reklama
  
Pro zobrazení boxu s titulky vložte do svého webu následující kód:
Add to Google
Přidej na Seznam

A co takhle "El Niňo" Torres?

14.04.2008 09:53 - Názory a komentáře
Fernando Torres (© reuters.com)
 
Kdo se stane fotbalistou roku 2008? Asi si teď říkáte, že jsem se definitivně z toho fotbalu zbláznil. V dubnu je ještě moc a moc času, před námi závěr Ligy mistrů a Poháru UEFA, EURO, celý podzim. Jiní zase budou tvrdit, že je přeci vše jasné, nejlepší je Cristiano Ronaldo.

Také já souhlasím s názorem na Cristiana Ronalda. Válí...! Teoreticky by s ním měla soupeřit dvojice Kaká - Messi, ale... Ten první to nebude, nehraje se mistrovství světa a Brazilie je daleko, AC Milán vypadl z Ligy mistrů a v Serii A zoufale bojuje alespoň o čtvrté místo. Messi má smůlu, zranění ho pronásledují. Má vlastně jedinou šanci, včas se vrátit a v přímém souboji na Camp Nou a Old Trafford ukázat světu, že je stejně dobrým nebo možná ještě o kousek lepším než Cristiano Ronaldo. Spoléhat na výkony ve španělské lize se nedoporučuje, v poslední době se o její úrovni nemluví právě v superlativech.

Hlasovat nebudu, nikdo mi nedá příležitost. Ale odpověď na otázku "Kdo může Ronaldovi zkřížit cestu na trůn?" mám po ruce. Fernando Torres! Namítáte, že tento hráč nemá co dělat mezi velikány současného fotbalu? Já si zase myslím, že je jedním z nich. Přišel do cizí země, neuměl slovo anglicky, fotbal který hrál doma a který musí předvádět na ostrovech je rozdílný jak tma a světlo. A co se stalo? Dal 29 gólů! Na koho jiného tedy platí ono "Veni, vidi, vici!"? Kdo jiný přišel, viděl a zvítězil? Myslím si, že v současnosti není lepšího útočníka na fotbalových trávnících. Nebo je alespoň jeden z dvojice nejlepších. Myslí si to v Anglii, o Liverpoolu ani nemluvě. Tam se dokonce stal za tak krátkou dobu idolem.

Torres nedává góly jen týmům nacházejícím se někde v podsklepí ligové tabulky. On rozhoduje proti těm velkým. On je tím o kom se říká crack. Tři z nich? Prvním byl zcela jistě ten ze začátku sezóny proti Chelsea do sítě Petra Čecha. Byl jeho prvním. Pak přišel onen v osmifinálovém utkání LM s Interem, kdy obránce Chivu působil vedle něj dojmem fotbalového začátečníka. Fabio Aurelio utekl po levé straně a předložil mu přihrávku. Torres si jedním dotekem míč zpracoval, ztrapnil svého strážce a následovala přesná střela. César neměl šanci... Poslední z řady máme ještě v živé paměti. Crouch hlavou přistrčil míč, Torres se obtočil okolo Senderose a zavěsil. Almunia neměl šanci ...Připočtěte dalších 26 a máte konečný výsledek. Nebo ne, dočasný...

Udělejme si malou inventuru mezi výkvětem útočníků. Drogba, Eto'o, Van Nistelrooy, Ibrahimovič, Rooney... Ano jedná se o vynikající fotbalisty a velké osobnosti. Ale jsou v současnosti lepší než Torres? Myslím si, že se na něj dívají z povzdálí. Statistiky to jasně potvrzují.

Když se díváte na jeho tvař v průběhu zápasu, vidíte většinou spokojený a šťastný výraz. Působí na svůj věk (24 let) vyspělým dojmem. Je daleko víc gólově efektivní než tomu bylo v Atlético de Madrid, klubu se stoletou tradicí a milióny příznivců. Tam na něm ležela všechna zodpovědnost. V Liverpoolu je tomu ale zcela jinak. Jsou tu jiní, třeba takový Steven Gerrard, kteří si rozdělují během utkání zodpovědnost a dělí se o ní.

Co chybí Torresovi? Asi zviditelnit se v reprezentaci. Tam to zatím neni ono, nedokáže prosadit se jako ve svém klubu. A přitom od něj letos na EURO 2008 všichni očekávají málem zázraky.

V Madridu byl "El niňo". V Liverpoolu se proměnil v "The Kid". Ale to není jediná změna. Na tiskových konferencích začíná odpovídat na otázky anglicky. I když si to možná nemyslíte, nebo tuto skutečnost nepovažujete za důležitou, jedná se o velké Torresovo vítězství. Slíbil, že udělá vše pro včlenění se do běžného života v Británii. A naučit se anglicky bylo jednou z podmínek. Není mnoho podobných případů, kdy za sedm měsíců někdo, kdo neřekl jedno jediné slovo, plynule mluví a ještě k tomu před mikrofonem a televizní kamerou. Takovému Beckhamovi trvalo 4 roky než sem tam řekl nějakou španělskou frázi. Robben s novináři nemluví, neumí. Touré se o to ani nepokouší. Stejně je na tom mnoho zahraničních fotbalistů hrajících ve Španělsku. A to je castellano daleko snadnější než angličtina...

Fernando Torres je trumfem Španělska pro EURO 2008. Je tím koho "la roja" hledala, až ho našla. Bude-li se mu v Rakousku a ve Švýcarsku dařit...? Zlatý míč 2008 bude mluvit španělsky nebo portugalsky. I když v obou případech s mírným anglickým přízvukem.
Autor: Vilém Hodr
Počet zobrazení: 3921
Související články
Komentáře (246)
Saraaco  14.04.2008 10:07
Je to dobrý fotbalista, ale další konkurent může být Ribery, v Německu hraje dobře a Francie taky patří k favoritům na Euru
Bl@ž@10  14.04.2008 14:57
Přesně tak i když Fernando je hodn dobrý a střílí goly víc jak Frank tak podle me má díky Bayernu+Francii vetší šanci Frank
suflik  14.04.2008 18:21
ribery? silne pochybujem, este by som dal sancu tomu torresovi, ale to by sa musel fakt ukazat na eure, a cristiano pri tejto forme by ho zastavilo za triumfom iba zranenie
jesterka  29.04.2008 12:04
Christiano,je sice dobrej technicky skvěle vybavenej fotbalista ale těch nafimovanejch pádu....MRAKY...Fernando je u mě jasná jednička
SIDI  14.04.2008 10:14
No hezky clanek. Al nemyslim si, ze na Torrese plati veni vidi vici. Protoze Torres zatim jeste nikde nezvitezil. V premier league live ligu urcite nevyhraje, nejlepsi strelec asi taky prischne ronaldovi a v LM to bude jeste tezky.... Tazke Torres mel dobrou, az velice dobrou sezonu, ale na nejlepsiho fotbalistu v evrope to zdaleka nebude stacit. Muj tip je nanejvys 3.misto.
marek.hanacek  14.04.2008 10:33
no je to mozne ze vyhraje, ale myslim ze jeho cas jeste prijde, myslim ze tak za 2 sezony bude v premier league radit, a nevidim duvod proc by nemohl dat za sezonu 30 golu, snad vrati titul tam kam patri, na anfield, YNWA fernando
Fikus  14.04.2008 10:34
Lepši ako Rooney? Rooney možno nedal tolko golov, ale ked Rooney v zapase neda gol, tak minimulne jeden vždy vypracuje! Nejde len o to doraziť loptu do siete. Rooney je len jeden! Ten brani, utoči, obeha, vybojuje, vypracuje a ešte aj goly dava. Tam nie je o čom ani rozmyšlať. Ale aj tak je favoritom Ronaldo a to úplne oprávnene.
Talkers  14.04.2008 10:38
Když nad tím tak přemejšlím,celá základní jedenáctka united je lepší!

Fanda manchesteru,viď?
marek.hanacek  14.04.2008 10:39
joker
zemaak  14.04.2008 10:57
Keby len zakladna jedenastka..
Wozy  14.04.2008 11:46
ne ne, tomuhle se řiká naprosto objektivní, nezaujatý a neurtální fanda se vším všudy
ital  14.04.2008 11:46
Lepší jak Rooney? Třikrát...
Devil  14.04.2008 12:01
skolka hadra!
ital  14.04.2008 12:17
Statistika?
Devil  14.04.2008 12:36
Nerekl bych,ze je Rooney 3x horsi a ani lepsi-kazdy ma spoustu prednosti pred tim druhym,takto se to porovnavat neda.
ital  14.04.2008 12:51
Statistika je jedno z nejobjektivnějších měřítek. Na druhé straně se musím přiznat, že to třikrát(které sedí) byla haluz a klidně tam mohlo být napsané stokrát. Podle mě je totiž Rooney jen umělá hvězda vyvolaná médii, toužícími po dalším goldenboyovi. Neříkám, že je špatný, ale rozhodně to není žádná superstar.
Devil  14.04.2008 13:01
Superstar to neni,golovejsi asi nez Torres taky nebude,ale jeho nasazeni,duraz,rychlost,dravost,chytre golove nahravky,stahovani se pro mice do stredu hriste,obrane povinosti,duraz pri hlavickovych soubojich ho delaji pro tym takrka nepostradatelnym.Torres je technictejsi a pohled na nej pro spoustu divaku asi atraktivnejsi,ale me osobne se libi ´vic styl,ktery preferuje Rooney.Je to takovej tank ci buldok.
bruce  14.04.2008 13:49
to těm místním "znalcůmům" nevysvětlíš......oni mají především rádí všechny ty fotbalové manekýny..........Rooney je pro MU možná stejně důležitý jako Ronaldo, možná ještě důležitější, protože dělá také tu černou práci - která není vedená ve statistikách....
Archer  14.04.2008 14:50
presne tak , nerekl bych to lepe ...
Frankie_Yeah  14.04.2008 15:12
asi proto jsou v MU Rooney se Scholesem moji nejoblíbenější hráči,tolik té "neviditelné" černé práce,kolik oni odvedou za jeden zápas neodvede většina hráčů za 3,škoda,že to většině lidí nedochází a řídí se pouze statistikami Goals/Assists
Thorres  14.04.2008 16:09
v porovnání útočníků - Rooney X Torres je asi statistika Goals/Assists namístě..
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:16
ok,Rooney má bilanci 11+11 Torres 21+3,myslím,že z toho je vidět "nějaký" Rooneyho přínos,taky by sis mohl uvědomit,že Rooney není typický bomber do vápna,jako je třeba Fernando,který je schopný skórovat odkudkoliv,ale spíše útočník do druhé vlny,který se hodně stahuje pro balóny a aktivně se zapojuje do kombinace,Torres si sice občas narazí s Gerardem,ale tím ta souhra končí,prostě porovnáváme neporovnatelné...
fantomas  14.04.2008 16:16
to je jak srovnávat Maldiniho s Henrym
Thorres  14.04.2008 16:20
no to zase ne... jinak roli Rooneyho si plně uvědomuju .. jenom říkám že když oba dva mají v kolonce "striker" .. tak statistika goals;assists zase tak zcestná neni ..A příklad Maldini X Henry je naprostá hovadina .. podívej se na to - Maldini (bek) - Henry (útočník) ... Rooney (útočník) - Torres (útočník) .. vidíš tam nějakej "drobnej" rozdíl ???
Talkers  14.04.2008 16:21
Ale rozdíl v roli na hřišti je stejnej...
spanhel  14.04.2008 16:23
Prostě porovnáváš neporovnatelné. Rooney pracuje v jiném prostoru než se většinou pohybuje Torres.
Thorres  14.04.2008 16:26
je to pravda .. ale v např. v anketě Zlatý míč se dělá totéž - zcela rozdílní hráči se porovnávají .. a porovnávat dva útočníky, byť rozdílného typu, mi příjde normální .. (na rozdíl od Maldiniho s Henrym)
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:38
ok,tak teď bysme mohli porovnat třeba Messiho a Van Nistelrooye...
Thorres  14.04.2008 16:39
jj Van Nisterlooy je takovej doklepávač do prázdný .. MEssi je famózní .. Messi lepší
fantomas  14.04.2008 16:24
to je uplne jedno...tady de o to, že Torres s Rooneym by mohli hrát klidně vedle sebe a rozuměli by si...to sou absolutně odlišný typy, který by se tak akorát doplnovaly...nemužeš je srovnat...protože by ses nikam nedobral (a už vubec ne statistikou...) - Rooney je duraznější, silovější obecně, s nekompromisní střelou a solidním zapojením do kombinace...Torres zase Rooneyho převyšuje v technice, ve výběru místa ve vápně, asi i rychlosti, prostě elegantní zabiják, to Rooney je tank

a ted mi řekni kdo je podle tebe lepší?
Thorres  14.04.2008 16:40
Torres
fantomas  14.04.2008 16:41
podle čeho soudíš??
Talkers  14.04.2008 16:43
Podle jmena? Se jmenem Thorres ti řekne že lepší je Torres,lidi s nickem Rooney,RonaldoC apod ti řeknou opak
fantomas  14.04.2008 16:43
a já říkám, že stejně je ve všem nejlepší Fantomas!
Thorres  14.04.2008 16:45
.. tak to neni .. ale Rooneyho už nemusim hodně delší dobu a prostě v něm nikoho oslnivýho nevidim .. to je všechno ... pro mě bude je a byl Torres lepší než Rooney, ale netvrdim že je Torres nejlepoší a nej-všechno to ne
fantomas  14.04.2008 16:46
já taky nejsem žádnej obdivovatel Rooneyho, ale ocenuju jeho práci pro tým, produktivita je druhá věc - na to má ManU ostatně Teveze nebo Ronalda...
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:47
Tévéz hraje podobně jako Rooney
fantomas  14.04.2008 16:49
jo, podobnou reakci sem čekal, ale je to zaroven dobrý hráč do koncovky (netvrdim že Rooney ne) - zkrátka je produktivnější, ted se nebavim o stylu hry...mě taky fascinuje, že si tak dobře tihle dva rozumej, i když sou na první pohled typově takřka (!) stejní
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:53
s tím,že je produktivnější,by se dalo polemizovat
fantomas  14.04.2008 16:53
tak v ManU se ještě možná nerozstřílel jak se čekalo, ale to přijde, neboj
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:56
já bych se nebránil,Tévéz je od MS 06 můj nejoblíbenější argentiský hráč,akorát bohužel hraje za úhlavního rivala
fantomas  14.04.2008 16:59
asi tak
alegre  14.04.2008 16:50
Ach jo, opakuji t oznovu a znovu: nejlepší jsem já! Alegre z Valle de Angeles, Honduras!
Thorres  14.04.2008 16:49
jo práce pro tým tu je.. ale útočník aby buhvíjak pracoval pro tým to ne-e .. na to jsou tu borci typu makeleleho apod.
fantomas  14.04.2008 16:51
i v utoku je to potřeba - odclonění, odtažení soupeře - to se hodí
Thorres  14.04.2008 16:53
no budiž .. už mě nebaví se hádat
alegre  14.04.2008 16:20
jsou to zcela rozdílné typy hráčů
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:24
jak jsem napsal,akorát nevím,jestli to chápe i jistý Thorres
ital  14.04.2008 14:58
Je pravda, že v Manchesteru má svůj přínos. Ovšem v mužstvu, které hraje fotbal a kde hráči dokáží dát přesnou přihrávku, je takový typ hráče úplně zbytečný.
Devil  14.04.2008 15:03
Myslis,ze hraci MU si neumi nahrat.?
Frankie_Yeah  14.04.2008 15:15
hráč typu Rooney zbytečný? takový názor slyším poprvé,byl bych dost rád,kdybys ho také podložil rozumnými argumenty
ital  14.04.2008 16:21
Další hráč podobného typu, který hraje ve velkoklubu?
fantomas  14.04.2008 16:26
Drogba
Talkers  14.04.2008 16:28
Tak to nevím hele.. Drogba je hráč do vápna,taková smrtka co to rozráží a hlavičkuje... Řekl bych že má spíš roli jako Koller než jako Rooney
fantomas  14.04.2008 16:30
myslel sem že je taky silový...jinak je Rooney unikát a v tom právě tkví jeho přednost, nebo mi snad chceš říct (itale), že ten kdo nemá sobě podobného ve velkoklubu je automaticky zbytečný??? To je dost divná poznámka
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:32
mě to připadá asi jako otázka kdo podobný Ronaldovi běhá po zelených pažitech...taky by se blbě odpovídalo
fantomas  14.04.2008 16:33
to víš že ano...svým zpusobem je každý originál, ale to asi italovi nevysvětlíš
RMCF  14.04.2008 17:48
Ronaldovi bych řekl že běhá hodně podobný Nani
Frankie_Yeah  14.04.2008 17:49
hm,hlavne v hlavičkových soubojích to je vidět...
fantomas  14.04.2008 17:49
nebo Quaresma, ale to už je ted fuk...
ital  14.04.2008 16:37
Hráč má určitý přínos pro klub ve kterém hraje. Rooney ho má v Manchesteru, měl by ho v Chelsea, Totenhamu, Celtiku atd. V mužstvech jako je Arsenal, Liverpool, nebo kterémkoli kontinentálním velkoklubu je takový hráč prostě na nic, a proto tam žádný nehraje.
Talkers  14.04.2008 16:40
Spíš jsou takový hráči tak nedostatkové zboží,že jejich potenciál nenajdeš tak často...

Jinak co srovnání Rooney Gomez?Hmm?Gomeze jsem teda neviděl přímo v akci(live celej zápas),ale přijde mi že by to šlo srovnávat...
fantomas  14.04.2008 16:42
jj souhlas...Arsenal přesně takvého hráče potřebuje, dyt házenkářský obléhání branky je sice pěkný, ale na hovno...Rooney by to proběhl, rozvířil - právě osobně doufám, že Wenger v létě přivede Agbonlahora (podobný typ)
ital  14.04.2008 16:43
Mário Goméz? Ani náhodou.
Talkers  14.04.2008 16:46
Říkám,je to dotaz jestli si nejsou podobní...
Devil  14.04.2008 16:41
Spis proto,ze takovych neni!
ital  14.04.2008 16:52
Na ostrovech je jich několik. Na kontinentu útočníci podobného typu končí v nižších soutěžích.
fantomas  14.04.2008 16:52
což je dobře vid? ty si expert...
Dr. Kyslík  14.04.2008 16:59
Ať jsou jeho názory jakkoli radikální, je asi nepohcbyné, že opravdu je větší expert (bez ironie) než ty.
Devil  14.04.2008 17:02
Ital ty by jsi mohl psat pro Trnky Brnky.Co veta to perla.
fantomas  14.04.2008 17:03
ital  14.04.2008 17:07
Když vyvrátíš to, co jsem napsal, dám ti za pravdu...
Devil  14.04.2008 17:14
Tak me rekni kdo jeho kvalit konci v nizsich soutezich,v jeho veku?
A kdo aspon jemu trochu herne podobny a kvalitni je v PL?(Anglican)
Rekl jsi ze jich je tam nekolik tak jmena prosim.
ital  14.04.2008 17:37
Johnson, Martins, Davies... a spousta dalších kvalitativně horších jako např. Hunt.
fantomas  14.04.2008 17:42
tys nemohl PL nikdy videt
Devil  14.04.2008 17:45
Jo to nemohl,navic Martins neni ani ostrovan,ale to je jedno.
Bez radej za spagetama diskutovat zda Ronaldinho pujde do AC ci Interu a neres neco o cem nic nevis.
fantomas  14.04.2008 17:46
jako tvrdit že je Martins podobný Rooneymu je vrchol všeho
Devil  14.04.2008 17:47
To uz neres,nema to cenu.
ital  14.04.2008 18:15
http://www.youtube.com/watch?v=c0HULbZ67Xg
http://www.youtube.com/watch?v=yN75zKV7K1E

Rozdíl opravdu markantní. Jsou to sice jenom videa, ale i ty mají určitou vypovídací hodnotu. Je mi jasný, že tvému srovnání s Drogbou se nemůžu rovnat.
Devil  14.04.2008 18:25
Hmm to je sice pekny,ale Martins je jinej jak Rooney.
vandertom  14.04.2008 18:27
je trošku víc tmavší
ital  14.04.2008 18:29
Na 100 % není nic. Ale oba jsou rychlí, důrazní, s výbornou střelou a podobně se po hřišti pohybují.
Radin  14.04.2008 22:44
Já bych řekl že Dirk Kuyt je podobnej Rooneymu,ale je to horší odnoš :))
ital  14.04.2008 16:29
Drogba a Rooney?
RMCF  14.04.2008 16:35
Tak Drogba je taky uplně jinej typ útočníka než Rooney... Druhýho jemu podobnýho útočníka těžko člověk najde... Drogba je klasickej hrot do vápna, Rooney když se člověk dívá na zápas MU brání dvakrát víc než Ronaldo, kterej má v kolonce post záložník...
fantomas  14.04.2008 16:36
níže pod ti mpříspevkem na který si reagoval máš mé upřesnění, ktere se s tim tvym temeř shoduje
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:29
zajímavá odpověď na otázku
ital  14.04.2008 16:31
Argumentem je to, že nikde jinde takového hráče nepotřebují...
fantomas  14.04.2008 16:32
taky je ManU letos nejlepším týmem v Evropě
Thorres  14.04.2008 16:37
nice joke
fantomas  14.04.2008 16:43
Frankie_Yeah  14.04.2008 16:35
já bych teda Rooneyho třeba v Chelsea kdykoliv uvítal,protože takový hráč tam chybí a myslím,že nejenom zde...
fantomas  14.04.2008 16:35
i u nás
Devil  14.04.2008 16:40
U vas chybi i jeho narodnost.
fantomas  14.04.2008 16:43
o tom se ted nehodlám bavit
Thorres  14.04.2008 16:47
Hoyte + Walcott .. dobrý na anglickej klub
fantomas  14.04.2008 16:48
grrrr
Devil  14.04.2008 16:33
To jo.
Kapřík  14.04.2008 16:28
Kapřík  14.04.2008 16:29
Oprava - to divení mělo být na itala
rufus  14.04.2008 15:27
Manchester a Arsenal jsou týmy, na který se v Anglii rozhodně dá koukat. Hrajou dobrej fotbal, Arsenal teda hlavně na podzim..
Gazza  14.04.2008 15:39
co to placas za nesmysl nejses ty talian co nerozumi fotbalu?
fantomas  14.04.2008 16:12
si piš
fantomas  14.04.2008 16:13
scouser  14.04.2008 14:30
ty se asi moc nedivas na zapasy LFC ze? jinak by si nemohl napsat ze to jenom dorazi ,si nevzpomina na jediny gol kde by to jenom dotuknul snad kazdy jeho gol je bud skvela individualni akce nebo nejaka spoluprace s Gerrardem
Špak  14.04.2008 10:36
Taky se připojuji hezký článek pokud vyhraje ligu mistru s Liverpolem a vyjde mu Evropský šampionát tak bude, horkým kandidátem. Každopádně muze být být o nejlepšího fotbalistu pořádný boj.
ActWind  14.04.2008 12:15
skoda ze Drogba prestal byt tak golove potentni jako minule roky. Jinak souboj C.Ronaldo x Torres bych videl jako viteze Ronadla. Frajer ze zalohy kolik nasazi golu je neskutecny + tech golovejch prihravek, zaklada vetsinu utoku atd atd. Torres je sice hafo moc dobrej ale "dava jen goly" :) C.Ronaldo toho na hristi shihne jeste o kapanek vice, za coz bych mu dal zlatej mic.
A jesli ho zas dostane naka mrdka tipu trapiciho se Kaka tak to pak neexistuje zadna spravedlnost
GATTUSO  14.04.2008 14:04
castellano daleko snadnější než angličtina ? neřekl bych..., myslím z vlastní zkušenosti.
Archer  14.04.2008 14:52
rozhodne neni lehci jak anglictine uplne staci ze maji mrte casu a sklonovani jako ceci , pady a podobny veci to v AJ nikde nemas ,zas na druhou stranu maji vic pravidelnosti na kterejch se da stavet , ale stejnak si myslim ze je tezsi SPA ..
GATTUSO  14.04.2008 14:04
jinak ale Torres fantastickej, žral jsem ho už dlouho tomu v Atleticu..., škoda, že šel zrovna do Liverpoolu
GEGE  14.04.2008 14:23
jj v Atleticu se mi taky hodne libil moc sem si ho pral v AC...
GATTUSO  14.04.2008 15:28
taky jsem na to myslel no, škoda..., ale tak Drogba, snááád !
GEGE  14.04.2008 15:34
jj Drogba by byl nejidealnejsi reseni
c.ronaldo7  14.04.2008 14:43
já jsem ho zase chtěl v ManchesteruUnited
Bl@ž@10  14.04.2008 14:59
jn s rooneym by byli mega dvojka lepší jak s tevezem
alegre  14.04.2008 15:03
Tevez je velice dobrej!
Radin  14.04.2008 15:03
Mám Torrese rád už dlouho,ale nesnáším takové ty ,co teď melou po jedné sezoně jak byl vždy skvělej atd a přitom ho předtím vůbec nesledovali,je víc na očích pro nás čechy,přece jen PL je lehčí sledovat u nás jak PD.Jinak Fernando potvrzuje jen to,co už ti co sledovali PD dřív dávno ví:-))
T0m.83  14.04.2008 15:12
Jasně,Fernando je borec...Članek taky super,se vším souhlasím,ale až na to že Castellano je lehčí než Angličtina
alegre  14.04.2008 15:39
Já ho válím mnohem lépe než angličtinu. Ale po 17 letech života tady, to by byla ostuda, ne?
GATTUSO  14.04.2008 16:09
asi tak nějak no
Stoffo  14.04.2008 16:03
Len malicka poznamka Messi je urcite lepsi ako ronaldo??Najlepsi hrac sveta ma mat v sebe istu genialitu aku mali v minulosti Ronaldinho ci Kaka a to ma v sebe Messi.Potvrdzuje to napriklad neuveritelny hetrik v el clasicu a vsetky 3 goly boli neskutocne.to iste ten gol proti Getafe ala Maradona ci dalsia kopec akcii.Ano Ronaldo je bavic ala Ronaldinho teraz este v lepsej forme ale Messi vie hrat aj v najtazsich zapaosch vid el clasico niet zraneni je lepsi Vyhra to Ronaldo a to preto ze sa hra Euro a v maji pre Messiho konci sezona iked si nemyslim ze by zrovna portugalci mali na zlato.
Talkers  14.04.2008 16:12
abys vyhrál zlatý míč,musíš vyhrát nějakou trofej...Málokdy vyhraje někdo,kdo nezíská domácí pohár,LM nebo nevyhraje ligu... Popřípadě zazáří na Evropském/světovém šampionátu... Messimu zůstává jen jedna možnost z těch 4,kdežto Ronaldo má šanci na 3,Torres na 2...
Navíc Messi toho zas tolik neodehrál,Ronaldo momentálně maká na překonání hranice 40 golů,o čemž se letos může Messimu jen zdát.

Jediná šance jak by se Messi mohl do boje vrátit je,že by vybojoval výhru v LM...
bruce  14.04.2008 16:15
absolutně nechápu za co by měl Messi vyhrát zlatý míč?..........aby ta jeho hvězdička pomalu nezačala pohasínat.........
Talkers  14.04.2008 16:17
Říkám,do hry by se vrátil, kdyby dotáhl barcu k vítězství LM a zbytek roku hrál famozně... Neříkám,že by měl vyhrát,ale že tohle je jediná šance,jak se do boje o tuto trofej vrátit
Ol!ver  14.04.2008 16:04
Rooney a Torres sa nedaju porovnavat aj ked Torres si vie vypracovat akciu zo stredu pola ale Rooney nehra tak na seba a viac bojuje a robi tu ciernu robotu je to sympaticky hrac ,Torres sa do porovnavat mozno tak s Ibrahimovicom a takymito typmi ,s Waynom by som ho nerad porovnaval
Ol!ver  14.04.2008 16:05
sa da
Raul07  14.04.2008 16:28
Pekny a vystizny clanek.Podle me je Torres jednou velkou vyhrou Liverpoolu.Jen se podivejte:Crouch-vyskoky utocnik ktery ale velmi casto sedi,Kuyt-zadny technicky zazrak hraje spis durazne,Babel-talentovany mladicek ktereho cas ale jeste prijde a Voronin?-za ukrainu nehraje spatne ale to co nekdy predvadi na hristi je az k smichu.Proto je podle me Torres veliky prinos protoze nejenze dava hromady golu ale navic si skvele rozumi s Gerrardem.Doufam ze kdyz na euro nebyl nominovan Raúl,ze teda spanele opravdu neco predvedou a ze Torres bude aspon mezi 3 nejlepsimi strelci.Jinak ten zlaty mic preju asi spis Ronaldovi i kdyz ten se mi jevi jako trosku vic namysleny nez Fernando ale hraje paradne /hlavne tuhle sezonu) ale jinak souhlasim naplno s clankem!!!
R22  14.04.2008 16:29
Ronaldo x Torres...pokud by se cena udělovala už teďka, tak ač nerad, tak musim uznat že cenu by si víc zasloužil Ronaldo
ALE :) pokud porovnam první sezonu Ronalda v Man Utd a první sezonu Torrese u nás, tak Torres vítěz
sem zvědavej jestli El Nino bude sezonu co sezonu podávat lepší výkony než ronaldo
Talkers  14.04.2008 16:34
Tady se neporovnává 1. sezona v lize ale letošní výsledky
R22  14.04.2008 16:52
né asi ...to byl jen poznatek
Talkers  14.04.2008 16:56
Poznatek kterej je maličko mimo Porovnávej teda taky věk,kdy přišli do PL.. Taky bysme mohli srovnat podle věku,Ronaldovi je 23,kdežto Torresovi 24 Takže když porovnáme sezonu,kdy bylo oběma 23,je tu opět rozdíl Prostě tohle porovnávat nemůžeš
Dr. Kyslík  14.04.2008 16:39
Ronaldo včera opět ukázal, že není nejelpším hráčem světa a podle mého ani nikdy nebude. V souboji 1 na 1 už je jeho úspěšnost rovna takřka nule, nedokáže strhnout tým, nebrání, nenapadá, jen výjimečně si nabíhá do volných prostorů...
Devil  14.04.2008 16:44
A kdo je momentalne podle tebe lepsi???
fantomas  14.04.2008 16:44
Messi
Devil  14.04.2008 16:47
Mozna,ale ma smulu na zraneni,tudiz je R7 cislo 1.
Dr. Kyslík  14.04.2008 16:48
Věřím, že jsi rozumný člověk. A když se mě na něco zeptáš, nebudeš reagovat podle odpovědi fantomase, jistě uznáš, že to není zrovna vhodné...
Devil  14.04.2008 16:59
Vhodne-nevhodne,fantomas to dela casto a ne jen tobe,ja odpovedel JEMU muj nazor proc si myslim,ze Messi letos nemuze byt prvni,ale chapu,nekdy me to taky sere kdyz se nekdo vplete do rozhovoru.S tim Ronaldem mas v necem pravdu,uz me taky sere jak spadne a vypusti tim souboj,kterej by kolikrat mel jeste smysl dohrat.Ale on padne rozhodi ruky a ma to v pr....Proto si vazim vic hracu tipu Rooney,Scholes.......
fantomas  14.04.2008 16:52
no já bych taky pro něj nehlasoval
Dr. Kyslík  14.04.2008 16:47
Neodpovídej prosím za mě, opravdu ti to nepřísluší, nemáme spolu (díky bohu) nic společného, já taky nepíšu za tebe.
peli  14.04.2008 16:48
jo kysliku kdyz da nekdo 37 golu tak ti to neprijde ze neni nejlepsi na svete?Jeho technika je uchvatna na tak mlady vek ty primaky atd, rekl bych ze v souboji 1:1 je porad lepsi ronaldo nez torrez. ale jestli si kysliku odehral par sezon v premier league tak rekni a tvoji kritiku beru
Dr. Kyslík  14.04.2008 16:49
1) Góly nejsou všechno, Maldini není horší než Ezquerro
2) "na tak mladý věk" - nebavíme se o relativn íkvali vzhledem k věku, ale k celkové kvalitě.
3) Abych kritizoval, nepotřebuji odehrát pár sezón v Premier league, viz Kapitola o kritice.
4) Thank you, come again.
peli  14.04.2008 16:53
nevim proc jsem pletes maldano, kritizovat muzeme vsichni, ale vahu to bude mit tehdy az v tom fotbale neco dokazes, v hospodach je to najednou reprezentacnich treneru atd no minulou sezonu mel ronaldo uz dost kvalitni a tato sezona je excelentni.torres ma tuto sezonu take dobrou ale sem zvedavy na tu dalsi
peli  14.04.2008 16:53
oprava:maldiniho
Dr. Kyslík  14.04.2008 16:54
1) Jestlis nepochopil narážku na počet gólů, tka jsi hlupák a dál se s tebou nemá cenu bavit,
2) viz Kapitola o kritice, věřím. Věřím, že Karel Havlíček Borovský je povolanější osoba než "peli".
peli  14.04.2008 16:58
jo tak radit kysliku umis jak kdyby si odehral 10 sezon za Real Madrid njn mozna by ses mohl vyspat s torresem kdyz ho tak chvalis
Dr. Kyslík  14.04.2008 17:00
Můžu, prosím, vědět, kde chválím Torrese?
peli  14.04.2008 17:01
nemuzes njn ses tady expert na fotbal sem slysel
fantomas  14.04.2008 16:50
za goly se dává Zlatá kopačka, ne Zlatej míč !!!
Archer  14.04.2008 17:00
wtf , jak muzes rict ze si v soboji 1 na 1 neporadi ? to je nejvetsi kravina co sem kdy slysel o ronaldovy , kdyz ne on tak pak kdo teda jinej ? :D looooool
Dr. Kyslík  14.04.2008 17:02
wtf? rofl!!!! loooool!
aneb diskuze podle Archera.
Archer  14.04.2008 17:09
spis mi prijde ze sem chodis akorat spamovat , tohle ti prijde jako konstruktivni prispevek do diskuze ? mozna jsem si mohl odpustit ty hracske citoslovce , ale akorat sem poukazoval udiv nad tim jak muzes napsat jako "objektivni" znalec fotbalu takovou kravinu , ale zajimalo by me co tim svym postem sledujes ty.
Dr. Kyslík  14.04.2008 17:17
Kravina je tvá reakce, že v utkání proti Arsenalu nevyhrál snad jediný soubo 1 na 1: je zkrátka fakt, s tím nic neuděláš. A nebylo to rozhodně poprvé.
A můžeš si tu lolovat a roflíkovat jak chceš.
spanhel  14.04.2008 17:12
Souhlas.
Stoffo  14.04.2008 18:32
bravo dr.kyslik ::ale ja sa obavam ze tu cenu ziska pretoze vsetci to takto vidia ale vcera podal nulovy vykon ale absloutne nulovy.Hovorim najlepsi hrac musi mat v sebe nieco genialne a to ma Messi obist 3 hracov v rychlosti s loptou prilepenou na nohe to sa moze cristianksovi len a len snivat.
sterda  14.04.2008 23:38
Nery  14.04.2008 16:43
Dr. Kyslík přesně tak včera neviditelný opět se nevracel nic a pevně věřím že tu cenu získá Torrres ale hlavně ne ten simulant
Archer  14.04.2008 17:07
me by zajimalo za co by mel tu cenu dostat torres vic nez ronaldo , kdyz v golech je az zanim a to ronaldo je "jen" zaloznik narozdil od torrese a pokud rikate ze vtomhle goly nejsou vsechno tak mi reknete co ma torres navic co ronaldo nema - klicky tezko , primaky? tezko , klubovej uspech ? tak maximlane muze liverpool vyhrat LM v coz pochybuju ..
peli  14.04.2008 17:08
njn archere kdyz to tady kyslikovi neodkevjvame tak jsme debilove co neznaj fotbal no
fantomas  14.04.2008 17:09
Archer  14.04.2008 17:11
asi tak nejak no , rikam torres byl v duelu ,manchester - liverpool proti ronaldovy tretinovej taky podle toho dopadl vysledek 3-0
peli  14.04.2008 17:12
presne tak torres jeste ronaldovi kvality nedorostl, ronaldo je mnohem vice komplexnejsi
fantomas  14.04.2008 17:12
sry, ale porovnávat křídlo s Torresem?
Talkers  14.04.2008 17:13
Omg zase to začíná Přestante porovnávat
fantomas  14.04.2008 17:14
Dr. Kyslík  14.04.2008 17:19
Debi ljseš proto, že mi tu začneš vykládat, ať se vyspím s Torresem "když ho tak chválíš"... a já o něm neřekl ani slovo...
Jestli ti tedy tvá reakce, tvé závěry a tvé uvažování přijde normální, tak prosím.
bruce  14.04.2008 17:13
Torres je jistě dobrý útočník, to je ale na Zlatý míč hodně málo......dobrých útočníků běhá po světě.... ...
fantomas  14.04.2008 17:14
opravdu myslíš že je jen dobrý?
bruce  14.04.2008 17:18
druhá sezóna rozhodne, obránci už na něj budou nachystaní - a pak bude muset ukázat co v něm skutečně je.....
fantomas  14.04.2008 17:23
ok, sem zvědav...ale na druhou stranu si nemyslim že by sem přicházel jako nejaky "no name"
bruce  14.04.2008 17:31
každopádně své jméno musí potvrdit i druhou sezónu, protože takových "one season stars" už jsme tady zažili....
fantomas  14.04.2008 17:32
no nemyslim si že zrovna Torres je hráč na "one season"
bruce  14.04.2008 17:36
no, kde píšu, že je Torres tím hráčem? Píšu, že své dobré jméno musí potvrdit i další sezónu.....nauč se už konečně porozumět psanému textu
fantomas  14.04.2008 17:43
nazančuješ, že by se tak mohlo stát, a já jednoduše nesdílím tvůj názor...to je vše
bruce  14.04.2008 17:46
co zase naznačuju?....ty fakt absolutně neumíš reagovat......jen říkám, že své jméno musí potvrdit i v druhé sezóně - která je většinou zlomová....jestli ani toto nepochopíš, tak končíme
fantomas  14.04.2008 17:48
ty si prostě nákej ten projev neucty k nekomu kdo nefandí Spurs neodpustíš vid
bruce  14.04.2008 17:50
končíme, to fakt nemá cenu......ještě musíš hochu pár let dozrát abychom mohli spolu pokračovat
Raul07  15.04.2008 15:48
Vy tady delate jako kdyby byl Torres nejaka s prominutim sracka ale on zrovna zadna extra sragora neni je duraznej chladnokrevne zakoncuje a nejak extremne nesimuluje tak co to tady placate o tom ze nema narok na fotbalistu ruku?? vzpamatujte se co dokazal ten borec messi? nic tak nekritizujte Torrese az dokazete strilet goly v PL tak si na nej otvirejte hubu
peli  14.04.2008 17:14
ne porovnavam ronalda a torrese zase tady hrajes jenom slovickareni
fantomas  14.04.2008 17:14
bedy  14.04.2008 17:16
http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/zahranicni/clanek.phtml?id=602454
hehe po necelý sezoně v klubu bejt hned v síni slávy.. :) prostě borec..
peli  14.04.2008 17:16
proste nejlepsi je Del Piero muj neoblibenejsi hrac, az tyto hraci dokazi co on tak muzeme pak porovnavat kdo co vyhral atd a ne na zacatku jejich kariery.uvidime kde kazdy hrac bude za pet let
torres.speed  14.04.2008 17:18
Torres je lepší než všichni ostatní a neříkejte,že C.Ronaldo je lepší,ne není.Torres je na ostrovech první sezonu a vekem podobnej Ronaldovi z manchesteru.TORRES JE NEJJJJ
peli  14.04.2008 17:19
jo torres je lepsi jak maradona vid speedy
bruce  14.04.2008 17:20
chtěl bych mít na chvíli těch tvých sladkých 13.....
Kapřík  14.04.2008 20:08
alegre  14.04.2008 22:33
Já bych bral i sladkých 45...
peli  14.04.2008 17:20
ne mě je osm
torres.speed  14.04.2008 17:21
to bych neřikal na tvém místě
Archer  14.04.2008 17:23
podle toho tveho tapetovani vypada ze na tom ses obdobne 7 smajliku ,7 let :)
spanhel  14.04.2008 17:24
Jeden smajlík, jeden rok.
fantomas  14.04.2008 17:26
torres.speed  14.04.2008 17:25
a to,že ty diskutuješ o něčem jiném a sereš se do něčí diskuze to svěčí že ti jsou tak tři roky a seš poprvý na netu
torres.speed  14.04.2008 17:25
Archere jsi p**a
Archer  14.04.2008 17:28
ted si mi to natrel gj
torres.speed  14.04.2008 17:29
6e jo,akorát jsem čekal,že hvězdičky místo písmen dělaj dětičky a ty nic,chmmm
Archer  14.04.2008 17:33
neboj z toho za pár let vyrosteš a bude to cajk.
torres.speed  14.04.2008 17:34
ty si trochu debílek,nemyslíš,měl by si jít na jinou diskuzi,hlavně se nepléct do fotbalu když tomu rozumíš jako bába odkudkoli.
Archer  14.04.2008 17:38
zapoměl si dodat , že ty tomu rozumíš nejvíc
torres.speed  14.04.2008 17:40
bĚŽ DO HAJZLU,NIKDO TU NA TVOJE KECIČKY NENÍ ZVĚDAVEJ(na ty moje asi taky ne,co?)
Archer  14.04.2008 18:00
ty se jenom rád hádaš a chceš mít poslední slovo abys všem ukazál jak si to druhýmu nandal , klidně už si napiš co chceš reagovat na to nebudu , protože je to pořád dokola to samé , tak hf s posledním postem
peli  14.04.2008 17:22
si jako myslis ze je mi osm
torres.speed  14.04.2008 17:23
ne,to ti nevěřím,viz smajloší za mym textem.Já s kamoši si říkáme že na livko chodí osmiletí fracoši,tak mě tvuj text pobavil
peli  14.04.2008 17:27
hosi pojdte si dat na louku fight nebo se radeji zklidnete protoze Chuck Norris umí dělit nulou.
fantomas  14.04.2008 17:28
nj, takový vtipy si vypráví muj osmiletej brácha s vrstevníkama...myslim že tim tady nezaboduješ
Archer  14.04.2008 17:28
no von hlavne hlavne nikdy nespi :D
peli  14.04.2008 17:30
ale ne tyhle vtipy frci i mezi starsima, asi ses na ne moc starej fantomasi
fantomas  14.04.2008 17:30
nepovidej..
bruce  14.04.2008 17:38
koukám, že je tady už po diskusi......
alegre  14.04.2008 17:53
Tady někdo diskutoval???
plechi  14.04.2008 17:52
myslím že jediný způsob jak může fernando ronalda ohrozit je vítězným gólem ve finále LM případně úspěchem se s repre na euru... jinak to má ronaldo nalajnované letos celkem jasně...bohužel
Archer  14.04.2008 17:55
celkem zajimavy srovnani by bylo v LM Man U vs L´pool a v ME spain v portugal ... ikdyz to prvni zminovany uz tu bylo a dopadlo to rozdilem tridy 3-0 :)
plechi  14.04.2008 18:05
kdy se setkali live s manu ve finále lm? Ber to tak že liverpool hraje v lm delko líp než v lize... ale kdyby to takhle vyšlo bylo by se na co koukat...
ital  14.04.2008 18:15
http://www.youtube.com/watch?v=c0HULbZ67Xg
http://www.youtube.com/watch?v=yN75zKV7K1E

Rozdíl opravdu markantní. Jsou to sice jenom videa, ale i ty mají určitou vypovídací hodnotu. Je mi jasný, že tvému srovnání s Drogbou se nemůžu rovnat.
ital  14.04.2008 18:16
kuš
fantomas  14.04.2008 18:18
ty tady chceš opravdu obhájit, že si sou Martins s Drogbou podobní?
fantomas  14.04.2008 18:19
sry s Rooneym
ital  14.04.2008 18:22
Stačilo jedno video. Samozřejmě, že tvému argumentu ( ) se to nemůže rovnat.
fantomas  14.04.2008 18:28
ital  14.04.2008 18:29
A tomuto samozřejmě taky ne.
fantomas  14.04.2008 18:30
já jen nevim o co ti de, tihle si prostě nejsou podobni ani za mák...měl by ses věnovat raděj své Serii A a ne se michat nekam, kde nemužeš řádně diskutovat
ital  14.04.2008 18:32
U nás se říká: oko není blbec. Ale samozřejmě budu věřit radši tobě.
fantomas  14.04.2008 18:32
klidně mi nevěř, já ti iluze brát nebudu
ital  14.04.2008 18:39
Nechám se poučit. To, že je stejnej nebo jinej dokáže říct každej.
marcocruz  14.04.2008 18:38
No jo aby si v článku zase nerýpl do Interu a nezesměšnil nám obránce, kéž by Ibrahimovič neměl problémy s kolenem, hned by se vidělo.
fantomas  14.04.2008 18:41
to bych taky mohl říct, že si Alegre rýpl do Arsenalu, přitom tam okolo Torrese pobíhal Senderos jak kašpárek...
Dr. Kyslík  14.04.2008 18:46
Tvrdi,t že je castellano daleko snadnější než angličtina, je naprosto absurdní. Spíše to působí trošku křečovitou snahou dát Torresovi další plus.
Archer  14.04.2008 18:48
moc dobrej postřeh , hodně dobrej názor/argument stay tuned
Dr. Kyslík  14.04.2008 18:49
Vypadá to, že mám nového nápadníka.
alegre  14.04.2008 19:02
Ach jo Doktore... Ty hledáš hnidy na všem. Ale dobrá, odpovím ti, že španělština je opravdu daleko jednodušší než angličtina. Gramatika, výslovnost, ortografie. A vím o čem mluvím. Naučil jsem se castellano za pochodu, se slovníkem v ruce, bez učitele. A dnes dělám překlady, píšu dopisy, opravuji vlastní asistentku. Jinak ti nápadníka samozřejmě přeji, zasloužíš si ho. Být na "stará" kolena sám musí být docela smutné. I když ty si vždycky nějakou tu "oběť" na EF najdeš, co?
Dr. Kyslík  14.04.2008 19:09
No díky za odpověď, ale přesto musím nesouhlasit.
Prakticky jediný problém (krom výslovnosti, jenž se až tak neřeší, protože na tiskovkách jde právě o mluvení a ne o psanou formu, takže se hráči prvně naučí co je "spešl" a pak až co je "special") angličtiny je v obrovské slovní zásobě. Tento problém je v tomto kontexu eliminován tím, že se na tiskovkách opakují jedny a ty stejné fráze a slova z jednoho prostředí.
O tom, který jazyk je těžší, se dá debatovat, ale tvrdit, že je castellano DALEKO snadnější, to je prostě nesmysl.
Ty ses možná naučil castellano za pochodu, další tisíce lidí se naučili za pochodu angličtinu.
Dr. Kyslík  14.04.2008 19:11
Jinak Archer si našel mě, já ani jendou na něj sám od sebe nereagoval, ale tak to se ti taky nehodí do krámu, co?
alegre  14.04.2008 19:14
Já krám nemám (ani "krámy" )! Já mám hospodu!
bistinko  14.04.2008 19:21
Skoro som padol zo stolicky po precitani tychto dvoch komentov buhahaha
Wozy  14.04.2008 18:56
tak tady to je perfektně zaspamovaný
Wozy  14.04.2008 18:56
alegre  14.04.2008 19:27
KLUCIIIII POZOR!!! CENZOR SE PROBUDIL!!!!!
Tomik111  14.04.2008 19:44
čeče je dobrej ale škoda že nebude na euru raúl
Andy Conceicao  14.04.2008 20:38
Torresovi se často plete míč mezi nohy, přihrávky má někdy nepřesné. Ronaldo začíná opět hrát ve stylu "čumte na mě a držte huby", což mu ubírá na sympatiích. Navíc dělá pořád dokola ty samé přešlapovačky, pořád a pořád....

Jn, mají chyby. Ale jsou to oba jedni z nejlepších hráčů na CELÉM světě. Takové titěrné posměšky "kdo je lepší a proč" jsou docela nemístné. Oba hrají za topkluby, oba dávají enormně hodně goalů, oba jsou hvězdy pro odborníky i širší veřejnost. Tak nevím co se tu řeší.

pro itala..
nevím no, viděl si hrát Rooneyho v poslední době? Je docela velký rozdíl mezi Manchester s Rooneym a bez Rooneyho. A že je to hráč pro druhou ligu? zas to nechápu. Techniku má nadprůměrnou, navíc to jak si psal, že to není hráč pro "fotbalové" týmy taky nechápu. Vždyť Manchester hraje fotbal. Nemám rád Anglány, ale Manchester hraje "FOTBAL". To je oku lahodící hra, kterou oni předvádí. Samozřejmě založená hlavně na fyzické vyspělosti, ale bez té by v dnešní době neuspěli. Už nejde hrát jenom plácanou, hráči musí být atleti. Je to škoda, ale je to tak. Proto nechápu tvůj názor, že Rooney není "fotbalista". To, že je na tom skvěle fyzicky a vypadá jako buldok, neznamená, že není skvělý technik. Respektuju tě itale, ale v tomhle s tebou nesouhlasím. To je blbost.
ital  15.04.2008 12:37
Okulahodící fotbal? Viz Cruyff. Proto je Rooney pro Mancester užitečný. V týmu, který hraje kombinační fotbal, by jeho přednosti jednoznačně zastínily jeho střelecké nedostatky, což je, jak jistě uznáš u útočníka velmi důležité. Proto žádný velkoklub z kontinetu nemá hráče podobného typu.
ital  15.04.2008 12:39
střelecké nedostatky by zastínily přednosti...
melio  14.04.2008 20:59
a co třeba Milan Baroš???
Andy Conceicao  14.04.2008 21:16
to nebylo vtipné..
red.devils  14.04.2008 21:51
Fernando je vynikající útočník, hráče takového formátu by chtěl v týmu kdejaký manažer
red.devils  14.04.2008 21:57
Ale myslím, že fotbalistou roku 2008 se stane Cristiano. V této sezóně je bezkonkurenční, tolik gólů co nastřílel!
F.Torres  18.04.2008 22:09
christiana sice moc nemusim, ale kazdej musi uznat ze tajtu sezonu je on ten nejlepsi!!!... a je i pravda ze jedinej kdo se mu aspon trosku priblizuje je torres ale za tajtema dvouma je docela propast, z ronaldinha je troska nejvetsi... kaka tomu to moc nejde tajten rok ale minulej byl vybornej!.. a messi?? ten hraje uplny kulovy to uz je lepsi i etoo nebo krkic..
ManRED  29.04.2008 20:01
C.Ronaldo je dost dobry torres tez hraje krasne ale nekdy....
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
reklama
reklama