reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Torres: Španělská liga je kvalitnější

15.04.2008 13:05 - Aktuality
Fernando Torres (© goal.com)
 
Fernando Torres se hned během první sezony v Premier League stal hvězdou anglické nejvyšší soutěže a je druhým nejlepším střelcem právě probíhajícího ročníku. Bývalý kapitán Atletika Madrid po měsících strávených v Liverpoolu porovnal Premier League s Primera Division a jako celkově silnější označil španělskou ligu...

"První čtyři kluby v Anglii jsou lepší, než nejlepší čtyřka ve Španělsku. Oproti tomu pak zbytek klubů z Primera Division má větší kvalitu, než ostatní anglické kluby," myslí si španělský reprezentant.

Torres dal o víkendu již třicátý soutěžní gól v dresu Liverpoolu a přispěl tak k výhře 3:1 nad Blackburnem. 24letý útočník si ještě v letošní sezoně může zahrát proti jednomu klubu z rodné země - Liverpool čeká v semifinále Ligy mistrů souboj s Chelsea a pokud uspěje, narazí ve finále na lepšího z dvojice Barcelona - Manchester United.

"Lidé tady preferují souboj s Manchesterem United, ale podle mě by bylo skvělé zahrát si proti Barceloně," řekl Torres.
Autor: Tomáš Pavlík / eurosport.com
Počet zobrazení: 3063
Komentáře (182)
Devil  15.04.2008 13:16
Co cekat od Spanela.
bruce  15.04.2008 13:24
ten manekýnek by měl vědět základní mantru - "koho chleba jíš, toho píseň zpívej"......na druhé straně ho chápu, v Liverpoolu teď nikdo neví čí chleba tam zrovna jedí....Big Mac anebo Kebab anebo španělský ptáček?
Dr. Kyslík  15.04.2008 13:49
No teda,
a zítra by mohl vyjít článek "Drogba: Tráva je zelená"
Marecko  15.04.2008 17:56
spanhel  15.04.2008 13:26
Torres má pravdu, navíc může srovnávat. Premier League se v celkové kvalitě všech týmů španělské lize nevyrovná.
bruce  15.04.2008 13:28
bla bla bla bla
spanhel  15.04.2008 13:30
Hmm, to je fundovaný názor.
zelenjos  15.04.2008 15:29
bla....Hugo zima....bla ...ach jo
leggos  15.04.2008 16:05
merengues  15.04.2008 13:30
Jj, měli by si tam ten prales pročistit. Když to sníží na 16 týmů, tak se můžou začít srovnávat .
Jakub19  15.04.2008 13:44
přesně tak
Gazza.8  15.04.2008 13:31
přesně moje slova...ma pravdu ten chlapec
Hudy18  15.04.2008 13:36
Perfektny futbalista, nastupca Raula
Devil  15.04.2008 13:42
Anketa nmam trosku odhaluje,ktera liga je nej.
Devil  15.04.2008 13:44
nam
merengues  15.04.2008 13:52
A všichni hlasující obě dvě soutěže taky bezesporu okusili přímo na trávníku...
M11  15.04.2008 14:12
zelenjos  15.04.2008 15:30
presne!
GATTUSO  15.04.2008 19:15
Devil  15.04.2008 19:21
Nemusis byt hrac,aby jsi rozpoznal kvalitu.To vidim,nebo ty ne?A ta anketa nam ukazuje,ktera liga je nejoblibenejsi!
Jakub19  15.04.2008 19:23
přesně tak, je to o oblíbenosti, né o kvalitě
sinter32  15.04.2008 13:53
Rozhodne, ta anketa je určite objektivna,...ved je to tu sami futbalovy odbornik
spanhel  15.04.2008 13:56
Změnil bych anketní otázku. "Která liga je v Čr více medializovaná".
M11  15.04.2008 14:12
je to tak
jiri - fcb  15.04.2008 14:23
Ano, tohle je daleko přesněji položená otázka. A výsledek ankety by musel být naprosto jasný a vševysvětlující
fantomas  15.04.2008 14:25
tak snad má každej oči ne nebo si vážně mysliš že každej kdo hlasoval pro PL je mediální tvor? Každá liga má něco co ta druhá ne, to nelze porovnat...
M11  15.04.2008 14:47
spis hlasovali ti co fandi anglickemu tymu.. a na kvalitu se uz nikdo nedival... tak jako u drtive vetsiny anket ktere jsou nepravdive
spanhel  15.04.2008 14:50
Ano, až na skromné výjimky.
fantomas  15.04.2008 14:51
to ale nemužeš vedet...
spanhel  15.04.2008 14:54
Ale můžu, stačí pročítat diskuse a je mi to hned jasné...
fantomas  15.04.2008 15:04
nepovídej ...
spanhel  15.04.2008 15:05
Jo fakt, třeba ty jsi zářný příklad.
fantomas  15.04.2008 15:12
hm, tak to nevim, jak si na to přišel...
Xavi  15.04.2008 14:39
Přesně tak.
jiri - fcb  15.04.2008 13:43
Slušně, Fernando, slušně s jim to natřel.
rominho  15.04.2008 14:02
Tak to je snad jasne.
Alfredo Di Stefano  15.04.2008 14:13
Ač miluju španělskou, tento rok se na anglickou dalo lépe dívat, připadala mi lepší...ale celkově? Těžko říct. Je fakt pravda, že v ČR anglickou strašně medializujou a pořád nám cpou, jak je nejlepší na světě, ale kdo ví? Torres má asi pravdu
Gazza.8  15.04.2008 14:24
fantomas  15.04.2008 14:24
PL je atraktivnější, ale budiž, Fernando...
rominho  15.04.2008 14:26
To je subjektivne...
fantomas  15.04.2008 14:39
jo a ja ted vyjádřil svuj názor, co na tom
M11  15.04.2008 14:46
to je mozne ale diky mediim... kvalitnejsi je PD
fantomas  15.04.2008 14:48
to je subjektivní...
M11  15.04.2008 15:00
muj nazor...
fantomas  15.04.2008 15:04
jj
Recavalier  15.04.2008 14:26
tak ten v ty hlave ma kamase nebo ja nevim anglicka liga nema konkurenci
Wozy  15.04.2008 14:30
spíš bych to nechal na každym člověku ať si uděla obrázek svůj, někdo viděl víc někdo míň, někdo tohl někdo tamto, někdo má oblíbenej klub tady někde tam a z toho všeho si usoudí jakou ligu má nejradši - ale zdaleka to samozřejmě nemusí bejt liga nejkvalitnější...... já z toho co jsem viděl, zažil apod. si budu stát za názorem za kterym si už stojim dlouho a to že EPL je furt nejkvalitnější liga na světě - samozřejmě jsem fanda anglickýho týmu ale zároveň taky italskýho a italskou ligu mezi kvalitní moc nepasuji a ani jí nemám rád takže by to mělo vypadat objektivně
fantomas  15.04.2008 14:40
Archer  15.04.2008 15:10
rozhodne EPL uz jen proto ze se hra nekouskuje za kazdej malej faul . hra osypa utocnym fotbalem ze shora dolu a je jedno jestli hraje man U s arsenalem nebo dva predposledni celky , jediny scim s fernandem souhlasim je ze prvni 4 celky premier league jsou lepsi jak prvni 4-ka Primera division co se tyce aktualni formy rozhodne
rominho  15.04.2008 15:14
"Manchester hraje podle Cruyffa starým anglickým způsobem. Spoléhá na dlouhé míče, za kterými pak "60 metrů sprintují, což vytváří dojem, že běhají více než kdokoliv jiný," píše Cruyff. "Tím využívají prostoru, který je před jejich záložní řadou. Pokud se ale hraje hlavně na polovině jejich protivníka, pak tam žádný prostor není," poukázal Cruyff na jeden ze způsobů, jak rozjeté United zastavit."

"hra osypa utocnym fotbalem ze shora dolu a je jedno jestli"

Vidis, prave ten akoze utocny futbal mensie kluby stoji kvalitu a vysledky...
Archer  15.04.2008 15:18
no ja jako fanda manchesteru kterej videl vetsinu jeho letosnich zapasu a vetsinu zapasu za poslednich 8 let , vim jakym stylem hraje a neprijde mi ze by hrali na dlouhy nakopavany balony , samozrejme ze taky zalezi na to skym hrajes , ale vesmes takhle durazne agrasivne a vsechny ty souboje nevypousti jen nejlepsi kluby , ti hraci si nedavaji ani pid prostoru a okamzite se napadaji je tam serie rychlejch prihravek pozemi nekolirat se stane ze to je nepresny pak zas musi o to vic zamaket , ale proste je to svizni a oko lahodici fotbal a jak rikam je jedno zda zrovna hraje big4 nebo chvost tabulky
rominho  15.04.2008 15:27
No tak napriklad nedavno s Liverpoolom sa to United snazili kopat za Skrtela s Carragherom do priestoru medzi nimi a Reinom. Nez sa Carra a Skrtel otocili, tak Rooney uz k tej lopte vysprintoval. S AS ROma 7:1 to iste....a to menujem len par zapasov.
Tym chcem povedat, ci vseobecne v Anglicku mensie kluby prave ta snaha hrat na vyhru, hrat otvoreny futbal, neobera o body.
Predsa len Barcelone sa tiez lepsie hra, ked super musi hrat otvorenejsi futbal, ako ked tam ma prechadzat proti 10tim na vlastnej 16ke braniacim hracom, ktori hraju vyslovene na remizu...
rominho  15.04.2008 15:32
Napriklad spomeniem este aj Torresa.
V La Lige "ku podivu" najviac ziaril prave proti Barcelone, nez proti nejakym supakom zo spodu tabulky.
Myslim, ze je na to celkom jednoduche vysvetlenie.
Barcelona hra vytiahnuto, obranna linia je tiez vysunuta a preto vznika vela priestoru medzi brankarom a stopermi, do ktoreho sa da lahsie poslat nejaka ta kolmica, ci nakupnata lopta.
A Torres s jeho rychlostou lahsie vysprintuje k lopte, nez otacajuci sa obranca...
V Premier League je to vdaka tomu futbalu hore-dole prenho podobne.
Archer  15.04.2008 15:36
jo ,ale ja ti tohle neberu ja sme reagoval na to ze proste fotbal nahoru dolu je pro divaka atraktivnejsi a co se tyce kvality tak si myslim ze rozhodne lepsi nez treba v italii , kde vetsinou hraji na jeden gol a pak to cely zapas brani systemem ze se vsichni zatahnou do vapna zabedni obranu to mi neprijde jako pohlednej a hezkej fotbal samozrejme ze spanelska liga je vic o technictejsich hracich nez o fyzicky zdatnejch aby porad presovali celej zapas anapadali se prijde mi ze tam maji vice prostoru pro individualni akce
rominho  15.04.2008 15:42
Tebe to sice moze byt atraktivnejsie, ale ja osobne stracam dobry pocit z kvality a i celkoveho dojmu, ked jednoducho viem, ze to tym otvorenym futbalom mensie kluby vacsim ulahcuju.

S tou talianskou ligou nemas pravdu vobec. Je to vseobecne na nasich forach brany nazor, ale v skutocnosti velmi vzdialeny od pravdy. Hra sa tam tiez velmi otvoreny futbal, ze to v Lige Majstrov odbetonuju...no preco nie, ked to prave tou otvorenou hrou nechcu superovi ulahcovat...

Premier League ma jednu velku vyhodu...anglicka liga, anglicky jazyk...pokial sa niekto uci cudzi jazyk(aspon u nas), tak je to v prvom rade anglctina--->navstevovanie anglickych weboch--->vacsi prehlad minimalne o hracoch--->sam vies, ze ked zapas nestoji za nic, tak aspon sledujes tych, o ktorych si cital...
bruce  15.04.2008 15:19
stejně jde o hovno, každý si bude nadále preferovat jen to svoje, bez ohledu na to , co nějaký španělský manekýnek nakuká do novinářského diktafonu....
-PeCa_08-  15.04.2008 15:22
jonoo
fantomas  15.04.2008 15:32
bruce  15.04.2008 15:35
ale co je jisté - Anglie má nejvyšší fotbalovou kulturu a nejvěrnější klubové fanoušky na světě......třeba takové v tabulcek naprosto tragické Derby County má doma neustále vyprodáno.......ve 3 lize chodí na Forest a Leeds doma 25 000....a o tom to je....
GEGE  15.04.2008 15:45
s tim souhlasim
Ol!ver  15.04.2008 16:25
FORZAMILAN  15.04.2008 15:43
Torres ma asi pravdu,vi o cem mluvi.ja kdyz obcas vidim zapas tymu z druhe poloviny tabulky z anglie a to same ze spanelska,tak tam vidim velky rozdil.spanelska muzstva i diky argentincum a brazilcum hyri kreativitou a napadem,anglicka muzstva nakopavaji vetsinou balony smerem dopredu,kombinacne nic moc,i kdyz vse ve velkem tempu,ale tot vse......
ManRED  15.04.2008 15:46
mslim ze posldeni tymy tabulky derby,bolton,... by si poradili s poslednima ze spanelske
bruce  15.04.2008 15:49
no, Bolton si poradil i s takovým Atleticem Madrid.....
spanhel  15.04.2008 15:51
Ugljan  15.04.2008 15:52
Torres má naprostou pravdu a kdyby v PL bylo ještě více angličanů, byla by to liga ještě horší. PL je možná lepší než PD v nasazení, ale jinak kvalita a vše ostatní je ve Španělsku, přesně, jak řekl Torres. U nás je PL akorát zajímavá komerčně, na nově vytvořený portál www.premiership.cz chodí již tisíce unikátů, kdyby bylo to samé o Primera division, byla by návštěvnost poloviční. Fotbal se naštěstí hraje na trávníku a ne na netu či v reklamě...
FORZAMILAN  15.04.2008 15:56
mas naprostou pravdu,ja sdilim ten samy nazor,a to nepreferuju ani tu ci onu ligu.....
rominho  15.04.2008 15:57
Raz som cital, ale teraz to uz asi nenajdem, ze celkovy pocet kilometrov, ktore kluby nabehaju, je v Premier League nizsi(!) ako v Serii A. La Liga spomenuta nebola.
Ak to je pravda, tak myslim, ze to docela potvrdzuje fakt, ze vysoke tempo v Premier League opticky skresluju tie nakopavane lopty.
Archer  15.04.2008 16:00
kdyz mluvis o nakopavanejch balonech to asi mluvis o gambrinus lize ne ? :D
ital  15.04.2008 16:03
Taky jsem tu statistiku někde viděl. Ale to je jasně vidět třeba z toho, že když brankář vyhodí na hráče, který je 20 metrů od branky, tak se stává, že běží s míčem 50 metrů, aniž by ho někdo atakoval.
rominho  15.04.2008 16:05
Jeden hrac snad nenataha tolko kilometrov, ked ostatni stoja, ze ?
ital  15.04.2008 16:14
Hra je rychlá, ale naběhá se daleko míň, vůbec mě ta statistika nepřekvapila.
pavellkrenek  15.04.2008 17:57
Opravdu nakopávané balóny dnes hraje snad už jen Blackburn a Reading...
rominho  15.04.2008 17:58
Anglicka liga je podstatne nakopavanejsia, nez ta spanielska alebo anglicka. Ze uz to dnes v podoani Anglanov nie je hlavne o tom nakopavani na tom nic nemeni.

Ostatne staci si pozriet Newcastle a podobne, to je des.
rominho  15.04.2008 17:58
*talianska
spanhel  15.04.2008 15:58
Archer  15.04.2008 15:58
no a prave na tom travniku jde videt ten rozdil , navic mi rekni proc mezi 4 top tymama evropy jsou tri anglicky kluby a jeden spanelsky a kdyby ten los nepadl takhle blbe mohli tam byt i 4 anglicke v semifinale ... myslim ze tady jde ten rozdil dost dobre videt :)
ital  15.04.2008 16:00
Kdyby los nepadl takhle blbě, tak tam nemusel být ani jeden...
Archer  15.04.2008 16:03
nwm no , ale anglicky kluby se potkali se vsema top tymama (AC,Inter,AS -z italsky kterou tak obdivujes) a vsechny postupne anglicky tymy povyrazovali nebo by mi rekni jak by se ten loss chtel ty aby padl ? aby inter hral s AC aby sevilla hrala s barcou atp ? ..
ital  15.04.2008 16:13
Je třeba říct, že italsko-anglické souboje většinou končí úspěchem angličanů. Kromě ACM, které narazilo na neanglický Arsenal. AS se opět utkalo s Manchesterem, který ze šesti zápasů 5-krát přestřílelo, ale výsledkově na něj má smůlu. Jinak je obecně známo, že kluby z Anglie mají naopak velmi negativní bilanci se španělskými a španělské s italskými.
rominho  15.04.2008 16:14
Nenapisal si tie prve dve vety spatne ?
ital  15.04.2008 16:21
No zamotal jsem se pěkně. Chtěl jsem říct, že ACM je jediný italský tým, který má s anglickými soupeři dobrou bilanci. A taky to,že pokud by narazil na kteréhokoli jiného anglického soupeře, postoupil by. Jinak ta první věta samozřejmě platí tak jak je...
rominho  15.04.2008 16:01
To je dane tym, ze v Lm proti sebe bojuju kluby prvej 4ky z minuleho roku, nie z tohto. Keby mal v Premier League hrat Villarreal namiesto 14tej Valencie, tak je to tiez o nieocm inom.
Anglicke kluby prvej 4ky maju vacsiu stabilitu hlavne vdaka velkym financiam. Real na jaro tiez dostava v La Lige poriadne kapky, tak je pochopitelne, ze to v Lm nebude ruzove.
rominho  15.04.2008 16:04
*Keby mal v LM
Ugljan  15.04.2008 16:04
ale to právě jsou anglické kluby jen podle jmen. Srovnej, kolik hraje cizinců v Barceloně a kolik v Arsenalu. Pro mne zajímavá liga je třeba Ligue1, ale ta se s těmito dvěma rozhodně nedá srovnávat. A že u nás teenageři blázní po PL? Nechme je při tom, je to komerčně zajímavé. Torrese by ve Španělsku znalo méně lidí než v Liverpoolu, ale kvalita je lepší v Pyrenejích...
spanhel  15.04.2008 16:18
Pokud ti to nedošlo, tak se tady bavíme o celkové kvalitě soutěže.
Archer  15.04.2008 16:07
ja nwm koho myslis tim teenegeri , ale lidi co znam a koukaj na fotbal a je jim 20+ let vcetne me preferujou anglickej fotbal , jediny co me na nem mrzi je ze tam je dost malo anglanu hlavne v tech top 4 klubech
Ugljan  15.04.2008 16:13
Ano, teenagery myslím lidi 16-22 let, kteří koukají jen na PL a jejich rozhled je tudíž zaměřen pouze jedním směrem. Mě se zase na anglickým fotbale líbí jen to nasazení, jinak je to liga Forrest Gumpů, šlapáků a skluzů. kdyby v těch TOP 4 mužstvech byli jen samí Angláni, nekopali by ve Španělsku ani tu PD. A anglická reprezentace je herně na úrovni evropské 25...
Archer  15.04.2008 16:18
tak ja jsem nerikal aby tam byli jen sami anglani , ale rikal sme ze jich tam moc neni na to ze je to anglicka liga , dale nwm proc snzujes rozhled lidi v tomhle veku na to ze znaji jen PL nwm jak ty ale koukal sem uz na hodne zapasu a to co je videt v zapasech PL neni videt jinde samozrejme ze je to asi subjektivni pocit , ale nejaky tahani reklamy jako ze ovlivnuje usudek lidi a podobne tak snad uz jenom sem na eurofotbal chodi hlasovat lidi co fandi a znaji fotbal a ne reklamy .
at se kouknu na tatu , strejdu jejich kamose a znamy lidi kterejm je pres 40 vsichni radsi kouknou na zapas bolton - wigan nez na valencii s barcou , jinak me je 24 tak do tvy sorty taky nepatrim ..
Ugljan  15.04.2008 16:27
No promiň, jestli se někdo bude koukat raději na zápas Bolton-Wigan než na Valencii s Barcou, tak zde končím diskuzi. Dával jsem své nezaujaté návrhy, psal jsem, jaká liga zajímá mne, ale pokud někdo stojí za takovýmto názorem (a já mu jej neberu), tak s ním ale ani diskutovat nebudu. Jsem o maličko starší než tvůj táta, ale věřím, že ani on by sem tuhle větu nikdy nenapsal!
Archer  15.04.2008 16:31
ok vzyt np ja ti taky tvuj nazor neberu jen jak vidis tak EPL x PD anglie jasne prehrava tak asi nejsem jedinej kdo to tak citi , kdyz vemu bratranka kterej fandi barce tak i presto ze je fanousek spanelskyho klubu (a vetsinou od toho se nazory odvijej) tak mi dava za pravdu ze je pro nej anglicka liga atraktovnejsi , ale i presto by radsi videl finale barca - l´pool / Chlesea nez dva anglicky kluby
Ugljan  15.04.2008 16:39
s bratránkem bych určitě souhlasil !
bruce  15.04.2008 17:07
pro mně osobně je daleko významnější zápas Leyoton Orient - Bredford než mi nicneříkající Barca - Real......
spanhel  15.04.2008 16:41
Nevím, jestli si to vymýšlíš, ale asi to svědčí o tom, že jinou ligu než Premier League doma nesledujete. Protože napsat, že se radši podívají na Wigan - Bolton, to je k pláči, nezlob se na mě.
bruce  15.04.2008 17:10
třeba to je o tom vztahu k těm klubům - máme z Wiganu či Boltonu nějaké pocity, z Valencie, Barcelony nemám žádné pocity - ty kluby jsou mi absolutně jedno...proto je nesleduju
spanhel  15.04.2008 17:18
No a z toho vyplývá, že to u vás začíná a končí Premier League. Nevím jak ty, ale já se radši podívám na dobrý fotbal.
bruce  15.04.2008 17:19
jde o to co považuješ za "dobrý fotbal"......navíc mně nebaví se dívat na fotbal, pokud nemám k těm klubům nějaký vztah - to je pro mně ztráta času :
bruce  15.04.2008 17:21
není jen PL, byl jsem osobně i na zápasech League One - a bylo to super....
spanhel  15.04.2008 17:37
Kolik lidí, tolik chutí. Takže vyvracet ti to nemůžu.
Každopádně jsem se nedávno dobře zabavil na mistrovském utkání krajského přeboru.
bruce  15.04.2008 17:39
Kraj to je ještě zbytečně velký luxus.....nejlepší to je někde na oblasti, tam to má ty správné koule....
spanhel  15.04.2008 17:48
Stačil mi fotbal ve Štěpánkovicích (Hlučínsko), ne nadarmo se jim tam říká Palestina. Dokonce rozhodčího vymáchali v potoce.
bruce  15.04.2008 17:51
jo, na Prajzku to vždycky dobře žilo.....
fantomas  15.04.2008 16:16
koukám, že potřebuješ pomoc, ale ja už na ně nemám sílu, zastával sem se tady PL už mnohem dřve, ale bylo to k ničemu...já si stále stojím za názorem, že je PL stále nejkvalitnější, at si řiká, kdo chce, co chce...
FORZAMILAN  15.04.2008 16:13
kvalita byla vzdycky na ,,jihu,, driv to byla italie,nyni je to spanelsko,myslim tim kvalita cele ligy,jako celek,ne jen prvni ctyrky...........
Ugljan  15.04.2008 16:16
přesně tak je to třeba brát !!! Liga je vždy komplet, nikoliv první 4 mužstva
fantomas  15.04.2008 16:15
tak koukám, že se tady opravdu rozpoutala živá diskuze na téma, jaká liga je lepší, a já řikám, že žádná! Je to o subjektivnim pocitu, samotnou kvalitu jen těžko posoudite
zelenjos  15.04.2008 16:20
No jen jak sem videl titulek hned sem se "tesil" co se tady strhne
fantomas  15.04.2008 16:29
jo, já to taky tušil
spanhel  15.04.2008 16:24
Je několik objektivních měřítek, podle kterých se to posoudit dá.
fantomas  15.04.2008 16:30
ne, každýmu se líbí neco jinýho...a každej bude tvrdit že ten tým kterýmu fandí, hraje v nejlepší lize logicky
Ugljan  15.04.2008 16:31
Fandím Lyonu a už jsem zde předesílal, že Ligue 1 je až pátá nejkvalitnější evropská soutěž! Chce to objektivitu. Taky fandím Hajduku a už vůbec si nemyslím, že by chorvatská liga mohla být v TOP 10.
fantomas  15.04.2008 16:40
tak já to myslel ted zrovna přímo ke spanhelovi, kerej fandi Barce...proste PL a PD sou dle mě na stejné urovni...
spanhel  15.04.2008 16:42
To je blbost. Fandím Baníku, Gambrinus liga je žalostná soutěž. Ruská liga taky nepatří ani do první pětky nejlepších lig (I když tam má blízko).
fantomas  15.04.2008 16:44
ted sem to myslel směrem k tobě a Barceloně, ne Baniku
spanhel  15.04.2008 16:49
To s tím vůbec nesouvisí. A ta medializace anglické ligy u nás je do očí bíjící. Stačí se podívat na Eurofotbal - počet expresek a podobně.
vandertom  15.04.2008 16:52
je to tím že tam hraje a hrálo víc čechů a slováku....kdyby bylo ve Španělsku treba 10 čechu a 5 slováků, tak je ta medializace jako u nas... a take je to tim, podle mě, že Anglie je blíž čechám,tak se sem snadnějs a levněj dostavaj do televize a novin zprávy a obrazy
fantomas  15.04.2008 17:07
přesně tak...a pro spanhela: já se ted ale nebavim o medializaci, ale o tom, že je jasné, že ty budeš prosazovat PD, když fandíš Barceloně...
spanhel  15.04.2008 17:14
Tak to je trochu zcestné, nemám to jak ty.
fantomas  15.04.2008 17:15
vandertom  15.04.2008 20:21
myslíš že ji sleduju jen kvuli tomu že sou tam vic cesi? ja to myslel jako zobecňování,proč ta PL je medializovanější víc v čechách než ta spanelska....tady sem se nebavil o sobě,ale obecně proc a tak
Frankie_Yeah  15.04.2008 16:18
pro každého je nejlepší ta liga,která se mu nejvíc líbí a připadá mi zbytečný se o to dohadovat...každá liga má v něčem svojí kvalitu a proto každý preferuje něco jiného
fantomas  15.04.2008 16:29
FORZAMILAN  15.04.2008 16:35
ja napriklad uz 20 let fandim AC milan,a mam rad serii A,ale vidim a tvrdim to,ze kvalitne je na tom dnes hur nez napr. spanelska ci anglicka liga
GATTUSO  15.04.2008 19:37
to je bohužel pravda no, ale pořád to pro mě(nás) bude SERIE A a budu(budeme) jí fandit, protože to tak prostě cítím..., není to zas tak složitý,
herbage  15.04.2008 16:55
Taky si přidám svý. Bereme-li kvalitu ligy pdole nejlepších 4celků, vyhraje Anglie, do 8celků, Anglie ale vezmeme-li v potaz celou ligu, tak bohužel pro fandy PL, PD o parník vítězí. Měl jsem tu čest vidět Newcastle - Fulham a ani jsme nedokoukal, a viděl jsem už více pdoobných zápasů. Zkrátka tými dolní poloviny PL nemají absolutně žádnou taktiku. Fulham i Newcastle sice předvedli dobré nasazení, ale hráči absolutně bezradní něco vytvořit, když se soupeř zasunul do bloku, hráči se nejsitili, nezdvojovali posty a zmateně pobíhali. Samozřejmě že jsou často určitá překvapení, myslím výsledková, ale to je jen tím, že papírově slabší soupeř přehraje protivníka s většími jmény. Když Bolton porazil ManU, měl sotva pár šancí za celé utkání, kdežto v PD je možné, že papírově slabší tým zvítězí, ale i soupeře přehraje a to u Sunderlandu či Derby skutečně nehrozí. Překvapivých výsledků je letos v PD více než dost a je rovněž zajímavé, kolik hraje v PD málo cizinců oproti PL. PL bez cizinců a můžou se v Anglii jít klouzat.
spanhel  15.04.2008 16:58
Proč do osmi celků Anglie?
Podle koeficientu je nejlepší Španělsko.
herbage  15.04.2008 17:04
tak do 8mi celků vyrovnaný. Hlavně ta první čtyřka strhne tu kvalitu na PL, hodnotit 5-8.místo mezi PL a PD, tak se přikloním taky k PD
fantomas  15.04.2008 17:08
5-8. misto má PL letos taky lepší, to bylo videt letos na Poháru UEFA
rominho  15.04.2008 17:11
Nejak si zabudol na Sevillu.
fantomas  15.04.2008 17:12
řekl sem letos
rominho  15.04.2008 17:15
No ved ano. 6ta Sevilla dosla do osemfinale Lm.
fantomas  15.04.2008 17:17
tak sevilla ale kvalitou spadá jistě do první čtyřky, aspon já ji teda považuju za jeden ze 4 TOP klubu ve španělsku
rominho  15.04.2008 17:18
Ale v tej prvej 4ke nie je, lebo boli v Lige jednoducho lepsi.
bruce  15.04.2008 17:17
a co jako? zachraňující se Boro zase do finále UEFY....sestupuící Bolton teď klepl Atletico..... .
rominho  15.04.2008 17:20
Getafe(stvrfinale), Osasuna(semifinale), Espanyol(finale), Celta Vigo(semifianel), Alaves(finale), Malaga (stvrtfinale)....

Mas okrem Boro aj ine male kluby, ktore to dotiahli daleko ? Aby sme to nemuseli nazvat len vynimkou ?
rominho  15.04.2008 17:21
Villarreal v semifinale Lm, v La Lige toho casu 8.
bruce  15.04.2008 17:23
menší anglické kluby v pohárech končí protože neumí simulovat, zdržovat hru a hrajou i proti betonárkám otevřený fotbal........ale fotbal není jen o výsledcích......můžeme se třeba bavit o průměrné vytíženosti anglických a španělských stadiónů......o tom je totiž fotbal - o divácích
rominho  15.04.2008 17:25
To je skos, od vynimky Boro k simulovaniu, zdrzovaniu a stadionom. Ze by ti dosli argumenty k danej teme ?
herbage  15.04.2008 17:33
JJ, za to můžou ty simulace . Kdyby šlo jen o diváky, tak je nejkvalistnější Bundesliga, která má každoročně nejvyšší návštevy ze všech, my se tu bavíme o kvalitě ligy. Co se věrnosti fanoušků týče, nevím jaké je měřítko, ale zapálení fandové se najdou po celém světě. Někteří by za svůj klub položily i život, to nevím jestli ty mezi ně patříš. Já osobně mám radši živější fanoušky, takovej Panathinaikos, ti dokážou udělat kotel nebo fanoušci Fenerbahce. Takže dělat tu z fanoušků PL nějaký extrabohy není na místě.
bruce  15.04.2008 17:36
nevíš o čem mluvíš....a o angických fans nic nevíš.....
herbage  15.04.2008 17:45
Neboj, znám pár opravdu zapálených ještě z Fotbalportálu, třeba ManCity, ten jim přál ať sestoupí, fandil jim i ve třetí lize myslím nebo Cottager taky nikdy neopustí Fulham a chovám k nim respekt, i když jsme s nimi často nesouhlasil.
bruce  15.04.2008 17:13
se vám tady neuvěřitelně práší od huby......
Ugljan  15.04.2008 17:26
no já myslím,že svojí zaslepeností jsi to především ty, komu se práší od... Jinak herbage to napsal naprosto přesně s tím vyhodnocením celé ligy a dál netřeba o tom diskutovat...
bruce  15.04.2008 17:35
já - ač uznávám jen anglický fotbal, tak na rozdíl od vás nikde netvrdím, že nějaká liga je "objektivně" lepší - to tady melou furt dokola jen "určit"í frustrovaní španělomilové.........
herbage  15.04.2008 17:41
Já nejsem španělomil, naopak dokáži ocenit i tu bojovnost. Simulace taky naprosto nesnáším. Viděl jsem Barcelona - Sevilla a kde ty hráči jsou, to je paráda. Bohužel rozhodčí neuměl udržet respekt a skoro půlka zápasu se polehávalo, to naštve. Ale hodnotím hráče, potažmo týmy a ta kvalita je v PD. Překvapilo mě, že i v PD se hraje nahoru dolů, utkání mívají velký náboj. Souhlasím ať se každej koukán na to co se mu líbí a stejně budu více koukat na PL, protože třeba Arsenal spojuje fotbal i nasazení a takticky je na tom taky dobře (točení hráčů, zastupování postů atd.)
Kuko  15.04.2008 17:23
presne tak Devil co cekat od Španela . . . nevi o cemu mluvy . . .
leggos  15.04.2008 17:27
ten Španěl ví, co mluví, dokonce se snaží i anglicky a jak vidno, někteří nezvládají ani ten svůj mateřský jazyk...
leggos  15.04.2008 17:50
heh sorry, nicméně Torres má pravdu
Kuko  15.04.2008 17:27
nech si skusy porovnat Vallaolid a nekay Blackburn anebo Murciu a Portsmounth co je z tyhcto dvojic lepsi West Ham a Huelvu . . . nevy o cemu mluvy
rominho  15.04.2008 17:28
Lepsia je Huelva, to je jasne...
Archer  15.04.2008 17:46
vy berete huelvu lepsi ocovidne asi proto ze obrala barcu o body , ale bodet by ne kdyz barcelona hraje celou sezonu tužku ..
rominho  15.04.2008 17:48
A preco by som mal brat za lepsi West Ham ?
Archer  15.04.2008 17:46
vy berete huelvu lepsi ocovidne asi proto ze obrala barcu o body , ale bodet by ne kdyz barcelona hraje celou sezonu tužku ..
spanhel  15.04.2008 17:28
Ty vole.
herbage  15.04.2008 17:49
ty tými PD co jsi vyjmenoval odpovídají tabulkově těmto týmům z PL(taky 15tý, 17tý a 19tý) Valladolid - Wigan, Huelva - Birnigham a Murcia - Fulham
herbage  15.04.2008 17:51
jedinou šanci by měl Wigan, kdyby oba zápasy kopal doma na svým Rugbyovým hřišti
fantomas  15.04.2008 20:06
tak to je samozřejmě blbost...
Archer  15.04.2008 17:53
zajimavy ze treba wigan obral cheslea o body :) me tohle neprijde jako moc nezaujatej koentar heled :)
herbage  15.04.2008 18:01
Co ten bod dokazuje? Zápas jsem neviděl, ale podle statistiky hádám, že v 90.minutě Heskey trknul po rohu hlavou do balonu a skončilo to v síti. Mě zajímá, jestli Wigan Chelsea přehrával
pavellkrenek  15.04.2008 18:02
Ale Fernando, proč by asi Ramos šel z takového týmu španěské ligy jako Sevilla do Anglie, do čela 11. týmu Premier League. Asi to o něčem vypovídá...
pavellkrenek  15.04.2008 18:05
Proč by si šel ty sám ze 4. týmu PD do 4. týmu PL?
rominho  15.04.2008 18:06
Gusblabla  15.04.2008 18:45
no o tom, že zbytek klubů v Primera division je lepší než zbytek v Premier league by se dalo polemizovat. Osobně si myslim, že Primera na PL nemá. Ale je to názor Torresa a toho respektuji, má co porovnávat
DecoSouza  15.04.2008 20:17
Španělská liga je lepší, podle mě jasně, ale respektuju odlišný názor. Přesto se odmnívám, že PL je považovaná za nejlepší
a) díky medializaci
b) díky nezpochybnitelné kvalitě Big Four
c) díky určité "stravitelnosti". Podobně jako má řada lidí ráda hamburger, párek v rohlíku, Novu, Fifu, Kameňák nebo Britney Spears, najdou se i tací, kteří preferují opravdovou kvalitu.
Když přijde čísi zde zmíněný táta domů ze šichty, dobře si odpočine u bezmyšlenkovitých nákopů Wiganu, které díky triviálním chybám soupeře vedou k zajímavým situacím, mrkne na krásně zelený trávník i plné tribuny sedících fanoušků, o kterých v novinách psali, že jsou nej. na světě.
Někteří ale požadují něco víc- pro ně je tu španělská nejvyšší soutěž, Pro Evo nebo třeba Allegro ( podobnost s Alegrem čistě náhodná, i on by však mohl být zařazen do tohoto výběru )
Talkers  15.04.2008 22:02
Nemám rád Fifu,Britney,novu nesnáším a radši než párek v rohlíku si dám klobásu...

A přesto mám radši PL než PL... Prostě každej má rád něco jinýho,někdo italskej beton,někdo španělský národní tance kolem balonu a někdo agresivní fotbal nahoru dolů..
Devil  16.04.2008 09:18
Presne tak,je to vec nazoru.Kazdymu se libi neco jinyho.
spanhel  16.04.2008 10:34
"A přesto mám radši PL než PL"
Wozy  16.04.2008 14:07
taky jsem to nepochopil ale asi by to mělo být PL než PD
fantomas  16.04.2008 16:35
ježiši, se upsal, vy z toho taky naděláte
Wozy  16.04.2008 18:16
ale houby....sám si si nebyl jist tak jsem to jenom poopravil ale nic z toho nedělám....
Wozy  16.04.2008 18:18
sám jsem si...
papa007  15.04.2008 20:45
Můžete mi říci, co to je za debilní článek? Úplně o ničem.
spanhel  15.04.2008 20:48
Hlavně, že tvůj příspěvek je konstruktivní a "o něčem".
vandertom  15.04.2008 20:52
papa
fantomas  15.04.2008 21:20
obyčejnej rozhovor s Torresem...nebo ty bys radši reportáže z modních přehlídek Beckse?
Dr. Kyslík  16.04.2008 00:06
Tady ty "argumenty" zastánců nakopligy mě opravdu fascinují, ostatně to docela zapadá do kontextu medializace a přenosů tv prima i s jejich "cool" upoutávkama
Talkers  16.04.2008 00:13
Prostě každá liga má svoje kouzlo... Každý má rád něco jiného,někdo upřednostní techniku před bojovností a naopak.
Italské lize fandí ital,španělské spanhel,anglické bruce,hondurasské alegre(a ted i já ). Nemá cenu srovnávat kvalitu,je to jako porovnání kdo je lepší? Rooney nebo Torres?
jiri - fcb  16.04.2008 09:29
Torres. O parník
Devil  16.04.2008 09:32
a je to tu zas.
Devil  16.04.2008 09:30
Kazdymu se libi jiny fotbal,jak rekl uz Talkers a kazdyho fascinuje neco jinyho-tebe zastupci nakopligy a jine fascinuji zase zastupci barandovligy.Je to vse vec nazoru.
DecoSouza  16.04.2008 14:45
Torres je lepší. Stačí se podívat, jak rychle si zvykl na tu "hxpernáročonou" PL, navíc k tomu nepotřeboval hype "nadpozemského talentu" ani tolik červených karet.
Kuko  16.04.2008 20:32
preto sa Anglicku mluvy koyzka futbalu ??? lebo je spanelska ligaa kvalitnejsi ??? hmmm no jak myslite
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Je podle vás kvalitnější anglická, nebo španělská liga?
Hlasovat
reklama
Reklamní sdělení
reklama