reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Polsko si stěžuje na rozhodčího Webba

13.06.2008 12:56 - Aktuality
Poláci protestují marně, Howard Webb nařídil penaltu (© sports.yahoo.com)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1248
Komentáře (61)
tomasjar  13.06.2008 12:58
nevim proc si stzujou kdyz dali gol z ofsajdu
Marecko  13.06.2008 13:05
přesně tak
tomasjar  13.06.2008 12:59
* stezuji
mical  13.06.2008 13:04
a zase holohlavej
Marecko  13.06.2008 13:06
ale nemá vykulený oči
lib  13.06.2008 13:05
Jasne-penalta velice prisna,kompenzoval ten ofsajd z prvni pulky. Ale jinak, kdyby Rakusaci vyhrali 3:1, nebo vic, nikdo by se nemoohl divit. Byt Beenhakkerem, tak radsi mlcim. Jeho tym hraje neuveritelne spatne ve stredu obrany, vubec svuj tym nepripravil dobre na EURO a jejich postup by byl nespravedlivy. Mel sem radost, kdyz rozhodci Rakusakum tu penaltu daroval, hraji sympaticky a zaslouzili si to
božský John  13.06.2008 13:08
Presne,Rakusaci hrajou bojovne a nedaj se..jinak polsko nemit Boruce tak nevim nevim
Maximo  13.06.2008 14:16
Fotbal se hraje na goly....rozhodci si nikdy nemuze dovolit piskat podle toho kdo si to zaslouzi....nebo neco kompenzovat....kdyz nepravem odpiska gol z ofsajdu tak neexistuje zadne kompenzovadi...udelal chybu tak se musi snazit aby neudelal dalsi...
F.F  13.06.2008 13:07
Howard Webb kompenzoval prvni chybu, polaci nemaji duvod se stezovat
Tomik111  13.06.2008 13:08
na co že si stěžujou. na svuj gol z offsidu?
Fallen.Cze  13.06.2008 13:11
Tohle mi přijde jako drzost, dají branku z jasného ofsajdu a pak ještě vyřvávaj. A ta jejich obrana, to je taky tragédie
bommpary  13.06.2008 13:14
Chyba byla jak ofsadi tak i penalta ae kdyz uz to chtel vykompenzovat, tak proc to piskat v posledni minute?Podle mne strasnej zarez pro polaky a kdybyse toto stalo nasemu narodaku, tak si taky stezujeme jak polaci.Tak nvm proc tady vsichni na ne nadavate:
Talkers  13.06.2008 13:14
není jedno,jestli maj bod za remízu ¨1:1 nebo 0:0? rozhodčí udělal 2 velké chyby,jednu na každou stranu...

Ale chápu je,taky bych nadával
merengues  13.06.2008 13:29
Angličan a hned průser .
svinpav  13.06.2008 14:49
A jméno Cantalejo ti něco říká..?
sprendy  13.06.2008 13:30
Vsichni tady v cesku nadavaji na polaky a nevim proc?bylo to jasne videt vcera ve studiu na prime bylo to az nepekne!proste maji dobreho golmana ktery jim to cely zapas drzel,sice dostali gol z ofsajdu ale takovych a jesgte horsich je spousta!a pak je rozhodci zarizne v posledni minute to je k smutku!asi nechteli aby byly obe poradatelske zeme ze hry uz po druhem kole kole!
Marecko  13.06.2008 13:32
ve studiu na primě je vidět hodně věcí a tohle není zdaleka nejhorší z nich
Maximo  13.06.2008 14:09
Plne souhlasim.....je mi z toho spatne....Polaci si zaslouzili vyhrat...byli neskutecnym zpusovem sestreleni rozhodcim...je hnus kdyz to ridi takove hovada
sprendy  13.06.2008 13:34
ale straka mel vcera uplne zatmeni pred ocima!me se zdalo jako by hrali cesi s polskem!!
fantomas  13.06.2008 13:45
OT: Arsenal stále nedokončil přestup Samira Nasriho z Marseille a francouzského záložníka možná vůbec nezíská. Do hry totiž vstoupilo Atlético Madrid, které chce podle španělských médií talentovaného hráče nalákat na vyšší plat.

Talkers  13.06.2008 13:53
THE GUnneRS  13.06.2008 13:57
Doufám že bude stejně rozumný jak Ramsey(i když nepodepsal)tak zvolý Arsenal a né Atletico kvuli platu řek bych že Arsenal je pro něj lepší než Atletico...Pustte se do mne jako vždy..
Talkers  13.06.2008 14:03
on se musí rozhodnout,co je pro něj lepší.. Pokud není Arsenal schopnej mu dát slušnej plat,proč by tam měl jít?
-PeCa_08-  13.06.2008 14:08
jn, by arsenal vlastně zabilo o 20 tisíc liber vic třeba..
fantomas  13.06.2008 14:08
Kokoti.
THE GUnneRS  13.06.2008 14:10
Ale zase proč by šel do Atletica tam si myslim že by nedostaval tolik šanci jako v Arsenalu...Podle toho co je pro něho lepší nehrát a mít víc nebo hrát a na penize nekoukat...:-)
Talkers  13.06.2008 14:26
Nehrát? Proč myslíš,že by nehrál v Atleticu?
fantomas  13.06.2008 14:31
Hrát nebude spíš u nás.
Thorres  13.06.2008 15:17
skvěle .. Atlético mám velmi rád a Nasri by se šiknul
fantomas  13.06.2008 15:20
Ne.
Thorres  13.06.2008 15:27
Maximo  13.06.2008 14:07
Polaky nemam rad ale musim uznat ze maji pravdu- maji pravo si stezovat a ten rozhodci by uz na mezinarodni scene piskat nemel...ke konci bylo videt ze Rakusanum jako domacim podar piska standartni situce...tu standartku ze ktere padl gol naridil zopakovat...proste humus...proste chtel at daji gola....a vsichni co mi budou tvrdit opak jsou nejspis slepi.
DavidF  13.06.2008 14:08
penalta to byla a navíc dali gól z ofsajdu, tak co chtěj...
fantomas  13.06.2008 14:09
Penalta byla minimálně přísná. Jsou si kvit v tuto chvíli.
Maximo  13.06.2008 14:12
Penalta to rozhodne nebyla....to by se jich pak muselo kazdy zapas piskat nejmin 10....navic behem toho byl to bezny souboj...nevim jestli si toho nekdo vsimnul ale ten blondaty rakousky debilek taky pri te standartce fauloval jednoho Polaka....proste stranice a kdyz v ni chce rozhodci neco videt tak vzdycky uvidi
bruce  13.06.2008 14:36
to že Poláci ve druhé půlce jasně dominovali a mohli dát minimálně 3 góly tady nikoho nezajímá.....hlavně, že Rakušákům vyšel první poločas.....a ta penalta? Polák jen sáhl na toho rakušáka, ten když na sobě cítil cizí dotek, tak se teatrálně sesypal k zemi......a běžte se s těma vašimi kydama někam vycpat....
fantomas  13.06.2008 14:36
A to, že Poláci dali gol z ofsajdu nezmíníš...
bruce  13.06.2008 14:47
ale holohlavec jim to mohl kompenzovat jinak, než tou prasárnou v totálně prasáckém čase 92:30......navíc neodpískané offsidy jsou ve fotbale naprosto normální záležitost, většinou se to v zápase nějak vzájemně vyrovná - to prostě neřeším.........ta penalta byla prostě hnusný zářez
svinpav  13.06.2008 14:51
To stejné jako o těch offsidech by se ale dalo říct o sporných penaltách. V konečném součtu je ten výsledek docela spravedlivý, jestli se to tak vůbec dá říct...
fantomas  13.06.2008 14:57
Spravedlivé je to určitě, neni duvod brečet z ani jedné strany.
bruce  13.06.2008 15:03
tak měl písknout i spornou penaltu i pro Poláky, offisidy se prostě na obě strany vždy tak nějak celkově mastí, to se nedá uhlídat..........spravedlivé by to bylo, kdyby si tu penaltu vymyslel ještě tak kolem 75 minuty, na konci nastaveného času je to normální zářez, pro lepší přiblížení si to zkuste představit na české repre - lépe vám to všechno dojde....
sprendy  13.06.2008 15:08
mas pravdu!!to byl cisty zarez!mel to udelat chytre a ne tak,ze to piskne v posledni minute!!
Frankie_Yeah  13.06.2008 14:42
vždycky,když nějaký zápas píská Webb,hodně se bojím podobných situací,které byly včera k vidění v zápase Rakušanů s Poláky
borec 1  13.06.2008 15:00
Pískal docela dobře.
sprendy  13.06.2008 15:06
tak jestli piskal on dobre tak to uz nevim kdo piska spatne!!!ty jsi to vyhral!!
Cenda  13.06.2008 15:23
Vubec mi to nevadi.Polaci maji tak maximalne velke oci a na hristi skutek utek.Ta jejich hra je opravdu priserna.Obrana strasna,jediny gol dal tusim Brazilec a to jeste s ofsajdu.Takhle se na Euru o vyssi mety nebojuje.Jako zarez to byl,ale prve by si meli udelat poradek ve svem kurniku.
sprendy  13.06.2008 15:25
melio  13.06.2008 15:49
oni si totiž pšonci mysleli , že to euro vyhrajou , byli neuvěřitelně sebevědomí , no teď jsou asi smutný
ital  13.06.2008 16:11
Většina se tady odvolává na gól z ofsidu.
1. Kdo z vás mluvil o ofsidu, než viděl opakovaný záznam(včetně Rakušanů, kteří neprotestovali)
2. Opakovaný záznam shora je sice pěkná věc, ale i kdybyste viděli opakovaný záznam z pohledu pomezního, nikdy nebudete moct říct, že byl ofside. A to se nebavím o reálném pohledu.
3. Takové góly z ofsidu prostě k fotbalu patří, každou desetinu vteřiny bylo postavení hráčů jiné.
4. Penalta-odpor, hnus. Interácká řekl bych(snad kluci Interisti tentokrát prominou). Web už by si neměl na Euru písknout.
5. Můj názor-Přece nemůžou obě pořadatelské země vypadnout už po druhém kole, tak jim ke štěstíčku trošku pomůžeme.
ronaldinho_10  13.06.2008 16:30
Tak dyž jsme u toho ofsajdu, tak to jsem říkal hned... Dokonce se mi v první moment zdálo, žeten hráč byl uplně poslední (i za brankařem). A když ti teda tak moc pomáhá záznam, tak si ho pust a uvidíš, že rakouský obránce hned zvedal ruku na znamení ofsajdu...

A to neříkám proto, že bych fandil jednomu nebo druhýmu týmu... Třeba tu penaltu bych písknul taky! Rozhodně to nebylo jen malinký "dotknutí se" - vždyť mu vytáhnul dres kus nahoru! A říkat, že tohle je běžný, že drží každej, a proto by se to pískat nemělo je nesmysl!!! ..
Naopak by se to mělo pískat vždycky - faul je prostě faul a nic na tom nemůže změnit ani to, jestli je to běžný - ať je klidně deset penalt za zápas... Třeba by potom toho držení při rohách nebylo tolik...
fantomas  13.06.2008 16:34
ital  13.06.2008 16:48
ratthy  13.06.2008 16:20
Poláci běžte do fotbalové prdele a naučte se tam hrát fotbal. Pak až někdy se vraťte. Ukázalo se v praxi jak vypadá regulérní kompenzace čili neovlivnění výsledku rozhodčím. Kdyby tu penaltu nepískl, tak by ovlivnil zápas tím gólem. Penalta byla jasná a gol byl neregulerní. Kdyby po 15 minutách vyhrávalo rakousko 3:0 tak by si ztěžovali na co? Hráli úplné h* a víc než na remízu neměli.
ital  13.06.2008 16:27
UEFA se zastala Webba, což znamená 3 věci.
1. Hurá, už víme, kdo bude pískat finále.
2. Webb splnil zájem UEFA.
3. UEFA udělala další skvělý krok v boji proti simulování. Jen tak dál.
ratthy  13.06.2008 16:33
4.
Wozy  13.06.2008 18:43
ta čtvrtá je že víme ty tři věci že?
nofan  13.06.2008 17:27
Měl jsem vsazeno na Poláky, takže jsem to nesl těžce.. Ale když jsem vychlad uvědomil jsem si, že rozhodčí pouze kompenzoval offside za penaltu. A to že Poláci nedali za celej zápas druhej gol, když vlastně Rakušáci dotahovali, tak to je jejich neschopnost.
Aaron  13.06.2008 20:14
Nemají si na co ztěžovat. První gól byl v ofsajdu a díky tomu se dostali Poláci do hry. Do té doby byli trapný.
1860  13.06.2008 20:38
ach jo, to sem se tady zase neco docetl to ze se fauly pri standartkach vetsinou nepiskaji neznamena, ze uz to neni faul.. pro me jasna penalta, kdy obrance stahl utocnika, nebo ste snad nevideli jak ho drzi za dres?
salami  13.06.2008 21:31
řikat že ta penalta byla větší zářez než ten ofsajd mi přijde jako nesmysl, ten ofsajdovej gol naprosto srazil do tý doby perfektně hrající Rakušany a téměř je připravil o zápas. Ta stadnartka se opakovala proto že se tam v tom vápně drkali a co udělaj Poláci znova tahaj za dres, dobře jim tak že se proti nim pískla, navíc už se jedna měla pískat za zákrok na Ivanchitze kterej sice upadl dva kroky po fauly ale proto že viděl že balon nestíhá a nestíhal ho proto že byl držen, a kdyby nespadl rozhodčí by na 100%nepísknul.
Pawel  14.06.2008 19:11
I'm wondering what You (Bohemians) would have thought about H.Webb if Your's Team had loose in 90+3 min ...
P.S. - /ratthy/ : 06.02.2008, Larnace (Cyprus), PL (2) - (0) CZ.
Greetings!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama