reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Prima si pochvaluje, že se jí vysílání Eura povedlo

02.07.2008 21:53 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1948
Související články
Komentáře (125)
Dr. Kyslík  02.07.2008 21:54
To bych nechtěl vide nepovedené euro...
terry  02.07.2008 21:55
Souhlas.
Arne  02.07.2008 23:35
spanhel  02.07.2008 21:55
3-
Jakub19  02.07.2008 21:57
taky to tak vidím
-Lucas-  02.07.2008 21:57
Upřímně čekal jsem to hořší. Komentátoři se mi moc nelíbili, i když jejich výkony nebyli zas tak špatný. Studio taky ušlo. Každopádně celkem povedené Euro.
r.udieee  02.07.2008 22:16
tak tak
-Lucas-  02.07.2008 22:17
Dr. Kyslík  02.07.2008 21:58
Dal jsem 4-.
wector  02.07.2008 21:58
Nebylo to ideální, ale zase taková katastrofa taky ne. Ona ani ČT po ztrátách nedávných opor už není co dřív a o moc kvalitněji by to, soudě podle ostatních přenosů, nezvládla.
Dr. Kyslík  02.07.2008 21:59
Přinejmenším bychom mohli vidět jakýkoli zápas live, ne být odsouzeni k tomu, co si prima vybere.
RMCF  03.07.2008 11:45
jj to mě štvalo nejvíc v to m posledním kole, sem chtěl vidět většinou ten druhej ve kterým nešlo o tolik...
Mickee  02.07.2008 21:59
Mno komentatori nebyli teda moc extra. Ale stejne nejlepsi byl Straka ve studiu
netret  02.07.2008 22:03
presne,jeste pritom kdyz mohl sedet uprostred a vyrvavat
edejv  03.07.2008 14:10
aspon tomu rozumi
chripko  02.07.2008 22:03
nejhorsi byly ty kecy tech komentatoru
blaugrana  02.07.2008 22:03
neni nad to, ak ked sa vie niekto sam pochvalit.....to vas ptom nazory druhych(co museli pocuvat tie perly) nezaujimaju
Paris-SG  02.07.2008 22:04
tak at vysilaj vic než jen Premier league treba Serii A,Primera Divisíon.LIgue 1 a Bundes ligu
Paddy  02.07.2008 22:05
dal jsem 4-
blbý kecy komentátorů
blbé sudio

Doufám že ČT se příště umoudří a nenechá si to sebrat.
Paddy  02.07.2008 22:05
pardon studio az na nejake vyjimky
fantomas  02.07.2008 22:05
4
Devil  02.07.2008 22:06
Cekal jsem to horsi!
Attila  02.07.2008 22:06
Tak sem se asi dival na jiny mistrovstvi ze se to Primě povedlo? Dyt tam bylo chyb jak máku. Když vezmu jenom přeřeky Komentátorů jako "ruský hráč vysral (misto vyslal) střelu na branku" nebo "ukazují fotbal v celé nahotě(místo kráse, že jo pane Nikodýme). A ted když vezmeme kategorický chyby po zápase s Portugalskem, že nám stačí remíza s Tureckem a postoupime nebo když Turecko porazilo Svycarsko, že Svycari maj teoretickou sanci na usmev to se me chce s prominutim . Nízká úroveň komentátorů nejvíc to bylo videt na Nikodýmovi (a to komentuje na Sport1 spoustu zápasů) a nízká úroveň spolukomentátorů že jo Smicra (ty tvoji "frantíci). Tak větší měřítka by snel Palička. Z hostů Skuhravý nebo Luhový jinak nic moc. Jedine Nova by to možná měla horší. Televize jako Eurosport, Galaxie(zde jsou podle mě nejlepší komentátoři na fotbal) nebo už ČT by to zvládly podstatnně lépe.
fantomas  02.07.2008 22:07
Luhový
r.udieee  02.07.2008 22:17
tak jako jo no, ale neber jim snahu
c4ll!x  03.07.2008 00:01
Absolutní souhlas :)
RickNash  03.07.2008 11:42
kdyz jsme u tech sprostejch prereku, tak si myslim, ze nejlepsi bylo "tak to si picu do notýsku zlutou kartu" v zápase recko-rusko.
P.S.: Dal jsem 3-
everbanega15bany  03.07.2008 22:22
podle me byl nejhorsi Zelenka,ktery po kazdem slovu foukal do mikrofonu protoze uz nevedel co rict.....furt foukal a foukal no katastrofa.....no a taky vykony spolukomentatora Bejbla.....jinak si myslim ze to nebylo nejhorsi
Jack8  02.07.2008 22:08
Me je vsechno kolem EURA jedno,jedine co me zajima je prenos a komentatori,na prenosu neni co pokazit a komentatori se mi vubec nelibili
Talkers  02.07.2008 22:16
4

Zaprvé kvalita komentátorů... Toréš,Čabi a spol,hrůza..
Zadruhé spolukomentátoři... Občas nebyli za celý zápas slyšet - i když to je u některých pozitivum.
Zatřetí nejsou schopní dát všechno online...
Začtvré hosté ve studiu.. Pozvat si bandu fotbalistů a trenérů a všech se ptát na blbosti,co mohl udělat lépe?
Dr. Kyslík  02.07.2008 22:17
V se často čte jako měkké "b".
Talkers  02.07.2008 22:20
Ted nechápu...
Dr. Kyslík  02.07.2008 22:23
"Čabi"
terry  02.07.2008 22:24
Mysli toho Xaviho.. ale talkersovi slo o X - ne o V
Dr. Kyslík  02.07.2008 22:25
X se tu už dávno řešilo, tak není potřeba to snad opakovat třicekrát (i když napříkald jeden kolega z Juve se tu nedávno ptal jako už asi padesátý).
Devil  02.07.2008 22:27
Kazdy nema cas na to,aby cetl vse co se tu sustne!
Dr. Kyslík  02.07.2008 22:28
To chápu, ale když to tu šustá neustále, tak si všimnutí zabere méně než psaní dalšího dotazu.
Devil  02.07.2008 22:30
Jj,neco na tom bude!
okie  03.07.2008 00:28
nevim proc si porad nekdo stezuje na to jak je vyslovovano nekoho prijmeni kdyz vlastne sam vubec nevi jak se to vyslovuje.Kdyz posloucham anglicky komentar a slysim jak se tam vyslovuji ceska jmena tak se mi chce ,protoze tam neni vubec zadny zajem ani snaha vyslovit jmeno tak jak se vyslovuje u nas.
Mr.Jindros  02.07.2008 22:16
Z Luhového legendárních antičeských výstupů ve studiu zbyl jen prach, už několik let je z něj nezajímavý suchar. Vízka nesnášim, ale ten chlap si dá pět piv a jde do televize. Šmíca a jeho kraťásky. Zbytek.
Mr.Jindros  02.07.2008 22:17
Ještě jsem zapoměl na Frantu Straku a jeho tragikomickou show.
wector  02.07.2008 23:40
Tak Franta rozesmíval hlavně tím tvrzením, jak Němci nemaj vůbec žádný problém s tamtíma tureckejma imigrantama, budou společně koukat na fotbal a snad si při tom daj i pusu. To sem si říkal, čím si ten koks zase řízl.
netret  02.07.2008 23:47
Arne  02.07.2008 23:55
evetik781manutd  02.07.2008 22:19
nj smica a ty jeho kratasky ve studiu to bylo vazne k popukani ... :D
RMCF  03.07.2008 11:48
Luhový mě připadl taky jakýsi vyměklí, bál se cokoliv kritizovat vždycky jenom trenr je s nima každý den a musí to vidět nejlíp a podobný hlášky... to nebyl ten starej Luhovej
Špak  02.07.2008 22:18
Měli to celkem v klidu....až na ty komentatory .
evetik781manutd  02.07.2008 22:19
pan Šmicer me jeho vyrazy typu "kuci" nebo "drezy a nebo "frantici teda pardon francouzi" opravdu pobavil no jo s trochou ironie to bylo opravdu povedene televize plimo :-P
j_mrazik  02.07.2008 22:25
Komentátoři špatní. Chvíli nezavřeli ,ehm, ústa. Pořád mleli kraviny a tím rušili celej fotbal. Neřeknu občas zmínit hráče, zajímavost. Ale tohle bylo bez přestání. Co se takhle chvilku jenom koukat na fotbal. Bylo to komentováno jako pro lidi, co se na to dívají poprvé, což mne i vcelku urazilo

Jinak Šmicer na pokoji u reprezentantů??? Co to sakra mělo bejt? "Čau kucíííí!!! No zdar ty stará krávo... No vy tu máte i Playstationa!" No prostě na ránu. Není potom divu, že běžní lidé nemají fotbalisty rády a mají je za totální voly. I když mají častokrát pravdu.

Jinak kvalitnímu fotbalu s příjemným komentátorem zdar...
James 007  02.07.2008 22:36
taky to tak vidím
Špak  02.07.2008 22:27
Ještě k tomu ta výslovnost sem až někdy musel smát..např:ČABI..
těd nevim ktery zapas to bylo..ale obrance (nevim jak se jmenoval)"obral Villu o míč"jak Villa balon neměl
Dr. Kyslík  02.07.2008 22:28
Čabi není špatně.
matZz  02.07.2008 22:27
komentátoři tragičtí o tom žádná, ale koncept studia byl víc než dobrej. to že naši fotbalví ''experti'' o fotbalu hovno (Vízek) už nemůžu a když se ve studiu objevil třeba Hašek tak to bylo i zajímavý. nejvíc mě ale sraly ty reklamy na Hyundai pětkrát za přestávku.
mar1  02.07.2008 22:30
jenom ti komentatori
T.Honajzer  02.07.2008 22:32
Prima mě nezklamala, ale zase ani nenadchla, líbil se mi Prokop, ten byl dobrý, ale ani ti zbývající nebyli zase tak špatní. Hodnotím 2-
One-Real  02.07.2008 22:41
Nekomplikovaně-Něco se povedlo něco ne.hodnocení -3
mertinho07  02.07.2008 22:44
Líbil se mi akorát Radek Šilhan ve studiu, uváděl to celkem bez problému suverénně.. Jinak to stálo za h...
marcel  02.07.2008 22:48
Hruza a des. To co predvedl spolukomentator Radek Bejbl, opravdu sem uvazoval ze vypnu zvuk. Jinak neni nad Bosaka, Capouna a Svecenyho...
Dr. Kyslík  02.07.2008 22:54
Zrovna Bejbl byl asi nejlepší. Ještě s Paličkou.
7ronaldo7  02.07.2008 23:38
jo Čapek se ti líbí?A jeho Božan, van Nisteltooy v Live atd.?
Ostin  02.07.2008 23:18
asi jako jedinej se tu Primy zastanu..měli poprvé tak velké sousto jako je Euro,které sledují miliony diváků.Souhlas s tím,že kvalita komentátorů a komentářů nebyla nějak zvlášť dobrá,ale zase na druhou stranu..dokážete si představit Euro na Nově??? Jestli to budou mít i příště,tak vychytají mušky a bude to zase o něco koukatelnější
Sosi  02.07.2008 23:30
To si mají zkoušet jinde a ne na Euru. KDyž vidí, že jim nejde ani ta blbá anglická liga, tak si přece nevezmu Euro
Arne  02.07.2008 23:34
Snad žádný příště nebude.
Daniel  02.07.2008 23:21
5-newiem ci mam nejaky cudny signal alebo co,ale vzdy ked sa uz mal zacat na prime nejaky zapas tak sa mi zrazu prima zmenila na CT24 a ked skoncil zapas tak sa to prehodilo naspet
netret  02.07.2008 23:22
Daniel  02.07.2008 23:24
no mne to velmi na smiech nebolo..nastastie to davali aj na stv 2 co som zistil az uprostred zapasu
Sosi  02.07.2008 23:28
Sice někteří říkáte, že špatní byli jen komentátoři, jinak v pohodě, ale když jsou ti komentátoři na tom fotbale skoro to nejdůležitější, tak to pardón, ale Euro Prima prosrala na plný čáře... Nikodýmovo posuzování faulů-skoro nikdy se netrefil jestli faul byl nebo ne, chvílema jsem si říkal, jestli se koukáme na stejnej zápas... Spolukomentátoři taky tragičtí, o studiu snad ani nemluvě. Stejní hosté furt dokola mleli furt stejný hovna dokola. Zkrátka to byla uplně špatná koncepce celýho Eura, úplně mi z něj Prima zkazila zážitek. Tady na takových akcích vzniká nenávist mezi fotbalisty a sport.novináři a spol. Za ty kecy těch lidí ve studiu by se nasral každej fotbalista či trenér...
Jinak chápu, že Prima je komerční a žije z reklam, ale aby přenos vypadal takto: Zpoždění, úvod ve studiu, reklama (10-15min), studio, reklama(5min), 1.poločas, reklama 5 min, studio 3 min, rekklama 5 min, 2.poločas, reklama, studio, konec...-tak na toto nemůže mít fotbalový fanoušek nervy, to je moc... To už spíš vydržím koukat na krasobruslení na ČT...
Jak jsem měl dloho v profilu na ICQ-Nova a Prima kur*í fotbal.
A na závěr Nikodým(nechápu, jak ten člověk může dělat šéfa sport.redakce)-"Tak něco se tam na hřišti stalo, ale je to asi 100m odsud, to po mně nemůžete chtít, abych tam viděl..."
netret  02.07.2008 23:31
takze secteneno a podtrzeno ses v celku spokojen co?
Sosi  02.07.2008 23:40
hezky, pochopils
PD  02.07.2008 23:32
Taky si myslím, že to nebyly tak špatné přenosy. Měl jsem strach, že to bude průšvih, ale šlo to , ještě když vezmeme v úvahu, že to Prima vysílala poprvé...........komentování zápasů mělo celkem atmosféru......někdy lepší než když je Bosák až moc spokojenej sám se sebou a svými poznámkami.......potom se mu třeba stane že vypráví vtipné historky ze života hráčů a jejich babiček a často mu málem unikne , že zrovna padnul gol..........
netret  02.07.2008 23:34
no tak to bych nerek,zase neprehanej s tim Bosakem...
Sosi  02.07.2008 23:39
Ale aspon je to zajímavý,ne jako Nidodým, který řve pomalu gól už když Villa napřahuje z 20 metrů...
7ronaldo7  02.07.2008 23:34
3-
PD  02.07.2008 23:38
Co se reklam týká, to je samozřejmě průšvih.....ale je to komerční televize a máme tržní hospodářství..........tak co vlastně chcete ? aby to bylo bez reklam ?.......za chvíli to bude ještě přiblbější a budou to přerušovat jak hokej komerčníma přestávkama..........to bude teprve paráda
7ronaldo7  02.07.2008 23:41
někdy se podívej na CHL na čt2....
wector  02.07.2008 23:45
Komerční přestávky nehrozej, spíš přibude těch reklam, co vyskočej někde v rohu obrazu. Specialisté jsou na to na Nově, kde vyleze ten slavnej lvíček, rozvine transparent Gambrinus přes 1/4 obrazovky a v souhře s kvalitním kameramanem překryje zrovna hráče s míčem...
Sosi  02.07.2008 23:46
7ronaldo7  02.07.2008 23:48
PD  02.07.2008 23:48
Ale já jsem taky raději, když je fotbal na ČT.......jen si myslím, že to na Primě nebylo tak hrozný,včetně těch pitomejch reklam, z kterýma toho bohužel moc nenaděláme
7ronaldo7  02.07.2008 23:53
já jsem byl spokojenej na dvojku prostě-kdyby tam nebyl Nikodým...takhle musim dát 3-
Nikodým jako komentátor fotbalu opravdu to je vrchol jeho komentování je naprosto zcestné sraní střel,komolení hráčů,fauly nepozná a celkově to prostě komentovat neumí
Sosi  02.07.2008 23:56
koliks viděl zápasů?
wector  03.07.2008 00:00
Když se tu naráží na ČT, tak jsem trochu počítal - jestli platí, že je pořád něco kolem 3 mil. plátců koncesionářského poplatku, tak ČT vybere při dnešní sazbě asi 5 mld. Kč ročně. EURO by stálo 100 mil. Kč, tj. 1/50 vybrané částky, resp. 2%. Ta dvě procenta poplatníků fotbaloví fanoušci určitě tvořit budou, silně pochybuju, že jsme méně početní než buzíci...

To já jen až bude Ota Černý za dva roky zase brečet, že nemá MS. ( výnosy z reklam necháme na hrazení nákladů pro komentátory, zbytek ať si nechaj od cesty )
Sosi  03.07.2008 00:03
to je pravda, ale když do toho Prima ty prachy dala, tak to aspoň mohlo trochu vypadat...
wector  03.07.2008 00:48
O to teď nejde - oni to koupili, zkusili si, že to jde nějak udělat, určitě na tom něco vydělali ( jinak by to nekupovali ). Narážel jsem na to, že obecně chtěj lidi fotbal na ČT, ta na to má dost peněz už jen od lidí a řekl bych, že když to z reklam může uhradit Prima, tak by to zvládla i ČT. Přesto si ten slavný Otík onehdá neodpustil ten trapnej výstup ve smyslu, že by se toho Prima měla vzdát, že jen on to zvládne, že budou lidi trpět a podobný hovadiny, přičemž se vymlouval na cenu.

Brzo tu bude celoplošně digitál ( kvalitou mimochodem hrůza ), Nova i Prima budou mít víc kanálů a pak si s takovym managementem může ČT o nějakym turnaji nechat jenom zdát. Je to výdělečnej kšeft a oni si ho nechaj utéct.

Mně to prostě přijde zvláštní - vyberou od lidí velký prachy a za to jim nenabídnou to, co by chtěli/si zasloužili ( a maj na to nárok, mezi plátci bude velké procento fotbalových fanoušků ), ale rozházej to na podivnejch pořadech/přenosech, na který v podstatě nikdo nekouká.
Sosi  03.07.2008 08:06
ok
Dr. Kyslík  03.07.2008 00:03
A LM budou platit "buzíci"?
merengues  03.07.2008 00:02
Já jsem docela spokojený, ale když tady vidím tu kritiku, tak asi musím přiznat, že je oprávněná. Pak jsem tedy hodně rád, že u přenosů sleduju fotbal a komentátor mě zkrátka nedokáže rozhodit (ani Slepička, s ním je to zkrátka show ). A Nikodým se mi líbí, má totiž rád Španěly a La Ligu .
-Lucas-  03.07.2008 00:04
Jak víš, že má rád PD a Španěly?
merengues  03.07.2008 00:11
Protože ji už skoro dva roky komentuje. A z jeho hlasu je zkrátka cítit, jak některé hráče prožívá. Hlavně Ikera, Puyola, Ramose a Torrese, v některém přenosu před koncem ligy sám přiznal, že se na jejich výkony na Euru strašně těší. A přál si finále Holandsko - Španělsko, i když věděl, že se mu to nemůže splnit .
-Lucas-  03.07.2008 00:14
Dr. Kyslík  03.07.2008 00:15
Někdy je možná až příliš vychvaluje, třeba Puyol neměl až tak ideální sezónu.
ital  03.07.2008 06:42
Po Honzovi Slepičkovi jsem ze začátku házel ovladačem. Jinak už jsem si taky zvykl a těžko mě dokáže něco rozhodit. Teda až na věty typu: "Kontakt, tam byl, penalta se dala písknout." Tohle mě dokáže pořádně rozčílit a hlavně Nikodým tohle dělá celkem často.
Matthew13  03.07.2008 01:02
Dal jsem dobrou
dakri  03.07.2008 08:10
Dávám dvojku.
Plusy: dali k EURU2008 mnohem více časového prostoru než ČT při 2004. Více hostů ve studiu, mnohem lepší než jeden na ČT. Studio parádně udělané, výborný moderátor Radek Šilhán. Nebylo tolik reklam.

Minusy: komentátoři nic moc, dost mi tam vadil Nikodým, hned několik sekund po většině skončených zápasu se odcházelo ze stadionu směrem do studia.

Jak se píše v článku, že Prima uvažuje o některých dalších sportovních událostech. Tak si myslím, že tvrdě půjde po fotbalové Lize mistrů, ČT končí vysílací práva mám dojem následující sezonou. V boji o přespříští sezonu bude mit velice vážného konkurenta!
Jakub19  03.07.2008 08:26
LM na Primě, ač si myslím, že se o to snažit nebudou, by byla naprostá katastrofa. Na ČT dávají 4 zápasy live + další zápasy hned druhý den ze záznamu. Na Primě by to bylo o dvou zápasech a konec. Stejně jako teď na ME, kdy si člověk nemohl vybrat v posledních zápasech zákl. skupin a záznamy další dny nevysílali. Jinak mě se to studium na Primě nelíbí vůbec.
vandertom  03.07.2008 08:28
Mě taky ne. Přišlo mi to umělé. Hrané.
Jakub19  03.07.2008 08:33
Nejvíc jsem se vždycky smál u té soutěžní otázky. Otázky jednoduchý asi jako kolik je 1 + 1 a i přesto pak ten komentátor pro úplné dementy napověděl tím stylem, že je to číslo mezi jedničkou a trojkou
vandertom  03.07.2008 08:35
Tak když tam zavola co nejvic lidi, tak ta PRIMA z toho ma nejaky prachy ne?
vandertom  03.07.2008 08:41
Protože si nedovedu vysvětlit, že to bylo tak lehké, a že tolik radil jako.....
Jakub19  03.07.2008 09:55
Maj za to prachy, já vím, ale i přesto by to mělo mít nějakou úroveň.
netret  03.07.2008 10:03
ital  03.07.2008 08:40
Myšlenka dobrá, provedení strašné...
Sosi  03.07.2008 19:31
tak jestli bylo studio dobré, tak já se asi na místě proapdnu a před tím ještě poseru... to bylo po komentátorech to nejhorší...
fotbal1  03.08.2008 11:12
Jsi šílenej za 2 reklam tam bylo strašně moc, komenentátoři strašný, studio odporný, hosté na , a ČT naštěstí bude mít WC 2010 jinak bych se na to radši nekoukal a poslouchal to v rádiu aspon tam mají normálnější komentátori než Prima

Prostě Prima a Euro

ČT a LM či Euro 2004 nebo WC 2006
donaldo  03.07.2008 08:38
Tak take nevim s cim jsou panove na Prime spokojeni ????Ale beru v potaz ze toto hodnoceni delal ten nejhorsi ze vsech Nikodym a pak je me to jasne.Jeho prereky hracu(ne ze vyslovnost to je me u prd..)ale vubec jmena,snad take poprve vysilal z komentatorskeho stanoviste protoze vety "to je pro me daleko ,to po me nemuzete chtit" "neco se stalo ,ale na tu dalku nevim co!!" lol tak to sem jeste nezral.ALe ma zrejme prupravu od nejlepsiho ceskeho komentatora na Sport1 Slepicky jelikoz co ti dva predvadeji na sport1 to je ulet nad ulety.
Ale panove na techto komercnich televizich dela toho nejvetsiho sportaka vetsinou ten co tomu nejmin rozumi Nova-Titelbach,Prima-Nikodym vic netreba dodavat,
Jinak byli kucii snazivej tym ale bohuzel snaha to je tak vse protoze ten blb co byl ve studiu a jeho otazky po prohranem zapase z Turky na jednoho hosta "proc jsme prohrali?" na druheho "jak se to mohlo stat?" a do tretice "kdyby ,kdyby ,kdyby!"me obcas dostavali ,ale nekteri hoste si jeho otazek uzivali zejmena nasnupanej Franta ten byl v jednom zapase v one man show jak dostal tuzku do ruky a Franto mluv
Proste davam 3- za snahu,chvile pobaveni to je to kladny hodnoceni,do zapornych bych dal kvalitu komentatoru,malo live zapasu na Ct by bylo mozno sledovat vse,
donaldo  03.07.2008 08:44
jeste vzkaz pro pana Nikodyma
PS:Prosim vas pane komentatore a sportovni rediteli nechtej te vysilat fotbalovou LM.Je to to jedine kdy muzu jit s klukama posedet do hospody a podivat se na krasnej zapas s vybornym komentarem coz se vas netyka.Vim ze je vam jedno co ted pisu ,ale ber te v potaz ze je nas takovejch vic. Dekuji
vassil  03.07.2008 08:50
já chápu spokojenost primy a souhlasím. Už to tady padlo, mohlo to být horší, a prima jistě počítala s tím že to bude horší, tak proč se te´d nepochválit;-) Ale jestli se nepletu, každá televize tvrdí že jí záleží na divákovi, proto jestli Tv prima záleží na divákovi, ať už přenechá všechny vrcholové sportovní akce české televizi, pak bude divák spokojený )anebo nespokojený s tím že to nedopadlo ještě líp, tady může být spokojený jen s tím že to nedopadlo ještě hůř...)
jinak já problém s komentátory neměl, po tom co předvedli po prvním zápase jsem komentář nějak v hlavě prostě vypustil, a v hospodě stejně jde houby slyšet:-)
donaldo  03.07.2008 09:04
vandertom  03.07.2008 09:07
100. pro Míru Bosáka.
Bosingwa  03.07.2008 09:51
Na to zetoo byla jejich prvni akce tak se jim to povedlo dal jsem jim 1-
fan-thomas  03.07.2008 09:52
Jak se teda čte ten Xavi?
vandertom  03.07.2008 09:53
Žovi
donaldo  03.07.2008 10:10
ČABI
vandertom  03.07.2008 10:17
Bosingwa  03.07.2008 10:54
me se zda ze rikali šavi nebo čavi
Daniel  03.07.2008 13:19
čavi
edejv  03.07.2008 14:18
to zni strasne
cavenaghi  03.07.2008 12:38
Dal jsem 1- především za odvahu. Jinak myslím příjemně překvapili. Studio měli lepší než ČT při utkáních LM, známí hosté ve větším počtu vytvářeli velmi solidní dojem. Komentátoři, hlavně Nikodým dělali chyby, v tom za ČT zaostávali, ale Novu jednoznačně předčili. Chyby tam byly, ale snažili se pružně reafovat, ve správnou chvíli uvést zajímavost, i položení hlasu bylo lepší než u Poulíčka s Titelbachem.
dadoprso  03.07.2008 12:38
4- někdy to bylo tak strašný,že sem to radši přepnul na ORF a koukal na fotbal s německým komentářem.
edejv  03.07.2008 14:16
bejbl jako spolukomentator byl hroznej
Piettro  03.07.2008 14:25
komentar na hodne nizke urovni. rekl bych az ostudny. hodne prereku. porad se opakujici fraze (snad kazdy zapas jsem slysel "tohle take bude souboj 2 velkych golmanu", komentator podivne fandil...)
studio: do 30 min dlouheho studia prima narvala 3 reklamni bloky a jeden porad. bravo, tleskam.
jakozecooldoprovodnereportaze o tom ci ze manzelka je nemocna a jak strekuje svetry dalsi super trefa...tohle vazne kazdeho zajima. komentator ve studio...sada asi tak 5 se opakujicih se, nezajimavych otazek, dalsi "treba do cerneho".
alespon trosku to zachranovali hoste.
znamka (skolni hodnoceni): 4
Sosi  03.07.2008 19:39
lidi, jak se vám to studio mohlo líbit, obzvlášť že jej hodnotíte lepší jak ČT. To bylo otřesný, 3 lidi pořád dokola, zcela uměle a nepřirozeně odpovídali na pěkně debilní otázky... na ČT moderátor jen nahazuje téma a host(odborník) se chytí a mluví, tady moderátor pokládá tak debilní otázky, jak kdyby v životě na fotbal nekoukal nebo nehrál... takoví teoretikové, to je vůbec pro tuto branži to nejlepší...
donaldo  03.07.2008 20:26
Jednim heslem "Dekujeme ,odejdete!"
ksindl  04.07.2008 08:50
To jsem si oddychl že WC 2010 bude na ČT. Ale na Primě to zas až taková hrůza taky nebyla
Kotislaw  04.07.2008 10:15
ti komentatoři mleli kolikrat uplny sr..ky dyby to delala ceska teleize bylo by to lepsi a dyby to delala nova tak by tam byla kazdejch 5 minut reklama
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Jakou známku (jakove škole) si podle vás zaslouží Prima za to, jak zvládla ME?
Hlasovat
reklama