flopos
09.05.2008 10:49
podle me s tim hodne neco dela,Arsenal tak dva roky hraje naprosto nejkrasnejsi fotbal ze vsech tymu mozna i na svete,sice nevyhral trofej ale to neni vsecko,hlavni je pro me predvedeny vykon a ten jejich fantasticky,a myslim ze kdyby letos nemeli tolik zranenich a smuly,tak tu PL vyhrali,vzdyt prvnich 25 zapasu nemeli naprostou konkurenci!!a v lize mistru,jaky mel liverpool stesti to bylo strasne,arsenal ho doma mohl rozdrtit,ja vim mohl :)....tak ze podle me tam Wenger dela velmi dobrou praci a pracuje dobre,tak ze kritika na jeho jmeno je fakt nepatricna
fantomas
09.05.2008 11:02
ne to je právě ono, proč se sesypali, ostatně jako vždy, na jaře. Do boje šli takřka bez zkušeností a každej si musí objektivně přiznat, že toto umístění je pro Arsenal maximum, čeho letos mohl dosáhnout. Jde o to, že Henryho, Pirese, Ljunberga nahradili hráči sice o deset (pět) let mladší, ale to prostě nejde mít v základu nad 30 let jen kapitána. I kvuli tomu mužeme 3. místo slavit, vždyť minulé roky i s Henrym jsme se horko těžko drželi na 4. příčce, čili pokrok je tady znatelný. Hraješ si až moc na kdyby, i ManU a Chelsea občas zasáhne nějaké to zranění, to se nedá nic dělat, stejně jako mužeš, sice právem, jen proklínat rozhodčí za zápasy s Live, ale výsledek už nepřeměníš
flopos
09.05.2008 11:08
ja vim kdyby,ale stejne si myslim ze Wenger dela praci dobre,a Arsenal rok co rok stoupa a hlavne hraje pekny fotbal,a ja si myslim ze to nebylo zkusenostma proc to nedotahli do konce to vubec ne,vzdyt hraci typu Pires a Ljunberg nic za ty roky skoro nepredvedli jako to co hraji Gunners posledni dva roky bez nich,Henry jasne to byl a je fantasticky hrac,ale uz taky nehraji vsecko na ne, chybu tam vidim jen v tom ze nema Wenger dostatek kvalitnich nahradniku na post hracu co hraji v zakladu!!!mel by neco koupit to urcite,ale jinak je jeho prace fantasticka,a hlavne co mu udelal Flamini to byla podpasovka,a hlavne letos mel zranenich arsenal vic nez ostatni z big 4 dle meho nazoru....
flopos
09.05.2008 11:25
myslim to tak,ze bez nich funguje Arsenal o dostl lepe,a hraje lepsi fotbal,hlavne Ljunberg nebyl tolik platny,oba hraci jsou kvalitni ale zajimave je ze se arsenalu tolik nedarilo kdyz tam hrali,a hned jak prisli Rosicky,Flamini atd...rozehral se hleb,tak se musel pakovat Pires a Ljunberg celou sezonu sedel ...
fantomas
09.05.2008 11:27
tak Ljunberg toho odehrál za jednu sezonu víc jak Rosický od svého příchodu, takže to opravdu nechápu tvou narážku. Právě Freddie a Pires byli tahouny Arsenalu při Unbeaten Runu, stačilo by si jen přečíst neco z historie, když už si u takového uspechu nemohl být asi přítomen v reálu
stiba
09.05.2008 11:30
přesně tak Ljunberg a Pires byli tahouny při Unbeaten Runu

na to se nazapomíná
honziss
09.05.2008 11:32
Ljungberg byl a je skvělý plejer, divil jsem se před sezonou, že ho AW pustil. Já bych si ho rozhodně nechal. Ale to je přesně to, co píšeš v článku. Wenger pouští tyhle zkušené borce a kupuje mladé nezkušené kluky. Upřímně jsem přesvědčen, že kdyby si nechal aspoň Freddieho tak o těch pár bodů navíc letos určitě má.
persianajones
09.05.2008 11:33
Historii znáš, tak nemůžeš říct ani ň proti AW přestupový politice.. A navíc to, že sem píšeš, že ty kluci odcházej, je taky hodně zavádějící.. Si s nima mluvil???? Pardon, psali to vlastně v AHA!!!
fantomas
09.05.2008 11:35
já to tam nepíšu najsito, aspon čti a nemel jen tak do větru..."Jak tedy případně Wenger tato uvolněná místa zalepí?" - všimni si toho třetího slovíčka v celé větě, možná ti docvakne
persianajones
09.05.2008 11:42
Pardon.. Tak si ty spekulace nech, až to bude jistý, teď je tvůj článek zcestný.. Jdi radši ven, když máš prázdniny..
flopos
09.05.2008 11:35
to nerikam ze nebyli tahouni,to vubec,ale Arsenal bez nich se mi proste libi vic,hraje takovej fotbal proste z bozi ruky, nebyl jsem u toho na hristi,ale zazil jsem to kdyz tak hrali,a Ljunberga vystrnadil ze sestavy rosicky to si moc dobre pamatuju....
fantomas
09.05.2008 11:38
to ještě když byl zdravej...ted furt marodí, což Freddie taky, i tak by se šiknul. Zkrátka uprk Pirese, Vieiry a Ljunberga ve dvou sezonach a dosazení na misto nich do sestavy náchylného Rosického, Fabregase, později Flaminiho je prostě kravina. Jak sem tu už nekde psal, vyhrát titul s jediným třicátnikem a to ještě kapitánem (to by bylo, aby kapitánoval ještě Cesc), je zkrátka nemožné, at je ten tým talentovaný, jak chce
flopos
09.05.2008 11:56
no tak podle me je lepsi fabregas nez Viera...pro Arsenal je prinosem vetsim tot muj nazor,a ze byli stari pires a ljunberg vzdyt je to pravda,proc by je jinak teda Wenger poustel kdyz byli tak dobri ???Pultuctem zranenych hracu???tak to jo...ono vlastne ta anglicka liga je strasne nevyrovnava, tam ty ostatni tymy jsou jen do poctu

Vsechny kluby v PL muzou obrat body i favority, proc pak ne...maji kvalitni hrace, kteri se chteji ukazat...proto je PL nej na svete...
fantomas
09.05.2008 11:58
szegy
09.05.2008 20:17
Chlapce ty fandis arsenalu asi dve sezony ze? Jestli Pires, Ljunberg,Henry, Viera, Campbell a spol. nepredvadeli nadhernej fotbal tak si zajdi na youtube a uvidis tam par sestrihu

Nemluve o tom ze Pires daval 15 golu za sezonu v premier league to ma tedka rosa, hleb, flamini , gilberto , diaby a denilson dohromady(tuhle sezonu je jedina vyjimka Fabregas kterej zacal strilet, jinak loni prestrilel Pires sam vsechny zalozniky dohromady

) Tak mi tady nevykladej ze na to nema a ze byl spatnej. Tedka je ve Villarrealu kterej skonci druhej a hraj ev zakladu celou sezonu.
stiba
09.05.2008 11:17
tak samozamozřejmě by to chtělo trochu širší lavičku náhradníků, ale kvalita která tam nyní je je podle mě dostatečná (Walcott,Bendtner, Gilberto,Denilson,Diaby,Hoyte,Djorou,Fabianski), jinak je mi jasny že Flamini odešel ale to nemění nic na tom že hráče světové třídy z něho udělal arsenal(resp.AW) - a k nákupům - viděl bych to tak na jednoho obránce a jedno křídlo
stiba
09.05.2008 11:28
tak podle mě stačí jeden obránce(který je ale univerzální a dokázal by zahrát jak na kraji tak na stoperu - něco jako Kolo Touré), protože jich máme celkem dost - základ:Sagna,Toure,Gallas,Clichy náhrada:Senderos,Djourou,Hoyte a další mladíci - takže jeden stačí a brankáře nepotřebujem, Almunia chytá spolehlivě a tak za rok max. za dva bych viděl jako jedničku Fabianskiho, a co sem tak slyšel tak v rezervě Mannone taky nechytá špatně. jinak od Flaminiho to byla podpásovka(ale i chyba AW že s ním nepodepsal novou smlouvu už před touto sezonou)
flopos
09.05.2008 11:33
brankare potrebujete prave uplne nejvic, Almunia je pro me jen zaplata, ktera se nekdy odlepi a pusti...ty dva dalsi brankare jsem v realu chytat jesten nevidel,to se priznam,ale takovy Frey,Hart,Wiese...by byli skveli ....nebo brankar v Getafu ten je moc dobry....ale nevim ted jmeno...almunia je dobry ale brankar v arsenalu musi byt vyborny...
stiba
09.05.2008 11:40
tak almunia určitě není jen zaplata, podle mě má právě velice vyrovnané výkony, a málokdy udělá chybu(výraznou chybu téměř nikdy) a pochytá vše co se dá(ale chybí mu ještě takové ty zákroky z říše snů, které předvádějí ti nej brankáři na světě), jinak bych řekl že je na stejné úrovni jako brankáři, které si napsal
flopos
09.05.2008 11:47
...no tak mam jiny nazor,Almuniovi chyby muzu jen jmenovat ve ctvtfinale v lize mistru ..dva goly udelal chybu, a lepsi brankar by to chytnul...nezastavam se Lehmana ale z poloviny co o nem rekl je pravda...je proste jen prumerny...Frei je lepsi ...
stiba
09.05.2008 12:06
a jen tak ze zvědavosti co mohl chytnout? podle mě by to nechytl nikdo
fantomas
09.05.2008 12:07
myslim, že Frei má v popisu práce hlavně střílení golu, ne zabranování jim...
fantomas
09.05.2008 12:07
reakce na Flopose
flopos
09.05.2008 16:55
myslim samozrejme brankare Firenze...Freye...sem se spletl ohlende mekkyho i
havrys99
09.05.2008 12:27
no mě by to taky zajímalo....hlavu Hypiieho nemooch mít....Torresovo otočku určitě ne...Stevieho pencli jasný že ne...a Bablíkovo sólo to už vůbec
flopos
09.05.2008 16:57
goly Hyypia a Babela , u techto golu nerikam ze za ne primo mohl,ale jiny svetovy brankar by to podle me chytnul,hlava byla citelna dlouho dopredu kam to hyypia bude hlavickovat a byl spatne postaveny v brance a posledni gol u toho nevybehl a vubec mu nezmensil strelecky uhel a pri tom mu pomahal Fabregas vytlacenim Babela na jednu stranu tak bylo videt kam bude strilet a on to stejne nechytl,to je muj nazor!!
fantomas
09.05.2008 17:10
tak Babeluv gol stejně už nic neznamenal a byla to těžká situace, kterou záleží jak golman vyhodnotí. Jinej by zběsile vyběhl a stejně by byl překonán, druhý zase zustal jako Almunia tak napul vyběhlý a inkasoval by, třetí by zustal na čáře a dostal gola...jen 10% golmanu by se zachovalo ideálně aby tu šanci chytilo. Jistě bys tam našel jiné dva faktory, které stály na zrodu té golové akce (neduraz při tom odkopu z vlastní pulky Live a pak samotného obránce stojícího proti Babelovi). Tato branka nepadá opravdu (přinejmenším) výlučně na vrub Almunii.
A Hyypieho hlavička...to snad ani nemužeš myslet vážně, podivej se na ten gol ještě jednou a řekni mi, jak to mohl chytit, popř si vyběhnout na centr. To zkrátka nešlo
flopos
09.05.2008 17:15
ja vim nic neznamenal,ale mohl to chytnout,to uz je jedno..nerikam jeho vina kompletne ale jinej lepsi golman by to podle me chytil,ale jsou jen kdyby!!! a ta hlavicka videl jsem to tisickrat a byla tam i jeho vina ale mala prvni vina spatne postaveni na care a bylo to videt dost dopredu kam pujde ten mic,jasny hlavni chyba byla Senderosova,ale jiny golman by mel vetsi sanci, jinak by to vyhodnotil,lepe by se i postavil,vsimni si jak se pri rohu jinak chova buffon atd...nevim muj nazor
flopos
09.05.2008 17:18
nebylo to od tycky
stiba
09.05.2008 17:11
tak gol co dal Hypia by nechytil nikdo, a utoho Babela tam se mohl lepší vykrýt prostor to je pravda, ale jako vyloženě velkou chybu bych to neviděl
flopos
09.05.2008 17:16
nechytil nikdo ?? ty si vtipalek, to nemuzes vedet,ja si myslim ze jo,ale kazdy ma jiny nazor to je pravda
fantomas
09.05.2008 17:16
stejně jako on nemuže vedet, že by to nikdo nechytil, tak ty nemužeš vedet, že by chytil
fantomas
09.05.2008 11:24
podivej se, před sezonou nás všici pomalu odsuzovali na pozice bez pohárů..tudiž je to uspech obrovský a dle mě i maximum. Já Wengerovu práci uznávám a neodsuzuju, jen mě štve a kritizuju jeho přestupovou politiku, tot vše. O pěkném fotbale apod se tady ted nikdo nebaví, což byste po přečtení článku mohli pochopit
stiba
09.05.2008 11:33
tak to že nás všichni odsuzovali na příčky mimo poháry to je jejich hloupost či neznalost, jako třetí místo je celkem úspěch ale mohlo to dopadnout i lépe a nikdo by nemohl říct půl slova. jinak ona ta přetupová politika má něco do sebe a úspěchů se dá dosáhnout i s ní a když k tomu bude i fotbal, který se musí líbit každému tak proč ne
fantomas
09.05.2008 11:39
ano, talenti so pěkná věc, ale musí být vhodně doplněni zkušenými borci, což právě neni případ Arsenalu, tudíž je uspech dá se říct v nedohlednu, dokud s tim AW nic neudělá..
stiba
09.05.2008 11:48
tak úspěch vidím už příští sezonu, takže tak v nedohlednu není

, jinak ono není pravda že nemáme zkušené hráče - v obraně Gallas a Toure toho mají už hodně odkopáno na té nejvyší úrovni(a i Sagna a Clichy už nejaký zkušenosti mají i když Clichy moc ne), v záloze Rosický, Hleb - oba v ideálním fotbalovém věku a náhraho toho mají taky dost + Gilberto(zkušenost sama) - takže to máš pět hodně zkušených hráčů(takže k tomu Sagna a Clichy + golman a zbyde ti místo na tři "nezkušený" - což může být RvP,Adebayor a Fabregas - takže nevidím jediný důvod k tomu proč by sme nemohli uspět(maximálně šířka kádru - tam vidím menší problém)
fantomas
09.05.2008 11:57
ach jo ach jo..
stiba
09.05.2008 12:02
no a ještě mi řekni že ti hráči co sem psal nejsou zkušení (říkám Sagna asiještě ne a ani Clichy) ale těch 5 dalších?
fantomas
09.05.2008 12:06
sry ale když to vezmu kolem a kolem...Rosický, Hleb - oba tahnou repre, ale na klubové urovni nebojovali nikdy předtím o titul a v pohárech. Gilberto je sice pěkné, že má kopu zkušeností, ale k čemu nám sou na lavičce, stejný případ jako u Lehmanna. Toure jako zkušený stoper se dá zkousnout, ale Clichy se Sagnou ani náhodou.
spanhel
09.05.2008 12:09
Rosický má titul v Bundeslize a je to finalista Poháru UEFA.
fantomas
09.05.2008 12:13
no pravda, tak to se týká jen Hleba, ale i tak, Rosa je prakticky furt zraněný, takže toho do kolonky zkušených borců, kteří by nám nák výrazně pomohli, řadit opravdu nemužeme
stiba
09.05.2008 12:11
však píšu že Sagna a Clichy ještě ne, ale Touré ne že se dá zkousnout - to je prostě zkušenost, Gallas to samé - jinak Hleb a Rosický - ono ty zkušenosti nenabíráš jenom v bojích o titul(jinak Rosa v Borusii hrál o sestup nebo co?), ale i v zápasech s těžkými soupeři a těch už něco nahráli - jinak s Gilbertem máš pravdu
FERRYMACHINE
13.05.2008 19:17
prosím tě zkušenostmi to nebylo. AC by ti povídali o zkušenostech. Měli smůlu na zranění. Mít to štěstí co chelsea tak nepochybuju a triumfech.
fantomas
13.05.2008 20:05
blbost, otevři oči...
Alfredo Di Stefano
09.05.2008 10:28
CeSc.GuNnErS
09.05.2008 10:29
Gusblabla
09.05.2008 11:04
honziss
09.05.2008 11:18
Jsem téhož názoru jako vandertom

Jinak povedený článek, bohužel někteří čtenáři si nepřečetli pod nadpisem slova Názory a komentáře. Potom se dají zcela očekávat takové reakce jaké zde vidím.
fantomas
09.05.2008 11:25
vandertom
09.05.2008 12:15
NA TOMTO WEBU, kteří tu píší
spanhel
09.05.2008 12:02
sterda
09.05.2008 13:02
fantomas
09.05.2008 22:12
persianajones
09.05.2008 11:13
Tak autor článku zřetelně rozumí fotbalu asi jako já jaderný fyzice. Ten AW je fakt tragéd, že s tak mladým a nezkušeným týmem skoro celou sezonu vedl tabulku a ten tým předváděl fotbal jako z jiné planety. Jak jsem to pochopil, kdyby AFC měli zkušenýho hráče navíc, tak teď vedou tabulku o 20 bodů?!.. Hloupost.. Míč je kulatý a stát se může vždycky cokoliv.. Bohužel v rozhodující části sezony chybělo AFC více štěstí a rozhodčí jim zrovna taky nebyli nakloněni(viz Birmingham

) Ale jinak hezký článek.. Si jak pan Radotínský na jiném webu
ital
09.05.2008 11:24
Vidím, že autor článku je jediný fanoušek Arsenalu, který sundal růžové brýle.
mika
09.05.2008 11:33
mika
09.05.2008 11:32
Nechápem rozhorčenie v diskusiách. A spojenie autora s inym tymom big4? Mne skôr prišlo, že autor je fandom gunners a len nesúhlasí s politikou AW. A na margo mladíkov v Arsenale. Ano, ako sami píšete, je pekné ked AW robí z neznámych hráčov hviezdy. LENŽE?? K čomu to potom je, ked oni skôr než by mali ako už vychovaní a skúsení hráči Wengerovi pomôcť niečo aj vyhrať, tak "zdrhnú" za lepším platom ku konkurencii? Mne to skôr prijde, že jediné čo AW robí, je, že vyrába a vychováva hráčov pre ostatné týmy európy.
Ja som už na začiatku sezóny ked Arsenal ešte válal, vravel medzi kamošmi, že Arsenal s deťmi titul nevyhrá! A že to bude o vlások? Ano, ale stalo sa. Arsenal má ešte stále na míle daleko klubom ako manchester a chelsea. Ostatne ani to nepokladám za náhodu že posledné dva roky v LM v semifinale to bolo o troch eng a jednom z kontinentu, avšak ani v jednom prípade tam nebol arsenal :)
persianajones
09.05.2008 11:58
Ty si taky chytrej.. Co si ve fotbale dokázal?
fantomas
09.05.2008 12:07
ale stejně tak se mužeme ptát i tebe...
persianajones
09.05.2008 12:40
Ale já AW neodsuzuju a nekritizuju aloisi..
persianajones
09.05.2008 13:03
Ty mi hlavně řekni, emile, proč tady teď brečíš, jak je AW špatnej?! Nebejt jeho, tak AFC ani nefandíš.. Samozřejmě, pokud už AFC nefandíš od 1995

Asi se s tebou nemá cenu bavit, di si radši dělat úkoly, vemeno..
fantomas
09.05.2008 13:04
IZZY
09.05.2008 12:06
mika
09.05.2008 11:47
Juventus práskol na stôl 15mega za Alonsa, tak dúfam ze Barry naberie skôr smer liverpool .
persianajones
09.05.2008 11:53
jojo, Barry nám vyhraje titul už po 30ti kolech

Dej tento článek a svý komentáře na Gunners.. Tam by tě za to snědli..
fantomas
09.05.2008 11:56
to mě ale vubec nezajímá...když tam všichni maji ružove brejličky na očích a velebí si celej mančaft...to jim brát opravdu nebudu
persianajones
09.05.2008 12:08
Si normální uplakánek, co má prázdniny a nudí se doma.. Až někdy dokážeš aspoň jednu miliontinu toho, co AW, tak tady blábol.. Do tý doby nemáš právo odsuzovat ani jeho prdnutí si na lavičce.. The End
persianajones
09.05.2008 13:06
Nejsi uplakánek?! "AW mi nic nevyhrál, nekoupil mi Quaresmu atd." Měl by si fandit Rusákům, těm určitě příde nějaká hvězda, typu Villa atd.
spanhel
09.05.2008 12:18
Přečti si něco o kritice, protože to je dost zoufalé, co tady píšeš. Kritizovat můžeš i mnohem úspěšnějšího člověka.
jenage
09.05.2008 12:34
achjo...zase otrepane "cos dokazal, ze kritizujes"...ze se jeste najdou takovi jedinci, kteri tuhle vetu maji jako zivotni kredo
vandertom
09.05.2008 12:48
koho mi to jenom připomíná...?
vandertom
09.05.2008 13:30
to jo, jako by mu z oka vypad´
honziss
09.05.2008 13:53
No Bruce má aspoň konstruktivní kritiku a ví o čem mluví, ikdyž je to takovej DR. Hause, ale tenhle? To nemá s Brucem nic společnýho.
1860
10.05.2008 00:58
kostruktivni kritiku? i kdyby abramovic dal vsechny penize na charitu nebo zazehnal vsechny valky, vzdycky pod clanek o nem napise ze to je blbej rusak..
mika
09.05.2008 11:44
A nedá mi nepichnúť aj do absolútnej ignorácie angličanov zo strany AW resp. jeho neochota si nejaku hviezdu naozaj udržať roky, aby sa stala vodcovskou osonostou a človekom ktory bude neochvejne spätý s týmom arsenalu. Má AW takého? Je meno ktoré ked vyslovíte tak kazdý hned vie že sa hovorí o arsenale? Pretoze zvyšok týmov z big4 také mená má. A v zlomových chvílach práve títo ludia,ktorí sú niečo viac ako len zamestnanci nejakého týmu, tým udržia nad vodou. Dnes tu boli ataky interu na kúpu Gerrarda, silne pochybujem že by sa AW nenechal zlákať tou sumou a nekupil by zanu 5 mladých perspektývnych hráčov, z ktorých by za 3 roky spravil 5 Gerrardov a tých by zas pustil preč.

Podotýkam že medzi tym by ale zase nič nevyhral, pretože s mladikmi to nejde a ked "dospejú" idú preč.
honziss
09.05.2008 11:50
Pro fandy co kritizují autora: Kritika přestupové politiky AW je zcela na místě. Ano, Arsenal sice hraje na špici, hraje pěkný fotbal, ale dochází mu dech vždy na jaře. A to právě proto, že všechny zkušené borce nechal odejít a nekoupil na jejich místa žádné nové, čili Gunners chybí zkušenosti. A to je to, o čem mluví autor. Srovnejte to třeba s Red Devils, SAF kupuje taky mladé hráče (viz Nani, Anderson, svého času i Rooney a Ronaldo), dává šanci svým odchovancům (Fletcher, Richardson), ale nenechává odejít ani ty starší (nikoliv horší) plejery (viz Giggs, Scholes). K tomu dokupuje i hráče v nejlepších letech (viz Hargreaves, Vidič, Evra). Ikdyž za ně musí zaplatit větší sumu. A proto jsou United v současnosti mnohem lepším týmem. SAF má skvělou přestupovou politiku, což by Wenger mohl odkoukat.
mika
09.05.2008 11:52
S týmto sa dá len súhlasiť. Ač nerád, musím uznať, ze prestupova politika SAF je proste geniálna. A práve to robí v konečnom dôsledku ten rozdiel medzi tymom man a dvojicou týmov lfc a afc. Jak Wenger tak Benitez sa majú dosť a dosť učiť od sira ohladne týchto záležitostí.
spanhel
09.05.2008 11:53
Wenger měl místo toho neustálého utahování opasků nabídnout svým hvězdám lukrativnější kontrakty. Jinak to nezůstane jen u odchodu Flaminiho.
fantomas
09.05.2008 11:55
tak tak...Fergusonova práce u ManU se mi moc zamlouvá a rád bych kdyby se jeho cestou vydal co nejdříve i Wenger. Ten po nástupu ke kormidlu Arsenalu nechal trochu kupodivu hrát Winterburna, Dixona, Adamse a jiné, kteří už byli pomalu v duchodu a co se dělo? Arsenal Campbellem, Parlourem aj. dá se říct jeden uspech za druhym. Stačí se podívat na sestavu z památné sezony 2003/04 a spočítat jeji věkový prumer, a pak se podívat na tu dnešní a věk všech hráčů.
honziss
09.05.2008 11:59
Souhlasím, Arsenal s Campbellem, Colem, Adamsem, Parlourem, Pirésem, Ljungbergem, Henrym, Seamanem (mohl bych jmenovat dál) byl prostě nepřekonatelný. Tehdy to byl nejlepší tým PL. Mohl se mu rovnat snad jen Man Utd. Ale i tak myslím, že tehdy byli lepší než Red Devils.
stiba
09.05.2008 11:59
tak ono taky záleží kolik kdo má k dispozici peněz - protože ti hráči co SAF nakupuje jsou hodně hodně drazí - jako samozřejmě nevidíme nikdo do toho jestli by AW ty prachy na ně taky dostal nebo ne(vše jsou jen spekulace v novinách)
GATTUSO
09.05.2008 11:55
průmyslovým městem bych na severu Itálie nazval spíš Turín. Milánu se přezdívá město módy

.
T0m.83
09.05.2008 12:15
Podle mě je Arséne jeden z nejlepších manažerů na světě!!!Já osobně si nedokážu představit jak Arséne kupuje nějaké hvězdy(jasně neříkám,že by to nebylo dobré,ale Arsenal pro mě vždycky bude tým,který skvěle pracuje s mladými hráči).Ale ta kritika je podle mého doopravdy přehnaná
majklsan
09.05.2008 12:16
Teď nebudu reagovat přímo na článek, ale spíš na komentáře. Mě vůbec nepřijde, že by Arsenal hrál nejhezčí fotbal na světě, respektive v PL. Nejvíc mi na nich vadí absolutní absence střel zpoza vápna. Jedinej kdo častěji střílel byl Diaby. A přitom, když už se třeba odhodlal Fabregas ke střele, tak z toho byl gol...
fantomas
09.05.2008 12:42
to je ale Arsenal z lonska, ted už se v tomhle směru o dost zlepšil...zase si neplet přímočarost se střelbou z dálky - na ní neni nic přímočarého. Přímočarost jsou třeba i brejky a v tomdle oboru se nebojim označit Arsenal za mistra
majklsan
09.05.2008 12:56
Pokud má hráč možnost vystřelit z dálky, ale radši zase přihraje, tak to o přímočarosti je. A tak jsem to i myslel. Nejde o to střílet za každou cenu, ale využít aspoň tu možnost, která se nabízí. V tom Arsenal určitě přímočarý není. A myslím, že k jeho škodě.
fantomas
09.05.2008 13:03
ale to víš že když je šance tak střílí...to Cesc, Diaby, Rosa dělaj...jen nestřílí za každou cenu no, tak to pak vypadá, že nestřílí vubec
M11
09.05.2008 12:23
Podle goal.com se Gennaro Gattuso dohodl na smlouvě s Bayernem Mnichov. Záložník Ac Milán se přitom v minulosti několikrát prohlásil, že by rád v Miláně zůstal a stejnou víru vyjádřili i jeho spoluhráči.

tak preci jen
stiba
09.05.2008 12:37
krade? ty se asi hodně vyznáš v právní systému - podle mě existují nějaký smlouvy a když jimáš podepsanoutaktě jednoduše nikdo ukrást nemůže(pokud se z ní nevyplatíš) a když jipodepsanounemáš tak to snad není krádež - to je jako kdyby sme řekli že AC ukradl Flaminiho - což je blbost, prostě odešel
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:10
Když se v tom nevyznáš, tak se do toho nemontuj.
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:21
Už podle tohoto příspěvku je zcela nepochybné, že se v tom ani zdaleka tolik nevyznáš. Já mladé hráče sleduju pravidelně a dost podrobně, takže se neztrapňuj.
stiba
09.05.2008 16:39
tak teď si mě teda uplně odrovnal, jako je dost možný, že sleduješ mladý hráče víc než já, ale pořád si mi nevysvětlil to s tím kradením hráčů, podle mě je to blbost - jako buď s tím hráčem máš podepsanou smlouvu nebo nemáš(nebo nějakou předběžnou smlouvu) a kdyby sme je teda kradli tak se snad ten tým proti tomu může někam odvolat,ne? takže to že krademe hráče je podle mě hodně nadnesený - je rozdíl mezi tím jestli ukradneš hráče nebo využiješ vhodného okamžiku a legálně ho získáš do týmu
fantomas
09.05.2008 16:41
naráží na Cesca a Meridu
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:42
Ano, sleduju je, což ty ne, protože například Fabregase se BArca snažila udržet za každou cenu, sám prezident Laporta ho dokonce několikrát navštívil (takže nějaké s lehkým srdcem jak jsi tam psal, to je kravina).
Podle zákona to legální je, z morálního hlediska je to však ubohá krádež.
stiba
09.05.2008 16:49
to je mi jasný. že nařáží na Fabregase a Meridu(to s tím lehkým srdcem samozřejmě k těmto dvou nepatřilo) ale jde mi o to jak říkáte, že krademe hráče, a krádež je podle mě nelegální, což naše přestupy nejsou. takže to je uplně stejná blbost jako kdyby sme říkali že AC nam ukradl Flaminiho(dali mu víc peněz a to může být pro někoho taky nemorální - pro mě to je normální) - takže to že krademe hráče je hloupost(my sme těm hráčům prostě nabídli něco co jejich týmy ne, přesně jako AC flaminimu)
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:51
Mluvím o morálním hledisku, které je v životě taktéž důležité. A tady to byl oz morálního hlediska naprosto odporné chování, krádež.
stiba
09.05.2008 17:01
tak hlavně to že to je z morálního hlediska špatné to neznamená že je to hned krádež - myslíš že ti hráči k nám jít nechtěli? prostě jsme jim nabídli něco lepšího než měli v jejich klubu - takže si myslim že kráděž je moc silné slovo(jinak neříkám, že sem uplně zastáncem těchto praktik, ale myslim že v dnešním světě jsou uplně normální - a morálka?její hranice se taky hodně posouvají
Dr. Kyslík
09.05.2008 20:32
HRancie morálky se posouvají právě kvůli lidem jako ty, kteří každou hajzlovinu omlouvají tím, že se hranice morálky posouvají. Já to nazývám krádeží, zvláště vzhledem k okolnostem, které krádeži Fabregase předcházely a které ji doprovázely.
stiba
09.05.2008 20:55
já ji neomlouvám, podle mě není co omlouvat. dnes je to prostě normální praxe, a když jde ještě o takový prachy tak na nějakou morálku si nikdo ani nevzpomene(neříkámže je to tak správně ale prostě je to tak) - a tohle není jenom že to dělá arsenal(mít možnost tak to udělá každej i barcelona- tím si bud jistej)
Dr. Kyslík
09.05.2008 21:03
Ne, tím si jistý nebudu, protože to není pravda, Barca často mohla získat hráče zadarmo, ale získala ho zásadně až poté, co se dohodla s klubem, takže nelži.
Dr. Kyslík
09.05.2008 21:55
Problém je, že přílišná hrdost občas způsobuje ztrátu dobrých hráčů...
stiba
09.05.2008 21:44
nechám tě žít ve tvém pohádkovém světě, kde ti špatní jsou všude jen ne v barceloně - a až se z toho snu probudíš a zjistíš,že většina lidí pro prachy udělá vše(a to včetně lidí v barceloně) tak pak mi dej vědět a můžeme o něčem pak diskutovat - jo a ještě já sem neříkal že to barcelona už udělala, já psal mít možnost, tak to udělá úplně každej, takže nepiš že lžu
Dr. Kyslík
09.05.2008 21:57
Nech mě žít ve snu, ale jaktože já ti zde z toho snu ukazuji jasné situace, které se ve skutečnosti opravdu staly, a ty jeidné, co zvládneš, tak říakt "by" a pak ještě lhát (nebo nevědět? třeba s tím lehkým srdcem...?)
Nech mě tedy žít, alespoň do té doby, než zde ukážeš alespoň jeden pořádný argument, zatím si toho nebyl schopný.
Ještě jedna věc, Barca mohla mít za sponzor ana dresu přes 20 mega ročně, odmítla a dala si tam zdarma UNICEF, skutečně tedy udělá pro prachy všechno?
stiba
09.05.2008 22:06
tak s tím lehkým srdcem sem psal, že to není případ Fabregase a Meridy. jelikož dění v barceloně nijak zvlášť nesleduji, tak ti žádné příklady dát nemůžu. ale znám lidi, a prostě si myslím že drtivá většina lidí udělá pro prachy vše(jsou i takový, kteří ne - což je třeba případ s tím UNICEFem , ale to jen znamená, že jich je pár takových v Barceloně, ale určitě i tam je drtivá většina co udělají pro prachy vše. jinak jestli si opravdu myslíš že tam jsou všichni "správní" tak pak tě v tom snu opravdu radši nechám žít - ona je nevědomost krásná věc, ve většině případů lepší jak realita, bohužel
Dr. Kyslík
09.05.2008 22:21
Takže jaký argument jsi předložil? Názor na reklamu na drese - tedy obětování několik desítek milionů eur - se v Barceloně nemění už několik dlouhých let, různá vedení, různí členové, tedy většina je proti, většina tam vše pro prachy neudělá.
Na začátku tvrdils, že se v tom vyznáš minimálně jako já, tak konečně čekám na nějaký alespoň jeden jediný argument. Já ti jich předložil několik - několik neoddiskutovatelných.
stiba
09.05.2008 22:31
tak hlavní téma naší diskuze pokud vím bylo: arsenal krade hráče - k tomu si mi ještě žádnej argument(důkaz o tom) nedal - to že tomu rozumím stejně jako ty na tom trvám(myslim rozumim stejne dobře tomu jestli nekdo krade hráče - ale oba pod tím vidíme úplně neco jinýho), jinak s tou reklamou na dresech(to je jak kdyby si řekl že kdo přispívá na charitu nemůže být zloděj) - jedna dobrá věc z člověka světce neudělá. jinak uzavřel bych to tím, že ty si myslíš, že arsenal krade hráče(já si myslím že podle tvého výkladu kradení hráče by každej druhej přestup byl krádež) a že v barceloně jsou jen ti "dobří" (já si myslím že tak to prostě na světě není, že by někde byli jen ti dobří)
Dr. Kyslík
09.05.2008 22:37
1) Nikde jsem enřekl, že v barce jsou jen dobří, opět lžeš, ovšem reklama na drese tolik let v řadě je otázkou většiny.
2) Odmítnutí reklamy na drese dokazuje, že většina v Barceloně neudělá pro prachy.
3) Svůj postoj ke krádeži jsem ti vysvětlil, nicméně faktem je, že jsi o Fabregasově situaci ani zdaleka tolik informací jak já neměl,
stiba
09.05.2008 22:45
tak já sem nikde nenapsal že si řekl že v barcelone jsou jen dobří - já sem psal že si to myslíš(ale měl sem napsat že si to podle mě myslíš) - přišlo mi to tak z tvých komentářů. s tou reklamou- říkám že je dobrá věc z tebe nedělá "dobrého" člověka. nikde jsem neříkal že sem měl více informací k fabregasovi(jen říkám že se taky vyznám) - a podle mě tvoje chápání krádeže prostě krádež není, jako dál bych to už neřešil. jak vidím tak ani jeden na to názor nezměníme, každý máme svou pravdu a budeme se s tím muset smířit

. tak se měj a u další diskuze zdar
fantomas
09.05.2008 12:40
no, to bude mindrák, panečku...
fantomas
09.05.2008 19:00
tak vzhledem k tomu, že evidentně poukazuješ na odchod (krádež

) Cesca, tak soudím, že te asi stále hlodá fakt, že v Arsenalu vyrostl v hvezdu světového formátu. A že to bylo v Arsenalu a ne u vás v Barceloně.
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:09
JJ, přeju mu to, snad se mu to rozuteče všechno.
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:39
Jen na Fabregasovi vydělá dost peněz na půlku jedenácky.
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:44
Proč asi? A když ti vykrade byt, tak se taky spokojíš s navrácením majetku a žádné vězení či pokutu požadovat nebudeš?
Pro méně chápavé: jde o ten trest, ne o ten čin.
Dr. Kyslík
09.05.2008 16:46
Já bych byl rád, kdyby to tak bylo. Aby mu celý ten projekt ztroskotal.
drogba11
10.07.2008 02:26
M11
09.05.2008 12:45
100 Forza Juve
Dani-Alves
09.05.2008 12:47
Boze ten wenger je tupej porad tam zminuje skauting at užz de nekam on sice ma dobre mlade hrace ale ti odchazeji v idealnim veku on je vlastne jen vychova tipuju ze arsenal pristi sezonu nebude v big four
stiba
09.05.2008 12:56
4 body na prvního
mika
09.05.2008 13:08
Nad všetkými tymito skutočnostami sa do prasknutia rehoce SAF, pretoze vie ze pokiaľ Wenger a Benitez budu pokračovať vo svojich moresoch, tak pre man nebudú súpermi.
ital
09.05.2008 13:15
Mimochodem, problémy s rozhodčími také souvisí s přestupovou politikou. Přece FA nenechá vyhrát někoho, kdo v týmu nemá anglické hráče. To by pro ně byla největší potupa.
Kapřík
09.05.2008 14:08
No,tak já bych Arsena opravdu nekritizoval za nákup nehotových hráčů, protože on kupuje to, na co má. Už se ukázalo, že řeči o obrovským penězích na nákupy byly jen utopií a tak můžeme všichni maximálně tak žasnout nad tím, co Arsene s takovými omezenými prostředky dokáže(i když to získávání talentů je vážně někdy velmi nekorektní). V tomhle ohledu klobouk dolů. Myslím že by určitě rád udržel Flaminiho a pod., ale když nejsou prachy, co nadělá? Ale abych jen nechválil, útočníka bude určitě potřebovat...pokud se mu nenabízí nějaký talent do útoku z juniorky(Víte o někom?). A na závěr bych chtěl říct, že trenéra jako je on, bych opravdu rád viděl v nějakém top francouzském klubu, neboli Lyonu(Ačkoli sním o jeho návratu do AS Monaca - mého oblíbeného klubu). Co se týče francouzských talentů(nebo z jejich bývalých kolonií), to má opravdu geniální čich a tak ve Francii by byl jeho tým jistě reprezentativní ozdobou místní fotbalové ligy. Ovšem v anglii je tento postup se těmi samými hráči opravdu necitlivý až odpudivý(ano narážím na eliminování anglické stopy v týmu na minimum)...

.
Kapřík
09.05.2008 14:39
Hm, tak uvidíme...četl jsem tu, že Arsene chce na poslední zápas nějaký ty odchovance postavit, tak alespoň vyjde na světlo ta skutečnost, jestli na to mají

.
fantomas
09.05.2008 15:05
jj Randall a Gibbs, těšim se na ne

jen doufám, že seženu nakej link, kde to budou dávat...Setanta to totiž nevysilá

ta dava ManU (chapu to)
Kapřík
09.05.2008 15:27
To taky chápu, jde o titul

. Tak doufejme že se osvědší, nějaký ten kvalitnější odchovanec v kádru áčka by byl určitě ku prospěchu věci

.
fantomas
09.05.2008 16:31
zahrada
09.05.2008 16:41
relativní
fantomas
09.05.2008 16:42
co?
fantomas
09.05.2008 16:48
Pharrell
09.05.2008 17:03
no i ja budu muset a autorem clanku souhlasit!
bbrraano1
09.05.2008 17:15
už nejakých 5 rokov si myslím, že majú kúpiť Bufona. A myslím si, že ešte 5 rokov bude chytať v top forme. asi potrebujú aj útočníka /adebayor, r.v.p. večne zranený, eduardo dlododo zranený, bendtner veľmi mladý/ ale netrúfam si povedať koho
bbrraano1
09.05.2008 17:45
manutd dá každý rok nákup/predaj okolo 40 mil.l. a dá ich aj tento rok. bohužial takýto je futbal a A.W. musí kúpiť dvoch troch hotových hráčov ak chce vyhrať PL ale možem sa aj mýliť možno vytiahne znova nejakých mladíkov, chytí sa diaby...
Ol!ver
09.05.2008 19:47