reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Brückner oznámí nominaci. Budou v ní Svěrkoš s Nedvědem?

13.05.2008 11:22 - Aktuality
Pavel Nedvěd (© photobucket.com)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3479
Komentáře (269)
ManRED  13.05.2008 11:24
hlavne tak poslete spartany jako vzdy...a jako vzdy budou k nicemu
Jakub19  13.05.2008 11:29
Ze Sparty by měl jet určitě Kadlec a možná i Sivok.
ManRED  13.05.2008 11:29
kadlec velké možná...sivok absolutne ne
Jakub19  13.05.2008 11:31
Náhrada za Jankulovskiho je třeba, Kadlec je ideál a hraje hodně dobře.
merengues  13.05.2008 11:42
LB můžou i Grygera s Ujfalušim, navíc Kadlec je opravdu Pan kiksér. V repre vyhořel snad vždycky a v lize mu na jaře bránění taky moc neříkalo. Ale asi jako sedmej obránce pojede, ani v obraně si bohužel s tím materiálem nemůžeme moc vyskakovat.
Jakub19  13.05.2008 11:46
Já bych to viděl asi takto: Grygera (Pospěch) - Ujfaluši (???) - Kováč (Rozehnal) - Jankulovski (Kadlec), a místo otazníků je těch variant víc.
merengues  13.05.2008 11:50
Minule vzal taky jenom sedm obránců. Raději ať povolá Svěrkoše, než nějakýho průměrnýho beka, kterej si stejně nezahraje...
merengues  13.05.2008 11:53
Maximálně teda Šimůnka.
Paulie02  13.05.2008 14:33
omg nekoukej na Kadlece jako na Spartana!! je to momentalne najlepsi levy obrance v nasi lize!! takze jako nahrada za Jankulovskeho je jasnej..
Felix DeSouza  13.05.2008 23:32
I kdyby to byla pravda, tak máme kluka, kterej se na levym beku dostal do finále UEFy, to je podle mě lepší kvalifikace pro repre, než bejt jeden z lepších v kaprlize
kryštof  13.05.2008 11:32
Sivok
Jakub19  13.05.2008 11:39
...alternativa to je, to nelze popřít, netvrdím, že bych ho vzal, ale když kouknu na stopery, kteří přicházejí v úvahu: Kováč po zranění, Rozehnal vysedává atd., tak bych se ani nedivil, kdyby ho Bruckner vzal.
Friedel  13.05.2008 11:44
Sivokovi misto stopera nesedi. Opravdu na nem neumi hrat, bohuzel
Jakub19  13.05.2008 11:47
Sivok je skvělej stoper. Naopak na DM je zoufalej.
Friedel  13.05.2008 11:49
V tom se neshodneme, dela stejne kiksy jako Kadlec, kdyz ho stavej do stredu obrany. Proste tohle misto nemame moc ani v repre vyresene, mel by jet ten Simunek, jak tu nekdo psal.
JJ  13.05.2008 13:11
Sivoka jsem viděl letos třikrát a pokaždý hrál na stoperovi skvěle s přehledem. Kontrast oproti tomu co hrával na DM. Vůbec bych se nedivil kdyby jel a řek bych že poprvé by to bylo zaslouženě.
dejv  13.05.2008 16:16
to je pravda
kryštof  13.05.2008 11:48
jako DM možná, ale jako stopera bych ho teda nebral..hodil by se nám někdo typově jako Řepka.
Jakub19  13.05.2008 11:52
Hodil by se ve formě hrající Bolf.
kryštof  13.05.2008 12:00
jj
ital  13.05.2008 11:42
Po tom co předvedla obrana v sobotu bych tam nedal ani jednoho. I když Kadlec podával celé jaro dobré výkony. Sivok ukázal, že bez Řepky je úplně k ničemu.
Jakub19  13.05.2008 11:47
Brát to dle jednoho zápasu, tak by neměl být nominovaný nikdo
spanhel  13.05.2008 13:48
Kadlec. Sivok.
Jakub19  13.05.2008 14:23
uvidíš sám, že minimálně Kadlec pojede
Felix DeSouza  13.05.2008 23:34
Otázka je, jestli je víc na zvracení špaňhelův příspěvek, anebo fakt, že tam ten nepovedenej synek našeho posledního libera fakt pojede.
PINQIN  14.05.2008 01:03
B je správně
Jakub19  14.05.2008 06:34
Maaara  13.05.2008 21:19
sivok fakt ne, kadlec jo
Talkers  13.05.2008 11:26
Kulič tam nemá co dělat od té doby,co přestoupil do sparty
kryštof  13.05.2008 11:28
jj, jeho nominace by byla opravdu už výsměch .Šírl a Svěrkoš by tam být měli..ještě možná ten Bednář, ikdyž se tu o něm vedla hodně vášnivá diskuze..
ManRED  13.05.2008 11:27
či sparťanu Kladrubském-
merengues  13.05.2008 11:28
Jen Svěrkoš, bohužel .
Kladrubský .
kryštof  13.05.2008 11:32
z jakého zdroje máš prosím toho Nedvěda?..nikde jsem to nemohl najít.
merengues  13.05.2008 11:38
To vyšlo v nedělním Sportu, ten asi na svých stránkách nemají. Více zdrojů prý tvrdí, že je jeho rozhodnutí pevné. I sám Košťál řekl, že je to velmi pravděpodobné. Zítra uvidíme .
ManRED  13.05.2008 11:30
Brucknerovi nekdo rekne ze tam nema nikodo z Gambrinus ligy tak on hned vezme kupu hráču ale jinak ho jako trenera uznavam
Talkers  13.05.2008 11:32
máš to špatně..

,,...a on sebou vezme kupu sparťanů...´´
ManRED  13.05.2008 11:36
ale nemam pravdu?!
ivosek  13.05.2008 11:48
a koho by mel krom sverkose a rajnocha z ligy vzit?jednoznacne Kadlec,Sivok i Kladrubsky jsou dobri...
ManRED  13.05.2008 11:48
jsou dobri ale ne na repre...to uz by mohl jit napr:Suchý,Latka,Bolf
Talkers  13.05.2008 11:52
Když už bych měl brát ze spartanské obrany,bral bych Řepku
ManRED  13.05.2008 11:52
presne ten alepson kazdeho frajera zlikvidoval
Talkers  13.05.2008 11:54
On je spolehlivej,kiks na jaře už měl a nebojí se jít do soubojů. Ano,řepák by byl do naší obrany ideální.
ivosek  13.05.2008 11:55
tak repka je na svym postu nejlepsi v lize a nebylo by spatny kdyby jel,ale nesmel by udelat zadnej jeho blikanec ,rozhodne kdyz uz by bral Sivoka,tak to radsi misto nej repku a kladrubskyho jako posledniho nahradnika,a co takhle kdyby vzal Horvata kdyby nejel Nedved??
Talkers  13.05.2008 12:00
Jestli to má být myšleno celý ironicky,tak
Fanoušek sparty nejsem,ale řepka je rozhodně jedním z našich nejlepších stoperů.Celkově! Rozhodně bych ho rád v nominaci viděl,radši než Sivoka nebo Kladrubskýho...
ital  13.05.2008 12:04
Řepka má formu nejen na nominaci, ale i na základ...
ivosek  13.05.2008 12:05
přesne tak
luqe  13.05.2008 12:43
Řepka je schopen sežrat před zápasem kilo syrového masa a nechat se vyloučit v první minutě do repre nikdy je to psychouš
marzik  13.05.2008 14:26
no a Jarolim je buzerant a Koller zase prska...nevyberes si....
dejv  13.05.2008 16:26
no tak hosi ja nechci hrat s portugalci o 10
josee  13.05.2008 15:11
jasne a od te doby kdy by nastoupl do zapasu bychom mohli si zvykat ze hned bude o jednoho hrce na hristi mene
dejv  13.05.2008 16:20
Strestik taky.
Hafna  13.05.2008 11:32
mohl by jet Rajnoch, Svěrkoš i Šírl.... Ale hlavně doufám že tam nebudë nikdo jako velké kalibry - Lokvenc, Štajner, Týce, Mareš a spol
Talkers  13.05.2008 11:35
Týce,Mareš a Lokvenc? Vždyt o nich se nemluvilo ani nepamatuju A štajner poslední dobou chytá formu.. Ale mnohem radši tam uvidím Svěrkoše..
ManRED  13.05.2008 11:36
Lokvenc, Štajner, Týce, Mareš
janejo  13.05.2008 11:40
Na EURO by určitě měl jet Nedvěd, pak se skvělou formou Svěrkoš. Dále nechápu, proč zapomněli na Zápotočnýho se Šimůnkem, kteří hrají v týmech horní poloviny svých soutěží. Bednář měl jet, ale teď už asi těžko, když jde na operaci Šírl a Jiránek taky možná. Kulič, Baroš, Sivok, Galásek, Kladrubský v žádným případě! Kadlec asi jo jako náhradník. Černý místo Blažka!
ManRED  13.05.2008 11:44
100%souhlas Simunek by mel jet urcite a Cerny taky...a ty co jsi jmenoval aby nejeli tak to taky
CatKiller  13.05.2008 11:41
Doufam že Svěrkoš pojede klidně bych vyhodil Baroše a vzal bych Svěrkoše a třeba Slepičku.
Škoda že je Otepka tak stary by mohl jet klidně taky.
bommpary  13.05.2008 11:42
Slepicka tam nema co delat!!o uz by mohl vzit rovnou bestu
Talkers  13.05.2008 11:44
minimálně v něčem bysme byli lepší nž portugalci Baroš s Bestou,smrtící dvojice do vápna
Talkers  13.05.2008 11:45
A po večerech by mohli s Ronaldem vyučovat Diving
dejv  13.05.2008 16:23
besta by vyprovokoval ronalda a potom quaresmu a melai bychom zapas v kapse
ManRED  13.05.2008 11:44
Banikovec ale k tomu Slepickovi podle me proti velkym tymum by se neprosadil
Friedel  13.05.2008 11:43
Ze sparty se mi na jare libil jenom Slepicka...hral v tom systemu, kterej ordinoval bilek od DM pres AM az po CF,ST a na vsech postech hral to co mel. Ale presto si myslim, ze do repre nepujde. Jinak myslim, ze Sverkos a Rajnoch by se tam objevit urcite meli. Bednar a Sirl by mohli, ale nebude to tak
a Heinz, kterej slavi postup s Nantes je zranenej, stejne o nem neslysime...
Kazdopadne, kdyz uz tam bude tolik typku z ruznejch druhejch lig evropy, tak proc ne treba ten Heinz, kterej jde do 1.
ivosek  13.05.2008 11:53
Slepicka hral na DM? no sice hral dobre,ale myslim si ze proti silnym tymum by se neprosadil,to radsi misto neho sverkose a bendare a ten Sirl by mel jet urcite hlavne at nebere Vlcka
ManRED  13.05.2008 11:53
Vlcek se ale umi prosadit
Friedel  13.05.2008 11:57
Ano hral. Vzhledem k tomu, ze obcas na nejakej ten zapas zajdu, kdyz zrovna mam cas, tak sleduju v ty sparte hlavne jeho. a ten system co hral Bilek byl zajimavej...zaklad je vanocni stromek a zaroven totalni kolotoc DM,LM,RM,AM,ST okolo CM, presne z tohohle duvodu byl Sylvestre na hostovani v Plzni ... nezapadl by tam...
A ano, kdyz musel, hral prechodne i DM, napriklad temer pri kazdem rohu.. a kolikrat si chodil i pro balon na pozici DM
ivosek  13.05.2008 12:12
ale to ze si tam obcas sebehl pro balon a pri rohu neznamena ze hral DM,je to uticnik,DM byl vzdy Kladrubsky ci Husek
Friedel  13.05.2008 12:14
tak ted nevim jestli si delas srandu, nebo to myslis vazne..
marzik  13.05.2008 14:29
vlcek ma nahodou dobrou formu, vedle Sverkose se nejproduktivnejsi z nasich utocnika....srat na Barose to je buzik....
ital  13.05.2008 11:54
Brankáři: Blažek, Čech, Zítka
Obrana: Grygera, Jankulovski, Ujfaluši, Kováč, Rozehnal, Pospěch, Kadlec
Záloha: Matějovský, Plašil, Sionko, Galásek, Polák, Jarolím, Nedvěd (Šírl!),
Útok: Baroš, Koller, Svěrkoš, Fenin, Štajner
Osobně bych vyhodil Fenina a dopsal ještě jednoho záložníka...
Jakub19  13.05.2008 11:55
Štajner
vandertom  13.05.2008 16:07
ty se směješ, ale aby sme se nedivili...známe Karla
Jakub19  13.05.2008 16:11
no je fakt, že u dědka by mě to nepřekvapilo
ManRED  13.05.2008 11:55
osobne bych vyhodil:Galáska,Blažka,štajnera,baroše...a Honzu Kollera ale ten tam byt musi
dufs  13.05.2008 14:45
osobně bych vyměnil trenéra
Talkers  13.05.2008 11:57
S Feninem nevím.. Je to velká naděje do budoucna a když ho ted vykopneš z repre,tak mu na psychice moc nepřidáš.A tu asi nemá dobrou,když nedal gol skoro celé jaro..
A Štajner? Sice má na jaře fomu,ale za repre mu to zrovna ideálně nešlo... Ale protože to nestřílí už ani Bednářovi..
ital  13.05.2008 12:03
Štajny je pro mě levé křídlo v systému 4-5-1.
merengues  13.05.2008 12:04
Tam bude spíš Baroš a proti Portugalcům možná Plašil.
ital  13.05.2008 12:05
Asi to tak bude. Ale byl bych strašně rád, kdyby ses mýlil. Hlavně s tím Plašilem.
luqe  13.05.2008 12:47
Janek levá záloha a na levého beka Jiránek
merengues  13.05.2008 11:58
Tohle bude tak na 95%. Ale spíš čekám ještě nějaký překvapení nebo Standu Vlčka .
melio  13.05.2008 11:57
škoda , že Bruckner nevyzkoušel třeba toho šírla nebo Bednáře... Jinak doufám , že Svěrkoš pojede , jestli ne tak je dědek blázen
Scricty  13.05.2008 12:03
ja bych vzal místo Baroše Goče Toleského ze slávie.V poslední době podává výborne výkony a jako defenzivního záložníka místo Galáska by se tam hodil Zůbek ze Zlína.MYslím že by oba výborně zapadli do sestavy.
Friedel  13.05.2008 12:05
jj Goče je Čech jak poleno
ivosek  13.05.2008 12:08
Zůbek ,jinak DM misto Galaska jednoznacne Polák...A Goče je urcite cech vid? jen proto ze Makedonec (nebo odkud je) hraje ve slavii a dal tri goly za cele jaro tak ho chces do repre,vynikajici napad
Friedel  13.05.2008 12:09
Scricty  13.05.2008 12:10
sranda ne ty bambusu
Perodaktyl  13.05.2008 19:11
A PISE SE TO ZÚBEK pánové
Talkers  13.05.2008 12:05
Jsem ještě pro Keriče,Belaida a Tavarese Kerič má perfekt formu
Felix DeSouza  13.05.2008 23:42
Je to tak... Škoda že do portugalska nevzali Leandra Lazzara, to by byl hattrick v každým zápase. A Sladjan Ašanin by toho řeka taky nenechal hlavičkovat.
ivosek  13.05.2008 12:04
Brankari : Čech,Zítka,Vaniak (Černý)
Obrana: Ujfaluši,Kováč,Rozehnal,Řepka,Jankulovski,Pospěch,Kadlec,Šimůnek,(Rajnoch)
Záloha: Nedvěd,Sionko,Plašil,Jarolím,Matějovský,Polák,Šírl,(Šmicer-hodil by se v nouzi)
Útok: Koller,Bednář,Svěrkoš,Baroš,(Lafata)
vandertom  13.05.2008 16:09
lafata...
Talkers  13.05.2008 12:06
Jen nechápu ve vašich nominacích golmany.. Proč tam všichni rvete Čecha a 2 třicátníky,když může získávat zkušenosti někdo mladší...
Jakub19  13.05.2008 12:08
No protože Brucknera má každej prokouknutýho a tak je víc než jasné, že žádnýho mladíka nevezme a dá se s velkou pravděpodobností říct, že z brankářů pojednou Čech, Blažek a Zítka.
Talkers  13.05.2008 12:10
To jo,ale je škoda že nejede nikdo mladší... Získávat zkušenosti od Čecha a třeba Černýho,to by nám v budoucnu mohlo moc pomoct.

Taky je otázka,kdo by tím mladým golmanem mohl být..
Friedel  13.05.2008 12:12
Co ten Danek, ze bychom tam meli dalsiho hrace, z druhy anglicky ligy?
Jakub19  13.05.2008 12:16
Škoda je, že v kvalifikaci a v přípravných zápasech nevyzkoušel víc hráčů (jak brankáře, tak Skácela, Bednáře, Šírla atd.), teď už není čas na experimenty a na ME by měli jet ti nejlepší a né jen někdo, aby se tam rozkoukával či získával zkušenosti, tam naopak musí ty zkušenosti prodat.
bommpary  13.05.2008 12:09
jj presne tak dva zkuseni golmani minimalne kdyby se cechovi neco stalo ae treti golman musi bejt mladej a perspektivni
ivosek  13.05.2008 12:11
protoze Čech je druhej nejlepsi brankar na svete a Nedved je proste nas nejlepsi zaloznik kdyz nemuze jet Rosa a byla by dost velka chyba ho sebou nevzit,jestli narazis na Repku tak ten ma ted suvereni formu a mohl by klidne hrat v zakladu a jestli jsi myslel Kollera tak ten sice nehraje v oslnive forme,ale pro nasi soucasnou repre je dulezitej
Talkers  13.05.2008 12:15
Myslel jsem 2 třicátníky v brance... Čech je jasnej,k němu Černý nebo Zítka a jistil by je nějakej mladší golman... Na co nám tam bude Vaniak,který za rok s fotbalem skončí?
bommpary  13.05.2008 12:18
jj to je jasny jako ty dva zkuseny sem myslel cecha a nekoho k nemu zitku nebo cernyho.Dale pak treba lejsala nebo lastuvku mozna i ten danek ae nemame moc mladych golmanu pod 24 s perspektivni budoucnosti..
flopos  13.05.2008 12:18
tak napr. Petr ten je v Parme...ten je dobry..ale pak jeste ten 17golman..chteli ho do West Hamu a do Realu..skvele chytal na ME 16 nebo ale nevim jak se jmenunej na S nebo na Š
Friedel  13.05.2008 12:21
Samuel?
Kazdopadne Petr nebo Danek, je to jedno...dalsi z druhych lig...
Talkers  13.05.2008 12:23
Ehm,to musí být někdo,kdo je schopnej odchytat nějakej zápas v případě potřeby... nemůžeš dát do branky 16tiletýho kluka,kterej nechytal ani GL...
flopos  13.05.2008 12:26
ja jenom reaguju jak tu nekdo psal..aby Cech predaval zkusenosti nekomu mladsimu a to jsou oni podle me...lepsi asi v nasich mladeznickych kategorii nejsou
Talkers  13.05.2008 12:28
Ano,ale aby mohl jet na EURO,měl by být aspon v základu nějakého týmu z GL,protože potom je zisk z repre jen pro něj,on zpátky nic nevrací..

Spíš jsem myslel jmena jako Daněk,Zlámal atd... Ti,kteří se už dokázali prosadit...
flopos  13.05.2008 12:31
no to mas pravdu,ale zatim si myslim ze brankarskou pozici nemusime resit..tu mame na deset let obsazenou ale je pravda hledat dale..proc ne....uvidi se ..spise musime hledat nastupce v jinych radach tam to bude slozitejsi
Talkers  13.05.2008 12:34
Před MS se zraní Čech,blažek s Vaniakem,Černým Zítkou atd skončí a co bude? Musí se vychovat náhrada...
ital  13.05.2008 12:34
Hlavně nezmiňuj jméno Zlámal, to opravdu ne.
ManRED  13.05.2008 12:24
štěch?
flopos  13.05.2008 12:25
jojo to je on...ten je pry strasne talentovany...
ManRED  13.05.2008 13:19
myslim ze hraje za West Ham
$dolar$  13.05.2008 14:01
Marek Štech a je stale ve West Hamu, ale to uz bys mohl vzit Jana Sebka z Cheslea taky 16 let
vandertom  13.05.2008 16:10
Štěch?
fantomas  13.05.2008 17:20
no jo, ty si prostě hlava
vandertom  13.05.2008 17:22
já si nečet ty komentáře pod tím, příspěvkem, na ktery sem reagoval
fantomas  13.05.2008 17:23
to je ale chyba
vandertom  13.05.2008 17:24
no jo, děláš chytrého co
fantomas  13.05.2008 17:26
ne, jen to pak vpadá trošku blbě...
vandertom  13.05.2008 17:27
to sem si taky všim
fantomas  13.05.2008 17:30
ital  13.05.2008 12:16
Protože jsou nejlepší a nenapadá mě nikdo jiný, kdo by je mohl nahradit.
Talkers  13.05.2008 12:24
Chtěl jsem hlavně vyvolat diskuzi,jestli se adept nenajde.. Protože je strašná škoda posílat tam 35letýho hráče,kterej si na 99% nezahraje,když může získat zkušenosti někdo,kdo bude mít pro repre přínos
Friedel  13.05.2008 12:28
souhlas. tak by to byt melo, ale 16let uz je moc podle myho.
Nejakej Grigar, Zlamal, nebo nekdo takovej..
ital  13.05.2008 12:32
Někdo říká, že místo Blažka by měl jet Drobný nebo Laštůvka. Oba byli letos hodnoceni hůř než on a navíc věkově to taky není žádná výhra. Z ostatních mě opravdu nikdo nenapadá (Zítka, Vaniak, Černý do tvojí kategorie rozhodně nespadají). Někdo tady psal Petra, který sem tam chytá primaveru. Měli bychom si uvědomit, že je to reprezentace. Zraní se Čech, Bláža udělá 2 kiksy a do brány bude muset na rozhodující zápas ten třetí a musí se eliminovat možnost, že se mu roztřepou kolena.
Talkers  13.05.2008 12:40
Osobně bych byl pro Zítku+zlámala(Daňka)..
ital  13.05.2008 12:43
Zlámal? Opravdu neblbni. Když tohle jméno slyším v souvislosti s reprezentací, zbytečně se rozčiluju.
Talkers  13.05.2008 12:50
Tak promin... Ale splnuje předpoklady - mladej,hraje stabilně v GL. Ano,není tak dobrý,jako Černý nebo Vaniak.. Ale někdo tam za 2 roky tu dvojku dělat bude muset a mohl by to být klidně on..
ital  13.05.2008 13:00
Asi tak, kdyby ses jmenoval Zlámal, byl bys tam teď ty...
ManRED  13.05.2008 13:20
nebo ja
kuba xy.  13.05.2008 19:28
protože to není o tom že nejací mladí fratci budou jenom sdět nalavici a díva se na fotbal a tím ziskavat zkušenosti, toe o tom že ta brankařská trojice musí byt sehraná!! při přípravě!! bych chtel vidět jak by se čech připravil kdyby tam měl např. daňka a treba zlamala jak tu kdosi psal....jinak jako trojku klidně nejakeho mladeho, ale to musí byt včas ne až na euro..
flopos  13.05.2008 12:07
Brankari: Cech,Cerny,Blazek
Obranci: Ujfalusi,Grygera,Simunek,Jankulovski (Rozehna,Kovac,Pospech,Rajnoch)
Zaloznici: Sionko,Polak,Matejovsky,Plasil,Nedved,Galasek,Skacel
Utocnici: Koller,Baros (Fenin,Vlcek,Kulic)
Scricty  13.05.2008 12:09
Tchuř by nebyl špatný na levé záloze a ve středu by mohl zahrát tež Abrahám se Slavie
ivosek  13.05.2008 12:13
ty jsi tragickej
Scricty  13.05.2008 12:15
proč jako?co se ti nelíbí?
ivosek  13.05.2008 12:26
Tchuř a Abraham na euro prosimte ty si myslis ze vyber z nasi ligy by obstal na euru??
ManRED  13.05.2008 13:21
to uz bych radsi vzal nejake malo znamy cechy treba z jinych lig
kuba xy.  13.05.2008 19:30
tyo když slyšim ty ména, to by mohl jet zbožínek ze zlína šak střelec toe , a nikdo přes neho jen tak neprojde sice ronaldo udela 2 kroky a je předním o 20m...ale tak tvhuř, abraham...proč ne zbožínek
ROMANOS  13.05.2008 12:19
ROMANOS  13.05.2008 12:17
tak snad se necha nedvet ukecat ale i tak budeme mit co delat aby sme postoupili ze skupiny utok a zaloha to bude letos peknej propadak asi jako na MS
Scricty  13.05.2008 12:18
Kdyby bylo na mě tak bych postavil českou jedenáctu takhle:Hauzr-Voříšek,Neurwirth,Rada,Hubáček,-Vacek,Abraham,Zůbek,Černý,-Nezmar,Besta. Tahle jedenácta by určitě na šampionátu obstála
Talkers  13.05.2008 12:24
už toho nech
Milánek  13.05.2008 12:26
Připojuji se o prosbu
Perodaktyl  13.05.2008 19:14
hej ale toho Črného bych možná i bral(fakt)
Milánek  13.05.2008 12:25
Brankáři: Čech, Zítka, Laštůvka (Daněk)
Obránci: Grygera, Jankulovski, Ujfaluši, Kováč, Rozehnal, Pospěch, Kadlec, Rajnoch
Záložníci: Matějovský, Plašil, Sionko, Galásek, Šírl, Polák, Jarolím, ?Nedvěd?
Útočníci: Baroš, Koller, Svěrkoš, Fenin, Bednář
vandertom  13.05.2008 16:13
konečně tu vidím pořádnou nominaci.... ve všech jménech se s Tebou zhodnu
manii  13.05.2008 20:31
ja taky az na Galaska...ja vim je to hoooodne nadsazene jsem fanousek slavie ale na kridlo bych mozna i vzal Matusovice
stiba  13.05.2008 12:33
Brankáři: Blažek, Čech, Zítka
Obrana: Grygera, Jankulovski, Ujfaluši, Kováč, Rozehnal, Pospěch, Kadlec
Záloha: Matějovský, Plašil, Sionko, Galásek, Polák, Jarolím, Nedvěd, Šírl
Útok: Baroš, Koller, Svěrkoš, Fenin, Vlček
Osobně bych nebral vlčka a vzal bednáře
ROMANOS  13.05.2008 12:41
utok bednar skacel baros a fenin a do zalohy urcite ne galaska z golmanu ne blazka
netret  13.05.2008 12:43
jj skacela bych taky bral,misto tech dvou nesmyslu sionka a plasila
flopos  13.05.2008 12:45
T.o.m.i.g.u.n  13.05.2008 15:53
Plašil ještě jo, ale Sionka prosím nebrat, to už může jet rovnou Vráťa Lokvenců....toho ať vezmou, bude aspoň sranda a na koho to svíst
ROMANOS  13.05.2008 12:43
staci co letos predvedli v bundeslize na euru se predvadet nemusi
bommpary  13.05.2008 12:44
Este semi nepozdava sionko ae nemame hold nikoho jinyho koho tam dat.Proste Bruckner zapomnel na generacnií vymeu a ted este prosi Nedveda aby se vratil.Pac do zalohy opravdu nejsou zkuseni a perspektivni hraci.
luqe  13.05.2008 12:55
Jestji budem hrát v předu jenom na Jendu tak Plašil dobrej pod ním na levo je utopený a do brány za Čechem Zítka a Černy
luqe  13.05.2008 13:02
Čech Pospěch Kováč Ujfi Janek ------Galasek Polák Jarolím Plašil Meďa ------------------Koler-------------
fmnatour  13.05.2008 13:21
Brankari: Cech, Cerny, Lastuvka
Obrana: Grygera, Ujfalusi, Jankulovski, Kovac, Simunek, Rozehnal, Kadlec
Zaloha: Plasil, Nedved, Polak, Matejovsky, Jarolim, Galasek, Sionko, Pospech, Sirl
Utok: Koller, Fenin, Sverkos, Baros (Vlcek)
ManRED  13.05.2008 13:22
dobra myšlenka az na Galaska
fmnatour  13.05.2008 13:24
Galasek tam je na lavicku a hlavne kvuli zkusenostem
ManRED  13.05.2008 13:25
muj deda taky hral fotbal tak taky ma nejake zkusenosti
fmnatour  13.05.2008 13:27
Napsal bych ho kdybych vedel jak se jmenuje
ManRED  13.05.2008 13:28
no to sem hodil trapny vtipek ale co....šmíca ma taky zkusenosti
fmnatour  13.05.2008 13:23
Zaklad by mel byt:
Brnkar: Cech.
Obrana: Ujfalusi, Grygera, Rozehnal, Jankulovski
Zaloha: Plasil, Polak, Matejovsky, Nedved
Utok: Sverkos, Koller
spanhel  13.05.2008 13:49
Jestli varianta za Jankulovského, tak Šírl, Kadlec v žádném případě.
Jakub19  13.05.2008 14:24
viděl si hrát Šírla v obraně?
spanhel  13.05.2008 14:28
Ano, v Zenitu hraje levého beka často. Sice to není žádný ohromující výkony, ale kiksy jako Kadlec nedělá a dozadu je spolehlivý.
Jakub19  13.05.2008 14:30
Kadlec je v obraně rozhodně lepší
spanhel  13.05.2008 14:32
Jakto víš, když si Šírla neviděl hrát v obraně?
Jakub19  13.05.2008 14:33
Kde jsem napsal, že jsem ho neviděl hrát v obraně?
spanhel  13.05.2008 14:35
Jakub19  13.05.2008 14:36
Paulie02  13.05.2008 14:37
by me zajimalo, kde jste videli ty kixi Kadlece, nejste vubec obektini, kdyby hral ve Slavii, tak tady vetsina debilku pise ze je super
$dolar$  13.05.2008 14:02
Nevim jak muzou vubec zminovat Kladrubskeho, kdyz ve Sparte vubec nehral
spanhel  13.05.2008 14:04
Možná nominace Kladrubského je snad nějaký špatný vtip.
prochan  13.05.2008 14:11
Zase tam pošle ty trapné spartany a pak bude čekat na nějaký ůspěch se spartanama se ale nikdy nedočká ... ach jo on to snad pochopí až ho nepochopitelně vyhodí
marzik  13.05.2008 14:30
je videt ze fotbal nesledujes...po EURO Bruckner konci takze STFU buziku!
fantomas  13.05.2008 14:33
$dolar$  13.05.2008 14:12
Brankari: Cech, Zitka a Drobny( Lastuvka)
Obrana: Ujfalusi, Rozehnal, Grygera, Jiranek, Kovac, Jankulovski, Pospech
Zalkoha: Jarolim, Plasil, Polak, Matejovsky, Sionko, Nedved, Rajnoch( Galasek) , Skacel !
Utok: Koller, Baros, Sverkos, Bednar
Ctirad  13.05.2008 14:34
Z Brankářů bych tam viděl raději Kinského
Paulie02  13.05.2008 14:39
z brankaru bych tam dal Blazka,precejenom se z repezentace znaji dlouho a jsou spoju sehrani, navic co jsem videl zapasy Norimberku, takvesiou chytal vyborne, ale ta obrana tam je hrozna
Paulie02  13.05.2008 14:41
myslej jsem, ze se s Cechem znai dlouho
netret  13.05.2008 14:43
sehrani s brankarem zase dalsi spartan co tam chce mit co nejvic rudejch
josee  13.05.2008 15:10
ja bych ale uvazoval i o magerovi vzdyt diky magerovi dava sverkos tolik golu jsou perfktne sehrani
acpavel  13.05.2008 15:11
Tak golmani určitě PETR ČECH,RADEK ČERNÝ,MICHAL DANĚK
obrana to je težší GRYGERA,UJFALUŠI,ROZEHNAL,ŠIMŮNEK,SKÁCEL,KOVÁČ,JANKULOVSKI,ŠÍRL
záložní řada=plno "?" POLÁK,PLAŠIL,MATĚJOVSKÝ,VLČEK,RAJNOCH,GALÁSEK,STŘEŠTÍK,D.JAROLÍM
a útok v klidu KOLLER,BAROŠ,SIONKO,SVĚRKOŠ
Perodaktyl  13.05.2008 15:39
S Šírlem naprosto souhlasím, dle mého je tedy lepší než Kadlec, ikdyž Kadlec je mladší, ale suďme dle současné formy.....Skácel? asi ne....Šimůnek? souhlasim....a acpavle, Bud Slepicka a hlavne Bednář.....Střeštík? spiš Kalouda, když už nejde Rosa....anebo nalevo pak Černý nebo Pudil.....ale Střeštík je taky fajn....ale zkušenosti na nule....a chybí ti tam Méďa
Perodaktyl  13.05.2008 15:36
Kladrubský NE, Sivok NE, Svěrkoš ANO, Rajnoch ANO, Kulič NE, Slepička ANO.....a nemam nic proti Sparte, jsem jen objektivni(anebo se o to spis snazim)------->
Friedel  13.05.2008 15:45
Souhlas, jenze Slepicka nepojede.
Perodaktyl  13.05.2008 19:16
ja vim, ale furt lepsi Slepice nez Baros....
Friedel  13.05.2008 21:44
Opet souhlas
AC_RICKY  13.05.2008 15:45
z naší Gambo ligy bych řešil jen Svěrkoše_nikoho jiného si nemůže dovolit vzít
T.o.m.i.g.u.n  13.05.2008 15:57
když už sparťany tak to klidně i Vráťu Lokvenců....a všechny do základu, bude sranda co kluci??
Friedel  13.05.2008 15:58
utok Koller, Lokvenc a Dosek
Moravcik  13.05.2008 16:00
Chalani, s tym Radkem Sirlem nemate pravdu, ja pracuji v Rusku, sleduji pravidelne ZENIT a Radek je vzdy spolahlivej , ci uz v zaloze nebo levy bek. Tento rok patri medzi opory Zenitu, velmi se zlepsil.
Skoda,ze nemoze Rosa, ale doufam ze tam bude Meda. Ale kde jsou mladi z vasej striborni 20-ky. Inak sledujem aj ostatni: Galasek,Baros,Koler nic moc,Blazek tiez ,
Moje sestava:
1-Cech
2-Grygera, 21-Ujfalusi, 4-Rozehnal, 6-Jankulovski
5-Kovac
7-Sionko(Polak)10-Matejovsky,11-Nedved, 8-Sirl (Jarolim)
9-Koler

(Cerny, Jiranek,Simunek,Pospech,Plasil,Polak,Jarolim,Smicer,Baros,Sverkos,Fenin)

Drzim Vam palce!!! Ze skupiny urcite postoupite !!!
spanhel  13.05.2008 16:05
munos  13.05.2008 16:10
SIVOK nema na repre:!!!!!!!!!! ligovy střelec musí byt na euru SVĚRKY ano
zahrada  13.05.2008 16:22
nemají na to !
Marecko  13.05.2008 16:22
...............................Čech..................................
Pospěch......Ujfanuši......Kováč.....Jankulovski
.............Polák..........Jarolím........Širl..................
......Sionko..........................................Nedvěd...
.................................Koller................................
Marecko  13.05.2008 16:23
ubráníme to
Marecko  13.05.2008 16:23
ubráníme to
spanhel  13.05.2008 16:29
----------------Čech-----------------------
Grygera, Kováč, Ujfaluši, Jankulovski
----------------Rozehnal------------------
---------Galásek--------Polák------------
------------------Jarolím-------------------
----------Koller------------Baroš-----------
Marecko  13.05.2008 16:32
Rozehnal na DM?? Galásek na pravým křídle??
spanhel  13.05.2008 16:34
Rozehnal je třetí stoper, před ním dvě DM - Galásek a Polák.
Marecko  13.05.2008 16:37
tak to potom jo a Jarolím bude mít defenzivní ukoly
GATTUSO  13.05.2008 17:32
jinak ale Rozehnal hrál často DM v PSG
Marecko  13.05.2008 16:27
...............................Čech..................................
Pospěch.................Kováč..............Jankulovski
...................Polák...............Rajnoch..................
Sionko................Matějovský.................Nedvěd
..............Baroš......................Svěrkoš...............
Perodaktyl  13.05.2008 19:09
to Marecko: az na toho Barose s tebou asi souhlasim...
Bary24  13.05.2008 16:27
útok ...........SVĚRKY and BEDNÁŘ
Marecko  13.05.2008 16:30
Bednář jde na operaci s kýlou
Bary24  13.05.2008 16:31
Marecko  13.05.2008 16:30
...............................Čech..................................
Grygera................Ujfanuši..............Jankulovski
.............................Rajnoch................................
Sionko....................................................Nedvěd
...............................Plašil....................................
......Svěrkoš............Koller.............Baroš.............
vandertom  13.05.2008 16:32
kolik toho ještě máš v záloze co?
Marecko  13.05.2008 16:33
počkej
acpavel  13.05.2008 16:34
@@@@@@@@@@@@@@@@ČECH@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
GRYGERA @@@@@@ ROZEHNAL @@@@@ UJFALUŠI @@@@@ JANKULOVSKI
@@@@@@@@@@@@@@@@GALÁSEK@@@@@@@@@@@@@@@@@@
SIONKO@@@@@@@@@@@@MATĚJOVSKÝ@@@@@@@@@@@@@@SKÁCEL

@@@@@@@@@@@@@KOLLER@@@@@@SVĚRKOŠ@@@@@@@@@@@
ratthy  13.05.2008 16:35
Jka si to tak čtu, docela mazec. Myslím, že jsou hráči, kteří na Euro nemají. Jestli pojede největší otřes Kulič, tak se Bruckner zbláznil. Myslete že jde o Euro a nenominujte podle obliby klubu. Nerad bych se dožil nějaké pětky od turecka :-) Takže ke kostře týmu -
NEuvažovat: Sivok, Sionko, Lokvenc, Slepička, Kulič, Kladrubský, Štajner, Týce, Mareš, Hainz, Šmicer, Nezmar
Uvažovat: Svěrkoš, Vlček.Skácel, Zápotočný (?), Šimůnek, Bednář, Nedvěd (pokud se definitivně stihne rozmyslet)
Usty  13.05.2008 16:44
omg prej neuvazovat sionko, ty si snad spadl z visne
ratthy  13.05.2008 16:48
Sionkovi se povedl jeden zápas. Nic víc. To by tam mohl dát dres chrtovi. Doba Sionků Kuličů a Lokvenců je pryč. Takže abychom tím koho tam vezmeme nespadli po ME ale někde jinde než z višně
Marecko  13.05.2008 16:35
................................Čech..................................
Mazuch................Šimůnek......................Kadlec
...............Švec.......................Holek...................
Kalouda.................Rajtoral....................Střeštík
................Fenin....................Pekhart
dejv  13.05.2008 16:42
rajtoral misto kaloudy.rajtoral je pravy zaloznik a kalouda muze hrat i stred
Marecko  13.05.2008 16:44
moje chyba...v tom případě místo Rajtorala - Fillo
Usty  13.05.2008 16:42
Moje NOMINACE:
G-Čech,Černý,Laštůvka
PO-Ujfaluší,Pospěch
SO-Kováč,Rozehnal,Grygera,Šimůnek
LO-Jankulovski,Kadlec
DZ-Galásek,Rajnoch(i SO)
OZ-Matějovský,Polák(i DZ)
PZ-Sionko,Jarolím
LZ-Plašil,Šírl
Ú-Koller,Baroš ,Fenin , Bednář nebo Svěrkoš(4 z nich)
dejv  13.05.2008 16:43
koller ten je z formy jak duchodce u kauflandu
kuba xy.  13.05.2008 17:35
ale v repre jediný pravidelný střelec...nemůžeš srovnávat ligu s národákem...
Marecko  13.05.2008 16:43
................................Čech..................................
Grygera.....Ujfanuši.........Kováč.....Jankulovski
..............................Rajnoch...............................
..........Polák............................Matějovský..........
Vlček....................Svěrkoš.................Baroš.....
Kapřík  13.05.2008 19:11
A kampak se nám shoval Plašil?
vandertom  13.05.2008 16:45
200. za dobře poskladanou nominaci
Marecko  13.05.2008 16:45
to je pro mě, že?
vandertom  13.05.2008 16:47
nee, pro Brücknera, jakože v to doufám
Marecko  13.05.2008 16:48
nevadí....Brückner by se z mých nominací mohl učit
vandertom  13.05.2008 16:50
hlavně ta poslední
Marecko  13.05.2008 19:06
ta poslední se mi právě povedla
floppy.AFC  13.05.2008 17:35
moje nominace

GK: Čech, Kinský, Zítka
DF: Rozehnal, Kováč, Jankulovski, Grygera, Ujfaluši, Pospěch, Kadlec, Hübschman
MF: Matějovský, Plašil, Sionko, Skácel, Jarolím, Polák, Jarošík, Nedvěd
FW: Vlček, Baroš, Fenin, Bednář
kuba xy.  13.05.2008 17:42
ze začatku to vypadalo dobre ale když sem uvidel hubschmana mosel sem se smát ale pokud vim tak zitka je zranený....a 100% mosí jet koller, protože jeto náš jediný pravidelný střelec!!! ikdyž semu v lize nedaří v repre ožije vždy!...jarošík nepojede..
sosna  13.05.2008 17:43
bože hlavně né sivoka..kdysi možná ale teď? na jaře hraje HOVNO.To mužou vzit rovnou jeho kolegu Tomáše,to je aspoň príma kluk
svěrkoš určitě..o tom žádná..a snad Grande Paolo!!!
kuba xy.  13.05.2008 18:01
cech,blazek,zitka( vaniak )
pospech,grygera,kovac,rozehnal,ujfalusi,jankulovski,kadlec
plasil,matejovsky,polak,galasek,sionko,pudil,jarolím,nedved(kalouda)
KOLLER,baroš,fenin,vlček, "sverkos" ( simunek - samozdrejme do obrany )
Kapřík  13.05.2008 19:10
Kalouda?
spanhel  13.05.2008 19:11
kuba xy.  13.05.2008 19:17
a koho skacela?? to už vide na stejno...ja spoleham že pojede méda ...ale jako nedivim se že se tomu smějete
Kapřík  13.05.2008 20:12
Tak Skácel alespoň hraje, ale Kalouda jen živoří...a pozvat neosvědčenýho a nerozehranýho fotbalistu do reprezentace je naprostý šílenství!
kuba xy.  14.05.2008 07:49
kalouda se v repre osvědčil, sice to byli přáteláky, a navic jestli nepojede meda, kalouda je aspon trochu podobny typ,bohužel je ještě moc mladý........a jako skácel nehral v repre 5let takže vubec emůžeš vědět jak bytam ted zapadl
sosna  13.05.2008 20:07
denik týden - nedvěd nejede....
vandertom  13.05.2008 20:58
to je tyden starý ale ne?
marzik  13.05.2008 20:08
dpc
Holaas  13.05.2008 20:12
Hlavně tam neposílejte Sivoka a spol..(Sparta)Svěrkoš,Lukeš to jsou aspon hráči ,ale bohužel Ostraváci.
Holaas  13.05.2008 20:19
Moje nominace

GK: Čech, Černý, Zítka
DF: Rozehnal, Kováč, Jankulovski, Grygera, Ujfaluši, Pospěch, Kadlec,
MF: Matějovský, Plašil, Sionko, Skácel, Jarolím, Polák, , Nedvěd ,Lukeš
FW: Vlček, Baroš, Fenin, Bednář,Koller,Svěrkoš

AC_RICKY  13.05.2008 20:20
tož jak je to s tím Nedvědem_snad až zítra bude vyjádření ne?
-PeCa_08-  13.05.2008 20:41
počítám že řekne že jo, jinak bych nechápal proč to protahoval až do tedka a neřek to zrovna
marzik  13.05.2008 21:00
ujfalusi mu slibil slapky na hotel, ale jak nejde rosicky tak ujfalusi rekl, ze bez ¨nej to nema cenu, takze slapky nebudou, tim padem ani pavel nebude
Slejdy  13.05.2008 21:18
ty si pako ach jo
-PeCa_08-  13.05.2008 21:21
haha
AC_RICKY  13.05.2008 21:20
stejně mám ale nervy,no snad nás nenechá na holičkách
Andy Conceicao  13.05.2008 21:12
Doufám, že se nedočkám nějaké boty v podobě Kladrubského a jim podobným Sparťanům

Jinak taky jsem viděl párkrát Šírla, moc se mi nelíbil, ale je pravda, že dozadu jsem ho snad neviděl zkazit, dopředu horší.
A vaše názory na Kollera? těm se musím jenom smát. Někteří opravdu neví o čem mluví. Koller je největší jistota, ten si odehraje svoje vždy a vždy bude platný. Teď jenom ho správně doplnit v záloze. A můžeme na té hře pořád stavět. Chce to ale opravdu správně sestavit zálohu. Obrana by měla být víceménně jasná a spolehlivá, snad. Všechno to je o záloze. Já bych hrál 4-1-4-1 s Galáskem na DM. Opět souhlas s italem, Štajner by mohl být daleko, opravdu daleko přínosnější než Fenin. Líbíl se mi Štajner. A taky bych začal s Polákem v základu, v Anderlechtu se mi taky líbil, nutí se do střelby, mohl by být ostřelovačem. Každopádně nemůže hrát tenhle člověk na DM, jedině ve dvojce, sám to nezvládne, mnohokrát to prokázal. Proto je Galásek stále tak důležitý. Akorát strašně, ale fakt strašně pomalý. Ale to uběhá v pětičlenné záloze.

------------------------------------ Čech --------------------------------------------------
Grygera ----------- Ujfaluši ---------- Rozehnal (Kováč) ----------- Jankulovski --
---------------------------------- Galásek ------------------------------------------------
Sionko -------------- Matějovský (Plašil) ------- Polák -------------- Baroš (Štajner)
------------------------------------ Koller -------------------------------------------------
spanhel  13.05.2008 21:19
Baroš je na křídle utopený.
Andy Conceicao  13.05.2008 21:29
Nevím no, když na to tak koukám, tak by možná Jankul potřeboval před sebou hráče s kterým může zakombinovat. Tak v tom případě jsem pro Štajnera. Nenapadá mne nikdo jiný pro 4-5-1. Štajner jsem viděl tuhle sezonu hrávat sice zprava, ale zleva by to zvládl. A hlavně mne nenapadá nikdo jiný, kdo by mohl vytvořit dostatek prostoru pro Jankula, který si myslím, že by mohl být naše tajná zbraň. Něco mi říká, že se mu šampionát povede.
$dolar$  13.05.2008 21:43
Nevim nevim jeho posledni vykony v AC nebyly dobre a abych pravdu rekl tak naposled se mi poradne libil kdyz hral jeste za Udinese , ale uvidime nechame se prekvapit
Andy Conceicao  13.05.2008 21:45
výkony v AC neberu v potaz, celé AC hraje tuhle sezony pod psa. Jankulovski je profík, navíc v repre pookřeje. Uvidíš, já mu věřím.
$dolar$  13.05.2008 21:42
Postavil bych to stejne akorat Plasil misto Matejovskyho urcite a hral by vic zleva a Baros by byl utocnik , ktery by trochu sbihal do zalohy podle potreby jinak velmi dobre
honzislav  13.05.2008 22:14
Největší tragedie je Bruckner,mohlo by bejt deset Nedvědů,ale když není taktika,tak by byli prd platný.
Marecko  13.05.2008 22:20
přečti si to po sobě, než sem něco vypotíš
Cenda  13.05.2008 23:17
Absolutni nesmysl,ze by vic nasich hracu z ligy na Euru neuspelo.Ted samozrejme asi ne,ovsem pri ozkouseni v kvalifikaci by se ukazalo,ze i na nasich travnicich behaji talentovani a ambiciozni borci,kteri maji touhu se prosadit,a ze to vsechno v uvozovkach neni jenom o tech smradlavych bankovkach.
Felix DeSouza  13.05.2008 23:39
Mohl by mi někdo, pokud možno ani sparťan ani slávista, vysvětlit, co to má bejt s tim Kladrubákem? Sakra, dyť ten kluk má problémy dostat se ve spartě na lavičku!? To můžeme rovnou povolat Pavla Černýho juniora. Naopak nechápu, že se vůbec uvažuje o možnosti nenominovat Svěrkoše či Šírla, ale to už je jiná kapitola...
PINQIN  14.05.2008 01:00
Anoooooo, správně - Rum jr. na scénu!!!!

Jinak k tomu Kladrubskýmu, je to mladej namistrovanej machýrek, co hraje hroznou tužku, a ještě spíš ani nehraje... Doufám, že v tomhle Brückner bude soudnej, ono zkoušet nový mladý hráče v přáteláku je jedna věc... Ale Euro je věc druhá a úplně jiná. Stejně tak bych si odpustil stále velmi nejistýho Kadlece a levýho beka bych prostě alternoval Šírlem - jenže ten zas není mezinárodně ozkoušenej, tudíž ho Brückner dozajista opomine
Felix DeSouza  14.05.2008 09:18
No právě, prozkoušenej nejni... Kdyby se zranil Mýýýša Kadleců, tak tam prostě pojede Týce, protože toho už jsme vyzkoušeli. Ergo Svěrky má taky smůlu, protože i Vachoušek je vyzkoušenější. Et cetera...
Ostin  14.05.2008 07:55
GK: Čech, Černý, Drobný
DEF: Rozehnal, Kováč, Jankulovski, Grygera, Ujfaluši, Pospěch, Šimůnek, Hübschman
MID: Šírl, Rajnoch, Polák, Sionko, Matějovský, Plašil, Jarolím, Skácel
FOR: Koller, Baroš, Fenin, Vlček
Posik  14.05.2008 08:28
Bolf z Heinzem si už asi v repre nezahraji co
Posik  14.05.2008 08:29
http://www.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=2161 tady mate celou naši sestavu
T.o.m.i.g.u.n  14.05.2008 09:41
dík
Honzyk  14.05.2008 10:06
GK: Čech,Zítka,Drobný
DEF:Kadlec,Šimůnek,Pospěch,Kováč,Rozehnal,Hubschman,Grygera,Ujfaluši
MID:Šírl,Polák,Sionko,Matějovký,Nedvěd,Střeštík,Kalouda,Pudil(když má náladu hrát)
FOR:Koller,Fenin,Svěrkoš,Baroš

Podle mě by to takhle nebylo špatný...tým potřebuje trošku omladit, dovézd do týmu novou krev... co myslíte?
Felix DeSouza  14.05.2008 10:21
S Hübschmannem zajímavej nápad, ale já ho hrát neviděl... Do obrany místo kadlece Šírl, do zálohy místo Šírla asi holt Galásek (nemáš tam pořádnýho DM), nebo risknout Rajnocha (a já bych byl pro), Kalouda a Střeštík - to je nesmysl skoro jako Kladrubský, ten Plašil si svý odehraje, místo Pudila rozhodně radši Skácela, když má náladu hrát, tak zvládá to samý co Pudil, akorát v trochu lepších ligách, Baroš je absurdita nad absurdity, navíc by bylo lepší mít supla za Kollera, čili asi Bednáře. Ale jinak prima nominace, hlavně absence Blažka mě těší
donaldo  14.05.2008 10:56
Ty vogo jak tady vubec nekdo mohl uvazovat jen uvazovat o Sivokovi????Takova guma do repre rozhodne nepatri v mezinarodnim meritku uplne vyhorel a tady na nasi chodici ligu mu to bohate staci ale repre ,Kadlec to same nemit tatika takovejch kvalit tak by o nej zakopl tak mozna Jablonec a ted se z nej dela buh vi co??? .To Radek Sirl by si to za ty leta driny v zenitu zaslouzil uz jen jako nahradnik navic letosni sezona byla pro nej skvela a v podvedomi by mu zustala dobra nalada.No a co se strelcu tyce famozni formu ma Standa Vlcek kterej zari v Anderlechtu a Sverkos ma taky strelecke kopacky vypada to ze si ta guma Baros ani necutne doufam ale to je jedno kdo pojede hlavne kdyz udelame vysledek takze Cesi do toho
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
Anketa
Měli by jet Nedvěd se Svěrkošem na Euro?
oba (510 / 65%)
jen Nedvěd (107 / 14%)
jen Svěrkoš (137 / 17%)
ani jeden (36 / 5%)
Anketa byla ukončena!