reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Nákupní seznam Barcelony čítá deset jmen

24.05.2008 11:49 - Aktuality
 
Španělský Sport tvrdí, že vedení Barcelony již vytyčilo hlavní přestupové cíle pro nadcházející léto. Seznam by měl čítat hned deset jmen, které se stanou terčem barcelonských vyjednávání. Seydou Keita s Gerardem Piqué by měli katalánský klub posílit již brzy.

Gerard Piqué, Daniel Alves a Seydou Keita. Právě tito tři hráči by měli být angažmá na Nou Campu velice blízko. Téměř hotový již je přestup Gerarda Piquého, jenž za Barcelonu dříve hrál. Nyní se neprosadil v kádru Manchesteru United a do Španělska, kde na něj čeká čtyřletá smlouva, by měl putovat za 5 milionů euro.

Alvese s Keitou, kteří patří Seville, chtělo vedení Blaugranas získat společně za 40 milionů eur, s nabídkou však neuspělo a o obou hráčích musí vyjednávat zvlášť. Na dobré cestě je přestup Keity, podle některých informací ze Španělska je už hotový. Sevilla by měla obdržet 14 milionů eur. Ohledně Alvese čeká Barcelonu těžká práce, Sevilla loni odmítla nabídku 36 milionů od Chelsea.

Podle posledních zpráv by mohl Barcelonu brzy posílit i obránce Deportiva Fabricio Coloccini. Hráčův agent se údajně během dneška sejde se zástupci katalánského klubu, aby možný transfer probrali. Samotný Argentinec už dříve pohlásil, že se přestupu do většího klubu nebrání.

Prioritou Barcelony má být podle Sport.es levý křídelník. Na tuto pozici připadají v úvahu Florent Malouda z Chelsea a David Silva z Valencie. Pokud v Londýně nepřijmou nabídku 20 milionů eur za Maloudu, obrátí se Katalánci na Valencii. Silva by měl být o něco levnější.

Dalším klubem, kde by mohla Barca lovit, je Arsenal. Katalánci totiž mají zájem o běloruského záložníka Alexandra Hleba, jenž prohlásil, že by odchod z Londýna přivítal. Důležitým faktorem pro další jednání bude smlouva, kterou budou chtít Gunners s Hlebem prodloužit. Pokud by se jim to nepodařilo, Barcelona by měla velkou šanci uspět. Samozřejmě pokud by udělala adekvátní nabídku.

Barcelona by chtěla posílit i útok, jelikož otázníky se kromě Ronaldinha vznášejí i nad budoucností Samuela Eto'a. Vysněnou posilou je lyonský Karim Benzema, jenomže proti Barceloně hovoří hned několik skutečností. Sám francouzský reprezentant totiž prohlásil, že by rád v kádru vítěze Ligue 1 zůstal. Druhou věcí jsou extrémně vysoké požadavky Lyonu.

Dalšími dvěma útočníky "v záloze" jsou Emmanuel Adebayor z Arsenalu a Dimitar Berbatov z konkurenčního Tottenhamu. Adebayor již dříve lehce nastínil, že odchod z Emirates Stadium není nereálný. Částka ve výši 25 milionů euro by mohla Barceloně na jeho získání stačit, otázkou ovšem je, jak se k celé situaci postaví Arsenal. O Berbatova je v Evropě zájem již delší dobu a Tottenham může mít s jeho udržením problém.
Autor: Ondřej Holzman / goal.com
Počet zobrazení: 8949
Komentáře (448)
pulos  24.05.2008 12:02
---------------------Valdes--------------------
Alves------Pique----------Puyol-------Abidal
--------------------Toure----------------------
Messi--------------Hleb--------------Malouda
--------Benzema-------Berbatov--------

no zajímavé by to bylo...ale nevim co bylo s hráčema jako Xavi, Henry, Iniesta, Krkič, Dos Santos
yEro22  24.05.2008 12:04
Malouda=shit,Hleb=shit....
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:05
yEro22=shit
Zajda  24.05.2008 12:08
stiba  24.05.2008 12:09
Vitus_Urbo  24.05.2008 14:54
ale on malouda opravdu za moc nestoji v te hclesea...
Gio  24.05.2008 21:12
njn tak v Chelsea se válej po zemi a nehrajou fotbal ;) v Lyonu to z jeho strany bylo uplně o něčem jinym - proč ? hraje se tam fotbal ...
RafteR  24.05.2008 21:25
presne moje slova vystihol si to
mysman  24.05.2008 16:47
hleb shit?Jeden z nejlepsich dribleru na svete...
Thorres  24.05.2008 17:28
ne asi .. na to bych i vsadil, že tě to nenchá klidným
Jakub19  24.05.2008 12:11
Ty Barcu nemáš moc rád, co?
Josifek  24.05.2008 12:11
Blbost...bez Xaviho
Josifek  24.05.2008 12:12
A Inesta je na kraji pro Barcu mnohem lepší než Malouda
Jakub19  24.05.2008 12:12
a Iniesty
spanhel  24.05.2008 17:21
Jeden z dvojice Xavi, Iniesta v základu nebude.
Jakub19  24.05.2008 18:16
Tak to doufám, že tam budou oba.
Gio  24.05.2008 21:59
přesně tak
Rudoo  24.05.2008 12:23
ale ved to ani neni barcelona.

ja by som vam doprial takyto tim: v prvom rade cez leto dostat aspon do 70 percentnej formy ronaldinha a potom by to bolo OK aj zo starym timom.

Alves Pique Puyol Abidal
Toure
Iniesta Deco
Messi Ronaldinho
Eto

podla mna toto je najlepsia zostava barceloni, ziadny benzema, maju krkica, santosa, henryho,
alvesa urcite kupit a keytu.
ale najpodsttanejsie pre barcu je dostat z krizy aspon na 70 percent ronaldinha a aby messi nemal zranenia a Barca to moze dotiahnut daleko
FC Barca  24.05.2008 16:18
Víc jak na 200% nereálný! Pochybuju, že by se Xavi nebo Iniesta nedostl do základu!
Shevchenko  24.05.2008 16:42
Langi  24.05.2008 18:54
Benzema ani náhodou neodejde, neim co chtěl dělat s Hlebem a Berbatov by si podle mě jen tak nezvykl na hru Barcelony
manii  25.05.2008 07:36
Henry jo??taka lemra??*88*
Proky4  29.05.2008 13:13
Hleb,Malouda ale keita, Coloccini a jeste Dany Alves
Mrvinho  24.05.2008 12:05
To jo teda.
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:05
pokud by za Maloudu nabídli 20M,tak bych ho prodal,to se vyplatí...
bluesfan  24.05.2008 13:26
a na lavo iba s kaloum?? to si myslim by sme potom museli neco kupit.....hlavne ak odide drgba so sevom...a dufam ze aj pizzaro...
Frankie_Yeah  24.05.2008 13:41
vzhledem k tomu,že má Bentley cenu o něco nižší,než 20M,tak by to byla krása:Prodat výhodně Florenta a obratem koupit Bentleyho
herbage  24.05.2008 13:42
a Joe Cole na levý křídlo, tam mu to jde líp, tak bych si to představoval
bluesfan  24.05.2008 14:08
no to uz ano, keby prisiel bentley tak to by uz bolo vyhodne....
Thorres  24.05.2008 17:29
neprodat Shevu a dát ho na hrot do základu vim že by to šlapalo
Frankie_Yeah  24.05.2008 19:03
vandertom  24.05.2008 12:08
Ty nákupy jsou tak pravděpodobné, jako že v Labe poteče jednou na Moravu.
Zajda  24.05.2008 12:09
proč myslíš? podle me by ten Hleb mohl přestoupit
vandertom  24.05.2008 12:11
Podle mě tam nepřestupí Adebayor,Berbatov,Malouda,Benzema a ani Hleb. Na 100%
Zajda  24.05.2008 12:13
Malouda bych viděl reálně a i toho Hleba...tyhle dva by vyjít Barce mohli...
vandertom  24.05.2008 12:15
Bez šance....Malouda se nedokázal prosadit pořádně v Chelsea,natož tak v Barce. Je to pro mě největši zklamání této sezony co se týče přestupů. Hleb z Arsenalu neodejde, možná jedině do Itálie. Do Barcy pujdou jen ti z PD.
stiba  24.05.2008 12:17
tak ono právě to že se nedokázal plně prosadit v chelsea spíše nahrává jeho přestupu
Zajda  24.05.2008 12:18
asi tak....
vandertom  24.05.2008 12:20
Nemyslím že by Barca kupovala hráče, který se neprosadil v jiném velkoklubu. A taky nemyslím že by Barca chtěla oslabit svou levou stranu někým novým, když tam má docela kvalitu.
Zajda  24.05.2008 12:21
podle mě by to Malouda bral jako motivaci...víš jak v CFC mu to nešlo pořádně se ani neukázal tak by teď prostě do toho dával hodně...aspoň takhle to vidím já
vandertom  24.05.2008 12:21
Taky to tak lze říct. Každopádně uvidíme v létě.
Zajda  24.05.2008 12:22
né asi uvidíme...jsem každopádně zvědavej co udělají s následujícím ročníkem
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:21
vždyť hraje Barca 60 zápasů za sezónu,tak nějaká kvalitní náhrada se může hodit,ne?
vandertom  24.05.2008 12:22
Jestli přijde Silva, tak nevidím problém, a ten spíš přijde než ten Malouda.
Zajda  24.05.2008 12:23
myslíš že je spolehlivější?
vandertom  24.05.2008 12:24
Určitě. Taky je kvalitnější. Je zvyklý na PD. Kdežto nevím jestli by Barca kupovala zajíca v pytly.
Zajda  24.05.2008 12:25
s tím zajícem to neberu osobně no jako nevim je rozhodně zkušenější ale byl by to risk...zase očekávat návrat jeho formy může přinést ovoce a nebo taky sezení na lavičce a větší problémy
vandertom  24.05.2008 12:28
Ale Barca si po letošní sezoně nemůže dovolit čekat, až se dostane do formy.
Zajda  24.05.2008 12:31
no to je taky fakt oni musej rychle jednat
vandertom  24.05.2008 12:32
Sám Malouda taky podle mě nebude chtít utýct po jedný sezoně.
Zajda  24.05.2008 12:32
uvidíme jak to dopadne...hele brácha má zápas od 1 mizim měj se
vandertom  24.05.2008 12:33
čabas
stiba  24.05.2008 12:24
tak o tom to právě je - neprosadil se v jiném velkoklubu, takže jeho cene je nižší - a to že se neprosadil neznamená že nemá kvalitu-hraje tam roli více faktorů- takže to třeba chtějí v chelsea risknout koupit ho relativne levně a doufat že z něj bude hráč svetové extratřídy - pro což měl předpoklady a naděje tam pořád je
stiba  24.05.2008 12:25
v barcolone risknout
netret  24.05.2008 12:09
Maximalne ty smasky ze spanelska tam pujdou,ostatni je poslou nekam...
merengues  24.05.2008 12:15
Zejména Malouda s Coloccinim by potěšili .
Tim  24.05.2008 12:16
Maloudu chapu, ale proc Coloccini?
dejv  24.05.2008 12:16
jn druha liga taky liga
Dr. Kyslík  24.05.2008 12:28
JJ, Coloccini určitě.
muhammadali  24.05.2008 14:34
Di Milan  24.05.2008 12:17
---------------------nějaký jiný golman,valdez neni spolehlivy--------------------
Alves------Thuram----------Puyol-------Abidal
--------------------Toure----------------------
Messi--------------Deco--------------Xavi
--------Henry-------Krkič--------
Tim  24.05.2008 12:17
Znalec.
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:20
Messi? Iniesta? Eto'o?
marek.garbul  24.05.2008 12:20
Jn valdes to neni ono jaby havrhoval Akinev z CSKA Mozkva ten je spolehlivy a je mlady
Tim  24.05.2008 12:21
Vy jste se zase sesli...
cris7  24.05.2008 12:21
Thuram, Toure, Deco a asi i Henry odejdou tak jako nechápu co je tam cpeš
Jakub19  24.05.2008 12:22
Toure a Henry určitě neodejdou
cris7  24.05.2008 12:25
Toure odejde Henry jen možná
Jakub19  24.05.2008 12:25
oba zůstanou
cris7  24.05.2008 12:26
nezůstanou, minimálně jeden z nich odejde
Jakub19  24.05.2008 12:28
Guardiola i vedení celkem jasně řeklo, že s oběma se počítá, tak nevím, jak si na to přišel?!
cris7  24.05.2008 12:29
to je možný že řek ale uvidíš že to bude jak říkám a jinak asi sem to vyčet ve hvězdách
Jakub19  24.05.2008 12:31
hvězdář? jo, ty já nejraději
cris7  24.05.2008 12:33
jistě, ale uvidíš sám jak to dopadne
Jakub19  24.05.2008 12:37
to uvidim, že Toure i Henry zůstanou
tonyyk  24.05.2008 12:27
Toure hrál dobře
Jakub19  24.05.2008 12:22
Thuram a Deco určitě odejdou a píše se Valdes, né se "z" a je to jeden z nejlepších brankářů na světě, takže není třeba nikoho jiného.
tonyyk  24.05.2008 12:22
Thuram ?
RickNash  24.05.2008 20:11
to je jeden francouzkej fotbalista, víš...
dejv  24.05.2008 12:20
At tam bude hrat kdo chce stejne skonci v druhe lize to nema cenu tu dikutovat stejne vsechno vyhraje chelsea.
bluesfan  24.05.2008 13:32
to som nevedel ze mame v planoch tuto sezonu vyhrat PD, spanielsky pohar atd....
RafteR  24.05.2008 20:16
atymto si chcel co povedat ??? tvoj prispevok je uplne od veci.....
RafteR  29.05.2008 16:03
ty budes niaky znalec a odbornik a tipujuem ze mas tak 15
DecoSouza  24.05.2008 12:20
Doufám, že Maloudu, Berbatova ani Hleba v Barce neuvidíme .
dejv  24.05.2008 12:21
Ale ta sestava bez maloudy by byla sila.
-Kopy-  24.05.2008 12:21
Malouda takovej tragéd a je dražší než Silvička ?
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:22
jediný tragéd tu jseš ty
dejv  24.05.2008 12:24
uznej ze malouda hraje jako traged.
Wozy  24.05.2008 12:26
u nás možná, v Lyonu byl super player
dejv  24.05.2008 12:27
to byl no
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:28
ano,tahle sezóna se mu nepovedla,protože se špatně adaptoval v Chelsea a jenom proto je hned tragéd? to mi přijde trochu trapné,protože třeba v Lyonu byl jeden z nejlepších a i loni byl nejlepší hráč Ligue 1,což o něčem svědčí,navíc se i relativně uplatňuje v reprezentaci,i když tady pro Kopáče to je nejspíš hodnocení rovnající se nulovému projevu...
-Kopy-  24.05.2008 12:32
Jak píšeš, byl a byl. Teď není, takže určitě nemá větší cenu než Silva.
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:35
vzhledem k tomu,že ty i já jsme ovlivnění,tak to nemá cenu řešit,každý má na to svůj subjektivní názor...
-Kopy-  24.05.2008 12:37
Já a ovlivněn ? vůbec ne.
merengues  24.05.2008 12:22
Silva má ve smlouvě 90, ne?
-Kopy-  24.05.2008 12:29
Nějak tak.
tonyyk  24.05.2008 12:23
No Malouda má více zkušeností, pohárů, apod. Jinak souhlasim stím, že je tragéd ... nechápu proč ho Reds taky chtějí Silva je lepší ....
tonyyk  24.05.2008 12:25
Ikdyž mu třeba nesedí PL ...
leggos  24.05.2008 12:39
spanhel  24.05.2008 15:56
V Barceloně by mohl ožít. Že se mu nepovedla sezóna v Chelsea z něj špatného fotbalistu nedělá.
zdravy.pacient  24.05.2008 12:22
Malouda se mi nějak nepozdává, doufat jestli se vrátí do své formy z lyonu si barca nemůže dovolit. Silva na levé straně by byl sen A ke střednímu útočníkovi...tam podle mě dělá vedení velkou chybu, že nejedná o militovi Jinak pique už je skoro hotovej, rád bych aby přivedli ještě colocciniho, neprodali zambrottu a alves se může jít bodnout
zdravy.pacient  24.05.2008 12:26
Jo a ještě bych pár týdnů počkal co vymlátí guardiola z ronaldinha...buď všechno nebo nic
ratthy  24.05.2008 12:24
Tohle pro barcu není moc dobré.
merengues  24.05.2008 12:36
Ale je .
ratthy  24.05.2008 14:38
Moje koncepce posilování barcelony by vypadala jinak
Leo_Messi  24.05.2008 12:27
PULOS VUBEC NEVÍŠ !! Tam naskládáš plno posil a odchovance necháme sedět ne ?

Alves ---------- Puyol ----- Colocciny(Piqué)--------Abida
------------------------Keita(Tuoré)---------------------------
-------Xavi-----------------------------Iniesta------------------
Messi ---------------Henry(Adebayor)------------Malouda(Silva)
pulos  24.05.2008 12:32
ty kluku ušatej nejchytřejší...to bylo jen pro zajímavost jak by to vypadalo s těma posilama, stejně řto bude všechno jinak....
boxiMU  24.05.2008 12:28
--------------------------Čech----------------------
zambrotta------Pique----------Puyol-------Alves
Messi----Iniesta--------Xavi-------Ronaldinho
---------------Henry--------Crouch----------------
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:29
vandertom  24.05.2008 12:29
cris7  24.05.2008 12:30
Tim  24.05.2008 12:30
boxiMU  24.05.2008 12:34
nok smichu to asi je ale myslim si ze by to byl dobrej tym
Tim  24.05.2008 12:37
Urcite.
fantomas  24.05.2008 12:38
to bezpochyby
cris7  24.05.2008 12:40
jistě že ano ale myslíš si to jen ty
fantomas  24.05.2008 12:41
viši toho smajla?
cris7  24.05.2008 12:44
sry sem se netrefil
cris7  24.05.2008 12:43
sry vedle:D
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:41
hm,hlavně ty brejky,který by tam šli na Čecha by byli krásný
cris7  24.05.2008 12:44
jistě že ano ale myslíš si to jen ty
Talkers  24.05.2008 12:52


Nechápu,proč se mu tolik smějete,ve FIFĚ nebo PES to určitě fachá
ondro987  24.05.2008 16:25
RafteR  24.05.2008 20:19
som zvedavy kedy barca hrala z rozostavenim 4-4-2 a naco by kupovala luzera ako crouch
darkstar  24.05.2008 12:30
ked jsme u tech prestupu, chybi tu redakci vcerajsi prestup Petrzely zo Sparty do Plzne...
Tim  24.05.2008 12:31
Nechybi, byl v bleskovkach.
darkstar  24.05.2008 12:32
teraz som pozeral, omlouvam sa....
stiba  24.05.2008 12:36
OT: jednání o přestupech Ronaldinha a italského obránce Gianluky Zambrotty do Milána. Deník Marca navíc uvedl, že Barcelona za duo požaduje 50 miliónů eur, zatímco Milán nenabízí ani polovinu této sumy (22 miliónů)
tak jestli si myslí že oba dostanou jen za 22 mega tak se asi hodně zbláznili - za to bych jim neprodal ani samotnýho Ronaldinha (tem má cenu min. 25 -30 mega)
ital  24.05.2008 12:42
Měli byste si uvědomit, že Ronaldinho momentálně nemá žádnou cenu. Klidně si ho nechte a za rok po něm ani pes neštěkne a budete rádi, když vám někdo milostivě hodí kostičku(5 mega).
Dr. Kyslík  24.05.2008 12:47
Obávám se, že nikoli. Ta nabídka od AC je naprosto směšná.
ital  24.05.2008 12:55
20+10 je akceptovatelná nabídka pro obě strany. Možná byste z nich ještě 5 mega nějak dostali. Ale i tak je to pro AC velký risk.
kofi.t  24.05.2008 12:48
uvedom si ze se taky jedna o to jakou ma cenu jako znacka.prodejem dresu a z reklam atd ziskaj hrozne penez.takze rikat ze R nema zadnou cenu je naprosta blbost.navic kdyz se znova dostane do formy tak bude zase patrit mezi nejlepsich pet hracu na svete
ital  24.05.2008 12:58
Když se dostane do formy? To můžu říct o kterémkoli hráči. A ta jeho marketingová hodnota během další takhle kvalitní sezóny bude taky nulová.
kofi.t  24.05.2008 13:50
nulova nebude,ale i kdyz mel dve nepovedeny hodnoty tak je furt obrovska,takze ty penize se jim vratej
stiba  24.05.2008 12:49
tak za prvé ja nefandím barce, za druhé i když tuto sezonu neměl formu a vůbec nehrál tak je to pořád TOP hráč, není tomu dlouho co byl nejlepší na světě, a ty fotbalové dovednosti určitě neztratil, a je podle mě velká šance že v novém klubu bude hrát zase na jiné úrovni(sice už to asi nikdy nebude tak jako když byl nejlepší na světě) ale pořád má cenu min. těch 20 mega spíše více - ale pod 20 určitě ne ( a má hlavně i marketingově obrovskou cenu)
tonyyk  24.05.2008 12:42
- Forma z posledních 2 let
Klokanomet  24.05.2008 12:42
Tak to jim asi opravdu hrabe
Tim  24.05.2008 12:42
100. pro Barcu
vandertom  24.05.2008 12:42
100. za klidné přestupové léto v Realu
Tim  24.05.2008 12:42
Nic nebude.
Jakub19  24.05.2008 12:43
To taky v Realu existuje?
vandertom  24.05.2008 12:44
Někdy se začít musí.
-Kopy-  24.05.2008 12:42
--------------------------- Valdes --------------------------------
Alves ------- Puyol ----- Coloccini (Piqué) ------- Abidal
------------------------ Toure ------------------------------
------------ Xavi ------------------------ Iniesta -------
Messi ----------------- Henry ---------------- Bojan

Při utkáních venku, bych posadil na lavičku Xaviho a na hřiště poslal Keytu.
Frankie_Yeah  24.05.2008 12:42
kolik tady ještě těch stovkových komentářů přijde
fantomas  24.05.2008 12:43
vandertom  24.05.2008 12:44
škoda že tu nejsou vteřiny, zajmalo by mě o kolik sekund sem byl pomalejší...
Dr. Kyslík  24.05.2008 12:47
S debilními otázkami OT jako je tahle určitě hodně.
yEro22  24.05.2008 12:45
----------------------------????-------------------------
Alves----------Puyol--------Milito(Pique)-----Abidal
-----------------------Kýta-----------------------------
--------------Xavi----------------Iniesta----------------
Messi------------????-------------Silva
KollY<3FCB  24.05.2008 12:47
-------------------Valdes--------------------
Alves-----Puyol-----Coloccini(Millito)-----Abidel
--------------------Toure-----------------------
-------------Xavi-----------Keita(Iniesta)------
Bojan------------Henry----------Messi---------

Tak nejak si mylsim ze to Guardiola postavi....
Jakub19  24.05.2008 12:50
Messi vlevo asi těžko a Bojan v základu nebude
r.udieee  24.05.2008 19:55
messi hraje na pravo, když je to levák...a Bojan do základu se mi taky nezdá, jak to tady někteří řikaj....
bary72  24.05.2008 12:48
Tradičně zajímavý seznam možných posil. Ale u některých jde jen o zbožné přání, realita bude jinde. Zatím to jsou povětšinou jen a jen spekulace.
Dr. Kyslík  24.05.2008 12:49
Maloudu ne, Hleba ne, Alvése ne... nebo jinak: Colocciniho ano.
zdravy.pacient  24.05.2008 12:50
souhlas
rominho  24.05.2008 12:57
Guardiola chce mat v "pravidelnej" zapasovej zatazi az 18 hracov, ktorych bude vyberat podla typologie vhodnej pre dany zapas.

Alves, Keita, Pique, Hleb, Coloccini a hlavickar ano. Malouda a Silva pre ich slabsiu golovost a typologiu kridlo-zaloznik nie.
herbage  24.05.2008 13:13
Když tu tak vidím ty sestavy, tak se taky vrátím do dětských let:

Čech
Kolo Touré, Terry, Puyol
Messi, Hleb, Ronaldinho, Iniesta, C.Ronaldo
Imbrahimovič, Crouch, Henry

a vyhrál bych s tím Fifu
Jakub19  24.05.2008 13:14
až na to, že tam máš 12 hráčů
herbage  24.05.2008 13:15
ofenziva nadevše
herbage  24.05.2008 13:16
ok, tak stahuju Ronaldinha z DM a šel by na lávku
fantomas  24.05.2008 13:16
to by se pak vyhrávalo no...
scouser  24.05.2008 13:50
zajimave rozestaveni 3-5-3 fotbalova revoluce
RafteR  29.05.2008 16:08
Crouch ??
Ol!ver  24.05.2008 13:16
maloudu by som neodporucoval
Xavi  24.05.2008 13:19
Nemá se cenu nervovat už teď jak to celé dopadne, ale doufám, že Malouda ne, Alevés asi taky ne a Zambrottu udržet, Adebayor prosím ne, Berbatov ne a udržet Sammuela, Silvu bych bral, tím pádem Hleb ne, Keita ano, Coloccini ano.
Klokanomet  24.05.2008 13:21
herbage  24.05.2008 13:22
Jinak k posílení Barci, jestli příjde Pique, tak nechápu příchod Colocciniho, protože až se uzdraví Milito, budou tam mí zase dost hráčů, tedy (Marquéz, Puyol, Milito, Pique) Zambrottu bych nechal, může hrát jak na RB, tak na LB. Takže v podstatě jim stačí Seydou Keita, Lucho Gonzáles za Deca a někdo na levý křídlo, buď Silva nebo Diego Capel, ten má dokonce nízkou výkupní klauzuli.
Dr. Kyslík  24.05.2008 13:24
Milito nebude hrát do konce roku, takže nějaké čekání až se uzdraví se třemi obránci je poněkud divné.
herbage  24.05.2008 13:36
Tak nevím, ale Pique podle mě nepřišel sedět na lavičce, kvůli tomu odešel z Manchesteru, je mladý, měl by dostat šanci, na Dm už máte Tourého a Seydou Keitu(právě k vám přestoupil), případně na stoperu může zápas dva v případě vykartování stoperů zaskočit Oleguer, Abidal či Yaya Touré, tady vás podle mě pata netlačí
Dr. Kyslík  24.05.2008 14:51
Pokud přijdou dva stopeři, tak ne.
Xavi  24.05.2008 13:24
Velké množství zápasů, karty, tradiční zranění v Barce, Marquez může hrát DM...
DecoSouza  24.05.2008 13:30
Hleb NE, Malouda NE, Keita bohužel ano, Coloccini ANO, Piqué ANO, Silva ANO, Alves ANO

Benzema ANO pokud odejde Eto'o, i ten Adebayor by šel v nejhorším, Berbatov NE.
Tavo  24.05.2008 13:35
nákupy bych viděl takhle: Lucho González, Seydou Keita, Fabrizio Coloccini, Gérard Piqué.
Pokud udržíme Zambrottu, tak Alvése ne, v opačném případě samozřejmě ano.
Snad udržíme Eto'a... jinak si moc nedokážu představit kdo bude na levém křídle... Malouda se mi vůbec nelíbí, Silva se mi taky moc nezdá... hlavně ne Hleba!!!

herbage  24.05.2008 13:40
souhlas až na Colocconiho, můžete dopadnout jak Chelsea, která ejdnu sezónu hrála s Essienem na stoperu kvůli zranění, pak se vrátil Alex, přišel Ben Haim a Ivanovič a pak se diví že nehrajou, tři kvalitní stopeři + jeden mladík je ideál a to přesně máte(Marquéz, Milito, Puyol, Pique). doufám taky že Hleb nepříjde, musí zůstat v Arsenalu, PL mu víc vyhovuje
Tavo  24.05.2008 13:41
no, takže to dam dohromady...

-------------------------------Valdés---------------------------------
(Jorquera)
Dani Alvés---------Puyol--------------Coloccini--------Abidal---
(Oleguer) (Piqué) (Milito, Márquez) (Sylvinho)
-----------------------------Yaya Touré-----------------------------
(Keita)
-------Iniesta-------------------------------Xavi--------------------
(Lucho)
---Messi--------------------Eto'o----------------Palacio----------
(???) (Bojan) (???)

Takhle by se mi to líbilo...
Tavo  24.05.2008 13:44
jinak do útoku taky Diego Milito, ten bude v akci
herbage  24.05.2008 13:48
Jj, hypemarket Zaragoza zachvilku otevírá a na některé zboží je až 50% sleva, v Německu zas všichni čekaj, až otevře stánek 1.Fc Norimeberk
Tavo  24.05.2008 13:50
škoda Aimara, kterej totálně zapad a moc z něj nezůstalo... tipově by se mi líbil jako alternace na post Iniesty. Ale spokojim se s Diegem Militem
Frankie_Yeah  24.05.2008 13:51
v Norimberku bych bral možná tak Misimoviče a Pinolu,možná ještě Wolf,Engelhart,Saenko,Mintál,Vittek...v porovnání s kádrem Zaragozy nebe a dudy
Tavo  24.05.2008 13:48
Alvés 30 mega, Coloccini 10 mega, Keita 14 mega, Lucho 20-25 mega, Palacio 15 mega, Diego Milito 15 mega, Piqué 5 mega... no nic levnýho, ale s odchody Ronaldinha, Deca, Zambrotty, Gudjohnsena, Giovaniho, Henryho... to máme 30 (snad)+20+10+5+7(?)+20 = 92 mega minus.
No, to docela ujde na velkou revoluci...
Klokanomet  24.05.2008 13:50
Skvěle! Kdyby to tak bylo, umírám blahem...
herbage  24.05.2008 13:54
Iniestu na levý křídlo a Lucha do základu
Tavo  24.05.2008 13:58
i tak se to dá, ale s tim je nutný počítat, podle toho co se píše je Guardiola flexibilnější - doma smršť s Palciem a Iniestou v základě, venku s Luchem a Xavim v záloze a Iniestou na LW...
Tavo  24.05.2008 13:55
Offtopic - tak sjem se teď dočet v souvislosti s Recobovým koncem v Interu, že má plat 8 milionů euro !!! O Interu je samozřejmě známo, že dobře platí, spíš přeplácí, ale tohle je fakt moc... vždyť takovej plat tam nemá snad nikdo i Ronaldo bral 6 mega...
Recoba byl samozřejmě famózní v Americe, ale stejně...
stiba  24.05.2008 13:59
tak ono všeobecně ty platy nejsou podle toho jak kdo hraje, ale spíš jak má dobrého agenta a jak si to vyjedná a taky podle toho v jaké situaci přijde(když stojí méně peněz nebo když přijde dokonce zadarmo tak samozřejmě simůžou dovolit dát mu větší plat) - jinak Recoba musí mít hodně dobrýho agenta - ten plat je hodně luxusní
Tavo  24.05.2008 14:02
tak to je naprosto jasný, že to záleží na všech možných faktorech... ale plat 8 mega pro hráče, kterej přišel z Uruguaye... a mimoto Recoba v Evropě nic moc nepředved.
stiba  24.05.2008 14:05
však říkám musí mít super agenta - inter mu takovej plat určitě necpal hned ze začátku - agent prostě výborně vyjednal
ital  24.05.2008 14:03
Proč si jako myslíš, že už z Interu dávno nevypadl? Jinak seznamte se, tohle je prostě pan Morratti.
Tavo  24.05.2008 14:08
Děkuju všem, že mě poučujou, jako bych byl uplnej debil Samozřejmě, že o vztahu Morratti-Recoba vim, ale prostě mi plat 8 mega přišel tak ukrutně vysokej, že mmě to trošku proplesklo (kdo to má dnes, když jsou platy vyšší než v roce 1997? Ronaldinho, Terry, Ronaldo, Kaká... špičkový hráči, kteří si na to museli dlouho počkat...)
ital  24.05.2008 14:19
Nejde jenom o vztah Recoba-Morratti,ale o celkovou Morrattiho politiku. Např. za posledních 10 let nákup-prodej hráčů dělá u Interu neuvěřitelných 500 mega. Jinak když se podíváš, kdy Recoba tuto smlouvu dostal, zjistíš, že to bylo těsně před finanční krizí v italském fotbale, kdy se za hráče utrácely do dnešní doby nepřekonané částky.
herbage  24.05.2008 14:21
500mega Euro v mínusou doufám myslíš, jednou jsem to počítal a dospěl jsme ke stejnému číslu
ital  24.05.2008 14:21
nákup mínus prodej jistě...
hanzuss  24.05.2008 14:00
jestě prej maj koupit rolka z mlady boleslavi asi za 1 mega eur byly na nej na pozorovani v bolce parkrat a libil se jim
rominho  24.05.2008 14:08
Bułgaria: Stoiczkow asystentem Guardioli
ginepri  24.05.2008 14:16
Tak neviem načo je Barce Malouda, Hleb sa tu nehodí, Keita asi často hrať nebude,Adebayor do španielska tiež nepasuje. Daniel Alvés môže byť dobrá volba Piqué ujde a do útoku možno Berbatov , David Silva je taktiež výborný, ale priznávam, že som od Barcy čakal lepšie prestupy
herbage  24.05.2008 14:20
to nejsou přestupy, zatím spekulace
Tavo  24.05.2008 14:21
No, je pravda, že na začátku Laportovy éry přicházeli hráči těžšího kalibru - Deco, Ronaldinho, Eto'o, Giuly... kteří už tehdy byli hotovými hráči a ještě vyrostli do absolutní špičky. Ale vůbec bych nad tím týmem, který se právě sestavuje nelámal hůl - i tak bude dost potenciálu a kvality, a když to bude umět Guardiola dobře vést, tak se může vrátit Barca v plný síle
Frankie_Yeah  24.05.2008 14:19
jinak se ale hodí zmínit,že Keita se za poslední roky neskutečně vypracoval,kdo o něm před třemi,čtyřmi roky věděl...
Ol!ver  24.05.2008 14:20
ked sa barce podaria nakupy tak to bude asi takto :
Valdes
Alves----Puyol----Coloccini----Abidal
Keita
Xavi Silva
Messi Benzema Hleb
Frankie_Yeah  24.05.2008 14:21
místo Hleba nebo Silvy jednoznačně Iniesta
Ol!ver  24.05.2008 14:24
dole sa mi to viac podarilo ,co ja viem ale myslim si ze to tak bude
Frankie_Yeah  24.05.2008 14:25
vzhledem k tomu,že ti tam stále chybí Iniesta,tak je to úplně jedno
Ol!ver  24.05.2008 14:29
je mi to jedno :
---------------------Valdes--------------------
Alves------Puyol----------Coloccini-------Abidal
--------------------Keita----------------------
Xavi------------------------------------Silva
Messi----------Benzema------------Iniesta

spokojny ?
vandertom  24.05.2008 14:30
Iniesta nemůže hrát přece utok....
Ol!ver  24.05.2008 14:31
on uz tam par krat hraval
vandertom  24.05.2008 14:35
Tak ale přece nemůžeš počítat natrvalo s Iniestou...To je přece jasný záložník. Spíš dozadu jak dopředu. S tou sestavou nesouhlas.
Ol!ver  24.05.2008 14:39
---------------------Valdes--------------------
Alves------Puyol----------Coloccini-------Abidal
--------------------Keita----------------------
Xavi------------------------------------Iniesta
Messi----------Benzema(Eto´o)------------Eto´o(Benzema)
vandertom  24.05.2008 14:41
Nic ve zlým, ale ani jedna z těch sestav se mi nelíbí, dycky tam něco nehraje.
Ol!ver  24.05.2008 14:43
napis aku by si spravil ty ,neviem koho by som mal dat na lavo
vandertom  24.05.2008 14:52
---------Valdes-----------------
Alves--Puyol--Pique---Abidal
---------Toure------------------
---Xavi----------Iniesta--------
Messi----Eto´o-----Henry (Bojan) nevím jinak koho nalevo, možná Silva
Jakub19  24.05.2008 14:54
Ol!ver  24.05.2008 14:54
Henry odide , Bojan na lavku a SIlva sa mi nepaci v utoku ,ani ja neviem koho na lavo
vandertom  24.05.2008 14:56
Tak Henry neodejde, podle mě to ještě tu jednu sezónu zkusí.
Jakub19  24.05.2008 14:59
Počítá se s návratem Crosase?
Jakub19  24.05.2008 14:59
sry..to nemělo být sem
Ol!ver  24.05.2008 15:04
na kridle aj tak nehraval dobre,ale moze to tak byt ale aj nemusi
Jakub19  24.05.2008 15:05
Henry neodejde a jak se ukázalo ke konci, i na tom křídle může v klidu hrát.
vandertom  24.05.2008 15:06
Taky tam docela se hodí ten Malouda nebo Capel.....
Ol!ver  24.05.2008 15:08
Ol!ver  24.05.2008 14:22
---------------------Valdes--------------------
Alves------Puyol----------Coloccini-------Abidal
--------------------Keita----------------------
Xavi------------------------------------Silva
Messi----------Benzema------------Hleb

Tavo  24.05.2008 14:23
tak tohle ne, to je odporný
Ol!ver  24.05.2008 14:25
preco ?
Tavo  24.05.2008 14:29
Ta levá strana Silva-Hleb, z toho se mi fakt zvedá kufr.
Ol!ver  24.05.2008 14:31
pozri hore, alebo napis ako by si to dal ty
Jakub19  24.05.2008 14:50
záloha doufám bude Xavi - Toure - Iniesta, a dle situace místo jednoho z nich Keita
rominho  24.05.2008 14:32
------------------------------------Valdes----------------------------------
-------------------Marquez----------------------Puyol--------------------
Alves----------------------------------------------------------------Abidal
------------------------------------Toure-----------------------------------
-------------------Iniesta-------------------------Keita--------------------
-----Messi------------------------------------------------------------------
-------------------------------------Etoo-----------------------Bojan------

Malo kreativna zaloha ? Podla potreby moze naskocit Xavi/Hleb.
sterda  24.05.2008 14:36
Proč kupovat Hleba, když už tam takové hráče máme? Abych řekl svůj názor, tak Hleb je nejméně produktivní hráč vzhledem ke svým možnostem ze všech top lig.
fantomas  24.05.2008 14:49
Hleb nikdy neměl předpoklady ke střílení gólů..
rominho  24.05.2008 14:49
Co znamena "vzhledem ke svým možnostem ze všech top lig" ?

Dokaze(myslim) zahrat na troch postoch v 433 na solidnej urovni, nie je nachylny na zranenia, nekeca, dobre roztahuje hru zalohy k lajne a spolu s dobrou prihravkou rozvija utocnu hru krajneho obrancu, dobre drzanie lopty i podiel na plynulom prechode do utoku.
Za dobru sumu vyborny nahradnik/rotacia.
sterda  24.05.2008 14:55
Produktivita = branky + finální nahrávky. Vzhledem ke svým možnostem znamená, že když vezmeme do úvahy jeho možnosti, tak má daleko na víc...
rominho  24.05.2008 14:56
"když vezmeme do úvahy jeho možnosti, tak má daleko na víc"...takze ma aj talent, zatial dostatocne nevyuzity...tym lepsie.
sterda  24.05.2008 15:00
Já nevím, jestli ho teda vůbec někdy využije. Už to taky není žádný mladík, je v nejlepších letech. Podle mého názoru by byla velká haluz, když ho nevyužije v "slabém" Arsenalu proti anglickým řezníkům, aby se prosadil v Barce, navíc nebude chtít střídat, to raději půjde do Interu, kde by se měl lépe.
fantomas  24.05.2008 15:01
jakym slabym...vy Barcelonáci ste strašně povýšení...hruza
sterda  24.05.2008 15:14
Kvůli takovým jako ty jsem to dal do uvozovek, příště speciálně pro tebe napíšu desetiřádkové vysvětlení.
fantomas  24.05.2008 15:17
no tak todle opravdu nepochopim, proč tam máš potřebu napsat slabém. At to je klidně v uvozovkách třikrát, to je fuk, všichni víme, jaks to myslel. Taky nechápu to, že ty řikáš, že když se neprosadí proti řezníkum v PL, tak jak by se mohl teda prosadit proti "baletakum" (oproti obranam v PL) z PD...to mi opravdu hlava nebere, protože by to snad mělo bejt naopak ne, že to bude mít ve Španělsku lehčí.
rominho  24.05.2008 15:18
Konstruktivne odoberanie lopty a taktika je v Premier League na nizsej urovni.
fantomas  24.05.2008 15:20
taktika je v PL na menší urovni?
rominho  24.05.2008 15:21
Je.
fantomas  24.05.2008 15:22
To nemužeš myslet vážně...hned po Serii A je na tom v tomdle ohledu PL nejlíp...
rominho  24.05.2008 15:23
Taktika v La Lige je na daleko vyssej urovni. Dokonca by som uz povedal, ze uz i v porovnani so Seriou A.
fantomas  24.05.2008 15:25
tak na takovou blbost mě neukecáš...
rominho  24.05.2008 15:27
Ja ta ukecavat nechcem. Kyslik ale prezradil moje plany.
fantomas  24.05.2008 15:29
no tak to se mi klidně vysměj...to mě jen potěší.
rominho  24.05.2008 15:29
fantomas  24.05.2008 15:31
bravo!
Ol!ver  24.05.2008 15:30
ital  24.05.2008 15:33
V tom se mýlíš. Hráči v Itálii jsou přece jenom zodpovědnější a plní si své úkoly lépe než ve Španělsku. Rozdíl je podle mě v disciplíně. Jinak podle fantomase znamená taktika postavit dvě řady na vápno a odkopávat do autu.
fantomas  24.05.2008 15:35
a ital si asi myslí, že tady muže žvatlat blbosti o dvou řadách, když PL v životě nevidel
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:35
rominho  24.05.2008 15:38
Nepisal si nedavno, ze kluby v Taliansku upustaju z tej upornej taktiky a hraju viac otvoreny takticky neviazany futbal ?
ital  24.05.2008 15:49
Lepší fotbal na dívání, neznamená absenci taktiky,takhle jsem to nikdy nenapsal. Taktikou je myšlen veškerý pohyb hráčů včetně ofenzívy. Superjednoduchá šablona AS Řím je toho důkazem.
rominho  24.05.2008 15:53
Nemusis mi vysvetlovat, co znamena taktika. Ja len opakujem slova, ktore sa ku mne dostali, ale asi nie od teba.
Kazdopadne na tom sa nezhodneme, La Liga mi uz pride lepsia v tomto smere.
ital  24.05.2008 16:02
Ok, to bychom mohli řešit půl roku...
DecoSouza  24.05.2008 15:56
Souhlas, PL je na tom z trojky Seria A, La Liga a PL nejhůř co se týče taktiky
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:24
merengues  24.05.2008 15:32
Nevěř Radotínskýmu .
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:33
fantomas  24.05.2008 15:33
já na Galaxii nekoukám
herbage  24.05.2008 15:38
Bohužel, co jsem měl možnost vidět, tak taktika je v PD opravdu na vyšší úrovni než v PL. I poslední Levante má nějakej systém, řád hry, hráči si nabíhaj do prostorů, točí se, dělají narážečky všechno. V PL krom týmů Big4 je to vesměs tragédie, hráči běhají pomateně, nějaký zaskakování postů jim nic neříká, jednoduchá narážečka a balón za obranu je jejich maximum. Týká se to hlavně týmů spodní poloviny tabulky. Krom Big4 bych možná vyzvidhl Erikssona, Ramose. Ostatní trenéři možná dobře trénujou, ale v taktice si zrovna nelibujou, možná tak o pauze si řeknou, zabojujeme kucí, dáme do toho srdíčko, takový Frazové Strakové. Ne náhodou má SAF asistenta Carlose Quiruze(či jak se to píše).
stiba  24.05.2008 15:17
jinak mě to vysvětlení taky můžeš napsat - protože Arsenal určitě není slabý, a prosadit se tam je stejně těžký jako v Barceloně - oba týmy jsou velkokluby -takže příště to slabý vynech i s těma uvozovkama
rominho  24.05.2008 15:15
Xaviho "kolmicovy" potencial a podstatna cast jeho produktivity isla s pohybovou ponukou utocnikov v porovnani so sezonou 2004/2005 citelne dole. U Hleba vidim podobny problem.
Predsa len sam vidis, ze je ine dat kolmicu Etoovi/Giulymu ako Henrymu/Adebayorovi.
Eboueho v sezone 2005/2006 vyuzival excelentne.
Ol!ver  24.05.2008 14:52
---------------------Valdes--------------------
Alves------Puyol----------Coloccini-------Abidal
--------------------Keita----------------------
Xavi------------------------------------Iniesta
Messi----------Benzema(Eto´o)------------Ronaldinho

Dr. Kyslík  24.05.2008 14:54
Ten Stoichkov, to by byla pecka největší.
Jakub19  24.05.2008 14:56
a i ten Luis Enrique u béčka
sterda  24.05.2008 14:58
Tavo  24.05.2008 15:30
Jako asistent výbornej Tým plnej odchovanců (pokud ještě přídou Crosas a Piqué ) s katalánským trenérem a asistentem z Dream teamu co víc si přát... snad jen úspěchy a návrat herní identity
bbrraano1  24.05.2008 15:17
chvalabohu kúpte hlavne keitu a maloudu nech ich nekúpi benitez, myslím si, že do systému 4 3 3 je kalou výrazne lepší ako malouda / a pre live lepší ako babel/
ManRED  24.05.2008 15:17
doufam ze vyjde ten Florent
Jakub19  24.05.2008 15:18
I když přijde Keita a Hleb, tak je třeba ještě dalšího záložníka. Crosas? Nebo Pepe vytáhne někoho z béčka?
Tavo  24.05.2008 15:28
No, myslim, že "Novej Guardiola" by pod tim starym měl dostat šanci... z béčka by to taky mohl už zkusit Gai Assulin... a ať se nám Luis Enrique ještě jeden rok dobře stará o Iaga a Thiaga Álcantaru, protže příští rok už by mohli...
Jakub19  24.05.2008 15:33
No já doufám, že Crosas dostane šanci, ale nějak se o tom nemluví či jsem to nezaregistroval. Každopádně o talenty nouzi nemáme
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:34
Možná se o tom nemluví, protože se to bere jako samozřejmost.
Ne tak těžko říct, myslím, že ho Guardiola chce ale vedení by ho zas rádo použilo jako součást výměny za Benzemu...
Jakub19  24.05.2008 15:36
Žádný takový, Crosas zpět do Barci a ať do kufru přibalí Benzemu
sterda  24.05.2008 15:50
Benzemu rozhodně ne, úplně zbytečný, s Aulasem se o takovém hráči nemá smysl ani bavit.
Jakub19  24.05.2008 15:51
Hlavně Benzemu, perfektní hráč. Letos to asi nevyjde, ale za rok musí být náš!!!
sterda  24.05.2008 15:56
Nevidím jediný důvod, proč ho kupovat. Jeho cena je nesmyslná. Máme Bojana, Sammyho, proč kupovat neuvěřitelně drahého Benzemu?
Jakub19  24.05.2008 15:59
A když Samuel odejde?
Tavo  24.05.2008 15:31
Kyslíku, jak to vypadá s Palaciem? Je zájem? A mohl by v našem systému vůbec hrát LW?
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:32
Mohl by hrát cokoli, vlevo, vpravo i uprostřed, ale momentálně prý není první variantou.
Tavo  24.05.2008 15:41
Škoda, myslim, že takovýho Manciniho a Maloudu by s přehledem strčil do kapsy.
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:43
Hlavně typové, Palacio nechce míč do nohy jak momentálně každý náš útočník (takový typ Giuly trochu) a plní si zodpovědně obranné činnosti v napadání rozehrávky (a la Eto'o).
rominho  24.05.2008 15:50
I Bojan sa dokaze dobre pohybovat na hrane ofsidu a pohybom si vypytat kolmicu. Dal by som sancu jemu.
Dr. Kyslík  24.05.2008 15:53
Pravda, Bojan ano.
Tavo  24.05.2008 15:56
No, bude lepší, když si Bojan na základ ještě počká... kdyby se nalevo točil s Palaciem, na hrotu Eto'o a alternace Herny, popřípadě Diegeo Milito...
rominho  24.05.2008 15:58
Spolieham na ten specialny trening na zlepsenie fyzickej stavby tela, ktory by mal absolvovat, ktorym uz svojho casu presli Messi a Iniesta.

Tavo  24.05.2008 16:03
Bojan bude jednou stavební kámen a obrovská hvězda, ale spoléhat v září na čerstvě osmnáctiletého hráče se mi moc nezdá...
rominho  24.05.2008 16:04
Mne sa zase nezda ten Palaciou mozny prechod z JA do Spanielska.
rominho  24.05.2008 16:05
v
bojan27  24.05.2008 15:45
------------------------------------Valdes------------------------------
-------------------Puyol----------------------Marquez-----------------
Alves-------------------------------------------------------------Abidal
------------------------------------Toure--------------------------------
-------------------Keita--------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------Iniesta------
----Messi----------------------------------------------------------------
--------------------------Etoo-----------------------Henry-------------
Marquez by tam bol len v pripade neakej takej formy aku mal kedysi....Xavi by naskakoval do zalohy miesto niekoho ineho....Messi by hral podobne ako teraz a Iniesta by o nieco viac branil ako Messi...ale urcite je treba zrychlit hru, hrat priamociarejsie a opat zaviest pressing uz na polovici supera, ktory nas zdobil v rokoch 04 05 06
spanhel  24.05.2008 15:48
Kreativní střed zálohy.
bojan27  24.05.2008 15:58
co sa ti nelubi
Bart  24.05.2008 15:57
Xavi? bez Xaviho to nepujde.
RafteR  29.05.2008 16:15
bez Xaviho ??? ty si asi padol niekde na hlavu
sterda  24.05.2008 15:49
Nejvíce by nám stejně pomohl odchod Henryho, který mi do nově složeného týmu vůbec nezapadá.
Jakub19  24.05.2008 15:53
Mě nezapadal letos a ani do budoucna, ale tak nějak už jsem se smířil s jeho setrváním
spanhel  24.05.2008 15:54
Alvés vyjít musí. Krajní obránci se mi v Barceloně vůbec nelíbí. Podpora ofenzivy vázne a dozadu nejsou o nic lepší.
zdravy.pacient  24.05.2008 16:17
zambrotta si podle mýo odehraje dozadu svoje, rozhodně víc jak alves...a co se týče podpory ofenzivy tak (dle toho co jsem viděl) tam je problém v tom, že ho messi sakra málo využíval...zkus si sprintovat 60 metrů, být u lajny úplně volný a po messiho ztraceném míči šupat honem zase zpátky...a když bude nalevo sylvinho místo abidala, tak nemám strach
mladas  24.05.2008 16:16
kurva dany mi te potrebujem
Shevchenko  24.05.2008 16:16
BARCA 2008-09

---------------------------------- VALDES ----------------------------------

ALVES ---------------- PUYOL --------- PIQUE ------------- SYLVINHO

------------- KEITA -------------- XAVI ---------------- TOURE -----------

------------- MESSI ------------- ETO'O ----------------- SILVA ----------
Jakub19  24.05.2008 16:21
ne e
Shevchenko  24.05.2008 16:22
Proč?
Jakub19