reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

West Bromwich má opci na přestup Bednáře

04.02.2008 12:33 - Aktuality
Roman Bednář (© cgi.ebay.co.uk)
 
Roman Bednář se již dlouho netají úmyslem nevracet se v létě do Hearts a zůstat ve West Bromwichi Albion, k čemuž ho hodně přiblížila i slova manažera Tonyho Mowbraye. Druholigový anglický klub podle něho má opci na to získat po sezoně českého útočníka natrvalo...

"Je zde dohoda o možnosti získat ho na konci sezony. Ta vejde v platnost poté, co Hearts zaplatíme určitou finanční sumu," prozradil Mowbray.

"Má všechny potřebné vlastnosti. Je silný, odvážný a dá hlavu tam, kam si to ostatní lidé nedovolí. Je pokorný a o tom sní každý trenér. Ani si neuvědomuje všechen talent, jaký má. Pouze pokračuje v tvrdé práci, přijímá kritiku a dokáže se z ní poučit," chválí Mowbray bývalého útočníka Mladé Boleslavi.

Bednář dal letos již jedenáct branek a má velkou zásluhu na tom, že West Bromwich Albion vede tabulku druhé nejvyšší anglické soutěže. O své užitečnosti naposledy přesvědčil v sobotu, kdy svou trefou rozhodl o výhře 2:1 nad Burnley.
Autor: Tomáš Pavlík / skysports.com
Počet zobrazení: 938
Komentáře (66)
Coco_Bounty  04.02.2008 12:37
Přeju mu to!!! Příští rok snad ukáže v Premier league co v něm je. A dostane natrvalo i do repre!
T.Honajzer  04.02.2008 12:41
Bednář, Fenin, Koller, Baroš - tito útočníni by měli jet na EURO, případně Vlček a ne žádný Kulič nebo nedej bože Došek.
FranCesc & Zlatan  04.02.2008 12:43
Naprosto souhlasím!
maxiperko  04.02.2008 13:00
jj asi by to takhle být mělo, ale zase se nám rýsuje do budoucna dobrý útok.. Bednář-Fenin, to nám bude kde kd závidět:)
freedom  04.02.2008 13:05
Koller jo, Fenin taky, Vlček určitě, Bednář možná a Baroš???? rozhodně ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
magpies  04.02.2008 13:21
Baroš se v Anglii určitě zvedne
m.cicero  04.02.2008 14:02
Nevím jestli se Baroš v Anglii zvedne, ale vím, že z něj možná nechtěně udělal pan Bruckner trapáka. Stavěl ho když se mu nedařilo a pořád říkal, že se to prolomí. Jenže Barošovi se nedaří už permanentně trochu moc dlouho na to aby byl mezi prvními jmenovanými na Euro. Pokud se mu i nadále bude dařit jak do teď, tak tam radši uvidím třeba i toho Kuliče.Začínám být hold na Baroše a jeho excesy alergickej.
-Kopy-  04.02.2008 14:45
Baroš hraje ve repre dobře.
Perodaktyl  04.02.2008 15:47
Jsi blbec? Vlček určitě a Baroš ne?
m.cicero  04.02.2008 15:50
Vlček teď hraje dobře. Baroš hraje nic moc.Tak to chápu.
larva  04.02.2008 13:06
také přidávám svůj souhlas. Jestli pojede Kulinho nebo Dosek tak to se po...ru To už by mohl jet i Slepinho s Rezkem
larva  04.02.2008 13:06
také přidávám svůj souhlas. Jestli pojede Kulinho nebo Dosek tak to se po...ru To už by mohl jet i Slepinho s Rezkem
larva  04.02.2008 13:08
kua proč dvakrát sry. Pokud někdo můžete tak prosím smazat. dik
Juventus  04.02.2008 13:04
No nevím jestli nám někdo bude závidět Bednáře který hraje 2 ligu a Fenina kterej hraje zatím ve Franfurktu.Uvidíme dále,Feninovi věřím ale Bednářovi vůbec,až bude hrát PL tak bude rád za 5 fíků za sezonu,druhá liga není měřítko.Četl sem rozhovor s nějakým hráčem co hrál druhou ligu v Anglii a říkal že je stejně kvalitní jak naše první,možná trošku horší.Prý že se moc přeceňuje.No uvidíme dál.
magpies  04.02.2008 13:19
to je blbost 2 anglicka je o hodně vic než naše kaprliga....a Bednař by měl jet určitě než stary obtloustly Kulič nebo Štajner ale to by ve svazu nesměl byt Vlastík Košťalu
Me2idek  04.02.2008 13:42
2. Anglicka je liga je vo hodne lepsi nez ta nase usmudlana liga!!!
Kapřík  04.02.2008 13:56
A jaký máš pro svoje tvrzení důkaz?
coumi  04.02.2008 13:09
kolik je bednarovi let??
T.Honajzer  04.02.2008 13:16
23
kubass  04.02.2008 13:13
:)
kubass  04.02.2008 13:13
:)
Juventus  04.02.2008 13:15
A ještě sem zapoměl dodat taková Anglie,Itálie,Portugalsko,Španělsko,Francie,Holandsko,Německo a i další země jako Dánsko-mají Bendtnera,Švédsko-Elmander,Rosenberg,Elman tak to každej stát má takové utočníky a daleko lepší,zase to tak nehroťte že nám to někdo bude závidět,to má každý.Je potřeba mít těch hráčů víc.
Kapřík  04.02.2008 13:57
Moje řeč .
xiraa  04.02.2008 14:01
myslím si,že když zkouší mladé,měl dát šanci i Bednářovi ,dal tam 12branek z 12 zápasů
Juventus  04.02.2008 14:14
Neřekl bych že naše liga je horší než 2 Anglická opravdu bych to netvrdil,sakra akdybych si vzpoměl kdo to říkal Ale prostě nějaký hráč co hrál jak naši tak druhou Anglickou a prý je naše liga lepší,teda aspoň tomu hráči to tak připadalo.Tak nevímjestli věřit vám nebo tomu hráči co to hrál
xiraa  04.02.2008 14:18
myslím,že to srovnávat nejde,v obou ligách jsou dobré i špatné týmy,oni jsou i ve druhé lize ekonomicky silní a mají tam hráče z celého světa,ale nesmíme být na naši ligu pesimističtí,jsme přece Češi
m.cicero  04.02.2008 14:22
A je lepší česká liga než skotská? Tam se taky Bednář pěkně převedl, alespoň dokud to v Heards nezačalo skřípat
Juventus  04.02.2008 14:18
No možná vy to berete že je lepší tím že sou tam taky plné stadiony,on to bral herně,jako kvalita hráčů
magpies  04.02.2008 14:27
jestli to byl nějaky čech tak jedině Lička, Skacel nebo Bednař co to mohl řict nikdo jiny me nenapada co hral naši i druhou anglickou ligu
Juventus  04.02.2008 14:31
jj díky že si mě nastartoval byl to Marcel
plechi  04.02.2008 17:52
Myslím že tehle Lička měl být Mario...
Juventus  04.02.2008 14:25
Skotská liga není lepší než česká krom Celtiku je to nic moc,taky Skotské týmy v evropě nehrají nic krom Celtiku a někdy Glasgow něco uhraje ale taky žádná sláva tak nic moc.Myslím že je to výkonostně na stejné urovni česká a skotská liga.
pingi  04.02.2008 15:35
jen tak mezi náma,Celtic je taky Glasgow
mrakoplash  04.02.2008 19:36
Ježiši marja, myslíš snad Rangers, ne? Skotská liga je určitě mnohonásobně lepší než česká. Kvalitou, ale hlavně zázemím, počtem diváků, historii.
m.cicero  04.02.2008 14:32
V té době dávali i Celticu zabrat. Vím teď napíšeš, že tu sezonu dostal Celtic od Artmedie nafrak a nebyl tak silnej, ale i tak si myslím, že pokud by Bednář byl ještě letos v Bolce, tak by byl jeden z nejlepších hráčů naší ligy.
hanzuss  04.02.2008 14:34
bednar to je super hrac ten se neboji niceho jde do vseho.sledoval sem ho kdyz hral v boleslavi to byla krasa do jakejch micu on chodil.ted ma bolka podobneho hrace jakuba řeznička ten je taky dost durazny jako roman bednar.rozhodne patri roman bednar do repre je lepsi nez nejakéj kulic.
hanzuss  04.02.2008 14:35
souhlasim kdyby hral v bolelsavi dne sje z nej nejlepsi utócnik ligy
GEGE  04.02.2008 14:51
bruce  04.02.2008 14:57
kolik českých klubů vyhálo evropský pohár? Kolik skotských? Celtic - X krát, Rangers - pár krát, Dundee, Aberdeen......takže která liga je lepší?...
mrakoplash  04.02.2008 19:40
Motherwell, Hibernian,....
Juventus  04.02.2008 14:59
Musíš hodnotit ligu jako celek ne jedince!A jestli hovoříš o uspěších s před 50 rokama tak to jo já ale hovořím o momentální bilanci.
bruce  04.02.2008 15:09
no právě, takže Celtic byl ve finále Uefy naposledy před 3 léty, Aberdeen a Dundee to vyhrávali v 80 létech - takže rozhodně žádný "pravěk".....a jaká že je ta momentální bilance českých a skotskcýh klubů? Nějak si nevybavuju, že by české kluby udělaly nějakou díru do Evropy.......na Rangers chodí v jejich lize průměrně 50 000 fans, na Celtic 60 000 - to jsou průměrné návštěvy.....jak to je třeba se Spartou a Slavii?......anebo chceš raději porovnávat Kilmarnock a Kladno?
Juventus  04.02.2008 16:33
nee chci porovnat koeficient a že by skoti byli nějak před náma hmm nevím,za posledních 5 let sem v evropě ani krom Celticu a Glasgow o nikom neslyšel a že Dundee vyhrálo něco před 30 rokama tak to mě nebere,to už rovnou můžu říct že Dukla Praha byla nejlepším klubem světa a Slávie a Sparta měli taky v evropě úspěchy.Návštěvy jim neberu ale kvalitu tam mají nízkou.Jak si pamatuju jak Sparta snadně přehrála Hearts a to byl před 2 roky Hearts druhej nejlepší tým v lize.
bruce  04.02.2008 16:44
a co tedy chceš porovnávat když ne koeficient, návštěvnost či mezinárodní úspěchy? Já neslyšel v Evropě o žádném českém klubu.....největší úspěchy českých klubů za posledních 25 let jsou semifinále UEFA Cupu Slávie z roku 96 a Bohemky někdy kolem roku 1984....kdy byla Dukla nejlepším klubem? světa? To že vyhrála nějaký turnaj v New Yorku ji k tomu rozhodně neopravňovalo........jaké měla úspěchy v Evropě Sparta a Slavia ve srovnáni s Celticem a Rangers?...to myslíš nějaké to evropské čtvrtfinále?.........Sparta přehrála Hearts až když už byli ve sračkách....
....
m.cicero  04.02.2008 16:46
A okom asi slyšeli skoti z naší ligy? Sparta,Slavie kdysy Liberec ale to je vše. Peníze se tam asi točí větší než u nás. A kdy hrál naposledy v naší lize hráč kterýho bys přirovnal k Larssonovi?
Juventus  04.02.2008 17:22
Naše kluby se vetšinou přes předkolo dostanou a vždycky ty 4 kluby ve skupinách máme ze skotska akorát slyšíme o Celtiku a Glasgow jinak nic.Domnívám se že Liberec Glasgow porazil ne?Jako Celtic má prachy a Glasgow ale že by tam hráli lepší fotbalisti se říct nedá,většinou tam hrají fotbaloví dřevorubci co umí lítat po hřišti jak urvání vagoni.Fotbalistů je na světě tolik že aji ten hráč sté Sparty je stejně dobrej jak z toho Celticu to mi věř.Myslím že Spara nebo Slávie by noprmálně Glasgow nebo Celtic doma púorazili.
mrakoplash  04.02.2008 19:43
Když říkáš Rangers "Glasgow", tak proč neříkáš Spartě a Slavii Praha A a Praha B? Tvé poznatky tady nestojí vůbec za nic, protože tvé zeměpisné znalosti moc pochvalihodné nejsou a vypadá to stejně i s fotbalovými, že?!
bruce  04.02.2008 17:37
proboha, chlapče ty vůbec nevíš o čem mluvíš......až nějaký hráč z české ligy bude stát 9 Mega liber(liber, ne blbých eur) jako teď třeba Hutton - což je mimochodem obránce, či Gordon - to je zase brankář, tak se můžeme bavit.....pokud podle tebe hrají ve Skotksu jen fotbaloví dřevorubci co lítají jak urvané vagóny tak co za typy hrají v české lize? byl bych šťastný, kdybych mohl chodit na zápasy kde fotbaloví dřevorubci lítají jak urvané vagóny a ne na fotbalové lemry, které uvažují nad krokem navíc......hráči jako Barry Ferguson, Weird, Nakamura, Hesselink jsou fakt jen dřevorubci....
Juventus  04.02.2008 18:06
proboha cena nerozhoduje o kvalitě,když je u nás nahovno ekonomika tak nemůže prodávat hráče za libry Jinak to sou hvězdy jak pras ecos vyjmenoval krom Nakamury bída to tam nic lepší není?Tak to sem klidnej nevím já prostě nevěřím že nějakej Weird je lepší než třeba byl u nás Matějovský nebo byl Fenin a prsotě když tito hráči hráli v naší lize neznamená že byli lepší ti hráči co hrajou za Celtik.Mě prostě nevemeš to že si mylsím že skoti hrají zarputilej hnusnej fotbal bez myšlenky,tady je spousty kluků kteří u fotbalu myslí jako Kalouda,Střeštík,Suchý i ten Kulič a mohl bych pokračovat ve Skotsku myslitele ani nenajdeštam musíš být dříč,nejlépe mít každej 90-100kg ruky jak kůly a klidně se i nebát někomu urvat nohu.
m.cicero  04.02.2008 18:44
Ty myslíš asi ekonomickou stránku fotbalu, protože ekonomiku jako země máme poměrně uspokojivou. Je to jen tím přístupem. Hold hra našich týmů je hafo takticky svázaná. Rozhodně je lepší soutěž ta, kam chodí víc fandů na zápasy. Musíš to taky brát k celkovýmu počtu obyvatel. Skotsko má dvakrát méně obyvatel než mi a kolik jich chodí na fotbal?
Alessandro24  04.02.2008 18:44
ehm..Artmedia Bratislava(slovensko)-Celtic Glasgow(skotsko) 5:0
m.cicero  04.02.2008 18:51
Celtic Glasgow-Machester united 1:0 Gól dal nakamura z trestňáku po faulu na Jarošíka. Artmedia porazila Celtik jen protože ji podcenil. Celtic porazil Manchaster i přestože to pro United znamenalo konec v lize mistrů. Co má větší výpovědní hodnotu? A kolik porazil celtic v odvetě Artmedii?
Alessandro24  04.02.2008 19:12
no jasne podcenil..asi aj aj Glasgow Rangers a FC Porto v oboch zapsoch podcenili Artmediu ze?
svinpav  05.02.2008 17:09
Už jsem několika slovákům říkal, že si ty svoje patriotické výlevy mají nechat minimálně na dobu, než vypadnou z českých webů. Ano, máte unikát, že se nějaká vaše Artmedie jednou haluzově dostala do LM a něco tam uhrála (to je skutečně něco, páááni všichni češi zelenají závistí to se nám ještě nepodařilo ), ale vážně to tady pro nikoho příliš neznamená...tedy ano, buďte hrdí, líbejte vlajku Artmedie jestli vám to udělá dobře, ale nepěte nám to propříště. Dík
m.cicero  04.02.2008 19:19
To ale nebylo 5:0 a taky kádr Artmedie se hned po sezoně rozprodal. Osobně se mi to líbilo, ale to bylo tím, že to byla rarita. Což znamená, že se to asi v budoucích měsících nezopakuje. A nezopakuje to ani žádný český tým. Protože se zase rozprodávalo a rozprodávat bude.
Alessandro24  04.02.2008 19:23
no tak to bolo jasne ze po takych vykonoch odidu ty najlepsi z muzstva..no 5:0 nevyhrali ale s Portom 3.2 a 0.0 a s GR 2.2 a 0.0 takze vysledky super len skoda posledneho zapasu doma s Portom ked si ten zapas videl tak vies o com pisem..
Juventus  04.02.2008 19:37
Nevím kterej špičkovej tým by prohrál s Artmediou 5:0
mrakoplash  04.02.2008 19:50
Hele pablbe, stane se jednou. Nevytahuj to furt na povrch, stane se jeden zápas. Od toho nemůžeš soudit celou ligu. Takže podle tvého je, že když Artmedia porazila Celtic a Celtic porazil Manchester United a AC Milan, takže z toho podle tebe vyplývá, že je Artmedia nejlepší klub na světě? Nic nemůžeš brát podle jednoho zápasu. A až v Česku vydrží někdo hrát sedm roků, i když vyhraje zlatou kopačku a klaní se mu celý svět a každý velkoklub ho chce a on zůstává a hraje dál pro zaplněný Parkhead a stává se legendou, kterou budou uctívat fanoušci the Boys dalších sto let, tak tu mluv o srovnávání. Celtic a Rangers jsou velkokluby, máš v Česku něco takového???
bruce  04.02.2008 19:47
to jsou tady argumenty jak z Mateřské školky.....jdu od toho....si to tady užijte.....každý občas někde vybouchne, a co jako? Nechybělo mnoho a to 0:5 Celtic doma stáhl......Roma nafasovala na Traffordu 7 kusů....a co jako.....Sparta koupila v Lyonu 5 a Rangers tam vyhrál.....ty jo, takhle argumentovat mně fakt nebere. Nazdar
mrakoplash  04.02.2008 20:11
Reniee  04.02.2008 21:31
....dle me jsou ve skotsku jen dva tymy.Tymy o moc lepsi nez je Slavia nebo Sparta(v soucasnosti),ale srovnani ligy nasi a skotsky,jasne vychazi pro ligu nasi.Nemyslim si ,ze by Teplice ,Ostrava,Brno,meli problem s Hearts nebo Aberdeenem....
a co se tyce Druhe anglicke ligy:Posledni dobou sla ohrome nahoru,ale co si pamatuju konfrontaci v priprave :Budejovice -Plynouth 3-0,tymy jako Watford,W.B.A.,Charlton,maji svoji kvalitu,ale v Ceske lize by asi hraly jen druhe housle........
svinpav  04.02.2008 22:12
Doporučuji jediné - vyhledat odbornou pomoc. Řeknu ti, že blíže mé oči k pádu z důlků tento rok ještě neměli a že jsem tu přečet už leckajou kravinu...
Reniee  05.02.2008 00:35
doporucuji priste nejaky argument,tak bezobsahnou reakci jsem tu uz dlouho necetl spew::
svinpav  05.02.2008 17:04
A proč nějaký obsah? Mám tě tu snad přesvědčovat, že vůbec nevíš o čem mluvíš? Vždyť to by bylo naprosto bezvýsledné už s takovýmy typy nějaké zkušenosti mám a vím že nemá smysl to tu nějak vyvracovat, nemá to cenu. Jediné, co jsem pro tebe mohl udělat, bylo doporučení k vyhledání odborné pomoci, což jsem udělal, víc už fakt smysl nemá...
Reniee  05.02.2008 20:17
ty budes asi velezkuseny typ,odbornik na ostrovni fotbal a konverzaci pres net,tak to asi radsi stahnu ocas a pujdu zkontrolovat zbirku znamek
svinpav  05.02.2008 21:38
Dělej jak myslíš, ale nejdřív skutečně doporučuju odbornou pomoc a možná ještě hrstku informací, zkušeností a pár lekcí gramatiky by jistě taky nebylo od věci. Jinak už ti nemám co říct...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama