reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Byla to noc emocí a zvratů, shodly se britské deníky

22.05.2008 10:39 - Aktuality
Fanoušci United slavili na Rudém náměstí (© sports.yahoo.com)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1589
Související články
Komentáře (167)
Mickee  22.05.2008 10:45
neky  22.05.2008 10:46
Evra  22.05.2008 10:49
nádhera :D
neky  22.05.2008 10:51
tak tak
Fan19  22.05.2008 10:54
vystihli to perfektne
neky  22.05.2008 10:57
jojo
Draxter#14  22.05.2008 11:00
Je mi líto Terryho.... Čecha musím pochválit za výborný výkon....
Staenly10  22.05.2008 16:37
Taky mi vcer bylo hrozne lito a Cecha taky,protoze chytal vyborne
Staenly10  22.05.2008 16:37
Lito Terryho
Kieron  22.05.2008 11:00
Sice od malicka fandim United ale kdyz nedal Terry tu penaltu tak mi bylo toho kluka anglickyho sakra lito. A ten travnik? Nevim no. Bida.
Fan19  22.05.2008 11:03
ale tak travnik a Terryho penalta...kazdy travnik by bol taky,bol uplne rozmoceny,vsak tam bol hotovy lejak od druheho polcasu,aj Beckham sa posmykol pri penalte proti Turecku Ale tak Terry si to nezasluzil,to je pravda a tiez Lampard,ale prezil som infarkt a vyhrali sme...
boxiMU  22.05.2008 11:02
Manchestr zakoncil skvelou sezonu jak ma byt a je to ve spravnych rukou at si rika kdo chce co chce ze chelsea hrala v druhem polocase lip kdyz dostanete ve fianle gol do satny neni to lehke pro zdny klub a manchester hral takticky jako vzdy a to je na tomto klubu Nejlepsi UNITED
stiba  22.05.2008 11:13
takticky si nechal nastřelit tyčku a břevno . na druhou stranu mohl MU rozhodnout už v prvním poločase. takže to byla zasloužená remíza - a penalty už jsou loterie - tentokrát měli více štěstí hráči MU - gratulace
boxiMU  22.05.2008 11:18
No tak Chelsea neni nejsplapsi tym a stalo pri nas stesti byli sme pod tlakem v druhem polocase ale zvaldli to hosi a to dela tym
ivosek  22.05.2008 11:28
docela se mi libi ze fanousci united nadavaji na Chelsea ze hraje hnusnej defenzivni fotbal,ale kdyz to pak hraji united uz nekolik zapasu po sobe v LM tak to neni hnusnej defenzivni fotbal ale takticky dobre zahranej zapas takovych lidi je mi vazne lito....
TomikK  22.05.2008 11:47
Ty vole ivosku, prosim te, jinej druh komentare ve svy sbirce nemas??? Vzdyt ty pises porad jedno a to samy - kdyby to aspon byla pravda, ale neni! Za celou sezonu sem videl 8 zapasu Manu a jenom v jednom jedinym (v Barcelone) hrali beton! Vcera i kdyz uznam ze Chelsea hrala o krapet lip, manchester rozhodne nehral defenzivne, v prvni puli nepujcili chelsea balon a az po smolnym golu se sesypali! Ale i v prodlouzeni meli sance a mohli klidne rozhodnout driv nez az v penaltovy loterii!Tak se prosim te uklidni a radsi uz nic nepis, je to jen trapny
PJ  22.05.2008 11:50
Přesně tak. On si asi neuvědomuje rozdíl mezi pojmem "beton" a "hra pod tlakem soupeře". Když Chelsea ve druhý půli Manchester zatlačila a nedovolila mu útočit, tak to neznamená, že Manchester betonoval.
Draxter#14  22.05.2008 11:54
Můžeš mi říct co máš proti mým komentářům???
TomikK  22.05.2008 11:56
Proti tvojim??? Tim chces rict ze daxter a ivosek je jedna a ta sama osoba??? To ses teda pekelne provaril a ses vetsi chudak nez sem si myslel!!! Kdyz ti neikdo neprizvukuje, vymyslim si druhej nick a budu mit kamarada!!! To je sila
Draxter#14  22.05.2008 11:57
ty i zoufalec když vymyslíš takovouhle blbost
TomikK  22.05.2008 11:59
tak jak to mam pochopit??? Ja reagoval na ivoska, ne na tebe, tak co se do toho pletes???
Draxter#14  22.05.2008 11:59
Já se ohrazuju na PJ - pokud vím tak je admin ne? nebo se pletu???
TomikK  22.05.2008 12:01
a jak se on ohradil proti tobe? V jeho komentari o tobe nepadlo ani slovo
Draxter#14  22.05.2008 12:02
tak že mi maže komentáře které tu už nejsou a nebylo v nich nic špatného podle mě!!!
TomikK  22.05.2008 12:04
tak o tom ja nic nevim, myslel sem ze je to na me a nechapal sem proc do toho zasahujes, kdyz se kritizoval clanek ivoska, kterej nema hlavu ani patu
Draxter#14  22.05.2008 12:06
hmm
PJ  22.05.2008 12:47
Pokud ve tvém komentáři nebylo nic špatnýho a přesto byl smazán, pak možná proto, že to byla reakce na nějaký komentář, který si smazání zasloužil. V takovym případě se maže celý vlákno, jende smazat jen jeden príspěvek a reakce ponechat.
Draxter#14  22.05.2008 12:49
No pokud je to takhle myšleno tak ouki douki....už jsem byl totiž dost nasranej co se to děje!
TomikK  22.05.2008 11:54
O tom mluvim, ja netvrdim ze sme chelsea prehravali celej zapas, druha pule byla pod velkym tlakem, ale stejne jako sme mohli o zapase rozhodnout v prvni puli, tak to mohla v druhy puli chelsea otocit! Cet sem si celou diskusi k clanku o zapase a ivosek tam nema jinej komentar, nez beton manchesteru, porad beton a stesti manchesteru, chudak bayern, chudak chelsea a vsichni fanousci manchesteru ste idioti, jinak vubec nic, co by mohlo prispet k poradny diskusi - i kdyz takovejch neplodnejch prispevku je tam vic:-)
ivosek  22.05.2008 12:00
no ja jsem si taky cetl vsechny komentare a fanousci reds zase jen samy: Vyhrali jsme zaslouzene,jsme nejlepsi v evrope,chelsea byla horsi a za to jakym hraje stylem si to zaslouzila za to braneni.....jako nerkam ze v lize betonovali to jako urcite ne,ligu vyhrali jednoznacne zaslouzene ale nadavat ostatnim za to kdyz hraji jak rikas ty zatlacene a pak kdyz to samy hraje manchester tak jeho fans tomu rikaji dobre takticky tak to me vzdycky rozcili,kdyby rekli jo dneska jsme to ubranili stejne jako hraje chelsea,ale oni reknou paradni taktickej vykon
TomikK  22.05.2008 12:07
je jasny ze ne kazdej fanousek se na to dokaze podivat objektivne, ja se radim ke skalnim fandum Manu a klidne ti tady ted reknu, ze kdyby vyhrala Chelsea, nerek bych ze to bylo nezasluzene! Sice dali hroznej gol, ale zas dali tycku a brevno, penalty jsou loterie a moh to vyhrat kazdej! ME jen vadi to, ze pises jak Man betonuje jako chelsea nekolikatej zapas po sobe
ivosek  22.05.2008 12:11
no betonovali v Lyonu,betonovali na Barce a druhej polocas s ni doma a betonovali ted ve finale.Hele ja nerikam ze je to zase tak spatna vec,je jasny ze kdyz chtej vyhrat tak brani kdyz vedou atd. ale pak tady neprohlasuju jak v kazdym zapase hraji skvelej ofenzivni fotbal...nerikam ze to tvrdis ty ale tech lidi se tu naslo hodne pres finale co to prali manchesteru za to ze chelsea betonuje
ManRED  22.05.2008 12:13
mozna betonujou druhou pulku ale chelsea hraje hnusne cely zapas a navic betonovat neumi
ivosek  22.05.2008 12:17
jasny jasny celej zapas,to uz si musel jit spinkat po prvnim polocase ze kdyz tu rikas takovouhle blbost jestli podle tebe chelsea v druhem polocasu a prodlouzeni betonovala tak jsi vazne ubozak a jeste k tomu vidis sracky hele vis co to jsou bryle??mozna by ti neuskodilo si je poridit
ManRED  22.05.2008 12:18
ty si ubozak....ja nerikam ze betonovala ale ze hrala hnusny fotbal,rekl bych ze je to rozdil
bruce  22.05.2008 12:16
a kolik hrál letos MU zápasů?....kolik v nich dal gólů? Kolik gólů dostal? Co letos MU všechno vyhrál?.....to jsou základní otázky, na ty mi odpověz.

Ono hrát otevřený fotbal, když např. hraješ během 6 dnů 3 rozhodující těžké zápasy, spojené s náročným cestováním je možné jen v FA Managerovi, ne v reálitě....
ManRED  22.05.2008 12:17
nikdo by nezvladl cely zapas makat ve predu kdyz by za par dnu hral dalsi tezky zapas
ivosek  22.05.2008 12:18
tak ja se tu bavim ale pouze o finale a semifinale LM,rikal jsem ze v lize je to o necem jinem
TomikK  22.05.2008 12:21
bavis se o semifinale a finale, ale v predchozich prispevkach tvrdis, ze mancheter betonuje nekolikatej zapas po sobe, tak ja nevim!
ivosek  22.05.2008 12:30
no myslel jsem v LM,v osmifinale s Lyonem,v semifinale s Barcou a ted ve finale,je to nekolik zapasu po sobe ne?
TomikK  22.05.2008 12:32
ja s tebou proste nesouhlasim v tom, ze by v techhle zapasech manchester betonoval, hral mozna pod tlakem, ale t oproste neni beton! Ja si myslim ze tyhle dva pojmy by se meli umet rozlisit
ivosek  22.05.2008 12:34
tak no proste branili
TomikK  22.05.2008 12:37
proste byli pod tlakem, ale to neni nic spatnyho, souper hral doma a tlacil, kazdej tym se doma dere dopredu a host spis brani a ty tymy jsou vsechny tak vyrovnany ze proste neni mozny prevalcovat soupere rozdilem tridy
TomikK  22.05.2008 12:18
Kolikrat ti mam vysvetlit, ze kdyz hraje souper natlakovou hru a tym prehrava, tak ze to od toho horsiho tymu neni beton - beton je kdyz stojis na vlastnim vapne a kopes mice dopredu! Manchester to delal v barce, ale ted ve finale rozhodne ne!!! Snazili se vyvizt balon kombinace a to ze chelsea ve druhym polocase zlepsila napadani a balon jim sebrala nez se dostali na druhou stranu je vec jina, neni to betonovani! Betonuje Recko a to se s hrou manchesteru neda srovnavat!!! Ja osobne nerikam ze chelsea je takovej tym, kterej betonuje, jen vim, ze to dela castejc nez manchester! Vim ze to je nekdy potreba a ja osobne za to chelsea neodsuzuju, jen rikam ze t odela castejc nez treba jiny tymy a to ji ublizuje v ocich jinejch lidi! Ale nemuzes s cistym svedomim napsat to cos napsal - ze Manchester betonuje ve vice zapasech nez v tom jednom s Barcelonou
ivosek  22.05.2008 12:20
no pridal jsem zapas v Lyonu a druhej polocas finale,a to mi nevyvratis protoze sice to parkrat vyvezli ale tech odkopu z vlastniho vapna tam bylo vic nez dost a nakopu na osamocenyho Teveze ci Ronalda...
TomikK  22.05.2008 12:22
jenze cilenejch a presnejch a ty hraci ten balon zpracovali - zadnej odkop nazdarbuh
ivosek  22.05.2008 12:28
no tak kdyz to nakopnes na kollera tak si o taky zpracuje
TomikK  22.05.2008 12:29
no vzdyt jo, a rikas o nasi repre ze hraje beton???
PJ  22.05.2008 12:50
Betonovali jen v Barcelone, nic vic.
TomikK  22.05.2008 12:58
presne tak
ManRED  22.05.2008 11:18
Hlavne tady nepiste ze si to zaslouzila Chelsea,protoze ve finale uz je vsechno jedno,zadne rozdily,hraci manchetseru a Sir dobre vedeli co delaji vyhrali zaslouzene!!! Manchester BEST
Draxter#14  22.05.2008 11:20
"Hlavne tady nepiste ze si to zaslouzila Chelsea" x "hraci manchetseru a Sir dobre vedeli co delaji vyhrali zaslouzene!!! " ty si asi hodně pomatený že?
ManRED  22.05.2008 11:22
a ty si idiot kdyz to pises tak to nezni tak jak to rikas
Draxter#14  22.05.2008 11:24
Je úplně jedno jak to zní.... píšeš ať tu nikdo nepíše že Chelsea si to zasloužila, a sám si tu napíšeš že Manchester vyhrál zaslouženě.....tak kdo je tu pak idiot?
ManRED  22.05.2008 11:27
to bylo mysleno proti fanouskum CHelsea,protoze chelsea si to nezaslouzila,zaslouzil si to Manchester chapes?
Draxter#14  22.05.2008 11:28
Ty si fanooušek Manchesteru tak co můžeš jinýho říkat než to že manchester vyhrál zaslouženě..... to je mi úplně jasný
Draxter#14  22.05.2008 11:29
Kdyby vyhrála čukotka tak budeš říkat že man utd si to zasloužil více.....
ManRED  22.05.2008 11:30
Macnhester si to zaslouzil tak i tak! a nerikam to jen pro to protoze sem fanousek manchesteru
ivosek  22.05.2008 11:26
vzdyt prece nezalezi na tom ze jste dostali dve tyce,ze terry suverene poslal sara na druhou stranu a jen vyssi moc vytahla tu strelu taky do tyce co???Manchester nebyl lepsi,jen stastnejsi a to o dost stastnejsi.Myslel jsem ze po finale 99 uz nikdo nemuze mit v zapase vetsi stesti,ale vcera to jeste prebyli....nejsem vanousek Chelsea ale vcera si Manchester vubec nezaslouzil vyhrat
Draxter#14  22.05.2008 11:27
máš recht akorát jsem to tu neměl odvahu napsat
boxiMU  22.05.2008 11:29
no jasne tak to potom ses srab kdyz nemas odvahu tak tu nehon machry ! a nechytej se cizich slov
Draxter#14  22.05.2008 11:32
Nechtěl jsem šířit debatu jiným směrem...ale musel jsem mu dát za pravdu když už to tu napsal...chápeš? A jestli je tu někdo srab tak ty když reaguješ na takovou normální věc!!!
ivosek  22.05.2008 11:32
ty jsi konecne nekdo normalni co vcerejsi zapas videl....protoze po vcerejsku je tu plno kretenu co stale tvrdi ze manchester vyhral zaslouzene,byl lepsi nebo minimalne vyrovnany,ja nevim ale to pak asi takovyhle lide sledovali jinej zapas.Jako to me proste totalne vytoci,oni meli stesti jak svine ale po takovym zapase nedokazi priznat,nereknou fajn vyhrali jsme dekujeme stestene a vsechna cest chelsea jak nas vcera prehravala,ale machry machry jak jsou nejlepsi na svete no proste jaky klub takovi fanousci....
Draxter#14  22.05.2008 11:34
Manchester je něco jako u nás Sparta Fanoušci Manu = Fanoušci Sparty
bruce  22.05.2008 11:38
klub jako Čukotka v CZ dosud není, ale až bude, tak to bude docela soda, nový vřed českého fotbalu, Košťál tam bude dělat výkonného ředitele, je to stejné prase jako Kenyon,...
bruce  22.05.2008 11:30
ivosku, to si děláš prdel ne? Ty že nejsi fanoušek Čukotky? Proč se za ni tady neustále biješ?.....přijdeš mi jako hodně pomatený člověk
ivosek  22.05.2008 11:37
nebiju se za chelsea,ale biju se proti fanouskum united.vazne nefandim chelsea,nefandim nikomu z anglie ale nesnasim liverpool a manchester a vcera a dnes se jen potvrzuje proc je nesnasim.Tyhle kluby maji vzdycky stesti plnou prdel,pomahaji jim rozhodci a kdyz se stane takovy zapas jako vcera tak jejich fans se jeste navazi do ostatnich a vubec nepriznaji ze byli v tom zapase horsi.Tak stava se to casto ze vyhraje horsi tym,to je fotbal ale pak maji byt fans toho tymu radi ze vubec ten zapas vyhrali a ne tady jeste machrovat jak v tom zapase byli lepsi,ze si to zaslouzili a ze jsou nejlepsi v evrope a na svete a jeste mit kecy ze kdyz hrajou stejnej defenzivni fotbal tak to neni defenzivni ale takticke
bruce  22.05.2008 11:40
hele, nejlepší bude když se celkově uklidníš.....a až vychladneš, tak to uvidíš úplně jinak - reálně.......
ivosek  22.05.2008 11:44
a co je realita???ze byli united vcera lepsi a ze si to zaslouzili ze?hele ty mozna nesnasiz chelsea za to ze se konecne financne muze rovnat united a liverpoolu a diky tomu je porazet,coz docela nechapu.Nenavidet tym za to ze do neho prisli konecne penize ktere cele desitky let pred tim live a united meli to mi spis prijde pomatene
ManRED  22.05.2008 11:46
pomateny si tak ty!ty asi nechapes ze nekdo fandi nekomu a nekhoo zase treba nesnasi a myslis ze za rok si vzpomenes ze Chelsea mela vic sanci? urcite ne ....vzopmenes si jen ze vyhral Manchester!!!!
ivosek  22.05.2008 11:52
to me vubec nezajima,me prijde pomatene proc lide nadavaji chelsea do cukotky a nesnasi ji za to.Vsichni co nesnasi ted chelsea jsou ubozaci co se boji komkurence a nedokazi se smirit s tim ze maji statneho a casto lepsiho protivnika.Diky Romanovi je pryc doba co si United a Live koupili to lepsi co se nabizelo a v podstate si to rozdavali o tituly oni dva a obcas s Arsenalem,a nenavidet nekoho za to ze jenom ma konecne penize ktere ty kluby meli vzdycky je proste ubohy,detinsky a znaci to o pomatenosti a demenci
ManRED  22.05.2008 11:56
te vasi konkurencise rozhodne nebojime....kdyz vas navic porazime
bruce  22.05.2008 11:57
o pomatenosti a demenci naopak svědčí to, že někdo nedokáže rozliši poctivé peníze od nepoctivých, MU a LFC nidky nebyly jen obyčejné pračky peněz jako je Čukotka, utratili vždy méně než vydělali, kádr budovali systematicky a byli založeni na odchovancích....kdo chce srovnánat Čukotku s MU či LFC tak je jen malé modré pomatené děcko a fotbalový idiot...že, ivosku...
bruce  22.05.2008 11:50
realita je taková, že vyhrál MU, na lepší a zaslouženě se ve fotbale nehraje, vyhrál - protože dal o gól více, to je vše......a pokud přistoupím na tvou hru na "lepší a zaslouženě" tak v kontextu celého zápasu to bylo vyrovnané, Čukotka měla štěstí v první půlce že nedostala více gólů a že dala totální haluz gól, ve druhé půlce to štěstí zase měl MU, takže je to naprosto vyrovnané a penalty jsou prostě loterie......

já k Čukotce rozhodně necítím nenávist, nebo to co ty za ni považuješ, ten klub mi za to nestojí, jen mi je upříámně odporný.....a není to proto že má teď zrovna peníze, ale je to tak nějak celkově - jak působí, co jsou zač atd.
ivosek  22.05.2008 11:55
no a jak na tebe pusobi treba C.Ronaldo,Sir Alex kteri kdyz prohraji tak si stezuji vsude mozne a i na rozhodci kteri jim pritom pomahaji jak muzou...nebo treba Tevez kterej se choval vcera jako prase??Chelsea neni o nic horsi nez Manchester
boxiMU  22.05.2008 11:56
Tevez jak rapse podivej se na Drogbu co tam predvedl za to by zaslouzil poradne nakopat to je teda hrac kdyz neudrzi nervy
ivosek  22.05.2008 12:02
tak porad je lepsi neudrzet nervy na konci prodlouzeni ve strkanici nez v 70.minute ve vapne soupere slozit loktem obrance...ale jinak drogba je taky peknej blbec
bruce  22.05.2008 12:02
každý tým - až na čestné výjimky, má v kádru nějakého rapla......a panu Fergusonovi chovám naprostý respekt.......ten pán ví co dělá a dělá to dobře.....a dělá to tak už nějakých 30 let....spíše mi napiš kdo si na rozhodčí nestěžuje?.....v Čukotce je těch prasat nepoměrně více.....tam prakticky ani není žádný sympatický hráč....
ivosek  22.05.2008 12:06
prave sir Alex,ale myslim tim v lize,je jasny ze po vcerejsim vykonu rozhodcich si na nic stezovat nebude kdyz piskali pro ne a nebo me treba dostalo jeho stezovani kdyz nevyhrali v Boro (2:2) ze prej jen proti nim se Boro snazilo ale proti ostatnim ne...jako praci odvedl dobrou za tu dobu to bez diskuze ale kdyz se prohraje tak je to jen ubrecene decko
bruce  22.05.2008 12:10
položím ti otázku - kdo to brečení na rozhodčí v Angli zavedl?
další věc - kdyby nezačal - tak jako všichni na rozhodčí brečet, tak by dostal ostatní týmy z Big Four do výhody, a proč by to ten protřelý lišák dělal, že....
ivosek  22.05.2008 12:12
no hele asi bych to ukoncil tak ze ty nemas rad Chelsea a ja nemam rad Manchester,souhlasis??jinak se asi nedohodneme...
vandertom  22.05.2008 12:17
bruce  22.05.2008 12:19
ale já mám pro to, abych neměl rád Čukotku skutečné a reálné důvody....na rozdíl od tvých důvodů vůči MU, které jsou založeny jen na tvých subjektivních pocitech.
ManRED  22.05.2008 12:23
Na macnhester proste nikdo nemá
ivosek  22.05.2008 12:26
no vzdyt to proste rikam,kvuli lidem jako ManRed....na manchester nikdo nema diky ze jsi mi okamzite prilil do ohne
ivosek  22.05.2008 12:25
no ja mam pro sebe taky skutecne duvody: Namachrovani fanousci,sir Alex,sampon a herecka Ronaldo a predne neuveritelne stesti v lize mistru a jako vysvetleni toho posledniho ti uvedu rok 99 kdy s obrovskou haluzi vyradili v semifinale Juventus a pak to dokonali ve finale kdy nehrali vubec nic,Bayern je tlacil vedl,dve tyce,dalsi sance ale pak slatane dve situace a vyhra a to machrovani co prislo po tom finale od roku 99 je nemuzu vystat to jsou moje duvody a nezajima me jestli je nekdo uznava
neky  22.05.2008 12:23
rozhodci piskal pro MU vcera??
neky  22.05.2008 12:25
no mas tam sice v lize, toho sem si nevsim tak sry, ale i tak nejsou uspechy MU zalozeny na pomoci rozhodcich
boxiMU  22.05.2008 11:51
Chelsea pred sezonou. chcem vyhrat vse co se da hm naky takovy slova padali co si pamatuju a co tetka nemate nic mate drzet papule a raci premislet co bylo spatne!
Mickee  22.05.2008 12:27
A ty by si mel premejslet nad pravopisnejma chybama ty debile.
ivosek  22.05.2008 12:28
neky  22.05.2008 12:30
tolik chyb se jen tak nevidi
ivosek  22.05.2008 12:35
no rikam,jaky klub tací fanousci, tak kdyz jim fandi spousta decek co jeste neznaji pravopis tak to pak takhle dopada
neky  22.05.2008 12:37
ja taky fandim MU
ivosek  22.05.2008 12:42
ou,tak to jsi asi jeden z mala normalnich obecne jim totiz fandi pubertaci,protoze ti fandi tem co vyhravaji...
vandertom  22.05.2008 12:44
Chceš říct, že aby to byl normální -náctiletej fanoušek, tak musí fandit týmům který nevyhrávaj? ja taky fandim United,Realu a Spartě....To jsem nenormální?
bruce  22.05.2008 12:48
Derby County, Huelva a Most by byla jistě lepší kombinace.....
neky  22.05.2008 12:48
vandertom  22.05.2008 12:49
Huelva by ušla
ivosek  22.05.2008 12:48
no tak to asi neznas pubertaky,letos to vyhrali united tak proste vetsina decek tak do 17ti let bude fandit united,letos to u nas vyhrala slavia tak pristi kor bude ta vetsina fandit slavii,to jsi si nikdy nevsiml?kdyz vyhral banik titul tak vsude bylo banikovcu jak nasrano a dnes?pred rokem si o slavistu nezavadil a behem letosni sezony?to samy jak vyhrala Barcelona LM,taky vsude najednou spousta jejich fanousku....tak to chodi u takovych lidi
vandertom  22.05.2008 12:55
S tím Baníkem máš pravdu. Nebo ta Slavia, loňskou sezónu sem tu moc slávistů neviděl. Letos? Je to nebe a dudy. Ale to samé je u Sparty, taky když měla Slavia krizi, tak tu bylo mrtě sparťanů co se posmívali Slavii,a kde jsou teď, když je ACS druha? Nechápu, jak někdo fandí někomu jen proto že tam hrají největčí hvězdy, nebo že tam chytá občan ČR, nebo je ten klub u nás přemedializován. To nechápu, jak někdo tomu klubu může fandit. Včera jsem byl upozorněn, že na český web Chelsea se dá bavit tak s 5 lidmama. Zbytek tam je asi 80 lamaprdů, a 45 drogbů. Nerozumím těm lidem. Co budou dělat, až jim ty jejich modly utečou do AC nebo Lampard to Barcelony?? Už si beztak rezervují místo na webu AC...
ManRED  22.05.2008 12:56
ja tu nechodim dlouho ale Manchesteru a Slavii fandim od mala i kdyz meli horsi umisteni urcite klub neberu podle toho jestli je prvni ale kdyz je prvni muj oblibeny klub jsem rad
ManRED  22.05.2008 12:48
Ivosku ty si snad nejvetsi idiot na tomhle foru....samozrejme fanousci Chelsea se tady vymlouvaji na nejaky pravopis protoze nic jineho neumi...prosimte ty o fotbale vis prd mas tak mozna naucene sestavy tymu naspamet a obcas se podivas na konec zapasu aby si znal vysledek prosimte hlavne nelez na hriste uz jsem pomalu taky z teen let vyrostl,navic manchesteru fandim odmala a to ne jen proto ze vyhrava....no tak vam preju stastne fandeni chelsea mozna se nekdy neceho dockate
ivosek  22.05.2008 13:12
hej tak ted jsi me uplne odrovnal,ja vim o fotbale prd,hm zajimavy.To ze se ti nezamlouvaji moje nazory neznamena ze vim o fotbale prd a to ze ty vidis svoji slavii a manchester hrat vzdy lepsi fotbal nez hraji,za to ja nemuzu
ivosek  22.05.2008 13:14
a docela dobre rikas pomalu jsem vyrostl,to znamena ze ti je 19 co? a frajere az zkouknes tolik zapasu co ja a budes osobne na tolika zapasech co ja tak mi pak tvrd ze se divam na posledni minuty zapasu ty kterene,kdyz o me nic nevis tak radsi drz hubu
ManRED  22.05.2008 13:15
nezamlouvaji se nam nase nazory,sme kazdy na "jine strane" ale aspon se dokazme normalne o tom pohadat
ivosek  22.05.2008 13:18
neco jinyho je hadka neco povidani o me co delam,jako mej si svoje nazory ale na to aby jsi rikal o me jak se ja divam na fotbal,to je dost drzy.Az pojedes osobne na Milansky derby,na zapasy Juventusu do Turina a az osobne navstivis Amsterdam Arenu pak se spolu muzeme bavit na jaky zapasy se divam ja a to nepocitam 90% zapasu sparty....
ManRED  22.05.2008 13:26
me nevadi se z tebou hadat...kazdy ma svoji pravdu...mozna si byl na hodne stadionech atd. ja te neznam ja to rekl v afektu chapes?
ivosek  22.05.2008 13:29
tak to mas stesti,nesnasim kdyz nekdo o me neco tvrdi a pritom vi hovno co delam a jakej jsem...ale jen pro tvoji informaci rozhodne nejsem fanousek Chelsea
vandertom  22.05.2008 13:33
ne asi, to je spartan jak pi*a
ivosek  22.05.2008 13:34
jsem spartan a vadi ti to?myslim ze ty jsi taky ne?
vandertom  22.05.2008 13:35
nevadí, jsem
ivosek  22.05.2008 13:41
sparta praha je pro me srdecni zlezitost,Sparta Praha (a ty mas ted rict,Ole )
vandertom  22.05.2008 13:49
Ole
ManRED  22.05.2008 13:41
jsem Slavista a Spartu beru...jsem fanousek Macnhesteru ale Chelsea neberu
neky  22.05.2008 13:44
Keano  22.05.2008 16:10
janyss  23.05.2008 15:55
ja sem taky pubertak ale fandim jim uz asi 5 let (coz je pri mym veku docela dlouho) tak s toho mam pochopitelne radost a rozhodne tady nerozhlasuju ze manchester byl lepsi tym, ze chelsea si to prohrala sama,nebo ze chelsea je banda namyslenejch kretenu tak radsi priste drz hubu ivosku... p.s. pravopisnej chyb tu mam taky dost tak se ani nemusis obtezovat to pocitat
boxiMU  22.05.2008 12:54
ty bez do ahje nikdo se te neprosil aby si neco komentoval tak zavri ...
Tim  22.05.2008 13:43
A tebe jo, Bobiku?
Keano  22.05.2008 12:49
myslite ze tam ronaldo simuloval?
neky  22.05.2008 12:50
kde
Keano  22.05.2008 12:51
v zapase ...
neky  22.05.2008 12:52
no nevim o tom teda, akorat vim ze mu tam nekdo z Chelsea, nvm kdo tedka, skocil na stojici nohu, kdyby tam sel silneji tak to bylo tak na zlomeni, o simulovani nvm
Keano  22.05.2008 12:53
jn to byl Cravalho ...
neky  22.05.2008 12:55
no, ale jinak podle me odehral dost dobre utkani, az na tu pencli to bylo dost dobre bych rekl
neky  22.05.2008 12:55
myslim Ronalda, ne Carvalha
bruce  22.05.2008 12:55
ve vápně tam simulovali jen oba Coleové.....ostatně jak je jejich trapným zvykem........nevím jak na tom byl šašek Drogba, vím jen že dělal ta svá přiblblá "gesta"....
ManRED  22.05.2008 12:57
vyplazoval jazyk
neky  22.05.2008 13:00
a mel ho trochu o krve jestli si vzpominam, tam mu myslim Vidy nebo nekdo trochu spravoval fasadu na xichtu
Keano  22.05.2008 13:01
nemanja je tvrdej kluk
neky  22.05.2008 13:03
to je borec jak cip
ManRED  22.05.2008 13:02
jojo nemanja ho trosku placl
neky  22.05.2008 13:04
v poradku
ManRED  22.05.2008 13:04
Nemanja dobre vyrostl vedle Ria
neky  22.05.2008 13:09
jj, nej stoperska dvojice podle me
fantomas  22.05.2008 14:28
šak mu to pak taky oplatil
neky  22.05.2008 14:34
to oplatil misto neho Tevezovi, asi dostal strach z Vidyho tak si to chtel vylit na mensim
fantomas  22.05.2008 14:39
dyt on vlepil facana Vidičovi ne?
neky  22.05.2008 14:47
Carlosovi
fantomas  22.05.2008 14:50
fakt
fantomas  22.05.2008 14:52
nn, ted na to koukám, byl to Vidič jen se Tevez nejvic poštuchoval, za což pak videl žlutou kartu
neky  22.05.2008 14:54
aha tak sry
neky  22.05.2008 14:53
no, rikam ze z Vidyho dostal bobky tak sel na Carlose
neky  22.05.2008 14:55
tak tenhle prispevek pak neplati
Frankie_Yeah  22.05.2008 14:54
ty si taky Carlos
neky  22.05.2008 14:57
sem se spletl no
PJ  22.05.2008 12:55
Nevšim sem si tentokrát jedinýho případu. Jen mě na něm štve to, jak při každym faulu, neodpískanym i odpískanym, rozhazuje rukama. Někdo ho fauluje, rozhodčí pískne, všechno v pořádku, a on stejně začne mávat rukama jako komediant.
neky  22.05.2008 12:56
to se bohuzel jen tak neodnauci podle me
fantomas  22.05.2008 14:29
a co ta jeho rybička, když se snažil napodobit solo Thea ?
PJ  22.05.2008 15:42
To si nejak nevybavuju
fantomas  22.05.2008 15:55
namířil si to mezi tři hráče nekde na polovině, kopl si míč tři metry před sebe a přes nohu jednoho ze soupeřu si skočil
Frankie_Yeah  22.05.2008 16:00
to si taky pamatuju,toho si všiml dokonce i jindy poloslepý Michel a odpískal filmování
fantomas  22.05.2008 16:06
EstebanCambiasso  22.05.2008 14:15
C. Ronaldo brečel jak malej. Hned jak nedala Chelsea penaltu a věděl že vyhráli penaltový rozstřel,tak si lehl na trávník a brečel šťěstím. opravdu pěkná Liga Mitrů
neky  22.05.2008 14:24
no a co jako???
fantomas  22.05.2008 15:00
OT: Dominic Matteo jako kapitán dovedl Stoke City k postupu do Premier League, tu si ale v jeho dresu nezahraje. Vedení anglického klubu se rozhodlo nenabídnout 34letému fotbalistovi novou smlouvu a Matteo se tak stal volným hráčem.

nepochopim
Wozy  22.05.2008 15:28
taky si to nedokážu vysvětlit, to jsem myslel že Stoke bude opravdu jednat líp než Derby..
svinpav  22.05.2008 16:33
Něco podobného, jak když Derby před sezonou pustilo Peschosolida. Až na to, že Peschi nebyl kapitán, ale player n1.
fantomas  22.05.2008 16:45
jako kdyby sestoupili, tak budiž, ale on je dovede jako kapo k postupu a oni ho "za zasluhy" kopnou
vandertom  22.05.2008 16:57
nevděk světem vládne
fantomas  22.05.2008 19:50
chudák, pamatuju ho z Blackburnu, dobrej borec to byl
svinpav  23.05.2008 14:02
Před touhle sezonou samozřejmě, tudíž když Derby taky postupovalo . byl to takový hráč typově podobný Solskjearovi, za Derby nastupoval většinou z lavičky, ale dokázasl střílet důležité góly. Navíc nesmírně populární u fanoušků a dříve jedna s klíčových postav Blades, zvlášť v roce 2003, kdy jsme hráli finále playoff, ale tehdy to vyžrali Wolves.
fantomas  23.05.2008 14:02
jo, to ja pochopil
Fikus  22.05.2008 15:34
ivostek v živote nebude vedieť čo je to futbal a ešte dlho som sa takto nenasmial
Messi10  22.05.2008 17:18
Manchaster neměl vyhrat hral hovno
ManRED  22.05.2008 17:21
ale vyhral!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama