reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Lehmannovi se nezdál výkon rozhodčího

30.06.2008 10:29 - Aktuality
 
Německo opět nedosáhlo na samotný vrchol a podobně jako na posledních dvou světových šampionátech bralo nějakou z těch méně cenných medailí. Všechny tři za toto tisíciletí má doma Jens Lehmann, jemuž se ve včerejším utkání se Španělskem nelíbil výkon rozhodčího Roberta Rosettiho...

Trnem v oku zkušenému brankáři bylo nevyloučení Davida Silvy, který uštědřil menší hlavičku Lukasi Podolskému. "Rozhodčí mě trochu zklamal. Nedal červenou kartu španělskému hráči za hlavičku a v posledních dvou minutách proti nám ve španělském pokutovém území nařídil trestný kop, což překvapilo i Španěly," řekl po utkání Lehmann.

Finále ve Vídni nakonec rozhodla branka Fernanda Torrese. Lehmann se ještě před šampionátem rozhodl pokračovat v kariéře a podepsal smlouvu se Stuttgartem, v tuto chvíli zvažuje, zda bude i nadále reprezentovat Německo.

"Tohle byl můj poslední zápas na mistrovství Evropy. O ničem jiném se teď nechci bavit. Nejprve musím strávit tohle zklamání. Sami si dokážete představit, že pokud učiním nějaké rozhodnutí, řeknu to nejprve trenérovi a spoluhráčům," nechal se dále slyšet 38letý gólman.
Autor: Tomáš Pavlík / teamtalk.com
Počet zobrazení: 1155
Komentáře (61)
patas92  30.06.2008 10:32
pokud by sudi vyloucil Silvu, musel by pak vyloucit i Podolskeho...oba dva si do toho stejne, akorta Podolski trochu teatralneji upadl
7ronaldo7  30.06.2008 10:35
to jsi sledoval asi jinej zápas
podolski na něj řval a silva mu dal klasickou hlavu i když jen lehkou
měl být jednozačně vylopučen doufám že ponese následky
patas92  30.06.2008 10:37
to je mozne ze sem se dival na neco jineho nez ty...ja sem sledoval finale Mistrovstvi Evropy
patas92  30.06.2008 10:38
to je mozne ze sem se dival na neco jineho nez ty...ja sem sledoval finale Mistrovstvi Evropy, co ty??
7ronaldo7  30.06.2008 10:42
měl ses dívat pozorně
milan78  30.06.2008 10:52
kdyby si sledoval celé ME, věděl bys, že podolski už něco podobnýho zkoušel.., takže rozhodčí věděl s kým má tu čest.., takže se rozhodl zcela správně, bylo to bud nikdo nebo oba a jelikož se hrálo finále, uznal, že bude rozumnější nevylučovat nikoho a další kdo celou situaci sledoval byl španěl na lavičce a raději silvu vystřídal
wobr z londýna  30.06.2008 10:55
tak to nemáš absolutně pravdu, jakápak historie, hodnotí se to, co se zrovna děje na trávníku a za to měl jít Silva stoptrocentně ven...prostě fyzický napadení !!!
Johny47  30.06.2008 18:07
ale prosim ťa pekne rozhodcovia si už na takych davaju pozor ako su oni ani ronaldovi neskočili na všetko
kosino  30.06.2008 10:36
Podolski zůstal stát, jen tak mimochodem !!! A k Rosettimu se raději vyjadřovat nebudu...!
andrej6  30.06.2008 10:38
tak co mal sa teatralne hodit o zem? chytil si oko alebo obocie
wobr z londýna  30.06.2008 10:42
Hele možná měl spadnout na zem. Ale to je právě ono. Když hráč dostane hlavu a zůstane stát nic se neděje. Když potom spadne na zem a brečí, ten druhej dostane červenou. No to se pak ale nemůže nikdo divit, že všichni filmujou.......
7ronaldo7  30.06.2008 10:44
tjn
Podolski byl trošku vykulenej, ale divim se že si toho ani jeden ze 4rozhodčí nevšiml
wobr z londýna  30.06.2008 10:47
to sem taky nepochopil
wobr z londýna  30.06.2008 10:40
To že se dotýkali čelem, neni důvod pro červenou, tak nechápu za co by jí měl dostat Podolski. Silva měl jít ven!!
Valencia-Mestalla  30.06.2008 10:41
začal to Podolski,který se pak evidentně složil fakt ubohý
wobr z londýna  30.06.2008 10:44
no dobře, ale když si dva kohouti stíraj čelama pot a nadávaj si, tak za to se přece nevylučuje.
andrej6  30.06.2008 10:42
presne tak
andrej6  30.06.2008 10:42
to presne tak islo wobrovi z londyna
7ronaldo7  30.06.2008 10:43
taky souhlasim
patas92  30.06.2008 10:43
prave si rekl ze dotykani celem neni na cervenou, tak zaco mel jit Silva ven??
wobr z londýna  30.06.2008 10:46
za datla, kterýho dal Podolskimu.......cos dělal, žes to neviděl?
patas92  30.06.2008 10:47
bylo to oboustrane
7ronaldo7  30.06.2008 10:49
ale nebylo!!!!!!!!!!!!jsi slepej??????????v jednu chvíli na něj podolski řval a v drhou silva pohl hlavou a dotkl se hlavy podolského
jaký oboustranný prosim tě
wobr z londýna  30.06.2008 10:49
hele koukni se na youtube, tam je určitě ten souboj a jestli si normální, musíš vidět, jak se spolu přetlačujou a pak Silva klovne Podolskiho.....jasná červená, nevim co furt řešíš. Ti to snad na tom youtube normálně najdu
Gazza.8  30.06.2008 12:00
nesmysl...zacal to podoslky a do hlavicky sli oba...silva trochu razantneji nez podolsky...rosseti se mi nelibil celej turnaj, kdyby vyloucil jadnoho z nich nebo oba byla by to podle me chyba
Staenly10  30.06.2008 13:07
Podolski ale neupadl
andrej6  30.06.2008 10:37
no rosseti nepredviedol ziadnu slavu
Alfredo Di Stefano  30.06.2008 10:37
výmluvy, výmluvy...
Valencia-Mestalla  30.06.2008 10:39
asi takhle němci to prostě neunesli především Ballack byl hodně ubohej
Frankie_Yeah  30.06.2008 10:39
a ještě zapomněl říct,že ho Torres nenechal doběhnout pro míč a udělal z něj šaška...
patas92  30.06.2008 10:41
zajimalo by me, za co dal zlutou Casillas...
MORPHEUS  30.06.2008 10:43
Hoši trochu soudnosti....Fandil jsem sice Německu, Rosetti byl katastrofickej, penalta měla být, ale zápas to úplně nerozhodlo......Každopádně Silva měl jít ven, protože jeho pohyb hlavou byl jasnej, Podolski jenom mluvil, za to, že Silva neumí udržet nervy, jeho problém....Španělsko zaslouženě ME
patas92  30.06.2008 10:44
hmm ty si asi fakt fandil Nemcum
MORPHEUS  30.06.2008 10:46
To víš že fandil, a seděl u stolu s pěti "španělama"....Finále dopadlo zaslouženě, o tom žádná...Já jen říkám, že rozhodčí tipu Rosetti nemůže pískat takovej zápas......

A pokud neumíš uznat, že Silvova akce byla na červenou, stejně jako Marchenův zákrok po odpískání....tak je mi tě líto
Valencia-Mestalla  30.06.2008 11:45
jsi trapnej Silvův zákrok nebyl na červenou a Marchenův už vůbec né navíc Lehmann hrál rukou mimi vápno a Casillas dostal žlutou za nic
Frankie_Yeah  30.06.2008 11:47
Lehmann hrál rukou na hranici vápna,na to bych se nevymlouval,to je podobně sporné jako ruka Capdevilly
1.FCSlovácko  30.06.2008 10:49
Lehmann se jenom vymlouvá,Němci si to vyhrát nezasloužili
MORPHEUS  30.06.2008 10:51
V tomhle máš pravdu.....Jen si vem, že Lehmann zachytal skvělej zápas, až na to nedorozumění a už si toho asi moc nezahraje...Myslim si, že nikdo nečekal, že Němci takhle zahrajou....Nemají se za co stydět, až na některé
Frankie_Yeah  30.06.2008 10:54
zachytal skvělý zápas? :-)) měl hodně velký štěstí,že nedostal víc gólů(Torres tyč,Senna promáchl,atd.),to rozhodně o schopnostech nebylo
bergie  30.06.2008 10:57
ten sennov pokus by sotva nejaky brankar chytil a mal som pocit, ze keby to torres aj trafil pri tyc do brany prinajhorsom by to lehmann len tak-tak nechytil, inac predviedol par zakrokov za ktore sa hanbit nemusi
Frankie_Yeah  30.06.2008 11:00
něříkám,že se musí stydět,ale tady kolega napsal,že předvedl skvělý výkon a tento verdikt mi připadá značně nadhodnocený,jelikož Lehmann v podstatě nic světoborného ve finále nepředvedl,pro mě to byl standartní výkon s notnou dávkou štěstí
bergie  30.06.2008 11:40
nuz vzhladom k tomu ako ho mnohi ponizujete by si zasluzil trochu uznania, ja by som skor povedal ze to bol jemne nadstardantny vykon ale nejdem sa hadat, mozno je to len moj subjektivny zaslepeny pohlad
vandertom  30.06.2008 10:50
Jensi,nech toho, jsi akorat všem pro smích....Je to trapné se vymlouvat na to, že prostě Španělé vás (bohužel) přejeli.
blaugrana  30.06.2008 10:51
mne sa skôr nezdal vykon tych styroch chlapikov pred ním
bergie  30.06.2008 10:55
jens podal solidny vykon, nie len v tomto zapase ale na celych ME... vsetky goly isli skor na chyby obrany s vynimkou jedneho kde bol zase tec, aj ten torresov bola viac chyba lahma ktory mne do obrany celkom nesedi, sice pri utoceni mu ten post svedci, pekne "nenapadne" si moze zbehnut po loptu a prihrat, lenze pri braneni je to uz horsie, nemci ma sklamali, bol by som radsej keby to vyhrali oni ale nezasluzili si to vzhladom k faktu, ze ten zapas s vynimkou uvodnych 15 minut nezvladli rovnako ako cely sampionat, vynimka stvrtfinale proti portugalsku takze trofej je v spravnych rukach lenze mne ti spanieli akosi nie su uplne sympaticki, nemozem si pomoct
C.I.S.I.  30.06.2008 10:56
Nevim, co tady kazdy rika, ze se Podolski slozil. Oba dva byli proti sobe hlavama a Silva pak dal celo Podolskemu, ktery se pouze chytl za oko. Silva mel velke stesti, ze si toho rozhodci nevsimnul...

Jinak k Lehmanovi: No comment.
josepe  30.06.2008 11:01
Ten Lehmann je jak ubrecenej spratek. Nejdriv jeho vyroky v Arsenalu , ted v repre, kdyby byl trosku soudnej, tak uzna, ze Spanelaci byli proste lepsi
666  30.06.2008 11:05
Pánové tady máte plnou hubu keců jak to mělo být, ale chtěl bych vás vidět řídit aspoň jedno utkání a třeba někde na okrese. Pravidla jsou sice od toho, aby se dodržovaly, ale fotbal se nedá řídit podle pravidel, fotbal se musí řídit v duchu pravidel. Je zákrok za který by s jednom zápase dala karta, ale v druhém by se to ani nepískalo. Co s toho vyplívá, rozohodčí Rosetti vyhodnotil oba sporné momenty (Silva a ruka ve vápně) správně, ale jinak byl jeho výkon hodně slabý.
Nikeman  30.06.2008 12:21
Jak říkáš, máš úplnou pravdu, já jsem rozhodčího dělal, ( i když jen na tom hloupém okrese ) ale dělal a vím o čem to je. Bohužel jsem toho musel nechat kvuli práci, ještě ted mám ale stejnokroj doma včetně odznaku ČMFS. Každopádně bych to tady neřešil, Jens udělal za turnaj více chyb, kdo si toho nevšiml, tak nerozumím, proč čte vůbec eurofotbal a oba sporné momenty byly posouzeny správně ( Silva, ruka ). I přesto, že výkon Rossetiho byl matný, tak většinu důležitých momentů vyřešil správně.
Souboj Silvy s Podolskim byl na hraně, byli v tom oba a vyloučit Silvu, za to, že tomu dal víc ( asi 60/40 pro Silvu ) by byla neuvěřitelná hloupost ...
Valenciak  30.06.2008 11:09
Tohle Podolski už několikrát zkoušel během zápasu a čekal jak mu na to rozhodčí skočí,je sice pravda že tak skvělý ale mladý fotbalista jako je Silva by si to neměl dovolit ale když se na to podíváte a to hodně pomalu,musíte si udělat obrázek samy....podolski to hoooodně přifilmoval a bylo vidět vže rozhodčí mu na tohle neskočí.....Jinak super Španělé ME...yeeeessssss
ital  30.06.2008 11:10
Rosetti pískal špatně. Španělé měli štěstí, že se vždycky ve sporné situaci postavil na jejich stranu a mnohokrát nesprávně(hlavně penalta). Jenže to se stává a daleko víc by se o tom diskutovalo, kdyby si Němci vypracovali aspoň nějaké šance na vyrovnání. Takhle je to docela bezpředmětné.
Fugy  30.06.2008 11:29
Přesně tak Rozhodčí fakt nic moc,ale jsem rád,že ty sporné situace se otočili ve prospěch Španělů,protože dosud se přiklánělo štěstí jen k Němcům!!!!!A Lehmann by měl nejdřív zhodnotit výkon mužstva a ne rozhodčího,vždyť ani jednou nevystřelili na bránu!!!!
Arne  30.06.2008 13:21
Gazza.8  30.06.2008 12:01
no jo na nekoho se to svist musi zejo, ale meli by spis sklopit hlavy a uznat ze na spanelsko nemeli...kdyb to bylo 3:0 jako s ruskem tak by se nemoh nikdo nicemu divit
AlexEspanyol  30.06.2008 12:19
Naozaj to tu netreba rozoberat,co vyslovi nejaky chudak(lehman).....Podstatne je jedno,ze neziskal titul a moze ho aj drbnut.....ale predsa by som jednou vetou vyjadril k rozhodcovi..naozaj piskal cudne a spravil chybicky na oboch stranach,ale nic to nemeni na tom,ze spanieli su najlepsi
uax  30.06.2008 13:39
tady sou asi vsichni nastvany ze Nemci prohrali co ..ta hlavicka byla oboustrana :)..
Andy Conceicao  30.06.2008 14:18
Rosettimu se ten zápas moc nepovedl..
Friedel  30.06.2008 14:42
Panove, tohle co predvedl Silva mi nekdo udelat na hristi tak je venku z fleku a jeste ma disciplinarni stop. Spanele si urcite vyhru za predvedeny vykon zaslouzili, ale mohlo to bejt zajimavejsi 11 x 10.
kosino  30.06.2008 23:16
Takhle to prostě vypadá, když Ital píská Španělsko a naopak! Tyhle dva nesympatické státy si prostě furt budou nadržovat! To rovnou mohli dát Gonzálesovi!!!
kekesko  11.07.2008 12:47
Nemci už mali obrovské šťastie v zápase s Rakúskom tak vôbec nechápem komenty typu, že by si to viac zaslúžili. Modlil som sa aby ich Rakúšaci zdolali aby im tie namyslené papule spadli. Každý hovoril, že musia vyhrať Nemci,že tam majú najviac sponzorov atď. Aj G. Lineker povedal, že futbal je hra kde hrá veľa mužstiev ale vždy to vyhrajú Nemci. A ja som sa tešil, že im dali Chorváti, škoda, že Turci mali veľkú maródku možno by si ani nepípli-parchanti. A tiež s Portugalskom Ballack dal gól po odsotení obrancu. Tak nech mi tu niekto ešte povie, že si to zaslúžili. Je to mužstvo, ktorému sa všetko a všade najviac pardónuje a konečne sa našiel rozhodca, ktorý na nich sral. Verím tomu, že náš Michel by možno Torrésovi ten gól ani neuznal lebo by sa zľakol, že by mohlo Nemecko prehrať a čo by bolo potom s plánom? Veď všetko musí vyhrať predsa Nemecko aj, keď hraje na p..u no a čo.
kosino  14.07.2008 22:47
Uklidni své vášně! To, že rozhodčí denodeně pomáhají Itálii nikomu nevadí, ale navážet se do Německa za takové dementoviny, to by vám šlo!!!! A nikdo netvrdí, že všechno musí vyhrát Německo(já bych jim to rozhodně přál, snad na MS dva roky, kam se musí v obtížné kvalifikaci probojovat!!!), jenže vy furt hledáte výmluvy, kterými by se dalo vymlouvat téměř u všech!!!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama