87
12.05.2008 19:09
cfcfan
12.05.2008 19:10
Ach,snad se eště nějaký takový hráč oběví.
87
12.05.2008 19:16
Chyba! Cagliari je na SARDÍNII!
Stanaldinho
12.05.2008 19:18
Jo jo Zola to je KING!!!
ital
12.05.2008 19:19
Dvě věci:
1. kazit Abramovičovi prachy
2.Sardinie, ne Sicílie
Jinak moc hezký článek o úžasném fotbalistovi.
fantomas
12.05.2008 20:18
pardon, ty dva ostrovy si pletu

moc se omlouvám

...jinak cos myslel tou 1) ?
Tavo
12.05.2008 22:06
To byla spíš reakce na itala... když jsem viděl " Abramovičovi prachy" tak mě to prostě praštilo do očí...
ital
13.05.2008 06:13
To, co řešíte o kousek níž....
Arnold.Chrabry
12.05.2008 19:36
tak pozor - pouze jediný hráč světového fotbalu může být nazýván ,, Malý Velký ***do nebe vynášející výraz*** ,,............takovéto smahnutí krysích krkovic (nepovažovati za AntiZola kampaň - kvalita z něho jisto-jistě...sálá...) na palmovém oleji tvrdě odsuzuji

........................................................(relevance -4>>>>>+1, eh)
fantomas
12.05.2008 20:19
Fugas
12.05.2008 19:45
nj byl to borec, super hráč a hlavně sympaťák.
Jinak nesouhlasim s tim že Chelsea byla skromnej klub a že Abramovič ji zkurvil, kdyby ji nezainvestoval tak by už nejspíš neexistovala protože měla dluhy ze stavby stadionu .....
JInak sezonu před příchodem Abramoviče se umístila na 4místě PL a když se kouknete na historickou tabulku PL tak jen těžko můžete říct že je to skromnej klub

, spíš se řadí mezi novodobý anglický velikány
RafteR
12.05.2008 19:54
Fugas
12.05.2008 19:58
Pořád nechápu v čem ji zkurvil, naládoval do ní velký prachy a zachránil ji před krachem.
A dávat za příklad Ševčenka je ubohost, je to jeden z mála nepovedenejch nákupů, naopak přestupová politika Chelsea je podle mě dost úspěšná .... se koukni na základní sestavu, kdo do ní přišel jako světová hvězda? možná tak Ballack, ostatní se vesměs vypracovali až v Chelsea.
stiba
12.05.2008 20:18
tak k tomu vypracovali až v Chelsea- to ma byt jako nejakej skratej fór? jako ferreira a carvalho vítězové ligy mistrů, drogba hvězda ve francii, to samé kalou a malouda, ashley cole základní člen anglické reprezentace už když hrál za arsenal, makelele hvězda všude kde byl, čech už tam šel taky jako brankář známej ve světě, joe cole jeden z nejmladších kapitánů v historii PL než šel do Chelsea, pizzaro hrál několik let v bayernu, o shevchenkovi a balackovi nemluve - ale nikdo tam nešel jak hvězda

to je přeně případ fanoušků chelsea znáte dvacet nejznámejsich fotbalistu a pak kazdej kdo prijde se "vypracuje" az u vas

(jinak nejsem názoru že Abromovič zkurvil Chelsea - spíše ji pozvedl na lepší úroven)
fantomas
12.05.2008 20:23
Kalou šel od Chelsea z Feyenoordu, pokud se nemýlim..
stiba
12.05.2008 20:25
jasny, nevim proc ale porad ho mam zafixovanyho jak hraje francouzkou ligu(nejspíš z csm managera

)
Frankie_Yeah
12.05.2008 20:27
heh
Frankie_Yeah
12.05.2008 20:31
kdo umí,umí...
fantomas
12.05.2008 20:26
ano v Bayernu vesměs jen zahříval lavičku
fantomas
12.05.2008 21:23
ano, byl klíčovou postavou při tažení Bayernu k doublu v roce 2003, pak se ale postupně vytrácel
herbage
13.05.2008 18:35
nesouhlasím, poslední sezónu před přestupem válel, za tím si stojím. Ani opředchozí sezóny nebyly zrovna slabé, to byla snad jen jedna
stiba
12.05.2008 20:29
tak jasne, byl prevazne na lavicce, ale porad to bylo v bayernu, a nejakej zapas a gol tam taky odehral - ale urcite se nevypracoval az v chelsea
stiba
12.05.2008 20:39
no nebyl to asi nejstasnejsi priklad, ale slo mi proste o to ze se skoro zadnej hrac nevypracoval v chelsea ale jako temer hotovej hrac tam prisel(samozrejme se tam pak zlepsili to je jasny, ale ne vypracovali)
Frankie_Yeah
12.05.2008 20:42
se koukni na MU,to je to samý...samozřejmě,výjimky jsou Scholes,Giggs,Neville,ale kolik takových hráčů tam přišlo v poslední době
stiba
12.05.2008 20:48
vsak já neříkam ze je to spatna prestupova politika - me jde o to vypracovali se v chelsea
Frankie_Yeah
12.05.2008 21:12
heh,teď si projevil,že víš hovno
fantomas
12.05.2008 21:41
Frankie_Yeah
12.05.2008 21:48
prej jeden zápas

...hlavně,že se sám směješ svému příspěvku,to vždy hodně napoví
fantomas
12.05.2008 21:57
takže jednou je neatraktivní, pak hned neefektivní, pak zas pro jistotu nehezká, když te zaženem do kouta...rozmysli si to hochu, cos nám chtěl teda vlastně povědět?
RafteR
12.05.2008 21:59
jednoducho vravim ze je neatraktivna , to ze je neefektivna mna absolutne nezaujima , nikdy som nemal chelsea niako rad............. ale kazdy fandi niekomu inemu
RafteR
12.05.2008 22:02
akych faktov napr ?
Frankie_Yeah
12.05.2008 22:05
"ale mozno ze zkurvil nie je ten spravny vyraz , hraju tu istu politiku ako real niekolko rokov dozadu , nakupmevsetky hviezdy ktore existuju a hrajme totalny kanal"
"mala chelsea odvtedy coprisiel abramovic vobec v acku niakeho dorastenca ???? pochybujem "
"jeeee v jednom zapase daju viac ako 2 goly a uz su to bohovia"
"vysledky 1:0 neviem kolko zapasov po sebe to nie je nic , viac ako 1 gol dali derby , fulhamu a mozno este v 2 zapasoch"
tohle všechno jsou žvásty,ale je to fuk,ty víš svoje,my víme,na fakta hledět je zbytečnost,lepší je si vymyslet svoje
RafteR
12.05.2008 22:07
kazdy ma svoj nazor , ale este si mi neodpovedal na otazku , ake fakty mi chybaju ?
Frankie_Yeah
12.05.2008 22:08
to,co jsem zkopíroval,jsou fakty,řečené z tvé klávesnice,všechno absolutní výmysl,pokud si to stále nepochopil,je mi líto,ale pokud už ani nevíš,co jsi napsal,tak se nemusíme bavit a žvatlej si dál
RafteR
12.05.2008 22:09
podla niekoho su to zvasty podla ineho su to fakty , zalezi z ktorej strany to vezmes , pocitam ze si fanusik chelsea takze ty mozes mat ine nazory na arsenal , liverpool a pod kluby
RafteR
12.05.2008 22:13
ja od mala fandim barce , ale gunners su mi spomedziostatnych timov najsympatickejsi , mozno ze to beries ako zvasty o tej chelsea ale je to moj nazor a pretoze ich z duse nenavidim , mozno su moje reci dost zaujate
Frankie_Yeah
12.05.2008 22:13
hele,nějaký subjektivní pocity mě nezajímají,ale když napíšeš,že Chelsea dala jen 4x 2 góly,tak se nad sebou zamysli,protože to je blbost,pokud si ale fakt myslíš,že to je pravda,tak doporučuji zkusit psychiatra,protože pak trpíš nejspíš nějakým syndromem,s kterým ti pomůže
RafteR
12.05.2008 22:15
ta 4 bola myslena obrazne ale to nic , ale aj tak vysledok 1:0 je u nich veeeeeelmi oblubeny , ale kaslat na to majstri niesu , LM tiez nevyhraju takze nech su tam kde su , mfp
RafteR
12.05.2008 22:19
to je pravda....
Frankie_Yeah
12.05.2008 22:20
na,tak proti MU se většinou 3:0 nevyhrává...i když 2 góly jsme jim už letos taky dali...
Frankie_Yeah
12.05.2008 22:19
Chelsea vyhrála 1:0 8x,MU 7x,markantní rozdíl,viď?
RafteR
12.05.2008 22:25
nie som z toho hotovy , len mi toto vsetko uz pripada velmi vtipne
RafteR
13.05.2008 10:48
fantomas
12.05.2008 21:35
a ty fandíš komu?

tvuj oblibenej mančaft bude jistě postaven na 16 letých borcich
Fugas
12.05.2008 20:30
Tak peníze vždycky buděj závist a tim pádem i kazí image

, i když já to beru že Roman měl sen a tak si ho uskutečnil ( nějakejma jeho tahama taky nejsem nadšenej ), se zamyslete kdybyste měli možnost si splnit svoje sny, plnily byste je jenom na půl? třeba koupí druholigovýho klubu u kterýho byste dlooouze budovali infrastrukturu?
Jinak Stiba? asi nemá cenu ti vysvětlovat jak dlouho Chelsea fandim.... to poukazování na to že je dneska moderní fandit Chelsea a že její fanoušci o ní vědi ho..no je už celkem otřepanej a trapnej argument

Jinak jestli považuje třeba Drogbu za megastar než šel do Chelsea tak to taky poukazuje na tvůj přehled o týhle hře, stejně tak Essien Kalou...... fotbalisti to byli kvalitní ale širší veřejnost je určitě nepovažovala za nějaký megastar...
stiba
12.05.2008 20:37
já neříkám že byli už megastar, ale určitě se nevypracovali až v chelsea-tam se akorat zviditelnili, jinak širší veřejnost zná zidana,figa ronalda a spol. ale kdo se o fotbal trochu zajímá tak ty hráče znal už předtím, většinou ve svých ligách nebo minimálně klubech byli jedni znejlepších neli nejlepší-jinakneříkámže všichni fanoušci chelsea fandí až posledníchpár let, ale je realita že se jich najde hodne takovych
Fugas
12.05.2008 20:42
tak to je jasný, když chceš mít úspěšnej klub musíš kupovat kvalitní hráče, já se ale bavil o hvězdách, který skupuje Real Inter..... politika Chelsea nebyla postavená na nakupování těch nej hráčů i když na to finance maji, spíše se zaměřili na kolektivní typy...... se koukni kdo tam hrál i za Mourinha Jarošíik? Smertin? Charleton Cole........ a jak řikáš ty hráči se zviditelnili většinou až v Chelsea i předtim byli nepochybně kvalitní ale jelikož nebyli tak vidět nemohli bejt považovaný za hvězdy
stiba
12.05.2008 20:46
tak ono si živě pomatuju jak když roman koupil chelsea všude bylo jak chce zidan,henryho,nedveda, nestu, figa, carlose, atd. ale nikdo tam nechtel - tak koupil hrace "druhe kategorie"(co se tyce znamosti u verejnosti - kvalitne ale skoro stejne dobri) - jinak říkám já proti politice chelsea nic nemám a romana chápu -mít takový prachy tak udělám téměř to samé(akorát bych koupil arsenal

) ale celou dobu mi jde jen o to jak si psalze se vypracovaliv chelsea, oni se tam akorat zviditelnili(a samozrejme i zlepsili ale ne zviditelnili)
stiba
12.05.2008 20:49
ale ne vypracovali
fantomas
12.05.2008 20:44
ano, já znám Chelsea i před Abrou, takže já vím, že to byval sympaticky mančaft. Bohužel lidé ted vidí jen Abramoviče a jeho miliony, tak trochu závidí a tim pádem image Chelsea upadá. Chtě nechtě.
fantomas
12.05.2008 21:01
pavellkrenek
12.05.2008 19:52
Nemám příspěkvy tohoto typu příliš rád, ale Zola si to zaslouží
http://www.youtube.com/watch?v=XG4ATQHt708
Jeho akce ale začínají až asi od 4:44, nicméně doporučuji zhlédnout celé.
To s tím Carragherem:
http://www.youtube.com/watch?v=1isQwCpmqmM&feature=related
THE GUnneRS
12.05.2008 19:56
Tim
12.05.2008 19:58
Tohle nepochopim...
Frankie_Yeah
12.05.2008 20:09
nevím,co tím sleduješ...já jsem jednou narazil na "fandu" Gunners,který neznal Bergkampa,a taky to nikde necpu
Archer
12.05.2008 20:12
to je jako kdyby fans manchesteru neznali erica cantonu :)
vandertom
12.05.2008 20:42
fantomas
12.05.2008 21:01
ty se sám sobě směješ

?
vandertom
12.05.2008 21:05
ne, ale aby to nepochopil někdo jako že to nevím
flopos
12.05.2008 20:34
Archer
12.05.2008 20:11
drogba hasselbank , nejlepsi utocny duo :)
Archer
12.05.2008 20:15
chtel sme napsat zola - hasselbank omg .. ta anketa me zmatla xD
GATTUSO
12.05.2008 20:26
flopos
12.05.2008 20:36
byl to naprosto fenomenalni fotbalista...uzasny maly technicky ital ktery byl i charakter...jinak pekny clanek..

takova byla historie chelsea...ani sem nevedel ze ho zazil v zakladu uz v lampard
vandertom
12.05.2008 20:41
Tady se to poslední dobou hemží samýma životopisama s Anglické ligy. Ale musím říct že ej to velmi kvalitní čtení....
fantomas
12.05.2008 20:43
majklsan
12.05.2008 20:49
šak právě proto to píšu
vandertom
12.05.2008 20:52
ok, sry
fantomas
12.05.2008 20:58
lexess
12.05.2008 21:29
sterda
12.05.2008 22:23
To je ten, jak skóroval za Porto ve finále Ligy mistrů?
Frankie_Yeah
12.05.2008 21:58
fantomas
12.05.2008 22:05
na takové hráče by se nemělo zapomínat...
fantomas
12.05.2008 22:08
fantomas
12.05.2008 22:09
no to já ho taky nemám zrovna na rozdávání...
fantomas
12.05.2008 22:26
bluesfan
12.05.2008 23:23
o tom lamacovi noh???neviem ci by mal byt pristupny osobam do 18 rokov...
wally19
12.05.2008 22:03
Zola byl mistr hrac ale kdyby ambŕamovic necpal korel penez do toho tymu.Kolikrat vyhrala chelsea ligu-3x a cpe se do LM takovy umely tym tam nema co delat
1860
13.05.2008 08:57
neni to umely tym.. spis tvuj nazor je takovy neoriginalni..
1860
13.05.2008 00:56
Zola byl a stale je muj nejoblibenejsi hrac Chelsea, rad na nej vzpominam.. jinak ja chci, aby muj oblibeny klub byl nejlepsi ale to nemuze byt pak skromny..
Kieron
13.05.2008 01:03
Podivejte se na tohle k tomu neni co rict. http://youtube.com/watch?v=NZKcHgfpJmw&feature=related
Gianluigi
13.05.2008 09:03
neuvěřitelně chytrý hráč. je vidět, že utočník nemusí být zabiják, právě naopak, když je chytrý, je úspěšný ještě mnohem víc. mám rád tyto hráče. je taky vidět, že nešel po penězích, ale po fotbale a to už se dnes taky moc u těch mladých nevidí. škoda, že nebyl víc v repre.
Každopádně jsem rád, že se tu píše o legendách!!!! že by mě eurofotbal.cz vyslyšel????
mike.84
13.05.2008 15:33
díky g-franco za vykonanou službu for the blues a doufam že tam naskočíš do realizačního týmu jako asistent nebo scout.
fantomas
13.05.2008 18:21
njn, bohužel je to tu čim dal tim častejší
bluesfan
13.05.2008 18:27
ale to je v kazdom klube....a podla mna je ich ovela viac napr, v man utd. deti ktore videli freestyle ronalda a paci sa im jeho plagat,a uz su z nich red devils...a podla mna su taky v kazdom klube...a to niesu naozajstny fans,ty ma nezaujimaju.....a neviem preco sa stale tvrdi ze vacsina je v chelsea...podla mna je to minimalne vyrovnane....
fantomas
13.05.2008 18:50
já bych řekl, že tim je postižená právě hlavně Chelsea...ManU zrovna do jisté míry určitě také, právě kuli Ronaldovi, jehož kličičky sou furt ve zprávách...ale tim, že se Blues dostali do společnosti Top Klubu teprve nedávno, tak sou pro mnoho lidi zajímavým objektem k fandění. Mají peníze atd...jistě, dost lidí to nezajímá, ale ty do hlavy tem malejm detem nevidiš. Vidim to z vlastní zkušenosti - mám 10letého bratra a ten zhruba před dvema lety prohlásil, že fandí Chelsea. Proč to nevim, ale je na tom patrný ten vliv z vnějšku...dobří hráči apod. Širé veřejnosti, která fotbal až tolik nesleduje příliš neřeknou jmena jako Flamini, Vidič, Eboue, Babel - zato se podivej na sestavu Blues, tam je to jeden pojem vedle druhyho Ševčenko, Ballack, Lampard, Terry, Drogba...To ty malé uchvátí, řeknou si "jo, ti musej furt vyhrávat (právě i touha jen po vítězství je k tomu muže vést), tem budu fandit"
netvrdim, že to tak musi bejt u všech malých kluku, ale tušim, že tomu tak často bývá
bluesfan
13.05.2008 19:01
no jasne, ta tvoja analiza detskeho rozumu je uchvatna

ale suhlasim s tebou,len si myslim ze je to podobne u vsetkych kluboch,ktore maju nejake hviezdy... akurat ze Chelsea ich ma viac,tak asi zaujme viac takych "laikov",ale vies to je to iste v man utd s Ronaldom a Ferdinandom, Arsenal s Rosickym, Barca s Messim a Ronaldinom, Real s Raoulom, AC s Kakom,....atd.....proste kazdy klub ma tych svojich "scums" ktory mu fandia len koli nejakej tej hviezde...a vravim,mozno preto je ich v Cheldea o nejaky ten "kus" viac,lebo je tam viac hviezd ako v inych kluboch....
fantomas
13.05.2008 19:24
minimálně na tomto webu a jiných českých portálech ano, a to si troufám říct, že bezkonkurenčně
bluesfan
13.05.2008 21:22
no oki, verim ti, tak budeme ich bit za to ze sa do futbalu nerozumia, a chceli by

co uz, s nimi nic nenarobis......
ale mna by zaujimalo keby taky clanok bol napr.o nejakom cantonovi a man utd a podobna anketa s ronaldom(namiesto drogbu), ci tam by ich nebolo viac ako 44.....
ital
14.05.2008 07:06
By mě teda zajímalo, jak jste začali fandit vy, když ne kvůli nějaké hvězdě...
bluesfan
14.05.2008 20:19
no ja som zacal fandit chelsea asi este pred prichodom Abramovica,a to bolo koli tomu ze kazdy fandil nekomu,a vtedy letel Juve,Man utd a tak.....no a ja som nechcel fandit takemu klubu ktoremu fandi kazdy,a chelsea mi padla do oka,ale proste to vtedy sa mi tam zapacil Zola...ta asi tak...a ty si zacal fandit ako(ak sa nemylim tak Gunners)...