reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Toppmöller české reprezentanty nepovede, nedohodl se s ČMFS

15.07.2008 12:40 - Aktuality
Klaus Topmöller (vlevo) (© viewimages.com)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2025
Komentáře (170)
Klegi  15.07.2008 12:15
Chovanec
Mitch  15.07.2008 12:16
One-Real  15.07.2008 12:16
A je to v pr.... takže Chovanec kterej skoro nikdy nic netrénoval,kromě repre(se kterou to dost po....)
One-Real  15.07.2008 12:17
Takový dvě blbý podmínky,no jo no Koštal chtěl mít asistentem Radu s Chovancem aby se tak nezlobili
Staenly10  15.07.2008 12:53
Doufam ze chovanec ne
Stanaldinho  15.07.2008 13:11
to je jedno ktery tam pujde at tam bude ktery koliv z nich s ceskem to pujde z kopce
Staenly10  15.07.2008 13:12
To jo no. Bych nominoval bud Beranka a nebo Dusana Uhrina ml.
musak  15.07.2008 13:13
Tak treneru na nominaci by balo hodně Ale boužel tan debil koštál vybírá takový magori
Staenly10  15.07.2008 13:15
Taky ho nechapu
milan78  15.07.2008 14:20
to nejsou magoři, to jsou lidé, které už má omotané kolem prstu..
musak  15.07.2008 13:13
Tak treneru na nominaci by balo hodně Ale boužel tan debil koštál vybírá takový magori
merengues  15.07.2008 12:17
To teda moc snahy neprojevil.
El_Cid  15.07.2008 12:54
Topmoller?? vzdyt mit vlastni asistenty je pro me naprosty zaklad pro trenovani. tohle byl jasny (a az uboze napadny) zpusob jak se ho elegantne zbavit. stacit si precist rozhovory s Mokrym a Kostalem a je jasny ze ho proste nechteli
musak  15.07.2008 12:18
já jsem ho v repre nechtěl ale boužel nechci Chovance a hlavně Radu Chtělo by to Frantu Straku
ManRED  15.07.2008 12:19
Franc
One-Real  15.07.2008 12:21
To by nebylo špatný,ale výhody cizince jako že by nebyl propletený provazy Českého svazu a fotbalu
musak  15.07.2008 12:23
To je pravda vypadáto boužel na Chovance
Staenly10  15.07.2008 12:53
To snad ne
JJ  15.07.2008 12:21
Se nedivím že se nedohod kvůli těmhle 2 bodům....když má fungovat trenérskej tým tak to skoro chce aby si trenér moh vybrat vlasní asistenty a to stěhování to nevím kdo vymyslel.
supanek  15.07.2008 12:22
je to v prdeli tento trener mel cich na talenty což má malokterý trener.....
Bjork  15.07.2008 12:24
super, takze návrat Pepka Chovance a jsme tam kde jsme byli po ME 2000
cyppisek  15.07.2008 12:24
to je vyber, z blata do hovna
musak  15.07.2008 12:26
sohlas to vystihuješ přesně
luis55555  15.07.2008 12:27
At to trenuje Ruzicka. . .
injohny  15.07.2008 12:58
jj:-)
Fugy  15.07.2008 12:28
Tak na to maj kluci z ČMFS 2 dny,aby nám oznámili nového kouče To je teda pěkná fraška,to byly hrozně nesplnitelný požadavky zřejmě Tak je to jasný,tím,že mu na ty podmínky nepřistoupili,tak dávno už vědí nového trenéra,ale jen potřebovali ňákou záminku,aby Toppmöllera poslali k vodě Dělaj z nás ze všech akorát blbce
fan-thomas  15.07.2008 12:28
Kokotská ČMFS nechci mít Chovance
Bjork  15.07.2008 12:28
tak teď už snad jen toho Zemana..ale toho zas nemůžou na svazu potřebovat, protože to je zas člověk s vlastním názorem na věc a Mokrej a spol přece nemůžou chtít někoho kdo by jim do toho jejich bordelu snad i zkoušel kecat že?!
herbage  15.07.2008 12:29
Zeman trénuje CZ Bělehrad
Bjork  15.07.2008 12:31
myslím že repre by ale neodmítnul...i když po tom všem co se tady teď děje už si tím asi taky nemůžeme být jistí..
fan-thomas  15.07.2008 12:31
No a co že je v Bělehradu, to nemůže trenovat klub i reprezentaci nebo co?
herbage  15.07.2008 12:32
ne
fan-thomas  15.07.2008 12:33
coby nemohl
fan-thomas  15.07.2008 12:33
coby nemohl
herbage  15.07.2008 12:38
Protože tréneju teprv pár týdnů, zabydluje se v klubu, poznává tým. Nemůže najednou poznávat i český tým. Spousta lidí si myslí, že trénovat je něco lehké, ale není to přiject, určit základní jedenáctku, řvát 90minut na hráče, sbalit si věci a ject zas trénovat klub. Navíc by mu fandové buď klubu nebo repre zazlívali, že se věnuje právě tomu jejich týmu málo a v případě neúspěchů by mu to dali náležitě sežrat. Řekni mi prosím, kdo v současné době či nedávné minulosti úspěšně trénoval klub i nějakou prestižnější reprezentaci, patřící k evropské, potažmo světové špičce?
ital  15.07.2008 12:39
Hiddink.
ital  15.07.2008 12:40
Jinak souhlas, Hiddink je výjimka potvrzující pravidlo.
herbage  15.07.2008 12:48
Tak s Hiddinkem se to má tak, že jak Jižní Korea, tak Austrálie nemají v kvalifikaci těžké soupeře, tudíž jde jen o ten finálový turnaj. Tam má s týmem předturnajový kemp, hráče dobře připraví, vysvětlí jim co od nich žádá a na každého protivníka vymyslí ideální taktiku. Ale s Ruskem, kde nastoupil do Evroské kvaldy s rovnocennými soupeři už to takhle dělat nešlo. Já jsem myslel takové, kteří by trénovali jak klub, tak repre, co hraje i kvalitní kvalifikaci.
fan-thomas  15.07.2008 12:43
Nevím kdo trénuje klub i repre ale Zeman by to zvládl
Staenly10  15.07.2008 12:55
Ho znas osobne nebo co??
edejv  15.07.2008 13:28
proc by ho mel znat osobne?? je to jeho nazor, a na to aby si myslel o nejkaem trenerovi ze by to zvladl ho nemusi znat osobne
Staenly10  15.07.2008 13:32
To jo,ale on to rika jako kdyby ¨predpoviidal budoucnost
edejv  15.07.2008 13:42
je to proste jeho nazor. ale ja si myslim ze by trener mel trenovat jenom jedno muzstvo (budto klub bo repre)
Staenly10  15.07.2008 13:43
Presne tak
vandertom  15.07.2008 12:29
A jak to dělal s Gruzií?? To tam taky cestoval, 3x měsíčně např.?
herbage  15.07.2008 12:32
Vy bando inteligentů, proč tam cpete Straku? Aby zbořil všechno to, co pan Brückner vytvořil? Ať buď pokračuje jako hlavní Petr Rada nebo ať přijde Míra Beránek, supr trenér, který se snaží týmu vštípit nápaditý ofenzivní fotbal. A nejlepší by byl pan Hřebík, ale to by museli být čeští fans normální, ne stádo dobytků.
pompey_man  15.07.2008 12:36
Českej nároďák potřebuje právě někoho jako je Straka, trenér kterej ty hráče pořádně vyburcuje a nabudí a né že bude jako Bruckner, Beránek a jim podobný sedět na lavičce a jenom na ně řvát. Se podívej na EURO 2008 na trenéra Chorvatů, Turků atd. Ty tam furt ty hráče hecujou a má to svůj účinek
musak  15.07.2008 12:38
Souhlas Straku bych bral na 1000% Je to vynikající trener.
musak  15.07.2008 12:38
Souhlas Straku bych bral na 1000% Je to vynikající trener.
herbage  15.07.2008 12:44
Jenže důležitý je se taky na to euro dostat, což se Strakou je lehce nereálné. Navíc Turci měli v zápase s námi nebývalé štěstí, závěry zápasů jsou hektické a tam si můžeš křičet jak chceš, spíš ty hráče znervózníš. Pan Brückner proti Turkům zvolil vynikající taktiku, že první poločas vůbec nevěděli co na nás hrát. Kdyby je Straka namotivoval, tak je to fotbal nahoru dolů, Čech dostane bůra a zápas skončí hromadnou bitkou nejen obou týmů, ale i trenérů.
fan-thomas  15.07.2008 12:48
Bruckner zvolil tu nejhorší taktiku!
herbage  15.07.2008 12:50
Jistě pane odborník
fan-thomas  15.07.2008 13:05
Posledních 20 minut totálně posral,vubec na ně nekřičel,řekl at jenom brání
Staenly10  15.07.2008 13:09
A jak vis ze jim rekl zrovna tohle??
vandertom  15.07.2008 13:10
Víš kdo on je?
Staenly10  15.07.2008 13:13
Prave nevim .Ale podle toho asi asistent trenera CR
fan-thomas  15.07.2008 13:22
To on právě neví
Staenly10  15.07.2008 13:26
A ani me to nezajima
musak  15.07.2008 12:52
No to je pravda že Bruckne zvolil proti Turkům skvělou taktiku ale jen do 60minuty.Navíc blbě potom střídal Já Straku chci ted a Euro to už je minulost.Buch ví jak by to dopadlo kdyby Straka byl v repre na Euru
herbage  15.07.2008 12:54
Zvolil skvělou taktiku na celý zápas, jen nás ke konci Turci zatlačili, ale s tím nic neuděláš. Kloíčové bylo vyloučení Marka Matějovského, oproti němu je Jarolím děsně statickej a neumí tak podpořit útok.
musak  15.07.2008 12:59
to nebylo vyloučení ale zranění jen malej detail ale to je jedno a Jarolím je tragickej ŠKODA že byl zraněnej Rosa
herbage  15.07.2008 13:00
Samozřejmě zranění, jsem byl zas někde o myšlenku napřed.
ital  15.07.2008 13:03
Buď rád. Jak čtu tady ty komentáře, tak většina je zase o myšlenku dozadu.
One-Real  15.07.2008 13:05
v některých případech i o víc
musak  15.07.2008 12:59
to nebylo vyloučení ale zranění jen malej detail ale to je jedno a Jarolím je tragickej ŠKODA že byl zraněnej Rosa
musak  15.07.2008 12:59
to nebylo vyloučení ale zranění jen malej detail ale to je jedno a Jarolím je tragickej ŠKODA že byl zraněnej Rosa
Aaron  15.07.2008 12:38
Hřebík? Myslíš ten, který nemá u hráčů žádnou autoritu. Ten, s kterým nikdo nedokáže spolupracovat? Ne to ne. To už radši další figurku jako Rada.....Ale souhlasím, že Straka by to neměl být.....Každopádně by to měl být někdo, kdo si nenechá kecat do nominace jako Bruckner....Škoda toho Haška či Zemana
Coco_Bounty  15.07.2008 12:47
Míra Beránek je můj favorit hned po odmítnutí Haška! Zaslouží si to a je to odborník. Osu mužstva teď tvoří generace, kterou vedl v 21! Ideální řešení.
herbage  15.07.2008 12:50
Taky myslím, úplně se na něj zapomělo, ale spolu s panem Brücknerem jedni z našich nejlepších trenérů, a hodí se k repre.
božský John  15.07.2008 12:50
Presne ten je vybornej..pak jeste ti co jsem jmenoval Fitzel,Skorpil..ted me napad nas Komnackej,Ulicnej..mame dobry trenery jenom ve vyberu je odpad...
Staenly10  15.07.2008 12:58
To spis uz Dusan Uhrin ml.
božský John  15.07.2008 13:04
Noo nebo ten...
pompey_man  15.07.2008 12:33
Konečně dobrá zpráva. Sem rád že ho nevzali, protože si myslim, že když je to česká reprezentace, tak to má bejt to nejlepší co máme v ČR a né že nás bude trénovat Němec
Herr HRN  15.07.2008 12:33
Tak teď se nechme "překvapit" kdo asi bude novym trenérem
fan-thomas  15.07.2008 12:35
To je jasné kdo bude trenérem, je to beztak předplacený
Herr HRN  15.07.2008 12:37
však proto pišu "překvapit"
PJ  15.07.2008 12:34
Nemožnost přivést si vlastní asistenty? Co je to za debilní podmínku?
ital  15.07.2008 12:36
Neuvěřitelná...
Wozy  15.07.2008 13:22
tak vzhledem k tomu že je Německo hned vedle ČR by i to přestěhování do ČR bylo celkem nesmyslné, neřeknu kdyby to bylo přes půl Evropy.... jako třeba když měl Gruzii, ale teda nevim jak to zvládal tam, jestli taky dojížděl
božský John  15.07.2008 13:27
Ted by dostal na svazu novy Hundaj a moh by po D8 jezidt sem a tam...
spanhel  15.07.2008 12:37
Co jsem slyšel, tak Toppmöller v Gruzii úplně vyhořel. Navíc se tam ani moc nezdržoval a udělal si z toho nějaký rodinný podnik. Je dobře, že už jeho jméno mezi kandidáty nefinguruje.
ManRED  15.07.2008 12:40
gruzie neni čr
spanhel  15.07.2008 12:42
Ale Toppmöller by z ní Gruzii udělal.
ital  15.07.2008 12:43
Na to jsou asistenti. Pokud jim věří, může nechat sledování gruzínské(české) ligy na nich.
spanhel  15.07.2008 12:46
To je teda pěkná blbost. Trenér si musí taky udělat obrázek sám. Třeba Hiddink taky pravidelně chodí na zápasy ruské ligy.
ital  15.07.2008 12:55
Zrovna Hiddink ve svých posledních štacích právě tohle vůbec nedělal.
spanhel  15.07.2008 13:08
Jak vidíš, tak v Rusku to dělá. Jinak by v reprezentaci chyběl třeba Semak.
merengues  15.07.2008 12:44
Tsigi  15.07.2008 13:10
Včera tohle říkal Fitzel v Mladý frontě.
božský John  15.07.2008 12:47
T oej podminka cesky asistenty pane boze to jako kdyby mu davali pred zapasem papir s tim kdo ma hrat ..jinak k tomu ze tady ma bydlet,jelikoz je CR velice blizko Nemecka tak by to zas takovej problem nebyl...nakonec to vypada ze tam bude blbecek Jožka(Cech jak poleno uz podle krestniho jmena)....proc neoslvi nejakyho jinyho ceskyho trenera,treba toho Fitzela nebo Skorpila...
lionel19  15.07.2008 12:51
skoda, ze tam nechce jit Hasek nebo Zeman
injohny  15.07.2008 12:54
A je to celý v prdeli!!Ze všech tří kandidátů to měl být Toppmöller. Rada na to nemá a Chovanec... to je totální kokot, ten to už pomrdal jednou a jsme tam , kde jsme byli a tam, kde jsme být nechtěli!! Český fotbal potřebuje trochu oživení a tím by německý trenér určitě byl, jenom náš zasr... svaz s Košťálem a Mokrým to zase posrali. Já osobně jsem chtěl, bay trénoval Franta Straka nebo Hašek, popřípadě Zeman nebo Toppmöller, ale ani se jim nedivím, že se s těma blbcama ve fraku na sva¨zu nedodli, akorát by se ztrapnili. A ještě jedna věc.. Košťál .. to je starej sparťan, kterej celej českej fotbal zkorumpoval ať už jsou to pozemky na letné, které Sparta záhadně koupila místo 35OO,- kč / metr čtvereční za 300,- kč / metr čtv. nebo dnešní situace. Sice říká, že oficiálně odchází, ale to je POUZE oficiálně. Své lidi má pořád dosazený na místech, např. Mokrý atd.. a tak pro něj nebude problém zase do českýho fotbalu strkat nos a kurvit ho! Závěrem bych chtěl pochválit české reprezentanty do 19 let, kteří včera porazili Anglii, zaplať Pán Bůh, že Koštál nestrká své prsty i do mládežnických kategorií
herbage  15.07.2008 12:55
Prozraď prosím, kam ještě má Košťál prsty?
cermo7  15.07.2008 12:56
Všecho směřovalo k tomu aby ten po*raný Košťál měl u týmu Chovance nebo Radu!Přitom Rada co si budeme povídat pořádně nikdy neudělal větší úspěch a Chovanec??Ztráta času se o něm bavit,ale nedoved ani repre na MS a vypadli jsme s Belgii.Jj svaz je jedna velká trapárna!!
One-Real  15.07.2008 12:57
Já bych dal repre koučovat Koštěti,Zeman,Hašek,Beránek i ten Toppmoler nemusel bejt tak špatnej,at si to zkusí,hlavně ne Rada a Chovanec,vždyt jste viděli co udělal doma s Teplicema
ManRED  15.07.2008 12:58
1:3
One-Real  15.07.2008 12:59
právě a todle h.v.do má trénovat Repre,to jí snad přestanu sledovat
Talkers  15.07.2008 13:07
To je strašný,prohrál jeden zápas... Podle vaší teorie by snad měli Jarolíma za zápas s Arsenalem popravit?
vandertom  15.07.2008 13:08
No nebylo by to špatný...
Staenly10  15.07.2008 13:09
One-Real  15.07.2008 13:12
neprohrál jen jeden navíc na repre nemá a je to nesympatický člověk alespon podle mně
Staenly10  15.07.2008 13:13
Podle me pravy opak
One-Real  15.07.2008 13:14
to je věc názoru
Staenly10  15.07.2008 13:16
Ja vim
Talkers  15.07.2008 13:15
Jenže jako důvod proč ho nevzít k reprezentaci,že prohrál doma s nějakým neznámým týmem? Vždyt se to stane každému. Bys měnil trenery 3x do sezony.
One-Real  15.07.2008 13:16
Rada podle mně není trenér pro REPRE navíc poznamenaný neúspěche na Euru
musak  15.07.2008 13:23
Souhlas a navic ted nepostoupil s Teplicema poharu Intertoto
Staenly10  15.07.2008 13:27
Uz hrali tu odvetu??
vandertom  15.07.2008 13:28
2-0 vyhráli v Honvédu.
Staenly10  15.07.2008 13:29
Tak to je smula
musak  15.07.2008 12:57
Přesně tak ::thumbsup:to teda máme velký těstí že necháva mládežnické kategorie na pokoji
One-Real  15.07.2008 13:00
OT:Tragická zpráva přišla z Itálie - ve věku 23 let dnes při autonehodě přišel o život Gionata Mingozzi. Padesát procent práv na tohoto fotbalistu vlastnily Sampdoria a Treviso.

Velmi smutná zpráva
božský John  15.07.2008 13:07
Jezis takhle mladej kluk talentovanej a tohle se mu stane...nevis jestli tu nehodu zavinil sam nebo jestli nekdo jinej?
shatry  15.07.2008 13:09
zdravím no Chovance taky nechci ale je to edinej důstojný trenér který může být v úvahu a na víc si myslím že Chovanec repre už dříve nevedl špatně dokonce vyhrál kvalifikaci bez stráty bodu jo a to byl ještě v nároďáku potroublej ŘEPKA ALE NIC VE ZLÍM
Aaron  15.07.2008 13:10
Tady jeden názor Fitzele, který takto odpověděl na otázku, zda by měl být Toppmoler trenérem: Ne, my jsme s Gruzií hráli, znám jeho práci. Bral tam milion eur ročně, vzal si tam jako pomocníka bráchu, vlastně si z toho udělal rodinný podnik, a co vím, v Gruzii pobýval jen 10 dní před zápasem. Je směšné, že někdo vystřelí od boku jméno Toppmöller a řekne: To je vhodný kandidát k českému týmu. ....
Aaron  15.07.2008 13:11
*Fitzela :)
spanhel  15.07.2008 13:12
JJ. Jeho názor respektuju narozdíl od těch žalozpěvů tady v diskusi.
ital  15.07.2008 13:25
Ale i tohle může být: "Jedna paní povídala." Každopádně si za to Gruzínci mohou sami, pokud mu tohle dovolili.
merengues  15.07.2008 13:24
Fitzel by byl výborný asistent (Beránka?). On nebo Soukup. Toppmöllerovi asistenti jsou údajně kvalitní, ale jaký mají přehled o české lize a našich hráčích? A to to chtěli režírovat z Německa?
Aaron  15.07.2008 13:32
Nevím, jak si to Toppmeler představoval. Si snad nemyslel, že si bude moci vzít sebou bandu Němců....Je dobře, že tohle selhalo. V Gruzii byl nejspíš jen kvůli penězům. Tak by to bylo třeba i u nás.
Cenda  15.07.2008 13:18
Co vsichni remcate na Chovance?Dovedl tym az do baraze,ktera se nepovedla.Kazdy den neni posviceni.Myslim ze trenoval i Euro,kde nas zarizl Piereluigi,kterej nas a ostatni vychodni staty ma za parazity.Se ani nedivim ze mu ted vyhrozujou.Delat blbeho to mu teda jde.
božský John  15.07.2008 13:22
Kazdej den neni posviceni...zaplat panbuh ze kdyby to jednou nevyslo tak se v barazi hraje odveta...takze pres v tu dobu slaby belgicany mel postoupit i kdyby jak rikas jeden den nemeli posviceni...jesteze sem nebyl na takovym "levelu" a tolik to neprozival...to by me trefil slak
marty9637  15.07.2008 13:35
slabí Belgičani v tu dobu rozhodně nebyly... dokonce hráli lepší fotbal než my, neříkám, že to byla Chovancova vinna, ale rozhodně to není nejvhodnější kandidát na post kouče reprezentace... možná by nebylo od věci vyzkoušet Libereckej model s Csaplárem a Škorpilem.. že by byli dva rovnocenní trenéři
božský John  15.07.2008 13:37
Chtel jsem rict slaby v porovnani s nama(Poborák,mladej Nedved,Šmíca,nevim jestli Berger hral) ale s tema dvouma klucíma libereckejma by to nebylo spatny...
marty9637  15.07.2008 13:49
no hele on takovej Wilmots, Goor Verhoyen atd. taky zrovna nebyli špatný... ten zápas si celkem pamatuju rozhodčí nás strašně zaříznul, a pak začaly naši dostávat hloupý karty za kecy.. právě to byl ten okamžik kdy každej věděl, že za to musí nést odpovědnost Chovanec...
božský John  15.07.2008 13:51
Mne v tu dobu bylo 8 takze ja to nijak extremne neprozival ale pamatuju si ze by ho vsichni( i ja od taty zmanipulovany) povesili na nejblizsi strom...
marty9637  15.07.2008 14:07
jo to je pravda... a přesně se říkalo:: tenhle tým nemá budoucnost, nebo Nedvěd s Rosickým se nemůžou postavit vedle sebe- tohle se mimochodem bralo jako hlavní příčina neúspěchu, a pka jak spolu zářily ... ani Brucknerovi sem moc nevěřil to spíš sem chtěl znova Haška, kterej v tu dobu se Spartou dokazoval divy.
božský John  15.07.2008 14:09
Jo to uz si pamatuju lip...ja si pral toho Haska a pak Skorpila..cili ty ktery sem v ty dobe znal..ale nechtel sem Jarabinskyho kerej byl protezovanej...
marty9637  15.07.2008 14:23
no to mě by ani tolik nevadil v tý době to byl taky pan trener a když se pak mluvilo o Jarabinským nebo Brucknerovi, tak sem přál spíš Jarabinskýmu.. teď mě napadlo, že doufám že Hašek nebude figurovat u každý volby trenéra ale nikdy se jim nestane... s tim Csaplárem a Škorpilem to neni ale tak hrozný co?? ti dva vlastně nezažily pořádnej neúspěch, když byli spolu...
božský John  15.07.2008 15:33
No nebyli by zli..dobre se doplnujou..ale ja sem jablonecka takze bych tuhle trenerskou dvojci pres srdce neprenes:D..ale ne oba sou v pohode jenze to by si na ne museli páni funkciaonari vzpomenout...
marty9637  15.07.2008 15:48
a to si těžko vzpomenou...
božský John  15.07.2008 15:55
No to jo kdyz tam je takovej silnej kalibr Chosé Chovanec
marty9637  15.07.2008 16:09
jedno se mu musí uznat.. má velký charisma, všichni k němu cítí respekt hned od začátku.. něco jako Škorpil nebo Uličný
sterda  15.07.2008 13:49
Koukám, že Košťálovi tu hru se zahraničním adeptem všichni sežrali.
lama554142  15.07.2008 13:58
doufám že to bude rada
Staenly10  15.07.2008 13:59
Staenly10  15.07.2008 13:59
Proc Rada??
musak  15.07.2008 14:05
to si děláš srandu ne??
lama554142  15.07.2008 14:07
ne
musak  15.07.2008 14:09
to by ses teda měl probrat! Řekni mi co Rada dokázal??
lama554142  15.07.2008 14:18
nic ale mam ho radši než toho spartana chovance
23Leos23  15.07.2008 14:01
Uličný
Radin  15.07.2008 14:03
Nejlepší bylo sledovat Pepu Chovance jak převzal Spartu na ty poslední dva zápasy ligy a jak dopadly?Nejde o dlouhodobou práci,ta mu stejně nejde,ale o ty střídání atd.Pepa vůbec :-D
lama554142  15.07.2008 14:05
no je lepší než chovanec
musak  15.07.2008 14:23
aha
lama554142  15.07.2008 14:29
ty si spartan
musak  15.07.2008 14:34
Jsem ale chovance zrovan nemusem
Staenly10  15.07.2008 16:14
Ty si Spartan?
musak  15.07.2008 19:42
Jo jsem!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sparta 4EVER!!!
Staenly10  15.07.2008 19:45
Tak to je skoda,protoze Slavia 4ever !!!!!!!
musak  15.07.2008 19:49
Tak je to jedno kdo komu fandí Duležítá je ted Repre GL ta se bude řešit až potom kdo vyhraje atd
b.schweinsteiger  15.07.2008 19:52
no vyhraje 100pro sparta
musak  15.07.2008 19:54
Souhlas taky si to myslim ale spíš na 1000%
Staenly10  15.07.2008 20:03
vy ste snilci
b.schweinsteiger  15.07.2008 20:05
proc myslis?
musak  15.07.2008 20:12
To by mě tak docela zájímalo??
Staenly10  15.07.2008 20:13
Protoze vyhraje Slavia
adelka.k  15.07.2008 16:42
bože.................a konečně jsme mohli něčeho dosáhnout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale teĎ....sme na tom skoro stejně jak sme byli.....
Bola  15.07.2008 16:46
tak to je pěkně v prdeli když bude trénovat některý z těch dvou šašků co zůstaly nejlepší by bylo aby si to MR. Košťál trénoval sám... by jsme aspoň ve světě vynikly s trenérem s největší hubou a čuráčí hlavou takže MS 2010 bez ČR
tomaso25  15.07.2008 16:51
Tragikomedie s netrenérem Chovancem spěje do finále. Nakonec se budou plácat po ramenou, jak je to výborná volba. Jako hlavní klad budou budou zdůrazňovat, že už u repre byl a má tak potřebný zkušenosti (na jeho katastrofální konec se už radši zapomnělo). I úspěchy v klubu má, vždyť vyhrál před 11 lety ligu, v zahraničí působil (2. liga v Rusku). Mokrý se slzou v oku oznámí, jak je důležitý, že je koučem Čech a ne nějaký cizák.

Ale fandům nezbude, než se na MS koukat bez české účasti. Její pravděpodobnost se totiž dost snížila.

Upřímně, on ani Toppmöller by nebyl žádný terno, ale furt lepší než duo Chovanec-Rada dohromady...
Sosi  15.07.2008 18:57
Moje řeč... Jak tam můžete všichni chtít Chovance, kterej to před 6 lety tak posral a všichni ho z tama hnali... Ať si zůstane sport.ředitelem a necpe se do trenování, když to neumí... To má víc úspěchů Škorpil, Cipro, Csaplár...
b.schweinsteiger  15.07.2008 19:57
to jo
warrior100  15.07.2008 20:17
pokud kostal bude na trunu, tak trenera nesezenou ani ferdu mravence
Radys  15.07.2008 21:41
pořád se to točí kolem stejných jmen. Co něco novýho mladýho _? Mně by se líbil někdo z éry Euro v Anglii: Poborský, Kadlec st., Kubík.
Ale asi nemají potřebnou kvalifikaci, ale mohla by to být nová krev.
Miky.77.14  15.07.2008 22:51
máš pravdu
muzajs  15.07.2008 21:55
Volba trenéra mi silně připomíná volbu prezidenta. Jenže tam to dopadlo docela dobře.
Radys  15.07.2008 22:28
jak pro koho
muzajs  15.07.2008 23:25
Když se pokusím vytvořit paralelu se současnou nabídkou kandidátů na reprekouče, pak extremně vzato by se prezident volil mezi Hitlerem a Stalinem. Proto tvrdím, že v té politice to nedopadlo tak špatně, i když komedie to byla stejná.
Radys  15.07.2008 23:38
nebo taky paralela Lauer a Hardy.
Psal jsem to už v předešlém příspěvku: chce to novou krev, ale nejdříve nové vedení. Bohužel je to stát ve státě a nikdo se sám neodvolá.
muzajs  16.07.2008 00:33
Jojo, kdysi jsem tu psal, ať odstoupí celej svaz, přijde nový vedení a ukecá Brücknera, aby se vrátil a bude vymalováno.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama