Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Svěrkoš do Saturnu Moskva nepřestoupí

03.07.2008 20:46 - Aktuality
Václav Svěrkoš (© uefa.com)
 
Ačkoli se zdálo, že přestup ostravského útočníka Václava Svěrkoše do Saturnu Moskevská oblast je otázkou jen několika hodin, transfer se nakonec neuskuteční. Čtyřiadvacetiletý reprezentant sice odletěl do ruské metropole a čekalo se, že v pátek se Saturnem podepíše kontrakt, kluby se však nedohodly.

"Kluby se na přestupu hráče nedohodly. Václav Svěrkoš se tedy vrací domů a v pátek se zapojí do přípravy," řekl ČTK mluvčí Baníku Igor Bruzl.

Předběžná podoba dohody mezi letošním králem ligových střelců a Saturnem existovala už od minulého týdne, kdy fotbalista jednal s vedením moskevského klubu na soustředění celku v Salcburku.

Saturn byl dlouhodobě nejvážnějším zájemcem o Svěrkošovy služby. Obě strany byly v kontaktu už před mistrovstvím Evropy, po němž se k uchazečům přiřadily ještě Besiktas Istanbul a FK Moskva. V minulosti už Svěrkoš působil ve třech zahraničních klubech, Mönchengladbachu, Herthě Berlín a Austrii Vídeň.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2098
Komentáře (148)
xyonek  03.07.2008 20:49
Dle mě to dopadlo dobře, už parkrát to uspěchal a jak to dopadlo, ještě ať do zimy zůstane
Drezega  03.07.2008 20:49
ano ano
Mickee  03.07.2008 20:51
nekam do anglie. do nizsich klubu PL
spanhel  03.07.2008 20:54
To ani náhodou.
herbage  03.07.2008 20:55
Tak do Sparty a to myslím vážně, Víťa lavička tě přivíta a jako kompenzaci pošleme Doška i s Kuličem a když budete mít zájem i Kisela vám dáme
spanhel  03.07.2008 20:58
O to je smutnější, že to myslíš vážně.
herbage  03.07.2008 20:59
Ještě Matušoviče a Voříška, to už musíte brát
spanhel  03.07.2008 21:00
To bychom ten odpad neměli kam dávat...
herbage  03.07.2008 21:02
Njn, taky nevím, jak se toho sami zbavíme, Kisel a Došek se drží jak klíšťata, konec smluv v nedohlednu, ach jo.
Maritazzi  03.07.2008 23:39
Matušoviče s radostí, ale co ten Vořech...
Danis  03.07.2008 20:57
Něco jako Bednář . Se divim že se nedohodly na přestupové častce ..
IZZY  03.07.2008 20:58
Ja ani ne,Ostrava si zase mysli,buhvi koho ma (pr. Baros) a chce za nej zas balik ...
dejv  03.07.2008 21:00
Ale on je pan nekdo,nejlepsi strelec ligy, a vyhral cesku jediny zapas na EURU
Danis  03.07.2008 21:04
15golu v český lize neni zas až tak dobrá vizitka na to aby se o nej prali kluby z Evropy . Půl golu na zápas v GL . Kdyby dal 20 chápal bych to ...
dejv  03.07.2008 21:11
jestli jsis precetl statistiku on nedal 0,5 golu za zapas dostal cervenou a pak virozu asi 4 zapasy nehral
Danis  03.07.2008 21:15
Žádný statistiky nečtu . Sice jsem si zmílil v tom průměru golu na zápas každopádně nehraje buh ví jak na to aby mu přicházeli nabídky z týmu z PL
dejv  03.07.2008 21:20
Ma formu coz prokazal na EURU a prave tam ho udajne videl trener fulhamu a chce ho.
Danis  03.07.2008 21:27
No tak sice dal za ňákých 30.minut gol ale z toho nemůžes ňák výrazně usuzovat že měl (má) formu
dejv  03.07.2008 21:31
Tu formu prokazoval cele jaro v baniku a potvrdil ji na euru golem.Kdyz se dari tak tam utocnikovy padne vsechno a ukazka toho je ten haluzacky gol
Danis  03.07.2008 21:33
JJ to je pravda v GL po odchodu Fenina asi nejlepší útočník ale stejně si myslim že by si měl ještě počkat a zůstat v Baníku ještě sezonu ...
spanhel  03.07.2008 21:34
To mi chceš jako říct, že Fenin je kvalitativně na stejné úrovní jako Svěrkoš?
dejv  03.07.2008 21:37
ja chci aby zustal , jen se mi nelibilo ze zpochybnujes jeho kvality
Danis  03.07.2008 21:41
V GL je výborný ale prostě mi připadá ''směšné'' že by měl hrát v PL
dejv  03.07.2008 21:45
Me by to taky pred EUREM nenapadlo.
spanhel  03.07.2008 21:53
Kvalitami na Premier League rozhodně má, ale styl by mu neseděl.
Danis  03.07.2008 22:12
V Jakém týmu v Pl by se dokázal prosadit (neřikej mi pls nováčky ..)
Talkers  03.07.2008 22:20
Třeba Wigan - v útoku jim střílí goly Heskey a Bent - oběma je nějakých 31 tuším. Navíc ani jeden se nějak zvlášt neprosazuje.
Navíc hrají stylem 4-4-2,což hraje i Baník. Heskey je navíc celkem vysoký(190cm),takže mu to může sklepávat.
spanhel  03.07.2008 22:23
Prosadil by se v klubech, které chtějí hrát útočný a nápaditý fotbal po zemi.
Frankie_Yeah  03.07.2008 22:36
to hraje možná tak Arsenal nebo MU,někdy Spurs a fakt nevím,jak by se v těchto týmech dokázal prosadit...
Danis  03.07.2008 22:37
Asi tak
RMCF  03.07.2008 22:46
takže ne v ANglii
Danis  03.07.2008 22:36
Ve Wiganu mají velké ambice a nemyslim si že by ji uspokojil Svěrky ... zajímají se o hrače jiných kvalit - třeba o Klasniče
Talkers  03.07.2008 22:43
Když se dokázal Baroš dostat do základu Liverpoolu na 2 roky,nevím,proč by se to nemělo povést Svěrkošovi ve Wiganu Ambice velké mají,on taky... Průměrný německý tým je pro něj málo,špičkovej moc. Průměrný anglický - ideální
Danis  03.07.2008 22:48
OK ale nejdřív musí minulou sezonu (2007/2008) zopakovat i tu letošní (2008/2009) poté budu věřit že má na PL
spanhel  03.07.2008 21:13
Hmm, než něco plácneš, tak si zjisti, kolik toho Svěrkoš za sezónu odehrál.
dejv  03.07.2008 21:19
presne to je 25/15
Danis  03.07.2008 21:21
No tak to neni 0,5 ale 0,6 ..
wector  03.07.2008 21:21
Na druhou stranu sám dobře víš, že by musel v GL dát ještě o pár gólů víc, aby se o něj prali a to hlavní - venku se neprosadil a to ne v jednom klubu. Hráčů je po Evropě spousta, jestli dostane druhou šanci, tak bude jeho poslední.
spanhel  03.07.2008 21:27
Chaos, jaký vládl v Monchenglandbachu, mu moc nepomohl. Je to škoda, po premiérové sezóně, kdy byl s devíti brankami nejlepším střelcem, jsem si od něj sliboval hodně.
Talkers  03.07.2008 21:24
Porovnej s ostatními útočníky... V PL je jenom Cristianko a Torres na tom lépe s průměrem goly/zápas,v itálii výrazně jen Fabiano. Tevez,Rooney,Totti,Raul,... mají horší statistiku než on.

Ne,že by to z něj dělalo špičkového útočníka,ale kdyby odehrál všechny zápasy,není na 14 golech,ale ohrožuje 20tigolovou hranici. A to je na GL hodně dobrý výkon,vždyt většina ostatních má o 8 zápasů více...
Danis  03.07.2008 21:29
No tak on odehrál 25utkání takže ostatní asi o 8 více nemají . Jenže nemůžeš srovnávat PL, PD ... z GL
Talkers  03.07.2008 21:33
Já srovnávám golovost útočníků,ne kvalitu ligy... A on je dost golový,má lepší průměr golů na zápas než Raul,Tevez,Rooney a spol.
Neříkám,že by tomu bylo i v anglii. Ale goly dává pravidelně,vlastně má průměr skoro 2 goly na 3 zápasy. Nemusí to tak být jinde,ale pokud si udrží průměr gol/2 zápasy,bude na tom líp,než 90% ostatních útočníků v PL
Danis  03.07.2008 21:39
Vůbec nechápu to tvojí logiku .. zrovna u tebe bych nečekal tak jednoduchý názor (argument)

Ta kvalita ligy na to má vliv . Převedu to do jakýsich čísel pro lepší pochopení . GL má úroveň 50% a Svěrky jako hráč 65% tudíž ostatní převyšuje a proto dáva tolik golu kdežto PL má úroveň 90% narozdíl Svěrky jen 65% tuďíž jim nemůže konkurovat ...
Talkers  03.07.2008 22:04
Potom by se neprosadil ani Baroš... Třeba on je příkladem,že přestup je možný.... V čechách dal za 76 zápasů 22 golů,v anglii za 68 zápasů 19... Když si to spočítáš,takovej rozdíl tam není
Danis  03.07.2008 22:14
Jenže Baroš dost výrazně zazářil na EURU .
spanhel  03.07.2008 22:15
A co jako?
Danis  03.07.2008 22:19
Že je pochopitelné že se o něj zajímali přední kluby Evropy
spanhel  03.07.2008 22:20
Jenže on do Liverpoolu přestoupil před Eurem.
Talkers  03.07.2008 22:21
JEnže v té době byl už 2 roky v liverpoolu..
Danis  03.07.2008 22:38
OK tak ať jde do Arsenalu jako náhrada za Adebayora ...
fantomas  03.07.2008 22:59
Chá.
Frankie_Yeah  03.07.2008 23:00
ale myšlenka to není špatná,jelikož s vaším stylem hry by Venca klidně těch 30 gólů dal,kdežto ten přerostlý Tožan toho spálí strašně moc
Jev  03.07.2008 21:02
ja ty lidi nechapu co vykladaj ze by radsi sli do anglie do nizsi ligy radsi nez do ruska
Danis  03.07.2008 21:07
Tak záleží do jakého Anglického drohuligového klubu a do jakého Ruskeho prvoligového tymu. Kdyby to byl tým který co nevidět bude hrát PL nedivil bych se . Narozdil v Rusku třeba tým který hraje každoročně o záchranu ... tak jednoznačně ta Anglie
Jev  03.07.2008 21:08
to mas pravdu ale kdyz to vemes naopak tk radsi do ruska
herbage  03.07.2008 21:10
No krom Energie Vladivostok a Těreku Groznyj bych se nebál nikde.
Danis  03.07.2008 21:13
Tak to samozřejmě . Na druhou stranu myslim že v Ruské PL by měl větší plat než v Anglickém druholigovém týmu
Jev  03.07.2008 21:25
tak plat by mel asi na sto procent vetsi, jinak jsem to myslel tak ze se najdou taci co kdyz uslysi Rusko ci Anglie tak vzdycky reknou ze by radsi sli do Anglie nez do Ruska i kdyz je ten Ruskej klub o poznani lepsi
spanhel  03.07.2008 21:19
Než aby šel do League Championship, tak to už fakt radši někam do Číny.
Danis  03.07.2008 21:31
Můžeš mi to odůvodnit ?
spanhel  03.07.2008 21:33
Odůvodním ti to asi tak, že na nějakou překopávanou nejsem zvědavý a je ostuda, že se tato soutěž v souvislosti se Svěrkošem vůbec zmiňuje....
Danis  03.07.2008 21:43
To jako že je to pro Svěrkyho málo nebo hodně ?
spanhel  03.07.2008 21:46
To si snad dokáže vyvodit.
Danis  03.07.2008 22:17
Právě to ňák nemlžu pochopit
Brodi  04.07.2008 19:04
tak to si asi nikdy nevidel jak se hraje v druhe anglicke lize, prekopavana je tak mozna GL ale ne v 2.ANG, je tam plno hracu kteri hrajou za reprezentaci, tekze je urcite kvalitni
spanhel  03.07.2008 20:52
Paddy  03.07.2008 20:55
a ted hura do Fulhamu
Pedros  03.07.2008 20:57
NEE pochop ze my takovych utocniku mame dost... my potrebujem utocnika s velkym U, ktery aspon z polovicky nahradi Briana Jako nemyslim to tak, ze tam nechci ceske hrace to ne, ale zrovna Sverky neni ten typ co potrebujem si myslim
Paddy  03.07.2008 21:02
No Healy a ten druhý(ted uz nevim sorry)utocnik toho minulou sezonu moc nedokazali,tak proc mu nedat sanci?
Pedros  03.07.2008 21:08
my nemuzeme zacat sezonu s tim ze mu dame sanci... my potrebujem utocnika co v PL uz ma neco odkopano... Ten druhy je Eddie Johnson, ale to je pry velky talent jeste se musi ucit, ikdyz me se moc nelibi... ale nerikam ze se nemuze chytit
Paddy  03.07.2008 21:13
Mas pravdu, Fulham potrebuje kvalitniho utocnika.Ale i na dalsi posty potrebuje kvalitni hrace aby mohl bojovat o klidny stred tabulky.Jinak minulou sezonu jste meli sakra stesti a to uz by nemuselo prijit,ale myslim si ze i pristi sezonu si udrzite prvoligovou prislusnost. Sice Fulham je nas rival ale porad lepsi nez nejaky Derby
herbage  03.07.2008 21:14
Copa comeback Sahy?
Paddy  03.07.2008 21:16
no to pochybuju,ale videl bych to na prestup do Francie,Anglie uz mu asi moc prostoru neda,sice je to kvalitni hrac, ale na rovinu v kadru Manchesteru sanci nema
Danis  03.07.2008 21:20
PSG
Paddy  03.07.2008 21:23
treba,ti potrebuji kvalitnich hracu jako maku aby zase malem nerupli ,PSG to je kapitola sama o sobe
Danis  03.07.2008 21:45
Maku né ten je náš doufám že ještě vydrží aspoň 2 roky
Pedros  03.07.2008 21:16
Sahu bych si strasne pral zpet na CC, ale jak on rikal: zatim z United prestoupit nechce...
Paddy  03.07.2008 21:18
no tak na lavicce muze sedet kdy chce,ale pocybuji ze zmeni kadr a jestli tak v Anglii nezustane
Danis  03.07.2008 21:19
PSG
Sonny Anderson  03.07.2008 22:31
JJ eddie johnson je talent jak prase, pred 2 lety uz sem si ho vyhledal v manazeru a koupil do Lyonu :))
spanhel  03.07.2008 22:31
Tak to je bomba.
Danis  03.07.2008 21:10
Jestli se Fulham nechce každoročně prát o záchranu musí koupit kvalitního útočníka ... napadá mě třeba Klasnič . Sverky neni hráč který by golově dokázal táhnout tým z PL ..
Pedros  03.07.2008 21:13
presne tak...
Paddy  03.07.2008 21:20
to mate pravdu ale s nejakym dobrym utocnym kolegou, kteremu by mohl sekundovat by to treba slo
RMCF  03.07.2008 21:20
taky si myslím on potřebuje hrát co nejvíc po zemi, pro něj tak idealka něco ze spodu španělska nebo že by Francie? ale aby nešel ev stopách Heinze.
Pedros  03.07.2008 21:21
taky si myslim ze by mu sedela Spanelska liga...
Danis  03.07.2008 21:25
Ať ještě sezonu vydrží v Baníku a jestli opět dá ňákých 15 a více golů tak budiž nyní se mi zdá jeho případný přestup moc ukvapený..
spanhel  03.07.2008 21:50
Před pěti lety dal tuším 14branek.
dejv  03.07.2008 20:55
jo at zustane na bazalech jeste chvili budeme ho potrebovat
spanhel  03.07.2008 20:59
To už radši do toho Saturnu...
spanhel  03.07.2008 20:59
Reakce na Paddyho...
dejv  03.07.2008 21:02
Ja ne nevim co by pro nej bylo lepsi ale myslim ze saturn by mu sedl,ale fulham ma zase vetsi jmeno a hraje premier league
Paddy  03.07.2008 21:04
No v rusku nevim nevim a premier league by pro nej byla sakra velka motivace,dat 7-8 golu a bylo by to super na zacatek
fan-thomas  03.07.2008 21:00
paráda, v Rusku by se zakopal, doufám, že v Baníku zůstane.
SFC CAMPEON  03.07.2008 21:01
moje slovo dejve
herbage  03.07.2008 21:05
Ať jde hlavně někam, kde bude pravidelně hrát.
fan-thomas  03.07.2008 21:08
a kde se mu bude dařit
T.Honajzer  03.07.2008 21:11
Ještě že tak
spanhel  03.07.2008 21:12
Je dobře, že Saturn padl. Svěrky má rozhodně na lepší klub. A k těm dalším žhavým zájemcům jen krátce. V FK Moskva by z poblázněného Blochina beztak zase začal chlastat. A srandovní dvojice Zápotočný - Sivok by mu taky moc radosti do života nepřinesla....
netret  03.07.2008 21:21
ten AS Rim uz se asi neozve co?
spanhel  03.07.2008 21:24
Měli jen zájem, konkrétně nejednali.
Dawe 9  03.07.2008 21:16
Dobra zprava!!
fantomas  03.07.2008 21:22
Spanhel zase zahájil kampaň proti anglickému fotbalu, to je neskutečný.
netret  03.07.2008 21:26
docela me stve ten druhej fantomas
fantomas  03.07.2008 21:27
No já s tim nic nenadělám.
netret  03.07.2008 21:29
to je mi jasne
fan-thomas  03.07.2008 21:29
Ehm ehm
netret  03.07.2008 21:30
no ty jeden
fan-thomas  03.07.2008 21:32
netret  03.07.2008 21:33
ted se priznej proc sis daval zrovna takovy nick,me to plete
fan-thomas  04.07.2008 08:25
tenhle nick mám prostě všude
RMCF  03.07.2008 21:50
Tak to není nic proti PL, ale Svěrkošovi by prostě nesedla, já si to taky myslím...
svinpav  03.07.2008 22:40
Hehe, tak to si troufnu říct je pro něj to vedlejší....
fantomas  03.07.2008 23:01
My, co ho známe, víme, že to tak není.
havrys99  03.07.2008 21:28
OT: Mehmet Aurelio míří do Anglie.


Super...tenhle poctivej chlapík si to zaslouží....vidim to na Newcastle
M11  03.07.2008 21:31
uf
musak  03.07.2008 21:48
To je dobře že nepřestupuje at zůstane v Ostravě. Bude hrát UEFU tak by měl zůstat a ne nikam zdrhat.
Špak  03.07.2008 21:52
Škoda pro něho...ale na druhou stranu dobře pro baník ma jiste misto v zakladu a pokud se mu bude dařit invidualně i jako mančaftu dostane se třeby i do Anglie
sansiro  03.07.2008 21:53
spanhel  03.07.2008 21:55
Bych ti rád připomenul Mageru.
sansiro  03.07.2008 23:00
Jsem moc rád, že ho prodali. Dokud někdo něco nabídl
cermo7  03.07.2008 21:56
Jak tak koukám máme tady mezi sebou znalce fotbalu!!!
spanhel  03.07.2008 22:17
100. pro Svěrkyho.
sansiro  03.07.2008 23:01
Baníček nejlepší u nás
Shevchenko  04.07.2008 00:12
havrys99  03.07.2008 22:23
http://www.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=33987 to snad neni pravda
spanhel  03.07.2008 22:26
Místo něj jede Roman Brunclík!
havrys99  03.07.2008 22:28
aspoň že tak...dalšíá naděje Baníčku
spanhel  03.07.2008 22:29
No právě, jsem byl zklamaný, že nakonec nejel, ale teď je vše jinak. Mám vážně radost.
havrys99  03.07.2008 22:30
hlavní je ať uspěje celej tým...akorát teď marně hledam soupisky všech týmů
havrys99  03.07.2008 22:40
no já sem šikovnej http://www.uefa.com/competitions/under19/teams/index.html
Felix DeSouza  03.07.2008 23:06
Zaplať pán Bůh, za ty tři míle eur, o kterejch se tady psalo, by ho neměli pouštět ani na módní přehlídku! Navíc když mají vyděláno Magerou a bohužel i Bystroněm Svěrky půjde pěkně v zimě s dvanácti góly (které mu budou stačit na obhájení nejlepšího střelce kaprligy) do Marseille nebo Bordeaux.
ludwan  04.07.2008 00:05
joooo tak to čtu a mam radost že by SVĚRKY U NAS JEŠTĚ ZUSTAL SVĚRKY A STŘIHAVKA hmmm... dooobreee
Afroadam  04.07.2008 01:19
fakt jsem an něj musel nadávat,protože jít do Ruska,to může tak stare Koller si přilepšit před důchodem,ale takovejhle střelce si snad může trochu vybírat,,když jsem viděl,že hodiny ho dělí od přestupu tak to byla hrůza,teď to vypadá lépe
m9mobile  04.07.2008 03:30
Ono je asi celkem jedno, jestli přestoupí do Ruska, do Anglie nebo do Španělska...Vidím to tak, že v kterékoliv z těch kvalitnějších evropských lig bude mít dost velký problém prosadit se. Nemyslím tím, že by Svěrkoš byl tak špatný hráč, to vůbec ne. Podle mě se v těchto případech krásně odráží dnešní realita českého fotbalu, je vidět jak mu už pár let ujíždí vlak. Je to ve výkonosti hráčů, fyzické vybavenosti, přístupu k tréninku, profesionalitě, atd. A hovno se s tím dělá. Bohužel...
ksindl  04.07.2008 08:32
Nechápu proč všichni odcházejí do Ruska, nebo jinam na východ. Chápu že prachy jsou důležitý, ale o těch co tam odešli jsem pak už neslyšel. Kalouda, Jarošík, Holek se tam stejně zakopali, jedinej o kterým je něco slyšet je Šírl, protože s Petrohradem vyhrál ligu a uefu. Ale stejně odchod do Ruska je podle mě o ničem. Tonda Kinský je tam vyhlašovanej pořád nejlepším golmanem a nakonec se nevleze do repre. ani jako trojka. Tak buď Svěrky radši v FCB...
Frankie_Yeah  04.07.2008 10:50
myslíš toho Jarošíka,co vyhrál s CSKA titul?
jinak to,že nebyl povolán Kinský na EURO bylo několika experty hodnoceno jako chybné rozhodnutí...
ksindl  06.07.2008 20:15
benitto  04.07.2008 09:07
No tak aby se ještě podařilo přivést Máru Heize a baníček bude mít útok jak prase...a mohl by se opakovat řočník 2004....
plechi  04.07.2008 09:51
dobře
scouser  04.07.2008 10:14
podle me by se hodil do Nizozemske Eredivisie, takovy Heerenven by mu podle me sedl
Danis  04.07.2008 10:29
spanhel  04.07.2008 10:51
Nemyslete si, že Saturn stoprocentně padl. Chtějí ho, Svěrkoš tam chce taky, o částce ještě budou vyjednávat.
plechi  04.07.2008 12:43
http://deniksport.blesk.cz/clanek/51327/sverkos-ruskemu-saturnu-nepodepsal.html tady píšou že to odmítl Svěrky a ne že se kluby nedohodly... je to správňák
spanhel  04.07.2008 12:46
To je výmysl.
plechi  04.07.2008 12:55
proč?
spanhel  04.07.2008 13:01
On by tu smlouvu s Saturnu podepsal, kdyby se kluby dohodly na částce za přestup.
dejv  04.07.2008 14:01
Spis ji mel uz dohodnutou a stacilo aby se dohodly kluby
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.