Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Sparta v první přípravě podlehla Ružomberoku

02.07.2008 21:41 - Aktuality
Vítězslav Lavička (© fcslovanliberec.cz)
 
Fotbalisté Sparty Praha v prvním přípravném utkání představili všechny letní posily, přesto prohráli se slovenským Ružomberokem 0:1. Vítězný tým dnes vedl trenér Michal Bílek, který ještě na jaře koučoval letenské mužstvo.

Sparťanský gólman Jaromír Blažek začal po návratu z Eura s přípravou až v úterý, a tak se dnes mezi tyče postavil proti krajanům Matúš Kozáčik. V úvodní sestavě se objevili i noví hráči Marián Had a Patrik Berger, ale sparťanům to nebylo nic platné. V úmorném teple měli potíže s koncovkou a soupeř v 55. minutě využil skulinku ve sparťanské defenzivě Pilár.

Sparťané před návštěvou 2600 diváků dělali všechno pro to, aby zápas zlomili, ale nepovedlo se jim tom. Největší šanci v závěru spálil Ondřej Kušnír.

Trenér Vítězslav Lavička tak začal při svém návratu do Sparty porážkou. "Spokojen samozřejmě nejsem. Byly tam chyby. V prvním poločase to byly především zbytečné ztráty míče, ve druhém chvílemi nefungovala organizace hry," řekl letenský kouč, který prostřídal hned 26 fotbalistů. "Chtěli jsme zátěž rozdělit a dát šanci všem. Utkání jsme však brali pouze jako součást tréninkového procesu a všichni hráči vedle určených minut na hřišti trénovali také na vedlejším hřišti," citovaly Lavičku oficiální stránky klubu.

Velké očekávání vzbuzoval start Patrika Bergra, který se do české ligy vrací po letech strávených v zahraničí. "Patrik naznačil, že svou hrou má Spartě hodně co dát, ačkoliv chyby byly i v jeho výkonu. Nastupovat může ve středu zálohy i nalevo, uvidíme podle dalších zápasů," řekl k největší posile trenér, kterého zaujal především útočník Bono Wilfried, jenž minulou sezonu hrál za rezervní tým. "Naznačuje, že má velký potenciál. Dnes se hodně snažil, ale byla na něm znát únava. Každopádně se o své místo ještě popere," dodal Lavička.

Nyní musí zúžit kádr čítající 29 jmen na 26 hráčů, kteří odjedou na soustředění do Rakouska. "Do Korutan s námi pojede 23 hráčů do pole a tři brankáři. Je však třeba ještě přivést stopera, který nám chybí. Dnes to bylo vidět, když ve druhém poločase nastoupili ve středu obrany dva záložníci," připomněl Lavička, že na stoperu hráli Hušek s Kladrubským.

Ještě před soustředěním odehrají sparťané další přípravná utkání. V sobotu dopoledne nastoupí proti Kladnu a druhá část kádru odpoledne hraje v Sokolově.

Výsledek:
Sparta Praha - FK Ružomberok 0:1 (0:0)
Branka:
55. Pilár. Rozhodčí: Kovařík. Diváci: 2600.
Sestava Sparty: 1. poločas: Kozáčik - Voříšek, Řepka, Kučera, Had - Kolář, Kisel, Berger, Matušovič - Došek (31. Holenda, 61. Wilfried), Slepička (46. Kulič, 61. Jeslínek). 2. poločas: Grigar - Kúdela, Hušek, Kladrubský, Krob - Kušnír, Jungr (71. Kóňa), Vacek, Zeman (71. Žofčák) - Holenda, Kulič.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1580
Komentáře (132)
netret  02.07.2008 21:49
uz je na case zase vymenit trenera
fantomas  02.07.2008 21:52
Bennhy  02.07.2008 21:58
muzajs  02.07.2008 22:22
Zápich dne.
Špak  02.07.2008 21:57
Davis  02.07.2008 21:59
oh sparticko ma milovana to néééééééééé mi sme zelezna sparta mi nemuzeme prohrat ani pripravak ale hlavne ze budeme mit takovou bilanci v lize 30-0-0 se rovan 90 bodu..!!!!
fantomas  02.07.2008 22:00
Jo jo jo, jinak to ani bejt nemuže.
Maritazzi  02.07.2008 22:04
jo jen se smějte, když jsme v přípravách poráželi každýho, začátek sezony nestál za nic, klidně vyměnim prohru s nějakejma slovákama za poklidnej začátek ligy
netret  02.07.2008 22:07
jo to sem cekal,tim se to vzdycky okecava,sak on ti spadne hrebinek se šerifem...
Maritazzi  02.07.2008 22:12
jo, remíza s Kladnem taky dobrá, ubožáku, ty se tady objevíš jen když je šance si kopnout do Sparty...no comment...
fantomas  02.07.2008 22:08
No tak, nelži si do kapsy, vy ste nikdy v přípravě neporáželi každýho.
Maritazzi  02.07.2008 22:11
Sparta - Hamburk 4:3, Sparta - Anderlecht 2:1 , je to tak 3 roky nazpět a po těhle výsledcích jsme hráli takovou tužku, že jsem to nezažil snad nikdy
fantomas  02.07.2008 22:14
No dobrý, aspon jedna upocená výhra nad zajímavým soupeřem za sezonu, to je slušný no.
Maritazzi  02.07.2008 22:17
když nevíš detaily tak se aspon nesnaž bejt vtipnej, soupeři jsou zajímavý oba, a jestli si myslíš že šlo o upocený výhry, tak si nejdřív zjisti podrobnosti jo
fantomas  02.07.2008 22:18
Maritazzi  02.07.2008 22:24
co jako, koukám, že tohohle smajla použiješ vždycky když ti dojdou argumenty
fantomas  02.07.2008 22:26
Co ti asi mám psát na takový bláboly?
Maritazzi  02.07.2008 22:27
jaký bláboly, to že tam ty výsledky v tý přípravě byly je prostě holej fakt, s tim nezmůžeš nic ani ty..
fantomas  02.07.2008 22:30
O tom se ted ale nebavim...jestli 4:3 neni upocená výhra, tak to mě podrž a tvoje neustálý "zjisti si podrobnosti" je taky legrační.
Maritazzi  02.07.2008 22:32
upocená výhra, když barbarez snižoval v 85. minutě z vymšlený penalty a v 89. dali sice kontaktní gol, ale od tý doby se zase k míči nedostali, Sparta byla po celej zápas lepší, upocená ta výhra prostě nebyla
fantomas  02.07.2008 22:37
Tak proč tady pak ale zminuješ remizu s Kladnem? Oni taky vyrovnali v 89. minutě a Slavia byla po celou dobu lepší.
Maritazzi  02.07.2008 22:41
tu sem zmínil v uplně jiný souvislosti, my se tu bavíme o tom jak hrála Sparta přípravy v uplynulých sezonach, tamto byla reakce na tradičně trapnej příspěvek netreta
fantomas  02.07.2008 22:43
Uzavřel bych to takto: Sparta nikdy neměla nějakou super přípravu a na tom nezměněj nic ani tyto tebou jmenované "slavné" výhry.
Maritazzi  02.07.2008 22:49
neřikám že ty výhry jsou slavný, ale zrovna tenhle rok co popisuju byl výsledkově i herně výbornej a výkony po tom byly špatný, nevim proč to nedokážeš pochopit
vandertom  03.07.2008 07:32
Vykašli se na ně. Máš pravdu, Fantomas se jen ztrapnil. Hraje si tu, jak kdyby tomu tady velel. Kašli na něj
fantomas  03.07.2008 11:36
netret  03.07.2008 11:41
nedavej tam toho smajlika,kdyz ti dojdou argumenty
fantomas  03.07.2008 11:42
Ok, radši budu psát něco jako "lol".
netret  03.07.2008 11:44
anebo "zjisti si podrobnosti"
Maritazzi  03.07.2008 14:44
seš fakt retard, o fotbale nevíš nic, jenom se snažíš bejt za každou cenu vtipnej a neřek bych že ti to de...
netret  03.07.2008 19:13
co si myslis ty je mi sumak,radsi bez zase resit pratelaky Sparty a zaplnit diskusi dalsimi nesmylsly o nicem...
Maritazzi  03.07.2008 19:24
jedinej kdo plní diskuze žvástama seš ty, trapný nepodložený kecy, který se můžou líbit možná tak fantomasovi a ostatnim trapáčkum viz. 20Honza900
netret  03.07.2008 19:31
tak to potom jo,ja tu mam kazdy druhy prispevek a jmenuju se materazi nebo jak
fantomas  03.07.2008 19:46
Ty tvý "trapáčky" si nech od cesty.
vandertom  03.07.2008 11:44
No jo smích. Co jiného čekat.
fantomas  03.07.2008 11:57
Vid, na takovej blábol..
vandertom  03.07.2008 12:01
To nemá cenu.
vandertom  03.07.2008 12:06
Anebo dívej. On se ti tady snaží něco vysvětlit. A ty ho svýmy poznámkami srážíš dolů, jako by se mu vysmiváš. Strašně mi to připomíná, jako by ses chtěl dostat v očích kyslíka,spnahela a spol. víš tímto vysmíváním, a podobně. Jenže ten kluk tě neuráží, jen se snaží ti vštípit, že i on muže mít pravdu. A ví o tom docela dost. Ani nevíš, když sem si to četl, jak si mě totalně nasral....
fantomas  03.07.2008 12:20
Ale vždyt se mu nevysmívám, ani Spartě se nevysmívám.
netret  02.07.2008 22:35
dobra hlaska "zjisti si podrobnosti" tim kazdeho setres
Maritazzi  02.07.2008 22:36
když už se směješ, tak sem je o příspěvek nad tebou vypsal, tak nebud takovej džoukr a radši čti
netret  02.07.2008 22:37
tvoje prispevky nectu,chces byt akorat zajimavej
Maritazzi  02.07.2008 22:39
jo, tak tahle definice vykresluje spíš tebe, příspěvky bez argumentů, jen trošku pokopat Spartu
netret  02.07.2008 22:41
ty ji hrozne milujes co?
herbage  02.07.2008 22:43
Fatomasi, zápas si neviděl, tak se nesměj. Hamburk i Anderlecht vás porazili, takže to taky něco vypovídá. Maritazzi o tom zápase narozdíl od tebe něco ví, takže tvé souzení z výsledku je jako věštění z kávové sedliny. Nebi výhra Sevilli nad váme 4:2 v LM byla upocená? Taky jste dali dva haluzáky, ale na faktu, že vás Sevilla drtila jak malý kluky to nic nezmění.
Maritazzi  02.07.2008 22:46
konečně někdo rozumnej...dík za to
fantomas  02.07.2008 22:52
Herbage, prosim te..."Hamburk i Anderlecht vás porazili" - smím se zeptat u jaké příležitosti? Byla to jen příprava nebo pohárové zápasy? Neskutečné.
Maritazzi  02.07.2008 23:00
jo a když je to pro ty týmy poslední příprava před ligou tak to odchodí vid, podle tebe hrála Sparta tu přípravu na 110% a třeba hamburk na 50%, blbost, ten zápas si neviděl tak tady nevynášej nějaký soudy
fantomas  02.07.2008 23:02
Postup do Ligy mistrů kontra generálka. Nenech se vysmát.
Maritazzi  02.07.2008 23:06
jo, ale třeba my když hrajem generálku tak do toho dám nejvíc abych byl na první kolo v sestavě, to že v tom zápase jde o víc je jasný, ale to je jako že my jsme tyhle výsledky uhráli na prestižnim turnaji jako že vy jste s tim Kladnem remízovala na strahově, to je uplně stejná chujárna
fantomas  02.07.2008 23:11
O čem to zase ksakru mluvíš? Generálka je uplný prd oproti vidině zahrát si LM, to prostě nelze srovnávat a už vubec nemužeš snad říct, že MY sme vyhráli nad RSCA (i když jen v připrave) a VY ste prohráli (i když v zápase o LM), tak ste horší. To je absurdní a dál to rozebírat opravdu nehodlám.
Maritazzi  02.07.2008 23:13
napsal jsem snad že jste horší?! navíc o těhle hovadinách diskutujeme jenom kvůli tobě protože nejseš schopnej přijmout fakt že když má Sparta dobrou přípravu tak hraje na začátku sezony tužku
fantomas  02.07.2008 23:15
"Hamburk i Anderlecht vás porazili, takže to taky něco vypovídá." - jak mám teda chápat todle?
Maritazzi  02.07.2008 23:19
psal sem to já?!
fantomas  02.07.2008 23:28
Ne, ale ztotožnil si se s tim, tak sem čekal, že s tim budeš souhlasit.
herbage  02.07.2008 23:23
To jsem napsal kdyžtak já a byla to reakce na tvou upocenou výhru, protože jen o ork později jste se na ty samé soupeře nezmohli. Ok, jiná příležitost, vy jste taky porazili ve stejnou dobu Lyon v přípravě, ale není to důvod snižovat tehdejší úspěšnou přípravu, navíc generálka byla tuším s Norimberkem a ten Sparta jasně přehrála. První kolo s Plzní navíc hrála Sparta nejpohlednější fotbal, co si pamatuji a to pamatuji i LM od roku 1999. Nezapomenutelný Kiselův gól, nové pruhované dresy a skvělá hra a napadání. Škoda pak sabotáže Zelenky s Poborákem, nidky jim to neodpustim. Hřebík se spolíhal na úzký kádr, aby hráli všichni a oni ho tak sprostým způsobem sejmou. Od tý doby to jde se Spartou z kopce.
Maritazzi  02.07.2008 23:26
jo, první poločas s Plzní, to byal pohádka...
herbage  02.07.2008 23:29
jj, ten první poločas byl něco, tak to pěkně vypadalo, že všechno bude klapat a takovej provar. Hřebík měl zůstat, ale když odmítnou hrát Poborák se Zelenkou, tak co dál. Griga se s niam už tolik nemzazal, ale do konce podzimu to bylo utrpení. Uzký kádr a střed zálohy Petráš, Hašek mě straší v noci ještě teď, brrr.
Maritazzi  02.07.2008 23:30
fuj, s tim Petrášem nestraš, tak ani Hřebík nebyl dokonalej když si neudělal udělat v týmu nějakou tu pohodu
herbage  02.07.2008 23:39
No chuťovka byl systém 4-6-0 a Herzán volný ofenzivní hráč, pak přišel ještě faul na Sivoka a od tý doby se už nikdy nevzpamatoval a zatímco jeho ego rostlo, tak výkonnost klesala. Hřebík nemohl mít v týmu pohodu, když Zelenka se mstil za jeho první angažmá, potvora jedna a Poborák už neměl kondičku, tak si radši zvolil snadnější cestu, vystrnadit Hřebíka. Hřebíkova první chyba byla, že měl titul jasnej 5kol před koncem, zbytek ligy experimentoval, Sparta prohrávala a ztratila svůj respekt. Dále příprava stylem obden zápas hráče vyčerpala a došel jim brzo dech. Zatřetí Straka byl jejich kamarád a byl shvovívavý k Poborákovy se Zelenkou, ti mu to oplácely skvělými výkony v lize(nominace Zelenky do repre). Pod Hřebíkem se prej trénovalo tak, že hráči koukli na Poborskýho, jak se cítí a podle toho to flákali nebo skutečne trénovali. šimák byl v léčebně a neměl to kdo vythnout. Zápasy s Brnem a Mostem byly vyložený sabotáže Poborskýho se Zelenkou, kteří zápas odchodili. Zkrátka to byla dobrá šance, jak Spartu pozvednout, ale hráči musí chtít a trenérovi věřit, ne když má náročný metody mu podkopnout nohy, aby se mohli flinkat jako dřív.
Maritazzi  02.07.2008 23:44
jo, 4-6-0 klasika, Thun, nezapomíná se, no právě ta příprava kdy se hráli skoro jenom zápasy mě připravila, Hřebíkovo metody byly něco na co tady nikdo nebyl zvyklej, takže ty hráči to prostě nebrali dobře, Zelenka je problémovej hráč, to se vědělo už před Hřebíkem a Poborský je prosět persona, měl se s tim nějak vypořádat, když podepisoval, věděl do čeho de
herbage  02.07.2008 23:46
Mě připravila, ty si hrál za Spartu?
Maritazzi  02.07.2008 23:51
juj, chtěl sem napsat překvapila :)
herbage  02.07.2008 23:57
Už ses proflák , tak velkej web a že by jsme nechodili hráči nevěřím. Když tak napiš své jméno v nějakým kódu, Jestli jseš třeba slepička tak napiš Kohoutek apod.
muzajs  03.07.2008 00:07
Maritazzi je zkomolenej Martin Zeman
Maritazzi  03.07.2008 10:13
muzajs  02.07.2008 23:50
K tomu řeknu asi tohle: Hřebík je vynikající trenér, který bohužel neumí komunikovat s hráči. Když bude koučovat třetiligový tým, kde před ním všichni padnou na zadek a do puntíku budou dělat, co jim nařídí, pojede manšaft do GL jak raketa. Jenže hráči Sparty na zadek nepadli a Hřebík je prostě nedokázal donutit, maximálně je seřval a vyvolával spíš averze. On je prostě takový, je to jeho velká chyba, jinak ho moc uznávám, potřeboval by kousek Straky.
herbage  02.07.2008 23:54
Hřebík nepotřeboval kus šaška Straky, ale hráče, kteří jsou profesionály.
muzajs  02.07.2008 23:59
Hele, žiješ v Česku? Na prstech jedné ruky by skutečné profesionály spočítal. Ba ne, u nás se na to musí jinak...
fantomas  02.07.2008 23:27
Já sem Lyon nezminoval, je mi to volný, jak sme s nimi hráli my a vy. Ta narážka "že to o něčem svědčí" prostě byla uplně mimo mísu a basta.
herbage  02.07.2008 23:30
Tak to svědčí o tom, že přáteláky a pohárový matche jsou o něčem jiným, stačí?
vandertom  03.07.2008 07:35
Ale není ti to jedno....Jak se ti to bude hodit, tak to vytáhneš
fantomas  03.07.2008 11:33
Ted se mi to hodilo a nevytáhl sem to.
Wašek  02.07.2008 23:00
Fantome, fakt klídek, neřeště tady každej detail kterej tu kdo vypustí.
Obecně je pravda, že když se dařilo v posledních letech Spartě v přípravě, tak soutež pak stála za prd. Navíc první zápas ještě před kondiční připravou kde trenér protočí 26 hráčů se dá težko brát jako směrodatnej nemyslíš?
A Maritazzi snažíš se být konstruktivní. Jen se nenech rozhodit občasnýma planýma řečma, který na tebe někdo plácne. S tim musíš na fotbalových diskusích počítat
fantomas  03.07.2008 12:25
Já se ale právě vubec nevyjadřoval k dnešnímu výsledku Sparty. Mně je jasný, že to neni směrodatný a ani se tady nesnažim tvrdit opak. To jsou zase jiní, kdo tady srovnávaj přípravu s 3. předkolem LM. V mých očích akorát neměla nikdy ani Sparta, ani Slavia takovou přípravu, po které by se dalo říct, že by ji zvládla opravdu na jedničku.
Wašek  05.07.2008 01:14
No tak Maritazzi to asi myslel obrazně, že Sparta porážela každýho.
Asi sis chtěl zadebatovat, tak si to tak trochu vyvolal ne?
wobr z londýna  03.07.2008 07:17
kydy kydy kydy zkrátka Sparťani začínaj moc pěkně, ještě budou prstíčkem hrabat za obtloustlýho Horvátha.....akorát je mi líto toho LAvičky
bacilko  02.07.2008 22:17
sa neposer s tej sparty
Maritazzi  02.07.2008 22:23
toto je kvalitní názor
Coco_Bounty  02.07.2008 22:49
blaugrana  02.07.2008 22:24
""nějakejma slovákama"" asi to tazko rozdychavas co ?.....ked vas porazili tí nejaci slovaci
Maritazzi  02.07.2008 22:28
""nějakejma slovákama"" sem myslel jako že de o přípravu, takže ani tolik nejde o toho soupeře, kor když je to první zápas po kondičnim soustředění
wobr z londýna  03.07.2008 07:15
hehe jen se tim utěšuj Sparťane budete tam kam patříte, a sice vypadlíci v Asii
Maritazzi  03.07.2008 10:16
nemá cenu se z tebou bavit, pdoobnej nesmysl mi napsal fantomas nebo netret takže na to odpověd už je...
fantomas  03.07.2008 11:37
Podobnej nesmysl? Já se někde posmíval?
muzajs  02.07.2008 22:21
No dobře, no, moc se nevytáhli, uvidíme, kolik budou na jaře dotahovat bodů.
Kapřík  02.07.2008 23:13
Ale ale ale, no počkej, jen abyste nedotahovali deset bodů na druhou Boleslav(Velmi dobře doplňujou kádr, to se musí nechat) .
muzajs  02.07.2008 23:19
To jo, zrovna dneska jsem dělal s mladým brigádníkem, co fandí Spartě a Bolku jsme probrali skoro jako Slávku a Spartu dohromady. Bolka bude asi nebezpečná.
Kapřík  03.07.2008 13:29
S tím počítám, už jen útok Papadopulos - Pecka vypadá vážně slušně, jestli alespoň trochu naplní předpoklady a dokonce se jim podaří udržet Rajnocha, tak bude ten boj o čelo ještě zajímavej .
vandertom  03.07.2008 13:33
Tvořivej záložník Sylvestre....
spanhel  03.07.2008 13:39
Co kdy předvedl Papadopulos? V Baníku průměrné výkony, i když k dobru mu připočíst, že to nikdy nevypustil. Cottbus byl několikrát na Čt4 sport a Papa nepředvedl až na jednu hlavičku nic. Díval jsem se pravidelně na jeho hodnocení a dostával jedny z nejhorších známek od kickeru.
vandertom  03.07.2008 13:50
Zrada se nedopouští....
vandertom  03.07.2008 13:50
*neodpouští.
herbage  03.07.2008 13:59
Tak mě Papadopulos taky nikdy nějak moc svoují hrou nechytnul, v Baníku toho moc neodehrál, na ME U21 jsem ho všiml jen proto, že měl štulpny do půlky lýtek no a v Cottbusu dal pár gólů, jeden mu neuznali kvůli ofsajdu, který nebyl a měl jednu geniální přihrávku, ale na zákald to nestačilo. Navíc se jim udrzavil Rangelov, takže smůla.
fantomas  03.07.2008 14:59
Arsenal.
spanhel  03.07.2008 14:02
O jaké zradě se bavíš? Jsem naopak rád, že si vybral Mladou Boleslav. Večeřa ho sice chtěl, ale z pomyšlení, že budu muset sledovat útočné duo Střihavka - Papadopulos, jsem skákal radostí do země.
vandertom  03.07.2008 14:10
Já myslel, že ho jako máš rád. A že na něj jen pliveš, že se nevrátil. Omluva.
One-Real  02.07.2008 22:42
Zrovna že Slavie měla minulej rok skvostnou přípravu
One-Real  02.07.2008 22:42
když tady tak popichujete
muzajs  02.07.2008 23:01
My tady popichujeme, protože když zahraje Slavia v přípravě plichtu s Krčí, tak vy sparťani vrtáte třikrát tolik, tak co se divíš. Že je to jen příprava, to víme všichni, že Sparta zrovna neoslnila, odmítáte uznat a omlouváte to vším možným. A přitom stačí jednoduše říct - stálo to za prd, ale je to jen příprava.
Maritazzi  02.07.2008 23:04
já neřikám že hrála Sparta dobře, hrála špatně no a co, nemůžu snad říct že když máme dobrou přípravu tak hrajem tužku?
Wašek  02.07.2008 23:07
Je na každém jak se zachová aby se za sebe nestyděl
muzajs  02.07.2008 23:15
Dokud je to na úrovni popichování, myslím, že je vše v pořádku a patří to k tradiční rivalitě - slávisti to poslouchali hodně dlouho a nejoblíbenější argument byl: Sparta je mistr a Sparta hraje LM. Zvykejte si, my si taky zvykli nerozčilovat se do ruda, nemá to smysl. Jen se to popichování a hecování nesmí zvrhnout do nadávek a urážek, pak už je to o něčem jiném než o rivalitě.
darkstar  03.07.2008 06:18
"Zvykejte si, my si taky zvykli nerozčilovat se do ruda" chcel by som videt rudeho slavistu, davaj
muzajs  03.07.2008 22:37
Pošlu fotku...
Wašek  02.07.2008 23:20
Já jsem zvyknutej až dost, poslední dobou se mi daří srdceryvně fandit týmu, kterýmu vše uniká
muzajs  02.07.2008 23:38
Šmarja, a komu vlastně fandíš?
Wašek  03.07.2008 07:28
No to se neptej. Na "svůj" klub můžu bejt hrdej i když nic nevyhráli, aspoň si to myslim
Ol!ver  03.07.2008 00:01
muzajs  03.07.2008 00:09
No jasně, ty abys nebyl nadšenej.
jtbs  03.07.2008 00:13
MŠK ŽILINA is the best!
ivosek  03.07.2008 01:43
Teda opravdu mne dostava jak se tu nekteri slavisti posmivaji ze jsme prohrali a pritom slavia remizovala s kladnem...ale hlavne bych rekl ze o nic nejde protoze je to teprve priprava a zvlast pro spartu to byl teprve prvni zapas,nejdulezitejsi je to jak si povedeme v predkole LM a pak hlavne na starte GL....

Jeste bych se ale nad necim pozastavil.Na slavistickem oficialnim webu slavia.cz se objevil clanek o rozlosovani predkol LM a zminili se o 5ti evropskych tymech s kym asi budou hrat ale co takhle se zminit o tom ceskem??je mi jasne ze SxS je jednoznacne protiklad ale kdyz se zminuju na oficialnim vebu o kole LM kde hraje cesky klub tak bych ho mohl zminit ne??i kdyz se jedna o spartu.....a ne ze se to prida jen jako poznamka pod clanek Jen pro slavisty - oficialni spartanskej veb o slavii pise jen pred derby a nema potrebu psat clanky kterych se ji tykaji,vim ze je to absolutne mimo misu ale myslim ze kdyz se hraje o koeficient CR tak alespon formalne by to melo fungovat, ale bohuzel slavista nikdy sparte v evrope nefandi,jenze znam dost spartanu kteri slavii v evrope fandili
donaldo  03.07.2008 08:52
ani nechtej videt jak se vam nepovede v LM
darkstar  03.07.2008 06:16
neviem co sa tu slavisti vysmievaju...jejich prehra s plzni a remiza s kladnom nie je tiez super vysledok...ale ruzomberok
darkstar  03.07.2008 06:22
btw...inac ruzomberok najvacsia navsteva, ktoru za sezonu poznali....necht zije Corgon!
23Leos23  03.07.2008 06:28
to jsou ale hovoada,trenére ven
wobr z londýna  03.07.2008 07:14
Tomu řikam pěkný probuzení. SLAVIA MISTRRRRR
Mates28  03.07.2008 07:29
Bohemká postup a Bolka mistr
donaldo  03.07.2008 08:50
tragedi jedine Banik
20Honza900  03.07.2008 10:36
20Honza900 02.07.2008 20:32
HMM KOUKAM ŽE SE ZASE SPARTA HERNĚ PROJEVUJE. PROHRÁLA DOMA S ROŽUMBERKEM.NOJO TO SE FURT JEN KECÁ KDO TAM PŘESTUPUJE.NOJO SPARTA PORÁT PROSTĚ BANDA BLBEČKŮ.MOŽNÁ TO JE TIM ŽE NA NĚ BYLO 1,6 TO NEVYCHÁZÍ ALE TY MAGOŘI BY NEVYHRÁLI ANI KDYBY NA NĚ BYLO 2,4
Kapřík  03.07.2008 13:32
Právě jsem si vydělil dvě čísla z tvého nicku(900:20) a vyšlo mi něco, co mě naprosto překvapilo...VÝŠKA TVÉHO IQ !
fantomas  03.07.2008 13:41
muzajs  03.07.2008 22:36
Aha, já to dělil obráceně, proto mi to nedávalo smysl. Ještěže tu nikdo nezná moje parametry, byl bych za vola. Nebo možná za 20Honzu900.
Kapřík  04.07.2008 00:47
i kdybys to obrátil, myslím že by to jeho inteligenci neurazilo...
edejv  03.07.2008 12:24
20Honza900  05.07.2008 11:08
PROSTĚ ZASE PROHRÁVAJ. KRETÉNI SPARTANSKÝ. IQ NEVIM JAKY MAM ALE LIVESPORT A VÝSLEDKY SPARTY MĚ UŽ NEPŘEKVAPUJE
20Honza900  05.07.2008 11:10
TO ASI NEBUDE TRENÉREM.PROSTĚ TY SPARTANSKÝ HOVADA NIC NEUMĚJ
20Honza900  05.07.2008 11:13
na co se vymluvíte dneska?? stydte se.za koho vlastně se tady stavíte??? za ty hnusný drezy rudý???
20Honza900  05.07.2008 11:28
No dneska na ty pitomce je 1,2 a zase maj problémy. to nevíte?? funguje to tak od tý doby co vznikly sázkovky.ale až na ně bud 6,9 proti třeba ajaxu,atleticu to možná vyhrajou.ale tyhle blbečci to stejně nedokžou.tipickej příklad je třeba palermo 1,7 to nedaj ale 4,5 proti juventusu v pohodě
muzajs  05.07.2008 18:14
Ban
Barry  06.07.2008 15:41
jezisi ta SPARTA to je tragedie hlavne ze koupili pekarika hada kusnira had sice na hostovani ale kdyz hral v brne tak nic moc no proste na spartu zase zbyde 2misto a i za to bude rada
SPARTA
20Honza900  07.07.2008 20:30
nevim a co se snažíte mi dokázat?? prostě u mě kdo fandí spartě je kretén a kdo sleduje českou ligu je ještě větší
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.