reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Robinho přemýšlí o Chelsea. Real si ho neváží

01.07.2008 20:51 - Aktuality
Robinho (© goal.com)
 
Agent Brazilce Robinha potvrdil, že se o hráče Realu Madrid zajímá londýnská Chelsea. Robinho přestup do Anglie nevylučuje, nelíbí se mu totiž, že Real je připraven z jeho prodeje financovat přestup Cristiana Ronalda.

Informace o zájmu Chelsea o Robinha přinesl včera deník AS. "Je pravda, že se o něho zajímají. Chelsea Robinha sleduje delší dobu, kontakty zesílily poté, co tým převzal trenér Scolari," potvrdil pro stejný list Brazilcův agent Vagner Ribeiro.

"Sešel jsem se v Londýně s Frankem Arnesenem (technický ředitel Chelsea) a ten mi potvrdil, že Chelsea chce mého hráče na příští sezónu," doplnil Ribeiro. Londýnský klub údajně nabízí 35 milionů eur.

Dnes Vagner Ribeiro situaci kolem Robinha rozvedl v rozhovoru pro Globo Esporte. "Ani mně, ani Robinhovi se nelíbí, že Real Madrid je připraven použít ho k získání Cristiana Ronalda," prohlásil.

"Nerozumíme tomu a chceme, aby si ho klub začal vážit, protože to nyní nedělá," pokračoval agent. "Robinho je stejně dobrý, ne-li lepší než Cristiano Ronaldo. Jediný rozdíl je v tom, že Ronaldo vyhrál Ligu mistrů. Kdyby Robinho trofej získal, musel by být na stejné úrovni."

Přesto chce podle agenta Robinho zůstat v Realu. "Jeho prioritou je zůstat, ale nemůže být tam, kde si ho neváží, a to nemluvím o penězích. Na mysli mám to, že je vůči Ronaldovi podceňován," dodal agent.
Autor: Radim Šantrůček / skysports.com
Počet zobrazení: 3514
Komentáře (195)
vandertom  01.07.2008 20:53
Že by zase litr?
Frankie_Yeah  01.07.2008 20:54
bože můůůj,radši zůstaň...
RafteR  01.07.2008 20:55
Ti maju priblemy ,aby sa nedosrali
everbanega15bany  01.07.2008 20:55
Hm.....to sou veci......robinho je super hrac ale do Chelsea by podle me nemel chodit....neni na anglickou ligu staveny...
milan78  01.07.2008 21:02
to se o c.ronaldovi psalo taky.., když by hrál v týmu jako je chelsea, kolem sebe plno dalších super plejerů, tak by si svoje odehrál ten robinho
wobr z londýna  02.07.2008 13:29
kecy kydy a zase plky.........jak neni stavěnej? Co ty si proboha za odborníka, že to takhle od stolu můžeš střílet???
muhammadali  01.07.2008 20:57
Robinho musí ostat, žiadny Ronaldo
Paris-SG  01.07.2008 21:02
co takhle do PSG
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:05
co takhle do Sparty
Staenly10  01.07.2008 21:06
edejv  01.07.2008 21:07
trapny
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:10
však jo,já reaguju na to jeho PSG...
Jev  01.07.2008 21:03
uz je tady nakup jizanu Deco, Robinho, Bosingva kdo bude dalsi?
Staenly10  01.07.2008 21:05
Myslim ze by to Chelsea s tema jizanama nemela prehanet ,myslim si ze by nemeli zapominat na pravidlo 6+5
wobr z londýna  02.07.2008 13:30
copak už to platí? Jestli vůbec někdy platit bude
Staenly10  02.07.2008 14:50
Zatim ne,ale pokud se to schvali,tak vetsina Anglickych tymu ( minimalne big 4 ano ) problemi,snad vyjimkou Tottenhamu
Johny47  03.07.2008 14:53
ma to byť až od roku 2010 čitajte platini poriadne a neprešlo to lebo to porušuje ustavu eu ta sa neplašte
merengues  01.07.2008 21:15
Robinho přestoupil do Chelsea? Kdy?
edejv  01.07.2008 21:04
real dela chybu ze ho chce prodat
a jestli prestoupi do chelsea tak doufam ze neskonci jako malouda
Staenly10  01.07.2008 21:06
Robinho je lepsi nez Malouda
wobr z londýna  02.07.2008 13:31
Robinho je lepší než Libor Došek
Staenly10  02.07.2008 14:50
Tak to snad kazdy
vandertom  01.07.2008 21:13
Real ho nechce prodat.
Talkers  01.07.2008 21:05
Abychom neskončili se zálohou Robinho-Lamps-Essien - Deco - Ronaldinho
RafteR  01.07.2008 21:06
a do utoku etoo aberbatov nie ????
Talkers  01.07.2008 21:08
Drogba.. Debilnějšího a namachrovanějšího fotbalistu s naprosto neadekvátními výroky stěží najdeš.
RafteR  01.07.2008 21:08
Danis  01.07.2008 21:34
Ibrahimovic by mu dokázal konkurovat
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:39
jenže Ibrahimovič je aspoň pan fotbalista
edejv  01.07.2008 21:41
Danis  01.07.2008 21:44
To sice ANo ale o tom nepadlo ani slovo ... i Drogba umí zahrat
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:46
tak zahrát umí i Míla Barošovic
Danis  01.07.2008 22:03
Copak Míla
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:08
Lamps odejde,místo něj Ballack... a taky odejde Terry a A.Cole a místo nich bude hrát Alcides a Ferreira
edejv  01.07.2008 21:09
terry??
Talkers  01.07.2008 21:10
Anglická kostra zůstane... V poslední sezoně slabý lamps,Terry,křídla Ferreira-bosingwa a v utoku pěkně drogba/adriano/ronaldo
RafteR  01.07.2008 21:10
TErry odide ???? to akokeby sme my predali PUyola , NEMOZNE !!!!!
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:11
o bóže,ironie
RafteR  01.07.2008 21:13
uz chapem ked som zbadal toho ferreiru
Staenly10  01.07.2008 21:14
Ja vcera taky nepoznal ironii a uz tam na me byli reci ,tak aspon vydite ze se pletou i ostatni
Talkers  01.07.2008 21:10
odchod Cashleyho by mi nevadil,spíš by mě naštval odchod Bridge Toho mám radši než toho gunnera
klasika  01.07.2008 21:18
JJ radši ať hraje Wayne než Cashley Hole...
Daniel  02.07.2008 00:38
to je od vas pekne ze ho tiez nemate radi..a uz ho nevolaj gunner
petrslechticky  01.07.2008 21:13
Ma recht, je opravdu stejne dobrej jako ronaldo a tenhle tym si ho nezaslouzi.
edejv  01.07.2008 21:15
Logan  01.07.2008 21:15
Neee.....presne tak,zacneme si ho vazit a Robinho zustane,Cristianek zase porazi CFC a v LM tvrde narazi,pak se uvidi,kdo je lepsi,jen at ho neprodavaji,nebo nedej boze,nevymeni. Kdyz se tu psalo o Chelsea tak jsem byl spokojenejsi,nez kdyz se pise o odchodech nasich hracu...
spanhel  01.07.2008 21:16
Nespokojený Robinho do Chelsea. Cristiano Ronaldo zůstane na Old Trafford a Drenthe má základ jistý.
Klokanomet  01.07.2008 21:20
merengues  01.07.2008 21:20
Drenthe jde pryč, na LW Robben (Granero).
Logan  01.07.2008 21:21
Mere napises mi na icq 210-540-863? Dik
merengues  01.07.2008 21:29
Ozvu se, ale teď jdu koukat na film .
RafteR  01.07.2008 21:22
drenthe ide prec ???? na hostovanie alebo komplet do prdele ?????
spanhel  01.07.2008 21:24
Sakra.
Přivést hráče na základě povedených videí z Youtube se nevyplácí.
Milánek  01.07.2008 21:27
...kde jsme si mohli stokrát prohlédnout dvě kličky a jednu střelu Pánu Bohu
merengues  01.07.2008 21:31
Jj, klasický youtube player. Ale neberte to jako hotovou věc, je to spíš moje přání . Getafe a Feyenoord mají zájem o hostování. Ovšem Barca i Valencia prý shání levého beka, tak uvidíme .
RafteR  01.07.2008 21:32
my mame abidala , sylvinha a caceresatakze lavych bekov mame dost
spanhel  01.07.2008 21:34
Nepovídej.
RafteR  01.07.2008 21:35
CAceres je univerzal alenaco budu 3 lavy bekovia , uz 3 prisli , nebol by to uz extrem ??? teda to je moj nazor
merengues  01.07.2008 21:34
Škoda .
RafteR  01.07.2008 21:36
ale drenthe sa mi paci ,nepovedal by som nic zle keby pride
merengues  01.07.2008 21:38
Tak vám přihodíme i Pabla Garcíu a jednoho šikovného argentinského útočníka, jestli chcete .
RafteR  01.07.2008 21:39
koho myslis tym utocnikom ???? a pabla si nechajte
spanhel  01.07.2008 21:38
A Saviolu bys nechtěl?
RafteR  01.07.2008 21:40
u nas vysedaval alebo chodil na hostovanie takze netrebaaaaaa , keby daniho Guizu nepoviem nic
spanhel  01.07.2008 21:41
Zatímco Drenthe by byl určitě první volba na levého beka....
RafteR  01.07.2008 21:42
to nie , ale je to volba do buducna
spanhel  01.07.2008 21:44
Tak ho necháme tři roky rozehrávat v béčku.
RafteR  01.07.2008 21:45
radsej ho poslat na hostovanie , najlepsie do brazilie
Milánek  01.07.2008 21:44
Snad je ve vedení Barcy více takto přemýšlejících lidí
merengues  01.07.2008 21:45
Ok, domluveno. Nicméně Zenit přišel s novou metodou vyjednávání, a ta se mi velice zamlouvá. Proto si myslím, že pokud chcete Drentheho, tak byste měli nabídnout minimálně Iniestu .
RafteR  01.07.2008 21:46
zabudni , takych 5 mega vam bude stacit
spanhel  01.07.2008 21:46
Teď mimochodem se Sarsanja ze Zenitu divil, že mu vedení Barcy neodpovědělo.
RafteR  01.07.2008 21:47
bohvie preco
Milánek  01.07.2008 21:47
Jak nezdvořlé
muhammadali  01.07.2008 21:50
To by ma urazilo
Milánek  01.07.2008 21:52
Nesouhlasím...chcete nástupce Roberta Carlose, tak my zase Maradony Pak možná i odepíšeme
Milánek  01.07.2008 21:33
nástupce Roberta Carlose?
merengues  01.07.2008 21:34
Milánek  01.07.2008 21:40
Tak jednoho (Marcela) už máme, na co nám jsou dva Toho lepšího vám necháme
muhammadali  01.07.2008 21:26
Kde ide Royston? Mne sa páčil
spanhel  01.07.2008 21:35
JJ, hrál dobře...
Milánek  01.07.2008 21:38
Z pohledu fanouška Barcelony určitě
muhammadali  01.07.2008 21:41
nevravím, že hrál dobre stále
Milánek  01.07.2008 21:43
On i hrál? Hrál tak 5 utkání, pak mi tam ale nesedí to slovíčko "stále" dobře...
muhammadali  01.07.2008 21:45
Prvý so Sevillou v ktorom dal gol a ešte jeden, nevím s kým
spanhel  01.07.2008 22:19
A další dva zavinil...
Milánek  01.07.2008 22:22
TottiRoma  01.07.2008 21:43
Robinho je sice dobrý fotbalista, ale ať to zase nepřeháněj. C.Ronaldo je určitě mnohem lepší a v současné době mu snad nikdo nemůže konkurovat.... Možná trochu Messi a ve formě z předminulé sezóny Kaka.
spanhel  01.07.2008 21:45
Když se řekne Cristiano Ronaldo, tak se mi hned vybaví Chuck Norris...
edejv  01.07.2008 21:46
proc??
RafteR  01.07.2008 21:46
a mne nagelovany simulant
Logan  01.07.2008 21:47
presne...
TottiRoma  01.07.2008 21:59
Já Ronalda osobně taky nemám rád, ale tohle je prostě jasný. Manchaster je skutečně tým jednoho hráče, jak kdysi Arsenal s Henrym. Ostatní jsou sice dobrý, ale můžou je nahradit, kdežto druhýho Ronalda co nastřílí 40 gólů za sezónu nenajdou.
RafteR  01.07.2008 22:02
ked to zopakuje dalsiu sezonu tak ano , ale dovtedy je to pre mna len nagelovany simulant a zasran , ktoremu vysla sezona a bol v nej najlepsi strelec , ale uspechy muzstva su uspechmy na ktorych sapodiela cely mancaft nie jeden hrac
Frankie_Yeah  01.07.2008 22:04
i loni byl nejlepší střelec a nahrávač MU(myslím,že měl nějak 17+14)
RafteR  02.07.2008 13:09
ano bol , ale 42golo v za sezonu uz podla mna neda
TottiRoma  01.07.2008 22:12
Já jsem neřek, že to vyhrál jen on. Ale že bez kteréhokoli hráče by to mohli vyhrát taky. Ale bez Ronaldo prostě ne. Jinak Ronaldo svoji výkonost potvrzuje už delší dobu akorát nedával tolik gólů, i když jich bylo i tak dost.......Jinak s tim simulantem to už mu nikdo asi neodpáře, ale v poslední době už se toho taky vyvarovává.
RafteR  02.07.2008 13:09
snazi sa toho vyvarovavat ale co sledujem moc sa mu nechce
Logan  01.07.2008 22:05
Jenze on by tolik golu nikdy nedal,kdyby se nemusel cpat na hrot z toho duvodu,ze MU hrotovyho utocnika nema,jestli tam prijde Beznzema,Huntelaar nebo berbatov,tak nikdy tolik golu za sezonu neda,si myslim,a u nas by jich tolik tuplem nedal
Danis  01.07.2008 22:09
Tým jednoho hráče
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:47
a mně hnusný růžový tangáče
RafteR  01.07.2008 21:48
Logan  01.07.2008 21:46
No tak na to zapomen...Ronaldo letos dal hodne golu,ale mit MU poradnyho utocnika jako je Ruud,tak by jich nikdy tolik nedal,sezonu mel dobrou,ale Robinho taky,az na par vypadku a jediny rozdil je opravdu vyhrana LM,protoze jinak je Robinho kvalitnejsi fotbalista,alespon podle me,proto nechci Ronalda,ale nechat Robinho+Robben...
TottiRoma  01.07.2008 22:05
To je jak kdyby si řikal, že Maradona je tak známej jenom, protože hrál v Argentině, kde byli další skvělí hráči, ale kdyby byl z Ugandy, tak je méně známej. Je to určitě pravda, ale pohlížet se na to takhle nedá...........Jinak Ronaldo má hlavně kromě skvělé technické vybavenosti(kterou má i Robinho). I skvělé fyzické dispozice, jako je rychlost, výskok, samotná výška....A Robinho by na pozici Ronalda v MU tolik gólů nedal.
Logan  01.07.2008 22:09
Urcite by jich tolik nedal,za 1) neverim tomu,ze Robinho vydzi tvrdou hru v PL,za 2) Robinho nikdy neda tolik golu hlavou jako Ronaldo,nicmene si myslim,ze Ronaldo by u nas nedal tolik golu jako v MU
TottiRoma  01.07.2008 22:16
Záleželo by na tom jestli by na něj Real hrál, tak jako MU a to by asi nehráli, protože mají jiné typy hráčů a to je podle mě problém skupování hvězd, že hvězdy jsoiu ve svych týmech, kde na ně hrají.......Hlavně ač je skutečně výborný, tak tohle byla životní sezóna a takových už mít podle mě moc nebude.
ROMANOS  01.07.2008 21:49
Robinho-CHelsea zupa
ActWind  01.07.2008 21:49
můžou si za to sami, zmrdi REALský, kdyby se už konečně vysrali na toho Ronalda dobře by udělali. Ať radši za těch 100 mega koupěj Utočníka a 2 záložníky super kvality (Huntelaar, Diego, Quaresma) a udělaj nejlíp jak mohou. Robinho je skvělej hráč, ten nesmí odejít ani za cenu C.Ronalda
Pigi  01.07.2008 21:52
Podle me chteji Ronalda i jako komercni tvar
RafteR  01.07.2008 21:53
treba nahradu za deividka beckhama
Logan  01.07.2008 21:53
souhlas,akorad bez tech zmrdu Quaresmu bych taky moc nemusel,ale Diega s Huntelaarem beru,spis bych misto quaresmy koupil DM,na kterym hraje diarra,ale me se nejak nezda,takovy essien,to by bylo,nebo mascherano
Frankie_Yeah  01.07.2008 21:54
Xabi Alonso
Logan  01.07.2008 21:56
Xabi by byl dobrej,pro toho hovori to,ze je to Spanel
muhammadali  01.07.2008 21:55
De la Red
Logan  01.07.2008 21:55
ten taky...ale ja myslel,ze on je spis CM nebo AM...
spanhel  01.07.2008 21:57
A zlepšující se Gago tam je na okrasu?
Logan  01.07.2008 22:01
u toho si porad nejsem jisty,uvidime tuto sezonu ale porad strci yayu do kapsy..to jo
spanhel  01.07.2008 22:05
Tak dobrý zase není.
muhammadali  02.07.2008 08:10
Tak dobrý je
edejv  02.07.2008 16:03
vandertom  02.07.2008 08:36
Já vím. Je to těžké si to přiznat, ale oba víme kde je pravda.
spanhel  02.07.2008 11:14
Ty a kdo?
vandertom  02.07.2008 11:16
ty a já
RMCF  01.07.2008 22:00
máme Gaga + Diarru + De le Reda to bych řekl že je plně dostačující.
Logan  01.07.2008 22:03
Dobre,tak jste me ukecali kazdopadne uz bych konecne dal sanci parejovi,aby se mohl prosadit na gutiho pozici
Ondra20055  01.07.2008 21:56
supr
Herr HRN  01.07.2008 22:00
Tak doufám že v Realu dostanou rozum a přestanou chcit teho šampónka a ponechaj si Robinha
Frankie_Yeah  01.07.2008 22:05
Podle posledních zpráv z Anglie mají nyní nejblíže k získání záložníka Blackburnu Davida Bentleyho Tottenham a Aston Villa. Spurs mají údajně výhodu v tom, že jsou připraveni nabídnout jako protihodnotu Aarona Lennona.
KUA,o tohoto hráče by se mělo vedení Chelsea zajímat a ne o nějaké milovníky tepla
Logan  01.07.2008 22:10
jojo,koukejte se zacit zajimat o anglany a jizany nechte nam...vyjma ronalda,toho romanek asi nechce,skoda
Danis  01.07.2008 22:11
Nemá A.Villa nahodou na jeho pozici Younga ?
Frankie_Yeah  01.07.2008 22:12
nejspíš se stěhuje na SB,nebo nevim
Danis  01.07.2008 22:18
Tak to by byl pro mě osobně přestup léta !!
Frankie_Yeah  01.07.2008 22:19
to nejsi sám,křídla Cole Young jsou paráda,ale pro mě je hlavní chyba,že Young nepřišel už z Watfordu a místo něj přišel předražený Malouda
Danis  01.07.2008 22:28
No tak takovýho trenéra asi nikdy mít nebudem aby si přivedl hráče za obrovské peníze z klubu jako je Watford . To že někdy příjde hráč jako je Young do budoucích 10ti let nepředpokládám ale podle mého největší chyba byla že Ribéry z Marseil nepřestoupil pravě k nám . Však ty vís jak to myslim z tim Youngem ...
Frankie_Yeah  01.07.2008 22:47
já rozumím,proto mi připadá směšný,že místo,abychom se zajímali o nějakého dobrého hráče ze slabšího celku PL,slídíme někde mimo
co se týče Ribéryho,to je otázka,mohl zazářit stejně,jako v Bayernu,ale i pohořet jako Malouda,navíc na jeho postě už hraje J.Cole,proto asi v něm vedení nevidělo takovou prioritu,leda,že by se J.Cole přesunul nalevo jako v repre
Danis  02.07.2008 09:07
Pokud vim Ribéry hraje zleva . J.Cole zprava ale je mu téměř jedno na jaké strané hraje .

V tom ja právě ten problem mi radši budem kupovat proflaknuté hvězdy než aby jsme zabrousily i třeba do nižších anglických lig namatku me napadá třeba Ramsey . Výborný fotbalista . Downinga bych tu z velkou radostí přivítal ale Young to by byl TOP . Takovy trenéři jako je Scolari jentak asi nepřivedou mladé Anglické hráce (doufam že se mýlím) .. . Když už mladé tak to budou hráči jako je Robinho, Veloso, Quaresma ...
Frankie_Yeah  02.07.2008 13:17
Ribéry v repre(určitě) a i v Bayernu hraje napravo,ne?
Danis  02.07.2008 14:01
http://www.youtube.com/watch?v=w_WZd-4QThI&feature=related
Koukni na to video a musíš si všimnout že hraje převážně zleva ale dost často se pozici mění takže jsme vlastně měli pravdu oba ..
RafteR  02.07.2008 13:20
Ribery hra zlava ???? a kde ????doma na dvore mozno
Danis  02.07.2008 13:55
Za 1) Dost trapný co si řekl
2) Takový Silva je taky ''levý'' křídlo a přitom jestli si koukal na ME tak dost často hral zprava (prohodil se z Iniestou)
RafteR  02.07.2008 14:57
al evacsinou hra z prava , aj silva hra z lava , ale menenie si stran je v dnesnom futbale uz samozrejme
Talkers  01.07.2008 23:53
říkám,Bentley 100% nepřijde... Pokud angličan,tak Downing nebo Young
Kubo98  01.07.2008 22:12
som fanusik realu ale toto sa mi nepaci co robia je to perfektn hrac a nechepem preco robia take somariny nech si nachaju robinha ved tuto sezonu bol najepsi hrac az pokial neprislo zranenie no pekne sa mu neodvadacuju za to co pre nich urobl
yarda  01.07.2008 22:14
Argument Robinha, že si ho neváží na jedné straně a argument fandů, že Robinho není takový, jaký nám byl prodán... Tak kde je zakopaný pes? Žeby pod číslem 7?
Al Capone  01.07.2008 22:16
Doufám, že zůstane jak Robinho tak i tzv. ''Ronaldo''.
Zemson  01.07.2008 22:20
Hlavně ať ne do Chelsea... dopadl by jak Malouda
Danis  01.07.2008 22:29
Ty máš na to náký tabulky nebo jak můžeš toto tvrdit ??
Frankie_Yeah  01.07.2008 22:48
Brazilcům se v PL nikdy nedařilo
Daniel  02.07.2008 00:49
a co taky gilberto silva alebo "váš" alex??
Danis  02.07.2008 09:08
Ol!ver  02.07.2008 13:23
ale to su ine typy hracov
Staenly10  01.07.2008 22:43
Robinho je 100x lepsi nez Malouda
Filo  01.07.2008 22:27
robinho musi zustat v realu, i když v chelsea bych ho taky rad viděl.
Dantes  01.07.2008 23:06
Real si jej neváží? Kdo tě tam drží? Ať jde jestli má takové blbé kecy. Robinho do Chelsea a Ronaldo ať zůstane kde je.
Logan  01.07.2008 23:18
jo,a nevis kdo nam bude hrat na jeho poste? nejdriv mysli,kdyz uz by mel Robinho odejit,musi prijit adekvatni nahrada,kterych moc neni....
fred77  02.07.2008 00:18
Jistě je dobrej hráč,ale 40 gólů za sezonu asi letos nedal,myslim,že technicky je třeba na stejný úrovni jako Ronaldo,ale celkově je pořád horší.
Sosi  02.07.2008 00:29
tak jestli Zápotočný přestoupí za Sivokem, tak já se tady asi poseru...
Roas  02.07.2008 00:52
Jo presne tak, je to neuveritelny jak ty nasi "debilkove" skacou po tureckejch penezich, vzdyt kolik jich uz naletelo? Zelenka, Masek, a tak bysme mohli pokracovat dlouho. Jedinej kdo se nejak v Turecku prosadil je Filip Holosko, kterej je myslim shodou okolnosti taky v Besiktasi.
Roas  02.07.2008 00:59
Jen jeste dodam, ze pry mel Besiktas zajem taky o Barose. Ale on odmitl, skoda moch se tam zakopat jeste vic nez kdyz ted bude zase po pul roce zahrivat lavicku v Lyonu.
Filo  02.07.2008 09:17
zapotocneho jeste beru, ze odesel do besiktase, ale sivokuv prestup nechapu. co na nem ti turci proboha vidi? on je akorat tvrdy a ma dobrou hlavu, ale jinak mi nic nerika. z udine ho zaslouzene vykopali pryc, zapotocny tam hraval ale nevim proc sel zase za sivokem. to vypada jako kdyby bez sbe nemohli zit nebo co.
yarda  02.07.2008 09:54
Trocha počtů pro pány z vedení:
Balboa 4 mega
Baptista 12-15 mega (když se budeme snažit)
Soldado 6 mega
Codina 2 mega

Dohromady 27 mega, takže Robinho se prodávat kvůil CR7 nemusí, beztak tyhle kecy, o tom jak si ho někdo neváží, šíří jeho agent, aby Robinhovi prodloužili smlouvu. Navíc, aby hrál fakt tak jak by měl, tak by nesměl hrát, tam kde hraje, tedy zleva, měl by hrát staženého útočníka, ale tam jaksi někdo zavádzá, že?
Danis  02.07.2008 09:57
Jenže Ronaldo asi za 30M nebude že
vandertom  02.07.2008 09:58
A kdo říkal, že nemáme ještě peníze na přestupy. Tohle je jen z prodeje.
Danis  02.07.2008 12:24
No budíž ale přece jenom by jste těch křídel měli až moc nemyslíš ...
yarda  02.07.2008 18:09
Čistých křídel bychom měli tři (Ronaldo, Robben, Drenthe), na dvě křídla najednou by se stejně nehrálo, víděl bych to na jedno křídlo a jednoho záložníka ať už napravo nebo nalevo (zvlášť když Ronaldo i Robben zvládají obě strany). Robinho jasně na druhého útočníka, možná bych zkusil Higuaína jako náhradu Ruuda. Saviolu, Baptistu a Soldada asi bohužel (u posledních dvou) prodat. Pokud nevyjde CR7, tak sehnat již proklamovanou trojku Diego - Huntelaar - Quaresma.
Danis  02.07.2008 21:02
Tak Diego je jakysí druhý útočník (podhrot) takže Robinho by musle jedině na křídlo
RMCF  02.07.2008 21:46
Diego je spíš AM něco jako Deco...
Danis  03.07.2008 09:03
Vždiť píšu podhrot . Nevim jestli by šlo hrot : Hrot: RvN pod ním Robinho z Diegem a z křídel Quaresma z Robbenem a zbývá poslední post nejspíš pro Gutiho takže hvězdy jako Sneijder, Raul, Gago, Huntelaar .. Grenaro, Dela Red by museli sedět To by jste měli až moc hráčů nemyslíš
yarda  03.07.2008 10:01
Robinho a Diego spolu hrají občas i v repre a podhrot nerovná se automaticky ofenzivní záložník
RMCF  03.07.2008 10:35
podhrot a ofensivní záložník není to stejné... přijde ti že by třeba Deco hrál podhrota? Podhrot je třeba Raúl. Tak jak ty píšeš je to v Footbal Manageru nebo jak se to přesně jmenuje a to mě na te hře vždycky štvalo...
RMCF  03.07.2008 10:36
u toho Deca mělo být hraje ne hrál, v portu ho možná i hrával.
RMCF  02.07.2008 10:21
Taky bych chtěl Robinha na podhrotu, ale ne tím odepsat Raúla, podle mě by tam šlo využívat všechyn tři kombinace Raúl-Ruud, Robinho-Ruud i Robinho Raúl, Navíc Robinho občas může zaskočit i ze zálohy a byli by vytíženi dost všichni, k tomu dvojka Ruud, Raúl nejsou žádní mladíci a odpočinek jim neuškodí navíc se určitě nevyhnou zranění... A LAM pak může hrát Sneijder, tam předvedl nejlepší zápasy jak za Real tak za Repre...
RMCF  02.07.2008 10:30
pak by vzniklo něco takovýho:

---------------------------Gago/Diarra--------------------
--------------Guti/De la Red-------------------------------
Robben/?--------------------------Sneijder/Granero----
------------------------------Raúl/Robinho----------------
-----------Ruud/Raúl/Higuain-----------------------------

Jenom mě tam trošku ještě nesedí ten post kde je Guti/De la Red, Gutimu moc nevěřím s jeho stálostí formy, fyzičkou, psychikou a De la Red se ještě neví jak to v Realu zvládne. Představoval bych si tam někoho kdo umí do zadu i do předu, idealní by byl někdo jako Cesc nebo Xavi(samozřejmě oba dva jsou nesmysl) tak mě pak napadá leda Xabi Alonso a nebo Lucho a za něj náhrada Rubén, ale těžko SChuster odepíše Gutiho. Ten by mohl případně dělat náhradníha Wesleymu a Granero yb byl místo toho otazníku za Robbenem.
merengues  02.07.2008 10:46
Tam se asi nic dělat nebude, doma je Guti král a venku se to často vystuží Diarrou. Své si určitě řekně i de la Red. Já bych hrál 4-2-3-1jako Holanďani .
RMCF  02.07.2008 14:21
Tak ono to v podstatě hodně podobný tomu holandskýmu je, akorát na tom CM s Gutim ještě o něco ofensivnější , to by mohlo být doma a venku případně na soupeře se kterýma je potřeba vystužit střed by tam byl De la Red, nebo dokonce dvojka Gago-Diarra, těch alternativ je tam do toho středo v celku dost případně tam můžou zaskočit i jeden z dvojice Sneijder, Granero, ale víc ofensivní volnosti je pro ně lepší. A hlavně jak píše dole Zemaak, moc nevěřím tomu že Bernd da Robsona na podhrot
merengues  02.07.2008 14:53
Podhrot Sneijder. A doma Raúl jako druhý útočník.
RMCF  02.07.2008 14:58
Taky není špatná varianta, Sneijder s Robinhem, případně Robbenem by se tam mohli střed a křídlo dost prolínat, ale myslíš že nechá kapitána sedět? Je pravda že venku mu to nejde tak jak doma...
RMCF  02.07.2008 14:59
ALe ať tak nebo tak tak tam vydím toho Ronalda už jako přebytek musel by někdo odejít... a taky by sme uplně odepsali Granera.
merengues  02.07.2008 15:07
Přebytek to je . Máš čtyři místa a na ně 5 megahvězd, po příchodu Ronalda už 6. To prostě nejde a s tím Granerem máš taky pravdu, to samé Higuaín (o ostatních jako Soldado, Baptista, Saviola, Drenthe se nemá cenu vůbec bavit, ti tohle nemůžou přežít).

K Raúlovi asi tolik, že Euro dost výrazně nahrálo jeho odpůrcům. Nejen hra a systém Španělů, ale také Holanďanů.
RMCF  02.07.2008 15:41
to je pravda, ale nikdo neví jak by to vypadalo s Raúlem, jeho statistiky z teto sezony říkají zas něco jinýho... To by zas smrdělo nějakýma ústupkama že budou hrát an postech který jim nesedí, nebo budou některý hvězdy na lavce, moc si nedokážu představit, že by třeba takovej Ronaldo měl sedět na lavce i když by byl zdravej. Některý posty by měli být jistý a rotovat jenom v případě zranění nebo unavy. teď sem si všiml že v minulím příspěvku mám vYdím
zemaak  02.07.2008 10:58
Vyzera to fajnovo ale Robinho proste na podhrot nepojde Schuster ho tam za celu sezonu nedal ak sa nemylim ani raz.. a to vsecky tieto plany rusi a zostava len pruser.. a treba pocitat s tym ze pan Ronaldo nie je nepravdepodobny a vznika nam z toho pekny bordel..
RMCF  02.07.2008 14:24
Ronaldo mám obavu, že už je v současnosti hodně pravděpodobný, ten by mohl být místo toho otazníku, ale stejně pokud příjde tak už je tam hroznej přetlak, Robben bude těžko snášet dělat náhradníka Ronaldovi, takže by to znamenalo něčí odchod, buď Robben nebo Robson a hromada a podle mě se tím i naruší výborná atmosfera v kabině která tuto sezonu panovala...
Logan  02.07.2008 11:49
Ja bych to videl nejak takle :
---------------------------Gago/De la Red----------------
--------------Guti/Parejo-----------------------------------
Robben/?--------------------------Sneijder/Granero----
------------------------------Raúl/Robinho----------------
-----------Ruud/Raúl/Higuain-----------------------------
Tomik111  02.07.2008 11:09
serte na ronalda udržte robinha
Kaspi  02.07.2008 12:37
Robinho je stejně dobrý, ne-li lepší než Cristiano Ronaldo. Jediný rozdíl je v tom, že Ronaldo vyhrál Ligu mistrů. Kdyby Robinho trofej získal, musel by být na stejné úrovni."
ten Pán je asi rádoby vtipálek
Logan  02.07.2008 12:50
Vubec neni vtipalek,toto je naprosty fakt...
Kaspi  02.07.2008 20:44
coze?? prosím tě buď trošku objektivní...necpi sem ty žvásty
Messi10  02.07.2008 12:58
Robinho pod Chelsea Robnho se klidně muže prosadit v klubu jako je Chelsea ...to se taky řikalo že se C Ronaldo neprosadi tak proč by to nemohl Dokazat Robinho...
Logan  02.07.2008 12:59
Protoze Robinho zustane u nas :) a Ronaldo v MU
Messi10  02.07.2008 13:07
Robinho pujde do Chelsea Za Ronaldinhem a Decem
edejv  02.07.2008 13:09
jenom za decem. ronaldinho musi zustat v FCB
Devil  02.07.2008 16:58
Stejne na konec nikam nepujde a zustane v Realu!
Drogba 11 Chelsea  03.07.2008 10:05
Jen ať de k nam do CHELSEA . Budu mít radost
Tomik111  04.07.2008 16:12
a messi pude do prdele a drogba taky.
Cesc.Fabregas  07.07.2008 23:25
žádný robinho do chelsea tam ať radši koupí pořádnýho kanonýra který dá aspoň 25 golů za sezónu ve všech soutěžích a drogba a´t de třeba do prdele stejně je to namyšlený k.....
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama