reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Real Madrid je nemorální klub, říká Ferguson

23.05.2008 19:30 - Aktuality
Sir Alex Ferguson (© football.co.uk)
 
Sir Alex Ferguson se ostře pustil do Realu Madrid a jeho představitelů, kteří podle věhlasného manažera využívají madridský deník "Marca" k tomu, aby znejistili hráče Manchesteru. Ferguson tím reagoval na snahy španělského celku získat do svých řad Cristiana Ronalda. Manchester United a Real Madrid tak dost možná stojí na počátku pořádného konfliktu.

Marca před nedávnem uvedla, že Los Merengues jsou připraveni nabídnout za služby Cristiana Ronalda až osmdesát milionů eur. Následně se dostavila prohlášení prezidenta Ramóna Calderóna o tom, že Ronaldo naznačil zálibu k Realu a jelikož otroctví již dávno skončilo, hráči můžou hrát tam, kde opravdu chtějí. Aby toho nebylo na Fergusona málo, vyjádřil madridský kouč Schuster přesvědčení, že portugalský reprezentant určitě jednou bílý dres oblékne.

Manažer Red Devils v rozhovoru pro anglická média prohlásil, že "Real Madrid nemá morálku" a "Ramón Calderón využívá deník Marca, aby hráče Manchesteru rozhodil." Ferguson navíc ujistil, že Cristiano Ronaldo rozhodně nikam neodejde. "Faktem zůstává, že Cristiano má kontrakt ještě na další čtyři roky."

Ferguson zdůraznil, že i když v minulých letech putovali od Rudých ďáblů do hlavního města Španělska hned tři fotbalisté (David Beckham, Ruud van Nistelrooy a Gabriel Heinze), šlo o rozdílný případ, neboť tyto hráče Manchester prodat chtěl.

"Myslíte, že nám nechodí nabídky za naše hráče? Real Madrid není jediný, který má o Ronalda zájem, ale ostatní to nechávají v tajnosti, nepouštějí se do těchto hloupostí," řekl Ferguson. "Real Madrid si myslí, že si může s každým dělat, co se mu zlíbí, ale s námi tedy rozhodně ne. Nemá charakter, FC Barcelona má více morálky, než kdy Real Madrid měl a bude mít," tvrdí trenérská legenda.

Chování čelních představitelů královského klubu Fergusona podnítilo i k připomenutí spojení Realu Madrid s diktátorem Francem: "Zapnu si teletext a čtu jak mluví Calderón, jak mluví Schuster... Calderón vyjádřil úžasnou myšlenku, že otroctví skončilo již před mnoha lety. A řekli to Francovi?," uzavřel Ferguson, který ve středu oslavil zisk titulu v Lize mistrů.
Autor: Petr Kilian / marca.com, 20minutos.es
Počet zobrazení: 3103
Komentáře (151)
Dr. Kyslík  23.05.2008 19:36
Tak jen řekl, co ví každý no...
fantomas  23.05.2008 21:43
si musel psát takovej článek s chutí vid
Dr. Kyslík  23.05.2008 21:44
Však jsem si o něj sám řekl.
neky  23.05.2008 19:38
naprosta pravda
FC Barca  23.05.2008 19:39
Hihi, ale Fergie má pravdu, ten Real se **** do všeho.. Média média.. Přece tě to tolik nerozhodilo, Sire Fergusone! Ty víš moc dobře, že Ronaldo do Madridu nepůjde a že jsou v Madridu velkohubí? Aspoň mají větší zájem než Barca.
Dr. Kyslík  23.05.2008 19:45
řekl bych, že zájem je možná i stejný, rozdíl je, jak řekl SAF, ve způsobech.
FC Barca  23.05.2008 20:12
To bylo myšleně ironicky, kdo to nepochopil..
Dr. Kyslík  23.05.2008 20:15
Ah tím líp. Takže doufám, že anketa č. 3
FC Barca  23.05.2008 20:21
Javor.
Jakub19  23.05.2008 19:39
sterda  23.05.2008 19:41
rominho  23.05.2008 19:42
andrej6  23.05.2008 19:42
suhlas SAF po...y real
Gio  23.05.2008 19:45
první normální věc co plácl Fergie do novin
tonyyk  23.05.2008 19:45
souhlas
Devil  23.05.2008 19:49
Jenom by si tim prestupem pohorsil!
10.Rooney.10  23.05.2008 19:56
Pohoršil protože je nejlepší fotbalista světa v nejlepším týmu světa a hraje pod nejlepším trenérem světa co více si může přát?
neky  23.05.2008 19:58
1.FCSlovácko  23.05.2008 19:55
Ferguson má pravdu,Real jsou debi....
vandertom  23.05.2008 21:17
Tak aspon poznají ale holku od kluka, ty jelito
1.FCSlovácko  24.05.2008 10:31
už si s tým trapný,jak jsem to měl asi poznat podle přezdívky?
10.Rooney.10  23.05.2008 19:57
Jinak dobře je Sir Alex setřel Moc se těším na reakci z Madridu
c.r.7  23.05.2008 20:01
přesně tak,,,,,,barca je 100krat lepsi klub jak real a doufam ze jednou ronaldo pujde prave tam!!!!
Jakub19  23.05.2008 20:05
tak to doufám, že ne
AtletiSK  23.05.2008 20:01
Ako fanusik Atletica neznasam real ale ze to zrovna hovori on - ved anglicke kluby nic ine nerobia len kradnu mladych hracov zo spanielska a talianska zato ze mladi anglicania su totalne bez talentu
mikita10sM  23.05.2008 20:09
máš recht, sú to dreva a za 5 rokov budú horší ako naši slováci
vandertom  23.05.2008 21:41
vcelku odvážné tvrzení
pavellkrenek  23.05.2008 21:38
Odvážné tvrzení o anglických mladících. Zřejmě nebudu jediný s ním nesouhlasící. Rozhodně bych netvrdil, že anglická mládež nemá potenciál. To že nevidíš tolik anglických mladíků hrát na takové úrovni jako třeba Bojan Krkič či Messi, je způsobeno především rychlejším vývojem španělských hráčů. To vlastně souvisí i s úspěchy juniorský reprezentací a nejen Španělska, ale i Portugalska a národů Latinské Ameriky.

Jinak to zkupování mladých Španělů mně spíš sedí k jinému anglickému klubu (myslím ten, co nemá v sestavě jediného Angličana). Ačkoliv Manchester si taky začíná tvořit docela portugalsko-brazilskou kolonii, ale proti těm Jihoameričanům se španělským občanstvím
v Primera division je to jen takový nevinný žert.
Dr. Kyslík  23.05.2008 21:43
Už se to tady řešilo a jasně se ukázalo, že mnohem více cizinců je v celcích anglických než španělských, tak tady prosímtě nešaškuj s těmito tvými nesmysly.
pavellkrenek  23.05.2008 23:15
Nemluvíme o Arsenalu, Chelsea, Liverpoolu, ale o Manchesteru.
Dr. Kyslík  23.05.2008 23:31
Tak pokud si vybereš jeden tým v Premier, tak si vyberu jeden týžm v Primeře a opět z toho vzejde Manu/Premier špatně.
pavellkrenek  23.05.2008 23:15
Nemluvíme o Arsenalu, Chelsea, Liverpoolu, ale o Manchesteru.
fantomas  23.05.2008 23:16
myslím ten, co nemá v sestavě jediného Angličana - tak tim si určitě myslel Arsenal...
AtletiSK  23.05.2008 23:54
To je holy fakt ze anglicko nedokaze vychovat porovnatelne talenty so spanieskom, talianskom ci juznou amerikou. Sem-tam sa objavi niekto slusny ale staci si pozriet vysledky spanieskych ci talianskych mladeznickych repre v poslednych 20 rokov odkedy sa organizuju.

Anglicania to davno vzdali a tak radsej rabuju juzanske kluby. Staci uviest posledny priklad - Ignacio Camacho, ktory vyborne odohral posledne zapasy za Atletico a hned ho chce Wenger ukradnut - hlavne ze kritizuje Inter kvoli Hlebovi.
hrubas  24.05.2008 00:03
tak to by mě zajímalo koho ze španělska a z itálie přetáhli kromě Fabregase
bojan27  24.05.2008 10:55
napr. Pique ale Merida..a neviem ci nam nedavno Liverpool neslohol dalseho hraca...ale neviem isto
muhammadali  23.05.2008 20:10
mikita10sM  23.05.2008 20:13
Sice nie som fanda Realu, ale Ferguson žije asi v dobe kamennej, čo on nečíta noviny? Veď dnes je to už úplná normálka.
Dr. Kyslík  23.05.2008 20:16
A můžeš mi teda ukázat takovou další normálku?
mikita10sM  23.05.2008 20:19
nemáš to jedno, veď sa píše kde čo a je z toho pravda 30%
Dr. Kyslík  23.05.2008 20:22
Ne, nemám to jedno, protože se píše kde co, ale tady nejde o to, c ose píše, ale o to, co říkají sami představitelé Realu...
mikita10sM  23.05.2008 20:25
no a čo si si nezvykol, veď to je klub ,,nad ktorého nieje" , takže u nich je to normálka a preto sa čudujem, že si na to Fergie už nezvykol
robson  23.05.2008 20:28
"I would love to have a lot of players, but I don't think landing Cristiano Ronaldo will be possible. I don't waste my time on such matters. I am only concerned with those who can come and not speculation. We're going to take a good look at what we need. We still don't know how far we can go."
Prelož si to a z tohto to celé vzniklo.
Myslím,že čo hovoria kompetentný klubov býva na ich oficiálnych stránkach a tomu by si mal veriť.
Dr. Kyslík  23.05.2008 20:30
Já moc dobře vím, z čeho to vzešlo a nevzešlo to z toho, co píšeš, tak prosím nelži.
muhammadali  23.05.2008 21:00
hm ty si odborník,ty máš vždy pravdu
muhammadali  23.05.2008 21:00
hm ty si odborník,ty máš vždy pravdu
robson  23.05.2008 21:47
Dúfam,že si si to aspoň vieš preložiť.Lebo toto je na oficiálnych stránkach posledný schusterov rozhovor o ronaldovi.Ostatné je marca a čo je na tom pravda asi vieš aj sám.
Dr. Kyslík  23.05.2008 21:51
Ne, neumím si to přeložit. Je mi jedno, kde to je, pokud je to citace, tedy něco, co dotyčná osoba skutečně řekla. A Calderón to (to, co je zmíněné v článku) skutečně řekl, o tom není pochyb.
PJ  23.05.2008 22:10
No, ty děláš, jako kdyby si noviny nemohly citaci vymyslet
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:12
Takhle si citaci nevymyslí, Marca je napojena na Real Madrid, nepřipadá v úvahu, aby si takhle vymysleli prezidentovu citaci.
PJ  23.05.2008 22:18
Jo, v tomhle konkrétnim případě je to tak... Ale z tvýho "je mi jedno, kde to je, pokud je to citace" vyplývá jako by to platilo obecně.
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:30
Tak jistě že to neplatí stoprocentně, ale u těch nejznámějších v tématech na hlavní stránce...
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:31
Samozřejmě něco jiného je bulvár... jako ano, citace se i vymýšlejí, ale jsou prostě určité témata a způsoby, u kterých to podle mě je zcela vyloučeno.
robson  23.05.2008 20:15
Myslím,že túto situáciu nezvládol najlepšie práve sir Alex a zachoval sa dosť dedinsky.Viem,že otázka Ronalda je omieľaná dookola stále.Ale veriť rečiam médii,ktoré napíšu čokoľvek to je na skúseného trénera dosť a ešte k tomu táto reakcia.Myslím,že kluby ktoré sa zaujímajú o jeho hviezdy ako povedal nie sú veľkokluby a preto sa o možných prestupoch nehovorí tak ako keď ide napr. o Real,Barcu,Arsenal atď.Tiež si myslím,že Ronaldo by mal zostať a aj zostane,lebo ponúkať za neho crazy money je zbytočné a za to sa dajú kúpiť viacerý kvalitný hráči.Ronaldo v ManU ostane a myslím,že to povedali už niekoľkokrát takže to vedia aj v Reale a ten za Marcu a As nemôže.Proste tie dokážu vykúzliť veľa vecí a to pravda je málokedy.Takže sir by si mal radšej žuť svoju žuvačku a nie tu niekoho obviňovať,že využíva média.Myslím,že ak Real podá ponuku tak to nebude cez Marcu,ale osloví priamo klub a podobne.Nemorálne z tohto súboja vyšie pre mňa práve sir Alex,pretože média tu boli,sú aj budú a ešte toho vykúzlia veľmi veľa.
mikita10sM  23.05.2008 20:17
merengues  23.05.2008 20:24
Ferguson zuří a Marca z něho má srandu, protože jí právě možná zajistil prodej na celý léto.
mikita10sM  23.05.2008 20:26
a majú zarobené
Dr. Kyslík  23.05.2008 20:32
Obávám se, že nikoli, naopak se postupně dostává pod těžkou ofenzívu kvalitních španělských fotbalových blogů.
merengues  23.05.2008 20:55
Já myslím, že asi ví, co dělají. Ostatně ten nápis jak kráva nahoře na titulní straně hovoří za vše. Ferguson by se měl stáhnout, tohle nemůže vyhrát. To by musel mít slíbený nějaký procenta z prodeje .
Dr. Kyslík  23.05.2008 20:58
On už to vyhrál.
ondro987  23.05.2008 20:25
no myslim ze to prehnal ale ved kazdy ma pravo povedat si svoj nazor
Ronaldo07  23.05.2008 20:28
Moje řeč, sám bych to neřekl líp něž Sir Alex ..
Tim  23.05.2008 20:38
To jsme vsichni vedeli uz podle nicku.
ondro987  23.05.2008 20:45
MANCHESTER FOREVER ...
Johny47  23.05.2008 20:35
no syr alex by sa mal zamyslieť nad svojimi rečami. som zvedavy na aku školu chodil lebo toto je marketingovy ťah marcy ale nech si zarobia na spro.... na syrovi a hlavne nech začne hrať z mladymi angličanmi a nie s vyberom sveta za chvilu bude ako arsenal
1maniak  23.05.2008 20:52
vsetka cest alexovi fergusonovi ale aby sa nastval kvoli denniku marca kde je 80 % veci prekrutenych je trochu detinske...
Tavo  23.05.2008 20:58
takový veřejný tajemství...
duck  23.05.2008 21:00
nech ide fergusom flasu whisky vypit....
Dubov  23.05.2008 21:11
Já stejně pořád nějak nechápu, co je na tom špatnýho, tak řekli, že ho chtěji za každou cenu, takových prohlášení bylo, je a bude....
Ol!ver  23.05.2008 21:14
nech sa vyjadri vandertom : fanusik obidvoch klubom
vandertom  23.05.2008 21:19
Ronaldo patři do Manchesteru. V Realu ho nechci, nehodí se tam, je tam zbytečný. Je tam asi tak zbytečný jako ty tady
Ol!ver  23.05.2008 21:21
ale nie o ronaldovi ale to co robi real - aspon uvidim ˇ´objektivnyˇˇ nazor
vandertom  23.05.2008 21:23
Real se snaží rozhodit hráče na konci sezony, podle článku. Real se snaží bohužel koupit simulanta, hráča kterej neumí zahrát proti lepším týmům, kterej se vzteká, když mu rozhodší nepískne něco. Real to dělá chytře, ale zároveň špatně.
Ol!ver  23.05.2008 21:24
vandertom  23.05.2008 21:31
Nelíbí se mi ta přestupová politika Realu. Za každou cenu přivést hráče, kterýho nepotřebují momentálně. Sice je pravda, že by se zvedl prodej triček a různých suvenýrů, ale na úkor hry? NE, nechci to tak. V zájmu Realu by to mělo zustat jak to je. Nedokážu to říct jak to myslím, snad to jde i tak poznat.
Ol!ver  23.05.2008 21:35
Ol!ver  23.05.2008 21:28
* klubov
Tomik111  23.05.2008 21:21
proč by mu nenabídli smlouvu když tam chce jít
alegre  23.05.2008 21:46
Ano já také plně souhlasím s Fergusonem !
spanhel  23.05.2008 21:54
Lépe bych to neřekl. Ferguson.
halamadrid  23.05.2008 21:55
dr.kyslik: a co vi teda kazdy? ..sory,nevim reagovat..
Dr. Kyslík  23.05.2008 21:57
Takřka každý krom vlastních "fanoušků" ví, co byl a je Real Madrid jako klub za odpad.
Dubov  23.05.2008 22:33
aha, takže až třeba budu chtít poslat nějakýho fotbalistu do horoucích pekel tak mu řeknu: Táhni do Realu Madrid!!!
Andy Conceicao  23.05.2008 22:36
pěkně..
halamadrid  23.05.2008 21:59
proc je podla teba odpad..ja to teda nevim..
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:00
A komu fandíš?
halamadrid  23.05.2008 22:03
to je jedno ..ja chcem len vedet proc je podla teba Real Madrid(najslavnejsi a najuspesnejsi klub sveta)odpad...
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:10
Už třeba pro úzkou dlouhodou spolupráci s diktátorem Francem.
Jinak to, co je v závorce, je blbost.
halamadrid  23.05.2008 22:13
mozes mi prosim ta popisat tu uzku spolupracu s francem? ja o tem trochu vim,ale bohuzel mam to od fandu barcelony,takze nevim.. ...a to v zatvorke je proste pravda..
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:15
To v závorce pravda není, spolupráci ti popisovat nebudu, Ferguson fanoušek Barcelony není a taky o tom mluví, Cruyff kvůli tomu kdysi Real odmítl.
halamadrid  23.05.2008 22:19
a proc to v zatvorke pravda neni..skus byt konkretnejsi..a to ze mi nechces popisovat tu spolupracu svedci asi o tem,ze moc teho nevis,tak isto jak ja...
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:27
Ach jo.
1) Real bych zařadil mezi nejslavnější kluby světa po bok Manchesteru, Barcelony, Juventusu, AC... Doba galacticos je pryč, zahraniční tour pořádají všechny velkokluby (více nebo méně); nejúspěšnější určitě ne, tunu titulů díky diktátorovi, od roku 1990 je nejúspěšnější Barcelona, celkově v Evropě zase AC Milán.
2) Opravdu mě nebaví se bavit s někým, kdo neustále dělá nesmyslné závěry z ničeho. Pokud ti to nechci popisova, tak to může mít milion důvodů, určitě to nebude neznalost, když jsem tady o tom popsal x diskuzí. Ale jak říkám, jsou i tací pomatení jedinci, co hned dělají bez znaloistí fakt závěry, a žijí celý život v omylu.
karci10  24.05.2008 10:22
Preco beries obdobie od 1990? to mozes brat do uvahy toto storocie. Potom uz asi nebude Barca najlepsia
Jakub19  24.05.2008 10:30
Od roku 1990 jsou utvářeny statistiky všech týmů na světě (před tím tomu tak nebylo), není to tak dlouho, kdy tady o tom byl článek.
CassiQue  23.05.2008 22:24
proc by mel chtit Ronaldo do Realu? Premier league je top, Manchester je top v teto lize...ale pravdou je, ze do simulantske spanelske ligy by se hodil
halamadrid  23.05.2008 22:38
1) to je tvuj nazor,muj je ten,ze najslavnejsi je real,dokazuju to tituly v domacej lige aj lige majstrov..tituly robia hraci,ten diktator nemnel az taky vliv,pokad vim ja...a proc to beres az od roku 1990?
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:42
Tak to vieš špatně, pokud si orapvdu myslíš, že neměl takový vliv, naivko. Od roku 199é to berou oficiální statistiky.
Gusblabla  23.05.2008 22:39
tak do simulantské ligy by se hodil ale ted to trochu zklidnil ale byla by blbost jít do Španělska, ale kdyby MANUTD prohrál Ligu mistrů kůli jeho trapný penaltě tak by tam šel rád
halamadrid  23.05.2008 22:45
ked to beru oficialne statistiky uz od r.1990,pro ziskal real oceneni najlepsi klub 20.storocia?
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:51
Ten titul je k smíchu, krom tebe ho snad nikdo nebere vážně. Tím jsme spolu doufám domluvili, tenhel druh komunikace mě unavuje.
halamadrid  23.05.2008 22:52
no ja ho teda vazne berem,je to totizto oceneni od UEFY,takze by to mnel respektovat kazdy,aj ty..
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:53
Ten nerespektuje vůbec nikdo, je totaková sranda pro lidi jako ty.
halamadrid  23.05.2008 22:54
no tak to si myslis naozaj len ty..
Marecko  23.05.2008 22:54
dělám to nerad, ale je to pro dobrou věc: http://hnutizadobrousnidani.stream.cz/video/28
podívejte se na to a pokud se Vám to bude líbit můžete dát hlas
PS: prosím PJ, aby mi to tady aspoň chvilku nechal
Dr. Kyslík  23.05.2008 22:57
Pomůžu tím světovému míru nebo jakou dobrou věc myslíš?
Marecko  23.05.2008 23:04
Je to pro mého kamaráda /začínajícího režiséra/ a proto aby nevyhrálo to blbý děcko (kdo se podívá na ty stránky...pochopí)
fantomas  23.05.2008 22:55
OT: Brankář Gregory Coupet dnes potvrdil, že v létě odejde z týmu sedminásobného francouzského mistra Olympiku Lyon. "Bude to můj poslední zápas za Lyon," prohlásil den před finále francouzského poháru s PSG. Podle spekulací má o 35letého brankáře, který v Lyonu strávil více než deset let, zájem Tottenham, francouzský klub však dnes popřel, že by měl nějaké nabídky.

Pojd k nám, prosim
Frankie_Yeah  23.05.2008 22:59
pořád lepší,jak Palmunia nebo Lehman
fantomas  23.05.2008 23:00
no šak jo, to nemělo bejt ironický. Coupeta mám rád a když se mu chce odejít, tak by toho krajan Wenger se svými kontakty měl využít. Co ty na to? Tebe to jako fandu Lyonu musí mrzet ne?
fantomas  23.05.2008 23:02
a proto
fantomas  23.05.2008 23:02
mu venuji 100.
Frankie_Yeah  23.05.2008 23:11
pokud přijde Lloris,tak odchod Coupeta přežiju,navíc v poslední době stejně nemá jistý místo jedničky,takže si zaslouží odejít do slabšího klubu,kde bude mít větší šanci chytat,navíc i pro vás má podobný borec s tolika zkušenostmi cenu zlata,jinak ale jeho odchodu mi trochu líto bude,přece jen byl jeden ze základních kamenů novodobé éru Olympiku a s jeho odchodem odejde i velká osobnost
fantomas  23.05.2008 23:14
jj, doufám, že si pořádně zachytá aspon na EURU...já bych ho bral všema deseti, udržel by u nás aspon takovou tu tradici stárnoucích golmanu (Seaman, Lehmann), kteří si ale vždy odvedli to své.
Frankie_Yeah  23.05.2008 23:18
mno,i přes jeho kvality bych dal na post jedničky Freye,to je čaroděj a toho bych v Lyonu viděl úplně nejradši jinak,je to tak,k vám by Coupet mohl velmi dobře zapadnout,navíc nebude mít problém ohledně komunikace s manažerem,tak proč ne
ale na Ben Arfu nesahat
fantomas  23.05.2008 23:23
jj, to radši Nasriho za takovou cenu, Ben Arfa by byl beztak předražený a podle mě zustane spíš než Benzema. Na EURU by za výkony měl zřejmě chytat Frey, za zasluhy ale podle mě pochybný Domenech do branky postaví osvědčeného Coupeta. Ale kdo ví, jak to doopravdy bude..
Frankie_Yeah  23.05.2008 23:25
stejně nejlepší bylo,jak jednou Aulas:
Pokud má MU zájem o Ben Arfu,ať si připraví balík peněz a C.Ronalda k tomu,pak se můžeme bavit...
fantomas  23.05.2008 23:26
merengues  23.05.2008 23:25
Tohle asi bude sranda na celý léto:
http://foros.as.com/index.php?showtopic=102824
fantomas  23.05.2008 23:27
nemel bys to v angličtině?
joker29  24.05.2008 10:00
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2F
foros.as.com%2Findex.php%3Fshowtopic%3D102824&
hl=cs&ie=UTF8&sl=es&tl=en

musíš si to pospojit
hawk  24.05.2008 08:39
ferguson asi zapomel treba na lyon a na to jak on zacal mluvit o presupu benzemy pred temito zapasy, rozdil v tom podle me neni, takze ferguson je stejne nemoralni jako real
87  24.05.2008 09:59
jj
ital  24.05.2008 10:07
Typický Ferguson-kázat vodu a chlastat víno.
Thorres  24.05.2008 10:35
Vedení Realu má sice vypatláno, ale Ferguson koukám taky ... mele sračky, každý využívá médií, aby trošku rozvířil spekulace a Manechster neni vyjimka
madridcan  24.05.2008 11:11
dost smiesne od alexa...Schuster to povedal pretoze je to pravda...Cristiano raz do realu.RAZ...to moze znamenat aj o 6 rokov.Marca jakozto promadridsky bulvar zvelicila Berndove slova...Nech sa Ferguson obuva do nej a ne do realu.ALe aj tak si uz prihrial svoju polievocku a Marca to tak nenecha si myslim.Krasne to zrhnul Robson a k jeho diskusii uz asi fakt nemam co dodat pretoze si myslim uplne to iste.
Mimochodom vela ludi vie,ze real je najslavnejsi klub a nejaky malicky internotovy barcelonsky fanusik to nezmeni a svoje statistiky od 90-teho roku nech si strci do zadku.Kebyze vyznievaju v prospech realu tak by sa asi inak potom brali statistiky z rokov 2003-2006 ...Ano Franco pomahal realu to je pravda,ale pomohol realu k tym 12 titulom{o tolko ma viac real naad barcelonou}?Pomohol k vsetkym deviatim titulom realu v Epm terajsej lige majstrov prave on?Nie.Uz len v tvojom obdobi od 90-teho roku ma real viac titul v LM ako "velka" barcelona tak uz prosim tisko
bistinko  24.05.2008 21:42
Tie štatistiky od roku 1990 a to,ako sa ich barcelončania držia ako topiaci slamky,z toho sa ešte doteraz rehocem...
notor  24.05.2008 11:58
ti dva kluci si klido pido muzou podat ruky... ale stejne vetsi de*il je ferguson
bruce  24.05.2008 13:10
pokud slušný klub chce nějakého hráče, tak nejprve jedná s klubem, kde má ten hráč podepsanou platnou smlouvu......pak osloví hráčova agenta ........takhle to dělá každý slušný klub......bohužel je pár klubů, kterým je slušnost cizí....
mika  25.05.2008 10:54
Súhlas, pár klubom je to cudzie. Realu aj Manchestru.
R9  24.05.2008 14:02
Sirovi asi klepe prdelka, že mu odejde hvězdička, která roky táhne jejich klub.
Mikenoda  24.05.2008 18:17
Aha, že ofic. statistiky se dělají od roku 90 ? Na to ste barcelonští chytráci přišli kde? To jako ty madridské tituly z dávnějších dob někdo vymyslel ? Já vím,že vy tupci se nedokážete smířit s tím ,že Barcelona na Real nemá,nikdy neměla a nikdy nebude mít. A hádat se o tom kdo je slavnější a uspěšnější - jestli Real nebo Barca je trochu naivní. Protože každej to ví,že je to Real.
Jakub19  24.05.2008 18:28
Pokud vím, tak řeč byla na celém světě a s tím rokem 1990 jsme si nevymysleli my, ale ti lidé, co ti statistiky utváří a proč až od roku 1990 na to se zeptej jich, né mě či nás Jinak mě je úplně jedno, že má Real víc titulů, pač od té doby, co sleduji fotbal a fandí barceloně, tak je úspěšnější Barcelona a to je pro mě hlavní. těžko se můžu radovat z něčeho, co jsem nezažil.
Mikenoda  24.05.2008 18:40
těžko je úspěšnější
Jakub19  24.05.2008 18:46
Tak jelikož fotbal sleduji od roku 90 - 91, tak od té doby Barcelona získala 8 domácích titulů a Real 6
Mikenoda  24.05.2008 18:52
Real 7 , Barca získala 2 CHL , Real 3, a to je da nejdůležitější trofej pro mě
Jakub19  24.05.2008 18:54
psal jsem 90-91 né 89-90 takže 6
Mikenoda  24.05.2008 18:55
Jakub19  24.05.2008 18:50
A co se počtu trofejí týče, tak Real v tom období co já sleduji fotbal získal 18 a Barcelona 22 (beru ligu, pohár, superpohár, evrop superpohár, LM, EUFA, PVP, interkontin. pohár)
Mikenoda  24.05.2008 18:53
je to asi pravda, ale tak sou tři hlavní trofeje : Copa , Liga , Champions League
Jakub19  24.05.2008 18:56
i tak by jich Barca získala víc
Mikenoda  24.05.2008 18:56
a jelikož Realu se v Copě tak máte více no
Jakub19  24.05.2008 18:58
Tak vidíš a to je pro mě hlavní, i když z toho člověk žít nemůže, v současnosti za vámi ztrácíme, ale třeba se to příští sezonu otočí
Mikenoda  24.05.2008 19:01
Pokud budete mít nový tým tak první sezonu to ještě nebude ono
Jakub19  24.05.2008 19:03
Nový tým bude...ale do jaké míry, to těžko posuzovat. V roce 04 se taky vytvořil nový tým (přišli Deco, Eto´o, Giuly atd.) a hned byl titul. Uvidíme.
Jakub19  24.05.2008 18:34
Ty tytuly z dávné doby si nikdo nevymyslel, ale jak k některým přišel je víc než jasné a pokud by jsi ty a tobě podobní o tom něco četli či viděli v dokumentech, tak bys na ten "svůj nejúspěšnější klub" nahlížel hned jinak.
bistinko  24.05.2008 21:37
Prehlásenia senilného Fergusona
Josifek  24.05.2008 22:36
For Dr. Kyslík: Nic proti, většinou s tebou i celkem souhlasim, ale myslím, že by jsi neměl psát články o Realu Madrid, jelikož základním požadavkem na autora článku na tomto webu by podle mého názoru měla být objektivita a té ty nejsi v záležitostech kolem Realu schopen...
Dr. Kyslík  25.05.2008 18:02
A co na tom článku je neobjektivní? Doufám, že odpovíš.
Je to dslovný překlad z deníku Marca. Nic jsem nepřidal (krom jedné věty z druhého zdroje).
Kaigino  25.05.2008 15:17
Ty moj Kok*t futbal je jeden velký bussines a to že používa všetky prostriedky na to aby získal hráća ktorý by mohol pomôcť týmu vyhrávať zápasy a tým ešte zvačšiť prísun do Pokladnice čím sa jeho zisk navýší a dobrých pár miliónovl, tak čo je na tom je to presne kapitalizmus a podnikanie ferguson by robil to isté keby chcel nejakého hráča ktorý by bol dobrý a este aj super hviezda ... za to že to nerobí jeho vec každý ma svoj prístup k tomu a to že real má Prachy tak ukazuje a tým su aj fanúskovia spokojny ... podla mňa ot real robi vynikajuco
madridcan  25.05.2008 16:23
hej sasovia...co takto tu dat odpoved Calderona na alexovi traposinky?Jasne,ze nie.Chodit na eurofotbal.cz je ako chodit na fcbarcelona.cz
Kaigino  26.05.2008 12:26
Hej hej podla mna Bola barca este horsi klub nez real ... a hlavne ked ich viedol rijkaaard plujuca cierna opica dufam ze ich bude mat Del bosque ten je aspon rozumnejsi
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Co si myslíte o chování Realu Madrid?
Hlasovat
reklama
Reklamní sdělení
reklama