Slejdy
23.06.2008 15:28
jop
-Kopy-
23.06.2008 11:29
vandertom
23.06.2008 11:33
Se vzpamatuj...Kdyby tohle někoho nezjamalo, tak za tu chvilku si to nepřečte 138 lidí. Tě nikdo nenuti si to číst,nebo reagovat na článek....Je podle mě více lidí, co tohle zajmá, než ty co to nezajmá...A proč urážíš ty, co se mlátí, ale přitom je vbc neznáš....Chorý mozek máš tak leda ty.
Arne
23.06.2008 11:37
Chorý mozek jsi zřejmě ty. Bejt tebou, tak si neprve ten rozhovor přečtu a pak tady případně dělám moudra.
Srbic
23.06.2008 11:46
zajímat neznamená nenávidět
Arne
25.06.2008 14:43
Copak tím chtěl básník říci?
sterda
23.06.2008 11:30
Když si domluví bitku někde na poli mimo civilizaci, nevidím v tom žádný problém. Ať si klidně rozbijí huby, když je to baví. Pokud tím není ohrožen nikdo další, vůbec mi to nevadí, je to jejich věc...
Arne
23.06.2008 11:35
bruce
23.06.2008 11:47
jenmže to je jen ten vršek ledovce, to samozřejmě nikomu nevadí......horší je to co se děje mimo toto, je to rakovina fotbalu.......smutné je, že si ty choré mozky vzaly fotbal jako svou záminku ke své hlavní zábavě, jen jako platformu, na které parazitují..........a jako každý parazit umí jen škodit....a parazity je třeba likvidovat...
bruce
23.06.2008 14:51
no já také znám pár "true" hools - a ti se od současného chuligánského hnutí už dávno distancovali - protože to už dávno celé šlo do totálních sraček
bluesfan
23.06.2008 14:54
ved praave,,,tak ty co poznam ja asi az tak pravi nebudu, lebo chodia sa byt, ale tak vravim, je to ich svet, nejak sa neriesime...ale neozaj, je pravda ze hooligans sa uz daaavno po.ralo. cela myslienka toho bola niekde inde, cela organizaica vizerala inak...a tak to vyzera ze ten chuligan z toho clanku nema o tom ani paru.
dawwwid
15.07.2008 21:54
zapálit!!!!!
Tim
23.06.2008 11:33
ActWind
23.06.2008 11:40
Zajímavý článek, je dobré přečíst si jak to vidí sám chuligán. Jen to potvrzuje to že jsou to mozky vylízaný !!!!! Omg když je na to co dělá pro svůj klub tak hrdej tak proč nechce aby to věděla jeho rodina ? :D :D :D
riman46
23.06.2008 11:48
ber to, že někdo chodí relaxovat na golf, někdo sedne na motorku a sviští si to po okresce 150 km/h a někdo se prostě rád serve někde na poli. když je to baví ať si ty huby po zápase rozbijou a hlavně, že neotravují jiné lidi...
ActWind
23.06.2008 11:53
na poli ať se perou. Ale kdyz je to na ulici tak co všechen ten bordel, rozbitý auta, házej kameny po vlakách apodobně. Normální lidé se kolem nich jen bojí projít a to oni budou obhajovat že to je normální ?

že policii zasahuje neadekvátně ? LOL měli by je mlátit hlava nehlava a všechny pozavírat za výtržnictví
ACS_1893
23.06.2008 17:36
Rivera
23.06.2008 11:44
Všem mozkovým vybydlencům....:"!!!JE MI VÁS LÍTO..JSTE OSTUDOU CELÉHO FOTBALU!!!!!"...
kverulant
23.06.2008 11:44
Je to zajimavy ale myslim si ze clanky o ULTRAS by byli jeste zajimavejsi!!!
Igis_01
23.06.2008 11:44
Medializace fotbalovych chuliganu se mi vubec nezamlouva, myslim si, ze tito ubozaci nejsou soucasti sportu. Pro me to nejsou ani fanousci, a uz vubec ne patrioti sveho klubu. Sve rvacske choutky skryvaji za lacina prohlaseni o "patriotismu", "sounalezitosti s klubem", atd. Podle me je krome bitek fotbal ani nezajima. Pletou si slepy fanatismus s fandenim. Souhlasim s tim, ze at si klidne domlouvaji bitky nekde na polich a tam se prizabijeji. Co se mi pranic nelibi, ostatne stejne jako vetsine normalnich fanousku fotbalu, je skutecnost, ze se tito individua mlati pod znaky ruznych klubu. A to je dost nechutne a ubohe. Musim se ale zastat redakce, protoze si myslim, ze zverejnenim serialu o techto gumach se EF nesnizuje na uroven bulvarnich platku. Naopak, je dobre, ze i hooligans dostanou prostor se vyjadrit. Aspon si kazdy precte a utvrdi v tom, ze tito prazdne hlavy nejsou soucasti sportu. Jsou jen soucasti ceskych stadionu. Klub tvori hraci, realizacni tym a oddani fanousci, ne dute hlavy, co si radi daji do drzky a jsou na to hrdi...
kovka
23.06.2008 11:46
Igis_01
23.06.2008 11:59
Nevim, jde o muj osobni nazor. Nejsem fanouskem zadneho ceskeho klubu, ale mam mezi preznivci ruznych klubu mnoho znamych. Znam par lidi i z ultras, a pro me to nejsou fanousci. Napr, kamos-fanousek Slavie, ac bydli u Brna a studuje, jezdi temer na vsechny domaci zapasy sveho klubu, jezdi s nim do zahranici, kupuje reklamni predmety, knihy, fandi, diskutuje, proziva se svym klubem dobre i zle. I kdyby Slavka hrala druhou ligu, zustane ji verny. Je to klub jeho srdce, dostane se kvuli nemu klidne i do sarvatky, ale nikdy si nebude domlouvat nejake bitky nekde na poli, ci v horsim pripade na stadionu. Nema to zapotrebi, nepotrebuje si ventilovat zlost bitim druhych lidi. Jako protipol beru patnactilete gumy, kteri chodi na domaci zapasy klubu, aby se mohli vyrvat, pobit a neco rozflakat. Na vyjezd s klubem jedou parkrat aby se nereklo. Nikdy jsem ale nerekl, ze kotel=prazdne gumy. Napr. tvurci choreografie si zaslouzi max respekt. Respekt si ovsem nezaslouzi ti, kteri ze dne na den prestanou uznavat vlastniho hrace a v klicovem utkani jdou proti svemu klubu a vlastnim fanouskum...
ZUB
23.06.2008 11:48
To si uz fakt eurofotbal dela srandu....
Na kazdyho zasranyho nacka jednou dojde.
herbage
23.06.2008 11:50
Otázka: Pro většinu veřejnosti jsou ale chuligáni stupidní lidé, kteří se stupidně perou mezi sebou.
Odpověď: To, že si většina veřejnosti myslí, že jsou chuligáni totální tupci se základním vzděláním je největší blbost. Jsou to lidé, kteří chodí do práce, někteří živí rodinu, mají děti. Nejsou to žádní asociálové žijící na okraji společnosti, jak si veřejnost myslí.
Podle mě to že chodí do práce, žíví rodinu a že mají děti není znakem inteligence. Dítě může mít jak porfesor na univerzitě, tak orangutan v zoo. A pochybuji že bude vykonávat nějaká intelektuálně náročná povolání. Už to vidim jak řiká: "Chodí tam s nám ten, ehm, Čenda, molekulární biolog a tahy ten, ehm, Franta, ehm, ten je to, ehm, tamto, nukle-tohlecto, nukle-ehm, prostě fyzik." Nejhorší na tom je, že už maj děti, jak je můžou vůbec vychovávat? Vezme syna na fotbal a jako "třešničku" na dortu ho vezme na bitku. Jak správně Bruce uvedl, jsou to citový deprivanti, tohle zkrátka na fotbal nepatří a jak si ještě myslí, že jsou něco. Princip gangu je vždy stejný, všichni si myslí, že jsou něco víc, ale přitom jsou to samí chudáci.
Zeebrdee 88
23.06.2008 12:18
Myslim si že nemáš pravdu. Codim na fotbal x let. Nejsem chuligán aby bylo jasno. Ale hodně jich znam. A když jsme u jejich povolání. Znam několik právníku učitelů z vysokých škol co se na fotbal choděj rvát. A nemyslim si že by na tom bylo něco špatnýho. Žijou dvojí život. V práci jsou to na úrovni vystupující lidé. A v neděli na fotbale přepnou a jdou si rozbít huby. Nevidim v tom prblém.
ActWind
23.06.2008 12:21
to maj nějakej mindrák z mládí kterej si musej vybít ? Tohle teda normální neni. Když už se chtěj pobít tak ať táhnou mimo město a bude klid
Zeebrdee 88
23.06.2008 12:23
Neřekl bych že je to mindrák z mládí. Prostě to berou jako styl života. A pokud si po zápase mezi sebou rozbijou huby tak prosim. Je to jejich věc.
ActWind
23.06.2008 12:26
a co to když hážou třeba kameny na vlak ? Taky je to jedno, je to jejich věc ? ? ? Rozmlácený auta v ulicích ? no ?
senegalec
23.06.2008 12:28
take chodim na fotbal x let a vim presne jaci lide se perou a nevidel jsem zadneho pravnika nebo ucitele a jestli to nejaky dela tak je jich naproste minimum...delaji to protoze neznaji svoje socialni role a neumeji se plnohodnotne zaclenit do spolecnosti..
Zeebrdee 88
23.06.2008 12:33
Neni pravda. Jen se zeptam má cenu se dál o tom bavit??? vidim že vás stejně o ničem jiném než si myslíte nepřesvědčim. Já mam s nima dobré zkušenosti i jako s lidma mimo fotbal. Akorát jsem řekl svoje zkušenosti s chuligánama.
senegalec
23.06.2008 12:37
ma se o tom cenu bavit..ja je znam taky a uznavam je jako lidi ale jejich nazory mi vlastni nejsou a nikdy nebudou...a kdyz po nich chces, aby ti vysvetlili svoje jednani a politickou orientaci tak se ti nedostane poradne odpovedi a na tvoje argumenty nejsou schopni odpovedet...to ale neznamena, ze bych je nenavidel nebo neco podobneho
Zeebrdee 88
23.06.2008 12:41
Já tady chtěl akorát vyvrátit tvrzení že to jsou vylízaný palice kteří neumí nic jinýho než se rvát.
senegalec
23.06.2008 12:45
z naproste vetsiny jsou ovsem nevinim je z toho ze za to muzou...kazdy nema stejne podminky k vychove, sice by mel mit a stat by je mel zarucit, ale to nikdy nebude pravda...proto ty lidi nebudu strilet za to ze se chteji prat, ale meli by omezit sve projevy na fotbale na minimum, odrazuji tim hodne lidi
GATTUSO
23.06.2008 22:26
btw: Zeebrdee ? ten maník z filmu Hooligans (anglická verze ), kterýho oddělali na hajzlu ?
Zeebrdee 88
23.06.2008 22:44
A aby bylo jasno tak ten muj nick neni odvozenej z toho filmu. Jelikož já jsem zarytý fanda Man utd. a ne Chelsea.
1860
09.07.2008 21:52
a co ta 88? taky nahoda?
herbage
23.06.2008 17:11
Právnící, učitelé z vysokých škol? Nebuď směšný, na diskusi tu můžu klidně napsat, že se chodí bít i kosmounati, dokud ty lidi neuvidim, neuvěřim. Právník z principu by neměl porušovat zákon o ublížení na zdraví, stejně tak pedagog má jít studentům příkladem. Už vídím jak se zafáčovaným obličejem dělá právník přelíčení u soudu nebo učitel na vysoké škole dělá přednášku. Chodí se bít jen lidé duchem nízcí, kteří vyrůstali ve špatných podmínkách. Normální slušně vychovaný člověk má k násilí averzi a používáho jen v situacích, kdy není jiná možnost, např sebeobrana při loupežném přepadení atd.
Zeebrdee 88
23.06.2008 22:31
Mluvim z vlastní zkušenosti. Pár jich znam a oni to berou jako smysl života bez ohledu na to čim si vydělávaji. ať už je to právník učitel a nebo zednik truhlář atd.
1860
09.07.2008 21:53
a nepletes si to s filmem klub rvacu?
anonym
24.06.2008 18:26
V dnešní době je princip to poslední, co někoho zajímá ... zbytek je totální blbost
Ol!ver
23.06.2008 12:01
ja som mal rad West Ham uz davno
Ted
23.06.2008 15:16
Jakožto fanoušek West Hamu opravdu nesnáším, když se řekne "West Ham", a někdo na to hned řekne "GSE"... A ještě ti rádoby fanoušci, kteří fandí West Hamu a hlavně (neexistující) GSE... ICF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bluesfan
23.06.2008 14:40
leggos
23.06.2008 12:32
vandertom
23.06.2008 12:45
me by zajimalo jestli Zeebrdee 88 ma nejaky specialni duvod mit u nicku 88
leggos
23.06.2008 13:18
za války střílel z flaku
Dantes
24.06.2008 16:13
darkstar
23.06.2008 21:35
co myslis?
GATTUSO
23.06.2008 22:29
věk. psal přece, že už chodí na fotbal x let...
fantomas
23.06.2008 22:59
Dantes
24.06.2008 16:14
Proč by to mělo symbolizovat pouze ty dvě písmena? Co takhle třeba ročník narození, atd.?
vandertom
24.06.2008 16:15
A nebo věk....
ActWind
23.06.2008 12:25
a co to když hážou třeba kameny na vlak ? Taky je to jedno, je to jejich věc ? ? ? Rozmlácený auta v ulicích ? no ?
-PeCa_08-
23.06.2008 12:42
sou to lamy
Zeebrdee 88
23.06.2008 12:50
Nejsem chuligán a z jediného prostého důvodu protože se tam rvou pravičáci mezi sebou. a stim nesouhlasim. Fandim fotbalu ale ne rvačkam.
bruce
23.06.2008 12:55
......88 je u těch lidí nejoblíbenější numero........bo Hilter je jejich mediální guru....
Zeebrdee 88
23.06.2008 22:38
Nejoblíbenější numero je 18.
Zeebrdee 88
23.06.2008 13:39
:-D tak s filmem The Football factory moje přezdívka nemá nic společnýho. A myslim si že i kdybych měl za přezdívkou 18 tak to každému může být jedno.
bluesfan
23.06.2008 14:44
no ale uz dokazes vysvetlit akoze co si tym nickom myslel?? aby si pochopil, ja som si dal tento nick, lebo fandim chelsea, tak, a teraz ty............
Zeebrdee 88
23.06.2008 12:46
Neřikam že mluvim o sobě ale pár takových lidí znam. a když jsme u toho kriminálníka

tak já nikdy neměl problémy s policií. a ani stim nehodlam začínat.
bruce
23.06.2008 12:52
ono i komunisti jsou většinou fajn lidi, jsou to většinou tátové (dědové) od rodin,mají dobrou práci, Konunismus je taková fajn myšlenka, velmi rád bych měl možnost bezplatně naplňovat své náročné potřeby.......líbilo by se mi např. každoroční fasování pemice na WHL.......ale jako to nakonec s tím Komunismem dopadlo, že?.........obhajovat tak zprofanovaný termín jako je "Chuligánství" - když se moc dobře ví co to obnáší a co ty lidi k tomu vede a kam to spěje, mlůže jen naivní trouba anebo tupý imbecil....
bluesfan
23.06.2008 14:47
njn, bruce ma na to fakt zatial najzdravsi nazor....a prirovnanie ku komunizmu je trefne....ono nie je podstata myslienka toho, ale kam to speje, a kam to uz dospelo...
Alfredo Di Stefano
23.06.2008 13:13
vandertom
23.06.2008 13:14
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.
bruce
23.06.2008 13:18
jde o to, že se tady v tomto případě jedná o takového zavšiveného psího bastarda nakaženého vzteklinou - a na takové šmejdy se hůl nebere protože se na ně bere zásadně kulovnice
vandertom
23.06.2008 13:22
myslel sem to tak, že duvod se taky najde vždy....To máš třeba to samé jako s oslavami, taky je vždy duvod pro to slavit, at už je třeba narozky, patek, nebo vyhazov....prostě dycky se ke všemu najde duvod, a to maj jistě i ti ,,hooligans,,...
mertinho07
23.06.2008 13:16
amaterští boxeři se perou také víceméně jen pro zábavu
bruce
23.06.2008 13:22
tak ať si z toho ti hools udělají byznys - budeme si na ně klidně i sázet, hlavně ať se už úplně vyserou na ten fotbal......někde na tankodromu v Libavé ať si udělají svůj vlastní výběh -a tam ať se v klidu mydlí......přes webovou kameru si budeme kontrolovat jak to dopadlo a zda jsme vyhráli svou sázku.........a své zraněné ať použijou jako žrádlo pro psy
bbrraano1
23.06.2008 18:52
to nemožeš porovnávať toto sú stránky o futbale. kedysi som chodil do kotla na slovan a x rokov som robil k. a t. box ale nikdy ma nenapadlo spájať moje fandenie spolu s bojovými športmi
Coco_Bounty
23.06.2008 13:34
Chtěl bych se zeptat onoho chuligána, proč vlastně spojují fotbal a rvačky? Rvou se stejně mimo stadión, proč si tedy neudělají vlastní ligu mimo fotbal? A k tématu, myslím si, že rozhovory s chuligány patří na jiné stránky. Fotbal bych od chuligánství separoval!
Igis_01
23.06.2008 14:25
Presne, naprosty souhlas. Vzdyt opravdovi milovnici fotbalu (a hlavne priznivci konkretnich klubu) prece nejsou slepi a vidi, jak moc ultras svemu klubu "pomahaji". Porad ta same, chteji vyhody, jsou prece cleny fanklubu, ale nejde jim o nic jineho nez o biti. A kluby navic podle nich museji piskat, nechteji prece urazit nejvetsi "fanousky"...
Sonny Anderson
23.06.2008 15:25
cituji: Někdy se prostě stane, že jsou výtržnosti i na stadionu.
dobre, mozna jsou rvacky na stadionech minimalni, ale stale jsou, a to je naprosto nepripustne
nekdo tady pise o tom, ze kazdy ma jiny zajem. jeden bla bla druhej bla bla a treti se de rvat.
to bych uz mohl napsat, ze nekteri lidi maji zajem psychicky sikanovat a tyrat sve podrizene..kurimska kauza? je to proste jen jejich konicek. to same v blede modrem jako bych rekl ze nekde se na poli pomlatit je proste pouze jen jejich zpusob zivota.
mar1
23.06.2008 15:54
dete to skusit do anglie !!!
bbrraano1
23.06.2008 18:40
v dalšej časti už budú aj kontakty kde sa prilásiť. aj ked mi to je jedno ak si to vybavia výradne medzi sebou ale článok v takomto duchu sa tu nemal objaviť. ten hlupák čo to písal asi nezažil aké je príjemné prísť do kontaktu ako nezúčastnená osoba s vymletými fans.
1860
09.07.2008 22:00
nastejno.. mozna akorat komunisti zabili vic lidi nez nacisti, akorat to bylo min videt..
bazalbub
23.06.2008 18:59
zdravy.pacient
23.06.2008 19:04
Vcelku výstižně se vyjádřil Bruce i Herbage. Když se chtějí prát, ať se perou, ale na vlastní odpovědnost a ne schovaní za vlajku klubu, kterej za ně platí škody na stadionu. Nejvíc mě štve, že to vypadá, že normálním slušným fanouškům se vysmívají a dívají se na ně jakoby svrchu

Moc by mě zajímalo jak by se tvářili, kdyby se měla některá bitka uskutečnit u nich na dvorku... dělat bordel na ulicích jim neslušný nepřijde, ale srát si v obyváku nenechá nikdo! No a přihlášení se onoho mládence k extrémní pravici si snad ani nezaslouží komentář, ten chlapec evidentně chyběl na hodinách dějepisu, kdoví jestli vůbec onen školní ústav někdy navštívil, pokud se jejich bitek opravdu účastní nějaký vzdělaný člověk, tak snad pouze z toho důvodu, aby jim ty kraviny vymlátil z hlavy. uuuf pánové ja jsem se u toho článku ale rozčílil!!!!
bluesfan
23.06.2008 19:13
no on sa ku pravici pridal mozno az po prvej nakladacke, ked mu namlatili do hlavy....
Tim
23.06.2008 19:38
To je az filozoficka otazka.
GATTUSO
23.06.2008 22:33
hmm, kdyby nebylo sportu..., uchlastal bych se nejspíš k smrti..., kdoví.
bruce
23.06.2008 19:39
a právě kvůli těm blbcům - kterých je mimochodem momentálně mezi váma cirka takových 90%, šllo celé to původní hnutí do sraček a když se do toho později ještě nasrala politika, tak to přestalo mít s fotbalem už cokoli společného a jediné co se s tím dá dělat je to celé zrušit.....bo to je už celé jen o hovnu a dobré tak maximálně pro ty různé pubertální deprivanty, kteří si tím jen něco nahrazují............prostě jak se zprofanoval Komunismus - a dnes je to díky lidem co se na to nasrali jen taková politická anomálie, tak to samé je dnes hnutí hools......pakárna pro imbecily
bazalbub
23.06.2008 19:59
basileos
23.06.2008 22:07
jj ti s tím oblečením Lonsdale a podobně, které v Anglii už nosí maximálně bezdomovci, jsou dost trapní a k smíchu:D
klasika
23.06.2008 22:45
A jestli se nepletu tak Lonsdale založil černoch...
basileos
23.06.2008 22:05
no nevím, proč má hooligan potřebu prezentovat tu svoje názory,byť anonymně. navíc evidentně ani neví původní myšlenku, a jak tu správně píšete, ještě se do toho začla tahat politika a šlo to do sraček
basileos
23.06.2008 22:11
ale přesto je drtivá většina hools apolitická!
micky
24.06.2008 01:04
po přečtení tohoto článku jsem zase o trochu víc pochopil, proč se na stadionech děje to, co se tam děje... ti lidi jsou totiž naprosto (s prominutím) "vypatlaní"... to snad nemá cenu ani víc komentovat
sud
24.06.2008 09:43
líbí se mi vaše reakce, hodnotíte hooligans jen podle toho že mají zálibu v násilí, podle mě u většíny z vás končí obzor vzdělanosti u večerních zpráv tv Nova. Nebudu se zaobírat proč to dělám, spíš mě zajímají lidé kteří profesionálně nadávají na netu na všechno a na všechny. Dalo by se říct zamindrákovaní, sociálně zdeptaný, primitivové. Samozřejmě se mezi vámi najdou i lidé studovaní, ale studium, respektive schopnost naučit se něco, jěště nevypodvídá o inteligenci. Omezenost v schopnosti nahlédnout a snažit se pochopit i jiné světy než ten váš, kde jste obklopeni sociální bublinou zabraňující vám vidět svět kolem sebe i očima někoho jiného, je strašné.
Ale nemusíte se bát, chuligáni si svůj problém vyřeší mimo vás, a váš posranej svět, stojící na nákupech v Ikee, čtení Blesku, honění si u televize - když stará usne- a nadávání na netu na cokoliv co by jen vybočovalo z vašeho "standartního světa", necháme být. Teploučko vašich zaprděnejch kanceláří, a smrad falše a pomluv si nechte. Jen se do nás neserte a nic se vám nestane. I když občas mám chuť vám ty vaše tlustý ksichty rozsšlápnout, zvláště když melete o věcech o kterejch víte hovno. Denně se v práci setkávám s takovými šmejdy a většina z nich mě leze do ..... A zarohem kolegovy vyslepičí jak jsem na ně, na chudáky falešný zle.j
A teď mě můžete internetově ukamenovat
Nando
24.06.2008 09:53
micky
24.06.2008 10:56
:-) tím jako chceš říct, že chuligáni tím, co dělají, bojují za nás všechny (podle tebe standartní) lidi? :-D že vlastně bojují za lepší svět bez blesku a novy (který, souhlasím, rozhodně lepší svět nedělají)?! to nemůžeš myslet vážně... 99% z vás ani nepřemýšlí nad tím, co dělají, natož aby "filosofovali" nad světem... Já bych řekl, že zamindrákovaní jste spíše vy všichni, když vám stačí ke štěstí hnusit ostatním sledování fotbalu a mlátit kolem sebe...
herbage
24.06.2008 11:33
Vadí ti předsudky diskutujících a sám máš o nich přesudky. Mluví z tebe agresivita(posranej, neserte se, mám chuť ty vaše tlustý ksichty rozsšlápnout, atd.). Obyčejní lidé vás prýc nechápou, ale proč asi? Protože děláte jen bordel, máte plnou hubu práv, ale žádných povinností. Kdo zaplatí nový sedačky? Proč musí být na každém zápase policie? Proč se bojí slušní fandové vzít rodinu na fotbal? Nebavíme se zde o kotli, ale o hooligans, kteří spojují fotbal a násilí dohromady. Jestli je násilí váším kořením života, klidně se mezi sebou řežte hlava-nehlava, ale na na stadionech, ale někde u sebe doma v bytu a můžete si kidně na telce pustit zápas Opava - Ostrava. Teď mi klidně vysvětli, co z toho máš, že někomu ublížíš na zdraví? Já to asi nidky nepochopím, žřejmě jsme zamindrákovanej, sociálně zdeptanej primitiv. Zkus si nejdřív přečíst knížku od pana Koukolíka Život s deprivanty, tam je přesně popsáno, jaká sociologická skupina se uchyluje k násilí, je to většinou spojené s neradostným dětstvím. No nic, jdu si sednou do své zaprděné židle z Ikei, přečtu si Blesk, vyleštím si brko u zpráv TV Nova a pak si půjdu léčit mindráky na další internetové diskuse.
leggos
24.06.2008 11:42
Fugy
24.06.2008 12:42
bluesfan
24.06.2008 16:22
no ono to az tak celkom nieje...ak vies v com bola podstata hooligans, a ako to fungovalo....tam neslo o to aby nicili stadiony ani aby niekomu ublizovali...bohuzial ty idioti co chodia na stadiony sa mlatit, sa skryvaju pod masku hooligans, bez toho aby vedeli co to znamena,,,
1860
09.07.2008 22:07
a jaka byla podstata hooligans? napiste mi to prosim nekdo..
leggos
24.06.2008 11:41
"Jen se do náas ne*serte a nic se vám nestane?? Mám chuť ty vaše tlustý ksichty rozšlápnout." Ok, nečteš Blesk, nesleduješ Novu, ale myslíš si, že si lepším člověkem, když se tady virutálně oháníš tou svou pravačkou?? Můžu tě ubezpečit, že Novu nesleduji a Blesk nečtu, nesedím v zaprděné kanceláři a jiné světy chápu docela dobře, Nikterak však ten váš, to, že tak przníte překrásnou hru, jak fotbal trefně nazval Pelé, mě nesmírně irituje. Žij si dál v tom svém světě, vyňatém z té naší "sociální bubliny komerčnosti" , bij se dál, ale nepleť do toho prosím tě fotbal.
ital
24.06.2008 12:00
Jak dojemné...
Zeebrdee 88
24.06.2008 13:08
herbage
24.06.2008 13:15
Vrána k vráně sedá. Už nám konečně vysvětlíš, proč máš v nicku číslo 88? Buď si absolutní ignorant, který neví co to číslo znamená nebo jseš nacistická troska. Hrajete si na vlastence a přitom skládáte poctu vyšinutému despotovi, který byl posedlý mocí. Nejste a nikdy nebudete reálně silným hnutím, protože jak vám dojdou argumenty, což je většinou po první pronesené větě, tak vše řešíte násilím.
vandertom
24.06.2008 16:25
Ten despota ... To myslíš Hitlera?
1860
09.07.2008 22:09
mozna runcajze..
Kapřík
24.06.2008 19:13
Hlavně ten pán, kterému číslem 88 dávají hold nás chtěl dílem vyvraždit, dílem převychovat na němce...moc nechápu jak se tím pádem k němu můžou otevřeně a vážně hlásit lidi, co neumějí německy ani slovo a ještě se hrdě hlásí k českému národu...to je naprosto na palici a ukazuje to jejich skutečnou inteligenci...
petpos
24.06.2008 16:27
Tak tenhle komentář jen pomalu výstižnější než ten celej článek nahoře

A myslim to tak že on je velkej vejmaz, ale co seš ty za vejmaze, to Svět neviděl... (Sem patří smajlík co tě kope do řitě a ty si jdeš pokorně zaplatit na stadion urvanou sedačku)
bruce
24.06.2008 19:17
Sude - ty jsi jen jedno ohromné klišé......a takové fakt hodně velké trdlo.....hnědé trdlo......ale je fajn, že i takoví exoti chodí na eurofotbal - to je totiž aspoň známka, že se aspoň okrajově zajímáš i o ten fotbal a ne jen o ten 3. poločas.....snad se z toho svého klišé jednou vymaníš a zařadíš se do toho našeho "normálního" světa, kterého se teď tak srandovně bojíš...
mical
24.06.2008 11:12
nebude k tomuhle clanku tipovacka pod kterym nickem sem prispiva ten ostrej pravicak z opavy ? :) uz mam par tipu ...
yvory
24.06.2008 13:20
Četli jste příběh Molbyho? To byl teprve hooligan..
yvory
24.06.2008 13:24
http://www.liverpoolsky.net/rservice.php?akce=tisk&cisloclanku=2004032401 Stojí to za to si to přečíst..
mika
25.06.2008 16:17
LOL, ten príbeh je rozprávka, ako rekso poznamenal.
Inak čo sa týka toho Zeebrdee-a s Lindrosovým číslom, tak som si už stokrát povedal: nedaj na predsudky, je to len číslo, avšak 100 krát z toho človeka vyšlo skor či neskor že to číslo nie je nahoda

.