Marecko
17.07.2008 12:43
fantomas
17.07.2008 12:43
eFiN
17.07.2008 12:51
mashas
17.07.2008 12:52
kancik
17.07.2008 12:59
Futbalový fanatik
17.07.2008 13:03
M11
17.07.2008 13:09
neky
17.07.2008 13:09
torres.speed
17.07.2008 14:12
muhammadali
17.07.2008 14:35
maffian
17.07.2008 12:44
smát se nebo brečet, toť otázka
Bart
17.07.2008 12:44
Určitě nečekané, ale stěžovat si nebudu, třeba překvapí.
Tak hodně štěstí Petře.
M11
17.07.2008 12:44
Jakub19
17.07.2008 12:44
pulos
17.07.2008 12:46
na hovno!!!
cesc4
17.07.2008 12:46
no tak to nechápu ale musim říct že bych to napsal i u Chovance já mám teda jinou představu o repre trenérovi bylo dost možností vybrat nikoho jinýho Hašek,Zeman,Jarolím,Soukup,Hřebík,Toppmoller,Grant,Komnacký
michalfcb
17.07.2008 12:47
ze hrebik??? preskocilo ti???
cesc4
17.07.2008 12:51
proč podle mě je jedno jestli tam bude Rada nebo Hřebík
michalfcb
17.07.2008 12:56
hrebik je totalni vul!!!! dycky ty jeho keci v televizi ze to mel kopnut ted a ne pootom!!!!
herbage
17.07.2008 12:57
Alespoň se umí vyjadřovat narodíl od tebe.
herbage
17.07.2008 13:04
Pan ing. Hřebík by tu byl nejrozumnější z náš všech a je to opravdový odborník, nemůže zato, že většna fandů jsou tu bezmozci jako michalfcb
michalfcb
17.07.2008 13:10
dalsi zaryty spartan!!!!!!! ty si bezmozek
herbage
17.07.2008 13:12
mashas
17.07.2008 13:12
si snad už děláš kozy ne?
viny215
17.07.2008 13:03
hrebik by byla jeste vetsi potopa pro narodak a kdyby byl tedko zvolenej tak ho taky pomlouvate tak nevim co resite
herbage
17.07.2008 13:06
Nejenže jseš mimo, ale ještě se děláš chytrýho, že víš co bysme si mysleli. sám za sebe ti můžu říct, že byhc si pana Hřebíka velmi pochvaloval, spolu s panem Ježkem a Brücknerem náš nejlepší trenér všech dob.
viny215
17.07.2008 13:15
jj jenze pan ing. hrebik

stratil prave takovou tu autoritu vubec nemel chodit po druhy do sparty .... ja sem si tam pral videt Haska nebo Zemana oba dva maj celkem jmena v zahranici a naka ta skusenost jim nechyby skoda ze to takhle dopadlo
herbage
17.07.2008 13:20
No s tou autoritou je to problém, ale odborník je na slovo vzatý. Ale v zahraničí by autoritu měl, v ČR mu jí podkopali hráči, co si myslí že jsou bůh ví co a pak mediální "mrdky". V neposlední řadě také "fanoušci". Fanoušci v uvozovkách, protože ty bezmoky nazvýat fanoušky ani nejde. média strhla kolem jeho osoby takovou hysterii, že mu posprejovali ta hovada i barák a poničili auto, nemám pro to slov.
ital
17.07.2008 13:27
Hřebík=největší odborník,nulová autorita(bohužel),podle mě se hodí na dlouhodobou práci v klubu a ne na "nárazové dýchánky" u repre,nebyl by schopný vyjít s hráči, média by ho zničila.
musak
17.07.2008 13:29
Souhlas

Hřebík se hodí možná jako host do Tv ale jinak jako trener je nic moc

:
fantomas
17.07.2008 13:33
To ale ital neřekl...
fantomas
17.07.2008 13:37
Ani moc ne, na práci v klubu se hodí.
ital
17.07.2008 13:44
Řekls úplnou pitomost. Trenér je výborný.
musak
17.07.2008 13:29
Souhlas

Hřebík se hodí možná jako host do Tv ale jinak jako trener je nic moc

:
viny215
17.07.2008 13:29
jj v tom s tebou musim naprosto souhlasit
michalfcb
17.07.2008 14:10
to jo teda!!!!!!!
Host
17.07.2008 12:49
Straka
viny215
17.07.2008 12:54
no tak to je jeste vetsi cholerik
kofi.t
17.07.2008 13:06
Grant?z čeho by ho zaplatili.Ten by byl sice nejlepší ale českej fotbal je v takový krizi že si nemůže dovolit zaplatit kvalitního trenéra ze zahraničí
merengues
17.07.2008 12:46
vandertom
17.07.2008 12:46
Radši rada než CHovanec.
stephan
17.07.2008 12:47
Tak to sem zvedavej kdy se dockame prvniho skandalu. Ale je to urcite lepsi volba nez Chovanec.
deejw
17.07.2008 12:47
pitbull
17.07.2008 12:48
:( proc zrovna tento clovek? To jenom dokazuje ze by melo vypadnout cele vedeni ceskyho fotbalu... paneboze...
MiraM
17.07.2008 12:49
michalfcb
17.07.2008 12:49
presne
Bola
17.07.2008 12:49
-Kopy-
17.07.2008 12:49
no10
17.07.2008 12:50
komedie pokracuje.......
Mart
17.07.2008 12:52
vem si prášky...
-Lucas-
17.07.2008 12:50
Dr. Kyslík
17.07.2008 12:51
A teď babo Raď.
Kapřík
17.07.2008 12:51
No, že bych z toho byl odvařenej...ale uvidíme. Čas propadat zoufalství bude vždycky, tak mu dám teď šanci a v kvalifikaci se ukáže. Neschopnej není(momentálně ho mám zafixovaného jako nadprůměrného trenéra) ale jako první ze všeho musí dát do pucu to vystupování na veřejnosti.
Bart
17.07.2008 12:51
T.o.m.i.g.u.n
17.07.2008 12:52
pro Českomoravský fotbalovéhý svaz: "děte do hajzlu!!"
Bart
17.07.2008 12:53
Tam už dávno jsou.
alias
17.07.2008 12:53
Dávám mu rok, maximálně dva. Bohužel pro český fotbal to znamená dva ztracené roky....
herbage
17.07.2008 12:54
Rozumná volba, radši bych Beránka, ale Rada taky není špatný a zná se s kádrem. A Hřebík by byla utopie, leč krásná.
Bart
17.07.2008 12:56
Na Vás to snad stačit pořád bude. ... (klid, jen hecuju)
Bart
17.07.2008 12:59
Asi ano.
no10
17.07.2008 12:55
komedie pokracuje...mame tady 2.dil !!!!!!
One-Real
17.07.2008 12:56
herbage
17.07.2008 12:56
Košťál se už vzdal funkce, tak se zklidni.
fantomas
17.07.2008 12:58
V repre, ne ve svazu...
Bart
17.07.2008 12:57
Nemyslím si, že ve světě někdy slyšeli něco o jakémsi Radovi. Spíše bych v tvém příspěvku hovořil v čase ubdoucím. :)
kancik
17.07.2008 12:59
O to jde, že tam bude takový blb, kterého nikdo nezná.
One-Real
17.07.2008 13:00
já s těchto nechtěl ani jednoho,ideální pro mně byli Zeman,Hašek i ten Topmoller nemusel být špatný,nebo třeba Miroslav Beránek
Martin.Z
17.07.2008 12:57
Scolari
17.07.2008 12:58
I slováci maj lepšího trenéra, je to ostuda
Cenda
17.07.2008 12:58
Co se tyce kvality vyjde to na stejno.Ja bych byl radsi za staronoveho Chovanec,dozajista pouceneho z minulich chyb.Co Rada?Jeste ze nemame Madarsko v kvalifikaci neb by jsme tam s takovou dostali bura.
One-Real
17.07.2008 13:05
kancik
17.07.2008 13:09
Jo a ještě někoho do obrany, kdo umí udržet vedení 2:0.
One-Real
17.07.2008 13:10
my máme spoustu hvězd,jak by řeklo Koště které vrchol ještě čeká,třeba Blažek
One-Real
17.07.2008 13:06
hej kámo čendžnem trenéry
alias
17.07.2008 13:03
Doufám, že hned za měsíc nás Angláni vyprášej ve Wembley aspoň bůrem!
alias
17.07.2008 13:08
musak
17.07.2008 13:10
ActWind
17.07.2008 13:11
ve světě ho nikdo nezná prosimtě :D
mashas
17.07.2008 13:11
T.o.m.i.g.u.n
17.07.2008 13:04
tohle je vážně ostuda!!
ActWind
17.07.2008 13:07
počítam že přemluví Páju Verbíře, kterýho si nemůže vynachválit
musak
17.07.2008 13:07
To se myslim už nestane možná Blažek ale galasek určitě ne.Stejně je nepotřebujem máme dost mladejch talentu.
fabec1222
17.07.2008 13:08
a koho treba?
One-Real
17.07.2008 13:13
Necid,Suchý,Řezník,Zeman,Pekhart,Mazuch atd atd..
alias
17.07.2008 13:07
Tohle by si nikde ve světě nedovolili - zvolit trenéra, kterého fanoušci nechtějí! Bohužel jen u nás nemá hlas fandů žádnou váhu, naše chyba že jsme to nechali dojít tak daleko!
ActWind
17.07.2008 13:09
Ve francii si občané taky nepřáli aby Domenech zůstal a hle Domecha vedení přemluvilo a je tam furt. Nejsme v tom sami
kombik3
17.07.2008 13:08
Máme desítky lepších trenérů než je Rada.Ovšem Koštál potřebuje na míste kouče někoho jemu naprosto oddaného loajálního a a někoho kdo dobře ví že tu funkci nedostal díky schopnostem ale proto že to Koštál takhle potřeboval a chtěl.Jedině proto je novým trenérem Rada.Díky jeho kvalitám (které stejně žádné nemá) to neni.Proč jinak by se stal trenerem clovek kterej jako trenér nic nedokázal?Co šlo to pod jeho vedenim Teplice podělaly.Nic se nezmění.Naše repre bude opět předvádět předpotopní a naprosto odpornou taktiku.Bude to stejný jako poslední dva Brucknerovo roky, akorát že Bruckner měl štestí v závěru kvalifikace na ME2008.S naší repre to jde z kopce
kombik3
17.07.2008 13:17
Máme určitě spoustu lepších trenérů než je Rada.Například Dušna Uhrin mladší, Lavička, Zemana (kterýmu ten post ani nenabídli) Večera taky není špatnej jako trenér má lepší výsledky než Rada.Chtělo to novýho trenéra kterej začne úplně od píky a kterej nenese zodpovědnost na tý předchozí blamáži
kamil
17.07.2008 13:10
děláme z toho až moc velkou bramboračku...kdyby bylo ještě před volbou, tak je jasná jednička zeman, hned za ním v závěsu hašek a potom hned několik koučů na stejný úrovni...jarolím, lavička, rada, komňacký a možná ještě někdo další... rada je po těch všech peripetiích dobrá volba, navíc se mi zdá, že si dokáže dupnout...nenechá sebou moc mávat, což je jen a jen dobře..třeba v posledním rozhovoru, ve kterým mluvil o tom, že si má představit nějakou vizi na poslední chvíli, moc slušnej vůči svazovýmu nebyl... brückner přeci taky k repre nepřícházel jako supertrenér, tím se stal až nedávno...
mashas
17.07.2008 13:16
rada je loutka.
Scolari
17.07.2008 13:11
Bojkotujme reprezentaci!
kombik3
17.07.2008 13:14
To by nebylo dobrý.Nejlíp uděláme když zorganizujeme aktivní odpor.Tzn: na zápasy transparenty Rada ven a neustále křičet něco ve smyslu Rado táhni.Po několika neúspěšných výsledcích když uvidí že za ním rozhodně fanoušci nestojí, by ho měli odvolat a nebo pokud má soudnost by měl odstoupit sám
herbage
17.07.2008 13:11
PJ, prosím promázni to, to je příšerná diskuse. Tady všichni hodnotí práci pana Rady ještě než začal a spousta lidí to neumí ani napsat slušně.
Bart
17.07.2008 13:14
Nechápu ty lidi co svůj názor neumí napsat slušně. Jak se pak musejí chovat v reálném životě...
herbage
17.07.2008 13:16
Tak oni většinou ani neumí psát s interpunkcí a ani spisovně. Jde o malé bezvýznamné puberťáčky, nic víc, jednou z toho vyrostou.
mashas
17.07.2008 13:21
jjjjjj a zase jo,mě se ta volba taky nelíbí ale za dva roky nám třeba všem slušným i sprostým kritikům sklapne pěkně huba a budem p.Radu opěvovat jako kdysi Karla B.
fabec1222
17.07.2008 13:11
uz vidim tu nominaci kde budou samy mladici kteri nehrajou
warrior100
17.07.2008 13:12
herbage
17.07.2008 13:14
A PJ, smázni prosím toho Slováka, protože už to bude zase ČR versus Slovensko a nikam to nevede
Jakub19
17.07.2008 13:16
Tak to nečti.
herbage
17.07.2008 13:22
Hele, když napíše slušně, že Slováci jsou lepší, tak klidně. Ale když napíše blbý češi, navíc s hrubkou jak blázen, tak to nepovede nikam jinam než k hádce mezi čechy a slováky. Jsme bratři a takové ty kecy kdo je lepší nehodlám řešit, navíc tím příspěvkem porušil pravidla diskuse.
Jakub19
17.07.2008 13:23
Já se ho nezastávám, ale to "volání" PJ nechápu, když uzná, že by to měl mazat, tak to udělá, ne?!
herbage
17.07.2008 13:25
Čím dřív, tím líp.
kombik3
17.07.2008 13:28
Co by si chtěl tohle je u Slováků normální.Hodně Slováků (neříkám že všichni) je zamindrákovanejch protože skoro ve všem jsme lepší než oni a tak cejtí pořád potřebu se nám vyrovnat.Jsou už zkrátka takoví a když dojde na téma Česko vs Slovensko tak si někteří zkrátka jak se říká nevidí do hu*by.Na eurofotbalu to ještě není tak hrozny ale na jiných diskuzích je to občas katastrofa.Taky nevím proč vůbec na naše diskuze lezou když mají vlastní
kombik3
17.07.2008 13:35
kombik3
17.07.2008 13:49
No po posledních dvou turnajích ani nevim jestli spíš nechci aby češi místo dělaní ostudy ve světě, radši zůstali doma.
kombik3
17.07.2008 13:54
Sice sme se probojovali ale to co tam pak předvedli byla tragedie
herbage
17.07.2008 13:35
Proč sem lezou? Asi proto, že chtějí většinou normálně diskutovat. Je mi jedno jestli sem chodi čech, číňan, slovák nebo němec. Když slušně a kvalitně vyjádří svůj názor, proč ne. Slováci beru jsko čechy, v pohodě jim rozumím a nemám zapotřebí jim připomínat, že jsou to slováci. Stejně když nějakej moravák napíše: "debilní pražáci", tak nebudu psát "debilní moraváci" a o tom že je zamindrákovanej. Zkrátka vyjdařuj se k té konkrétní osobě a nemusíš zdůrazňovat, že se jedná o Slováky, blbců je všude stejně. Navíc se jedné o nějaký mimino, on z toho jedno vyroste s zjistí co psal za blbosti. Hádky češi versus slováci jsou o ničem.
kombik3
17.07.2008 13:37
Viz to co jsem psal nahoře.
Ale někteří ( a opět neříkám že všichni a ani ne většina) zamindrákovaný jsou když téměř v každý diskuzi vyjadřujou svoje touhy bejt lepší než my nebo se nám vyrovnat.
mashas
17.07.2008 13:53
herbage
17.07.2008 13:41
Mně je líto, že nás tak nesmyslně rozdělili, Československo mělo ve světě skvělej zvuk. A to nemyslím sportovně, ale všude ve světě si ještě občas myslí, že jsme spojení.
TeDy
17.07.2008 13:53
Nebreč furt
bommpary
17.07.2008 13:17
No tak aspon ze nam dva roky vyvoje repre protecou mezi rukama.Pak si muzem rikat ted uz mame trenera ae nemame hrace.
One-Real
17.07.2008 13:21
hráčů (talentů) je dost o to se nebojim,ale myslim že pokud Rada zklame tak místo trenéra ČR trochu ztratí věhlas!
bommpary
17.07.2008 13:24
No ja su zvedavej na jeho prvni nominaci.Doufam ze nahradi dedky mladou krvi, aby tam zas netahal naky zakopany talenty kolem tricitky.
michalfcb
17.07.2008 13:25
presne
musak
17.07.2008 13:35
No newim o tom pochbybuju ale mohlo by to bejt co nejdřív aby už vypadli
mcguire
17.07.2008 13:17
Tak myslím, že je na čase uspořádat anketu. Otázka považujete jmenování Petra Rady reprezentačním koučem za: 1) chybu 2) nejhorší možnou variantu 3) katastrofu.
alias
17.07.2008 13:20
katastrofu
alias
17.07.2008 13:18
Nakonec bych se toho tolik nebál. Za měsíc dostaneme v Londýně bůra, s tím nervákem to sekne a budem muset zase hledat nového trenéra....
Felix DeSouza
17.07.2008 13:20
Je to na

, ale nemůžu říct, že bych tam radši viděl Chovance. Nebo asi takhle, teď když to má Rada, tak bych to asi řekl, že bych radši Jožina. Kdyby to dostal Pepa, tak bych asi radši Radu. Dycky je horší ten, kterej to fakt dostane.
Ať tak nebo tak, Pepika se beztak dočkáme, možná ještě letos. Rada není schopnej postavit mančaft ani v Teplákách nebo Jablonci, tak jak to asi může vypadat tady. Na prvnim trenalu se chytne pod krkem s Polákem a bude.
lionel19
17.07.2008 13:21
GEGE
17.07.2008 13:30
moc lepsich variant nebylo Rada vyhori stejne jako by vyhorel Chovanec
Jakub19
17.07.2008 13:32
Vyhořel? Blbost.
michalfcb
17.07.2008 13:34
chovanec vyhorel uz davno!!!! u neho uz nema co horet!!!!
Jakub19
17.07.2008 13:37
Kdy dávno?
musak
17.07.2008 13:41
Zapoměl si na Brankáře co Čech to ti asi nic neříká??
Vitus_Urbo
17.07.2008 13:43
mashas
17.07.2008 13:45
Staenly10
17.07.2008 14:34
mashas
17.07.2008 14:44
Shevchenko
17.07.2008 15:07
Sorry asi jsem to blbě pochopil.
Aaron
17.07.2008 13:32
Čekal jsem Chovance, tohle mě dost překvapilo. Bohužel touhle volbou se česká reprezentace nikam neposune. Odešla jedna loutka a přišla další. Zas bude Košťě kecat do nominace...Rada je ostuda. Ten trenére se nedokáže ovládat. Takový trenér nemůže být v repre...Chovanec by taky nebyla žádná výhra, ale pořád lepší, než Rada...Nechci ho ovšem hned odepisovat. Čas ukáže. Má štěstí, že ČR má jakžtakž dobrý los a na MS se snad dostane..
Scolari
17.07.2008 13:33
Ted by mě zajímalo kdo bude asistentem
herbage
17.07.2008 13:37
Ahoj, jak je v Chorvatsku?
Ugljan
17.07.2008 13:44
Ahoj, v Chorvatsku je dobře, to je normální země! Tady se stydím už teď, dát místo lemplovi, kterej se podílel na propadáku ve Švýcarsku je typická košťálovina, takže nemusím čekat na začátek kvalifikace. Nic se nezmění a ostuda bude pokračovat!
herbage
17.07.2008 13:49
Stydím se za naši vládu, ale za repre ne. Ve Švýcarsku to nebyl propadák, ale smůla, nemáme takovou základnu talentů jako Chrovati nebo Sbrbové, kteří momentálně chrlí jeden za druhým. Naše síla je v taktické vyspělosti a týmovém výkonu. A zde mě naši nezklamali, jen tyčka nás dělila od postupu, zranění Matějovského, druhého špílmachra po Rosickém nám taky zrovna nepřidalo a smůla s Čechem, to se nedá ovlivnit. Hodnotit pana Radu budu až po tom co předvede, jestli bude pokračovat v nastoleném trendu panem Brücknerem, budu jen rád.
kombik3
17.07.2008 13:53
Koštál potřeboval někoho kdo ví že to místo nedostal díky svým kvalitám ale proto že to Koštál takhle pořeboval a chtěl.Chtěl tam někoho kdo mu bude dělat loutku a to bez keců.Proto Hašek odmítl a proto Koštál ani neoslovil Zemana a vymlouval se že na už je Zeman za zenitem a na jeho úspěchy sedá prach.Pokud ale na Zemanovo úspechy seda prach proč nabídl to místo někomu kdo žádné nemá?Zeman je známej tím, že co si myslí to taky řekne.Takže pro Koštála je naprosto nevyhovující.Ale Rada je takovej patolízal že udělá cokoliv aby se Koštálovi zalíbil a tu fci si udržel.Prostě jak říkáš Koštálovina
Ugljan
17.07.2008 14:25
Nesouhlasím s herbage, protože právě štěstí nám pomohlo, že jsme v posledním zápase měli ještě o co hrát. Předvedené výkony tragické ve srovnání s okolní Evropou, Rada není žádný trenér, kdyby tam byl Chovanec, tak snad byla ještě nějaká naděje. Teď to bude tenhle kokot mrvit tak půl roku, než si někdo uvědomí, že to byla blbost a budou hledat zase. kocourkov, jako celá tahle země. fandím Chorvatsku, na tenhle dobytek už tady kašlu
spanhel
17.07.2008 19:54
Nebuď hysterka..
donaldo
17.07.2008 13:36
Bjork
17.07.2008 13:37
teď nevím kterýho Karla máš na mysli??!
donaldo
17.07.2008 13:43
Bjork
17.07.2008 13:46
souhlas..repre budu držet palce pořád to je jasný!

Nakonec podstatný je to, že o výsledku špílu stejně rozhoduje těch 22 borců na place a ne tréňa z lavičky...
kombik3
17.07.2008 13:46
Naše reprezentace potřebuje trenéra kterej je ochotnej zkoušet nový hráče a ne pořád dokola stavět ty stejný.Obávám se že Rada bude to samí co Bruckner.Pořád ty samí hráči i když jsou mnohdy naprosto bez formy a v klubu seděj na lavičce nebo na tribuně
michalfcb
17.07.2008 14:11
s tu spartu sis delal prdel ze????
Messi1912
17.07.2008 15:13
proc?.. mel bych snad?.. o sparte sem psal cistou pravdu.. o radovi svuj nazor
michalfcb
17.07.2008 15:14
jo byl, je nejlepsi to plati ale ze bude to nemozes vedet!!
Messi1912
17.07.2008 15:22
tak se podivej na zbytek cesky ligy a pochopis.. trosku schopny konkurence sparte bude maximalne liberec a mozna brno jinak nikdo
michalfcb
17.07.2008 15:22
a ostrava!!!!
michalfcb
17.07.2008 15:26
uvidime ale tak jednoznacne z tve strany bych to nevidel!!!!
Messi1912
17.07.2008 15:29
jednoznacne nemuzes rict nikdy nic.. treba nakonec titul vyhraje olomouc nebo nekdo jiny.. ja napsal jen predsezonni objektivni pohled na vec
michalfcb
17.07.2008 15:30
jj souhlasim
Talkers
17.07.2008 14:14
Nechápu,proč na něj nadáváte... Počkejte,až něco předvede... Ano,pokud to pos*re,bude o 2 roky později na přeměnu,ale to je momentálně jedno. Byl zvolený Rada,tak ať pracuje... Našlo by se určitě spousta lepších variant,určitě to není ideální trener,ale není ani nejhorší. Co se říkalo o Grantovi když přišel k Chelsea? Většina ho odmítala a nadávala na něj. Nakonec vybojoval finále LM,CC,PL a je jen smůla,že neslavil treble...
Takže gratuluju a hodně štěstí Petře ,předveď,co v tobě je
Jakub19
17.07.2008 14:15
no horších trenérů už by se moc nenašlo
Talkers
17.07.2008 14:23
Sudme,až to bude aktuální... Tj,až bude(nebude) mít výsledky...

Ted dostal hodně vybrakovanej kádr,kdy odešla prakticky celá kvalitní záloha,kde mu zůstal z hvězdného portugalska jen Rosický,pak má Sionka.. V útoku mu odešel nejlepší kanonýr naší historie,Baroš je bez formy...
Čechíno zdaleka nemá na formu z předchozích let,Grygera ani Rozehnal nemají jistý základ,Kováč bude možná přestupovat.
Ne,nejsme světová špička,tu musí utvořit nový trenér a pokud budou úspěchy,tak jen díky práci nového trenéra,který složí nový tým. Jestli to bude Rada,nebo ten,kdo ho nahradí,nevím. Ale jak říkám,počkejme si alespon na Anglii,pak můžeme nadávat na nominaci,teď můžeme maximálně spílat svazu,jaké udělal divadlo
fantomas
17.07.2008 14:23
Grygera má jistý základ. Pokud bude ovšem zdráv.
Jakub19
17.07.2008 14:26
Dle mě by trenér reprezentace měl mít pro tu práci určité předpoklady a ty Rada nemá, proto píšu, že moc horších trenérů už by se nenašlo.
Jinak kádr má dostateně kvalitní, aby výsledky byly podobné těm za Brucknera.
fantomas
17.07.2008 14:28
Tak špička Evropy už od mistrovství nejsme, přiřadil bych nás někam k Chorvatum (tam ale daleko lépe pracují směrem k budoucnu), Turkum, Irum apod.
ital
17.07.2008 16:04
K Chorvatům rozhodně ne. To je současná špička.
fantomas
17.07.2008 16:06
Jj, jsou asi výše. Perspektivní kouč i tým, ale to my bychom měli taky. Stříbrná dvacítka...jenže s tim se musí umět pracovat. Snad to pochopí Rada. Uspešnou juniorku v čele s Čechem, Grygerou aj. jsme využili dokonale, ted je na řadě další nová míza, to je Radova práce.
ital
17.07.2008 16:16
Rozdíl je ale v tom, že Čech, Grygera,Rosický,Jankulovski,Sionko zůstali doma a do zahraničí šli, až se pořádně vyhráli a byli z nich osobnosti. Z nynějších mládežnických kategorií nebude nic, protože jen minimum hráčů se prosadí v zahraničí, kam odchází nevyzrálí.
fantomas
17.07.2008 14:16
Nikdo na něj až na pár malých scumíků nenadává, jen jsem si s Jakubem trochu dovolil polemizovat. Zkrátka Chovanec by byl asi lepší volba.
zahrada
17.07.2008 14:15
Bude hůř !
fantomas
17.07.2008 14:17
netret
17.07.2008 14:33
DecoSouza
17.07.2008 14:33
Vyjádření Hlulliera:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish.html
Jinak je asi fakt jedno, jestli Chovanec, nebo Rada. Chovanec má větší respekt, je zkušenější, Rada by zas mohl být odvážnější a snažit se o moderní pojetí. I když to je asi jen mé zbožné přání

Navíc bude pod botou Košťála.
DecoSouza
17.07.2008 14:34
*Houlliera
DecoSouza
17.07.2008 14:35
Sakra, chybný odkaz, zde správně:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-109-b997a139a740f
fantomas
17.07.2008 14:37
Ty