reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

O Aršavina bojuje Barcelona s Chelsea

03.07.2008 12:53 - Aktuality
Andrej Aršavin (© teamtalk.com)
 
Zenit Petrohrad sice útočníka Andreje Aršavina nechce prodat, jenže mu možná nic jiného nezbude. Ruský reprezentant chce z klubu odejít, v tuto chvíli se o jeho služby přetahují Barcelona s Chelsea.

"Nechceme Aršavina prodat," potvrdil Konstantin Sarsanja, poradce prezidenta Zenitu. "Právě proto potřebujeme, aby se setkal s vedením. Abychom si vyjasnili situaci."

"Rozumím tomu, že chce hrát v cizině. Ale nezajímá ho jedině přestup do Barcelony, je tady taky Chelsea, a přestup do Londýna nikdy nevyloučil ," pokračoval Sarsanja. "Vedení Chelsea je seznámeno se situací, už mluvili s jeho agentem."

Podle anglických médií je Chelsea momentálně favoritem na získání Aršavina, přestože hráč vyjadřoval touhu hrát za Barcelonu. Londýnský klub je údajně domluven se Zenitem na odstupném, které by se mělo pohybovat kolem 12 milionů liber.

Španělská média zase tvrdí, že se Barcelona zdaleka nevzdává. Podle Sportu přichystali Katalánci novou, zatím nejlukrativnější nabídku, která přebije i tu od Chelsea.
Autor: Radim Šantrůček / teamtalk.com
Počet zobrazení: 2270
Komentáře (195)
altair  03.07.2008 12:55
Za 12 mega bych ho bral
blaugrana  03.07.2008 12:55
teraz sa ukaze, co za ludia su vo vedeni Zenitu
merengues  03.07.2008 12:57
Proč? Že za něho chtějí co nejvíce peněz? Zájem Chelsea je to nejhorší, co vás mohlo potkat .
RafteR  03.07.2008 14:02
altair  03.07.2008 14:22
blaugrana  03.07.2008 12:59
mne sa jedna skôr o to, ze Zenit tie prachy nepotrebuje..a ukaze sa ci sa odvdacia Arsavinovi tím, ze mu umoznia hrat za Barcelonu...alebo prijmu spinave peniaze od Abramovica
bruce  03.07.2008 15:13
oni se mu odvděčili především tím, že ho královsky platí....a pustí ho tam, kdo jim nabídne nejvíce - což je naprosto standardní postup, který nepochopí jen opravdu natvrdlý fan Barcy
herbage  03.07.2008 13:00
12mega liber? To by si mohl dovolit i Arsenal, to mi nějak nesedí, když odmítli 20mega od Barci. Já bych jim poslal Shevchenka + 10mega a byli by všichni šťastní.
blaugrana  03.07.2008 13:01
vplyv abramovice...mozna jim uz hodil nejaku "bokovku"
Ol!ver  03.07.2008 13:01
na miesto Ronaldinha sa jednoznacne hodi
T.o.m.i.g.u.n  03.07.2008 13:04
já myslím ať tenhle borec přestoupí kam chce, tak shoří jak papír...
patas92  03.07.2008 13:06
taky si myslim
T.o.m.i.g.u.n  03.07.2008 13:10
může jen překvapit...prostě hrát ruskou ligu, pak zazářit na EURU je něco jinýho než hrát celý rok španělskou nebo anglickou ligu....to je prostě rozdíl jak prase...takže by mohl jen překvapit, a takovýhle ne dost pravděpodobný překvapení kupovat za 12 mil. liber mi přijde docela blbost..
melio  03.07.2008 14:10
konečně správnej názor
Bobr.1  03.07.2008 13:05
radsi chelsea nez barcelona hodi se k nemu vic anglicka hra
blaugrana  03.07.2008 13:07
herbage  03.07.2008 13:08
Chelsea by měla začít hlavně prodávat, 37hráčů je děsně moc, musí se dostat tak na 24, max 28.
Danis  03.07.2008 13:10
Kde si vzal 37 hráčů ?
herbage  03.07.2008 13:12
Trasfermarket.de, maj suverénně nejdrahží kádr na světě.
Danis  03.07.2008 13:27
Pošli odkaz docela mě to zajíma nevim o tom že by Chelsea měla v kádru 37 hráčů ... Jsme fanoušek Chelsea
herbage  03.07.2008 13:28
http://member.transfermarkt.de/de/verein/631/fcchelsea/uebersicht/startseite.html
Talkers  03.07.2008 14:38
Musíš brát,že jen v obraně je Alcides,Boulahrouz,Rajkovič,Cork a Mancienne na hostování,nebo se z něj vrátili... A většina se na hostko zase vrátí... V obraně nám zůstane základ pravděpodobně Cole,Carvalho,Terry,Bosingwa a náhrada za ně Bridge,Ivanovič,Alex,Ferreira... Ostatní půjdou hostovat. Pokud Carvalho nebo někdo jiný odejde,přesune se k nám někdo z těch ostatních...
V záloze máš Essien/Maka - Deco,Lampard a krýt jim bude záda Ballack a Obi.. Sidwell odejde a zbytek jsou junioři,kteří půjdou opět na hostování nebo budou v juniorce...
Pak máš křídla NĚKDO a J.Cole,s tím,že ten někdo bude Malouda nebo někdo nově příchozí. Záda jim kryje Anelka,Kalou,Sinclair... SWP zmizí.
útok máš Někdo,což může být Drogba,Sheva nebo někdo jiný,kdo přijde a pak náhradníci,což bude Sheva,Anelka,Kalou,Di Santo..Očekávám,že minimálně 2 z Drogba,Sheva,Anelka,Kalou odejdou... Odchod Pizzara nemusím snad ani zmiňovat...

Momentálně se ještě obchody nerozjely,vždyt kolik hráčů kdo prodal? Barca jednoho,Real nikoho snad... Na tohle je čas..
herbage  03.07.2008 14:54
Vidím to pdobně, nechal bych: Čech, Cudiccini, Bosingwa, Ferreira, Alex, Carvalho, Terry, Ivanovič, Bridge, A.Cole - Mikel, Makelele,(Fernandes z Vale), Essien, Lampard, Deco, Ballack(možná odchod do Bayernu) - J.Cole, Malouda, Kalou, (Aršavin nebo Quarsema) - Drogba, Anelka, zbytek hráčů dochod.
merengues  03.07.2008 15:13
Ballack opravdu sedět nebude , někdo musí z kola ven.
Talkers  03.07.2008 15:17
Tak někdo sedět musí.. Máme 3 střední záložníky nad 30 let a Ballackovi je 32,Decoovi je 31 a Lampsovi 30... Vidím to tak,že se budou tak nějak střídat
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:19
chtělo by to,aby někdo z těch 3 odešel,mít 3 tak velký hvězdy na jeden post nemůže dělat dobrotu
herbage  03.07.2008 15:21
Lamaparda ne, Ballacka hrál skvěla na ME, ale měl by jít zpátky do Bayernu.
Talkers  03.07.2008 15:32
To pochybuju,že by ho v Bayernu brali zpátky,navíc se vyjádřil,že by u nás chtěl ukončit karieru...
vandertom  03.07.2008 15:15
Quaresma de do Interu. Pochybuju, že by v CHelea chtěly další křídlo.....
herbage  03.07.2008 15:19
J. Cole, Malouda a Kalou je málo, navíc SWP odejde a Malouda možná taky. Chtělo by to jedno škovnější, takže Aršavin by mohl jít, quaresma taky, ale ten je vážně nepravěpodobný, Scolari ho nestavěl a dal přednost i Simaovi, což nesl určitě těžce. A Ronaldinha vážně nechci, takže proto Aršavin. Když už ne do Arsnealu, tak do Chelsea
vandertom  03.07.2008 15:26
Stejně i tak si ale nemyslím, že by RQ šel do Chelea. Podle mě jasnej inter na 95 %
fantomas  03.07.2008 15:19
Ted se ukazuje, že koupě Deca byla uplně na nic.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:20
důvod?
fantomas  03.07.2008 15:21
Lampard, Ballack..
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:23
jenže Deco je úplně jiný typ hráče,navíc nám takový typ hráče chybí už asi 2 sezóny,tak nemíchej jabka s hruškama...
fantomas  03.07.2008 15:25
Frankie_Yeah 03.07.2008 15:19
chtělo by to,aby někdo z těch 3 odešel,mít 3 tak velký hvězdy na jeden post nemůže dělat dobrotu

Sám to píšeš...už vidim jak hrajete Maka-Ballack, Lampard, Deco...to by byl pruchodák, až by se mi to líbilo.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:29
já chci,aby odešel jeden z dvojice Ballack,Lamps,oba jsou sice skvělí hráči,ale typově podobní a s lavicí se ani jeden taky nesmíří,příchod hráče typu Deca byl nezbytný,proto říkám,že meleš jabka s hruškama...
fantomas  03.07.2008 15:30
Furt je to stejnej post, tak sem to myslel. Pokud jsi smířenej s odchodem jednoho z dvojice Lampard-Ballack, pak je to ok, ale podle mě jsou na svůj věk přeci jen příliš drazí, aby je někdo vykoupil.
Talkers  03.07.2008 15:34
Tip bych to na rotační systém ala Rafa Benitéz Už jsou to přeci jen starší hráči,každej z nich odehraje nějakých 30 zápasů za sezonu...
fantomas  03.07.2008 15:36
To je nápad. Jednou to odehraje Bridcutt se Sidwellem, příští kolo zase nastoupí Lampard s Decem.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:37
Bridcutt je defensivněji zaměřený...když už,tak Smith
fantomas  03.07.2008 15:38
Dobrá, dobrá.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:35
Ballack může hrát bez problémů staženějšího středovýho,já bych ho tam i uvítal a převážnou část letošní sezóny tam taky hrál...rozhodně Ballack,Deco nehrají stejný post
fantomas  03.07.2008 15:38
Když je potřeba, muže Ballack zahrát i DM i AM, s tim že sice nebude režírovat hru, ale jako dispečer je výtečný. To se pak spíš nabízí ten post DM alias CDM, ale ten má zase, troufám si říct, rezervovanej Makelele.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:41
hrajeme na 3 středové záložníky
Maka
Ballack
Deco(Lamps)
to je pro mě asi tak ideál(sorry,Lampsi),Lamps mi zapadá pouze místo Deco,kdežto Ballack zahraje adekvátně všude
fantomas  03.07.2008 15:43
Aha, já kalkuloval s tim, že Lamparda na lávku neposadí.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:44
no,vzhledem k tomu,že vím,jak mu vyhovuje post CMF,tak mě nic jiného nenapadá
fantomas  03.07.2008 15:50
Já bych se zase vsadil, že jen vzhledem k tomu, jaká je to ikona a v očích fanoušků modla, tak si to ani Scolari nedovolí.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:56
já vím,a to mě právě vadí,Lampse mám sice hodně rád,ale pokud bude hrát tužku,tak je blbost,aby hrál za zásluhy
Talkers  03.07.2008 15:47
Asi tak.. Lamps se moc oddaně nechová,navíc letos nic moc.. Bohužel má obroskou výhodu v ekonomickém přínosu,je to prakticky nedotknutelný hráč

Jinak na webu Chelsea je zajímavej článek,přečti si ho
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:55
autor to vystihl úplně dokonale,dalo by se říct,že Lamps poslední sezónu těžil hlavně z prestiže z minulosti a oblibou u fanoušků,proto bych jeho odchod rozdýchal(dříve by to neexistovalo),navíc ten jeho přístup,kdy se snaží z vedení vytřískat prachy se mi taky dost hnusí,i proto,že ho Chelsea v podsatě dostala do společnosti nejlepších hráčů PL(o kom jiném,by se to z našeho současného kádru vyjma Terryho dalo říci?) a pak se chová k prodloužení smlouvy,o kterém tak vytrvale prohlašoval,že je ochotný jej podepsat,takhle zdrženlivě...nevím,no,mě se to vůbec nelíbí,a pokud se v tomhle směru nezmění,nejspíš bude jeho odchod nevyhnutelný
Talkers  03.07.2008 16:09
Pokud vedení rozdýchá jednání Didijéra,tak Lamps je jen slabej odvar...
Frankie_Yeah  03.07.2008 16:10
jestli mu chtějí dát Lampsovi těch 140M,tak to je výsměch
Frankie_Yeah  03.07.2008 16:11
pardon,to "mu" tam nemělo být
fantomas  03.07.2008 16:12
To už by bylo vážně špatný...
Frankie_Yeah  03.07.2008 16:12
? nějak my ušla myšlenka tvýho příspěvku
fantomas  03.07.2008 16:14
..je to strašně moc.
Frankie_Yeah  03.07.2008 16:16
jj,já myslel,že to myslíš nějak ironicky
hlavně vzhledem k tomu,že Lampard nehrál natolik dobře,by si pak o tuhle částku říkal každý druhý...navíc je nesmysl,aby brál víc,než Terry,který má pro tým větší přínos(i když marketingově asi ne,no )
fantomas  03.07.2008 16:19
Marketingově ho má největší Čechíno, furt ještě visí ve Vídni na tom kole ne?
Frankie_Yeah  03.07.2008 16:20
jn,ale Adidas měl kecy kvůli jednomu centru
fantomas  03.07.2008 16:23
Pak ještě ta reklama na Samsung myslim, ale ta už snad neběží..
Talkers  03.07.2008 16:15
Jn,pokud Lamps dostane 140 000,měl by dostat Terry,Carvalho,J.Cole a spol 150 000 Tohle nedělá dobrotu,měli bychom se takových přeplacených hráčů zbavovat a ne dávat každému vyšší smlouvu než posledně Vždyt dostává víc než Cristianko a ten golově táhl MU,Lamps netáhl CFC ani golově,ani herně... V PL dal 10 golů,z čehož byly 4 penalty a pak další 3 goly Derby...
Frankie_Yeah  03.07.2008 16:19
jn,troufám si říct,že kdyby neklouzal trávník,tak by na ty pencle mohl jít i Terry a byl by na tom skoro stejně střelecky,jako Lamps říkám,buď podepsat za slušnou částku,jak pro něj,tak pro nás,anebo do Interu...
spanhel  03.07.2008 16:20
Kolik bere Čech?
Talkers  03.07.2008 16:27
Teď mu zlepšili smlouvu tuším na 80-85k/týdně... Ale jistej si nejsem... Tuším,že měl 60...
Danis  03.07.2008 19:50
Mam pocit že to bylo 70tisíc a nyní je to 90tisic liber týdne
spanhel  03.07.2008 15:26
Scolari chce hrát jiný fotbal, s těma dvěma by to nešlo.
fantomas  03.07.2008 15:27
On chce opravdu stavět všechny tři?
spanhel  03.07.2008 15:28
To určitě ne, ale Lampard ani Ballack nejsou hráči, kteří umí režírovat hru.
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:30
přesně tak,oba jsou velcí bojovníci,ale režírovat jako Deco prostě neumí
fantomas  03.07.2008 15:32
To je fakt, ale taky to nejsou hráči, kteří si pujdou sednout. A já si nemyslim, že se je povede Chelsea prodat.
vandertom  03.07.2008 15:32
Když prodaj alespoňjednoho, tak maj dá se říct vyhráno.
fantomas  03.07.2008 15:34
To ano.
Talkers  03.07.2008 15:36
Proč alespon jednoho? To máme prodávat oba?
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:38
nn,nejlépe všechny 3,chce to mladou krev
vandertom  03.07.2008 15:38
Z toho příspěvku od Fantomase, my to tak vyznělo
fantomas  03.07.2008 15:39
Příspevek Fantomase byl blbě formulovaný...
vandertom  03.07.2008 15:44
jééžíš, taková hrubka, to sem si všiml až teď....Místo MY tam ma být MI
herbage  03.07.2008 15:45
a to si ve vedlejší diskusi napsal výš s měkkým i
fantomas  03.07.2008 15:47
Taky sem si všiml, ale to už bych ho asi napružil až moc.
vandertom  03.07.2008 15:47
To mělo být od slovesa vědět
herbage  03.07.2008 15:50
jsem to kontroloval a bylo to v kontextovém smyslu výš jako více, ne ve smyslu vědět
vandertom  03.07.2008 15:51
a v ktere diskuzi že to má byt? Jinak fantome mě nevadí, když upozroníš mě na mé chyby. Spíše budu rád.
fantomas  03.07.2008 15:52
Tam jak si mi strašně vyčinil, právě proto jsem se "bál".
herbage  03.07.2008 15:52
"Strašně mi to připomíná, jako by ses chtěl dostat v očích kyslíka,spnahela a spol. víš tímto vysmíváním, a podobně."
vandertom  03.07.2008 15:55
Ok. Ale v tom případě jsem tam zapoměl dodat sluvko ,,výš,, a za to dát víš - vědět

Myslel sem to, že se chce v očích těch dvou dostat samozřejmě výš. A to vlovo ,,víš,, znamená že jako mi to tak přijde....,,Víš jak to myslím".....Nebo ,,Však, víš že to tak neni" Podobně.
"Strašně mi to připomíná, jako by ses chtěl dostat v očích kyslíka,spnahela a spol. víš tímto vysmíváním, a podobně." Přijde mi že se chceš dostat vysoko víš ? něco jako chápeš......
herbage  03.07.2008 15:58
Jo, jen mi to bez toho slůvka nedávalo právě smysl a ta věta samotná byla těžce čitelná. Já tam vím u svého příspěvku taky o jedné velké hrubce, tak ne že budeš šťoura jako já.
vandertom  03.07.2008 15:59
Jj. Jednoznačně moje chyba. Které sem si bohužel nevšiml. Pardon všem.
fantomas  03.07.2008 15:59
Chapem.
fantomas  03.07.2008 15:51
To těžko.
Danis  03.07.2008 19:41
Vždiť hrajeme 4-3-3 . Tudíž na 3 záložníky . Obvykle jsme hráli Lampard - Essien - Ballack .. kdyz někdo z DUA Lamaprd / Ballack byl zraněný tak musle jtí Essien na jejih místo takže to vypadlo ňák takhle . Essien - Makelele - Lampard/Ballack . Takže těď máme na 2 posty 3 hráče a jelikož jim je přes 30 sílu budou v průběhu sezony ubývat takže se krásně muhou rotovat .. IDEAL
fantomas  03.07.2008 19:43
Tito hráči nebudou chtít rotovat!
Frankie_Yeah  03.07.2008 19:46
přesně tak,navíc na rotaci tam jsou jiní adepti
třeba takoví Mikel je pořád velký talent,ale pokud za něj budou rotováni třicátníci,tak zhoří jako papír
Frankie_Yeah  03.07.2008 19:45
na CM máme Ballacka,Deca,Mikela,Essiena
na AMF máme Lampse,Ballacka,Deca
mno,skoro dost,ne? a to nepočítám Sidwella,který nejspíš odejde
Mickee  03.07.2008 15:21
mno ja bych to na zakladni sestavu videl asi takhle: cech - a.cole, terry, carvalho, bosingwa - malouda (nebo nejaky jiny levy z. coz by mohl byt robinho) , deco, essien, ballack, j.cole - a nejaky utocnik, coz muze byt v nasem kadru hodne hracu. to se uvidi jak to dopadne...??drogba/kalou/anelka, nebo nekdo novy. Beru zde v uvahu, ze nas nejspis opusti Lampard a pokud ne tak by se sestava trosku obenila. Mno a ty kridla v zaloze jsou vysunuty spise do utoku pro nechapavy .
Talkers  03.07.2008 15:30
Ona tu bude ještě slušná změna v ofenzivě.. Obrana a DM jsou prakticky jasné,střed zálohy se měnit taky asi nebude,pokud teda neodejde Lamps nebo Ballack. Ale křídla se vyřešit musí,typické křídlo je jenom J.Cole,Malouda a Sinclair,Anelka a Kalou jsou útočníci...

Jak jsem psal,myslím,že 100%ně přijde křídlo a pravděpodobně odejde Malouda +odchod 2-3 útočníků - Anelka,Drogba,Sheva,Pizzaro... Pizza je jasnej,a s ním půjdou podle mě Drogba nebo Anelka,možná oba. A kdo přijde se musíme nechat překvapit,momentálně čekám tak na 40% Eto´a,35% zůstane v základu Drogba a zbytek se dělí tak rovnoměrně mezi Huntelaara,Benzemu,Berbatova,Villu a spol... Gomez je bohužel kvůli nepovedenému EURU asi ze hry
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:32
odejde nejspíš jen Pizzaro a pokud bude mít velký zájem AC,tak eventuelně Drogba,jinak to moc dobře dle výroků vedení nevidím a u Anelky dost pochybuju,že by se pakoval po půlce sezóny
Talkers  03.07.2008 15:45
Anelka je putovní hráč... Nedivil bych se,kdyby šel zase o dům dál. Že Drogba zůstane,čekám.. Jen je otázka,jestli bude v základu,pokud přijde Etoo,tak bude šupajdit na lavičku a v zimě bude hrát v Barce. Shevu nikomu pravděpodobně nestřelíme,jediná šance je oživit ho ..
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:47
hlavně pokud dorazí Eto'o,tak demence,protože jednou zas přijde APN a budem zas na měsíc,dva bez útoku Sheva je dle vedení "neprodejný",jinak by už nejspíš byl v Miláně
Mickee  03.07.2008 15:48
co rikate na toho guuizu?
Talkers  03.07.2008 15:49
Tak další APN je za rok a půl a to už mi to vadit zas tak nebude,hodilo by se ještě africké křídlo

Šanci by pak musel dostat na kříle Sinclair a v útoku by účinkoval Di Santo/Sahar
Mickee  03.07.2008 15:54
a co v utoku duo Drogba - Eto'o? to by mohlo bejt zajimavy.
Mickee  03.07.2008 15:55
myslim ze tyhle dva africky ''kingové'' by si ve předu mohli dobře rozumet.
Talkers  03.07.2008 16:11
Těžko... Oba jsou to zabijáci,je potřeba tvořivý typ,který bude toho druhého podporovat... Třeba právě Arshavin
Mickee  03.07.2008 18:05
Arsavin je solista. Me by se v Chelsea moc nelibil. Podle me by mu sedl Arsenal.
Talkers  03.07.2008 18:19
On je takovej ten mozek,díky kterému je tým v ofenzivě tak nebezpečný... Navíc je dost univerzální,může ti zahrát nejen ve středu zálohy,ale i na křídle.Tohle je problem u Lampse,Deca nebo Ballacka,že na křídle jsou nuloví.Arshavin si vždy najde místečko,kde může hrát.
Frankie_Yeah  03.07.2008 18:53
mozka ofensívy už máme v Decocvi,ale souhlasím s tou univerzálností,i když si nejsem jist,jestli umí střed zálohy,já myslel,že umí jen střed útoku a křídlo
Talkers  03.07.2008 20:03
Střed zálohy jsem myslel samozřejmě ofenzivní,tj AMF nebo Second striker...
Frankie_Yeah  03.07.2008 20:09
já jsem taky myslel toho AMF,o tom,že post SS také ovládá vím
Talkers  03.07.2008 15:53
Jinak neprodejný znamená,že nikdo ho nechce koupit,ne že bychom nebyli ochotni se ho zbavit Kdyby za něj někdo hodil nějakou slušnou částku,což vzhledem k jeho věku a posledních sezonam nehodí,tak by se určitě pakoval...

Ohledně Guizy - nejradši bych u nás viděl Gomeze,nejpravděpodobněji přijde Eto´o... Guiza patří do kategorie bral bych...
Mickee  03.07.2008 15:36
Mno ja nwm. Myslim ze Anelka teda neodejde. Shevchenko nwm, ale myslim ze zustane a mozna se ho pokusi Scolari nasazovat. Ale me by se mozna v utoku celkem libil Guuiza ze spanelska. Na euru hral celkem dobre, a myslim ze tip utocnika, jako je guuiza prave potrebujeme.
Danis  03.07.2008 14:54
Neberto jak FIFU . Lampard tam ma cenu 38M € .. přitom jeho cenu je kolem 10M . Jinak ti už odpověděl Talkers .
herbage  03.07.2008 14:59
To je tržní cena, schávlně zkus Lamparda za 10melionů Eur koupit a jak se ti zasmějou. Když prodlouží smlouvu, není důvod aby neměl tak vysokou cenu.
Talkers  03.07.2008 15:19
Tak ekonomickou hodnotu určitě těch 20mil lb má. Ne svojí hrou,ale svojim marketingovým potenciálem. Vždyt spousta lidí ho dává výše než Terryho...
vandertom  03.07.2008 13:11
Dyť to máš jedno. Aspoň ti hráči rozežerou Chelsea zevnitř.
herbage  03.07.2008 13:16
Vem si jen tu obranu: Bosingwa, Carvalho, Terry, A.Cole; Ferreira, Alex, Ivanovič, Bridge; Belleti, Boulahrouz, Ben Haim, Rajkovic; Cork, Alcides, Mancianne, už chybí jen čtvrtej levej bek a máš 4kvalitní obranný čtyřky, to je vážně neskutečným, přitom každá z těch prvních třech obran má na to hrát základ.
vandertom  03.07.2008 13:19
Je mi líto těch hráčů.....
herbage  03.07.2008 13:24
Mně taky, ale můžou si za to sami. Místo aby hráli v základu různě po Evropě, tak berou prachy za zahřívání lávky, mnohdy i tribuny.
vandertom  03.07.2008 13:25
Prachy jsou až na prvním místě.
RafteR  03.07.2008 14:07
zo zlatokopacstvom nespravis nic , mas pravdu keby im ide o tohrat futbal ahrat ho srdcom tak by radsej hrali v Espanyole , Norimbergu alebo v niakom inom 1.ligovom tyme alehrali by , sediet na lavicke pozri ako dopadol Sheva no proste z hviezdy je uplna troska
herbage  03.07.2008 14:11
Norimberk není prvoligový
RafteR  03.07.2008 14:29
ale bol
Jev  03.07.2008 14:18
troska?hm zajimavy
RafteR  03.07.2008 14:30
ved si ani nepamatam kedynaposledyhral ,a gol nedal uz hadam aj 100 rokov
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:36
v lize 17 zápasů,5 gólů,není to sice nic extra,ale troska by měla nejspíš trochu horší bilanci a navíc se letos smolně zranil a kvůli tomu vypadl ze zápasového rytmu,ale to ty nejspíš nebereš v úvahu...
Talkers  03.07.2008 14:42
Asi tak.. On má 17/5,Drogba 19/8... Vypadá to na lepší skore pro Drogbu,ale je tu jedno ALE...

Drogba odehrál 1550 minut a Sheva 740...
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:44
asi tak
RafteR  03.07.2008 14:44
tak o tom som napriklad nevedel
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:45
tak proč tu "trepeš somariny"?
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:46
jinak poslední gól je vcelku aktuální,dal ho v 38. kole proti Boltonu,abych ti osvěžil paměť
RafteR  03.07.2008 16:35
jj uz si pamatam , vies a anglicku ligu prilis nesledujem , som zamerany na PD , takze preto ten slabsi prehlad
Frankie_Yeah  03.07.2008 18:54
mě to nevadí,že na ní nejsi zaměřený,každý má rád něco jiného,ale to,že píšeš věci typu "Sheva je troska,letos nic nehrál",když ani nevíš,že skoro půlku sezóny odmarodil mi vadí
RafteR  03.07.2008 21:05
ok nabuduce si aktualizujem informacie
merengues  03.07.2008 13:28
Danis  03.07.2008 13:30
Tak někteří jsou jen junioři tudíž je nemůžeš brát jako hráče A týmu . A někteří jsou na hostování (Alcides, Boulahrouz, Rajkovic ..)
herbage  03.07.2008 13:52
z hostovačky se právě vrátili
Danis  03.07.2008 14:30
Z hostovačky se vrátil Alcides ale take Ben haim, Belletti, Ferreira jsou na odchodu .... hráče jako Cork , Mancienne nemůžes brát jako kádr Chelsea ...
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:37
to já je do kádru CFC počítám,akorát ne do áčka
Danis  03.07.2008 14:58
O Komentář nad tím jsem zmiňoval že je nemůžes brát do 'A' týmu Chelsea . herbage v tomto směru hází naprosto neoprávněně na Chelsea špínu
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:02
nehází vůbec špínu,akorát si přečetl něco na transfermarktu a nepozastavil se nad situací juniorů,každopádně i tak těch hráčů máme moc a prodej některých nepotřebných je nasnadě
Danis  03.07.2008 19:55
''Hází špínu'' to byl výraz ale prostě o klubu vůbec nic neví přečte si něco na debilní stránce a podle toho usuzuje situaci v Chelsea a jaksi ji pomlouva že jsou tam všichni jen kvůli penězům atd.
bruce  03.07.2008 19:57
ty jsi dobře poblázněný modrý scum......kolik ti je? 13? tak jdi už raději spát a nech si zdát nějaký hezký modrý sen
Frankie_Yeah  03.07.2008 20:12
heh,prvně se mi zdálo,že tam je mokrý sen,jsem si říkal,že se mi něco nezdá
fantomas  03.07.2008 19:59
Jen ti nastínil pro tebe možná krutou pravdu.
Frankie_Yeah  03.07.2008 20:11
no,to je bohužel fakt,k čemu si něco nelhávat,možná tak Terry jediný má modrý srdce(malá šance je i u Joa Cola),zbytek ropu
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:38
i kydž zrovna Cork a Mancienne by se mohli začít uplatňovat,kvalitu na to už mají
Talkers  03.07.2008 14:39
Bohužel s tím se moc počítat nedá... Spíš pujdou hostovat na půl roku a pak se uvidí,jestli se nebudou moct využít...
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:41
počítat ne no,konkurence v Bosingwovi a Makélélem je dost nepříjemná pro tak mladé hráče a to nezmiňuju náhradníky
Talkers  03.07.2008 14:46
Jn,to je problem,že na každý post máme adekvátní náhradu - jediné místo,kde náhrada není je ofenzivní záložník.. Tam je Ballack/Lamps/Deco,všichni třicátníci... Dá se očekávat,že když se někdo zraní,mohl by se na lavičku dostat nějaký junior.
Frankie_Yeah  03.07.2008 14:49
Michael Woods a Jimmy Smith šel na hostovačku do Sheffieldu,to budu mít od Svinpava info z první ruky
spanhel  03.07.2008 14:19
Ve Španělsku bude zářit, v Anglii vyhoří. Větší jistota snad není.
ListerRD5692  03.07.2008 18:12
Jak to zase můžeš tak jistě vědět? Máš křišťálovou kouli?
spanhel  03.07.2008 18:20
Stačí mi zdravý úsudek.
dejv  03.07.2008 13:06
ja si myslim ze barca chelsea neprebije pokud to chelsea nevzda sama
altair  03.07.2008 13:10
asi tak
milan78  03.07.2008 13:22
myslím, že pokud románek zatoužil mít v kádru zase rusa, tak je to hotová věc
spanhel  03.07.2008 13:23
Pomalu se smiřuji s tím nejhorším. Že ho získá Chelsea. A do kolen mě pak pošle 22 milionová nabídka Chelsea za Eto'oa a Maloudu jako bonus.
merengues  03.07.2008 13:30
Hlavně snad nekoupíte Silvu, jinak je mi to celkem jedno .
RafteR  03.07.2008 14:08
Chelse a Abramovic
svinpav  03.07.2008 15:15
Už se smiř definitvně, kluby už se údajně dohodly a Aršavin podle všeho už letí na testy....
Upřímě řečeno škoda ho do Čukotky....
Ondra20055  03.07.2008 13:37
fuj ne rusa tam nechce beztak by to dopadlo jako s ukrajincem
Ondra20055  03.07.2008 13:40
Bosingwa  03.07.2008 13:43
na oficialnim webu chelsea nic neni tak bych tomu zatim nejak neveril
vandertom  03.07.2008 13:48
A přepl sis to do angličtiny?
Ondra20055  03.07.2008 13:57
no tam je jen angličtina čínština ruština a americká angličtina
Kerzak0v  03.07.2008 14:33
Včera se Aršavin sesel s vedenim klubu kvuli projednavani jeho budoucnosti. Vedeni mu nabidlo novou lukrativni smlouvu a Aršavin si vzal čas na rozmyslenou. Jeho rozhodnuti nad novou smlouvou definitivne rozhodne jestli zustane, nebo odejde do zahranici.
hudec  03.07.2008 14:48
Na té fotce vypadá jako nějakej ubrečenej osmiletej kluk: "Mami, mně se ztratilo autíčko..." "Neboj, Andrejku, určitě ho brzo najdeme."
spanhel  03.07.2008 14:54
Abramovič odstoupil z pozice guvernéra Čukotky.
svinpav  03.07.2008 15:06
...škoda, že jenom té Ruské
bruce  03.07.2008 15:18
Putin tam teď udělá audit a během 10 minut je i po angtlické Čukotce......
herbage  03.07.2008 15:20
Nebo zakážou hazard po netu a končí i Tottenham, Aston Villa a další půlka PL
bruce  03.07.2008 15:22
co to meleš za sračky??......ty si jako slabomyslný gunner myslíš, že by se jiní sponzoři nenašli?
vandertom  03.07.2008 15:24
herbage  03.07.2008 15:26
Našli, ale na tak bohatí. A trochu se mírni s tím projevem.
bruce  03.07.2008 15:28
tak nemel takové sračky....anebo začneme tady spolu rozebírat zákulísí Ars*nalu...
fantomas  03.07.2008 15:29
Jdeme na to..
bruce  03.07.2008 15:32
co ten váš rusák, kolik už sežral vašich klubobvých akcií?
fantomas  03.07.2008 15:34
Nic moc, je na nějakých 28%.
bruce  03.07.2008 15:37
slušné, takže to stoupá......za chvíli se bude v Londonu hrát ruské derby.... .....a co Norris, jak se mu daří v Pekle?
fantomas  03.07.2008 15:39
Škvaří se, neboj.
vandertom  03.07.2008 15:25
mika  04.07.2008 13:08
To sa mýliš, v prípade Tottenhamu sa nejakí židovskí sponzori vždy nájdu .
papanegra  03.07.2008 14:55
doufam ze nepujde do chelsea! by to dopadlo jako sevcenko!!
fan-thomas  03.07.2008 15:41
Pod Aršavine k nám
Frankie_Yeah  03.07.2008 15:44
tak,je fakt,že se aspoň bude mít jako doma...boršče taky dostatek
fan-thomas  03.07.2008 15:48
Jo s Abramovičem by si rozuměli
marty#27  03.07.2008 16:03
chls chce frankovi dat novou smlouvu 4ml korun za tyden aby zustal
Inter Milano  03.07.2008 17:07
ked si bude vyberat on tak pojde to barcelony a ked zenit ta pojde do chelsea bo daju viac penezi
lopestroj  03.07.2008 19:59
no tak já doufám,ze do čelzí-fujj nepujde to radsi at zůstane tam kde je
donaldo  03.07.2008 20:23
Musi do Chelsea to je pro nej dobra volba,v Barce by stejne nemel sanci nastoupit a v Chelsea takovej hrac chybi a bude tam platnej
ListerRD5692  04.07.2008 00:17
V Barceloně by právě nastupoval pravidelně....Po odchodu Deca je takovej hráč potřeba
Jakub19  04.07.2008 07:33
Jenže on by nehrál na Decově pozici, ale na pozici Ronaldinha
RafteR  04.07.2008 13:36
Myslis ze by Arshavin hnes po prichode mohol hrat rezisera hry v BARCELONE ????? o tom silno pochybujem na to mame iniestu a xaviho , Arshavin by hral na kridle ako ronaldinho
lopestroj  03.07.2008 20:59
no tak jo ,ale at chelsea naky utocniky prodá,třeba drogbu nebo kaloua(má jich tam dost)
asdfgh  04.07.2008 17:29
já myslim že se tam neprosadí
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama
Reklamní sdělení
reklama