reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Sapara: Devátí nebudeme, ale na titul ještě nemáme

21.08.2008 08:50 - Rozhovory
Marek Sapara (© nrk.no)
 
Marek Sapara působí v Rosenborgu Trondheim už třetím rokem. Za tu dobu se vypracoval v jednu z opor norského klubu, patří také k důležitým hráčům reprezentace. 26letý záložník se nyní vyrovnáná s novými pořádky trenéra Hamréna a Rosenborg se soustředí na Pohár UEFA.

Marku, začínáte v Rosenborgu již třetí rok. Zažil jste zde tři trenéry, zkuste je porovnat.

Zažil jsem jen dva: Tørum a pak Hamrén. Henriksen trénoval s Tørumem, pak sice sám, ale to se nic nezměnilo. Možná trochu atmosféra v týmu, ale pokračovalo se v tom, co dělal Tørum. Akorát jsme trochu změnili styl hry a začali jsme hrát takový diamant 4-3-1-2. To mi začalo i dost vyhovovat. A co se týká dnešního trenéra, přišel jako velká voda. Všechno začal měnit, všechno vzhůru nohama. Od stravy, přes pitný režim, všelijaké testy, měření tuku, čistě trénink. Všechno, co se týká cukru, nám povyházel. Například kávu s cukrem, předtím jsme po trénincích měli jíst všelijaké čokoládové tyčinky, recovery. To také vyházel. To samé nápoje, všechno vyměnil čistou vodou. Prostě všechno pozpřeházel.

A co změny ve stylu hry?

On má vysloveně rád hru 4-4-2, což je netypické pro Rosenborg. Speciálně má rád hru se dvěma defenzivními záložníky, takže jsem se posunul na kraj. To znamená, že nehraju to, co jsem hrál předtím.

Kádr se dost v současnosti mění. Vy jste pomalu služebně i věkově nejstarším hráčem v týmu.

Už jsem ta střední generace. Už když jsem přišel, tak se kupovali mladí hráči. Myslím, že je to dobře. Hlavně je nutné dát tomuto mužstvu čas. Jsme spolu krátce, hodně se toho změnilo, několik hráču se zranilo a sestava je jiná skoro každý zápas. Ale když budeme spolu a sehrajeme se, toto mužstvo bude velmi silné.

Znamená to, že v této sezoně ligovou soutěž vzdáváte?

Deváté místo to určitě nebude, budeme výš. Ale titul při momentální formě Stabæku je asi nedostižný. Bude to těžké.

Proč myslíte, že Stabæk v Trondheimu vyhrál?

Protože měli štěstí. Já nevím, když jsme jeli do Tromsø, tak jsme si zdůrazňovali, že musíme zachytit úvod. To se nám podařilo, hráli jsme výborných třicet minut, měli jsme tam dvě dobré šance, ale pak jsme dostali gól a hned jsme se rozsypali. Proti Stabæku jsme si řekli, že bude důležité vstřelit první gól. Dali jsme ho už v osmé minutě. Měli jsme dobré příležitosti na 2:0... Tyhle dva zápasy byly takové divné, všechno bylo naopak, než jak jsme si to řekli. Proti Tromsø jsme byli připraveni na rychlý presink, od začátku na jejich tvrdou hru. Což jsme přežili těch prvních třicet minut, ale i přesto jsme do poločasu prohrávali už 3:0. Prostě proti tomu Stabæku dáme první gól, měli jsme šance na druhý a oni pak za čtyři minuty otočili zápas. I u nich v prvním zápase jsme měli smůlu, byli jsme lepší, ale oni utekli a dali jeden gól, konec, jedna nula. Mohli jsme vyhrát nula tři... Jsme málo efektivní v proměňování šancí, to nás sráží. Příkladem může být zápas s Ålesundem, který jsme sice vyhráli 3:1, ale měli jsme další milionprocentní šance. Nevím, možná to je zakleté.

Ale aspoň jste se dostali do Poháru UEFA. Je to možná nyní vaše priorita?

Asi ano, chceme se dostat přes dva soupeře do základní fáze. Tam uvidíme, koho bychom do té skupiny dostali. Přece jenom je to skupina a dá se nepovedený výsledek napravit.

Jste tu už třetím rokem, máš přehled o hráčích, kteří se pohybují na norských trávnících. Můžete vyzdvihnout nějaké jméno, které je pro diváky nejatraktivnější?

Určitě ze Stabæku Alazinho. Ten možná není vyšší než tenhle stůl, ale ten má rychlé nohy a bylo to vidět i v tom zápase tady.

Už od začátku tvého působení probleskují v médiích zprávy o zájmu všemožných klubů z Evropy o vaše služby. Je nějaká nabídka nyní aktuální?

Byly tady nějaké věci před pár týdny. Bylo to třeba před zápasem v Tromsø, ale Rosenborg řekl, že mě nepustí nikam. Klub chce dále bojovat o titul a uspět i v Poháru UEFA.

Osobně mi připadá, že Rosenborg potřebuje útočníka.

Teď přišel nějaký nový. Ale nevím, kdo to je, ještě jsem si ani nezapamatoval jeho jméno. Četl jsem asi osmkrát, ale vážně si ho nepamatuju. Vím, že hrál i v Aalborgu pod tímto trenérem. Je tu na hostování a potřebuje se po zranění rozehrát.

A co takhle koupit třeba Alazinha, kterého jste zmiňoval?

Myslím, že my Alazinha nepotřebujeme. Možná je to dobrý hráč, to je v pořádku, technika a další věci, ale to je všechno. Podle mě máme lepší hráče než je on. Ale když si vezmete celou statistiku, kolik například rozhodl zápasů nebo v kolika k tomu dopomohl, tak tam už je toho málo. On je dobrý například v tom, že dokáže zamotat hlavu protihráči, že dokáže vymyslet přečíslení, ale v jeho týmu rozhodují zápasy dva hráči - Gunnarsson a Nannskog. Oni mají fantastickou formu. Ale je to tím, že oni jsou spolu fakt dlouhou dobu. Prostě podle mě takového hráče nepotřebujeme.

Nyní přejděme od klubu k reprezentaci. Kvalifikace o mistrovství světa je za dveřmi. Máte před sebou i přátelský zápas s Řeckem.

Sám jsem zvědavý, protože přišel nový trenér. Svaz vyměnil Kociana za Weisse, což je nejúspěšnější trenér v poslední době na Slovensku, trénoval v Artmedii a v ruském Ramenskoje. Tam měl úspěchy, dostávali se do pohárů, letos hráli Intertoto se Stuttgartem. Ale co se týká mě, tak sám nevím, jestli vůbec budu za reprezentaci hrát. (pozn. nominace Slováků na duel s Řeckem ještě nebyla v době rozhovoru zveřejněna) Co čtu v novinách, tak by se tam měli objevit i starší hráči typu Karhan či Slovák ze Slovanu, Kozák z Petržalky. Takže to vypadá, že se v tom mužstvu něco změní. Jsem sám zvědavý, jak to bude vypadat.

A jak vy osobně vidíte začínající kvalifikaci? My Češi i Slováci nemáme úplně nejtěžší skupinu.

Je to taková regionální skupina a právě toto podle mě bude zajímavé. Byl bych rád, kdybychom se s Čechy a Poláky udrželi v boji až do konce. Aby to bylo zajímavé především pro lidi. Těším se právě proto, že budou plné stadiony. Doufám, že dobře začneme, máme doma Severní Iry a pak jedeme do Slovinska. Slovinci sice nehráli v poslední kvalifikaci nijak dobře, ale jsou spolu už druhý rok. Vážně sám nevím, co od toho čekat.
Autor: Jan Novotný
Počet zobrazení: 2834
Komentáře (205)
Hudynho  21.08.2008 08:53
Super hráč
M3$$!  21.08.2008 09:00
košičaaaaaaaaaaaaaaan
Adiyss  21.08.2008 09:23
Já nejdřív myslel že je to Čech .No aspoň mě to teďzlákalo se o něm něco dozvědět..Víte o nějaký stránce kde o něm něco je?
DeejayLoLo  21.08.2008 10:16
Sapara je jediny futbalista, ktory za nasu repre aspon ako tak niečo hraje..Nie ako Hamsik,ktory tam stoji a cumi na loptu
Adiyss  21.08.2008 10:22
No ale pozor čumět a vypadat u toho důležitě, to stojí také značné úsilí
janoas  21.08.2008 10:52
Aj Škrtel hrá občas dobre, presne tak, Hamšíka by som z repre. vyhodil, namyslený zubatý frajer, to nech tam hrá radšej Stoch, ten by nechal na ihrisku aj dušu.
muhammadali  21.08.2008 11:11
na Škrtovi aspon vidno že mu záleží na repre, maká, háda a aj "bije" sa so súpermi a to sa mi nanom hrozne páči
janoas  21.08.2008 11:14
Aj mne sa to páči, aj ked toto by mali robiť všetci hráči, ked si však nevážia slovenský dres tak nech ani nereprezentujú.
muhammadali  21.08.2008 11:29
Včera to bola hrozná nuda, žiadne šance, žiadna bojovnosť skrátka nič
janoas  21.08.2008 11:31
Ten prvý polčas sa ešte ako tak pozerať dal, ale ten druhý.....
Xavi8  21.08.2008 12:00
takze Zabavnika a Kozaka by som uz nikdy nenemonoval, Skrtel dobry vykon, Durica tam mal par neistych lopt, Seneckeho v brane ako keby niekedy palila ta lopta Hamsik zase nehral presne v strede zalohy, hral skor zlava, takze tam od neho nemozme vela ocaakavat a dat na spilmachra Kozaka, ktory vie len nahrat(aj to mu vcera neslo)a pojdem behat mu nic nehovori je tragedia a v utoku celkom snazivy Holosko a Vittek, ktory ako jediny mal ako take futbalove myslienky A inac dufam, ze so Sev. Irmi neda hrat Kozaka, lebo ti hraju behavy futbal
Xavi8  21.08.2008 12:01
A Sestak jednozacne do zakladu a Sventa mohol dlhsie skusit
Bennhy  21.08.2008 13:16
Hamsik by mohol hrat v strede a nalavo Svento
RafteR  21.08.2008 14:54
zabudol si na skrtela , ten tam ide aj dusu vyplut
Xavi8  21.08.2008 15:20
presne tak, ale v 2. polcase zapadol do priemeru, inac bol s Vittekom nasim najlepsimi hracom a Bennhy dobre povedal tu zalohu, takze zlava Svento, v strede Sapara s Hamsikom a napravo Sestak a k nim este jedneho defenzivneho - Karhan/Petras a inac mohol by povolat S.Nemetha, ma bohate skusenosti a je to pan strelec na slovenske pomery, myslim, ze by len pomohol ved uz sme nedali 3 zapasy ani gol!
muhammadali  21.08.2008 15:43
Daj to do celkového rozostavenia ale aj obrancov a utočníkov
RafteR  21.08.2008 20:43
neviem preco vsetci odpisali siliho , a janka kozaka by som poslal na vidiek hrat 2 tridu tam by bol hviezda , moze davat kazdy zapas goly s penalty
hopkirck  22.08.2008 11:20
sapara je v klube mozno hviezda ale v repre nezahral este dobry zapas! a hamsik? lepsieho zaloznika nemame len skoda, ze sa nemoze prejavit na poste kde to vie najlepsie. chce to vsak trenera pre repre a nie tych suchtakov...
Sonny Anderson  21.08.2008 12:32
Rosenborg sel nejak dolu ne? Dyt sbiral titul za titulem...
Xavi8  21.08.2008 12:58
ani minulu sezonu im neslo, ale mas pravdu predtym zbierali tituly jedna radost
Hiko  21.08.2008 15:29
Norská liga není, co bývala. Rosenborg v současné době přestavuje kádr, vyházel staré dědky a nakoupil mladíky, vždyť záloha týmu je sestavena z tří hráčů norské U21 a Sapary . Prachy v Norsku jsou, podívejte na posily Vikingu před sezonou, ale kde je teď? To samé Brann. Norská liga je teď plná překvapení
Martin.Z  21.08.2008 13:12
Sapara je dobrý hráč mohl by vyskoušet i PL
Xavi8  21.08.2008 15:21
veru, mohol by
Hiko  21.08.2008 15:27
Dobrý je, o tom žádná, jen bych ho osobně spíš viděl někde v Německu, aby to měl blíž domů
Sonny Anderson  21.08.2008 13:14
Jo jak koukam tak Sapara je dric a zaslouzi si to.. a Hamsik mi nehraje dobre ani ve FM, ale co, ziskal sem ho tam zadarmo
Roony  21.08.2008 16:44
sapara je dobry hrac to hej ale ten hamsik by fakt mohol viac ukazat ked je z neho taka velka hviezda v taliansku
DeejayLoLo  21.08.2008 17:04
Necakaj, ze Hamsik bude hrat lepsie..Kolko je uz v repre a nezahral ANI JEDEN JEDINY normalny zapas!!! Ale jasne, aspon ma vyhovorky ze hra na zlom poste a podobne sračky Keby bol fakt taky dobry, zahral by dobre aj stopera a nemusel by sa vyhovarat na k..tiny
Xavi8  21.08.2008 17:03
----------------------Kozacik-----------------------
--Pekarik---Skrtel---Durica/Hubocan---Cech-
---------------Karhan/Petras---------------------
Sestak-------------Sapara---------------Svento
---------------------Hamsik-----------------------
-------------------Vittek---------------------
DeejayLoLo  21.08.2008 17:05
S tym Vittekom by som pouvazoval ale inak dobra zostava
Xavi8  21.08.2008 17:08
a koho by si tam chcel dat namiesto neho?Holoska?
DeejayLoLo  21.08.2008 17:17
Neviem..No Vittek nie je tou najlepsou volbou
janoas  21.08.2008 17:18
Tak okrem Vitteka prichádza do úvahy iba Hološko či Mintál, v krajnom prípade Štyvar či Jakubko.
Xavi8  21.08.2008 17:20
keby mal Holosko formu, ako v min. sezone v tureckej lige, kde bol 3. naj strelec ale to uz je tak, v kluboch hviezdy a v repre im "nejde"
DeejayLoLo  21.08.2008 17:24
No ved prave Skor by som dal Sestaka do utoku a na jeho miesto v zalohe nahradil niekym inym...Možno...Z nasich hracov je fakt problem poskladat poriadnu zostavu, vzdy tam budu chyby
Btw, zabudol si na Šeba..Velkeho strelca francuzskej a skotskej ligy 34 zapasov a 2 či 3 goly
Xavi8  21.08.2008 17:25
to hej, kanonier na pohladanie takych neni nikdy dost
janoas  21.08.2008 17:26
Stále som radšej ked vidím v repre. Šeba ako keby tam vidím napríklad Hlanára alebo dalšie tomu podobné poleno.
DeejayLoLo  21.08.2008 17:28
Celkovo,hraci z Artmedie v repre =
Xavi8  21.08.2008 17:31
suhlasim
Xavi8  21.08.2008 17:30
mas prawdu, ale ja si myslim, ze Sebo tam momentalne nema co robit, je tam len koli tomu, ze hra kvalitnejsiu ligu a ulohu moze hrat aj to, ze Weiss ho viedol v Artmedii inac skusil by som napr. toho Styvara
Xavi8  21.08.2008 17:19
ale vcera neukazal od neho nikto v nasej ofenzivne viac, sice ani Vittek nic moc, proste jednooky proti slepym
Xavi8  21.08.2008 17:07
Z brankarov ma teraz najlepsiu formu Kozacik a Mucha ml. z Legie Warsava, napravo v obrane nemoze hravat pomaly Zabavnik, mlady Pekarik je vhodnou alternativou, potom Durica v poslednom case nehrava ani vo svojom klube, co bolo videt aj s Greckom, do zalahy jednoznacne potrebujeme defenzivneho zaloznika a to, ze v utoku je "len" osamoteny Vittek neni zle, kedze kraje -Sestak a Svento vyrazne podporuju ofenzivu, takze tak nejak
janoas  21.08.2008 17:08
K
Xavi8  21.08.2008 17:08
hm?
janoas  21.08.2008 17:09
Sakra, Kozáčik odchytal pár zápasov a už sa z neho robí hviezda, dal by som šancu Kamenárovi, Kozáčik bude aj tak onedlho zahrievať lavičku v Sparte. A do obrany by som strčil Martina Petráša, ten chytá starú formu.
Xavi8  21.08.2008 17:13
Petras hral minule za repre defenzivneho zaloznika a ten post mu velmi sedel a pochybujem, ze teraz Blazek vytlaci Kozacika z brany, kedze ani v "B" Sparty sa mu nedari, ale ten Mucha ml. stabilne chytava v Legii a velmi dobre. Za repre chytal proti Svajciarsku a to velmi dobre, vtedy bol nas najlepsi hrac na ihrisku
janoas  21.08.2008 17:15
Njn, každopádne musíme zmeniť zostavu lebo nedávame goly, mne by sa páčila takáta - Kamenár - Škrtel, Petráš, Durica - Švento(Čech), Sapara, Hamšík, Karhan, Šesták - Hološko, Vittek
Xavi8  21.08.2008 17:18
az moc ofenzivna a len 3 obrancovia a inac ty mas nejak rad toho Kamenara Samozrejme, ze mas svoje kvality a velky talent, ale na number one v repre to momentalne neni vid. zapas v Juve...zbytocne vybiehanie a pod. a Senecky to je skoda reci, toho nejak palila vcera ta lopta
janoas  21.08.2008 17:20
Ofenzívna je ale už musíme dávať goly....
Nie, že mám rád Kamenára, ale tak dal by som mu šancu, po prípade ešte Kuciak môže byť jednotkou, neviem čo tam Senecký robí, on ma nikdy nepresvedčil o svojich kvalitách....
Xavi8  21.08.2008 17:21
jasne sancu dostane, o to sa nemusis bat a formu ma momentalne aj Pernis zo Ziliny btw snad ju v sobotu nebude mat
jtbs  21.08.2008 18:54
mali by sme uz behom 2-3 zapasov vybrat number one do brany. Aby mal brankar istotu ze v neho vsetci veria. Ako tomu byvalo ked chytal Contofalsky. Lenze vtedy byval aj jednotka v Zenite. Vtedy mu preste nikto nesiahal ani po paty.
DeejayLoLo  21.08.2008 18:57
No Contofalsky nam posledne moc uz nepomohol
jtbs  21.08.2008 18:58
no to bol priklad, spomen si na minulu kvalifikaciu!!!
jtbs  21.08.2008 18:50
----------------------Senecky-----------------------------
Pekarik/Cisovsky---Skrtel---Durica/Hubocan---Cech
-------------Karhan---Kozak---Sapara-----------------
------------------------Hamsik----------------------------
--------------------Sestak---Vittek-----------------------

Nemusime hrat tak defenzivne ako to nasi treneri skusaju. Uz teraz dostavame vela golov a ziadne nedavame. Tak co to tak zofenzivnit? Karhan, Kozak, Sapara, Hamsik vedia aj branit a aj utocit. Karhan by mal poziciu nieco ako Gattuso v AC Milan, niekedy hraval PZ, takze v poho. Sapara trochu zlava. Kozak v strede. Hamsik daval v ITA vela golov tak ho konecne davajme na SZ/SOZ a nie niekam zlava abo tak. Ak by to sral tak hned vymenit a nesrat sa s nim len pre to ze je to hviezda z Neapola. V obrane dat moznoze sancu aj Michalikovi. A co sa utoku tika tak by v nom mal hravat Sestak a nie niekde na kridle a vedla neho Vittek, ktory ma aspon naznaky ofenzivy. Pripadne by som dal este 1 sancu Sebovi, jednym pripravnym zapasom nic nestratime a po polcase Styvarovi
DeejayLoLo  21.08.2008 19:02
Kozak? Ten co beha tak ako niektori futbalisti chodia? Nie,dakujem..Toho nam v kvalifikacii podla mna netreba Karhan je uz moc stary, i ked ma skusenosti, ale to nie je všetko..Vid. zapas s Greckom.. Sapara je OK, s tym suhlasim..A Hamsik? No ked ten vie "utocit a branit" tak neviem V Neapole mozno, v repre ani nedava centre, ani nestriela goly, ani nebrani..Skor mi pride ako taky "fantom" ktoreho si clovek vsimne, ze vobec hra po nejakych 60tich minutach zapasu.. A Hamsik hral aj v Neapole na kraji obcas, a slo mu to tak isto,ako ked hral na svojej povodnej pozicii..U Hamsika nejde o post..U Hamsika je to o chceni..Tam vidno,ze nema ziadne "reprezentacne srdce"
A s Michalikom ani nesranduj!
jtbs  21.08.2008 19:11
Hamsik v Neapole nehrava na kraji. Iba ked hraju na 5 zaloznikov tak on je ten 2. z lava. Preto by som mu uz konecne chcel dat sancu do stredu zalohy na 2 zapasy, aby on diktoval tempo, aby sa dostaval do sanci a aby tie sance aj sam vytvaral. Od neho centre necakaj! Po tych 2 zapasoch, ak by boli nevydarene, tak ho vyjebat na lavicku a potom nech si bojuje o zaklad. Karhan bol vzdy nas vodca, premienal penalty, a hraval velmy dobre. Nesud ho podla 1 zapasu. Kozak vie velmy dobre prihravat, cudujem sa ze proti Grekom nebehal, lebo ked som ho videl proti Juventusu tak bol velmy dobry...v repre to posral ale proste pochop ze nemozme stale tocit zostavou, takto sa nikdy nezohraju. Michalika som povedal ze len vyskusat...predsa dobry hrac na lavicku sa vzdy zide...S tou predposlednou vecou s tebou uplne suhlasim. "reprezentacne srdce"
DeejayLoLo  21.08.2008 19:17
Vseobecne nehrava..Ale hral myslim 2 ci 3 zapasy krajneho zaloznika v prvych 10tich kolach Serie A, myslim..A nešlo mu to tak hrozne ako ked hra za reprezentaciu..Ale ved uvidis, ked ho Weiss presunie do stredu, ze jeho vykony to nezmeni..Stale to bude ten Hamsik, ktoreho ked hra za reprezentaciu,tak ho nevidno!
A jo..Karhan bol vodca..A suhlasim ze by mal hrat niekto zo "starsej generacie" uz len pre povzbudenie timu...Ale ked bude v strede Karhan s Kozakom, tak to dopadne tak ako to dopadlo včera..A Kozak sice prihravat vie, ale to len tak v našej lige, kde obrancovia čumia na padajucu loptu ako na dar z nebies..Na reprezentaciu nema..Kozak je vseobecne znamy tym, ze toho vela nenabeha..A pri pomeroch inych reprezentacii takychto hracov fakt nepotrebujeme..
A za Juventus bol velmi dobry? Ehm...K tomuto sa radsej nevyjadrujem,pretoze podla mna bola cela Artmedia proti Juventusu totalne tragicka..
A Michalika nam vazne netreba..Ani na lavičku..Ked sa je mu tazke presadit v tretej anglickej lige, ako sa moze presadit v reprezentácii proti muzstvam ako Cesko,Polsko...?
jtbs  21.08.2008 19:33
Mali by sme Hamsika vyskusat kym je priprava, co ho chces skusat v kvalifikacii? O Karhanovi ma nepresvedcis, proste on na repre urcite ma, presvedcia ma jedine dalsie posrate zapasy. Kozak? Moc nebeha. Videl si hrat Pirla? V zapase proti Juve som porovnaval Kozaka a Poulsena a hned by som menil. Michalik? Musime mat 4 SO. Skrtel, Durica, Michalik, Hubocan
DeejayLoLo  21.08.2008 19:43
Hamsik uz vyskusany je..On neprisiel teraz ako novy, prave objaveny talent, ktoreho chce Weiss dosadit do repre..On hral celu minulu kvalifikaciu a nezahral dobre ani jeden zapas..
Ja nevravim,ze Karhan na to nema, pozor! Ale ked bude v strede Karhan a Kozak, tak to dopadne tak katastrofalne, ako to dopadlo vcera..Suhlasim ze Karhan by v strede mohol byt..ked uz nie pre herne kvality, tak aspon pre to, ze pre SVK futbal dokazal to, co dokazal a je to "osobnost" Ale stred zalohy Karhan - Kozak urcite nie..S tym by sme daleko nepochodili..
A porovnavat Pirla a Kozaka..Akoze sorry, ale to je tak,ako keby si porovnaval Deža z Lunika 9 s Maradonom Kozak proste nema na to, aby hral proti timom s rychlejsim tempom a vacsich kvalit..A pri sucasnych formach ostatnych repre by si vela neskrtol ..
A jo..Michalika mozme nominovat..Ale to je asi tak všetko..Videl si ho vobec niekedy hrat? Lebo ja ano..A okrem kiksov ma neuputal ničim
jtbs  21.08.2008 19:48
kozak-Pirlo iba porovnanie behania cez zapasy...aspon tie co som videl...v ostatnych kvalitach sa Kozak moze strcit, to je jasne. Karhan-Kozak? kdeze Jedine ako som pisal aj so Saparom. Keby hrali na SZ len oni dvaja tak je to fakt koniec :D...A keby islo o to co Karhan pre repre dokazal tak ho povolavame na kazdy zapas. Ibaze ja chcem aby hral pre jeho kvality, ktore urco ma. V inej repre by si nskrtol, ale my lepsieho nemame. Michalika som videl, ale este za posobenia v Boltone, prip. na hostovani uz vsak neviem kde...
DeejayLoLo  21.08.2008 19:52
Lenze Pirlo má ine kvality okrem behu...Zatial co u Kozaka som tie ine kvality aspon za reprezentaciu moc nezaregistroval
A jo..Michalika som videl v Boltone parkrat aj ja..Mozno to bola nahoda..Ale prave vtedy, ked som ho sledoval tak spravil totalne kiksy...Preto si myslim, ze hrac, ktory sa nevie poriadne presadit v Leeds UTD. nema ziadnu sancu presadit sa v reprezentacii..Zatial na tom nie sme tak hrozne ako San Marino,aby sme museli povolavat hracov z tretich lig
jtbs  21.08.2008 19:54
nepodcenuj San Marino. Lebo ak bude tato kvalifikacia rovnaka ako ta minula tak sa mozme obavat aj podobnych teamov
DeejayLoLo  21.08.2008 19:55
jtbs  21.08.2008 19:56
DeejayLoLo  21.08.2008 19:57
A ved to je v podsate jedno ci nad San Marinom vyhrame alebo nie..Tak,či onak nemame ziadnu sancu byt pred Poliakmi a Cechmi...To je nemozne..
jtbs  21.08.2008 20:01
nic nie je nemozne. Ked uz pri zrebovani tejto kvalifikacie malo vyssi koeficient Madarsko nez my, len koli tomu ze remizovali(abo vyhrali) v priatelaku nad talianskom :D...Ja dufam ze postupime, abo ked uz, tak aspon 3. miesto. Lebo Weiss je uz posledny schopny slovensky trener...
DeejayLoLo  21.08.2008 20:02
Chyba nie je v trenerovi..Chyba je v hracoch
jtbs  21.08.2008 20:08
inac typni si kto mal v nasej kvalifikacnej skupine najviac asistencii (neviem ci nasa skupina alebo vo vsetkych europskych dokopy)!!!
DeejayLoLo  21.08.2008 20:16
Kto?
jtbs  21.08.2008 20:26
samotny Jan Kozak...to si necakal co? asi mu pomohli tie laty co dostali na zaciatku niektori nasi supery.
DeejayLoLo  21.08.2008 20:36
To sa mi az nezda
jtbs  21.08.2008 20:44
zmenil si trochu nazor?
DeejayLoLo  21.08.2008 20:50
Nezmenil.. Ukaz najprv clanok,lebo vazne sa mi nechce verit, ze by Jan Kozak,ktory ani nenastupoval vo vsetkych zapasoch mal najviac prihravok pocas kvalifikacie..To je blbost...Cital som akurat clanok na sport.sk, ze ma najlepsie prihravky v Europe..Tak asi toto si myslel
janoas  21.08.2008 20:52
Je to naozaj Kozák a najfaulovanejším hráčom bol reprezentant San Marína, tiež zaujímavé...
DeejayLoLo  21.08.2008 20:53
Ukaz clanok.. Citam takmer vsetky clanky uverejnene na takychto portaloch, ale v zivote som nevidel clanok o tom, ze Kozak mal najviac prihravok pocas kvalifikacie..To by som si zapamatal do konca zivota
jtbs  21.08.2008 20:54
zdroj pls nemas?
jtbs  21.08.2008 20:54
zdroj pls nemas?
jtbs  21.08.2008 20:54
zdroj pls nemas?
janoas  21.08.2008 20:55
http://futbal.sme.sk/c/3600389/futbal-kozak-s-najvyssim-poctom-golovych-prihravok.html
DeejayLoLo  21.08.2008 20:58
Ok,uz verim..No ale on si sam priznal, ze dost z tych prihravok bolo proti San Marinu a Walesu..Takze ten uspech moc zasa neznamena..Ale aj tak =
jtbs  21.08.2008 20:55
kua som to nechcel takto
jtbs  21.08.2008 20:53
ja som to cital niekolko mesiacov dozadu, fakt si nepamatam ze aky je zdroj. Neboj ja si nevymyslam, skoro mi oci vypadli ked som to cital.
DeejayLoLo  21.08.2008 20:55
Ja nevravim ze si vymyslas! Len mam pocit ze si cital ten clanok na sport.sk ze ma najlepsie prihravky v Europe a casom ti to troska vypadlo z pamate a prekombinoval si to na pocet asistencii.. Lebo vazne..Keby tam bol takyto clanok, tak o tom diskutuje cele Slovensko a urcite by som takyto clanok neprehliadol
jtbs  21.08.2008 20:57
http://futbal.sme.sk/c/3600389/futbal-kozak-s-najvyssim-poctom-golovych-prihravok.html
janoas  21.08.2008 20:58
Stačí použiť google a hned sa to dá nájsť....
jtbs  21.08.2008 21:01
som ani nehladal, ja som si bol isty ze je to tak
janoas  21.08.2008 21:03
Aj ja ale ked tu prítomný pán neveril tak som mu chcel dať dôkaz...
DeejayLoLo  21.08.2008 20:59
jtbs  21.08.2008 21:01
to by si neprehliadol co???
jtbs  21.08.2008 21:10
a ked uz sme sa bavili o tom pirlovi, tak kukni kde je :D
DeejayLoLo  21.08.2008 21:18
Pozri sa, tu nejde o počet prihravok..Ked da 3 prihravky na gol proti San Marinu a dalsie 4 proti nejakej Malte, este neznamena, ze je lepsi ako Pirlo preboha
A ked sme uz pri tom, taky Hamsik ma za Neapol len 2 či tri asistencie...Taky jeho spoluhrac Lavezzi ich ma trikrat tolko, golovo su na tom rovnako..A to teraz neznamena, ze Lavezzi je niekolko nasobne lepsi nez Hamsik len preto, ze ma viac prihravok Tu sa berie aj to, kolko toho hrac cez zapas pokazi, kolko lopt strati, kolko nabeha, kolko da golov, proti akym timom da goly, ako tvori hru...A v tom je Kozak nulovy, takze zrejme aj preto hral minulu kvalifikaciu len 50 percent zapasov..
jtbs  21.08.2008 22:05
pre boha pokoj, to porovnavanie ber s rezervou. Mne je uplne jasne ze Pirlo je 10x lepsi ako Kozak.
muhammadali  21.08.2008 19:16
už nemôžme hrat bez krídelníkov
jtbs  21.08.2008 19:17
pravda, ale neviem v akej forme je svento a sestaka mi je na kridlo luto, on patri do utoku
DeejayLoLo  21.08.2008 19:18
No jo..Ale za Bochum hra castokrat aj kridlo a ide mu to tak dobre,ako ked je v utoku..
jtbs  21.08.2008 19:27
1. na kridle hraval hlavne zo zaciatku posobenia koli adaptacii a ked zacal davat goly tak isiel do utoku.
2. momentalne nemame lepsieho utocnika.
DeejayLoLo  21.08.2008 19:31
1. No ved hej..Preto hovorim, ze u Hamsika to je jedno,ci hra kridlo alebo je v strede..U neho je pricina jeho reprezentacnej "hry" ina než post
2. To mas pravdu..Ale tiez nemame ani lepsie kridlo
jtbs  21.08.2008 19:34
lenze co je dolezitejsie? Dobre kridlo, ktore nema komu nahravat na goly? Alebo dobry utocnik, ktory obcas ten gol da?
DeejayLoLo  21.08.2008 19:36
A co z dobreho utoku,ked ho nepodporuje kridlo? To máš to isté...
jtbs  21.08.2008 19:39
nechapes? Sestak dokaze dat gol, bud zo sola, alebo nahravka od nasich tvorivych zaloznikov, neni odkazany na centre. Ale co z toho ked Vittek, Holosko a spol nedaju gol ani po prihravke Sestaka z kridla?
DeejayLoLo  21.08.2008 19:45
Sestak neni odkazany na centre? To máš odkial? A Vittek nahodou dal golov za repre dost a este stale celkom neuhasol..Takze tak..A co sa tyka Sestaka v utoku..Ten tiez moc neziaril v reprezentacnom drese, takze robit z neho pána utocnika v tomto pripade nie je na mieste
jtbs  21.08.2008 19:50
ani Hamsik a ani Sestak nehrali na svojich postoch SZ a UT v repre dostatok zapasov na to aby si ich odsudzoval. Vzdy hraju na inych postoch. V pripade Hamsika ani neviem ci hral niekedy klasickeho SZ v repre
jtbs  21.08.2008 19:51
a ten Vittek neuschol, ale my nemozme hrat na 5 zaloznikov lebo 1 osamoteny hrot si v nasej repre neskrtne. Vittek-Sestak
DeejayLoLo  21.08.2008 19:53
Skor Vittek - Holosko a na kraj Sestaka...Pretoze, za Sestaka na kridlo je fakt problem najst nahradu podobnych kvalit..Zatial co v utoku ho moze kvalitativne nahradit Holosko, ktoremu to v Besiktase šlape jedna radost
jtbs  21.08.2008 19:55
Za posobenia v Manisaspore mu to slapalo, teraz uz menej. Ja som zastanca toho, ze utok musi byt kvalitnejsi ako zaloha, aj za cenu absencie Sestaka v nej.
DeejayLoLo  21.08.2008 19:58
Ja som vsak zastancom toho, ze zaloha > utok a aj viac nez obrana...Zaloha tvori, zaloha brani, zaloha drzi tempo...Utok len caka na priharvky a obrana dolieha na chyby slabej defenzivnosti zalohy..Zaloha je zaklad...Hoc by sme mali na hroze aj Henryho v najlepsej forme, pokial by nedostal dobru prihravku,gol by nedal
jtbs  21.08.2008 20:06
tak vezmeme Trezegueta, toho uz tak nechcu frantici. A do branky Freya.
U mna je to inak. 2SO brania. 2 krajni O utocia a aj brania, cize nieco ako krajni DZ. 1 DZ brani a tvori. ostatni su univerzalni a min. 1 zaloznik utoci. A na hrote 2 bombery na ktorych sa da spolahnut aj v tazkych casoch...PZ-1.Krajcik, 2.Zofcak
DeejayLoLo  21.08.2008 20:16
Krajcik v nasej repre toho viac dobabral nez vytvoril a co sa tyka Zofcaka..Tak ked uz by si chcel v time jeho..Tak to rovno mozme vziat aj Nemetha, Zabavnika, Borbelyho, Moravcika a im podobnym len preto, ze pred par rokmi hrali dobre
jtbs  21.08.2008 20:28
zofcaka som pisal ako nahradnika a krajcik do zakladu, ked nepocitas Sestaka...mame tam niekoho lepsieho ako krajcik? Myslim ze nie.
DeejayLoLo  21.08.2008 20:36
Ved prave preto si myslim, ze Sestak sa hodi viac na kridlo nez do utoku..Pretoze neexistuje zanho ziadna kvalityhodna nahrada
jtbs  21.08.2008 20:59
sestak=UT
DeejayLoLo  21.08.2008 21:44
V Bochume hra aj kridlo ..
jtbs  21.08.2008 22:06
v utoku je lepsi, ale nesmie tam byt sam.
DeejayLoLo  21.08.2008 22:10
No jo..To je fakt
jamaal  21.08.2008 19:28
jedineeeeeeee VSS
Hiko  21.08.2008 20:16
To je ten tým, který se pak jmenoval na VSŽ? To nebyla ke změně taková cesta
jamaal  22.08.2008 13:22
VSS - vychodoslovenske strojarne, VSZ - vychodoslovenske zeleziarne...
Xavi8  21.08.2008 21:10
pozeram, ze kym som bol na treningu nejak sa to tu rozbehlo
Xavi8  21.08.2008 21:12
-------Mucha ml./Kozacik-----
--Pekarik---Skrtel---Durica/Hubocan---Cech-
---------------Karhan/Petras---------------------
----------Sapara---------------
Sestak----------Hamsik--------- Svento
-------------------Vittek---------------------
DeejayLoLo  21.08.2008 21:19
jtbs  21.08.2008 22:07
2xUT!!!
Xavi8  21.08.2008 22:12
ved Svento aj Sestak su ofenzivne kridla to je dobre
DeejayLoLo  21.08.2008 22:15
JJ..Je to myslim najidealnejsia zostava.. A co sa tyka tych "lomitok"
Mucha > Kozacik
Durica > Hubocan
Karhan > Petras

jtbs  21.08.2008 22:16
jtbs  21.08.2008 22:16
niekedy sme hravali aj s kridlami a aj s 2UT
Xavi8  21.08.2008 22:17
mas prawdu - NIEKEDY, ale to tam bol este Szili
jtbs  21.08.2008 22:19
Szilli-Vittek...to boli casi...baraz ...kde su tie casi
Xavi8  21.08.2008 22:26
tomu ver Inac Sziliho by kludne aj teraz mohol nominovat, za Aachen mu celkom ide
jtbs  21.08.2008 22:45
ako to je celkom? zapasy/goly...naposledy co som o nom pocul tak sa dostaval z riadnej choroby
Xavi8  21.08.2008 22:48
presnu bilanciu neviem, ale na jar mal tusim bilanciu 6 golov cca
jtbs  21.08.2008 22:55
aha...aachen je ale v 2. nemeckej lige pokial sa nemylim...a sakra vlastne uz aj norinberg :D
Xavi8  21.08.2008 22:17
heh hej radsej tho Muchu, Kozacik len teraz zacal chytavat, potom pri Duricovi to lomitko preto, lebo prestal hravat v klube a aj goly s greckom isli aj na jeho vrub a ten Petras naposledy nesklamal a z Talianska idu o nom dobre chyry
DeejayLoLo  21.08.2008 22:21
No jo..Ale treba si uvedomit aj to, ze Durica bol este minulu sezonu myslim vyhlaseny za najlepsieho na svojom poste v ruskej lige..I ked nam zavaril vo viacerych zapasoch, myslim, ze niečo by ukazat predsa len mohol
A jo, Petras nesklamal..Ale Karhan sa mi do tej tvojej zostavy hodi viac
jtbs  21.08.2008 22:23
je to jasne...musime zohnat prave kridlo aby sme mali utocne duo sestak-vittek. Ked mna kua nic nenapada. Mimochodom Vascak je na akom poste?
Xavi8  21.08.2008 22:24
viem, ze Vascak je krajny stredopoliar, ale neviem z ktorej strany hrava, inac nieco sa pisalo, ze by mal ist niekam do druhej anglickej ligy
jtbs  21.08.2008 22:46
do watfordu, lebo uz o neho nemaju zaujem. Ale on asi nie je ten spravny tip do repre.
Xavi8  21.08.2008 22:47
veru neni
Xavi8  21.08.2008 22:25
Musime tam mat este nejake tie skusenosti - Karhan a pochybujem , ze ked uz je kapitan, ze by ho nedal hrat
DeejayLoLo  21.08.2008 22:28
Chlapci, zbytocne o tom vobec diskutovat..Tak, ci onak prehrame s kazdym, s kym sa da
Xavi8  21.08.2008 22:40
neprehanaj, s kazdym zas nie
DeejayLoLo  21.08.2008 22:42
S kazdym s vynimkou San Marina..Proti nim chcel aj Čonto byť na listine strelcov
Xavi8  21.08.2008 22:44
to si pamatam, chcel ist kopat 11 ale teraz vazne, musime nasim fandit aj so sev, irmi, sanca je vzdy a kvalifikacia moze byt velmi vyrovnana
jtbs  21.08.2008 22:47
kedy mame najblizsi zapas?
Xavi8  21.08.2008 22:49
6.9. hrame doma so Sev. Irskom 1. zapas kvalifikacie
jtbs  21.08.2008 22:53
a kurva drat
DeejayLoLo  21.08.2008 22:50
No ja nasim fandim vzdy a za kazdych podmienok, ale treba byt realistom..Nemame takmer ziadnu sancu, aby sme skoncili colen treti..
Xavi8  21.08.2008 22:52
treti?keby si napisal, ze nemame sancu skoncit druhy, tak to by bola mozno aj pravda, ale treti mozme skoncit v "pohode" Sev.Irsko a Slovinsko by sme mohli predbehnut, ved nemozme donekonecna prehravat
DeejayLoLo  21.08.2008 22:54
Ved prave to, ze ja mam posledne zapasy fakt pocit, ze my prehrame uz pomaly s kazdym!
Po tej trapnej prehre s Walesom sme padli na taku hroznu uroven, ze fakt v nasom futbale nevidim nic technicke Ach, kde su tie casy, ked sme sa dostali do baraze so Spanielskom a na nas futbal bola radost pozerat
Po poslednych vykonoch nasho muzstva im uz moc verit nemozem, aj ked by som velmi rad chcel
jtbs  21.08.2008 22:57
nic v zlom, niekto sa aj nastve, ale posral to Kocian. Chcek generacnu vymenu, ale pre to nemusel vyhodit z muzstva tahunov ako Karhan a spol. Mal postupne nahradzovat
DeejayLoLo  21.08.2008 23:01
Jo,presne.. Tiez sa mi nepacilo ked z nicoho nic obmenil takmer vsetkych hracov a stal sa z toho cirkus
jtbs  21.08.2008 23:04
asi tak, to som inde nevidel. Takato radikalna vymena sa stava jedine ked ma team velmy zle vykony, ale u nas to az tak neplatilo
jtbs  21.08.2008 22:18
neprecenujes toho Kozacika trochu? Asi ma na to aby bol v niminacii, ale aby bol hned v zaklade?
Xavi8  21.08.2008 22:18
ved hovorim, ze radsej Muchu
jtbs  21.08.2008 22:20
jojo, som to posielal naraz s tebou
jtbs  21.08.2008 22:15
niekedy sme hravali aj s kridlami a aj s 2UT
janoas  21.08.2008 22:45
Ste to tu niak "rozjeli" chlapi.
jtbs  21.08.2008 22:48
se s tim nebudem srat...nech to frci
Xavi8  21.08.2008 22:49
heh presne
DeejayLoLo  21.08.2008 22:53
So Severnymi Irmi vonku prehrame, doma max. remiza..Slovincov by sme so stastim doma dat mohli, vonku bud remiza alebo prehra..Ale kedze som optimista tak davam na remizu
Polsko = no chance doma i vonku, Cesko = no chance doma i vonku, San Marino = zarucenych 6 bodov ..To je dokopy kolko? 11 bodov s velkou davkou optimizmu ..No neviem chlapi, ale ja myslim, ze to na baráž stacit nebude
Xavi8  21.08.2008 22:55
myslim, ze budeme mat viac ako podla teba, cize len 11 bodov
Xavi8  21.08.2008 22:57
chcel som poedat, ze som o tom presvedceny, ze budeme mat viac bodov
DeejayLoLo  21.08.2008 22:59
No nemyslim..Ved si to vezmime realne..Ak budeme ist aj v kvalifikacii takto ako sme sli v poslednych zapasoch s Madarskom, Tureckom, Greckom a Islandom + nehovoriac o poslednych zapasoch kvalifikacie na EURO, nemame sancu porazit nikoho..
Polsko ani vo sne, Cesko to iste...Ostavaju v hre Slovinci a Severni Iri..Bolo by nainvne si namyslat ze jeden z tychto timov mozme porazit vonku...So Slovincami tipujem maximalne remizu, so Severnymi Irmi jasnu prehu..Co sa tyka zapasov doma...Tam sa nehodlam radsej tipovat, no keby sme zo seba vypluli dusu, mohli by sme nejakou nahodou vyhrat
Xavi8  21.08.2008 23:02
ti su tusim neni optimista, ze?
Xavi8  21.08.2008 23:02
ty
DeejayLoLo  21.08.2008 23:05
Nie, skor som realista Keby som bol optimista tak napisem "San Marino porazime, Severnych Irov tiez, Slovinci su pod nami,takze tiez urcite ano, Poliakov dame doma a vonku remizu lebo v priatelskom zapase sme remizovali 2:2, Cechov dame doma na remizu a vonku prehrame..Postupujemeee" .. Ale k comu by to bolo, keby sa mi ani 50 percent z toho nesplnilo?
Xavi8  21.08.2008 23:08
snad sa ti aspon tych 50 percent splni
DeejayLoLo  21.08.2008 23:10
..Aj to pochybujem.Ale uvidime..O kolko sa stavime 6.9 bude náš den porážky?
jtbs  21.08.2008 23:12
6.9 vyhrame? Dufam ze sa nehra na tehelnom poli. Snad do ZA!
Xavi8  21.08.2008 23:12
musim ta sklamat, ale hra sa Tehelnom poli
jtbs  21.08.2008 23:20
to je v prdeli. Ved tam sa to nikdy nezaplni. Keby isli do ZA, tak by hrali pred plnymi tribunami
Xavi8  21.08.2008 23:20
to vies keby
jtbs  21.08.2008 23:26
keby bolo keby, boli by sme davno na nejakom sampionate kurna!
Xavi8  21.08.2008 23:28
raz budeme
DeejayLoLo  22.08.2008 09:08
Mozno ano..Ale ked sa tak stane, uz budeme 80 rocni dedkovia a futbal nas zaujimat nebude
Xavi8  22.08.2008 11:07
mna bude aj vtedy zaujimat
jtbs  21.08.2008 22:53
Urobim vam radost-Sestak na kridlo:
Senecky
Cech, Skrtel, Durica/Hubocan, Pekarik/Cisovsky
Svento, Sapara/Hamsik, Karhan/Kozak, Sestak
Viettek, Styvar
Kozaka nasadzovat proti slabym superom aby mohol na statistiky 3 asistencie na zapas :D. a Hamsika nasadzovat do nacateho zapasu, lebo sa mi zda ze uz ma moc zpanstenu prdel.
DeejayLoLo  21.08.2008 22:55
Tato zostava uz hej
Xavi8  21.08.2008 22:56
na kvalifikaciu je riskantne dat v repre sancu absolutnemu novacikovi - Styvarovi, ale na nejaky priatelsky urcite ano, ved v lige mu to ide velmi dobre
DeejayLoLo  21.08.2008 23:00
Jo, myslim ze by tam viac sedel Holosko = co sa tyka skusenosti, techniky, atd..
Xavi8  21.08.2008 23:01
spravne
jtbs  21.08.2008 23:01
nene Styvar
jtbs  21.08.2008 23:01
ja si myslim ze aspon 1 utocnik by mal byt z nasej ligy, prip. slabsej ligy. V ostatnych ligach totiz nasi hraci davaju malo golov, cest vynimkam(sestak)
janoas  21.08.2008 23:03
----------------------Čontofalský-----------------------
-------------------Horváth---Skrtel---Kopačka-------
Jašurek------Czinege-------Gergel------Németh---------Kamenský
-------------------Fabuš-------Ivana--------------

Takto si predstavujem základnú reprezentačnú 11
Xavi8  21.08.2008 23:04
reprezentacia Trencinu skor ne?
janoas  21.08.2008 23:05
"Neni možné"
Xavi8  21.08.2008 23:06
heh
jtbs  21.08.2008 23:05
tak sa mi zda ze uz nemame co pokazit :D
DeejayLoLo  21.08.2008 23:06
Xavi8  21.08.2008 23:07
Inac aspon "21" svita na lepsie casy Videli ste jak hrali Stoch a Weiss ml?
DeejayLoLo  21.08.2008 23:09
JJ..So Stochom to vyzera nadejne..Ale mohol by ist prec z Chelsea, lebo tam sa pri takej konkurencii nema sancu presadit..Jeho by som si skor vedel v predstavit v time jedneho z novacikov premier lague.. Predsa len, odrazovy mostik, z ktoreho by sa mohol odrazat dalej a dalej, a zaroven by mal istejsi "zaklad" ..
Xavi8  21.08.2008 23:11
no to je aj velmi realne, ze pojde niekam na hostovanie, bolo by to lepsie aj z toho hladiska, ze by hral vyssiu sutaz ako za "B" Chelsea a co hovoris na Weissa?
DeejayLoLo  21.08.2008 23:12
Weiss? Myslim ze nehral celych 90 minut ale s nim to vyzera tiez nadejne Ale viac nadeji by som vkladal do Stocha..Ale najprv musi ist prec z "B"čka Chelsea
Xavi8  21.08.2008 23:14
ja zase do Weissa inac cekni toto : http://www.youtube.com/watch?v=Zun_cSOgFxM
DeejayLoLo  21.08.2008 23:16
Nadhera Aky je rocnik Weiss vlastne?
Xavi8  21.08.2008 23:16
89
DeejayLoLo  21.08.2008 23:17
Tak myslim, ze minimalne o dalsich dvoch Hamsikov mame nabuducich 5 rokov postarane
Myslim teraz klubovych Hamsikoch..Nie reprezentanych
Xavi8  21.08.2008 23:19
haha ale tak dufam, ze konecne aj reprezentacnych a este pridam video z 1 zapasu z toho finale, vsimaj za M.City Weissa ma 7 a tiez aj Stoch tam je http://www.youtube.com/watch?v=RfjsJ__dYLY&feature=related
DeejayLoLo  21.08.2008 23:20
Kuknem zajtra, idem spať..
Xavi8  21.08.2008 23:17
ianc to bolo v odvtete finale anglickeho FA Cupu U 19 proti Chelase, cize aj proti Stochovi
jtbs  21.08.2008 23:18
weiss je v akom teame?
DeejayLoLo  21.08.2008 23:19
ManCity
DeejayLoLo  21.08.2008 23:19
Idem spat, dobru noc Ale inak sranda, ze zo vsetkych diskusii,ktore maju viac nez 100 prispevkov sa potom stava chat
Xavi8  21.08.2008 23:19
este cekni to video
DeejayLoLo  21.08.2008 23:21
To má 6 minut, uz ledva vidim na monitor Pa
jtbs  21.08.2008 23:22
cus chlapi, dem spat...zajtra makam
Xavi8  21.08.2008 23:26
idem aj ja, majte sa
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama