reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Villa je k dispozici za 17 milionů liber

04.06.2008 21:22 - Aktuality
David Villa (© davidvilla.info)
 
V médiích se v posledních dnech objevovaly zprávy, jež tvrdily, že Valencia již stanovila částku, za kterou bude ochotna prodat útočníka Davida Villu. Hovořilo se o 40 milionech eur, ale španělský klub dnes podle deníku Daily Mail vše uvedl na správnou míru, a pokud ho bude chtít nějak klub získat, bude mu stačit "pouhých" 17 milionů liber.

Španělský reprezentant je nejčastěji spojován s Realem Madrid, Chelsea, Tottenhamem a v poslední řadě také s Arsenalem.

Valencia letos prožila doslova hororovou sezonu. Nejprve skončila hned v základní skupině Ligy mistrů a nedařilo se jí ani v domácí lize. Nepomohla ani změna trenéra, spíše naopak. Ronald Koeman Netopýry ještě více utápěl a Valencia se jeden čas nebezpečně přiblížila sestupu. Přestože v závěru sezony Valencia vyhrála Copa del Rey, sezona se nedá hodnotit nijak kladně. Právě kvůli nepovedené sezoně by klub mohlo opustit několik hráčů. Navíc se spekuluje, že má Valencia dluhy a potřebuje peníze. Nejčastěji skloňovanými jmény jsou Davidové Villa se Silvou.

Villa již dříve prohlásil, že svoji budoucnost bude řešit nejdříve po evropském šampionátu. Jedním z důvodů, proč se bude tato otázka řešit až po červnovém turnaji, by mohla být jeho cena. Valencia jí stanovila na 17 milionů liber, ale v případě, že by 26letý útočník na EURO zazářil, mohla by jeho cena rapidně stoupnout.

Hlavními favority by měly podle dosavadních zpráv být Real Madrid, následovaný londýnskou Chelsea. Zájem již údajně projevil také Tottenham.
Autor: Ondřej Holzman / goal.com
Počet zobrazení: 2285
Komentáře (134)
fantomas  04.06.2008 21:25
-PeCa_08-  04.06.2008 21:26
Asi půjde.
Hajdatek  05.06.2008 11:06
jo do chelsea pujde!
Hajdatek  05.06.2008 11:06
jo do chelsea pujde!
Hajdatek  05.06.2008 11:06
jo do chelsea pujde!
Hajdatek  05.06.2008 11:06
jo do chelsea pujde!
Hajdatek  05.06.2008 11:06
jo do chelsea pujde!
Hajdatek  05.06.2008 11:06
jo do chelsea pujde!
scouser  05.06.2008 14:16
pekna diskuze
butcher  05.06.2008 14:35
kam jinam,že?Aby nedopadli tak,že to bude (už je) tým hvězd a úspěchy nic moc..
El Cazador  06.06.2008 15:43
spamer a ještě čurák
Davis  04.06.2008 21:26
no tak pojd do chelsea uz na tebe cekame a ten drogba nech (jak rekne slovak)utekaj kade lahsie...!!
r.udieee  04.06.2008 21:29
doufám že ne tottenham, tam by se zakopal. V chelsea bych ho viděl rád, v modrym dresu by vypadal hustě
fantomas  04.06.2008 21:30
To je ale tak vše, co by na tom bylo hustýho.
r.udieee  04.06.2008 21:30
-PeCa_08-  04.06.2008 21:31
hh jn
SIDI  04.06.2008 21:29
Od veci : Nevite nekdo kde se da koukat NHL v Praze v sportbaru? Dik... Vsechno zaviraji v pulnoci...
Me2idek  04.06.2008 21:52
v nejakym nonstop sportbaru zalezi na jaky Praze
-PeCa_08-  04.06.2008 21:30
Hodně dobrá cena. snad nezvolí chelsea
C.I.S.I.  04.06.2008 21:30
Hlavne ne Real, nerad bych ho pak videl hrat proti nam, netopyrum Zustan, Davide, zustan!
leggos  04.06.2008 21:35
souhlas bez výhrad ...ještě do Chelsea ať nechodí, to by byla moje smrt
Talkers  04.06.2008 22:11
Původně jsem ho nechtěl,ale když tak na tebe koukám tak mám nutkání říct,že by se mi líbilo kdyby přišel
leggos  04.06.2008 22:12
Talkers  04.06.2008 22:16
Jen si dělám srandu,ale kdyžs to napsal tak jsem nemohl jinak...
leggos  04.06.2008 22:19
vždyť já vím , jen mě ta zpráva trochu rozrušila
Talkers  05.06.2008 00:33
r.udieee  04.06.2008 22:14
El Cazador  06.06.2008 15:45
to samý
GATTUSO  04.06.2008 21:30
hodil by se k nám sice jiný typ útočníka, ale ta cena je velice lákavá
-PeCa_08-  04.06.2008 21:31
máte už hodně útočníků na seznamu
herbage  04.06.2008 21:33
máte Borriella, to vám musí stačit a kupte zpátky Schevchenka, já vám ještě něco přidám, takhle si v Chelsea kurví kariéru a Chelsea kurví taky, vůbec tam nezapadá do jejich stylu hry
r.udieee  04.06.2008 21:35
to jo no
GATTUSO  04.06.2008 21:41
mám strach, že ho Chelsea zkurvila na dobro , tudíž by byla nejspíš hloupost, kupovat Shevu zpátky...
spanhel  04.06.2008 21:48
Ať si jde do Fenerbahce, zlatokop.
GATTUSO  04.06.2008 21:53
mám přesnější výraz - podpantoflák...
Me2idek  04.06.2008 21:54
pred chvili sem cet ze Galliani jednal s Chelsea o Drogbovi a o Sevcenkovi a i o Kaka ale Galliani prohlasil ze tohle leto ho neproda....
GATTUSO  04.06.2008 22:02
tos toho moc novýho nezjistil teda . né v poho. Drogbu ano, Shevu nevím..., nostalgie obrovská, ale absolutně netuším, co od něj čekat. o Kaka' se netřeba bavit. ten si u nás ještě pobude. můj tip: minimálně 2-3 roky.
Me2idek  04.06.2008 22:04
Včera jsme diskutovali s panem Kenyonem z Chelsea," prozradil Galliani pro Sky Sports News. "Mluvili jsme o věcech, týkajících se fotbalu obecně. S Blues máme pořád dobrý vztah," dodal.

Na otázku, zda se oba funkcionáři bavili také o Ševčenkovi, Drogbovi a Kaká, Galliani odpověděl: "Samozřejmě. Ale mohu vám například prozradit, že Kaká absolutně není na prodej. Stejně jako Carlo Ancelotti, který náš tým povede i v příští sezoně."

mno ja doufam ze zustne i klidne vic sezon
GATTUSO  04.06.2008 22:08
poslední zhruba rok mě vždycky tak píchne u srdce, když si přečtu "Carlo Ancelotti u nás určitě zůstane i v příští sezóně"
Me2idek  04.06.2008 22:27
tjn zvlast po tyhle sezone...
fantomas  04.06.2008 21:34
Moje řeč.
RQ17  04.06.2008 21:31
Ať jde do Man. U. alespon nemusí dávat 30 milionů za Benzemu.. Chelsea jsou piči
Deywid  04.06.2008 21:47
Naozaj, zmysluplný komentár, nie si náhodou Bruceov brat ?
leggos  04.06.2008 21:34
do p.dele
Tsigi  04.06.2008 21:36
Tak do AC beru viděl bych ho radši než Drogbu. Nejlepší by byl Samuel, ale ten nedopadne tím jsem si jistý.
Logan  04.06.2008 21:44
Reaaaaaaaaaaaal :) Cmon :)
leggos  04.06.2008 21:45
nikdy
Bifi  04.06.2008 21:46
Villa do Arsenalu !! vsude jinde by sel do i herni styl si myslim ze by mu sedel ! no uvidime Gunners 4ever
Ol!ver  04.06.2008 21:54
do Realu
Nikeman  04.06.2008 21:54
No hlavně ne Chelsea, oni chcou taky kažfého o kom se spekuluje. Jinak je mi t jedno, klidně ať jde do Blšan ...
Nikeman  04.06.2008 21:54
ally  04.06.2008 21:57
Kukam ze mate tu Chelsea vsetci strasne radi co vam tak na nich vadi?
Nikeman  04.06.2008 22:04
Co by mohlo vadit člověku na pseudo týmu, uměle vytvořeném na ruské ropě, který kurví světový fotbal asi tak, jako Sparta kurví český?
Nikeman  04.06.2008 22:05
Sorry za ty vulgární slova, ulítlo mi to, řeším více věcí na jednou
ally  04.06.2008 22:10
Chlapce sa zobud a pozri sa akych majitelov maju ostatne timy z big4.
Este mi vysvetli lebo nerozumiem ako k...i Chelsea futbal.
Nikeman  04.06.2008 22:21
Dobře BIG 4.
MU - tým s dlouhodobou tradicí 17 titulů , X titulů LM, tým postaven na vykopaných úspěších, mimo jiné má spoustu fotbalistů vychovaných a NE koupených.
Lpool - tým s dlouhodobou tradicí 18 titulů, 5 titulů LM, opět tým s historyckými úspěchy, díky kterým se rozvinul, také vychovali např. Gerrarda ...
Arsenal - tým plný mladíků, tuším že 12 titulů. takže o historii není nouze, Hrají s mladým kádrem, ještě nedávno dvojice Ljunberg Pires válela o stošest.
A ted?
Chelsea - tým s 1 + 2 tituly, průměrný tým, hrající UEFU, bez větších úspěchu, a hle, přiteče ropa, nakoupí se hráči a hned je to některými "odborníky" korunován na nej tým na světě. Spousta koupených hráčů, tak se nedivím, že někteří tvrdí, že ty dva tituly jsou "koupené" A když se zeptám na hráče, kterého si Chelsea vychovala, který by tam byl srdcařem, asi jako Scholes, Solskjaer či Keane v MU, Gerrard v Poolu, či býval Henry v Ars, tak mě v Chelsea ani jeden hráč nenapadne. Pokud chce však někdo argumentovat Terrym či Lampardem, tak všechny musím zklamat, ale ani jednoho si Chelsea nevychovala .... tak přesně proto ...
leggos  04.06.2008 22:22
Frankie_Yeah  04.06.2008 22:25
Terryho si Chelsea nevychovala? přišel sem jako 15-ti letý a např. Giggs je v MU od 14...jestli tohle bereš jako rozdíl,tak ti gratuluji...jinak,Henry je co se týče výchovy fakt dobrý příklad
Nikeman  04.06.2008 22:32
Dobrý toho Henryho beru, to není dobrej příklad, ale ne Terryho si Chelsea nevychovala, pokud vím, tak nastupoval za Nothingam Forrest, ale docela si mě zmátl, ted nevím, jestli to nebyla hostovačka ...
Frankie_Yeah  04.06.2008 22:35
byla,byla...
Nikeman  04.06.2008 22:38
Tak to potom jo, ale víš co mě dokáže vytočit uplně nejvíc? Ti rádobyfanoušci ruské ropy, co jsou největším srdcem "celý život" oddaní Chelsea a když se zeptám na jména aspoň třech hráčů sezony 2002, tak nevyžblechtnou ani jedno
Frankie_Yeah  04.06.2008 22:40
vidíš,a dokonce 3 z nich ještě hrají v CFC doteď
Frankie_Yeah  04.06.2008 22:36
a detail,Keane přišel do MU v 22 letech právě z Nottingham Forrets a Solskjaer v 23 letech z Molde...proti nim je Terry odchovanec jak Brno
Nikeman  04.06.2008 22:42
Dobrý, jak chceš, jmenuju dál, bratři Newillové , Brown .....
Frankie_Yeah  04.06.2008 22:45
kdybys je zmínil rovnou,tak nemusím nic říkat,ale na takový nesmysly,co si napsal,se musí reagovat...
Nikeman  04.06.2008 22:47
Jasný v pohodě, já se nechtěl dohadovat, s Tebou se dá normálně mluvit, ne jak s tím maďarem o řádek níže
Terry-26  04.06.2008 22:38
ty idiot eebnuty dam ti radu .. chod na zachod zober si obrazok ako liverpool oslavuje titul v rokoch minulých a dobre si urob dobre...zvlast sa zameraj na kapitana...historiaaa historiaaa ... zabudol si este na newcastleeee ... ajeho tradicie a super historiu ... je len na skodu ze nesposobily debilkovia,ktorych kojila opica maju pristup k internetu
Nikeman  04.06.2008 22:41
Já dám radu Tobě, nejdřív se podívej do zrcadla a pak se zpetej sám sebe , proč nefandíš Leedsu United, který v roce 2000 válel mnohem líp než nějaká Chelsea a kde má fanoušky? Nikde, protože do Leedsu neteče ropa ...
Terry-26  04.06.2008 22:43
som fanusik chelsea od roku 2000 ... ak od vtedy tecie v chelsea ropa tak admin tohto serveru je samotny abramovic
a neviem co sa staries do toho kto je od kedy fanusik ..je to kazdeho vec !!! a este napis nejaky prispevok o TRADICIACH A HISTORII iných timov... liverpoolu a newcastlu ani zazrak nepomoze k titulu v PL !!!
krajcik38  05.06.2008 10:04
A co mi třeba řekneš o Realu Madrid???? Ještě před tim, než Chelsea nakupovala hráče a i když už tam Abramovič přišel, tak real skupoval ty největší hvězdy široko daleko..... potom sestavil "hvězdnej tým" já ti řeknu co to bylo....byl to tým, kterej byl plnej sobeckejch frajerů, individuálně super stars, ale týmově na hvno.....prostě, když do týmu přivedeš moc hvězd, tak ti bude trvat hooodně dlouho, než ti to pošlape...... klobouk dolu Mourinhovi a celý chelsea....oni to dokázali..... Navíc ne všichni jsou fanoušci chelsea až když byly prachy....třeba já ji fandim od svejch 10....takže asi 8 let....sice sem ji fandil jen proto, že se mi tenkrát líbil v nalepovacím albu ligy mistrů jejich znak, ale to je jedno Jen škoda, že už ty hráči co tam byli nejsou moc vidět....Babayaro, Zola, Hasselbank, Forssel, Petit, DESAILLY - to byl boreček......De Goey.........jo jo.........zlatý časy........teď se to okolo blues moc nafukuje......maj prachy, tak ať je využijou.....a ManU? víš jak se mu říká? Žumpa na peníze.....kdyby neměl prachy, kupoval by C. Ronalda, Naniho, Rooneyho, V/d Saara, atd? E-e, kdyby Liverpool neměl prachy, kupoval by Torrese, Mascherana, atd? E-e, kdyby Arsenal neměl prachy, kupoval by si novej stadion? Rosickýho............E-e....týmům co maj prachy nemůžeš nic vyčítat ty prachy maj od toho, aby je utratily.......
Talkers  04.06.2008 22:32
Aspon je vidět,že Chelsea je nejzajímavější Na arsenal,MU a LFC stačí 2 řádky,ale na chelsea potřebuješ list papíru
krajcik38  05.06.2008 09:55
Přesně tak.....
ally  04.06.2008 22:33
vytiahol si si z toho co si potreboval.
ze Arsenal prakticky nema odchovancov, ze nema pomaly ani jedneho Anglicana a nikdy nevyhral LM to nepises.


Nikeman  04.06.2008 22:35
To sice nemá, ale Arsenal taky nemá potřebu si kupovat "hotové" hráče ...
Johny47  05.06.2008 06:30
no však to potom aj vyzera vyhravaju veľke H
mical  04.06.2008 23:06
Nechapu proc nekomu vadi ze si klub bez historie nakoupi hrace ale kdyz si je koupi klb s historii tak to je v pohode ... kdyz nekdo nadava na styl hry to chapu, kdyz nekdo nadava na to ze je malo hracu domacih hracu v tymu tak to taky trochu chapu i kdyz v dnesni dobe ...
Ol!ver  04.06.2008 22:13
Talkers  04.06.2008 22:14
Era jednoho portugalského trenera a jeho nákupy.. Třeba přijde někdo rozumnější a aspon tohle se smaže...
ally  04.06.2008 22:23
Mourinho odviedol na SB ohromny kus poctivej a koncepcnej prace. Boli casy, tak 2-3 roky dozadu ked som mal z Chelsea dojem ze je absolutne neporazitelna. Jasne ze s tymi prostriedkami co mal k dispozicii je to o cosi jednoduchsie ale to jeho kvality nijak neznizuje, nie je jednoduche zladit orchester spickovych hracov po kazdej stranke v jeden fungujuci mancaft.
Talkers  04.06.2008 22:30
Koncepční práce? Mourinho? Bavíme se o tom samém?

Za dobu co tu byl nezapracoval snad jediného juniora a mimo několika hráčů za 20M liber a výš se mu nepodařil slušnej kauf. Pokud nepočítám Ballacka,kterého sem zlákal obrovský plat
GATTUSO  04.06.2008 22:33
kterej navíc začal něco hrát až pod Grantem...
Nikeman  04.06.2008 22:33
Nějak tak ...
ally  04.06.2008 22:39
co mas stale s tymi juniormi ??? velke kluby nie su na vychovu talentov, na to su mensie. velke kluby si ziadaju vitazstva, trofeje okamzite, nie o 5 rokov koncepcnou pracou. preto musia postavit muzstvo z hracov ktori su toho schopni dosiahnut. ak sa popri tom podari zapracovat nejaky talent je to len bonus naviac. tych ostatnych obycajne aj tak posielaju zbierat skusenosti na hostovacky.
Talkers  04.06.2008 22:48
Pokud bychom se řídili tím,co říkáš,nebyl by tu žádný Terry.Bylo by tu jen 30 honibrků,co sem přišli pro prachy.

Juniorka je moc důležitá.
jtbs  04.06.2008 23:02
Kazdy klub sa snazi mat co najlepsiu juniorku. Chelsea bol vsak team do ktoreho prisiel bohac ocakavajuci okamzite trofeje. A tam nebolo ako pomaly nahradzovat A team mladsimi z U20. Proste v tych vasoch Chelsea nedosahovala kvalit spickovych klubov. Ale juniorka je dolezita, barca v podstate vychovala fabregasa, messiho a mnoho dalsich. Juventus ma zasa obrovsky talent schovani v Giovincovi, dalej tam su marchisio, criscito...Arsenal sice uplne nevychovava vlastnych (anglickych) hracov, ale skupuje mladikov po celej Zemi. Bez juniorky velkoklubov by nebolo del piera, maldiniho, terriho a podobnych ikon...
Talkers  04.06.2008 22:47
K té koncepci ještě:
Měl dva perfektní krajní beky - Bridge a Johnson. On si přivedl Ferreiru a Colea.
Místo Gallase,který strávil v klubu nějakých 5 let si přivedl Carvalha.Ano je výborný.Ale byl Gallas o tolik horší?
Pozitivní jsou nákupy na DM od něj. Essien je extratřída a Maka taky. Jen ty částky. Essien 20M liber a Makelele 17mil. Když přiberu Mikela za 16M liber,taky to není žádná sláva.
Posily do zálohy - někdo přišel? Mimo Ballacka(Který je prací Romanových peněz) nic. Pokud tu někdo byl,byl za rok zase pryč.
Křídla - Odešel Duff a Robben,místo nich přišel Malouda a SWP. SWP tragedie,21M liber za někoho,kdo odkope pár minut? U Maloudy se uvidí v budoucnu.
Posily do útoku - Další katastrofa.Jenom Drogba nějaký plus.

Připočteme juniorku,za více než 3 roky nebyl žádný hráč z juniorky výrazněji zapojen do A týmu.

Pokud v tomto vidíš nějakou koncepci,jsi fakt dobrej.Mě to přijde jako totální chaos. Jediné,co uměl dobře je zvrátit situaci v zápase střídáním a motivovat hráče. Trenér možná dobrý,manažer tragický.
Nikeman  04.06.2008 22:50
Tak tohle je jako PL bilbe, každý fanda Ch povině přečíst
herbage  04.06.2008 23:01
Makelele přišel už za Ranieriho
Talkers  04.06.2008 23:07
O jedno pozitivum pro něj méně
Talkers  04.06.2008 23:07
I když ta cena je taky trošku mimo
jtbs  04.06.2008 23:04
ally  04.06.2008 23:08
treba ti sem prosim ta napisat co vsetko povyhraval kym tam bol, ako dlho na Stamford Bridge ziadny anglicky klub nevedel (a stale nevie) vyhrat???
prijde mi to celkom smiesne tieto kecy. nekoncepcna praca... co je to podla teba potom koncepcia? koncepcne robi wenger v arsenale ale pozri sa na tie vysledky. 3 roky buduje mancaft a potom mozno nieco vyhra. abramovic chce vysledky hned, preto bral mourinha. pretoze ten dokazal s v europe mierne nadpriemernym portom dvakrat po sebe vyhrat europsku trofej co sa predtym nikomu nepodarilo (aj ked teraz niekto napise ze podplacanim v lige).
Talkers  04.06.2008 23:17
Tady se nebavíme o portu,ale koncepční práci v Chelsea. A koncepce opravdu není nakoupit jakéhokoliv hráče,který se namane.

Koncepční práce není vyhrávání pohárů. Ano,je pěkné,že za ty 3 roky vyhrál 2x PL. Ale nedokázal by to i někdo jiný?
Opět se dostávám do oblasti spekulací. Když Mourinho tým přebíral,byla na tom Chelsea lépe než MU. Investoval dalších 200mil LB aby se před MU udržel,ale nepovedlo se mu to,i když MU investovala menší balík peněz.
Myslíš,že by nedokázal někdo jiný tituly vyhrát? Ano,je to spekulace.Ale Mourinho měl (oproti soupeřům) neomezené prostředky a tým,který byl rok předtím mezi 4 nejlepšími v evropě a 2. nejlepší v anglii. Arsenal se propadl sám. MU se zvedal pomalu.
Talkers  04.06.2008 23:20
Nemá cenu to řešit,stejně mě tu ubijete těmi 17 nebo kolika poháry,které za těch 5 let získal. Ale mě spíš než nějakej kus plechu zajímá,jestli se na ten fotbal dá koukat.
Jak jsem říkal před finále LM. Klidně ať prohrajeme,ale ať zůstane Grant.Nestalo se tak a mě mrzí momentálně více odchod Granta než nějakej pohár.
leggos  04.06.2008 23:22
na fanouška Chelsea máš velmi rozumné názory
Talkers  04.06.2008 23:23
Díky
leggos  04.06.2008 23:24
važ si toho, to ti říká člověk, který tenhle tým nesnáší
Talkers  04.06.2008 23:28
Nejde o to,jakej tým má kdo rád,ale jestli se s ním dá o něčem rozumně bavit. Rád si pokecám s kýmkoliv,kdo nemá názory typu Cristianko je bůh,doufám,že do Chelsea přijde Messi a Kaká,Mourinho je nejlepší manažer a Drogba nejlepší útočník na světě a doufám,že zůstane (poslední větu beru,pokud nemáte Chelsea rádi ).

Prostě s kýmkoliv,kdo aspoň trošku fotbal sleduje
GATTUSO  04.06.2008 23:29
já už se bál, že si do Drogby nerýpneš , ale jinak souhlas. na fan Chelsea pohoda...
Talkers  04.06.2008 23:32
Si za to může sám...
leggos  04.06.2008 23:30
jo, souhlasím s tebou, je to tak, jak říkáš, žel takovýhle lidí je všude dost a dost, fandí řekl bych, podle módních trendů....což nesnáším
Talkers  04.06.2008 23:33
Nápodobně.
fantomas  04.06.2008 23:25
Jen do něj.
Johny47  05.06.2008 06:32
no milačik hraval aj Antony grant, sinclair a to napriklad vo finale FA cupu
Antijuve  04.06.2008 21:58
Moratti by se mohl činit, když chce Mourinho vykopnout Adriana,Crespa a Suaza.Inter è la mia vita!!
RC  04.06.2008 22:00
tyblaho jen za 17? to by Rafa moch mit takze do Liverpoolu s nim
leggos  04.06.2008 22:03
Ke své smůle jsem už nějak začal počítat s tím, že celá trojka hvězd ( Silva, Villa, Joaquin) zůstane, avšak situace se začala vyvíjet jinak. Vzhledem k tomu, co tvrdil Emery by asi jeho odchod nemusel být tak tragický, ale nejsem si jist, zda by ho Diego Milito dokázal nahradit, navíc 17M liber není až zas tak moc na takového kvalitního hráče. Nezbývá než doufat, že VIlla na Euru opravdu zazáří a cena rapidně vzroste, důležitým faktorem je taky to, že dost klubů, jež mají o Davida zájem mění kouče, a tak dřívější pohled na něj, jakožto potencionální posilu se dost možná u těchto týmů změní. Nechci předbíhat, přesto doufám, že se Villa ukáže jako klubista a Vale neopustí. Kdyby však ano, nikdo mu to nemůže mít za zlé
ally  04.06.2008 22:06
Ramos ho kupi a pojde do Tottenhamu - Berbatov - Villa - Keane to bude naj utok v PL
jtbs  04.06.2008 23:06
tottenham ma a mal dobrych utocnikov. Stale ich iba skupuju a polka z nich vysedava na lavicke...ale je pravda ze tych 17m ...no nekup to :D
scouser  05.06.2008 14:25
jim staci Keane,Berbatov,Bent,Defoe ale jestli odejde Berbatov a Defoe tak to potom chce jednoho utocnika
Mr.Pumpkin  05.06.2008 18:39
Defoe uz je daaaavno pryc :)
scouser  06.06.2008 12:56
Defoe byl na hostovani
Mr.Pumpkin  06.06.2008 15:11
Ale kdepak.. Ano, puvodne sice odesel na hostovani kvuli nedostatku casu na uzavreni prestupu, ale zahy se to zmenilo na trvaly prestup, takze uz neni hracem Tottenhamu....
-Kopy-  04.06.2008 22:10
Frankie_Yeah  04.06.2008 22:14
radši zůstaň ve Španělsku...
yogurt  04.06.2008 22:25
Po EURU bude jeho cena daleko vyšší (podle mě). Snad budou hrát Španělé na 2 útočníky
jtbs  04.06.2008 22:55
17M sa mi zda az smiesna cena. Aspon takych 25M by bolo idealne. Mozno je to taktika Valencie. Daju cenu 15M a bude sa o neho bit 10 klubov a tak by sa jeho cena zvysovala. Kazdopadne ak Trezeguet odide do Barcy tak by mohol prist do JUVE. Mali by sme konecne 2 malych mrsnych utocnikov a 2 silovych. No ale o tom ze pride silno pochybujem...
Talkers  05.06.2008 00:34
100. pro to,aby zůstal ve valencii
leggos  05.06.2008 00:35
sice si mě předběhl, ale jinak
Talkers  05.06.2008 00:38
U nás by se zbytečně zabil,není to útočník pro Chelsea...
leggos  05.06.2008 00:34
100 ...juchů poprvé
leggos  05.06.2008 00:34
himmel
Talkers  05.06.2008 00:37
zase nic...
IZZY  05.06.2008 09:20
Typ utocnika presne do Arsenalu ... co k tomu dodat no.
ManRED  05.06.2008 09:46
Pujde do Chelsea uz to vidim
ManRED  05.06.2008 09:47
jo jinak nevim o co se snazi Tottenham
Andy Conceicao  05.06.2008 10:58
Co by mohlo vadit člověku na pseudo týmu, uměle vytvořeném na ruské ropě, který kurví světový fotbal asi tak, jako Sparta kurví český?

Nikemane ty jsi tragéd... tak nejprve mluvíš o tradicích a pak napíšeš, že Sparta kurví český fotbal. Má tohle logiku?
zaibat  05.06.2008 11:15
Ma. Kdyz si vzpomenu par let zpet kdy sparta skupovala vsechny lepsi hrace z ligy jenom proto aby proti ni nehrali, tak ma.Nebo na vykony rozhodcich v zapasech sparty jeste pred korupcni aferou . Dnes uz je situace trochu odlisna, kluby si dokazi prodat hrace do zahranici sami, nikoli az pres spartu.
Kapřík  05.06.2008 11:32
jeden o voze, druhý o koze, zaibat o hov*ě...
kaka 22  05.06.2008 13:24
Co tottenham sak tam maju Benta,Keana,Berbatova,Santosa,naco im bude dalsi utocnik?
Namcor  05.06.2008 13:48
dit tady hraje nejlip a jinde se treba nechytne a vyhasne skoda no snad zustane
Vincent  05.06.2008 16:57
nevěřit daily mailu, to ať raději zůstane
vasin-6258  05.06.2008 21:24
ten Benitez je snad fakt nejvetsi zabedněnec koupit villu dopředu k torresovi na kraj obrany alvese ze sevilly a má vystarané ještě k tomu jsou to oba španělé (teda něco pro něho) ale on ne on radši koupí nejakeho barryho z aston vily do zálohy která už podlé mého změnu nepotřebuje jsem zvědavý co ten tatar bude dělat až se mu jednou torres zraní
vasin-6258  05.06.2008 21:26
možná to sem nepatři ale musel jsem to napsat jelikož mně to fakt už štve kupovat nějaké pruměrné fotbalisty do nadpruměrného klubu
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Za jaký tým bude Villa nastupovat v příští sezoně?
Valencia (58 / 15%)
Real Madrid (71 / 18%)
Chelsea (124 / 31%)
jiný klub (145 / 36%)
Anketa byla ukončena!
reklama
Reklamní sdělení
reklama