reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Richard Sukuta-Pasu, německá hrozba budoucnosti

27.07.2008 13:43 - Životopisy
Richard Sukuta-Pasu slaví gól (© uefa.com)
 
Klose, Gomez, Podolski, Kuranyi. To jsou největší útočná esa německé reprezentace současnosti. Ovšem za pár let k nim s velkou pravděpodobností přibude další jméno, a to Richard Sukuta-Pasu, jenž má našlápnuto k hvězdné kariéře.

Teprve nedávno 18letý talent sice nevypadá jako typický Němec, a to přesto, že se u naších západních sousedů narodil. Důvodem jeho černé barvy kůže jsou jeho předci. Rodiče Sukuty-Pasu totiž do Německa přišli před více jak 40 lety z dalekého afrického Konga. Ovšem samotný útočník Bayeru Leverkusen už několikrát prohlásil, že se cítí jako Němec.

Sukuta-Pasu měří 184 centimetrů, váží 81 kilogramů. Je to atletický typ fotbalisty, čímž nad svými vrstevníky získává velkou výhodu, což potvrzují také trenéři, kteří si váži i jeho povahy. "Richard je opravdu milá osoba a strašně rád se učí nové věci," pochvaluje jej bývalý hráč a nynější kouč Jurgen Gelsdorf.

"Je velmi silný fyzicky, skvěle vybavený technicky a k tomu i neuvěřitelně rychlý. Všechny tyto schopnosti z něj dělají nebezpečného hráče a zabijáka," pokračuje Gelsdorf. O jeho slovech jsme se mohli přesvědčit také na nedávno skončeném mistrovství Evropy hráčů do devatenácti let, kde se Sukuta-Pasu stal se třemi brankami nejlepším střelcem německého celku. Svou pověst kanonýra navíc potvrdil v tu nejlepší dobu. Gól vstřelil v semifinále i finále.

Sukuta-Pasu se narodil ve Wuppertalu, v tamním klubu také udělal své první fotbalové kroky, i když vše nebylo tak jednoduché. "Můj otec po mě chtěl, abych konečně začal dělat něco užitečného, tak jsem se přestal potloukat po ulicích. Nejprve jsem začal hrát basketbal, ale později přešel k fotbalu," vysvětlil útočník, který začal pravidelně kopat do míče až v pozdějších letech.

Jeho neobyčejného talentu si všimli skauti prvoligového Bayeru Leverkusen a od začátku věděli, že před nimi stojí skutečně výjimečný hráč. Proto Wuppertalu zaplatili slušné peníze a přivedli si jej do své fotbalové akademie, kde působí dodnes. Sukuta-Pasu není žádná namyšlené hvězda, o čemž svědčí i fakt, že se neštítí pracovat jako normální člověk. Aby si vydělal peníze, tak ve svém volném čase pracuje jako prodavač sportovních potřeb.

Na svůj první start za A-tým sice ještě stále Sukuta-Pasu čeká, ovšem pokud bude předvádět stejné výkony jak za reprezentaci, tak i dorost Leverkusenu, brzy se zcela jistě dočká. A zřejmě to bude už v nadcházející sezóně. V té by se už měl připravovat po boku Gekase, Kießlinga nebo Bulykina, tedy svých soupeřů o místo v základní sestavě.
Autor: Tomáš Honajzer
Počet zobrazení: 4659
Komentáře (347)
kancik  27.07.2008 13:45
A stejně jako Klose a Podolski to není Němec.
Tim  27.07.2008 13:47
Precti si to a pak neco mlej...
kancik  27.07.2008 13:52
No Bože, tak se narodil v Německu, ale rodiče má z Afriky.
leggos  27.07.2008 13:53
když to bereš takhle
dejv  27.07.2008 16:49
Proste uz to neni narodni muzstvo kdyz tam hraje pulka hracu z ruznych koutu sveta.tomu uz se muze rikat klub a muzou si ty hrace vymenovat protoze na narodnosti nesejde vzdy slo o narodni hrdost a pokud vim cernosi ani turci nebudou nikdy pravy nemci i kdyz se o to snazi v prohlaseni typu:citim se jako nemec
dejv  27.07.2008 16:50
a zapomel jsem na podolski s klosem to je kapitola sama o sobe
Reniee  27.07.2008 20:50
zapomen na svy precudky, nemec uz neni jen modrooky ss man .Podivej se na francii,anglii,USA,
.Jen v Cechach mas 90% procent cechu.
Tim  27.07.2008 13:55
Vitus_Urbo  27.07.2008 14:13
narodil se v německu tak je to proste němec...
janoas  27.07.2008 13:47
Ani Gomez a Kuranyi nie sú Nemci
kancik  27.07.2008 13:52
Tím jsem si nebyl jist.
janoas  27.07.2008 13:53
willi  27.07.2008 15:18
gomezovo máma je myslim němka...
milan78  27.07.2008 19:20
kahn..., a další směsky
leggos  27.07.2008 13:48
drogba11  27.07.2008 13:49
jn,to mi zadneho takoveho nepraveho cecha nemame

inak je to dobry player,verim ze se ve velkem fotbale prosadi
Frankie_Yeah  27.07.2008 13:50
Jméno Theodor Gebresselasie ti nic neříká...?
mihato  27.07.2008 14:02
nj theo ale třeba jankulovski,ujfaluši maj prarodiče z ciziny....
Scolari  27.07.2008 14:03
Richard Sukuta-Pasu-Konžská hrozba budoucnosti
Arne  27.07.2008 16:36
Jsi hloupej.
drogba11  27.07.2008 20:34
rika a co snim jako ?? :-p
mitchelis  09.08.2008 18:58
máme a hrál mám pocit v repre do 21 let. Nevzpomenu si na jméno, ale minulý rok přestoupil z Jihlavy do Slávky
zdenda44  27.07.2008 13:53
a jeste Kuranyi. ten je ze vsech nejlepsi - ma madarskyho otce, panamskou matku a narodil se v brazilii. teoreticky by tak mohl reprezentovat tri staty. no a nakonec si vybral nemecko kam se vsichni pristehovali
kancik  27.07.2008 13:54
No dokonce...
kosino  27.07.2008 17:51
Je to Němec, stejně jako Klose a Podolski! Je to, jako bys řekl, že Heidenreich není Čech!
willi  27.07.2008 18:33
podolskiho poláci už možná vyhostili
leggos  27.07.2008 13:47
doufám, že o něm ještě uslyšíme
Frankie_Yeah  27.07.2008 13:49
Dobře nás sestřelil...
o-cab  27.07.2008 13:56
ta tec hlavou mezi nohy naseho stopera od toho druheho utocnika stacily dve minuty
willi  27.07.2008 15:19
na to sou češí už bohužel experti
bistinko  27.07.2008 13:55
To je na grcanie ten nemecky utok Jeden-dvaja hraci sa daju este akceptovat ale toto je moc.Nemecko sa stava tureckou koloniou
o-cab  27.07.2008 13:58
vypada tento kluk jako turek? nebo nekdo jiny z jejich narodniho tymu? vybral sis spatnou zemi, turek by nikdy nereprezentoval nic jinyho nez turecko
bistinko  27.07.2008 13:59
Nehehe a tych 8 milionov Turkov v Nemecku su vlastne Eskimaci...
o-cab  27.07.2008 14:04
tak tento server se nezabyva problemy migrace, ale problemy fotbalu, takze je uplne mimo tady zvracet nad tim, ze v nemecku zije 8 milionu turku. a nejenom tady teda mimochodem
bistinko  27.07.2008 14:08
Pokial viem,tak na tomto servery mozem vyjadrovat svoj nazor vramci platnej legistalivy a pokial tvrdim,ze sa mi nepaci,ked nemecka reprezentacia ma utok zlozeny z dvoch poliakov,brazilco-madara a este neviem koho,tak ty s tym nemozes vobec nic urobit
Talkers  27.07.2008 14:11
Jenže u německých turků se dají pochopit oba přístupy - odhodlanost reprezentovat Německo a Turecko... A nemusí to být jen o ´´vychcanosti´´,kde se víc prosadí...

Příklad jedna - Turecký němec,žije v nějakém společenství s ostatními turky a turkem se cítí... Chodí do školy,kde je základním jazyk arabština,pravověrný muslimmá z 90% arabské přátelé... Má důvod nereprezentovat turecko jen proto,že se narodil v německu,ale přitom vlastně žije v ´´tureckém ghettu´´,které nemá s německem prakticky nic společného?

Příklad dvě - turecký němec,rodiče přišli z turecka s dvouletým synkem,úspěšně podnikají a syn studuje německé školy,kamarádi jsou němci,od narození fandí německu... Měl by reprezentovat turecko jen proto,že je to země,kde se kdysi dávno narodil a kterou zná jen z dvoutýdenní dovolené u moře??
Arne  27.07.2008 16:38
Mluvíš mi z duše...
Adash01  27.07.2008 21:53
konečně někdo normalní
Arne  27.07.2008 16:39
Přečti si dole Talkerse a už nech těch keců...
Btw. nevím, kde bereš těch 8 milionů.
kancik  27.07.2008 14:00
Bratři Yakinové reprezentují Švýcarsko!
janoas  27.07.2008 14:00
Umit Korkmaz tiež nereprezentuje Turecko....
irik  28.07.2008 19:00
a co Nuri Sahin...?
willi  28.07.2008 20:03
nuri už i reprezentoval turky nebo ne? ach jo, dřív byl považován za největšího talenta spolu s fabregasem, ale jeho vývoj se nějak zasek, doufam že to klopp dá dopořádku...
willi  27.07.2008 15:46
ehm, kdyby něco, tak turci maj v útoku dva němce...a pak ještě hamit altintop...
Talkers  27.07.2008 15:58
Kdyby něco,to jsou Němečtí turci... To je trošku rozdíl,není to Schweinsteiger,ale turci žijící v turecké komunitě a mluvící arabsky s tím,že se cítí být turky... Tady to není problem,tohle mě neštve,spíš ti brazilci převlečení za portugalce a turky...
Talkers  27.07.2008 13:57
Nechápu,co vám tak vadí na barvě jeho kůže... Jeho rodiče do Německa přišli před 40(!!) lety,což znamená 20 let před jeho narozením - to mohlo být těm rodičům maximálně 30,spíš bych čekla mnohem mín.. Takže už i o rodičích by se dalo mluvit jako o Němcích,pokud přebrali zvyky...

Kolik generací by pro vás měl mít v německu,aby to byl němec?
kancik  27.07.2008 13:59
Kořeny má v Kongu, takto je vychcaný a reprezentuje lepší (fotbalově) zem.
Tim  27.07.2008 14:01
Ty ses trotl.
kancik  27.07.2008 14:02
Aspoň nenadávám jak některý inteligent...
Tim  27.07.2008 14:03
Ja taky nenadavam, ale co si mam myslet o cloveku, ktery mi tvrdi, ze by mel Sukuta-Pasu reprezentovat zemi, ke ktere pravdepodobne nema zadny vztah jenom proto, ze se tam narodili jeho rodice?
kancik  27.07.2008 14:05
Nenadávám.
Tim  27.07.2008 14:06
Ne, trotl je podobny konstatovani jako kdybych o tobe rekl, ze jsi posetily.
kancik  27.07.2008 14:07
Neřekl bych...
Tim  27.07.2008 14:08
OK, tak jsi zarputily xenofob a konzervativni antiglobalista. Spokojenost?
Talkers  27.07.2008 14:04
on nenadává,to je prostě pravda... Chceš mi říct,že když ty máš kořeny jako ostatní slovani někde v rusku,že jsi rus?? Popřípadě Němec,protože dost velké % populace má kořeny v německu...

dám ti pár otázek,takový menší kvíz...

Kde se narodil,popřípadě kde vyrostl?? Kým se cítí být? Koho má reprezentovat? Pokud nejsou všechny odpovědi stejné,je tu někde problem...
kancik  27.07.2008 14:06
Reprezentovat má Kongo...
Tim  27.07.2008 14:07
kancik  27.07.2008 14:08
Co ty trotle?
fantomas  27.07.2008 14:09
Proboha, vždyt nemáš vubec argumenty, jen do aleluja opakuješ, že by měl reprezentovat Kongo. Proč, to ale nikdy neuvedeš. Nemá to cenu, vzdej to, než se ztrapníš uplne.
kancik  27.07.2008 14:14
1. Jeho rodiče nejsou Němci.
2. Má kořeny v Kongu.
Stačí? A příště na mě nereaguj.
fantomas  27.07.2008 14:15
Tak první argument s druhym docela splývá, nemysliš?
kancik  27.07.2008 14:16
Dalo by se říct...
kancik  27.07.2008 14:17
Ale říkal jsi, že nemám argumenty...
fantomas  27.07.2008 14:17
No, a ještě něco má jednička a dvojka společnýho - je to scestný důvod, proč by měl Sukuta reprezentovat Kongo.
kancik  27.07.2008 14:17
Podle mého ne.
exot12  27.07.2008 21:00
Uvediem ti jeden priklad a snad mi das jasne argumenty a vysvetlis mi aky stat by mal reprezentovat a hlavne preco. Je to len priklad: matka je anglicanka, otec je zo nigerie, narodil sa v argentine, potom sa prestahoval do francuzska, ked mal 10 opat sa prestahovali do nemecka. Som zvedavy ako mi to ty, alebo iny chytraci co ho odsudzovali vysvetlia a zdovodnia aku krajinu by mal reprezentovat a preco prave tu krajinu.
Talkers  27.07.2008 14:17
1)Narodil se v německu
2) Cítí se němcem

Nějaké vážnější argumenty než tohle žvatlání??
bistinko  27.07.2008 14:21
Adolf by sa v hrobe obracal Ale nie, na takuto temu sa nesranduje...Nechapem,ako mozte tvrdit,ze je Nemcom???Ked sa niekto citi byt velrybou,to este neznamena,ze nou aj je.O nom mozme maximalne hovorit ako o obcanovi Nemeckej spolkovej republiky,ale urcite nie ako o Nemcovi...
fantomas  27.07.2008 14:23
Když se někdo nenarodí jako velryba, logicky nemá tu potřebu se tak cítit. Jenže Sukuta na to má plné právo, at je černej nebo bílej. To je naprosto jednoduché a nechápu, jak to tu někdo nemůže pochopit.
bistinko  27.07.2008 14:27
???Este raz si to precitaj.Ja nespochybnujem to,ze je obcanom Nemecka,ale spochybnujem to,ze je
Nemcom,pretoze on Nemcom nebude ani keby si dal urobit plastiky ako Michael Jackson a toto nema nic spolocne s rasizmom.Cesky rom tiez nikdy nebude cechom aj keby sa cechom citil byt a aj keby sa spraval ako Cech...A este raz opakujem,ze toto nie je rasisticky nahlad,to je proste fakt,pretoze na to,aby sme mohli niekoho oznacit za prislusnika nejakeho naroda nestaci len to,ze sa nim citi byt...
kancik  27.07.2008 14:29
Asi tak...
fantomas  27.07.2008 14:29
Jak řikal leggos, musí to bejt asi Arijec, chápu.
bistinko  27.07.2008 14:37
Zas to nezvelicuj... Evidentne stale nevies pochopit,aky je rozdiel medzi obcanom nejakeho statu a prislusnikom nejakeho etnika,zjavne tieto dva terminy pokladas za identicke...A s tymi arijcami odpal,nikdo ich tu okrem teba nespomina...
fantomas  27.07.2008 14:41
Zjevně je nerozlišuju no.
Talkers  27.07.2008 14:41
A je snad Konžan?? Vyrostl jako Němec a Kongo nikdy neviděl,čím tedy je? Vyvrhelem na půlce,který není ani jedním?
kancik  27.07.2008 14:28
Napsal bych tu něco o buzerantech...
Talkers  27.07.2008 14:26
V německu není žádná obrovská menšina z konga... Řádově v počtech tisíců,možná desetitisíců...
Takže že by byl vychován jako Konžan(?) se nedá diskutovat... Pravděpodobně v kongu nebyl,max ho viděl na mapě...
fantomas  27.07.2008 14:28
Jestliže ho matka porodila v Německu, lze předpokládat, že tam s otcem emigrovali a nákou tu dobu tam žili. Jazyk se tak v klidu naučili a na malého Richarda bezpochyby mluvili německy a ne tak, jako v Kongu (ted nevim, čí to byla kolonie - asi Francie).
irik  28.07.2008 19:05
belgie , ale to je jedno
leggos  27.07.2008 14:18
S lidmi jako jsi ty je vždy "skvělé" si povídat, ač se snažíš sebevíc, oni lpí na svém, ačkoliv pro to nemají jakýkoliv rozumný podklad.....
kancik  27.07.2008 14:19
Ty vole, už jsem vám ho psal, tak se do mě neser.
Tim  27.07.2008 14:20
Ten argument je ale neprosto zcestnej.
leggos  27.07.2008 14:20
Ale pán se nám nějak rozohnil, nač??
Tim  27.07.2008 14:10
Bavis me.
Frankie_Yeah  27.07.2008 14:05
A proč by měl reprezentovat Kongo,když žjie od mala v Německu,je zvyklý na německý zvyky,nejspíš ovládá dobře němčinu a prošel i lokálním školstvím...To má teda reprezentovat zemi,jejíž zvyky jsou mu vzdálené,asi ani neumí jejich jazyk a váže se k ním pouze díky předkům...? Neříkám třeba případy Amauri,Camoranesi,to jsou prasárny,ale v čem je tot závadné? Spíš ty jsi jen podělaný xenofob...
Scolari  27.07.2008 14:10
Ježiš, on ale nemůže být Němec, dyt nemá ani N
Scolari  27.07.2008 14:11
dyt nemá ani Německé rodiče
Talkers  27.07.2008 14:12
Kde se narodil,popřípadě kde vyrostl?? Kým se cítí být? Koho má reprezentovat? Pokud nejsou všechny odpovědi stejné,je tu někde problem..
Scolari  27.07.2008 14:20
V Německu,Němcem,Kongo! Není důležité kde se narodil...
fantomas  27.07.2008 14:20
A ted mi řekni, jak si vyvodil to třetí, když si na předchozí dvě otázky odpověděl shodně "německy"?
leggos  27.07.2008 14:22
Dnes je tady zábava už od raného odpoledne, děsím se toho, co přijde večer.....že by suchydavid??
fantomas  27.07.2008 14:23
Já budu naštěstí v Edenu.
leggos  27.07.2008 14:24
tak drž palce Slávce i za mě
fantomas  27.07.2008 14:24
Samo...
Scolari  27.07.2008 14:29
Má Konžské rodiče a to je rozhodující
fantomas  27.07.2008 14:30
Kteří na něj mluví německy.
Scolari  27.07.2008 14:33
A jak by na něj asi měli mluvit v Německu...
fantomas  27.07.2008 14:38
No vidiš, takže se vlastně mění na německé rodiče. Kongo je ted uplně v autu. A dostáváme se k zásadnímu problému, přes který se nemužeš přeníst a to, že je černý.
fantomas  27.07.2008 14:13
Už jsme to tady řešili dřív a ty jsi napsal, že Zidane a Henry jsou bezpochyby větší Němci jak on, takže myslim, že ty bys měl raděj přemejšlet nad timto blábolem, než se opět zapojovat do jiné diskuze.
leggos  27.07.2008 14:19
založ si s kancikem stránku www.arijskycistanemeckareprezentace.de a uleví se ti
willi  27.07.2008 15:29
amauri brazílii nereprezentoval ne? ani itálii
klasika  27.07.2008 14:05
Radši někam zalez a todle sem vůbec nepiš...
fantomas  27.07.2008 14:06
To už je fakt špatný.
Talkers  27.07.2008 14:22
Jinak pro kancika ,ocaba a spol...

Proč by měl reprezentovat zemi,kterou s velkou pravděpodobností viděl jenom na globusu nebo v atlase? To je jako kdybys chtěl reprezentovat ČR,když ses narodil českým rodičům v austrálii...
leggos  27.07.2008 14:23
konečně to někdo dobře vystihl
kancik  27.07.2008 14:23
No já bych rozhodně reprezentovat nechtěl...
fantomas  27.07.2008 14:24
Koho?
kancik  27.07.2008 14:25
Dyť víš...
fantomas  27.07.2008 14:25
Nevim.
spanhel  27.07.2008 14:26
Kancik je dobré máslo. Ten by určitě chtěl, ať Nedvěd reprezentuje Rumunska, kde má předky...
kancik  27.07.2008 14:27
Mě je to úplně jedno, stejně už nereprezentuje.
Tim  27.07.2008 14:28
leggos  27.07.2008 14:29
fantomas  27.07.2008 14:29
Scolari  27.07.2008 14:32
Nejsem rasista, ale chtělo by to min černochů v německé repre
kancik  27.07.2008 14:32
No, vždyť... Ale když to napíšeš, tak si hned trotl, máslo atd.
fantomas  27.07.2008 14:36
Takže ti přece jen jde pouze o barvu pleti.
kancik  27.07.2008 14:38
Ale houby, jde o to, aby ta reprezentace země byla opravdu reprezentace své země... Tady mi to připadá, že reprezentuje cizí zemi. To je můj názor, říkejet si co chcete, nadávejte jak chcete...
fantomas  27.07.2008 14:41
Připadat ti to může, ale neni to tak.
kancik  27.07.2008 14:42
Dobře, ale nechápu prčo mi hned nadáváte, když něco řeknu.
fantomas  27.07.2008 14:43
Já ti nenadával.
leggos  27.07.2008 14:44
ani já ti nenadával
kancik  27.07.2008 14:47
Ostatní, někteří.
Scolari  27.07.2008 14:41
O barvu pleti mi vůbec nejde, kdyby reprezentoval Kongo tak bych neřekl ani slovo
fantomas  27.07.2008 14:43
Protože tam je samozřejmě každej černej. S těmahle řečma se běž vyfotit.
Scolari  27.07.2008 14:47
Tohle nemá cenu
fantomas  27.07.2008 14:50
To máš pravdu.
willi  27.07.2008 15:21
v německu? a co se podívat do francie, kde půlka repre žije z kolonií?
kancik  27.07.2008 14:32
Víte co, až bude v reprezentaci běhat Dežo, Dorin, Petar atd. tak chci vidět, jak budete spokojeni.
fantomas  27.07.2008 14:32
Bude mi to fuk, už ted je tam Baroš a nikdo kecy nemá.
kancik  27.07.2008 14:33
Jo, už tě vidím. To jsi řekl jenom zez zásady. Na Baroše má kecy plno lidí, ale ne kvůli jeho původu...
fantomas  27.07.2008 14:37
Právě - ne kvůli jemu původu.
Talkers  27.07.2008 14:42
A tobě vadí,že za reprezentaci běhá Ujfaluši,Jankulovski a Baroš?? Nevadí... A vadí ti,že za Němce běhá Sukuta-Pasu??

Jaký je mezi nimi rozdíl?? já opravdu vidím jen tu barvu kůže...
T.Honajzer  27.07.2008 14:33
Pokud budou stejně dobří jako třeba afričtí Francouzi, tak mi to vůbec vadit nebude
leggos  27.07.2008 14:35
kancik  27.07.2008 14:36
A když nebudou dobří, tak Ti to vadit bude, protože to budou Romové...
T.Honajzer  27.07.2008 14:40
Romové jsou ale Češi, takže je za cizince považovat nemůžeš, já si myslím, že za chvíli budou hrát za reprezentaci spíše hráči s ukrajinskými, ruskými nebo vietnamskými jmény...
bistinko  27.07.2008 14:41
Romovia nie su Cesi,Romovia su obcania Ceskej republiky
willi  27.07.2008 15:30
a tudíž maj právo reprezentovat českou repre, to je jako kdyby si chtěl vykázat ostraváka z českej repre protože je z moravy
kancik  27.07.2008 14:43
Ale houby jsou... Dělají tu jenom bordel, nevím jak u vás, ale tady je to hrozné. Nejednou mě vzali peněžku když jsem čekal na autobus...
spanhel  27.07.2008 14:47
Že se tak nadává na Romy, kteří udělají krádež v horším případě několik tisíc. Češi tunelujou milióny a někteří je mají skoro za hrdiny.
kancik  27.07.2008 14:49
No to jo, ale toto je opravdu trošku rasismus. Vsadím se, že Romovi by to neudělali, protože je "jejich".
bistinko  27.07.2008 14:50
Ale tu vobec nejde o to,ze robia bordel.Tu ide o to,ze Cech je Cech,Rom je Rom,Slovak je Slovak,Ind
je Ind a Slonovino pobreznan je Pobrezno Slonovincan...
kancik  27.07.2008 14:54
Jde o to, že tu robí bordel... Pokud by byli normální, třeba jako Samko co dělá v televizi, je mi to jedno... Ale takto...
RC  27.07.2008 14:37
Nsereko je mnohem lepsi!!!!z toho bude hvezda!
Andy Conceicao  27.07.2008 22:21
souhlasím..
willi  27.07.2008 23:36
proti španělsku to sral
janoas  27.07.2008 14:38
Hm, onedlho bude na ME hrať viac černochov než belochov....
kancik  27.07.2008 14:39
To nevadí, protože se v Evropě narodili, no...
janoas  27.07.2008 14:41
Aj tak toto je ešte ten lepší prípad, Slovensko už malo reprezentantov, ktorí ani nevedeli poriadne Slovensky......
kancik  27.07.2008 14:41
Zeptám se takto: Kdybych byl dobrý na reprezentaci ( jakože nejsem a nikdy nebudu ) a necítil bych se jako Čech, protože k tomu nic necítím. Měl bych blíž ke Slovensku, jazykově, zvyky, tradicemi a mám tam kořeny. Bylo by správné, kdybych reprezentoval Slovensko?
fantomas  27.07.2008 14:42
Jak bys mohl mít zvykově blíž ke Slovensku, když si vyrostl jako Čech?
kancik  27.07.2008 14:44
Tak to mě znáš špatně.
fantomas  27.07.2008 14:49
Napsal si Čech, ne Moravák.
kancik  27.07.2008 14:52
Zas se budem chytat za Slova... Cítím se jako Moravan, k Čechám nic necítím, chtěl bych reprezentovat Moravu, zpívat její hymnu. Stačí?
fantomas  27.07.2008 14:55
Já vim.
kancik  27.07.2008 14:56
Tady nejde o to, že mám něco proti Čechám, nebo Praze ( no až na ta individua a Spartu), ale že mi to nic neříká, stejně jako šachy.
Talkers  27.07.2008 14:58
To bych mohl říct,že jsem se narodil v Sudetách a chci reprezentovat Sudety.. Morava si svojí neoficiální reprezentaci klidně může zařídit,může hrát přáteláky apod - stejně jako Katalánci... Jen musí chtít...
kancik  27.07.2008 14:59
Já vím, už jsem se o tom bavil s předsedou... Jenomže ČMFS v tom brání a nejsou money, což je škoda...
kancik  27.07.2008 14:50
Nářečí, tradice, lidovky...
Frankie_Yeah  27.07.2008 14:52
V to mpřípadě bys Slovensko reprezentovat mohl v klidu...Stejně,jako Sukuta může normálně reprezentovat Německo.
kancik  27.07.2008 14:53
No, jenomže tu je problém... Narodil jsem se do ČESKÉ republiky... No... A co teď? Narodil jsem se jinde, než kam se sám zařazuji. To je trochu nesrovnalost.
Frankie_Yeah  27.07.2008 15:15
To je tvůj problém,Sukuta se narodil v Německu,umí německy,je navyklý na německé zvyky,prošel německým školstvím a ostatní kultury mu nejspíš budou šumák,proto se mu nedivím,že reprezentuje Německo a ne Kongo,kde v životě nebyl a ke kterému má stejný vztah jako já k Polynésii...
Talkers  27.07.2008 14:44
Pokud bys měl něco společného se slovenskem,tak proč ne?? Pokud se tam narodíš,budeš tam mít předky nebo tam vyrosteš a hlavně SE BUDEŠ CÍTIT Slovákem,není důvod,proč bys měl reprezentovat Česko...
kancik  27.07.2008 14:48
Nenarodil jsem se tam, ale vyrostl jsem velmi blízko Slovensku. Tady ani není poznat, co jsi zač, jestli Slovák nebo si z Moravy. Třeba já mám blíž ke Slovensku, protože jsou tu lidové kroje, nářečí...
leggos  27.07.2008 14:50
no a Sukuta má blíže k Německu, protože se tam narodil, je tam Oktoberfest, Bavorské Alpy a Kobra 11
kancik  27.07.2008 14:51
Tady má Celní správa Užovku dvanáct... Potom to tedy už chápu...
svinpav  27.07.2008 16:13
Když to vezmu čistě tvou logikou, tak bys možná měl reprezentovat Maďarsko....
kancik  27.07.2008 18:10
Ty si řádný ocas.
svinpav  27.07.2008 20:44
Ten ocas jsi ty, za prvé řešíš tu neřešitelné, za druhé rozhodně nejsi ten, kdo by měl určovat co je správné a co ne a za třetí nevím, jak tě v době, kdy hafo Brazilců pobíhá po evropě, sbírá pasy cizých zemí a v pohodě si reprezentují jiný stát, i když třeba ani neumí řeč a ani tam nevyrůstali tě může srát jeden černý Němec, který v Německu vyrůstal, Německy mluví, cití se Němcem a jeho původový stát - Kongo pravděpodobně nikdy neviděl, jejich řečí neumí ani slovo atd....Ono když v té zemi žije celý život a chce reprezentovat tak na původu předků z jiné země ani tak moc nezáleží - to ti Brazilci, kteří na to ve své zemi nemají a reprezentaci berou jenom jako další angažmá mě serou mnohem víc....

Mimochodem, kdyby ses rozhodl reprezentovat, tak si prosímtě zjisti, odkud pocházeli všichni tvoji přímí předkové, a zemi toho nejstaršího co najdeš, reprezentuj - kořeny máš tam, a co na tom, kdyby to bylo náhodou místo, které vůbec neznáš...možná potom tě člověk uvažující jako ty nebude moci označovat za vychcance....
bistinko  27.07.2008 21:04
Problem nie je v tom,ze jeden cierny nemecky obcan sa rozhodol reprezentovat Nemecko.Problem je v tom,ze pristahovalcov je v Nemecku cca 10 milionov a demograficky vyvoj je taky,ze za 50 rokov bude zit v Nemecku viac pristahovalcov ako povodnych Nemcov.A najvacsi problem je s moslimami,pretoze ti sa moc nechcu asimilovat, ale si tam buduju svoje komunity,v ktorych udrzuju svoju kulturu,je ich vela a rychlo sa rozmnozuju.A namiesto toho aby sirili svoj islam s mecom v ruke,tak sa nam tu nasackuju do Europy,my ich tu vrelo privitame.Akoze nie je problem zobrat hosta do domu,problem je v tom,ked bude v dome viac hostov ako domacich a tí hostovia budu este urcovat,co sa bude pozerat v televizii a ake jedlo bude na obed.Nechcem sa dozit toho,ked bude nemeckym kancelarom Turek.Akoze ako Slovakovi by mi to malo byt jedno,ale nie je mi to jedno,ked v 3 najvacsich statoch europskej unie su taketo trendy.
leggos  27.07.2008 14:45
Mít Sukutu v našem reprezentačním kádru, nezlobil bych se
bistinko  27.07.2008 14:51
Ano jedneho,ale nie desiatich...
leggos  27.07.2008 14:53
podívej se na Francouzskou repre
bistinko  27.07.2008 14:58
Oka,Francuzsko je jedna z mala krajin,kde je takyto trend dlhodoby, tak sme si na to vsetci zvykli,to ale nezmanema,ze by to tak malo byt aj v inych statoch...
leggos  27.07.2008 14:59
a tohle je argument??
bistinko  27.07.2008 15:03
Mne je jedno ci je to argument,alebo exkrement,Francuzi skratka v tomto kraluju a u Nemcov sa mi zda byt tento trend ako pest na oko,je to moj osobny pocit s tym nic nenarobim.
Frankie_Yeah  27.07.2008 15:16
Jako,že u Francouzů můžou působit přistěhovalci,kteří zde vyrostli a u Němců ne?
willi  27.07.2008 15:25
tobě nevadí, že ve francii sou 3/4 repre přistěhovalci, nevadí ti senna ve španělsku nebo deco či nani v portugalsku, ale narážíš na němce? ty nemáš problém s přistěhovalci, očividně ti vadí němci, turecku taky nenadáváš, oba altintopové sou celej život v německu...
bistinko  27.07.2008 15:36
V Portugalsku je ich menej ako v Nemecku a hlavne na rozdiel od Nemecka nevidim,ze by sa toto cislo malo nejak dramaticky zvacsovat...
willi  27.07.2008 15:37
nani přišel nedávno...takže se to zvětšuje stále...
Talkers  27.07.2008 15:56
Jenže za portugalsko hrajou brazilci,kteří reprezentujou portugalsko jen proto,že je nevzali do repre Brazilci... To je velký rozdíl v porovnání s někým,kdo němcem skutečně je - alespon se tak cítí..
bistinko  27.07.2008 15:58
Ano a ako som uz napisal,v tomto s tebou plne suhlasim.
fantomas  27.07.2008 14:59
fantomas  27.07.2008 14:56
Je Zidane větší Francouz než Sukuta Němec, bistinko?
kancik  27.07.2008 14:57
Asi máte pravdu... Ale stejně se za chilku vyznáme v hráčích jen podle dresu, což není dobře...
fantomas  27.07.2008 14:58
Počkej, zajímá mě jak odpoví...
kancik  27.07.2008 14:59
A já jsem mu v tom nějak zabránil, či co?
fantomas  27.07.2008 15:00
Talkers  27.07.2008 15:00
A ted ses vyznal,kdo je slovák a kdo čech?? Nebo kdo je němec a kdo Rakušan? Holandan a Belgičan?? Ital a Švýcar?? Ukrajinec,Bělorus,Rus?? Kdo je švéd a kdo Nor?? Do které z pobaltských republik ten a ten hráč patří?? Vzhledově jsi doteď nemohl rozlišit,kdo je kdo... A ted ti vadí,že nerozlišíš,kterej černoušek patří komu?
kancik  27.07.2008 15:03
Já jsem myslel jména, kamaráde.
fantomas  27.07.2008 15:05
No dyt taky...poznal by si například, že je Benaglio Švýcar. Řekl by si právě toho Itala, jak psal Talkers.
kancik  27.07.2008 15:07
No u Švýcarů se jako u jedních z mála nevyznáš... Třeba bych nepoznal Benaglia, Yakinů, nebo toho Chorvata...
Frankie_Yeah  27.07.2008 15:17
Š
Frankie_Yeah  27.07.2008 15:18
Švýcaři jsou multikulturní národ,a třeba Benaglio může být rodilý Švýcar,protože italština je jeden z národních jazyků ve Švýcarsku.
willi  27.07.2008 15:27
švýcaři maj v repre ale gyros-connection třeba ten yakin je turek
Talkers  27.07.2008 15:08
A ted rozpoznáš,jestli je Schweinsteiger Němec nebo Rakušan?? Může to být klidně i Švýcar... Všechny státy,které jsem jmenoval mají společný nejen vzhled,ale i to,že se tam vyskytují podobná jmena,která nerozpoznáš,pokud se tomu nevěnuješ...

Vem rádio s přenosem repre zápasu Německo - Rakousko a posad k němu člověka,který ty jmena nezná a řekni mu,aby řekl kdo je němec a kdo je rakušák...

Popřípadě dvojice anglie USA,rozpoznáš,kdo je angličan a kdo Američan?? Vlastně promin,američani neexistují,neměli by mít reprezentaci a pokud by už byla,tak by měla být indiánská a naturalizovaní amíci by měli hrát za zbytek světa...
kancik  27.07.2008 15:09
Jenomže tomu se věnujeme a poznáme to. Za chvíli ne!
Talkers  27.07.2008 15:11
Dobře,Ujfaluši je čech nebo Makedoňan??Nebo Jankulovski??

A tohle ti nevadí,jmena černochů ano?
bistinko  27.07.2008 15:00
S tym Zidanom si ma dostal,no to je pravda...A ako som uz pisal niekde vyssie,tak u Francuzov je to uz akesi prirodzene.A je pravda,ze u Zizoua som nikdy nemal pocit,ze to je ten francuzsky Alzircan,ale vzdy bol pre mna Francuzom,mno...
leggos  27.07.2008 15:02
kdyby Němcům po 1. světové válce zůstaly nějaké kolonie přijde ti to teď přirozené u nich
fantomas  27.07.2008 15:04
Přesně.
fantomas  27.07.2008 15:04
No tak vidiš, přitom je to ten samý případ jako u Sukuty. U Francie je to dáno tím, že měla za války hodně kolonií v Africe, tak se tam vcelku logicky ted (a především dříve) Afričané stěhují za prací.
bistinko  27.07.2008 15:06
A prave preto toto treba posudzovat vramci celeho spolocensko-historickeho kontextu a to,co je prirodzene vo Francuzsku este nemusi byt prirodzene v Nemecku,Cesku alebo Slovensku
fantomas  27.07.2008 15:08
Německo je silná země po všech stránkách. Tebe by to do ní netáhlo, bejt Afričan nebo Turek?
bistinko  27.07.2008 15:13
No a prave preto sa taketo veci nemusia riesit u nas,v Spanielsku,Portugalsku,no a aj dajme tomu v Taliansku maju tych imigrantov menej a teda nemaju taku kozmopolitnu repre...Horsie to bude vtedy,ked sa tento trend zacne lamat a aj v dalsich statoch to bude takto pribudat,to sa mi uz vobec ale vobec nebude pacit.
Talkers  27.07.2008 15:15
V portugalsku hrajou 2 brazilci... Italům se tam ted jeden brazilec cpe,u nás máš taky 2 cizince - jen nejsou černí.. Ujfaluši i Jankul nemají české kořeny...
Frankie_Yeah  27.07.2008 15:19
Hlavně takový Camoranesi není zrovna typický Ital...
bistinko  27.07.2008 15:21
No hej a toto su prave tie prijatelne medze,ked je to este OK.
leggos  27.07.2008 15:24
kdo definuje přijatelnou mez?
bistinko  27.07.2008 15:26
Kdo???No predsa ja! Sice na to nemam cerfikat,ale za to mam 9mm argumentu
Frankie_Yeah  27.07.2008 15:26
Musím říct,že s 9mm moc žen neoslovíš...
Talkers  27.07.2008 15:27
Tim  27.07.2008 15:30
Napoleon mel 2 cm a zensky mu lezely u nohou.
bistinko  27.07.2008 15:40
leggos  27.07.2008 15:31
aha
bistinko  27.07.2008 15:38
Prave preto,ze je u kazdeho ta mez ina,tak vznikol tento flame...
Talkers  27.07.2008 15:26
Mě právě tohle nepřijde OK... Radši uvidím nějakého Sukuta-Pasu v Německu,protože to je NĚMEC, než aby Deco,Pepe a spol reprezentovali Portugalsko jen proto,že se v Brazílii nedostali do repre
bistinko  27.07.2008 15:31
Oka,toto je svinstvo.A samozrejme nemozme Sukuta-Pasu porovnavat s tymto,on za to nemoze a hlavne nezradil svoju domovinu,to vsak nemeni moj celkovy pohlad na tuto problematiku a hlavne dvaja naturizovani Brazilcania v Portugalskom drese sa nedaju porovnavat s cudzineckou legiou v Nemeckom utoku...
amor  27.07.2008 15:34
Ty si totalny dement!Nechapem,ako moze byt niekto taky debil!
bistinko  27.07.2008 15:37
?Za to ty si uplne v poriadku.
ikercc  27.07.2008 15:05
naprosto souhlasím s fantomasem, talkersem. Podle "inteligetnich" lidi jako napriklad kancik nebo bistinko, by mel Jankulovski, Nedved,Baros a Ujfalusi reprezentovat jinou zemi. Vymlouvaji se ze nejde o rasismus pritom kdyz se jich zeptate odpovi:,, v nemecke repre by melo byt mene cernych" (tady ze "nejde" o rasismus?)
Dalsi perla bistnka: necvo ve smyslu francouzska repre muze mit ciincu kolik chce ostatni ne, tohle neni argument. take se dostvame k otezce. Proc by nemel reprezentovat kdoloviv zemi ve ktere se citi byt doma? odpoved je jasna: samozrejmen ze by ji reprezentovat mel, proto nechapu nazory vyse zminenych uzivatelu
bistinko  27.07.2008 15:20
Tys to zabil.Predpokladam,ze s tvojou inteligenciou ti nebude problem pochopit,ze je rozdiel medzi Francuzskom alebo Nemeckom,ci Ceskom.V takej Amerike je celkom prirodzene,ze 90% hracov ich basketbaloveho dream teamu su cernosi,kdezto 99% hracov ich hokejovej repre su belosi,nikdo sa nad tym nepozastavuje,je to normalne.To iste by ale nebolo normalne u nas.Pochopils???
PaulMcicetea  27.07.2008 16:24
proc by to jako nemelo bejt normalni u nas? pokud se ti hraci u nas citi jako doma, maji zemi radi, tak proc by ne? je to to same jako te tvoj americe. taky tam jejich predky pred 500 lety zavlekli a koreny maj v africe. to same sukuta-pasu, i kdyz u nich to byla svobodna volba. narodil se tam, studuje tam, zacal tam hrat fotbal. omg co chces vic? asi ti jen vadi, ze je cernej. kdyby to byl treba madar a nebudil tolik "kontrastu" na hristi, tak pochybuju, ze bys co namital a ze bys vubec poznal, ze neni nemec. ses trapnej rasista
bistinko  27.07.2008 22:40
Mne vobec nevadi,ze je cernoch...Nech si to Nemecko kludne reprezentuje.Mne vadi to,ze v Nemecku budu za 50 rokov Nemci v mensine.A toto vsetko sa prejavuje aj na repre.Je OK,ked nejaky stat reprezentuju 3 pristahovalci,lenze coho je moc,toho je prilis
kancik  27.07.2008 22:42
Už to radši neřeš, oni to nepochopí.
Scolari  27.07.2008 15:06
Myslíte, že bych mohl být Polákem?když umím polsky,občas se cítím jako polák, v polsku jsem byl hodněkrát,polské reprezentac fandím stejne jako naší, akorát jsme se v Polsku nenarodil
fantomas  27.07.2008 15:07
"občas se cítím jako polák"
kancik  27.07.2008 15:08
To je to samé jako se mnou.
Talkers  27.07.2008 15:09
není,on si to právě vymyslel potom,co si přečetl to tvoje
Scolari  27.07.2008 15:15
No to určitě nevymyslel..,.
fantomas  27.07.2008 15:16
Jak pak máme chápat to tvoje "občas se cítím jako polák"?
Talkers  27.07.2008 15:17
Podle toho kdo vyhrává,odpovídalo by to nicku
Scolari  27.07.2008 15:18
No tak většinou se cítím jako čech
leggos  27.07.2008 15:18
fantomas  27.07.2008 15:18
Talkers  27.07.2008 15:19
Tak proč bys měl reprezentovat Polsko,když se tak cítíš jednou za rok,to nechápu... Já se taky občas cítím slovákem,protože tam mám kořeny... Ale nikdy by mě nenapadlo Slovensko reprezentovat,i když odtamtud pochází půlka rodiny..
Talkers  27.07.2008 15:09
Jsi blb... Akorát opakuješ argumenty těch nad tebou a ještě to neumíš ani podat
leggos  27.07.2008 15:11
asi nějak tak....
fantomas  27.07.2008 15:07
Takle bych to projednou uzavřel - Sukuta se narodil v Německu, vyrustal tam a jen má rodiče v Kongu. Pokud je má tak rád a k té africké zemi má takový vztah, že by ji rád reprezentoval, tak prosim. Zaroven ale, prosim vás, musíte snad všichni chápat, že má stejné, ne-li větší, právo být reprezentantem Německa.
amor  27.07.2008 15:12
Cudujem sa ti,ze mas trpezlivost alebo chut sa bavit s bistinkom,kancikom a ostatnymi debilmi,ktorí to nemozu pochopit...Alebo to nechcu pochopit,bavia sa,ci je alebo neni Nemec(samozrejme je),ale mali by sa zamysliet,co su oni...k....i!
bistinko  27.07.2008 15:57
Aby som to zhrnul aj pre Amora,pretoze si stoji na kably:
1.MOJ OSOBNY nazor je taky,ze sa mi nepaci tento trend v Nemecku.Ty moj nazor nezmenis,rovnako ako ja tvoj.A myslim,ze mam pravo na nazor
2.O Sukuta-Pasovi mozme hovorit ako o obcanovi Nemeckej spolkovej republiky.Jeho etnicka prislusnost urcite nie je nemecka,pravdepodobne prislusnikom etnika Bantu kedze pochadza z Konga.
3.Nikde som sa nevyjadroval k tomu,ci chcem alebo nechcem aby zrovna Sukuta-Pasu reprezentoval Nemecko.Vyjadroval som sa vseobecne.Este raz opakujem,ze sa mi tento trend NEPACI.Svoj nazor nikomu nevnucujem.
4.Je rozdiel medzi Francuzskom a Nemeckom.MNE OSOBNE by sa nepacilo,keby to bolo v kazdej krajine v tomto smere ako vo Francuzsku
5.Nadavat v diskusiach nesvedci o moc velkej inteligencii autora
6.Vyjadrovat sa v diskusiach by sa mal clovek v podobnom duchu ako by sa vyjadroval aj nazivo,nazivo by si mi urcite do k.k.tov nenadaval
amor  27.07.2008 16:09
Ja by som ti to povedal aj na zivo,neboj,ale dufam,ze takeho dementa nikdy nestretnem...Nechcem sa s tebou bavit o tychto veciach,lebo vidim ake mas argumenty a ako reagujes,takte mne nic nemusis vysvetlovat,nepotrebujem sa zapodievat tebou,kedze vidim,co pises...
bistinko  27.07.2008 16:13
Tak pekne som ti to zhrnul po bodoch a ty sa zmozes iba na nejaky vylev plny invektiv bez argumentov...
leggos  27.07.2008 15:19
200
leggos  27.07.2008 15:20
aby se konečně odtemnil mozek Scolarimu
Talkers  27.07.2008 15:24
Btw a k těm jménům... Takže kdyby měl německé jméno(dejme tomu,že 300 let zpátky se nějaký němec přestěhoval na plantáž do Konga),tak by vám to nevadilo? Ten Sigfried by si vzal nějakou zdejší černošku,měli by malé černoušky,a ti by si brali další černé holky...

Nakonec by zbylo jen německé jméno a ted by se přistěhoval do německa černoušek s německým jmenem,ale bez kapky německé krve(za těch 8-9 generací vymizela prakticky úplně). Myslíš,že by měl hrát za německo jen proto,že kdysi dávno měl nějaký jeho prapraprapraděd německou krev??
Scolari  27.07.2008 15:35
V tomto případě by neměl hrát za skopčáky
irik  28.07.2008 19:23
nerikej nemcum skopcaci
Scolari  28.07.2008 19:37
Vždyt to jsou skopčáci
kosino  28.07.2008 20:54
Úpřímně řečeno, skopčáci ještě není ten nejhorší výraz používaný na německou adresu .
willi  28.07.2008 21:45
je zajmavý, že nacismus vznikl v itálii, každej si to vztahuje jenom na němce a píše o nich zk* nacistech, ale k italum nikde nic
willi  27.07.2008 15:34
jestli vám de o jméno, tak asi nemůže repre německa reprezentovat nikdo ze švábska (okolí stuttgartu) tam sou jména jako gomez úplně běžný....a divim se teda, že vám nevadilo, že brükner trénoval na euru 2004 čechy...
pringelsox  27.07.2008 16:03
naštval mně že nám gola , ale to je fotbal ale jinak můžeme od něho čekat velké věci!!!!!
PaulMcicetea  27.07.2008 16:13
no booze, vy toho nadelate. ze maji ostatni vyspele zapadni reprezentace ve svych kadrech hodne pristehovalcu? no a co? ziji tam uz dlouho, maji k ni vztah, chteji ji reprezentovat. proc by meli jit do reprezentace napr konga jen proto, ze tam maj koreny, ale treba tam vubec nikdy nebyli? nemecko jim poskytlo pristresi, vzdelani a lepsi prilezitosti. zato treba v kongu by se treba vubec nedozili osmnactin a dalsi velky talent by chcipnul kvuli vybuchu miny nebo zbloudile kulce. taky se kouknete, jak skvele hrali na ME [dospelych] ostatni zeme "s pristehovalci" a porovnejte to s nama, kery mame v kadru jen jednoho makedonce. je to docela rozdil, co? podle me tu jen ti, kery vykrikujou o narodni hrdosti a o tom, ze uz to nejsou ani poradne reprezentace tech zemi, zavidej, ze jiny zeme toho dokazali vic nez my, kery si porad jeste drzime tu svou narodni [ctete xenofobni] hrdost]. ja bych byl jen rad, kdyby se do ceske reprezentace jednou dostal nejakej vietnamec nebo african, jenze pochybuju, ze se to v brzke dobe stane
bistinko  27.07.2008 16:19
Aha,takze narodna hrdost = xenofobia.Skus sa poprechadzat v U.S.A po negerskej stvrti a velmi rychlo ta prejde chut na to,aby 30% obyvatelov tvojho mesta boli cernosi...
willi  27.07.2008 16:21
jo a kdo je tam dosatal? američani
bistinko  27.07.2008 16:23
Mne to je uz cele jedno,ja sa aj tak chystam ist zi v buducnostit na Bora Bora,ale potom tu neplacte,ked bude europa cernossko-moslimska kolonia
willi  27.07.2008 16:32
já zas přemejšlim o tom stěhovat se do san marina a skusit reprezentovat
PaulMcicetea  27.07.2008 18:04
hele, tam bych se dostal snad i ja
PaulMcicetea  27.07.2008 16:26
ne, jen rikam, ze nekteri lidi maskuji xenofobii za svoji narodni hrdost jinak by v zivote nemohli nic mit proti tomu, ze sukuta-pasu a dalsi africani reprezentuji evropske zeme
bistinko  27.07.2008 16:35
Ano som Xenofob.Pretoze ked budem o 40 rokov chciet vidiet cernochov, moslimov alebo neviem koho,tak pojdem do Afriky,do Pakistanu,alebo hoc len do New Yorku,alebo Londyna a mozem tam byvat a citit sa supis pupis v multi kulti society...Ked budem mat ale chut na rydzo dajme tomu slovensku kulturu,tak si budem musiet trhnut nohou,pretoze sused bude Pakistanec,dalsi bude z Ugandi a tak.Ako nic proti tomu,ale kebyze mam na to chut,tak idem vazne byvat do toho Londyna,mozno by som si na to zvykol,ze 50% percent spolocnosti su privandrovalci a o 12:00 kazdy den musim pocuvat tie ich skreky z mesity...
willi  27.07.2008 16:47
jenom ti chci říct, že muslim neni národ
bistinko  27.07.2008 16:54
Minule som isiel v elektricke a bol tam taky moslim a choval sa veeelmi ale veeelmi divne,vies ako som sa bal,ze sa tam vyhodi do vzduchu???
willi  27.07.2008 16:56
potkáš riberyho na ulici, začneš se bát, že pod tebou bouchne dekl od kanálu?
svinpav  27.07.2008 20:46
xenofobní slovák = dobrý slovák...
bistinko  27.07.2008 20:55
Ono bude nevyhnutne byt trosku xenofobny,ak nechces,aby sa tvoje vnucata riadili šaríjou
musak  27.07.2008 17:43
Hlavně že je to rodnej němec Jako Podolski a Klose a ještě nějaký rodný němci Jinak ale hraje hodně dobře.Jsem zvědavej jestli se dostane do ačka
fantomas  27.07.2008 17:49
Ano, rodnější Němec to být nemohl.
musak  27.07.2008 17:51
Jsem to přál italům aby vyhráli.Ty jsou aspon skoro všichni italové kromě Okaka Chuka.
fantomas  27.07.2008 17:56
Sukuta je taky Němec. Stejnej Němec jako je Totti Ital.
musak  27.07.2008 17:57
Tjn
kosino  27.07.2008 18:00
Italové rádi bučí na lidi černé pleti a jejich nejlepší hráč je Okaka Chuka! Šmejdi špinošský!
Scolari  27.07.2008 17:51
Sukuta-Pasu-typický Němec
musak  27.07.2008 17:52
To je akorát byl trochu díl v solárku
Scolari  27.07.2008 17:55
kosino  27.07.2008 17:52
Je to šikovný a sympatický hráč, tak snad se mu bude dařit! Hodně štěstí!
Lucasso  27.07.2008 17:57
z něho bude skvělej hráč
Cenda  27.07.2008 20:44
Jak tady nekdo muze napsat chudak Adolf v jakemkoli slova smyslu.Sere me ze se o takovem zbabelci muzou nase deti vubec neco docist.Hanba.K tematu proc by mel reprezentovat nakou Kenu ve ktere by nakoc jeste tak k urazu prisel.
leggos  27.07.2008 21:52
pozor, Hitler vůbec nebyl zbabělec
kancik  27.07.2008 22:03
A co teda byl?
leggos  27.07.2008 22:59
Všechno jiné, ne však zbabělec. Myslíš snad, že mnichovský puč v r 1923 by mohl naplánovat nějaký srab?
fantomas  27.07.2008 23:00
Tak ke konci svého učinkování se choval dosti zbaběle.
leggos  27.07.2008 23:03
Mám dojem, že naopak, několikrát mu byl nabízen odjezd z Berlína, aby se ujal vedení tzv Alpské pevnosti, on se rozhodl zůstat v hlavním městě. Nechci to ale nijak glorifikovat...řečeno hezky česky, bylo to hovado
fantomas  27.07.2008 23:06
No nic, s historikem, jako jsi ty, se asi dohadovat nebudu.
leggos  27.07.2008 23:09
Ale v pohodě, je to holt jen můj koníček, naopak vždy si o tom rád s někým popovídám.....nicméně, jaké máš dojmy z mače??
fantomas  27.07.2008 23:09
Žádné. Dal jsem přednost tréninku, hanba mi.
leggos  27.07.2008 23:12
to je fanoušek
fantomas  27.07.2008 23:28
Njn...zato možná pojedu do LIberce...uvidim, jak mi to vyjde.
kancik  28.07.2008 09:20
Já toto radši nebudu komentovat, své jsem vyjádřil v diskusi s herbagem a Maritazzim (nevím, jestli jsem to napsal správně).
Scolari  28.07.2008 11:11
Hitler byl sice hajzl,ale aspon byla německá repre mnohem čistější
bruce  28.07.2008 11:23
to se tehdy němečtí reprezentanti více myli?.......jinak tě vyvedu z omylu - do německé repre hned po zabrání Rakouska angažovali celu kostru rakouské repre.....
Scolari  28.07.2008 11:26
No jo, ale neangažovali černochy
magpies  27.07.2008 21:52
hadate se tu jak kkti není německe narodnosti tím padem není Němec a tím to hasne je jedno čím se cití nebo kde se narodil prostš to nšmec není
magpies  27.07.2008 21:53
oprava: prostě, němec
Frankie_Yeah  27.07.2008 22:09
To se pleteš,protože on právě,že je německé národnosti.
magpies  28.07.2008 10:22
Asi těžko občanství muže mit něměcke ale narodnost bude vždy konžska........
Frankie_Yeah  28.07.2008 10:39