reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Villa by rád přestoupil do Arsenalu

16.04.2008 09:46 - Aktuality
David Villa (© elpais.com)
 
Útočník Valencie David Villa je připraven na přestup do Anglie, španělský reprezentant chce vyzkoušet, zda dokáže v Premier League uspět. Villovi by se nejvíc zamlouvalo angažmá v Arsenalu, do jehož hry by podle svých slov výborně zapadl.

26letý Villa je jedním z mála pozitiv v bídné sezóně Valencia. Přestože se tým trápí, španělský kanonýr pravidelně střílí góly. Za tři roky jich v lize nastřílel už 63.

O hvězdu Valencie se podle britských médií zajímá hlavně Chelsea a Villa by se změně dresu nebránil. "Premier League hodně sleduji, tým, který se mi líbí nejvíc, je určitě Arsenal," prohlásil.

"Jejich hra na jeden, dva doteky je skvělá a vůbec celý styl založený na rychlých protiútocích by mi vyhovoval nejlépe," pokračoval Villa. "Myslím, že jsem zrozen pro úspěch v Anglii. Ale samozřejmě, něco jiného je mluvit a pak to dokázat na hřišti."

"Prezident Valencie mi vždy říkal, že mě neprodá do léta 2008. Pokud teď dorazí nabídka, toužím zkusit anglickou ligu," dodal.
Autor: Radim Šantrůček / goal.com
Počet zobrazení: 2579
Související články
Komentáře (190)
Gusblabla  16.04.2008 09:49
Tak to je dobrá ba přímo skvělá zpráva, jen at ho koupí
Liquid  16.04.2008 10:07
jj koupí ale Chelsea!
havrys99  16.04.2008 17:21
hmmmmm
lexess  16.04.2008 18:31
fuj...
Simao11  16.04.2008 09:53
Arsenal jsou také trosky, že to nemá cenu tam přestupovat
Toff14  16.04.2008 10:02
PIČooooooooooooooooooooooooooooooo
Devil  16.04.2008 10:04
Liquid  16.04.2008 10:08
Simao má pravdu, Arsenal je jen průměrný tým, se koukni, že za 3 roky nevyhrál nic, letos i ten Tottenham vyhrál trofej.....
Coco_Bounty  16.04.2008 10:44
sám si průměrnej! Arsenal patří suveréně do TOP 10 v Evropě!
Ronaldo07  16.04.2008 13:00
cha,cha,cha ..AArsenal nic nevyhrává - to je pro mě ukazatel, jak je tým dobrý ... a navíc měli náskok na čele ligy 8 bodů a teď bude rád, když je nepředběhne i ten Livepool
Dubov  16.04.2008 15:14
Ale to tak nemůžeš brát, v Anglii je velká konkurence a v LM taky. V tuhle chvíli neni nejlepším klubem v Anglii a v Evropě už vůbec ne, ale myslim si, že do TOP 10 rozhodně patří.
stefler008  16.04.2008 16:27
:Dty woe tk ted sme se konečně zasmál:Dty seš asi velkej odborník ve fotbale co?:Da nebo na něj vubec nekoukáš a koukáš se jen na tabulku...řikáš že za 3roky nic nevyhrál jo?ale hrál finále LM,hraje pravidelně o titul v PL-tam to není jako vyhrát Gambáč ligu;-)..ty hráči tam jsou mladý jak svina,a už takhle předvádějí fotbal dokonce bych si tvrdil říct nejlepš v Evropě,a je to tk kterej tým hraje pořád v pohybu na jeden dva dotyky??manchester to určitě nebude:Dtam kdyby nebyl ronaldo tk bojjou s liverpoolem o 3místo;-)
Talkers  16.04.2008 16:34
Jak říkám - lidi s přezdívkami Ronaldo,Cristiano,C.Ronaldo apod fandí MU určitě hooodně dlouho a ví toho moc
vandertom  16.04.2008 11:17
Bereš to podle počtu získaných trofejí? si směšný
Talkers  16.04.2008 11:21
Nedávej tak najevo svůj intelekt...

Když vyhraje cardiff FA cup,bude to top klub,větší než Arsenal?
Pharrell  16.04.2008 11:52
ty jsi troska!
Andy Conceicao  16.04.2008 13:37
není to průměrný tým.. kdyžtak nadprůměrný.
bobek  16.04.2008 14:27
Ty se v tom asi velmi dobře vyznáš
butcher  16.04.2008 20:47
A Chelsea co?Dokud nedošel ruský pracháč,tak nevyhrái vůbec nic.Jen jeden titul v PL,což je za nějakých 100 let existence pěkné ...Možná pár pohárů,ale nic jako Lligu mistrů...Tak nevim,jestli je Chelsea lepší, nšž Arsenal.
bobek  16.04.2008 14:24
Chytrý chlapec
bistinko  16.04.2008 10:02
Namiesto toho, aby najlepsi hraci chodili do Spanielska,tak z neho odchadzaju...
bruce  16.04.2008 10:12
asi PD není pro ně tou pravou výzvou.....
Talkers  16.04.2008 10:18
Tady někdo vypadá šťastně
Woyta  16.04.2008 10:14
Davide nechoď
F.F  16.04.2008 10:23
Vdelmi dobry hrac pro Arsenal sylove
Devil  16.04.2008 10:32
Dobry,ale asi ne moc vhodny.
Vzhledem k tomu ze barvy Gunners haji jen 2 Anglani a jeden z nich pravdepodobne klub v lete opusti poohlizel bych se po posilach jinde.
Talkers  16.04.2008 10:33
Proč nevhodný? Není rozdíl jestli jeden nebo dva Alespon pro Wengera
Devil  16.04.2008 10:44
Ja to myslel jinak.Po herni strance by byl asi pro Arsenal platny hrac a asi by zapadl do jejich hry,ale nevim jak tobe,ale ja byt jejich fanousek,tak by me neucast hracu z Anglie v klubu docela srala a radej nez Villu a jeho podobny bych uvital nejakyho ostrovana.Nadruhou stranu je me to uplne jedno a pro me za me,at si tam nataha Wenger treba jedenactku z Kamenaku.
eder  16.04.2008 11:08
Klubový fotbal už dávno není fotbalem národním, a to pomalu takřka nikde v Evropě. Angličtí fanoušci s tím nemají problém, soudě dle osobní zkušenosti. To spíš u nás se neustále setkáváme s nacionalistickými předsudky. Nejvíc mne dostává, jak při diskusích o kvalitě Premier League vždy nějaký primitiv vytasí hlášku, že se Anglie nedostala na Euro...
Devil  16.04.2008 11:31
Fanosci s tim nemaj mozna problem,ale mam dojem,ze kazdej z nich by radej videl vice domacich hracu nez jen dva.
S tou posledni vetou mas pravdu,taky se tomu musim smat.
Perodaktyl  16.04.2008 15:29
devil? spis debil...
vandertom  16.04.2008 15:31
jo to si
Devil  16.04.2008 15:51
Plaz,pod kterym se tu reprezentujes mel vice rozumu jako ty.
Perodaktyl  16.04.2008 19:45

ehm, ten plaz se nazyva terodaktyl a primitivni jsi mozna ty, uz ta trapna prezdivka devil, primo svadi k vysmechu,,,neco jak typek kterej tady ma nick satan666 a vsadim se, ze ani nevi, co to znamena,,,
Devil  16.04.2008 19:59
Nzyva se Pterodaktyl a muj nict ti muze byt u prde.....
Kapřík  16.04.2008 14:47
Fanoušci s tím nemají problém... ...to určitě, já mám trochu jiný zkušenosti.
ManRED  16.04.2008 19:08
kdo opusti?
Devil  16.04.2008 19:12
Hoyte,neni to jiste,ale on sam se nechal slyset,ze chce hrat a proto chce odejid.
F.F  16.04.2008 10:28
Korekce- Velmi dobry hrac pro Arsenal stylove
spanhel  16.04.2008 11:06
Hmm, tak
Xavi  16.04.2008 11:06
Ať už zavedou to pravidlo 6+5 a angličani se můžou tak nanejvíš plácat v poháru UEFA.
Talkers  16.04.2008 11:08
anglickej základ udělá v pohodě každej mimo arsenalu takže tím se moc neoháněj...
Xavi  16.04.2008 11:35
Jednak ten základ neudělá nikdo vpohodě a jednak když ten základ udělají z angličanů, tak by tak úroveň šla hodně strmě dolů, tak že by na nějaký úspěch v LM mohli rovnou zapomenout.
Kapřík  16.04.2008 14:55
Sestava ManU proti Arsenalu, 34.kolo: Van der Saar - BROWN, Pique, FERDINAND, Evra - C. Ronaldo, SCHOLES, HARGREAVES, CARRICK, Park - ROONEY

Ať počítám, jak počítám, pořád mi tu vychází 6 angličanů v základní sestavě("v pohodě"), navíc jak všichni víme nad Arsenalem vyhráli, takže to přeci jenom jde, nemyslíš? Ale je pravda, že ostatní kluby by s tím měly krapet větší obtíže(mimo Tottenham, Aston Villu, nebo třeba West Ham).
Xavi  16.04.2008 16:23
Ano, Manchester uznávám.
Talkers  16.04.2008 16:42
Chelsea - Bridge(A.Cole),Terry,J.Cole,Lampard,SWP(?)
Pokud se zavede pravidlo řekněme za 3 roky(dřív to určitě nebude),doroste Sinclair,Sidwell,Ben Sahar,Woods nebo jinej hráč...Takže řekl bych,že problemy by taky nebyly
Thorres  16.04.2008 17:02
Sahar je Izraelec
Talkers  16.04.2008 17:04
Sakra... Nějak jsem se dostal od angličanům k nadějím Chybička...
bruce  16.04.2008 11:10
další frustrát, který si neuvědomuje, že to pravidlo bude platit pro všechny stejně......v Anglii potom zůstanou jen špičkoví cizinci, odejde ten ten nepotřebný průměrný balast,snadno nahraditelný z domácích zdrojů..t
bruce  16.04.2008 11:11
no a Ars*nal si střihne na chvíli Championship....
eder  16.04.2008 11:14
Oni by se stím také vyrovnali, ale zavádění takového pravidla je blbost, je to krok zpátky pro klubový fotbal.
M11  16.04.2008 11:35
F.F  16.04.2008 11:18
Tim Premier League ztrati a pujde dolu
eder  16.04.2008 11:25
Asi jenom nepatrně, ale postihne to podobně přední kluby ve Španělsku, Itálii, Německu...
Philippe  16.04.2008 14:48
V Itálii to postihne hlavně Inter. Ostatní týmy nebudou mít nějaké větší problémy.
Marecko  16.04.2008 18:26
AC Milán??
Xavi  16.04.2008 11:33
Samozřejmě, že si to uvědomuji, nepleť si mě prosím se svými spolužáky. Jo tak nepotřebný průměrný balast snadno nahraditelný z domácích zdrojů. Dobrá perla. Tomu sám nevěříš, kdyby to bylo tak snadné, tak tam hrají angličani, jenže ti nato nemají, tak se musí kupovat cizinci.
eder  16.04.2008 11:47
To je nesmysl. Nejlepší cizinci se tam nakupují jednak proto, že vzrostla kvalita a popularita Premier League a tamní kluby díky tomu mají peníze, jednak proto, že samotní cizinci tam touží hrát, je to pro ně priorita a postup o stupínek výš než v domácích soutěžích a vědomí profesionální a kvalitativní perspektivy. Zpětně díky tomu roste zájem o fotbal a jeho popularita u anglické mládeže, která má nejlepší světové hráče přímo před očima. Mládežnický fotbal je tam díky tomu na vzestupu a je to již pomalu znát na předváděné hře reprezentační "21" i mladších výběrů. Když v klubech zůstane 5-7 nejlepších cizinců a ti ostatní uvolní místa nejlepším Britům, na kvalitě Premier League se to nijak výrazně neprojeví. Naopak to postihne samotné talentované zahraniční fotbalisty např. z Afriky, východní Evropy, Asie atd. protože se tím významně sníží jejich možnost uplatnění v předních klubech vyspělé fotbalové Evropy.
Xavi  16.04.2008 12:18
Nemusíš mě poučovat proč cizinci chodí do Money League a o tom stejně není řeč. Tak kvalita tam prostě není. Mládežnické výběry anglie žádné divy nikdy nedělaly a senioři se ani nedostali na EURO.
fantomas  16.04.2008 12:23
jen si křečovitě bráníš tu svou PD
eder  16.04.2008 12:40
Jak vidím, je stejně zbytečné, Ti cokoli vysvětlovat, dál si pleteš jablka s hruškama a tím "argumentem" s Anglií na Euro, jsi definitivně pohřbil smysl jakéhokoli dialogu. Je to jako kdyby chtěl někdo snižovat úspěchy a kvalitu Realu a Barcy tím, že reprezentace Španělska na velkých turnajích nikdy nic neuhrála...
fantomas  16.04.2008 12:41
ano přesně tak, s tou repre máš naprostou pravdu
Xavi  16.04.2008 12:49
Bavíme se tady o angličanech v Premier League? Bavíme. V reprezentaci Anglie, světe div se, hrají angličané. Takže to souvislost samozřejmě má, to že ty to nechápeš, je tvůj problém.
eder  16.04.2008 12:58
Tady ovšem narážíš na úplně jiný problém. Klubový fotbal a reprezentační fotbal jsou dvě zcela odlišné kapitoly a jestli to nejsi schopen pochopit, pak lze s úspěchem pochybovat o Tvé inteligenci. Navíc Ty nejsi schopen objektivně posoudit kvalitu Angličanů (přestože tady vehementně vykřikuješ, že tam kvalita není), kteří pravidelně v základu nehrají, právě proto, že mají trenéři v kádru na výběr ty nejlepší cizince. Teprve až cizinci odejdou (jestli vůbec), se teprve ukáže, zda je jsou schopní domácí hráči nahradit.
Xavi  16.04.2008 13:04
Ty věcy spolu souvisí, jestli to nevidíš, tak nevím... Mládežnické výběry Anglie žádné úspěchy nemají (né zas tak doslovně), prostě to nejsou fotbalisti od Boha jako Španělé, Brazilci, Argentinci, Italově ect. Mě se stačí podívat na výsledky když ještě v Premier League nebylo tolik cizinců. Anglické kluby nebyly schopny vyhrávat venku, to se změnilo až z příchodem cizinců, proto teď takové úspěchy.
Xavi  16.04.2008 12:59
Mimochodem kde pletu jabka s hruškama?
bruce  16.04.2008 12:05
ty máš chlapče fakt dost....
bruce  16.04.2008 12:06
tím samozřejmě myslím zdejšího velkého inkvizitora Xaviho....
Xavi  16.04.2008 12:52
Všichni to pochopili bruci, funguje tady totiž něco jako systém reakcí, už tady chodíš nějaký ten pátek, tak sis toho mohl všimnout. Tady nejseš ve škole v lavici.
Devil  16.04.2008 11:50
---------------Anglicane-----ostatni z V.Britanie
Man.Utd------10-------------------3
Chelsea------7--------------------0
Liverpool-----6--------------------1
Arsenal-----2---------------------0
Newcastle--9--------------------3
Everton-----11-------------------2
Portsmouth--9-------------------2
Aston Villa---13-----------------2
Blackburn----9------------------4
Man.City----9-------------------1
West Ham--17-----------------5
Tottenham--13----------------4
Sunderland--10--------------15
Boro-------15-----------------0
Wigan-------9----------------4
Reading-----9----------------7
Birmingham--7---------------7
Bolton--------13-------------3
Fulham------5---------------4
Derby-------16--------------4
Mozna to nebude uplne detajlne presne,ale melo by to byt realny,opsal jsem to z nove udelanych sestav EF.
M11  16.04.2008 11:56
ten arsenal je smesny
Xavi  16.04.2008 12:21
Kolik z nich hraje základ? Kolik z nich má na základ? Ta kvalita tam prostě není, ani reprezentace Anglie nemá kde brát, nemají ani pořádného golmana. Jestli se zavede pravidlo 6+5, tak úroveň klesne tak minimálně o dvě třídy.
eder  16.04.2008 12:49
Nonsens.
Radin  16.04.2008 15:47
Tak že milý Xavi,kdyby to pravidlo bylo,tak by byla priorita pro trenery kupovat Anglány a ty nej cizince,to by znamenalo ,že ti nej angličani by hráli v těch nej klubech z PL.Tak že si myslím,že by ty týmy byly aji tak silné,nezůstalo by jen u odchovanců.Nebo snad výběr z menších klubů je malej a nekvalitní?Co teda Agbonlahor,Bentley,Downing atd atd,nemyslím si ,že by ta první čtyřka nějak extra ztratila na tomhle pravidlu,akorát by byla jiná přestupová politika
PJ  16.04.2008 15:53
V ManU hraje zaklad sest anglicanu a dalsi dva na nej maji, v Chelsea ctyri a dalsi dva casto taky, v Liverpoolu momentalne tri, ale Crouch na nej ma urcite taky. V Barcelona hraje zaklad pokud se nepletu 4-5 Spanelu, v Realu pet nebo sest. Arsenal je extrem, to jo. No myslim ze pri zavedeni takovyho pravidla by Barca s Realem dopadly na chlup stejne jako anglicky top kluby krome Arsenalu.
Xavi  16.04.2008 16:32
Manchester jsem vždycky uznával a uznávám i teď. Crouch je strašný a na základ nemá. Jinak Radine, ty kluby by prostě silné nebyly, angličani nemají tak širokou základnu jako třeba španělé, co jde vidět i třeba na výsledcích mládežnických celků. Chybí mi hoši od vás nějaký argument k tomu jak tvrdíte, že by se kvalita nesnížila, já nevidím žádnou adekvátní náhradu za cizince.
fantomas  16.04.2008 16:33
ty tady zpochybnuješ mládežnické akademie anglických celku? Prosim te nejdřiv ověřuj...
PJ  16.04.2008 16:35
Jiste ze by se kvalita snizila. Stejne jako by se snizila kvalita spanelsky, italsky nebo francouzsky ligy. Je to stejny vsude
fantomas  16.04.2008 16:37
hlavně Ligue 1 je na tom snad ještě huř jak PL, tam je to v tech horších týmech takřka co hráč, to afričan
Xavi  16.04.2008 17:07
Všude by to stejné nebylo, snížila by se kvalita i ve Španělsku to ano, ale nejvíc by to odnesla Anglie. Proč žádní angličani nehrají venku? V Itálii nebo Esp. by se tak neprosadily nebo by se neprosadily vůbec, španělé s tím nemají vůbec žádný problém. Kdyby se vrátili hráči ze zahraničí, tak by i Real a ostatní byli více španělští. Anglických fotbalistů těch dobrý je hodně málo. Zatímco kdyby anglická liga vybrakovala tu španělskou, tak by byli zase další talenti, obráceně by to tak nefungovalo.
PJ  16.04.2008 17:17
Anglicani nehrajou venku protoze se venku hraje jinym stylem, nez kterym hrajou oni doma. Neni to o tom, ze by byl takovej rozdil v kvalite.
Xavi  16.04.2008 17:28
Ano hraje se jiným stylem, na který ale oni nemají. Ti opravdu kvalitní si dokáží poradit i s jiným stylem (viz. španělé v PL).
fantomas  16.04.2008 17:31
no španělé se prosazují v Anglii prakticky jen v Liverpoolu, který vede španěl Benitez a Reds taky produkují styl hry uzpusobený těmto španělum
Xavi  16.04.2008 17:34
Fabregas? Styl hry Liverpoolu není tak anglický to ano, ale hrají anglickou ligu, kde ta konfrontace je a vedou si velice dobře.
fantomas  16.04.2008 17:36
dobrá Fabregas, ale to je vyjimka samozřejmě, další tři už nenajdeš...o konfrontaci ted nejde a i kdyby tak oni (Reds) hrají "španělský" styl a to, že si Torres s Xabim (a jiní) zvykli na tvrdší a agresivnější hru v PL přece nesvědčí o jejich kvalitě ...
Talkers  16.04.2008 17:45
Velice dobře? Pokud myslíš Pool,tak nevím... titul vyhrál skoro 20let zpátky,prosazuje se prakticky jenom v pohárech.
PJ  16.04.2008 17:32
Nemuzes vedet, ze na ten jinej styl nemaji, kdyz to moc hracu tim jinym stylem nezkusilo. Jinak ale je samozrejme pravda, ze technickej hrac se v tymu kde se nakopava prosadi snaz, nez "nakopavac" v technickym tymu. Ale to je o stylu hry, ne o celkovy kvalite. Celkovou kvalitu muzes posoudit treba v reprezentaci. Jo, spanelsky juniorsky vybery maji vic uspechu nez anglicky. Ale seniorska repre na tom o moc lip neni.
Devil  16.04.2008 17:34
Protoze se jedna o vice nez jednoho cizince a prizpusobuje se tomu cela hra.Kdyby jsi soupl jednoho Spanela mezi deset Anglanu na hriste,taky by nevidel kam driv skocit a moc by se v tomto kadru asi nechytil.
Talkers  16.04.2008 17:19
Rozdíl je v tom,že opravdu kvalitní angličany si zajistí kluby z Anglie.. Navíc zpátky do španělska by se nevracel Torres,do portugalska Nani a Ronaldo,ale spíš ti,co neuspěli...
Navíc sami hráči mimo itálii nechtějí,až na vyjímky jako je Beckham,kterej navíc dost pomohl Realu k titulu a propadák to pro něj nebyl.
Jinak pokud Villa přestoupí do Chelsea,myslíš že ti ho za 3 roky až se system zavede vrátíme? Pokud ano,tak výměnou za kvalitativně mnohem lepšího hráče,protože jeho cena na španělském trhu bude mnohem vyšší,než stejně dobrý afričan... Takže španělsko na tom moc nevydělá,jen bude platit těžký prachy za vykupování hvězd z anglie
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:21
Proč by platilo těžké prachy? Si opravdu mylsíš, že by dal někdo např. tržní cenu Xabiho v případě, že by v Liverpoolu nemohl hrát?
PJ  16.04.2008 17:26
Xabi by urcite nebyl z tech, kdo by v Liverpoolu nemohli hrat. Pryc by sli horsi cizinci.
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:30
To byl pochopitelně příklad, proto to "např."... ti horší by stáli běžnou tržní cenu nebo co?
PJ  16.04.2008 17:36
Talkers psal o hvezdach, ne o horsich hracich. A hvezdy by mely porad stejnou cenu, protoze by se jich nikdo nechtel a nepotreboval zbavovat.
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:44
Tak v tom příapdě je nebdue nikdo za těžký prachy vykupovat, že...
Talkers  16.04.2008 17:26
Momentálně mluvím o hráčích ze základu - Fabregas,Torres.popřípadě Villa...
Vem si,že barca(real) bude mít plnej počet(5) cizinců v základu a bude potřebovat kvalitního útočníka,kam se bude hodit právě Torres...
Jenže Torres hraje základ v Lpoolu i po zavedení kvoty,takže pokud ho bude španělský tým potřebovat,bude muset vysolit pěknou částku,protože ho potřebujou...
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:31
Villa, Bojan, Pacheco, Llorente, Negredo...
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:10
Barca by skutečně nedopadla na chlup stejně, to je fakt absurdní, kdo zná kvalita barcelonských odchovanců, tak by tohle vůbec netvrdil.
PJ  16.04.2008 17:18
Jo ja zapomnel.. tak proc do ligy nenasadite becko, kdyz by to stejne vsechno vyhralo?
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:19
No to bys zapomínat neměl, když zrovna jeden hraje teď za vás.
PJ  16.04.2008 17:25
Po Pique bude jednou hodne dobrej
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:29
JJ, stejně jako Fabregas, Bojan, Iniesta, Xavi, Puyol, Pacheco, Iago, Tiago, Crosas, Gerard Deulofeu či Merida... ale tak jo, Barca by na tom byla stejně.
PJ  16.04.2008 17:38
Jo uz vidim jak Crosas nebo Merida vyhravaji Ligu mistru
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:45
No Wenger to tak vidí... Samozřejmě nemluvím o přístí sezóně, což jsme bral za samozřejmost, když to pravidlo nebude platit LOGICKY okamžitě.
Devil  16.04.2008 17:30
Uz dlouho hrat nebude,Vidic se co nevidet vrati.
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:32
To jaksi nesouvisí...
fantomas  16.04.2008 17:32
a Ferdinand co nevidet odejde do duchodu
merengues  16.04.2008 12:54
Tak to jsou na tom ještě mnohem hůř, než bych čekal.
Dr. Kyslík  16.04.2008 12:59
PJ  16.04.2008 15:45
Barcelona má v kádru 10 Španělů, z toho tři gólmani, Real jich má osm. Takže až na Arsenal je to srovnatelný - moc teda nechápu, o co se tady snažíte
fantomas  16.04.2008 16:23
to já taky ne, výjimečně souhlasim s Brucem - sou to španělomilé, co si hýčkaj jen to svoje a objektivita jim nic moc neřiká...jen opisujou to co se v oněch médiich prosazuje - jak je anglická liga vlastně neanglická, což vlastně neni vůbec pravda, protože snad, buhviproč, videj pod pojmem PL jen Arsenal
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:06
Většina z těch "španělů" jsou Katalánci. Rád bych nicméně upozornil, že tohle je trošku demagogie, Real i BArca maj tolik svých a přesto jich maj v lize nejmíň, tuším.
PJ  16.04.2008 17:21
Jo, Chelsea nebo Liverpool jich maji taky nejmin v lize, ostatni tymy jich maji vic. Stejne jako ve Spanelsku, tak zadna demagogie... Xavi psal o tom ze bez cizincu by anglicky kluby hraly jen UEFU, takze psal o top tymech. Ja pisu taky o top tymech.
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:22
Fulham.
PJ  16.04.2008 17:30
Jo, jedna vyjimka z tech slabsich. To prece neni argument.
Dr. Kyslík  16.04.2008 17:46
No jestli tohle není, pak ani to přirovnání s tím, že Barca a Real maj nejmín stejně jako Chelsea a MAnchester. Protože ty rozdíly jsou tam mnohem větší.
Villa - 12
Atlético - 12
Racing - 16
Sevilla - 7 (to se docela divím, mají výbornou canteru)
Almeria - 15
Espanyol - 20
Deportivo - 17
Bilbao - všichni
Mallorca - 14
Getafe - 15
Betis - 15
Osasuna - 18
Valladolid - 20
Valencia - 19
Huelva - 14
zaragoza - 15
Murcia - 18
Levante -13

Ten rozdíl tu prostě je očividný. V Anglii sice nejmín taky ty dva přední týmy, ale x dalších má devět hráčů a podobně.
fantomas  16.04.2008 17:49
to pravidlo se vztahuje jen na angličany? Ja bych řek že obecně na brity...
Dr. Kyslík  16.04.2008 18:23
To bys řekl blbě.
Nechápu PJi, proč to smažeš a necháš tam ten jeho příspěvek a mou odpověd ne. Fantomas už tosnad pochopil (i když těžko říct), proto jeho otázka jaksi ztrácí smysl, zvláště bez odpovědi. Buď by se to mělo smazat celé nebo celé nechat.
fantomas  16.04.2008 18:24
sem pro smazání mé otázky
spanhel  16.04.2008 18:24
To se nemělo mazat vůbec. Já se dobře bavil.
Dr. Kyslík  16.04.2008 18:26
Jono, dobré bylo, jak mi furt říkal, že mi tam vázne argumentace, až si konečně všimnul, že už jsem mu dávno odpověděl.
PJ  16.04.2008 18:35
Protože to co si napsal ty nebyla odpověď na otázku, to bylo vyvolání hádky.
Dr. Kyslík  16.04.2008 18:36
Jaké vyvolání hádky, tak snad si uvědomí, že napsal blbost a nemusí dál nic psát.
PJ  16.04.2008 18:42
Jaka blbost? On napsal, ze si mysli, ze se pravidlo vztahuje obecne na Brity. Jo, zmylil se. Ty, misto toho, abys mu normalne odpovedel "ne nevztahuje", si mu odpovedel vysmechem. A to, u vas dvou specialne, neni nic jinyho nez vyvolani hadky.
bruce  16.04.2008 18:44
ale je dost možné, že se to stejně prosadí na celou UK jako celek......
Dr. Kyslík  16.04.2008 18:50
To už by ale znamenalo nový návrh, tenhle mluví o reprezentacích. Ono pak docela hrozí, že když se to stahuje na celou UK, tak se to zas může na celý Commonwelath, pak třeba Benelux se bude počítat za jedno, pak EU a jsme tam kde jsme byli.
Dr. Kyslík  16.04.2008 18:47
Vždyť o tom byl teď článek, tak bych tak nějak očekával, že místo zakládání další části vlákna a se podívá, nebyl by to problém. Ostatně žádná hádka z toho přímo neplynula, nechal jsem ho, ať si to zakončí svým příspěvkem a bylo, to jasně ukazuje, že můj záměr nebylo vyvolat hádku. "Problémy" nastaly až když fantomas nepřenesl přes srdce, že se spanhel zasmál a začal tu házet OT.
PJ  16.04.2008 18:53
Nechapu co vidis spatnyho na polozeni jednoduchy otazky, na kterou stacila jednoducha jednoslovna odpoved, zadny vlanko. Tvoje "odpoved" nebylo nic jinyho nez provokace, kdyz nechces normalne odpovedet, tak si muzes tu provokaci odpustit. A obzvlast ty, jako redaktor, by sis to mohl odpustit, coz teda plati pro fantomase taky, protoze vy dva ste v tomhle dost podobny.
Dr. Kyslík  16.04.2008 19:01
Tak v prvé řadě bych od fantomase, jako od redaktora, očekával, že bude mít trošku přehled o problematice, při které se tak zapáleně hádá. Případně že mu nebude za těžko třikrát kliknout myší a najít si to.
bruce  16.04.2008 19:06
při své inteligenci bys měl Kyslíku vědět, že od fantomase nemůžeš čekat nějakou smysluplnou informaci.......jinak k tomu UK - nemyslíš, že je nějaký drobný rozdíl mezi Beneluxem a UK? UK je politický celek....to že tam je více fotbalových svazů si oni díky své celkové síle a dobré lobby na UEFě už nějak ošetří.....aspoň si to tedy myslím, že ošetří
Dr. Kyslík  16.04.2008 19:13
Jistě že to je rozdíl, ale je to jistý argument, jistý první krok k návratu k současnému stavu.
Anglické kluby by mohly bez omezení získávat zkušené hráče například ze Skotska, kteří třeba v určitou dobu budou mít zkušenosti z mistrovství světa či Evropy, budou díky tomu vyzrálejší a lepší a takových hráčů bude moci být v anglické lize mnohem více než třeba v italské. A nevím, jak moc se to bude Italům líbit.
bruce  16.04.2008 19:18
no, pokud se díky současným trendům časem vytvoří nějaká větší politická samostatnost pro Sicíli, Katalánsko, Baskicko atd. - no a ty nové autonomní země budou mít sice své fotbalové svazy ale budou politicky pevně spojené s původním celkem, tak UK bude precedens.....
Dr. Kyslík  16.04.2008 19:25
No to asi ano, ostatně katalánské a basické reprezentace existují, ovšem nejsou schváleny fifa a tak si můžou zatím hodit jen pár přáteláků.
PJ  16.04.2008 19:23
Jeho prehled nebo neprehled o problematice nema s tovji potrebou ho provokovat nic spolecnyho. Ty jsi redaktor a tim spis bys nemel nikoho provokovat, bez ohledu na to, jestli si to zaslouzi nebo ne. Pro fantomase to plati taky samozrejme.
PJ  16.04.2008 18:32
Hmm tak to me docela prekvapuje, cekal sem ze ve Spanelsku bude vic treba jihoamericanu. Je teda fakt ze ve slabsich tymech hraje cizincu min nez v Anglii.
Laneey1  16.04.2008 11:52
šup sním ke Gunners
bruce  16.04.2008 12:04
některé věci zdejším fanatickým španělským inkvizitorům prostě nevysvětlíš.......oni si tady při každé příležitosti - až do absolutního zblbnutí, budou mlít ty své bludy.......řekl bych, že ti místní nerudní španělomilové ještě teď nemůžou rozchodit, že jsme jim kdysi spálii tu jejich ARMADU a zbavili je dominance ve světě.....no a když teď přišli i o dominanci na klubové scéně - tak jsou z toho úplně hotoví a chytají se každé příležitosti aby si práskli do Angliie.....ale díky nenávistí zatemnělému mozku nevidí, že to je jen taková bouře ve sklenici vody.....
Andy Conceicao  16.04.2008 13:38
to je doslova epos..
Dr. Kyslík  16.04.2008 13:47
Kápls na to, je to kvůli té Armádě.
spanhel  16.04.2008 13:54
M11  16.04.2008 14:06
leggos  16.04.2008 14:12
tímto ti jako "španělomil" děkuji ó velký uvědomělý Bruci za tvůj břitký elaborát
Špak  16.04.2008 12:05
At přestoupí bud do Chelsea, Arsenalu nebo jiného anglického cedlku je jedno, možná chce novou motivaci,dokázat že branky umi střílet i vPremier lig. pokud se prosadí bude to jen dobře.
fantomas  16.04.2008 12:08
schvaluju
jiri - fcb  16.04.2008 12:39
Ty, koukám, schvaluješ naprosto všecky, co by se mohli oblíknout do vašeho dresu, co?
fantomas  16.04.2008 12:41
tak většinou to sou spekulace, ale tem přestupum bych se nebránil. Rychlého utočnika potřebujem, to tady hlásám už jak dlouho..
Laneey1  16.04.2008 13:27
souhlasím ,Persie ještě neni v té výborné formě co předtím, a Eduardo je zraněný ,Bendtner nic moc,takže takto šikovného útočníka bych taky uvítala s Adem v základu
majla  16.04.2008 12:50
pujde do chelsea uz ho chteli minule leto a nakonec ztoho seslo.ale schvaluju.
Andy Conceicao  16.04.2008 13:40
Škoda, do Anglie se podle mne nehodí.. taky škoda, že tuhle sezonu se Valencie tak zničila.
Snomula  16.04.2008 13:42
jo Arsenal bude skvělá volba narozdíl od chelsea at jde do arsenalu bylo by to super bohužel zatím jsou to jenom spekulace takže uvidíme
leggos  16.04.2008 14:13
ach jo, snad vytrvá na Mestalle, snad přijde nějaký nový kouč, který si ho získá ( Mourinho )...do háje, jen ne pryč
leggos  16.04.2008 14:14
navíc, Arsenal sice vyhrává ale hraje šeredně
Korm  16.04.2008 14:34
Asi je na čase, aby odešel..ale dneska večer ještě stihne zvednout pohár nad hlavu AMUNT!
Péro  16.04.2008 15:04
konečně někdo
-PeCa_08-  16.04.2008 15:08
Niksa  16.04.2008 15:13
Villa pujde do Chelsea co by dělal v Arsenalu vždyt on není ten typ hrače co wenger hleda uvidíme časem kde pujde ale v modrem ho chci vidět nejvíce
fantomas  16.04.2008 15:14
Arsenal ho potřebuje a ja doufám, že ho Wenger hledá teda...
Wozy  16.04.2008 15:22
chelsea by ho určitě taky potřebovala akorát by asi nezapadl do našeho stylu hry i když možná že i jo kdyby byl na hrotu místo drogby a ševy a případný dva náhradníci anelka i kalou (kteří by mohli také na křídlo) , a když asi řekl že by mu protiútoku seděli, tak na to jsme mistři, akorát to neproměňování....
Mates28  16.04.2008 15:13
doufám že k nám půjde...nejlepší hráč na světě...
Arsenal a David Villa forever
-PeCa_08-  16.04.2008 15:19
doufám že ne
brendlinho  16.04.2008 15:27
asi by měl z valencie odejít esi nechce hrát druhou ligu ....ale do arsenalu no nvm no
Perodaktyl  16.04.2008 15:30
Vojtěch TROTrekL
Radin  16.04.2008 15:55
No chápu brek fanoušků PD,protože nejlepší hráči chtějí chodit do Anglie už,PD klesá na urovni,letos to jen dokládá bídnou sezonu pro PD,za to repre se daří,něco za něco asi:-)).Já mám rád aji PD aji PL ,tak že sem takovej neutrální v tom,určitě by bylo zajímavé po Torresovi vidět Villu v Anglii,ale zase doufám,že v Arsenalu dostane příležitost Vela,protože se s ním taky asi počítá,ale je to další cizinec tak nevím nevím.Nejlepší by bylo Vela do Spurs ,Villa do Arsenalu.Letošní sezona Valencie má bohužel vliv na celou PD,protože když se nechytaj,nemá je kdo nahradit na tom třetím fleku.Myslím si že Villareal díru do světa asi neudělá v brzké době a Atletico je strašně nevyrovnané,Sevilla asi prodá hvězdy.Velkej rozdíl je,že v PD vykupují konkurenty hlavně týmy jako Barcelona a Real,když to v Anglii se to tolik nenosí a spíš přícházej ze zahraničí.V tom PD taky ztrácí.Příklad Ramos,Milito,Garay atd
One-Real  16.04.2008 15:58
Devil  16.04.2008 16:03
Reklama na lentilky je tu zakazana.
One-Real  16.04.2008 16:06
Zkoušel jsem to protože někteří jedinci kteří zde přispívají a všimli by si tohohle příspěvku tak by mohly na lentilky dostat chut a odejít
fantomas  16.04.2008 16:23
Radin  16.04.2008 16:51
no opravdu inteligentní názor rádoby fandy Realu ,fandím Realu,ale nick One-Real bych si nedal,to totiž vyjadřuje kolik ti je asi let, a že to nebude moc :-)).To je jako dát si nick I Love you Fernando nebo tak něco
One-Real  16.04.2008 17:04
Proč se hned čertíš a nick je snad věc každého One-Real znamená že mám Real nejradši jinak nechápu to rádoby fandy Realu
Radin  16.04.2008 22:26
Jo sorry ,já myslel že to byla reakce na mě ,moje chyba promiň
Radin  16.04.2008 22:26
teď si zasloužím smajlíka
vandertom  16.04.2008 16:29
100.
One-Real  16.04.2008 16:31
101
bruce  16.04.2008 16:56
Jak by vypadal klubový fotbal s omezením cizinců? Stačí se podívat do 70 a 80 let, než to celé pohřibil Brusel.........
pelegriny  16.04.2008 17:37
Sem fanda arsenalu skoda ze uz nebude 1 ale chelsea to nepreju to sou takovy namisleny blbecci neni dobre kdyz je nekdo az moc bohaty hraci sou fajn ale ten rezignacni to je az moc namisleny
torres.speed  16.04.2008 18:22
Manchester je taky docela namyšlenej,ale kdo není?Snad Derby county
bruce  16.04.2008 18:25
zajímalo by mně v čem je ten Machester namyšlený?....ale fakt by mně to zajímalo, protože si to nedokážu představit.....zkus to trošku rozvinout, přidat nějaké ty argumenty.....Co zkusíš to? Anebo tady jen tak plácáš- ostatně jako vždy, co ti slina na jazyk přinese?
Devil  16.04.2008 18:32
Ted ti tu urcice zazvatle neco o Ronaldovi a podobne.....
bruce  16.04.2008 18:38
nenapovídej mu, nebudeme ho ani stresovat, chci aby k tomu sám něco vypotil....
Talkers  16.04.2008 18:41
Ne že bych se chtěl do toho míchat,ale rýpnu si
Mě vadí jen namachrovaní Ronaldové,Cristianové a C.Ronaldové co se různě pohybují po webech a všude říkaj,že jsou nejlepší,že ostatní jsou looseři apod Přitom jak dlouho jsou fandové,když o Ronaldovi se začalo mluvit před rokem a půl a ikonou se stal sotva před rokem...

Proti samotnému MU nic nemám,stejně tak Poolu nebo Arsenalu,jen mě štvou tihle namyšlenci,co ví akorát to,že Ronaldo hraje v MU a to že je někde v Anglii...
Podobné problémy mám s lidmi s nickem DrogbaXY,DidiXY apod,kteří milujou jednoho současného hráče a kvůli němu začali fandit nějakému klubu
Talkers  16.04.2008 18:42
Popřípadě hráč s přezdívkou TorresXY, kterej tvrdí že je dlouholetej fanda Liverpoolu
fantomas  16.04.2008 18:43
no namyšlenci asi neni to správný slovo...
Talkers  16.04.2008 18:50
Co se ti na něm nezdá? Když přijde na web Chelsea člověk s nickem C.Ronaldo s kecama na způsob jsme nejlepší a vy jste s*ačky,nevidím důvod je tak nazvat.

Samozřejmě ne všechny,ale určitá část si tohle označení určitě zaslouží
Wozy  16.04.2008 20:39
na web chelsea? nepracuješ náhodou nějak na webu chelseafc.cz?
Talkers  16.04.2008 21:53
nepracuju
fantomas  16.04.2008 20:41
no spíš sou to ubožáci, kteří se nemohou nic jiného v životě udělat, než se ztotožnit s nakou hvězdou a "jejími usty" žvatlat nesmysly - tak bych to videl já
fantomas  16.04.2008 18:35
Wozy  16.04.2008 18:41
hlavně že jsme namišlený......
Lipík  16.04.2008 18:53
Arsenal není podprůměrný a když už,tak nadprůměrný....Nejlepší cizinci se do Premier League nakupují jednak proto, že vzrostla kvalita a popularita Premier League a tamní kluby díky tomu mají peníze, jednak proto, že samotní cizinci tam touží hrát, je to pro ně priorita a postup o stupínek výš než v domácích soutěžích.A jestli do Arsenalu David Villa přestoupí,Robie van Persie se dostane do své původní formy a Tomáš Rosický se uzdraví,tak se máte na co těšit
Péřa  16.04.2008 19:17
naprosto ve všem souhlasím s Lipíkem ale jen taková maličkost.......Liverpool je lepší
kowalski  17.04.2008 17:11
http://www.eurofotbal.cz/clanky/villa-by-rad-prestoupil-do-arsenalu-51627/
[reagovat]
jo jo ja taky - ale arsenal nema moc rychli prechod do utoku... sice kombinace na jeden dotyk... ale zbytecne behaji az na brankovou caru a strili kdyz uz nevi co s micem
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Přestoupí v létě David Villa z Valencie?
ano (419 / 89%)
ne (51 / 11%)
Anketa byla ukončena!
reklama