reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Coupet přestoupil do Atletika Madrid

05.07.2008 14:18 - Aktuality
Gregory Coupet (© fifa.com)
 
Gregory Coupet se nakonec dočkal zahraničního angažmá. Francouzského brankáře z Lyonu na třetí pokus vykoupilo Atletiko Madrid, které za 35letého gólmana zaplatí jeden a půl milionu eur...

Coupet měl v Lyonu smlouvu ještě na dva roky a kluby tak musely řešit odstupné. Olympique si představoval tři miliony eur, nakonec se oba celky shodly na poloviční sumě. Lyon navíc dostane dalších 500 tisíc v případě, že Coupet klubu z hlavního města Španělska v následujících dvou letech pomůže k postupu do Ligy mistrů.

Coupet přišel do Lyonu v roce 1997, byl u všech sedmi po sobě jdoucích titulů a přáním vyzkoušet si zahraniční angažmá se netajil již delší dobu. Mezi třemi tyčemi ho na Stade de Gerland nahradí z Nice zakoupený Hugo Lloris.
Autor: Tomáš Pavlík
Počet zobrazení: 1159
Komentáře (133)
OndraTheGunner  05.07.2008 14:25
To atlético má silnej tým.
Lapíz  05.07.2008 14:31
Atletico bude tenhle rok hodně zatápět Realu, Villarealu, Valencii a Barce...
Spirit450  06.07.2008 12:07
mno myslim ze aj pred minulou sezonou fajne posilovali...Simao ,Forlan,Reyes,Motta,Abitati ....
forzza  05.07.2008 15:05
Atletico ma jen silny utok,jinak jeste dlouho nebudou moci konkurovat tem nej tymum evropy.Dokud tam maji Agürrera,tak se budou drzet
Lapíz  05.07.2008 15:23
S tím bych si dovolil nesouhlasit...obrana po příchodu Ujfiho a Heitingy půjde kvalitou hodně nahoru...nově příchozí Coupet bude jistě kvalitní ... asi jedničkou ... Atlética. Navíc si zapoměl na zabijáka jménem Diego Forlán... Maxi Rodríguez (myslím 10 gólů ze zálohy ???)... to zaručuje kvalitu na to, aby bylo Atlético konkurenceschopné v boji o titul!
forzza  05.07.2008 16:02
ano...ale kazdy kdo sledoval zapasy atletika...to bylo zoufalstvi,dokazali prohrat a zaroven vyhrat s kazdym...to si nesmeji dovolit.Myslim si,ze pristi rok z toho bude opet jen predkolo.barca areal si to pohlidaji....I ten Villareal pujde dolu
Lapíz  05.07.2008 16:09
No nevím hele, přišla zkušenost v obráncích a věřím, že si to dozadu konečně pohlídají. Ve předu mají dva zabijáky, tak nevím proč by mělo být Atlótico vzadu... Villareal? Všichni ho tenhle rok podceňují, já tedy ne...bude v big 4 La Primery...
forzza  05.07.2008 16:16
tam vidim Sevillu,je to podle me jeden z nejlepsich tymu doma...museji zlepsit venkovni matche...me se proste vykyvy Atletika nelibi a to kdyz vypadly s boltonem...to me omyvaly,tim jasne podtrhli ze nemaji co delat v lize mistru....a kde byli ti zabijaci....do zadu se snad zlepsej,ale tento klub chce trofeje a to bude trvat
Lapíz  05.07.2008 16:22
Jj. se Sevillou souhlasím, ta se bude hodně sápat nahoru. Myslím, že se popere o titul. Ten si podle mě tenhle rok pohlídá Real, Barca bude skládat nový mužstvo, tak jsem zvědavej jestli dá Realu zabrat. Přesto Atléticu věřím, tenhle rok bude dobrý!
Logan  05.07.2008 16:17
nebude...myslim ze Valencia se zaradi kam patri a Villareal vytlaci...bude tam Real,Barca,Valencia a jeden z trojice Atletiko/Sevilla/Villareal,nejvetsi sance dava atletiku..
forzza  05.07.2008 16:22
jedna vec je nakoupit,druha vec je tym sehrat....Valencia nahoru pujde o tom zadna,ale Atletiko bude myslim si mit problemy...ale to ukaze sezona
Lapíz  05.07.2008 16:25
Já si to myslím, uvidíme. Souhlasím s Atléticem, bude silný, Sevilla má poslední sezóny jen a jen stoupající tendenci, tak jí to tenhle rok snad vyjde a Valencie??? Hmmm...tam nechci polemizovat, jsem totiž trochu v rozpacích z toho závěru....
forzza  05.07.2008 16:31
Ten meli to je pravda...ale Vale se bude snazit to odcinit,budou se soustredit na ligu,ligu mistru,tedy predkolo by meli hrat....ale bude o to velika bitva
Lapíz  05.07.2008 16:35
Počkej, nejsem kdejakým odborníkem...za Vale hraje David Silva, že???
forzza  05.07.2008 16:37
jo a hlavne Villa,Joquin
Lapíz  05.07.2008 16:45
Jj. myslel jsem si to. Pokud bude kvalitně doplňován útok ze strany Silvy, popřípadě Baraji, může Villa opět řádit. A jestli se nepletu, za Vale nastupuje i Morientes (tenhle rok bída s nouzí), jehož jméno hovoří za vše... Ofenziva bude předností Vale, obávám se však, že to bude horší s defenzívou. Navíc Hildebrant není mým oblíbencem...ale je to lepší než trouba Canizares...
forzza  05.07.2008 16:51
Jo to je pravda...No jsem zvedavy,maji tam Marchenu...no obrana a zaloha,jeste nejakeho vrahabdo predu...ale na pohary by to melo stacit
Logan  05.07.2008 16:51
Obranu maji dobrou,pokud nikdo neodejde a zacnou makat....Miguel,Marchena,Albiol,Del Horno je dobra ctyrka,oni hodne doplatili na Koemana,myslim ze maji tym,ktery v pohode muze bojovat o titul,v zaloze Silva,Baraja,Vicente,Joaquin a dalsi nevim,v utoku Moro,Villa a Zigic je taky kvalita...
forzza  05.07.2008 16:55
jediny Villa je kvalita utoku,to ze se nekomu podari zapas ci dva neni o kvalite....potrebuji nekoho jako jsou Toni,Drogba,tevez...ti kdyz nastoupi hraji vzdy vyborne.Ale ano Koeman je hodne zkazil
Lapíz  05.07.2008 17:02
Villa podporovaný Silvou - vražedná útočná kombinace. Villa je killer, ale upřímně si ho nedovedu představit jinde než ve Španělsku. To je takovej jižanskej typ, kterej ten fotbal potřebuje... Myslím si, že by v Anglii dost ztratil. Ale to jsou jen spekulace. Valencie nehraje tipickou 442?
Lapíz  05.07.2008 16:58
Moro je u tebe asi Morientes, že? Jj. souhlasím. Záloha? Ta je sakra kvalitní. Baraja - ve Valencii je již dlouho...Joaquin z prava... Silva mě samotného tedy na šampionátu hodně překvapil... Záloha je bezesporu hodně kvalitní, jen se sehrát. Pořád ale tý obraně nemůžu přijít na chuť... je tam del Horno, párkrát reprezentoval, docela kvalitní levej bek... Marchena a Albiol budou na stoperu...hmmm... Titul??? Nechám se překvapit. Letos se mi La Primera bude asi líbit...bude to podle mě vyrovnané...
Logan  05.07.2008 17:05
Moro je Morientes Ta obrana kvalitu ma,o sehrani nemuze byt rec,oni uz spolu hraji nejakou dobu,spis vtlouct Vale utocnej styl s rychlym prechodem do utoku,titul nebude,ten je snad nas,kazdopadne valencie bude utocit na 2. misto a zle dotirat,La liga bude vyrovnana, v to doufam,a doufam ze se bude na co divat
Lapíz  05.07.2008 17:07
Teď je otázkou, čí bude titul??? Ještě tady tu společnost stálých návštěvníků tak neznám...
Logan  05.07.2008 17:09
HALLA MADRID,HALLA REAL
Lapíz  05.07.2008 17:12
Aha, tak ten já favorizuju na zisk titulu...
Logan  05.07.2008 17:14
Hele,komu fandis ty? das icq? Dobre se s tebou keca
Lapíz  05.07.2008 17:19
Já fandím SK DYNAMU ČESKÉ BUDĚJOVICE !!!! NAVŽDY!!! Jj. moje ICQ je 36971245...
Logan  05.07.2008 17:22
Nechybi ti tam 1 cislo? nejak mi to nic nenaslo
Lapíz  05.07.2008 17:23
Sry ... 369791245 ... snad už to bude správně :)
forzza  05.07.2008 17:06
no at se podivas na jaky koliv velkoklub na zacatku sezony zda se byt jeden z favoritu,ale pak....byva to jinak.uvidime...ale pohary hrat budou,myslim ze i tu ligu mistru by mely hrat,ale o titul Real Barca
Lapíz  05.07.2008 17:08
Nemůžu si pomoct...ale ta Barca...nevím no...tenhle půlrok budou sehrávat "novej" mančaft... Uvidíme, ale stejně asi nejvíc věřím Baletu...
forzza  05.07.2008 17:12
Ono to v ty Barce tak hrozny nebude...rikali ze budou stavet na Bojanovi je mu 18 tak uvidime...oni museji vyhravat....tam se nebojim
Lapíz  05.07.2008 17:15
Hele, všichni se na mě vrhly, když jsem řekl, že je to blbost stavět na Bojanovi. Myslím si to... nemá na to věk a hlavně zkušenosti. Pepek Guardiola si musí uvědomit, že talent nebude vyhrávat tituli...chce to hlavně vhodně doplnit. Věřím, že pokud se Barce podaří poskládat a sehrát mančaft do konce září, bude mít Real a spol. velké problémy...
Logan  05.07.2008 17:18
Taky jsem tam psal,ze je blbost na nem stavet,bud nezvladne tlak,nebo se zkazi a nebo opravdu vynikne a pak bude hvezda,ale neverim,ze to muze zvladnout.....v tomhle s tebou naprosto souhlasim
forzza  05.07.2008 17:20
Souhlasim,stavet ne,to se neda,ale za dxva roky to bude good player....meli by hrat tymove,jako Vale pred 5 6 lety....to byla radost pohledet co delali v lize mistru
Lapíz  05.07.2008 17:25
S tím souhlasím, když jsem se koukal na videjka z tý doby, byl jsem tím fotbalem uchvácenej! Tenkrát mi bylo nějakejch 12 max... Tenkrát jsem o Valencii nevěděl nic...
forzza  05.07.2008 17:27
to tam radil mendieta a spol...bomba hra,ale v tech finalese vzdy posrali
Lapíz  05.07.2008 17:22
No vydíš, tam jsem byl pro smích králíkům. Je to absoultně nereálně. Tenhle klučina to v sobě má, co si budem povídat, ale nesmí se to přehánět. Upřímně, jméno Cristiano Ronaldo jsem poprví slyšel na Euru před 4 lety a čuměl jsem, co ten mladík v portugalským dresu dokáže. Táhl to, jasně, ale nebyl tahounem celýho mužstva. Musí to být starší hráč (typu Figa), nee žádný junior...ať je talentovanej sebevíc...
forzza  05.07.2008 17:25
jo souhlasim.....ted v barce zadnyho tahouna nevidim,snad jen Puyol z obrany
Lapíz  05.07.2008 17:33
To nemůže být tahoun do ofenzívy, bohužel...
Logan  05.07.2008 17:35
ja si myslim ze je potahne Henry,pokud ho postavi na hrot a ne na kridlo...nebo Xavi ze zalohy,jde o to ,jak to doplni,kazdopadne ten jejich system a hru moc neznas,jedinej kdo mi je tam sympaticky je Messi,Bojan jen proto,ze nejspis bude reprezntant...
forzza  05.07.2008 17:48
Henry...no nevim,tuto sezonu byl desnej...nevim byl zvykly ze hrali na nej vse dopredu na Henryho...v Barce je tech borcu vice,Messi,Eto....Messi si beha pro mice...je to super hrac...nevim co ted od henryho cekat
Lapíz  05.07.2008 17:53
S tím souhlasím! Henry byl tuhle sezónu marnej. Nešlo mu to. Messi by měl být tím tahounem, na kterýho by Pep měl spoléhat. Tak mě napadá, jestli on neřekl záměrně, že tahounem bude Bojan, aby usnadnil práci Messimu???
Logan  05.07.2008 17:54
Henryho nejvetsi problem letos byl,ze ho Rijkaard stavel na kridlo a ne na hrot,aspon co jsem videl...jestli se zase dostane na hrot,tak by mohl hrat dobre,podporovany messim a xavim....
forzza  05.07.2008 18:04
podivej a jsme u toho.Znovu ma Henryho nekdo podporovat,to maji delat zaloznici ne Messi...to je pro me vetsi hvezda....ty pro nej drit nebudou,nemaji to v mentalite,musi sam,max.u prihraji po jejich akcich pred prazdnou jako letos mnohokrat
Logan  05.07.2008 18:06
Jenze messi neni typicky utocniky,je to spis hrac,ktery ty goly vytvari nez sam dava....proto taky on sam spoustu sanci zahodi,ale verim ze kdyz budou dobre spolupracovat,muzou hrat dobre,ale nepreju si to,hattrick by totiz byl super
Lapíz  05.07.2008 14:31
Dobrá fotka...
Perodaktyl  05.07.2008 14:31
dobry blbec, ten Lapíz
Lapíz  05.07.2008 14:32
Jsem ten největší...dobrý je trojka! Jsem výborný...ale jinak dík...
Perodaktyl  05.07.2008 14:37
za málo, Lapízku, za málo
Lapíz  05.07.2008 14:40
Mě znáš nebo jak?
Perodaktyl  05.07.2008 14:31
dobre Coupet, dobre Atletico
bary72  05.07.2008 14:56
Mno, uvidíme ... Je ale velezkušený, má svoji vysokou kvalitu, tak doufám, že to bude pro Colchoneros přínos !!! ATLÉTICO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frankie_Yeah  05.07.2008 15:16
dobře,že přestoupil,v Atleticu si dobře zachytá i zahraje Ligu Mistrů,ideální klub pro zakončení kariéry navíc bude moct natrvalo odložit tu směšnou čepici
torres.speed  05.07.2008 15:16
Náhodou ta čapka mu sedne..
torres.speed  05.07.2008 15:16
Přál jsem mu nějaký anglický klub,ale i tak
forzza  05.07.2008 16:05
Coupet neni golman,s jeho prichodem nic nevyresili....
Lapíz  05.07.2008 16:08
Coupet není golman? prosímtě, s tímhle názorem jsi tady k smíchu...
forzza  05.07.2008 16:18
neni co dokazal??,Vzdyt ani v narodaku nechyta....A francouzska liga neni o nicem kdyz chyta za Lyon
Lapíz  05.07.2008 16:32
Kdyby francouzská liga byla o ničem, řekni mi, kde je třeba taková Česká... Ruská se vyrovnává Bundeslize, ale myslím si, že má stejnou úroveň jako Ligue 1! Co dokázal? Vychytal Lyonu několik titulů v domácí soutěži, zápasy Lyonu v Champions league (čtvrtfinále). Sorry, ale prohlásit o někom jeho formátu, že to není golman, to je trochu maximálně velký blábol na druhou!!!!
forzza  05.07.2008 16:36
hele na tom se neshodnem...ceska liga podle me neni ani v desitce na svete...stale koukam na fotbali treba Argentinska liga,Mexiko a Evropske....Francouzska je nudna a nekteri hraci pokud by nebyli rychli nebylo by na co koukat
Lapíz  05.07.2008 16:48
Počkej počkej, s tím já naprosto souhlasím!!! Nudnost Ligue 1 je to, co mě naprosto odpuzuje se na ní vůbec dívat. To, že je česká liga někde v sr...ách to ví asi každej a pokud nepřijde do vedení svazu pořádná tvrdá a nekompromisní ruka, nikdy se to nezlepší... Mexická, Argentinská a Brazilská liga jsou proti český úplně na nesrovnatelný úrovni.... Takže v tom s tebou souhlasím...
forzza  05.07.2008 16:18
tedy ted chytal a jak dopadli
forzza  05.07.2008 16:20
golmani jsou Cech ,Buffon,Casillas,pletikosa,hildebrant,i van der sar chytil druhy dech
Logan  05.07.2008 16:24
Takovy Akinfeev je podle me lepsi nez vetsina tech,co jsi vyjmenoval a nemas ho tu,jen protoze chyta ruskou ligu
Lapíz  05.07.2008 16:29
Jj...na Euru se předvedl, ale už dřív jak v Champions league tak nakonec v UEFĚ chytá nadprůměrně. Je to skvělej golman, už dřív byl přirovnáván k Čechovi (talent, věk). Myslím si, že je mu CSKA malý a půjde ještě o trochu víš...i přesto, že tam dělá El-Kápa...

Otázečka: Vychytal přece CSKA to finále, že??? Fakt si to nepamatuju, ale myslím si, že jo, protože před tím tam golman dlouho nebyl...???
forzza  05.07.2008 16:33
jo vychytal jim pohar Uefa v 18letech,je to talent...Ano i ten ma super budoucnost,alem CSKA za nej budou chtit balik,jen aby ho nekdo koupil
Kapřík  05.07.2008 16:32
Valdes, Akinfejev, Frey...jmen je víc a například Čech teď bude mít co dělat aby se dostal zpátky na výsluní mezi top gólmany, tuhle sezónu totiž jistotou zrovna neoplýval .
Lapíz  05.07.2008 16:39
Musím říct, že máš pravdu. Jsem golman a mám ho rád (přesto asi nejvíc uznávám Casillase, protože se mi líbí jeho styl chytání, hlavně je strašně pohotovej, úžasnej reflex), ale tenhle rok to několikrát hodně podělal. Nebyli jsme na to zvyklí, protože to byl "Pan Bezchybný". Jenže, ono je to způsobený všemi okolnostmi - rodina (dcerka) a zranění hráli velkou roli v jeho letošní sezóně. A budou ještě hrát... Pokud bude pravidelně chytat, má na to vrátit se zpět a zařadit se zpět k Buffonovi a Casillasovi ( to je pro mě špica)... Snad se to podaří. Přeju mu to...
forzza  05.07.2008 16:45
No vidis Frey to je nova hvezda francouzske branky.....podivej lxyon tituly vyhrava diky utoku a Zaloze....v brane muzou mit SKORO kohokoli
Lapíz  05.07.2008 16:52
No...nová hvězda...já už ho sleduju dost dlouho, kvalitní golman...akorát nedostal příležitost (fr. repre) ukázat to co doopravdy umí. Nepochybuju, že to bude jednička...na druhou stranu, jestě je tu jedno jméno, který by ve Francii mohlo prorazit... Steve Mandanda ... Zatím jsem o něm jenom slyšel, byl nominovanej myslím i na Euro. Je to prý kvalitní golman s velkou budoucností (pro Francii)...myslím, že mu je 24 nebo 23...nevím přesně... Takže ve Francii to vidím na tyhle dva kluky... Jinak, žádnej jinej francouz mě nenapadá... ???
forzza  05.07.2008 16:58
Pak ten novej je mu 21,nova 1 Lyonu,toho prohlasuji za nej talent francouzsky branky...je z lille
Lapíz  05.07.2008 16:59
Se podívám na transfermarkt...tam to bude...
Logan  05.07.2008 17:06
Lloris se myslim jmenuje
Lapíz  05.07.2008 17:10
Jj... Hugo Lloris... Ten teď bude dělat v Lyonu asi určitě jedničku... Koukám se mu do statistik, průměr 0,8 na zápas ze 30 zápasů - to není špatný. Na druhou stranu, Ligue 1 a střelecká potence se nedají srovnávat...
forzza  05.07.2008 17:18
Uvidime...cekaji ho i pohary...tam ho proverej ty nejlepsi
Logan  05.07.2008 16:40
s Freyem bych souhlasil,s Valdesem ne...valdes pro me neni top brankar...
Fernando_Torres  05.07.2008 19:09
Zapomnel si na Boruce z Celticu ten take podle mne patri mezi TOP golmany
forzza  05.07.2008 19:12
jo to je pravda posledni dve sezony mel ok...
forzza  05.07.2008 16:41
Ano ale to vynou zraneni,ja se ho nezastavam nekolik let jsem zil v Italii a miluju Juventus a Buffona....Akinfejev je vyborny,ale uznej ze v lize nechyta nic moc,oravda obrana mu moc nepomaha....Valdes neni takovy golman,Frey ano,ten zacal pracovat,mel by byt 1 francie
Logan  05.07.2008 16:45
Akinfeev ze v lize nechyta nic moc? Vzdyt maji nejlepsi obranu v Rusku...pravda,utok maji taky nejhorsi,ale golu dostavaji malo Jen Perm dostal min golu a Zenit s Lokomitivem stejne,takze v nejhorsim pripade 3. nejlepsi obrana
forzza  05.07.2008 16:53
na to jaky maji tym a kolik penez....jejich hra neni dobra.jo a Vagner love to tam tahnou,v zadu akinfejev,pak sem tam nekdo zahraje....vice se mi libi Spartak,rad bych ho videl uz brat titul
Lapíz  05.07.2008 17:04
Ten bude brát tenhle rok asi Kazaň...o ní ale fakt nic nevím, žádná jména, nic... Tam ještě musím nažhavit informace, abych mohl diskutovat. Překvapuje mě to ale... Čekal jsem Zenit...ten trochu upadl...hmmmm...zajímavé...
Logan  05.07.2008 17:08
Zenit nikam neupadl,ale kvuli poharu Uefa a ME ma spoustu odlozenych zapasu,kdyz je vyhraje,bude 2. ... Kazan ma kvalitni tym,ale tudle formu celej rok neudrzi,v Rusku je teprve 15. kolo , tam se toho stane jeste dost,realne vidim boj o titul mezi CSKA,Spartakem a Zenitem,nejvetsi sance davam i pres pripadny odchod Arsavina Zenitu,ktery hraje vyborny fotbal na ruske pomery utocny a neboji se....jinak Kazan ma hodne zkuseny tym a cekam,ze se udrzi tak na 4.miste....
forzza  05.07.2008 17:08
Kazan ne,nebude ani trti,po pauze pujdou dolu,v rusku je to podchyceny trochu jinak...tam rozhoduji spolecnosti ktere je sponzoruji...myslim ze CSKA,Spartak a Zenit....
Logan  05.07.2008 17:10
Presne tak,penizky a penizky,v Rusku nic jineho nerozhoduje,tam je jeste vetsi korupce nez kdekoliv jinde na svete,Italie je oproti tomu nic,to mi verte.Sestra byla ted 6mesicu v Petrohrade,a rikala ze je to tam mafiansky doupe...
forzza  05.07.2008 17:15
Moskva,Sankt Petersburg a pak Sibirsky velkomesta,ovsem nej bijci jsou v rostove...to je doupe
Lapíz  05.07.2008 17:05
Hele, forzzo, nejmenuje se Jerémy Tavarel???
Lapíz  05.07.2008 17:05
Nee......změna plánu... Hugo Lloris!!!!!!!!!!!!
forzza  05.07.2008 17:10
jojo,to je on....vypada dobre...hodne ho chvalili...ted si zachyta,mnyslim si,ze Marseille letos hodne proveri lyon a Bordoux
Logan  05.07.2008 17:12
Jen prosim,nauc se reagovat,at se pak vi,k cemu ty tvoje prispevky patri,je tu pak bordel :) Kdyz odpovidas na neci prspevek,tak dej reagovat a je to
forzza  05.07.2008 17:13
jo polepsim se
Lapíz  05.07.2008 17:18
Trochu jsem to od tebe stejně nepochopil... Jako, že Marseille prožene Lyon, nebo naopak???

Jinak, vypadá sympaticky. Neviděl jsem ho, nemůžu soudit. Na druhou stranu, kdyby v něm nic nebylo, tak z něj nejsou ve Francii udělaný... Myslím si tedy, že Lyon bude mít nejkvalitnější jendičku za poslední léta... :)
Logan  05.07.2008 17:20
Myslim , ze to myslel tak, ze Marseille prozene Lyon a Bordeax,do toho souboje by se mohlo zapojit i Saint Ettiene a PSG,pokud se jim podari posilit jak chteji....kazdopadne Puel rekl,ze Baros ma byt klicovym hracem,coz muze klidne znamenat,ze Lyon zrati sanci na 10 titulu v rade uz letos...Jinak francouzska liga hodne ztrati odchodem Nasriho,coz bude k jeji skode...
forzza  05.07.2008 17:21
Marsseille prozene Lyon
Lapíz  05.07.2008 17:31
Mám dokonce takovej pocit, že Marseille bude letos přepisovat dějiny tohohle tisíciletí a konečně zlomí prokletí nekonečného panování Lyonu!!!
forzza  05.07.2008 17:23
Milan je atlet ne fotbalista to se zdalo pred 4 roky...ale nakonec se ukazalo ze umi jen behat a takovych antilop je ve francii mraky....samy z provincii dovezeny
Lapíz  05.07.2008 17:27
Jj...Baroš je kopyto, ale před 4 lety jsem se nezlobil, když tam házel jednoho fíka za druhým...
Logan  05.07.2008 17:29
Souhlas,on na hristi akorad beha,kdyz se potka s micem,je tragickej,bud ho zakopne,nebo o nej zakopne....Doufam ze se na nem uz nebude stavet v repre,bylo by super kdyby nase repre sazela na nekoho jinyho,kdo umi davat goly,Barose nezatracuju,mozna se jeste prosadi,ale potreboval by neco jako Sverkos,prumernejsi tym treba v PL,kde by byl jasnej utocnik cislo 1 a kde by hral hrota,pak mozna by goly zase davat zacal
Lapíz  05.07.2008 17:39
Myslím si, že nám roste pár dobrech útočníků. Ono, Svěrky je ještě taky relativně mladej. Teď bychom mohli hlavně přejít na útočnější styl hry. Doufám, že budeme hrát alespoň 442 a ne 451, to byla totiž čistě defenzivní taktika. Na Euru před 4 roky to ještě šlo, tam jsme měli luxusní křídla (nezapomenutelní Karel) a výbornej útočnej střed...ale tenhle rok byl jediným krajem k nakousnutí Sionko!
Logan  05.07.2008 17:44
Jj,naprostej souhlas,Bruckner uz me stval ss tim,ze porad stavel jen jednoho utocnika,ono je sice tezky davat sanci mladejm,ale nekdy se to proste udelat musi,verim tomu,ze kdyz prijde do repre novej trener,kterej se bude snazit tam ty mlady kluky dostat,tak nam roste dalsi super generace hracu(Simunek,Mazuch,Necid,Kozak,Fenin,Mares,Moravek ..... )
Lapíz  05.07.2008 17:51
Nejvíc mě štve, že Karel na můj vkus nedával šanci v přátelácích. Jasně, každej si řekne, musí alespoň tu osu nechat...já říkám: není to užitečný pro mančaft. I ti kluci budou o to víc makat, když je nasadí místo Rosickýho, Ujfalušiho, Jankula... Nechápu třeba případ Šimůnek. Ve Wolfsburku hraje pravidelně, šance za nároďák - nepřišla! To je sakra škoda, kurňa. Ten kluk je ze stříbrný jedenáctky a měl by dostat šanci! Fenin v bledě modrým!

Ale teď to snad přijde... razantní omlazení. Tihle kluci potřebují prostor. Musí ho sami poté využít k tomu, aby si další a další nominaci zasloužili...
forzza  05.07.2008 17:51
Simunek a Fenin mozna tiy dalsi potrebuji cas.se ukazat.....Simunek hraje stabilne i Fenin,ale s tim bych do narodaku nechvatal...to Sverkos je TED lepsi....
Logan  05.07.2008 17:53
no a koho ke Serkosovi? nerikej ze Baros...dalsiho utocnika nemame,mozna tak Bednar...
Lapíz  05.07.2008 17:59
Bednář??? Nee, to ne... Já si myslím, že Fenin je jasná volba, pokud se bude hrát na dva útočníky. Jenže, znáš to - Baroš dostane příležitost, Svěrky bude vedle něho a Fenin bude žolíkem... Jinak, kvalitního útočníka nemáme... Že by Libor Kozák ???
forzza  05.07.2008 18:01
je to tezky...ale utok Sverkos Fenin....to mi nezni.spis je to smesny....ted proste nemaji nikoho kdo by desil jiny tymy
Logan  05.07.2008 18:04
Nejde o to desit ostatni tymy,jde o to aby se ten tym sehral a hral atraktivni hru,pak ty goly muze davat kdkoliv...ja jsem zastancem toho,ze je jedno kolik golu dostanes,kdyz jich das vic
forzza  05.07.2008 18:28
Ty fandis Realu?Ja jsem ultras Juve,dlouho jsem zil v Turine....jinak,ano sehrat tym,ale v kazdem tymu museji byt osobnosti...Cech,Jankul,ujfalujsi,Rossa a dal???kde je dric ci kvalitni zakoncovatel???
Lapíz  05.07.2008 18:31
Snad se skrývá někde v těch mladých klukách, co přijdou...
Logan  05.07.2008 18:39
Fandim Realu....Dric? vidim Polaka,z tech mladych vidim Suchyho atd...V tomle problem nevidim,zakoncovatelu budoucich mame opravdu dost (Pekhart,Necid,Kozak,Fenin.....)
forzza  05.07.2008 18:52
no to ze byli dobri v dorostu,ci rezerve...zatim nic neukazali...ty kteri nezname se muzou ukazat v budoucnu.
Logan  05.07.2008 18:57
Hable by mohl byt ten dric...
forzza  05.07.2008 19:14
MOHL....ale nejdrive musi hrat...to vse jsou predpoklady.On je talent,zalezi jen jak ho nechaji vyhrat
Lapíz  05.07.2008 18:11
Taky mi to nezní vábně, ale co naděláš, když není zboží...hodíš tam "zbytky"...
Lapíz  05.07.2008 18:01
Šimůnek - nechápu proč už nebyl alespoň často nominovanej... lepší než Kováč (sry, jestli nikoho naštvu)
Kejml  05.07.2008 17:30
Nakej lojza tu napsal ze Coupet neni golman.Takova pitomost.Uz Ti davno musel ukazat kdybys to sledoval,ze je nadprumernej golman a v Atleticu to dokaze znovu.Taky si napsal ze nechyta v narodaku.Mas fakt prehled!A kdo byl 1 na letosnim Euru?Ale chytat za takovym strasnym tymem,to jsem mu nezavidel.On stal u zrodu pozdeji uspesnyho Lyonu,nesvezl se s uspechy.
Logan  05.07.2008 17:41
Nerikam,ze neni kvalitni golman,to je,kazdopadne nesouhlasim s jendou veci,chytat za tim tymem Francie,ktery letos mela,by bylo dobry,jenze Coupet se zrovna moc nepredvedl,podle me 2 goly ze zapasu proti HOL byly jeho a dalsi chyby udelal i v ostanich zapasech,to EURO,se nepovedlo cely Francii,jemu nevyjimaje,pro me zklamani,cela Francie,ale jelikoz je nemam rad,tak mam z toho i radost
forzza  05.07.2008 17:44
s tim narodakem jsem se taky hned opravil
Lapíz  05.07.2008 17:46
Francii se ten šampionát krutě nepovedl. Ale musím se přiznat - čekal jsem to! Francie svou kvalitou možná má na to porazit špici jako Hol. a Ita., ale nemá na to jako tým... Francie není tým, to je jejich problém. Trojka Hol. Ita. Rum. ho měla, Francie ne... Domenech prostě nedokázal, a pro francouzské fanoušky asi ani nedokáže poskládat tým... Můžu se nechat překvapit, třeba za dva roky zazáří...
Logan  05.07.2008 17:51
Domenech je jak Bruckner,stavi strasne defenzivni sestavu a nevybere si spravne hrace,takovy Trezeguet tam vyvlozene chybel...nejvetsi pruser je,ze jakmile jejich repre prevezme Dechamps(az se na svazu probudi) tak bude mit Francie jeden z nejlepsich tymu,a to diky francouzskym africanum v jejim tymu....
Lapíz  05.07.2008 18:07
Není, co dodat... Musíme jenom věřit, že to dopadne dobře. Sice možná nepostoupíme na MS, ale s tím jsem asi smířenej. Přebudovat mančaft za půl roku není dost dobře možný. Musíme si počkat a pak sklízet... Hned se ani pejsek nevys...
forzza  05.07.2008 18:38
jo to je pravda...snad se ukazi jini,kteri jsou ted venku,nebo se nekdo vyhraje....ale stim MS toi bude hodne tezky
Logan  05.07.2008 18:41
Nastesti si rikam,ze jsme chytili "dobrou" skupinu a ze by se to dalo zvladnout
forzza  05.07.2008 18:55
uvidime,zalezi v prvni rade,kdo bude trenerem.Potom koho ma rad on sam,no a pak kdo bude mit formu
forzza  05.07.2008 17:43
ten lojza sem rad a diskuze si precti....jdes pozde...s nej golmany se nemuze rovnat
Lapíz  05.07.2008 18:19
Já myslím, chlapy, že jsme vytvořili rekord... Tři lidi dali dohromady přes 100 příspěvků...
Logan  05.07.2008 18:21
Hlavne to byly inteligentni prispevky a diskuze na urovni....takvych tu byt vic,tak jde uroven tohodle portalu hodne nahoru,ne jako individua typu B.Schweinsteiger....kteri to tu kazi....kazdopadne super diskuze...
Lapíz  05.07.2008 18:26
Souhlasím...
forzza  05.07.2008 18:31
kdyz je o cem proc nediskutovat
Lampy  05.07.2008 21:20
Coupet....................trošku starý....nevím co si od toho Atletico myslí.......bude chytat dva roky a pak bude pořád zraněný....jsou to vyhozené peníze......měli by přivést někoho mladého vis......Amelia s Livorna
Frankie_Yeah  05.07.2008 22:27
stál 1,5M eur,proto si od něj nejspíš více,než ty dva roky neslibují...
-Lucas-  05.07.2008 23:21
Přesně.
herbage  06.07.2008 00:00
Amelia je už dávno v Palermu.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama