reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Světové talenty: Carlos Vela

04.10.2008 13:48 - Aktuality
Carlos Vela (© skysports.com)
 
Po trávnících na celém světě běhá několik zajímavých mladých fotbalistů, kteří ještě nevisí na zdech svých obdivovatelů, i přesto ale mají před sebou slušnou budoucnost. Díky serveru skysports.com budete mít možnost každý týden se dozvědět něco více o jednom z nich. Jako první na řadě je Mexičan Carlos Vela z Arsenalu.

Tento 19letý mladík na sebe poprvé upozornil v roce 2005, kdy se svou rodnou zemí dokázal vyhrát mistrovství světa do 17 let a s pěti brankami se stal nejlepším kanonýrem celého turnaje. V Mexiku se tak narodil nový střelec, jenž by se měl za pár let stát hvězdou seniorského národního týmu. Po pár měsících se objevil také v Evropě, konkrétně v Celtě Vigo, a vydal se postupnou cestou na vrchol. V současné době se však snaží prorazit v nabitém kádru londýnského Arsenalu, kde si na konto připsal už první starty a dokonce také hattrick, který vstřelil v nedávném zápase Carling Cupu proti Sheffieldu United.

Vela není typickým hrotovým útočníkem, přesto jej zdobí slušné fyzické dispozice a hlavně kvalitní zakončení. Velmi dobře si vede také v hlavičkových soubojích. Má tedy všechny předpoklady k tomu, aby z něj mohl být za pár let klidně i klíčový hráč Arsenalu. Levonohý Vela dokáže udržet balón, hodí se do kombinačního fotbalu, nehraje sobecky a nebojí se ani soubojů jeden na jednoho.

Potenciál mu tedy nechybí, otázkou ale zůstává, zda se dokáže v tak velkém klubu jako jsou Gunners adaptovat a jak si dokáže zvyknout na anglický fotbal. Největší problémem Vely je poměrně nízká střelecká produktivita, pokud ovšem tento neduh odstraní, zcela jistě se v evropském fotbale prosadí.

Co říká pozorovatel...

Velké jméno si udělal už v mládí v Mexiku, poté hrál ve třech španělských klubech (Celta Vigo, Salamanca a Osasuna, pozn. redakce). Nyní věří, že se dokáže prosadit také v Anglii a typově by s tím pravděpodobně neměl mít problémy.

Hodnocení pozorovatele...

Střela: 9 z 10
Přihrávka: 8 z 10
Bránění: 6 z 10
Rychlost: 8 z 10
Hlavičkování: 8 z 10
Předvídaní hry: 9 z 10
Nynější schopnosti: 8 z 10
Potenciální schopnosti: 10 z 10

Celkové hodnocení pozorovatele: 66/80

41-50 - zaslouží si pozornost
51-60 - velká naděje
61-70 - je na dobré cestě na vrchol
71-80 - současná extratřída

Vizitka

Jméno: Carlos Vela
Datum narození: 1. března 1989
Místo narození: Cancun, Mexiko
Pozice: Útočník
Klub: Arsenal
Nynější cena: 10 miliónů liber
Potenciální cena: 35 miliónů liber
Autor: Tomáš Honajzer / skysports.com
Počet zobrazení: 5877
Komentáře (157)
fantomas  04.10.2008 13:52
Je opravdu šikovný, líbí se mi ještě více jak Theo, je komplexnější.
ally  04.10.2008 13:55
vsak Walcott sa vie akurat rozbehnut kym neskonci aj s loptou za ciarou
fantomas  04.10.2008 14:15
Tak to bych zase nepřeháněl, rozhodně má více předností. Na Carlosovi se mi ale líbí jeho větší smysl pro týmovou hru.
El_Cid  04.10.2008 17:21
to zni jako ostravska skola
Didi  04.10.2008 13:55
Jenže, Theo má rychlost 10 z 10
N.Novo  04.10.2008 13:57
Rychlost není vše....
ally  04.10.2008 13:58
Nacho Novo - srdcar z Ibroxu
DeejayLoLo  05.10.2008 19:53
Nacha Nova som mal isty cas ako hraca velmi rad
robertocarlos  04.10.2008 13:59
pěkný nick, doufám, že víš kdo to byl (neber to jako urážku)?
ally  04.10.2008 14:03
koho myslis ? didi? no tak potom aj vavá
robertocarlos  04.10.2008 14:35
však jistě i Vavá, to jsou osobnosti historie fotbalu. Jen mne překvapuje, že někdo tady má podobnou přezdívku - Didi, Vavá...
ally  04.10.2008 14:39
mozno ze tie didi znamena nieco uplne ine
Didi  04.10.2008 14:45
Neboj vim, kdo řidil hru brazilců na MS 1958 a 1962...Didi
robertocarlos  04.10.2008 14:55
výborně
steve5  04.10.2008 13:59
kdyby v rychlosti neuměl ovládat míč tak mu je k ničemu, Theo mi přijde někdy zbrklý a že ty svoje nohy ani neukočíruje, ale když se mu vede tak je na něj krásná podívaná..
Danis  04.10.2008 14:14
11/10 . Vela i Theo si me hrozně líbí a dostávají dost šancí se ukázat a to bude v jejich karrieře klíčové kdežto třeba DiSanto v Chelsea těch příležitostí moc nedostává spíš vůbec a to je určitě škoda a takových hráču je spousta ....

Než aby hráli základ ve středu tabulky tak jdou do TOP klubů vysedávat na tribunu - nechápu .
futucek  04.10.2008 13:54
urcite velkej talent,uvidime jak se bude vyvijet dal
steve5  04.10.2008 13:58
podle mě jeden z největších fotbalových talentů na světě, rozdíl mezi ním a Theem je (tedy kromě toho že jsou rozdílné typy) ten že Theo přišel za větší peníze a tudíš dostává více šancí, nevím za kolik přišel Vela ale určitě to nebyl takovej balík, jeho nevýhoda byla ta že nemohl mít pracovní povolení a tak putoval po Španělsku, ale tedka je v aklimatizačním procesu a až si naplno zvykne na Anglii věřím tomu že se výrazně prosadí, protože AW určitě prodá někoho z dvojice Van Perise - Adebayor..
$dolar$  04.10.2008 13:58
No nevim, to hodnoceni se mi prilis nezda, Carlose mam rad, ale takovyhle hodnoceni si zaslouzi ( az na potencial ) tak Henry, Shevchenko, Tevez atd. Trochu si myslim, ze to autor prehnal.
steve5  04.10.2008 14:00
já to hodnocení berou s rezervou, je to spíše hodnocení v rámci jeho věkové kategorie
$dolar$  04.10.2008 14:01
Jo tak to potom jo, potom to sedi
steve5  04.10.2008 14:02
podle mě je jasné že kdyby měl "nynější schopnosti" 8 z 10 tak by v Arsenalu neseděl na lávce
ally  04.10.2008 14:04
taky senderos mal 10/10 ze nieco poserie
steve5  04.10.2008 14:26
strašně vtipný
fantomas  04.10.2008 14:28
Ty jo kolik ti je, že se bavíš takovými stupiditami?
Tim  04.10.2008 14:03
Ja tomu hodnoceni spis celkove moc nerozumim. Nejdriv autor ohodnoti hlavni herni cinnosti a pak jeste jednou oboduje nynejsi schopnosti.
Tim  04.10.2008 14:04
Ale to je asi proto, aby vychazela stupnice do stovky.
Tim  04.10.2008 14:10
Tak je jich jenom 8, tudiz do osmdesatky.
bakasa  04.10.2008 14:09
To hodnocení autor určitě posuzuje vzhledem k jeho věkové kategorii
ally  04.10.2008 14:01
to predvidanie hry sa mi zda hodnotit trocha scestne, ved to zalezi aj na tom akych mas spoluhracov ak su drevenaci mozes ty predvidat kolko chces ked im to (ne)mysli inak.
Tomik111  04.10.2008 14:02
dobrý hráč
leggos  04.10.2008 14:10
Zajímavá nová rubrika ...to hodnocení je ale dost zavádějící
steve5  04.10.2008 14:11
už jen z toho důvodu že toho moc ještě mezi dospělýma neukázal aby se dal takhle hodnotit..
bakasa  04.10.2008 14:16
A co ve Španělsku???Jak v Salamance tak v Osasuně odehrál přes 30 zápasů...nehledě na to že hodnocení samozřejmě že nemůže být úplně přesný,ale určitě je děláno v porovnání s jeho věkovou kategoríí
steve5  04.10.2008 14:19
čekal jsem že se někdo ozve, záleží taky na tom jak je odehrál, jestli hrál v základu, a kolik vstřelil branek... po těhlech číslech jsem se ale nepídil, tak o tom moc přehled nemám
bakasa  04.10.2008 14:25
Abych pravdu řekl tak tohle taky přesně nevím,ale řekl bych že většina byla v základu,ale tuším že minimálně v Osasuně hrál spíš podhrota než typickýho útočníka...jinak Salamanca(31 zápasů,8G,15A),Osasuna(33 zápasů,3G,4A)
steve5  04.10.2008 14:27
v Salamance to je pěkná statistika, v Osasuně slušná
bakasa  04.10.2008 14:27
Nebo možná tam dokonce hrál i kolikrát levý křídlo
xyonek  04.10.2008 14:13
Snad se tu objeví i Pato :)
T.Honajzer  04.10.2008 14:17
Objevovat se tu budou především hráči, kteří se ještě nijak výrazně v A mužstvech neprosadili, ale mají před sebou velkou budoucnost. Ovšem ani Pato není vyloučený
merengues  04.10.2008 14:14
Bránění za 0 a hned by byl o level níž .
herbage  04.10.2008 14:16
U obránců zas budou hodnotit střelu a přihrávku, nějak to hodnocení nechápu.
merengues  04.10.2008 14:17
No právě . Ale jinak nic proti, nápad to není špatnej.
syphoon  04.10.2008 14:17
jj Vela! Když si ho v FM manageru 2006 koupila Sevilla za 30mil. eur, tak do te doby jsem ho neznal. Pak mi dal v zapse 4 kusaje a bylo
fantomas  04.10.2008 14:18
Jinak to hodnocení bych rozhodně posadil trochu níže.
Pato.cz  04.10.2008 14:18
Tomáši, neříkal jsi, že tato rubrika se chystá na F365?
T.Honajzer  04.10.2008 14:21
nn, neříkal....
Pato.cz  05.10.2008 14:34
Tak to jsem tě špatně pochopil.
Trewinn  04.10.2008 14:19
Já bych zkopíroval hodnoty z nejnovějšího FM a článek by byl raz-dva hotov
steve5  04.10.2008 14:21
tam je těch hodnot zase moc ale nápad dobrej
bommpary  04.10.2008 14:20
Este by me zajimala vaha a vyska tohoto hrace. JInak super
Fc_Gunners  04.10.2008 14:27
"Největší problémem Vely je poměrně nízká střelecká produktivita". To bych ja osobne tedy opravdu nerekl.Kazdopadne Carlos je nase budoucnost,stejne jako spousta jinyhch nasich hracu,jde jen o to jesli je AW udrzi pohromade,v coz doufam,ale kluby jako Chelski,Red Debils,Looserpool,Real,Man city atd jsou hladovi po talentech takze bych rekl,ze urcite nase rady brzy nekdo opusti.
steve5  04.10.2008 14:29
největší potíž je ale ta že drtivá většina se ve velkoklubech neprosadí, AW si je toho vědom a tak radši než aby koupil za velké peníze posilu (a to na to má), bude dávat šanci mladým..
steve5  04.10.2008 14:29
tím jsem chtěl říct AW
Fc_Gunners  04.10.2008 16:30
Jasny to chapu,libi se mi jeho(AW)politika,ale ted jde jen o to ze jesli ten tym co ma ted udrzi pohromade aspon 3-4 roky,tak budeme opravdu tezko porazitelni a o to mi jde,udrzet to.Ale to neni jen na AW,urcite se v tom teamu najde nekdo kdo bude chtit ji za vetsimi penezi a to je ten nejvetsi problem(hraci jako Cashley,flamini,hleb...).
steve5  04.10.2008 18:50
jediná cesta je už od dorosteneckých let pěstovat arsenalistycký klubismus, pak ti hráči odcházet nebudou, když u náš zůstane Cesc, tak okolo něj se za pár let utvoří úžasná parta z hráčů, kteří tam hrají tedka a časem dozrají..
ally  04.10.2008 14:28
POLL: Kto je podla vas najvacsi talent sucasneho futbalu? (vek do 21 rokov)
MESSI

fantomas  04.10.2008 14:29
No a co my s tim?
ally  04.10.2008 14:31
co ako nevies zase co je poll?
fantomas  04.10.2008 14:31
Proč bych to nevěděl?
steve5  04.10.2008 14:31
když pominu význam tvýho příspěvku, tak podle mě je to Theo Walcott nebo Bojan Krkic, hráče jako Messiho a Fabregase beru už jako hotové hráče
ally  04.10.2008 14:34
to ako ste sa do mna obuli ci co? len som chcel uskutocnit prieskum tot vse no ak sa vam to nepaci nereagujte ja nikoho nenutim
fantomas  04.10.2008 14:35
No jéje, ono to brečí, že se do něj někdo obouvá. Na to mám akorát: Nečiň druhým to, co je tobě samotnému nepříjemné.
ally  04.10.2008 14:38
ale ved ja sa zabavam ze tentokrat zase nevies co je to poll
fantomas  04.10.2008 14:46
Graham Poll, to je ten šášula, co mám pocit Šimuničovi v jednom zápase ukázal dvě žluté karty, aniž by mu udělil červenou, jestli se nemýlim.
steve5  04.10.2008 14:47
on asi ale myslel význam anglického slova "poll", to je "hlasování"
fantomas  04.10.2008 14:49
Aha, tak to je pak jiná.
steve5  04.10.2008 14:39
no já jen že tvoje příspěvky někdy postrádaj smysl...
ally  04.10.2008 14:40
ked sa opytam kto je podla vas naj talent to ako postrada zmysel? sorry nerozumiem ti.
steve5  04.10.2008 14:45
nech to plavat .. odpověděl jsem ti
merengues  04.10.2008 14:41
1. Higuaín, 2. Fábregas, 3. Messi, 4. Kun
steve5  04.10.2008 14:43
tak dyž budu počítat i messiho a fabregase tak to je takto:
1. Messi, 2. Kun, 3. Fabregas, 4. Theo/Bojan, 5. Higuaín
merengues  04.10.2008 14:47
Njn, nechal jsem se unést . Ale na to tvoje 4. místo bych dal Hamšíka .
steve5  04.10.2008 14:48
taky možnost
fantomas  04.10.2008 14:47
1. Messi, 2. Fabregas, 3. Higuain, 4. Kun, 5. Krkič
Frankie_Yeah  04.10.2008 16:19
Jen dotaz,Krkič,Kiguaín,Hamšík anebo Walcott jsou dle vás před Benzemou?
steve5  04.10.2008 18:51
máš pravdu, měl by tam taky být, ale ten přetlak talentů je docela velký díky bohu
ListerRD5692  04.10.2008 15:00
Messi je hotový hráč...
Tomanatura  04.10.2008 15:32
Syn Aguera...
BaryhoStaraForma  04.10.2008 15:47
Neboli vnouče slavného dědečka s Božskou rukou
N.Novo  05.10.2008 21:45
Trewinn  04.10.2008 15:38
EDER
Fc_Gunners  04.10.2008 16:26
Jakozto fan arsenalu je ma odpoved jasna:Walcott
irik  04.10.2008 16:01
doufám , že na tenhle články budou navazovat další a objeví se v nich i budoucí nejlepší hráč všech dob Toniiiiiiiiiiiiiii ....Kroos!
Tomanatura  04.10.2008 16:17
irik  04.10.2008 16:18
Kždý musíme nečemu věřit
Tomanatura  04.10.2008 16:20
Když myslíš...
Tomanatura  04.10.2008 16:22
Toho kluka nemám rád ani v nejmenším . Ani se mi nelíbí jak hraje, podle mého je to jenom bublina...
irik  04.10.2008 17:32
Není to bublina , to že se ti nelíbí jak hraje , to je tvůj subjeltivní pohled ...mě se třeba taky nelíbí jak hraje Ronaldo , ale on prostě je nejlepší ... a bubliny nejsou oceňovány jako nejlepší hráči MS U17 kde za seebou nechal mimojiné i třeba bojana
Tomanatura  04.10.2008 17:37
ME 17... Tam hraje teďka můj kaamrád, který až dojede, tak se půjde opít a zhulit. Tomu bych velkou váhu nepřikládal.
Navíc Kroos snad teď ani nehrává ne?
Trewinn  04.10.2008 17:40
Který to je? Ať se můžu při sledování smát
Tomanatura  04.10.2008 17:50
Stráník Vašek Hrával ve Slávce, teďka je v Synotu zas
Trewinn  04.10.2008 17:54
Jj, jdu volat do blesku
Tomanatura  04.10.2008 17:55
irik  04.10.2008 17:50
MS ... pod Hitzfeldem hrál pravidelně , teď pod Klinsmannem nastoupil 2x , ale to nic neznamená páč Klinsi vůbec neví co dělá , ale je mu pořád 18 takže šancí bude ještě dost a dost
Tomanatura  04.10.2008 17:51
Do 17 let je ME, MS není. Já mu přeju, ale vůbec se mi nelíbí, třeba v budoucnu mě ale překvapí
irik  04.10.2008 17:54
Ale je ... každý 2 roky ...
Tomanatura  04.10.2008 17:54
18, 20
bommpary  04.10.2008 18:31
FIFA U-20 World Cup
FIFA U-17 World Cup
Tomanatura  04.10.2008 18:33
Dík, že jsi mi rozčířil obzor
bommpary  04.10.2008 18:34
nz staci jenom pohledat
Tomanatura  04.10.2008 18:34
Proč mi teda říkali, že jedou na EURO? To nechápu
Tomanatura  04.10.2008 18:36
Sedmnáctka postupuje z prvního místa
27.09. - První fázi kvalifikaci mistrovství Evropy zvládl reprezentační výběr hráčů do 17 let výborně. V Maďarsku nenašel přemožitele a postupuje z prvního místa. V posledním utkání hrál 0:0 s domácím týmem.
Tak nevím teda.
bommpary  04.10.2008 18:41
ted bude od 1. do 31.3 2009 dalsi cast kvalifikace tzv elite group a pak od 6.5 je hlavni turnaj ME 17
bommpary  04.10.2008 18:43
pardon elite round
Frankie_Yeah  04.10.2008 16:20
Aby nedopadl jako Podolski...
irik  04.10.2008 17:34
ale Podolski je něco úplně jiného Podolski začal být slavný když mu bylo 21 , Toni když mu bylo 17 ... Toni je odchovanec Bayernu , Podolski Kölnu což automaticky znamenalo přestup , který může stát za Podolského trápením
One-Real  04.10.2008 16:47
1.Messi( Nerad to říkám)
2-3.Fabregas-Aguero
4.Higuaín
5.Hamšík-Theo
Messiáš  04.10.2008 17:12
Bojan je talentovanější než Higuaím, Walcott nebo Hamšík
DeejayLoLo  05.10.2008 19:52
Nemyslim
-Kopy-  04.10.2008 17:06
Juaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Mataaaaaaaaaaaaaaaaaaa
GEGE  04.10.2008 17:08
Potty  04.10.2008 17:39
One-Real  04.10.2008 20:00
Kopy
PaulMcicetea  04.10.2008 17:17
co ten skysports uvedenej jako zdroj? to to jako autor převzal z jejich stránek?
kubys  04.10.2008 17:24
No chci vidět, jestli tady dáte článek i o Celsinhovi
hrubas  04.10.2008 23:35
už toho manažera nehraj
kubys  05.10.2008 12:17
No FM jsem hrál naposledy, tak před rokem Pokud myslíš, že nemám hrát Pro Cyling Manager, tak tam žádný fotbalista není
majka  04.10.2008 17:30
''Největší problémem Vely je poměrně nízká střelecká produktivita'' kdo to psal,mam se smat?
ally  04.10.2008 17:48
tak to uz chodi ze najlepsi strelec ms 17 ma nizku strelecku produktivitu
Talkers  04.10.2008 18:00
Takže nejlepší střelec EURA 04 neměl poslední 2 roky nízkou střeleckou produktivitu? Stačí mrknout na statistiku: Salamanca(31 zápasů,8G,15A),Osasuna(33 zápasů,3G,4A)
spanhel  04.10.2008 18:14
Busquets, Pedrito, Messi, Bojan...
Frankie_Yeah  04.10.2008 19:38
Jj a Pique,Cáceres a Crosas by také šli zmínit.
Ol!ver  04.10.2008 18:44
talentov je vela ale mna zaujimaju hlavne Hobbs,Darby,Lucas a Babel
scouser  05.10.2008 00:33
a co Nemeth nebo Pacheco?
Ol!ver  05.10.2008 00:47
sak samozrejme ze aj ti ale to keby tu vypisem vsetkych tak aj tak by ich nikto nepoznal ,napisal som len najznamejsich
scouser  05.10.2008 08:54
no prave... podle me je Nemeth znamejsi nez Darby, Nemeth byl asi nejlepsi utocnik ME19
Ol!ver  05.10.2008 12:56
ok,ok ale neviem ci sa presadia lebo vies aky je Rafa
cece  04.10.2008 20:03
mal som ho moznost vidiet a take kritie lopty a rychlost ma malo ktory hrac!!!
willi  04.10.2008 23:59
nemělo by se to spíše jmenovat světoví talenti ? (opravte mě, jestli se pletu...)
daewa  05.10.2008 08:15
Tak by to znělo trošku líp no :)
ally  05.10.2008 09:16
Najlepsie potom Talenty svetoveho futbalu.
Philippe  05.10.2008 09:39
Giovinco, Balotelli, Paloschi, Okaka, Jovetic
ally  05.10.2008 10:23
mam obavu aby Okaka-Chuka nebol len vecny talent
Giovinco ked bude dostavat tolko sanci co dostava napredovat nebude, mal by ist aspon na rok do mensieho klubu (ale zas nie do Empoli ktore uz vykonnostne prerastol)
Balotelli je podobny pripad ako Gio, Paloschimu sa cudujem ze siel o ligu dole do Parmy, ale zas pri Lucarellim a najnovsie pod Guidolinom moze napredovat
Jovetic nema sancu na zaklad, Viola ma do ofenzivy velku konkurenciu.
Mne sa paci Mati Fernández z Villarrealu. Ma skvelu techniku, prehlad v hre, navyse dava goly (za 3 roky od svojich 18. dal v Colo-Colo 57 golov).
Philippe  05.10.2008 10:51
Letos už je Okaka v A-týmu, tak uvidíme, jak využije šance, které mu snad Spalletti dá. Giovinco by měl dostávat více šancí, Balotelli to má těžké, konkurence v Interu je velká. Paloschi by měl hrát v Parmě pravidelně a to je pro něj jedině dobře. Jovetic bude ve Viole asi jen střídat, ale třeba ho pošlou někam na hostování..
Trewinn  05.10.2008 11:06
Paloschiho jsem viděl asi 2-3x v Serii B letos, je to borec a Milán má štěstí, že ho má.
marty9637  05.10.2008 20:54
bez Jovetiče bych toho v CSM moc nenahrál , takže mu přeju vše nejlepší
Tomanatura  05.10.2008 12:47
Pato, Giovinco, Evans,...
xyonek  05.10.2008 14:18
Bojan, Pato, Giovinco..
Scolari  05.10.2008 14:18
Fernando Genro,Zé Eduardo,Kerlon jsou větší talenti
steve5  05.10.2008 15:14
no zrovna ten Kerlon nevím, nevím. táhne mu na 21 a pořád se moc neprosadil..
Jendys  05.10.2008 15:44
Walcott, Vela, Pato, Bojan
Jakub19  05.10.2008 20:34
1. Messi, 2. Bojan, 3. Busquets, 4. Pedrito, 5 až...ten zbytek
marty9637  05.10.2008 20:45
a Thiago Alcantára, Gai Assulin
Jakub19  05.10.2008 20:49
Tak ti zatím do áčka nenakoukli, tudíž jsem je neuváděl
marty9637  05.10.2008 20:53
já je ani neviděl pořádně hrát neměl sem zatim možnost, ale četl jsem celkem dost a hlavně Assulin by mohl jednou do áčka nakouknout
marty9637  05.10.2008 20:47
Mareček, Morávek, Necid, Fantiš
N.Novo  05.10.2008 21:42
Jak to tak čtu tak je podobně všestranný jako Ronaldo(mluvím o minulé sezoně, současné výkony sem netahejte) taky ho v mládí trápila nízká produktivita, jen Carlos má o pár bodů navíc, že není sobecký a méně simuluje.I jako fanoušek ManU budu rád, když ho uvidím hrát dobře.S Arsenalem je to takové....moc talentované.....ale výsledky se jaksi 4roky nevyskytují....
marty9637  05.10.2008 21:50
Vela sice až tolik talentovanej jako Kristián není, ale stopro bude pro tým důležitější než on... Arsenal má talentovaný mužstvo, ale s takovymhle přístupem to nikdy nebude velkoklub
N.Novo  05.10.2008 21:54
Lepší kličku než Ronaldo má asi jen Deco a souhlasím s tím že bude pro tým duležitější, možná nebude mít takové statistiky, ale pro tým asi lepší bude, teď jen aby vůbec dosáhl zákl. sestavy Arsenalu.......
marty9637  05.10.2008 22:05
s tou kličkou: Ronaldo má asi nesrovnatelně nejlepší kličku, ale když se mu náhodou nepovede, tak spadne a místo, aby to napravil, tak se kouká na rozhodčího .... Arsenal bude Velu využívat asi jen občas a nevim jak si zahraje až se uzdraví Eduardo, protože to je stejnej typ a ještě do toho je víc gólovej
ally  05.10.2008 21:54
Arsenal nie je velkoklub? A co potom?
To ze nemaju posledne roky vysledky (trofeje) este neznamena ze by neboli velkoklubom.
Teda aspon u mna velkoklub znamena historia, uspechy, zazemie, stadion, fanusikovia.
A to vsetko Gunners maju na svetovej urovni.
Akurat trpia na Wengerovu slabost na mladych chlapcov
marty9637  05.10.2008 22:01
Však to taky myslím tak, že s takovymhle přístupem těžko něco velký ho vyhrajou což velkokluby dělávaj.. samozřejmě můžou chytit šňůru vítěznejch zápasů a možná i něco vyhrát, velkokluby ale mají dostatek zkušených hráčů, kteří i když se týmu nedaří dokáží sbírat body
Tomanatura  05.10.2008 22:34
Velkoklub je tedy i Leeds, Nottingham Forest, Steaua Bucurest a tak dále?
marty9637  05.10.2008 22:54
svým způsobem určitě jsou..
Tomanatura  05.10.2008 23:17
Svým způsobem...
DeejayLoLo  05.10.2008 23:53
Porovnavas neporovnatelne
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama