reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Trenér Brückner nominoval: Šanci dostane Svěrkoš

14.05.2008 14:16 - Aktuality
Karel Brückner (© sportinglife.com)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3637
Komentáře (319)
Jakub19  14.05.2008 13:41
...bez překvapení
A jak jsem psal včera, tak pojede Kadlec i Sivok
Ale ti novináři jsou fakt dementní s těmi dotazi
cubinho  14.05.2008 13:43
Na co se ho ptali? Sivok, Pudil...tyto dva fakt nechápu...Včem je lepší Sivok než Rajnoch nebo Zápotočný, který se narozdíl od Sivoka v Udine prosadil...A v čem je lepší Pudil než Střeštík nebo Šírl...Aspoň, že tam je ten Venca...
Jakub19  14.05.2008 13:46
No hlavně mě dostal dotaz, kolikrát si s Nedvědem volal, nebo jesti bude mít na psychiku Matějovského vliv to že sestoupil, nebo jestli budeme na ME hrát ofenzivně, atd.
PINQIN  14.05.2008 13:46
a na co by ses ho zeptal ty, být novinářem?
cubinho  14.05.2008 13:48
Určitě by se zeptal na takovou kravinu, jestli bude mít na Matějovského vliv to, že sestoupil..
Jakub19  14.05.2008 13:49
Já novinář nejsem, takže to řešit nebudu a tobě ty otázky přijdou úplně normální?
PINQIN  14.05.2008 14:12
Novinář je placen za to, že se ptá, a ptá se na všechno možný, aby si pak čtenáři či diváci ne připadali jak na ruský diskotéce a a otázky se neopakovaly, pak někdy dojde i na otázky, který prostě dotazovaný zodpovědět neumí... Ale to se stává. Navíc pokud se to týká fotbalu, tak je to stále lepší, než aby se ptali, jestli Ujfalušiho ovlivní špatné podmínky v rodině či Baroš strádá střelecky kvůli zabavenýmu řidičáku... Otázky jsou celkem logicky postaveny a nshledávám je nijak nevhodnými, snad jen tím způsobem, že Brückner může těžko tušit, co se Matějovskýmu honí hlavou...
pulos  14.05.2008 14:14
Jakub19  14.05.2008 14:26
Viděl si tu tiskovku? I Bruckner nevěděl, co na to říct...
A koho zajímá a jak má vůbec Bruckner vědět, kolikrát mluvil po telefonu s Nedvědem?! Nebo přece novinář musí tušit, jestli se na tu položenou otázku dá odpovědět a jestli ta otázka má nějaký smysl. Jestli budeme hrát ofenzivně?! No co má na to říct? Že tam jedeme bránit?! Nebo dotaz aby porovnal zálohu z ME 04 s tou současnou. To bych blil. Všem je jasné, že ta současná je horší, ale to on přece nemůže říct atd. Netvrdím, že všechny ty otázky jsou dementní, ale několik se jich tam objevilo a pokud ten novinář trochu přemýšlí, tak se na takové věci prostě neptá.
cubinho  14.05.2008 13:47
Tak to je moc...Ale za tu nominaci by si zasloužil ještě horší dotazy
zahrada  14.05.2008 18:20
všechno je špatně
Pedros  14.05.2008 14:29
Sak Sirl tam bude... to rikal ze mu bude volat po dnesnim zapase POharu Uefa... pac mel zraneni tak jak to vypada... ta nominace neni konecna a podle me kdyz rekne Sirl jo tak Pudil asi nepojede... a Sivok? Proc? Protoze je ze Sparty prece... jinak tam nema co delat
cubinho  14.05.2008 14:37
Jo, sry, o tom Šírlovi jsem četl až teď, ale nejvíc mě štve, že tam je Sivok a ne lepší Rajnoch nebo Zápotočný...
Pedros  14.05.2008 14:39
to me taky ale s tim nic nenadelame hold je ze Sparty ja uz si zanadaval doma a je to stejne si asi nezahraje
Manu  14.05.2008 19:49
škoda, že trenér nevezme Skácela... klidne mohl jet i na MS 06, tehda mel v Hearts formu
PINQIN  14.05.2008 13:42
Teda jména jako Sivok nebo Pudil jsou hodně na pováženou - on ani ten Kadlec není moc Košer, s evergreenem Blažkem se tak nějak muselo počítat, přestože dlouho nepatří mezi české tři top brankáře Údajně ale ještě je naděje na dopsání někoho na soupisku - snad se dokonce uvažuje o Šírlovi, no to jsem zvědav...
ital  14.05.2008 13:44
Blažek že nepatří mezi 3 top gólmany? Jmenuj.
PINQIN  14.05.2008 13:44
Čech, Zítka, Kinský, Laštůvka, Drobný, ... snad i radek Černý nebo Marek Čech jsou pro mě lepší než stárnoucí chybující Blažek
ital  14.05.2008 13:47
Nebudu ti brát ostatní jména, to už je tvůj problém, i když pochybuju, že jsi Zítku, Kinského nebo Marka Čecha viděl v poslední době hrát, ale Laštůvka a Drobný rozhodně lepší nejsou, což dokazuje hodnocní Bundesligy.
PINQIN  14.05.2008 14:13
já s tím problém nemám, já nemám potřebu někoho opravovat nebo přesvědčovat
Pedros  14.05.2008 14:30
Lastuvka s Drobnym ze nejsou lepsi nez Blazek?? V momentalni forme teda urcite jo...
ital  14.05.2008 14:34
Samozřejmě, když je Blažek zraněný, tak momentální formu lepší nemá.
Pedros  14.05.2008 14:40
o zraneni tady podle me vubec nejde... chytal celou sezonu hodne mizerne a to je jeste dobre slovo... a jestli si to nevidel tak uz nevim na co si se dival hold je to tak....
ital  14.05.2008 15:01
A proto má lepší hodnocení než ti dva, co jsi napsal.
Pedros  14.05.2008 15:04
a jake hodnoceni? ja myslim ze tady o to nejde... myslim ze jde o to co vidim... ale jak rikam je to muj nazor a Blazek je tam tak tam je...
ital  14.05.2008 15:10
Předpokládám teda, že jsi viděl všechny zápasy Blažka, Laštůvky a Drobného a na nějaké hodnocení se nemusíš ohlížet. Já všechny zápasy neviděl a tak beru v potaz hodnocení německého tisku.
Pedros  14.05.2008 15:20
tak samozdrejme ze jsem nevidel vsechny... ale videl jsem temer vsechny ve zestrizich a me o reprezentaci nepresvedcil ani nahodou....
Arne  14.05.2008 16:16
Drobný má z těch tří nejvyrovnanější výkony po celou sezonu a pozvánku by si určitě zasloužíl, navíc poslední měsíc chytá skvěle, jenže bohužel, Brückner je holt svůj...
P.a.u.l.i.k  14.05.2008 16:53
Já bych nezapoměl na Daňka! V Plzni chytal excelentně... Jako třetího golmana bych ho tam určitě vzal. Je mladý a perspektivní a tak by mohl nahradit stárnoucího Blažka!
pulos  14.05.2008 13:42
Pudil???Sivok???
stiba  14.05.2008 13:43
tak sivoka sem teda nečekal - nechápu proč jede 8 obránců a když už tak bych tam vzal šírla místo sivoka (vím že jsou typově uplně jiní ale šírl by byl do repre lepší) a pudila taky brát nemusel na jaře nic nehraje, ale aspoň že vzal svěrkoše a ne kuliče
Coco_Bounty  14.05.2008 13:44
Vypadá to dobře, tak nějak sem to čekal . . . Ostatní hráči dostanou šanci po Euru, ať vokážou co v nich je!
ital  14.05.2008 13:45
Pro všechny: Pudil je tam jen díky tomu, že se u Šírla objevily zdravotní problémy.
yEro22  14.05.2008 13:45
Co tam dela Pudil a Vlcek???
o-cab  14.05.2008 13:53
vlcek tam dela to, ze dotahl slavii do lm a ze sedmyho mista vytahl anderlecht do predkola ty stejn souteze. pudil je vzhledem ke strestikovi diskutabilni, na druhou stranu kdo jiny na levou zalohu? strestik ve zkousce vyhorel. pudil ma zkusenost uz, je drzy a ma sileny delo, vsadim cokoli na to, ze bude platny
Dryden  14.05.2008 13:55
Střeštík při debutu vyhořel a v lize to je jedno výborný a jednou hrůza
Dryden  14.05.2008 13:45
Blažek dolečuje zranění, nechytá, před zraněním samý minely
a Norimberk jde na sestup = reprezentační brankář
PINQIN  14.05.2008 13:46
tak tak
Me2idek  14.05.2008 13:53
kdyby misto nej radsi povolal Lastuvku nebo Drobnyho ale tak to bysme chteli moc no...
manii  14.05.2008 13:47
pudil,sivok,kadlec toti vubec nebudou hrat jedou tam na vylet tak proc se hadat
Draxter#14  14.05.2008 13:57
tys to vychytal
mmmisacek  14.05.2008 13:50
Co tam dělá Baroš ?????????????????????????????????
merengues  14.05.2008 13:52
M11  14.05.2008 13:53
Me2idek  14.05.2008 13:53
Spis proc tam neni Bednar misto Kollera vejskove sou skoro stejny a Bednar ma lepsi formu Jenda to ma asi za zasluhy no
M11  14.05.2008 13:54
Me2idek  14.05.2008 13:56
dobre priznavam trosku nadsazeny no ale Bednare maj asi v planu na pristiho trenera
M11  14.05.2008 13:56
cubinho  14.05.2008 13:57
Pedros  14.05.2008 14:31
Bednar jde na operaci!!!
Coco_Bounty  14.05.2008 13:53
Koukám, že řešit kdo nahradí Brucknera po Euru je zbytečný. Koukám, že tu je takovejch nástupců, že si Košťál může vybírat. Pánové a chlapci, nemůže vybrat 50 hráčů, ale 23. Určitě to všechno zvážil a vybral to nejlepší! Nebo by ste fakt jeho práci dělali líp?
Manu  14.05.2008 14:18
Barosa brat nemusel, bude nam k nicemu
Coco_Bounty  14.05.2008 14:23
ano trenéra, je tam k ničemu. Každej druhej zápas dá v repre gól (dle průměru), bude asi opravdu zbytečnej!
Manu  14.05.2008 19:42
Bude, dej na mé slova
nunnys  14.05.2008 15:19
Máš stopro pravdu
AC_RICKY  14.05.2008 13:54
Ach jo at už je to Euro radši za nama..
FILI  14.05.2008 13:56
Sivok
M11  14.05.2008 13:56
nekritizujme.. nechte si kritiku az po Euru.. ted neni jeste na miste kdyz nevime co z toto Bruckner vykouzli.. kazdopadne.. postup ze skupiny budu povazovat za velky uspech..
AC_RICKY  14.05.2008 13:57
na úkor koho chceš postoupit prosimtě?
M11  14.05.2008 13:58
tak myslim ze mame ve skupine nejak Svycary Portugalce Turky.. takze jak pocitam.. tak asi na ukor jednoho z nich.. ale nevim to presne
Coco_Bounty  14.05.2008 13:59
AC_RICKY  14.05.2008 14:01
já myslím že to není vtipná odpověd!vymysli si jinou!!
M11  14.05.2008 14:02
na debilni otazku.. debilni odpoved
AC_RICKY  14.05.2008 14:07
co je na tom debilního??ptám se přes koho to asi pujde postoupit s takovou sebrankou..
M11  14.05.2008 14:10
ve skupine muzem porazit kohokoli ale take s kymkoli prohrat.. takze je to tezke tipovat.. ale na takove Svycary a Turky s tou tvoji ''sebrankou'' urcite mame
AC_RICKY  14.05.2008 14:14
pochybuju že obě pořádající země oserou kolečka.a případná výhra nad Tueckem už nás do čtvrtfinále asi neposune..
M11  14.05.2008 14:16
fakt tezko rict.. vyrovnana skupina.. snad jen Portugalci sou mirnymi favority.. ale i oni se daji porazit.. stejne jako Svycari potrapi nas.. potrapi i Portugalce
merengues  14.05.2008 13:58
Ale tak zase aspoň nikdo nebude nic čekat, to není špatná pozice .
Scricty  14.05.2008 13:56
To neni už možné co ten Bruckner dělá na co tam bere Kadlece a Sivoka?Ale na druhou stranu kopačky někdo zavazovat musí že.Blažek tam tež nemá co dělat je minimálně 20 lepších golmanu než je Blažek v současné formě
Kapřík  14.05.2008 14:09
Tvé názory jsou již pár dní vskutku ozdobou tohoto porátlu. 20 lepších gólmanů než Blažek(podle hodnocení magazínu Kicker nejlepší CZ brankář v Něměcku)?
Coco_Bounty  14.05.2008 14:24
20?
Milánek  14.05.2008 13:58
Nebudu říkat, že jsem toto nečekal, ale i tak mě nas..l Co tam dělá Sivok, Blažek, Pudil...to fakt nepochopím
Coco_Bounty  14.05.2008 13:59
No ta Milánku, nerozčiluj se a běž si po obědě lehnout. Pak to třeba pochopíš.
mmmisacek  14.05.2008 14:04
Přesně tak vole, přesně tak...Sivok nehráč, má sotva na českou ligu, Pudil ani to ne...a Bláža toho bych tam i nechal...ale co tam dělá Milan Barošůůů ?????????????????
Dryden  14.05.2008 14:06
Blážu by jsi tam nechal??
Kapřík  14.05.2008 14:16
Vy už jste s tím Barošem jak nemocný .
maja13  14.05.2008 14:03
No tak....dalo se to cekat...ale, muj boze...
Pryc: Sivok, Blazek, Pudil
Misto nich: Rajnoch, Drobny, BENDAR!!!
Coco_Bounty  14.05.2008 14:05
Další trenér, hele po Euru Karel odchází, vem to po něm, když umíš líp složit nominaci . . .
maja13  14.05.2008 14:08
promin, ale vyjadreni sveho nazoru nepovazuji za kandidaturu na misto reprezentacniho kouce
takze, jestli si spokojen, sem rad...jestli ne, tak vyjadri...jenom kejvat a souhlasit umi kazdej
AC_RICKY  14.05.2008 14:09
Jakub19  14.05.2008 14:10
GATTUSO  14.05.2008 14:15
hezky
Coco_Bounty  14.05.2008 14:22
To nebyl ani tak názor jako rada . . . Vyhodit a dosadit hráče není názor. Raď frajerovi co trénuje 35 let. Ten ví přesně proč koho povolal . ..
maja13  14.05.2008 14:43
rada je v tomhle případě názor, protože mu neradim přímo, ty genie...do všech tady reješ a svůj názor ukazuješ jako naprosto souhlasný, jako bys zrovna vyšel Brucknerovskou školu
Coco_Bounty  14.05.2008 14:44
respektuju toho člověka, to je všechno . . .
ivosek  14.05.2008 14:09
nechapu kdyz vzal Sivoka,proc misto neho nevzal Repku!!!!a ten pudil no to si dela snad srandu...Vlcek,no no nevim v repre hral vzdy kulove ale jak ted v belgii to nevim,alespon ze vzal toho sverkose
ManRED  14.05.2008 14:10
od kdyz je standa vlček zaloznik? jinak samozrejme tam musel vzit spartany!
pulos  14.05.2008 14:12
nebreč...koho tam jinýho z český ligy má brát?
ivosek  14.05.2008 14:25
a koho by si vzal misto kadlece prosim te no???no a sivok tam sice bej nemel,ale misto nej tam mel byt repka takze to by pro spartany vyslo nastejno
Kapřík  14.05.2008 14:18
Já myslím, že Pudil tam taky nepatří úplně jednoznačně .
lexess  14.05.2008 15:12
v repre hraje dobre , narozdil od kadlece
vandertom  14.05.2008 16:31
Kadlec hrál tak 4 zapasy, a v těch zapasech (kvalifikace) rozhodně nevyhořel....to že si dal vlastence, tak to se stane, na Kypru zahrál dobře, i když dostal žlutou...Nikdo jinej na levo není, a místo toho Pudila, pojede asi Šírl
rufus  14.05.2008 17:50
Místo Pudila bych vzal radši Skácela, ale když Šírl nebude zraněnej a mohl by na Euro jet, tak bych povolal jeho. Jinak ta nominace neni špatná, dalo se to očekávat, ani Kadlec mi nevadí. Kromě Pudila je tam zbytečně ještě Sivok - místo něj bych vzal Rajnocha nebo Šimůnka.
lexess  14.05.2008 20:57
tak nevim proc Skacela prehlizi, snad jedinej ceskej levej kridelnik co za neco stoji, v cizine taky hraje tak kde je hacek? ... no Kadlec odehral v repre o zapas vic nez Pudil a rozhodne me moc nezaujal, ale toho jeste chapu, narozdil od Sivoka (Rajnoch neni vubec vyzkousenej dobre, ale co treba ten Zapotocny???)
Archer  15.05.2008 10:50
nalevo bych dal patrice evru a na stopera rio ferdinanda , ale to by jsme jim museli udelat falesny obcanstvi :D
luis55555  14.05.2008 14:10
Takže: nechápu proč tam třeba místo Sivoka není Šimůnek,místo Pudila třeba Střeštík.
Nebo to je jedno, prostě někoho mladýho kdo by aspoň mohl sbírat zkušenosti.A ne hroznýho Sivoka a Pudila kterej nehraje...Bože
Dryden  14.05.2008 14:12
STŘEŠTÍK na A tým nemá!!
luis55555  14.05.2008 14:14
Hm, zato Pudil momentálně jo, viď?Neříkám aby tam hrál nebo něco.Ale prostě aby tam vzal někoho mladýko kdo by tam mohl bejt třeba v budoucnu.Máš pocit že podával horší výkony než Pudil, že byl míň vidět?
Dryden  14.05.2008 14:16
Já neřek že na to Pudil má, já řekl že Střeštík na to nemá!!
luis55555  14.05.2008 14:17
takže by to vyšlo nastejno, ne?
Dryden  14.05.2008 14:20
Pudil má smůlu že slávie na jaho post má šventa a černýho
lexess  14.05.2008 15:13
no jako reprezentacni zaloznik by ale asi mel hrat v ceskym klubu zaklad
23Leos23  14.05.2008 14:12
pohoda
merengues  14.05.2008 14:13
Spíš měli udělat tiskovku s fanouškama, probíral by se jeden hráč po druhým, to by bylo peklo .
M11  14.05.2008 14:15
to by nedopadlo dobre
GATTUSO  14.05.2008 14:17
M11  14.05.2008 14:15
nezapominejte na jednu vec.. co tady tak vehementne resi Sivoka a podobne.. turnaj se u nas bude tocit kolem nejakych 15 hracu.. pochybuju ze si budem moct dovolit nechat zahrat B sestavu jako tomu bylo pred 4 lety.. takze takovy Sivok se na hriste ani nepodiva..
luis55555  14.05.2008 14:16
To je jasný a proto tam může vzít mladý kluky na zkušenou...
stiba  14.05.2008 14:32
presne tak takovej sivok,kadlec,pudil tam pravdepodobne neodehraji ani minutu, takze to nema moc cenu resit - jinak jak rikate ze by tam misto nich mohli vzit mlady, tak kadlecovi je 23, sivokovi 24 a pudilovi 23. takze to je mozna duvod proc je tam bere - protoze oni jsou ti mladi
Talkers  14.05.2008 14:40
Tak to je hodně blbej důvod.. Protože jinak by nevzal dva třicátníky do branky..
stiba  14.05.2008 14:44
ja nerikam ze je to ten duvod, ale chtel sem tim rict, jak tady nekteri pisou proc misto nich radsi nevezme mladsi - tak jako ze oni jsou mladi, takze taky muzou nasbirat zkusenosti - jinak podle me to urcite ten duvod proc jedou neni(proste se brucknerovi hodi-neber je kvuli veku to je jasny)
ZUB  14.05.2008 15:16
Mozna proto, ze slusnej golman, kterej pravidelne chyta, v Cechach neni....
Marecko  14.05.2008 14:36
Proti turecku půjdeme s béčkem....protože se Švýcarama a Portugalcema to bude jasná záležitost....Baroš v obou hattrick
plechi  14.05.2008 14:16
Až na toho Sivoka (asi by byl platnější Rajnoch) je to celkem v poho... Hlavně že je tam Svěrky, budoucí nejlepší kanonýr Eura2008
pulos  14.05.2008 14:22
já myslím hoši, že největší problém je že nejede Pája Nedvěd, ať si říká kdo chce co chce, byla by to pro nás velká posila, jak fotbalová tak morální pro celej tým...
AC_RICKY  14.05.2008 14:23
zřejmě by bylo lepší udělat to jak Slovensko_nekvalifikovat se na turnaj a byl by aspon klid
M11  14.05.2008 14:23
M11  14.05.2008 14:24
co by Slovaci za takove ''problemy'' dali
honzislav  14.05.2008 14:25
Největší kámen je podle mě Bruckner a jeho hurá styl hry bez obrany. A Sivok není špatnej,není to sice vyloženej technik,ale herně mu to myslí.
Coco_Bounty  14.05.2008 14:26
hurá styl? bez obrany? Koukals na tu hru i jinak než v TV? Chápeš ten systém vůbec?
honzislav  14.05.2008 14:31
Trochu jo,byl jsem pár krá v Teplicích. Zónová obrana se už dneska nenosí. A kdybys občas sledoval přenosy v tv,tak bys věděl,že si to nemyslím jen já,ale i dost odborníků.
Coco_Bounty  14.05.2008 14:34
hele hrajem na dvě lajny, který se střídaj v bránění a ta ofenzivní je okamžitě schopná ve čtyřech až pěti hráčích doplnit Kollera na hrotu a při ztrátě míče se zase prohodit s defenzivní než se sformujou. Přijde mi to dost moderní.
honzislav  14.05.2008 14:36
To sice jo,ale chybí tomu osobní přístup,nemyslím jen,ale kombinace se zónovkou.
Coco_Bounty  14.05.2008 14:38
?
donaldo  14.05.2008 14:26
Sivok tak to je zas Kostalovina ten ho tam musel posunout jinak nevim podle ceho ho soudil podle vykonu asi tezko pac hraje velky hovno no je me lito Sirla ,
mas.ho.malyho  14.05.2008 14:27
čtete vůbec ten článek?!Asi ne jinak byste věděli, že Šírl v nomanici byl, ale zatím se omluvil protože má něco s kolenem
Scricty  14.05.2008 14:27
Nejlepší sestava n euru by byla tahle.Hauzr-Voříšek,Neurwirth,Zbožínek,Hubáček,-Vacek,Abraham,Zůbek,Černý,-Nezmar,Besta
ta by tam POrtugalcům ukázala jak se hraje fotbal v česku
Coco_Bounty  14.05.2008 14:31
To je sestavička a třeba Zúbek může hrát i na levém beku! Takovej hráč se hodí
Scricty  14.05.2008 14:35
tohle hoši by eurem prošli jako nůž máslem a titul by byl v kapse
PINQIN  14.05.2008 14:36
opakuješ se, navíc se ti tam opakuje i chyba, protože Zúbek nemá ů
Scricty  14.05.2008 14:38
zmlkni šašku už mě nudíš nějaký ten pátek čtu ty tvoje přiblblý komentáře a je mi z toho na tak bych byl rád abys psal už konečně tež k tématu
Marecko  14.05.2008 14:40
chlape ty seš úplně mimo
PINQIN  14.05.2008 14:42
s šaškama opatrně, aby ti nepraskla cévka... k tématu, mám pocit, píšu, minimálně reaguju k věci na určitý komentáře, a ten tvůj už jsem viděl, navíc ten opravdu není moc k tématu (teda pokud to myslíš vážně, tak se omlouvám, a řekni někomu ať ti přijde vyměnit obkládek), a pokud se snažíš být pouze vtipnej, tak politování, protože by tě snad převálcoval i petr novotný
Kapřík  14.05.2008 15:35
M11  14.05.2008 14:27
100 pro CZE
donaldo  14.05.2008 14:28
Kadlec dalsi hoven to same jako Sivok me snad mrdne tak kvalitniho trenera mame ,ale tady je videt ze jazdy udela chybu no snad se ti dva nedostanou na hriste jinak to dopadne jako s Hnilickou v hokeji
Kapřík  14.05.2008 14:33
A koho bys chtěl na levýho beka jako náhradu za Jankula? Máš někoho lepšího, když Šírl zatím v nominaci není? Možná by tam šel ještě Grygera, ale s tím se zřejmě počítá spíš buď napravo, nebo do středu.
mmmisacek  14.05.2008 14:30
Hoši já Vam nechci toho Vencu SVěrkošů brát, ale uvědomme si že na evropskej scéně nedokázal zhola nic, ale má formu, dívá se na něj hezky, beru to...Jenda Koller, hrajem to na něj už léta, podle mě svojí kvalitu má a bude platnej..Fenin, to je pořádná rychlokvažka, ve Frankfurtu nehraje nic, ale neni jiná možnost..furt lepší jak Baroš..no a Milan Barošů????To je snad překlep ne ?? X měsíců už nedal gól, hraje strašně a pro mančaft má nulovej přínos tak proč ho kurva brát ??? Šancí měl dost ale je prostě levej tak to pochopte...A Bednář ?? Nechápu proč nejede..je neokoukanej a ve formě..proč nezkusit něco novýho ?? Protože Bruckner je z toho po*ranej....
Jack8  14.05.2008 14:35
protože Baroš hraje hovno,tak ho snad zastoupí Svěrkoš!! Bednáře bych taky bral,ale už tak jsem překvapený že bere Svěrkoše a pravděpodobně Šírla,že bychom po panu Brucknerovi chteli moc
Marecko  14.05.2008 14:35
Svěrkoš správně, Koller spárvně, ale jinak co to tady meleš za bludy?? Fenin hraje v základu, nahrává snaží se...to samý Baroš, kdybys ho někdy viděl jak hrál teď v Anglii....darmo mluvit....a Bednář má kýlů
mmmisacek  14.05.2008 14:38
Podle mě už je Baroš v p*deli..nikdy to nebude ten Milan z Portugalska 04...nemá sebevědomí a z toho plyne strašný zakončení...sorry, ale podle mě nemá v repre co dělat
gunn.er  14.05.2008 14:35
Baroš naopak pracuje pro tým velice dobře. Smola, že mu to nestřílí..
Coco_Bounty  14.05.2008 14:36
než začal mít v Borussii problémy osobního rázu, tak hrál hodně dobře, například dva góly Bayernu . . . Je to dobrej a pracovitej útočník, kterej takovou šanci potřebuje!!!
stiba  14.05.2008 14:36
proč by byl baroš překlep? levej asi není když dokázal dát 63 repre zápasech 31 gólů - je pravda že se mu už delší dobu nedaří - ale bruckner mu věří, a ani se mu nedivim - hodi se mu do jeho herniho stylu, tak proc by ten uspesnej styl prekopaval tesne pred ME? jinak doufam že se barošovi ME vydaří a už se těšim jak tady každej bude psát jak je to nejlepší hráč
mmmisacek  14.05.2008 14:40
Jestli dá Baroš na Euru aspoň dva góly tak začínam fandit Spartě !!!!!!!!!!!!!!!
Marecko  14.05.2008 14:41
tak to tě lituju
Jack8  14.05.2008 14:41
no tak te bych nezecal fandit ani kdyby v kazdem zapase dal hattric
stiba  14.05.2008 14:47
tak vidíš baroš nám pomůže góly a ty konečně začneš fandit pořádnýmu týmu
mmmisacek  14.05.2008 14:51
Kamaráde já sem sešívka...fandim Slávii a jinak to nikdy nebude..jestli řikáš že Sparta je pořádnej tým, to je jak kdybys řek že Koštál je hubenej a hezkej vole
stiba  14.05.2008 15:08
tak do toho jestli je pořádnej tým slavia nebo sparta se radši pouštět nebudeme, bylo by to na dlouho a stejně by jsme se na ničem neshodli, ale jinak si myslím že je klidně možný že baroš dá na ME dva góly(Jestli dá Baroš na Euru aspoň dva góly tak začínam fandit Spartě !!!!!!!!!!!!!!! ) tak se na tebe těšim s rudou šálou v ruce a dresem řepky na sobě
Pedros  14.05.2008 14:39
Baros ze ma pro repre 0 prinos?? Se asi divame na jiny fotbal ne?? Bruckner to rekl dobre on vi jak ho vyuzit... a ikdyz mu to ted moc nejde tak v repre nikdy nebyl spatny a byl prinosem... ale to je skoda mluvit pro vas jak nekdo neda 15 gilu za sezonu tak tam nema co delat
mmmisacek  14.05.2008 14:42
To ne, to nemusí dávat patnáct gólů...ale já ho třeba viděl v anglickym poháru, tam se dostal do dvou šancí, kdy golman ležel na zemi ale von ho prostě nedal...na Euro se prostě musí brát hráč na vrcholu momentální formu, jako třeba Svěrky...Milan má momentální formu, že by nemohl hrát ani za Vigantice
dejv  14.05.2008 15:25
Jo a o sverkosovi vis jak ty chytroline??
cronaldo7  14.05.2008 14:35
konecne si bruckner vsiml taky baniku furt to jen prehlizel a ted konecne nominoval vencu sverkyho i kdyz si bohuzel myslim ze se moc neprosadi ale bude se snazit a ja mu to moc preju
Jack8  14.05.2008 14:38
no myslim že mu to všichni přejeme,ale kdyby nedostal pozvánku a neměl to tak jisté pořád tak by začal více makat a možná dávat goly...
Jack8  14.05.2008 14:39
to melo byt k jinemu prispevku - reakce na Barose
cronaldo7  14.05.2008 14:36
fc banik ostrava manchester united a cesko 4ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pedros  14.05.2008 14:36
Kazdy je tady pan trener nevim co se rozcilujete... sice me nejake jmena taky nesedi ale Bruckner je trener tak by jste ho mohli aspon trosku respektovat... taky mam svuj nazor na to jak by to mohlo vypadat a nejaci hraci co tady jsou v nominaci tam podle me nemaji co delat... ale s tim nic nenadelame... Jeste k tomu Bednarovi ten je zraneny a jde na operaci tak proto tam neni, jsem si jisty ze kdyby byl zdravy tak by tam byl... Me osobne prekvapil s Sirlem kdyz bude po Poharu Uefa fit tak to bude super... a porad nereste Blazka, Sivoka a Pudila... podle me jediny z teto trojce by tam mel byt Pudil nevim co proti nemu mate... ale stejne si tito 3 nezahraji takze je zbytecne to tady nejak rozebirat
Coco_Bounty  14.05.2008 14:41
Přesně, souhlas! Ale bacha bereš jim názory! ! !
Pedros  14.05.2008 14:43
ja jim je neberu... je nrikam ten svuj kazdy ma svuj nazor na vec a nikomu bych ten jeho nebral
Jakub19  14.05.2008 14:44
Takže dle tebe by tu všichni měli psát o tom, jaká je to perfektní nominace?
Pedros  14.05.2008 14:46
tak to ani nahodou.... to ja taky nepisu pokud vim
Jakub19  14.05.2008 14:47
taky nereaguju na tebe
Pedros  14.05.2008 14:50
aha... tak to sorry
Coco_Bounty  14.05.2008 14:49
ne to ne, jenom urážení hráčů a naprostá nedůvěra k trenérovi mi vadí
Jakub19  14.05.2008 14:56
Když někdo napíše, že se mu tam nelíbí některý z hráčů a raději by tam viděl někoho jiného (a je fakt, že u některých je ta nominace podivná), tak to není naprostá nedůvěra trenérovi, ale čistě vyjádřil svůj názor. Vždyť i Bruckner má stále několik variant např na pozici levého záložníka či obránce. Urážení samo taktéž odsuzuji. Ale ty tvé komenáře o tom, že by měl to jít dělat místo Brucknera pokud tu vyjádří názor jsou dosti mimo.
Coco_Bounty  14.05.2008 15:35
no nevim kdo je tu jak mimo . . .Prostě tu každej radí co a jak. On ví co dělá, děda má u mě důvěru!
Jakub19  14.05.2008 15:36
ale to je úpně normální, že člověk o tom diskutuje
Coco_Bounty  14.05.2008 15:38
je diskuse, to beru. Ale urážky a takovýhle věci nesnášim a těch je tady habaděj, se podívej na někerý komentáře . . .
Talkers  14.05.2008 14:46
Pudil? Vždyt ho ze sestavy ve slavii vyšoupl Černej,tak proč by měl hrát v repre? To je stejnej případ jako Kulič...
Pedros  14.05.2008 14:49
tak to nemas pravdu Kulic a Pudil je velky rozdil jak pro repre tak i v klubu... Pudil je mlady a kdyz nastoupil za repre tak hral hodne dobre a navic je univerzalni jak na levem kraji obrany tak zalohy... a ze sestavy ho nevysoupnul jen tam maji vic hracu, takze nehral porad a kdyz hral tak dobre a vetsinu jara odehral na levem obranci... a nehral to vubec spatne tak asi proto... a Kulic skoda mluvit uz ani nevim kolik zapasu nedal gola a jeho hra je momentalne hodne spatna a ma hrube pres 30 a na jeho post mame dost hracu... muj nazor
milan78  14.05.2008 14:41
KAM JSI OČI DAL.........., tý jo, tak tlačení spartanů do sestavy trvá.., sivoka už prodali, tak snad je zbytečný ho nominovat ne ?! a z kadlece bude mít děda určitě provizi....., rád bych napsal, že se těším na nového, nestraného trenéra u národního mužstva, ale to by asi musel přijít někdo z těch mladších
Marecko  14.05.2008 14:45
Jaký tlačení sparťanů do sestavy...dyť tam jsou jenom dva, ne? a to na nejúspěšnější tým GL není tam moc....třeba po dvou jsou i z Anderlechtu nebo Kodaně....z norimberku dokonce 3....myslíte, že ta to mají nějaký peníze od klubů.....ste posedlí antisparťani
luis55555  14.05.2008 14:50
Prosimtě jak to myslíš ten nejúspěšnější tým GL?
Marecko  14.05.2008 14:53
Jako celkově...počet pohárů ČMFS, počet titulů v GL, Liga mistrů, Pohár UEFA....má někdo lepší bilanci než Sparta??
luis55555  14.05.2008 14:56
Ale tak při nominaci na EURO bych se neohlížel na minulost.Kadlec..no to ještě překousnu, ale Sivok to ne .. myslím že momentálně by tam ze Sparty nemusel bejt nikdo, ale do by si zase nedovolili...to je můj názor
Marecko  14.05.2008 14:59
neřikám, že by tam měl být Sivok, taky ho nemám rád...tajně jsem doufal v Rajnocha
luis55555  14.05.2008 15:00
Hm, ten by mi tam taky nevadil.
Wozy  14.05.2008 17:27
vůbec, zlatej sivátor
Dr. Kyslík  14.05.2008 15:03
A co má LM společného s hráči, kteří tam jsou dnes?
milan78  14.05.2008 16:32
peníze ?! ty jsou za vším, neznám podrobnosti smluv, ale i hráč sivok může být natlačením do sestavy na EURO spartě prospěšnej, udine ho střelí do ruska a sparta dostane procenta z transferu atd. prostě to není fér, i golman černý měl od trenéra dostat šanci na nějakým tom kempu, zítka toho s týmem taky moc nenahrál, aby se mohl pasovat na repre trojku a blažek v nominaci po trapné sezoně v německu + zranění ?! prostě to chce novou krev na lavičce, ale mám z toho obavu, že tam bude dosazená loutka a to nic proti brucknerovi, co pro národák udělal je kus dobré práce + nutná kapka štěstí a taky to, že jsou u nás kvalitní fotbalisti se kterejma se dá pracovat
pulos  14.05.2008 14:45
leggos  14.05.2008 14:56
Kája nepřekvapil, naše sestava plná pracantů, k pokoukání to asi nebude
+ Vlček, Svěrkoš
- Sivok, Pudil, Kadlec
brát sebou 8 obránců, to je opravdu už na zamyšlení, holt trenér je konzerva, místo Sivoka bych vzal třeba Šimáka ( mohl by překvapit, kreativní je dost a pochybuju, že v nominaci je někdo s lepší technikou) , stejně nemáme co ztratit a Sivok to zajisté nevytrhne
luis55555  14.05.2008 14:58
Hm, ale jestli tam maj hernu, tak bych se bál že by nestihl nějakej zápas :-/
cubinho  14.05.2008 15:01
Marecko  14.05.2008 15:01
Šimák, Skácel, Jarošík, Zápotočný,
Pedros  14.05.2008 15:06
Rudi by podle me za zkousku stal....
cubinho  14.05.2008 15:14
Šimák to nemůžeš myslet vážně...
Frankie_Yeah  14.05.2008 15:18
Sivok by neměl být v nominaci zapsán jako obránce,ale jako nosič vody...
merengues  14.05.2008 15:19
A Kadlec jako nosič eur.
Wozy  14.05.2008 17:28
a ty bys jim měl utírat prdele.....
merengues  14.05.2008 21:34
To spíš ty, a můžeš si vzít rovnou i tu Košťálovu, když mu do ní tak hezky lezeš .
Wozy  14.05.2008 22:27
ty seš tragikomik, vem si prášky a vyspi se, zejtra se dištak ozvy....
merengues  14.05.2008 23:11
To jsi z ní tedy vylezl pěkně rychle, nicméně tohle už bylo slabší .
Wozy  15.05.2008 14:45
to že jsem do nějaký prdele někdy lezl je tak hlavní téma tvejch představ, jestlis to náhodou ale nebyl ty sám....
nunnys  14.05.2008 15:28
Každej kdo má u nás v prd..i díru si myslí,že by mohl z fleku dělat trenéra .Nechal bych to na Brucknerovi,on má za to jedinej zodpovědnost a jestli bude důvod,prskal bych až po euru.Teď by sme hlavně měli fandit a držet palce.
Pedros  14.05.2008 15:29
Presne tak
svinpav  14.05.2008 15:44
Trochu mě udivuje, že vzal Sivoka místo třeba Zápotočného, jenž na společné štaci v Udinese ukázal, že je lepší než on. Zas na druhou je defakto jedno koho na tu lavičku vezme a když to Košťálovi udělá radost...Kostra týmu je stejná, i když teda bez Rosy, ale věřím krále Karla, že něco vymyslí jako vždycky...
ManRED  14.05.2008 15:48
ale na tase záloha...nikdo tam neni v nejakem velkoklubu,nejslabsi clanek sestavy ´=zaloha
Frankie_Yeah  14.05.2008 15:50
a který záložník od nás kromě Rosy a Nedvěda hraje ve velkoklubu?
ManRED  14.05.2008 15:50
prave ze nikdo
Frankie_Yeah  14.05.2008 15:54
tak vidíš,tak je zbytečný si stěžovat,když jsme vcelku malý fotbalový stát,Brückner nominoval to nejspíš to nejlepší,co máme k dispozici,a tak budu doufat,že uspějeme když ne s kvalitou jednotlivců,tak s týmovým pojetím,což byla vždy naše devíza...soupiska,která byla na EURU 04 se hned tak nebude opakovat a asi těžko někdy bueme mít zálohu jako Portugalci nebo Frantíci
Kapřík  14.05.2008 16:00
Samozřejmě, nemáme totiž žádný bývalý kolonie...
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:01
překvapivě...
Kapřík  14.05.2008 16:35
No právě. I ty portugalci můžou čerpat z Angoly, Mozambiku, kapverdských ostrovů, nebo Brazílie. My na sebe můžeme být hrdí, že i bez takového zázemí jsme pořád(alespoň podle FIFA žebříčku) mezi top mužstvy.
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:43
já taky hrdý jsem,jelikož s kvalitou našeho kádru považuji výsledky za hodně slušné a Brückner v tomhle zaslouží uznání...ale nějaký ManRED k tomu potřebuje i sestavu plnou jmen z velkoklubů...
ital  14.05.2008 16:46
No nejlepší výsledky v kvalifikaci měla mužstva, která jsou složená z hráčů, kteří nehrají ve "velkoklubech".
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:51
mno,podle mě z těch "slabších" překvapili akorát Češi a Řekové,jinak většinou rozhodla kvalita
ital  14.05.2008 17:06
Kvalita rozhodla všude. Lepší týmy se prostě dostaly na EURO. A já mluvil o mužstvech, které jsou složena z hráčů "velkoklubů"(brát to doslova, tak jen Itálie, Španělsko a z části Německo). A tato mužstva měla ne rozdíl ob nás, Řeků, Poláků, Chorvatů, Rumunů s postupem docela problémy.
Frankie_Yeah  14.05.2008 17:18
to ano,ale třeba Chorvati nebo Rumuni mají papírově lepší kádr a taky bys měl zohlednit,že jsme měli jednu z nejlehčích kvalifikačních skupin...jinak,Itálie, Španělsko a z části Německo mělo problémy s postupem? je pravda,že Španělsko mělo zpočátku problémy s hrou,ale nakonec zakončilo kalendářní rok 07 v kvalifikaci bez prohry,Němci byli velkou část suverénní,a rozhodlo to,že jsme je doma zastihli v nedbalkách...Italové sice měli místy problémy,ale nakonec si to pohlídali,pokud bych měl zmínit ty papírově silné,kteří měli velké problémy,tak jednoznačně Francie,Nizozemsko a nakonec i tu Anglii,která nakonec ani nepostoupila
ital  14.05.2008 17:41
Tím v závorce jsem myslel opravdové velkokluby, jinak jsem samozřejmě myslel to, co jsi napsal ty. Ještě by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že Chorvati nebo Rumuni mají papírově lepší kádr než my.
Frankie_Yeah  14.05.2008 18:17
nevím,prostě mi připadá,že Rumuni i Chorvati mají větší hvězdy v kádrech,ale samozřejmě jako tým máme úspěchy větší a doufám,že toto EURO nebude výjimkou
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:54
a ještě je taky překvapení postup Ruska na úkor Anglie
manii  14.05.2008 17:55
ty modráku ja nepotrebuju sestavu jmen z velkoklubu jen je to skoda ...
Pedros  14.05.2008 15:55
a to proc vadi?? myslim si ze je to uplne jedno jestli hraje ve velkoklubu nebo ne... proste tomu Bruckner veri tak verme ze to dobre posklada a vyhrajem tam aspon nejake ty zapasy... o velkoklubech a jmenach to neni....
manii  14.05.2008 17:58
jooo nas kadr sestupujici Norimberk,druhá anglická,gambrinus liga....a tymy v dolni polovine tabulek
božský John  14.05.2008 16:10
Hele vy nadavte proc by nemel jit Nedved kdyz si to nevybojoval,ale chcete tam Bednáře,kerej hral predloni naposled..tak co delate???...budu verit Kájovi ze dvojice utocniku bude z trojice: Vlcek,Sverkos a Fenin...jinak pryc by mel jit asi ten Sivok a na jeho misto golovy Rajnoch a jinak Sirl misto Pudila....
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:21
jasný a Koller s Barošem budou sedět viď?
božský John  14.05.2008 16:31
No libilo by se mi to tak...ale nejdriv bych to vyzkousel v tech pripravnacich...
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:32
:D chvíli před EUREM úplně překopat celý útok,parádní nápad
božský John  14.05.2008 16:33
No tak nejak..ne tak samozrejme je nad slunce jasny ze budou hrat ti tebou zmineny ale podle formy bych ten utok prekopal:D
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:42
no,nechápeš ironii,je to blbost,překopání kádru může být,ale až po EURU,před tak důležitým turnajem měnit základní sestavu je nesmysl
božský John  14.05.2008 16:44
Ja tu ironii pochopil ale ja bych to tak udelal:D..kdyz uz nemame tvurce hry..ale proste temhle klukum verim...ale je pravda ze yb se to prekopalo uplne cely protoze by se nemohlo secko posilat na Jenika....
fantomas  14.05.2008 16:15
Pudil ač slavista, tak opravdu nevim za co? Leda za podzim, ale to je nepochopitelný
kuba xy.  15.05.2008 16:11
tak a co třeba za výkony v repre?? jako když by se brala liga tak by teoricky ani matejovsky jet nemusel
cfcfan  14.05.2008 16:22
Tak Svěrkoš tam být může,ale Bednář ne...škoda no..
acpavel  14.05.2008 16:24
Ty golmany by chtělo pořádně vyřešit a ustalit kdo je jednička kdo dvoika ... prostě ty starší vyhodit _____--------_____ Blažek,Vaniak nepočítat ,,,,,,, Čech jasná jednička ,,,,, podle mě jasně takhle : 1.ČECH;2RADEK ČERNÝ;3DANIEL ZÍTKA,4MICHAL DANĚK;5JAN LAŠTŮVKA...
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:31
Černý a Daněk rozhodně nepatří do top 4
Scricty  14.05.2008 16:35
rozhodně tam nepatří Blažek je to takový antitalent
Frankie_Yeah  14.05.2008 16:40
a kdo tu mluví o Blažkovi?
ratthy  14.05.2008 16:49
Laštůvku výše. Je dobrý, jen není vidět
Wozy  14.05.2008 17:32
místo Daňka Drobnýho
Cenda  14.05.2008 16:37
Bruckner opet neprekvapil.Zas povolal dva megamachyrky do tymu Pudila se Sivokem.On znich snad bude mit nejake procenta z prodeje ci co?
T.o.m.i.g.u.n  14.05.2008 16:38
o gólmany strach nemám, ale mám spíš strach kdo ty góly bude dávat...když se podívám na zálohu a útok, není tam moc jmen co by třeba u takových Portugalců měly vzbuzovat respekt.. ale nechme se překvapit, třeba se někdo chytne...
vandertom  14.05.2008 16:39
Nikoho z vás nenapadl Šimůnek místo třeba toho Sivoka...ten by tam měl jet asi ze všech těch adeptů na Sivokovo místo nejvíc.
roman19  14.05.2008 16:44
tak s takouto zostavou mozna uhrate jednu remizu v skupine
vandertom  14.05.2008 16:47
Libor Sionko
cubinho  14.05.2008 20:38
ratthy  14.05.2008 16:47
Kecy o tom, že se bude rozhodovat dle aktuální formy jakéhokoli hráče si tedy mohl Karel nechat. Vyjma Svěrkoše, jehož nešlo nenominovat, bere i další, kteří jednak formu nemají nebo vůbec nehrají. Jasně sází na sehranost, kterou tento tým kdysi měl. Obávám se ale, že na výraznější úspěch tato formace nemá, dokud se nepřebuduje novým trenérem. Přebudovat znamená nechat ty dobré a bez milosti z nostalgie vykopnout ty, co na to nemají . Hlavně bez ohledu na to, že hrají za spartu (mininarážka) to samé platí o střelmistru Sivkovi a dalším leštičům lavičky. Tohle je ME ne vzpomínková party. Karla si vážím, není lepší trenér než on. Zas budu fandit co budu moct, ale ten jeho zasr* konzervatismus, je moc i na mě.
roman19  14.05.2008 16:48
aspon sa bude dobre tipovat proti vam, a s dobrymi kurzami, hned na svajciarsko je okolo 2.5 kurz
T.o.m.i.g.u.n  14.05.2008 16:53
máš recht...já vždycky sázím proti našemu týmu...je to jednoduchý, buď naši vyhrajou a budu mít radost a nebo prohrajou a budu mít prachy...
Don Dani Ocho  14.05.2008 16:53
naprosto nechapu co tam dela Sivok, jinak bych nebral ani Galaska a Blazka akdyby to slo tak ani nas nebezpecnej utok Koller-Baroš
Radin  14.05.2008 17:12
Jeden mladík vedle druhého
Gianluigi  14.05.2008 17:32
bože kdo tam pořád tlačí sionka a sivoka. no to bude, jinak nedvěd, to bude velká ztráta. žádný organizátor útočné zálohy. jarolím nic nevymyslí, matějovský bude mít roztřepaná kolena, plašil jak kdy, ale není tak silný, galasek a polák jsou do obranné fáze.
Pedros  14.05.2008 17:52
kdyz bude hrat Jarolim stred a ne kraj jak ho tam porad stavi tak to bude ok a s Matejem to zvladnou proc Sionko?? Protoze mu to porad jeste beha a ma docela solidni formu... o otm nemuze byt rec
Wozy  14.05.2008 17:34
místo Sivoka Řepák a stoperská dvojice Ujfi/Kováč - Řepák
Radin  14.05.2008 17:35
Rajtoral je lepší jak Pudil
Wozy  14.05.2008 17:40
Šírl je lepší jak Rajtoral a Pudil....
Pedros  14.05.2008 17:50
tak zase vec nazoru... podle me Rajtoral ma velkou budoucnost a vzit ho na ME Bruckner nechtel a vzal radsi Pudila ktereho ma vyzkouseneho a vi co od nej cekat
wector  14.05.2008 18:03
Tak i na Slavii sme věděli, co od něj čekat. Jen jsme se posledního půl roku nějak nedočkali.
Dandy-Kroky  14.05.2008 17:59
To je dobře ale nezahraje si
manii  14.05.2008 18:00
bez Nedveda a Rosickeho tam muzou tak chodit po meste a pak si koupi švácarský hodinky vsadim se ze dopadne jak na MS i kdyz zase budu sedet u televize a fandit v uspech neverim..proto mam jineho favorita
nvidia  14.05.2008 18:04
Myslim si že není co řešit. Stará taktika hry na vysunutého Kollera bude naším stylem dokud se nezmění trenér nebo nedostanou šanci jiní. Jsem zastáncem jiného fotbalu a taky toho aby se v nároďáku měnili hráči. Naším stylem nikoho nepřekvapíme a tedy nikoho neporazíme
manii  14.05.2008 18:06
mozna nahodou domaci svycari kteri udelaji chybu a koller da jediny gol utkani
nvidia  14.05.2008 18:08
Jo snad jen oni ale gol nedá Koller ale Pudil
Didi  14.05.2008 18:07
Sakrá kde je zas ten Bednář....jako já nechci bejt sprostej ale Bruckner je fakt ho...
Marecko  15.05.2008 12:40
už po sté....Bednář má kýlu
Honzar  14.05.2008 18:12
jaká asi bude ideální sestava?
nvidia  14.05.2008 18:17
Cech- Grygera, Ujfalusi, Rozehnal, Jankulovski- Plašil, Polák, Galásek, Jarolím- Koller, Baroš
netret  14.05.2008 18:20
teda ta zaloha z te jde primo strach
nvidia  14.05.2008 18:26
Z8loha v druhé verzi....Vček Matějovský Sivok Pudil
netret  14.05.2008 18:50
no to uz je lepsi az na toho sivoka
zahrada  14.05.2008 18:17
s touhle sestavou by neuspěl ani na ME do 18 ti let
-PeCa_08-  14.05.2008 19:28
ježiš, di si radši postavit pořádný plot nebo něco
netret  14.05.2008 19:37
M11  15.05.2008 13:28
zahrada  14.05.2008 18:18
úroveň deníku sport je podle mne stále nižší ... trochu mimo téma nevadí
1.FCSlovácko  14.05.2008 18:42
nevím co tam dělá Sivok?? Chybí mě tam Kalouda
Sedrawe  14.05.2008 20:09
To je tim, že Děda neuznává Ruskou ligu a dává to takhle najevo
spanhel  14.05.2008 20:14
Kalouda odehrál v CSKA jednu minutu. To už hraje více 17letý Dzagojev...
1.FCSlovácko  14.05.2008 20:36
jo a chybí mě tam ještě Rajnoch
Liquid  14.05.2008 18:54
Sivok to je snad vtip, ne to je výsměch všem slušným lidem toto.Potřebujete další důkaz, že má hlavní slovo Košťál??? Přesně na stejné pozici hraje Rajnoch, ale ten je asi moc gólvej, že pane Brückner? 11 gólů na defenzivní záložníka a on bere chudáka co bez Řepky si neví rady.Neexistuje legitimní důvod pro povolání Sivoka. Brücknere vypadni už konečně!
Kapřík  15.05.2008 00:12
Pepan  15.05.2008 10:30
Máte úplnou pravdu, ale co je nám to platné!
Andis  14.05.2008 19:09
Tohle je fakt trágédie, s tim si můžou jít tak akorát kopat za barák ....Bruckner ven, nedokáže zapracovat mladý do týmu a pak tahá přesně hráče jako Sivok omg kam tohle spěje, měli bysme se učit od jiných trenérů že jo
Kapřík  15.05.2008 00:11
spanhel  14.05.2008 20:02
Snad to nedopadne tak, že Svěrkoš se do finální soupisky nedostane, stejně jako Matušovič před čtyřmi lety.
fantomas  14.05.2008 21:59
utočníku tam zas tak moc neni, pokud opravdu s Vlčákem počítá Bruckner do zálohy
Sedrawe  14.05.2008 20:08
Kdo nám bude dělat kapitána?
spanhel  14.05.2008 20:13
Rozhodne se mezi Ujfalušim nebo Čechem. Jsem si jistý, že kapitánem bude Ujfaluši...
manii  14.05.2008 20:14
Galasek ale nebude delat rozhovory protoze mluveni mu dela problem
netret  14.05.2008 20:27
M11  15.05.2008 13:29
leggos  14.05.2008 22:12
bude to osvědčený Tomáš Sivok, 7.6. přikráčí na tiskovku v jedné ruce s rukavicemi, co dostal zdarma k záchodové štětce a v druhé bude třímat švýcarskou vlaječkou
Wozy  14.05.2008 22:30
alá hra na uklízení bordelu jménem slávie
leggos  14.05.2008 22:34
Tak to pozor!!!! Já jsem slávista, tak to nebylo myšleno!!!!
Wozy  14.05.2008 22:39
ale bylo, ode mě smolaři, nemáš to připomínat
leggos  15.05.2008 07:41
ty pacholku, já to myslel ironicky
Woz