ManRED
29.07.2008 16:33
O tomhle borci uz jsem cetl

profík no
M11
29.07.2008 16:40
herbage
29.07.2008 16:44
Nn, ale od něj bere ty informace.
M11
29.07.2008 16:47
Io sono Interista
29.07.2008 16:45
100 milionů otočil, zisk má půlku, čti pořádně
DEJFFtm
29.07.2008 18:38
Nee, 100 milionu ma zisk, polovinu dal za ty informace, ne na sazku
-Kopy-
29.07.2008 16:44
V sázení je důležité mít dostatek informací, kde je pro své tipy většinou čerpáte?
Na tuto otázku vám s dovolením neodpovím.
merengues
29.07.2008 16:48
Tě zapřel?
-Kopy-
29.07.2008 16:52
-PeCa_08-
29.07.2008 16:44
Io sono Interista
29.07.2008 16:44
Sparta ani náhodou, s tim týmem co teď maj, nuly
dostanou i na Šeriffu
Tim
29.07.2008 16:46
Je to fakt frajer.
BTW. Nepise se nahodou "Sázíte"?
$dolar$
29.07.2008 16:54
Dr. Kyslík
29.07.2008 17:20
Fíha, to s tebou taky určitě udělaj rozhovor.
herbage
29.07.2008 16:50
PJ či Kily, jestli se chcete zbait toho spamera, tak vždy po jeho komentářem zveřejněte jeho fotku, jméno a adresu a bude pokoj.
Tim
29.07.2008 16:50
Uz tady jednou neco takovyho udelali. Vim, ze poslali tento odkaz (http://seznamka.hyperinzerce.cz/flirt-on-hleda-jeho/inzerat/1197106-nezavisly-sex-s-muzem-brno-nabidka/), ale objevil se tu zas.
herbage
29.07.2008 16:53
To je nějakej Roman, myslíš že je to on? Věk a bydliště sedí.
Tim
29.07.2008 16:59
Nevim, ale pochybuju, ze by s nim nekdo sdilel telefon. To by o tech jeho podvodech musel vedet, coz by znamenalo mozna nejaky napomahani (organizovany zlocin?).
herbage
29.07.2008 16:58
Tak Kyslík hodil odkaz, kde jsou jeho fotky, adresa bydliště a celé jméno, no problem, rád to sem hodím.
$dolar$
29.07.2008 16:59
hod
herbage
29.07.2008 17:02
http://www.vfotbal.cz/index.php?art=5233
Kily
29.07.2008 17:03
tak nepřehlédl, jenom jsem tenhle odkaz neotevíral
Kily
29.07.2008 17:02
aha, tak to mi uniklo, fajn. Kyslíkovi jsem už poslal tu svojí zprávu s tím, že pokud ví něco víc, tak to klidně může doplnit. Neobávám se toho, že by tam tohle nedoplnil
dabkoo
29.07.2008 16:50
-PeCa_08-
29.07.2008 16:55
by se mě taky dobře sázelo, kdybych měl takové zdroje, že bych věděl co je domluvené.
herbage
29.07.2008 16:56
On řiká, že na domluvené nevsází, ale tak co měl taky říct.
Frankie_Yeah
29.07.2008 16:57
"Když jsem se sázení začal věnovat naplno, zabralo to v průměru 16 hodin denně a 7 dnů v týdnu."
Tak to je hodně slušný. To mu asi mnoho času na běžné věci nezbývalo.
leggos
29.07.2008 16:59
Na jakou fotbalovou ligu nejraději vsázíte?
Sázím naprosto na všechny možné ligy, kde se mi líbí kurz zápasu, ale prioritu má pochopitelně anglická liga.
Proč zrovna PL??
Arne
29.07.2008 17:55
A co považuješ za tu "velkou" úspěšnost?
Já jen tak co si říkám, tak to mám tak půl napůl... Jinak na BL se sázet nedá, jsou tam furt nějaký překvápka. Leda možná +-branky, ale jinak nic.
herbage
29.07.2008 18:00
Tak já vůbec nevsázím, ale jednou jsem si dal soutěž s bráchou, tipovali jsme výsledky, za správnej přesnej tip bod, za tip třeba 02 půl bodu. Já tipl správně všechna utkání, ale to byla hodně velká náhoda a všechny týmy byli tehdy v laufu. Je to velká náhoda, ale na podzim jsem hrál asi dvě kola tipovačku na fotbalportale a nevedl jsem si vůbec špatně. Mám docela odhad na překvápka a moc výsledků mě nezsakočí. Dřív byly jistotka Brémy, letos by se z nich člověk občas posral. A zápasy Bayernu proti trpaslíkům taky zavání zaváháním, viz Cottebus, ta příjemně překvapila.
Arne
29.07.2008 18:25
Já už taky ne. Tak před dvěma lety jsem tam chodil skoro furt, sice jen po dvackách, ale stejně jsem z týdenního kapesnýho dvě stě neměl vždycky skoro nic. Letos jsme tam byl zatím jen jednou, což si moc považuju, prostě to nemá cenu.
Když mluvíš o tom fotbalportalu, tak tam jsem to hrál celou dobu, co to fungovalo, samozřejmě jen Bundesligu a byl jsem na děleným prvním místě... Pak to zrušili a slíbili nějakou cenu, ale nic nedali, tak od tý doby jsem tam snad nebyl...
Io sono Interista
29.07.2008 21:35
no tak mě se letos zatim daří, teď přes prazky mám sice pauzu, ale vod srpna zas jedu
a nej liga? nevim, dicky zápas co se mi líbí, ale 2.švýcarská vycházela dicky skvěle
Frankie_Yeah
29.07.2008 17:00
Se dá odhadnout líp,než ostatní ligy,si myslím.
herbage
29.07.2008 17:01
Taky nevim, ale když to tak vezmu, tak je tam nejmíň překvápek. V Bundeslize i v PD vyhraje poslední nad prvním, ale tady máš Derby, Big4 a podobné jistotky, tak asi proto.
leggos
29.07.2008 17:04
Asi jo, něco na tom bude....
herbage
29.07.2008 17:10
Není špatná prej Islandská liga, kdžy vypíšou kurzy. Ty profisázkaři vždy čekaj, až bookmakeři udělaj chybu a že ji někdy udělaj. Michal Horáček, bejvalej majitel Fortuny, o tom v ejdnom rozhovoru psal. Taky existujou vyhledávače po netu, který projíždej kurzy všech sázkovek a když se objeví takovej, že si vsadíš u dvou na rozdílný výsledky, tak pořád vyhraješ. Ne moc, ale když tam napumpuješ slušný prachy, tak docela jo. Problém je, že ty vyhledávače samozřejmě projížíd i ty sázkovky a můžou ti tu uzavřenou sázku klidně zrušit. To když máš tiket, tak je to v suchu.
herbage
29.07.2008 17:21
Sázky jsou hodně nestabilní obživa, může přijít hroší období a pokud má manželku, tak to nemusí zrovna dobře chápat. Kámoš třeba hraje po netu poker, ale tam to není o náhodě a slušně si tak přivydělá, řádově stovky tisíc ročně.
amor
29.07.2008 17:23
Poker nie je o nahode?
herbage
29.07.2008 17:24
Taky jsem se divil, ale prej ne. Když ho dobře umíš a víš co s jakýma kartama hrát.
Frankie_Yeah
29.07.2008 17:26
Přesně tak,když dovedeš dobře odhadnout,kdy blafovat,passovat apod. tak máš dost velkou šanci pravidelně vyhrávat. I když i tam hraje štěstí významný faktor.
amor
29.07.2008 17:29
To je blbost,robil som niekolko rokov v kasine krupiera...Boli takí machri,co vyhravali niekolko mesiacov velke peniaze,ale hrali stale dalej a dalej,az to prehrali a o par tyzdnov uz boli v minuse...Keby to tak bolo,ze ked vies vyhras,tak krupieri,ktorí s tím robia,by chodievali hravat do zahranicia a zarabat...Je to nahoda,tí,co tvrdia,ze vyhravaju,klamu,nechcu priznat,ze je to zavislost a je otazka casu,kedy bude zadlzeny.Je velmi malo hracov,ktorí nejakou nahodou vyhravaju,na svete,velmi malo...
herbage
29.07.2008 17:46
Tak on ale hraje po internetu, to je něco jinýho než v kasinu. Tam obírá ty méně schopné hráče. Samozřejmě že štěstí taky hraje nějaký faktor, ale lepší hráči v dlouhodobém měřítku porážejí ty horší, tak to prostě je. Ve fotbale je víc faktorů, který ti můžou ovlivnit výsledek utkání, proto je to menší jistota. Nikdy nemáš v ničem jistotu, kdyby jo, tak by všichni vyhrávali, což je nemožné. I když znám jeden způsob, jak neprohrát v ruletě, ale musísš mít nekonečně peněz a výdělky jsou malé.
amor
29.07.2008 17:59
V rulete nemozes mat system,neexistuje.Ruleta ma 666 kombinacii,tazko mozes eliminovat vacsinu z nich...Ten poker mozno,ale raz natrafi na lepsich hracov a dlhodobejsie a bude problem...Ja si myslim,ze stavkovanie je pravdepodobnejsie na vyhru ako hazardne hry a la casino.Aspon je som v pluse,ale vsadzam fakt malo,len ked mam "citaka"...
amor
29.07.2008 18:22
Samozrejme,ale je rozdiel hrat so znamymi o per stovak a hrat tak,aby si sa tym zivil...
Schevchenko
29.07.2008 18:41
Ja som to nemyslel na seba, zase taky skiller niesom, nieco si privyrobim, nejake online turnaje mam za sebou celkom uspesne ale od profika mam daleko. Ale keby si si niekedy pozrel v TV nejaky zaznam z WPT-cka (world poker tour), ked mam cas tak si niekedy pozrem tak by si videl ze tam fakt ide aj o ten skill, skoro v kazdom turnaji sa opakuju tie iste mena, hold niektori hraci su lepsi niektori horsi. Sem tam tam pozyvaju aj nejakych best onlajnistov ked povyhravaju par turnajov ale ti sa vacsinou v real pokri daleko nedostavaju z pricin ktore som uz spominal
S ruletou mas pravdu to je vyslovene o nahode, su tam nejake finty ale je to o nahode. Poker zdaleka nie
herbage
29.07.2008 18:05
Tak na ruletu jsme kdysi četl tenhle návod. Vsaď dvacku na sudý, vyhraješ, ber výhru, prohraješ, vsaď dvojnásobek, tedy 40Kč. Když vyhraješ, tak máš 2x vsazený částky - vklad a minulá prohra, tedy jsi 20korun v plusu. A takhle to opakuješ pořád dokola. Jen je blbý, že když máš třeba 5kol po sobě smůly a už nemáš žádný prachy. Když dáš počáteční vklad kilo, tak druhej jsou dvě kila, pak 4, 8, 16, 32 a letí to do všin, ani nevíš jak. V kasinu nevim jak to je, jestli si tam dělí zákaznící zisky, ale v automatickým kasinu, jaký jsou v každý herně, tak to takhle funguje.
amor
29.07.2008 18:20
Ano.lenze v kasine mas obmedzene stavky,to znamena,ze ked sa dostanes cez dajme tomu 5000,nemozes vsadit viac...
herbage
29.07.2008 18:14
Tak na to je založený kasíno, že krátkodobě máš úspěch, ale čím dýl hraješ, tím víc jim ty prachy vracíš, proto velkej hráč pozná, kdy má skončit. Tihle notorický prohrávači to kasino živí.
leggos
29.07.2008 17:26
Přesně jak říkáš, člověk si může opravdu solidně vydělat, ale je to spojeno s velkou mírou rizika...inu ne vždy štěstí přeje odvážnému.
Scolari
29.07.2008 17:49
Kurnik jak to dělá já jsem v plusu nějakých 70 Kč
forrest
29.07.2008 18:30
Kecá, je taky v mínusu, hraje automaty, vídám ho v našem městě.
Jakub19
29.07.2008 18:34
M11
29.07.2008 18:40
no.. panecku.. to sis musel pekne zanadavat
leggos
29.07.2008 18:52
To by mě asi trefil šlak, kolik si vsadil? Předpokládám, že to byla nějaká kombinace...?
Jakub19
29.07.2008 18:57
16 zápasů za 2000, vesměs samé vysoké kurzy, já to bral jen jako pokus, ani jsem nevěřil, že by to mohlo vyjít...a taky nakonec nevyšlo
Scolari
29.07.2008 18:36
Jinak je to blázen věnovat tomu tolik času
netret
29.07.2008 21:19
musak
29.07.2008 19:50
Je to borec ale nemá pravdu titul určitě nezíská Slavie
svinpav
29.07.2008 20:35
Hehe, to mi připomělo, jak mě nedávno pálilo kilo v kapse, tak jsem si z hecu hodil jedničku na zápas Derby - ManU (kurz asi 17 tuším).....když jsem to tam před přáteli se smíchem psal, tak mě nenapadlo, jak si potom budu rvát vlasy

....
Cenda
29.07.2008 21:04
To ja jsem tak dal proti Arsenalu kdyz hral doma proti Boltonu.Kdybych blbec dal ten vikend proti AC Milan tak jsem bral za 100 ty same prachy 1000.Vcera jsem taky byl za 50 u terminalu Synotu chytl jsem 2 remizy v Islandske jeden tenis 2.5.Skoda 1 chyba.Zariskoval jsem 1 Amika s kurzem 3 a dostal 2x 6:1.Kdybych nebyl hamoun mohlo kapat.Snazim se to brat s nadhledem priste to klapne.
bistinko
29.07.2008 21:07
ally
29.07.2008 21:13
ked on otoci 1 milardu pri zisku 50,000 milionov to je akoby som s objemu 100 000 korun ziskal presne 5 000. Ziadne umenie. Taky urok mas aj v banke.
Trochu ma zaujala ta anglicka pl, jedna z najnevyspytatelnejsich lig v europe. Ako na tom moze vyhravat to by ma fakt zaujimalo. Kurzy na big4 stoja za houby a ten zvysok trafit tak to si radsej hodim ruletu
Dr. Kyslík
29.07.2008 21:14
Ach jo.
ally
29.07.2008 21:16
co vzdychas?
Dr. Kyslík
29.07.2008 21:16
První odstavec je nesmyslný.
ally
29.07.2008 21:18
a co konkretne mas na mysli?
Dr. Kyslík
29.07.2008 21:47
TAk co na tom vysvětlovat - on neměl nikdy jednu miliardu, aby ji dal do banky a získal z toho padesát mega. On ty stejné peníze několikrát otočil a proto ta jedna miliarda. Nikdy ji však k dispozici neměl a proto se nedá říkat, že měl z miliardy zisk 50 milionů. Nesmysl.
ally
29.07.2008 21:58
to mas pravdu, pouzil som to len na porovnanie zisku. kazdopadne si myslim ze su aj uspesnejsi (percentualne) sazkari, akurat nemaju tie jeho dukaty...
2 roky dozadu ked zacinala sezona, som len v auguste siel do plusu 100 tis. (zisk) a to som vsadil spolu za 60 tis...
Dr. Kyslík
29.07.2008 22:00
On má z ničeho padesát milionů, ty z ničeho sto tisíc, nechápu, co tím chceš říct.
Dr. Kyslík
29.07.2008 22:04
muzajs
29.07.2008 22:20
Teď ti to tady Kyslík napsal - ty máš 100 litrů z pár korun za sázky, on má 50 mega z pár korun za sázky, na začátku bylo stejně pár korun.
Jakub19
29.07.2008 21:20
Mě se dobře sází na LM a Pohár UEFA, tam i na velké favority je relativně vysoký kurz, nejhůř se mi z těch velkých lig sází na Italskou, tu už nikdy.
spanhel
29.07.2008 22:09
Italská v závěru na remízy.
vlk
29.07.2008 23:08
Miliarda je základní číslovka, která označuje číslo 1 000 000 000, tedy 109. Do angličtiny se překládá jako billion. Označení milliard se používá velmi zřídka.
Slovo pochází z latinského mille (tisíc) s rozmnožující koncovkou -ard.[1] Francouzští matematici 15. století (Jean Adam, Nicolas Chuquet, E. de la Roche) vzali za základ milion (106) a nad ním vytvořili systém velkých číslovek s latinskými předponami bi-, tri-, quadri- atd., kde násobitelem byl rovněž milion (106, 6 nul navíc), tzv. „dlouhý systém“. Bilion tedy znamenal milion milionů čili 1012, trilion milion bilionů 1018 atd. Z praktických důvodů se však užívalo i slovo milliard, které znamenalo tisíc milionů čili 109.
V průběhu 17. století však opět ve Francii a v Itálii vznikl jiný, tzv. „krátký“ systém, kde násobitelem byl tisíc (103, tři nuly navíc). Bilion tedy znamenal tisíc milionů čili 109, trilion tisíc bilionů čili 1012 atd. Tento systém pronikl do britských kolonií a v 19. století převládl ve Francii a v USA. Mezinárodní konference o mírách a váhách doporučila 1948 přijetí "dlouhého systému", což však udělala jen Francie.
V současné době se tedy užívání těchto číslovek v různých zemích liší. Téměř všechny anglicky mluvící země užívají "krátký" systém (109, 1012 …), kdežto na evropském kontinentě se užívá „dlouhý“ (1012, 1018…) a vedle něho také miliarda.
Matej7777
29.07.2008 21:32
titul vyhraje sparta to je jasny protoze nikdo jinej na to nema
kyry
29.07.2008 22:48
kancik
29.07.2008 21:32
Nezávidím mu. Za ty prachy musím být psychicky opotřebovaný.
ACSP7
29.07.2008 22:06
Io sono Interista
29.07.2008 23:01
Cenda
29.07.2008 22:26
Ono uz to v jeho pripade neni sazeni pro radost aby mel co sledovat,nybrz prachsprosty byznys.Takove male S.r.o.Se divim,ze se mu nekdo nesnazil scisnout pesinku.Nebo se o tom nezminil?
kancik
29.07.2008 22:27
Myslím, že nenosí velký obnos v peněžence, protože nechodí do sázkovek.
Cenda
29.07.2008 22:27
Kuraz teda ma to se musi nechat.
Lubor Dědič
30.07.2008 00:51
Nevím co mě to napadlo na tvůj příspěvek reagovat ale z toho co píšeš máš pravdu pouze v tom že sportu až zase tak moc nerozumím. Vono to hlavně k úspěšnému sázení zase není tak moc důležitý. celý to sázení není o tom vědět který tým vyhraje, jak si tu většina lidí myslí a ani já nemám křištálovou kouly a nikdy nevím jak které utkání dopadne ... celé to kouzlo je v tom správně určit pravděpodobnost daného výsledku a sázet jen takové věci kde je kurz větší než je ta pravděpodobnost.... jiná cesta k uspěchu nevede !!! a najít takové "kurzové chyby" u našich bookmakeruu je mravenčí práce která zabere hodiny a hodiny času a věř že to je kolikrát velmi nudná práce ... ale tvoje představa o borcích co se tomu věnujou 3-4 hodinky je velmi zcestná a naivní
spanhel
30.07.2008 00:59
Dr. Kyslík
30.07.2008 01:01
muzajs
30.07.2008 06:14
Moc pěkně. Zadarmo není nic, ani výhry.
vlk
30.07.2008 19:58
pisu to podruhi protoze tyhle stranky jsou fakt "uzasny" clovek neco napise da odeslat a nikde nic..zlata konkurence..
budu strucny..dle obliceje bych te tipoval spis na vyhazovace kdesi v baru tak proto jsem to tak odhadoval ze nejsi moc na pro sport..nedovedu si te moc predstavit ze cumis treba 3h na tennis nebo si ho odskocis zahrat,ale treba se pletu.. souhlasim s tebou prekvapive i stou kristalovou kouli ::lol .nicmene nejsem natolik naivni jako zde nekteri disk. abych si myslel ze si sedel 16h denne pod nejakyma tabulkama.je to hodne neobjektivni a jak ty pises zcestni.. to je skoro to same jako kdyby si rekl ze si 12 hod jedl obed... sedel u stolu a pokousel se ten obed za 12h snist nevstal od stolu neudelal zadnou jinou cinnost mimo gastronomii..nechci te soudit neznam ale na tech 16h by si byl pro kazdeho psychiatra patologickej hrac proste clovek ktery nevidi nic jineho jen kdo jak kdy hral jaky je na koho kurz clovek kteremu to ze dne vemu tolik casu u toho je velice pravdepodobne ze ma nejaky druh psychosomatickych potizi a je zrely na tabletky a leceni...ty 4h jsem uvedl jako priklad je to cas nejakeho krale tedka uz presne nevim jmeno..k tem sazkam bych doplnil ze kto chce vydelavat tak musi sazet predevsim akovky, malo zapasu za vetsi obnoz..kombiky jsou vicemene zrout penez aspon u mne je to tak..jo jen tak na okraj ja sparte fandit nebudu a taky bych sazel proti ni,ale vynecham to mal blbeho tusaka..
vlk
30.07.2008 23:36
ja z nikoho nic nedelam

jezis to jsou tady dneska trdla to neni mozny

napsal jsem tam ze ho neznam a nechci soudit vyjadril jsem se priblizne tak co by rekl na to psychiater..prace ne prace porad je to hazard
Cenda
30.07.2008 01:15
Jako v tom mas pravdu.Musis to sledovat.Treba takovy tenis rok od roku,turnaj od turnaje....Pak mas urcity prehled ovsem je to porad snad jenom o stesti.Uvedu priklad loni jsem se spalil ve Wimbledonu na Safina v kurzu 1.2.Letos jsem dal v tom samem kurzu proti ni,pri cemz ve 3.uz vedla 5:3 a prohrala.Stejne tak Nadala jsem mel loni 3:2 a vyslo to az letos.Kdyz clovek neni uplny blbec a hamoun tak je to proste dobra hra rozhodne lepsi nez nejake automaty.
Dr. Kyslík
30.07.2008 01:36
Takže pokud by bookmakeři byli bezchybní, byl by tento způsob obživy prakticky nemožný, ať by byly znalosti o sportu sebelepší?
Lubor Dědič
30.07.2008 01:49
ano o tom jsem přesvědčen ........ ale stejně tak nemožné je aby byli bezchybní bookmakeři. celý to je podstatně složitější a je to určitě na větší diskuzi ... já práci bookmakeru nijak neschazuju a v podstatě je uznávám a nechci tvrdit že jsem lepší než oni. každej kurz se vyvíjí a pusobí na něj hromada faktoru (sestava, počasí , motivace atd.) a uhlídat aby všechny kurzy vždy v danou chvíli odpovídali reálné pravděpodobnosti je nemožné a na tom já vydělávám. mojí výhodou je že já si hlídám jen to co mě zajímá kdežto bookmaker musí hlídat naprosto vše co vypíše a proto je jeho práce o hodně těžší ale jeho výhodou zase je že každý kurz už s určitým ziskem vypisuje
Dr. Kyslík
30.07.2008 02:01
Díky za info, je to hodně zajímavé, ale logicky by to skutečně mělo vycházet - při větším množství se postupně eliminuje faktor náhody, takže by měla rozhodovat přesnost kurzu. Druhá věc je dobře to vše odhadnout, k tomu ale nějaké sportovní znalosti určitě potřeba jsou.
herbage
30.07.2008 02:11
Čim víc člověk toho zase ví, tím víc váhá a víc si uvědomuje možná rizika. Na profesionální sázení bych neměl nervy.
herbage
30.07.2008 01:55
Tak bookmakeři můžou vypsat kurzy, že nemůže sázkovka prohrát, ale když budou kurzy nevýhodný, tak si zákazník vsadí někde jinde. Takže konkurence tlačí kurzy nahoru. A vždy se udělá nějaká chyba, ti bookmakeři si to ani neuvědomí, protož je řada faktorů, co ovlivní výsledek utkání, v neposlední řadě také štěstí. Ono i když sázkovka udělá chybu a lidé jako pan Dědič vyhrávají, tak stejně 90% blbečků, tedy lidí co si občas vsadí a vůbec tomu nerozumí, to zasponzoruje. Sázení je takové přerozdělování peněz ve společnosti, s tím, že tupý lid odměňuje ty, kteří se o ten sport zajímají a zároveň velká část zbyde i na sázkovky. Proto si pak můžou dovolit sponozorovat kluby jako Real, AC či Spartu.
Dr. Kyslík
30.07.2008 02:03
No zas bych nebyl tak ostrý vůči těm, které prostě baví sem tam hodit nějakou stovku do hry a berou to jako koníček.
herbage
30.07.2008 02:10
Tak já to neodsuzuji, je to každého věc, ale nejvíc vydělávají takový ti vlastenci či lidé, co vyznávají klubismus, to jsou zlaté doly. Já měl tu možnost vidět statistiky české pobočky Bwinu a 90%lidí je prohravajích, 5% se drží na svým a 5%vyhrává. Samozřejmě u drtivé většiny těch prohrávajích jde o lidi, kteří vsadí malé částky, ale v absolutních číslech jsou to zajímavé sumy. Těch 5% co vydělává zase vyhrává slušný peníze, ale po určité době jim sázkovky odmítaj přijímat sázky, což je jejich právo, ale to jde lehce obejít.
vlk
30.07.2008 20:10
kancelare nezijou z tech co sazi velike obnosy ale z tech co si pravidelne vsadi za 20 az 100-200korun/studenti, chuchodci, rekreacni sazkari atd/ hodne zapasu a cekaji na zazrak ale ten se dostavi zcela vyjimecne, kdyby dramaticky ubylo takovychto sazkaru nebylo by na vyplatu tem co sypou 60 a vice tiketu denne za vetsi obnos malo zapasu..nemusi vyjit ani pulku tech tiketu a clovek vydela pokud ty vklady maji dostatecnou vysku a jsou tak nejak rozumne poskladane
vandertom
30.07.2008 08:39
Jj, hodně zajímavé. Určitě to je zvláštní člověk

Já sem vyhrál nejvíc 531 Kč. Teď jsem si dal 4 zápasy na GL, tak uvidíme a jeden na SVK. Ale dověděl sem se toho docela dost novinek,jak z rozhovoru, tak i z ruznych komentu. Diky.
Scolari
30.07.2008 10:15
No já si myslím, že je taky dost důležité mít hodně prachů na sázení.Kdybych měl pár milionů tak to by byloúplnš jinší sázení.Já vždycky vsadím max. na dva zápasy za většinou 10 Kč a sázím hlavně protože, mě baví pak sledovat ty zápasy,tedka jsem strašně dlouho nesázel.Jo a na anglickou ligu se blbě sází...
Bennes
30.07.2008 11:26
Ono je to cele o pravdepodobnostiach,suhlasim s nazorom ze vobec nemusis byt extra sportovy fanda co je cely den nalepeny na teletexte,kupuje kazdy sportovy casopis,v novinach ma cely sport precitany aj 3 krat odzadu atd.
Podla kurzu ti uz sama kancelaria napovie,kto je asi favorit.
Sazkarne maju ponukane kurzy pekelne zratane tak,aby boli opticky lakave pre tipujucich a zaroven aby mohli prezit,takze sucasnymi kurzami je to spravene pomerom priblizne 70% ide s5 tipujucim a 30% ide na prevadzku a zisk(u netovych su asi cisla inaksie,toto je pre kamenne a tam su naklady vyssie)preto teraz ked je napr.absolutne vyrovnany zapas v tenise,je tam kurz tak 1,8:1 na oboch,pritom logicky je tam identicka sanca na oba vysledky,takze by to malo byt 2:1 na oboch,lenze ten rozdiel 0,2 ide prave na prevadzku.
Z toho vyplyva prave to,ze dlhodobo nikto nemoze pravidelne na tom zarabat,iba ak tymto sposobom ako pan Lubor,ze vie viac ako tvorca kurzov.Aj ked neviem co si mam pod tym predstavit,dajme tomu tenis,tesne pred zapasom Soderling-Kiefer dostane Lubor info,ze Soderling ma brusne krce a zomrela mu teta,takze pravdepodobnost jeho uspechu ide prudko dole tak stavi na outsidera Kiefera a voilá,peniazky su na ucte.
Inak pan Lubor,klobuk dolu,urcite to nie je jednoduche
jiri - fcb
30.07.2008 13:43
člověče, to je vcelku zajímavá myšlenka tohle. Je mi jasný, že ve fotbale je těch okolností opravdu mnoho od toho počasí, kvality trávníku přes sestavu, taktiku, s tím související absence, zranění, nedoléčení některejch zranění, nemoci, zákazy startu až po tzn. nutnost vyhrát či uhrát jakýkoliv výsledek (někdy stačí plichta, jindy musí tým vyhrát klidně i o dvě branky, jindy mu o nic nejde a postup je zajištěn) ... Ale jaký okolnosti můžou ovlivnit zápas např. v tom tenise? Tam jde o povrch, což je ale předem jasné, to nikoho nepřekvapí, zranění a pak už asi jen ta forma, se kterou ale určitě počítají i bookmakeři ... Tohle kdyby mi mohl pan Lubor osvětlit (nechci po něm zdroje informací, ale zajímají mě jen informace a okolnosti, které ovlivňují např. ty tenisty ...)
jiri - fcb
30.07.2008 13:45
jen dodám, že u toho tenisu odpadá i ta okolnost nenutnosti vyhrát. Ti vyhrát musí, pokud prohrají, jsou z turnaje venku ...
Dr. Kyslík
30.07.2008 14:03
Třeba to může být info o tom, že tenista onen zápas vypustí, protože si jeden jen pro startovné a potřebuje se připravovat na nadcházející turnaj...
netret
30.07.2008 14:18
v tenise sou taky nejake šmeliny,kdy nasazeny vypusti zapas nebo ho zamerne skrecne,navic sou tam priserne nizke kurzy,nechapu typky co sazi jenom na tenis
Scolari
30.07.2008 14:26
JJ někteří rusáci vypouštějí zápasy
vlk
30.07.2008 20:33
nemusis vedet jestli ma nejakej hrac pred zapasem krce nebo ne hehe nevim kdo to tady psal nebo jestli mu umrela matka o tom to fakt neni...dulezite je pravidelne sazeni jakmile si da clovek dejmu tomu tyden pauzu je to pak poznat strati na cas s denim kontakt ..a je to hlavne o kvantite kvalite vkladu pokud clovek sazi 2-3 tikety denne sotva muze pravidelne vyhravat natoz udelat terno
vlk
30.07.2008 20:48
jo a dobra rada pro vsechny pokud nemate kapital a jste clovek ktery ma nervovegetativni distonii/ to znamena ze na podnety z okoli reagujete citlivej/ projevuje se to navenek busenim srdce, pocity horka prevazne ve tvari a i kdyz vam nehrozi bankrot,ale hodne to prozivate tyhle symptomy su signalem aby ste prestal a nebo se zacal lecit tabletkama/ Lexaurin je dobrej ale nedoporucuje se na dlouhodobe uzivani a nebo treba Arketis sice znizuje libido ale pomuze vam, pak je tu jeste Ludiomil a jine. SAZENI DELEJTE PRO RADOST NE UTRPENI
vlk
30.07.2008 21:12
netajim ze tyhle tabletky znam ma matka mela jiste potize se srdcem i proto je znam a taky znam par lidi kteri to brali smrtelne vazne a byly z toho hodne zlomení vim o jejich pocitech taky neco vim o psychologii a tihle lide mi nebyly lhostejní
Mike715
30.07.2008 12:03
Ten je ale chytrej. Jako by mi mluvil z duše...Sparta skončí až třetí...
Talkers
30.07.2008 15:06
Pane Dědič,chtěl bych se zeptat - co člověk musí umět,aby se dostal do skupiny těch ´´analytiků´´,kteří pro vás pracují? Popřípadě jak vás kontaktovat?
kancik
30.07.2008 15:15
Dr. Kyslík
30.07.2008 15:23
Lubor Dědič
30.07.2008 15:50
poprvé a naposledy na něco podobného reaguji ... jsem čech a budu fandit spartě ale určitě bych to nehrál v nižším kurzu než 2,5 na spartu .... já osobně mám vsazeno v kurzu 3,8 na šerif ... v synotu se museli zbláznit když na to dali takovej kurz a navíc bez poplatku. ale jak jsem psal nemám křištálovou kouli a nevím jak tohle utkání dopadne
Tim
30.07.2008 15:45
dogly
30.07.2008 16:04
No já sázím od svých zhruba 13 let, kdy mi táta poprvé řekl abych si jen tak vybral. Samozřejmě sem tam nasázel 5. přes 9., aby to dalo velkou výhru za dvacičku od té doby jsem dával podobné šílenosti, pak sem přesedlal na kombíky. Dneska v 18 letech sem se konečně uklidnil a začal sem sázet na 2 zápasy s kurzy 1,4-1,7 - aby to hodilo kurz přes 2, který vypadají v daný den nejreálněji a podle toho jak tomuto zápasu lidé věří(na livesportu kontroluji kurzy) a dávám to za 1000Kč, za poslední měsíc sem tím vydělal 10 000Kč. Dá se vydělat prostě tím že vsadíte na málo hodně
FCHK
30.07.2008 16:13
to jde taky pokud teda zůstaneš u toho tisíce a když máš ňáký prachy do plusu tak to nedáváš za víc...
Xavi
30.07.2008 20:08
Jsem se vlastně chtěl zeptat, jestli je to jen o číslech ect. nebo i tomu štěstíčku se musí jít trochu naproti? Popřípadě jestli štěstí hraje taky nějakou roli?
Dr. Kyslík
30.07.2008 20:50
fantomas
30.07.2008 20:59
-Kopy-
30.07.2008 20:59
Frankie_Yeah
30.07.2008 21:50
merengues
30.07.2008 22:41
vlk
30.07.2008 20:55
Lubor Dedic zdravim te vyse jsem ti odepsal dneska jsem byl na slunicku nemel jsem cas odpisat kde mas ten bowling bar bych se tam nekdy stavil s pratelama na particku.
Mart
30.07.2008 21:09
odkaz na web už v komentářích zazněl
vlk
30.07.2008 21:14
ja vim ale mne se to nechce hledat a ani zadavat tu adresu chtel jsem aby pan Dedic napsal ulici to mi staci
Scolari
30.07.2008 21:19
Už přece napsal, že už nenapíše
Lubor Dědič
30.07.2008 21:42
nepsal jsem že nenapíšu ... psal jsem že už nebudu rozebírat žádné utkání a ani dávat rozumy jak to já vidím

opravdu jsem tu nebyl a vlk bude zděšen nebot jsem byl čirou náhodou hrát tenis

.... adresu baru psát nebudu, stačí že už jsem tu porušil pravidla tím odkazem na naše webové stránky .... a z dotazů mě zaujal ten od Xaviho ... je to jenom o číslech a štěstí v mém případě dlouhodobě nehraje roli .... naopak u sázkařů co dávají s oblibou tikety o 50ti událostech v celkovém kurzu 5357,0 je to jenom o štěstí a jejich šance na úspěch je jen o malinko větší než ve sportce

........ a pro netreta: zápasy které mám nasázené již sleduji jen opravdu málo kdy a ani nekontroluji které tikety vyšli a které nevyšli ... tohle mi kontroluje manželka přibližně 1x týdně moje práce končí momentem kdy mi "nosiči" oznámí co a za kolik nasázeli
Scolari
30.07.2008 21:44
Jo a máš systém na to sázení nějaký nebo ne?
netret
30.07.2008 21:49
to ti prece nenapise je to jeho know how
Scolari
30.07.2008 21:54
A kolik si měl na začátku peněz?
Tim
30.07.2008 21:54
$dolar$
30.07.2008 23:04
Proc nam nechces pomoct tim , ze sem das par tipu?
netret
30.07.2008 23:09
to ti nepomuze,on jich dava mraky a vysoke kurzy zadne tutovky, musel bys mit kapital jak prase
Tim
30.07.2008 23:10
Vzdyt si sam muzes precist, ze tipuje jinak nez ty. Jeho tipovani je zalozeno na pravdepodobnosti a ne na odhadnuti vysledku. Pochybuju, ze by ti k necemu ten jeho urcite dlouhy seznam zajimavych kurzu byl.
sterda
30.07.2008 23:18
$dolar$
30.07.2008 23:19
A porc sis zrovna myslel ze tohle vyjde? Nebo davas stale na outsidery , kteri , ale maji malou sanci?
$dolar$
30.07.2008 23:26
Ale to je blbost ! Jakapa je pravdepodobnost , ze Anderlecht nevyhraje?
netret
30.07.2008 23:32
uz sem ti to psal nahore
Tim
30.07.2008 23:28
Podle pana Dedice vice nez 20%, pokud to spravne chapu?
$dolar$
30.07.2008 23:34
Diky, ted uz jsem to docela pochopil, a s tim ze vypisuji na favority zybtecne nizke kurzy to vim , ale jeste jedna otazka : Podle ceho urci ta jeho expertni skupina tech 1,3:1 ?
Tim
30.07.2008 23:46
Rekl bych, ze na zaklade stejnych informaci jako bookmakeri. Dulezity je nenechat se zmast jejich nazorem, pripadne vedet nejake jeste nejake info ze zakulisi.
netret
31.07.2008 09:17
hledaji chyby v matrixu
T.Honajzer
30.07.2008 23:21
myslím že ne, ale Polák i Zítra hráli
Io sono Interista
30.07.2008 23:29
napsal vy ste mi vaše zásady při sázení?? kdybych vám napsal na email?
vim váš email,takže ho sem radši nedávejte, já ho sem taky nedám
Dr. Kyslík
30.07.2008 21:27
No doufám, že se zabydlíš u "konkurence" a zde jsi jen na návštěvě.
vlk
30.07.2008 21:50
proc doufas?
Dr. Kyslík
30.07.2008 21:55
Protože se chováš jak magor, chceš po někom, at ti tu píše adresu, protože tobě se nechce zadávat adresu webu, kde by sis to našel, poučuješ někoho o tom, kolik on stráví hodin u sázení atd.
vlk
30.07.2008 22:25
ty si ten s tymi brusnymi krcami?

daj si zivocisne uhlie a zalez do postele
Tim
30.07.2008 22:30
Ty uz to tu fakt zabal, bude to nejlepsi.
Frankie_Yeah
30.07.2008 22:30
To je v pohodě,nicky to jsou podobný......
Bennes
31.07.2008 13:07
Co sa ti nepacilo na mojej teorii o brusnych krcoch?

Som zvedavy na tu tvoju o informaciach ktore mozu ovplyvnit zapas a ktore bookmakeri v kurzoch zohladnene nemaju.
vlk
30.07.2008 22:41
ty mas dost s tebou musi byt sakra legrace...nejsi ty jehovista? nebo nejakej jinej moralista? tak aby bylo jasno o tom kde budu chodit si rozhodnu sam a zadnej Dr.Kyslik mi nebude rikat kde mam chodit a kde ne..dale nepouciji nevim kde si to vzal ja diskutuji, polemizuji nezeru vsechno s navijakem jak to delas ty. bez si vytlacit bedara a nemoralizuj tady
Arne
30.07.2008 22:51
vlk
30.07.2008 23:02
kam jsem vyletel?

vis kdyz mas rozepsano fakt hodne a pak ti to cely zmizi tak to neni zrovna moc prijemny..
Kily
30.07.2008 23:06
v tom případě bude chyba asi někde u tebe, nepamatuji si, že by si někdo stěžoval na podobný problém
One-Real
30.07.2008 23:13
ty jsi to tady zamořil když to tak říkáš