.S.Čekal na co????
maxzander  25.06.2008 23:13
DEUTSCHLAND MILUJU TE!!!SME NEJLEPSI A VE FINALE ZABODUJEME A BUDEME MISTREI DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!!!!
torres.speed  25.06.2008 23:14
nESNÁŠÍM KDYŽ TŘEBA ČEŠÍ FANATICKY PŘEJÍ JINÉ ZEMI,JAKO KDYBY BYLI NAPŘ.nĚMCI

sry za caps
torres.speed  25.06.2008 23:16
a to Jsme tam už vůbec nesnáším to je jako českej němec
yogurt  25.06.2008 23:18
ten smajlík k tomu sedí
leggos  25.06.2008 23:19
Herr Oberst??
spanhel  25.06.2008 23:23
Alles gute!

http://www.youtube.com/watch?v=-8hlmFt1okg
Arne  25.06.2008 23:26
Arne  25.06.2008 23:40
http://www.youtube.com/watch?v=Bnv0s7nfwZQ
Já vím, je to exot, ale ten nápad písničky není podle mě špatnej, u nás mi něco podobného chybí...
herbage  25.06.2008 23:44
Když je ten den proti rasismu:
http://www.youtube.com/watch?v=Vx7mfpmKJF4
Btw. půjde Svěrák za to sedět?
merengues  25.06.2008 23:43
Snad Němci zopakují tento příšerný výkon i ve finále.
bary72  25.06.2008 23:59
Dnes už to Turecku tak dokonale obrátit ve svůj prospěch nevyšlo. Německo je tedy ve finále, co se dá dělat. Ale Turecko zaslouží za sympatický výkon pochvalu.
Kapřík  26.06.2008 01:17
Tak němci to přes horší výkon zvládli a já jsem tomu sehr rád . Na jejich počest jsem si tu na doporučení některých místních štamgastů pustil pár dílů Alles gute z České sody . Ale náladu by mi zkazilo kdyby se uskutečnil některý z těch hodně probíraných přestupů Podolskiho nebo Schweiniho...snad to Klinsman nějak ošetří...takže v při této příležitosti chci ještě podotknout, že Juve mi už řádně pije krev, protože co si tohle donedávna sympatické mužstvo tahá do kádru za playery, nebo se o ně snaží...
racek  26.06.2008 05:49
Super vykon Turecka!!! Ale tohle si nemohli nemci nechat ujit...!!
FORZAMILAN  26.06.2008 06:46
ten Schweinsteiger,to je ale ksicht..........jinak nemci nic moc,zas meli z prdele kliku........skoda,ze byli turkie tak oslabeny
Drenthe  26.06.2008 06:46
zajimavy zapas pro Lahma jednou chybuje je z toho brevno podruhe mu Turek udela jednoduchou obhazovacku je z toho gol a potom rozhodne
Lenar  26.06.2008 08:54
Turecko respekt! Kdyby......................chyby
havrys99  26.06.2008 08:55
ale musim smeknout před výkonem rozhodčího..Busacca
vandertom  26.06.2008 08:59
Bussacca Taky nemoh stopnout zápas, dyž nám nešla elektrika, blbec.
Deywid  26.06.2008 08:59
Hmm, Turci boli snáď prvýkrát na šampionáte lepším tímom, ale aj tak prehrali...aspoň vedia, ako to je keď prehrá lepší tím....ale aj tak klobúk dole pred nimi

Inak Nemci hrali príšerné, ale verím, že vo finále to bude z ich strany úplne iný zápas
muhammadali  26.06.2008 10:05
Turci si zaslúžili hrat finále
Andy Conceicao  26.06.2008 10:22
Busacca je můj oblíbený rozhdočí, ale včera tam měl dva kiksy, kdy měl odpískat fauly na Lahma a Kazima myslím, protože oba byly jasné. Měly se kopat přímáky ze zajímavé vzdálenosti. Ale tak aspoň to vykompenzoval, když už nic jiného.
Cenda  26.06.2008 10:23
Parada prodlouzili zivot 1111 ovcim.Kdyby nevymyslely takove chujoviny tak by mozna dosli az do final.Kyš kyš hanba.....
Andy Conceicao  26.06.2008 10:25
Bylo to finále kde proti sobě hrály dva moje neoblíbené týmy. Takže jsem neočekával žádnou podívanou, ale smekám. Hodně jsem pak litoval toho zpackaného přenosu kvůli bouřkám. Byl to opravdu zajímavý a dramatický zápas. Turci se mi omilostnili svou hrou a statečností, byli lepší jak Němci. Zaslouží si respekt.
Stouch8  26.06.2008 10:32
Tak doufám, že buď Španělsko nebo Rusko ve finále Němce odstřelí. Přeju to Španělům, ale něco mi říká, že ty Rusové to daj
forrest  26.06.2008 10:49
Nevim, proc to nikomu neprejete Nemecku. Ze si to nezaslouzi? Proc? Postoupili do finale a ne nejakou haluzi jako by to bylo v pripade Turecka (to by otocilo 4. zapas - Svycarsko, Cesko, Chorvatsko, Nemecko). Nemci sice prohrali s Chorvatama, nicmene zase vyradili nejvetsi favority Portugalce.

Podle me reci, ze si to nezaslouzi nejsou na miste. Nechci se jich nijak zastavat, ale je to normalni tym, ktery hral dobre a vybojoval si finale.
hudec  26.06.2008 11:21
Včera byli rozhodně lepším týmem Turci a zasloužili si postoupit, to je jasné. Kdyby jejich brankář a v 90. minutě i obrana neudělali chybu, tak by mohli být ve finále, jenomže kdyby jaksi neplatí. Němci měli včera jenom mnohem větší kliku!! Turecký tým ale hodně překvapil, s béčkem přehrávat áčko Německa, to se nepovede každýmu. Mimochodem ty výpadky spojení a trapné improvizované rozhovory ve studiu, to byl fakt zážitek
ManRED  26.06.2008 12:21
Tak 90.minuta se nakonec stala Turkum osudna ...fandil jsem jim ale bylo jasne ze to nevyhrajou...jinak postup Nemcu zaridil Bayern Munchen
20Honza900  26.06.2008 12:21
NOP TO JE JEDNO TYHLE VAŠE KECY PO ZÁPASE.STEJNĚ STE SI VŠICHNI MYSLELI ŽE NĚMCI VYHRAJOU NAPROSTO V KLIDU A HANDICAPEM.1,4 HMM TO STE FAKT DOBRÁ. JÁ Z TOHO ZÁPASU VYTĚŽIL NEJVĚTŠÍ KURZ JAKEJ ŠEL. 0/1 4,5 KROMĚ PŘ.VYSLEDKU. A DRUHEJ POL .NA NĚMCE 1,9 ZA 15 A POLOČAS NULA ZA 7
ManRED  26.06.2008 12:26
to si frajer
Andy Conceicao  26.06.2008 12:29
seš hvězda...
20Honza900  26.06.2008 13:00
jo no tady votom kecáte celej den a co z toho teda máte jako? turci měli postoupit abylo by. jasmě sem to psal že dávám na turky. ale němci sou němci ikyž hráli uplný hovno. no vlastně vy ste to asi vubec neviděli co koukate na primu
Andy Conceicao  26.06.2008 13:04
ale viděli... utekla sice nějaká chvíle, ale obrázek si každý udělal. Turci byli lepší, ale to neznamená, že měli vyhrát. A na Eurosportu to zas budou dávat minimálně pětkrát ze záznamu, takže druhý poločas uvidí spousta lidí, co to neviděli.
borec 1  27.06.2008 11:12
Němci měli víc štěstí, ale Turecký brankář kdyby nevyběhl při 2. golu, tak by možná postoupili i Turci.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Další zápasy (semifinále)
26.06.20:45
Rusko - Španělsko
0:3
reklama
reklama