reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Opavský Kozák přestoupil do Lazia

05.07.2008 13:45 - Aktuality
Libor Kozák (© sfc.cz)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2510
Související články
Komentáře (116)
cipsa  05.07.2008 12:43
Fíha
lexess  05.07.2008 12:44
bez šance
Frankie_Yeah  05.07.2008 12:44
to by vysvětlovalo,proč Rocciho pustili na olympiádu
senegalec  05.07.2008 12:45
tak to me zaskocilo..to je skoda uz sem cekal ze pujde do sigmy a aspon bych videl jak hraje
okie  05.07.2008 16:38
kdy uz se tihle mladi kluci poucej a zustanou doma dokud opravdu neco nedokazou.Bohuzel s velkou pravdepodobnosti o Liboru Kozakovi slysime pravdepodobne naposled.Priste uz to bude za deset let az se bude vracet.
T.Honajzer  05.07.2008 12:48
To je blbec To říkám jako fanoušek Opavy
Perodaktyl  05.07.2008 14:23
tak to jsi blbec ty!
vandertom  05.07.2008 12:49
A to měl jít do Sigmy....
Bobr.1  05.07.2008 12:49
to te neomlouva
stephan  05.07.2008 12:49
Zarate- Kozak , utok v pristi sezone
cermo7  05.07.2008 12:50
Opět je vidět kolik znalců fotbalu je mezi námi!! Jako nedivím se je to velký talent a Lazio ho koupilo podle mě do budoucnosti.Bude to jako s Jardou Šedivcem toho si taky před nějakým časem koupil Juventus a teď hraje v druhé lize a chodí po hostováních.Přeju mu ať se prosadí.Člověk nikdy neví co se může stát
marty9637  05.07.2008 12:54
talent, kterej bude vysedávat na lavičce, nebo hrát za mládež kdyby dostal šanci v lize tak by se mohl pořádně předvést a sbírat zkušenosti
pista.no.1  05.07.2008 13:01
už nemuze hrat za mladez
steve5  05.07.2008 13:02
on spíš myslel béčko, jako hraje hable s mazuchem
pista.no.1  05.07.2008 13:05
no mladez a becko je rozdil ale ok ;-)
vandertom  05.07.2008 13:06
Jenže Hable s Mazuchem hrají v Fiorentině za mládežnický tým v soutěži Primera....
steve5  05.07.2008 13:11
dobře budu přesnější..... bude hrát za lazio v juniorský soutěži, kde mimo jiné hrají i hable s mazuchem za fiorentinu... a budu ještě přesnější: nevím jesli má taky lazio tuhle juniorku ale byl bych hodně překvapenej kdyby neměli, stačí?
marty9637  05.07.2008 13:15
no já myslel, že za juniorku ještě hrát může, když je stejně starej jak hable i Mazuch, tak to je moje chyba teda ale i tak si myslim, že nebude hrát za áčko
steve5  05.07.2008 13:20
sezonu 07/08 by ještě mohl ale od příští už ne
marty9637  05.07.2008 13:23
jj moje chyba teď sem si to zjistil
steve5  05.07.2008 13:13
možná jsme se špatně pochopili, já mám za to že primavera je béčko
pista.no.1  05.07.2008 13:15
no proste za mladez uz hrat nemuze (mladez je pro me dorostenecky vek) a ten on uz nema
GATTUSO  05.07.2008 14:49
primavera...
no10  05.07.2008 12:53
takovych hracu kupujou tyhle tymy hodne...a casem se uvidi jestli se prosadi...vetsina z nich konci v nizsich soutezich nebo se vraci zpatky..........
Lapíz  05.07.2008 12:55
Ty vado, to je překvápko jako Opava!
marty9637  05.07.2008 12:56
dobrý by bylo kdyby ho nechali ještě rok hostovat třeba v Olomouci, nebo v jinym českym prvoligovym jinak to bude to samí co se všema mladejma co šli pryč takhle brzo
steve5  05.07.2008 12:57
nevím, nevím... přiznávám se že jsem ho viděl hrát jen jednou a to mě nijak nenadchl, ale stejně si myslím že jakýkoliv hráč bez zkušeností z první ligy se nemůže okamžitě prosadit v dobrém zahraničním klubu, čímž lazio bezesporu je... dyt ani d. jarolím s plašilem nehráli hnedka a hromadu let tvrdě makali aby se dostali do áčka... doufám že se mýlím a kozák se chytne jinak to s nim skončí jako s už zmiňovaným jardou šedivcem.. ale můj názor je že se měl otrkat v prvoligovém klubu (nabízí se ostrava, olomouc, brno..... ) a pak terpve přestoupit do zahraničí, tenhle přestup vidím spíš jako zkažení dalšího velkého talentu
Alf da Gama  05.07.2008 12:58
No tak to mě velmi překvapilo. Radši bych ho viděl třeba ve Slavii.
lada.sp  05.07.2008 12:58
nevím, ale tudy cesta nevede... to je cesta do pekel pro celý český fotbal
T.Honajzer  05.07.2008 12:59
Za dva nebo tři roky je zpátky v Opavě, protože pochybuji, že ho bude bavit sedět na tribuně
Lapíz  05.07.2008 13:13
No, to zase ne. Pochybuju, že ho budou s áčkem vůbec brát...bude hrát za rezervu nebo co já vím, co tam mají... Ale momentálně nemá asi moc šancí...
Bosingwa  05.07.2008 13:10
Z druhe ceske ligy do prvni italske to je moc rychli posun zadny stredni bod mel jit nejdriv do nejakeho prvoligoveho klubu
Lapíz  05.07.2008 13:15
Kdyby šel například do Olomouce, věřím, že by si ligu zahrál...v Baníku by se asi těžko prosadil do základu, ale budiž...ale Lazio???

Na pohádky typu Opava => Řím, moc já nevěřím...
Lapíz  05.07.2008 13:11
Já nevím, jestli si to někteří ti talentovaní kluci uvědomujou dobře... Zkratkovitě řečeno, tohle je totální blbost. Ať to dopadne, jak to dopadne, pro tyhle mladý kluky by měl být prvořadý cíl prosadit se v české nejvyšší soutěži. Pokud budou přestupovat záhy po dovršení dorosteneckého věku ledabyle do klubů na té nejvyšší evropské úrovni, zmaří (ve většině případech) svojí vlastní kariéru. Zbytečnost těchle přestupů se odráží v pozdějších návratech "ztracených synů" ... Ale v tomhle se jenom odráží to, že kvalitativně a vlastně i kvantitativně je česká nejvyšší fotbalová liga pro všechny druhořadá... Každej fanoušek by byl jistě rád, kdyby se Kozák prosadil jako jiní (Plašil). Přesto si myslím, že by bylo logické zůstat tak do svých 23-5 let a vyhrát se v Gambrinus lize. Nabídky by přišli možná i o něco dřív. Aspoň by si zvykli na dospělácký fotbal (i když to Kozákův případ není).

Doufejmě, že se mu to podaří ... jen aby svůj talent neutopil ve fontáně di Trevi...
kyry  05.07.2008 13:21
Naprosty souhlas, nehraje ani ceskou nejvyssi soutez a hned skok do lazia, tohle neni spatne jen pro nej, ale pro celej ceskej fotbal......pokud to bude pokracovat dal, tak pude ceskej fotbal uplne do ha*zlu.
Lapíz  05.07.2008 13:26
Bože, kdyby tihle klucí zůstávali --- dovolím si říct, že by úroveň naší soutěže šla rapidně, rapidně nahoru. Nemůžeme ale po např. Šimůnkovi (kterýmu se naštěstí daří a hraje), Mazuchovi, Hablemu, Štěchovi, Feninovi a dalších chtít, aby zůstávali a plácali se v našich stojnejch vodách (narážka na fungování ČMFS)... A to je ten největší problém!
marty9637  05.07.2008 13:21
máš pravdu... Plašil se sice prosadil, ale stálo ho to dvakrát víc sil než kdyby zvolil tvoji variantu, protože i když hrál dobře tak to nebyl francouz ani žádná drahá posila, tak mu nedávali tolik prostoru.. Kozáka sem ani vidět hrát neviděl, ale statistiky mluví za vše a i co sem slyšel od Opaváků má na hru velikej vliv, že když nehraje, tak šla celá Opava hodně dolů
Lapíz  05.07.2008 13:28
Jenže bohužel hra Lazia nebude záviset na nějakým kloučkovi z Opavy... Tam se z něho nepo... víš co myslím...
marty9637  05.07.2008 13:39
no jasně no... třeba budou v Itálii rozumný a daj ho na hostovačku do Olomouce
Lapíz  05.07.2008 13:45
Souhlas! Kdyby přišel, mohl by se vyhrát... Aspoň tedy něco...
Brezinho  05.07.2008 13:15
Se zase podle mě předvedli agenti, kteří vybrali tým, který nabízel nejvíc a šup tam s hráčem. Bylo by lepší kdyby hrál nějaký rok GL, protože je nerelně, aby hrál náš druholigový hráč hned Serii A. To by musel být obrovský talent. Jsem z tohodle přestupu zklamaný, stejně jako s přestupem Kaloudy.
pista.no.1  05.07.2008 13:18
jj opava podle me na tom chtela co nejvic vydelat
Brezinho  05.07.2008 13:27
přesně tak.
Lapíz  05.07.2008 13:31
Jako máš pravdu, ale stejně se mi zdá 1,2 mil. eur málo...nemůžu si pomoct... Ale v čechách by za něj dostali max. 3/4 týhle částky, když to ještě hodně přeženu... Takže naprostej souhlas...
marty9637  05.07.2008 13:35
ale pak by dostali procenta z eventuálního prodeje do ciziny no a vem si že to může být i 20procent a hvězdy ligy se prodávají za 120mil., takže kdyby zariskovali, tak by na tom pořádně vydělali
Lapíz  05.07.2008 13:41
jj...máš pravdu...pokud bude pšenka kvést, Opava nahrabe kapsy...a nebude se už nikdy moc bát z nějakýho případnýho krachu soutěže...
marty9637  05.07.2008 13:45
přesně akorát, že Opava asi teď není v situaci ve který by mohli riskovat... za chvilku nám odejde mareček, Morávek, Necid a z naší nadějně vyhlížející budoucnosti zbydou jenom střípky.. mělo by se to nějak zastavit
Brezinho  05.07.2008 13:58
Je to škoda, že odcházejí takoví hráči, s takovou bude GL horší a horší. Všechny přísliby do budoucnosti mizí v dáli
marty9637  05.07.2008 14:10
no právě proto se mi moc líbila ta slova Mokrýho o naší vynikající lize... když se nedokážou udržet talenti
Lapíz  05.07.2008 14:13
Mokrej je debil, jeho citáty či slova si nepamatuj, protože by sis tím pěkně zaneřádil software!
marty9637  05.07.2008 14:19
no tak proto mi de ten net, tak pomalu díky
Lapíz  05.07.2008 14:25
spanhel  05.07.2008 13:36
Proč z přestupu Kaloudy?
Brezinho  05.07.2008 14:01
Kalouda prodle mě zatím na to nemá hrát v základu. A jeho přestup byl moc uspšchaný. Vždyť v Brně hrál dobře, ale jenom půl roku a ve všech zápasech azse tak neexceloval. Neměl bych nic proti tomu, kdyby hrál v nej formě v rámci svých možností třeba dva roky v GL, ale půl roku na hodnocení je málo, takových podobných hráču tu už bylo.
spanhel  05.07.2008 14:05
V CSKA Moskva má mnohem lepší podmínky pro růst, teď navíc odehrál celou přípravu, takže dostávat příležitost bude.
Vitus_Urbo  05.07.2008 13:17
fan-thomas  05.07.2008 13:19
Udělal chybu,měl jít do první ligy a do zahraničí přestoupit až by byl hvězda první ligy
Lapíz  05.07.2008 13:21
Heleďte, jestli si tady někdo myslí, že tam přestupuje proto, aby hned hrál za áčko --- to je prostě blbost. Za prvé, musí si zvyknout na chod klubu a celkově na italskej styl hry. Za druhý, stejně bude nastupovat za juniorku, kde může získat prvotní zkušenosti. Může se vyhrát a poté jít třeba na hostovačku do nějakýho vysoko postavenýho druholigového nebo podprůměrného prvoligového mančaftu. Poté bude záležet jen na něm - buď si zastřílí a předvede, že je v něm zabiják nebo půjde do ... lů a odejde zase zpět nebo nedej bože do nějaký nižší italské ligy... nebo zkončí v druholigovém rakouském klubu...
pista.no.1  05.07.2008 13:26
uz jsme to resili nahore, za juniorsky "mančaft" hrat nemuze "poněvadž" nema dorostenecky vek
Lapíz  05.07.2008 13:26
juniorka je pro mě béčko, chlape... Juniorka není dorost...
pista.no.1  05.07.2008 13:31
no ok no, pro me je to dorost
Špak  05.07.2008 13:22
Tak tohle nečekal nikdo........je to talent ale na jaře se mu nedařilo..Měl zůstat v SFC nebo jit do Sigmy aspon by se vic rozehral....myslim že zase hrali roli peníze Ale na druhou stranu to jsou ve,ké skušenosti.Tak at se mu daří mohl by se prosadit
Davis  05.07.2008 13:26
to je usak poradny podle obrazku...!!!!!
MIKINHQ  05.07.2008 13:31
nema na to
Frankie_Yeah  05.07.2008 13:43
Lazio potvrdilo příchd argentinského útočníka Maura Zarateho. Ten bude v římském klubu zatím hostovat z katarského Al-Sadd, Lazio ovšem má opci na případný přestup.
v tom případě asi Kozák by mohl jít hostovat do nějakého českého klubu
muhammadali  05.07.2008 13:45
Ja by som ho poslal do druhej italskej ligy sa rozohrat
marty9637  05.07.2008 13:49
lepší by byla česká liga rozhodně. Jen by se místo toho, aby myslel jenom na fotbal se bude muset učit jazyk, zvykat si na samostatnej život, dostat se do kolektivu... ještě neni hotovej hráč, aby tohle všechno zvládnul
muhammadali  05.07.2008 13:59
Ale ja myslím, že Lazio aby ho dalo rozohrat do 2. TALIANSKEJ LIGY Aby sa naučil jazyk a zvykol si
vandertom  05.07.2008 14:01
No jenže on bude chtít zůstat v Laziu. Aby to dokázal, aby si zvykl na jazyk, aby viděl jak to tam chodí....
muhammadali  05.07.2008 14:20
Jo to je síce pekné, ale má to svoje pre a proti
vandertom  05.07.2008 14:21
To každá možnost.
muhammadali  05.07.2008 14:24
No hlavne tie proti vandertomes
Lapíz  05.07.2008 14:01
Na druhou stranu - v Serii A by se jazyku nenaučil, kdyby nastupoval??? Já vím, naprostá utopie. Ale souhlasím s tebou! Myslím si ale, že bude hrát za juniorku (béčko) a nikam na hostovačku nepůjde... nejsem ale Sibila, budu mu fandit...
marty9637  05.07.2008 14:07
já vim jak si to myslel a právě proto teď by měl věnovat všechno jenom fotbalu, a pak třeba přestoupit a ne učit se jazyk, nebo se snad v seriiB mluví česky?? Až bude hotovej fotbalista, tak ok, ale teď je brzo
muhammadali  05.07.2008 13:44
Každopádne držím palce na tej fotke vyzerá jako jednoduchý chlapec z dediny, uvidíme čo s ním spraví Rím
Lapíz  05.07.2008 13:55
muhammadali  05.07.2008 13:59
bruce  05.07.2008 13:53
ještě si někdo myslí, že to pravdilo 6+5 bude škodit fotbalu?......až se to konečně zavede, tak takoví talentovaní playeři zůstanou aspoň tak 2-3 roky ve své domovské soutěži kde se rozehrajou a ukážou co v nich je a zároveň svým výkoneme posunou domácí soutěž kvalitativně výše.......zatímco teď se po všech těch Kaloudech, Mazušíš a Kozácích zavře voda.... ........
muhammadali  05.07.2008 13:57
Pod toto sa podpisujem
Lapíz  05.07.2008 13:58
nezůstanou, věř tomu... Půjdou stejně jako šli ostatní, protože nemaj rozum...
merengues  05.07.2008 14:08
marty9637  05.07.2008 14:12
to se teprve uvidí, ale bylo by to dobrý..
Lapíz  05.07.2008 14:15
marty9637  05.07.2008 14:17
sem chtěl reagovat na Bruce
Lapíz  05.07.2008 14:25
Aha, jsem to právě nechápal... ani pozpátku mi to nedávalo smysl...
Perodaktyl  05.07.2008 14:30
Kozak je jiny nez Hable, Mazuch a spol....je to velmi skromny a cilevedomy klub, verim, ze vi, co dela...podle me bude hrat za 2 roky v Laziu zaklad ..a jinak Opava si ted asi pekne namastila kapsy, 30 milionů korun za mladeho hrace bez zkusenosti z 1. ligy ..hlavne, ze nesel do Slavie, tam by se zakopal...a stejne tak ve Sparte...to uz je pro nej lepsi to Lazio...ted aby SFC sehnala nejakyho dobreho utocnika s prvoligovymi zkusenostmi...sice uz ma Sultese, ale chtelo by to jeste jednoho...
vandertom  05.07.2008 14:33
Jak mužeš vědět, že Hable s Mazuchem jsou uplně jiní? V čem, copak je znáš??
muhammadali  05.07.2008 15:04
Chodil s nimi do školy
Lapíz  05.07.2008 14:37
"je to velmi skromný a cílevědomý klub"

Jinak naprostej nesouhlas s 67,5 % textu...
marty9637  05.07.2008 14:40
s čím teda souhlasíš?? mě se tam nelíbí nic
Lapíz  05.07.2008 14:49
Souhlasím s tím, že si Opava namastila kapsy... ... vlastně to není 32,5 % textu, ta jedna věta...dobře ... nesouhlasím s 98,21 % toho co napsal ... protože je to blbost a nelogická úvaha plná kravin ...
Perodaktyl  11.07.2008 13:02
tak to jsi KOKOT!
Perodaktyl  11.07.2008 13:02
chtel jsem napsat KLUK? čůráku!!!!!!!!
sterda  05.07.2008 14:48
Z Opavy rovnou do Lazia? No nevím, měl to vzít přes Baník či Slavii, oba kluby o něj měly zájem.
GATTUSO  05.07.2008 14:54
hm, tak pokud to není SUPERTALENT, který na to fakt má (v životě jsem ho neviděl hrát), nebo v Laziu nechtějí, aby zakrněl..., bylo by třeba pomalu mu shánět šikovný hostování. samozřejmě v Itálii, aby si zvykal...
Radys20  05.07.2008 15:03
si myslim že hráči by neměli odcházet takhle mladý, at nejdřív ukážou v český lize co v nich je...stejně si v těch klubech nezahrajou a kdo říká že jo, tak je naivní
Deco  05.07.2008 15:03
Je to mazec no hrál jsem s ním ve všech mládežnických výběrech Slezského FC, takže ho znám velmi dobře. Snad ví, co dělá je to slavnej klub, každej mladej hráč by tam chtěl hrát, kdyby o něj projevili zájem, ale na druhou stranu peníze a sláva nejsou všechno souhlasím s názorem, že by se měl rozehrát v menším klubu ... stejně si myslím, že ho Lazio pošle na hostování třeba do Sieny nebo nějakého jiného "provinčního" italského klubu ... nebo se vlastně nabízí ta juniorka jako Hable s Mazuchem, na áčko ještě nemá ... ale je mladej, vždyť je mu teprve 19, takže má ještě dost času ukázat, jestli to byla či nebyla správná volba ... tak ať se daří CECO, držím palce
Lapíz  05.07.2008 15:05
Hodně nad vámi vyčníval?
marty9637  05.07.2008 15:08
a neznáš náhodou Petra Staňka taky hrál za Opavu, a pak v 15 letech přestoupil k nám do Blšan je asi ve stejnym věku jako Kozák.. vůbec nevim co s nim je
Deco  05.07.2008 15:13
no on právě nevyčníval dlouho vůbec, až ve starším dorostu po příchodu trenéra Nečka, kterej nás trénoval jednu sezonu, neskutečně fotbalově vyzrál a stal se z něho nejlepší střelec druhé ligy ale původním povoláním je to stoper, hrával dlouhou dobu v obraně
Lapíz  05.07.2008 15:26
Hmmm...jaký jsou jeho největší přednosti??? Já jsem ho hrát neviděl, tak nevím...
GATTUSO  05.07.2008 16:01
Neček ? ten mě trénoval chvilku v Třinci. docela kámoš s Hapalem, ne ?
plechi  05.07.2008 15:17
100. pro kozáka, ať mu to vyjde
axiiik  05.07.2008 15:19
DECO to máš pravdu ale ikdyž hrál stopera tak byl jeden z nejlepších střelců ne?... sem to slyšel.... ale tak když ho opava ve 12 vybrala tak něco v něm bude..... prostě budu držet palce ať dělá opavě čest
Deco  05.07.2008 15:34
No, tak jeho největší přednost bude určitě hra tělem a výběr místa v pokutovém území ... co se týče toho, že byl jako stoper nej. střelec tak to zase pravda není ... nejlepší střelec byl v sezoně, kdy ho trenér šoupnul do útoku, ale jen na jednu sezonu, pak hrál zase stopera a nakonec hrál se mnou ve středu zálohy ... v tom útoku dal 16 gólů za sezónu
axiiik  05.07.2008 15:49
Deco nebo spíš ikdyž byl jako Defenzivní záložník(co hrál myslím), nebo stoper... tak dával hodně golů.... a s tím výběrem místa to musím souhlasit to šlo jak hrál za muže poznat že on vžddycky stojí tam kde má...Deco a za co ty teĎ hraješ?
forzza  05.07.2008 15:52
Nema sanci se prosadit,lazio nebude cekat az zacne davat goly,Lazio uz nepatri do top 4 ale bude chtit se tam dostat,pokud neda hned goly,tak nebude ani na lavce
Deco  05.07.2008 15:53
Já jsem teďka skončil jako dorostenec, takže nevím co se mnou bude dál nebo co se mnou pan Hadamczik jako manažer SFC zamýšlí
axiiik  05.07.2008 15:58
Tak ti přeju ať se ti vydaří tvé budoucí angažmá nebo jestli budeš hrát za Áčko tak za áčko.......chceš my icq že bychom pokecali:-d
Deco  05.07.2008 16:02
za chvilku fičím na stadion, je tam oficiální rozloučení s Liborem a přátelák s Karvinou ... a s kým to vlastně mluvím?
axiiik  05.07.2008 16:03
s fandou opavy... bydlím v palestině..... no chtěl jsem jet taky ale prší tak nejedu no:-(
axiiik  05.07.2008 16:08
Jo a je mi 16:-) když budeš chtít pokecat si mě přidej na icq 297583013.. čus.. a těšilo mě...
stalingrad  05.07.2008 16:45
Uvedomte si ze tyhle velke kluby zkupuji velke mnozstvi talentu z ruznych koutu sveta ,takze pro me neni prekvapeni ze chnapli po kozakovi a myslim ze neudelal spatne pokud se chytne v primavere tam muzou hrat hraci do 20 let.Tak ma realnou sanci si pristi sezonu vydobyt hostovacku treba v Turine,Bergamu,Siene atd.....,,,,podivejte se na Mazucha s nim uz pocitaji v Acku,nebo Pekhart sel taky tou cestou,Stech jak bysmet,ale samozrejme muze dopadnout jako Limbersky ci Sedivec ale stejnak si myslim ze neudelal spatne.Pochyti hodne zkusenosti v primavere se to jen hemzi talentama a je hodne sledovana, takze preji ti hodne stesti chlapce at jim to v primavere ukazes
Cannabuds  06.07.2008 07:05
párkrát sem ho hrát viděl, a nebylo to nic moc. Moc se mu nechce běhat. Góly střílel akorát na podzim a dal jich tolik proto že vždycky náhodou stál tam kde se míč odrazil a kde mohl bez problémů zakončit(i do prázdné branky). Na jaro neukázal vůbec nic nešlo ho na hřišti vidět a to říkám jako fanoušek opavy
scouser  06.07.2008 10:09
jo tomu se rika vyber mista, kamo, a kdyby to neznal treba takovy v. Nistelrooy, tak se nikdy nedostane tam kde je
warrior100  17.07.2008 15:00
jasne
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama