reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Za všechno nemůžu jen já, brání se Kalac

06.08.2008 09:45 - Aktuality
Željko Kalac (© thesun.co.uk)
 
Nová sezóna Serie A se kvapem blíží a kdo zatím určitě nespí klidně, jsou fanoušci AC Milán. Jejich tým na turnaji v Moskvě ostudně podlehl Chelsea 0:5 a v bráně vyrobil několik hrubých chyb Željko Kalac, jehož trenér Ancelotti označil za jedničku.

Po nedělním debaklu svolal viceprezident Galliani krizovou schůzku s trenérem Carlem Ancelottim. Jedním z témat určitě byl post brankáře, který Milánské dlouhodobě tlačí.

Rossoneri mají k dispozici trio Abbiatti, Kalac, Dida. Ancelotti v Moskvě vsadil na Australana Kalace, se kterým počítal na pozici jedničky. Jenže jeho výkon plný chyb Ancelottiho nemohl dvakrát potěšit.

"Takový je fotbal, chyby se stávají," uvedl smířlivě Kalac pro Gazzettu dello Sport. Tu největší vyrobil australský brankář při výběhu proti Anelkovi, míč netrefil a umožnil útočníkovi skórovat do odkryté brány. "Chtěl jsem levačkou odkopnout míč, ale jsem pravák. Udělal jsem chybu, dosud se mi nic takového nestalo."

"Není fér vinit mě za moskevskou katastrofu. Zatím nevím, jestli budu jedničkou i v prvním soutěžním zápase, ale doufám v to. Teď se soustředím jenom na trénink," doplnil Kalac.
Autor: Radim Šantrůček / channel4.com
Počet zobrazení: 2466
Související články
Komentáře (81)
$dolar$  06.08.2008 09:47
Ma pravdu muze jen za 3 goly
e07  06.08.2008 09:50
Cesc.Fabregas  07.08.2008 00:12
AC by měly opravdu někoho koupit do brány Kalac děs Dida....... a Abbiatti by měl dělat dvojku
bommpary  06.08.2008 09:51
Kalac uz je moc stary.Milan musi koupit nekoho lepsiho se zkusenosti z evropskych poharu, jinak se letos muzou rozloucit s vidinou ze ziskaji nakou trofej
herbage  06.08.2008 09:54
Lahůdková byla ale sestava AC, podívejte:
Kalac - Bonera, Simic, Maldini, Favalli - Zambrotta, Flamini, Gattuso, Jankulovski - Pirlo - Ambrosini

Nevím, jak to nazvat, snad Milánský beton.
Wašek  06.08.2008 09:57
Opravdu byla základní sestava takováto??? Tomu se mi snad nechce ani věřit.
2 DM a na hrotu jediný "útočník" a to taky původně DM.....
PJ  06.08.2008 09:58
Jak beton, to bylo jeste moc ofenzivni, jinak by prece nedostali bura
herbage  06.08.2008 10:00
A já si marně lámal hlavu, jak to s tolika DM poskládaj a oni si poradí kucí Italský.
GATTUSO  06.08.2008 10:35
ty jsi dement, jako promiň, ale to je moc. nejdřív se mrkni, jakou měl Ancelotti před zápasem soupisku a pak nám všem pověz, jak bys to poskládal ty. skoro 4 dny po zápase se k tomu vrátíš a začneš se tady nevážet...
herbage  06.08.2008 10:40
O tři příspěvky níž to píšu. A jak bych to poskládal? Takhle:
Kalac - Zambrotta, Bonera, Maldini, Jankulovski - Gattuso, Flamini, Ambrosini - Pirlo, Seedorf - Paloschi
GATTUSO  06.08.2008 10:44
Paloschi se Seedorfem odehráli takřka celý Trofeo TIM + většinu zápasu se Sevillou. jestli nechtěl Carlo přijít i o tyhle hráče, musel je nechat odpočívat. Paloschimu je 18 let, kolik myslíš, že toho asi vydrží ? i tak tam pak museli, aby to nedopadlo ještě hůř...
herbage  06.08.2008 10:50
Nj, nakupilo se vám to, ale je to vaší vinnou, když si nedokážete sehnat pořádnýho útočníka. Pořád Drogba, Adebayor a Cassano vám zadarmo zdehne do Sampdorie, Pavlyuchenka nemáte ani snahu získat, Huntelaara taky ne, Pizarro z Chelsea skvělej útočník, Makaay z Feyenoordu rovněž. A je jich více.
GATTUSO  06.08.2008 10:58
ale přestaň to tady zase stáčet k našemu (ne)posilování. to mám taky nejradši, jak mi vždycky píšeš, co by jsme měli, neměli, jako bych šel za 5 minut s Gallianim na pokec a přitom vám ten Arsenal sám hoří. bavíme se o zápase s Chelsea (sám jsi ji tady předhodil) a řek jsem Ti jasně, že to prostě nemoh jinak poskládat, než tak, jak jsi to sám napsal a vysmál se tomu. a ty mi na to odpovíš, že jsmě měli koupit Drogbu, Adebayora, Cassana ( ). to se hezky píše, ale realita je taková, že nepřišli a nepříjdou, tak se s tím musíme poprat. když byl kádr jakžtakž po kupě, hráli jsme vyrovnanou partii s Juve i Interem a vyhráli Trofeo TIM (a to ještě chyběl Nesta, Dinho, Pato, Borriello, Inzaghi), takže až se nám borci vrátí z OH a další se uzdraví, neměl bych zas takovej strach o kvalitu kádru, i když klidně přiznám, že by se ještě jeden útočník hodil. ale přišli dva mladí uruguayci z Montevidea - Cardaccio (21, OZ) a Viudez (19, UT).
herbage  06.08.2008 11:05
My se bavíme o Arsenalu? A ten hoří? Že jste měli koupit Drogbu či Adebayora nepíšu, píšu, že jste se právě zaměřovali na tyto velmi cenné útočníky a přitom nemáte peníze, tak jste měli koupit "druhou" jakkost. Třeba ten Makaay je spolehlivý střelec nejmíň na 3 sezóny a snese i lavičku, cena do 5milionů euro. Takhle přijde jedno zranění útočníka a budete namydlený. To se pak budete taky vymlouvat? Jestli jste neměli kádr na důstojné odehrání zápasu, měli jste přátelák zrušit.
GATTUSO  06.08.2008 11:11
a zas mi tu vypíšeš, koho jsme mohli koupit. to už je teď úplně jedno. jinak, abych Tě malinko poopravil, nepřišlo zranění jednoho útočníka, ale dvou + další dva, kteří v útoku hrát můžou jsou na OH, což dělá 4. a Arsenal hoří jsem měl na mysli odchody opor základní sestavy - Hleba s Flamstrem + velký spekulace kolem Adeho. ale o Gunners se bavit nechci, já se většinou na rozdíl od Tebe nevyžívám v špatných obdobích jiných týmů, z jiných lig (!!!). nebos někde zaregistroval můj posměšnej komentář u vašeho debaklu 5-1 od koho to bylo ? Tottenham ?
herbage  06.08.2008 11:20
Já se vyžívám v neúspěších celků v cizích ligách? Promiň, ale já nejsem fandou PL i kdžy Arsenal mam rád. Ac se nevysmívám, možná ti to tak přijde, ale není to tak. Podívej na komentář kryštofa dole:

kryštof 06.08.2008 10:53
někdo tady psal, že sestava nebyla hrozná - tak to teda hrozná byla!! nejnepochopitelnější je ten Ambrosini v útoku a Pirlo podhrot! Celý turnaj jen dokázal, že prostě bez minimálně ještě jednoho hotového útočníka (tedy ne žádný Paloschi) to prostě nepůjde! A vymlouvat se na zranění? Každej tým má zraněné, někdo víc někdo míň..Carlo sorry, ale tohle jsi totálně porkaučoval.

Píše skoro to co já a jen proto, že fandí AC nejsi na něj zlej jako na mě. A to že se mi nelíbí, když nastoupíte s 6obránci a 4DM v základu, tak se nediv a kdyby se vám to stalo v sezónně, tak byste měli velké problémy, proto píšu, ať koupíte jednoho spolehlivého útočníka, přestupní termín ještě neskončil.
GATTUSO  06.08.2008 11:27
jo, jenže kryštof, jako fanda AC, si to tak nějak může dovolit a radši to vezmu od něj, než od fanouška Arsenalu, to je logický. navíc do toho víc vidí a jeho ta poražka (narozdíl od Tebe) štve, taky by Tě víc naštvalo, kdyby Ti do vaší hry kecal Talkers, než fantomas. že potřebujem ještě jednoho útočníka je stará známá, ale už nikdo nepříjde. kor když teď přišli ti uruguayci, Cardaccio s Viudezem...
herbage  06.08.2008 11:44
Mně by to bylo jedno, kdyby to bylo k věci. AC mám docela rád, v LM vám většinou fandím, až letos jste se střetli s Arsenalem, tak to jsme nemohl. Taky nemam rád, když se o vašem kádru mluví jako o důchodcích a když na to narážim, tak je popichuju. I ti "důchodci", když se vybičují, tak podávají velmi kvalitní výkony, viz vyřazení ManU loni v LM. Je hezké, že koupíte mladé Uruguayské posily, ale vy potřebujete jednoho hrotového zkušeného útočníka. Inzaghimu to pořád střílí, ale už to nebude nikdy ono, Boriello snad, i když do Top útočníka mu pořád hodně toho chybí, Pato jak sám píšeš není vhodfný na pozici samotného útočníka a Paloschi je mladý a nazkušený, ten teprv bude sbírat zkušenosti. Ty Uruguayce neznám, tak nevím.
GATTUSO  06.08.2008 13:18
Pato by i mohl hrát sám, ale hodně by tím utrpěla hra vzduchem. to by muselo jít všechno po zemi. a když to nebude klapat, vyzkoušíme Borriella, přípradně Pippa. však se uvidí...
Trewinn  06.08.2008 12:25
GATTUSO a Carlo to totálně prokaučovali....
Frankie_Yeah  06.08.2008 11:28
To jako,aby měli 6 dobrých útočníků,když hrají na 1? takovýluxus si nemůžeme dovolit ani u nás v Rusku.
xyonek  06.08.2008 16:12
herbage  06.08.2008 09:58
"03.08.2008 13:36 - Ambrosini ve středu obrany?
Massimo Ambrosini se na hřišti možná dočká nové role. Viceprezident AC Milán Adriano Galliani se nechal slyšet, že by trenér Carlo Ancelotti měl Ambrosiniho vyzkoušet na postu středního obránce."

Jednou v útoku, jednou na stoperu, by mě zajímalo, kde se nakonec usadí, možná na lávce.
Wašek  06.08.2008 10:04
Famini si opravdu umí vybrat perspektivní tým. Neřikám, že nemůžou v sezóně nic předvést, ale z toho co se tam děje teď mi de hlava kolem.
A to se prý Ancelotti vztekal už při úvodní prohře na tom turnaji 1:0, jaký to asi byla při zápase s CFC.... Nevypadá to, že by s takovou hrou počítal.
herbage  06.08.2008 10:08
Tak hlavně Borriello je zraněný, Ronaldinho + Pato se připravují na olympiádu, Inzaghi má nějaké problémy, Kaká rovněž zraněný a zbyl už jim tam jen mladíček Paloschi a ten hrál druhou půlku.
Wašek  06.08.2008 10:17
Kaká je jasnej, s nim bude hra aspoň trochu efektivní. Co se týče Ronaldinha, tak na toho sem hodně zvědavej, moc si ho tam nedokážu představit.
A Pato a Paloschi jako jediný útočníci, to se mi nezdá ani jako kvantita ani jako dostatečná kvalita na takový klub. A to prý má Arsenal úzký kádr.
Wašek  06.08.2008 10:18
Kaká nebo Ronaldinho budou hrát asi přímo podhrot (jako druhý stažený útočník).
xyonek  06.08.2008 16:13
Pato se ti nezdá jako dostatečná kvalita? Jsi ho asi ještě nidky neviděl. Na 3 Ka-Pa-Ro se moc těším...
Wašek  07.08.2008 10:23
Pato by sám v útoku nebyl dostatečná kvalita pro AC na celou sezónu. Musí ho někdo podpořit, Borrielo nebo Inzaghi třeba.
Wašek  07.08.2008 10:24
btw: Viděl jsem ho...
ManRED  06.08.2008 10:37
Sestava by to nebola uplna hrozna akorat chybí Kaká a nekdo na hrot
ozzmann  06.08.2008 09:58
Hmm borec. Tak s timhle golmanem se AC určitě zvedne. Není pochyb.
Alessandro24  06.08.2008 10:01
tak to snad ani neni mozne aby bol Kalac jednicka v AC..kristepane tak to teda asi budu obhajovat 5.miesto z predoslej sezony..
maltod  06.08.2008 10:01
To je strasne Linej brankar...Kdyz pada tak je jak Lenochod
Alfredo Di Stefano  06.08.2008 10:02
Tak se sestava byla fakt úžasná
bommpary  06.08.2008 10:08
btw Mam dotaz zdali tu budou i clanky o olympijskem turnaji, treba naky preview zitrejsich zapasu konecne nominace apod. dekuji za odpoved
jiri - fcb  06.08.2008 10:09
Tenhle gólman je urážkou klubu velikosti ACM
GATTUSO  06.08.2008 10:36
to tvrdím od jeho prvního dne u nás. i přes tu jeho rádoby formu na přelomu roku...
Talkers  06.08.2008 10:17
Tak Kalač mohl prakticky jen za ten 3. ...
První někdo tečoval ke stojné noze,to se stane... Druhý gol jde na vrub obránců,že nepokryli Anelku,to samé čtvrtý a pátý... Tam mohl golman vytáhnout zázračný zákrok jenom... Ten třetí je ala Robinson Nevím,jestli je zrovna tohle golman pro velkoklub
Johny47  06.08.2008 10:17
mno tak som si myslel že najhoršim v tom triu brankarov bude abiati a aha no čo toto on to chytal ako keby prvykrat hral zapas ale ani obrana teda za moc nestala tak AC sa hadam udržia v lige s takymto pristupom ale čo už aj tak ich mali dať po tej korupcii do nejakej tretej ligy tam patria
Zajda  06.08.2008 10:19
je pomalej a nemá dynamiku...vůbec žádnej odraz....gol na 1-0 jo chyba ok...gol na 2-0 mohl mít...gol na 3-0 radši nekomentuju gol na 4-0 mohl se odrazit a taky chytit a ten 5-0 ok nemohl nedávám mu tenhle..no ale jako katastrofa...
jay.t  06.08.2008 10:20
KALAC MOHL ZA 1. A 3. GOL.... ZA 4. A 5. MOHLA SPATNA OBRANA A 2. GOL BYL PROSTE NECHYTATELNE UZASNE KOPNUTY OD ANELKY.... CHELSEA PREMIER LEAGUE CHAMPION 08/09, UEFA CHAMPIONS LEAGUE CHAMPION 08/09, FA CUP CHAMPION 08/09 AND CARLING CUP CHAMPION 08/09...... TOHLE BUDE SEZONA SNU (SCOLARI KOREN, MU NEMA ROONEYHO A RONALDA....PROSTE TO NEMA CHYBU)
herbage  06.08.2008 10:23
Ale Uefu nevyhrajete modrý "kapslokáři".
j_mrazik  06.08.2008 10:24
Bože, ty a nejrychlejší spermie? Svět se v prdel obrací.
SLAVIA UNITED  06.08.2008 12:33
No uvidíme kdo se bude smát na konec... Chci vidět jak se vám bude dařit
lionel19  06.08.2008 12:50
prosimte vypni ten CapsLock, o Chelsea si nemel beztak ani potuchy predtim, nez tam prisel Abramovic
Schevchenko  06.08.2008 10:23
Kalac je tragicky Niekedy mam pri nom chut sa smiat niekedy plakat. A co sa tyka tej zostavy no katastrofa ale niesu hraci, snad este niekto pride aj ked pri Ancelottim tomu moc neverim, mal by sa uz pakovat nech tam pride niekto menej konzervativny lebo sa fakt nezdvihneme. S takymto kadrom co vacsina hracov su uz v pokrocilsom futbalovom veku a nachylni na zranenia to bude tazke ziskat titul....
j_mrazik  06.08.2008 10:26
Získat titul je doslova nemožné! Ale žádná škoda, snad je to donutí dělat něco s Ancelottim a tím příšerným kádrem. Kvalitu a perspektivu tam snad mají jen Pato, Flamini. Kvalitu na pár let Bonera, Pirlo.... Bida, bída.
j_mrazik  06.08.2008 10:27
Ještě Kaká!!! Omlouvám se. No ale ta sestava na ten přípravný zápas je šílená.
Schevchenko  06.08.2008 10:40
Ale ta zostava to bolo zapricenene hlavne tym ze Kaka ma zdravotne problemy s kolenom, Dinho a Pato su na olympiade, Boriello je zraneny, Pippo ma tiez zdravotne problemy a rovnako aj Nesta. To su vsetko klucovy hraci hold je to smola ale aspon sa ukazuje ze nemame ani len trochu adekvatne nahrady a tak sa vyhrat nic neda
herbage  06.08.2008 10:28
Paloschi, Kaká. A u obrany je vyšší věk bonus, stejně tak u DM.
j_mrazik  06.08.2008 10:37
S tím souhlasím, ale někdo to tam prostě oběhat musí. Navíc ty krajní obránci nejsou žádní rychlíci. Celkově je to hrozně pomalý. Viděl jsi určitě, jak hráli proti Arsenalu. To byl sakra rozdíl.
GATTUSO  06.08.2008 10:39
Seedorf ? zatím nejlepší hráč v přípravě ?
herbage  06.08.2008 10:42
On psal o kvalitě a zároveň perspektivě. A to mi Seedorf jako perspektivní zrovna nepřijde.
herbage  06.08.2008 10:45
Jo, sorry, on pak psal ještě kvalitu na pár let, tak to Seedorf ještě ano, i když bonera s Pirlem jsou výrazně mladší.
GATTUSO  06.08.2008 10:47
psal to s našimi vyhlídkami na titul, né s našimi vyhlídkami do dalších 5-ti let. pokud do téhle sezony nepočítá se Seedorfem, klobouk dolů. to samé se dá říct o Nestovi (i když ten je teď zraněnej), Gattusovi, Ambrosinim, Kakhovi, Zambrottovi...
herbage  06.08.2008 10:26
Nevím proč tě z Chelsea nevykoupí, hodil by ses jim. Jenže 130 000 liber týdně je zkrátka 130 000 liber 6 760 000 liber ročně, to bych taky nikam nespěchal.
Schevchenko  06.08.2008 10:38
Roman ma nepreda, to by bolo ako by si priznal vlastnu porazku ze za mna vysolil nehorazne peniaze a ja som nezahral absolutne nic. Ale nebranil by som sa navratu k Rossoneri asi mu napisem list
kaka 22  06.08.2008 10:25
Tak Ancelotti musi byt riadny idiot ak chce toto DREVO dat ako jednicku.Sak ani do lopty nevie kopnut,taka lama je.Za Debakel od Chelsea,dakujeme jemu.Diky Kalac.Dufam ze uz nikdy nenastupis ako jednicka,lebo si take drevo,ze to az nechapem.Ancelotti by sa mal spametat ak chce toto DREVO dat ako jednicku.Abbiatti je z nich troch najlepsi,dvojku by som nechal Didovi,ktory bol prednedavnom este najlepsi brankar na svete,aspon ku tym brankarom patril.
Tavo  06.08.2008 10:34
Jako jedinou výhodu Kalače vidim jeho výšku, která je mu stejně hovno platná, když je pomalej a ke všemu mizernej pozičně...
GATTUSO  06.08.2008 10:38
i s tou jeho výškou je při centrech strašně nejistý. k tomu připočtěme, že si pořádne neumí zorganizovat obranu a při přízemních střelách mu trvá neuvěřitelnou dobu, než se poskládá na zem...
GATTUSO  06.08.2008 10:41
místo, aby držel hubu a na tréninku dřel, aby se co nejvíc snažil odčinit zápas, který HLAVNĚ on zkazil, tak bude kecat dál a vymlouvat se, přičemž to zakončí tím, že stále doufá v jedničku. nehorázná drzost. kdyby proti Chelsea nechytal, troufám si říct, že by to 5-0 neskončilo, jelikož 2 góly byly jasně jeho a další dva se daly chytit...
Tsigi  06.08.2008 10:51
Kalač byl děsný celou kariéru loni se mu ta seona jakžtakž povedla, ale to přijde jednou každého. Já prostě ani nechápu, proč sme ho tehdy vzali. Nelíbil se mi ani jako dvojka a hlavně, že Abbiatti byl každou sezonu něde na hostovačce. Chytat bude Christian a nijak tragicky to nevidím.
kryštof  06.08.2008 10:55
Abbiatti ale není žádná superhvězda, podařila se mu taky víceméně jedna sezóna. Rozhodně ať bude chytat kdokoliv z naší trojice, tak budeme mít nejslabšího brankáře z těch řekněme "top10" týmů.
GATTUSO  06.08.2008 11:01
tak to si rozhodně nemyslím. než k nám přišel Dida, patřil Abbiati mezi nejtalentovanější a dost možná nejlepší golmany v Itálii (odchytal u nás 3-4 kvalitní sezony). jenže pak si vedení protlačilo Didu a Christian tvrdnul na lavičce. nicméně, kde následně chytal na hostování, nezklamal. takže o golmanský post bych se nebál.
Tsigi  06.08.2008 11:02
Uvidíme, třeba Abbiatti chytne formu, jak tehdá . Vždy to byl můj oblíbenec, tak mu přeju.
kryštof  06.08.2008 11:05
já mu to taky přeju, to je samozřejmé
kryštof  06.08.2008 10:53
někdo tady psal, že sestava nebyla hrozná - tak to teda hrozná byla!! nejnepochopitelnější je ten Ambrosini v útoku a Pirlo podhrot! Celý turnaj jen dokázal, že prostě bez minimálně ještě jednoho hotového útočníka (tedy ne žádný Paloschi) to prostě nepůjde! A vymlouvat se na zranění? Každej tým má zraněné, někdo víc někdo míň..Carlo sorry, ale tohle jsi totálně porkaučoval.
GATTUSO  06.08.2008 11:03
hodil by se širší kádr, co se týče ofenzívy, to je jasný, ale na druhou stranu je těch zranění a dalších vlivů až moc. celej útok krom Paloschiho zraněnej, nebo na OH a k tomu zraněnej Nesta, čímž se teď musí skoro na novo sehrávat Bonera s Kakhou...
kryštof  06.08.2008 11:12
sice je to obehraná písnička, ale útočníka by to vážně chtělo. jsem zvědavý, co předvede ten Viduez, třeba v něm dřímá naše černej kůň.. ..Kakha i bonera jsou výborní obránci, ale příjde mi, že hrají výborně jen vedle Nesty a jinak se jim úplně tolik nedaří - ať už spolu, nebo s Paolem.
GATTUSO  06.08.2008 11:18
snad se sehrajou. kvality totiž oba mají (Bonera, Kakha). Viudez je ještě moc mladej, ale zvědavej jsem na toho Cardaccia. přišli zhruba stejně nenápadně, jako kdysi Kaka' .
Steven666  06.08.2008 11:36
úprimne Kalac bol vždy tragéd...
kleos  06.08.2008 13:32
Od Kalace sem nikdy neviděl super zákrok, ACM je velkoklub a on by měl chytat spíš Serii B
Shevchenko  06.08.2008 14:08
Na jaře jich měl několik.
fabec1222  06.08.2008 13:42
kalac je komik ze?
Lucasso  06.08.2008 14:11
AC Milán si to zaslouží takovej vejprask, maj kupovat pořádný hráče a ne mít jen ty staré
One-Real  06.08.2008 14:14
Trewinn  06.08.2008 14:56
Dneska hraje Man:Juve, já se nemůžu dočkat,
Doufám, že bude chytat aji Alex
One-Real  06.08.2008 15:21
Brankář je celkem problém AC, za dob Didy kdy chytal jak chytal se to ještě dalo, ale ted Kalac=hrůza, Dida=Kapitola sama pro sebe Abbiati=ten jedinej by podle mně měl chytat, ale AC by mnělo nějakého golmana přivést je jich dost (Akinfeev, Ochoa(to by však bylo těžké), Boruc, Frey(Sice by stál dost peněz, ale stálo by to zato).
Trewinn  06.08.2008 15:29
Max Taibi z Ascoli
GATTUSO  06.08.2008 19:02
Abbiatimu věřím...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama