reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

Arsenal sráží hádky a lehkovážnost mladých, míní kapitán Gallas

20.11.2008 19:32 - Aktuality
William Gallas (© sports.yahoo.com)
 
Nezvykle ostré kritice podrobil poměry v Arsenalu kapitán William Gallas. Hráči se prý mezi sebou velmi často hádají, ti mladší se navíc nedovedou vyrovnat s tlakem a nechtějí se obětovat pro úspěch mužstva.

"Chodí za mnou někteří hráči jako za kapitánem a stěžují si na jiné, pak se navzájem urážejí i na hřišti. Takové poměry nejdou dlouho vydržet," řekl dnes novinářům Gallas.

Výmluvným příkladem podle něj byla remíza 4:4 s Tottenhamem, během níž se hráči několikrát pohádali. "Největší problém tam byl o poločase. Ani jsem těm dvěma nejaktivnějším na to neměl co říct, nabádal jsem je jen k tomu, ať si to vyřeší po zápase," uvedl Gallas.

Sám se také dostal do jednoho konfliktu. "Nechci jmenovat, ale musím se bránit, jinak to bude celé na mne. Je mi jednatřicet a dovoluje si na mne hráč o šest let mladší," prohlásil roztrpčený Gallas.

I když je Arsenal v tabulce čtvrtý a na vedoucí Chelsea ztrácí devět bodů, na titul může podle Gallase zapomenout hlavně kvůli svému přístupu. "Musíme si uvědomit, že se na nás chce každý vytáhnout. Přitom nejsme dost stateční, jsme jen žoldáci, ne válečníci," řekl Gallas a vzápětí dodal, že tím míří především na mladší spoluhráče.

"Teď musejí ukázat svůj charakter a zároveň získat zkušenosti. Arsenal snad čtyři roky nevyhrál žádnou trofej a pokud to takhle půjde dál, nezmění se to," řekl Gallas. Za vzor dal svému týmu Manchester United, který prý zapracovává mladíky do mužstva s větším citem. Nepřímo tím kritizoval i kouče Arséne Wengera, jeho reakce ale není známa.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4372
Komentáře (167)
Gazza.8  20.11.2008 19:37
fuha tak to by me zajimalo co na to wenger odpovedel...kazdopadne na tom neco je
yEro22  20.11.2008 19:37
Arsenal je celej nesympatickej a Wenger je arogantni dedula :d
GoranPanděv19  20.11.2008 20:08
A co seš ty?
biggpee  20.11.2008 20:51
ba naopak...
f3r1  20.11.2008 21:08
Si no xD - kecáám xD .. Arsenal sou shiti !! Wenger nemá rozum !! kupovat furt jen mladý hráče-to je jasný že nemůžou mít uspechy...
ozzak  20.11.2008 21:19
tahni pazdrate
Tomanatura  20.11.2008 21:23
svetlajs  20.11.2008 22:30
arsenal je hned po laziu mym druhym nejoblibenejsim tymem
forrest  20.11.2008 23:47
hm a koho to zajíma woe?
GoranPanděv19  21.11.2008 06:53
Tyhle dva kluby taky nejvíc žeru
fcfabregas  21.11.2008 14:25
no ty jebko
Stoffo  20.11.2008 19:38
tak kto podskakoval do gallasa??o 6 rokov starší tak to vychádza buď sagna,eboue alebo van persie
Daniel  20.11.2008 19:45
tipol by som Sagnu,ktoreho bolo neraz vidiet aj na ihrisku ako odfrkne ked mu gallas nieco vravi
Getzo5  20.11.2008 19:39
Gallas je na emocie odbornik
xyonek  20.11.2008 19:40
Celkem zajímavé, ale věřím tomu. Zajímal by mě, kdo je ten 25 letý hráč :)
herbage  20.11.2008 19:43
Sagna, Eboué, Eduardo, Persie, potenciálně i Ade. Sagnu i Eduarda bych vyloučil, takže někdo ze zbylé trojky.
georgeo  20.11.2008 19:53
Eduardo se na trávníku neobjevil a Adebayor nemá 25, tuším, že mu je o rok méně, spíš bych řekl, že je to někdo z defenzivních hráčů
forrest  20.11.2008 23:48
hm ted si na to káp
PesNepes  20.11.2008 19:44
Tak o tomhle se u Woolwiche dlouhodobě ví, jen je příjemny slyšet to od jejich kapitána Ostatně od sám na mě působí tak trochu jako psychicky labilní člověk. Zvlášť věta," jsme jen žoldáci" mě od něj velmi potěšila
Wašek  20.11.2008 20:15
Pár hádek proběhlo až s kapitánstvím (či přítomností) Gallase. Zrovna ideální kapitán to neni.
Tomanatura  20.11.2008 19:44
Něco pro bruce...
stas87  20.11.2008 19:46
no za chvilu je tu...zato v tottenhame je vsetko ok a tam sa nikto nehada idealny klub
PesNepes  20.11.2008 19:47
Ty jsi někde viděl, že by tohle nějaky zaměstnanec Spurs říkal?
stas87  20.11.2008 19:57
nie ale uz tu vsichni pozanaju bruca a ty si to asi nepochopil ze?
PesNepes  20.11.2008 20:07
Nepochopil sem to, proč otom mluvíš, když otom nic nevíš, tzn. vztahy na WHL.
stas87  20.11.2008 20:13
to malo byt na bruca on si isto rad rypne tak som to tweraz zacal ja a chytil si sa ty tot vse
Korm  20.11.2008 19:54
Myslím že už tu je
porky  20.11.2008 19:46
a co " dovoluje si na me o 6 let mladsi spoluhrac" co to je za kecy? Muze si na nej dovolit i desetilety kluk, je to taky jenom clovek! Jestli to nebude taky tim ze nema on respekt z mladsich! Jinkak me to ohrome prekvapuje-povazoval sem Arsenal za skvelou partu!
stas87  20.11.2008 19:48
aj potom co sa stalo medzi adebayorom a bendtnerom???to bol podla prvy signal k tomu ze tam nieco skripe
porky  20.11.2008 19:55
bendtner je fracek, to se nedivim ze se s Adebayorem malem popral
vodka  20.11.2008 22:39
Zato Adebayor je ukázka inteligenta, sofistikovaného chlapce z chudinských poměrů, který se jenom díky své čestnosti dokázal dostat na vrchol...
porky  20.11.2008 22:57
jj
vodka  20.11.2008 23:03
Teď nevim jestli to je od tebe taková ironie, nebo si uplne mimo...
porky  20.11.2008 23:07
ironie samozrejme , ale Adebayer se alespon umi ovladat a priznat svoji chybu
vodka  20.11.2008 23:13
Adebayora nemám rád od doby jeho působení v Monacu, navíc sem kdesi četl, že udělal pár modřin své přítulkyni..
porky  20.11.2008 23:23
tak to je v tom pripade dobytek
forrest  20.11.2008 23:49
A jedna pani povidala prosim te, vis hovno. Stejne jako vsichni.
Jack_Wilshere  20.11.2008 20:19
ty jsi asi nikdy nehrál žádný kolektivní sport že... to by jsi věděl jak je to s tím právem starších každý mladý hráč si ten respekt musí vybudovat... a stejně se ani pak nemůže pouštět do starých vlků
MartyLFC  20.11.2008 20:28
porky  20.11.2008 20:40
tak to je docela blabol , kdyz se starsi s mladsima nerespektuji, tak nikdy tym nemuze fungovat!!!
Talkers  20.11.2008 20:53
Kapitan musi mit respekt...a pokud to nejakej idiot neudrzi,tak je problem. Navic Gallas neni idealni kapitan. V arsenalu stejne idealni kapitan neni,zadnej rio,terry,gerrard,jen banda privandrovalcu.Pak si muzou nechat zdat o respektu ke starsim hracum
Wašek  20.11.2008 20:55
S tim Gallasem je to pravda. Ale jinak bude problém spíš v psychice těch mladých.
Tomanatura  20.11.2008 20:55
Rio není kapitán
Talkers  20.11.2008 21:08
A kde jsem napsal,ze je?
Tomanatura  20.11.2008 21:23
V arsenalu stejne idealni kapitan neni,zadnej RIO,terry,gerrard,
Talkers  20.11.2008 21:27
Ano,hrac idealni na kapitana...
Tomanatura  20.11.2008 21:28
Brgaahrbtg
Jack_Wilshere  20.11.2008 21:07
vůbec nevíš... jedině když mladí hráči staré respektují a nedělají si co chtějí může tým fungovat
porky  20.11.2008 21:09
a jak to tak dobre vis?
orlando7790  20.11.2008 19:47
inac s tými mladíkmi má pravdu, SAF ich u nás zapája dosť obozretne, napr. sa vyhýba komentovaniu mladých hráčov, aby na nich nebol vytváraný tlak. Minule to tiež prehlásil, že to ale musí v porušiť na moment, a vyjadril sa k tomu, že Welbeck je skutočne veľký talent...
ozzak  20.11.2008 20:01
to je hrůza..ale je to pravda
Fedro  20.11.2008 20:04
Gallase od doby co odešel do Arsenalu nemam moc rád, ale tohle prohlášení je naprosto pravdivé. Přesně to vystihuje a nedivím se že ho rozčílilo že ho takovej ,,fracek" peskuje. Má pravdu naprosto ve všem v tomdle článku, ale když se mu tak líbí jak to chodí v ManU tak se zase měl stát výměnnym hráčem a jít tam za Silvestreho
Vitus_Urbo  20.11.2008 20:07
podle me je to hodne tim, že media atd vynášej mlade kluky arsenalu do nebes... jako samozrejme sou to talentovaní hráči ale povedou se jim dva zápasy v novinách si prectou jaci sou borci a hned si myslí ze sou mistři světa ... bentner by mohl vyprávět ...arogantní šašek co hraje naprosto pruměrně... jak si nejaky mlady ucho muže jenom dovolit otevřít hubu na gallase to nechápu...
Wašek  20.11.2008 20:18
Na tom něco je, určitě to má taky vliv.
Jinak kdo ví jak to bylo s tim "otvíráním huby"... Klidně to mohla bejt věcná poznámka, kterou Gallas nepřijal.
Talkers  20.11.2008 20:55
nebo ho taky mohl poslat do prdele a co s tim Gallas mohl delat? rozbit mu hubu?
Wašek  20.11.2008 20:57
No, něco takovýho jsem přece vůbec neřekl. Nevíme jak to bylo, ale Gallas na mě působí tak, jako by neuměl přesně rozeznat nedostatek respektu a běžnou připomínku - a ta může být i směrem ke kapitánovi. Určitě by si to měli vyříkat spíš mezi sebou.
Talkers  20.11.2008 21:14
Vsechno je mozne... Gallas neni idiot,jen to neni typickej vudci typ. Ale i kdyby nemel prirozenou autoritu,musi mit umelou,jakozto kapitan... Hraci ho musi respektovat a pokud tomu tak neni,tak je potreba s tim neco delat. Pochybuju,ze by prvni vec,ktera ho napadne byla ta,ze to bude resit s medii. To by udelal Drogba nebo podobni volove. Pravdepodobne to resil s hracem a ten ho poslal nekam,Wengera starici nezajimaj,tak mu odkejval neco a ignoroval ho a tak mu zbyla jen media... Prece jen,kdy byl zapas se spurs,na kterej si stezuje?
Wašek  20.11.2008 21:24
No tak, neni z toho uplně patrné, že to je jedna a tatáž situace. Ten Tottenham a to "dovolování si" od mladšího.
Může se stát, že i tohle vyhlášení do novin týmu pomůže - pokud jak říkáš ty neni Wenger schopen s tim nic udělat. Což je možný, občas neni dost rázný.
Já jen řikám, že jsem od něj slyšel už několik neuvážených prohlášení. A proto i tohle beru s rezervou - je to jeho názor. A zatim se mi to nezdá zrovna košer od něj.
ozzak  20.11.2008 20:09
hold memu oblibenemu se nedari cim dal vic
78vm  20.11.2008 20:10
Co tu fňuká, tohle se má nechat v kabině, jen dokazuje, že nemá autoritu a není to správný kapitán. A doufám, že Wenger příliš neonemocněl Brücnkero-radovským syndromem a na stoperu se objeví Djourou a Touré, na DZ Song!!! Protože ta žárovka z Old Trafford hraje na .
vass  20.11.2008 20:45
naprosto souhlasim touré a djourou je ideální stoperská dvojice+ song by měl patřit do základu, ne denilson! a ještě bych udělal změnu v ofenzivě dokud má RvP distanc tak bych dával Adeho a Velu
CESC_4  20.11.2008 20:17
noooo len aby si to milý Wiliam nepokakal v mužstve,,,,,to boli dosť odvážne vyjadrenia,,,,,,jakeby vedel že je na odchode z Arsenalu mi to tak pripadá neviem no,,,,,,zaujímavý čôlánok fakt :D
TottiRoma  20.11.2008 20:23
Jak si někdo může stěžovat na to, že mu někdo něco řek do novin, to dost dobře nechápu. A jestli je tam někomu 25, tak to už si myslim je dobrý věk na to, aby měl v kabině dobrou pozici.........A vůbec nejhorší je, že se to snaží házet na mladé hráče, když právě on jako starší by je měl podpořit a ne je schazovat v tisku.
vass  20.11.2008 20:46
gallas dělá daleko víc chyb než jeho mladší kolegové a za to by se měl stydět a ne rozvádět takovéto řeči
Me2idek  20.11.2008 20:24
mno chtelo by asi nejaky zkusenejsi hrace do arsenalu no prece jenom samy mlady to asi uplne nejde potrebovali by tam nekoho kdo je dokaze vyhecovat k lepsimu vykonu a navic se neboji kazdyho servat neco jako Gattuso v AC ten myslim ze by se jim tam hodil jako svin
Daniel  20.11.2008 20:29
ozzak  20.11.2008 20:33
pozoruju to už delší dobu...myslim že třeba cesc bude taky spratek namyslena...jedinej bez mouchy tam bude almunia a kolecko
Wašek  20.11.2008 20:48
Cesc je spíš neodpočatej pořádně. Minulá sezóna mu dala pořádně zabrat a skončila pozdě pro něj. Tahle zas začla brzo. A bez pořádnýho oddechu, jak fyzickýho, tak psychickýho si nikdo nemůže udržet stálou formu.
mike12  20.11.2008 20:37
Alé no ták ,vy tomu važné věřié ??? novínaří zase neměli co dělat :-)
ozzak  20.11.2008 20:38
novináři si to možná vymisleli ale podle mě to tak fakt je
MartyLFC  20.11.2008 20:40
ale no tak, ty tomu vazne neveris ? vzdyt se na ne podivej, banda namachrovanejch decek bez respektu a pokory ... vazne bys od nich cekal neco jinyho ?
mike12  20.11.2008 20:53
klídek jo??
FerryC  20.11.2008 21:12
Marty má pravdu, spoustě z nich je sotva 20 a media z nich dělaj bohy, myslíš že jim to nevleze do hlavy, že sou to velký hvězdy?
mike12  20.11.2008 20:56
uznavám každy ma někoho rád někomu fandí jako já fandím asnl ..ale taky beru trošku repsektu k týmum, hráčum ..které zrovná nemusím ...
Wašek  20.11.2008 20:59
Jedinej mladej namachrovanej hráč v AFC je (nebo byl) Bendtner. Občas Ade.
Vitus_Urbo  20.11.2008 21:02
je!
mike12  20.11.2008 21:04
bouhžel máš pravdu ,ale ade se sklidníl.
Wašek  20.11.2008 21:07
Jo, v tomhle směru je to s nim v týhle sezóně docela dobrý.
mike12  20.11.2008 21:13
JJ :--) ještě aby davál ty goly co loni a je vinikajcí utočník... jinak ty jsi tak fanda asnl?
Wašek  20.11.2008 21:28
Možná bude lepší když budeš používat slova jako parádní a ne "vinikající"
Mám rád Arsenal (ten nejvíc), Barcelonu, Juventus. Obecně řečeno většinou ty týmy co se snaží hrát útočně.
stiba  20.11.2008 20:43
Tak něco na tom bude bohužel. Ale takovýhle věci by se přes noviny řešit určitě neměli ale je pravda, že poslední dobou mi to taky tak připadá, že každej hraje jen tak pro sebe, a týmovej duch žádnej, málokdo hraje úplně až na doraz a jde za výhrou za každou cenu. Něco by se s tím dělat mělo, ale ne řešit to přes bulvár - vyřešit by to měl AW a to tak, že těm co se flákají a nervou se o každej balon, ukáže, že taky nemusí hrát - radši budu, když uvidím hráče, kterej bude o něco horší, ale uvidím, že se snaží a maká na 100% než někoho kdo je sice lepší, ale je tam jen proto, že musí, aby mu přišel plat
franbi  20.11.2008 20:52
kdepak je Dr. Dusík?
Tomanatura  20.11.2008 20:53
Me2idek  20.11.2008 20:55
Dr. Dusik
Deywid  20.11.2008 20:57
Tomanatura  20.11.2008 20:58
Nevím čemu se smějete, skoro v každé hádce mu někdo řekne takto "cool" přirovnání.
Deywid  20.11.2008 21:00
Je demokracia...možeme sa smiať čomu chceme
Talkers  20.11.2008 21:09
To jo,nekteri dementi se tu smeji i vtipu,ze by mel jit hrac XY do sparty... Tak proc by se par blbecku nemelo zasmat tomuhle
Deywid  20.11.2008 21:39
tak ja som napr: túto Kyslíkovu "prezývku" videl (čítal) prvý raz a proste mi to prišlo vtipné..na druhej strane je pravda, že ja sa smejem každej kravine :D
PesNepes  20.11.2008 21:00
Není to koment nepatrně mimo mísu?
vandertom  20.11.2008 21:00
Hlavně celkem trapnej, a zbytečnej.
bruce  20.11.2008 21:08
ten multi - kulti guláš co namíchal Wanker se pomalu začíná slušně připalovat......aspoň to je pro ostatní odstrašující příklad a memento, že tudu cesta k úspěchu opravdu nevede....

nejkrásnější pohled stejně je, když se ta jejich banda žoldáků začne mezi sebou navzájem fackovat - třeba tak jako vloni v derby, to bylo opravdu moc pěkná kulturní vložka....
SejberAFC  20.11.2008 21:15
najlebsie natom je ze aj ked sa nam nedari drzime 4.miesto . Kde bol Ramosov tuti-fruty tym v krize
chazychaz  20.11.2008 21:22
Srovnani se Spurs nechapu, ale to je jedno. Spis myslim, ze 4 misto je hodne velka slabota, vzhledem k vasemu losu. Jeste se nehralo s Chelsea, Liverpoolem. Za to Arsenal stihnul prohrat na Fulhamu, Stoku, ztratit na Sunderlandu, doma se Spurs po vedeni 4:2, prohrat s Hullem... Sice je ctvrty misto moc hezky, ale neceka vas ted v kratky dobe Man City a Chelsea venku? pak s nejakym odstupem Liverpool. Ten los AFC by mel vynest daleko vic, nez deleny 4. misto s Villou.
SejberAFC  20.11.2008 21:48
4. miesto je urcite pod ocakavania vzhladom k zrebu ale myslim si ze 19. miesto spuds tiez nie je podla ocakavania vedenia a ambicii klubu.
fantomas  20.11.2008 21:50
Proč to furt obracíš na Slípky?
SejberAFC  20.11.2008 22:39
preco nie?
chazychaz  20.11.2008 21:50
No a ?
bruce  20.11.2008 21:51
Spurs jsou zvyklí útočit ze zadních pozic....
vodka  20.11.2008 22:45
Wašek  20.11.2008 21:55
Pro Arsenal bývá často výhodnější hrát proti Big4 než Fulham, Stoke nebo Sunderland
Což je ovšem smutné
bruce  20.11.2008 21:30
Es kommt der Tag...
fantomas  20.11.2008 21:49
Nebud sprostej!
Tone Adams  20.11.2008 22:08
já myslel, že žid a on přitom nácek
bruce  20.11.2008 22:13
co je na tom sousloví, které se používalo už v německých překladech Bible nacistického? Jsi jen další mediálně totálně vymytý panáček?
Tone Adams  20.11.2008 22:22
Proto je tam ten mrkajici smail - jenom postouchnuti. Tak nejak jsem tusil, ze mi presne tohle (nemecke preklady bible) predhodis. Musis ale uznat, ze naprosta vetsina verejnosti o tom nevi a zna toto spojeni hlavne ve spojeni se sudety.
bruce  20.11.2008 22:26
tak většina veřejnosti ví jen to co je ji předhozeno přes média....
Tone Adams  20.11.2008 22:37
Souhlas. A mam pocit, ze u nas to snad plati dvojnasob
Aaron  21.11.2008 09:23
Ty asi patříš mezi ty tragédy, kteří všechno zlé zakrývají nějakým stupidním přirovnáním.....gratuluju
MartyLFC  20.11.2008 21:26
ale ten potencial co maji ... vis kde muzou byt za par let ?
fantomas  20.11.2008 21:27
Tam kde jsou ted?
PesNepes  20.11.2008 21:37
Tak máte potenciál vyhrávat trofeje. Jenže ho máte už několik let takže je asii někde chyba
fantomas  20.11.2008 21:39
Vždyt jo...furt se opakuje, jak za pět let budem s temito talenty válcovat Evropu a přitom po tech pěti letech začínáme zase od nuly a opět sme jen ten "perspektivní" tým.
MartyLFC  20.11.2008 21:47
mate tech talentu az prilis, je treba hotovych hracu .. ale to je asi kazdemu jasne
L0w3c  20.11.2008 22:06
fantomas,co tys to chytl za zvyk hadat se s kazdym kdo tu obhajuje arsenal a vytykat hnupoviny.jsme myslel,ze jsi fanousek gunners...mozna jo,ale jeden z tech co fandi blyskajici se vitrine s trofejemi,ne predvadenemu fotbalu
Staenly10  20.11.2008 22:07
Ale velmi často má pravdu
Tone Adams  20.11.2008 22:12
Staenly10  20.11.2008 22:13
DeejayLoLo  21.11.2008 10:34
Si si dal gandžu?
bruce  20.11.2008 22:09
fandit té impotentní nudné házené, kterou hraje Ars-nal může jen fotbalový analafabet
Staenly10  20.11.2008 22:12
Arsenal by se podle mě hodil do Primera Division,nic ve zlém
fantomas  20.11.2008 22:20
A ještě prosim tě tvrd, že sem ted lhal. Je to samozřejmě pravda, to musí vidět každý, kdo neni slepý. Krom toho mě opravdu nevadí, že nezískáváme trofeje, to mi je uplě šumák, na to už sem si zvykl, ale ten fotbal, co letos předvádíme ani právě pěkný není. Ne, opravdu, mně se nelíbí. A to samozřejmě neznamená, že přestanu fandit, krizí si projde každý. Smutné však je, že vy máte furt potřebu tu tvrdit, jak je vlastně vše v pořádku.
Tone Adams  20.11.2008 22:40
No samozrejme ze lhal. Muzes nejak objasnit "pet let" a "furt dokola" ? Nejak nemuzu najit spojitost s Arsenalem.
fantomas  20.11.2008 22:43
Pět let bylo samozřejmě nadsazené. Základ je, že Arsenal je po odchodu Piresovy generace každým rokem pasován do role "perpektivního" týmu, přičemž po sezoně pak utečou klíčové postavy (Henry, Flamini, Hleb) a prakticky žádný pokrok Gunners nezaznamenali. Prostě koncepce tu neexistuje.
Tone Adams  20.11.2008 22:50
Ja vim jak to myslis, ale spatne to vyjadrujes. Nemuzes myslet vazne, ze neexistuje koncepce. Ta je prave naprosto presne dana, akorat to vypada, ze ma malou sanci na vetsi uspech. Ja od zacatku tvrdil, ze u ni bude selhavat lidsky faktor (psychycký) a myslim, ze se to do puntiku vyplnuje. Tento clanek je toho plnym dukazem.
fantomas  20.11.2008 22:59
Jestli je todle nastavená, daná koncepce, pak ji musel tvořit opravdu nějaký mistr. Nejen že nemuže Wenger počitat s tim, že si od vypiplá hráče, kterej mu pak bude tým držet x let, zvlášt když ho přivede z ciziny, nejlépe z Afriky. Hlavně taky ale nepovažuju koncepci za to, že když odejde generace zkušených panů hráčů, tak se nic nestane a najednou se začne stavět na mladících. Já tomu spíš řikám, neschopnost provést generační obměnu, ne že by to byla nějaká koncepce.
vodka  20.11.2008 23:11
Ono je to někde mezi. Je pravda, že generační oměna se v gunners nezvládla, protože mělo zůstat jádro týmu, do kterého by se pak zapracovávali ti mladí, ti by nabrali zkušenosti, až by spoluvytvářeli tu základní osu. Tím by se opět vytvořil prostor pro změnu u těch nejstarších. Hlavní rpoblém podle mě je, že tam nejsou žádné vůdčí typy, které by tým tmelili právě v době obměny...
slananino  20.11.2008 21:37
Do týmu nevidíme když to takhle podává nejspíš to pravda je,ale zase by neměl řešit tyhle věci přes media ale uvnitř týmu až potom to dostat ven v krajní situaci
MartyLFC  20.11.2008 21:49
mozna to je krajni situace pro Gallase
Staenly10  20.11.2008 21:52
Tak já se mu nedivim,když podle něho musí ouklidňovat x hráču mladších o 10 let...
L0w3c  20.11.2008 22:03
Skoda,ze nejmenoval. Zajimalo by me, kdo tam dela nejvetsi dusno. Tipoval bych to tak na Fabregasa, to on je horka hlava. Pekne me to sere. Nefvim co s klukama je, vsichni tak nesmirne talentovani, jeden vyborny fobtalista vedle druheho,ale nejak jim to nejde, jeden zapas na vybornou,druhy katastrofa.
Staenly10  20.11.2008 22:06
To by mě taky zajímalo
steven.g  20.11.2008 22:08
wenger vyhodí gallase ...smskou
Staenly10  20.11.2008 22:09
steven.g  20.11.2008 22:09
...ironie
Staenly10  20.11.2008 22:11
Aha...
CassiQue  20.11.2008 22:25
mirdess  20.11.2008 22:19
http://mystiqleague.wgz.cz/
risk je zisk  20.11.2008 22:23
podle me by mel byt kapo v arsenalu cesc ale jinak ma galas pravdu meli by ti kluci trosicku drzet zobaky dyt je jim 25 a dovolujisi na stare gardy arsenalu sou to sice dobri hraci lae v klubu by mela byt taky nejaka mentalita a to si myslim ze v arsenalu chybi jiank paradni hrac
CassiQue  20.11.2008 22:24
ma pravdu, co udelal s tim skvelym a sympatickym Arsenalem (Parlour, Bergkamp, Adams, Keown, Seaman, Overmars...) Wenger je neco hruzneho...uz se tesim na sobotu, na ManCity to vidim tak 3:0 (robinho hattrick)
Daniel  20.11.2008 22:31
coze? ty musis tym Gunnerom nejak verit,ak si myslis ze otocia z 3:0 na polcase na konecnych 5:3,ale tak je to spravne
ja budem troska skromnejsi arsenal 4-2 man city (RvP,Clichy brace a jeden da este Djourou )
Daniel  20.11.2008 22:31
fuck it,to je reakcia na CassiQue
CassiQue  20.11.2008 22:47
Arsenal nevyhraje...dostane nakladacku
hudryhudry110471  20.11.2008 22:50
dobre cassi si hustak taky to tak vidim..ses porad chciplej ?
CassiQue  20.11.2008 22:57
uz je to ok..v pondeli asi pojed do skoly
Krocis  20.11.2008 22:54
Nevíte někdo jestli to bude někde v telce? Man City - Arsenal? Budu na stadioně, tak chci napsat Všem ať se dívají , vím akotát, že na Galaxii, nebo NovaSport nebo jak se to teď u nás jmenuje, by měli dávat Chelsea. Tak to snad dají na Primu.
CassiQue  20.11.2008 22:58
na Prime to ma byt
Krocis  20.11.2008 23:00
Super, tak doufam, že uvidíme nádherný fotbal plný branek se šťastným koncem pro City!
CassiQue  20.11.2008 23:03
myslim, ze City nebude mit problem tento zapas vyhrat....
Krocis  20.11.2008 23:08
No všechno bude záležet na tom, jak se vyspí kouzelník Robinho. Ale věřím, že to dopadne dobře. Sice se teď City hledá v posledních zápasech, ale na Hullu už to tak špatné nebylo. Velká slabina je bohužel defenziva, ale pokud Arsenal předvede fotbal jako proti Ville, tak nemám strach
CassiQue  20.11.2008 23:11
defenziva, jj...proto se stale divim, ze by ti arabi porad kupovali utocniky a na obrance nejak zapominaj...
Krocis  20.11.2008 23:19
Tak oni koupili tři obránce Ben-Haim, Berti a Zabaleta,ale nevim jestli je to zrovna to prave orechove, navic kapitán Richard Dunne, dělá hrubku za hrubkou a to určitě není dobré. Ale co se týče útoku a střílení branek, tam je to velmi dobré Bohužel musí Tě podržet obrana. A navíc je zraněná jednička Joe Hart, tak věřme mladému Schmeichelovi. Ale i přesto věřím ve výhru domácích, výkony Arsenalu jsou hodně zvláštní tuto sezonu.
ThierryHenry  20.11.2008 23:05
Gallas ma pravdu Wenger mě v poslední době hodně se.e
fox  21.11.2008 00:20
Gallas je divnej,nejdřív si vytrucuje přestup do arsenalu a ted kritizuje.to snad věděl že tam hrajou mladý
Shevchenko  21.11.2008 01:18
"Chodí za mnou někteří hráči jako za kapitánem a stěžují si na jiné," Takhle jsem se choval ve školce.
Fc_Gunners  21.11.2008 11:08
Ste vsici chytry jak radia,ubec nevite co tim chtel Gallas rict,ja sem ho pochopil a souhlasim snim,pze to rekl dobre.
manchester2008  21.11.2008 11:59
kdyz si vsichni ti mladi mysli, jak jsou dobri, tak at se podivaji na tohoto pana, ktery by je vsechny schoval do kapsy..
http://www.youtube.com/watch?v=yq8QVOT1DjY
http://www.youtube.com/watch?v=NFHYN_I50hA
Tomanatura  21.11.2008 12:00
No to určitě
honziss  21.11.2008 14:02
Ach jo.
fantomas  21.11.2008 14:04
Aspon že se veřejně doznáváš, odkdy ManUtd fandíš, to je pak udělání si o tobě obrázku hnedka jednodušší.
Schevchenko  21.11.2008 14:15
Neviem co tu prevraciate ocami, to druhe video som nevidel ale to prve
Daniel  21.11.2008 14:40
PINK?
fcfabregas  21.11.2008 14:27
AJ TAK JE ARSENAL NAJLEPSI DOVIDENIA
Sashinho  21.11.2008 14:37
pásku adebayorovi
Daniel  21.11.2008 14:40
Deywid  21.11.2008 15:04
tak čo je moc, to je moc
Sergio Aguero 85  21.11.2008 16:24
to jj,ted uz to prehnel,on neni nejlepsi fotbalista,takze by si takove vyroky mohl odpustit ,vetsina mladych hracu Arsenalu je lepsich nez on.FABREGAS,CLICHY,SAGNA,ADEBAYOR.....
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama