reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Podle čtenářů byl nejlepší Sionko, nejhorší Rozehnal

12.06.2008 15:15 - Aktuality
Libor Sionko byl hodně vidět a dal gól, dostal za jedna! (© eur.news1.yimg.com)
 
Češi z utkání s Portugalskem nemají ani bod, přesto měli ve svém středu, podle čtenářů EuroFotbalu, jasnou hvězdu. Tou je Libor Sionko, dostal průměrnou známku 1,25, jinak se už jen jeden další hráč, brankář Petr Čech, dostal pod dvojku...

Libor Sionko byl skutečně opět velmi aktivní, dokonce dal jako jeden z nejmenších na hřišti gól hlavou, jeho vítězství v naší anketě je tak zcela zasloužené. Kromě rychlonohého záložníka dostal průměrnou známku nižší než 2 už jen Petr Čech (1,61). Pravda, dostal sice tři góly, ale jen těžko mohl s některým z nich cokoliv udělat a dalších pár šancí Portugalcům pochytal.

Kdo ještě vyšel z vašeho známkování jako relativní vítěz? Jen lehce přes dvojku jste hodnotili Jaroslava Plašila (2,12), který Liboru Sionkovi sekundoval na druhém křídle a předvedl i několik dobrých obranných zákroků.

Další pořadí je poměrně vyrovnané, kolem průměru 2,5 se nachází hned dalších šest fotbalistů. Jednoduché počty tak říkají, že dva z členů základní jedenáctky fanoušky zklamali. Jen těsně pod trojku se dostal Marek Matějovský (2,95), nejhůře hodnoceným Čechem na hřišti pak byl stoper David Rozehnal, jenž si vysloužil známku 3,4.

Náhradníci, kteří se dostali na hřiště až v průběhu druhého poločasu, také moc nezazářili. Stanislav Vlček od vás obdržel známku 2.89, Jan Koller byl ještě o něco horší (3,10). Třetí náhradník, David Jarolím, byl na hřišti příliš krátce a nebyl hodnocen.

Autor: Petr Starý
Počet zobrazení: 5134
Komentáře (222)
Shevchenko  12.06.2008 00:39
Čech - 2
Grygera - 2
Jankulovski - 4
Rozehnal - 4
Ujfaluši - 4
Galásek - 3
Matějovský - 4
Plašil - 1
Polák - 3
Sionko - 1
Baroš - 2
Vlček - 2
Koller - 2
McKlacek  12.06.2008 05:59
s tim hodnocenim souhlas, akorat barosovi 3-4. druhou puli byl ouplne zbytecnej. a rozehnalovi jsem dal bůra
gino  12.06.2008 06:06
souhlas Rizehnal fakt kokot, Bary ale hrál celkem dobře, Sionko 1* škoda že tam neni takových víc!!!
P8P  12.06.2008 15:53
Tak to si dal Barošovi 3/4 protže ho nemáš rád, ne že by na takovou známku hrál. Podle mě to byla tak na 2+ ten jeho výkon. Mně se líbíl, skoro neztrácel balony.
Radan  12.06.2008 07:52
Turky porazíme a pokud dnes CHorvati porazí Němce,tak na ně 20.6.ve 20.45 jdeme.
Evza  12.06.2008 08:35
Polak 3 a Koler 2 no nevim polak hral dobre se mi zda hodne dobre a koler to je pro me na ME nejvetsi propadak a proti portugal nic neudelal jen malem zaslapal ricarda do zeme
spanhel  12.06.2008 08:37
Z Poláka si Deco dělal srandu.
Jakub19  12.06.2008 08:38
spanhel  12.06.2008 10:52
Ještě mi řekni, že to tak není. První gól začal u Poláka, který Deco vůbec nestíhal a protože to bylo někde u šestnáctky, tak to je fakt alarmující.
Jakub19  12.06.2008 10:57
není to tak
spanhel  12.06.2008 11:01
Takové příspěvky mám nejradši, výborně.
Jakub19  12.06.2008 11:02
No a co ti na tom mám říct, dle mě hrál dobře a daleko lépe jak Matějosvský. Netvrdím, že to bylo bez chyby, ale mě se líbil.
Talkers  12.06.2008 11:07
Mě tve,že pořádně nevystřelil Má nejlepší střelu v reprezentaci a ani jednou se k ní nedostane?
mastakillah  12.06.2008 15:44
myslim ze deco si delal vcera dobrej den z kazdyho..hral uzasnej zapas
Evza  12.06.2008 09:14
ale to neee polak hral dobre neriam ze deco nedominoval ale jeslti byl nekde pro srandu s cechu tak snad jen rozehnal polak hral dobry zapas
Andy Conceicao  12.06.2008 09:20
první poločas měl problémy Polák, pak se ale Deco přesunul spíše doprava a to s ním měla velké problémy spíše naše levá lajna.
drks  12.06.2008 09:36
Petr Čech (90 min.) ------------------------------------------2
Zdeněk Grygera (90 min.) ---------------------------------2
Marek Jankulovski (90 min.) ---------------------------------3
David Rozehnal (90 min.) ---------------------------------3
Tomáš Ujfaluši (90 min.) ----------------------------------3
Tomáš Galásek (72 min.) --------------------------------------3
Marek Matějovský (67 min.) -------------------------------4
Jaroslav Plašil (84 min.) -----------------------------------3
Jan Polák (90 min.) ------------------------------------------3,5
Libor Sionko (90 min.) -----------------------------------------2
Milan Baroš (90 min.) -----------------------------------------2
Střídající hráči
David Jarolím (6 min.) odehrál méně než 15 minut, neznámkuje se
Stanislav Vlček (23 min.) ---------------------------------4
Jan Koller (18 min.) -----------------------------------------2,5
satan_666  12.06.2008 21:05
no tak to máš trochu popletený asi,moc si to neviděl...Plašil hrál zrovna dobře,ne na 3,ale na 2,Standa za tu chviličku tam nějakej centr měl,takže 4 je úplnej nesmysl, Baroš zase za 2 nebyl,jasně snažil se,bojoval,ale zase všechno kazil,co je platný,že se snaží...
DavidF  12.06.2008 14:10
moc přísný
milan78  12.06.2008 15:28
ROZEHNALA neřeším od zápasu derby county - newcastle 1:0
tompikCR7  12.06.2008 06:12
porutgal !!! ronaldo!!!
ASR  12.06.2008 07:48
poratugl!!! ranlodo!!!
Andy Conceicao  12.06.2008 09:22
a umíš aspoň takové věci jako on?
Bobr.1  12.06.2008 06:20
bary ze hral dobre?co na nej sel mic tak to bud nezpracoval nebo spadl jak hruska na zem pro cesky tymu neudelal vcera vubec nic 4-5
lubo125  12.06.2008 06:28
Baroš 5 jak vyšitá byla to hrůza naprosto nepochopím proč ho tam po druhé půly nechával
McKlacek  12.06.2008 07:00
v prvni puli docela dobry, vybojoval tam naky mice u lajn, za to bych mu 5 nedaval, ale v ty druhy ho mel bruckner stahnout po peti minutach, to jo
mastakillah  12.06.2008 15:46
ty fotbalu asi moc nerozumis ze?kolik tam vybojoval tezkych balonu,kolikrat sam podrzel mic proti presile..baros byl jeden z nejlepsich cechu na hristi...nechapu tvuj prispevek
JUNIS.BIG  12.06.2008 06:39
Všem co píšou:
Dámy na pánové,Portugalci jsou trošku někde jinde co se týče fotbalovosti!!!!tak je nesrovnávejte s našima prosím!!
Když si trenér Scolari dovolí nechat na lavičce Quaresmu tak to mluví za vše!!!!Češi jim nesahají ani po kotníky a to portugalci nehráli na 100%,naši kluci ¨do toho nedali bojovnost a s takovým přístupem se portugalcům ani nepřiblíží!!!
Talkers  12.06.2008 08:17
1-5 je strašně úzké hodnocení... člověk by dal klasicky na 1-10 9tku a tady mu to vyjde jako nadprůměr,kdežto na 1-10 skoro dokonalý... no nic,já se nějak zařídím...
Andy Conceicao  12.06.2008 09:23
máš pravdu.. ale i z bojovností a vůli se dá vyhrávat.
jiri - fcb  12.06.2008 07:12
Prosím nekoho o osvětlení. Včera ba Primě říkali, že v případě remízi ČR s Tureckem postupujeme automaticky my podle jakéhosi koeficientu v kvalifikacích a tady je napsáno, že rozhodnou pentle. Ví někdo na 100 % jak to teda je? Byl bych vám moc vděčnej
jiri - fcb  12.06.2008 07:15
aha, tak už to čtu. Rozhodovat budou případně ty pentle. Je tu Primu fakt nemám rád. Banda idiotů, co si nedokážou zjistit ani to, co se týká českého týmu. Fakt idioti
jiri - fcb  12.06.2008 07:16
ale ještě dodám, že takhle to bude určitě spravedlivější
PJ  12.06.2008 07:27
"aha, tak už to čtu" - kde sis to přečet, že si tomu uvěřil, že ti to tady nestačilo?
jiri - fcb  12.06.2008 08:34
na jiných webech. Totiž když mám dvě protichůdný informace, tak se ujistím někde jinde. Pak je to třeba 3 na 1, takže mám větší pravděpodobnost, než věřit jen Tobě
PJ  12.06.2008 09:23
Ok
Andy Conceicao  12.06.2008 09:25
neobviňuj Primu, snad všichni v ČR si to mysleli, každý!!! Od fanoušků po média. Výjímkou snad byl jeden člověk co to tady psal, měli jsme ho za blázna, on měl ale pravdu.
PJ  12.06.2008 09:33
Nejde jen o tohle, v tom byl opravdu chaos, protože nařpřed byly všechny weby plný toho, že jde o koeficient, až pak se postupně začalo provalovat to, že se budou kopat penalty. Já byl dokonce celej zápas přesvědčenej o tom, že by se losovalo

Ale i když tohle opomenu, tak se včera Prima vytáhla. O poločase, kdy Švýcaři vedli, řikal ten ve studiu, že to je pro nás dobrej výsledek. Blbost, to byl pro nás ten nejhorší možnej výsledek, protože kdyby Švcaři vyhráli, tak by nám v případě, že by v poslednim kole porazili i Portugalce, nepomohlo ani 10:0 nad Tureckem. A na konci, když Švýcaři prohráli, tak ten komentátor řikal, že Švýcaři ještě můžou hrát o postup a že se rozhodne v poslednim kole, další blbost, maji už jistý poslední místo.
Andy Conceicao  12.06.2008 09:42
jo to jo.. jsou tam hrozné přeblebty plynoucí z neznalosti a z lidské blbosti, když si nedokážou odvodit jednoduché počty. Ale celkově to není nejhorší, jasně ČT by byla lepší, ale na to už teď radši nemyslet. Já si vsugeroval, že Prima to zvládá a úplně zapomněl na ČT. Nemohl jsem jednoduše vydržet ty výčitky a zklamání z toho, že to nemá ČT. Buďme rádi, že to někdo vysílá. Co bude za dva roky v JARu? Kdoví jestli to bude vůbec někdo vysílat.
PJ  12.06.2008 09:45
Jo já taky nejsem jeden z těch, kdo by kritizovali třeba úroveň komentování nebo hledali každou chybičku. Jasně, na ČT by komentátoři byli lepší, a to, že Prima kromě přímejch přenosů vysílá z celýho eura jeden čtvrthodinovej pořad denně mě taky štve, ale co už naděláme... Jinak na MS 2010 má už myslim práva ČT.
Andy Conceicao  12.06.2008 09:52
fakt? to je dobře, že má práva ČT...
Andy Conceicao  12.06.2008 09:53
já nad tím totiž přemýšlel a došlo mi, že to asi není žádná sranda vysílat MS, kord v Africe. Dokonce mne napadlo, že bych nedejbože musel čumět třeba po netu, kdyby ohledně vysílacích práv zase byly dohady.
Andy Conceicao  12.06.2008 09:54
přeci jenom pro Primu je lehké vysílat ze Švýcarska nebo Rakouska. Do Afriky by se podle mne nehrnuli.
PJ  12.06.2008 10:02
Řikal do Nikodým v rozhovoru před Eurem, práva na MS už má nějaká vysílací unie, do který patří i ČT.
cubinho  12.06.2008 11:04
Náhodou, ta Prima to nedělá špatně. Sice komentátoři jsou průměrní, ale studio má o hodně lepší než ČT. Pozívají tam celkem dobré hosty a navíc pozvou aspoň 3. Měla ČT vůbec při EURU nebo MS studio? A místo toho, abych tam viděl trapného Vlastu Vláška, tak jsem rád, že to je i na té Primě. Možná jsem ovlivněn tím, že kvůli Primy musel taťka koupit satelit, bo tady u nás ji nechytáme
satan_666  12.06.2008 21:08
no tak koeficient je ta největší blbost kterou sem slyšel,přece o postupech na turnaji,což je úplně něco jinýho než kvalifikace apod. nemůže rozhodovat koeficient,to by bylo totál nefér,nevim kdo z odborníků,tohle vymyslel,jestli ty na primě neebo kdo...
PJ  12.06.2008 23:05
A los by byl férovější?
Jakub19  12.06.2008 07:36
Viníkem je Bruckner
fantomas  12.06.2008 13:49
vandertom  12.06.2008 16:26
Souhlasim s Jakubem.
fantomas  12.06.2008 16:56
Takle - střídání Jarolím za Plašila byl tah skutečně špatný, ani Koller se zrovna neosvědčil, sázka na Baroše se však povedla, stejně jako nově příchozí Vlček dodal naší hře zas trochu neco jiného. Viník Brückner neni, na Portugalce sme prostě neměli, kvalita byla jednoznačně na jejich straně, nám mohl včera pomoci leda zázrak potažmo velká dávka štěstí!
vandertom  12.06.2008 16:59
Mě naštvala ta střídání. Vystřídal nejlepší hráče. Koller nic moc nepředvedl, střídal Galáska,kterej hral skvěle. Matějovský taky dobrý výkon, bojoval,měl dobrý nahrávky,kolmice. Místo něj Vlček, no podle mě tak pruměr. Něco přinesl,ale moc balonu neměl. Jarolím nic moc, to tam měl dat rači Svěrkoše.
fantomas  12.06.2008 17:04
No podivej se. Galasek - supr, odebral mnoho míču, ale seš si jsitý, že by nám pomohl v ofenzivě? Defenzivní záložník, ač sebelepší, by nám byl k ničemu, Brückner se rozhodl hrát vabank, což mu nelze zazlívat a dá se to pochopit. S takovým výkonem Kollera bohužel nemohl moc počítat. Matějovský - ucházející první poločas, to na něj ta tva charakteristika pasuje, v druhé půli se však komplet vytratil, jakoby mu došli síly, byl zralý na střídání a Vlček to zase rozhejbal, myslim, že nic špatného na tom nebylo. Třetí střídání byl sice absolutní úlet (leda kdyby nebyl Plašil v pořádku, tak by se to dalo pochopit), na druhou stranu nechce se mi věřit, že by s tim vysledkem neco například Svěrkoš udělal.
vandertom  12.06.2008 17:09
Tak spíš měl Koller stahnout Rozehnala, než Galaska. Nepomoh by nam v ofenzivě. Je to těžký no. Strašně těžký posoudit. Přišlo mi že ten druhej poločas už nemoh nikdo. Galasek u mě ale pochvala, celej tym pochvala. Nechme jak to je.Máš pravdu,ale i já. Myslím že ty střídáni prostě nic moc. A Svěřkoše sem myslel,místo toho Vlčka,že tam měl jít místo toho M.Matějovskýho on. A pak ten Koller no. Ale tak já sem spokojenej ze hrou. Buh nas ztrestal. Za ty Švýčary. Taky se mi trošku zdálo,že Čech zaspal při druhým gólu. Ale nevím třeba,jestli to neviděl tu střelu nebo tak.
fantomas  12.06.2008 17:27
Neviděl pořádně, to je bez debat. Já teda rozhodně Brucknera z prohry nevinim, rozhodně je trapné to svalovat na něj a na jeho střídání. Naši se s tim poprali obdivuhodně a mnohem silnějším Portugalcům vzdorovali statečně. Taky mají mou pochvalu.
vandertom  12.06.2008 17:30
Já to nesvádím na Brucknera. Jen jako mě docela mrzí,že špatně vystřídal.
fantomas  12.06.2008 17:31
"Viníkem je Bruckner" - Jakub
"Souhlasim s Jakubem." - Ty.
--------------------------------------
"Já to nesvádím na Brucknera" - Ty po chvíli...Nezdá se ti to úsměvné?
vandertom  12.06.2008 17:33
Ne.
fantomas  12.06.2008 17:34
Jakub19  13.06.2008 06:03
Rozhodl druhý gól, který byl vzhledem k nástupu do druhého poločasu pouze otázkou času, tam měl Bruckner zareagovat mnohém dříve a lépe a proto jsem to napsal. Se základní sestavou jsem souhlasil, ale ty střídání byla špatná.
spanhel  12.06.2008 08:39
Sionko fakt hraje v obdivuhodné formě. Je radost se na něj dívat. Kdo by tomu před dvěmi lety věřil?
donaldo  12.06.2008 08:45
Jakub 19 je pica!!!!
Jakub19  12.06.2008 08:46
a příště bez mezery to číslo
Andy Conceicao  12.06.2008 09:25
Talkers  12.06.2008 09:27
co dát tomu frackovi ban? Každýmu nadává,at se naučí pokoře,když už neví nic o fotbale,měl by se naučit aspon slušému chování
Vilibald  12.06.2008 08:46
No jen bych chtěl dát klobouk dolu před liborem S. skutečně dříč nic hned nevzdá škoda že není více takových hráčů v národáku proč nedá šanci mládí svěrkoš fenin apod. nechápu a pak podu nikdo hráče nepodporuje v útoku těžko někdo něco zmůže sám vím že hrály opatrně aby jim neutíkaly hvězdy deco ronaldu ale pokud by byly šikovní záložníci a podporovaly 2 útočníky asi by to byla lepší hra no nic jen můj osobní názor
wobr z londýna  12.06.2008 08:50
Baroš mě nepřekvapil. Běhal, nabízel se, ale bez efektu. Měl ho střídat za Svěrkoše
donaldo  12.06.2008 08:54
Jak muzes napsat magore ze vinikem je Starej pan?????Ty ses bud decko nebo jalovice. Jeste budes brecet az odejde pac jestli to veme Rada ten nema zadnej respekt bude tam cpat teplicaky a budem radi ze se jednou za 12 let dostaneme na nejakej vetsi turnaj.Nebyt Karla jsme uplne v prdeli a s tim hovnem co tam na tom Euru ma vcera udelal zazrak nasi hrali dobre.Co se tyce hodnoceni tak jasnyho bura cili 5 ma Matejovsky a doufam ze tento hrac jiz do zadneho zapasu nezasahne protoze to bylo vcera tak na divizi,zadny balon prihravky tak z 15% dobre zbytek plonk pohyb strasny no celkove na odjezd domu kdyz k tomu prictu jeho vykony v priprave je to jasne.Dalsiho bura jasne Rozehnal a uz by to chtelo take zmenu.Ne nadarmo nehral pul roku ze zbavili se ho v Anglii opratku si podepsali v Italii proste hruza a des.No a Baros???? Nenechte se vysmat vsichni ti co rikaji ze hral dobre.V narodnim tymu nelze jen hrat tam musi byt ten chlap dobrej a mit formu dobrou naladu a dalsi ruzne aspekty,ale pokud se me utocnik trapi 4 roky pote co mu frnak sel nahoru tak jen tezko najde ztracene mladi na zaverecnem turnaji ME.Za bojovnost jestli se to tak da nazvat to jeho pobyhani spise za snahu 4 ale v narodaku nema co delat
Jakub19  12.06.2008 09:01
Starej pán
Tak nejdřív píšeš, že budeme brečet až dědek odejde a pak píšeš, co všechno dělá špatně
A navíc já hodnotil jeho reakce pouze ve včerejším zápase a né celkově a včera dle mě tam mohl udělat několik změn, aby to dopadlo jinak. Dle mě měl reagovat na špatný začátek druhého poločasu mnohem dřív a né až po gólu atd. Jsou to jen kdyby, ale já v tom vidím chybu, pač ten druhý gól rozhodl.
Juventus  12.06.2008 09:01
Co nadáváš na Matějovskýho!Když včera hrál hned ta hra byla jednoznačně lepšíí!Měl tam nápady,dobrí nahrávky i perfektně klamal tělem.Dokonce se i párkrát po strátě míče zatáhl a balon si vybojoval zpět!Jasně pár nahrávek zkazil ale kdo ne!Pořád lepší než tenˇšulda pomalej Jarolím,kterej jen leží ba trávníku a je neschopnej ve hře dopředu!Já sem teda rozdíl viděl v tom když hrál Marek a David!!
Talkers  12.06.2008 09:10
promin,řeknu ti to na rovinu - seš blb.
1) Je zázrak,jak dokáže hrát s takovým týmem tak dobrý fotbal? Ehm,takhle to mohlo vypadat už první utkání a nemuselo by se říkat,že to byla haluzácká výhra. Stačilo nenasadit 3 defenzivní záložniky.
2)Rada je v teplicích rok,což tvůj slepičí mozeček asi ještě nepochopil,nebo tehdy jsi ještě nesledoval fotbal
3)Matějovský - a koho tam chceš dát? Trapnýho Jarolíma,kdy si navzájem 3DM překážejí? Promin,ale jiného hráče na CM/AMF nemáme.
4)Baroš hrál dobře,minimálně v prvním poločase byl jedním z lepších hráčů.Pak upadl do průměru. Ty a tobě podobní,kteří tu brečí,že nic neumí by se měli zamyslet a ne my
donaldo  12.06.2008 09:16
Jeste ze jsi to rekl tak jemne blb ty budes asi bukvice teplous na amc/cm/fm kdyz se ti libi Milan tak sorry ja uz ho nebudu urazet,zrejme poslouchas Petra Kotvalda a Eltona Johna ze??
Talkers  12.06.2008 09:18
Jaks to uhodl? a mám pro tebe překvápko - tu tvojí tlustou pr*el ti večer natrhnu a 2 týdny budeš chodit jak nam*danej kačer

Nejsi schopnej pochopit argumenty a argumentovat sám,jen se posmívat. S tebou se má cenu bavít asi jako s fanouškama cristianka
Andy Conceicao  12.06.2008 09:29
Talkersi máš špatné myšlení, na takových turnajích jde o výsledky, ne o předvedenou hru. První zápas vyšel, musíme trenérovi vzdát poklonu.
Talkers  12.06.2008 09:35
já neříkám,že nevyšel a ani nekritizuju za sestavu, jen říkám,že taková hra není žádný zázrak s tímhle kádrem Nebyl jsem překvapenej,takové zápasy jsme měli i v kvalifikaci,když se nehrál styl všechno na Kollera.
První zápas vyšel,dost i díky štěstí. Neříkám,že je to špatně,ale radši bych se při zisku těch bodů koukal na slušnou hru.Ale jak se říká,účel světí prostředky.Když postoupíme,budu rád i za to,když to bude utrápené jako proti Švýcarsku. Ale nebýt to naše repre,v poločase bych to vypnul a vykašlal bych se na to.
Andy Conceicao  12.06.2008 09:43
teď naprostý souhlas.. přesně jsi to vystihl. Ono opravdu nejde o hru, ale o výsledek.
Fugy  12.06.2008 09:20
Co se týká trenéra,tak to máš pravdu,podle mě tam není vhodnej kandidát,až Karel skončí.Jen nechápu,proč nedal přednost Svěrkošovi,dal gola,věří si a hlavně celou sezonu se mu dařilo.Co je nám platný,že Baroš sice bojoval a nebylo to z jeho strany vyloženě špatný,ale už dávno není nebezpečný pro soupeřovu branku!Sionka teda nepoznávám,ten hraje jek z praku!!!Rozehnal to už je dlouhodobě nejslabší článek obrany!Ale všichni jste ňák zapoměli při hodnocení na Galáska!Skoro už veterán,ale jak odebíral před vápnem skluzama i bez nich balony čistě, i rozběhnutýmu Ronaldovi,to bylo parádní,dal jsem mu 1!!!Jinak Portugalci byli lepší a fotbalovější samozřejmě,ale bylo vidět,že zase jsme úplně nepropadli,s tím,co tam máme,to bylo dobrý!Turci ale budou pěkně kousat,věřím ale,že vyhrajeme!
donaldo  12.06.2008 09:24
s galaskem souhlas,po velmi velmi dlouhe dobe opet ukazal jak platnym hracem byval a ze kdyz se chce tak to jde.Vcera
Andy Conceicao  12.06.2008 09:28
pěkný komentář
jardice  12.06.2008 12:34
ty si hroznej idiot!!!!!!!fakt az neskutecnej...je videt ze tomu rozumis ....kdyz ses takovej velkej odbornik a dovolujes si nekoho kritizovat,muzes mi prosimte rict:hral si nekde nikdy fotbal?to by museli bejt ty lidi stejne tragicky jako si ty,co by te nechali hrat...
Juventus  12.06.2008 09:01
dobrý
donaldo  12.06.2008 09:10
HM..tak to si se dival bud na jiny program nebo nevim Takova loutka ten Matejovskej a ty jsi ted z nej udelal Ronalda vzdyt on tam skoro zadnej balon nedal nic nevypracoval klamani telem beres asi kdyz zrovna padal a zatazeni dozadu myslis jak nekolikrat kopnul mic do autu???
Talkers  12.06.2008 09:12
ehm,proti Švýcarsku byly 2 změny - Matějovský a Baroš. Oba od tebe dostali tragické hodnocení,ale naše hra se zvedla a dalo se na to koukat.Sakra,kde je ta chyba
Andy Conceicao  12.06.2008 09:18
největší chyba Matějovského je, že je docela pomalý a navíc špatně brání. Jinak dopředu to opravdu zvedl, první poločas určitě, ve druhém aspoň vymyslel nádhernou kolmici na Siona. Nice.
donaldo  12.06.2008 09:19
asi to bylo souperem ,nasi se vic semkli ,paradni predstaveni Grygera,ale hlavne Sionko,ale teplousku urcite zato nemohl ani Matejovsky ani ten tvuj Milanek vis
Talkers  12.06.2008 09:22
ach jo... s tebou se bavit o něčem jiném než výborném cristiankovi asi nemá cenu co?
donaldo  12.06.2008 09:30
Na stred misto tech nasich dvou spilmachru Jarolim a Matejovsky dat Plasila stred mu sedi mnohem vic a je po problemech na kraj Standa Vlcek na druhem Sionko ,uz by se mohl dat Pospech dokupy Grygera posun do stredu a Rozehnal ven a utok na dva hrace Koller a Sverky
Evza  12.06.2008 09:32
souhlas az ta toho Kolera misto neho Barose ostravske duo skusil bych je vedle sebe vcera baros na to ze to mel tezky tak dobry vykon
donaldo  12.06.2008 09:38
Jenda je vlastne hrajici legenda pac je zapsan uz nesmazatelne v nasi historii. A nezlob se na me ale z rohu udela urcite vic jak Baros a co se tyce pohybu tak to vyjde nastejno jen Jenda vic chce je to proste dobrej utocnik a utocnika zdobi goly a ty on dava Milan ne
Io sono Interista  12.06.2008 09:10
Petr Čech (90 min.) 2
Zdeněk Grygera (90 min.) 2
Marek Jankulovski (90 min.) 2
David Rozehnal (90 min.) 3
Tomáš Ujfaluši (90 min.) 2
Tomáš Galásek (72 min.) 4
Marek Matějovský (67 min.) 4
Jaroslav Plašil (84 min.) 2
Jan Polák (90 min.) 2
Libor Sionko (90 min.) 1
Milan Baroš (90 min.) 2
Střídající hráči
David Jarolím (6 min.) odehrál méně než 15 minut, neznámkuje se
Stanislav Vlček (23 min.) 3
Jan Koller (18 min.) 4
cubinho  12.06.2008 09:12
Čech - 7
Grygera - 8
Ujfaluši - 7
Rozehnal - 4
Jankulovski - 5
Plašil - 7..zase lepší ve středu než na kraji, škoda, že tam hrál jen asi 20min...
Polák - 5
Matějovský - 5
Galásek - 7,5
Sionko - 9
Baroš - 6
----------------
Vlček - 6
Jinak nepochopím, proč střídal Plašila a hodil tam Jarolíma...měl už dřív stáhnout Baroša a místo něho dát Svěrkoše.
donaldo  12.06.2008 09:12
Jarolim taky no coment,ale vsichni jste ho chteli v repre tak je tam ,ale nevim kdo v te Nemecke lize dela to hodnoceni pac ja kdyz Jarolima vidim v akci dobre se me pak usina protoze me silene boli oci
Andy Conceicao  12.06.2008 09:16
první zápas odehrál dobře dozadu.. dopředu nic, jako ostatní, ale jednoznačně bylo vidět, že to byla lepší volba jak Matějovský. Proti Švýcarům určitě. A teď 6 minut? to snad nemůžeš hodnotit...? nebo jsi tak zaujatý?
Evza  12.06.2008 09:22
nehral jen 6 minut a jeslti je lepsi volba nez matejovsky to bych nerekl matejovsky odehral dobry prvni polocas mel par dobrych prihravek treba na sionko a k jarolimovi mit 3defen stredaky je blbost galasek a polak to sami zvladnou ubranit a jarolim a smerem do ofenzivi hrozny pomaly s micem nic nevymysli a jak rikam smerem do zadu sou tam jini podle me by mel hravat bud to plasil nebo matejov¨sky a vcera ho tam nemel vubec davat mel tam dat radsi sverkose
Andy Conceicao  12.06.2008 09:32
čteš? nebo co při tom čumení na obrazovku děláš? píšu, že první zápas uhrál Jarolím dozadu dobrý výkon. Kdyby tam dal na nabuzené Švýcary Matějovského mohlo by být větší peklo směrem dozadu.
Evza  12.06.2008 09:35
tak to sice jo ale ze odehral dobre do zadu to je pekny ale on tam je od toho aby tvoril kdo jiny galasek??? ten asi tezko no a polak ten taky ne prece potrebujeme hrat s nekmy kdo neco v tom stredu neco udela a to jarolim neni a muze hrat do zadu jak kolik dobre
Andy Conceicao  12.06.2008 09:45
doprdele jak ti to mám vysvětlit...? Švýcar byl nabuzený, dynamický, tvrdý v obraně. My vyhráli, není co řešit.
Evza  12.06.2008 09:49
jasny 3body sou dulezity jen rikam ze treba ted proti turkum bych dal radsi prednost matymu nebo plasovi na stredu tod vse
Andy Conceicao  12.06.2008 09:55
ok
donaldo  12.06.2008 09:22
neee nejsem zaujaty to snad jen vuci Barosovi,ale opravdu jsem zatim nemel to stesti videt jak dobrej ten Jarolim je jestli jsi videl nejaky dobry zapas tak te chapu ja bohuzel
Andy Conceicao  12.06.2008 09:33
první zápas zvládl... vyhrálo se? vyhrálo, jakýpak problém?
Andy Conceicao  12.06.2008 09:14
Petr Čech (90 min.) ------------------------------------------------- 1
Zdeněk Grygera (90 min.) ----------------------------------------- 2
Marek Jankulovski (90 min.) --------------------------------------- 3
David Rozehnal (90 min.) ------------------------------------------ 4
Tomáš Ujfaluši (90 min.) ------------------------------------------- 2
Tomáš Galásek (72 min.) ------------------------------------------ 2
Marek Matějovský (67 min.) --------------------------------------- 4
Jaroslav Plašil (84 min.) ------------------------------------------- 2
Jan Polák (90 min.) ------------------------------------------------- 2
Libor Sionko (90 min.) ----------------------------------------------1
Milan Baroš (90 min.) ---------------------------------------------- 2
Střídající hráči
David Jarolím (6 min.) odehrál méně než 15 minut, neznámkuje se
Stanislav Vlček (23 min.) ------------------------------------------ 3
Jan Koller (18 min.) ------------------------------------------------- 3
Io sono Interista  12.06.2008 09:24
Matějovský nehrál nic, čekal sem lepší výkon, jasně měl tam pár dobrejch přihrávek, ale to je málo a navíc i zbytečně dorával souboje
Andy Conceicao  12.06.2008 09:38
Stejně se nemůžu ubránit smutné nostalgii na EURO2004, tam jsme si to měli rozdat s Portugalcem ve finále. Tehdá by to byl světový fotbal a Portugalci by dostávali na frak..
Cenda  12.06.2008 09:40
Polakovy jsem dal 4 no mohl jsem dat 3,protože dřel.Rozehnalovi bych dal misto znamky tak jednu do zubu.Ten jeho celadonsky styl kam mě vítr zavane mě uz začina srát.
donaldo  12.06.2008 09:54
Sasha  12.06.2008 09:50
Petr Čech (90 min.) ------------------------------------------------- 2
Zdeněk Grygera (90 min.) ----------------------------------------- 2
Marek Jankulovski (90 min.) --------------------------------------- 3
David Rozehnal (90 min.) ------------------------------------------ 5
Tomáš Ujfaluši (90 min.) ------------------------------------------- 2
Tomáš Galásek (72 min.) ------------------------------------------ 3
Marek Matějovský (67 min.) --------------------------------------- 5
Jaroslav Plašil (84 min.) ------------------------------------------- 1
Jan Polák (90 min.) ------------------------------------------------- 4
Libor Sionko (90 min.) ----------------------------------------------1
Milan Baroš (90 min.) ---------------------------------------------- 4
Střídající hráči
David Jarolím (6 min.) odehrál méně než 15 minut, neznámkuje se
Stanislav Vlček (23 min.) ------------------------------------------ 3
Jan Koller (18 min.) ------------------------------------------------- 3
donaldo  12.06.2008 09:53
Nejlepsi na stred bude Rosa ::razz: to je ta nase nejvetsi smula bohuzel jinak by jsme se nemuseli hadat jestli Matej nebo Jarolim takze se loucim a v nedeli fandit vsichni at tu energii hraci citi i pres obrazovku musime postoupit a titul uloupit kdyz to vyhrali antitalenti z Recka muzem taky takze kdo neskace neni Cech hop hop hop
Andy Conceicao  12.06.2008 09:56
hmm, Rosy je asi opravdu škoda...
Ostin  12.06.2008 10:02
nechtěl jsem dnes vstupovat do diskuze..Ale! Já teda na jakej fotbal jste se dívali včera,ale kritika Matěje mě přijde směšná.Jako neodehrál top zápas,ale jako střední tvořivý záložník si myslím odehrál svoje.Moje hodnocení pro něj je 2.Rozehnal tam byl jak namalovanej,tak příští zápas nejspíš Kováč,co?Myslím,že by měl Kája dát šanci Feninovi
Juventus  12.06.2008 10:12
konečně pořádný příspěvěk!Já dla taky Matějovskýmu 2!Mě se líbil jak hrál.
teomax  12.06.2008 11:46
Ve dnesnim sportu byl Matejovsky hodnoceny jako jeden z nejlepsi hracu z CZ tymu (6 bodu), lepe jak Plasil. Ja bych ovsem dal Plasila radeji do stredu jak jeho, vcera predvedl dobry vikend.
Podle me Matej porad nema 100% formu a taky si tolik nerozumi se spoluhracema, jako Plasa...
A to mam Mateje radsi jak Plasu...

ital  12.06.2008 11:48
Prosim,prosim dej to hodnocení sem.
teomax  12.06.2008 15:04
ted ho uz sebou nemam, ale sionko 7, cech, grygera, matejovsky 6, zbytek 5, rozehnal myslim 4, pokud si to dobre pamatuju....
pavel.fotbal  12.06.2008 10:21
PETR ČECH 1 - ZDENĚK GRYGERA 2 , MAREK JANKULOVSKI 2, DAVID ROZEHNAL 4, TOMÁŠ UJFALUŠI 2 - TOMÁŠ GALÁSEK 2,MAREK MATĚJOVSKÝ 3, JAROSLAV PLAŠIL 2, JAN POLÁK 2, LIBOR SIONKO 1 - MILAN BAROŠ 2. stř. STANISLAV VLČEK 2, JAN KOLLER 2.
Talkers  12.06.2008 11:02
Jedničku si zaslouží možná Sionko,dalo by se polemizovat o Plašilovi a Čechovi.Ti spadají spíš do kategorie 2. Spolu s nima jsem tam dal Galáska,Grygery a Baroše.Zbytek odehrál průměr,až na Rozehnala a právě Matějovskýho.

Fenin si na šanci počká na další kvalifikaci,až odejde Koller. Baroš předvedl,že na repre má,spíš bych ho ale dával na posledních 30 minut na střídání Kollera/Svěrkoše,kdy obráncům budou docházet síly a nebudou už stíhat.
ital  12.06.2008 11:21
Já dal jedničku Sionkovi a Galáskovi...
Talkers  12.06.2008 11:29
Galásek hrál taky výborně,ale co vybojoval v defenzivě,to ztratil při rozehrávce.Kdežto třeba Plašil byl dobrej nejen v ofenzivě,ale hodně bojoval i vzadu. U mě jednička skončila u našich křídel.
Talkers  12.06.2008 11:30
a u Plašila taky proto,že jsem čekal naprosto neviditelného hráče,obrovsky mě překvapil. U Galáska jsem dobrý výkon čekal. Jinak souhlas,Galásek patřil mezi naše nejlepší hráče.
_Cesc_  12.06.2008 11:39
No vsak ja sem to rikal ze on fotbal hrat umi ne???
Talkers  12.06.2008 11:43
umí,ale na prostředku.. na kraji o něm většinou za celý zápas neslyšíš...
_Cesc_  12.06.2008 11:44
No sak jo...kazdej ti nezahraje vsude dobre.....
Talkers  12.06.2008 11:46
no právě tentokrát na lajně zahrál perfektně,což jsem absolutně nečekal.. uvidíme,jak bude hrát v neděli...
Fugy  12.06.2008 11:57
Tak Plašil mě taky příjemě překvapil,v Osasuně se mu docela dařilo a přines si to i na Euro.Galásek zahrál po dlouhý době výborně,super výkon!Na Turky bych vyslal Svěrkoše,v záloze bych nechal Matějovskýho,z těch našich "špílmachrů" dokáže nejlíp tomu dát myšlenku,i když to není zrovna rychlík.Jen teda se obávám obrany,Rozehnal je slabej.
Koždoňová  12.06.2008 12:03
Baroš se snažil ale to ve fotbale nestačí, on tam byl aby dal gól a ten on nedal hodně dlouho. Místo něho tam měl být Svěrkoš, který je rychlý technický a umí vystřelit. Baroš by podle mě měl dostat šanci při střídání.
Talkers  12.06.2008 12:05
Vždyt jsem napsal to samé,tak proč ten agresivní smajl?
Talkers  12.06.2008 11:40
ted koukám na castrolindex a nějak nechápu...
http://euro2008.castrolindex.com/CastrolIndex.aspx?language=en
kdo neví,mrkněte na složení ideální obrany....
Jakub19  12.06.2008 11:44
Talkers  12.06.2008 11:48
A světe div se,on má nejlepší hodnocení ze všech obránců na šamponátu.. 1100 bodů,Hannson má 1073 a Pepe 986 Ted jsem nějakej fakt zmatenej
ital  12.06.2008 11:49
Fanoušci Lazia?
Talkers  12.06.2008 11:51
že by mělo Rennes dost fanoušků,aby vynesli Hannsona na 2. místo?
Jakub19  12.06.2008 11:46
Ten Rozehnal, to je dobrej úlet
ital  12.06.2008 11:47
Není jedinej...
_Cesc_  12.06.2008 11:48
se divim ze tam neni Carvalho
Talkers  12.06.2008 11:53
Grygera 8.,Jankul 17.,Ujfa 20.
Talkers  12.06.2008 11:50
Jinak jak koukám,Čechíno má víc bodů než 2. a 3. golman dohromady
ČECH - 1826
Van der Sar - 910
Lehmann - 905
TraLa  12.06.2008 11:50
Když už někdo z našich, tak Ujfaluši, ale Rozehnal . Neříkejte mi, že jen my Češi jsme na Rozehnala tak kritičtí
Talkers  12.06.2008 12:18
Už chápu proč je Rozehnal první.. On dostal body za dva zápasy,ostatní maj jen za jeden.. A já že proč má Čechíno dvojnásobnej počet bodů než ostatní
Jakub19  12.06.2008 12:19
tak to není úlet
Talkers  12.06.2008 12:23
Ted je to jasný.. A já už fakt myslel,že ho někde považujou za nejlepšího beka EURO
fantomas  12.06.2008 13:51
Ty tomu rozumej asi jako já chovu chroustu.
_Cesc_  12.06.2008 11:54
Zatim co sem videl podle zapasu.....Cech-Boulahrouz,Carvalho,Engelaar,Hannson-Sneijder,Fabregas,Modrič,Deco,Podolski-Villa
Jakub19  12.06.2008 11:54
Fabregas
cubinho  12.06.2008 11:59
Fabregas? Nejsi ty Fabregas? Modrič hrál průměrně. To už bych tam dal raději Sionka.
Talkers  12.06.2008 12:00
Ta sestava je stejně mimo jako ta na castrolu ale tak když mrknem na tvůj nick,není se co divit že si ho tam cpeš
_Cesc_  12.06.2008 12:08
Ja sem toho Fabregasa proste musel dat to bych mu neudelal
vandertom  12.06.2008 16:32
To neokecáš.
Andy Conceicao  12.06.2008 12:29
Fabregas chápu Cescu... ale Modrič ani omylem.
_Cesc_  12.06.2008 12:31
Tak Rafael v.d. Vaart
Andy Conceicao  12.06.2008 12:34
to už je lepší...
RMCF  12.06.2008 13:50
Enggelar hral DM ne obránce...
ital  12.06.2008 12:09
Van der Saar- Lahm,Goian,Simunič,Grosso - Sionko,Deco,Galásek,Sneijder,Podolski - Villa.
Andy Conceicao  12.06.2008 12:27
já jsem měl po prvním kole tuhle sestavu..
Čech-Lahm,Pepe,Šimunič,Gio-Kovač,Engelaar,Sneijder,R.v.d.Vaart,Podolski-Villa
ital  12.06.2008 12:30
Gio místo Grossa. Na toho jsem zapomněl. Sionko, Galásek a Deco si to u mě pravda vyhráli včera.
Andy Conceicao  12.06.2008 12:35
jj, počkám si na druhé kolo... pak má zrovna Sionko a Deco velkou šanci dostat se do mojí jedenáctky.
ital  12.06.2008 12:32
Byl by tam Ivanschitz, Zlatan a asi Ballack.
cubinho  12.06.2008 12:33
Ballack nee, proti Polákům zahrál průměr. A na Gia sem taky zapomněl.
Andy Conceicao  12.06.2008 12:37
Ivanschitz se trápil, Ballack naběhal jako vždy spoustu km a odvedl kus černé práce, ale žádný super výkon to nebyl.. o Zlatanovi by se dalo přemýšlet.
cubinho  12.06.2008 12:13
Po prvním kole:
Van der Sar (Čech) - Hansson(Čorluka), Pepe(Boulahrouz), Lahm(Grygera) - Sionko(Behrami), Chivu(Iniesta), Sneijder(Deco), Podolski(Simao) - Villa(Klose), Nistelrooy(Larsson)
Jakub19  12.06.2008 12:14
Deco v tom prvním zápase nehrál nijak skvěle.
cubinho  12.06.2008 12:23
A ještě mi tam chybí Srna
_Cesc_  12.06.2008 12:26
A ten zahral dobre...."tipickej turek"Kazim Kazim
cubinho  12.06.2008 12:34
A včera byl jasně nejlepší golman Volkan
Andy Conceicao  12.06.2008 12:36
jj
_Cesc_  12.06.2008 12:38
Včera byl nejlepsi travnik.....sem se musel smat jak to tam smudli.....nebo v tej kaluzi jak se to zastavilo
Andy Conceicao  12.06.2008 12:41
jj, velice těžké podmínky.
_Cesc_  12.06.2008 12:43
Ae na druhou stranu byl travnik jeste v dobrym stavu
Andy Conceicao  12.06.2008 12:45
na konci prvního poločasu to byla katastrofa...
rekso_O_nek  12.06.2008 12:18
Petr Čech (90 min.) ------------------------------------------------- 2
Zdeněk Grygera (90 min.) ----------------------------------------- 2
Marek Jankulovski (90 min.) --------------------------------------- 3
David Rozehnal (90 min.) ------------------------------------------4
Tomáš Ujfaluši (90 min.) ------------------------------------------- 3
Tomáš Galásek (72 min.) ------------------------------------------ 2
Marek Matějovský (67 min.) --------------------------------------- 4
Jaroslav Plašil (84 min.) ------------------------------------------- 3
Jan Polák (90 min.) ------------------------------------------------- 2
Libor Sionko (90 min.) ----------------------------------------------1
Milan Baroš (90 min.) ---------------------------------------------- 2
Střídající hráči
David Jarolím (6 min.) odehrál méně než 15 minut, neznámkuje se
Stanislav Vlček (23 min.) ------------------------------------------ 4
Jan Koller (18 min.) ------------------------------------------------- 3
jardice  12.06.2008 12:47
pro rekso_O_nek...ty radsi nic nehodnot prosimte....cech 2?rekni mi jestli muze zachytat jestle lip nez zachytal...galasek 2?vzdyyt ten neumi nahrat,takze tak za 4...matejovsky 4?to nemyslis vazne,jedinej hrac kterej tam je schopnej neco vymyslet....polak 2?to asi ne na zaloznika ani jednou nevystrelil a to je slaby...tak se uz prober prosimte prober ty odborniku
cubinho  12.06.2008 12:48
Ty jsi mi taky odborník
_Cesc_  12.06.2008 12:53
Ja nechcu nic rikat ae mame demokracii
Talkers  12.06.2008 12:56
Použiju tvojí větu:
se uz prober prosimte prober ty odborniku
_Cesc_  12.06.2008 12:58
to jo Všechnoználek
krusty  12.06.2008 12:34
líbili se mi: sionko, polák, plašil, matějovský, čech, baroš, grygera
nic moc: ujfaluši, vlček, jankulovski, koller
hrůza: jarolím a hlavně rozehnal (příště tam raději dát kováča)
Talkers  12.06.2008 13:14
Hodnocení Goal.com:
1 Cech P. Goalkeeper 7
2 Grygera Z. Defender 6
6 Jankulovski M. Defender 7
22 Rozehnal D. Defender 6.5
21 Ujfalusi T. Defender 7
4 Galasek T. Midfielder 8.5
17 Matejovsky M. Midfielder 7
3 Polak J. Midfielder 7
20 Plasil J. Midfielder 7.5
7 Sionko L. Midfielder 8
15 Baros M. Striker 7.5
Koller 6
Vlček 6

Takže pro ty,co kritizujou Galáska a Baroše,Galásek nejlépe hodnocený hráč zápasu spolu s Decem a Cristiankem,Baroš 3. nejlepší hráč našich...

1 Ricardo Goalkeeper 6
4 Bosingwa Defender 7
16 Ricardo Carvalho Defender 7.5
15 Pepe Defender 8
2 Ferreira P. Defender 7
7 Cristiano Ronaldo Midfielder 8.5
8 Petit Midfielder 5
20 Deco Midfielder 8.5
10 Joao Moutinho Midfielder 6.5
11 Simão Midfielder 6
21 Nuno Gomes Striker 7.5

Lépe než Baroš byli hodnoceni jen 4 hráči na hřišti
ital  12.06.2008 13:19
Jenže to Galáskovo hodnocení sráží to hodnocení ostatních.
cubinho  12.06.2008 13:19
Nechápu hodnocení Rozehnala a Grygery(vyšší). A Matějovský ma taky moc....
Talkers  12.06.2008 13:23
Jinak průměrný výkon podle Goalu je cca 6.5-7,aspon tak to mají většinou když se hodnotí UEFA/LM.Nižší než 3.5 jsem snad neviděl...
Dr. Kyslík  12.06.2008 13:42
Čech posral ten třetí gól.
Talkers  12.06.2008 13:53
už zase provokuješ
Andy Conceicao  12.06.2008 15:09
jn, Valdes by to vychytal i bez žvýkačky... to určitě
Ol!ver  12.06.2008 15:22
Dr. Kyslík  12.06.2008 15:37
Nojo, žvýkačka... imperialistický výrobek, sloužící pro vykořisťování dělníků... to se v Čr nenosí.
Andy Conceicao  12.06.2008 15:56
tak žvýkačka husákových dětí Pedro není vůbec špatná...
Dr. Kyslík  12.06.2008 19:01
Pedro fungovala i v devadesátých letech.
zahrada  12.06.2008 15:29
spíš ten první a druhý, i když samozřejmě já o něm netrvdím nic mezivesmírného takže od něj nemohu očekávat nadprůměrný výkon,,, to jen pro ty ostatní na bále pozůstalých
fantomas  12.06.2008 17:01
DominikH  12.06.2008 13:49
spíš ten druhej... Ten třetí podělal rozhodčí, odpískal neexistující faul, pak nechal portugalce rozehrát když míč nebyl v klidu
Ol!ver  12.06.2008 13:58
Petr Čech (90 min.) 2
Zdeněk Grygera (90 min.) 3
Marek Jankulovski (90 min.) 4
David Rozehnal (90 min.) 3
Tomáš Ujfaluši (90 min.) 2
Tomáš Galásek (72 min.) 2
Marek Matějovský (67 min.) 3
Jaroslav Plašil (84 min.) 3
Jan Polák (90 min.) 4
Libor Sionko (90 min.) 1
Milan Baroš (90 min.) 3

Střídající hráči

Stanislav Vlček (23 min.) 4
Jan Koller (18 min.) 4
Ol!ver  12.06.2008 14:30
priemerna znamka : 2,9
Rono7  12.06.2008 15:21
Baroš za 4!! Vyžral Sionkovi vyrovnávací gól, jak centroval Plašil (myslím), tak místo toho aby tam dal nohu, tak strčil ruku...Cigán jeden!!!
Rono7  12.06.2008 15:22
A jdště další chyby!
Rono7  12.06.2008 15:22
*ještě
Andy Conceicao  12.06.2008 15:24
Baroš hrál první poločas parádně... v druhém tam místo něho mohl jít Svěrkoš, ale podle mne chtěl Karel aby Bary cítil důběru.
Rono7  12.06.2008 15:27
Vsaď se, že až Brückner odejde, tak si Baroš už ani neškrtne..
Andy Conceicao  12.06.2008 15:29
uvidíme, neznám postoj Rady k Milanovi Barošovi.
Rono7  12.06.2008 15:29
No tak to nemusíš, Radovi to přemýšlí narozdíl od Brücknera, ten už tam nemá co dělat po MS06...
Andy Conceicao  12.06.2008 15:34
mohl tehdá zkončit.. ale dovedl nás opět na velkou akci a navíc to mám ve svých rukou ve skupině... co víc si přát? Kvalita hráčů oproti velmocím chybí.
zahrada  12.06.2008 15:30
rada se stane number one jen když postoupí letos ze skupiny... other no !
Talkers  12.06.2008 15:41
seš blbej.. běž zapálit svíčku a pomodlit se ke svatému cristiankovi,at ti dá bůh sílu to tady s náma vydržet
tompikCR7  12.06.2008 15:24
porugalsko je nej!!!!!!! a ti nasi osli to je hruza doufam ze ted prohrajou a pojedoou dom at uz je pokoj
Rono7  12.06.2008 15:26
S tebou jedině souhlasím...Ještě mezi nej.. patří Nizozemí a Španělé...
Andy Conceicao  12.06.2008 15:27
jn a proto už dloho nic Španělé nevyhráli a ani neuhráli dobrý výsledek.. jsou to borci
Andy Conceicao  12.06.2008 15:26
proč je Portugalsko nej? Protože Cristianko?
Rono7  12.06.2008 15:26
Tak tomu já nefandím, já fandím Messimu a R10..
Andy Conceicao  12.06.2008 15:28
to je hezké...
Rono7  12.06.2008 15:28
Komu ty?
Andy Conceicao  12.06.2008 15:32
No ČR samozřejmě.. z klubů Atléticu Madrid, Chelsea, Stuttgartu, Lensu a Fiorentině... z fotbalistů jsem měl-mám rád Ruie Costu, Giourkase Seitaridise, Pagliucu, Freye, Lamparda, Salase, T.A.Floa, Aliadiereho, Nedvěda, Sergia Conceicaa, Nestu, Zé Castra, Vieriho, Zidana atd., atd.
_Cesc_  12.06.2008 15:35
Valencia,Porto-----Fabregas,Quaresma 4ever
mastakillah  12.06.2008 15:51
jedine zidane
zahrada  12.06.2008 15:31
verdadero
Talkers  12.06.2008 15:39
to jo,cristianko je nejlepší!!! jupíííííí
Andy Conceicao  12.06.2008 15:47
Sion fakt fantazie... má formu jako hrom
kaka 22  12.06.2008 16:07
good je Jankulobsky
fotbalvali  12.06.2008 16:10
Naprosto nesouhlasim znamkou pro Jana Polaka... vsechno tam hral on cela ceska hra stala na nem zahral velmi dobry zapas...a co se tyce deca tak prvnich 20 minut snim mel problemy
Potty  12.06.2008 16:14
200.
rekso_O_nek  12.06.2008 19:22
stejně si myslím že v semifinále se na nás usměje více štěstí:-)
Dandy-Kroky  12.06.2008 20:09
Souhlas
borec 1  12.06.2008 21:42
Nejlepší jednoznačně Sionko. Nejhorší Galásek, Matějovský a Rozehnal.
fantomas  12.06.2008 21:47
Galásek.
not  12.06.2008 22:48
Matějovský a Rozehnal .....ale na to jak Galáska nemusím se mě poměrně líbil, až na tu špatnou rozehrávku, jedne z jeho nejlepších zápasů za poslední dobu
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama