reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Klinsmann slibuje Bayernu úspěchy i útočný fotbal

03.07.2008 10:35 - Aktuality
Jürgen Klinsmann (© smh.com.au)
 
Fanoušci Bayernu Mnichov se už nemohou dočkat nové sezóny. Kromě triumfu v lize a poháru, což se v Bavorsku bere takřka jako samozřejmost, slíbil nový trenér Jürgen Klinsmann také úspěch v Lize mistrů. A to vše díky atraktivnímu hernímu stylu.

Klinsmann začal trénovat po dvouleté přestávce. V roce 2006 dovedl Německo na domácím světovém šampionátu k bronzovým medailím, poté vedení týmu přenechal asistentu Löwovi,

Nyní je 43letý bývalý kanonýr zpět v práci, v horkém trenérském křesle v Bayernu. "Tenhle klub má vždycky ty nejvyšší cíle. Chceme vyhrát obě domácí trofeje a také v Lize mistrů chceme vydržet až do konce," prohlásil na své první tiskovce Klinsmann

"Jsem hrdý, že můžu trénovat Bayern, mám do práce obrovskou chuť," pokračoval kouč. "Chtěl bych změnit několik věcí, zároveň se budu muset vypořádat s tím, že několik hráčů tu momentálně není úplně spokojeno."

Klinsmann už začal na své hráče aplikovat první novinku – během soustředění stráví společně prakticky celý den, od půl desáté do půl šesté. Nebudou se věnovat jen tréninku, ale cizinci budou zdokonalovat svoji němčinu a domácí hráči zase cizí jazyky.

"Nemám žádné obavy, myslím, že se na to hráči těší," míní Klinsmann. "Mladá generace potřebuje pevné vedení a motivaci. Uvidíme za pár měsíců, myslím však, že to uvolní novou energii. Mojí filozofií je dělat hráče lepší každým dnem, dostat je na další úroveň."

Kromě toho, že Bayern příští sezónu získá několik trofejí, by měl úspěchů dosáhnout atraktivním herním stylem. "Budeme mít systém, který je velmi sebevědomý, každý zápas se pokusíme ovládnout. Nesmí záležet na tom, kdo proti nám hraje," vyhlásil Klinsmann.
Autor: Radim Šantrůček / uefa.com
Počet zobrazení: 1139
Komentáře (85)
Klegi  03.07.2008 10:37
To jsem teda zvědavej, snad můj milovaný BM nepotopí
kyry  03.07.2008 10:39
"Nesmí záležet na tom, kdo proti nám hraje" - dobrá idea, ale v dnešním fotbale chci vidět, jak mu bude jedno jestli hraje doma proti bielefeldu nebo venku na chelsea
Logan  03.07.2008 10:41
Jenze to je prave ono,at hrajes proti komukoliv,kdyz na nej vlitnes,tak nema sanci,tenel trener se mi libi,jeho filosofie je uzasna...doufam ze se mu podari co nejvic uspechu...
kyry  03.07.2008 10:44
ja si myslim, ze kdyz na nekoho vlitnes a ten nekdo je na to takticky pripravenej, tak te naopak rozcupuje ten nekdo, dneska je to strasne moc o taktice, ale urcite ma Klinsmann zajimavou filosofii
fans chelsea  03.07.2008 10:45
Chelsea by dala bayernuklapec -3:0
Spirit450  03.07.2008 10:57
to si podla coho usudil
Frankie_Yeah  03.07.2008 11:08
jestli bude hrát s Bayernem stejný fotbal jako s německou repre,tak bych za to ruku ani do horký vody,natož do ohně,nedal...
herbage  03.07.2008 12:18
On je tak přesvědčenej, že by na to dal i svý koule do varný konvice.
chester  12.07.2008 12:18
chelsea je smradlava svine
Stoffo  03.07.2008 10:48
Klinsmann to je trener! lepsi ako Low-tak ako hralo Nemecko na MS 06 hralo najkrajsi futbal zo vsetkych s nasadenim,utocny proste
juninhopernambucano  03.07.2008 10:50
nekrásnější fotbal na MS06 hrálo pobřeží slonoviny a argentina......jen tak přidávám svůj názor
patas92  03.07.2008 11:15
moje řeč....
MIKINHQ  03.07.2008 11:57
NENAVIDIM NEMCOV FFFFFUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
dadoprso  03.07.2008 12:12
Arne  03.07.2008 13:58
Jsi nemocnej?
Kapřík  03.07.2008 15:35
BAN!
fantomas  03.07.2008 16:45
Za co? Vyjádřil se, i když tupě, ale vyjádřil.
Kapřík  04.07.2008 00:44
To si děláš srandu? Za tyhle příspěvky bych ho dával hned...čím pozvedávají diskuzi? Spíš jí srážejí svojí debilitou někam ke dnu a to poškozuje všechny...minimálně bych mu napsal výstrahu, aby tu psal normálně nebo vůbec a v případě neuposlechnutí... .
fotbal1  24.07.2008 10:10
Absolutně s tebou souhlasim ať mu daj BAN je to jako rasismus ale proti němcům
Tyhle nadávky jsou na

A osobně mi přijde Klinsmann jako dobrej trenér a myslim že s Bayernem vyhraje doma ale venku si nejsem jistej (viz. Chelsea,Man Utd,Arsenal,Barcelona,atd.)
Paris-SG  03.07.2008 10:49
Bayern a uspěch v lize mistrů
edejv  03.07.2008 11:02
vsechno je mozny
Danis  03.07.2008 11:12
Co je na tom k smíchu vždiť Bayern hraju LM pravidelně ...
Frankie_Yeah  03.07.2008 11:15
což se o PSG už pár let říci nedá
Danis  03.07.2008 11:20
Asi tak no . Nechápu pro zrovna on rýpe do Bayernu vždiť je to veleúspěšný klub ..
MIKINHQ  03.07.2008 11:56
Bayerm sa nemoze rovnat takym tymom ako su chelsea,manchester,RM,BArca,liverpool...
Klegi  03.07.2008 12:01
takl to je zatím nejlepší vtip, kterej jsem dneska slyšel

Italský kanonýr Toni ? Hvězdný Ribéry ? Veterán Zé Roberto ? Nizozemský gattuso Van Bommel ? Klose, Podolski, německý repre. útok ? Bastian Schweinsteiger, stačilo EURO pro laika aby si o něm udělal obrázek ( až na ČK ), co ten ?Kraje obrany Lahm se Sagnolem, mládí vs. zkušenost, rychlost vs. technika ? Dvoumetrový obr Van Buyten, stabilní pilíř obrany, umí dávat góly ? ATD ATD ATD. ??

Ty moc asi Bayern nesleduješ co ty vidláku ? Takže stáhni ocas zpátky a padej
Ol!ver  03.07.2008 12:19
Lucio
Ol!ver  03.07.2008 12:19
talent:Lell,Breno...
herbage  03.07.2008 12:23
to už spíš Kroos, Lell je docela starej, to už je mladší a známější Jansen, docela dobře se jeví i Ottl.
Ol!ver  03.07.2008 12:30
nemecky futbal nemam moc zmapovany
herbage  03.07.2008 12:21
No zrovna tím Van Buytenem jako pilířem obrany bych si nebyl tak jistej, když nastupují pravidelně Lucio a Demichelis, ale jinak souhlas. Bayern má skvělej kádr a určtě patří do Top ten klubů Evropy a to jak tradicí, tak herně.
fotbal1  24.07.2008 10:12
Dobře, teď jsi nám tady vyřikal jejich dobrý hráče a víš co já ti na to řeknu

NAPROSTO S TEBOU SOUHLASIM
ital  03.07.2008 11:58
Tenhle člověk dokáže velké věci. Pokud ho bude trénování bavit a "nezadře" s nějakými idioty(hráči, manažeři, majitelé), stane se trenérskou legendou. Jeho výhodou je, že Bayernu stačí k tomu, aby bojoval o nejvyšší pozice, lehké posílení defenzívy.
Kapřík  03.07.2008 12:14
A ještě nezapomeň že se musí udržet Schweini a Podolski, snad je Klinsmann přesvědčí aby zůstali .
ital  03.07.2008 12:26
Schweiniho udrží, tím jsem si jistý. S Podolskim to bude horší, ale na druhé straně za něj náhradu najdou s přehledem.
herbage  03.07.2008 12:26
Defenzívy? Sagnol, Lell, Lucio, Breno, Demichelis, Van Buyten, Jansen, Lahm, to je ti málo? Gólmany maj dva kvalitní i když ne svěotvou špičku a pata je spíš tlačí na středním záložníkovy. Van Bommel není zas tak dobrej, Ottl ještě moc mladej, chtělo by to zpátky Ballacka nebo Fringse.
ital  03.07.2008 12:30
A Frings je posílení útoku? Nepleť si defenzívu s obranou. Myslím si, že jeden kvalitnější stoper by se jim ještě hodil. Myslím tím kvalitnější než Buyten nebo Demichelis.
herbage  03.07.2008 12:38
No, když zadám do slovníku defensive, tak první slovo se objeví obrana. Jestli myslíš defenzivní činnost, tak tam se počítá i DM. Bayern nehraje na klasický DM, ale na dva střeďáky a dvě ofenzivní křídla, co jsou takový tvořivější záložníci. Frings taky není klasický DM, nevím jestli si ho pamatuješ ještě z Dortmundu či z Bayernu(Možná ještě z Brém v jeho prvním angažmá), tam hrával takovýho playmakera. Zkrátka jsme to psla už nahoře, potřebujou jednoho středovýho záložníka světových kvalit, čímž posila Borowski není, proto řikám Ballack nebo Frings.
Ol!ver  03.07.2008 12:43
Frings hra vo Werdere praveho zaloznika nie ?
herbage  03.07.2008 12:46
ne DM. Oni nehrají klasickýho pravýho záložníka, spíš takové 4-3-1-2, kde pravý křídlo supluje Fritz z obrany. Zase v defenzíveě pomáhá pravý "záložník" Jensen, který je takový DM a Frings hraje ze středu a organizuje celou hru týmu a často vysílá na zteč útočné hroty.
Ol!ver  03.07.2008 12:49
ok
Arne  03.07.2008 14:04
Souhlas, potřebovali by někoho, jako je Ballack, či jednoho z dvojice van der Vaart, Diego...
Plus ještě pryč s van Buytenem a nahradit ho kvalitnějším stoperem... Ale to zas ne, nemusej bejt zas až tolik silní.
ital  03.07.2008 14:14
Diego nebo Vaart tak na Bundesligu. Se středovou dvojicí Bommel-Diego by proti silným týmům v LM neuspěl. Leda pak hrát 4-5-1. Ballack by byl ideální, ale stejně by to chtělo posílit na místě Bommela, i když ani tak, jak to je to není špatný.
herbage  03.07.2008 14:19
Na Diega bohužel hrál středovka Borowski, Frings, Jensen, takže se skoro vůbec nevracel a všichni ma dávali balon. Když máš na křídle Riberyho a Schweinsteigera, tak to musí někdo jistit. Zé Roberto se kupodivu na týhle pozici chytil, ale Diego by s ním hrát nemohl, zato Ballack nebo Frings by to ustáli i v defenzivní činnosti.
Arne  03.07.2008 16:24
Asi máš pravdu, prostě Ballack by byl ideální pro ně... Ale Frings a Zé vedle sebe, to si nějak představit nedokážu.
Ol!ver  03.07.2008 12:33
podla mna by sa im hodil pravy obranca ,stoper a stredny zaloznik
herbage  03.07.2008 12:44
Pryvý obránce a stoper? Mají tři pravé beky, a Sagnol vyhrožuje že odejde. Mají čtyři kvalitní stopery a Van Buyten vyhrožuje že odejde. Kdo vymyslel ty nový móresy mít všechny posty v obraně zdvojený až ztrojený? Vždyť stoperská dvojice má být to nejstabilnější v týmu. Tři zkušený stopeři a jeden mladý je tak akorát, víc ne. Navíc většina obránců je univerzálnách a zvládne hrát na více postech. Chelsea má teď 14obrnáců, to je na složení 3,5 obran. Barcelona má 5stoperů, tohle je zkrátka neskutečný, navíc ty stopeří nerostou na stromech a často vymění základ v průměrným klubu za lávku ve velkoklubu, třeba Ben Haim v Chelsea má jen oči pro pláč.
Ol!ver  03.07.2008 12:49
Van Buyten a Demichelis sa mi nezdaju tak kvalitni , Sagnol uz neni to co byval...
herbage  03.07.2008 12:50
Demichelis byl v jedenácte roku Bundesligy
herbage  03.07.2008 12:51
A Sagnol by stejně nehrál, když jsou všichni zdraví, tak hraje vpravo Lahm, nalevo Jansen, když je zraněnej Jansen, hraje vlevol Lahm a vpravo Lell, Sagnol je až třetí volba.
Ol!ver  03.07.2008 12:55
ja som minule videl ze na lavo hral Lahma a na pravo Lell a Jansen bol na lavicke
herbage  03.07.2008 12:56
jo, oni to střídaj, ani někdo neremcal.
Ol!ver  03.07.2008 12:59
herbage  03.07.2008 13:02
No je to tak, Sagnola museli dát dokonce na pravýho záložníka, aby byl zticha. Titul měli už jistej, tak proč ne.
Ol!ver  03.07.2008 13:03
ok
Ol!ver  03.07.2008 12:58
*Lahm
ital  03.07.2008 12:56
Samozřejmě jde o kvalitu, nikoli kvantitu. Koupit kvalitního stopera a pustit Buytena...
herbage  03.07.2008 12:57
Njn, jenže ten kvalitní stoper by stál děsně moc a navíc by ani nehrál v základu.
ital  03.07.2008 14:10
Příliš přeceňuješ kvalitu stoperů Bayernu.
herbage  03.07.2008 14:17
Jestli Bayern neěkoho koupí, tak Metzeldera enbo Mertesakera a to ať je radši spokojenej s tím, co má.
ital  03.07.2008 14:20
Tak Mertesacker místo Buytena na lavičku asi jo. Když se chytne, mohl by se rvát o základ. Ale to opravdu nejsou jména, která bych myslel.
herbage  03.07.2008 14:26
Já vím, jen jsme se snažil myslet jak vedení Bayernu, ti totiž kupují buď stopera z Bundesligy(Lucio, Van Buyten, Ismäel) nebo z Jižní Ameriky(Demichelis, Breno). Jižanů už tam teď mají dost(75% stoperů), takže proto někdo z Bundesligy a to je Mertesacker. Za zmínku stojí Westermann, Bordon, Kompany, Mathijsen, Friedrich, ale takový ty si hádám nemyslel.
ital  03.07.2008 14:31
Ale klidně, je tam několik zajímavých jmen. Třeba Kompany by se mohl prosadit. Jisté to sice není, ale to není skoro u nikoho z Bundesligy. Myslím si, že jsou i v Německu lepší stopeři než Metzelder a Mertesacker.
Arne  03.07.2008 16:26
Na Friedricha mi nešahej!!!
(Tedy pokud jsi myslel toho leverkusenskýho, tak klíďo, ale ten na Bayern nemá.)
herbage  03.07.2008 16:38
Tak samozřejmě toho vašeho, ten ej navíc univerzální, kdyby přišel, mohl by se Sagnol pakovat. co takovej menší change?
Arne  04.07.2008 09:10
V žádným případě, jestli Arne odejde, tak jen do zahraničí, sice teď kolem něj krouží Stuttgart, ale pochybuju...
sterda  03.07.2008 12:58
Souhlas.
mycak  03.07.2008 11:59
škoda že nemáme někoho takovýho u repre
Ol!ver  03.07.2008 12:18
Klinsmann je jeden z mala sympatickych nemcov
Arne  03.07.2008 14:01
Jeden z mnoha...
Kapřík  03.07.2008 15:43
mertinho07  03.07.2008 12:25
Klismann je v Bayernu záruka úspěchu
Mr.Jindros  03.07.2008 14:18
Vůbec. Otázkou je, nakolik se podílel na reformě německého nároďáku on a nakolik zbytek týmu. Kromě toho trénovat klub je něco jiného než nároďák.
herbage  03.07.2008 14:27
Hele, Arne, není ještě nějaký volný místo redaktora Bundesligy?
spanhel  03.07.2008 14:35
Nechceš radši ruskou?
herbage  03.07.2008 14:38
Nee, O Ruský toho moc nevím, stěží bych vyjmenoval 10týmů a tak 50hráčů. Z Bundesligy znám vždy krom nováčků celé kádry, sleduji ji pravidlně několik let a mám možnost ji vidět v televizi.
Klegi  03.07.2008 17:05
To is teda frajer a k čemu ti to je v životě ? =)
herbage  03.07.2008 17:11
K ničemu, já se nechlubím, jen scháním nějaký přivýdělek, tak tu nebudu psát, že jsme viděl jednou Bayern Mnichov v televizi, hrozně se mi líbil a tak chci bejt redaktor.
fantomas  03.07.2008 17:43
Zvláštní, že se neptáš na PL.
herbage  03.07.2008 17:55
A je místo?
fantomas  03.07.2008 16:44
Arne  03.07.2008 16:27
No, zatím ne, uvidíme, zda vydrží pohromadě stávající trojlístek. Já budu pokračovat určitě... Kdyby místo bylo, tak ti určitě dám vědět.
herbage  03.07.2008 16:36
ok
Arne  03.07.2008 23:05
Teda spíš... Kdyby jo, tak ti dám vědět a dám ti kontakt na PJ nebo Kilyho, ti by pak případně vynesli ortel.
ALEC  11.07.2008 12:37
BAYERN S KLINSMANEM BUDE NEPORAZITELNEJ A SOUPEŘI SE BUDOU TŘÁST FC BAYERN
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Bayern Mnichov letos v Lize mistrů skončí
v základní skupině (9 / 3%)
v osmifinále (46 / 15%)
ve čtvrtifinále (118 / 39%)
v semifinále (78 / 26%)
ve finále (12 / 4%)
jako vítěz (41 / 13%)
Anketa byla ukončena!
reklama