Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Baroš se nestresuje gólovým půstem, na Euru se prý začíná od nuly

19.05.2008 18:28 - Aktuality
Milan Baroš (© milanbaros.cz)
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1154
Související články
Komentáře (203)
M11  19.05.2008 18:28
Miiiilan Baaros
netret  19.05.2008 18:30
ty vole on cerny
Laneey1  19.05.2008 18:33
scouser  19.05.2008 19:13
fakt tam vypada jak svetlejsi odruda senegalske antilopy
netret  19.05.2008 19:15
sem tam zapomnel dopsat "je" - takhle to vypada jak kdybych to rikal cigansky
Devil  19.05.2008 18:31
Jsem na neho zvedavej.
Laneey1  19.05.2008 18:32
Milan si ty góly na Euro nechává totiž , góly mu přeju na Euru věřim , že ty 3 dá
Devil  19.05.2008 18:33
Myslim,ze ne.
Laneey1  19.05.2008 18:36
ale, jooo uvidíš , já tomu prostě věřím, nuž nic jiného nám nezbývá, ještě Dino ... to víš Brucner tam nikoho jinýho nepostaví
Devil  19.05.2008 18:38
Uvidime no,ale ja myslim,ze kdyz da jeden bude rad.
zahrada  19.05.2008 18:34
musim přiznat, že kdysi sem těmhle kecům věřil... hold čekání na smrt
Liquid  19.05.2008 18:36
Škoda že nevypsaly sázkovky kurz na to, že Milan nedá žádný gól, to by byl totiž sázkový hit Eura a dost možná konec sázkovek, takže zřejmě proto to nevypsaly.
Devil  19.05.2008 18:36
Kdy dal vubec naposledy gol????
Laneey1  19.05.2008 18:39
no ještě to bylo v Lyonu, ale kdy, to ti nepovim, snad ten poslední padl někdy v únoru... zajistil jim 3 body, no nevím odkdy je v Pourtsmouthu ..
C.I.S.I.  19.05.2008 18:41
Vy jste komedianti

nekdy mi pripada, jako by tady ty clanky byly jen tak z hecu
Devil  19.05.2008 18:45
Bud trosku zdvorilej k dame burane!
Laneey1  19.05.2008 18:48
Devil  19.05.2008 18:42
Jj diky,myslel jsem si to,to neni moc dobra vizitka.
Laneey1  19.05.2008 18:45
jj, no když má šanci nedá...mě přide, že už nemá ten tzv,"střeleckej instinkt" vždycky zakončuje zbrkle a nebo vůbec nevystřelí....ale zase dobře nahrává, v Pousmourthu nahrál na několik gólů..
Devil  19.05.2008 18:47
No nechame se prekvapit,treba se probere!
Laneey1  19.05.2008 18:49
jj snad jo , je ale pravda , že když dá 2-3 na Euru bude to mega úspěch
andrej6  19.05.2008 18:41
tam to mas napisane

Baroš se v klubu naposledy trefil na konci prosince, kdy ještě před svým odchodem přispěl k remíze Lyonu v Nancy.
Laneey1  19.05.2008 18:47
ou tak to jsme si nevšimli, no tak to jsem si fakt nemyslela , že to bylo už v prosinci , myslela jsem že to bylo později...no nic.... tak snad už konečně nějakou tu branku vstřelí...doufám že na Euru
eightyfive  19.05.2008 18:40
baros je traged. jedno euro z neho spravilo hviezdu, ale ta velmi rychlo zhasla.
dufam ze v utoku vam bude hrat fenin-sverkos.
ManRED  19.05.2008 18:46
taky doufam ale nebude to tak
Frankie_Yeah  19.05.2008 18:50
podobný příspěvky jsou nejvtipnější...
Gio  19.05.2008 18:52
co se ti na tom nelíbí ? že je tragéd to pravda je , jedno euro z něj spravilo hvězdu s tim by se dalo souhlasit taky ..
Frankie_Yeah  19.05.2008 18:53
ne,že tu furt někdo cpe do základu duo Fenin-Svěrkoš
Kerzak0v  19.05.2008 19:00
Ze by to bylo treba tim, ze Koller i Baros maj naprosto prisernou formu? ...
Frankie_Yeah  19.05.2008 19:14
jistě,pane chytrý,jenže překopat systém 3 týdny před EUREM je kravina a to by si žádný trenér na triko nevzal
Gio  19.05.2008 19:18
jakej systém prosimtě ? podle mě je uplně jedno jestli to bude sklepávat Dino na Baroše nebo na Fenina nebo jako neni že jo , s Feninem by to bylo lepší .. ale víš jak to myslim :D
Kerzak0v  19.05.2008 19:19
Jenze to je taky ta chyba, ze repre neumi jinej system nez s Kollerem. A vzhledem k tomu, ze Koller uz formou i vekem nejakou dobu zacina dosluhovat, tak uz bylo dost na case vyzkouset i jinej system hry...
Frankie_Yeah  19.05.2008 19:51
neboj,po EURU se začne a i já si oddechnu,jelikož mě to také omrzelo,ale teď je nesmysl začínat něco nového
spanhel  19.05.2008 18:54
Fenin neodehrál v reprezentaci jediný dobrý zápas.
zahrada  19.05.2008 19:15
mají v lepším případě 270 minut na gól
Gio  19.05.2008 18:51
Ten jestli dá ještě někdy v kariéře gola tak jdu dohola
dejv  19.05.2008 18:53
To se zacinalo i premier leageu,milo ale pral bych ti to
oliver_kar  19.05.2008 18:57
hlavne at k nemu nedava Kollera ale Fenina, at sme aspon v tom utoku nebezpecny!!!!
spanhel  19.05.2008 18:58
Souhlas !!!
Gio  19.05.2008 18:59
spíš at dá ke Kollerovi Fenina ... Baroš at radši ujištuje novináře že to tam jednou třeba spadne , to mu jde bezpochyby lépe
zahrada  19.05.2008 19:01
fenin je future ne přítomnost
Scricty  19.05.2008 19:11
jo nulou se začíná a baroš nulou začne nulou skončí,on je totiž poslední rok jedna velká nula doufám že si na šampionátu ani neškrkne a Bruckner dá přednost Feninovi a Svěrkošovi
Issiah  19.05.2008 19:19
blazni...vzdyt nic na tyhle urovni nic neumi...by vyhorely...
jardice  19.05.2008 19:57
ty so opravdovej odbornik!!!!!!!!!to se pozna
ondro987  19.05.2008 19:15
presadi sa mozno 1x
fantomas  19.05.2008 20:15
kdyby to bylo ve finále, nezlobil bych se
scouser  19.05.2008 19:18
svěrkoš-baroš to jisti
ondro987  19.05.2008 19:32
http://www.herthabsc.de/index.php?id=her hlasujte za drobneho
pavel.fotbal  19.05.2008 19:42
Na první zápas bych postavil nejlíp Kollera a buď Fenina nebo Svěrkoše.Baroše bych si nechal jako žolíka do druhého poločasu.Třeba mu to prospěje a chytí se.Třeba nám ty rozhodující góly dá.Myslím,ale že starej pán ho postaví hned od začátku.
-Kopy-  19.05.2008 19:44
Věřím ti Bary, zavři všem idiotům hubu.
M11  19.05.2008 20:26
fantomas  19.05.2008 20:29
jardice  19.05.2008 19:45
pisete tu skoro samý kraviny,jak kdyby ste byli nejaci odbornici...nejlepsi ste co kritizujete barose...neni zrovna teda nejlepsi,ale vas by strcil do kapsy....na vas se hodi ta reklama 'Vztan z toho kresla',protoze to je asi jediny co umite... a jeste kriritizovat
Hanz0016  19.05.2008 20:11
Baroš - pánové a dámy nepatří na EURO a ani do žádného zahraničního klubu. Vyšla mu jedna sezóna a hned z něj začali dělat hvězdu, přitom, jediný co uměl, bylo utéct a pak do toho náhodně plácnout a ono to spadlo do branky. Ten kdo ho do klubu koupil, tak brzo poznal, jaká to byla chyba a vyhozené peníze, jsem zvědavý kde bude hrát příští sezónu, asi by ho měla koupit Sparta, ty by si spolu rozuměli - kopito k tragédum. Jinak Baroš na EURO je výsměch českého fotbalu. Máme jiný střelce. Doufám, že např. Fenin se Svěrkošem dostanou víc šancí. -
jardice  19.05.2008 20:16
no na tohle se neda nic rict....jeste omluva ze ti budou asi tak 4roky...neboj...dospejes
scouser  19.05.2008 20:19
Baroš umel aspon utect a placnout, ale ty bys asi neutekl ai moji babce, kdyz tak odsuzujes hrace, ktery hral za jeden z nejlepsich klubu v evrope (coz Liverpool je , ikdyz si to mozna nekdo nechce priznat)
Hanz0016  19.05.2008 20:21
Pánové, než něco napíšete a odešlete, laskavě si to po sobě přečtěte, nejspíš Vám všem asi chybí základní škola, tak že si jí nejspíš zopakujte a to od 1. třídy a pak se můžem o něčem bavit. Jinak se mezi dospělé nevtírejte.
spanhel  19.05.2008 20:41
S tím "můžem" se tady ztrapňuješ ty...
Hanz0016  19.05.2008 20:24
Baroš možná kdysi uměl utéct a plácnout do toho aby to byl gól, ale to už dávno neplatí, tak se prober a dívej se na realitu, nebo si jdi lehnout a na fotbal zapomeň.
Frankie_Yeah  19.05.2008 20:27
existuje takové záhadné tlačítko,které se jmenuje "reagovat" a opravdu se s tím i reagovat dá,takže to i zároveň navýší přehlednost v diskuzích pod články. Věřím,že to najdeš...
Hanz0016  19.05.2008 20:28
Vidíš, našel jsem to
Devil  19.05.2008 20:30
Jsi dobrej
Frankie_Yeah  19.05.2008 20:31
gratuluji,teď už ti k dokonalosti chybí opravdu málo
scouser  19.05.2008 20:30
to je klidne mozne, ze Baros uz neumi utect, ale ty delas jako kdyby tys to umel
Hanz0016  19.05.2008 20:33
Kdybych to uměl, tak jsem tam. Soudím realitu a ta pro náš tým není moc příznivá. Každý má svůj názor, já ten co jsem výše uvedl. Sám se přesvědčíš a už to nebude dlouho trvat.
scouser  19.05.2008 20:47
to jsem nepochopil, ocem se mam jako presvedcit?
Hanz0016  19.05.2008 21:03
Na to možná přijdeš sám - věřím ti.
Sosi  19.05.2008 20:34
Chudák Drogba, vzali mu komentář...

Jinaknechápu, jak někdo může prohlásit, že Baroš zažil velice povedené či přímo výborné angažmá v Portsmouthu. Kdo jen párkrát sledoval ty zápasy, tak už se ani nedivil, že ke konci sezony Baroš víc seděl než hrál. A kdyz nejaky novinar po zapase kde treba jen stridal prohlasi, ze Baros rozhybal utok a prezentoval se velice solidnim vykonem, musim se asi vazne zamyslet, jaky vyznam ma slovo solidni, protoze v Barosove podani bych to oznacil slovem Katastrofa.
Jeste na pripojeni k vyse zminenym sazkam, mohli by spise vypsat, kolikrat za Euro spadne a kolikrat z toho v pokutovym uzemi
fantomas  19.05.2008 20:35
Hanz0016  19.05.2008 20:36
Tak ty si můj člověk, konečně někdo, kdo ví o čem píše.
fantomas  19.05.2008 20:38
to jo no
Talkers  19.05.2008 20:40
To jo,měl by za tebou přijet na návštěvu do blázince a rovnou tam zůstat
Sosi  19.05.2008 20:45
Ja se divim, ze ho furt branite. Taky se dlouho Cechu zastavam a branim je, ale dyt on za posledni roky vsude propadl... A ted, kdyz uz v zaloze narodaku nemame ty hrace co na EURU 2004, kde tedy nahodou BAros byl nej strelcem(nebot tehdejsi zaloha mu servirovala mice jak na zlatym podnosu), tak ted s touto zalohou bude taky muset neco predvist sam, treba prejit jeden na jednoho... Jestli se mu to aspon jednou povede, asi zatleskam...
fantomas  19.05.2008 20:46
u Pompeys nepropadl ani omylem
Sosi  19.05.2008 20:53
Trochu by me zajimal rozhovor s Defoem, co si o Milanovi jako o kolegovi mysli a tak... Asi by to nebylo jako když by mluvil Kuyt o Torresovi...
fantomas  19.05.2008 20:56
víš kolik mu připravil šancí???
Sosi  19.05.2008 20:58
Možná tak, že zakopl o nic a balon mu utekl primo k Defoeovi
M11  19.05.2008 21:00
jezis.. dalsi dement... to uz se neda ani jinak napsat
Talkers  19.05.2008 20:51
Blbost,nebráním všechny české hráče,ale uvádím na pravou míru vaše bláboly.. Barošovi to tam nepadá,ale golových příležitostí vytvořil dost a hlavně dělal prostor Defoovi.. Opět přirovnám k Anelkovi... Goly nedává,ale vytváří strašně moc prostoru pro spoluhráče...
Sosi  19.05.2008 20:56
No nevim jestli Defoe střílel branky zrovna díky Milanovi.
fantomas  19.05.2008 20:57
nemusely to bejt branky, ale jen šance
Marecko  19.05.2008 20:35
Baroš měl podle titulů a pohárů nejlepší sezónu z celé reprezentace
fantomas  19.05.2008 20:36
i M.Jarolím měl na tom slavisitckym větší zásluhu, než Baroš na tom lyonskym
Hanz0016  19.05.2008 20:37
Baroš byl v těch klubech prostě jen do počtu.
fantomas  19.05.2008 20:38
tak to pozor, v Portsmouthu rozhodně ne!
Talkers  19.05.2008 20:42
s ním se nehádej,kouká jen na počet golu,jednodušší je přesvědčit fanouška Liverpoolu,že jejich tým není nejlepší na světě než ukecat tyhle máničky,že Baroš nehrál v Portsmouthu tak špatně...
fantomas  19.05.2008 20:43
njn, taky to tak vidim...
scouser  19.05.2008 20:59
ale my(nebo teda aspon ja) si priznam ze Liverpool neni nejlepsi
Sosi  19.05.2008 20:42
Takže ideální dvojice do útoku Baroš-Kulič, oba vyhráli poháry, s repre už mají zkušenosti, nesestoupili, co náš tým chce víc...
Hanz0016  19.05.2008 20:46
Talkers  19.05.2008 20:39
1)Baroš na EURU - věřím,že minimálně 3 goly dá,pokud se nám podaří postoupit.. Obránci budou viset na kollerovi a on bude mít dost prostoru.

2)Fenin - Svěrkoš - Podle čeho soudíte,že by byli nebezpečnější než Koller - Baroš? Fenin mimo posledního zápasu hodnocení většinou 4.5 - 6,což jsou horší známky,než má Kulič. Fenin potřebuje ještě vyzrát,má výkyvy. Svěrkoše bych stavěl do pozice žolíka,která dříve příslušela Barošovi... Postavit ho do základu by nebylo ideální,nejprve by měl naskočit párkrát z lavičky
Hanz0016  19.05.2008 20:45
Z lavičky tak to možná, ale Baroš s Kollerem už se nám dlouho nevyplácí a nebude se vyplácet. Soudíš Fenina známkami 4.5 - 6. A co dostával Koller, který na protihráče plive, protože neustojí svou roli zachránce a místo toho kráčí z Bundesligy. Baroš s Kollerem tak to je tedy dvojka, v klubu nejhorší a v nároďáku nejlepší? - tak to asi těžko, ikdyž bych jim to přál, ale Brükner je jistě postaví, jsou to jeho oblíbenci.
Talkers  19.05.2008 20:57
Ehm,ty toho víš hodně co? Tady jde o to,že na Kollerovi je postavená hra národního týmu. Nemám ho rád,radši bych ho tam neviděl,ale prostě je to naše útočná zbran. Při každém centru do vápna na něm musí viset 2 hráči,aby z toho nebyla nebezpečná situace.Tím vytvoří prostor pro další hráče,vyhraje každý hlavičkový souboj.

Jinak já ho těmi známkami nesoudím,tak ho soudí německý Kicker

A ano,i v další věci máš pravdu.Baroš i Koller v klubu a v reprezentaci jsou sto a jedno. Oba při repre zápasech hrajou mnohem líp,než při normálních zápasech v klubu. Víš proč? protože jsou sehraní s ostatními
Hanz0016  19.05.2008 21:02
Tak to nevím, kdy těmhle dvěma naposledy vyšla nějaká gólová akce mimo přáteláků, ty nic neřešej. Za další Koller je zvyklý na sklepávání, ale ty centry mu dával Rosa, který tam nebude, takže se bude muset změnit systém hry a začít hrát po zemi a v tu chvíly jsme bez útoku.
CatKiller  19.05.2008 20:41
Baroš je davno za zenitem muže jít tak hrát za Vigantice tam by se možna chytnul
Hanz0016  19.05.2008 20:46
souhlas, ale i tam by měl možná problém dostat se do základu.
Devil  19.05.2008 20:47
Baros je bohuzel trochu mimo,ale nikoho kdo by zahral na Euru lip asi bohuzel nemame!
vandertom  19.05.2008 20:56
jedinej člověk kterej je tu mimo je ten Hanz
Devil  19.05.2008 21:02
Tady je problem ten,ze nemame moc z ceho vybirat.Momentalne nemame utocnika na nejake vysoke urovni,kterej hraje nejak oslnive a zaroven mu to tam pada.Obavam se trochu toho,ze na Euru toho moc nepredvedem.
M11  19.05.2008 20:52
Hanz0016 : jsi fakt takovy hnup..?? a nebo se jen tak jevis.. ??
Hanz0016  19.05.2008 20:53
Na co reaguješ, buď konkrétní.
M11  19.05.2008 20:55
celkove kdyz si to tak ctu.. jak se tady prezentujes.. a tva cilena kritika na Barose je taky takova pofiderni..
Hanz0016  19.05.2008 20:55
Ty si asi chudák co věří Barošovy, tak to si fakt chudák, raději se na něj nedívej.
fantomas  19.05.2008 20:56
spíš naopak ty by ses měl divat, když tvrdiš, že propad v Portsmouthu, chudaku...
Laneey1  19.05.2008 20:59
přesně, v Pourtsmouthu odehrál dobré zápasy, i když se gólově zatím neprosadil, ale to těm "inteligentům" tady nevysvětlíš ...
fantomas  19.05.2008 21:00
to viš no, oni znaj akorát "všeřikajici" statistiky
Laneey1  19.05.2008 21:03
jj , koukám.. by chtěli takovýho Ronalda, Toresse .... vidim , sic mu to tam nepadá, ale co jsem měla možnost zápasy Pourtsmouthu vidět, a když hrál, hrál dobře, vypracoval si šance, nebo posílal do útoku své spoluhráče, prostě příjde mi , že si nevěří...
Talkers  19.05.2008 21:07
doufejme že dá Švýcarům gol a může to být starej dobrej Baroš z Portugalska...
Laneey1  19.05.2008 21:08
jj fakt mu to přeju
Sosi  19.05.2008 21:08
Dobře, říkáte, že Baroš vytváří šance pro ostatní, v klubu viz pro Defoa. Jak ale teda dopadne v repre, kde naopak Koller vytváří akce Barošovi? To bude chudák Milan tak zaskočenej, že bude v poločase střídat. By mě zajímalo, když máme v týmu tak "tvořivý" hráče, kdi u nás bude vůbec zakončovat? Tolik špílmachrů jak my nemají snad ani v Brazílii...
fantomas  19.05.2008 21:10
chjo, já se ti budu tak smát, až nám Bary vystřílí čtvrtfinále
Sosi  19.05.2008 21:12
Rád pak změním názor, ale současnost a nejistá budoucnost je jiná věc...
fantomas  19.05.2008 21:16
nejistá sice je, ale vy mluvite, jako byste měli vedle sebe křištalovou kouli
Talkers  19.05.2008 21:26
Ehm,zase jsme trošku mimo viď? Neboj,to se spraví
Ano nemáme Shootera,kterej by dal 30 golů za sezonu. Vezmu příklad z PL - Chelsea.Vím,že to je hnusný jí sem furt tahat,ale je to ideální příklad pro tohle.. .

Ronaldo - 38 golů,Adebayor - 27 golů,Torres - 30golů, Yakubu - 19 golů,Santa Cruz - 19,Tevez - 18golů,Berbatov 17,Rooney - 16,Drogba - 14

Tady máš statistiku,kdo dal kolik v PL golů cca.. Proč teda skončila Chelsea 2.,když nejlepší střelec dal méně golů,než dalších X hráčů? Nepotřebuješ super střelce,ono se to rozloží do týmu.
Hanz0016  19.05.2008 21:06
On nepropadl jen tam, ale všude kde byl
fantomas  19.05.2008 21:07
si jeden velkej a odpornej mindrák
Hanz0016  19.05.2008 21:20
Snad se nezlobíš, že ti píšu pravdu - Baroš a čtvrtfinále
M11  19.05.2008 20:57
proc bych se na nej nemel divat.. ja se nahodou uz moc tesim na Euro..
Hanz0016  19.05.2008 21:08
Každý se těší na EURO a doufám, že pro nás dopadne dobře a nevypadnem hned na začátku, ale to bude muset být trenér soudný a dát přednost těm, kteří jsou schopný dát gól.
Talkers  19.05.2008 21:00
Heh,říká člověk,co viděl hrát baroše akorát v nejnovější FIFĚ
Sosi  19.05.2008 21:04
To vysvětluje anketu, kolik dá Baroš na Euru gólů. Jestli oni myslí na Fifě večer v pokoji, tak to mu dám asi hlas na 3 a více...
Hanz0016  19.05.2008 21:12
Jo ve Fifě mu to asi půjde, tam by mohl dát možná i 4 góly.
Sosi  19.05.2008 21:12
Pokud teda nebude hrát sám za sebe
vandertom  19.05.2008 21:09
Připadá mi jako by si měl hráče podle toho, jaky ma statistiky, kolik obehraje hráčů, kolika dá housle. Koli dá gólů a tak. Sice všechno mluví proti Barošovi, ale ty jsi neviděl asi ani jeden zapas na jaře v Anglii. Hraje docela dobře, dostává se do šancí. Hraje víc pro tým než dřív. Není to nic extra, já vím, ty góly mu chybí. Ale pořád sme kurva češi, i když jim třeba nějak nefandím, tak pořád věřím a doufám že se těm hráčům co se nedařilo, že to prostě půjde.
Laneey1  19.05.2008 21:11
trefně napsané , sama bych to nenapsala lépe
fantomas  19.05.2008 21:15
a to je co říct
Devil  19.05.2008 21:17
Ja verim,ze napsala!
svinpav  19.05.2008 21:41
Máš nějaký důvod nazývat našeho nejlepšího novodobého repre kouče chudákem? Ty to asi v hlavě fakt nemáš srovnané.
Talkers  19.05.2008 21:03
Daniel Pudil je druhý hráč po Šírlovi, který nemůže jet na Euro. Lékařské vyšetření u něj odhalilo zlomeninu záprstní kůstky. V nominaci ho nahradí Rudolf Skácel z Herthy Berlín.

Yahoooooo Skácel super...
Sosi  19.05.2008 21:06
Konečně Skácel, vyhlížím ho roky... .. Jenže Karel ho stejně nenechá hrát...
Talkers  19.05.2008 21:06
ještě by se mohl zranit Sivok a bylo by to O.K.
fantomas  19.05.2008 21:07
Koštala by taky mohl nekdo "zranit"
Laneey1  19.05.2008 21:09
Sosi  19.05.2008 21:09
to je pravda. a Zapotocnej misto nej.
fantomas  19.05.2008 21:10
Zapotočnej tak to je tvuj tajnej trumf, ne Baroš, ale on...nj, tak na hrotu taky umí
vandertom  19.05.2008 21:11
to je nápad
Sosi  19.05.2008 21:14
Ty chces srovnavat Sivoka a Zapotocnyho? Nevim kdo z Italie utekl...
fantomas  19.05.2008 21:15
tak jako sry, ale tam sou uplne jiné lepší alternativy....
Sosi  19.05.2008 21:18
Tady se hadat nebudu o alternativach, jen jsem koukal, ze nominoval zrovna Sivoka a Zapotocnyho ne. Zrovna jen u teto dvojice bych to zrovna vymenil... TAdy je ten kontrast hodne videt.
fantomas  19.05.2008 21:19
Sivok je nehorázná tlačenka, ten tam nemá co dělat, stejně tak Zapotočnej...z tehle dvou bych si nevybral
svinpav  19.05.2008 21:20
Třeba kdo? Mě se zdá Zápotočný úplně na snadě, hraje velkou ligu a hraje pravidelně a prosadil se, což se Sivokovi nepodařilo. Výsledek? Ten už známe. Vím, že v repre se mu moc nedařilo (třeba ta jeho premiéra doslova neměla chybu ) ale dle mého si tam zaslouží být spíš než Sivok.
Sosi  19.05.2008 21:22
fantomas  19.05.2008 21:23
Hubschman
Sosi  19.05.2008 21:28
Na tom jsi byl kde? Pravda, lepší než Sivok, ale tím to asi končí...
svinpav  19.05.2008 21:35
Tak ten rozhodně lepší než Zápotočný není. Ale pravda, spíš i on než Sivok...
fantomas  19.05.2008 21:36
aspon že na to se shodnem. Jako obhajoby Sivoka se ode mě fakt nedočkáte, to jen přes mou mrtvolu, já jen že se mi Zapotočnej uplne nezdá..to už radši Brabce
Hanz0016  19.05.2008 21:42
Tak k tomuto názoru se taky přidávám, Sivok nepatří do repre.
svinpav  19.05.2008 21:48
Já nevím, proč se někomu Zápotočný nezdá. Měli jsme ho možnost dlouhou dobu vídat na našich trávnícíh, tak nechápu tu nedůvěru. Dle mého se v klidu vyrovná Řepkovi v nejlepších letech s tou výhodou, že on to má v palici docela srovnané. Navíc si ještě polož jednu jednoduchou otázku - Kdo z našich je momentálně na klubové úrovni výše než on a pravidelně hraje? Čech, Jankul, Rosa a Ujfi asi tak stejně...jestli jsem někoho zapoměl, tak se omlouvám, ale i kdyby - dle mého Zápotočný do repre prostě patří.
fantomas  19.05.2008 21:50
tak já proti nemu nic nemám, jen bych byl opatrný...pěkné je, jak hraje v Udine, ale v repre skoro nehrál, a když tak nehorázně nervozně. Kdo ví, jak by ustál tlak velkého turnaje, ale je možné, že se v tomnhle směru v Udine otrkal. Vážně nevim, Serii A nesleduju.
Sosi  19.05.2008 21:54
Toto ma Bruckner idealni prilezitost ho vzit do party, aby "odnervoznel" a v dalsich kvalifikacich ho vyuzit.
fantomas  19.05.2008 22:03
jseš si jistej, že zrovna EURO je ta nejvhodnější terapie? Tam de o hodně, naopak, kvalifikace na MS, tam by se mělo začít
Sosi  19.05.2008 22:07
Tak v nominaci je hodne hracu, kteri se na hriste nedostanou. Tak by aspon byl na soustredeni, pokecali by atd., halvne by zazil tu atmosferu...
fantomas  19.05.2008 22:09
tak to je taky fakt, ale ta atmosfera se dle mě v kvalifikaci oproti te na EURU příliš neliší, to spíš ty zápasy.
Sosi  19.05.2008 22:11
tak ma tady celkem dlouhy soustredeni, ale co uz, aspon bude mit dovolenou...
fantomas  19.05.2008 22:12
fantomas  19.05.2008 22:12
svinpav  19.05.2008 21:55
Já taky ne, beru to čistě ze statistického hlediska, ovšem od doby co hraje za Udine ještě pozvánku nedostal a to je prostě špatně.
spanhel  19.05.2008 22:00
Jj. Zápotočný patří k těm nejlepším variantám. Žádný zárrak to sice není, ale hraje pravidelně v top lize a především má italskou školu, což je pro obránce velké plus.
spanhel  19.05.2008 21:36
Ten toho moc v Doněcku neodehrál...
fantomas  19.05.2008 21:41
Šimůnek, Jiránek, Rajnoch..toho je
Sosi  19.05.2008 21:45
Jeste by mohl trochu svalu nabrat... Jinak by v Alpach na Euru zafoukalo a on by se zlomil vejpul.
fantomas  19.05.2008 21:46
ty jo na Ukrajině je takého větru a taká kosa, že by ses divil
Sosi  19.05.2008 21:48
právě ale on je radši na lavičce zabalenej v dekách pod střechou...
fantomas  19.05.2008 21:49
ale no tak...
Sosi  19.05.2008 21:51
dobře, občas vyjde na procházku..
fantomas  19.05.2008 21:54
Náhodou ted se procházel 24 minut
Sosi  19.05.2008 21:56
Uz? To brzo zvladne i delsi trate, nejaky turisticky okruh po zelene. Jen aby tam neonemocnel... Jeste jim tam zavdou, ze budou prvni 3 dny bez nemocenske a co potom, ze...
fantomas  19.05.2008 21:23
spíš než Sivok asi ano
Laneey1  19.05.2008 21:07
to vypadá jak když se raduješ , že je Pudil zraněný... , no , ale tvoje věc , podzim neodehrál teda nic moc, to je fakt, ale podle mě je docela škoda , že nejede... , nio Bundesligu moc nesleduju, takže nevím jak si Skácel vede, ale zřejmě má formu.. a to je pro Euro jen dobře , škoda, že ještě nejede Bednář, je zraněnej
Talkers  19.05.2008 21:15
Já to tady nenapsal,ale bavil jsem se o tom s Fantíkem na ICQ a nějak jsem vynechal pár vět...

Samozřejmě mu zranění nepřeju,to sis vzala špatně... Ale s jeho formou na jaře(kterou zapřičinil pravděpodobně hlavně příchod Černýho) nemělo cenu aby jel... A Skácel si to fakt zaslouží,dlouhodobě podává dobré výkony a pokud si zahraje,může být oporou

Chápu,že slávisti jsou zklamaní,že tam neuvidí napsáno na soupisce (SK Slavia Praha),ale podle mě na to formu neměl.
Talkers  19.05.2008 21:18
Omlouvám se,že to tak vyznělo,zranění mu nepřeju,ale nominaci taky ne... Prostě je to taková ta rozpolcenost,jako když tchýně spadne v novým autě ze skály a ty nevíš,jestli se radovat,nebo brečet
Laneey1  19.05.2008 21:25
no tak poslední věta je dobrá tedy ,je pravda, že na jaře Dan ani moc nehrál,a když jo ..no nebylo to nejlepší,ale LM odehrál výborně, má tvrdou střelu a repre by byl podle mého prospěšný a neboj, nemusím tam vidět že je ze Slavie...,ale ať jedou ti co ma j aspoň trochu formu, jako Svěrkoš, možná Slepička ( a to je Spartan) ....no ,ale to už je jedno, nominace je zřejmě dopsána, myslim, že aspoň ten Svěrkoš jede , ale fakt škoda toho Bednáře,Rosickýho....
fantomas  19.05.2008 21:26
hlavně pečetil naše oslavy
Laneey1  19.05.2008 21:28
jj , no já doufám, že zůstane ... a Tijani taky
Laneey1  19.05.2008 21:29
i když u Tijaniho to nevidim růžově, Milán si za něj řekne pěknou sumu....
fantomas  19.05.2008 21:29
tak Inter o Tijaniho asi stát nebude je to na nás
Laneey1  19.05.2008 21:34
to ne, ale suma to bude pekelná...na naše poměry ...
fantomas  19.05.2008 21:35
neřekl bych...je to béčkovej hráč, tech oni maj tuny...
Talkers  19.05.2008 21:36
Ano,na poměry v miláně bude malá... Na poměry slavie bude slušná,párset tisíc eur stát bude..
fantomas  19.05.2008 21:40
to neeeeeee
Laneey1  19.05.2008 21:27
ještě škoda, že ten Šírl ani nejede ..
Talkers  19.05.2008 21:30
Můžeme být rádi,že tam není Kulič hele

Já to Pudilovi přál na podzim, tehdy hrál výborně a rozhodně jeden z nejlepších hráčů.. Jenže jak jsem psal,Jarolím to zkazil zimníma přestupama a zablokoval ho Černým. Ano udělali titul,ale ty nákupy podle mě maličko odrovnali naděje na větší úspěch další sezonu.
fantomas  19.05.2008 21:31
Pudil si za své nenasazování mohl sám, navíc ale on hrál - jenže na beku
Sosi  19.05.2008 21:33
Kulič, máš pravdu. Ale pozor, Černý je snad nejlepší v zahrávání přímáků u nás!
fantomas  19.05.2008 21:33
Volešák
Sosi  19.05.2008 21:37
TAk jedine ze by CMFS prislo s napadem udelat becko reprezenatce, to by slo...
fantomas  19.05.2008 21:40
Sosi  19.05.2008 21:42
To by jsme se pak nehadali, pac by byli v repre skoro vsichni...
fantomas  19.05.2008 21:44
a to by bylo super ne
Sosi  19.05.2008 21:46
treba si to Kostal precte, navrhen to Mokrymu a hned zitra dostane Kulic pozvanku
fantomas  19.05.2008 22:13
Laneey1  19.05.2008 21:36
to si neviděl kopnutej přímák v Edenu od Belaida.... , sem něvěděla že tak umí ,ale ten na Euru určo nikdy hrát nebude, to je jen vsuvka
spanhel  19.05.2008 21:10
Co je na Skácelovi tak super?
netret  19.05.2008 21:14
dobra strela z dalky,vedeni mice- neco jak rajtoral
Sosi  19.05.2008 21:15
Pokud vim, nez Skacel odesel, byl neco jak Pudil dnes. Mezitim stihl oslnit ve Skotsku, hrat obstojne v Anglii a ted chytat formu v SRN. Nevim, proc ho nevzit.
Frankie_Yeah  19.05.2008 21:46
i proto,že jako jeden z mála umí jezdit po lajně jako na motorce,takže není útočení nalevo jen na Jankulovi,navíc se umí i výborně vracet,právě,když se Mára vydá útočit,myslím,že levá strana by takhle mohla být hodně nebezpečná
Benny  19.05.2008 21:54
Ten umí akorát tak kecat....
fantomas  19.05.2008 22:03
v tom případě ste na stejné urovni a mužeš si řikat druhej Baroš to de totiž tobě taky na výbornou
fantomas  19.05.2008 22:13
200. pro Milana
Sosi  19.05.2008 22:28
Proč vždycky kolem něj se ty čísla pohybují v řádech stovek? Opouštím diskusi, bylo ctí podiskutovat...
fantomas  19.05.2008 22:30
nám taky
Cenda  19.05.2008 22:28
Momentalne hraje ve vetsi forme a pohode i Zlinsky Žůrek.
netret  19.05.2008 23:10
Nevim jestli to tu uz nekdo dneska psal,ale pise se to v kazdem clanku o Barosovi tak to tu pro jistotu napisu" Milan Baros je za zenitem a branku uz nikdy neda"
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Anketa
Kolik gólů dá Baroš na Euru?
žadný (58 / 21%)
jeden nebo dva (139 / 49%)
tři a víc (85 / 30%)
Anketa byla ukončena!