reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Nový trenér áčka Rada je prozatím trenérem bez velkých úspěchů

17.07.2008 14:33 - Aktuality
Petr Rada (© sport.cz)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1605
Komentáře (77)
Inter32  17.07.2008 14:39
Nový trenér áčka Rada je prozatím trenérem bez velkých úspěchů - a tak to zřejmě i zůstane...
Manu  17.07.2008 16:55
Jsme si pomohli z bláta do louže..
SG08  17.07.2008 14:39
trenér bez úspěchů by neměl trénovat nároďák
kamil  17.07.2008 14:42
je to dobrá volba...patří mezi českou ligovou špičku a má zkušenosti z reprezentace... kromě zemana jeden z nejvhodnějších kandidátů...
Liquid  17.07.2008 14:42
Chtělo to změnu, Uhrina mladšího, Petrželu, ale výběr mezi návratem 10 let zpátky nebo loutkou není výběrem Sem si jist, že úspěchu, čili dostat se ze skupiny na MS 2010 nedocílí, probojovat se tam pro 6.zemi v žebříčku FIFA když kostru tvoří hráči ze špičkových klubů je povinnost.
Scolari  17.07.2008 14:43
Rada nosí smůlu!
F.F  17.07.2008 14:51
Mozna tam bude jen na 2 pripravne zapasy
PaulMcicetea  17.07.2008 14:45
heh
musak  17.07.2008 14:47
Podle mě je to špatná volba trenera Musíme doufat že bude nominovat hráče který máj formu a jsou kvalitní pro repre jinak pokud ne.Tak se na MS 2010 nedostanem
F.F  17.07.2008 14:48
Podle toho soudím co mame za členy výkonného výboru Českomoravského fotbalového svazu
piross  17.07.2008 18:22
přesně tak, máme tolik lepších trenérů,ale prostě mě to připomíná hamadczika , pod kterým na minulých mistrovstvích nechtěl nikdo hrát , tak třeba i tady s haškem a spol
Felix DeSouza  17.07.2008 15:00
Dokonale zná hráče v české lize, wow Vono teda 90% nároďáku hraje v zahraničí (přičemž Rada sám přiznal, že nikoho jakožto asistent pozorovat nejezdil), a kdyby netlačila letenská klika, tak je to asi 100%, ale on zná hráče v český lize a proto to jde dělat - SUPR ČUPR!!!

Nehledě na to, že asi nezná ani hráče ve svým týmu, když má skoro každej jeho nástupce v klubu lepší výsledky, než on.
Talkers  17.07.2008 15:16
Každý jeho nástupce lepší výsledky než on? Jablonec s ním se pohyboval minimálně ve středu tabulky,bez něj málem spadl...
Felix DeSouza  17.07.2008 15:24
"skoro každej"
Felix DeSouza  17.07.2008 15:02
"je nejvhodnějším kandidátem v současné chvíli vzhledem k potřebám národního týmu."

Národní tým zřejmě potřebuje šetřit - na hlavním trenérovi, na užitečnejch asistentech, na pozorovatelích, na kondičních specialistech, na soustředěních, na odebírání odbornejch časopisů, popřípadě na přípojení na internet, a v neposlední řadě na letenkách do JAR.
Scolari  17.07.2008 15:06
To víš v ČMFS jsou šetřiví lidi
LK-BB  17.07.2008 15:12
to jo no přesně tak
PesNepes  17.07.2008 15:05
fakt?
petrslechticky  17.07.2008 15:05
Co se me týče, tak jsem mu fandil, snad nebude brat do reprezentace Barose dokud se nezlepsi.
Inter32  17.07.2008 15:07
no tak to je fakt důvod, proč někomu fandit na post trenéra nároďáku
Felix DeSouza  17.07.2008 15:09
Tipoval bych, že volba naopak probíhala nějak podle toho. "Hele, Paska, ty se nějak znáš s tim Topmelerem?" "Blázníš, sem v životě nebyl v Německu." "No a myslíš, že by ti povolával Milana? Dyk já vím, že se něčím živit musíš" "To je blbost, se podivej jak hraje, naposledy dával góla někdy v roce 2005. Když si nezlomí nohu Svěrky, Fenin a patnáct dalších lidí, tak Bary nemá šanci." "No jo, a tak nechtěl bys tam radši někoho, kdo bude poslouchat?" "Jo ták... Jakože ty bys to moh zařídit? No nezůstaneš škodnej..."
fantomas  17.07.2008 15:15
Felix DeSouza  17.07.2008 15:29
No, nevim, jestli to je úplně k smíchu

Ale co, on se brzy popakuje. A pakoval by se brzy i Chovanec, tady by to chtělo nějakej superzázrak. Jak říkal Kubíček, kterej má mimochodem Bryknera dost rád: "On si rozdělil mužstvo na prašivé a na zlaté, a věnoval se jen těm zlatým. Výsledky byly, ale po jeho odchodu jsme museli dva roky dávat družstvo dohromady." Tady to bude to samý. Je minimálně pět sedm lidí, který musej bejt vzteky bez sebe, že svou nejlepší formu nemohli prodat v nároďáku (namátkou Jarošík, Skácel, před dvěma lety Kulič, Širl a Svěrky v poslední době), a pak tu na druhý straně máme lidi právě typu Baroš, který už si zvykli, že budou jezdit jen za zásluhy. Když se týhle primadony zeptali v Hattricku, jestli se po Svěrkyho gólu nebál o pozici, tak ten smrad řekne: "A jako proč? Svěrky odehrál dva zápas,y já jich mám přes padesát. Čeho se mám jako bát?"

A tak to bude ještě pár let...
Felix DeSouza  17.07.2008 15:31
Jo, ještě povidal: "Já to Václavovi přeju. Ať dává v každým zápase tři góly! Já je budu dávat taky, když budu hrát v útoku!" (předtím totiž plakal, že ta jeho poslední špatná vystoupení byla způsobená tím, že hrál tu levou zálohu - jako kdyby plnil taktický pokyny někdy)
N.Novo  17.07.2008 15:36
N.Novo  17.07.2008 15:26
Felix DeSouza  17.07.2008 15:06
"musím se přiznat,že mi imponoval jeho pozitivní přístup k této nabídce" - nabídněte to Frantovi Strakovi a máte ještě nadšenějšího a ještě tupějšího trenéra.

Boha jeho, co to je za kriteria výběru??? Sokrates by řekl, že dobrý kormidelník je ten, který dobře vede loď nástrahami, dobrý vojevůdce je ten, který své vojsko vede k vítězství a podobné samozřejmosti. Jen čeští bafuňáři si řekli, že dobrý trenér je ten, který nemá žádné výsledky, ale zas toho po nás moc nechce a snad nás bude i poslouchat. O tom, že by vynikal v tom, co má opravdu dělat, snad raději ani slyšet nechtějí.
Keano  17.07.2008 15:35
nechme tomu cas
netret  17.07.2008 15:37
jo to se vsákne
Messi1912  17.07.2008 15:35
mozna ze si na nej zvyknu.. ale jen v pripade ze do repre nebude brat hrace typu Vlcek
Keano  17.07.2008 15:40
a zbyva ti neco jineho nez si na nej zvyknout
Messi1912  17.07.2008 15:42
ale i jo.. muzu tady kritizovat svaz, sedet furt u komplu a psat proc sou to idioti, zkazit si zdravi a umrit brzy .. ne tak to si radsi zvyknu
Grande Paolo  17.07.2008 15:43
Mno na někoho to spadnout muselo... ale Rada??!
BiD  17.07.2008 15:44
Je to z bláta do louže ohledně volby trenéra.Teď se konečně začíná ukazovat,že mužstvo dělají hráči a né trenér.Už tam nejsou Poborský,Nedvěd a spol.. Jen Rosický a Čech jsou na fotbalové úrovni.A to je málo.Kdy už konečně se začne dávat příležitost mladým hráčům.Jak v lize tak v repre.Jestli se něco a hlavně lidi v ČMFS nezmění tak počítam deset let bude půst.Budeme někdy rádi,že na nějaké šampionáty pojedeme.To bude momentálně úspěch.Je to prostě tragédie v českém fotbale
jay.t  17.07.2008 16:13
MĚLI DÁT ULIČNÝHO......TO JE ASPOŇ KOREN. TEN BY SI ZISKAL RESPECT HNED A NEJAKOU TU MEDAILI TEZ....JESTLIZE VYTAHL BRNO NA TU UROVEN NA KTERE JE...ZTRATA 2 BODY V LIZE NA 2. MISTO....COOL....TAK ZA 2 ROKY BYCH MU DAL U REPRE SANCI.
Messi1912  17.07.2008 16:37
ulicnej? LOL .. ty ses dobrej ninja
piross  17.07.2008 18:20
asi tomu nerozumíš...
leggos  17.07.2008 16:14
On ten Cais z Tata Bojs má pravdu, opravdu, nikdy nemůže být tak hrozně, aby nemohlo být ještě hůř.
fantomas  17.07.2008 16:16
Jj, toho kluka znám osobně, kamaradil sem s jeho bratrancem nebo synovcem, neco takovýho mu byl. A on (Cais) občas přijiždel na chatu hned vedle naší...znal sem ho ještě před tim, než vznikli Tata Bojs.
leggos  17.07.2008 16:20
oni jsou velmi sympatickou kapelou, z českých mou nejoblíbenější, Cais alespoň soudě dle rozhovorů je docela fajn chlapík
fantomas  17.07.2008 16:21
Je, je.
Felix DeSouza  17.07.2008 16:18
Počkej, jakože si fakt umíš představit někoho horšího? Jako třeba dvojice Siegl - Jirka Novotný? Nebo jsi to myslel tak, že po tragédovi Bryknerovi přišel ještě větší tragéd?
fantomas  17.07.2008 16:18
Brückner nebyl žádnej tragéd.
Felix DeSouza  17.07.2008 16:21
Sorry, ale po Euru 2004 se naše působení na mezinárodních kolbištích jinak, než jako tragédie, nazvat nedá. Jako brát na MS hráče z druhý ligy, stavět útočníka, kterej roky nedá gól, nejen nepozorovat hráče v zahraničí, ale ani nezvednout zadek, když má někdo u něj v Olomouci přednášku o kondici... Co dál se dá říct?
Felix DeSouza  17.07.2008 16:23
Možná by se dala zmínit (ne)schopnost reagovat na průběh zápasu, na vývoj hry mužstva, na vývoj fotbalu celosvětově; podléhání tlakům manažerů; absence sebereflexe; odmítání zcela oprávněné kritiky; víra ve svou neomylnost a sebeglorifikování........................................
fantomas  17.07.2008 16:32
Jo, ale do tragéda má věru daleko.
Messi1912  17.07.2008 16:39
teprv poznas co to je tragedie.. pockej si rok nebo dva a pak ti bude bruckner pripadat jako buh
Felix DeSouza  17.07.2008 16:48
Viz výše Kubíček o Bryknerovi... Brykner mančaft zdemoloval, takže po něm samozřejmě bude každej jenom horší.
RMCF  17.07.2008 16:56
Tak toto platí v klubu, protože ti hráči pak nemají zápasovou praxi a tak, ale v repre je to něoc jinýho , ti hráči se celej rok připravují v klubu
Talkers  17.07.2008 17:04
Ano,ale sehrát ten tým,poskládat to,to všechno se musí tvořit úplně odznova... Možná obrana je v pohodě,ale do zálohy se musí najít minimálně 2 hráči do základu - DM a CM,popřípadě křídlo, pokud by se přesunul Plašil na střed+ kompletně vybudovat nový útok,at s Barošem nebo bez něj.
Musí se vymyslet nový systém,protože jediný,který umíme - vše na Kollera - se využíval,jak dlouho to jen šlo... A bude se muset tvořit za pochodu.
Felix DeSouza  17.07.2008 17:23
Nesouhlasím, v reprezentaci potřebuješ i ty zcela specifický mezinárodní zkušenosti, ty můžou dělat velký procento výkonu, a je Bryknerova chyba, že "prašiví" nedostali ani čuchnout.
Ostatně, že se hráči připravují v klubu - zrovna Rada povídal, že neví, co s Jankulem dělaj v AC Milán. Takhle my se staráme o připravenost hráčů. Předpokládám, že asistenty si vybere přesně takový, který taky budou (jako on) liný nebo neschopný pozorovat hráče v zahraničí.
Talkers  17.07.2008 16:59
Zdemoloval je silné slovo... Spíš ždímal tu generaci kolem Nedvěda nadoraz aniž by se zajímal o to,co bude po něm... A najednou tu někdo musí vytvořit nový tým,protože pěkných pár hráčů je za zenitem,nebo už jim nestoupá výkonost a nejsou ani na úrovni naší špičky... Řekl bych,že budeme muset čekat na příchod nové silné generace kolem Kaloudy,Střeštíka a spol.. Posledních pár let byly naše mladší výběry lehce v útlumu a málokdo se dostal do repre z U-21 nebo vůbec aby dostal šanci.

Modlím se jen,aby Rada dal šanci mladým...
Felix DeSouza  17.07.2008 17:20
Jarošík, Šírl, Svěrkoš, Skácel, Bednář už mohli bejt stabilní hráči repre, který by nepotřebovali zkoušení. Mladý samozřejmě měli bejt aspoň ve stavu, kdy už do repre nahlédli. Baroš nemá mít pocit, že tam bude jezdit ještě osm deset let za zásluhy. Měl bejt do základu zapracovanej nějakej slušnej stoper a DM (asi mě napadá jen Kováč). Ty poslední dva tři roky mi připadaj jak noční můra.
Messi1912  17.07.2008 17:34
Repka je nejlepsi ceskej obrance, co si budem povidat, a pro repre by byl ohromnym prinosem.. jenze vsichni vime, ze existuje velke ALE.. chtelo by to hrace se schopnostma Repky ale bez jeho emoci
Talkers  17.07.2008 17:43
Ano,Řepka je nejlepší obránce v ČESKÉ LIZE... Ano,v repre by se hodil,sáám bych byl pro,aby hrál...

Bohužel jeho blikance to svazují. My si nemůžeme dovolit hráče,který je schopný nechat svůj tým hrát od 3. minuty v deseti...
Messi1912  17.07.2008 17:47
jmenuj mi jedinyho ceskyho obrance(hrajiciho) lepsiho nez je Repka.. takovyho my proste nemame
Tim  17.07.2008 18:06
Messi1912  17.07.2008 18:10
hm.. tak takhle moc nevypada reakce chytryho cloveka.. tzn ses *****
Tim  17.07.2008 18:16
Repka uz ma vrchol za sebou. V ceskej lize porad patri k nejlepsim, ale na Ujfalusiho, Grygeru, Kovace ani Rozehnala uz nema. Navic jsi spatne definoval otazku, mezi obrance patri i takovy Jankulovski, ktery se sice neda se stoperem porovnavat, ale (i kdyz je ted po zraneni z formy) urcite je lepsi nez Repka.
Messi1912  17.07.2008 18:48
nazory ti brat nebudu.. aa sry za spatne polozenou otazku, ale btw podle me je teda repka lepsi nez jankulovski.. ale je to zas jen muj pohled na vec
Tim  17.07.2008 18:54
Aha, a proto hraje v klubu, ktery je tak o 3 kategorie niz? To je spis pohled zahledenyho fanouska, co si mysli, ze Sparta je stred vesmiru.
Messi1912  17.07.2008 19:24
ty asi fakt nebudes normalni, kdyz ctu co pises.. proc hraje ve sparte?.. ptz to je jedinej tym, kde mu ty jeho prohresky tolerujou.. kdyby umel zvladat svy emoce, tak nevidim duvod, proc by nemel hrat v nejakym velkoklubu.. pochopil?.. asi ne.. zkus aspon nekdy trochu zapremejslet nez sem postnes takovou kravinu
Tim  17.07.2008 19:30
Kdyby... Ale on to neumi, takze neni lepsi nez ti, co jsem vyjmenoval. Logika jak natekly oko. Navic si pri vsi ucte nemyslim, ze by mel na to hrat v AC Milan, Juventusu nebo Atleticu i kdyby se na tom hristi umel chovat. Nema na to kvality.
Messi1912  17.07.2008 19:37
je pravda ze to proste neumi.. jak by hral ve velkoklubech se muzem jen hadat, ptz v nich stejne hrat nebude.. takze sme skoncili na mrtvym bode.. o repkovi si kazdej muzem myslet svy.. pro me je to nejlepsi ceskej obrance.. pro tebe treba ne.. (uzavru to diplomaticky, ptz nemam chut se hadat a ani te nechci presvedcovat )
Tim  17.07.2008 19:43
OK, to bude nejlepsi. Ja ho sice jako hrace uznavam za jeho pusobeni ve WHU, ale uz ma nejlepsi veky za sebou a ztraci na rychlosti. Ale jestli tobe prijde lepsi nez byvaly kapitan Fiorentiny nebo clen zakladni sestavy Juventusu, nema dalsi diskuze cenu.
Messi1912  17.07.2008 17:35
jinak s tema hracema mas naprostou pravdu.. a Baros nemuze mit jistou repre za jeden povedenej turnaj
Igis_01  17.07.2008 16:45
Nechci se se zastavat pana Rady, ale myslim si, ze jakekoliv utoky a vypady zrovna ted nejsou na miste. Mely prijit drive, respektive prijdou pozdeji (podle vysledku narodaku). Neprijde mi prilis fer odsuzovat trenera ihned po jeho zvoleni. Dejme mu cas. Pri volbe trenera vedeni CMFS si zahralo divadelko, kde jednotlivi treneri byli pouhymi loutkami. Nadavejme tedy predevsim Kostalovi a jeho kumpanum, ne novemu trenerovi. Vuci medialnimu obrazu Karla Rady i ja mam spoustu vyhrad, na druhou stranu je pro me prijatelnejsi nez Jozef Chovanec. Ten uz tu jednou byl:-)
Dudus  17.07.2008 16:50
to sem teda zvědavej jak v ty kvalifikaci dopadnem aby to nebylo jako s Belgií pred 7 lety.
kuba xy.  17.07.2008 17:09
taky stoho nejsem odvázaný,ale rozhodně jsem rád že nebyl zvolen chovanec.... budme rádi že pan Rada vubec reprezentaci trénovat chce, že máme aspon nejakého trenéra, už jenom kvuli tou bych mu dal šanci, a rozhodně věřím že POSTOUPÍME!!!!
Garrard  17.07.2008 17:28
CHOVANEC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Messi1912  17.07.2008 17:54
JESTLI TAM ALE BUDE TAHAT TY LOOSERY ZE SLAVIE, TAAAK!!!!.. se asi pretanu koukat na ceskej fotbal.. btw sry za caps
leggos  17.07.2008 18:31
Messi1912  17.07.2008 18:48
piross  17.07.2008 18:18
pro mě lepší volba než chovanec,ale určitě máme i lepší trenéry,fotbalově určitě nevyrosteme
Vortex_x  17.07.2008 19:14
Inter32 ty si malý blázen ... Psat ještě něco před tím co ani není to umí jen idiot u2... Jinak radši RADA než CHOVANEC už repre měl a nedokázal NIC.. a vubec nepiště blbosti až se bude hrát se uvidí ... Skuste být trenerem když to tady hrotíte Komu se to nelíbí nech mi prdel políbý...
Liquid  17.07.2008 22:59
Felix De Souza má ve všem pravdu, Brückner je zkrátka největší škůdce českého fotbalu!! Kdyby skončil v roce 2004 byly bychom teď dost možná Mistry Světa 2006. Šanci by dostali zajisté pod jiným trenérem co nenominuje za zásluhy Skácel, Jarošík, Hübschman, Šírl a další a ne ten tragéd Baroš. Teď už toho mnohem více mohli mít odkopáno Fenin, Šimůnek, Suchý, Švec a byl by postavený základ repre pro dalších 5 let. Takto se repre musí komplet přestavět, což ponese následky a když se té představby bude bát i Rada, tak to dopadne ještě hůře.
Vortex_x  18.07.2008 09:08
Co to tu meleš utři si prosímtě čelo cype xD Na euru 2004 a v kvalifikaci to bylo super... takový fotbal jako na euru 2004 už nepředvedeme a kdo jim říkal jak mají hrát Bruckner... Když tu meleš takové hovadiny začni hrát fotbal nebo kouče a mužeš vest pralesní ligu:)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Vydrží Petr Rada ve funkci trenéra české reprezentace alespoň dva roky?
Hlasovat
reklama
Reklamní sdělení
reklama