Partneři Euro 2008
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:

Angličtí brankáři jsou hloupí, tvrdí Lehmann

15.05.2008 22:29 - Aktuality
Jens Lehmann (© football.co.uk)
 
Za neúspěchy anglických fotbalových brankářů prý může nedostatečná školní docházka. Podle bývalé gólmanské opory londýnského Arsenalu Jense Lehmanna jsou proto příliš hloupí a nemohou se z nich stát opravdové hvězdy.

"Když jste brankář, musíte se plně koncentrovat na hru 90, 120 a někdy i 150 minut. Něco takového se nejlépe naučíte ve škole, pokud možno na vysoké," řekl listu Daily Mail Lehmann, který v létě po pěti letech opustí londýnský klub. "Angličtí brankáři nechodí do školy dost dlouho, končí s ní v 16 letech a to je málo na to, se naučit opravdové koncentraci," dodal osmatřicetiletý gólman.

"Podle mě to je jeden z důvodů, proč nejlepší brankáři v Anglii jsou cizinci. Některé z nich znám a jsou to velmi chytří lidé. Například Petr Čech a Edwin van der Sar," přidal Lehmann, který na začátku sezony přišel o místo jedničky Arsenalu po sérii školáckých chyb a uvolnil místo Španělovi Manuelu Almuniovi.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1912
Související články
Komentáře (96)
Coco_Bounty  15.05.2008 22:32
Jens vždycky pustí něco co stojí za to
IZZY  15.05.2008 22:32
To rika ten pravej
milan78  15.05.2008 22:34
to nemohl říct : ))) proč by ze sebe dělal hlupáka.., i když něco na tom bude
ondro987  15.05.2008 22:34
jaj som sa pobavil
flopos  15.05.2008 22:34
Tak sice to zase prehnal,ale neco na tom pravdy bude...
leggos  15.05.2008 22:35
David Hasselhoff opět nezklamal
Coco_Bounty  15.05.2008 22:37
sportovci to všeobecně flinkaj, ale na soustředění to asi vliv nemá! Soustředění pilujou odmala při hře, nepotřebujou na to vysokou Tim nechci říct, že sou sportovci hloupí, je to jak u cicvilních profesí . . .chytří i hlupáci
lexess  15.05.2008 22:44
souhlasim
jiri - fcb  15.05.2008 22:45
Jens nikdy nezklame. Ještě, ještě ....
insane.  15.05.2008 22:47
no, když má někdo doopravdy něco v hlavě, asi si jako profesi nevybere fotbal. a už mě dopalujou i ti fanoušci. neřikam, že se na fotbal nekouknu, ale už mě dost unavuje to, že se kolem mě lidi nedokážou bavit o ničem jinym. neřikam tady, je to fotbalovej server, já sám sem taky chodim, ale stačí si tu jen projet pár příspěvků a až na pár světlých výjimek sem přispívaj samí. ehm, řikejme tomu jak chcete. ne zrovna chytří lidé. těch hrubek a logika příspěvků... zkrátka vidim úpadek v tom, aby se člověk vzhlížel jenom v honění se za míčem a o ničem jiném neměl ani páru. ani nevím, jak moc to souvisí s článkem a vim, že mi tu lidi akorát budou nadávat. no co :D
lexess  15.05.2008 22:49
proč bi ti lidi nadávali ... inteligence vzdy patrila ke Slávii
Talkers  15.05.2008 22:54
to bI v reakci na ten příspěvek nádherně září
lexess  15.05.2008 23:06
no jo .. ostuda, jsem vůl... a to tu zrovna překládam do spisovný češtiny stydím se
Talkers  15.05.2008 23:12
Stane se každýmu,jen mě to rozesmálo zrovna v reakci na takovej příspěvek Co překládáš?
lexess  15.05.2008 23:15
povídky amatérských autorů, jak z angličtiny, tak ze slovenštiny, pro lepší čtivost... zjistil jsem, že třeba můj 10 letý soused slovenštině nerozumí skoro vůbec, ta jazyková podobnost by se měla nějak přiživovat
bluesfan  15.05.2008 23:57
no ani ja niektorym ceskym slovam uz nerozumiem ale tak je ich zatial malo.....ale o ceskej gramatike nemam ani paru,zda sa mi byt odlisna od tej nasej,,,,,
Talkers  16.05.2008 00:02
Tak gramatiku nezvládá kdejaký Čech,takže se ti nedivím a slova taky nejsou stejná... Já mám část rodiny na Slovensku,takže v pohodě rozumím skoro všemu,ale po slovensky hovorit neumim...
bluesfan  16.05.2008 14:57
no to ja mam rodinu na morave tak ze uz som si zvykol,a vela filmov je u nas nadabovanych v cestine tak ze sa to este da,ale niekedy ma nejake slovo naozaj zaskoci....naposledy to bol "oblicej"--vobec som nevedel ze je to tvar tak ale no,este sa to da....
mika  16.05.2008 11:45
No prepáč, ale musím si rypnúť. "...ta jazyková podobnost by se měla nějak přiživovat."
Ako ju chceš priživovať ak sám prekladáš zo slovenčiny do češtiny. Ved to je práve ten jav, vdaka ktorému dnešna mladá generácia čechov nerozumie slovenčine. Pretože komplet všetko prekladáte do rodného jazyka.
PS: Neskladám súd či to je dobre alebo zle, to pozor, len ma zarazilo, že sa máš zato aby česi slovenčine rozumeli a pritom aktívne prispievaš k tomu aby na nu kompletne zabudli resp aby sa k nej nikdy nedostali.
Coco_Bounty  15.05.2008 22:52
pravdu díš
Tim  15.05.2008 22:57
Chtel bych videt tebe, jak mas fotbalovy talent od boha a rozhodnes se pro jinou profesi. Se zbytkem souhlasim, ale tohle je presne ta logika prispevku, na kterou narazis.
Talkers  15.05.2008 22:59
Oni všichni fotbalisti nemaj talent od boha.. někteří si to musí vydřít,ale je to jejich sen tak za ním jdou
Tim  15.05.2008 23:12
Ok, mas pravdu, to bylo prehnany. Zalezi tam na dalsi spouste faktoru, ale vetsina hracu stejne vynikala uz v brzkym veku nad ostatnima vrstevnikama, takze tam ta sance na uspech byla vyssi. Navic kdyz hrac chce, muze zvladat skolu i fotbal zaroven, pripadne dodelat studium po kariere. I kdyz se to nezda, myslim, ze fotbal na profesionalni urovni muze dat hodne zkusenosti.
insane.  15.05.2008 23:06
přečti si to ještě jednou. chci říct, že kdyby měl doopravdy něco v hlavě, tak se stane něčím jiným, ale pokud má talent od boha, tak to nějakou inteligenci a jiný schopnosti zastíní. nechci moc paušalizovat, ale lidi jsou spíše dvojího typu... buď ti, co všechno řídí hlavou. nebo ti, co tu práci vykonávají.. nechci vyvyšovat ani jednu skupinu, o to se nepokouším, ale zkrátka a dobře - jen málokdy se stane, aby byl opravdu inteligentní /a tím nemyslím prospěch ve škole, ten nemusí zas tak moc vypovídat o inteligenci/ člověk zdatný v pohybu natolik, aby se uplatnil mezi lidma, který se tím živí. ale naopak, ti zase taky zrovna intelektem nepřekypují /a znovu se chci vyhnout paušalizování - samozřejmě ne všichni. nerad bych, aby to vyznělo tak, že sportovci = hlupáci/... tečka :)
Tim  15.05.2008 23:27
Napsal jsi, ze kdyz ma nekdo neco v hlave, tak se neda na fotbal, coz podle me neni pravda. Samozrejme, ze vetsina fotbalistu ma jine schopnosti a doopravdy inteligentnich je mensina, ale jsou a tak malo jich taky neni a naopak si myslim, ze se rozhodli dobre. Vem si takovou nasi narodni modlu P. Cecha
insane.  15.05.2008 23:41
ano, je docela na úrovni.. ale ještě jednou bych se pustil do takovýho rozboru. u nás, jak jsem si všimnul, platí, že čím víc vysokejch škol a podobně, tím víc inteligent /logika vietnamského trhovce/.. vysoká škola je hezká věc, ano, ale člověk dělá takovou školu proto, aby měl snažší cestu dál v životě. pokud je člověk nadaný a ví co chce, vysokou má proto, aby dál mohl něco dokázat. u mnoha lidí to ale u vysoký končí tím, že si zkrátka mužou říct "mam vysokou, mam splněno"... ani vysokoškolské vzdělání neznamená to pověstný síto mezi lidma, co chtěj opravdu něco dokázat a maj talent a mezi lidma, který jsou prostě jen standartně chytří a někdy vydělavají na přemíře cílevědomosti a píli /nic proti cílevědomosti a píli/... čech je opravdu dobrej, jestli dokázal vysokou školu, nicméně to o něm stejně nevypovídá tolik, kolik by si většina našinců řekla.. až pověsí kopačky na hřebík, teprv pak může ukázat, co v něm je.
insane.  15.05.2008 23:47
chybí mi tam čárka a slovo, omlouvám se :D
Andy Conceicao  15.05.2008 23:51
to bys měl, inteligenta jako jsem já, to málem položilo..
insane.  15.05.2008 23:53
jen jsem se chtěl vyvarovat všemožným narážkám, že tu dělam chytrýho a sám dělám takový chyby.. znam lidi :)
Andy Conceicao  15.05.2008 23:55
já lidi neznám a možná i proto jim nevěřím..
Tim  15.05.2008 23:55
Ted ale zase michas pili a snahu o uplatneni s inteligenci. Hodne chytrych lidi je linych, protoze si to muzou dovolit, staci jim to a nepotrebujou nic dal dokazovat, protoze k tomu proste nemaji duvod. Treba ten Cech, ten si uz ted dokazal vydelat tolik, ze zabezpeci nekolik dalsich generaci. On klidne muze v 35 hodit rukavice do zita, uzivat si zivota a zajimat se jenom o to, co ho bavi. Tak to proste je a zachovala by se tak vetsina lidi, protoze (ruku na srdce) kolik lidi pracuje pro nejaky karierni uspech a kolik jenom pro to, aby dokazali sami sebe (pripadne rodinu) financne zabezpecit? Fuj, to je zase odbocka od tematu...
insane.  16.05.2008 00:00
no, zdá se, že jsem chtěl něco vyjdářit, ale tak jsem se do toho zamotal, že už nevím, jak přesně... asi to myslíš dobře, nejsem tu od slovíčkaření a zbytečně to nebudem dál rozmazávat. je možný, že si někde protiřečím, ale někdy je i na mě moc těžký vyjádřit přesně to, co mám na mysli. navíc je už pozdě :D
herbage  16.05.2008 00:03
to zabezpečení sebe a příštích generací je velmi, velmi diskutabilní. Může přijít nějaká finační krize, válka, cokoliv a jseš během chvilky na mizině. A každýho taky nebaví užívat si peněz a flákat se do konce života(pod pojmem flákat rozuměj cestovat po světě atd.)
Andy Conceicao  16.05.2008 00:21
a s těma VŠ máš částečně pravdu. Já jsem líný (možná hloupý), ale lepší je říkat, že jsem líný. Na Výšku se snažím dostat, už vím že na 2-3 školy nějaké šance mám. Jde o to, že když prohlásím, že jsem se dostal na VŠ, nebudu o nic chytřejší než jsem, ale budu budit dojem, že chytrý snad jsem.. když jsem se dostal na VŠ. Tohle platilo spíše dřív, teď má maturitu každý hlupák (možná i já, zdůrazňuju možná) a VŠ asi nebude zas tak těžké udělat.
mika  16.05.2008 11:53
"...ale budu budit dojem, že chytrý snad jsem.. když jsem se dostal na VŠ"
Bohužial, dnes už ani ten dojem nebudeš budiť. Dnes už chodí na VS a aj ju vychodí úplne každý. Takže dnes už platí maximalne toto. Ak si spravil VS, tak nebude úúplne blbý ale s chytrostou by som to nespájal. Dnes už bohužial nie. Je to inak logickým vyústenim demografického vývoja, ktorý sa prejavuje tým že je stále menej a menej detí. Z toho plynie že sa na VS dostane prakticky každý. (Netvrdím že na každú, ale na nejakú určite)
Čo sa týka inteligencie a diplomom z VS tak jedno automaticky nezaručuje druhé.
bistinko  16.05.2008 13:06
Tak zas su vysoke skoly a "vysoke" skoly.Predsa len ked vystudujes techniku,matfyz alebo medicinu,tak je to nieco diametralne odlisne ako napr. ekonomicka...
mika  16.05.2008 15:52
Absolutny súhlas, ale ja som vravel vo všeobecnej rovine, a o tom že nie je žiadny problem VS spraviť. Samozrejme ze som nemal na mysli techniku, matfyz a medinu. Inak vzácna zhoda, pretože práve tieto šloky alebo odbory pokladám za posledných mohykánov, kde sa ešte dá akotak hovoriť o nejakej úrovni. Mal som na mysli práve tie školy ktore rozdavaju diplomy.
azazel  16.05.2008 03:53
no já si teda nejsem 100% jistej, ale myslím že Petr Čech VŠ ještě nemá, maturoval se mnou to je 2 roky zpátky.. myslím že nákou studuje dálkově, ale skoro určite ji nemá hotovou.. já jen tak mimochodem.. jinak si teda myslím že zrovna on by ji v pohodě dal.. a jinak si nemyslím, že sportovci nebo koncentrace se získá studiem.. problém je, že proste nejde časově zvládat školu a vrcholovej sport.. vím o čem mluvím, prošel jsem si tím..
azazel  16.05.2008 03:55
sakra, myšlenky šli nák napřed ....a jinak si nemyslím, že sportovci musí být hloupý, nebo že nestudujou kvůli lenosti nebo že se koncentrace..... tak ted snad je to komplet
Dr.Chuck  16.05.2008 05:22
A jeste mam jednu takovou otazku Ynteligente. Jake mas YQ???
svinpav  15.05.2008 22:59
Tak to bych sem být tebou snad ani nepsal, nebo sem naběhne Jev a jeho šmoulí parta a začne tě nazývat namyšleným blbečkem, který si o sobě moc myslí jenom proto, že byl ve škole chytrý na češtinu
flopos  15.05.2008 23:01
šmoulí parta uz jsem si myslel,že se dneska nezasměju ...
Talkers  15.05.2008 23:04
ehm,zalez Co přestat strkat všechny do jednoho pytle a mrknout do svojich řad? ti vaši cristiankové 0 apod taky nejsou nějak inteligentní Takový najdeš v každém týmu
Jev  16.05.2008 00:43
Takový najdeš v každém týmu- tim si myslel co?
Talkers  16.05.2008 00:47
To mělo být myšleno na šmoulí partu Že se naváží di nás,ale do svých řad nekouká...
Jev  16.05.2008 00:53
svinpav  16.05.2008 08:09
Já to samozřejmě vím, takový jsou v každém velkém týmu, nicméně ManU se narozdíl od Chelsea můžou s klidem honosit přízviskem velkoklub, tudíš se ty christiánkové a pod (a rozhodně né moji - já ManU nefandím) dají ještě tolerovat a jsou mi docela volní, což se rozohdně nedá říct o fans Chelsea, jenž splňují definici pravého šmoulíka (tím nechci říct, že jsou takový všichni), kteří ani nevědí, z čeho ten jejich velkoklub vzešel (a že jich není pomálu)...
bluesfan  16.05.2008 00:03
ehm, este ze ty si taky neskutocne uzasne inteligentny clovek sa spamataj a nepis hluposti
Andy Conceicao  16.05.2008 00:03
ale svinpávku..
Jev  16.05.2008 00:42
pane boze a pak kdo je zasedlej vubec o me inteligenci nic nevis tak radsi nic nerikej, tak a ted cekam zase 20 radkovej prispevek o nicem
svinpav  16.05.2008 08:28
Á, odkoukal jsi něco od úžasného populisty Tomiguna, to už máš další argument do sbírky, gratulace . Já vím, o tvé intelgineci se ze tvého vystupování a způsobu vyjadřování tady nemůžu nic dozvědět, ty jsi jinak zaměřený člověk, kdyby třeba přišlo na matematiku, tak by jsi mě strčil do kapsy, mě je to jasné, ó jak jsem krátkozraký . A jinak jsem na tebe hrozně zasedlý. Vždyť to, co jsem napsal, vůbec není pravda viď. To jsi vůbec nikdy neřekl, to jsem si určitě nějak překroutil, poněvadž jsem samozřejmě zasedlý.
Jinak mě rozesmívá, jak úžasně předvídatelní jste. Osočím jednoho a to ještě z osobních důvodů, o tom modrém "velkoklubu" zde nepadlo ani slovo a hned je na mě takových negativních reakcí a kupodivu všechno od modráků, protože vy jako správní šmoulové držíte při sobě, ať jse o cokoli, že?
Jev  16.05.2008 13:42
trapne jako vzdycky
Jev  16.05.2008 13:50
proc bych to neodkoukal kdyz je to pravda
svinpav  16.05.2008 14:51
No tak to pravda není, to si jenom ten v komunismu zamrzlý moralista vymyslel jako děsně úderný argument, ale defakto je to jenom na oko, ve skutečnosti to od něj byla jen další prázdná fráze, jenž mu měla připravit půdu pro jeho moralizování. To jen tak na vysvětlenou, aspoň už budeš i vědět jak a proč se ten argument má použít.
A mimochodem - můžeš snad něco z toho, co jsem napsal, popřít? Nebo už seš tak zakyslý závistí, že ani neumíš sepsat těch 20 smysluplných řádků jak ty radši říkáš o ničem a tak to jenom odbydeš slovem "trapné"? Ne že bych snad od tebe čekal víc, protože ty stejně asi nejsi schopný to nějak solidně vrátit, ale mohl ses pokusit překvapit, ale jak říkám - na tebe by to bylo asi moc
Jev  16.05.2008 16:31
opravdu nevim co timhletim sledujes nemam duvod s tebou tady vist nejaky tyhle inteligentni zvasty a vracet ti neco protoze sebe za nejak vyjimecne inteligentniho nepovzuji narozdil od tebe chodim sem abych si precetl neco o fotbale a neco novyho se dozvedel a ne abych se hadal s nejakym troubou co si sem chodi honit ego a dela ze sebe mistra sveta hlavne mi zase napis ze sem ti neodpovedel na otezku a ze se vyhejbam atd.
svinpav  16.05.2008 21:14
Pověz mi jenom náznakem, jak si tu honím ego, či ze sebe dělám mistra světa, já to nějak pořád nevidím. Já jsem ti chtěl jenom názorně ukázat jak je děsně příjemné když se do tebe někdo neustále sere (jako jsi to dělal ty). Já tedy si alespoň nevymýšlím všelijaké hovadiny jako ty, mě si stačí pamatovat různé tvé perly a pak je ve vhodném kontextu použít proti tobě - a funguje to dokonale, už tu čtu, jak jsem na tebe zasedlý a jak jsem namyšlený a blablabla.
Ano, klidně se tě na to zeptám znovu- proč jsi se vyhnul mé otázce? Můžeš nějak popřít, že jsi to, co jsem výše naspal, neřekl? Mě to skutečně nedělá problém obrátit proti tobš Ty něčeho podbného asi schopen nejsi, takže radši pořád metáš nějaké honění ega apod, ale věř, že to pro průměrně inteligentní lidi není problém. Ale je mi jasné, že blbovi nevystvětlíš že je blb, protože je blb, takže si tu v klidu můžeš zanadávat na mou "namyšlenost"
Jev  17.05.2008 14:55
namyslenci nevysvetlis ze je namyslenec, velice bych ocenil kdyby sis me nevsimal pak s tebou si nemam co rict takovyhle kecy jako mas ty me prijdou detinske a malicherne, ano ses borec ano dostal jsi me ano ses proste inteligentnejsi nez ja staci ti tohle aby sis uz me nevsimal?
svinpav  17.05.2008 15:17
Ale ty jsi stále ani nepochopil, že tohle celé je spíš o tobě než o mě? Ve většině případů reaguješ ty na mě, dokonce i teď tomu tak je. Ty si neuvědomuješ ani tyhle jednoduché souvislosti, ty jsi vážně velice marný šmoulík.
Jev  17.05.2008 15:43
a ted si ty reagoval na me takze napodobne, reknu ti ze ja mam upne jiny starosti nez resit tyhle hlouposti, najdi si radsi holku az budes mit prazdne koule tak budes treba klidnejsi uz me unavujes
svinpav  17.05.2008 16:02

To je moc, ty nemáš čas řešit píčoviny, přitom se do mě neustále sereš (což jsi ani nezkoušel popřít). Já jsem mimochodem naprosto klidný a pokud jsi mi tím ubohým výlevem chtěl poodtajnit nějaký problém, co máš s opačným pohlavím, tak mě to rovněž absolutně nezajímá. Za to, že ve vesnici šmoulici si střídáte jenom chudinku Šmoulinku a na tebe se nikdy nedostane není můj problém.
cavenaghi  15.05.2008 23:04
Tvůj výrok je pravdivý, mám kamarády kteří se s bídou vyučili a ti se opravdu neumějí bavit o ničem jiném, než fotbalu, chlastu a sexu a to ještě hodně omezeným způsobem.
Se svými vysokoškolskými spolužáky však diskuzi na téma fotbal vyhledávám, neboť se jedná o daleko fundovanější názory opírající se o fakta a ne o nějaké smyšlenky či produkty fantasmagorie.
insane.  15.05.2008 23:11
přesně tak, podobná úroveň debat mě dost ubíjí. jenom když to slyšim, uplně se potom cejtim jak vycucnutej. jen dobře, že se takovejch lidí poslední dobou straním. nicméně já sám se vzděláním ještě teď bojuju, ale to je způsobeno spíš mou nezdodpovědností a nerozhodností... :D
insane.  15.05.2008 23:11
*nezodpovědností
bluesfan  16.05.2008 00:07
toto snad nemyslis vazne,,,akoze mam kamaratov co chodia na "ucnovku" a sa rozumia do futbalu mozo 100x viac ako vacsina tu......to nezalezi od skoly,ale ako do toho vidia,a to neplati len o futbale....vo vacsine problematik zalezi,ako velmi do toho vidis,a nie kolko rokov si studoval...
cavenaghi  17.05.2008 14:35
Manu  15.05.2008 23:20
No na diskuzi o fotbalu nemusíš nutně vyhledávat lidi s VŠ vzděláním, stačí se bavit s lidmi,kteří mají rozum
Dr.Chuck  16.05.2008 05:20
Tak hele ty yntelygente, nevim proc tady pyses takove kecy o tom, ze lidi neumi gramatyku a formulacy textu, je normalni, ze kazdy sportovni fanousek, nema visokoskolske vzdelani. Kdyby ses nedival na chibi a na projev, tak to pochopis stejne tak, jako kdyz se na to divas.
Zbitecne moc to hrotis s tim textem.
Chces opravovat druhe??? OK!
Takze neco k tvemu textu:
Na zacatku zadne vety nemas velke pismeno, to je automaticky brano za hrubku, hrubka, jak vsichni dobre vime, znamena stupen dolu, tobe tam velkych pismen chybi 9, dal slovo "jinym" podle me urcite nepatri do spisovneho slovniku. Secteno a podtrzeno to mame 9,5 chyby tzn jasna 5! To bylo k uplne prvnimu prispevku.
Jo a jiste vsichni pochopi ze ty "y" a "i" v prvni casti meho prispevku jsou umyslne chyby.
insane.  16.05.2008 08:32
velký písmena z estetických důvodů nepíšu. taky všude nepíšu spisovně, tak jestli chceš, můžeš mi opravit ještě tohle.. ale jen k tvému příspěvku, měl by začínat "Tak hele, ty inteligente...". čauviď :D
duck  15.05.2008 22:54
akoze,Lehman je na taketo vyroky klasa....
kancik  15.05.2008 23:04
To jsme slyšeli od toho levého.
herbage  15.05.2008 23:33
Náhodou myslím, že se tu najde dost inteligetních lidí a ti méně inteligetně zdatní(to nemá být urážka, jen poukazuji na gaussovu křivku rozložení inteligence ve společnosti)to nahrazují znalostmi. To že jsme chodí občas spousta naivních puberťáků je daň úspěšnosti tohoto serveru. Stejnou otázku řeší lidé i na jiných mimofotbalových serverech, kde s vyšší návštěvností klesá kvalita diskuse. Tady má člověk možnost volby reagovat ve vláknech s osobami se kterými si povídat chce, zbytek může ignorovat. Když to srovnám s diskusemi na ostatních fotbalových fórech, krom klubových, tak zde je nejvyšší úroveň. Je tu dobré rozložení diskutujích, ať už podle věku, oblíbených lig, znalostí atd. S pár lidma jde diskutovat i zcela offtopic o politice, vědě, ostatních sportech, zkrátka o všem možném. Co mě vyloženě štve jsou různí provokatéři, rádobyfandové když se daří a kteří se vysmívaj ostaním klubům, popř. ligám. A občas i redakce, která čas od čas přejme ze světového tisku nějakou kachnu. To jsou pak vždy diskuse plné urážek, nadávek a nesmylsných spekulací.
bluesfan  16.05.2008 00:09
Andy Conceicao  15.05.2008 23:46
Já, já!!! já jsem inteligentní...
quaranin  16.05.2008 00:01
myslim ze na tom neco bude
marty9637  16.05.2008 00:18
myslím si, že každej člověk je chytrý, ale někdy je chytrý na něco jinýho proto se v iq testech udává jak vstřebávání znalostí, tak paměť , logika atd.... fotbalisti a není jich mnoho mají vynikající prostorový vidění což je taky kousek tý inteligence, proto se musim smát jak se vysmíváte Ronaldovi jak je hloupej možná, že třeba na učení nebo jak se říká "na život" chytrej moc není, i když bych chtěl vidět kolik vás ho zná v realitě.... Lehmann řekl jediný, že pro koncentraci je dobré být ve škole, protože v ní se jí nelépe naučí...něco pravdy na tom asi bude ,i když koncentrace se dá samozřejmě získat i jinak...
insane.  16.05.2008 00:22
teda, nechci bejt hnusnej, ale nechceš do toho pojmu inteligence zahrnout i umění oloupat banán?
Daniel  16.05.2008 13:43
marty9637  16.05.2008 12:40
ne to ne podle toho by mohla bejt inteligence i utření si zadku na záchodě... jen prostě si myslim, že když hráč není ve hře chytrý, tak nikdy nedá přihrávku do ulice, nebo nedá nečekanou rozehrávku, nenaběhne si do volnýho prostoru atd.
fantomas  16.05.2008 08:09
tak když si přečtete nadpis, chápu, že vás to svádí ke komentům výše...ono to ale celkově má něco do sebe a neni to uplne hloupý názor!
bluesfan  16.05.2008 15:04
suhlas,ako skoro vzdy
citizen  16.05.2008 08:15
má pravdu, kdyby měli pořádný gólmany, tak by určitě někdy dříve vyhráli evropu, nebo svět ! když k tomu přičteme ty slavné exekutory pokupových kopů, tak je anglie tam ,kde v současné době je !
Gianluigi  16.05.2008 08:42
něco na tom bude.
šolim  16.05.2008 09:07
Možná to je i pravda, ale nevím jestli je rozumné něco takového vůbec říkat. Pochybuji, že by něco podobného řekl třeba před rokem, dvěma, kdy byl opravdu v Arsenalu jako jednička a měl platný kontrakt. Je to asi jeho forma poděkování za možnost hrát ve špičkovém klubu a zajistit se na celý život!
plechi  16.05.2008 09:34
dobře Jens
šolim  16.05.2008 09:59
No, teď jsem lehce "přežvejknul" diskusi a nestačím se divit. Nebudu se do toho míchat, to mi nestojí za to, ale INSANE ( to je myslím ten "inteligent", který to tady tak rozjel) by možná mohl vědět, že na začátku každé věty se píše velké písmeno a je to mnohem estetičtější a hlavně přehlednější, než ten text, který používá. Jinak mám "pouze" střední školu, patřím spíš do "pravěku" mezi účastníky tohoto serveru, ale nikdy by mě nenapadlo házet všechny "méně inteligentní" do jednoho pytle. Kdyby všichni byli chytří na úrovni vysokých škol (mimochodem dnes mohou mít vysokoškolský diplom skoro všichni, pokud na to mají dostatek peněz) nevím, kdo by Ti opravil třeba prasklou stupačku na hajzlíku. Protože jsem už "starší ročník" poznal jsem za život stovky lidí, kteří jsou fachmani ve svým oboru a já před nimi smekám a mají třeba jen učňovku. O Tvé inteligenci si myslím své. Znehodnotil jsi hned na začátku Tvého působení na eurofotbal.cz práci několika lidí, kteří to tady vedou, už jen tím, že jsi se přihlásil do cca 6 lig a ani do jedné jsi nezaslal žádný tip. Člověk na Tvé úrovni by možná mohl vědět, že pokud nemám zájem, tak se nehlásím. Zaregistrovat jsi se tady mohl třeba jen k diskusi, když už máš potřebu tu na něco reagovat. Myslím, že by bylo slušné se tady všem za to omluvit. Možná bych pochopil, kdyby jsi začal a pak zjistil, že to není "to pravé ořechové", co jsi od toho očekával. Ale přihlásit se a pak to nehrát a soutěž svým způsobem znehodnotit - to by žádný inteligentní člověk, ža kterého se zjevně považuješ, neudělal. Ode mě máš a prosím, začni trochu myslet, než se pustíš do psaní. Přeji všem pěkný pátek a víkend a tipérům, co nejlepší výsledky.
insane.  18.05.2008 22:45
mysli spíš ty. to, že jsi rozhodl, že je estetičtější velký písmeno na začátku, neznamená, že to estetičtější skutečně je. navíc si myslim, že to "nebudu se do ničeho míchat" je v tvym případě dost směšný, páč ses do toho stejně zamíchal a místo, abys napsal něco, co by mělo vyvrátit můj příspěvek, navážíš se do mě za pomoci stupidních vrypů, že jsem znehodnotil soutěž a vlastně celej tenhle server ... a neříkej mi, kdy mám začít myslet, já, ač uznávám skromnost a nemám rád přílišný sebevědomí, myslim až až ... a pro příště - opírat se o to, že jsi stará garda, to je vrcholně trapné a netaktické, spíše se ještě snižuješ :)
Fugy  16.05.2008 13:41
No jo velkohubý Jens.K tomu,aby golman byl vynikající,nepotřebuje vysokou školu.Na druhou stranu má ale pravdu,Anglie oproti jiným evropským týmům má fakt slabý brankáře.
Alfredo Di Stefano  16.05.2008 14:12
vavrys  16.05.2008 14:34
má pravdu
bergie  16.05.2008 14:37
ludia, mam pocit ze niektory z vas vidia iba nadpis alebo nepochopili, ze to co je v nadpise jens nepovedal ale je to bulvarny nadpis z goal.com a jens vobec nepovedal, ze anglicky golmani su hlupi, to co povedal je pravda
Snomula  16.05.2008 15:09
je to šašek je nasraný že už nechytá protože je hrozná díra je velice špatný brankář a ti jenom kritizují
fantomas  16.05.2008 15:19
Perodaktyl  16.05.2008 15:34
jj, jdiny inteligent je Jens
Devil  17.05.2008 09:19
Pro hlupaka kazdy hloupi.
fantomas  17.05.2008 10:48
on ale netvrdí, že každý
Devil  17.05.2008 12:10
Nepochopil jsi.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.