reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Viktorii Žižkov bude trénovat Csaplár

08.09.2008 16:18 - Aktuality
Josef Csaplár (© gazeta.pl)
 
Pětačtyřicetiletý Josef Csaplár byl dnes dopoledne jmenován novým trenérem Viktorie Žižkov. Ve funkci tak nahradil Stanislava Grigu, který byl odvolán ve čtvrtek po pohárovém vyřazení od Vyšehradu. Příchod nového kouče oznámil sportovní ředitel klubu Pavel Kuka, podle nějž Csaplár podepsal ve Viktorii dvouletý kontrakt.

"Musel jsem se ihned vrátit ze služební cesty, zasedlo vedení klubu a nebylo jiné cesty. Trenér Griga pro Viktorku udělal hodně, ale potřebujeme nový impulz," řekl na tiskové konferenci prezident klubu Luděk Vinš. Od nového kouče si na Žižkově slibují nejen okamžitý impulz, ale i ještě koncepčnější práci. "Majitel má určitou vizi, chceme vybudovat klub západního střihu," vysvětlil vzápětí sám Csaplár.

"Investice do vzdělání stojí nejmíň. První krok je ve změně myšlení. Pak se můžeme bavit o dalším," prohlásil nový kouč, který chce v klubu postupně změnit řadu věcí, včetně modelu přípravy a kompetencí realizačního týmu. Velké slovo má mít i sportovní ředitel Kuka. "Ale takové změny už jsou běh na dlouhou trať," dodal.

Csaplár se mužstva ujal již dnes, jinak se stávající realizační tým už měnit nebude. "K dalším výměnám nedošlo, nový trenér bude spolupracovat s lidmi, kteří na Žižkově dosud působili," uvedl Kuka, který už minulý týden naznačil, že někdejší kouč Příbrami, Liberce a Slavie je mezi adepty na uvolněný post.

O víkendu podle všeho došlo k definitivní dohodě a Csaplár tak opustí roli skauta anglických klubů. Tu zastával po návratu z polského Plocku, kde působil od roku 2005 do loňského dubna.

Spolupráci s ostrovním fotbalem ale Csaplár tak docela ukončit nechce. "S Evertonem jsem pořád v kontaktu, myslím, že to oběma stranám může hodně pomoct. Případná hostování a přestupy mezi kluby? Nechci předbíhat," dodal žižkovský kouč.

Na Žižkově žádné větší změny v hráčském kádru nechystají. "Samozřejmě bych byl rád, kdyby se povedlo do konce přestupového období ještě jednoho dva hráče přivést, ale jsem realista. Změnit potřebuje spíš myšlení stávajících hráčů. Máme na to se dostat z pásma, ve kterém jsme," řekl Csaplár. Rád by prý v letošní sezoně dovedl klub do klidného středu tabulky.

Nebojí se, že by mohl narazit na odpor kabiny. "S kabinou jsem měl problémy jen poprvé v Příbrami, od té doby ne. Nehodlám se měnit, výsledky to má, podívejte se, jak se rozjel systém v Příbrami nebo v Liberci," řekl. Zato se škodolibostí nad svými případnými neúspěchy počítá. "Nedělám si iluze, budu pod drobnohledem já i celý klub, pokoušíme se o něco nového," dodal.

Csaplár bude trénovat již čtvrtý český prvoligový klub. Před deseti lety začínal v Příbrami, poté působil ve dvojici s Ladislavem Škorpilem v Liberci a nakonec v letech 2004 až 2005 vedl Slavii Praha. Na svém kontě v roli hlavního kouče má 122 utkání, z nichž 57 jeho svěřenci vyhráli, v 32 případech odešel jako poražený.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1109
Související články
Komentáře (117)
ludwan  08.09.2008 10:32
Csaplar a VŽ
Vija  08.09.2008 10:36
Jak já ho nemám rád. Nejvíce mě dojaly ty jeho žvásty, které říkal ve studiu Premier League na Primě. Z toho jsem fakt nemohl. Jak tvrdil, že tam kde je Kenyon, tam jdou úspěchy. Předtím to byl Man.Utd, potom šel do Chelsea, která ihned získala titul. Prý, že Kenyon je hlavním mužem, tím, který za všechny úspěchy může nejvíce, londýnského klubu.

A bude trénovat Žižkov. To je vrchol!
Pato.cz  08.09.2008 15:16
A nemá pravdu s tím Kenynonem?
Vija  08.09.2008 15:56
Jasně, že nemá, ale ty tomu očividně nerozumíš. Až dospěješ, pochopíš.
fantomas  08.09.2008 15:58
Vija  08.09.2008 16:01
Tak teď si mi to nandal.
fantomas  08.09.2008 16:08
O to mi nešlo.
Vija  08.09.2008 16:15
Já vím. Trochu jsem to přepísk s tím Czaplárem, psal jsem moc subjektivně. Nemám ho rád, a tak se to i na mé nenávisti prokázalo. Muselo to jít ven, nemám ho prostě rád. Líbí se mi, že vždy umí cokoliv okomentovat, shodnotit, ale někdy to jsou jen hloupé domněnky či názory. S tím Kenyonem mě to fakt naštvalo. Nevím jestli si to slyšel, ale nebyly to slova odborníka fotbalu. Kenyon není bůh, za vzestup CFC může hlavně Abramovič + peníze a Portugalec Mourinho.
fantomas  08.09.2008 16:23
Mně šlo spíš o to zbytečné a nepodložené shození Pata.
Pato.cz  08.09.2008 16:32
Dík za podporu.
Vija  08.09.2008 16:36
Myslím, že nejsem tady jediný, co tady shazuje lidi a to ještě dosti slušným způsobem. A já Pata navíc nijak neshazoval, jen jsem nesouhlasil s jeho názorem, to je celý.
fantomas  08.09.2008 16:40
"Ale ty tomu očividně nerozumíš. Až dospěješ, pochopíš." - to očividně fakt nechápu. Jen se tě obyčejně zeptal a hned tomu nerozumí. Holt má třeba jiný názor, ale muže být stejně pravdivý, jako ten tvuj, nebo ne?
Vija  08.09.2008 16:51
Chápu přehnal jsem to. Nemyslel jsem to tak, jak jsem to napsal. Já měl prostě názor, že Czaplár nemá v tomto pravdu a toho jsem se držel. Nj byl jsem podrážděnej, protože mě tato zpráva, že bude trénovat Viktorku, hodně naštvala, i když se to dalo čekat.
kubys  08.09.2008 16:41
Ty jsi strašný magor...Kenyon má na vzestupu Chelsea daleko větší podíl než Abramovič a Mourinho, kdyby tam šel třeba Pelta, tak asi těžko Chelsea bude mít takový vzestup. nerouzmíš tomu asi ty.
P.S.: Dospělý již asi narozdíl od tebe jsem
Vija  08.09.2008 16:52
Nepamatuji si, že bych se tě na něco ptal.
svinpav  08.09.2008 16:54
A to snad musí...?
Vija  08.09.2008 17:00
Nemusí, ale radši na mě ani nemusel reagovat, když mi chtěl vzkázat, jaký jsem magor. Já to právě napsal kvůli toho jeho PS.
kubys  08.09.2008 17:03
Já jsem to napsal jenom předem, kdybys někomu zase chtěl dávat rady typu, že "až dospěje, tak to lépe pochopí", jinak bych taky nereagoval.
Vija  08.09.2008 17:06
Nemusíš se obtěžovat.
kubys  08.09.2008 16:57
Aaa pan si hraje na důležitého
Vija  08.09.2008 17:03
To ne.
svinpav  08.09.2008 16:53
kubys  08.09.2008 16:58
Sice jsme se v otázce WHUFC a Shefieldu nepohodli, ale v tomto se snad pohodnem
kubys  08.09.2008 16:59
*Sheffieldu
Pato.cz  08.09.2008 16:19
OK, za 2 roky ti napíšu, zda jsem pochopil pointu
Vija  08.09.2008 16:25
OK, když do dvou let Kenyon z Chelsea odejde, tak můžeš říkat, že Czaplár měl pravdu. Když říkal, že tam kde je Kenyon, budou také úspěchy. Takže když půjde do Man.City, tak hned tento klub vyhraje za rok titul.
Pato.cz  08.09.2008 16:40
Nevím, proč pořád píšeš Czaplár, jestli je to úmysl nebo nevíš, že se to píše s S a pak taky si myslím, že Kenyon je velice schopný obchodník a za leckterým skvělým tahem Chelsea stojí právě on... A proč - pokud by za 2 roky šel k Citizens - by měli hned v první sezoně získat titul? U takového týmu - pokud se na to dívám dnes - je úspěch i třetí čtvrté místo... a navíc: Kenyon nezodpovídá za výsledky týmu, ale pouze za odvedení své práce, což zvládá skvěle... výsledky má na starost Scolari... A co ty víš? Proč by Citizens neměli za dva roky získat titul? Neříkám, že tomu věřím, ale nic není nemožné, zvláště s takovým zámožným vlastníkem...
Vija  08.09.2008 16:57
Tak Csaplár, spokojenej?

Ja nic takového netvrdil, co si teď napsal. Ja nenapsal, že je Kenyon neschopný, že neodvádí svoji práci v Chelsea dobře, že City do dvou let nezískají titul. Já proti Petrovi nic nemám, akorát nemůžu vystát Csaplára. Peter je OK.
eightyeight  08.09.2008 11:23
docela jsem překvapenej že zrovna csaplár,ale asi rozhodlo to že se dobře zná s kukou kterej tam dělá manažera
Chiqi  08.09.2008 11:43
"Neproměnujeme šance, to je prostě EVERGREEN
ludwan  08.09.2008 11:46
začarovany kruh co......
Chiqi  08.09.2008 11:50
"To bych se zase opakoval, to je prostě evergreen"
axel  08.09.2008 12:28
Kvalitní trenér pro Viktorku, stále žije z podstaty úspěchu pana Škorpila a přiživuje se na nich a je to velký znalec italského fotbalu s panem Táborským(odborník na řecký fotbal) jsou to dva moji nejoblíbenější trenéři!
Chiqi  08.09.2008 12:43
Jsem docela zvědavý, jestli si přivede "vítězný typ" Jiřího Rychlíka
axel  08.09.2008 12:53
Vítězství bude Csaplár ze Žižkova.
Chiqi  08.09.2008 13:20
Zase abych mu jenom nekřivdil, do Slavie přivedl Standu Vlčka, což se ukazalo jako mistrovský tah
fantomas  08.09.2008 13:35
Blázen. Jestli se kvůli Viktorce vzdal práce u Evertonu, což asi vzdal.
spanhel  08.09.2008 13:50
Jestli si myslíš, že práce skauta v Evertonu je prestižnější než trenérský flek ve Viktorii Žižkov, tak jsi blázen ty.
fantomas  08.09.2008 13:52
spanhel  08.09.2008 13:54
A ještě se trapně směješ, zůstaň radši jen u florbalu...
fantomas  08.09.2008 13:58
Tys mi o víkendu vážně chyběl.
merengues  08.09.2008 13:53
Sledovat hráče, dávat si jejich data do kompjůtru a ještě u toho dělat hrozně důležitého, to může dělat kdykoliv.
Xavi  08.09.2008 14:01
Andy Conceicao  08.09.2008 19:09
Myslím, že je rozdíl být skaut nebo trenér....
robertocarlos  08.09.2008 20:24
to jo, ale stejně souhlasím s kolegou
fantomas  08.09.2008 20:49
Ano, nepochybně je, ale přece jen bych raděj dělal skauta u týmu PL, než šel zachranovat Viktorku.
robertocarlos  08.09.2008 20:50
přesně tak, souhlas
fantomas  08.09.2008 20:53
Jiná věc ale je...že pokud se chtěl vrátit k trénování (muj dojem je, že to by pak bylo chybné rozhodnutí ), tak bylo nasnadě znovu rozjet kariéru doma a tedy ve Viktorce, která je jako jediná u nás bez trenéra.
robertocarlos  08.09.2008 20:57
možná j, ale stejně bych se nevzdával takového jobu, jako má on v Evertonu. Takových lidí by chtělo využít na poli sportovně-funkcionářském do komisí expertů atd...
fantomas  08.09.2008 21:00
No vyhovuje mu rozhodně funkce asistenta, o čemž nás přesvědčil dřív v Liberci, kde výborně sekundoval motivátorovi Škorpilovi. Sám připravoval mančaft po stránce taktické. Potřebuje prostě k sobě schopného fakt-trenéra, jen teoretik, leč výtečný jako je on, je k ničemu.
robertocarlos  08.09.2008 21:03
je to tak, možná by se hodl k Radovi který znalostma zrovna neoplývá..
fantomas  08.09.2008 21:08
Ani těma ze školních lavic.
robertocarlos  08.09.2008 21:10
fantomas  08.09.2008 21:11
Škoda no, řekl bych, že máme nejhloupějšího repre kouče v Evropě. Takovýho burana.
herbage  08.09.2008 21:15
U repre kouče je mi to jedno, horší je premiér.
robertocarlos  08.09.2008 21:20
tak to je veliká pravda
spanhel  08.09.2008 21:17
Pokud má nějaké ambice, tak je pochopitelné, že upřednostnil Viktorku Žižkov, která, pokud je dobrý trenér (To si o sobě beztak myslí), by pro něj měla znamenat přestupní stanici do většího klubu. Koho zajímá, že je skautem v Evertonu. Myslím si, že jen ty, co se jim rozklepou kolena u slova Everton. Jinak to není bůhvíjaký post.
fantomas  08.09.2008 21:26
Ne, zajímá to každého, kdo neni takový ignorant a španělskej zabedněnec, jako jsi ty.
spanhel  08.09.2008 21:35
Zcestná poznámka, ale u tebe to beru.
fantomas  08.09.2008 21:37
Co je na ní zcestného? Je rozhodně prestižnější vyhledávat posily pro přední klub z jedné ze dvou nej lig na světě, než koučovat tým sotva se držící v (nějaké) české první lize.
Andy Conceicao  08.09.2008 21:43
Moc GL podceňuješ..
Tomanatura  08.09.2008 21:45
Nepodceňuje... Je to tu bída a hnus. A krom toho zachraňovat nějaký Žižkov? Sorry, ale u mě Everton vyhrává na plné čáře.
fantomas  08.09.2008 21:46
Proč?
Andy Conceicao  08.09.2008 21:52
Určitou kvalitu má. Navíc Žižkov nemá špatný kádr. Navíc je v zahraničí slušný zájem o naše mladíky, kteří se v GL rozehrávají. Necid hrál v minulé sezoně v podprůměrném Jablonci a ME19* nemělo lepšího útočníka. Například nad mladými Anglány čněl o třídu. Nebo Řezník. Ten také působil jako by byl o 2 roky starší než soupeři.
Tomanatura  08.09.2008 21:41
Tisíckrát radši bych dělal skauta v Evertonu, než ve Viktorce trenéra.
Jenže každý je jiný, asi ho trénování baví daleko víc, než dělat ,,jen´´ skauta v Anglii.
fantomas  08.09.2008 21:44
Vždyt si ten job všude pochvaloval.
Tomanatura  08.09.2008 21:46
No a proto tento jeho krok nechápu
Andy Conceicao  08.09.2008 21:41
I zachraňování "blbé" VIktorky může být větší výzva než ta práce u Anglánů.
fantomas  08.09.2008 21:45
Takže se asi shodnem, že je to věc názoru a pocitu.
Andy Conceicao  08.09.2008 21:46
Jo...
fantomas  08.09.2008 21:51
Mimochodem já nikde nenapsal, že je Viktorka blbá, jen jsem chtěl naznačit ten kontrast. Kdyby šel do Sparty nebo Slavie, tak to pak neřeknu ani ň.
Andy Conceicao  08.09.2008 21:54
A já chtěl zase naznačit, že ten kontrast děláš až moc velký. Přeci jenom být hlavní trenér je trošku něco jiného.
spanhel  08.09.2008 22:00
To není věc názoru a pocitu, ale jestli to má být vtip a celá tato diskuse je vedena v ironii, tak souhlasím.
fantomas  08.09.2008 22:02
Tak opravdu otázku prestiže nemužeš zobecnovat. Pro někoho je významnější post skauta Evertonu, pro někoho zase kouče Viktorky...ty mi nemužeš vnutit to, že je lepší trénování Žižkova, stejně jako já ti nevnutim to, že je lepší pozice skauta Toffees.
spanhel  08.09.2008 22:11
Tvou mylnou představu ti vyvrátím asi těžko, no.
fantomas  08.09.2008 22:17
Ty jsi divnej člověk. Todle je prostě subjektivní. Stejně tak jako pro mě je vrchol hrát za Manchester, tak pro tebe je vrcholem například Barca, předpokládám. A je to naprosto v pořádku. Já zase řadím výš takovouto práci v Evertonu, ty zase ve Viktorce.
Andy Conceicao  08.09.2008 22:10
Teda z mého pohledu si myslím, že větší prestiž je být trenér než skaut. Ale jak psal fantomas, každý člověk je jiný a určitě by se našel někdo, kdo by dal přednost práce skauta pro "honosnější" tým, než který by měl trénovat.
spanhel  08.09.2008 22:12
Tak pro někoho je životním cílem být automechanik a upřednostil by to i na úkor mnohem lépe placenějších míst...
Andy Conceicao  08.09.2008 22:20
Teď ale nemám ty správné informace. On si ve Viktorce s platem polepší?
tomaso25  08.09.2008 14:07
Dodnes si pamatuju jeho hodnocení svého posledního zápasu ve Slavii, kdy před novináři rozebíral tu spoustu spálených šancí, které si slávisté vypracovali. Problém byl v tom, že kromě Pepíka nikdo ty šance neviděl...
spanhel  08.09.2008 14:10
Je fakt, že řeči od Csaplára se dobře poslouchají, ale přenést na hřiště to moc neumí...
Valencia-Mestalla  08.09.2008 14:54
jak říká Cspaply něco jiného jsou šance a něco jiného jsou možnosti fakt hustý kecy
Cesc.Fabregas  08.09.2008 14:56
konečně pořídnej trenér v naší lize přeju mu ať se mu daří
Jakub19  08.09.2008 15:01
Csaplár není trenér...on je možná dobrej analitik, ale trenér určitě ne.
Cesc.Fabregas  08.09.2008 15:05
jak vidíš tak právě se jim stal
Jakub19  08.09.2008 15:24
Tak to i dřív...na papíře, ale schopnostmi nikoliv.
Cesc.Fabregas  08.09.2008 15:28
to si můžem říct po sezoně co ty na to?
Jakub19  08.09.2008 17:47
A na jeho doavadní působení se zapomene?
kubys  08.09.2008 16:45
AnalYtik voe! Ale jinak opravdu správný příspěvek
Cesc.Fabregas  08.09.2008 14:56
*pořádnej
Cesc.Fabregas  08.09.2008 14:58
Trenér Griga pro Viktorku udělal hodně
Pato.cz  08.09.2008 15:16
Co je na tom tak vtipného?
Cesc.Fabregas  08.09.2008 15:19
Pato.cz  08.09.2008 15:21
Věcná odpověď
Pato.cz  08.09.2008 15:19
Souhlasím s názorem, že Csaplár je sice co se týče teorie na fotbal machr, ale trenérská praxe není pro něj... Možná by ho na Viktorce měli zaměstnat spíše do funkce ve vedení... Jako trenér totiž sám nic nepředvedl, jediné, co se mu povedlo byla spolupráce se Škorpilem, jenž je však mnohonásobně lepším trenérem... Nic proti Žižkovu, nic proti Csaplárovi, ale myslím, že tohle není dobrá volba...
Kubin1989  08.09.2008 17:12
Asi tak no ...je to takový učebnicový typ, bez větších úspěchů v praxi. Souhlasím s tím, že místo někde ve vedení by mu slušelo víc.
Tomanatura  08.09.2008 16:32
No to snad ne. To je blázen Jezdit pracovně po světě, mít to zadarmo a vzdát se toho? Jaj....
netret  08.09.2008 17:43
mam rad ty jeho kecy dobre se to posloucha,hlavne kdyz hraje treba AC Milan na Grigu sem byl uz alergicky,vzdycky se jenom na neco vymlouval...
janoas  08.09.2008 17:48
By ma zaujímalo ako sa zmení jeho plat.
herbage  08.09.2008 18:30
Z liber na koruny.
bazalbub  08.09.2008 18:53
Csaplár není trenér,ale teoretik.Kecá jako Luhový,ale výsledky nemá.Kvá,kvá,kvá........
robertocarlos  08.09.2008 19:02
Myslím, že fotbalu rozumí, na druhou stranu takřka nic nedokázal, takže těžko soudit. Taky ho ale moc nemusím...
PaulMcicetea  08.09.2008 19:03
do konce života nezapomenu na ten jeho xicht po finále ligy mistrů, když liverpool vyrovnal na 3:3 a pak v penaltovým rozstřelu vyhrál hlavně, jak se o přestávce kasal, že milán už to má v kapse
Andy Conceicao  08.09.2008 19:12
Společně s Hřebíkem jsou to jedni z našich nejlepších expertů. Jen škoda, že se nedokázali pořádně prosadit.
fantomas  08.09.2008 19:18
Moje řeč.
robertocarlos  08.09.2008 20:27
tak Hřebíka nesnáším, ale Csaplár je fakt dobrý expert, navíc aspoň na rozdíl od některých kolegů umí formulovat myšlenku. Zase je ale třeba říct, že takoví lidi se asi více uplatní ve funkci jako je třeba skaut, nebo sport. manažer, než jako trenér nějakého slabého týmu, kdy ti hráči stejně nemají kvality na to, aby naplnili jeho požadavky - to samé platí i u Hřebíka
Andy Conceicao  08.09.2008 21:45
Já mám zas radši Hřebíka, to je podle mě náš nejlepší expert. Csaplár působí moc ofrkle. I když je pravda, že když Hřebík trénoval moc jsem ho nemusel. Takhle při nějakém rozboru v TV ho mám radši.
herbage  08.09.2008 21:51
Jaaaaaaaarda Hřebík - náš nejlepší trenér.
merengues  08.09.2008 22:32
Nevím, jestli patří k nejlepším expertům, ale řadím je k těm asi pěti procentům lidí kolem českého fotbalu, kteří neustále nežvaní jen naučené fráze o ničem jako pánové Rada, Lavička a spol. A proto mě baví je číst a poslouchat, i když s nimi ne vždy souhlasím. Na Csaplára jsem zvědavý, mluví hodně odvážně a přitom vzal klub, se kterým poháry hrát nebude a za záchranu ho nikdo nepochválí. Uvidíme...
Tomanatura  08.09.2008 21:52
100. pro skauting
spanhel  08.09.2008 21:59
Proč třeba Massimo Morales (skaut slavného AC Milan) dal radši přednost trénování mnohem skromnějších klubů a dál se nevěnoval té údajně prestižní práci? Teď Csaplár...Nebuďte směšní, skautíci...
Tomanatura  08.09.2008 22:02
Někoho baví víc trénovat, někoho baví dělat skauting. I slavný Eusébio se dal slyšet, že skauting bere jako velice důležitou práci, jelikož díky tomu ho našli. Ten nedal přednost trénování, protože ho vyhledavač talentů baví víc.
spanhel  08.09.2008 22:08
Ale kolik je takových jako Eusebio. Jinými slovy, kolik znáš slavných trenérů a kolik slavných skautů? Csaplár by se nikdy nezviditelnil, kdyby dělal skauta v Evertonu. Je to třeba především v klubech, kde nato hodně sázejí, důležitý flek, ale s trénováním se to nedá srovnávat.
Tomanatura  08.09.2008 22:21
Jistě, nedá. A proto taky říkám, že je to dobré jak pro koho. Csaplár chce trénovat, tak ať trénuje. Já osobně bych to neudělal z různých důvodů. Velká jistota práce, pracovně(zadarmo) cestuješ po světě, navíc vyhledávat mladíky je pro mě velice pěkná práce.
Soucítím s Csaplárem, ale zároveň ho nechápu, jelikož mám na to svůj názor. A taky těch četných prohlášení, jak si to pochvaluje, že by neměnil jen tak za nic.
Aaron  09.09.2008 11:07
Tak jsem na něj zvědav. Pořád kecá o té své vynikající filozofii, jak je výborný, jak sám udělal titul pro Liberec a ne Škorpil atd...ten nejchytřejší teď má co dokazovat...Jsem zvědav, jaké alibi si bude Čaplár vymýšlet
Kapřík  09.09.2008 12:29
To jsem taky zvědavej. U některých jeho keců jsem rostl, ale někde má zas pravdu. Problém je, že zatím ty své někdy vážně zajímavé myšlenky nikdy nedokázal převést do praxe, tak uvidíme jestli tady ten jeho pohled na svět uspěje na Žižkově...
michalfcb  10.09.2008 23:21
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama